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123. zk., 2021eko ekainaren 23a, asteazkena

N.º 123, miércoles 23 de junio de 2021


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3570
3570

ERABAKIA, 2021eko apirilaren 12koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Administrazio Kontseiluarena, sendagai arriskutsuen Batzorde Korporatiboa sortzen duena.

ACUERDO de 12 de abril de 2021, del Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por el que se crea la Comisión Corporativa de medicamentos peligrosos.

American Society Hospital Pharmacy (ASHP) delakoak «Sendagai arriskutsu» terminoa, hazardous drug, sartu zuenetik, 1990ean, eta geroago Occupational Safety and Health Administration (OSHA) eta National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH) erakundeek hartu zutenetik, termino hori (NIOSH 2020) arrisku kartzinogeniko gisa identifikatzen da, garapenerako arrisku gisa, ugalketarako arrisku gisa, arrisku genotoxiko edo osasunerako bestelako arrisku gisa, gutxienez toxikotasun irizpide hauetakoren bat baitauka gizakientzat, animali modeloentzat edo in vitro sistementzat:

Desde la introducción en 1990 del término «Medicamento Peligroso», Hazardous Drug por la American Society Hospital Pharmacy (ASHP) en 1990 y posteriormente adoptado por la Occupational Safety and Health Administration (OSHA) y el National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH), dicho término (NIOSH 2020) está identificado como un peligro carcinogénico, un peligro para el desarrollo, un peligro para la reproducción, riesgo genotóxico u otro peligro para la salud al exhibir uno o más de los siguientes criterios de toxicidad en humanos, modelos animales o sistemas in vitro:

• kartzinogenizitatea;

• carcinogenicidad;

• toxikotasuna garapenerako (teratogenizitatea barne);

• toxicidad para el desarrollo (incluida la teratogenicidad);

• ugalketarako toxikotasuna;

• toxicidad reproductiva;

• genotoxikotasuna;

• genotoxicidad;

• toxikotasun organikoa dosi txikietan; edo

• toxicidad orgánica a dosis bajas; o

• dauden sendagaiak imitatzen dituen toxikotasun-egitura eta -profila izan eta aurreko bost toxikotasun-motetakoren bat edukitzeagatik arriskutsutzat jotzen direnak; kasu honetan izan ezik: farmakoaren inguruan dabiltzan osasungintzako langileentzako eragin kaltegarriak muga ditzakeen propietate molekularren bat ere izatea farmakoak.

• estructura y perfil de toxicidad que imita los medicamentos existentes que se consideran peligrosos por exhibir cualquiera de los cinco tipos de toxicidad anteriores; a menos que el fármaco también exhiba una propiedad molecular que pueda limitar el potencial de efectos adversos para la salud en los trabajadores de la salud debido a la exposición al fármaco.

Sendagai arriskutsuen eraginpean dauden langileak bereziki osasungintzako langileak izan arren (farmazialariak, medikuak eta erizainak), osasun-zentrora iristen direnetik kontaktua izan dezaketen gainerako langileek ere arriskua izan dezakete. Langile horien artean daude harreran eta biltegietan lan egiten dutenak (manipulatzean sor daitezkeen arriskuak edo ontziratzean egindako akatsek eragin ditzaketenak), bai eta garbitzaileak ere, sendagai arriskutsuen hondarrekin ibili baitaitezke isuriak biltzerakoan, ontziak garbitzean edo ontzietako hondarrak ezabatzerakoan, erabili eta botatzeko materialarekin edo iraizkinekin dabiltzanean. Ikuztegiko langileak ere arriskuan egon daitezke, kutsatuta egon daitezkeen oheko arropa eta jantziak jaso eta ukitzen baitituzte; bai etxez etxeko arreta eskaintzen duten langileak ere, pazienteen etxeetan bertan ematen baitizkiete sendagaiak pazienteei; eta baita arreta etxean jasotzen duten pertsonen senideak ere.

Aunque el personal sanitario: personal de farmacia, personal médico y de enfermería, es el que está principalmente expuesto a medicamentos peligrosos, también lo están potencialmente todos los trabajadores y las trabajadoras que pueden entrar en contacto con ellos desde que llegan al centro sanitario. Entre dichas personas, destacan quienes trabajan en recepción y almacenamiento (riesgos producidos por su manipulación o por defectos preexistentes en el empaquetado), personal de limpieza quienes vienen recogiendo derrames, fregando y eliminando residuos de envases, material desechable, así como excretas que contienen restos de medicamentos peligrosos, personal de lavandería también corre riesgo de exposición, ya que recibe y manipula ropa de cama y vestuario potencialmente contaminado, personas de atención domiciliaria puesto que administran medicamentos en los hogares de los propios pacientes, e, incluso, las familias de las personas a las que se va a atender a su domicilio.

Erabaki honen bidez eratzen den Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboak plangintza eta aholkularitza korporatiborako zutabe nagusi gisa eratu nahi du, horrela, sendagai arriskutsuak segurtasunez maneiatzeko neurriak ezarri ahal izateko. Erakunde osoak arduraz hartu behar du batzorde hori.

La Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud, cuya creación constituye el objeto del presente Acuerdo, pretende constituirse como un pilar fundamental para la planificación y el asesoramiento corporativo que permita garantizar el establecimiento de medidas para un manejo seguro de medicamentos peligrosos y que debe ser asumida de forma responsable por toda la institución.

Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboa osatzen duten kideak Osakidetza-Osasunaren euskal zerbitzuko eta Osasun Saileko profesionalak dira.

En la composición de la Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos se integran profesionales de Osakidetza-Servicio vasco de salud y del Departamento de Salud.

Horrenbestez, azaldutako guztia kontuan hartuta, administrazio kontseilu honek aipatutako eta onartu nahi dituen estatutu sozialek 8.5 artikuluan ezartzen dizkieten eskumenen indarrez (zuzendari nagusiaren proposamenez ente publikoaren antolakunde zentralak behar dituen funtzionamendu-arauak onartzeko aukera ematen du) honako erabaki hau hartzen du:

Y, por tanto, de conformidad con la exposición que antecede, este Consejo de Administración, en virtud de las competencias atribuidas al mismo en el artículo 8.5 de los referidos Estatutos Sociales que permite aprobar, a propuesta del Director General, las normas de funcionamiento que requiera la organización central del Ente Público, viene a adoptar el siguiente,

ERABAKIA
ACUERDO

1. artikulua.– Xedea eta atxikipena.

Artículo 1.– Objeto y adscripción.

1.– «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboa» sortzea, sendagai arriskutsuak segurtasunez maneiatzeko antolaketa-eredua taxutzeko bidean Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiari eta Zerbitzu Erakundeei aholkua eta aholkularitza tekniko korporatiboa emateko.

1.– Crear la «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud», como órgano consultivo y de asesoramiento técnico corporativo a la Dirección General y Organizaciones de Servicio de Osakidetza-Servicio vasco de salud en la configuración del modelo organizativo para un manejo seguro de medicamentos peligrosos.

2.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Zuzendaritza Nagusiari atxikituko zaio «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboa», baina egitura hierarkikoan sartu gabe.

2.– La «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» se adscribe a la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, sin participar en la estructura jerárquica de esta.

2. artikulua.– Eginkizunak.

Artículo 2.– Funciones.

1.– «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboaren» eginkizun nagusia Zuzendaritza Nagusiari nahiz gainerako zuzendaritzei aholkularitza eskaintzea da, sendagai arriskutsuak erabiltzerakoan segurtasun-neurriak ezartzera bideratutako jarraibideak ezartzeko, sendagai horiekin izandako istripuetarako erregistro-sistema eta zaintza-sistema bateratua ezartzeko, eta gai honi buruzko zerbitzu-erakunde guztiei aholkuak emateko. Eusko Jaurlaritzan osasun arloan eskumena duen sailarekin eta beste erakunde batzuekin lankidetzarako tresna izan behar du, halaber, gai honi buruzko aplikazio bereziak garatzean.

1.– La función principal de la «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» es el asesoramiento a la Dirección General como a sus Direcciones de División para el establecimiento de directrices dirigidas a implantar medidas para la seguridad en el manejo de medicamentos peligrosos y el sistema de registro y vigilancia unificado de accidentes con dichos medicamentos así como para la consultoría de todas las organizaciones de servicios en esta materia sirviendo, asimismo, como instrumento de Colaboración con el Departamento competente en materia de Salud del Gobierno Vasco y otras instituciones en el desarrollo de aplicaciones propias en esta materia.

2.– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboaren» egitekoak izango dira, halaber:

2.– Serán, asimismo, funciones de la «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud», las siguientes:

a) Sendagai arriskutsuen maneiuari dagokionez, lantzen diren protokoloen, gomendioei eta jarduteko prozedura orokorren berri ematea, balizko erabilera guztietarako, barne hartuta, baita ere, sendagai arriskutsuen horniketa, harrera, garraioa, banaketa eta hondakinen suntsiketa.

a) Informar sobre los protocolos, recomendaciones y procedimientos de actuación generales que se elaboren en relación con el manejo de medicamentos peligrosos para todos los supuestos de uso, incluyendo también recomendaciones sobre suministro, recepción, transporte, distribución de medicamentos peligrosos y eliminación de residuos.

b) Gomendioak sendagaiak kudeatzeko sistema korporatiboetara egokitzeaz eta sistema korporatibo horietara sartzeaz informatzea eta aholkatzea.

b) Informar y asesorar sobre la adecuación e incorporación de las recomendaciones en los sistemas corporativos de gestión del medicamento.

c) Sendagai arriskutsuak prestatzeko eta administratzeko instalazioak, ekipoak eta materialak definitzeko eta kudeatzeko aholkularitza ematea, bai eta informatzeko eta ebaluatzeko sistemak ere.

c) Asesorar en la definición y gestión de instalaciones, equipos y materiales para la preparación y administración de medicamentos peligrosos y los sistemas de información y evaluación.

d) Gorabeheren erregistrorako eta zaintzarako lantzen den jarraipen-planari buruz informazioa eta aholkuak ematea, eta arriskuak gutxitzera bideratutako neurriak proposatzea.

d) Informar y asesorar sobre el plan de seguimiento para el registro y vigilancia de incidentes y propuesta de medidas encaminadas a la minimización de riesgos que se elabore.

e) Sendagai arriskutsuei dagokien prestakuntza-planari buruzko argibideak eta aholkua ematea Osakidetzako profesionalei, eta protokolo korporatiboen zabalkundean eta erakundeko profesionalentzako bestelako neurrietan laguntzea.

e) Informar y asesorar sobre el plan formativo sobre medicamentos peligrosos a los profesionales de Osakidetza, y colaborar en la divulgación de los protocolos corporativos y otras medidas dirigidas a los profesionales de la organización.

f) Prozesu asistentzialak monitorizatzeko behar diren adierazleak definitzeko argibideak eta aholkuak ematea, neurketa erraztuz.

f) Informar y asesorar en la definición de los indicadores necesarios para monitorizar los procesos y facilitando la medición de los resultados.

g) Sendagai arriskutsuak erabiltzerakoan esku-hartze programak lantzea proposatzea eta, hala badagokio, Osasun Sailarekin lankidetzan aritzea.

g) Proponer y, en su caso, colaborar con el Departamento de Salud en la elaboración de programas de intervención con el manejo de medicamentos peligrosos.

h) Argibideak eta aholkuak ematea osasun-arazoen egoerari eta jarduera orokorretako protokoloetan, gomendioetan eta prozeduretan sartzen diren esku-hartzeen eraginkortasunari buruz egiten diren ebaluazioen emaitzen gainean.

h) Informar y asesorar sobre los resultados de las evaluaciones que se realicen sobre la situación de los problemas y la efectividad de las intervenciones incluidas en los protocolos, recomendaciones y procedimientos de actuación generales.

i) Dagoeneko martxan dauden edo abiaraztear dauden ekintzak aztertzea, osasungintzako esku-hartzeen bilakaeraren eta eraginkortasunaren arabera, eta baita protokoloak, jarraipen-planak, prestakuntza-planak eta abar egitea ere, gero Osakidetzako zuzendaritza-organoetara aurkezteko.

i) Analizar las acciones ya emprendidas o a emprender, según la evolución y de la efectividad de las intervenciones sanitarias, así como elaborar protocolos, planes de seguimiento, planes formativos.... todo ello para su posterior elevación a los órganos directivos de Osakidetza.

3. artikulua.– Osaera.

Artículo 3.– Composición.

1.– «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboa» osatuko dute lehendakariak, idazkariak eta 13 bokalek, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiak izendatuta.

1.– La «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» estará compuesto por un Presidente o Presidenta, un Secretario o Secretaria y 13 vocalías, designadas por la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Saioetara ahotsarekin baina botorako eskubiderik gabe joan ahal izango dira eginkizunak, ezagutzak edo espezializazioa kontuan hartuta lehendakaritzak bertara deitutakoak.

A las sesiones podrán asistir, con voz pero sin voto, quienes, por razón de sus funciones, conocimiento o especialización, sean convocados por la Presidencia.

4. artikulua.– Lehendakaria.

Artículo 4.– Presidencia.

1.– Batzordeko lehendakaria Asistentzia Sanitarioko zuzendaria izango da.

1.– La Presidencia de la Comisión corresponderá a la/el Director de Asistencia Sanitaria.

2.– Lehendakariak honako eginkizun hauek izango ditu:

2.– Corresponden a la Presidencia las siguientes funciones:

a) «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboaren» ordezkari izatea.

a) Ostentar la representación de la «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud»

b) Saioen deialdia erabakitzea eta gai-zerrenda ezartzea.

b) Acordar las convocatorias de las sesiones y fijar el orden del día.

c) Bilkuren buru izatea, eztabaidak moderatzea eta, kausa justifikaturik izanez gero, bilkurak bertan behera uztea.

c) Presidir las sesiones, moderar el desarrollo de los debates y suspenderlos por causas justificadas.

d) Botazioetan berdinketa egonez gero, erabakitzea kalitate-botoaren bidez.

d) Dirimir los empates con su voto de calidad.

e) Legeak betetzen direla ziurtatzea.

e) Asegurar el cumplimiento de las leyes.

f) Organoak egindako aktak eta proposamenak gainbegiratzea, bai eta erabakiak ziurtatzea ere.

f) Visar las actas y propuestas adoptadas por el órgano, así como las certificaciones de sus acuerdos.

g) Erabakiak eta ebazpenak organo eskudunari bidaltzea, hala egokitzen denean, organo eskudunak onar ditzan.

g) Remitir al órgano competente los acuerdos y resoluciones para su aprobación cuando ello fuese procedente.

h) Berez dagozkien beste edozein eginkizun gauzatzea.

h) Ejercer cuantas otras funciones sean inherentes a su condición.

5. artikulua.– Bokalak.

Artículo 5.– Vocalías.

1.– Honako banaketa honen arabera izendatuko dira bokalak:

1.– La designación de las y los vocales se realizará teniendo en cuenta la siguiente distribución:

a) Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiko Giza Baliabideen Zuzendaritzak, Asistentzia Sanitarioko Zuzendaritzak, eta Ekonomia eta Finantza Zuzendaritzak proposatuta:

a) A propuesta conjunta de los/las Directores/as de Recursos Humanos, de Asistencia Sanitaria, y Director/a Económico-Financiero/a de la Dirección General de Osakidetza.

– Lau bokal Farmaziako lizentziadunen artekoak.

– Cuatro vocalías entre Licenciados o licenciadas en Farmacia.

– Lau bokal Erizaintzako lizentziadunen artekoak.

– Cuatro vocalías entre Licenciados o licenciadas en Enfermería.

– Lau bokal Arriskuen Prebentzioko Oinarrizko Unitatean lan egiten dutenen artekoak.

– Cuatro vocalías entre personas que desarrollen sus labores profesionales en las Unidades Básicas de Prevención de Riesgos Laborales.

Bokal hauek Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren sare osoaren ordezkari izango dira, nahiz eta ente publikoko osasun-zerbitzuetako erakunde guztiak izenez ordezkatuta ez egon.

Estas vocalías serán representativas de toda la red de Osakidetza-Servicio vasco de salud, sin perjuicio de que nominalmente pudieran no hallarse designadas todas las organizaciones de servicios sanitarios del Ente Público.

b) Osasun Sailak proposatuta.

b) A propuesta del Departamento de Salud.

– Bokal bat edo bi.

– Una o un vocal.

2.– Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legea betez, ahalegina egingo da, batetik, genero-gaietan aditua den pertsona batek parte har dezan, eta, bestetik, batzordearen osaera parekidea izan dadin.

2.– En cumplimiento de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la igualdad de mujeres y hombres, se procurará tanto la participación de una persona experta en género, como que la composición de dicho Consejo sea paritaria.

Hizkuntzari dagokionez, ahalegina egingo da izendatutako pertsonek nahikoa gaitasun izan dezaten Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza bietan.

En materia lingüística, se procurará que las personas designadas posean competencias suficientes en las dos lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

3.– Bokalei egiteko hauek dagozkie:

3.– Corresponden a las Vocalías las siguientes funciones:

a) Bileretara joatea, eztabaidetan parte hartzea, eta galderak eta eskaerak egitea.

a) Asistir a las reuniones, participar en los debates y formular ruegos y preguntas.

b) Botoa emateko eskubidea gauzatzea, eta botoa zein izan den eta zergatik adieraztea.

b) Ejercer su derecho de voto, expresar el sentido del mismo y los motivos que lo justifican.

c) Beren beregi agintzen dizkieten egitekoak gauzatzea.

c) Ejercer aquellas funciones que le sean encomendadas expresamente.

d) Esleitutako eginkizunak betetzeko behar den informazio zehatza lortzea.

d) Obtener la información precisa para cumplir las funciones asignadas.

e) Bokal izateagatik berezkoak dituzten bestelako eginkizun guztiak.

e) Cuantas otras funciones sean inherentes a su condición.

4.– Giza Baliabideen Zuzendaritzak, Asistentzia Sanitarioko Zuzendaritzak, eta Ekonomia eta Finantza Zuzendaritzak batera izendatutako bokalak ez badaude, gaixorik badaude edo bokal postuak hutsik badaude, zuzendaritza horiek elkarren artean proposatu ahal izango dituzte ordezkoak. Osasun Sailak proposatutako bokala ez badago, gaixorik badago edo bokal postua hutsik badago, proposamena egitea Osasun Sailari berari egokituko zaio.

4.– En los casos de ausencia, vacante o enfermedad de los vocales designados conjuntamente por los/las Directores/as de Recursos Humanos, de Asistencia Sanitaria y el/la Director/a Económico-Financiero/a de la Dirección General de Osakidetza, estos últimos podrán proponer, conjuntamente, una persona suplente. En el caso de ausencia, vacante o enfermedad del/la vocal propuesto/a por el Departamento de Salud, dicha proposición corresponderá al indicado Departamento de Salud.

6. artikulua.– Araubide juridikoa.

Artículo 6.– Régimen Jurídico.

«Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboak» bere barne-araudiari jarraituko dio, hargatik eragotzi gabe aplikatzea Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legearen atariko tituluaren II. kapituluko hirugarren atalean oinarrizko izaeraz xedatutakoa.

La «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» se regirá por su propia reglamentación interna, sin perjuicio de la aplicación de lo dispuesto con carácter básico en la sección tercera del Capítulo II del Título Preliminar de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

7. artikulua.– Kalte-ordainak.

Artículo 7.– Indemnizaciones.

«Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboko» kide izateak eta aurreikusitako ekintzak garatzeak ez du ordainsaririk jasotzeko eskubiderik emango, baina dieta eta kalte-ordain gisa jaso daitezke Zerbitzuen Ondoriozko Kalteordanei buruzko otsailaren 2ko 1671993 Dekretuan aurreikusitako kopuruak.

La pertenencia a la «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» y el desarrollo de las actividades previstas no dará lugar a retribución alguna, sin perjuicio de la percepción de las dietas o indemnizaciones en las cuantías previstas en el Decreto 16/1993, de 2 de febrero sobre indemnizaciones por razón de servicio y demás normativa complementaria y de desarrollo.

8. artikulua.– Administrazio-laguntza.

Artículo 8.– Apoyo administrativo.

«Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboaren» jarduerarako beharrezkoa den administrazio-laguntza Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua ente publikoak emango du.

El apoyo administrativo necesario para el funcionamiento de la «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» será provisto por el Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud.

9. artikulua.– Lantaldeak.

Artículo 9.– Grupos de trabajo.

1.– «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Sendagai Arriskutsuen Batzorde Korporatiboak» lan-talde iraunkorrak sortu ahal izango ditu saioak prestatzeko, eta lan-taldeak sortu ahal izango ditu, baita ere, batzordearen xedearen eta egitekoen esparruan analisi eta azterketa jakinak egiteko, eta proposamen zehatzak lantzeko.

1.– La «Comisión Corporativa de Medicamentos Peligrosos de Osakidetza-Servicio vasco de salud» podrá crear grupos de trabajo de carácter permanente para la preparación de las sesiones, y grupos de trabajo para la realización de tareas de análisis, estudio y elaboración de propuestas concretas en el ámbito de la finalidad y funciones de la Comisión.

2.– Lan-taldeen osaera, jarduna eta bilkura-araubidea batzordearen barne-erregelamenduan ezarriko dira.

2.– La composición, funcionamiento y régimen de sesiones de los grupos de trabajo se fijarán en la propia reglamentación interna de la Comisión.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Ebazpen hau sinatzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea gorabehera.

El presente Acuerdo entrará en vigor desde el día siguiente al de su firma, sin perjuicio de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko apirilaren 12a.

En Vitoria-Gasteiz, a 12 de abril de 2021.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Administrazio Kontseiluko lehendakaria,

La Presidenta del Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MIREN GOTZONE SAGARDUI GOIKOETXEA.

MIREN GOTZONE SAGARDUI GOIKOETXEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental