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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

56. zk., 2020ko martxoaren 20a, ostirala

N.º 56, viernes 20 de marzo de 2020


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1637
1637

AGINDUA, 2020ko martxoaren 18koa, Osasuneko sailburuarena, zeinaren bidez zuzendaritza-batzorde bat sortzen baita Euskal Autonomia Erkidegoan koronabirusak (Covid-19) eragindako krisialdiari aurre egiteko dauden baliabide sanitarioak, kudeaketakoak eta boluntariotzakoak kudeatu eta koordinatuko dituena.

ORDEN de 18 de marzo de 2020, de la Consejera de Salud, por la que se crea el Comité de Dirección que gestionará y coordinará todos los recursos sanitarios, de gestión y de voluntariado disponibles en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco para hacer frente a la crisis provocada por el coronavirus (Covid-19).

Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak 12.1 artikuluan dioenez, «Euskadiko sistema sanitarioaren zuzendaritza, planifikazioa eta programazioa Eusko Jaurlaritzaren eskumena da, eta Euskadiko Autonomi Elkarteko Administrazio Orokorreko organo aginpidedunen bidez exekutatzen da.»

La Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, señala en su artículo 12.1 que «La dirección, planificación y programación del sistema sanitario de Euskadi es competencia del Gobierno Vasco y se ejecuta a través de los órganos competentes de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.»

2. apartatuaren arabera, egiteko hauek hartuko ditu barnean, besteak beste: a) Aginteaz baliatzea eskatzen duten interbentzioak, osasun publikoaren tutela orokorra garantizatzeko beharrezkoak direnak.

El punto 2 señala que comprenderá, entre otras, las siguientes funciones: a) Las intervenciones que supongan ejercicio de autoridad, necesarias para garantizar la tutela general de la salud pública.

Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzeko, eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzeko Lehendakariaren azaroaren 26ko 24/2016 Dekretuaren 12. artikuluaren arabera, Osasun Sailari honako egiteko eta jardun-arlo hauek dagozkio:

El Decreto 24/2016, de 26 de noviembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, atribuye, en su artículo 12, al Departamento de Salud las siguientes funciones y áreas de actuación:

a) Osasun-plangintza eta -antolamendua.

a) Planificación y ordenación sanitaria.

b) Osasun publikoa eta elikadura-higienea.

b) Salud Pública e higiene alimentaria.

c) Zaintza epidemiologikoa.

c) Vigilancia epidemiológica.

d) Farmazia-antolamendua.

d) Ordenación farmacéutica.

e) Droga-mendekotasunak.

e) Drogodependencias.

f) Sailari atxikita dauden erakunde autonomoak, zuzenbide pribatuko erakunde publikoak eta sozietate publikoak zuzentzea, legeek eta erregelamenduek ezartzen dutenaren arabera.

f) Dirigir, de acuerdo con las leyes y los reglamentos, los organismos autónomos, entes públicos de derecho privado y las sociedades públicas adscritas o dependientes del departamento.

Osasun Sailaren Egitura Organikoa eta Funtzionala Ezartzen duen apirilaren 11ko 80/2017 Dekretuak, 4.1 artikuluan, Osasuneko sailburuari esleitzen dizkio Jaurlaritzari buruzko ekainaren 30eko 7/1981 Legearen 26. eta 28. artikuluetan ezarritako eskumenak, baita Osasun Sailari dagozkion funtzioen eta jardun-arloen eremuan indarrean dagoen legediak esleitzen dizkionak ere.

El artículo 4.1 del Decreto 80/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Salud, señala que corresponde al Consejero o Consejera de Salud el ejercicio de las competencias establecidas en los artículos 26 y 28 de la Ley 7/1981, de 30 de junio, de Gobierno, y cuantas le atribuya la legislación vigente en el ámbito de las funciones y áreas de actuación que corresponden al Departamento de Salud.

Artikulu horren 2. apartatuaren arabera, Saileko organo goren gisa, Osasuneko sailburuari dagokio sailari atxikitako erakunde publiko, erakunde autonomo eta gainerako organoak zuzendu, koordinatu eta kontrolatzea.

El punto 2 del citado artículo también señala que, como órgano superior del Departamento, el Consejero o Consejera de Salud ejerce la dirección, coordinación y control de los entes públicos, organismos autónomos y de otros órganos adscritos al mismo.

Martxoaren 14ko 463/2020 Errege Dekretuaren bidez, alarma-egoera deklaratu zen Covid-19ak eragindako osasun-krisialdia kudeatzeko (Estatuko Aldizkari Ofiziala, 67. zk., 2020ko martxoaren 14koa); hau da, alarma-egoera deklaratu zen Estatuko lurralde osoan, Covid-19ak edo koronabirusak eragindako osasun-larrialdiari aurre egiteko. Hori guztia, Alarma-, salbuespen- eta setio-egoerei buruzko ekainaren 1eko 4/1981 Lege Organikoaren 4.b) eta 4.d) artikuluetan xedatutakoaren babesean.

El Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19, publicado en el Boletín Oficial del Estado núm. 67, de 14 de marzo de 2020, declara el estado de alarma en todo el territorio del estado, con el fin de afrontar la situación de emergencia sanitaria provocada por el coronavirus Covid-19. Ello, al amparo de lo dispuesto en el artículo cuarto, apartados b) y d), de la Ley Orgánica 4/1981, de 1 de junio, de los estados de alarma, excepción y sitio.

Seigarren artikuluan dioenez, administrazio bakoitzak bere zerbitzuen ohiko kudeaketarako indarreko legeriak ematen dizkion eskumenak izaten jarraituko du, eta egoki iritzitako neurriak hartuko ditu, betiere alarma-egoeraren ondoreetarako agintari eskudunak emandako zuzeneko aginduak betez eta 4. eta 5. artikuluetan ezarritakoa ezertan eragotzi gabe.

Su artículo 6 dispone que cada Administración conservará las competencias que le otorga la legislación vigente en la gestión ordinaria de sus servicios para adoptar las medidas que estime necesarias en el marco de las órdenes directas de la autoridad competente a los efectos del estado de alarma y sin perjuicio de lo establecido en los artículos 4 y 5.

Hamabigarren artikuluan, berriz, zera ezartzen da:

El artículo 12, por su parte, señala:

«1.– Estatuko lurraldeko administrazio publikoetako osasun-agintari zibil guztiak eta horien zerbitzura dauden gainerako funtzionarioak eta langileak Osasuneko ministroaren zuzeneko aginduen pean geratuko dira, pertsonak, ondasunak eta lekuak babesteko beharrezkoa denean, eta, gainera, aparteko zerbitzuak ezarri ahal izango zaizkie, dela iraupenagatik, dela izaeragatik.

«1.– Todas las autoridades civiles sanitarias de las administraciones públicas del territorio nacional, así como los demás funcionarios y trabajadores al servicio de las mismas, quedarán bajo las órdenes directas del Ministro de Sanidad en cuanto sea necesario para la protección de personas, bienes y lugares, pudiendo imponerles servicios extraordinarios por su duración o por su naturaleza.

2.– Aurrekoa gorabehera, autonomia-erkidegoko eta tokiko administrazio publikoek dagozkien osasun-zerbitzuak kudeatzen jarraituko dute, beren eskumenen esparruan, eta behar bezala funtzionatzen dutela bermatuko dute beti. (...).»

2.– Sin perjuicio de lo anterior, las administraciones públicas autonómicas y locales mantendrán la gestión, dentro de su ámbito de competencia, de los correspondientes servicios sanitarios, asegurando en todo momento su adecuado funcionamiento. (...).»

Bestalde, martxoaren 15eko SND/232/2020 Aginduaren bidez, giza baliabideen eta bitartekoen arloko neurriak ezarri ziren Covid-19ak eragindako osasun-krisialdia kudeatzeko. Agindu horren helburua da Estatuko lurralde osoan Osasun Sistema Nazionala indartzeko neurri bereziak ezartzea giza baliabideen eta bitartekoen arloan, martxoaren 14ko 463/2020 Errege Dekretuan aurreikusitakoa garatzeko eta aplikatzeko (463/2020 Errege Dekretua, alarma-egoera deklaratzen duena Covid-19ak eragindako osasun-krisialdia kudeatzeko), eta, besteak beste, arlo hauekin zerikusia duten neurriak hartzen dira: trebatzen ari diren profesionalen gaineko neurriak; fakultatiboen eta ez-fakultatiboen ezohiko kontratazioa; establezimendu medikoen irekiera; erretiroa hartuta dauden profesional sanitarioak lanera itzultzeko neurriak; funtzio sindikaletarako dispentsa duten langileak lanera itzultzeko neurriak; Medikuntzako eta Erizaintzako graduetako ikasleen kontratazioa; establezimendu medikoen irekiera; autonomia-erkidegoen eskura jartzea beste administrazio publiko batzuen eta zentro edo establezimendu sanitario pribatuen baliabideak eta bitartekoak; espazioak gaitzea xede sanitarioekin erabili ahal izateko, eta zerbitzu-prestazioaren araubidea.

Por su parte, la Orden SND/232/2020, de 15 de marzo, por la que se adoptan medidas en materia de recursos humanos y medios para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19, que tiene por objeto el establecimiento de medidas especiales en materia de recursos humanos y medios para reforzar el Sistema Nacional de Salud en todo el territorio nacional, en desarrollo y aplicación de lo previsto en el Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19, adopta diversas medidas de diversa índole, a saber: medidas respecto a profesionales en formación; contratación excepcional de personal facultativo y no facultativo; apertura al público de establecimientos médicos; medidas de reincorporación de profesionales sanitarios en situación de jubilación; Reincorporación de personal con dispensa por la realización de funciones sindicales; contratación de estudiantes de los grados de medicina y enfermería; apertura al público de establecimientos médicos; puesta a disposición de las comunidades autónomas de medios y recursos sanitarios de otras Administraciones Públicas y de centros y establecimientos sanitarios privados; habilitación de espacios para uso sanitario y régimen de prestación de servicios.

Aginduaren hamabigarren ebazpen-zatiak dioenez, «autonomia-erkidego bakoitzeko osasun-agintari eskudunei dagokie agindu honetan xedatutakoaren efikazia bermatzeko egin behar diren ebazpenak, xedapenak eta instrukzio interpretatzaileak egitea, bakoitzari bere jardun-arlo bereziaren eremuan».

La referida orden señala en su resuelvo duodécimo que «corresponde a las autoridades sanitarias competentes de cada comunidad autónoma dictar las resoluciones, disposiciones e instrucciones interpretativas que, en la esfera específica de su actuación, sean necesarias para garantizar la eficacia de lo dispuesto en esta orden.»

Koronabirusak eragindako mundu-pandemia dela eta, Osasun Sailak osasun publikoko larrialdi-egoera deklaratu behar izan du, bai eta Euskadiko Herri Babeseko Plana (Labi) aktibatu ere. Neurri horiek hartzea beharrezkoa izan da, batetik, Covid-19 pandemiaren inpaktuagatik, eta, bestetik, Euskadiko morbimortalitatean izaten ari den ondorioengatik. Horri aurre egiteko, badakigu Euskadiko Osasun Sistemari tresnak eskaini behar dizkiogula premia berrietara egokitu dadin; hartara, egoera honek berekin dakartzan ondorioei erantzun ahal izango diegu, ez bakarrik Osakidetzako erakunde sanitario integratuen jarduera asistentzialari dagokionez, baita ekonomiaren eta kudeaketaren arloei dagokienez ere.

La pandemia global por coronavirus ha obligado al Departamento de Salud a declarar la situación de emergencia de Salud Pública y activar el Plan de Protección Civil de Euskadi (Labi). Esta situación viene generada por el impacto de la pandemia de Covid 19 y la repercusión que está teniendo en la morbimortalidad en Euskadi. En respuesta a ello, reconocemos la necesidad de dotar al Sistema Sanitario Vasco de herramientas que le permitan adaptarse a las nuevas necesidades y, con ello, responder al impacto que conlleva, no solo en la actividad asistencial de las organizaciones sanitarias integradas de Osakidetza, sino también en el ámbito económico y de gestión.

Pandemia honek behartzen gaitu (eta are gehiago behartuko gaitu datozen asteetan) denok koordinatuta lan egitera: Euskal Autonomia Erkidegoko lurraldean osasun-arloan diharduten sektore publikoak, itunduak eta pribatuak koordinatuta lan egin behar dute, eta, gainera, osasun-arloak eta arlo soziosanitarioak ere koordinatu egin behar dira. Are gehiago, formula alternatiboak erabili beharko ditugu, orain arte Osasun Sailak eta Osakidetzak inoiz behar izan ez dituenak. Proposatutako antolamenduak alderdi asistentzialari eta baliabide ekonomikoen berrantolaketari eragiten die (programa-kontratuak eta itunak), baina logistikari ere bai, zeren eta beharrezkoa baita euskal herritarrak artatzeaz arduratuko diren guztiei baliabideak ematea (adibidez, material suntsikorra edo norbera babesteko materiala). Horrez gainera, azpiegituren eta teknologiaren erabilera ere barne hartzen du antolamendu berriak.

En este sentido, la pandemia está obligando y va a obligar aún más en las próximas semanas, a una coordinación estrecha entre los sectores público, concertado y privado que operan en el ámbito de la salud en el territorio de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y a una coordinación de los ámbitos de la salud y sociosanitario. Mas aún, va a obligar a fórmulas alternativas hasta ahora no necesarias para el Departamento de Salud ni para Osakidetza. La reorganización propuesta, alcanza desde aspectos asistenciales, hasta la reorganización de recursos económicos (contrato programa y conciertos), pero también a la logística que permita aportar recursos a todos aquellos que van a participar en la atención de la ciudadanía vasca, en aspectos como fungibles o material de protección individual, alcanzando al uso de infraestructuras y tecnología.

Berrantolaketa hierarkikoa ere eskatzen du egoera honek. Egitura-dekretuek esleitutako funtzioak egungo egoerara egokitu behar dira; izan ere, ez da nahikoa arlo medikoko jarduerak berrantolatzea, jardun asistentzialeko jarduerak ohi baino gehiago handitu direlako. Osasun-testuinguru berriak eskatzen du Osasun Sailaren eta sare asistentzial propio eta itunduaren mendeko unitateak edukitzea, zeinei esker paziente kritikoak eta bitarteko zainketak behar dituzten pazienteak artatu ahal izango baitira, berdintasun- eta proportzionaltasun-irizpideei jarraituz, beren etxeetako edo egoitzetako asistentzia-unitateetan.

La situación requiere de la reorganización jerárquica. El objeto es adaptar las funciones atribuidas por los diferentes decretos de estructura a la situación actual, que va más allá de la reorganización de actividades derivadas de un aumento inusual de la actividad asistencial en el área médica. El nuevo contexto de salud precisa de unidades dependientes del Departamento de Salud y la red asistencial propia y concertada, que permita proporcionar en unidades de asistencia a pacientes en sus domicilios o residencias, atención a pacientes críticos y de cuidados intermedios según criterios de equidad y proporcionalidad.

Bestalde, begien bistakoa da pandemia honek inpaktu ekonomikoa izango duela osasun-sektorean, eta argi dago gastu-kapituluetan ere aldaketak egongo direla. Horiek horrela, ESIen programa-kontratuak eta kontratu itunduak birformulatu beharra dago, epidemiak sorraraziko dituen baldintza asistentzialetara egokituta egon daitezen.

Por otra parte, es indudable el impacto económico de la pandemia en el sector sanitario y el cambio que se va a experimentar en los diferentes capítulos de gasto. Esta situación obliga a una reformulación de los contratos programas de las OSIs y en los contratos concertados, ajustando los mismos a las características asistenciales a las que va a obligar la epidemia.

Horregatik guztiagatik, pandemiak eragindako egoera asistentziala onbideratu bitartean, Osasun Sailaren Egitura Organikoa eta Funtzionala Ezartzen duen apirilaren 11ko 80/2017 Dekretuaren 4.1 eta 4.2 artikuluen bidez organo honek eskuordetuta dituen eskumenen babesean eta martxoaren 15eko SND/232/2020 Aginduaren hamabigarren ebazpen-zatian esleitutako gaikuntza baliatuz (martxoaren 14ko 463/2020 Errege Dekretuaren babesean emana, zeinak alarma-egoera deklaratzen baitu Covid-19ak eragindako osasun-krisialdia kudeatzeko), zera

Por todo lo anterior, mientras se reconduzca la situación asistencial derivada de la pandemia, en virtud de las competencias atribuidas a este órgano por el artículo 4.1 y 2 del Decreto 80/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Salud, y en ejercicio de la habilitación atribuida por el resuelvo duodécimo de la Orden SND/232/2020, de 15 de marzo, citada, dictada al amparo del Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Zuzendaritza-batzorde bat sortzea, Osasuneko sailburuaren agintaritzapean, Euskal Autonomia Erkidegoan dauden baliabide sanitarioak, kudeaketakoak eta boluntariotzakoak kudeatu eta koordinatuko dituena.

Primero.– Crear, bajo la dependencia de la Consejera de Salud, un comité de dirección que gestionará y coordinará todos los recursos sanitarios, de gestión y de voluntariado disponibles en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bigarrena.– Osakidetzaren asistentzia- eta kudeaketa-egitura guztia zuzendaritza-batzordeak hartutako erabakien zerbitzura jarriko da eta haren beharra eskatzen duten alderdi operatiboak garatu eta lagunduko ditu.

Segundo.– Toda la estructura asistencial y de gestión de Osakidetza-Servicio vasco de salud se pondrá al servicio de las decisiones que adopte el comité de dirección, llevando a cabo el desarrollo y apoyo de los aspectos operativos que requieran su concurso.

Ondorio horietarako, eta asistentziari dagokionez, lau lurralde-eremutan antolatuko da, eta lurralde-eremu bakoitzeko ESIetako asistentzia-zuzendaritzetako bat izango da horietako bakoitzaren buru:

A tales efectos, y por lo que hace a la parte asistencial, se organizará en cuatro ámbitos territoriales al frente de cada cual estará una de las Direcciones asistenciales de las OSIs incluidas en cada ámbito territorial:

a) Ezkerraldea/Uribe.

a) Ezkerraldea/Uribe.

b) Bilbao-Basurto/Barrualde.

b) Bilbao-Basurto/Barrualde.

c) Gipuzkoa.

c) Gipuzkoa.

d) Araba.

d) Araba.

Hirugarrena.– Zuzendaritza-batzordeko burua Osasuneko sailburuordea izango da, eta honako organo hauetako titularrak izango dira batzordekideak:

Tercero.– El comité de dirección estará presidido por la persona titular de la Viceconsejería de Salud, y compuesto por las personas titulares de los órganos que se señalan a continuación:

a) Osasun Sailaren Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritza.

a) La Dirección de Planificación, Evaluación y Ordenación Sanitarias del Departamento de Salud.

b) Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Osasun Laguntzako Zuzendaritza.

b) La Dirección de Asistencia Sanitaria de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

c) Uribeko ESIko Kudeaketako Zuzendaritza.

c) La Dirección Gerencia de la OSI Uribe.

d) Bilbao-Basurtoko ESIko Zuzendaritza Medikua.

d) La Dirección Médica de la OSI Bilbao-Basurto.

e) Donostialdeko ESIko Kudeaketako Zuzendaritza.

e) La Dirección Gerencia de la OSI Donostialdea.

f) Arabako ESIko Zuzendariordetza Medikua.

f) La Subdirección Médica de la OSI Araba.

g) Osakidetzaren lehen mailako arretaren koordinaziorako arduraduna.

g) Responsable de Coordinación Atención Primaria de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

h) Osakidetzaren Erizaintza Aholkularitzako Zuzendariordetza.

h) La Subdirección de Asesoría de Enfermería de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

i) Estrategiara atxikitako erizaintzako profesional bat.

i) Una o un profesional de enfermería adscrito a la estrategia.

Laugarrena.– Honako hauek dira zuzendaritza-batzordeari esleitutako funtzioak:

Cuarto.– Las funciones que se atribuyen al comité de dirección serán las siguientes:

Martxoaren 15eko SND/232/2020 Aginduan giza baliabideen eta bitartekoen arloan ezartzen diren neurri bereziak ezartzeko proposamena egitea Osasuneko sailburuari, neurri horiek har ditzan. Agindu horrek, giza baliabideen eta bitartekoen arloko neurriak ezartzen ditu Covid-19ak eragindako osasun-krisialdia kudeatzeko, eta martxoaren 14ko 463/2020 Errege Dekretuak (Covid-19ak eragindako osasun-krisialdia kudeatzeko alarma-egoera deklaratzen duena) aurreikusitakoa garatzeko eta aplikatzeko eman zen.

Proponer a la Consejera de Salud, para su adopción, el establecimiento de las medidas especiales en materia de recursos humanos y medios que se establecen en la Orden SND/232/2020, de 15 de marzo, por la que se adoptan medidas en materia de recursos humanos y medios para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19, dictada en desarrollo y aplicación de lo previsto en el Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19.

a) Euskal Autonomia Erkidegoaren eremu publikoko, itunpeko eta pribatuko asistentzia-baliabide guztien kudeaketa koordinatua eta integrala.

a) La gestión coordinada e integral de todos los recursos asistenciales de la Comunidad Autónoma del País Vasco de los ámbitos público, concertado y privado.

b) Pandemiaren aurrean Osasun Sailaren operatiboan parte har dezaketen boluntarioen koordinazioa.

b) La coordinación del voluntariado que pueda participar en el operativo del Departamento de Salud frente a la pandemia.

c) Lan-arlo bakoitzerako egokitzat jotzen diren lan-talde espezifikoak eratzea. Lan-talde horietan Osasun Saileko kideek, Osakidetzako kideek eta itunpeko eremuko zein eremu pribatuko profesional sanitarioek parte hartu ahal izango dute.

c) La constitución de los grupos de trabajo específicos para cada área de trabajo que consideren oportunos y en los que podrán participar miembros del Departamento de Salud, de Osakidetza-Servicio vasco de salud y profesionales sanitarios del ámbito tanto concertado como privado.

d) Eta, oro har, Euskal Osasun Sistema indartzeko beharrezkoak diren neurriak proposatzea Osasuneko sailburuari.

d) Y en general, cuantas medidas resulten necesarias proponer a la Consejera de Salud que estén dirigidas a reforzar el Sistema Vasco de Salud.

Bosgarrena.– Zuzendaritza-batzordeak Osasun Sailaren Aseguramendu eta Kontratazio Sanitarioko Zuzendaritzaren zeharkako laguntza izango du, hari lotutako kontratazioa eta kontrol ekonomikoa doitzeko Osakidetzako zerbitzu-antolaketa guztietan. Hitzarmen sanitarioen kontrola dagokio, Osasun Saileko hiru lurralde-ordezkaritzak lagunduta.

Quinta.– El comité de dirección será apoyado de forma transversal por la Dirección de Aseguramiento y Contratación Sanitarias del Departamento de Salud, para el ajuste de la contratación y control económico asociado al mismo en todas las organizaciones de servicios de Osakidetza. Le corresponde el control de los conciertos sanitarios auxiliado por las tres delegaciones territoriales del Departamento de Salud.

Seigarrena.– Aseguramendu eta Kontratazio Sanitarioko zuzendariordeak egingo du itundutako eremuarekiko eta eremu pribatuarekiko, bai eta larrialdi-egoera honen kudeaketarekin lotutako boluntarioekiko koordinazio-lana.

Sexto.– El Subdirector de Aseguramiento y Contratación Sanitarias ejercerá la función de coordinación con el ámbito concertado y privado, así como con el voluntariado asociado a la gestión de esta situación de emergencia.

Zazpigarrena.– Agindu hau indarrean egongo da Estatuko gobernuak agindutako alarma-egoerak irauten duen bitartean egongo da indarrean, bai eta krisia dela-eta sektorean koordinazio-premiak irauten duen bitartean ere.

Séptimo.– La vigencia de esta Orden se extenderá en tanto dure la situación de estado de alarma decretado por el gobierno estatal y en tanto subsistan las necesidades de coordinación en el sector con ocasión de la crisis producida.

Zortzigarrena.– Osasuneko sailburuari dagokio aipatutako martxoaren 15eko SND/232/2020 Aginduan xedatutakoaren efikazia bermatzeko egin behar diren ebazpen, xedapen eta interpretazio-jarraibideak ematea, bere jardun-arlo bereziaren eremuan.

Octavo.– Corresponde a la Consejera de Salud dictar las resoluciones, disposiciones e instrucciones interpretativas que, en la esfera específica de su actuación, sean necesarias para garantizar la eficacia de lo dispuesto en la Orden SND/232/2020, de 15 de marzo, citada.

Bederatzigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, eta argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

Noveno.– La presente Orden se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y surtirá efectos desde el día de su aprobación.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko martxoaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de marzo de 2020.

Osasuneko sailburua,

La Consejera de Salud,

MIREN NEKANE MURGA EIZAGAECHEVARRIA.

MIREN NEKANE MURGA EIZAGAECHEVARRIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental