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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

52. zk., 2020ko martxoaren 14a, larunbata

N.º 52, sábado 14 de marzo de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1577
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AGINDUA, 2020ko martxoaren 14koa, Osasuneko sailburuarena, zeinaren bidez osasun publikoko prebentzio-neurriak hartzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoan, Covid-19 koronabirusaren egoera eta bilakaera dela eta.

ORDEN de 14 de marzo de 2020, de la Consejera de Salud, por la que se adoptan medidas de salud pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi como consecuencia de la situación y evolución del coronavirus (Covid-19).

Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak 12.1 artikuluan dioenez, «Euskadiko sistema sanitarioaren zuzendaritza, planifikazioa eta programazioa Eusko Jaurlaritzaren eskumena da, eta Euskadiko Autonomi Elkarteko Administrazio Orokorreko organo aginpidedunen bidez exekutatzen da.»

La Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi señala en su artículo 12.1 que «La dirección, planificación y programación del sistema sanitario de Euskadi es competencia del Gobierno Vasco y se ejecuta a través de los órganos competentes de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.»

2. apartatuaren arabera, egiteko hauek hartuko ditu barnean, besteak beste: a) Aginteaz baliatzea eskatzen duten interbentzioak, osasun publikoaren tutela orokorra garantizatzeko beharrezkoak direnak.

El punto 2 señala que comprenderá, entre otras, las siguientes funciones: a) Las intervenciones que supongan ejercicio de autoridad, necesarias para garantizar la tutela general de la salud pública.

Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak, sortu, ezabatu eta aldatzeko, eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzeko Lehendakariaren azaroaren 26ko 24/2016 Dekretuaren 12. artikuluaren arabera, Osasun Sailari honako egiteko eta jardun-arlo hauek dagozkio:

El Decreto 24/2016, de 26 de noviembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, atribuye, en su artículo 12, al Departamento de Salud las siguientes funciones y áreas de actuación:

Osasun-plangintza eta -antolamendua.

Planificación y ordenación sanitaria.

Osasun publikoa eta elikadura-higienea.

Salud Pública e higiene alimentaria.

Zaintza epidemiologikoa.

Vigilancia epidemiológica.

Farmazia-antolamendua.

Ordenación farmacéutica.

Droga-mendekotasunak.

Drogodependencias.

Osasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 80/2017 Dekretuak, 4 artikuluan, Osasuneko sailburuari esleitzen dio Jaurlaritzari buruzko ekainaren 30eko 7/1981 Legearen 26. eta 28. artikuluetan ezarritako eskumena, baita Osasun Sailari dagozkion funtzioen eta jardun-arloen eremuan indarrean dagoen legediak esleitzen dizkionak ere.

El artículo 4 del Decreto 80/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Salud, señala que corresponde al Consejero o Consejera de Salud el ejercicio de las competencias establecidas en los artículos 26 y 28 de la Ley 7/1981, de 30 de junio, de Gobierno y cuantas le atribuya la legislación vigente en el ámbito de las funciones y áreas de actuación que corresponden al Departamento de Salud.

Aipaturiko dekretu horren 9.1.q) artikuluak, bestalde, osasun publikoaren eremuko alerta-egoera ororen aurrean jarduketa sanitarioak koordinatzeko eginkizuna esleitzen dio Osasun Publikoaren eta Adikzioen zuzendariari; eta 9.1.l) artikuluak, berriz, agintari sanitario gisa, indarreko legedian xedatzen diren administrazio-eskumenak erabiltzea, hauek guztiak gauzatu ahal izateko: kontrol sanitarioa eta erregistroa, arriskuen ebaluazioa eta esku-hartze publikoa elikadura-higienean eta -segurtasunean, edateko uren kalitatean, ingurumenaren osasungarritasunean, bioziden arloan, hondakin sanitarioen kudeaketan, eta osasun publikoaren babesarekin zerikusia duten gainerako jardueretan.

Por su parte, el artículo 9.1.q) del referido decreto atribuye al Director de Salud Pública y Adicciones, como autoridad sanitaria, la coordinación de las actuaciones sanitarias ante todo tipo de situaciones de alerta en el ámbito de la salud pública y el apartado l) el desempeño, como autoridad sanitaria, de las facultades administrativas previstas en la legislación vigente dirigidas al control sanitario y registro, evaluación de riesgos e intervención pública en la higiene y seguridad alimentaria, aguas de consumo público, salubridad del medio ambiente, biocidas, gestión de residuos sanitarios y demás actuaciones relacionadas con la protección de la salud pública.

Martxoaren 12ko Ebazpenaren bidez, Osasuneko sailburuordeak bere gain hartu du Osasun Publikoaren eta Adikzioen zuzendariari agintari sanitario gisa esleitutako ahalmenak baliatzea, hau da, jarduera sanitario guztiak koordinatzea osasun publikoaren arloko alerta-egoera guztien aurrean.

Por Resolución de 12 de marzo, el Viceconsejero de Salud avoca el ejercicio de las facultades atribuidas al Director de Salud Pública y Adicciones como autoridad sanitaria, a saber, respecto de la coordinación de las actuaciones sanitarias ante todo tipo de situaciones de alerta en el ámbito de la salud pública.

Osasun arloko azken alertek, bai lurraldean bai mundu osoan, agerian utzi dute aparteko eta premiazko neurriak hartu behar direla Euskal Autonomia Erkidegoan Covid-19 gaitzaren edo herri mailan koronabirus deitutako birusaren hedapena geldiarazteko, larrialdi-egoerei berehala erantzun ahal izateko.

Las recientes alertas sanitarias a nivel territorial y a nivel mundial han evidenciado la necesidad de adoptar medidas extraordinarias y urgentes que ayuden a la contención reforzada en el ámbito territorial de la Comunidad Autónoma de Euskadi de la expansión del virus Covid-19, comúnmente conocido como coronavirus, a fin de poder responder con inmediatez a las diferentes situaciones de emergencia.

Osasun publikoaren arloko neurri bereziei buruzko apirilaren 14ko 3/1986 Lege Organikoaren lehenengo artikuluak dioenez, administrazio publikoek, beren eskumenen esparruan, osasun publikoa babesteko eta hura galtzeari edo hondatzeari aurrea hartzeko, lege horretan aurreikusitako neurriak hartu ahal izango dituzte, urgentziazko edo premiazko osasun-arrazoiek hala eskatzen dutenean.

De acuerdo con lo previsto en el artículo primero de la Ley Orgánica 3/1986, de 14 de abril, de Medidas Especiales en Materia de Salud Pública, las distintas Administraciones Públicas, dentro del ámbito de sus competencias, al objeto de proteger la salud pública y prevenir su pérdida o deterioro, pueden adoptar las medidas previstas en la citada Ley cuando así lo exijan razones sanitarias de urgencia o necesidad.

Bigarren artikuluak dioenaren arabera, «osasun-agintaritza eskudunek osasun-azterketak, tratamenduak, ospitaleratzeak edo kontrolerako neurriak hartu ahal izango dituzte, baldin eta arrazoizko zantzuak ikusten badituzte biztanleriaren osasunerako arriskua dagoela pentsatzeko, pertsona edo pertsona-talde baten osasun-egoera jakin bat dela medio edo jarduera baten osasun-baldintzak direla medio».

En su artículo segundo establece que «las autoridades sanitarias competentes podrán adoptar medidas de reconocimiento, tratamiento, hospitalización o control cuando se aprecien indicios racionales que permitan suponer la existencia de peligro para la salud de la población debido a la situación sanitaria concreta de una persona o grupo de personas o por las condiciones sanitarias en que se desarrolle una actividad.

Hirugarren artikuluak xedatzen duenez, «gaixotasun transmitigarriak kontrolatzeko, osasun-agintaritzak, prebentzio-ekintza orokorrak egiteaz gain, neurri egokiak hartu ahal izango ditu, gaixoak, haiekin kontaktuan dauden edo egon diren pertsonak eta haien hurbileko ingurunea kontrolatzeko, bai eta arrisku transmitigarrien kasuan beharrezkotzat jotzen direnak kontrolatzeko ere».

En virtud de lo establecido en su artículo tercero «con el fin de controlar las enfermedades transmisibles, la autoridad sanitaria, además de realizar las acciones preventivas generales, podrá adoptar las medidas oportunas para el control de los enfermos, de las personas que estén o hayan estado en contacto con los mismos y del medio ambiente inmediato, así como las que se consideren necesarias en caso de riesgo de carácter transmisible».

Bestetik, Osasunaren apirilaren 25eko 14/1986 Lege Orokorraren 26. artikuluak hau xedatzen du: «1.– Osasunerako berehalako eta aparteko arriskua badago edo hori pentsatzeko nahikoa susmoa badago, osasun-agintariek egoki iritzitako prebentzio-neurriak hartuko dituzte, hala nola produktuak konfiskatzea edo ibilgetzea, jarduerak etetea, enpresak edo instalazioak ixtea, baliabide material eta pertsonaletan esku hartzea, eta osasunaren aldetik justifikatutzat jotzen diren beste guztiak.

Por su parte, la Ley 14/1986, de 25 de abril, General de Sanidad, establece que, «1.– En caso de que exista o se sospeche razonablemente la existencia de un riesgo inminente y extraordinario para la salud, las autoridades sanitarias adoptarán las medidas preventivas que estimen pertinentes, tales como la incautación o inmovilización de productos, suspensión del ejercicio de actividades, cierres de Empresas o sus instalaciones, intervención de medios materiales y personales y cuantas otras se consideren sanitariamente justificadas.

2.– Aurreko apartatuan aipatzen diren neurrien iraupenak, kasuan-kasuan ezarriko baitira, ez du gaindituko neurriok justifikatu dituen berehalako eta aparteko arrisku-egoerak eskatzen duena, hargatik eragotzi gabe ebazpen arrazoituen bidez erabakitzen diren ondoz ondoko luzapenak».

2.– La duración de las medidas a que se refiere el apartado anterior, que se fijarán para cada caso, sin perjuicio de las prórrogas sucesivas acordadas por resoluciones motivadas, no excederá de lo que exija la situación de riesgo inminente y extraordinario que las justificó».

Osasun Publikoaren arloko neurri bereziei buruzko apirilaren 14ko 3/1986 Lege Organikoan eta Osasunari buruzko apirilaren 25eko 14/1986 Lege Orokorrean aurreikusitako eta aipatutako neurriak eragotzi gabe, Osasun Publikoari buruzko urriaren 4ko 33/2011 Lege Orokorrak 54. artikuluan aurreikusten duenez, salbuespen gisa eta aparteko larritasun- edo urgentzia-arrazoiek hala eskatzen dutenean, autonomia-erkidegoetako agintaritza eskudunak jarduerak etetea erabaki dezake, besteak beste, ebazpen arrazoituaren bidez.

Sin perjuicio de las medidas previstas en las ya citadas Ley Orgánica 3/1986, de 14 de abril, de Medidas Especiales en Materia de Salud Pública y Ley 14/1986, de 25 de abril, General de Sanidad, la Ley 33/2011, de 4 de octubre, General de Salud Pública, en su artículo 54 prevé que con carácter excepcional y cuando así lo requieran motivos de extraordinaria gravedad o urgencia, la autoridad competente de las comunidades autónomas puede adoptar, mediante resolución motivada, entre otras medidas la suspensión del ejercicio de actividades.

Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeko 34. artikuluak, bestalde, honela dio:

Por su parte, el artículo 34 de la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi señala que:

«1.– Ikerketa eta kontrol-jarduketen ondorioz, Euskal Administrazio Sanitarioaren organo eskumendunek kautelazko neurriak hartu ahal izango dituzte lege honen esparruan, osasunaren babesean efektibitatea ziurtatzeko, baldin eta pertsonen osasunarentzat hurre-hurreko arrisku larria badago nahiz arrisku horren arrazoizko susmoa badago.

«1.– Como consecuencia de las actuaciones de inspección y control, por los órganos competentes de la Administración sanitaria vasca podrán adoptarse medidas cautelares en el ámbito de esta ley, para asegurar la efectividad en la protección de la salud, cuando exista o se sospeche razonablemente la existencia de un riesgo inminente y grave para la salud de las personas.

2.– Kautelazko neurriek osasun publikoaren urraketak prebenitzeko edo konpontzeko jarduketak bildu ahalko dituzte; dena dela, neurriok arrisku hurbil-hurbil eta larritzat jotako egoerak exigitzen dituen ekintzen araberakoak izango dira; hori guztia dela-eta, ondorio hauetarako agindua eman daiteke: edozein ondasun edo produktu ibilgetu, merkatutik behin-behinean kendu edo erabilera debekatzeko; modu berean, jarduerak aldi baterako gelditzeko nahiz debekatzeko, eta zentro, zerbitzu eta establezimenduak ixteko, osasun kolektiboak horrela egitea eskatzen duelako edo instalatzeko eta funtzionatzeko bete beharreko baldintzak betetzen ez direlako.

2.– Las medidas cautelares podrán comprender cualquier actuación tendente a prevenir o a reparar el quebranto de la salud pública, siempre que resulten proporcionales a lo que exija la situación de riesgo inminente y grave que las justifique, pudiéndose ordenar la inmovilización, retirada provisional del mercado o prohibición de utilización de cualesquiera bienes o productos, así como la suspensión provisional, prohibición de las actividades y clausura de centros, servicios o establecimientos, por requerirlo la salud colectiva o por incumplimiento de los requisitos exigidos para su instalación y funcionamiento.

3.– Kautelazko neurri guztiak egokituta egon beharko dira lortu nahi diren helburuekiko proportzionalitate-printzipio mugatzaileetara, eta bizitzarako arriskutsuak diren neurriak baztertu egin beharko dira; bestalde, pertsonen eta ondasunen zirkulazio libreari, enpresa-askatasunari edo eragindako beste edozein eskubideri ahalik eta kalte gutxiena egiten dieten neurriek lehentasuna izango dute. Halaber, neurriaren iraupena islatuko da beti, bakoitzari dagokiona. Neurria behin eta berriz luzatzea erabaki ahalko da, ebazpen motibatuaren bidez, baina neurriaren guztizko iraupenak eta luzapenek ezin gaindituko dute justifikatu duen arrisku hurbil-hurbil eta larriaren egoerak exigitutakoa.»

3.– Toda medida cautelar deberá adecuarse a los principios limitativos de proporcionalidad a los fines perseguidos, excluyendo las medidas que propiamente conlleven riesgo para la vida y con preferencia de las que menos perjudiquen la libre circulación de personas y bienes, la libertad de empresa y cualesquiera otros derechos afectados. Asimismo, deberán tener reflejada en cada caso su correspondiente duración, pudiéndose acordar su prórroga sucesiva por resolución motivada, y sin que la duración total de la medida y sus prórrogas exceda de lo exigido por la situación de riesgo inminente y grave que la justificó.»

Horiek horrela, 2020ko martxoaren 13an, Osasuneko sailburuordeak ebazpen bat eman du deklaratzeko ezen, egoera epidemiologikoaren eta nazioarteko aurretiko esperientziaren ondorioz eta Osasunaren Mundu Erakundeak emandako gomendioen ondorioz, sisteman ikusitako afekzio epidemiologikoak eta afekzio orokorrak behartzen dutela pentsatzera Euskal Autonomia Erkidegoa larrialdi sanitario batean dagoela eta larrialdi-testuinguru honetan aparteko eta premiazko neurriak hartu behar direla Euskal Autonomia Erkidegoan Covid-19 gaitzaren edo herri mailan koronabirus deitutako birusaren hedapena tinko geldiarazteko.

Así, con fecha 13 de marzo de 2020 el Viceconsejero de Salud, ha adoptado resolución por la que declara que derivada de la situación epidemiológica descrita, de la experiencia previa internacional así como de las recomendaciones dictadas por la Organización Mundial de la salud, la afectación epidemiológica y la afectación observada en el sistema obliga a considerar que Euskadi se encuentra ante una emergencia sanitaria. En este contexto de emergencia es necesario adoptar las medidas extraordinarias y urgentes que ayuden a la contención reforzada en el ámbito territorial de la Comunidad Autónoma de Euskadi de la expansión del virus Covid-19, comúnmente conocido como coronavirus.

Euskadiko Herri Babeseko Plana (Larrialdiei aurre egiteko bidea-Labi) ekainaren 24ko 153/1997 Dekretuaren bidez onartu zen, eta dekretu berean larrialdiei aurre egiteko euskal sistemak dituen integrazio-bideak arautu ziren. Urtarrilaren 13ko 1/2015 Dekretuak aldaketa batzuk egin zituen (haren bidez onartu zen berrazterketa berezi bat egitea Larrialdiei Aurre Egiteko Bidea-Labi deritzan Euskadiko Herri Babeseko Planean). Eta, bestetik, 1/2017 Legegintzako Dekretuaren 29. artikuluaren e) letrak dioenez: Euskal Autonomia Erkidegoko babes zibilaren antolaketa-esparru orokorra ezartzen du mota guztietako larrialdiei aurre egiteko, larrialdiaren izaerak, hedadurak edo administrazio bat baino gehiago koordinatu beharrak autonomia-mailako zuzendaritza eskatzen duenean (1/2017 Legegintzako Dekretua, apirilaren 27koa, Larrialdiak Kudeatzeko Legearen testu bategina onartzen duena).

El Plan de Protección Civil de Euskadi (aprobado mediante Decreto 153/1997, de 24 de junio, por el que se aprueba el Plan de Protección Civil de Euskadi, Larrialdiei Aurregiteko Bidea-Labi y se regulan los mecanismos de integración del sistema vasco de atención de emergencias, modificado por Decreto 1/2015, de 13 de enero, por el que se aprueba la revisión extraordinaria del Plan de Protección Civil de Euskadi, Larrialdiei Aurregiteko Bidea-Labi) establece por su parte, el marco organizativo general de la Comunidad Autónoma vasca para hacer frente a todo tipo de emergencias que por su naturaleza, extensión o la necesidad de coordinar más de una administración requieran una dirección autonómica (artículo 29 letra e) del Decreto Legislativo 1/2017, de 27 de abril, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Gestión de Emergencias).

Plan horren funtzionaltasunaren oinarria malgutasunean dago; beraz, aktibazioa eta une bakoitzean hartu beharreko neurriak egokitzen joango dira egoera zehatzek une bakoitzean eskatzen dutenaren arabera. Labi aktibatzeak ez du esan nahi jada ezarrita dagoen antolamendu-egitura lekualdatuko denik, ez eta osasun-erantzukizunak lekualdatuko direnik ere, baizik eta Labiko beste mekanismo batzuekin integratuko direla beharrezkoak direlako funtsezko zerbitzuen normaltasuna bermatzeko edo osasun-eremu hertsia gainditzen duten ekintza jakin batzuk koordinatzeko.

En el marco de dicho plan, cuya funcionalidad reside en su flexibilidad, de forma que adecúa su activación y las medidas a adoptar en cada momento, se debe en su concepto a lo que las circunstancias concretas de cada momento requieran. La activación del Labi no implica desplazar la estructura organizativa ya dispuesta, ni el desplazamiento de las responsabilidades sanitarias, sino su integración con otros mecanismos del Labi precisos para asegurar la normalidad de servicios esenciales o para coordinar determinadas acciones que desbordan el ámbito de lo estrictamente sanitario.

Aktibazioa honetan datza: agintaritza eskudunak Euskadiko Babes Zibileko Lurralde Plana abian jartzea da. Gainera, aktibazio hori herritarrei jakinarazi behar zaie, jende orok horren berri izan dezan.

La activación consiste en la acción de poner en marcha por la autoridad competente el Plan Territorial de Protección Civil de Euskadi. Dicha activación debe comunicarse a la población para su público conocimiento.

Horregatik guztiagatik, Osasun Sistema Nazionalaren Lurraldearteko Kontseiluak 2020ko martxoaren 9an erabakitako neurriak betetzeko, eta herritarren osasunerako berehalako eta aparteko arriskuak bere horretan jarraitzeagatik beste neurri osagarri batzuk hartu behar direnez, Osasuneko sailburuordeak proposatuta, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 140. artikuluarekin eta Osasun Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 80/2017 Dekretuaren 4. artikuluarekin bat etorriz, organo honek bere gain hartzen ditu osasun publikoaren arloan osasun-agintaritza gisa Osasun Saileko organoei dagozkien eskumenak, betiere Osasun Sailaren gaietan ebazpenak emateko ekainaren 30eko 7/1981 Legearen 26.4 artikuluak aitortzen dizkion eskumenak baliatuz, eta hau

Por todo ello, en ejecución de las medidas acordadas en el Consejo Interterritorial del Sistema Nacional de Salud de fecha 9 de marzo de 2020 y dada la necesidad de adoptar nuevas medidas adicionales al persistir el riesgo inminente y extraordinario para la salud de la población, a propuesta del Viceconsejero de Salud, de conformidad con el artículo 140 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y el artículo 4 del Decreto 80/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Salud, avocando este órgano las competencias que en materia de salud pública corresponden a los órganos del Departamento de Salud declarados autoridad sanitaria y en ejercicio de las competencias que para dictar resoluciones en materias de su departamento, le son reconocidas por el artículo 26.4.º de la Ley 7/1981, de 30 de junio, de Gobierno,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Prebentzio-neurriak.

Primero.– Medidas preventivas.

Prebentzio-neurri hauek hartuko dira Euskal Autonomia Erkidegoko lurralde-eremuan:

Se adoptan las siguientes medidas preventivas en el ámbito del territorio de la Comunidad Autónoma de Euskadi:

1.– Adinekoentzako eguneko zentroak ixtea.

1.– Cierre de los centros de día para personas mayores.

2.– Egoitza-zentro publiko edo pribatuetan adineko pertsonentzako bisitak kentzea. Zentro bakoitzaren esku geratzen da, behar izanez gero, salbuespenak baloratzea. Horretarako, bisitariari tenperatura hartuko zaio zentroko sarreran bertan, eta ez zaio sartzen utziko 37,0 ºC-ko muga gainditzen duen inori.

2.– Supresión de visitas a las personas mayores en los centros residenciales públicos o privados. Queda a juicio de cada centro la valoración de las excepciones en caso de necesidad. Se deberá tomar la temperatura de la persona visitante a la entrada del centro y se impedirá el acceso a quienes superen los 37.ºC.

3.– Eten egingo da jarduera oro museoetan, erakusketa-aretoetan, ostalaritza-establezimenduetan (etxez etxeko zerbitzuetan izan ezik), kirol-instalazio, joko-lokaletan, txokoetan, elkarte gastronomikoetan eta kultu-zentroetan. Metro eta erdiko gutxieneko segurtasun tartea bermatzen ez duten lokaletan jarduera mugatzea. Metro eta erdiko gutxieneko distantzia hori edozein pertsona konzentraziori aplikatuko zaio.

3.– Cese de cualquier tipo de actividad en museos, salas de exposiciones, establecimientos de hostelería (salvo servicio a domicilio), centro de actividad deportiva, locales de juego, txokos, sociedades gastronómicas o centros de culto. Limitación de cualquier otro tipo de actividad en locales que no garanticen la distancia mínima de seguridad de un metro y medio. Esta distancia mínima es de aplicación a cualquier concentración de personas.

Bigarrena.– Indarraldia.

Segundo.– Vigencia.

Agindu honetan aurreikusitako prebentzio-neurriek hamabost egun naturaleko indarraldia izango dute, ondoren adosten diren luzapenak alde batera utzi gabe.

Las medidas preventivas previstas en esta Orden tendrán una vigencia de quince días naturales, sin perjuicio de las prórrogas que se acuerden de forma sucesiva.

Hirugarrena.– Berrespen judiziala.

Tercero.– Ratificación judicial.

Eusko Jaurlaritzaren Zerbitzu Juridikoaren apirilaren 25eko 144/2017 Dekretuaren 19.2 artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz, agindu hau Zerbitzu Juridiko Nagusiari jakinaraztea, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 8.6 artikuluaren 2. paragrafoan aurreikusitako berrespen judiziala eskatzeko.

De conformidad con la previsión contenida en el artículo 19.2 del Decreto 144/2017, de 25 de abril, del Servicio Jurídico del Gobierno Vasco, dar traslado al Servicio Jurídico Central de la presente Orden para solicitar la ratificación judicial prevista en el párrafo 2.º del artículo 8.6 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.

Laugarrena.– Argitalpena eta ondoreak.

Cuarto.– Publicación y efectos.

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, eta argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondoreak.

La presente Orden se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko martxoaren 14a.

En Vitoria-Gasteiz, a 14 de marzo de 2020.

Osasuneko sailburua,

La Consejera de Salud,

MIREN NEKANE MURGA EIZAGAECHEVARRIA.

MIREN NEKANE MURGA EIZAGAECHEVARRIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental