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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

191. zk., 2019ko urriaren 8a, asteartea

N.º 191, martes 8 de octubre de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

UNIBASQ-EUSKAL UNIBERTSITATE SISTEMAREN KALITATEA EBALUATU ETA EGIAZTATZEKO AGENTZIA
UNIBASQ-AGENCIA DE EVALUACIÓN DE LA CALIDAD Y ACREDITACIÓN DEL SISTEMA UNIVERSITARIO VASCO
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EBAZPENA, 2019ko irailaren 27koa, Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziaren zuzendariarena, zeinaren bidez argitaratzen baita Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) irakasle eta ikertzaileen banakako ordainsari-osagarriak ebaluatzeko eta esleitzeko protokoloa.

RESOLUCIÓN de 27 de septiembre de 2019, de la Directora de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco, por la que se da publicidad al protocolo para la evaluación y asignación de complementos retributivos individuales del personal docente e investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU).

I.– Zioen azalpena eta lege-esparrua.

I.– Exposición de motivos y marco legal.

1.– Unibertsitateen Lege Organikoaren (abenduaren 21eko 6/2001) 55. eta 69. artikuluetan, irakasle eta ikertzaileei merezimendu indibidualekin lotutako ordainsari gehigarriak emateko aukera xedatzen da, Autonomia Erkidegoek finkatutako mugen barruan, Gizarte Kontseiluak egindako deialdian eta Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak aldez aurretik onartuta.

1.– La Ley Orgánica 6/2001, de 21 de diciembre, de Universidades en sus artículos 55 y 69 establece la posibilidad de otorgar al personal docente e investigador retribuciones adicionales ligadas a méritos individuales, dentro de los límites que fijen las Comunidades Autónomas, en convocatoria realizada por el Consejo Social, previa aprobación por el Consejo de Gobierno de la Universidad.

2.– Bestalde, Euskal Unibertsitate Sistemaren Legearen (otsailaren 25eko 3/2004) 34. artikuluan xedatu zenez, Eusko Jaurlaritzak ordainsari-osagarriak ezarri ahal izango ditu irakasle eta ikertzaileentzat, diren funtzionario edo kontratatuak, irakaskuntza, ikerketa eta kudeaketaren inguruan egoki iritzitako irizpideen arabera; irizpide horien artean hizkuntza-merezimenduak ere izango dira. Era berean, artikulu horren arabera, Unibertsitateen gaietan eskumenak dituen sailak proposatuta, Eusko Jaurlaritzari dagokio ordainsari horien mugak ezartzea, eraginkortasun eta eragimen irizpideen arabera, eta Gizarte Kontseiluari, unibertsitateko Gobernu Kontseiluak proposatuta, muga horiek bana-banaka esleitzea behin merezimenduak Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Agentziak baloratu eta gero.

2.– Por su parte, el artículo 34 de la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco, dispone que el Gobierno Vasco podrá establecer para el personal docente e investigador, funcionario y contratado, complementos retributivos, de acuerdo con los criterios que considere oportunos en torno a la docencia, la investigación y la gestión, entre los que se incluirán los méritos lingüísticos. Asimismo, dicho artículo señala que corresponde al Gobierno Vasco, a propuesta del Departamento competente en materia de Universidades, establecer los límites de dichas retribuciones de acuerdo con los criterios de eficacia y eficiencia, y al Consejo Social, a propuesta del Consejo de Gobierno de la Universidad, acordar la asignación singular e individual de los mismos previa valoración de los méritos por la Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco (Unibasq).

3.– Lege-xedapen hori garatzeko, Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen gehigarrizko ordainsari-osagarriei buruzko Dekretua (urriaren 17ko 209/2006) onetsi zen, haren erregelamendu-esparrua ezartzen duena eta martxoaren 29ko 64/2011 Dekretuaren bitartez aldatu zena.

3.– Para desarrollar esta disposición legal, se aprobó el Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre complementos retributivos adicionales del personal docente e investigador de la UPV/EHU que establece el marco reglamentario del mismo, modificado por el Decreto 64/2011, de 29 de marzo.

4.– Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziari buruzko Legean (ekainaren 28ko 13/2012) aurreikusitakoari jarraikiz, Agentziari berariaz esleitutako eginkizunetako bat da irakaskuntzarekin, ikerketarekin, ezagutzaren transferentziarekin eta kudeaketarekin loturiko merezimenduak ebaluatzea, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) irakasle eta ikertzaileentzat aurreikusitako ordainsari-osagarriak esleitzeari begira.

4.– De acuerdo con lo previsto en la Ley 13/2012, de 28 de junio de Unibasq, la Agencia tiene expresamente atribuida, entre sus funciones, la de la evaluación de los méritos docentes, investigadores, de transferencia del conocimiento y de gestión, a los efectos de la asignación de los complementos retributivos previstos para el personal docente e investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU).

5.– Eskumen hori baliatuz, eta Unibasqen Estatutuen 17.3.b) artikuluan ezarritakoaren arabera, Aholku Batzordeari dagokio agentziak erabili beharreko ebaluazio-irizpideak eta ebaluazio-protokoloak onartzea.

5.– En ejercicio de esta competencia, y de conformidad con lo dispuesto en el artículo 17.3.b) de los Estatutos de Unibasq, corresponde a la Comisión Asesora la aprobación de los Protocolos y criterios de evaluación a emplear por la agencia.

II.– Protokolo honen helburua.

II.– Objeto de este protocolo.

1.– Unibasqek garatzen duen irakasle eta ikertzaileen osagarriak ebaluatzeko Programan, ikerketako, ezagutza transferitzeko eta dibulgazioko jardueraren ebaluazioa aipatzen da, baita irakaskuntzarena eta kudeaketarena ere, UPV/EHUko irakasle eta irakasleei ordainsari-osagarri indibidualak emateko.

1.– El Programa de evaluación de complementos del personal docente e investigador que desarrolla Unibasq, se refiere a la evaluación de la actividad investigadora, transferencia del conocimiento y de divulgación, así como de la docencia y la gestión para la concesión de complementos retributivos individuales al personal docente e investigador de la UPV/EHU.

2.– Prozesu horretan, UPV/EHUko Gizarte Kontseiluak, Unibertsitateko Gobernu Kontseiluaren proposamenari jarraikiz, irakasle eta ikertzaileei ordainsari-osagarri berezi eta indibidualak esleitzea erabakiko du, betiere urriaren 17ko 209/2006 Dekretuan xedatutakoaren arabera (Dekretu hori martxoaren 29ko 64/2011 Dekretuaren bitartez aldatu zen).

2.– En este proceso el Consejo Social de la UPV/EHU, a propuesta del Consejo de Gobierno de la Universidad, acuerda la asignación singular e individual de complementos retributivos al PDI de acuerdo con lo establecido en el Decreto 209/2006, de 17 de octubre, modificado por el Decreto 64/2011, de 29 de marzo.

3.– Dekretu horren 1. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, osagarriak esleitzeko, aldez aurretik, Unibasqek interesdunaren merezimenduak baloratu eta ebaluatu beharko ditu.

3.– Tal y como está previsto en el artículo 1 de dicho Decreto, la asignación de los complementos exigirá la previa valoración y evaluación de los méritos de la persona interesada por parte de Unibasq.

III.– Ebaluazio-organoak.

III.– Órganos de evaluación.

1.– Jasotako eskaerak Ebaluazio Batzordeen bitartez ebaluatuko ditu Agentziak; batzordekideek Unibasqen Etika eta Bermeen Kodea betez jardun beharko dute.

1.– La Agencia evaluará las solicitudes recibidas por medio de los Comités de Evaluación, cuyos miembros deberán actuar conforme al Código de Ética y Garantías de Unibasq.

2.– Unibasqek ebaluazio-prozesuan eskuratzen duen informazio osoa isilpekoa da eta datuak babesteari buruzko indarreko araudiaren menpe dago.

2.– Toda la información a la que tenga acceso Unibasq en el proceso de evaluación es de carácter confidencial y está sujeta a la normativa vigente sobre protección de datos.

3.– Ebaluazio Batzordeak.

3.– Comités de Evaluación.

a) Ebaluazio Batzordeen izendapena eta eginkizunak Unibasqen Legearen (ekainaren 28ko 13/2012) 9. eta 10. artikuluetan xedatzen denari jarraiki ezartzen dira. Batzordeen eraketa- eta funtzionamendu-araubideari dagokionez, Protokolo honetan ezarri ez den orotan Unibasqen Estatutuetan jasotako erregulazioa aplikatuko da.

a) El nombramiento y funciones de los Comités de Evaluación se establece según lo dispuesto en los artículos 9 y 10 de la Ley 13/2012, de 28 de junio, de Unibasq. En relación con el régimen de constitución y funcionamiento de los Comités, en lo no establecido en el presente Protocolo, será de aplicación la regulación recogida en los Estatutos de Unibasq.

b) Agentziaren zuzendariak, Ebaluazio Batzorde bakoitzeko kideen artean, presidentea eta idazkaria izendatuko ditu, eta kide anitzeko organoetan kargu horiei dagozkien eginkizunak beteko dituzte.

b) El Director o la Directora de la Agencia designará de entre los miembros de cada Comité de Evaluación a su Presidente o Presidenta y a su Secretario o Secretaria, quienes desempeñarán las funciones propias de esos cargos en los órganos colegiados.

c) Ebaluazio Batzordeak jakintza-esparru eta -arloen arabera antolatuko dira. Printzipioz, honako Ebaluazio Batzorde hauek eratuko dira:

c) Los Comités de evaluación se organizarán por campos y áreas de conocimiento. En principio, se constituirán los siguientes Comités de evaluación:

– Zientzia Esperimentalak.

– Ciencias Experimentales.

– Gizarte Zientziak.

– Ciencias Sociales.

– Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientziak.

– Ciencias Jurídicas y Económicas.

– Zientzia Medikoak eta Osasun Zientziak.

– Ciencias Médicas y de la Salud.

– Irakaskuntza Teknikoak.

– Enseñanzas Técnicas.

– Giza Zientziak.

– Humanidades.

– Bikaintasuna Ebaluatzeko Batzordea.

– Comité de Evaluación de la Excelencia.

Hala ere, ebaluazio Batzordeen kopurua aldatzeko aukera izango da prozesu bakoitzaren zirkunstantzia espezifikoen arabera.

No obstante, en función de circunstancias específicas de cada proceso se podrá modificar el número de Comités de Evaluación.

d) Ebaluazio Batzordeek gutxienez bost eta gehienez hamar kide izango dituzte, deialdi bakoitzaren beharren arabera.

d) Los Comités de Evaluación estarán formados por un número de entre cinco y diez miembros, en función de las necesidades de cada convocatoria.

e) Hiru urteko indarraldia izango du izendapenak, eta Agentziaren zuzendariak izendapenaren ebazpena sinatzen duen egunaz geroztik hasiko da indarrean. Batzordeen osaera Agentziaren webgunean argitaratuko da.

e) El nombramiento, que lo será por un periodo de tres años, tendrá validez a partir de la fecha de la firma de la resolución del nombramiento por parte de la Dirección de la Agencia. La composición de los Comités será publicada en la página web de la Agencia.

IV.– Ebaluazio-prozesuaren deskribapena.

IV.– Descripción del proceso de evaluación.

1.– Prozesuari hasiera emateko, UPV/EHUko Gizarte Kontseiluak deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkari Ofizialean argitaratzen du. Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak deialdiaren proposamena egingo du UPV/EHUko Gizarte Kontseiluak onets dezan.

1.– El proceso se inicia mediante la publicación de la convocatoria por el Consejo Social de la UPV/EHU en el Boletín Oficial del País Vasco. El Consejo de Gobierno de la Universidad propondrá la convocatoria para su aprobación al Consejo Social de la UPV/EHU.

2.– Deialdia urtero egingo da, eta bertan parte hartzeko modua, epeak eta beharrezkoa den dokumentazioa xedatu beharko dira.

2.– La convocatoria será anual y establecerá la forma, los plazos y la documentación necesaria para participar en la misma.

3.– 209/2006 Dekretuan (64/2011 Dekretuaren bitartez aldatu zen) aurreikusitako ordainsari-osagarriak ebaluatzeko aukera izateko, interesdunak, eskaera egiteko unean UPV/EHUrekin lan-, estatutu- edo administrazio-lotura izan beharko du nahitaez eta jardunean egon beharko du.

3.– Para optar a la evaluación de los complementos retributivos previstos en el Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011, será requisito imprescindible que la persona interesada, en el momento de la solicitud, mantenga vinculación laboral, estatutaria o administrativa con la UPV/EHU y esté en activo.

4.– Unibertsitatetik kanpo egon diren eta beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuetan lan akademikoa egin ondoren UPV/EHUn sartu direnek ebaluazioa eskatu ahal izango dute, 64/2011 Dekretuak aldatutako 209/2006 Dekretuaren 5.6 artikuluan ezarritakoari jarraiki.

4.– Podrán solicitar la evaluación aquellas personas que han permanecido fuera de la Universidad y que se incorporan a la UPV/EHU tras el desarrollo de su labor académica en otras universidades o centros de investigación de acuerdo con lo establecido en el artículo 5.6 del Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

5.– Baloratzeko merezimenduak aurkeztea:

5.– Presentación de méritos a valorar:

a) Merezimenduak egiaztatzeko dokumentazioa erantsiko zaio eskabideari, formatu digitalean. Eskabidean bildutako merezimenduen orden berberari eutsi beharko dio arestian adierazitako dokumentazioak, eta ebaluatu beharreko atalekin bat etorriko diren fitxategi informatikoetan antolatuko da.

a) Con la solicitud se adjuntará la documentación justificativa de los méritos en formato digital. Esta documentación deberá mantener un orden igual al de la relación de méritos incluidos en la solicitud y se organizará en archivos informáticos que se corresponderán con los apartados a evaluar.

b) Behar bezala justifikatutako merezimenduak baino ez dira baloratuko.

b) Únicamente se valorarán los méritos correctamente justificados.

c) Ebaluazioa egiteko eskabideak Euskal Autonomia Erkidegoko edozein hizkuntza ofizialetan aurkeztu ahal izango dira.

c) Las solicitudes de evaluación se podrán presentar en cualquiera de las lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

d) Eskatzaileek Curriculum Vitae osoa ere txertatu ahal izango dute aplikazio informatikoan, nahi izanez gero.

d) Las personas solicitantes de manera opcional podrán incluir en la aplicación informática un Curriculum Vitae completo.

6.– Eskabideak Unibasqera bidaltzea.

6.– Traslado de las solicitudes.

UPV/EHUk Unibasqera bidaliko ditu eskabideak, ebaluatzeko; ebaluatu ostean, Unibasqek ebaluazio-txostenak UPV/EHUra igorriko ditu.

La UPV/EHU remitirá las solicitudes para su evaluación a Unibasq, quien una vez evaluadas remitirá los informes de evaluación a la UPV/EHU.

7.– Eskabideak ebaluatzea.

7.– Evaluación de las solicitudes.

a) Oro har, aurkeztutako eskabideak eskatzaileak eskatutako Ebaluazio Batzordeari esleituko zaio. Nolanahi ere, Unibasqek eskabidea eskatzaileak adierazitakoa ez den beste Ebaluazio Batzorde bati atxiki ahal izango dio, aurkeztutako merezimenduak horri hobeto egokitzen zaizkiola iritziz gero eta betiere interesdunarekin aldez aurretik ados jarrita.

a) Con carácter general, las solicitudes serán asignadas al Comité de Evaluación indicado por la persona solicitante. No obstante, si se considera que la solicitud se adecúa mejor a otro Comité de Evaluación, Unibasq podrá asignarla a este último siempre que concurra el previo consentimiento de la persona solicitante.

b) Eskabide bakoitza bi batzordekidek ebaluatuko dute. Dena den, ondoriozko ebaluazio-txostena Batzorde osoak emango du, kide anitzeko organoa den aldetik. Emandako txostenetan iritzi teknikoa jasoko da, lortutako puntuazioekin batera, atal eta azpiatalen arabera.

b) Cada solicitud será evaluada por dos miembros del Comité. No obstante, el informe de evaluación resultante será emitido de forma colegiada por todo el Comité. Los informes emitidos contendrán un juicio técnico, con las puntuaciones obtenidas por apartados y subapartados.

c) Behin dagokion Batzordeak ebaluazioa eta txostena eginda, haietan bildutako iritzi teknikoari dagokionez lotesleak izango direnak, ebaluazio eta txosten horiek UPV/EHUra igorriko dira.

c) Una vez realizada la evaluación y el informe por el Comité correspondiente, que tendrán carácter vinculante en cuanto al juicio técnico que ha de contenerse en los mismos, serán remitidos a la UPV/EHU.

8.– Puntuazioa eta tarteen proposamena.

8.– Puntuación y propuesta de tramos.

Azken puntuazioa honako hau izango da: eskatzaileak finkatutako puntuazioa gehi deialdian lortutako puntuazioa. Tarte-proposamena azken puntuazioan oinarrituta esleituko da.

La puntuación final será la suma de la puntuación consolidada por la persona solicitante más la puntuación obtenida en la convocatoria. La propuesta de tramo se asignará con base en la puntuación final.

9.– Osagarrien esleipena.

9.– Asignación de complementos.

Eskabide bakoitza banaka ebaluatuko da eta ebaluazio-txosten bat edukiko du, puntuazioa atal eta azpiatalen arabera xehatuta; halaber, ebaluatutako tarte bakoitzerako positiboa ala negatiboa izango den erantzun bat zehaztuz.

Cada solicitud será evaluada de forma individual y contendrá un informe de evaluación con la puntuación detallada por apartados y subapartados, especificando una respuesta positiva o negativa para cada tramo sometido a evaluación.

a) Agentziaren zuzendariak UPV/EHUra helaraziko du ebaluazio-txostenaren emaitza.

a) El Director o la Directora de la Agencia trasladará a la UPV/EHU el resultado del informe de evaluación.

b) UPV/EHUren Gizarte Kontseiluak, Agentziaren ebaluazio-txostena eta UPV/EHUren ebazpen-proposamena aztertu ostean, erabaki bat hartuko du eta horren bidez deialdi bakoitzean eskatutako ebaluazioa ebatziko du; eskatzaile bakoitzari banaka jakinarazi beharko dio ebazpena.

b) El Consejo Social de la UPV/EHU, visto el informe de evaluación de la Agencia y la propuesta de resolución de la UPV/EHU, emitirá un acuerdo por el que se resuelve la evaluación al amparo de cada convocatoria, que notificará de manera individual a cada persona solicitante.

10.– Eskabideen ebazpenaren aurkako errekurtsoak.

10.– Recursos ante la resolución de las solicitudes.

Gizarte Kontseiluak hartutako erabakiek administrazio-bidea agortzen dute eta haien aurkako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da, aukeran, hilabeteko epean, interesdunari jakinarazi zitzaionetik kontatzen hasita; hala badagokio, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio organo jurisdikzional eskudunari, bi hilabeteko epean, tartea emateko edo ukatzeko erabakia jakinarazi zenetik kontatzen hasita. UPV/EHUko Gizarte Kontseiluak beharrezkotzat jotzen badu Unibasq Agentziaren iritzi teknikoa izatea errekurtsoa ebazteko, dagokion Ebaluazio Batzordeak espediente osoa berrikusiko du; horren ondoren, ebaluazio-batzordeak txostena emango du, interesdunaren alegazioak, lehen ebaluazioaren txostena eta Agentziak espedienteari buruz duen dokumentazio guztia aztertu ondoren. Agentziaren zuzendariak, Batzordearen txostena aztertu ondoren, Gizarte Kontseiluari helaraziko dio horren emaitza, interesdunari jakinarazteko, ebazpenarekin batera, betiere aurkeztu zenetik hilabeteko epearen barruan.

Los acuerdos dictados por el Consejo Social agotan la vía administrativa y frente a ellos cabe interponer, potestativamente, recurso de reposición en el plazo de un mes desde que se produjo la notificación a la persona interesada; y, en su caso, recurso contencioso-administrativo ante el órgano jurisdiccional competente en el plazo de dos meses computados desde la notificación del acuerdo de concesión o denegación del tramo. En el caso de que el Consejo Social de la UPV/EHU considerase necesario contar con el juicio técnico de Unibasq para la resolución del recurso, el expediente completo se revisará por el Comité de Evaluación correspondiente que emitirá informe tras analizar las alegaciones de la persona interesada, el informe de la primera evaluación y toda la documentación que obre en poder de la Agencia sobre el expediente. El Director o Directora de la Agencia, visto el informe del Comité, trasladará el resultado a la UPV/EHU para que sea notificado a la persona interesada junto con la resolución en el plazo de un mes desde su interposición.

V.– Ebaluazio-irizpideak lantzea.

V.– Elaboración de los criterios de evaluación.

1.– Ebaluatzeko irizpide orokorrak eta haien balizko aldaketak Unibasqen Aholku Batzordeak landu ditu, hori egiteko organo eskuduna baita Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziari buruzko Legearen (ekainaren 28ko 13/2012) 9.2.b) artikuluari jarraikiz.

1.– Los criterios generales de evaluación, así como sus posibles modificaciones, han sido elaborados por la Comisión Asesora de Unibasq, órgano competente para ello en virtud del artículo 9.2.b) de la Ley 13/2012, de 28 de junio, de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco.

2.– Jakintza-esparru bakoitzaren berezitasunak kontuan hartuta interpretatu ahal izango dituzte irizpide horiek Ebaluazio Batzordeetan, betiere irizpide orokorretan ezarritako mugak gainditu gabe.

2.– Dichos criterios podrán ser interpretados por los Comités de Evaluación teniendo en cuenta las especificidades de cada campo de conocimiento, siempre dentro del respeto a los límites establecidos en los criterios generales.

3.– Agentziaren funtzionamenduan bete beharreko gardentasun-printzipioen arabera eta 209/2006 Dekretuko (64/2011 Dekretuaren bitartez aldatu zen) mandatua betez, ebaluazio-irizpideak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Agentziaren webgunean (www.unibasq.eus) argitaratuko dira.

3.– De acuerdo con los principios de transparencia que deben regir el funcionamiento de la Agencia y en cumplimiento del mandato del Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011 los criterios de evaluación, se publicarán en el Boletín Oficial del País Vasco y en la web de la Agencia (www.unibasq.eus).

VI.– Tarte eta mailen araberako balorazioa.

VI.– Valoración por tramos y niveles.

1.– C maila: Osagarri gehigarri honek UPV/EHUrekiko dedikazio profesionala saritzea du helburu.

1.– Nivel C: Complemento adicional destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

C1 tartea lortzeko baldintzak: 3 urteko lotura egiaztatzea UPV/EHUrekin, eta Departamentuko Kontseiluaren aldeko txosten arrazoitua eta argudiatua aurkeztea, 209/2006 Dekretuaren (64/2011 Dekretuaren bidez aldatu zen) eranskinean aurreikusitako irizpideetan oinarrituta.

Requisitos para el tramo C1: acreditar 3 años de vinculación con la UPV/EHU y aportar un informe positivo, razonado y argumentado del Consejo del Departamento, fundamentado en los criterios previstos en el anexo al Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

C2 tartea lortzeko baldintzak: 7 urteko lotura egiaztatzea UPV/EHUrekin, eta Departamentuko Kontseiluaren aldeko txosten arrazoitua eta argudiatua aurkeztea, 209/2006 Dekretuaren (64/2011 Dekretuaren bidez aldatu zen) eranskinean aurreikusitako irizpideetan oinarrituta.

Requisitos para el tramo C2: acreditar 7 años de vinculación con la UPV/EHU y aportar un informe positivo, razonado y argumentado del Consejo del Departamento, fundamentado en los criterios previstos en el anexo al Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

Departamentuko Kontseiluaren txostenean honako baldintza hauek hartu behar dira kontuan: a) irakaskuntza-jarduerari buruzko aurkako txostenik ez izatea (ez-betetze formalik ez izatea, hala nola tutoretzei, irakaskuntzari, akten epeei eta abarri dagokienez) eta b) irakaskuntzari buruzko inkestak sistematikoki bete izana, inkesta horietan errepikatutako balorazio negatiborik izan gabe.

El informe de Consejo del Departamento deberá tener en cuenta las siguientes condiciones: a) ausencia de informe negativo alguno sobre su docencia (inexistencia de incumplimientos formales, de tutorías, de docencia, plazos de actas, etc.) y b) cumplimiento sistemático de las encuestas de docencia, ausencia de valoración negativa reiterada.

2.– B maila: Kalitatea eta etengabeko hobekuntza saritzea du helburu.

2.– Nivel B: Complemento adicional destinado al reconocimiento de la calidad y la mejora continua.

B tarteko edozein mailatan behar den puntuazioa lortzeko (25, 50 eta 75 puntu), VII. puntuko balorazio-irizpideak hartuko dira kontuan. Antzinatasuna kalkulatzeko, honako hauek hartuko dira kontuan: B1 tartearen kasuan, UPV/EHUrekin edozein lan-, estatutu- edo administrazio-loturaren pean egindako irakaskuntzako, ikerketako, ezagutza transferitzeko edo kudeaketako jarduera guztiak eta, B2 eta B3 tarteen kasuan, UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuekin egindakoak.

Para obtener la puntuación necesaria en cualquiera de los tres niveles del tramo B (25, 50 y 75 puntos), se considerarán los criterios de valoración del punto VII. A los efectos del cómputo de la antigüedad, se tendrán en cuenta todas las actividades docentes, investigadoras, de transferencia del conocimiento o de gestión realizadas bajo cualquier vinculación laboral, estatutaria o administrativa con la UPV/EHU para el tramo B1 y con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación para los tramos B2 y B3.

B1 tartea lortzeko baldintzak: C1 tartea lortu izana, 5 urteko lotura egiaztatzea UPV/EHUrekin eta gutxienez 25 puntu lortzea.

Requisitos para el tramo B1: haber obtenido el tramo C1, acreditar 5 años de vinculación con la UPV/EHU y obtener al menos 25 puntos.

B2 tartea lortzeko baldintzak: doktore-gradua, C1 eta C2 tarteak lortu izana, 10 urteko lotura egiaztatzea UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate eta ikerketa-zentro batzuekin, eta gutxienez 50 puntu lortzea.

Requisitos para el tramo B2: haber obtenido el grado de doctor o doctora, los tramos C1 y C2, acreditar 10 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación y obtener al menos 50 puntos.

B3 tartea lortzeko baldintzak: doktore-gradua, C1 eta C2 tarteak lortu izana, 10 urteko lotura egiaztatzea UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate eta ikerketa-zentro batzuekin, eta gutxienez 75 puntu lortzea.

Requisitos para el tramo B3: haber obtenido el grado de doctor o doctora, los tramos C1 y C2, acreditar 10 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación y obtener al menos 75 puntos.

3.– A maila: Bikaintasuna saritzea du helburu.

3.– Nivel A: Complemento adicional destinado al reconocimiento de la excelencia.

A1 tartea eskatzeko baldintzak: ebaluazioan 100 puntu lortzea, doktore-gradua izatea, 15 urteko lotura izatea UPV/EHUrekin edo beste unibertsitate edo ikerketa-zentro batzuekin, eta hiru seiurteko edo ikertramo egiaztatzea ikerketan.

Requisitos para solicitar el tramo A1: obtener 100 puntos en la evaluación, ostentar el grado de doctor o doctora, 15 años de vinculación con la UPV/EHU u otras universidades o centros de investigación y acreditar tres sexenios o ikertramos de investigación.

A2 tartea eskatzeko baldintzak: A1 tartea lortzeko baldintzak betetzea eta autotxostena betetzea.

Requisitos para solicitar el tramo A2: cumplir los requisitos para el A1 y cumplimentar el autoinforme.

Ebaluazio Batzordeek A2 tarterako eskatutako betekizun formalak osatzen dituzten hautagaien proposamena Bikaintasuna Ebaluatzeko Batzordera helaraziko dute automatikoki eta, Bikaintasunaren Batzordeak, Batzordeen proposamenak aztertu ondoren, tarte horretako emakidak erabakiko ditu.

Los Comités de Evaluación elevarán la propuesta de personas candidatas que cumplan los requisitos formales exigidos para el tramo A2 al Comité de Evaluación de la Excelencia de forma automática, quien, tras analizar las propuestas de los diferentes Comités, decidirá las concesiones de este tramo.

4.– Doktore ez diren Unibertsitate Eskoletako irakasle titularrentzako osagarri berezia, 209/2006 Dekretuaren (64/2011 Dekretuaren bidez aldatu zen) hirugarren xedapen iragankorrari jarraikiz.

4.– Complemento específico para el profesorado Titular de Escuela Universitaria no doctor de acuerdo con la disposición transitoria tercera del Decreto 209/2006, modificado por el Decreto 64/2011.

1. osagarri berezia: Baldintzak: 10 urteko antzinatasuna egiaztatzea Unibertsitate Eskolako irakasle titular moduan, eta 50 puntu lortzea.

Complemento específico 1. Requisitos: acreditar una antigüedad de 10 años como Profesor o Profesora Titular de Escuela Universitaria y obtener 50 puntos.

2. osagarri berezia: Baldintzak: 10 urteko antzinatasuna egiaztatzea Unibertsitate Eskolako irakasle titular moduan, eta 75 puntu lortzea.

Complemento específico 2. Requisitos: acreditar una antigüedad de 10 años como Profesor o Profesora Titular de Escuela Universitaria y obtener 75 puntos.

VII.– Ebaluazio-irizpideak.

VII.– Criterios de evaluación.

0.– Alderdi orokorrak:

0.– Cuestiones generales:

– Ebaluazioa egiteko, eskatutako aldia elkarren segidako 5 urteko bloketan banatuko da.

– La evaluación se realizará dividiendo el periodo solicitado en bloques de 5 años consecutivos.

– Bloke bakoitzean gehienez 27 puntu lortu ahal izango dira. Gehieneko puntuazioa lortu ahal izango da jarduera akademikoaren hainbat intentsifikaziorekin.

– La evaluación máxima que se puede obtener en cada bloque de cinco años es de 27 puntos. Será posible alcanzar la máxima puntuación con distintas intensificaciones de la actividad académica.

– Eskabidean 5 urtetik gorako ebaluazioaldia sartzen bada, aipatutako denboraldia 5 urteko blokeetan zatituko da. Geratzen den zatiari (hala badagokio) dagokion gehieneko puntuazioa proportzioaren zati osoa izango da.

– Si la solicitud incluye un periodo de evaluación superior a 5 años, dicho periodo se dividirá en bloques de 5 años. La puntuación máxima correspondiente a la fracción residual (en su caso) será la parte entera de la proporción.

– Orientatzeko asmoz, protokolo honetan hainbat erreferentzia aipatzen dira, atal edo azpiatal bakoitzean gehieneko puntuazioa lortzeko. Horrek ez du esan nahi gehieneko puntuazioa ezin denik beste modu batera lortu, baina eskabide indibidual bakoitzaren autoebaluazioa doitzeko parametroak zehazten ditu. Era berean, azpiatal bakoitzeko gehieneko puntuazioari buruzko proportzionaltasun-irizpide bati jarraikiz, azpiatal horietan baloragarriak diren merezimenduetarako baremoak zehazten dira.

– De forma orientativa, en el presente Protocolo se proporcionan referencias para obtener la puntuación máxima de cada apartado o subapartado. Esto no significa que no se pueda alcanzar la puntuación máxima por otras vías, pero define los parámetros para ajustar la autoevaluación de cada solicitud individual. Asimismo, siguiendo un criterio de proporcionalidad con respecto a las puntuaciones máximas de cada uno de los subapartados, se detallan los baremos para los méritos valorables en los mismos.

– Orientabide horri jarraikiz, Ebaluazio Batzordeek atal (edo azpiatal, hala badagokio) bakoitzaren puntuazioa finkatuko dute eta, edonola ere, aurkeztutako merezimenduak baloratzeko garaian baliatuko dute beren diskrezionalitate teknikoa. Azpiatal bakoitza baloratzean ekarpenen koherentzia hartuko da kontuan eta, hala badagokio, eskatzailearen ibilbidea edo Curriculum Vitaea.

– Siguiendo lo anterior, los Comités de Evaluación fijarán la puntuación de cada apartado (o subapartado, en su caso), ejerciendo en todo caso su discrecionalidad técnica en la valoración de los méritos aportados. La valoración de cada subapartado tendrá en cuenta la coherencia de las aportaciones y, en su caso, la trayectoria o Curriculum Vitae de la persona solicitante.

– Bere diskrezionalitatea egikarituz, Batzordeak uste badu azpiatal batean barne hartutako merezimenduetakoren bat ezohiko kalitatekoa dela, protokoloaren baremoaren arabera dagokion gehienekoa gainditzen duen balorazio bat esleitu ahalko dio. Edozein kasutan, inoiz ere ezin izango da azpiatal bakoitzerako ezarritako gehieneko puntuazioa gainditu. Era berean, uste badu ekarpen batek ez dituela gutxieneko kalitate-eskakizunak betetzen hautagarria edo atal edo azpiatal batean sartzeko modukoa izateko, puntuazioa zero izango da preseski hautagarria ez izateagatik.

– Si en el ejercicio de su discrecionalidad el Comité considera que alguno de los méritos incluido en un subapartado es de extraordinaria calidad, podrá atribuirle una valoración superior a la máxima que corresponda según los baremos del protocolo. En cualquier caso, nunca se podrá superar la puntuación máxima establecida para cada subapartado. Asimismo, si considera que una aportación no cumple los requisitos mínimos de calidad que la conviertan en elegible o incluible en un apartado o subapartado, su puntuación será cero por no ser precisamente elegible.

– Ezin izango da merezimendu bera azpiatal batean baino gehiagotan sartu.

– Ningún mérito podrá ser incluido en más de un subapartado.

– Hona hemen eskabidearen atalak:

– Los apartados de la solicitud serán los siguientes:

1) Ikerketa, ezagutzaren transferentzia eta dibulgazio zientifikoa. Gehieneko puntuazioa: 23 puntu.

1) Investigación, transferencia del conocimiento y divulgación científica. Puntuación máxima: 23 puntos.

2) Irakaskuntza. Gehieneko puntuazioa: 20 puntu.

2) Docencia. Puntuación máxima: 20 puntos.

3) Kudeaketa. Gehieneko puntuazioa: 9 puntu.

3) Gestión. Puntuación máxima: 9 puntos.

1.– Ikerketa, ezagutzaren transferentzia eta dibulgazioaren atala (gehienez 23 puntu).

1.– Apartado investigación, transferencia del conocimiento y divulgación científica (máximo: 23 puntos).

1.1.– Ikerketa (gehienez 23 puntu).

1.1.– Investigación (máximo: 23 puntos).

1.1.1.– Argitalpenak (gehienez 15 puntu).

1.1.1.– Publicaciones (máximo: 15 puntos).

Azpiatal honetan, izen oneko argitaletxeetan eta zientifikoki egiaztatutako aldizkarietan argitaratutako ikerketa-lanak sartuko dira, baita, hala badagokie, patente eta erakusketak ere.

En este subapartado se incluirán los trabajos de investigación publicados en libros de editoriales de prestigio y revistas científicamente acreditadas, así como, en su caso, patentes y exposiciones.

Ikerketako seiurtekoak lortzeko eskatutako kalitate-eskakizunak betetzen dituzten 10 ekarpenen egiaztapenarekin lortuko da gehienekoa. Ez dira balioetsiko eskakizun horiek betetzen ez dituztenak. Argitalpen bakoitzagatik 0,3 puntutik 2 puntuko gehienekorainoko puntuazioa lortu ahalko da. Ebaluazio Batzordeak erabakiko du ekarpenen kalitate-maila, jakintza-arlo bakoitzerako estandarizatutako irizpideei jarraikiz.

El máximo se alcanzará con la acreditación de 10 aportaciones que cumplan los requisitos de calidad exigidos para obtener sexenios de investigación. No se valorarán las que no cumplan tales requisitos. Por cada publicación se podrá obtener desde 0,3 hasta un máximo de 2 puntos. Será el Comité de Evaluación quien decida sobre la calidad de las aportaciones siguiendo los criterios estandarizados para cada área de conocimiento.

Azpiatal honetan, eskatzaileak gehienez ere 15 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El número máximo de aportaciones en este subapartado que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 15.

1.1.2.– Ikerketa-arloko talde, sare eta proiektuetan modu aktiboan parte hartzea (gehienez 5 puntu).

1.1.2.– Participación activa en grupos, redes y proyectos de investigación (máximo: 5 puntos).

Azpiatal honetan sartuko dira lehia bidezko deialdietan emandako proiektuak, eta nazioarteko proiektuek estatukoek eta autonomia-erkidegokoek baino garrantzi handiagoa izango dute. Nolanahi ere, UPV/EHUk parte-hartze nabarmena duen proiektuak modu berezian baloratuko dira.

En este subapartado se incluirán proyectos concedidos en convocatorias competitivas, siendo más relevantes los proyectos internacionales que los estatales y autonómicos. En todos los casos, se realizará una valoración especial de aquellos en los que la UPV/EHU tenga una participación destacada.

Eskatzaileak Europar Batasuneko, beste organismo batzuetako edo nazioarteko erakundeetako, Estatuko Planetako, Autonomia Erkidegoetako eta beste erakunde publiko edo pribatu batzuetako ikerketa-proiektu edo -taldeetan izandako parte-hartze mota eta erantzukizun-maila, bereziki, hartuko dira kontuan, betiere kanpo-ebaluazioa egin behar izan badute, batik bat Estatuko Ikerketa Agentziak (AEI) edo nazioko nahiz nazioarteko antzeko beste erakunderen batek.

Se tendrá en cuenta especialmente el tipo de participación y grado de responsabilidad de la persona solicitante en proyectos o grupos de investigación incluidos en programas competitivos de la Unión Europea, de otros organismos o instituciones internacionales, de los Planes Estatales, de las Comunidades Autónomas y de otros entes u organismos públicos o privados sometidos a evaluación externa, especialmente por la Agencia Estatal de Investigación (AEI) u organismo similar, de ámbito nacional o internacional.

Balorazioan, honako faktore hauek izango dira kontuan: deialdia egin duen organoa, proiektuaren zenbatekoa eta eskatzaileak proiektuan izan duen parte-hartze mota (ikertzaile nagusia, ikertzailea, prestakuntzan eta abar).

La valoración tendrá en consideración el órgano convocante, la cuantía del proyecto y el tipo de participación en el mismo de la persona solicitante (investigadora principal, investigadora, en formación, etc.)

Arlo klinikoen kasuan, lehia bidezko deialdietako ikerketa klinikoetako jarduerak ere baloratuko dira, betiere osasun-agintaritza eskudunak egiaztatutako deialdiak izanik.

En el caso de áreas clínicas se valorarán además las actividades de investigación clínicas en convocatorias competitivas, certificadas por autoridades sanitarias competentes.

Gehieneko puntuazioa lortzeko, hiru urtez Europar Batasuneko lehia bidezko programetan, Estatuko edo nazioarteko planetan edo Eusko Jaurlaritzaren A mailako taldeetan sartutako ikerketa-proiektuetako ikertzaile edo ikertzaile nagusi izan dela egiaztatuta lortuko da gehienekoa, eta hiru urte horiek ebaluatzen ari den aldiaren barruan egon beharko dute.

El máximo se alcanzará acreditando la participación como investigador o investigadora principal en proyectos de investigación incluidos en programas competitivos de la Unión Europea, en Planes Estatales o internacionales, o en grupos de nivel A del Gobierno Vasco durante tres años dentro del periodo que se somete a evaluación.

Urte bakoitzeko puntuazioa honako hau izango da deialdia egiten duen organoaren, deialdiaren lehiakortasun-mailaren, dagokion zenbatekoaren, parte-hartze motaren eta eskatzaileak bertan izandako emaitzen arabera:

La puntuación por año será la siguiente en función del órgano convocante, del grado de competitividad de la convocatoria, de su cuantía, del tipo de participación y resultados de la persona solicitante en el mismo:

– autonomia-erkidegokoa, Eusko Jaurlaritzaren A taldeetan parte hartzea: 0,2tik 1,7raino; Eusko Jaurlaritzaren B taldeetan parte hartzea: 0,1etik 0,25eraino.

– de carácter autonómico, participación en grupos A del Gobierno Vasco: desde 0.2 hasta 1.7; participación en grupos B del Gobierno Vasco: desde 0.1 hasta 0.25.

– estatu osokoa: 0,5etik 1,7raino.

– de carácter estatal: desde 0.5 hasta 1.7.

– nazioartekoa: 0,7tik 3raino.

– de carácter internacional: desde 0.7 hasta 3.

– Sareetan parte hartzea: 0,1etik 0,5 punturaino.

– participación en Redes: desde 0,1 a 0,5 puntos.

Azpiatal honetan, eskatzaileak gehienez ere 5 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El número máximo de aportaciones en este subapartado que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 5.

1.1.3.– Biltzarretan parte hartu izana eta beste merezimendu batzuk (gehienez 3 puntu)

1.1.3.– Participación en congresos y otros méritos (máximo: 3 puntos).

1.1.3.1.– Biltzarretan parte hartu izana. Nazioarteko biltzar zientifikoak baino ez dira baloratuko (eta, salbuespen gisa, garrantzi berezia duten naziokoak, jakintza-arloaren arabera), baldin eta berdinen arteko ikuskapena biltzen badute eta dagokien eremuan erreferentziako bihurtzen dituzten antzinatasuna eta aldizkakotasuna badituzte.

1.1.3.1.– Participación en congresos. Solo se valorarán los congresos científicos de carácter internacional (y excepcionalmente los nacionales de especial relevancia, según área del conocimiento), que incluyan revisión por pares y con una antigüedad y periodicidad que les convierta en referencia en su ámbito.

Parte-hartze motak:

Tipos de participación:

– Gonbidatutako ponentziak.

– Ponencias invitadas.

– Ahozko komunikazioak eta posterrak.

– Comunicaciones orales y póster.

Konferentziak eta mintegiak baloratzeko garaian, aldizkakoak ote diren eta zenbateko inpaktu akademikoa duten hartuko da kontuan, erakunde antolatzailearen izen ona, eskatzaileak izan duen parte–hartze mota eta argitaratu ote diren.

Las conferencias y seminarios se valorarán teniendo en cuenta su carácter periódico e impacto académico, el prestigio de la entidad organizadora, el tipo de participación de la persona solicitante y la publicación o no de las mismas.

0,1etik 0,3rainoko puntuazioa emango da horrelako ekarpenagatik (gonbidatutako hitzaldiak kenduta). Ebaluazio Batzordeak erabakiko du ekarpen bakoitzaren garrantzi-maila, jakintza-arlo bakoitzeko estandarrei eta egileen kopuruari jarraikiz.

Se otorgará una puntuación desde 0,1 hasta 0,3 por aportación de este tipo (excluidas conferencias invitadas). Será el Comité de Evaluación quien decida el grado de relevancia de cada aportación siguiendo los estándares de cada área de conocimiento y del número de autores.

1.1.3.2.– Beste merezimendu batzuk.

1.1.3.2.– Otros méritos.

Azpiatal honetan sartuko dira honako hauek:

En este subapartado se incluirán:

– Nazioarteko zentroetako ikerketa-egonaldiak, betiere zentro berean 6 aste emanda, metagarriak izan daitezkeelarik: 0,1etik 0,5 punturaino nazioarteko zentro bateko ikerketa-egonaldiagatik aste bakoitzeko zentroaren ospearen arabera.

– Estancias de investigación en centros internacionales de al menos 6 semanas en el mismo centro, pudiendo ser acumulativas: desde 0,1 hasta 0,5 puntos por estancia de investigación en un centro internacional por cada seis semanas, en función de su prestigio.

– Bekak eta sariak. urtean 0,1etik 0,25 punturaino doktoratu aurreko eta doktoratu ondoko ikerketa-bekengatik eta 0,5eraino sari bat emateagatik, sari horren ospearen arabera.

– Becas y premios: desde 0,1 hasta 0,25 puntos al año por becas predoctorales y postdoctorales de investigación y hasta 0,5 por la concesión de un premio en función de su prestigio.

– Ikertzaileen prestakuntza, mugikortasuna eta/edo laneratzea bultzatu izana.

– Impulso y creación y uso de infraestructura científica y de investigación tanto en la UPV/EHU como en otras organizaciones de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

– Azpiegitura zientifikoa eta ikerketakoaren sorrera eta erabilera bultzatu izana, bai UPV/EHUn, bai Euskal Autonomia Erkidegoko beste erakunde batzuetan.

– Impulso de la formación, movilidad y/o inserción laboral de investigadores de personas investigadoras.

– Ebaluazio-jarduerak indexatutako aldizkarietan edo izen oneko argitaletxeetan.

– Labores de evaluación en revistas indexadas o editoriales de prestigio.

Gehieneko puntuazioa lortzeko, nazioarteko 5 biltzarretan (salbuespen gisa, garrantzi berezia duten naziokoak, jakintza-arloaren arabera) parte hartuta lortuko da gehieneko puntuazioa 1.1.3 azpiatalean, betiere gutxienez haietako batean gonbidatutako hitzaldia izanik. Bestela, gehieneko puntuazioa lortuko da nazioarteko 10 biltzarretan ponente edo hizlari moduan parte hartu baldin bada. Azpiatal honetan, eskatzaileak gehienez ere 10 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El máximo en el subapartado 1.1.3 se alcanzará con la participación en 5 congresos internacionales siempre que al menos uno de ellos haya sido una conferencia invitada (excepcionalmente en nacionales de relevancia, según área de conocimiento). Alternativamente se alcanzará el máximo con la participación como ponente en 10 congresos internacionales. El número máximo de aportaciones en este subapartado que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 10.

1.2.– Ezagutzaren transferentzia eta dibulgazio zientifikoa (gehienez 14 puntu)

1.2.– Transferencia del conocimiento y divulgación científica (máximo: 14 puntos).

Atal honetan puntuak lortzeko, ikerketako seiurteko bat edo ikertramo bat egiaztatuta eduki behar da, edo horren ordez, gutxienez 7 puntu lortu behar dira 1.1.1 azpiatalean (Argitalpenak).

Solo se podrá obtener puntuación en este apartado si se tiene acreditado un sexenio de investigación o un ikertramo; o alternativamente, si se han conseguido al menos 7 puntos en el subapartado 1.1.1 (Publicaciones).

1.2.1.– Ezagutzaren transferentzia (gehienez 10 puntu).

1.2.1.– Transferencia del conocimiento (máximo: 10 puntos).

1.2.1.1.– Pertsonen prestakuntza eta ekintzailetza-jarduerak.

1.2.1.1.– Formación de personas y actividades de emprendizaje.

Azpiatal honetan sartuko dira kultura ekintzailea, enpresak sortzea edo spin-offa sustatzen duten jarduera eta proiektuak. Honako faktore hauek hartuko dira kontuan: jarduera mota, eskatzailearen parte-hartze maila, kalitate-zantzuak, erakunde laguntzaileak edo finantzatzaileak, onuradun kopurua eta jardueraren emaitzak.

En este subapartado se incluirán actividades y proyectos que fomenten la cultura emprendedora, creación de empresas o spin-off. Se tendrá en cuenta el tipo de actividad, grado de participación de la persona solicitante, indicios de calidad, entidades colaboradoras o financiadoras, número de personas beneficiadas y resultados de la actividad.

Bereziki honako hauek balioetsiko dira:

En particular se valorarán:

a) Transferentzia-jardueretan (kontratuak eta proiektuak) edo ekintzailetza-jardueretan kontratatutako pertsonen kopurua.

a) Número de personas contratadas en actividades de transferencia (contratos y proyectos) o emprendimiento.

Eskatzaileek aurkezten dituzten kontratuek, eskatzailea bera espezialista den esparruko jakintza-transferentziekin lotuta egon behar dute hautagarriak izateko. Ekintzailetzaren bidez enplegua lortzea ere balioetsiko da, enpresa berri bat edo spin-off bat sortuta horretarako.

Los contratos que presenten los solicitantes, para ser elegibles deben de estar relacionados con actividades de transferencia de conocimiento en el ámbito del que es especialista. Se valorará también la consecución de empleo de personas por medio del emprendimiento a través de la creación de una nueva empresa o spin-off.

Puntuazioa puntu 1 urteko izango da lanaldi osoko kontratu bakoitzeko.

La puntuación será de hasta 1 punto por año por contrato a tiempo completo.

b) Industria-tesien zuzendaritza (enpresa-arlokoak edo garrantzia duten irakaskuntzaz kanpoko erakundeak).

b) Dirección de tesis industriales (empresariales o instituciones no docentes de relevancia).

Puntuazioa 3 puntu izango da gehienez, betiere 2.3 atalean barne hartu ez bada.

La puntuación será de hasta 3 puntos, siempre que no se haya incluido en el apartado 2.3.

1.2.1.2.– Norberaren ezagutzaren transferentzia.

1.2.1.2.– Transferencia del conocimiento propio.

Azpiatal honetan sartuko dira Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko 14/2011 Legearen 18. eta 19. artikuluetan aipatzen diren kontratuak, hau da, kanpoko erakundeetan eskatzaileak egindako aldi baterako kontratuak. Era berean, espezialista-plaza asistentziala lotura-araubidean duten unibertsitate-irakasleek itunpeko osasun-erakundeetan egindako jarduera ere sartuko da.

En este subapartado se incluirán los contratos temporales de la persona solicitante en entidades externas a los que se refieren los artículos 18 y 19 de la Ley 14/2011, de la Ciencia, la Tecnología y la Innovación. Asimismo, se incluirá la actividad realizada por el profesorado universitario con plaza asistencial de especialista en régimen de vinculación en instituciones sanitarias concertadas.

Iraupena, kontratu mota eta erakunde kontratatzailearen izen ona hartuko dira kontuan. Erakundearen gutun bat aurkeztu behar da eta, bertan, egindako jarduera eta transferitutako ezagutzaren kalitate-zantzuak labur-labur adierazi behar dira. Puntuazioa urteko gehienez 2 puntu izango da.

Se tendrá en cuenta la duración, el tipo de contrato y el prestigio de la entidad contratante. Se aportará una carta de la entidad indicando brevemente la actividad realizada y los indicios de calidad del conocimiento transferido. La puntuación será de hasta 2 puntos por año.

1.2.1.3.– Transferentzia, kanpoko baliabide ekonomikoak jasota.

1.2.1.3.– Transferencia con captación de recursos económicos externos.

– Funtsak UPV/EHUra itzultzen dituzten enpresa, erakunde eta administrazio publikoekin egindako ikerketa-arloko kontratu edo hitzarmenetan parte hartu izana, betiere unibertsitateak araututako ohiko sistemen bidez kontratatutakoak izanik. Eskatzaileak kontratu/hitzarmenean izan duen parte-hartze mota (ikertzaile nagusia, ikertzailea, prestakuntzan) kontuan izango da, haren iraupena, egindako transferentziaren kalitate-zantzuak, proiektuaren emaitzak, baita kontratu/hitzarmenak UPV/EHUn izan duen inpaktu ekonomikoa ere. Puntuazioa urteko puntu 1 izango da gehienez, parte hartzeagatik eta gehienez 2 puntu arduraduna bada.

– Participación en contratos o convenios de investigación con empresas, entidades y administraciones públicas que revierten fondos en la UPV/EHU contratados mediante los sistemas habituales regulados por la universidad. Se tendrá en cuenta el tipo de participación en el contrato/convenio de la persona solicitante (investigadora principal, investigadora, en formación), su duración, los indicios de calidad de la transferencia realizada, los resultados del proyecto y el impacto económico del mismo en la UPV/EHU. La puntuación será de hasta 1 punto por año, por participación y hasta 2 si es la persona responsable.

– Lehia bidezko deialdietan esleitutako proiektuetan parte hartu izana, enpresa, erakunde eta administrazio publikoekin egindako proiektuak izanik. Deialdia egin duen organoaren izen ona kontuan hartuko da, eskatzaileak kontratu/hitzarmenean izan duen parte-hartze mota (ikertzaile nagusia, ikertzailea, prestakuntzan), haren iraupena, egindako transferentziaren kalitate-zantzuak, proiektuaren emaitzak, baita kontratu/hitzarmenak UPV/EHUn izan duen inpaktu ekonomikoa ere. Puntuazioa urteko puntu 1 izango da gehienez, parte hartzeagatik eta gehienez 2 puntu pertsona arduraduna bada.

– Participación en proyectos con empresas, entidades y administraciones públicas concedidos mediante convocatorias competitivas. Se tendrá en cuenta el prestigio del órgano convocante, el tipo de participación en el proyecto de la persona solicitante (investigadora/ investigador principal, investigadora/investigador, en formación), su duración, los indicios de calidad de la transferencia realizada, los resultados del proyecto y el impacto económico del mismo en la UPV/EHU. La puntuación será de hasta 1 punto por año, por participación y hasta 2 puntos si es la persona responsable.

– Ustiatzen ari diren patenteak edo utilitate-modeloak.

– Patentes o modelos de utilidad en explotación.

1.2.1.4.– Gizartean eragin handia duen transferentzia.

1.2.1.4.– Transferencia con especial repercusión social.

Azpiatal honetan sartuko dira honako hauek:

En este subapartado se incluirán:

– UPV/EHUk eta irabazi-asmorik gabeko erakunderen edo administrazio publikoren batek gizartean eragin handia duten jarduerak garatzeko sinatutako kontratu edo hitzarmenetan parte hartu izana. Eskatzaileak kontratu/hitzarmenean izan duen parte-hartze mota (ikertzaile nagusia, ikertzailea, prestakuntzan) kontuan izango da, haren iraupena, egindako transferentziaren kalitate-zantzuak, proiektuaren emaitzak, baita kontratu/hitzarmenak gizartean izan duen inpaktua ere. Puntuazioa urteko puntu 1 izango da gehienez, parte hartzeagatik eta gehienez 2 puntu pertsona arduraduna bada.

– Participación en contratos o convenios suscritos entre la UPV/EHU y entidades sin ánimo de lucro o administraciones públicas para el desarrollo de actividades con especial repercusión social. Se tendrá en cuenta el tipo de participación en el contrato/convenio de la persona solicitante (investigadora principal, investigadora, en formación), su duración, los indicios de calidad de la transferencia realizada, los resultados del proyecto y el impacto social del mismo. La puntuación será de hasta 1 punto por año, por participación y hasta 2 puntos si es la persona responsable.

– Gizarte-garapenerako proiektuetan parte hartu izana, lehia bidezko deialdien bitartez esleitutako proiektuak izanik. Deialdia egin duen organoaren izen ona kontuan hartuko da, eskatzaileak kontratu/hitzarmenean izan duen parte-hartze mota (ikertzaile nagusia, ikertzailea, prestakuntzan), haren iraupena, egindako transferentziaren kalitate-zantzuak, proiektuaren emaitzak, baita kontratu/hitzarmenak gizartean izan duen inpaktua ere. Puntuazioa urteko puntu 1 izango da gehienez, parte hartzeagatik eta gehienez 2 puntu pertsona arduraduna bada.

– Participación en proyectos para el desarrollo social concedidos mediante convocatorias competitivas. Se tendrá en cuenta el prestigio del órgano convocante, el tipo de participación en el proyecto de la persona solicitante (investigadora principal, investigadora, en formación), su duración, los indicios de calidad de la transferencia realizada, los resultados del proyecto y el impacto social del mismo. La puntuación será de hasta 1 punto por año, por participación y hasta 2 puntos si es la persona responsable.

1.2.1 azpiatalean gehieneko puntuazioa lortzeko, inpaktu ekonomiko eta/edo sozial handiko 5 ekarpen aurkeztu behar dira, urtebeteko iraupena dutenak, edo bestela, transferentziako seiurteko baten parekotzat jotzeko moduko merezimenduak. 1.2.1 azpiatalean, eskatzaileak gehienez ere 6 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El máximo en el subapartado 1.2.1 se alcanzará con 5 aportaciones de duración anual de alto impacto económico y/o social que sean aptas para conseguir un sexenio de transferencia. El número máximo de aportaciones en el subapartado 1.2.1 que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 6.

1.2.2.– Dibulgazio zientifikoa (gehienez 4 puntu).

1.2.2.– Divulgación científica (máximo: 4 puntos).

Azpiatal honetan barne hartuko dira ondoren zerrendatutako ekarpen motetan sartutako merezimenduak, eta kalitate-zantzu espezifikoak eta alegatutako merezimenduen inpaktu soziala hartuko dira kontuan merezimendu horiek balioesteko.

En este subapartado se incluirán méritos englobados en los tipos de aportaciones enumerados a continuación, para cuya valoración se tendrán en cuenta los indicios de calidad específicos y el impacto social de los méritos alegados.

1.2.2.1.– Dibulgazioko argitalpenak.

1.2.2.1.– Publicaciones divulgativas.

Azpiatal honetan sartuko dira honako hauek:

En este subapartado se incluirán:

– Dibulgazioko liburuak edo liburuen kapituluak. Argitaletxearen izen ona kontuan hartuko da, zenbat ale saldu diren eta eskatzaileak emandako kalitate-zantzuak.

– Libros o capítulos de libro de divulgación. Se tendrá en cuenta el prestigio de la editorial, el número de ejemplares vendidos y los indicios de calidad aportados por la persona solicitante.

– Dibulgazioko artikuluak. Aldizkari, egunkari edo inprimatutako komunikabidearen izen ona kontuan hartuko da, zenbat ale banatu diren eta eskatzaileak emandako kalitate-zantzuak.

– Artículos de divulgación. Se tendrá en cuenta el prestigio de la revista, periódico o medio de difusión impresa, el número de ejemplares de distribución y los indicios de calidad aportados por la persona solicitante.

– Erakusketak. Garrantzi oso handiko erakusketak (ikus-entzunezkoak objektuak, panelak, eta abar), fisikoak zein birtualak. Erakusketa antolatzen duen erakundearen garrantzia, erakusketaren iraupena eta kalitatea, komunikabideetan duen inpaktua, eta bisiten, aipamen eta erreseinen kopurua hartuko dira kontuan.

– Exposiciones. Exposiciones altamente relevantes (audiovisuales, objetos, paneles, etc.), tanto físicas como virtuales. Se tendrá en cuenta la relevancia de la institución que organiza la exposición, su duración y la calidad de la misma, así como el impacto en medios de comunicación, número de visitas, menciones y reseñas.

– Inpaktu handiko dibulgazio zientifikoko tresna gisa agertzen diren beste material berezi edo produktu espezifiko batzuk.

– Otros materiales singulares o productos específicos que se manifiestan como instrumentos de la divulgación científica de alto impacto.

1.2.2.2.– Ikerketaren dibulgazioko eta zabalkundeko jarduerak ikus-entzunezko komunikabideetan.

1.2.2.2.– Actividades de divulgación y difusión de la investigación en medios de comunicación audiovisuales.

Azpiatal honetan, UPV/EHUk, Kultura Zientifikoko Katedrak, UPV/EHUren udako ikastaroak Fundazioak edo kultura zientifikoko unitateek antolatutako jardueretan izandako parte-hartzea, batik bat, sartuko da. Jardueraren kalitate-zantzuak kontuan izango dira, baita ekitaldiak komunikabideetan edo gizartean izan duen oihartzun edo inpaktuaren adierazleak ere.

En este subapartado se incluirá preferentemente la participación en actividades organizadas por la UPV/EHU, Cátedra de Cultura Científica, Fundación cursos de verano de la UPV/EHU o por unidades de cultura científica. Se tendrán en cuenta los indicios de calidad de la actividad y los indicadores de repercusión mediática o impacto social del evento.

1.2.2.3.– Dibulgazioa sare sozialen bidez.

1.2.2.3.– Divulgación a través de redes sociales.

Azpiatal honetan, zientzia-komunikabidetzat erregistratutako blog, vlog, podcastetan eta sare sozialetan, ohiko koordinazioa edo parte-hartzea izatea soilik sartuko da.

En este subapartado se incluirán únicamente la coordinación o participación habitual en blogs, vlogs y podcasts y redes sociales registrados como medios de ciencia.

Lankidetzaren aldizkakotasuna eta mota hartuko dira kontuan, komunikabidearen kalitate-zantzuak eta lankidetzaren kalitate-zantzuak eta inpaktua.

Se tendrá en cuenta el tipo y periodicidad de la colaboración, los indicios de calidad del medio y los indicios de calidad e impacto de la colaboración.

1.2.2 azpiatalean gehieneko puntuazioa lortzeko, goi-mailako bi ekarpen aurkeztu beharko dira. Goi-mailakotzat joko da izen oneko argitaletxe batean argitaratutako liburua denean eta 1.000 aletik gora saldu direnean; ikus-entzunezko komunikabideetan, berrogei minutuko kalitate handiko hiru saio zuzendu izana, eta ikus-entzule kopuru handia duen irrati edo telebista batean ematea saio horiek; sare sozialetan, zientzia-komunikabide batean gutxienez hiru urtez hilean behin lankidetza bat egin izana, aipamen asko izanik.

El máximo en el subapartado 1.2.2 se alcanzará con dos aportaciones de alto nivel. Se considera alto nivel en publicaciones un libro en una editorial de prestigio con ventas por encima de 1000 ejemplares; en medio audiovisuales, la dirección de tres programas de cuarenta minutos de alta calidad retransmitido en una emisora de radio o televisión con alto nivel de audiencia; en redes sociales la colaboración mensual durante al menos tres años en un medio de ciencia acreditado con un alto número de menciones.

1.2.2 azpiatalean, eskatzaileak gehienez ere 3 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El número máximo de aportaciones en el subapartado 1.2.2 que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 3.

2.– Irakaskuntzaren atala (gehienez 20 puntu).

2.– Apartado docencia (máximo: 20 puntos).

2.1 eta 2.2 atalak bata bestearen ordezkoak izango dira. Eskatzaileak docentiaz programako balorazio bat baldin badu aintzat hartutako tartean, 2.1 atalaren arabera baloratuko da. Bestela, 2.2 atalaren arabera baloratuko da.

Los apartados 2.1 y 2.2 serán alternativos. Si la persona solicitante tiene una valoración de docentiaz en el tramo considerado, se valorará según el apartado 2.1. En otro caso, se valorará según el apartado 2.2.

2.1.– Docentiaz programako ebaluazioa (gehienez 14 puntu).

2.1.– Evaluación de docentiaz (máximo: 14 puntos).

Gutxieneko puntuazioa 5 puntu izango da gai ebaluazioa izanda; gehieneko puntuazioa, aldiz, 14 puntu izango da eta bikain ebaluazioa izan beharko du alderdi guztietan.

La puntuación mínima será de 5 puntos con una evaluación de apto y máxima de 14 con una evaluación de excelente en todas las dimensiones.

2.2.– Docentiaz programaren ordezko ebaluazioa (gehienez 14 puntu).

2.2.– Evaluación alternativa a docentiaz (máximo: 14 puntos).

2.2 azpiatalean ebaluatu beharreko merezimenduen % 50 baino gehiago euskaraz egin direla egiaztatzen duten eskatzaileek % 10ean gehituko dute lortutako puntuazioa.

Las personas solicitantes que acrediten que más del 50% de los méritos a evaluar en el 2.2 se han realizado en euskera, incrementarán la puntuación obtenida en un 10%.

2.2.1.– Nazioartekotzea, metodologiak eta berrikuntza irakaskuntzan (gehienez 9 puntu).

2.2.1.– Internacionalización, metodologías e innovación docente (máximo: 9 puntos).

Azpiatal honetan sartuko dira honako hauek:

En este subapartado se incluirán:

– Gradu-amaierako eta master-amaierako lanen zuzendaritza. Gradu Amaierako Lan bat zuzentzeagatik 0,2 puntu lortuko dira. Master Amaierako Lan bat zuzentzeagatik 0,4 puntu lortuko dira (kasuan kasu, zuzendarien kopuruarekin banatuko da).

– Dirección de trabajos fin de grado y trabajos fin de máster. Por la dirección de un Trabajo Fin de Grado se obtendrá 0,2 puntos. Por la dirección de un Trabajo Fin de Máster se obtendrá 0,4 puntos (en su caso de dividirá por número de directores).

– Aintzatetsitako kalitatea duten graduko eta graduondoko programetan parte hartu izana, nazioarteko proiekzioa bereziki baloratuko da.

– Participación en programas de grado y postgrado de calidad reconocida, valorándose especialmente la proyección internacional.

– Ofiziala ez den hizkuntza batean eskolak eman izana, betiere eskatzailearen jakintza-arloko aztergaia ez denean.

– Impartición efectiva de docencia en un idioma no oficial siempre que no sea objeto de estudio del área de conocimiento de la persona solicitante.

– Nazioarteko irakasleen/ikasleen truke-programetan parte hartu izana. Erasmus truke-programen bitartez, ekintza integratuen bitartez edo antzeko beste ekintza batzuen bitartez beste unibertsitate batzuetan egindako egonaldiak soilik hartuko dira kontuan. ECTS bakoitzeko 0,3 puntu lortuko dira.

– Participación en programas internacionales de intercambio docente/discente. Únicamente se tendrán en cuenta estancias en otras universidades realizadas a través de programas de intercambio docente Erasmus, acciones integradas u otras similares. Por cada ECTS se obtendrán 0,3 puntos.

Honako hauek hartuko dira bestelako irakaskuntza-meritutzat:

Se considerarán otros méritos docentes como los siguientes:

– Frogatutako zabalkundea izan duen irakasmateriala prestatu izana, artikuluak, liburuak eta liburuetako kapituluak idatzi izana izen oneko aldizkari eta argitaletxeetan. Kanpo-ebaluazio prozesua kontuan hartuko da originalak argitaratzean, argitaletxea, hizkuntza, beste kalitate-zantzu batzuk, baita argitalpenaren inpaktua ere.

– Elaboración de material docente con difusión acreditada, artículos, libros o capítulos de libro en revistas y editoriales de prestigio. Se tendrá en cuenta el proceso de evaluación externa para la publicación de originales, la editorial, el idioma, otros indicios de calidad y el impacto de la publicación.

– Berrikuntza pedagogikoko proiektuetan (unibertsitatearen beraren edo beste erakunde batzuen hezkuntza-arloko berrikuntzako proiektuak eta abar) eta gizartean eragin handia duten proiektuetan parte hartu izana.

– Participación en proyectos de innovación pedagógica (proyectos de innovación educativa de la propia universidad o de otras entidades e instituciones, etc.) y en proyectos docentes de especial repercusión social.

– UPV/EHUn ikasleei prestakuntza akademikoa emateko jarduerak antolatu izana.

– Organización de actividades para la formación académica del alumnado en la UPV/EHU.

– UPV/EHUren eskaintza birtualean parte hartu izana.

– Participación en la oferta virtual de la UPV/EHU.

– Irakaslanarekin lotutako sariak jaso izana.

– Premios asociados a la actividad docente.

Azpiatal honetan gehieneko puntuazioa lortzeko, gradu-amaierako 20 lan edo master-amaierako 10 lan zuzendu behar izan dira eta ofizialak ez diren hizkuntzetan 15 ECTS eman izana egiaztatu behar da, aintzatetsitako kalitatea duten nazioarteko edo unibertsitatearteko graduko eta/edo graduondoko programetan.

El máximo en este subapartado se alcanzará con la dirección de 20 TGG o 10 TFM y con la acreditación de 15 ECTS impartidos en idiomas no oficiales en programas de grado y/o posgrado internacional o interuniversitarios de calidad reconocida.

2.2.2.– Ikaskuntzaren emaitzak (gehienez 5 puntu).

2.2.2.– Resultados de aprendizaje (máximo: 5 puntos).

Azpiatal honetan, ikasleen gogobetetze-maila neurtzeko inkesten emaitzak sartuko dira. 5eko puntuazioaren gaineko 3,5 punturen berdina edo goragokoa den puntuazioa duten inkestak soilik hartuko dira kontuan, eta emandako kredituen arabera balioetsiko dira.

En este subapartado se incluirán los resultados de las encuestas de satisfacción del alumnado. Solo se tendrán en cuenta las encuestas con puntuación igual o superior a 3,5 puntos sobre 5 y se valorarán en función de los créditos impartidos:

4 puntutik goragoko edo 4 punturen berdina den inkesta bakoitzeko puntu 1 lortuko da gehienez. 3,5etik 4ra bitarteko inkesta bakoitzeko, 0,75 puntu lortuko dira gehienez. 60 ECTSrekin lortuko da gehienekoa, 4tik gorako balorazioarekin.

Por cada encuesta mayor o igual de 4 se obtendrá hasta un punto. Por cada encuesta de entre 3,5 y 4, se obtendrán hasta 0,75 puntos. El máximo se alcanzará con 60 ECTS, con una valoración superior a 4.

2.2 azpiatalean, eskatzaileak gehienez ere 30 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El número máximo de aportaciones en el subapartado 2.2 que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 30.

2.3.– Ebaluazioaldian defendatutako doktorego-tesiak zuzendu izana (gehienez 6 puntu).

2.3.– Dirección de tesis doctorales defendidas en el periodo de evaluación (máximo: 6 puntos).

Azpiatal honetan, ebaluazioaldian defendatutako doktorego-tesiak hartuko dira kontuan (2.1.1 azpiatalean barne hartu gabekoak), tesiaren kalifikazioa, ezohiko saria lortu izana eta euskarazko tesia, europarra eta/edo nazioartekoa ote den.

En este subapartado se tendrán en cuenta las tesis doctorales 1 (no incluidas en el subapartado 2.1.1.) defendidas en el periodo de evaluación, la calificación de la tesis, la obtención del premio extraordinario y las tesis en euskera y la consideración de tesis europea y/o internacional.

Nazioarteko tesi bat edo ezohiko saria duen bat zuzendu izanagatik, 3 puntu lortuko dira.

Por la dirección de una tesis internacional o con premio extraordinario, se obtendrán 3 puntos.

Ezohiko saria duen tesi bat baina nazioartekoa ez dena zuzendu izanagatik, 2 puntu lortuko dira.

Por la dirección de una tesis que no sea internacional o con premio extraordinario, se obtendrán 2 puntos.

Tesia euskaraz egin eta defendatu bada, aurreko irizpideen arabera lortutako 0,5 puntu gehituko dira.

Si la tesis se ha realizado y defendido en euskera, se sumará 0,5 puntos a la puntuación obtenida según los anteriores criterios.

Azpiatal honetan, eskatzaileak gehienez ere 3 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El número máximo de aportaciones en este subapartado que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 3.

3.– Kudeaketaren atala (gehienez 9 puntu).

3.– Apartado gestión (máximo: 9 puntos).

3.1.– Kide bakarreko kudeaketa-kargu akademikoak bete izana (gehienez 9 puntu).

3.1.– Desempeño de cargos académicos de gestión unipersonal (máximo: 9 puntos).

– Errektorea: 5 puntu urte bakoitzeko.

– Rector/a: 5 puntos por año.

– Errektoreordea edo idazkari nagusia: 2,5 puntu urte bakoitzeko.

– Vicerrector/a o Secretario/a general: 2,5 puntos por año.

– Fakultateko dekanoa – Eskolako zuzendaria: 2 puntu urte bakoitzeko.

– Decano/a de Facultad – Director/a de Escuela: 2 puntos por año.

– Fakultateko dekanordea – Eskolako zuzendariordea: puntu 1 urte bakoitzeko.

– Vicedecano/a de Facultad – Subdirector/a de Escuela: 1 punto por año.

– Ikerketa Institutu/Departamentuko zuzendaria: puntu 1 urte bakoitzeko.

– Director/a de Departamento/Instituto de Investigación: 1 punto por año.

– Ikerketa Institutu/Departamentuko idazkaria: 0,7 puntu urte bakoitzeko.

– Secretario/a de Departamento/Instituto de Investigación: 0,7 puntos por año.

– Beste kargu batzuk, estatutuetako asimilazioaren arabera.

– Otros cargos según asimilación estatutaria.

Eskatzaileak kargua eta kargu bakoitzeko hasierako eta amaierako datak adierazi beharko ditu. Ez da puntuaziorik jasoko kargua egikaritzeko aldia urtebete baino gutxiago bada.

La persona solicitante deberá indicar el cargo y fechas de inicio y fin del desempeño de cada cargo. No se recibirá puntuación alguna si el periodo de desempeño del cargo es inferior a un año.

3.2.– Administrazio Publikoan karguak bete izana, zerbitzu berezien egoeran (gehienez 9 puntu).

3.2.– Cargos en la Administración Pública en situación de servicios especiales (máximo: 9 puntos).

– Sailburua 5 puntu urte bakoitzeko.

– Consejero/a 5 puntos por año.

– Sailburuordea 2,5 puntu urte bakoitzeko.

– Viceconsejero/a 2,5 puntos por año.

– Zuzendaria 2 puntu urte bakoitzeko.

– Director/a 2 puntos por año.

– Beste kargu batzuk aurrekoetara asimilatu izanaren arabera.

– Otros cargos según asimilación a los anteriores.

Eskatzaileak kargua eta kargu bakoitzeko hasierako eta amaierako datak adierazi beharko ditu. Ez da puntuaziorik jasoko kargua egikaritzeko aldia urtebete baino gutxiago bada.

La persona solicitante deberá indicar el cargo y fechas de inicio y fin del desempeño de cada cargo. No se recibirá puntuación alguna si el periodo de desempeño del cargo es inferior a un año.

3.3.– Kudeaketako beste jarduera batzuk (gehienez 3 puntu).

3.3.– Otras actividades de Gestión (máximo: 3 puntos).

Azpiatal honetan sartuko dira honako hauek:

En este subapartado se incluirán:

– Master eta doktoregoko programen zuzendaritza.

– Dirección de programas de Máster y Doctorado.

– Kide bakarreko karguak sozietate zientifikoetan.

– Cargos unipersonales en sociedades científicas.

– Aldizkari zientifikoetako edo erakunde zientifikoetako batzordekidea.

– Miembro de Comités de Revistas Científicas o entidades científicas.

– Unibertsitate-jarduerarekin lotutako erakunde-jardueretan parte hartu izana.

– Participación en actividades institucionales relacionadas con la actividad universitaria.

– Unibertsitateko kide anitzeko organoetan parte hartu izana, edo aurreko ataletan sartzen ez diren irakaskuntzako edo ikerketako kudeaketa-jardueretan, hala nola:

– Participación en órganos colegiados de la universidad o en actividades de gestión docente o investigadora no contempladas en los apartados anteriores, como:

• Liberatu sindikalak.

• Liberados/as sindicales.

• Estatutu-batzordeak.

• Comisiones estatutarias.

• Aurreko ataletan sartzen ez diren irakaskuntzako edo ikerketako kudeaketa-jarduerak, nazioartean oihartzuna dutenak.

• Actividades de gestión docente o investigadora no contempladas en los apartados anteriores, con repercusión internacional.

• Biltzar edo bestelako ekitaldi zientifikoak antolatu izana.

• Organización de congresos u otros eventos científicos.

3.3 azpiatalean gehieneko puntuazioa lortzeko, master edo doktorego baten zuzendari edo izen oneko sozietate zientifiko baten koordinatzaile hiru urtez izan behar da.

El máximo en el subapartado 3.3 se alcanzará con la dirección de un Máster o de un Doctorado o con la coordinación de una sociedad científica de reconocido prestigio durante tres años.

Atal honetan, eskatzaileak gehienez ere 5 ekarpen aurkeztu ahal izango ditu bloke bakoitzean.

El número máximo de aportaciones en este apartado que la persona solicitante podrá incluir por cada bloque será de 5.

Eskatzaileak kargua eta kargu bakoitzeko hasierako eta amaierako datak adierazi beharko ditu. Ez da puntuaziorik jasoko kargua egikaritzeko aldia urtebete baino gutxiago bada.

La persona solicitante deberá indicar el cargo y fechas de inicio y fin del desempeño de cada cargo. No se recibirá puntuación alguna si el periodo de desempeño del cargo es inferior a un año.

VIII.– A maila lortzeko irizpideak.

VIII.– Criterios para el acceso al nivel a.

Haien bikaintasuna nabarmena dela eta, UPV/EHUren izen ona indartzeko balio duten merezimenduak baloratzeko irizpideak.

Criterios para la valoración de los méritos destacables por su excelencia y que contribuyen a potenciar el prestigio de la UPV/EHU.

1.– A1 tartea lortzea.

1.– Acceso al tramo A1.

A1 tartea lortzeko eskabideen ebaluazioak esparru bakoitzeko Ebaluazio Batzordeek egingo dituzte. A1 tartea lortzeko, honako baldintza hauek bete behar dira:

La evaluación de las solicitudes para acceder al tramo A1 las realizarán los Comités de Evaluación de cada campo. El tramo A1 se obtendrá cumpliendo los siguientes requisitos:

– 100 puntu lortzea azken puntuazioan.

– Obtener 100 puntos en la puntuación final.

– Hiru seiurteko edo ikertramo egiaztatzea ikerketan.

– Acreditar tres sexenios o ikertramos de investigación.

2.– A2 tartea lortzea.

2.– Acceso al tramo A2.

A2 tartea lortzeko eskabideen ebaluazioa Bikaintasunaren Ebaluazio Batzordeak egingo du; deialdi bakoitzeko Ebaluazio Batzordeetako buruek osatuko dute Bikaintasunaren Batzorde hori.

La evaluación de las solicitudes para acceder al tramo A2 la realizará el Comité de Evaluación de la Excelencia, formado por las personas que presiden los Comités de Evaluación de cada convocatoria.

A2 tartea lortzeko, honako baldintza hauek bete behar dira:

El tramo A2 se obtendrá cumpliendo los siguientes requisitos:

– A1 tarteari dagozkion baldintzak betetzea ebaluatutako azken blokea baino lehen.

– Cumplir los requisitos del A1 antes del último bloque evaluado.

– Bikain kalifikazioa lortzea eskabidean betetako autotxosteneko bi ataletan, gutxienez, eta nahiko kalifikazioa beste bietan. Bestela, bikain bat lortzea eta oso ongi kalifikazioa edukitzea gainontzeko hiru ataletan.

– Obtener una calificación sobresaliente en al menos dos de los apartados del autoinforme cumplimentado en la solicitud y al menos suficiente en los otros dos. Alternativamente, obtener una calificación sobresaliente en uno de los apartados y notable en el resto.

Eskatzaileak bizitza akademiko osoko 4 ekarpen garrantzitsuenak adieraziko ditu lau ataletako bakoitzean:

La persona solicitante indicará las 4 aportaciones más relevantes de toda la vida académica en cada uno de los cuatro apartados:

1) Irakaskuntza.

1) Docencia.

2) Ikerketa.

2) Investigación.

3) Ezagutzaren transferentzia eta dibulgazio zientifikoa.

3) Transferencia del conocimiento y divulgación científica.

4) Kudeaketa.

4) Gestión.

– Bikain kalifikazioa lortzeko, egindako jardueran lidergoa egiaztatu beharko da, baita egindako jardueraren ondorioz jardueraren emaitzek UPV/EHUri onurak erakarri dizkiotela objektiboki frogatzea ere.

– Para obtener la calificación de sobresaliente será necesario acreditar liderazgo en la actividad realizada y que los resultados obtenidos demuestren de forma objetiva mejoras para la UPV/EHU a consecuencia de la actividad realizada.

Bikain kalifikazioaren adibideak atal bakoitzean:

Ejemplos de calificaciones sobresalientes en cada uno de los apartados:

1 – Irakaskuntza:

1 – Docencia:

– 1. adibidea: 15 doktorego-tesi zuzendu izana edo horren pareko den prestakuntza-jarduera, jakintza-arloaren arabera, eta irakaskuntzaren ebaluazio bikaina gutxienez 15 urtez.

– Ejemplo 1: haber dirigido 15 tesis doctorales o actividad de formación equiparable según área de conocimiento y una evaluación excelente de la docencia al menos durante 15 años.

– 2. adibidea: emaitza akademikoetan eragin handiko irakaskuntza-proiektuak zuzendu izana, ahal dela nazioarteko proiekzioa dutenak, eta gutxienez 15 urtez irakaskuntzaren ebaluazio bikaina.

– Ejemplo 2: haber dirigido proyectos docentes de alto impacto en resultados académicos, preferentemente con proyección internacional y evaluación excelente de la docencia al menos durante 15 años.

2 – Ikerketa: Ikertzaile nagusia izatea hauetako batean (aukeran):

2 – Investigación: haber sido investigadora o investigador principal en (opcionalmente):

– 1. adibidea: ERC proiektu bat. Ikerketako 4 seiurteko edo ikertramo egiaztatzea gutxienez, baita bere arloko kalitate bikaineko eskatzailea buru dituen 10 ikerketa-emaitza ere.

– Ejemplo 1: un proyecto ERC. Acreditar al menos 4 sexenios o ikertramos de investigación y 10 resultados de investigación liderados por la persona solicitante de calidad excelente en su área.

– 2. adibidea: gutxienez guztira 6 urteko inpaktu handiko nazioarteko ikerketako programa lehiakorretako bi proiektutan ikertzaile nagusi gisa aritu izana. Ikerketako 4 seiurteko edo ikertarte egiaztatzea gutxienez, baita bere arloko kalitate bikaineko eskatzailea buru dituen 10 ikerketa-emaitza ere.

– Ejemplo 2: haber sido investigadora o investigador principal en dos proyectos en programas competitivos de investigación internacionales de alto impacto de al menos 6 años de duración total. Acreditar al menos 4 sexenios o ikertramos de investigación y 10 resultados de investigación liderados por la persona solicitante de calidad excelente en su área.

– 3. adibidea: ikerketa lehiakorreko estatu-planetako bost proiektutan ikertzaile nagusi gisa aritu izana, gutxienez 15 urteko iraupen totalarekin. Ikerketako 4 seiurteko edo ikertarte egiaztatzea gutxienez, baita bere arloko kalitate bikaineko eskatzailea buru dituen 10 ikerketa-emaitza ere.

– Ejemplo 3: haber sido investigadora o investigador principal en cinco proyectos de planes estatales de investigación competitivos con duración total de al menos 15 años. Acreditar al menos 4 sexenios o ikertramos de investigación y 10 resultados de investigación liderados por la persona solicitante de calidad excelente en su área.

– 4. adibidea: Eusko Jaurlaritzaren A mailako ikerketako talde kontsolidatu bateko ikertzaile nagusi gisa aritu izana gutxienez 15 urtean. Ikerketako 4 seiurteko edo ikertarte egiaztatzea gutxienez, baita bere arloko kalitate bikaineko eskatzailea buru dituen 10 ikerketa-emaitza ere.

– Ejemplo 4: haber sido investigadora o investigador principal de un grupo consolidado de investigación de nivel A del Gobierno Vasco durante al menos 15 años. Acreditar al menos 4 sexenios o ikertramos de investigación y 10 resultados de investigación liderados por la persona solicitante de calidad excelente en su área.

3 – Ezagutzaren transferentzia eta dibulgazio zientifikoa:

3 – Transferencia del conocimiento y divulgación científica:

1. adibidea: transferentzia-jardueren zuzendaritza, UPV/EHUk araututako ohiko sistemen bitartez kontratatutako jarduerak izanik eta 200.000 euro baino gehiagoko finantzaketarekin (Giza eta Gizarte Zientziak, Zientzia Juridikoak eta Ekonomia Zientziak) eta 500.000 euro baino gehiagoko finantzaketarekin (Irakaskuntza Teknikoak, Zientzia Esperimentalak eta Osasun Zientziak).

– Ejemplo 1: dirección de actividades de transferencia contratadas mediante los sistemas habituales regulados por la UPV/EHU con una financiación superior a 200.000 euros en Humanidades y Ciencias Sociales, Jurídicas y Económicas; y superior a 500.000 euros en Enseñanzas Técnicas, Ciencias Experimentales y Ciencias de la Salud.

2. adibidea: UPV/EHUrekin egindako kontratu edo hitzarmenen bitartez, gizarteari onura handia ekarri dioten jardueren zuzendaritza, emaitzen bitartez egiaztatutakoa, gutxienez 15 urtez.

– Ejemplo 2: dirección, a través de contratos o convenios con la UPV/EHU, de actividades con alto beneficio social acreditado mediante resultados, durante al menos 15 años.

3. adibidea: gizartean zabalkunde handia izan duten zientzia-dibulgazio programen aldizkako zuzendaritza 15 urtez.

– Ejemplo 3: dirección de programas de divulgación científica de forma periódica durante 15 años con alta difusión social.

4 – Kudeaketa:

4 – Gestión:

1. adibidea: Errektorea izatea gutxienez agintaldi batez.

– Ejemplo 1: haber sido Rector o Rectora durante al menos un mandato.

2. adibidea: zentroko zuzendaritzako kide bakarreko karguak bete izana edo errektoreorde izatea gutxienez 10 urtez, emaitza positiboak eta egiaztatutakoak izanik UPV/EHUrentzat.

– Ejemplo 2: haber ostentado cargos unipersonales de dirección de centro o al frente de un vicerrectorado durante al menos 10 años con resultados positivos y acreditados para la UPV/EHU.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko irailaren 27a.

En Vitoria–Gasteiz, a 27 de septiembre de 2019.

Unibasqen zuzendaria,

La Directora de Unibasq,

EVA FERREIRA GARCIA.

EVA FERREIRA GARCIA.

I. ERANSKINA
ANEXO I
ARGITALPENAK ETA PATENTEAK EBALUATZEKO IRIZPIDEAK
CRITERIOS PARA LA EVALUACIÓN DE LAS PUBLICACIONES Y PATENTES

Ebaluazio-batzordeek argitalpen moten sailkapen bat ezarriko dute erantsitako irizpideei jarraikiz. Jakintza-arlo guztietako kalitate handiko ekarpenak zein diren definituko dira sailkapen horretan.

Los comités de evaluación establecerán una clasificación del tipo de publicaciones en base a los criterios adjuntos. En esta clasificación definirán cuales son contribuciones de alta calidad en las diferentes áreas de conocimiento.

ZIENTZIA ESPERIMENTALEN ETA OSASUNAREN ZIENTZIEN ARLOAK
CAMPOS DE CIENCIAS EXPERIMENTALES Y CIENCIAS DE LA SALUD

Zientzia Esperimentalen eta Osasunaren Zientzien arloetan Science Citation Index datu-basean bildutako argitalpen zientifikoak balioetsiko dira lehentasunez. Beste mota bateko lanak ere kontuan har litezke kalitate handiko lanak badira bere espezialitatean, bere lan-arlokoen artean (bere espezialitateko zerrendako lehen herenean kokatutakoak Science Citation Index datu-basean). Ikerketaren benetako eragina hartuko da kontuan inpaktu-indizea eta ikerketaren eraginaren adierazle gisa jasotako aipu kopurua kontuan izanda. Liburuen argitalpenari dagokionez, nazioarteko prestigioa duten espezializatutako argitaletxeek argitaratutako jatorrizko ikerketa-liburuak balioetsiko dira bereziki.

En los campos de las Ciencias Experimentales y de las Ciencias de la Salud, se valorarán preferentemente las publicaciones científicas recogidas en Science Citation Index. Se puede considerar otro tipo de trabajos si corresponden a publicaciones de elevada calidad en su especialidad, entre las de su área de trabajo (situadas en el primer tercio del listado de su especialidad en el Science Citation Index). Se tendrá en cuenta la repercusión efectiva de la investigación considerando el índice de impacto y el número de citas recibidas como indicador de la repercusión de la investigación. En referencia a la publicación de libros, se valorarán en especial los libros de investigación originales publicados por editoriales especializadas de prestigio internacional.

IRAKASKUNTZA TEKNIKOEN ARLOA
CAMPO DE ENSEÑANZAS TÉCNICAS

Irakaskuntza Teknikoen arloan, patenteak eta argitalpen zientifikoak balioetsiko dira. Science Citation Index datu-basean bildutako argitalpen zientifikoak balioetsiko dira lehentasunez. Beste mota bateko lanak ere kontuan har litezke beren arloetako kalitate handiko lanak badira (bere espezialitateko zerrendako lehen herenean kokatutakoak, bere lan-arlokoen artean, Science Citation Index datu-basean). Ingeniaritzako nazioarteko datu-baseetan bildutako aldizkarietan argitaratutako artikuluak ere balioetsiko dira, hala nola TRIS Electronic Bibliography data, Internacional Development Abstracts, Inernational Civil Engineering Abstracts, Environmental Abstracts, Applied Mechanical Reviews, Applied Science and Technology Index eta arkitekturako argitalpenen nazioarteko indizeetan agertzen direnak (adibidez, Arts and Humanities Citation Index, Avery Index to Architectural Periodicals). Ikerketaren benetako eragina hartuko da kontuan inpaktu-indizea eta ikerketaren eraginaren adierazle gisa jasotako aipu kopurua kontuan izanda. Salbuespen gisa, prestigioko Nazioarteko Biltzarren Aktetan bildutako lanak balioetsi ahalko dira atal honetan, biltzar horiek prestigio handieneko Journal Citation Report aldizkariekin konparagarria den zabalkunde-tresna diren zientzia-esparruetan, eta betiere hautaketa-irizpideek aipatutako aldizkari horien antzeko zorroztasun-maila badute. Ustiapenean dauden patenteak balioetsiko dira, ustiapen hori betiere salerosketa-kontratu bidez edo lizentzia-kontratu bidez egiaztatuta. Patentearen hedadura hartuko da kontuan (estaturakoa, Europarakoa edo Patenteen Lankidetza Tratatu bidezkoa), hedadura handieneko babesa gehiago balioetsita betiere. Ekarpena balioetsi egingo da, halaber, patentea OEPMk eman badu aldez aurreko azterketako sistema baten bidez.

En el campo de las Enseñanzas Técnicas, se valorarán las patentes y las publicaciones científicas. Se valorarán preferentemente las publicaciones científicas recogidas en el Science Citation Index. Se puede considerar otro tipo de trabajos si corresponden a publicaciones de elevada calidad en sus áreas (revistas situadas en el primer tercio del listado de su especialidad, entre las de su área de trabajo, en el Science Citation Index). También se valoran los artículos publicados en revistas recogidas en bases de datos internacionales de ingeniería, como por ejemplo TRIS Electronic Bibliography data, Internacional Development Abstracts, Inernational Civil Engineering Abstracts, Environmental Abstracts, Applied Mechanical Reviews, Applied Science and Technology Index y las que figuren en índices internacionales de publicaciones de arquitectura (por ejemplo, Arts and Humanities Citation Index, Avery Index to Architectural Periodicals). Se tendrá en cuenta la repercusión efectiva de la investigación considerando el índice de impacto y el número de citas recibidas como indicador de la repercusión de la investigación. Excepcionalmente, se pueden valorar en este apartado los trabajos incluidos en las Actas de Congresos Internacionales de prestigio, en aquellos ámbitos científicos en los que dichos Congresos sean vehículo de difusión comparable a las revistas Journal Citation Report de máximo prestigio y si los criterios de selección tuviesen un nivel de rigor similar a los de las citadas revistas. Se valorarán las patentes en explotación, demostrada mediante contrato de compraventa o contrato de licencia. Se tendrá en cuenta la extensión de la patente (nacional, europea o por el Tratado de Cooperación de Patentes – PCT–) valorándose más de la protección más extensa. También será válida la aportación si la patente ha sido concedida por la OEPM mediante el sistema de examen previo.

GIZARTE ZIENTZIA ETA ZIENTZIA JURIDIKOEN ARLOA
CAMPO DE CIENCIAS SOCIALES Y JURÍDICAS

Gizarte Zientzien arloan, hainbat datu-basetan –Science Citation Index, Social Sciences Citation Index, Econlit, IN-RECS, IN-RECJ edo RESH– edo arlo honetan normalean onartutako beste datu-base batzuetan bildutako prestigioko aldizkarietako argitalpen zientifikoak balioetsiko dira lehentasunez. Dena den, Batzordeak kontuan hartutako 35. mailako kalitateko eskakizunak betetzen dituzten indexatu gabeko aldizkariak ere kontuan hartu ahalko dira osagarri gisa, eta, aldizkari horiekin batera, onetsitako prestigioa eta zabalkunde akademiko eta profesional handia dutenak, baita LATINDEX edo DICE katalogoan bildutakoak ere, betetzen dituzten irizpideen kopurua eta mota kontuan izanda. Ikerketaren benetako eragina hartuko da kontuan inpaktu-indizea eta ikerketaren eraginaren adierazle gisa jasotako aipu kopurua kontuan izanda. Zuzenbideko arloetan kontuan izango dira, halaber, egiaztatutako kalitate-zantzuak dauzkaten liburu eta liburuko kapituluak (argitaletxearen kanpo-ebaluazioa, argitalpenaren inpaktua).

En el campo de las Ciencias Sociales se valoran preferentemente las publicaciones científicas en revistas de prestigio incluidas en bases de datos tales como Science Citation Index, Social Sciences Citation Index, Econlit, IN–RECS, IN–RECJ, RESH u otras bases de datos generalmente admitidas en este campo. No obstante, pueden considerarse adicionalmente revistas no indexadas que cumplan los requisitos de calidad 35 que considere el Comité y aquellas de reconocido prestigicio y amplia difusión académica y profesional y las incluidas en el catálogo LATINDEX o DICE, teniendo en cuenta el número y tipo de criterios de los mismos que cumplen. Se tendrá en cuenta la repercusión efectiva de la investigación considerando el índice de impacto y el número de citas recibidas como indicador de la repercusión de la investigación. En las áreas de derecho también se tendrán en cuenta los libros y capítulos de libro sobre los que se acrediten indicios de calidad (evaluación externa de la editorial, impacto de la publicación).

GIZA ZIENTZIEN ARLOA
CAMPO DE HUMANIDADES

Giza zientzien arloan, egiaztatutako kalitate-zantzuak dauzkaten liburuak balioetsiko dira lehentasunez (argitaletxearen kanpo-ebaluazioa, argitalpenaren inpaktua), baita nazioarteko aldizkarietan argitaratutako artikuluak ere, betiere artikulu horiek honako datu-base hauetan sartu ahal izatea kalitatezko erreferentziatzat kontuan hartuta: adibidez, FRANCIS, International Bibliography of the Social Sciences, Arts and Humanities Citation Index, Social Science Citation Index, CINDOC, Bibliography of the History of Arts (RLG), Historical Abstracts, International Medieval Bibliography, Index Islamicus, RILMS Abstracts of Music Literature, Philosopher’s Index, Répertoire Bibliographique, International Bibliography of Periodical Literature in Humanities and Social Sciences (IBZ), Bibliographie Lingüistique/Linguistic Bibliography (BL), Library and Information Science Abstracts. Datu-base hauetan bildu gabeko aldizkarien kasuetan, kalitate-zantzutzat hartuko dira: binakako kanpo-ebaluazioa egotea; nazioarteko batzorde zientifiko bat edukitzea; artikuluen kopuru handi bat argitaratzea, artikulu horien egileek zuzeneko harremanik ez dutelarik aldizkariarekin erredakzio-kontseiluaren edo argitalpen-erakundearen bidez; ikerketa-lanak soilik biltzea; bere espezialitatearekin gehien lotutako bilduma eta buletin bibliografikoetan aipatuta agertzea; lanak hizkuntza bat baino gehiagotan argitaratzea. Ikerketaren benetako eragina hartuko da kontuan inpaktu-indizea eta ikerketaren eraginaren adierazle gisa jasotako aipu kopurua kontuan izanda. Arte Ederretan erakusketen antolaketa eta erakusketen katalogoak balioetsiko dira.

En el campo de las Humanidades, se valoran preferentemente libros sobre los que se acrediten indicios de calidad (evaluación externa de la editorial, impacto de la publicación) y los artículos publicados en revistas de carácter internacional, cuya inclusión en las siguientes bases de datos se considera como una referencia de calidad: por ejemplo, FRANCIS, International Bibliography of the Social Sciences, Arts and Humanities Citation Index, Social Science Citation Index, CINDOC, Bibliography of the History of Arts (RLG), Historical Abstracts, International Medieval Bibliography, Index Islamicus, RILMS Abstracts of Music Literature, Philosopher’s Index, Répertoire Bibliographique, International Bibliography of Periodical Literature in Humanities and Social Sciences (IBZ), Bibliographie Lingüistique/Linguistic Bibliography (BL), Library and Information Science Abstracts. En el caso de revistas no incluidas en estas bases de datos, se consideran como indicios de calidad: la existencia de evaluación externa por pares; disponer de un comité científico internacional; que publiquen un porcentaje elevado de artículos cuyos autores no mantengan vinculación directa con la revista a través del consejo de redacción o de la institución editora; su periodicidad y una antigüedad superior a tres años; que contengan exclusivamente trabajos de investigación; aparecer reseñada en los repertorios y boletines bibliográficos más vinculados a su especialidad; publicar trabajos en más de una lengua. Se tendrá en cuenta la repercusión efectiva de la investigación considerando el índice de impacto y el número de citas recibidas como indicador de la repercusión de la investigación. En las áreas de Bellas Artes se valorarán la organización de exposiciones y los catálogos de exposiciones.


Azterketa dokumentala


Análisis documental