Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

45. zk., 2019ko martxoaren 5a, asteartea

N.º 45, martes 5 de marzo de 2019


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
1181
1181

ERABAKIA, 2019ko urtarrilaren 31koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluarena, Ikastegien Oinarrizko Arautegiko eranskina aldatzeko dena, ikastegi bakoitzari dagokion dekanorde edo zuzendariorde kopurua zehazteko irizpide eta prozedurari buruzkoa.

ACUERDO de 31 de enero de 2019, del Consejo de Gobierno de la Universidad País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se modifica el Anexo del Reglamento Marco de Centros sobre criterios y procedimientos para determinar el número de vicedecanatos o subdirecciones que corresponden a cada centro.

Aldaketaren arrazoia da UPV/EHUko master ikasketen berrantolaketa, ikasketa horiek orain ez baitira Master eta Doktorego Eskolaren menpeko, ezpada ikastegien ardurapeko, Latinoamerikako Sarekoak salbu. Antolaketa berri horrek unibertsitatearen beraren zenbait arautegi aldatzea dakar, eta horietako bat Ikastegien Oinarrizko Arautegia da, ikastegi bakoitzari dagokion dekanorde edo zuzendariorde kopurua zehazteko irizpideei dagokienez.

La modificación que se propone se enmarca dentro de la nueva organización de las enseñanzas de máster en la UPV/EHU, donde los másteres oficiales dejan de depender de la Escuela de Máster y Doctorado, a excepción de los de la Red Latinoamericana, pasando a depender de los Centros Docentes. Esta nueva organización obliga a modificar diferentes normativas universitarias propias entre las que se encuentra el Reglamento Marco de Centros en lo que a los criterios para determinar el número de vicedecanatos y subdirecciones que corresponden a cada centro se refiere.

Orain arte ikastegiek master profesionalen ardura baino ez zaukaten eta horiek baino ez ziren kontuan hartzen ikasle kopurua eta ikastegiek eskainitako titulazio kopurua kalkulatzeko, bai eta curriculumeko kanpoko praktiketarako ere, eta datu horiek eragina zuten ikastegi bakoitzari zegokion dekanorde edo zuzendariorde kopuruan.

Hasta la fecha los Centros eran responsables únicamente de los Másteres Profesionales que eran tenidos en cuenta para calcular el número de alumnos y de titulaciones ofrecidas por el Centro, así como las prácticas externas curriculares, datos que podían influir en el número de vicedecanatos o subdirecciones que correspondían a cada Centro.

Master ofizialen antolaketa berriaren ondorioz dekanorde edo zuzendariorde kopurua zehazteko irizpideak aldatu beharra dago: master profesionalak berezitu egin behar dira gainerako master ofizialetatik, izan ere, orain arte bezala, master profesionalak baino ez baitira hartu behar kontuan dekanorde edo zuzendariorde kopurua zehazteko. Gogoan izan behar dugu master ofizialen gestio lana gehien bat Batzorde Akademikoak egiten duela, eta, gainera, ikastegiek administrazio arlorako eta teknikorako badutela lehen Master eta Doktorego Eskolatik ematen zen laguntza, bai eta Graduko eta Graduondoko Ikasketen arloko Errektoreordetzako Graduondokoen Atalarena ere. Beraz, egoki iruditzen zaigu master ofizialak kontuan ez hartzea titulazioak oinarri hartuta ikastegiari dagokion dekanorde eta zuzendariorde kopurua zehazteko, master horiek dakarten lan zama ez baita graduko tituluek dakartenaren pareko.

La nueva organización de los másteres oficiales exige modificar los criterios de determinación del número de vicedecanatos o subdirecciones para distinguir los másteres profesionales del resto de másteres oficiales, de forma que sean únicamente, como hasta ahora, los másteres profesionales los que se tengan en cuenta para calcular el número de vicedecanatos o subdirecciones. Hay que tener en cuenta que la gestión de los másteres oficiales recae principalmente en su Comisión Académica contando, además, los centros con el apoyo administrativo y técnico del que se disponía en la Escuela de Máster y Doctorado, así como del Área de Posgrado del Vicerrectorado de Estudios de Grado y Posgrado. Por ello, se considera que los másteres oficiales no deben computar para el cálculo de los vicedecanatos o subdirecciones que corresponden a los centros por razón de las titulaciones al no suponer una carga de trabajo comparable a otras titulaciones como pudieran ser los grados.

Hori guztia kontuan hartuta, Estatutuak eta Arautegiak Garatzeko Batzordearen onespenarekin eta legezko txostena izanda, eta idazkari nagusiak proposatuta, Gobernu Kontseiluak, honako hau

Por lo expuesto, con los informes favorables de la Comisión de Desarrollo Estatutario y Normativo y de legalidad y a propuesta del Secretario General, el Consejo de Gobierno,

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Aldatzea UPV/EHUko Ikastegien Oinarrizko Arautegiko eranskina. Honela geldituko da:

Primero.– Modificar el Anexo del Reglamento Marco de Centros de la UPV/EHU que quedará redactado como sigue:

«ERANSKINA
«ANEXO

Ikastegi bakoitzeko dekanorde edo zuzendariorde kopurua zehazteko irizpide eta prozedurak.

Criterios y procedimientos para determinar el número de Vicedecanatos o Subdirecciones que corresponden a cada centro.

1. irizpidea: ikasleen kopurua.

Criterio 1: n.º de estudiantes.

– 1.000 ikasleko talde edo frakzio bakoitzeko: dekanorde edo zuzendariorde bat.

– Por cada 1.000 estudiantes o fracción: 1 Vicedecanato o Subdirección.

Irizpide hori zenbatzeko, oinarritzat hartuko da azken hiru ikasturteetan ikastegian izandako ikasle kopuruaren batez besteko balioa, barne hartuta zuzendaritzarako hauteskundeen deialdia egiten den egunean indarrean dagoen ikasturtea. Ikastegiko ikasletzat hartuko dira ikastegiaren menpeko graduetan eta UPV/EHUko masterretan matrikulatutako ikasleak. Irizpide hau ikastegi osoari aplikatu ahal izango zaio edo bestela, ikastegiko atal bakoitzari eta egoitzari.

A efectos del cómputo de este criterio, se tomará como base el valor medio del número de estudiantes del centro durante los últimos tres cursos, incluido el actual, en la fecha en que se produzca la convocatoria de elecciones a la dirección. Se computarán como estudiantes del centro el alumnado matriculado en grado y máster de la UPV/EHU, siempre que dependan de ese centro. Este criterio podrá aplicarse para el conjunto del Centro o de forma separada para cada Sección de Centro y para su sede.

2. irizpidea: titulazio kopurua.

Criterio 2: n.º de titulaciones.

– 3 eta 5 titulazio artean: dekanorde edo zuzendariorde bat.

– De 3 a 5 titulaciones: 1 vicedecanato o subdirección.

– 6 eta 9 titulazio artean: 2 dekanorde edo zuzendariorde.

– De 6 a 9 titulaciones: 2 vicedecanatos o subdirecciones.

– 10 eta 14 titulazio artean: 3 dekanorde edo zuzendariorde.

– De 10 a 14 titulaciones: 3 vicedecanatos o subdirecciones.

– 14 titulazio baino gehiago: 4 dekanorde edo zuzendariorde.

– Más de 14 titulaciones: 4 vicedecanatos o subdirecciones.

Titulazioak zenbatzeari begira, ikastegien menpeko graduko titulazioak, lanbiderako eskumenak ematen dituzten masterrak edo parekoak zenbatuko dira. Titulazioak gradua eta masterra badauka, bi titulaziotzat hartuko dira aipatutako ondorioetarako.

A los efectos del cómputo de titulaciones, se contabilizarán tanto las titulaciones de grado como las de máster con atribuciones profesionales o asimiladas que dependan de los centros. En el caso de titulaciones consideradas como integradas por grado y máster, se contabilizarán como dos titulaciones a estos efectos.

3. irizpidea: nazioarteko harremanak.

Criterio 3: relaciones internacionales.

Ikasleen % 4 edo gehiago eta, gutxienez, 50 ikasle nazioarteko truke programetan, kontuan hartuta joandako zein etorritako ikasleak: dekanorde edo zuzendariorde 1. Ikastegiak irizpide honen araberako zuzendariorde edo dekanorde bat baldin badauka, galdu egingo du jarraituko bi ikasturtetan irizpide hori betetzen ez badu. Irizpide honen ondorioetarako, kontuan hartuko da aurreko ikasturtean izandako ikasle kopurua, bai ikastegikoa bertakoa bai trukekoa. Irizpide hau ikastegi osoari aplikatu ahal izango zaio edo bestela, ikastegiko atal bakoitzari eta egoitzari.

4 por ciento o más estudiantes tanto recibidos como enviados en programas de intercambio internacional con un mínimo de 50: 1 Vicedecanato o subdirección. En el caso de disponer de una subdirección o un vicedecanato por este criterio, se perderá tras incumplirlo durante dos cursos consecutivos. A efectos del cómputo de este criterio, se tomará como base el valor del número de estudiantes del centro y de intercambio a curso vencido. Este criterio podrá aplicarse para el conjunto del Centro o de forma separada para cada Sección de Centro y para su sede.

4. irizpidea: kalitatea.

Criterio 4: calidad.

Gutxienez hiru urtez jarraian kanpoko akreditazioa duten programetan (ISO, Ekoskan, Ehundu, Q....) parte hartzen duten ikastegiek dekanorde edo zuzendariorde bat.

Los centros que participen de forma continuada al menos durante tres años en programas acreditados externamente (ISO, EKOSKAN, EHUNDU, Q....): un Vicedecanato o Subdirección.

5. irizpidea: kanpoko praktikak.

Criterio 5: prácticas externas.

Curriculumeko kanpoko praktikak (30 ECTS baino gehiagokoak) dituzten titulazioak ematen dituzten ikastegiek, edo, bestela, kanpoko praktikak 30 ECTSkoak badira eta ikastegiko ikasle guztien % 20ak baino gehiagok egiten badituzte: dekanorde edo zuzendariorde bat. Irizpide hau ikastegi osoari aplikatu ahal izango zaio edo bestela, ikastegiko atal bakoitzari eta egoitzari.»

Los centros que imparten titulaciones que incluyen prácticas externas curriculares que en conjunto superen 30 ECTS o que cuenten con un número anual de prácticas externas de 30 ECTS superior al 20% del alumnado total: un Vicedecanato o Subdirección. Este criterio podrá aplicarse para el conjunto del Centro o de forma separada para cada Sección de Centro y para su sede.»

Bigarrena.– Agindua ematea erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko.

Segundo.– Ordenar la publicación del presente Acuerdo en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Arautegiaren aldaketa indarrean sartuko da argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Tercero.– La modificación del Reglamento entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2019ko urtarrilaren 31.

En Leioa, a 31de enero de 2019.

Errektorea,

La Rectora,

NEKANE BALLUERKA LASA.

NEKANE BALLUERKA LASA.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

PEDRO MARÍA IRIONDO BENGOA.

PEDRO MARÍA IRIONDO BENGOA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental