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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

47. zk., 2018ko martxoaren 7a, asteazkena

N.º 47, miércoles 7 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1243
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IRAGARKIA, hornidura-kontratu administratiboaren lizitazioari buruzkoa, zeinaren xedea baita errezeta-taloitegiak eta estupefaziente-txartelen taloitegiak ekoitzi, hornitu eta banatzea.

ANUNCIO de licitación del contrato administrativo de suministros que tiene por objeto la fabricación, suministro y distribución de talonarios de recetas y talonarios de vales de estupefacientes.

1.– Entitate esleitzailea. Datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Posta elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

6) Correo electrónico: c-diazlezana@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2018-03-22.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 22-03-2018.

d) Espediente-zenbakia: 148/2018-S.

d) Número de expediente: 148/2018-S.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del Contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministros.

b) Deskribapena: euskal osasun-sistema errezeta-taloitegiz eta estupefaziente-txartelen taloitegiz hornitzea, farmazia-prestaziorako.

b) Descripción: dotar al sistema sanitario vasco de talonarios de recetas y de talonarios de vales de estupefacientes, para la prestación farmacéutica.

c) Loteen sailkapena eta lote-kopurua/unitate-kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes/Número de unidades: no.

d) Egikaritzeko/entregatzeko lekua: preskripzio teknikoen pleguaren bosgarren klausulan adierazitako lekuetan entregatuko dira kontratuaren xede diren prestazioak.

d) Lugar de ejecución/entrega: entrega de las prestaciones objeto del contrato en los lugares indicados en la cláusula quinta del Pliego de Prescripciones técnicas.

e) Egikaritzeko epea: 12 hilabete, kontratua formalizatu eta hurrengo egunetik aurrera.

e) Plazo de ejecución: 12 meses desde el día siguiente a la formalización del contrato.

f) Luzapenik onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordiorik ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikorik (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 22458000-5.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 22458000-5.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: hainbat irizpide dago. Ikus karatularen 30.2 puntua.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios. Ver el punto 30.2 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 82.645,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 82.645,00 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 82.645,00 euro. Zenbatekoa, guztira: 100.000,00 euro.

a) Importe neto: 82.645,00 euros. Importe total: 100.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lizitazio-zenbatekoaren % 5, BEZa kanpo.

Definitiva: 5% del importe de licitación, IVA excluido.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: bai, karatularen 29.2 puntuan zehazten dena.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: sí, ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018-03-22, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 22-03-2018.

b) Eskabideak aurkezteko lekua:

b) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua, Lakua II.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta de Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Helbide elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: c-diazlezana@euskadi.eus

c) Aldaerak onartzea: ez.

c) Admisión de variantes: no.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik, karatularen 28.6 puntuan ezarritako baldintzetan.

d) Plazo durante el cual la licitadora estará obligada a mantener su oferta: dos (2) meses a contar desde la apertura de la oferta económica, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak (C gutun-azala) eta automatikoki aplikatzekoak (B gutun-azala) irekitzea.

a) Descripción: apertura ofertas relativas a criterios no automáticos (Sobre C) y automáticos (Sobre B).

b) Helbidea: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dirección: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Eguna eta ordua: C gutun-azala: 2018-04-09, 11:00etan. «B» gutun-azala: 2018-04-13, 11:00etan.

d) Fecha y hora: sobre «C»: 09-04-2018, a las 11:00 horas. Sobre «B»: 13-04-2018, a las 11:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera (hala badagokio): ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no.

12.– Bestelako argibideak: ez.

12.– Otras informaciones: no.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de febrero de 2018.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental