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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

195. zk., 2017ko urriaren 11, asteazkena

N.º 195, miércoles 11 de octubre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
4885
4885

IRAGARKIA, haurren A hepatitisaren aurkako txertoak EAEko txertaketa-programarako eskuratzea helburu duen hornidura-kontratuaren lizitazioaren berri emateko dena.

ANUNCIO de licitación del contrato de suministro para la adquisición de vacuna para hacer frente a la Hepatitis A, tipo infantil, con destino al programa de vacunación de la CAPV.

1.– Entitate esleitzailea, datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Posta elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

6) Correo electrónico: a-urquia@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko urriaren 26ko 10:00ak arte.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: hasta las 10:00 horas del 26 de octubre de 2017.

d) Espediente-zenbakia: 11/2018-S.

d) Número de expediente: 11/2018-S.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministro.

b) Deskribapena: haurren A hepatitisaren aurkako txertoak eskuratzea EAEko txertaketa-programarako.

b) Descripción: adquisición de vacuna para hacer frente a la Hepatitis A, tipo infantil, con destino al programa de vacunación de la CAPV.

c) Loteak eta lote-kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: karatulako 10. puntuan adierazitakoa, betiere Euskal Autonomia Erkidegoan.

d) Lugar de ejecución/entrega: lo detallado en el punto 10 de la carátula, dentro de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 2018ko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra.

e) Plazo de ejecución/entrega: desde el 1 de enero al 31 de diciembre de 2018.

f) Luzapena onartzea: bai, gehienez ere jatorrizko kontratuak duen iraupen berekoa.

f) Admisión de prórroga: sí, como máximo el mismo periodo que el contrato original.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 33651600-4.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33651600-4.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide dago (karatularen 30.2 klausulan zehaztuta daude).

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios, aplicando las fórmulas detalladas en el punto 30.2 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 152.550 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 152.550 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 67.500 euro, BEZik gabe. Guztira, BEZa barne: 70.200 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 67.500 euros sin IVA. Total IVA incluido 70.200 euros.

6.– Eskatutako fidantzak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lizitazioaren zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de licitación sin IVA.

7.– Kontratistak berariaz bete beharreko baldintzak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten dena.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la Carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko urriaren 26a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 26 de octubre de 2017.

b) Aurkezteko modalitatea: paperean.

b) Modalidad de presentación: soporte papel.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua, Lakua II eraikina.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta edif. Lakua II.

3.– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: a-urquia@euskadi.eus

d) Aldagaiak: ez.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora mantendu behar duen eskaintza: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik; Sektore Publikoaren Kontratuen Legearen testu bateginaren 152.3 artikuluan aipatzen diren izapideak egin behar badira, 15 egun gehiago emango dira (balio ezohikoak edo neurriz kanpokoak).

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: eskaintza ekonomikoak irekitzea («B» gutun-azalak).

a) Descripción: apertura de ofertas económicas (sobres B).

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia kalea 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

e) Eguna eta ordua: 2017ko azaroaren 7a, 09:00etan.

e) Fecha y hora: 7 de noviembre de 2017 a las 09:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Bestelako argibideak: ez.

11.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko irailaren 27a.

Vitoria-Gasteiz, a 27 de septiembre de 2017.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental