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226. zk., 2016ko azaroaren 28a, astelehena

N.º 226, lunes 28 de noviembre de 2016


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IRAGARKIA, zeinaren bidez iragartzen baita Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa) 2014-2020 Programaren 2016ko deialdia (bigarren deialdia).

ANUNCIO de segunda convocatoria 2016 Programa Interreg V A España-Francia-Andorra (Poctefa) 2014-2020.

1.– Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014- 2020) Programa eta proiektuen bigarren deialdia

1.– El Programa Interreg V-A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020) y la segunda convocatoria de proyectos.

2016ko abuztuaren 17an, C (2016) 5415 Erabakiaren bidez onartu zuen Europako Batzordeak Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programa.

El 17 de agosto de 2016, por decisión C (2016) 5415, la Comisión Europea aprobó la versión 2.2 del Programa Interreg V-A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020).

Programaren helburu nagusia da jarraipena ematea mugaz gaindiko eremuaren integrazio ekonomikoari eta sozialari eta aipatu integrazio indartzea, lankidetzaren bidez. Hori lortzeko, lurralde hautagarrian Frantziako, Espainiako eta Andorrako kideek egindako lankidetza-proiektuen sustapenean eta kofinantzaketan zentratzen da. Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programa Europar Batasunak finantzatzen du Eskualde Garapeneko Europako Funtsaren 178 milioi euroko aurrekontuarekin (Egef Laguntza Teknikorik gabe).

El objetivo general del Programa es continuar y reforzar la integración económica y social de la zona transfronteriza a través de la cooperación. Para conseguirlo se centra en promover y cofinanciar proyectos de cooperación en el territorio elegible realizados por socios franceses, españoles y andorranos. El Programa Interreg V-A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020) está financiado por la Unión Europea con un presupuesto total de 178 millones de euros del Fondo Europeo de Desarrollo Regional (Feder sin Asistencia Técnica).

2016ko azaroaren 4an, Interreg V-A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programaren bigarren deialdiaren testu ofiziala onartu zuen Poctefaren Jarraipen Batzordeak.

El 4 de noviembre de 2016 el Comité de Seguimiento del Poctefa aprobó el texto oficial de la segunda convocatoria del Programa Interreg V-A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020).

Kudeaketa Agintaritzak, Programan parte hartzen duten Europar Batasuneko estatuek (Espainia eta Frantzia) eta Andorrako Printzerriak ordezkaritza emanik, proiektuen bigarren deialdia argitaratzen du, Programaren ardatz guztietara zabaldua. Deialdi hau bi fasetan antolatzen da. Kudeaketa Agintaritzak interesdunak gomitatzen ditu haien proiektuak aurkeztera Programaren ardatz ezberdinetan.

La Autoridad de Gestión, por delegación de los Estados miembros que participan en el Programa (España y Francia) y del Principado de Andorra, publica la segunda convocatoria de proyectos abierta a todos los ejes del Programa. Esta convocatoria se organiza en dos fases. La Autoridad de Gestión invita a los interesados a presentar sus proyectos en los diferentes ejes del Programa.

1.1.– Lege-esparrua.

1.1.– Marco legal.

Europako erregelamendu hauek arautzen dute Programaren funtzionamendua:

El funcionamiento del Programa está regulado por los siguientes reglamentos comunitarios:

● 1303/2013, Europako Egitura Funtsei buruzko xedapen komunak ezartzekoa.

● N.º 1303/2013 por el que se establecen disposiciones comunes relativas a los Fondos Estructurales Europeos.

● 1301/2013, Eskualde Garapeneko Europako Funtsei buruzkoa (Egef).

● N.º 1301/2013 relativo al Fondo Europeo de Desarrollo Regional (Feder).

● 1299/2013, EGEFek Europako lurralde-lankidetzari ematen dion laguntzari buruzkoa.

● N.º 1299/2013 sobre el apoyo del Feder al objetivo de cooperación territorial europea.

● 481/2014, lankidetza-programentzako gastuak diruz lagungarri izatearen arloko xedapen espezifikoei buruzkoa.

● N.º 481/2014 relativo a las disposiciones específicas en materia de subvencionabilidad de los gastos para los programas de cooperación.

1.2.– Programaren ardatzak.

1.2.– Ejes del Programa.

Ardatz nagusietariko batean inskribatu beharko dira proiektuak, Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programaren gaiak betez.

Los proyectos deberán inscribirse en uno de los ejes prioritarios, cumpliendo con las temáticas del Programa INTERREG V-A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020).

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

1.3.– Eremu hautagarriak.

1.3.– Zonas elegibles.

Hauek dira Programaren finantzaketarako lurralde hautagarriak:

Los territorios elegibles para la financiación del Programa son:

● Espainia: Girona, Bartzelona, Tarragona, Lleida, Huesca, Zaragoza, Nafarroa, Gipuzkoa, Araba, Bizkaia eta Errioxa.

● España: Girona, Barcelona, Tarragona, Lleida, Huesca, Zaragoza, Navarra, Gipuzkoa, Araba/Álava, Bizkaia y La Rioja.

● Frantzia: Ekialdeko Pirinioak, Ariège, Garona Garaia, Pirinio Garaiak eta Pirinio Atlantikoak.

● Francia: Pyrénées Orientales, Ariège, Haute-Garonne, Hautes-Pyrénées y Pyrénées-Atlantiques.

● Andorra: lurralde osoa. Andorrako onuradunek Programan parte har dezakete Frantziako edota Espainiako onuradunekin. Andorrako erakundeek ezin izango dute inolaz ere EGEF finantzaketarik jaso.

● Andorra: todo el territorio. Los beneficiarios de Andorra pueden participar en el Programa con los beneficiarios de Francia y/o España. En ningún caso las entidades andorranas podrán recibir financiación FEDER.

1.4.– Proiektuak Programari egiten dion ekarpena.

1.4.– Contribución del proyecto al Programa.

Proiektuen hautagaitzak mugaz bi aldeetakoak izan behar dira, eta Programaren helburuei lagundu behar diete:

Las candidaturas de proyectos deben tener un carácter transfronterizo y contribuir a los objetivos del Programa:

● Programaren inbertsio-lehentasun baten helburu espezifiko batean kokatu behar dira proiektuak. Inbertsio-lehentasun hautatuaren helburuekin lerrokatu behar dira proiektuen helburuak.

● Los proyectos deben enmarcarse en un objetivo específico de una prioridad de inversión del Programa. Los objetivos de los proyectos deben estar alineados con los de la prioridad de inversión seleccionada.

● Programaren egikaritzearen eta emaitzaren adierazleei lagundu behar diete proiektuen egikaritzeak eta emaitzak, hurrenez hurren.

● Las realizaciones y los resultados de los proyectos deben contribuir respectivamente a los indicadores de realización y de resultado del Programa.

Proiektuek demostratu behar dute haien ekintzak eta emaitzak Programako eremu hautagarriaren onurakoak direla.

Los proyectos deben demostrar que sus acciones y resultados son en beneficio de la zona elegible del Programa.

2.– Egef erabilgarria eta estatu-laguntzak.

2.– Feder disponible y ayudas de Estado.

Proiektuen deialdi honetarako, 71,2 M euroko EGEF laguntza erabilgarria dago (Programaren guztizko aurrekontuaren % 40, Laguntza Teknikoa salbu).

El importe de la ayuda Feder disponible para esta convocatoria de proyectos es de 71,2M euros (40% del presupuesto total del Programa excluida la Asistencia Técnica).

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Onuradun bakoitzaren guztizko kostu hautagarriaren % 65ekoa da Egefen esku-hartze tasa, baina, estatu-laguntzen araudia aplikagarri zaien onuradunentzat, txikiagoa izan ahal izango da (ikus Proiektuen sustatzaileentzako gida, «Proiektuen finantzaketa-baldintzak» atala), eta Egef jasotzen ez duten Andorrako onuradunen salbuespenarekin.

La tasa de intervención del Feder es del 65% del coste total elegible de cada beneficiario, aunque podrá ser inferior para los beneficiarios en los que sea de aplicación la normativa de ayudas de Estado (Cf. Guía del promotor de proyectos, Capítulo «Condiciones de financiación de los proyectos») y con la excepción de los beneficiarios de Andorra que no reciben Feder.

Estatu-laguntzen onuradunak Baterako Idazkaritzarekin jarri beharko dira harremanetan aurrekontua egiteko. Estatu-laguntzen esparruan sartzen diren jarduerei dagokienez, hauek dira sustatzaileentzako finantzaketa-aukerak:

Los beneficiarios concernidos por las ayudas de Estado deberán contactar con la Secretaría Conjunta para la elaboración de su presupuesto. Las posibilidades de financiación para los promotores respecto a las actividades que entren en el ámbito de las ayudas de Estado son las siguientes:

● 1407/2013 minimis araudia.

● Reglamento de minimis n.º 1407/2013.

● 651/2014 Kategoriakako Salbuespenen Erregelamenduaren 20., 25. eta 53. artikuluak, zeinen bidez adierazten baita laguntzen zenbait kategoria bateragarriak direla barne-merkatuarekin, Europar Batasunaren Funtzionamenduari buruzko Tratatuaren 107. eta 108. artikuluak aplikatuz.

● Artículos 20, 25 y 53 del Reglamento de Exenciones por Categorías n.º651/2014 por el que se declaran determinadas categorías de ayudas compatibles con el mercado interior en aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratado de Funcionamiento de la Unión Europea.

3.– Deialdiaren egutegia.

3.– Calendario de la convocatoria.

Bi fase ditu Poctefa 2014-2020 Programaren bigarren deialdiak:

La segunda convocatoria del Poctefa 2014-2020 consta de dos fases:

1. fasea: hautagaitzak Sigefa informatika-aplikazioan jasotzeko epea 2016ko azaroaren 10etik dago zabalik, eta abenduaren 13an itxiko da, 14:00etan. Ez dira onartuko abenduaren 13ko 14:00ak ondoren aurkeztutako hautagaitzak.

1.ª fase: el plazo de recepción de candidaturas en la aplicación informática SIGEFA está abierto desde el 10 de noviembre hasta el 13 de diciembre de 2016 a las 14:00 horas. No se admitirán las candidaturas remitidas después del 13 de diciembre de 2016 a las 14:00 horas.

Programazio Batzordeak lau hilabeteko epea izango du gehienez ebazpena emateko, lehenengo fasean hautagaitzak aurkezteko epea amaitzen denetik hasita.

El plazo máximo para la resolución por el Comité de Programación será de cuatro meses a partir de la finalización del plazo de presentación de candidaturas en primera fase.

Bigarren fasera igarotzeko hautatutako hautagaitzak soilik aurkeztu ahal izango dira fase horretara.

Sólo las candidaturas seleccionadas para pasar a la segunda fase podrán presentarse a la misma.

2. fasea: bigarren fasera igarotzeko baietsitako edo ezetsitako hautagaitzak onartzeko ebazpena emango du Programazio Batzordeak; ebazpen horretan zehaztuko da hautagaitzak jasotzeko epea, eta beranduenez hilabeteko epean hasi beharko da, ebazpen hori onartzen denetik aurrera, eta berrogei egun natural iraungo du gutxienez. Ez dira onartuko zehazten den epearen azken eguneko 14:00ak ondoren jasotako hautagaitzak.

2.ª fase: el plazo de recepción de candidaturas se señalará en la resolución del Comité de Programación por la que se aprueben las candidaturas admitidas o desestimadas para presentarse a la segunda fase y deberá dar comienzo en el plazo máximo de un mes desde que se apruebe la citada resolución y extenderse al menos cuarenta días naturales. No se admitirán las candidaturas remitidas después de las 14:00 horas del último día del plazo que se señale.

Gehienez sei hilabeteko epea izango du Programazio Batzordeak ebazpena emateko, bigarren fasean hautagaitzak aurkezteko epea amaitzen denetik hasita.

El plazo máximo para la resolución por el Comité de Programación será de seis meses a partir de la finalización del plazo de presentación de candidaturas en segunda fase.

4.– Hautagaitzak aurkezteko modua:

4.– Modo de presentación de las candidaturas.

Honela aurkeztu behar dira fase bakoitzean eskatutako agiriak:

La documentación requerida en cada fase debe presentarse:

1.– Espainolez eta frantsesez hautagaitzaren inprimakiaren kasuan. Programaren bi hizkuntzetarik batean gutxienez aurkeztu beharko dira gainerako agiriak (espainola edo frantsesa).

1.– En español y en francés en el caso del formulario de candidatura. El resto de documentación deberá presentarse al menos en uno de los dos idiomas del Programa (español o francés).

2.– Epean (ikus 3. puntua Deialdiaren egutegia).

2.– En plazo (Cf. punto 3 Calendario de la convocatoria).

3.– Sigefa informatika-aplikazioan; aurretik erabiltzailearen erregistroa egin behar da www.poctefa.eu web-orrian. Lehenengo fasean hautagaitza aurkeztu ahal izateko, pausu hauek jarraitu beharko ditu taldeburuak/onuradun nagusiak:

3.– En la aplicación informática (Sigefa) previo registro del usuario en la página web www.poctefa.eu. Para poder presentar la candidatura en la primera fase, el jefe de fila/beneficiario principal tendrá que seguir los siguientes pasos:

● Hautagaitza sortzea Sigefa informatika-aplikazioan.

● Crear la candidatura en la aplicación informática Sigefa.

● Hautagaitza-inprimakiaren atal guztiak betetzea espainolez eta frantsesez.

● Completar el formulario de candidatura en todos sus apartados en español y en francés.

● Eskatutako agiri guztien kopia eskaneatu bana atxikitzea sigefan (ikus 5. puntua Hautagaitza aurkeztea: onarpen-eskakizunak).

● Adjuntar en Sigefa una copia escaneada de todos los documentos requeridos (ver punto 5 Presentación de la candidatura: requisitos de admisión).

● Hautagaitza balioestea Sigefan.

● Validar la candidatura en Sigefa.

● Hautagaitza Sigefaren bidez bidaltzea. Hautagaitza bidali eta gero, EFA erregistro-zenbakia emango du Sigefak.

● Enviar la candidatura a través de Sigefa. Tras el envío de la candidatura, Sigefa proporcionará un número de registro EFA.

5.– Hautagaitza aurkeztea: onarpen-eskakizunak.

5.– Presentación de la candidatura: requisitos de admisión.

5.1.– Lehenengo fasea.

5.1.– Primera fase.

Hautagaitzaren lehenengo fasean, agiri hauek aurkeztu behar dira:

Documentación que se debe presentar en la primera fase de la candidatura:

● Hautagaitza-inprimakia beteta, espainolez eta frantsesez.

● Formulario de candidatura completado en español y en francés.

● Lankidegoaren erantzukizun- eta konpromiso-adierazpena, taldeburuaren/onuradun nagusiaren legezko ordezkaritzak sinatua eta zigilatua, bi hizkuntzetako batean (espainola edo frantsesa). Taldeburuak/onuradun nagusiak idatziz gorde beharko du onuradun guztien banakako finantza-konpromisoa, Programak emandako ereduaren arabera.

● Declaración responsable y de compromiso del partenariado firmada y sellada por el representante legal del jefe de fila/beneficiario principal, en uno de los dos idiomas (español o francés). El jefe de fila/beneficiario principal deberá conservar por escrito el compromiso financiero individual del conjunto de beneficiarios, según el modelo proporcionado por el Programa.

Sigefa informatika-aplikazioaren bidez (https://1420.poctefa.eu/) bidaliko dira agiriok, eta ez da onartuko bestelako bide batetik bidalitako agiririk.

El envío de esta documentación se realizará a través de la aplicación informática Sigefa https://1420.poctefa.eu/, no siendo admitida ninguna documentación enviada por otra vía.

Lehenengo faseko onarpen-eskakizunak.

Requisitos de admisión de la primera fase.

Sigefan jasotako hautagaitzek onarpen-eskakizun hauek errespetatzen dituztela egiaztatuko du Baterako Idazkaritzak:

La Secretaría Conjunta verificará que las candidaturas recibidas en Sigefa respetan los siguientes requisitos de admisión:

1.– Hautagaitza-inprimakia informatika-aplikazioan bidali da, deialdian ezarritako epeetan.

1.– El formulario de candidatura ha sido enviado en la aplicación informática en los plazos indicados en la convocatoria.

2.– Hautagaitza-inprimakiaren atal guztiak beteta daude espainolez eta frantsesez, eta bi bertsioak berdin-berdinak dira.

2.– El formulario de candidatura está completo en todos sus apartados en español y en francés, y ambas versiones son idénticas.

3.– Konpromiso- eta erantzukizun-adierazpenaren eredua taldeburuaren/onuradun nagusiaren legezko ordezkaritzak sinatu eta zigilatu du, eta Sigefan erantsi da bi hizkuntzetako batean (espainola edo frantsesa).

3.– El modelo de declaración de compromiso y responsable está firmado y sellado por el representante legal del jefe de fila/beneficiario principal y ha sido adjuntado en Sigefa en uno de los dos idiomas (español o francés).

4.– Mugaz gaindiko lankidegoa du proiektuak, hau da, gutxienez Europako bi estaturen inplikazioa (Espainia, Frantzia eta Andorra), salbu mugaz gaindiko erakunde juridiko espainiar-frantziarrak, zeinak EGEF diru-laguntzaren onuradun bakar izan ahal izango baitira.

4.– El proyecto cuenta con un partenariado transfronterizo que implica por lo menos a dos socios de diferentes Estados (España, Francia y Andorra), con la excepción de organismos jurídicos transfronterizos hispano-franceses que podrán ser beneficiarios únicos de la subvención Feder.

5.– Taldeburu/onuradun nagusi bat du proiektuaren lankidegoak, zeina Programan parte hartzen duten Europar Batasuneko estatu batekoa baita (Espainia edo Frantzia).

5.– El partenariado del proyecto cuenta con un jefe de fila /beneficiario principal que pertenece a uno de los Estados miembros de la Unión Europea que participan en el Programa (España o Francia).

6.– 80.000 euroko edo gehiagoko guztizko kostu hautagarria du proiektuak. 2014ko urtarrilaren 1etik, gastuak hautagarriak izan ahal izango dira, salbu 651/2014 Erregelamenduko xedapenen arabera Kategoriakako Salbuespenen Erregelamendu Orokorraren peko onuradunak barne hartzen dituzten eragiketetarako.

6.– El proyecto presenta un coste total elegible igual o superior a 80.000 euros. Los gastos podrán ser elegibles a partir del 1 de enero de 2014, excepto para las operaciones que incluyen beneficiarios sometidos al Régimen General de Exención por Categorías (RGEC) conforme a las disposiciones del Reglamento 651/2014.

7.– Proiektua ez da amaitu diru-laguntza eskabidea aurkezteko eguna baino lehen. 651/2014 Erregelamenduko xedapenen arabera Kategoriakako Salbuespenen Erregelamendu Orokorraren peko onuradunen kasuan, hautagaitzak aurkeztu baino lehenago hasi ahal izango da proiektua (ikus, «Proiektuen sustatzaileentzako gida», «Estatu-laguntzak» atala).

7.– El proyecto no ha finalizado antes de la fecha de presentación de la solicitud de subvención. En el caso de beneficiarios sometidos a Régimen General de Exención por Categorías (RGEC) conforme a las disposiciones del Reglamento 651/2014, el proyecto no podrá comenzar antes de presentar la candidatura (véase «Guía del promotor de proyectos», Capítulo «Ayudas de Estado»).

8.– Proiektuak ez du Europako beste programa batzuen finantzaketarik.

8.– El proyecto no está financiado por otros programas comunitarios.

9.– Proiektuaren iraupena ez da 3 urte baino luzeagoa.

9.– La duración del proyecto no supera los tres años.

10.– Gutxienez alderdi hauetako bati buruzko elementu berriak sartu beharko dituzte aurretik programatutako eragiketen jarraitutasuneko proiektuek:

10.– Los proyectos de continuidad de operaciones programadas anteriormente deberán incluir elementos nuevos sobre al menos uno de los siguientes aspectos:

– Lankidegoa.

- Partenariado.

– Esku-hartze lurraldea.

- Territorio de intervención.

– Proiektuaren helburuak eta esperotako emaitzak.

- Objetivos y resultados esperados del proyecto.

11.– Proiektuaren helburu nagusiari laguntzen dio Programaren Inbertsio Lehentasun hautatu baten helburu espezifiko bati.

11.– El objetivo general del proyecto contribuye al objetivo específico de la Prioridad de Inversión del Programa seleccionada.

2. eta 3. eskakizunak zuzengarriak dira. Gainerako eskakizunak ez dira zuzengarriak.

Los requisitos 2 y 3 tienen carácter subsanable. El resto de requisitos tienen carácter no subsanable.

Onarpen-eskakizun guztiak bildu beharko ditu hautagaitzak. Hautagaitzak ez baditu biltzen onarpen-eskakizun zuzengarriak, Kudeaketa Agintaritzaren zuzendariak, www.poctefa.eu web-orrian argitaratutako jakinarazpen baten bidez, taldeburuari/onuradun nagusiari eskatuko dio zuzen ditzala eskakizunok, gehieneko 10 egun balioduneko epean –epe luzaezina–, jakinarazpen hau argitaratu eta biharamunetik hasita. Epe hori igarota, Kudeaketa Agintaritzako zuzendariak baietsitako edo ezetsitako hautagaitzei buruzko behin betiko ebazpena emango du, eta www.poctefa web-orrian argitaratuko da ebazpen hori.

La candidatura deberá reunir todos los requisitos de admisión. Si no reúne los requisitos de admisión subsanables, por el Director de la Autoridad de Gestión, mediante comunicación notificada a través de publicación en la página web www.poctefa.eu, se requerirá al jefe de fila/beneficiario principal para su subsanación en el plazo máximo e improrrogable de 10 días hábiles a partir del día siguiente al de la referida publicación. Transcurrido dicho plazo, el Director de la Autoridad de Gestión emitirá resolución definitiva con la relación de las candidaturas admitidas y excluidas, mediante la publicación en la página web www.poctefa

5.2.– Bigarren fasea.

5.2.– Segunda fase.

Hautagaitzaren bigarren fasean, agiri hauek aurkeztu behar dira:

Documentación a presentar en la segunda fase de la candidatura:

Bigarren fasera igarotzeko baiesten diren hautagaitzek agiri hauek aurkeztu beharko dituzte Sigefa informatika-aplikazioan (https://1420.poctefa.eu/), 3. atalean, Deialdiaren egutegia, zehaztutako epeetan.

Aquellas candidaturas que sean admitidas para pasar a la segunda fase, deberán presentar en la aplicación informática Sigefa https://1420.poctefa.eu/ los siguientes documentos en los plazos señalados en el apartado 3 Calendario de la convocatoria.

1.– Hautagaitza-inprimakiaren atal guztiak beteta, espainolez eta frantsesez. Bi bertsioak berdin-berdinak izan behar dira.

1.– Formulario de candidatura completo en todos sus apartados en español y en francés. Ambas versiones deben ser idénticas.

2.– Lankidegoaren erantzukizun- eta konpromiso-adierazpena, taldeburuaren/onuradun nagusiaren legezko ordezkaritzak sinatua eta zigilatua, bi hizkuntzetako batean (espainola edo frantsesa).

2.– Declaración responsable y de compromiso del partenariado firmada y sellada por el representante legal del jefe de fila/beneficiario principal en uno de los dos idiomas (español o francés).

3.– Kostu-taula, taldeburuaren/onuradun nagusiaren legezko ordezkaritzak sinatua lehenengo orrian: onuradunen gastuen urteko xehakapena. Hori prestatzeko, agiri honen I. eranskina «Aurrekontua prestatzeko arauak eta gomendioak» aintzat hartu behar da.

3.– Tabla de costes firmada en la primera hoja por el representante legal del jefe de fila/beneficiario principal: desglose anual de los gastos por beneficiario. Para su elaboración, se debe tener en cuenta el Anexo I de este documento «Reglas y recomendaciones para la elaboración del presupuesto».

4.– Proiektuaren finantza-plana, eragiketako onuradun guztien legezko ordezkariek sinatua eta zigilatua lehenengo orrian.

4.– Plan financiero del proyecto firmado y sellado por los representantes legales de todos los beneficiarios de la operación en la primera hoja.

5.– Lankidegoaren mugaz gaindiko hitzarmena, eragiketako onuradun guztien legezko ordezkariek sinatua eta zigilatua azken orrian, edo, mugaz gaindiko kide espainiar-frantziar bakarra bada, erakundearen estatutu juridikoak.

5.– Convenio transfronterizo de partenariado firmado y sellado por los representantes legales de todos los beneficiarios de la operación en la última página o, en caso de socio único transfronterizo hispano-francés, estatutos jurídicos de la entidad.

6.– Onuradun bakoitzarentzako gastuaren oinarri-orria beteta, agiri bakarrean.

6.– Hoja de fundamentación del gasto completada para cada beneficiario en un único documento.

7.– Onuradunen finantza-konpromisoaren adierazpena(k), sinatuta eta zigilatuta, baldin eta legezko ordezkariak bere erakundea finantza-mailan konprometitzeko gaitasun juridikoa badu. Legezko ordezkariak ez badu gaitasun hori, erakundearen dagokion erabaki-organoaren finantza-konpromisoaren ebazpena bidaliko da. Ebazpena bidean bada, onuradunen finantza-konpromisoaren adierazpena onartuko da behin-behinean, eta, edonola ere, 2017ko urriaren 30a baino lehenago bidali beharko da ebazpena.

7.– Declaración(es) de compromiso financiero de los beneficiarios firmada(s) y sellada(s) en caso de que el representante legal tenga la capacidad jurídica de comprometer financieramente a su entidad. En caso de que el representante legal no tenga dicha capacidad, se enviará la resolución de compromiso financiero del órgano decisorio correspondiente de la entidad. Si la resolución estuviera en curso, se aceptará provisionalmente la declaración de compromiso financiero de los beneficiarios, y en cualquier caso la resolución deberá enviarse antes del 30 de octubre de 2017.

8.– Hala badagokio, kofinantzaketa publikoen eskabide(ar)en ebazpena(k) edo justifikagiria(k) (kontrapartida publiko nazionalak).

8.– En su caso, resolución(es) o justificante(s) de las solicitud(es) de las cofinanciaciones públicas (contrapartidas públicas nacionales).

9.– Azpiegituren kasuan, aurretiko baimenak/lan-baimena edo, halakorik ezean, baimen horien eskabideen justifikagiriak, azpiegitura horiek abian ezarri ondorengo kudeaketa-kostuei buruzko txosten bat erantsita.

9.– En el caso de infraestructuras, autorizaciones previas/permiso de obra o, en su defecto, justificantes de las solicitudes de estas autorizaciones, acompañado de un informe sobre los costes de gestión tras la puesta en marcha de dichas infraestructuras.

10.– Hala badagokio, legezko ordezkariek hirugarrenekin sinatutako hitzarmena(k).

10.– En su caso, convenio/s con terceros firmados por los representantes legales.

11.– I. eranskineko gomendioak gaindituz gero, finantza-gomendioak gainditu izanaren justifikagiri-fitxa erantsi beharko da Sigefan (eredua, deialdiaren I. eranskinean).

11.– En caso de que se superen las recomendaciones del Anexo 1, se deberá aportar la ficha de justificación de superación de las recomendaciones financieras en Sigefa (modelo en Anexo 1 de la convocatoria).

12.– Estatu-laguntzen autoebaluazio-inprimakia, onuradun guztiena, eta onuradun bakoitzaren minimis adierazpena, biak legezko ordezkariak sinatuak.

12.– Formulario de autoevaluación de ayudas de Estado de todos los beneficiarios y declaración de minimis de cada beneficiario firmados por el representante legal.

13.– Enpresa eta erakunde pribatuentzat: onuradunen estatutuak eta egituren jardueren deskribapena.

13.– Para las empresas y entidades privadas: estatutos de los beneficiarios y descripción de las actividades de las estructuras.

14.– Enpresa eta erakunde pribatuentzat: egoeraren balantzea eta aurreko urteko negozio-zifrari dagokion adierazpena.

14.– Para las empresas y entidades privadas: balance de situación y declaración respecto a la cifra de negocio del año anterior.

Hautagaitza-inprimakia eta gainerako agiriak Sigefa informatika-aplikazioaren bidez bidaliko dira. Ez da beharrezkoa paperean bidaltzea.

El envío del formulario de candidatura y del resto de documentos se realizará a través de la aplicación informática Sigefa. No es necesario el envío en papel.

Bigarren faseko onarpen-eskakizunak.

Requisitos de admisión de la segunda fase.

Baterako Idazkaritzak egiaztatuko du Sigefa informatika-aplikazioan jasotako hautagaitzek eskakizun hauek errespetatzen dituztela:

La Secretaría Conjunta verificará que las candidaturas recibidas en la aplicación informática Sigefa respetan los siguientes requisitos:

1.– Lehenengo fasean aurkeztutako hautagaitzen datuak ez dira aldatu, salbu deialdiak baimenduak (ikus deialdiaren testuaren 6. puntua, bigarren fasea atala).

1.– No se han modificado los datos de la candidatura presentados en primera fase, salvo las autorizadas por la convocatoria (ver punto 6 del texto de la convocatoria, apartado segunda fase).

2.– Hautagaitza-inprimakia informatika-aplikazioan bidali da, deialdian ezarritako epeetan.

2.– El formulario de candidatura ha sido enviado en la aplicación informática en los plazos indicados en la convocatoria.

3.– Hautagaitza-inprimakiaren atal guztiak beteta daude espainolez eta frantsesez, eta bi bertsioak berdin-berdinak dira.

3.– El formulario de candidatura está completo en todos sus apartados en español y en francés, y ambas versiones son idénticas.

4.– Eskatutako gainerako agiriak epean eta behar bezala bidali dira.

4.– Se han enviado en plazo y forma el resto de documentos requeridos.

5.– Kostu-taula/finantza-plana/lankidego-hitzarmena/egutegia ataletako datuek bat egiten dute erakundeei, kantitateei eta datei dagokienez.

5.– Los datos de tabla de costes/plan financiero/convenio de partenariado/calendario son coincidentes en entidades, cantidades y fechas.

6.– Onuradunen autoebaluazioarekin bat, estatu-laguntzak izan zein ez, koherentzia badago autoebaluazioaren eta finantza-planaren artean, eta kofinantzaketa publikoaren eta autofinantzaketaren mugak errespetatzen dira.

6.– De acuerdo con la autoevaluación de los beneficiarios, en caso de haber/no haber ayudas de Estado, hay coherencia entre la autoevaluación y el plan financiero, y se respetan los límites de cofinanciación pública y autofinanciación.

7.– Onuradun guztiak pribatuak izanez gero, finantza-arloan eskatutako edo konfirmatutako kofinantzaketa publiko bat gutxienez bada. Erakunde pribatuek soilik eratutako lankidego bat bada, Programazio Batzordeak ezingo ditu programatu, kofinantzaketa publiko bat gutxienez konfirmatzen ez duten hautagaitzak.

7.– En caso de que todos los beneficiarios sean privados, hay al menos una cofinanciación pública solicitada o confirmada en el plan financiero. El Comité de Programación no podrá programar aquellas candidaturas en las que habiendo un partenariado exclusivamente formado por entidades privadas no haya confirmado al menos una cofinanciación pública.

8.– Egutegia aldatuz gero, proiektuaren iraupena ez da hiru urte baino luzeagoa izango.

8.– En caso de modificación de calendario, la duración del proyecto no supera los tres años.

9.– Estatu-laguntzen kasuan, laguntza horien onuradunek ez dute hautagaitza aurkeztu baino lehenago hasi proiektua.

9.– En caso de ayudas de Estado, los beneficiarios sujetos a las mismas no han empezado el proyecto antes de la presentación de la candidatura.

1., 2. eta 9. irizpideak baztertzaileak eta ez-zuzengarriak dira. Gainerako eskakizunak zuzengarriak dira.

Los criterios 1, 2 y 9 tienen carácter excluyente y no subsanable. El resto de criterios tiene carácter subsanable.

Onarpen-eskakizun guztiak bildu beharko ditu hautagaitzak. Hautagaitzak ez baditu biltzen onarpen-eskakizun zuzengarriak, taldeburuari/onuradun nagusiari idatzizko jakinarazpen ofizial baten bidez eskatuko zaio zuzen ditzala eskakizunok, gehieneko 10 egun balioduneko epean –epe luzaezina–, jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita. Epe hori igarota, Kudeaketa Agintaritzako zuzendariak baietsitako edo ezetsitako hautagaitzei buruzko behin betiko ebazpena emango du, eta www.poctefa web-orrian argitaratuko da ebazpen hori.

La candidatura deberá reunir todos los requisitos de admisión. Si no reúne los requisitos de admisión subsanables, se requerirá al jefe de fila/ beneficiario principal mediante notificación oficial escrita para que los subsane en el plazo máximo e improrrogable de 10 días hábiles a partir del día siguiente de la recepción de la notificación. Transcurrido dicho plazo, el Director de la Autoridad de Gestión emitirá resolución definitiva con la relación de las candidaturas admitidas y excluidas, mediante la publicación en la página web www.poctefa.eu

6.– Hautagaitzak hautatzeko irizpideak eta prozesua.

6.– Criterios y proceso de selección de las candidaturas.

Hautagaitzen hautaketa-prozesu bat dakarte deialdi honen bi faseek.

Las dos fases de esta convocatoria implican un proceso de selección de las candidaturas.

Hautagaitza-inprimakian eta eskatutako agirietan soilik oinarrituko da hautagaitzen ebaluazioa.

La evaluación de las candidaturas se basará exclusivamente en el formulario de candidatura y en la documentación requerida.

6.1.– Lehenengo fasea.

6.1.– Primera fase.

Onarpen-eskakizunak betetzen dituzten hautagaitzak instrukzio teknikora igaroko dira.

Las candidaturas que cumplan los requisitos de admisión pasarán a la instrucción técnica.

Eragiketak hautatzeko Programan jasota dauden oinarri zuzentzaileei buruzko hautaketa-irizpide hauek kontuan hartuz aztertuko dira baietsitako hautagaitzak:

Las candidaturas admitidas se examinarán a la luz de los siguientes criterios de selección sobre la base de los principios rectores que se recogen en el Programa para la selección de las operaciones:

Baterako Idazkaritzak eta lankidegoaren zerbitzu instrukziogileek instrukzio teknikoa egin eta gero, Programazio Batzordeak hautagaitza guztiak ebaluatuko ditu, eta bakoitzari dagozkion puntuak emango.

Una vez realizada la instrucción técnica de la Secretaría Conjunta y los servicios instructores del partenariado, el Comité de Programación evaluará todas las candidaturas y asignará las puntuaciones que correspondan a cada una.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Bigarren fasera igarotzeko, bi baldintza bete beharko dituzte hautagaitzek:

Para pasar a la segunda fase, las candidaturas tendrán que cumplir dos condiciones:

1.– 50 puntu izatea, gutxienez.

1.– Tener una puntuación mínima de 50 puntos.

2.– Ardatzen arabera sailkatutako eta puntuazioaren arabera ordenatutako hautagaitzen zerrendan egotea, ardatzen araberako deialdian dagoen EGEF zenbatekoaren % 150eko aurrekontu-mugaren barnean. Muga horren barnean dagoen azken proiektuak bakarrik gaindiarazi ahal izango du ardatzen arabera dagoen EGEFaren % 150eko zenbatekoa.

2.– Estar situadas en la lista de candidaturas clasificadas por Eje y ordenadas por puntuación dentro del límite presupuestario del 150% del montante Feder disponible en la convocatoria por Eje. Solamente el último proyecto incluido dentro de ese límite podrá hacer sobrepasar el montante del 150% del Feder disponible por Eje.

Bigarren fasera igarotzeko baietsitako/ezetsitako hautagaitzen ebazpena emango du Programazio Batzordeak.

El Comité de Programación dictará la resolución de las candidaturas admitidas/desestimadas para presentarse a la segunda fase.

www.poctefa.eu web-orrian argitaratuko da Programazio Batzordearen ebazpena, baietsitako eta ezetsitako hautagaitzen zerrendarekin; ardatzaren eta puntuazioaren arabera ordenatuko ditu.

La resolución del Comité de Programación se publicará en la página web www.poctefa.eu con la lista de las candidaturas admitidas y desestimadas, ordenadas por Eje y por puntuación.

Lehenengo fasean Programazio Batzordeak hartutako erabakiaren eta bost irizpideetan lortutako puntuazioaren berri izateko, jakinarazpen ofizial bat jasoko dute aurkeztutako hautagaitzen taldeburuek/onuradun nagusiek.

Los jefes de fila /beneficiarios principales de las candidaturas presentadas recibirán una notificación oficial con la decisión tomada por el Comité de Programación en primera fase y la puntuación obtenida en cada uno de los cinco criterios.

6.2.– Bigarren fasea.

6.2.– Segunda fase.

Instrukzio teknikora igaroko dira bigarren fasera igarotzeko baietsitako hautagaitzak.

Las candidaturas que hayan sido admitidas para presentarse en segunda fase pasarán a la instrucción técnica.

Bigarren fasean ez da onartuko hautagaitzak aldatzerik, kasu hauetan izan ezik:

En la segunda fase no se admitirán modificaciones de la candidatura, salvo en los siguientes casos:

1.– Estatu-laguntzak antzemanez gero, EGEF tasa txikitzea (% 65 baino txikiagoa).

1.– En caso de detectarse ayudas de Estado, disminución de la tasa Feder (inferior al 65%).

2.– Hasteko eguna atzeratuz gero (3 hilabete, gehienez), hasteko eta amaitzeko eguna aldatuz gero, ez badu hiru urteko iraupena gainditzen, betiere.

2.– En caso de retraso de la fecha de inicio no superior a tres meses, modificación de la fecha de inicio y finalización siempre que no se superen los tres años de duración.

3.– Aldaketak gertatuz gero onuradunen izaera/erregimen juridikoan, zeinetan lehenengo faseko erakundearekiko lotura froga baitaiteke, onuradunak aldatzea.

3.– En caso de cambios en la naturaleza/régimen jurídico de los beneficiarios, en los que el vínculo con la entidad de la primera fase sea demostrable, modificación de beneficiarios.

Hiru kasu horietakoren bat gertatuz gero, taldeburuak/onuradun nagusiak harremanetan jarri beharko dira Baterako Idazkaritzarekin, zeinak horren berri emango baitio Programazio Batzordeari.

En cualquiera de estos tres supuestos, los beneficiarios principales/jefes de fila deberán ponerse en contacto con la Secretaría Conjunta, quien informará al Comité de Programación.

Programan biltzen diren eragiketen hautaketarako printzipio gidarietan oinarriturik egingo da proiektuen instrukzio teknikoa. Hautaketa-irizpide hauen arabera aztertuko dira hautagaitzak:

La instrucción de las candidaturas se realizará sobre la base de los principios rectores para la selección de las operaciones que se recogen en el Programa. Las candidaturas se examinarán a la luz de los siguientes criterios de selección:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

5. irizpidearen xehetasuna: hautaketarako irizpide espezifikoak Inbertsio Lehentasun bakoitzeko.

Detalle del criterio 5: criterios específicos de selección por Prioridad de Inversión.

● IL 1b: Lurraldeko enpresentzako onura, zerbitzuak eskaintzeko.

● PI 1b: Beneficio para las empresas del territorio, para la oferta de servicios.

● IL 3b: Lehiakortasun potentzialerako onurak enpresa onuradunentzat, eta ikusgarritasuna lurraldeko ehun-ekonomikoarentzat.

● PI 3b: Beneficios de competitividad potenciales para las empresas beneficiarias y visibilidad para el tejido económico del territorio.

● IL 5a: Prebentzioaren arloko espezialisten/adituen parte-hartze/inplikazio maila, klima-aldaketaren eraginei egokitzea.

● PI 5a: Grado de participación/implicación de especialistas/expertos en materia de prevención, adaptabilidad a los efectos del cambio climático.

● IL 5b: Agintaritza publikoen arteko koordinazio-jarduera bateratuak proiektuaren esparruan.

● PI 5b: Acciones de coordinación conjuntas entre autoridades públicas en el marco del proyecto.

● IL 6c: Kudeaketa orokorreko neurrien kalitatea eta intentsitatea.

● PI 6c: Calidad e intensidad de las medidas de gestión global.

● IL 6d: Europako araudiaren aplikazioa armonizatzen laguntzen duten jarduerak.

● PI 6d: Acciones que contribuyan a armonizar la aplicación de la normativa comunitaria.

● IL 7c: Proiektuen zirkunskripzioaren koherentzia dagoen garraio-ehunaren bilbadurarekiko.

● PI 7c: Coherencia de la circunscripción de los proyectos con el entramado de la red de transporte existente.

● IL 8 CTE: Ekarpena egitea enplegu-sorkuntzari, laneratzeari eta mugaz gaindiko mugikortasunari

● PI 8 CTE: Contribución a la creación de empleo, a la integración laboral y a la movilidad transfronteriza.

● IL 9a: Proiektuaren ekarpena zerbitzuak erabil eta balia ditzaten zerbitzu horietara iristeko zailtasun handiena duten herritarrek.

● PI 9a: Contribución del proyecto al uso y disfrute de los servicios por parte de la población con mayor dificultad de acceso a los mismos.

Lankidegoaren Baterako Idazkaritzaren eta zerbitzu instrukziogileen instrukzio teknikoa amaituta, Lurralde Batzordeak eta Zeharkakoa bilduko dira haien eremuko hautagaitzak aztertzeko. Ondoren, Interreg V-A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programaren Programazio Batzordeak hautagaitza guztiak ebaluatuko ditu, eta bakoitzari dagozkion puntuazioak emango.

Finalizada la instrucción técnica de la Secretaría Conjunta y los servicios instructores del partenariado, se reunirán los Comités Territoriales y Transversal para analizar las candidaturas de su zona. Posteriormente, el Comité de Programación del Interreg V-A España-Francia-Andorra (POCTEFA 2014-2020) evaluará todas las candidaturas y asignará las puntuaciones que correspondan a cada una.

Programazio Batzordeak, instrukzioan emandako oharren arabera, hautagaitzen aurrekontu-murrizketak egin ahal izango ditu; aurrekontu horien onuradunek murrizketa horiek onartu beharko dituzte programazioaren kasuan, eta programaziotik kanpo geratuko da proposatutako aurrekontu-murrizketa onartzen ez duen hautagaitza.

El Comité de Programación, en función de las observaciones emitidas en la instrucción, podrá efectuar reducciones presupuestarias de las candidaturas, que deberán ser aceptadas por los beneficiarios de las mismas en caso de programación, quedando excluida de la programación una candidatura caso de no aceptarse la reducción presupuestaria propuesta.

Proiektuaren bideragarritasunerako arriskuren bat antzemango balitz hautagaitzaren batean, programaziotik baztertutako hautagaitza kontuan hartu ahal izango du Programazio Batzordeak, irizpen arrazoitua emanez.

Si en alguna de las candidaturas se detectara un riesgo para la viabilidad del proyecto, el Comité de Programación podrá considerar la candidatura excluida de la programación bajo dictamen motivado.

Ardatz bakoitzaren deialdian dagoen EGEF zenbatekoaren aurrekontu-mugaren barnean sartuz gero proiektuen EGEF pilatua, orduan proiektu horiek programatuak gertatuko dira, puntuazio-ordenaren arabera, betiere bigarren fasean 50 puntu badute gutxienez.

Resultarán programados, por orden de puntuación, los proyectos cuyo Feder acumulado entre dentro del límite presupuestario del montante Feder disponible en la convocatoria por Eje, siempre y cuando tengan una puntuación mínima de 50 puntos en segunda fase.

Interreg V-A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programako Programazio Batzordeak behin-behineko ebazpena emango du aztertutako hautagaitza bakoitzarentzat, zeina izan ahal izango baita:

El Comité de Programación del Interreg V-A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020) dictará la resolución provisional para cada candidatura examinada, que podrá ser:

- Programatua.

- Programada.

- Ez-programatua.

- No programada.

www.poctefa.eu web-orrian argitaratuko da Programazio Batzordearen ebazpena, programatutako eta ez-programatutako hautagaitzen zerrendarekin, ardatzaren eta puntuazioaren arabera ordenatuak.

La resolución del Comité de Programación se publicará en la página web www.poctefa.eu con la lista de las candidaturas programadas y no programadas, ordenadas por Eje y por puntuación.

Hilabeteko epea izango dute programatutako proiektuen taldeburuek/onuradun nagusiek EGEF diru-laguntza onartzeko eta deialdiaren prozesuan eskatutako agiri guztiak helarazteko –sinadurekin eta jatorrizko zigiluekin–, paperezko bertsioan eta Sigefa aplikazioan:

Los jefes de fila/beneficiarios principales de los proyectos programados dispondrán de un plazo de un mes para la aceptación de la subvención Feder y aportar en versión papel y en la aplicación Sigefa todos los documentos solicitados en el proceso de la convocatoria con firmas y sellos originales:

1.– Gizarte Segurantzari ordaindu beharrekoak ordaindu izanaren ziurtagiriak.

1.– Certificados de estar al corriente de los pagos a la Seguridad Social.

2.– Zerga-betebeharrak ordaindu izanaren ziurtagiriak.

2.– Certificados de estar al corriente de las obligaciones tributarias.

3.– Gastuak BEZarekin aurkezten dituzten onuradunentzat: BEZa ez berreskuratzeko adierazpena.

3.– Para los beneficiarios que presenten gastos con IVA: declaración de no recuperación del IVA.

4.– Enpresa eta erakunde pribatuentzat: hala badagokio, erregistro edo errepertorio batean inskribatuta egotearen agiriak.

4.– Para las empresas y entidades privadas: en su caso, documentación de inscripción en un registro o repertorio.

5.– Kostu-taula (urteka eta onuradun bakoitzeko), taldeburuaren/onuradun nagusiaren legezko ordezkaritzak sinatua jatorrizko paperezko bertsioaren lehenengo orrian

5.– La tabla de costes (por año y beneficiario) firmada por el representante legal del jefe de fila/beneficiario principal en la primera hoja en versión papel original.

6.– Finantza-plana, onuradun guztien legezko ordezkariek sinatua eta zigilatua paperezko bertsioaren lehenengo orrian.

6.– El plan financiero firmado y sellado por los representantes legales de todos los beneficiarios en versión papel en la primera página.

7.– Lankidegoaren mugaz gaindiko hitzarmena, onuradun guztien legezko ordezkariek sinatua, zigilatua eta errubrikatua jatorrizko paperezko bertsioko orri guztietan.

7.– El Convenio transfronterizo de partenariado firmado, sellado y rubricado en todas las páginas por los representantes legales de todos beneficiarios en versión papel original.

8.– Onuradun guztienak: jatorrizko finantza-konpromisoko adierazpenak, baldin eta legezko ordezkariak bere erakundea finantza-mailan konprometitzeko gaitasun juridikoa badu, eta finantza-konpromisoaren ebazpena gainerako kasuetan.

8.– De todos los beneficiarios: declaraciones de compromiso financiero originales en el caso de que el representante legal tenga la capacidad jurídica de comprometer financieramente a su entidad, y resolución de compromiso financiero para el resto de casos.

9.– Hala badagokio, hirugarrenekin sinatutako hitzarmenak jatorrizko paperezko bertsioan.

9.– En su caso, los convenios con terceros firmados en versión papel original.

10.– Hala badagokio, hautagaitza aurkeztu eta gero eskatutako eta konfirmatutako kofinantzaketa publikoei buruzko ebazpena.

10.– En su caso, resolución sobre las cofinanciaciones públicas solicitadas y confirmadas tras la presentación de la candidatura.

Hilabeteko epe hori igarota, Programazio Batzordeak behi betiko ebazpena emango du, proiektu programatuen eta ez-programatuen zerrendarekin. Aurkeztutako hautagaitzen taldeburuei/onuradun nagusiei jakinaraziko zaie ebazpen hori, irizpide bakoitzean lortutako puntuazioarekin. Halaber, web www.poctefa.eu web-orrian argitaratuko da proiektu programatuen eta ez-programatuen zerrenda eta lortu duten puntuazioa.

Transcurrido dicho plazo de un mes, el Comité de Programación dictará la resolución definitiva con la lista de los proyectos programados y no programados. Dicha resolución se notificará a los jefes de fila/beneficiarios principales de las candidaturas presentadas con la puntuación obtenida en cada criterio. Igualmente se publicará en la página web www.poctefa.eu la lista de los proyectos programados y no programados con la puntuación obtenida.

Programatutako proiektuen onuradun guztiek ahalbidetu beharko dute iruzur-arrisku posibleak saihestu ahal izateko Programaren agintaritzek eskatzen dieten informaziorako irispìdea.

Todos los beneficiarios de los proyectos programados deberán posibilitar el acceso a la información que se les requiera desde las autoridades del Programa con el fin de poder evitar posibles riesgos de fraude.

7.– Erreklamatzeko prozedura.

7.– Procedimiento de reclamación.

Deialdi-ebazpen honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Jarraipen Batzordeari, hilabeteko epean, jakinarazpena argitaratzen denetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 123. eta 124. artikuluen arabera, edo, bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da, bi hilabeteko epean, Huescako Administrazioarekiko Auzien Epaitegian. Ezin izango da administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu, hari buruz berariaz ebazpena eman arte edo aukerako berraztertze-errekurtsoaren ustezko ezespena gertatu arte.

Contra esta resolución de convocatoria, que pone fin a la vía administrativa, se podrá interponer recurso potestativo de reposición ante el Comité de Seguimiento en el plazo de un mes desde el día siguiente al de su publicación, de acuerdo con los artículos 123 y 124 de la Ley 39/2015, del 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas o, alternativamente, recurso contencioso-administrativo en el plazo de dos meses ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Huesca. No se podrá interponer recurso contencioso-administrativo hasta que sea resuelto expresamente o se haya producido la desestimación presunta del recurso de reposición interpuesto.

Lehenengo eta bigarren faseko ebazpenei gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaie, Jarraipen Batzordearen aurrean, ebazpenok argitaratzen direnetik aurrera hilabeteko epean, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. eta 122. artikuluen arabera.

Las resoluciones de la primera y de la segunda fase podrán ser recurridas en alzada ante el Comité de Seguimiento en el plazo de un mes desde el día siguiente al de su publicación, de acuerdo con los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

8.– Informazioa eta harremana.

8.– Información y contacto.

Programaren web-orrian (www.poctefa.eu) daude kontsultagai deialdiaren agiri ofizialak eta hautagaitza bat prestatzeko beste elementu garrantzitsuak:

En la web del Programa www.poctefa.eu podrá consultar los documentos oficiales de la convocatoria así como otros elementos importantes para la preparación de una candidatura:

● Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programa

● Programa Interreg V A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020).

● Proiektuen sustatzaileentzako gida.

● Guía del promotor de proyectos.

● Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programaren Ingurumenaren Ebazpen Estrategikoa / Ingurumenaren arloko alderdiak Programan sartzea.

● Resolución Ambiental Estratégica del Programa Interreg V A España-Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020) / Integración de aspectos ambientales en el Programa.

● Adierazleen gida.

● Guía de indicadores.

● Hautagaitza osatzeko behar diren ereduak.

● Modelos necesarios para completar la candidatura.

Kudeaketa Agintaritzak ezin du bermatu beste web-orri batzuetatik deskargatutako agirien baliozkotasuna.

La Autoridad de Gestión no puede garantizar la validez de los documentos descargados de otras páginas web.

Gainera, Programaren kide instituzionalen harremanetarako datuak aurki daitezke web-orri honetan: https://www.poctefa.eu/socios-institucionales-del-programa/

Además, en la web puede encontrar los datos de contacto de los socios institucionales del Programa aquí https://www.poctefa.eu/socios-institucionales-del-programa/

Harremanetan jar zaitezke zure lurralde-ordezkariekin edo Programaren Baterako Idazkaritzarekin, hemen: info@poctefa.eu

Puede contactar con los representantes de su territorio o con la Secretaría Conjunta del programa en info@poctefa.eu

9.– Check list.

9.– Check list.

Hautagaitza bidali aurretik, egiaztatu alderdi hauek:

Antes de enviar la candidatura compruebe los siguientes aspectos:

● Programa irakurri duzu.

● Ha leído el Programa.

● Proiektuen sustatzaileentzako gida irakurri duzu.

● Ha leído la guía del promotor de proyectos.

● Deialdiaren testua irakurri duzu.

● Ha leído el texto de la convocatoria.

● Interreg V A Espainia-Frantzia-Andorra (Poctefa 2014-2020) Programaren ardatz nagusietariko batean inskribatzen da proiektua.

● El proyecto se inscribe en uno de los ejes prioritarios del Programa Interreg V A España- Francia-Andorra (Poctefa 2014-2020).

● Programaren inbertsio-lehentasun baten helburu espezifiko batean kokatzen da proiektua.

● El proyecto se enmarca en un objetivo específico de una prioridad de inversión del Programa.

● Bi hizkuntzetan (frantsesa eta espainola) idatzi da hautagaitza.

● La candidatura ha sido redactada en los dos idiomas (francés y español).

● Prest dituzu 5. atalean (Onarpen-eskakizunak) eskatutakoak.

● Tiene preparados todos los elementos solicitados en el apartado 5 requisitos de admisión.

● Betetzen dituzu 3. atalean (Deialdiaren egutegia) aurreikusitako deialdiaren bidalketa-epeak.

● Cumple los plazos de envío de la convocatoria previstos en el apartado 3 calendario de la convocatoria.

● Hautagaitza Sigefa aplikazioaren bidez bidali da, epean.

● Se ha enviado la candidatura a través de la aplicación Sigefa en el plazo.

I. eranskina
Anexo I

Aurrekontua prestatzeko arauak eta gomendioak.

Reglas y recomendaciones para la elaboración del presupuesto.

Eranskin honen bidez, kostu-taula prestatzeko hainbat arau eta gomendio ematen dizkie Programak Poctefa 2014-2020 deialdian euren hautagaitzak aurkezten dituzten kideei. Proposatutako bi arauk aurreikusten dute modalitate sinplifikatua erabiltzea «giza baliabideen gastuak» eta «bulegoko eta administrazioko gastuak» kategorietarako Modalitate sinplifikatuak ahalbidetzen du zenbateko bat aplikatzea oroharreko prezioan onuradunek euren gastuak justifikatu beharra saihesteko. Honela, baldin eta modalitate sinplifikatu hau aplikatzen bada, onuradunei ez zaie egiaztagiririk eskatuko dagozkien gastuak kontrolatzerakoan.

A través del presente anexo el Programa proporciona una serie de reglas y recomendaciones a los socios que presenten candidaturas en Poctefa 2014-2020 para la elaboración de la tabla de costes. Dos reglas propuestas prevén la utilización de la modalidad simplificada para las categorías de gastos de «recursos humanos» y de «gastos de oficina y administrativos». La modalidad simplificada permite la aplicación de una cantidad a tanto alzado para evitar que los beneficiarios tengan que justificar sus gastos. De esta manera, con la aplicación de la modalidad simplificada no se solicitará ningún justificante a los beneficiarios a la hora del control de los gastos correspondientes.

1.– Programazio-aldi osoan aplikatzeko arau orokorrak.

1.– Reglas de carácter general de aplicación a todo el periodo de programación:

Arau hauek definitzen dira zenbait gastu-kategoriatarako, eta programazio-aldi osoan aplikatzen dira (ikus «Proiektuen sustatzaileentzako gida»).

Estas reglas se definen para ciertas categorías de gasto y se aplican a todo el periodo de programación (ver «Guía de del promotor de proyectos»).

Arau hauek nahitaezkoak dira, eta, kasuaren arabera, onuradun-mailan edo proiektu-mailan aplikatzen dira.

Estas reglas revisten carácter obligatorio y se aplican según el caso tanto a nivel del beneficiario o a nivel de proyecto.

Bi kategoriatan sailkatzen dira arauok:

Estas reglas se clasifican en dos categorías:

● Nahitaez betetzeko arauak:

● Reglas de obligado cumplimiento:

Arau hauek zuzenean aplikatzen zaizkie proiektuen sustatzaile guztiei, dagozkien gastu-kategorientzat.

Estas reglas se aplican directamente a todos los promotores de proyectos para las categorías de gastos concernidas.

● Hautazko arauak:

● Regla opcional:

«Giza baliabideak» gastu-kategoriari soilik dagokio arau hau. Soilik aplikatzen da baldin eta proiektuen sustatzaileak ez badu hautatzen gastu errealaren gainean langileen gastuak egiaztatzea eta erabakitzen badu modalitate sinplifikatua erabiltzea.

Esta regla solo concierne a la categoría de gasto de «recursos humanos». Se aplica únicamente si el promotor de proyectos no opta por la justificación de los gastos de personal sobre gasto real y decide utilizar la modalidad simplificada.

2.– 2014-2020 proiektuen bigarren deialdirako gomendio espezifikoak:

2.– Recomendaciones específicas para la segunda convocatoria de proyectos 2014-2020:

Gomendio hauei egokitu beharko zaizkie proiektuak. Bestela, dagozkien egiaztagiriak aurkeztu beharko dira, zeinak Programazio Batzordeak baloratuko baititu.

Los proyectos deberán ajustarse a estas recomendaciones. Caso contrario deberán aportarse las justificaciones pertinentes las cuales serán valoradas por el Comité de Programación.

Proiektu osoari aplikatzen zaizkio gomendio hauek.

Estas recomendaciones se aplican al proyecto en su conjunto.

Proiektuak dirauen artean aplikatuko dira proiektuen bigarren deialdiko arauak eta gomendioak.

Las reglas y recomendaciones de la segunda convocatoria de proyectos se aplicarán para toda la duración del proyecto.

Halaber, ziurtapenaren unean egiaztatuko da arau eta gomendio hauek betetzen direla.

Igualmente el cumplimiento de estas reglas y recomendaciones se verificará en el momento de la certificación.

Jarraian aurkezten dira arauak eta gomendioak:

A continuación se presentan las reglas y recomendaciones:

Oharra: 481/2014 (EE) Erregelamenduan biltzen dira lankidetza-programentzako gastuen hautagarritasunaren arloko xedapen espezifikoak.

Nota SC: Las disposiciones específicas en materia de elegibilidad de los gastos para los programas de cooperación se recogen en el reglamento UE n.º481/2014.

1.– Programazio-aldi osoan aplikatzeko arau orokorrak.

1.– Reglas de carácter general de aplicación a todo el periodo de programación.

● Nahitaez betetzeko arauak:

● Reglas de obligado cumplimiento:

● Bulegoko eta administrazioko gastuak (ikus B 4.2 puntua Proiektuen sustatzaileentzako gida) Modalitate sinplifikatuaren bidez soilik justifikatu ahal izango dira bulegoko eta administrazioko gastuak. Onuradun guztiei aplikatzen zaie arau hau. Honela, onuradunaren bulegoko eta administrazioko gastuak ezin izango dira langileen zuzeneko gastuen % 7,5 baino gehiagokoak izan, eta kideko 200.000 eurokoak izango dira, gehienez.

● Gastos de oficina y administrativos (ver punto B 4.2 de la Guía del promotor de proyectos): Los gastos de oficina y administrativos sólo podrán justificarse a través de la modalidad simplificada. Esta regla se aplica a todos los beneficiarios. De este modo los gastos de oficina y administrativos del beneficiario no podrán superar el 7,5% de los gastos directos de personal y tendrán un importe máximo de 20.000 euros por socio.

● Bidai- eta ostatu-kostuak (ikus B 4.3 puntua Proiektuen sustatzaileentzako gida) Proiektuaren hautagaitza aurkezteko unean, ez da muga globalik ezartzen gastu-kategoria honetarako. Hala ere, «Proiektuen sustatzaileentzako gida»-n, gaua igarotzeko dietak eta gehieneko eguneko dietak zehazten dira, zeinak egiaztatze- eta kontrol-zirkuituan egiaztatuko baitira.

● Costes de viaje y alojamiento (ver punto B 4.3 de la Guía del promotor de proyectos): No se establecen límites globales para esta categoría de gastos en el momento de presentar la candidatura del proyecto. Sin embargo, en la «Guía del promotor de proyectos» se detallan dietas por pernoctación y dietas diarias máximas que serán verificadas en el circuito de certificación y control.

● Zerbitzuen eta kanpoko ezagutzen gastuak (ikus B 4.4 puntua, Proiektuen sustatzaileentzako gida) Ez da muga globalik ezartzen gastu-kategoria honetarako, baina arreta jarriko zaie externalizazio-maila handia aurkezten duten hautagaitzei.

● Gastos por servicios y conocimientos externos (ver punto B 4.4 de la Guía del promotor de proyectos): No se establecen límites globales para esta categoría de gastos si bien se prestará atención a las candidaturas que presenten un alto nivel de externalización.

● Proiektuaren prestakuntza-gastuak (ikus B 5 puntua, Proiektuen sustatzaileentzako gida). Proiektuaren ekintzetako bat dira prestakuntza-gastuak, zeina gastu-kategoria hauetan banatu behar baita: «Langile-gastuak»,«Bidai- eta ostatu-kostuak» eta «Zerbitzuen eta kanpoko ezagutzen gastuak». Ezingo dute muga hau gainditu proiektuaren prestakuntza-gastu orokorrek: 6.000 euro x proiektuaren Espainiako eta Frantziako onuradun-kopurua, eta gehieneko 30.000 euroko zenbatekoa izango dute proiektuko. Proiektuko onuradunek erabakiko dute nola banatu zenbateko hori.

● Gastos de preparación del proyecto (ver punto B 5 de la Guía del promotor de proyectos): Los gastos de preparación son una acción del proyecto que deben repartirse entre las categorías de gasto «Gastos de personal», «Costes de viaje y alojamiento» y «Gastos por servicio y conocimientos externos». Los gastos de preparación totales del proyecto no podrán superar el siguiente límite: 6.000 euros x N.º de beneficiarios del proyecto pertenecientes a España y Francia y tendrán un importe máximo de 30.000 euros por proyecto. Los beneficiarios del proyecto podrán decidir cómo repartirse este importe.

● Hautazko araua:

● Regla opcional:

● Langile-gastuak (ikus B 4.1 puntua, Proiektuen sustatzaileentzako gida) Arau hau soilik bete behar da baldin eta onuradunak, langile-gastuak justifikatzeko, erabakitzen badu modalitate sinplifikatua erabiltzea proiektuaren hautagaitzan.

● Gastos de personal (ver punto B 4.1 de la Guía del promotor de proyectos): Esta regla deberá cumplirse exclusivamente si el beneficiario decide en la candidatura del proyecto utilizar la modalidad simplificada para justificar los gastos de personal.

Onuradunaren langile-gastuak ezingo dira zuzeneko kostuen % 20 baino gehiagokoak izan, eta kideko 200.000 eurokoak izango dira, gehienez. Proiektuaren zuzeneko kostuak dira gastu-kategoria guztiak, salbu «Bulegoko eta administrazioko gastuak». Kostu sinplifikatuen modalitatea hautatzea proiektuko langile guztiei aplikatuko zaie proiektuak diraueno.

En este caso los gastos de personal del beneficiario no podrán superar el 20% de los costes directos y tendrán un importe máximo de 200.000 euros por beneficiario. Se entiende por costes directos del proyecto todas las categorías de gasto excepto la de «Gastos de oficina y administrativos». La elección de la modalidad de costes simplificados se aplicará para todo el personal del proyecto y a lo largo de toda la duración del mismo.

2.– 2014-2020 proiektuen bigarren deialdirako gomendio espezifikoak.

2.– Recomendaciones específicas para la segunda convocatoria de proyectos 2014-2020.

Gomendio hauei egokitu beharko zaizkie proiektuak. Bestela, justifikazio egokiak aurkeztu beharko dira, hurrengo orrialdeko ereduaren arabera, eta Programazio Batzordeak baloratuko ditu.

Los proyectos deberán ajustarse a estas recomendaciones. Caso contrario deberán aportarse las justificaciones pertinentes, según el modelo incluido en la siguiente página, las cuales serán valoradas por el Comité de Programación.

● Proiektuaren kostu hautagarri osoa ez litzateke 2 milioi euro baino gehiagokoa izan behar. Gehienez 10 milioi euroko kostu hautagarria izango dute azpiegiturako edota ekipoko ondasunen proiektuek.

● El coste total elegible del proyecto no debería ser mayor de 2 millones de euros. Los proyectos de infraestructura y/o bienes de equipo tendrán un máximo de coste elegible de 10 millones de euros.

● 2 milioi euro baino gehiagoko azpiegiturako edota ekipoko ondasunen proiektu guztietan, zenbateko horren eta proiektuaren kostu hautagarriaren arteko gastuak (gehienez, 10 milioi euro), azpiegiturako edota ekipoko ondasunen gastu-kategoriara bideratu beharko dira.

● En todo proyecto de infraestructura y/o bienes de equipo que supere los 2 millones de euros, los gastos comprendidos entre dicha cuantía y el coste elegible del proyecto (cuyo importe máximo es de 10 millones de euros), deberán ser destinados a la categoría de gasto de infraestructura y/o bienes de equipo.

● Proiektuaren «Langile-gastuak» gastu-kategoria.

● Categoría de gastos «Gastos de personal» del proyecto.

● Proiektuaren langile-gastuek ezingo dute gainditu guztizko kostu hautagarriaren % 50.

● Los gastos de personal del proyecto no podrán superar el 50% del coste total elegible.

Finantza-gomendioak gainditzearen justifikazio-fitxa.

Ficha de justificación de superación de las recomendaciones financieras.

Baldin eta onuradunek ezin izan badituzte Programaren gomendioak jarraitu, justifikazio-fitxa hau betetzea eskatzen diegu.

Si los beneficiarios no hubieran podido seguir las recomendaciones del Programa les rogamos que completen la siguiente ficha de justificación.

1.– Mesedez, markatu zure kostu-taula prestatzean aintzat hartu ezin d(it)uzun gomendioa(k).

1.– Por favor, marque la/las recomendación(es) que usted no es capaz de tener en cuenta en la elaboración de su tabla de costes.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

2.– Mesedez, jarraian markatu labur zure proiekturako gomendio hau(ek) aintzat ez hartzea justifikatzen duten arrazoiak. Zehaztu zein liratekeen proiekturako ondorio zuzenak baldin eta atalasea(k) gainditzen ez bad(ir)a: abian jartzean, produktibitate- eta emaitza-helburuetan, finantza-bideragarritasunean, eremu geografikoan, etab.

2.– Por favor, indique a continuación de manera sintética los motivos que justifican el no tener en cuenta esta(s) recomendación(es) para su proyecto. Precise cuáles serían las consecuencias directas para el proyecto si el(los) umbral(es) no fuese(n) superado(s): en términos de puesta en marcha, de objetivos de productividad y de resultados, de viabilidad financiera, de ámbito geográfico, etc.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

3.– 2. gomendioan ezarritako atalaseetako bat gaindituz gero, zehaztu proiektu honetarako mobilizatutako langileen egitekoak, mesedez. Zergatik dira funtsezkoak proiektua garatzeko eta haren helburuak lortzeko?.

3.– En el caso en que se superen alguno de los umbrales fijados en la recomendación 2, por favor detalle las tareas a realizar por el personal movilizado para el proyecto. ¿En qué son fundamentales en el desarrollo del proyecto y en la consecución de sus objetivos?.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Vitoria-Gasteiz, 2016ko azaroaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de noviembre de 2016.

Ekonomia eta Plangintzako zuzendaria,

El Director de Economía y Planificación,

JOSÉ M.ª BARRUTIA LEGARRETA.

JOSÉ M.ª BARRUTIA LEGARRETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental