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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

126. zk., 2016ko uztailaren 4a, astelehena

N.º 126, lunes 4 de julio de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
2906
2906

EBAZPENA, 2016ko ekainaren 9koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, Naxako geltoki zaharraren eremuari dagokionez Bilboko Hiri Antolamenduko Plan Orokorra eta Alde Zaharreko Plan Berezia aldatzeko ingurumen-txosten estrategikoa emateko dena.

RESOLUCIÓN de 9 de junio de 2016, de la Directora de Administración Ambiental, por la que se formula informe ambiental estratégico de la modificación del Plan General de Ordenación Urbana de Bilbao y del Plan Especial del Casco Viejo, en el ámbito de la antigua «estación de la Naja».

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2016Ko otsailaren 16an, Bilboko Udalak Naxako geltoki zaharraren eremuari dagokionez Bilboko Hiri Antolamenduko Plan Orokorra eta Alde Zaharreko Plan Berezia aldatzeko ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua hasteko eskabidea bidali zuen.

Con fecha de 16 de febrero de 2016, el Ayuntamiento de Bilbao remite escrito de solicitud inicio de la evaluación ambiental estratégica simplificada de la modificación del Plan General de Ordenación Urbana de Bilbao y del Plan Especial del Casco Viejo, en el ámbito de la antigua «Estación de la Naja».

Ikusi ondoren hasierako eskabideak 21/2013 Legeko 29.1 artikuluan zehaztutako dokumentuak erantsita zituela, otsailaren 22an, ingurumen-organoak eragindako administrazio publikoak eta pertsona interesdunak kontsultatu zituen, beren iritzia eman zezaten, txosten-eskaria jaso eta gehienez ere berrogeita bost egun balioduneko epean.

Comprobado que la solicitud de inicio incluía los documentos señalados en el artículo 29.1 de la Ley 21/2013, con fecha de 22 febrero, el órgano ambiental consulta a las Administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas, para que se pronuncien, en el plazo máximo de cuarenta y cinco días hábiles desde la recepción de la solicitud de informe.

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. Artikuluan ezarritako epea amaituta, honako hauen txostenak jaso dira: Kostaren eta Itsasoaren Jasangarritasunaren Zuzendaritza Nagusia, Nekazaritza, Elikadura eta Ingurumeneko Ministerioa, Ihobe SA Ingurumen Jarduketerako Sozietate Publikoa, Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritza. Espedientean jasota dago horren emaitza. Horretarako, araudian jasotzen denez, espedientean diren txostenak kontuan izanik, ingurumen-organo honek baditu aski judizio-elementu ingurumen-txosten estrategikoa egiteko.

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, se han recibido los informes de la Dirección General de Sostenibilidad de la Costa y del Mar. Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente; la Sociedad Pública de Gestión Ambiental; Ihobe, S.A.; la Dirección de Patrimonio Cultural. Gobierno Vasco, con el resultado que obra en el expediente. A tal efecto y tal y como se recoge en la normativa, se constata que, a la vista de los informes que obran en el expediente, este órgano ambiental cuenta con los elementos de juicio suficientes para elaborar el informe ambiental estratégico.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua hau da: ingurumenean ondorio adierazgarriak eragin ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea, eta, horrenbestez, ingurumenaren babes-maila handia bermatzea, garapen jasangarria sustatzeko.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013 constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Halaber, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuen ebaluazioek, besteak beste, egoki bermatu beharko dute ingurumenaren gaineko eraginei buruzko azterketa planifikazio-prozesuaren lehen faseetan egingo dela, aukera egokienak hautatu ahal izateko, betiere jardueren ondoriozko eragin metatzaile eta sinergikoak kontuan izanik.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legeak, ingurumen-ebaluazioari buruzkoak, 6.2.a artikuluan ezarritakoari jarraituz, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egin behar zaie administrazio publiko batek erabakitako edo onetsitako planetan edo programetan egindako aldaketa txikiei, baita udalerri mailan hedapen txikiko eremuen erabilera ezartzen dutenei ere, betiere legezko xedapen batek eskatzen badu plan edo programa hori egitea eta onestea, baldin eta legez ingurumen-inpaktuaren ebaluazioa egin behar zaien proiektuek etorkizunean baimentzeko esparrua ezartzen badute eta gai jakin batzuei buruzkoak badira; gai horietako bat lurzoruaren erabilera da, hain zuzen ere.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 6.2.a de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica simplificada las modificaciones menores de los planes y programas, así como los que establezcan el uso, a nivel municipal, de zonas de reducida extensión, que se adopten o aprueben por una administración pública y cuya elaboración y aprobación venga exigida por una disposición legal, cuando establezcan el marco para la futura autorización de proyectos legalmente sometidos a evaluación de impacto ambiental y se refieran a determinadas materias, entre las que se encuentra el uso del suelo.

Abenduaren 9ko aipatu 21/2013 Legeak ezartzen du plan baten ingurumen-ebaluazio sinplifikatua hasteko, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua hasteko eskari bat eta sektoreko legeriak eskatutako dokumentazioa aurkeztu behar direla, delako plan edo programaren zirriborroarekin eta ingurumen-dokumentu estrategiko batekin batera, zeinak 29.1 artikuluan aipatutako edukia izango baitu.

La mencionada Ley 21/2013, de 9 de diciembre, establece que la evaluación ambiental simplificada de un plan se inicie mediante la presentación, junto con la documentación exigida por la legislación sectorial, de una solicitud de inicio de la evaluación ambiental estratégica simplificada, acompañada del borrador del plan o programa y de un documento ambiental estratégico, con el contenido descrito en su artículo 29.1.

Ikusi ondoren aurkeztu den dokumentazioa bat datorrela artikulu horretan eskatzen denarekin, ingurumen-organoak eragindako administrazio publikoak eta pertsona interesdunak kontsultatuko ditu beren iritzia eman dezaten, txosten-eskaria jaso eta gehienez ere berrogeita bost egun balioduneko epean.

Una vez comprobada la conformidad de la documentación presentada con lo señalado en dicho artículo, el órgano ambiental consultará a las Administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas, para que se pronuncien, en el plazo máximo de cuarenta y cinco días hábiles desde la recepción de la solicitud de informe.

Alegazioak jasotzeko gehienezko epea igarota, eta aski judizio-elementu dituela ikusita, ingurumen-organoak ingurumen-txosten estrategikoa egingo du, ebaluazioa hasteko eskabidea eta horrekin batera bidali beharreko dokumentua jaso eta lau hilabeteko epean.

Transcurrido el plazo máximo para la recepción de las alegaciones y considerado que se dispone de los elementos de juicio suficientes, el órgano ambiental formulará el informe ambiental estratégico en el plazo de cuatro meses, contados desde la recepción de la solicitud de inicio y de los documentos que la deben acompañar.

Egindako kontsulten emaitza aintzat hartuta, eta V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera, ingurumen-organoak ingurumen-txosten estrategikoa egingo du, plan edo programari –ingurumenean eragin adierazgarriak izan ditzakeela-eta– ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin behar zaion ebazteko, edo, aitzitik, irizteko ingurumenean eragin adierazgarririk ez duela, txostenean ezarritakoaren arabera.

Teniendo en cuenta el resultado de las consultas realizadas y de conformidad con los criterios establecidos en el anexo V, el órgano ambiental resolverá, mediante la emisión del informe ambiental estratégico, si el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria, porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente o, por el contrario, se dictamine que no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en dicho informe.

Orain arte azaldutakoaren arabera, espedientean jasota dauden txostenak aztertu ondoren, eta ikusita Euskal Autonomia Erkidegoko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legea, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea, Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 9ko 196/2013 Dekretua, eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legea, ingurumen-organo honek uste du aski judizio-elementu dituela ingurumen-txosten estrategikoa egiteko eta plana aplikatzeak izan ditzakeen inpaktu adierazgarrien aurreikuspenari buruz epaia emateko, ingurumen-ondorioetarako soilik, betiere 21/2013 Legearen V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera, sartu behar diren azken zehaztapenak sartuta.

En virtud de todo lo hasta aquí expuesto, una vez analizados los informes obrantes en el expediente y vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, de protección del medio ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 196/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial y la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de régimen jurídico de las administraciones públicas y del procedimiento administrativo común, este órgano ambiental considera que dispone de todos los elementos de juicio suficientes para elaborar el siguiente informe ambiental estratégico, y pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del plan, de conformidad con los criterios establecidos en el anexo V de la Ley 21/2013, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales:

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Ingurumen-txosten estrategikoa egitea, Naxako geltoki zaharraren eremuari dagokionez Bilboko Hiri Antolamenduko Plan Orokorra eta Alde Zaharreko Plan Berezia aldatzeko, honako hauen arabera:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico para la Modificación del Plan General de Ordenación Urbana de Bilbao y del Plan Especial del Casco Viejo, en el Ámbito de la Antigua «Estación de la Naja», en los términos que se recogen a continuación:

Planen eta programen ezaugarriak

Características de los planes y programas

Naxako geltoki zaharraren eremuari dagokionez Bilboko Hiri Antolamenduko Plan Orokorra aldatzeak eragin zuzena eta esklusiboa du Alde Zaharraren Plan Berezian, horren bidez obren proiekturako esparrua ezartzen baita, higiezinaren egungo erabilera honela aldatuta: sistema orokor gisa erabiltzetik (izaera publikoko beste ekipamendu batzuk) erabilera tertziarioa izatera pasatzen da (ekipamendu-erabilerak onartzen dituena).

La modificación del Plan General de Ordenación Urbana de Bilbao influye de forma directa y exclusiva sobre el Plan Especial del Casco Viejo, en el ámbito de la antigua «Estación de la Naja», que, a su vez, establece el marco para el proyecto de obras, al modificar el uso actual del inmueble: de tener un uso como sistema general (otros equipamientos de carácter público) a tener uso terciario (con tolerancia de usos equipamentales).

Hiri Antolamenduko Plan Orokorrari aldaketa txiki hori egitearen berezko mugak, hedapen txikiko eremuen erabilera ezartzen duenak, udalerri mailan egokitasuna kentzen dio ingurumen-ardurak integratzeko planari, batik bat garapen jasangarria sustatzeko eta ingurumen gaietan erkidego- edo nazio-legeria ezartzeko, higiezinaren egungo erabilpena soilik aldatzen baitu – solairuartea eraikitzea ahalbidetzen du–, egungo plan orokorraren arau orokorretan ezarritako baldintzetan, eta espazio libretarako lagapen gisa uzten kanpoko zerrenda, Jesusen Zerbitzarien nasa bezala ezagutzen dena.

Las limitaciones propias de esta modificación menor del PGOU, que establece el uso de zonas de reducida extensión, a nivel municipal, resta pertinencia al plan para la integración de consideraciones ambientales, en particular para promover el desarrollo sostenible, así como para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente, al modificar únicamente el uso actual del inmueble, en el que se posibilitará la construcción de una entreplanta, en los términos establecidos en las normas generales del actual plan general, y quedando como cesión para espacios libres la franja exterior, denominada Muelle Siervas de Jesús.

Ondorioen eta agian eragina jasango duen eremuaren ezaugarriak

Características de los efectos y del área probablemente afectada

Planaren izaera kontuan hartuta, ez dirudi eragin negatibo garrantzitsurik izango duenik ingurumenean; esaterako, izaera moderatua duten bi inpaktu bakarrak –neurri zuzentzaileak izan dituztela-eta– ez garrantzitsu bezala baloratu dira.

La naturaleza del plan hace poco probable la existencia de efectos significativos negativos en el medio ambiente, así, los dos únicos impactos que tienen carácter moderado, por contar con medidas correctoras, se han valorado como no significativos.

Aurreikusten diren ingurumen-ondorio nabarmenenak positiboak dira, eta honako hauekin dute lotura:

Los efectos ambientales previstos más notables son de signo positivo y están relacionados con:

– Hiri-ingurumenaren kalitatea eta baliabide estetiko-kulturalak hobetzea, Bilboko gune adierazgarri bat berreskuratzen delako; gunea alde zaharraren eta hiri-zabalgunearen artean kokatuta dago, eta monumentu-multzo kategoriarekin kultura-ondasun deklaratu duten ondare-multzoko elementu bat da.

– La mejora de la calidad del medio ambiente urbano y de los recursos estético-culturales, por la recuperación de este espacio tan emblemático de Bilbao, entre el Casco Viejo y el Ensanche, y elemento incluido en el Conjunto patrimonio declarado Bien Cultural Calificado, con la categoría de Conjunto Monumental.

– Lurzorua okupatzea, lurzoru antropizatu bat berrerabilita.

– Ocupación del suelo, por reutilización de un suelo antropizado.

– Lurzoruaren kalitateari buruzko Adierazpena, Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeari buruzko 4/2015 Legearen 23. artikulua betetzekoa.

– Declaración de calidad del suelo, en cumplimiento del artículo 23 de la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo.

Kontsultei emandako erantzunak

Respuestas a las consultas

Eragindako administrazio publikoei eta pertsona interesdunei ingurumen-organoak otsailaren 22an egindako kontsultari dagokionez, honako hauen erantzunak jaso dira epe barruan:

En respuesta a la consulta a las Administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas, realizada por el órgano ambiental, con fecha de 22 febrero, recogidas en el Anexo, tres han sido las respuestas recibidas, en plazo:

– Ihobe SA Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoa.

– Sociedad Pública de Gestión Ambiental. Ihobe, S.A.

– Kultura Ondarearen Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

– Dirección de Patrimonio Cultural. Gobierno Vasco.

– Kostaldearen eta Itsasoaren Jasangarritasuneko Zuzendaritza Nagusia. Nekazaritza, Elikadura eta Ingurumen Ministerioa.

– Dirección General de Sostenibilidad de la Costa y del Mar. Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente.

– Kultura Ondarearen Zerbitzua. Bizkaiko Foru Aldundia.

– Servicio de Patrimonio Cultural. Diputación Foral de Bizkaia.

Ingurumen-ondorioetarako, egindako kontsulten emaitzatik lurzoruaren kalitatea dela-eta Naxa trenari irekitako espedientea (DSC-06/15-EG) nabarmentzen da.

A efectos ambientales, del resultado de las consultas se resalta la existencia del expediente abierto de calidad del suelo: Ferrocarril La Naja (DSC-06/15-EG).

Azken zehaztapenak, ingurumen-ondorioetarako soilik sartu behar direnak.

Determinaciones finales que deben incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Hori guztiagatik, egindako kontsulten emaitza aintzat hartuta, eta V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera, esan daiteke Naxako geltoki zaharraren eremuari dagokionez Bilboko Hiri Antolamenduko Plan Orokorra eta Alde Zaharreko Plan Berezia aldatzeak ez dituela ondorio garrantzitsuak ingurumenean, ingurumen-txosten estrategiko honetan emandako baldintzetan:

Por todo lo anterior, teniendo en cuenta el resultado de las consultas realizadas y de conformidad con los criterios establecidos en el anexo V, se puede determinar que la modificación del Plan General de Ordenación Urbana de Bilbao y del Plan Especial del Casco Viejo, en el ámbito de la antigua «Estación de la Naja», no tienen efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en este informe ambiental estratégico:

IV. Ingurumen Esparru Programa 2020 delakoaren arabera, ingurumen-ardurak integratzea sustatu beharko du planak, garapen jasangarria sustatzeko bereziki, honako hauek sartuta:

En consonancia con el IV Programa Marco Ambiental 2020 el plan deberá promover la integración de consideraciones ambientales, en particular para promover el desarrollo sostenible, mediante la integración de:

– obratako hondakinen birziklatzea, eraikuntza eta eraikingintzan baliabideak beren bizitza-ziklo osoan zehar modu efizienteago batean erabiliko direla sustatzeko, bereziki, hondakinak aprobetxatzeari dagokionez.

– Reciclaje de residuos de obra, para impulsar una edificación y construcción más eficiente en el uso de los recursos a lo largo de todo su ciclo de vida y, en especial, en el aprovechamiento de los residuos al final del mismo.

Horren helburua honako hauek sustatzea izango da, hurrenkera honetan: eraikingintzako eta eraispenetako hondakinen prebentzioa, berrerabiltzea, birziklatzea eta beste balorazio-modu batzuk, eta, hala badagokio, deuseztatzeko direnak trataera egokia izan dezatela; horretarako, bermatu beharko da eraikingintzako eta eraispenetako hondakinak gai honen inguruko arauen arabera sortu eta kudeatzen direla.

Con el fin de fomentar, por este orden: la prevención, reutilización, reciclado y otras formas de valorización, de los residuos de construcción y demolición, y, en su caso, que los destinados a operaciones de eliminación reciban un tratamiento adecuado, deberá asegurarse la conformidad de la producción y gestión de los residuos de construcción y demolición del proyecto de obras con la normativa, en esta materia.

– Arkitektura jasangarria: eraikinen aurrezpen eta efizientzia energetikoa eta energia berriztagarriak bultzatzeko, eraikuntza-proiektuan aintzat hartu beharko dira Etxebizitzen Eraikigarritasun Iraunkorrari buruzko Gidaliburuan jasotako gomendioak; hori horrela ez bada, ez betetzea justifikatu beharko da eta adierazi proposatzen diren neurri tekniko alternatiboak, arauz haratagokoak, kuantifikatuz, horien betetzea egiaztatzeko baldintzak ezarriz eta iturriak zehaztuz.

– Arquitectura sostenible, con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios y el impulso de las energías renovables, deberán considerarse las recomendaciones de la Guía de Edificación Ambientalmente Sostenible, en el proyecto de edificación; en su defecto, se justificará su incumplimiento y las medidas técnicas alternativas que se proponen, que vayan más allá de lo normativamente exigible, cuantificando las mismas, estableciendo los requisitos para acreditar su cumplimiento e identificando las fuentes.

Azken proiektuaren ingurumen-jasangarritasuna kalifikatzeko etiketak, gidaren arabera, ahalbidetuko du hartutako ingurumen-neurri eta azpineurri jasangarriak bereiztea.

La etiqueta de calificación de la sostenibilidad ambiental del proyecto final, de la Guía, permitirá distinguir el mayor o menor número de medidas y submedidas medioambientales sostenibles incorporadas.

Neurri horiek, kasu honetan, gutxienez alderdi hauei eragin beharko die:

Dichas medidas deberán incidir, en este caso, en, al menos, los siguientes aspectos:

– Lehengai ez berriztagarrien kontsumoa gutxitzea.

– Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Iturri ez berriztagarrietatik sortutako energiaren kontsumoa edo iturri horietatik ekoitzitako energia gutxitzea.

– Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko uraren kontsumoa eta ur beltzen produkzioa gutxitzea.

– Reducción del consumo de agua potable y generación de aguas grises.

– Negutegi-efektuko eta argi-gasen isurketak murriztea.

– Reducción de las emisiones de gases de efecto invernadero y lumínicas.

– Barruko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea.

– Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

Plan berezia aldatzearen ondorioz garatzen diren proiektuei dagokienez, arreta berezia jarri beharko da kutsagarriak izan daitezkeen jarduerak edo instalazioak jasan dituzten lurzoruetan eta horiei lotutako jarduketetan; aintzat hartu beharko dira, halaber, Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeari buruzko 4/2015 Legean ezarritako lurzoruaren kalitatearen deklarazio-prozeduraren arabera bete beharrekoak (Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeari buruzko 4/2015 Legea).

En relación a los proyectos que se desarrollen como consecuencia de la modificación del plan especial, deberá prestarse especial atención a los suelos que han soportado una actividad o instalación potencialmente contaminante y las actuaciones ligadas con éstos, así como deberán atenderse, en su caso, las consideraciones que se establezcan de acuerdo con el procedimiento de declaración de la calidad del suelo, establecido en la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo.

Bigarrena.– Xedatzea Naxako geltoki zaharraren eremuari dagokionez Bilboko Hiri Antolamenduko Plan Orokorra eta Alde Zaharreko Plan Berezia aldatzeak ez duela eragin garrantzitsurik izango ingurumenean, Ingurumen-agiri estrategikoan eta ebazpen honetan ezarritako baldintzen arabera.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en el documento ambiental estratégico y en esta Resolución, la Modificación del Plan General de Ordenación Urbana de Bilbao y del Plan Especial del Casco Viejo, en el Ámbito de la Antigua «Estación de la Naja», no se prevén efectos significativos sobre el medio ambiente.

Hirugarrena.– Ebazpen honen edukia jakinaraztea Bilboko Udalari.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Bilbao.

Laugarrena.– Ebazpen hau eman eta bidaltzea, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadin.

Cuarto.– Remitir esta Resolución para su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 9a.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de junio de 2016.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

La Directora de Administración Ambiental,

ALEJANDRA ITURRIOZ UNZUETA.

ALEJANDRA ITURRIOZ UNZUETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental