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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

68. zk., 2016ko apirilaren 12a, asteartea

N.º 68, martes 12 de abril de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
1517
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AGINDUA, 2016ko martxoaren 22koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena, 2016-2017 ikasturtean Lanbide Heziketarako heziketa-zikloetarako Zikloetarako sarbide-probak prestatzeko ikastaroak emateko laguntzetarako dei egiteko dena.

ORDEN de 22 de marzo de 2016, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convocan las ayudas para la impartición de cursos de preparación de la Prueba de acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional para el curso 2016-2017.

Otsailaren 26ko 32/2008 Dekretuak ezartzen du Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza-sistemako lanbide-heziketaren antolaketa orokorra, Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoaren bosgarren kapituluan eta Hezkuntza-sistemako lanbide-heziketaren antolaketa orokorra ezartzeko uztailaren 29ko 1147/2011 Errege Dekretuan xedatuaren arabera. Halaber, haren 17. bis artikuluan zehazten dira Lanbide Heziketako heziketa-zikloetara sartzeko probetan onartua izateko irizpideak.

El Decreto 32/2008 de 26 de febrero, establece la ordenación general de la formación profesional del sistema educativo en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco, a tenor de lo dispuesto en el capítulo quinto de la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, y en el Real Decreto 1147/2011 de 29 de julio por el que se establece la ordenación general de la formación profesional del sistema educativo. Asimismo en su artículo 17 bis, determina los criterios de admisión a las pruebas de acceso a ciclos formativos de Formación Profesional.

Hezkuntza-sistemako lanbide-heziketaren antolamendu orokorra ezartzen duen uztailaren 29ko 1147/2011 Errege Dekretua aintzat hartuz arautzen da sarbide-proba.

La prueba de acceso se regula teniendo en cuenta el Real Decreto 1147/2011 de 29 de julio por el que se establece la ordenación general de la formación profesional del sistema educativo.

Hezkuntza-kalitatea hobetzeari buruzko abenduaren 9ko 8/2013 Lege Organikoak Lanbide Heziketako zikloetara sartzeko baldintzak ezartzen ditu, kontuan izanik proba bidez erdi-mailako eta goi-mailako lanbide-heziketara sartzeko aukera.

La Ley Orgánica 8/2013, de 9 de diciembre, para la mejora de la calidad educativa establece las condiciones de acceso a los ciclos de Formación Profesional, considerando la posibilidad de acceder a la formación profesional de grado medio y superior mediante prueba.

Alde horretatik, eta bizitza osoan zeharreko ikaskuntza sustatu eta pertsona helduei heziketa zikloetara sartzeko aukera zabaldu nahirik, agindu honen bidez honako laguntza ekonomikoetarako deialdia egiten da: agindu honetan ezarritako baldintzetan, aipatu probak prestatzeko ikastaroak antolatu nahi dituzten itunpeko ikastetxeentzakoak.

En este sentido, y con el fin de promover el aprendizaje a lo largo de la vida y facilitar el acceso a ciclos formativos a las personas adultas, mediante la presente Orden se convocan ayudas económicas a centros privados concertados que deseen organizar cursos de preparación de estas pruebas en las condiciones que en la presente Orden se establecen.

Ondorioz, honako hau

Por todo ello,

XEDATZEN DUT:
RESUELVO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
DIRU-LAGUNTZEN XEDEA ETA HARTZAILEAK
OBJETO Y DESTINATARIOS DE LAS AYUDAS

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

1.– Agindu honen xedea da Euskal Autonomia Erkidegoko itunpeko ikastetxe pribatuentzako diru-laguntzetrako deialdia egitea, Lanbide Heziketako erdi eta goi mailako zikloetarako sarbide-probak prestatzeko ikastaroak antolatu eta eman ditzaten, 2016-2017 ikasturtean. Ikastarook honako hauentzako izango dira: heziketako zikloetra satu nahi, baina hartarako titulaziorik ez dutenentzat.

1.– Es objeto de la presente Orden convocar ayudas económicas a centros privados concertados para la organización e impartición de cursos de preparación de las pruebas de acceso a ciclos formativos de Grado Medio o de Grado Superior de Formación Profesional para el curso 2016-2017, dirigidos a las personas interesadas en acceder a ciclos de formación profesional pero que carecen de la titulación correspondiente.

2.– Erdi mailako heziketa zikloetarako sarbide-proba prestatzeko ikastaroak 360 orduko iraupena izango du. Goi mailako heziketa zikloetarako sarbide-probak bi zati ditu, orokorra eta espezifikoak. Horietako bakoitzak 180 orduko iraupena izango du eta ikastetxeek bi zatiak edo horietako bakar bat irakatsi ahal izango dute.

2.– Los cursos de preparación de la prueba de acceso a ciclos de grado medio tendrán una duración de 360 horas. Los cursos para acceder a ciclos formativos de grado superior constan de parte general y específica, cada una con una duración de 180 horas, de las cuales se podrá impartir una de las partes o ambas.

3.– Talde bakoitzean 15 ikasle egon beharko dute gutxienez, helburu horretarako bideratutako diru-baliabideen efizientzia bermatzeko.

3.– El número mínimo de alumnos y alumnas por grupo será de 15 con el fin de garantizar la eficiencia de los recursos económicos empleados.

2. artikulua.– Diru-laguntza eska dezaketen Ikastetxeak.

Artículo 2.– Centros solicitantes.

1.– Lanbide Heziketako zikloak eta Batxilergoa ematen dituzten EAEko itunpeko ikastetxe pribatuek eskatu ahal izango dituzte aipatu laguntzak.

1.– Podrán solicitar dichas ayudas los Centros privados concertados de la CAPV que impartan Bachillerato y Ciclos Formativos de Formación Profesional.

2.– Irakaskuntza horiek ez dute ondorio akademikorik izango ikasleentzat.

2.– La impartición de estas enseñanzas no tendrá efectos académicos para el alumnado.

3.– Agindu honetan aipatzen diren diru-laguntzak jasotzeko, Lanbide-heziketako heziketa zikloetar sartzeko probak prestazteko ikastaroek doakoak izan beharko dute parte-hartzaile guztientzat.

3.– Para acogerse a la ayuda económica convocada en esta Orden los cursos de preparación de las pruebas de acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional impartidos deberán ser totalmente gratuitos para todos los participantes.

II. KAPITULUA
CAPITULO II
ESKABIDEAK, AURKEZTEKO EPEA ETA EBAZTEKO PROZEDURA
SOLICITUDES, PLAZO DE PRESENTACIÓN Y PROCEDIMIENTO DE RESOLUCIÓN

3. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 3.– Requisitos de los beneficiarios.

1.– Diru-laguntza hori jaso ahal izateko, erakundeek baldintza hauek bete beharko dituzte. Eskabidean sartutako erantzukizunpeko adierazpenen bidez egiaztatuko dira baldintzak.:

1.– Para poder optar a estas subvenciones, los centros beneficiarios deberán reunir los siguientes requisitos que se acreditarán mediante declaración responsable incluida en el formulario de la solicitud:

a) Klaustroak eskaera eta ondoriozko jarduerak ezagutzen ditu eta proiektu horrek ikastetxearen barne-antolakuntzan izan dezakeen ondorioaren erantzukizuna bere gain hartzen du.

a) El claustro conoce la solicitud y cada una de las actividades que la constituyen, y, asume las repercusiones que dicha solicitud pueda tener para la organización interna del Centro.

b) Ordezkaritza Organo Gorena eskaerarekin bat etortzen da, osatzen duten ekintzak ezagutzen eta onartzen ditu, eta proiektua egiteko behar diren neurriak hartzeko eta Ikastetxearen Urteko Plangintzan sartzeko konpromisoa hartu dua, diru-laguntza emanda izango balitz.

b) Conformidad por parte del Órgano Máximo de Representación con la solicitud, conocimiento y aprobación de las actividades que la integran, así como el compromiso de adoptar las medidas necesarias para su realización e incluirlo en el Plan Anual del Centro, en caso de ser concedida la subvención.

c) Erakunde eskatzailea ez dago laguntzarik jasotzen ari xede eta helburu berarekin administrazio publikoen edo erakunde pribatuen eskutik.

c) No se ha acogido a ninguna otra ayuda económica para este mismo fin otorgada por otras instituciones públicas o privadas.

d) Erakunde eskatzaileak ez dauka diru-laguntzak edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren zigor administratibo edo penalik, eta ez dago laguntza horiek jasotzeko ezgaitzen duen lege-debekuen eraginpean, ezta sexu-diskriminazioaren ondoriozkoen baten, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetako seigarrenean xedatutakoarekin bat etorriz.

d) La entidad solicitante no se halla sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas ni está incursa en alguna prohibición legal que inhabilite para ello con expresa referencia a las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

e) Entitate eskatzaileak bere gain hartzen du: erabakian kontuan hartutako inguruabarren bat aldatuz gero, aldaketak jakinarazteko konpromisoa.

e) Adquiere el compromiso de notificar cualquier modificación de las circunstancias que se han tenido en cuenta en la resolución.

f) Erakunde eskatzaileak konplitu egiten ditu honako betekizun hauek: Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legeak (azaroaren 11ko 1/1997 Errege Dekretu Legegileak onartutako testu bategina) eta Diru-laguntzen azaroaren 17ko 38/2003 Legeak ezartzen dituenak, aipatu laguntzen onuradun izateko indarrean dagoen araudia baita.

f) Cumple con los requisitos establecidos en la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco (Texto Refundido aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre) y la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, normativa vigente para ser beneficiario de estas ayudas.

g) Eskabidean jasotako datuak eta erantsitako dokumentazioa egiazkoak dira deklaratzen du erakunde eskatzaileak.

g) La entidad solicitante declara que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña.

h) Erakunde eskatzaileak egunean ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak. Betebehar hau organo kudeatzaileak behar beste aldiz egiaztatuko du; horretarako ez du erakunde eskatzaileen baimenik behar izango, betiere azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren arabera (1/1997 Legegintzako Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duena).

h) Se halla al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la seguridad Social. Este requisito se verificará automáticamente, tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor sin necesidad del consentimiento de los centros solicitantes, en aplicación del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Nolanahi ere, erakunde eskatzaileek espresuki ukatu dezakete baimen hori, eta, hala eginez gero, ziurtagiriak aurkeztu beharko dituzte uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren 22. artikuluan aurreikusitako eran; errege dekretu horren bidez, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren Erregelamendua onartzen da.

El centro beneficiario podrá denegar expresamente el consentimiento. En tal caso, deberá aportar la certificación correspondiente en los términos previstos en el artículo 22 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

2.– Diru-laguntzak jasotzeko eskatzaileai den erakundea ez da diru-laguntzak itzultzeko edo zigortzeko inolako prozeduratan egon behar, ezta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren organo autonomoek emandako izaera bereko diru-laguntzen esparruan hasi eta oraindik tramitazio-fasean dauden prozeduretan ere.

2.– La concesión y en su caso, el pago de subvenciones y ayudas a las entidades beneficiarias quedarán condicionadas a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, se halle todavía en tramitación.

3.– Era berean, ikastetxe onuradunek, orokorrean, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluan jasotzen diren betekizunak bete beharko dituzte.

3.– Asimismo los centros beneficiarios deberán cumplir los requisitos que con carácter general se recogen en el artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

4.– Agindu honen bidez ez dira diruz lagunduko 15 ikasle baino gutxiago dituzten taldeak.

4.– No podrán obtener subvención a través de la presente convocatoria aquellos grupos que no cuenten con un mínimo de 15 alumnos o alumnas.

4. artikulua.– Eskaeren aurkezpena modu elektronikoan egitea.

Artículo 4.– Tramitación electrónica en la presentación de solicitudes y documentación que debe acompañar.

1.– Baliabide elektronikoak erabili behar izango dituzte erakunde interesdunek eskaerak, kontsultak eta prozedura honetako izapide guztiak egiteko.

1.– Los centros interesados deberán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando medios electrónicos.

2.– Izapidetze elektronikoa arautu egiten dute otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak, Administrazio Elektronikoari buruzkoak, eta Informatika eta Teknologiako zuzendariak otsailaren 9an eman zuen Ebazpenak; ebazpen horren bidez, PLATEA E-Administrazioko Plataforma Teknologikoa onartu zen.

2.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012 de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la plataforma Tecnológica para la E-Administración – PLATEA-.

3.– Eskabidearekin, justifikazioarekin eta deialdiarekin zer ikusia duten gainerako izapideak egiteko jarraibideak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan egongo dira eskuragarri, honako helbide honetan:

3.– Las especificaciones sobre la presentación de solicitudes, la justificación y el resto de trámites relacionados con esta convocatoria están disponibles en la sede electrónica del Gobierno Vasco, en la siguiente dirección:

https://euskadi.net/diru_laguntza/2016/sarbideproba/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/2016/sarbideproba/y22-izapide/es

4.– Eskabidearen ondoko izapideak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren «Nire Kudeaketak» atalean egingo dira:

4.– Los trámites posteriores a la solicitud se realizarán a través del apartado Mis Gestiones de la sede electrónica del Gobierno Vasco:

Https://www.euskadi.net/nirekudeaketak

https://www.euskadi.net/misgestiones

5.– Eskaerak bitarteko elektronikoen bidez aurkeztuko dira, aipatutako egoitza elektronikoan sartuta.

5.– Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos desde la citada sede electrónica.

Eskabideak aurkezteko argibideak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan egongo dira, ondorengo helbidean:

Las especificaciones sobre la presentación de solicitudes se detallan en la sede electrónica del Gobierno Vasco, en la siguiente dirección:

https://euskadi.net/diru_laguntza/2016/sarbideproba/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/2016/sarbideproba/y22-izapide/es

Eskatzaileek nahi duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dute eskaera eta bai berorri atxikitako dokumentazioa ere. Halaber, pertsona edo erakunde eskatzaileak aukeratzen duen hizkuntza hori erabili ahal izango da prozedura osoan, Euskararen Erabilpena Arautzen duen 1982ko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legeko 5.2.a) eta 6.1 artikuluek xedatzen duten moduan.

Los solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por el solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

Eskabideak aurkezteak deialdi honetako oinarriak definitzen dituzten baldintzak espresuki eta formalki onartu direla adierazten du.

La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

6.– Eskabidearekin batera ondoko derrigorrezko dokumentazioa, 2016-2017 ikasturteari dagozkion datuekin, aurkeztu behar da:

6.– A la solicitud se acompañará la siguiente documentación preceptiva con datos referidos al curso 2016-17:

a) Laburpen-fitxa, ikasturtean garatuko den ikaskuntza deskribapenarekin non oinarrizko argibideak adieraziko diren, «Laburpen-fitxa» inprimaki normalizatuan ezarritako eskemaren arabera eginda. Inprimaki hau eskuratzeko, jo euskadi.net helbide elektronikora.

a) Ficha resumen con la descripción de las enseñanzas que se desarrollarán en el curso, en el que aparecerán los aspectos que aportan una información básica, según el esquema establecido en el formulario normalizado «Ficha resumen» disponible en euskadi.net.

b) Honakoa adierazten duen justifikazio-txostena: ikastaro horiek emateko dagoen beharra; benetako eskea zein den eta proposatutako ikastaroak nola egokitzen diren eske horri; zein ikasleri zuzenduta dagoen, ikasle horien ikaskuntza-beharretara nola egokitzen diren, ikastaro horiek nola osatzen diren dagoeneko zonaldean daudenekin edota zonalde bereko beste ikastetxe batzuek aurkeztu dituztenekin.

b) Memoria justificativa de la necesidad de impartición de los cursos, explicando el ajuste de los cursos que se solicitan a la demanda real existente, las necesidades formativas del alumnado al que se va a destinar, así como la complementariedad de dichos cursos con los existentes o propuestos por otros centros de su misma zona de influencia.

Justifikazio-memoria honetan, gutxienez honako alderdi hauek jaso beharko dira:

En esta memoria se deberán recoger al menos los siguientes aspectos:

● Ikastaro horiek antolatu eta emateko arrazoiak: benetan dagoen eskaera, ikasle hartzaileen ezaugarriak eta beren prestakuntza-beharrak.

● Razones para la organización e impartición de estos cursos: demanda real existente, perfil del alumnado destinatario y necesidades de formación.

● Ikastetxearen ibilbidea prestakuntza-ikastaroak ematen edota pertsona helduei prestakuntza ematen: matrikulatutako ikasleak, uzteak, probetara aurkeztuak, proba gainditu dutenak.

● Trayectoria del centro en la impartición de estos cursos de preparación o en la formación de personas adultas: alumnado matriculado, abandonos, alumnado presentado a las pruebas, alumnado que supera la prueba.

● Ikastetxearen eraginpeko zonaldean dagoen eskaintza.

● Oferta formativa existente en la zona de influencia del centro.

● Finantzaketa zein ikastarotarako eskatzen den, ikastaro horietan parte hartuko duten ikasleen jarraipenerako plana: sarbide-proba gainditu duten ikasleak eta benetan lanbide-heziketako zikloetan matrikulatzen direnak.

● Plan de seguimiento posterior del alumnado participante en el curso para el que se solicita financiación: alumnado que supera la prueba y que efectivamente se matricula en ciclos formativos.

● Ikastaroak emateko erabiliko diren giza baliabideak eta baliabide materialak.

● Recursos humanos y materiales que se pondrán a disposición de la impartición de los cursos.

● Erabiliko den metodologia eta baliabide didaktikoak.

● Metodología y recursos didácticos que se utilizarán.

● Antolamendua, egutegia eta ordutegia.

● Organización, calendario y horario.

5. artikulua.– Diru-baliabideak.

Artículo 5.– Recursos económicos.

1.– Agindu honen xedea betetzeko, 2016-2017 ikasturtean erabiliko diren diru-baliabideak 172.000,00 euro izango dira, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorretan horretarako ezarritako aurrekontu-kredituen arabera.

1.– Los recursos económicos que se dedicarán al desarrollo de la presente Orden para el curso escolar 2016-2017 ascienden a un total de 172.000,00 euros, según los correspondientes créditos presupuestarios establecidos al respecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

6. artikulua.– Diru-laguntza esleitzeko prozedura.

Artículo 6.– Procedimiento de concesión de subvención.

1.– Diru-laguntzaren esleipena lehiaketa bidez erabakiko da, eskaintzaren finantzaketa eskatu eta Agindu honetan ezarritako eskakizunak betetzen dituztenen artean.

1.– La concesión de la subvención se decidirá por el procedimiento de concurso entre las solicitudes presentadas que cumplan los requisitos establecidos en la presente Orden.

2.– Eskaerak ondorengo irizpideen arabera balioetsiko dira:

2.– Las solicitudes se valorarán con arreglo a los siguientes criterios:

a) Aurkeztutako eskaintzaren egokitasuna eskaera egin duen ikastetxearen eraginpeko zonaldean dauden beharrekiko. Kontuan hartuko da eskaeraren eta izena eman duten ikasleei buruzko datu errealak: 20 puntu gehienez.

a) Adecuación de la oferta que se propone a las necesidades de la demanda existente en la zona de influencia del centro solicitante. Se valorará la aportación expresa de datos reales sobre la demanda y de alumnos y alumnas inscritos. Puntuación máxima: 20 puntos.

Irizpidearen banakapena: kontuan hartuko da eskaeraren eta izena eman duten ikasleei buruzko datu errealak.

Desglose del criterio: se valorará el n.º de alumnos y alumnas potenciales mediante la aportación de datos reales de la demanda existente.

20 baino gehiago 20 puntu

Más de 20 20 puntos

16 eta 20ren artean 15 puntu

Entre 16 y 20 15 puntos

13 eta 15en artean 10 puntu

Entre 13 y 15 10 puntos

10 eta 12ren artean 5 puntu

Entre 10 y 12 5 puntos

10 baino gutxiago 0 puntu

Menos de 10 0 puntos

b) Ikastaroaren bideragarritasuna, ikastetxearen funtzionamenduaren eta eskarmentuaren ikuspuntutik. Funtzionamenduari dagokionez, kontuan hartuko dira sailaren ageriko inplikazioa ikastaroan eta ikastaroa emateko denbora-plangintzaren zehaztasuna. Bestalde, eskarmentua neurtzeko, aurretik ikastaro hau eman duten ikastetxeen ibilbidea hartuko da kontuan, hau da, talde finkatuak, bertan behera uzteak, aurkeztutakoak, gainditu dutenak: 20 puntu gehienez.

b) Viabilidad del curso, desde el punto de vista del funcionamiento y la experiencia del centro. En cuanto al funcionamiento se tendrá en cuenta si el grado de implicación por parte del departamento correspondiente con el desarrollo del curso es explícito y la planificación temporal presentada para la impartición es muy detallada. Por otra parte, para valorar la experiencia se tendrá en cuenta la trayectoria de los centros que han impartido este curso en anteriores: grupos consolidados, abandonos, presentados, aprobados. Puntuación máxima: 20 puntos.

Irizpidearen banakapena:

Desglose del criterio:

Ikastetxeak badauka ageriko inplikazioa ikastaroaren garapenean: bai /ez. 0 edo 5 puntu

Hay una explícita implicación por parte del departamento correspondiente con el desarrollo de la oferta: sí/no. 0 o 5 puntos

Ikastetxeak eskatutako kurtsoa emateko denbora-plangintza aurkezten du: oso zehatza / ez oso zehatza/ nulu. 0, 5 edo 8 puntu

El centro presenta una planificación temporal para la impartición del curso solicitado: muy detallada/poco detallada/nula. 0, 5 o 8 puntos

Aurreko ikasturtetan kurtso hau eman duten ikastetxeak:

Centros que han impartido este curso en años anteriores:

Azken hiru urteetan, ikastetxeak kurtso hauek emateko, taldeak urte guztietan finkatu ditu eta talde bakoitzean 10 ikasle edo gehiagok gainditu dute modulua. 0 edo 7 puntu

En los últimos tres años, todos los años el centro ha consolidado grupos para la impartición de dichos cursos, obteniendo un mínimo de 10 aprobados por cada grupo. 0 o 7 puntos

Lehenengo aldiz aurkezten diren ikastetxeak:

Si el centro se presenta por primera vez:

Kurtsoaren diseinua ondo zehaztuta dago: bai/ez. 0 edo 3 puntu

El diseño del curso está convenientemente concretado: sí/no. 0 o 3 puntos

c) Eskatutako aurrekontuaren konparaketa Agindu honen 7. artikuluari jarraituz, kontuan hartuko dira doikuntza eta desbiazioa: 10 puntu gehienez.

c) Comparación del presupuesto solicitado respecto a lo establecido en el artículo 7 de esta Orden. Se tendrá en cuenta el ajuste y la desviación del mismo. Puntuación máxima: 10 puntos.

Irizpidearen banakapena:

Desglose del criterio:

7. artikuluan ezarritako aurrekontua bezalakoa 5 puntu.

Igual que el presupuesto establecido en el artículo 7 5 puntos

7. artikuluan ezarritakoa baino gutxiago % 5 gutxiago bakoitzean, puntu bat gehiago.

Por debajo del establecido en el artículo 7 Cada 5% menor, un punto más

7. artikuluan ezarritakoa baino gehiago % 5 gehiago bakoitzean, puntu bat gutxiago.

Por encima del establecido en el artículo 7 Cada 5% mayor, un punto menos

3.– Punturik gehien daukaten eskaerak aukeratuko dira, erabilgarri dauden aurrekontu-kredituak agortu arte. Edonola ere, ez dute deialdi honen kontura diru-laguntzarik izango gutxienez 30 puntu lortzen ez dituzten eskaerek. Berdinketa emanez gero kontuan hartuko da aurreko 3 ikasturteko ikastetxearen ibilbidea nolakoa izan den eskolak ematen eskaintza honi dagokionez eta ondorengo datuen ekarpena baloratuko da: baimendutako taldeak, kontsolidatutako taldeak, matrikulatutako ikasleria, ikasketa uzteak, probetan aurkeztutakoak eta gaindituak.

3.– Se seleccionarán aquellas solicitudes que hayan logrado la mayor puntuación, hasta agotar los créditos presupuestarios disponibles. En todo caso, no podrán obtener subvención a cargo de la presente convocatoria aquellas solicitudes que no alcancen una puntuación de 30 puntos. En caso de empate se tendrá en cuenta la trayectoria del centro en la impartición de esta oferta en los 3 cursos académicos anteriores valorando la aportación de los siguientes datos: n.º de grupos autorizados, n.º de grupos consolidados, alumnado matriculado, abandonos, presentados a la prueba, aprobados.

7. artikulua.– Diru-laguntzaren zenbatekoa zehaztea.

Artículo 7.– Determinación de la cuantía de la subvención.

1.– 2016-2017 ikasturtean, heziketa-zikloetarako sarbide-probak prestatzeko emango diren ikastaroen diru-laguntzan barne egongo dira langileria gastuak eta funtzionamendu gastu guztiak, ondorengo mugekin:

1.– La cuantía de la subvención de los cursos de preparación de las pruebas de acceso que se vayan a impartir en el curso 2016-2017 comprenderá todos los gastos de personal y de funcionamiento presupuestados dentro de los siguientes límites:

a) Emandako diru-laguntza ezingo da izan, inolaz ere, irakaskuntza horiek irakastetik sortutako eta behar bezala justifikatutako aurrekontu-defizita baino handiagoa.

a) En ningún caso la ayuda económica podrá superar el déficit presupuestario debidamente justificado derivado de la impartición de las enseñanzas.

b) Ezin izango ditu inolaz ere honako muga hauek gainditu:

b) En ningún caso superará los siguientes umbrales:

– Goi mailakoa:

– Grado Superior:

Atal komuna: 8.000 euro (180 ordu).

Parte General 8.000,00 euros (180 h).

Atal espezifikoa: 8.000 euro (180 ordu).

Parte Específica 8.000,00 euros (180 h).

– Erdi mailakoa:

– Grado Medio:

16.000 euro (360 ordu).

16.000 euros (360 h).

c) Diruz lagundu daitezkeen gastuen kontzeptuak honakoak dira:

c) Los conceptos de gastos subvencionables son los siguientes:

– Langile gastuak.

● Gastos de personal.

– Funtzionamendu gastuak.

● Gastos de funcionamiento.

2.– Funtzionamendu-gastuek ezingo dute gainditu finantzatutako gastuen % 30.

2.– Los gastos de funcionamiento serán financiados hasta un máximo del 30% del total de gastos financiables.

Halaber, funtzionamendu-gastu honetatik, bai zuzendaritza-, koordinazio-, kudeaketa- eta administrazio-gastuek eta bai lokalen alokairuarenek ere, ezingo dute gainditu biok batera funtzionamendu-gastuen herena.

Asimismo, de estos gastos de funcionamiento, los correspondientes a gastos de dirección, coordinación, gestión y administración del proyecto junto con los de alquiler de locales no podrán suponer más de un tercio del total de los gastos de funcionamiento.

3.– Diruz lagundutako jarduerari dagokion zenbatekoaren % 50eraino azpikontratatu ahal izango du erakunde onuradunak.

3.– La entidad beneficiaria podrá subcontratar hasta un porcentaje que no exceda del 50% del importe de la actividad subvencionada.

8. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 8.– Plazo de presentación.

Eskabideak aurkezteko hilabetekoa izango da Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den biharamunetik kontatzen hasita.

El plazo de presentación de solicitudes será de un mes a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

9. artikulua.– Eskabideetako akatsen zuzenketa.

Artículo 9.– Subsanación de deficiencias de la solicitud.

Diru-laguntzaren eskabidea behar bezala beteta ez badago edo atxiki beharreko dokumentazioa falta dela ikusiz gero, interesdunari eskatuko zaio 10 egun baliodunen epean osatzeko edo beharrezkoak diren dokumentuak aurkezteko. Epe horretan zuzenketa egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko da.

Si la solicitud de subvención no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada de la documentación preceptiva, se requerirá a la persona interesada para que, en un plazo de diez días hábiles subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos. Si en este plazo no se realiza la subsanación, se le tendrá por desistida de su petición.

Akatsak zuzentzeko jakinarazpena bide elektronikoz egingo da. Jakinarazpenak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren «Nire Kudeaketak» atalean kontsultatu beharko dira.

La notificación de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente. Las notificaciones deberán consultarse en el apartado de «Mis Gestiones» de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

Interesdunak jakinarazpenaren jasotze-agiria elektronikoki sinatzen duenean, jakinarazpena egintzat emango da. Jakinarazpena bidali eta interesduna hamar egun naturaleko epean ez bada edukira sartu, jakinarazpena ezetsitzat hartuko da, eta izapidea gauzatutzat. Prozedurak jarraitu egingo du, salbu eta ofizioz edo hartzaileak eskatuta egiaztatzen bada teknikoki edo materialki ezinezkoa dela sartzea.

La notificación se entenderá practicada en el momento que la persona interesada firme electrónicamente la recepción de la misma. Cuando transcurran diez días naturales desde el envío de la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de persona destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

Aurrekoari kalterik egin gabe, organo kudeatzaileak interesdunei egindako jakinarazpenen oharrak egin ahal izango dizkiete, SMS mezu edo posta elektronikoaren bitartez. Mezuok eskabidean adierazitako telefono mugikor eta posta elektronikoaren kontuetara bidaliko dira. Nolanahi ere, abisu horiek ez dute izango jakinarazpen baliorik.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

10. artikulua.– Ebaluazio Batzordea.

Artículo 10.– Comisión Evaluadora.

Eskabideen balioespena, xede horretarako sortutako Ebaluazio Batzordeak egingo du. Batzordeak honako kide hauek izango ditu:

La valoración de las solicitudes, será realizada por una Comisión Evaluadora creada al efecto, compuesta por:

– Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendariaren bi teknikari; bata batzordeburuaren egitekoak beteko dituena eta bestea idazkari-lanetan arituko dena, biak Lanbide Heziketako Sailburuordetzak izendatuta.

– Dos personas técnicas de la Dirección de Formación y Aprendizaje, una de las cuales ejercerá la presidencia y la otra actuará como Secretaria, designadas por la Viceconsejería de Formación Profesional.

– Lurralde-ordezkaritza bakoitzeko teknikari bat, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak izendatutakoa.

– Una persona técnica de cada Delegación Territorial de Educación designada por la Viceconsejería de Formación Profesional.

11. artikulua.– Ebazpena, errekurtsoak, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazpen moduak eta publizitate prozedura.

Artículo 11.– Resolución, recursos, plazos para resolver y notificar, modo de notificación y procedimiento de publicidad.

1.– Agindu honetan ezarritako diru-laguntza emateko prozedura ebazteko epea gehienez ere, 6 hilabetekoa izango da, Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den biharamunetik kontatzen hasita.

1.– El plazo máximo para la resolución del procedimiento de concesión de las subvenciones establecido en esta Orden será de 6 meses a partir del día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Deialdi honetan aurkezten diren eskaera guztiak prozedura bakar batean izapidetuko dira, eta Heziketa eta Ikaskuntza zuzendariari dagokio deialdiaren ebazpena ematea, Ebaluazio Batzordearen proposamenez.

2.– Las solicitudes presentadas en esta convocatoria se tramitarán en un único procedimiento cuya resolución, corresponde, a propuesta de la Comisión de Valoración, al Director de Formación y Aprendizaje.

3.– Ebazpenean erabakiko da eskatutako diru-laguntzak eman edo ukatzea. Lehenengoetan erakunde onuraduna, diruz lagundutako ikastaroak eta emandako diru-laguntzaren zenbatekoa adieraziko dira. Ukatutakoen kasuan, diru-laguntza ukatzeko arrazoiak adieraziko dira.

3.– La resolución decidirá la concesión, y en su caso, la denegación de las subvenciones solicitadas, expresando en el caso de las primeras, la entidad beneficiaria, el curso o cursos subvencionados y el importe de la subvención concedida para cada uno de ellos. En el caso de las denegadas recogerá los motivos que fundamenten la denegación.

4.– Ebazpena Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren iragarki-taulan argitaratuko da, eta biharamunetik hasita izango du eragina. Argitalpenaren helbidea hau izango da:

4.– La resolución se publicará en el tablón de anuncios de la sede electrónica del Gobierno Vasco, y tendrá efectos de notificación a partir del día siguiente. La dirección de dicha publicación es:

https://euskadi.eus/iragarki-taula-elektronikoa/erabakiak/

https://euskadi.eus/tablon-electronico-anuncios/resoluciones/

Aurrekoari kalterik egin gabe, interesdunei egindako jakinarazpenen oharrak egin ahal izango dizkie organo kudeatzaileak, SMS mezuekin edo posta elektronikoaren bitartez. Mezuok eskabidean adierazitako telefono mugikor eta posta elektronikoaren kontuetara bidaliko dira. Nolanahi ere, abisu horiek ez dute izango jakinarazpen baliorik.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor remitirá a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

5.– Goiko paragrafoan adierazitako epea igaro eta prozeduraren ebazpenik jakinarazi ez bada, interesatuek euren eskaera ezetsi egin dela ulertu beharko dute, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 44.1 artikuluari jarraituz.

5.–Transcurrido el plazo aludido en el párrafo anterior sin que se hubiera publicado la resolución del procedimiento las personas interesadas podrán entender desestimada su solicitud a los efectos del artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

6.– Administrazio-bidea agortzen ez duen ebazpenaren prozeduraren aurka gorako errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Lanbide Heziketako sailburuordeari, Ebazpena egoitza elektronikoaren iragarki-taulan argitaratu eta hurrengo egunetik hasita hilabeteko epean.

6.–Contra la resolución del procedimiento, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante el Viceconsejero de Formación Profesional en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el tablón de anuncios de la sede electrónica.

12. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 12.– Abono de la subvención.

Diru-laguntzaren ordainketa epe bitan egingo da; lehenengoa, jaso beharreko diru guztiaren % 40koa izango da, agindu honetako 15.4.a) artikuluan aipatutako epea igarotakoan egingo da, diru-laguntzari uko egin ez bazaio; eta geratzen den zenbatekoaren bigarren ordainketa, berriz, artikulu beraren 3) eta 4.e) ataletan adierazitako agiriak aurkeztu eta horiek ebaluatu ondoren.

El abono de la subvención será efectivo en dos plazos; el primero, que ascenderá al 40% del total concedido, una vez transcurrido el plazo citado en el art. 15.4 a) de la presente Orden sin haber mediado renuncia; y el segundo, por la cantidad restante, tras la presentación y evaluación de la justificación correspondiente a los apartados 3) y 4.e) de dicho artículo.

Justifikazioak bitarteko elektronikoen bidez aurkeztu ahal izango dira, egoitza elektronikoaren ‘Nire Kudeaketak’ atalean sartuta: http://www.euskadi.net/nirekudeaketak.

Dicha justificación se presentará por medios electrónicos desde el apartado Mis Gestiones de la sede electrónica: http://www.euskadi.net/misgestiones.

Justifikazioari buruzko zehaztapenak ondorengo Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan xehatzen dira:

Las especificaciones sobre la justificación se detallan en la sede electrónica del Gobierno Vasco, en la siguiente dirección:

https://euskadi.net/diru_laguntza/2016/sarbideproba/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.net/ayuda_subvencion/2016/sarbideproba/y22-izapide/es

13. artikulua.– Diru-laguntzaren aldaketa, berrikusketa eta itzulketa.

Artículo 13.– Modificación, revisión y reintegro de la subvención.

1.– Diru-laguntza emateko kontuan hartu ziren baldintzetan aldaketarik gertatu bada aldatu egin ahal izango da diru-laguntzak ematen dituen ebazpena betiere ezarritako gutxienezko betekizunak gordez gero.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención podrá dar lugar a la modificación de la resolución, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos para ser beneficiarios de ésta.

2.– Jasotako diru-laguntzaren itzulketa eta dagokion berandutza-korritua ondorengo arauetan zehazten da: Euskadiko Ogasun Orokorraren Printzipio Arautzaile Legeko 53. artikuluan (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Errege Dekretuak onartutako testu bategina), abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuko II. tituluan eta Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluan.

2.– El reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia del interés de demora se regirá por lo dispuesto en el artículo 53 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco (Texto Refundido aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre), por el Título II del Decreto 698/1991, de 17 diciembre y por el artículo 37 de Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

3.– Jasotako diru-laguntza eta sortutako legezko interesak itzuli beharko dira, aipatu araudian zehaztu zirkunstantziak, ondorengoak, eta berezki honako hauek agertuz gero:

3.– Procederá el reintegro de la subvención percibida más los intereses que resulten de aplicación cuando concurran alguna de las siguientes circunstancias contempladas en la normativa citada y especialmente:

a) Burutzen den proiektuaren eta ikastetxe onuradunek aurkeztutako azken txostenaren jarraipenetik jarduera onartzerakoan, hasierako proiektuan aurreikusitako gutxieneko helburuak ez dituztela lortzen ondorioztatzea.

a) Que del seguimiento que se realice de la actividad subvencionada en la memoria final presentada por el centro beneficiario se deduzca que la actividad no alcanza los objetivos mínimos propuestos en el proyecto subvencionado.

b) Agindu honetan eta Agindua garatuko duten ebazpenetan xedatutakoa nola edo hala ez betetzea.

b) Que se incumpla de cualquier modo lo dispuesto en esta Orden y en las resoluciones que la desarrollen.

c) Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontuen kargurako diru-laguntzen onuradunek dituzten eginbeharrak ez betetzea.

c) Que se incumplan cualquiera de las obligaciones que competen a los beneficiarios de subvenciones con cargo a los Presupuestos de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

4.– Itzultzeko prozedura abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan araututa dago (1992ko otsailaren 17ko EHAA).

4.– El procedimiento para el reintegro será el regulado en el Decreto 689/1991, de 17 de diciembre (BOPV de 17 de febrero de 1992).

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
DIRUZ LAGUNDUTAKO IKASTAROEN JARRAIPENA ETA EBALUAZIOA
SEGUIMIENTO Y EVALUACIÓN DE LAS ACTIVIDADES SUBVENCIONADAS

14. artikulua.– Jarraipena eta ebaluazioa.

Artículo 14.– Seguimiento y evaluación.

Heziketa-zikloetarako sarbide-probak prestatzeko ikastaroak ezarritako baldintzetan gauzatzen direla bermatzeko Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzak horien jarraipena egingo du Hezkuntza Ikuskaritzaren bidez.

Al objeto de garantizar la realización del curso preparatorio de la prueba de acceso en las condiciones establecidas, la Dirección de Formación y Aprendizaje realizará un seguimiento de los mismos, a través de la Inspección Educativa.

15. artikulua.– Diruz lagundutako ikastetxeen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de los centros subvencionados.

1.– Deialdi honen barruan, 2016-2017 ikasturtean, lanbide heziketarako zikloetara sartzeko probak prestatzeko diruz laguntzen diren ikastaroak, Ikastetxearen Urteko Plangintzan sartu beharko dira.

1.–Los cursos de preparación de la prueba de acceso a los ciclos de Formación Profesional que se financien a través de la presente Orden para el curso 2016-2017 deberán ser incluidas en el Plan Anual del Centro para dicho curso académico.

2.– Ikasketa Burutzak diruz lagundutako ikastaroa abian jartzen dela zaindu eta horretarako jarduerak koordinatu beharko ditu. Lan hori Ikasketa Burutzak berak egingo du edo, bestela, berak eskuordetzen duen irakasleak, modalitate horretako prestakuntza-koordinatzailea izango denak. Koordinatzaile horrek, aldiro, eskaintzaren eta euren jardueraren garapenari buruzko informazioa emango dio ikasketa-burutzari, eta zuzendaritza-taldearen bileretara joan ahal izango da gai horrekin zerikusia duten gaiak aztertzen direnean.

2.– La Jefatura de Estudios deberá velar por la puesta en práctica del curso subvencionado y coordinar personalmente las actividades incluidas en el mismo o delegar esta función en un profesor o profesora en calidad de Coordinador o Coordinadora de la modalidad formativa. De ser así, el Coordinador o la Coordinadora informará periódicamente a la Jefatura de Estudios del desarrollo de la oferta y de cada una de sus actividades y podrá asistir a las reuniones del Equipo directivo en que se traten cuestiones relacionadas con la misma.

3.– Ikastetxe onuradunek azken txosten bat egingo dute, eta bertan, diruz lagundutako ikastarorako aurreikusitako helburuen lorpen-maila eta emaitzen berri emango dute. Aipatutako txostena «Azken memoria» inprimaki normalizatuan ezarritako eskemaren arabera egin eta «Nire Kudeaketak» bide elektronikoz bidez bidali egin beharko da, 2017ko uztailaren 31 baino lehenago helaraziko diote.

3.– Los centros subvencionados realizarán una memoria final acerca del desarrollo y resultados de los cursos impartidos, sobre la base de los objetivos previstos que se confeccionará según el esquema establecido en el formulario normalizado «Memoria final» disponible en euskadi.net y se remitirá por medios electrónicos a través de «Mis Gestiones» antes del 31 de julio de 2017.

4.– Diru-laguntza jaso duten ikastetxeek ondorengo beste betebehar hauek ere izango dituzte:

4.– Los centros beneficiarios de la subvención quedan obligados a:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Ildo horretatik, deialdiaren ebazpena jakinarazten den biharamunetik aurrera, hamabost eguneko epean, erakunde onuradunek esanbidezko ukapena egiten ez badiote eta idatziz horren berri ematen ez badute, diru-laguntza onartzen dutela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días a contar del siguiente a la notificación de la resolución de la convocatoria, las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Diru-laguntza, eman den xede jakinerako erabiltzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Onuradunek programa, jarduera, inbertsio edo diruz lagun daitezkeen edozein motatako ekintzen finantzaketaren izaera publikoaren publizitate egokia egin beharko dute, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 18.4 artikuluan xedatutako baldintzei jarraikiz.

c) Los beneficiarios deberán dar la adecuada publicidad del carácter público de la financiación de programas, actividades, inversiones o actuaciones de cualquier tipo que sean objeto de subvención, en los términos reglamentariamente establecidos, de conformidad con lo establecido en el artículo 18.4 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

d) Ekonomia Kontrolerako Bulegoak eta EAEko Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eskatzen dieten informazioa ematea, deialdi honen kargurako jasotako diru-laguntzei buruz.

d) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

e) Lanbide Heziketako zikloak eskaintza partzialean irakasteko diruz lagundutako ikastetxeek artikulu honetan adierazitako betebehar guztiak ere betetzea.

e) Cumplir con todas las obligaciones de las entidades subvencionadas para impartir el curso de preparación de acceso, señaladas en este artículo.

f) Txosten ekonomikoa eta egindako gastuaren laburpena aurkeztu beharko da, ondorengo agiriak erantsita: gastu guztien zerrenda exhaustiboa, kapituluak eta kontzeptuak kontuan hartuta ordenatuta, fakturen zerrenda kronologikoki antolatuta eta beste edozein frogagiri, betiere legez onartuta badaude eta emandako diru-laguntzari badagozkio. Txosten hori «Txosten ekonomikoa» inprimaki normalizatuan ezarritako eskemaren arabera egin, eta «Nire Kudeaketak» bide elektronikoz bidez bidali egin beharko da, 2017ko uztailaren 31 baino lehen.

f) Incluir un informe económico y un resumen del gasto realizado, adjuntando una relación exhaustiva de todos los gastos ordenados por capítulos y conceptos y una relación ordenada cronológicamente de facturas y cualquier otro justificante que, legalmente admitido, sea imputable a la subvención o dotación económica concedida. Se confeccionará según el esquema establecido en el formulario normalizado «Informe económico» disponible en euskadi.net y se remitirá por medios electrónicos a través de «Mis Gestiones» antes del 31 de julio de 2017.

Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzak laginketa-tekniken bidez egiaztatuko ditu diruz lagundutako jardueraren ziurtagiriak, hain zuzen ere egoki irizten dituenak, diruaren kopuru osoak, diru-laguntzen kopuruak zuzenak direla eta diru-laguntzak eurak ondo erabili direla ziurtatzeko.

La Dirección de Formación y Aprendizaje procederá a la comprobación, mediante «técnicas de muestreo», de los justificantes que estime oportunos y que permitan obtener una evidencia razonable sobre la adecuada aplicación de la subvención, pudiendo requerir al beneficiario la entrega de los justificantes no aportados inicialmente y que abarquen el coste completo de los cursos.

Ikastetxe onuradunek jasotako funtsen erabileraren egiaztagiriak gorde beharko dituzte, egiaztatu eta kontrola daitezkeen bitartean.

Los centros beneficiarios de las subvenciones contempladas en la presente Orden están obligados a conservar los documentos justificativos de la aplicación de los fondos recibidos, mientras puedan ser objeto de comprobación y control.

5.– Halaber, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikuluan ezarritako baldintzak bete beharko dituzte diruz lagundutako ikastetxeek.

5.– Asimismo, los centros subvencionados deberán cumplir las obligaciones establecidas en el artículo 14 de la ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

16. artikulua.– Etengabeko Ikaskuntzako lurralde unitateak.

Artículo 16.– Unidades territoriales de Aprendizaje Permanente.

Ikasturtea amaitzean, ikastetxeek bidalitako txostenean edo beharrezkoa den beste edozein datu nahiz txostenetan oinarrituta, dagokien Etengabeko Ikaskuntzako Lurralde Unitateak ondoko agiriak igorriko dizkio Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari:

Al finalizar el curso académico, sobre la base de la memoria final remitida por los Centros y a cualquier otro dato o informe que considere necesario recabar, la Unidad Territorial de Aprendizaje Permanente correspondiente remitirá a la Dirección de Formación y Aprendizaje, la siguiente documentación:

– Ikastetxeen zerrenda. Zerrenda horrekin batera ikastetxe bakoitzari onartutako ikastaroak aurreikusitako helburuak zenbateraino bete dituzten adieraziko da eta gutxieneko helburuak lortu ez badira, aipatu egingo da espresuki.

– Relación de Centros, con indicación del grado de cumplimiento de los objetivos previstos en los cursos subvencionados, y con mención explícita en el caso de que no se hayan alcanzado mínimamente los objetivos propuestos, en el caso de que esta última situación se produjese.

– Ikastetxeka, ikastaro bakoitzean parte hartu duten ikasle-kopuruari eta ikasleek izan dituzten emaitzei buruzko txostena.

– Informe estadístico sobre el número de participantes por curso y por cada centro educativo y resultados obtenidos por las personas participantes.

17. artikulua.– Irakaste-aldiko gorabeherak.

Artículo 17.– Incidencias en periodo de impartición.

Irakaste-aldian, prestakuntza garatzean, gorabeherarik egongo balitz ikastaroak antolatu eta irakasteko diru-laguntza jaso duten ikastetxeetan, dagokien Ikuskaritzako Lurralde-Burutzak txostena igorriko dio Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari diru-laguntza emateko kontuan hartutako balditzetan izan diren aldaketak adieraziz edota helburu bererako jasotako beste diru-laguntza batzuk jaso dituela adieraziz. Horrenbestez, Zuzendaritza horrek behar diren neurriak hartuko ditu diru-laguntzak esleitzeko ebazpena aldatzeko, baldin eta laguntzen onuradun izateko gutxieneko baldintzak betetzen jarraitzen badu; hori guztia azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 51.1.i) artikuluaren arabera. Dekretu horren bidez onartzen dira Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina.

En el caso de que a lo largo del periodo de impartición se produjese cualquier incidencia en el desarrollo de cualesquiera de las cursos de los Centros a los que haya sido concedida subvención, la Jefatura Territorial de Inspección correspondiente remitirá a la Dirección de Formación y Aprendizaje informe sobre la alteración de las condiciones que se habían tenido en cuenta para la concesión de la subvención y en todo caso la obtención concurrente de otras ayudas para el mismo fin, al objeto de que la citada Dirección pueda tomar las medidas pertinentes para la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos por la norma subvencional para ser beneficiario de ésta; todo ello conforme al art. 51.1.i) del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

18. artikulua.– Datu pertsonalak.

Artículo 18.– Datos de carácter personal.

Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin bat etorriz, deialdi honen tramitazioan jasotako datu pertsonalak, parte-hartzaileek erabiltzea eta argitaratzea baimentzen dituztenak, Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzaren Eskaintza Partzialaren fitxategian jasoko dira. Fitxategi honen helburua deialdi honetako diru-laguntzak eta deialdi honekin zer ikusia duten beste edozein prozedura edo espediente administratibo kudeatzea izango da, eta baita deialdi honetara aurkezten diren pertsonei deialdiaren garapenari buruz informatzea ere. Fitxategi honen arduraduna Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritza da. Lege horretan adierazitako sarbide, zuzenketa, ezabatze eta aurkatze-eskubideak erabiltzeko Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzara jo beharko da, helbide honetara: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en un fichero denominado Oferta Parcial cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria de subvenciones, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Formación y Aprendizaje. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Formación y Aprendizaje, dirigiéndose para ello a la siguiente a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Halaber, deialdi honetan parte hartu duten pertsonek, Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzari baimena ematen diote, beste erakunde publiko batzuetan, aurkeztutako dokumentuen benetakotasuna egiaztatzeko.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Formación y Aprendizaje a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

AZKEN XEDAPENAK
DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honek aurreikusi ez duenari dagokionez, aitzat hartuko da 30/1992 Legea, azaroaren 26koa, Herri Administrazioen Araubide Juridikoarena eta Administrazio Prozedura Erkidearena, eta halaber, diru-laguntza publikoak erregulatzen duten arauak.

Primera.– En todo lo no previsto por la presente Orden será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de 1992 de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común así como la normativa reguladora de las ayudas y subvenciones públicas.

Bigarrena.– Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuari, hilabeteko epean. Halaber, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da, EAEko Justizia Auzitegi Nagusian, hilabete biko epean. Epe biok agindu hau EHAAn argitaratu eta hurrengo egunean hasiko dira.

Segunda.– Contra la presente Orden podrá interponerse potestativamente recurso de reposición en el plazo de un mes ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, ambos plazos a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Hirugarrena.– Heziketa eta Ikaskuntza Zuzendaritzak beharrezkoak diren ebazpenak erabakitzeko eskumena izango du, agindu honek ezarritakoa behar bezala bete dadin.

Tercera.– Se autoriza a la Dirección de Formación y Aprendizaje a adoptar las resoluciones necesarias que garanticen la correcta ejecución de la presente Orden.

Laugarrena.– Agindu honek EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

Cuarta.– La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 22a.

En Vitoria-Gasteiz, a 22 de marzo de 2016.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental