Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

67. zk., 2014ko apirilaren 7a, astelehena

N.º 67, lunes 7 de abril de 2014


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1631
1631

IRAGARKIA, Segurtasun Saileko zentroetara eta polizia-etxeetara materialak banatzeko zerbitzua helburua duen zerbitzuen administrazio-kontratuaren formalizazioa jakinarazten duena.

ANUNCIO de formalización de contrato de servicios de reparto de materiales para centros y comisarías del Departamento de Seguridad.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Segurtasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzordea. Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza. Ogasun eta Finantza Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Espediente-zenbakia: C02/017/2013.

c) Número de expediente: C02/017/2013.

d) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.info

d) Dirección de internet del perfil del contratante. www.euskadi.net/contratacion

2.– Kontratuaren objektua.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzua.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Segurtasun Saileko zentroetara eta polizia-etxeetara materialak banatzeko zerbitzua.

b) Descripción: reparto de materiales para centros y comisarías del Departamento de Seguridad.

c) Loteak: ez.

c) Lotes: no.

d) CPV: 60100000-9.

d) CPV (Referencia de Nomenclatura): 60100000-9.

e) Esparru-akordioa: ez.

e) Acuerdo marco (si procede): no.

f) Eskurapenetarako sistema dinamikoa: ez.

f) Sistema dinámico de adquisiciones (si procede): no.

g) Lizitazio-iragarkia non argitaratu den: BOEn eta EHAAn.

g) Medio de publicación del anuncio de licitación: BOE y BOPV.

h) Lizitazio-iragarkia noiz argitaratu den: BOEn, 2013-07-30ean; EHAAn, 2013-08-08an.

h) Fecha de publicación del anuncio de licitación: BOE de 30-07-2013 y BOPV de 08-08-2013.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.322.314,05 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 1.322.314,05 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

Zenbateko gordina: 661.157,02 euro. Zenbateko garbia: 800.000 euro.

Importe neto: 661.157,02 euros. Importe total: 800.000 euros.

6.– Kontratuaren formalizazioa.

6.– Formalización del contrato.

a) Esleipen-data: 2014-01-23.

a) Fecha de adjudicación: 23-01-2014.

b) Kontratuaren formalizazio-data: 2014-03-21.

b) Fecha de formalización del contrato: 21-03-2014.

c) Kontratista: Centro de Negocios Ocón, S.L.

c) Contratista: Centro de Negocios Ocón, S.L.

d) Esleipenaren zenbatekoa: norberaren eskaintzan emandako unitate-prezioak.

d) Importe o canon de adjudicación: precios unitarios que figuran en su oferta.

e) Esleipendunaren eskaintzaren abantailak. Kontratugilearen profilean argitaratutako ebazpenean azaltzen dira.

e) Ventajas de la oferta adjudicataria: se indican en la resolución de adjudicación publicada en el perfil del contratante.

Vitoria-Gasteiz, 2014ko martxoaren 25a.

Vitoria-Gasteiz, a 25 de marzo de 2014.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental