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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

127. zk., 2012ko ekainaren 29a, ostirala

N.º 127, viernes 29 de junio de 2012


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

OSASUN ETA KONTSUMO SAILA
DEPARTAMENTO DE SANIDAD Y CONSUMO
2981
2981

EBAZPENA, 2012ko maiatzaren 30ekoa, Osasun eta Kontsumoko sailburuarena, osasun-arloan diharduten irabazi asmorik gabeko elkarteei, osasun-espezialitateetako irabazi asmorik gabeko erakunde zientifikoei eta osasun-arloko profesionalen elkargo ofizialei –euren jardunerako eta langileen etengabeko prestakuntzaren antolamendurako– eman beharreko laguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 30 de mayo de 2012, del Consejero de Sanidad y Consumo, por la que se convocan ayudas a Asociaciones sin ánimo de lucro que desarrollen su labor en el ámbito de la salud, entidades científicas de especialidades sanitarias sin ánimo de lucro y Colegios oficiales de profesionales de la salud, para su funcionamiento y organización de actividades de formación continua del personal.

Biztanleriari osasun-arreta egokia ematea faktore askoren menpe dago; horien artean, osasun-arloko langileen trebakuntza nabarmentzen da, eta horretarako kalitatezko hezkuntza-prozesua behar da.

Una correcta atención sanitaria a la población depende de múltiples factores, entre los que cobra una singular relevancia la capacitación del personal sanitario, para lo que se requiere un proceso formativo de calidad.

Irakaskuntza– eta prestakuntza-jarduera asko kategoria desberdineko erakundeen bidez gauzatzen dira. Erakunde horien lehentasun-helburuen artean euren kideen beste arlo zabalagoetako gaitasuna aurkitzen da partikularki, bai eta osasun-arloko profesionalena ere. Beraz, lehenengo prestakuntza-zikloa amaitzen dutenean, osasun-arloko profesional horiek prestakuntza-jarduerak dituzte Euskadiko osasun sisteman lanean diharduten bitartean.

Muchas de las actividades de docencia y formación se ejercen a través de entidades de diferente índole, que buscan entre sus objetivos prioritarios la capacitación de sus miembros en particular o incluso la de profesionales en salud en ámbitos más amplios. Así, una vez terminado su primer ciclo de formación, dichos profesionales sanitarios tienen acceso a actividades de formación a lo largo de su actividad laboral en el sistema sanitario de Euskadi.

Jarduera horiek bi motatakoak dira. Batetik, arlo honi dagozkion era guztietako ikastaroak eskaintzen dira. Zeregin horretan dihardute osasun-arloko profesionalen elkargo ofizialek, osasun-instituzioek eta beste erakunde batzuk (besteak beste, elkarte zientifikoek).

Estas actividades son de dos tipos. En primer lugar se ofrecen cursos, dentro del más amplio contenido de este concepto. En ese cometido trabajan los Colegios oficiales de profesionales de la salud, las instituciones sanitarias y otra serie de entidades entre las que figuran las Asociaciones científicas.

Bestetik, erakunde horietako asko elkargune gisa bultzatzen dira, profesionalen arteko komunikazioa errazagoa egiteko, ezagutzaren hedapena kudeatuz. Batzuetan, bilera zientifikoak antolatzen dira, eta beste batzuetan aldizkako argitalpenak editatzen dira.

Pero además, muchas de estas entidades se potencian como lugares de encuentro para favorecer la comunicación entre profesionales, gestionando así la difusión del conocimiento. Unas veces es en forma de organización de reuniones científicas y otras mediante la edición de publicaciones periódicas.

Gaixotasunak dituzten pertsonen osasuna eta ongizatea hobetzeko, Osasun eta Kontsumo Sailak positibotzat eta ezinbestekotzat jotzen du profesionalen elkarteekin eta sozietate zientifikoekin lankidetzan jardutea.

El Departamento de Sanidad y Consumo estima positiva e indispensable para la mejora de la salud y el bienestar de las personas afectadas por enfermedades, la colaboración con asociaciones profesionales y sociedades científicas.

Deialdi honetan diruz lagundu beharreko jarduerak Osasun eta Kontsumo Sailarentzat legegintzaldi honetarako lehentasunezkoak diren arloetan kokatu behar dira: gaixotasun kronikoak, ospitale-medikuntza eta lehen mailako arreta, etxez etxeko arreta eta arreta soziosanitarioa bateratzea, eta teknologia berriak garatu eta gaixoei aplikatzea. Jarduera horiek honako helburu hauetara bideratu beharko dira: gaixotasunak dituzten pertsonei eman beharreko tratamenduari eta laguntzari buruzko jakintza hobetzera (norberaren zaintzarako gaitasuna maximizatzeko eta autonomia handiagoa izateko trebetasunen eta baliabideen garapena barne), osasun-arloko profesionalek gaixotasunaren tratamenduaren eta gaixotasunaren arrisku-faktoreen inguruan jakintza eta informazio handiagoa izatera eta, hala badagokio, hobekuntzak sartzera, eta jakintza hori gaixoen, zaintzaileen eta jarduera horrekin loturarik zuzenena duten gaixoen elkarteen artean zabaltzen laguntzera.

Las actividades a subvencionar en la presente convocatoria deben enmarcarse en las áreas prioritarias del Departamento de Sanidad y Consumo para esta legislatura, como son las enfermedades crónicas, la integración de la medicina hospitalaria con la atención primaria, domiciliaria y socio-sanitaria, y el desarrollo y aplicación de nuevas tecnologías al paciente. Asimismo deberán orientarse dichas actividades a mejorar el conocimiento sobre el tratamiento y el apoyo a las personas con enfermedades, incluyendo el desarrollo de habilidades y recursos para maximizar su capacidad de auto cuidado e incrementar su autonomía, a aumentar en los profesionales de la salud el conocimiento, la información, y, en su caso, mejoras en el tratamiento, de la enfermedad, así como los factores de riesgo de la misma y a contribuir a la divulgación de este conocimiento hacia pacientes, sus cuidadores, y las asociaciones de pacientes más directamente vinculadas a su actividad.

Horri jarraikiz, honako hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
XEDAPEN KOMUNAK
DISPOSICIONES COMUNES

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen helburua zenbait gastu arautzea eta gastu horien finantza-laguntzetarako deialdia egitea da. Gastuen jatorriak ondokoak dira:

La presente Orden tiene por objeto regular la convocatoria de ayudas destinadas a financiar los gastos derivados de:

1.– Euskal Autonomia Erkidegoan, jarduera zientifikoaren inguruan, 2012. urtean hasten diren prestakuntza-eta zabalkunde-jarduerak antolatzea; bi modalitate izango dira:

1.– La organización de actividades formativas y de difusión de la actividad científica que, dirigidas a profesionales de la salud, se inicien en el año 2012 en la Comunidad Autónoma del País Vasco, con dos modalidades:

a) Bilkura zientifikoak antolatzea, hau da, kongresu, sinposium, jardunaldi, mintegi eta hitzaldiak.

a) Organización de reuniones científicas, entendiendo por tales los congresos, simposios, jornadas, seminarios y conferencias.

b) 100 ordu baino gutxiagoko ikastaroak eta tailerrak antolatzea.

b) Organización de cursos y talleres de una duración menor a 100 horas.

2.– Osasun-arloko espezialitateetako erakunde zientifikoen eta osasun-arloko profesionalen elkarteen funtzionamendua, betiere irabazi-asmorik ez badute, egoitza ofiziala Euskal Autonomia Erkidegoan badute, eta langileei prestakuntza eta eguneratze teknikoa ematen badiete edo ikerketa bultzatzen badute; hiru modalitate izango dira:

2.– El funcionamiento de entidades científicas de especialidades sanitarias y asociaciones de profesionales sanitarios, sin ánimo de lucro y con domicilio oficial en la Comunidad Autónoma del País Vasco, que faciliten al personal formación y actualización técnica o fomenten la investigación, con dos modalidades:

a) Irabazi-asmorik gabeko osasun-arloko espezialitateetako erakunde zientifikoen eta osasun-arloko profesionalen elkarteen eraketarako eta funtzionamendurako laguntzak.

a) Ayudas a la constitución o funcionamiento de entidades científicas de especialidades sanitarias y asociaciones de profesionales sanitarios sin ánimo de lucro.

b) Osasun-arloko aldizkako argitalpenak laguntzea.

b) Ayudas a publicaciones periódicas en el ámbito de la salud.

2. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 2.– Entidades beneficiarias.

1.– Agindu honetako laguntzez baliatuko diren erakundeak dagokion kapituluan modalitate bakoitzerako aipatzen direnak izango dira.

1.– Podrán acceder a las ayudas contempladas en la presente Orden las entidades que para cada modalidad se indican en el respectivo capítulo.

2.– Zehapen administratibo edo penala jaso dutelako diru-laguntzak eta laguntza publikoak jasotzeko aukera galdu duten entitateek ezin izango dute lehiaketan parte hartu, jasotako zigorrak ezartzen duen aldian. Era berean, ez dute parte hartzerik izango horretarako ezgaitzen dituen debeku legalen bat duten entitateek, sexu-bazterkeriagatik ezarritako debekuak barne.

2.– No podrán concurrir, durante el periodo que establezca la correspondiente sanción, las entidades sancionadas penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas, ni las que se hallen incursas en prohibición legal alguna que las inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por discriminación por razón de sexo.

3.– Entitateek jaso badituzte ezaugarri bereko beste laguntza edo diru-laguntza batzuk Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren edo haren entitate autonomiadunen eskutik, eta laguntza horien inguruko itzulera– edo zigor-prozesuren bat izapidetzen ari bada, prozesu horrek amaituta egon behar du, entitate horiei diru-laguntza hau esleitzeko edo esleituta dutenei dagokiena ordaintzeko.

3.– La concesión, y en su caso, el pago de las ayudas a las entidades beneficiarias quedarán condicionados a la finalización de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

4.– Erakunde onuradunek zerga-betebeharrak beteak izan beharko dituzte. Betebehar horiek beteak direla ofizioz egiaztatuko du Ezagutzaren Gestioko eta Ebaluazioko Zuzendaritzak, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen 50.3 artikuluan xedatutakoaren arabera –azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak onetsia–.

4.– Las entidades beneficiarias deberán estar al corriente de sus obligaciones tributarias. El cumplimiento de esas obligaciones se verificarán de oficio por la Dirección de Gestión del Conocimiento y Evaluación, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 50.3 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

3. artikulua.– Laguntzak emateko prozedura.

Artículo 3.– Procedimiento de concesión.

Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 51.4 artikuluan aurreikusten den lehiaketa-prozeduraren bidez emango dira laguntzak. Horretarako, modalitate bakoitzean aurkeztutako eskaerak konparatuta emango dira laguntzak, euren artean lehentasuna ezartzeko. Lehentasun-ezartze hori egingo da, batetik, Agindu honetako dagokion kapituluan eskaera bakoitzerako ezartzen diren balioespen-irizpideen arabera eta, bestetik, balioespen-fasean, gutxienez, gehienezko puntuazioaren erdia lortu duten eskaerei bakarrik laguntzak esleituz, modalitate bakoitzari esleitutako kredituak agortu arte, hala badagokio.

La concesión de las ayudas se efectuará, por el procedimiento de concurso previsto en el artículo 51.4 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre. A estos efectos la concesión se realizará mediante la comparación de las solicitudes presentadas en cada modalidad, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los criterios de valoración que para cada una de ellas se fija en el correspondiente capítulo de esta Orden, y adjudicando las ayudas sólo a aquellas solicitudes que en la fase de valoración hayan obtenido un mínimo de la mitad de la puntuación máxima posible, hasta el agotamiento, en su caso, de los créditos asignados a cada modalidad de que se trate.

4. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.

Artículo 4.– Recursos económicos.

1.– Agindu honen helburuetarako diren baliabide ekonomikoen zenbateko osoa ehun eta hogeita hamabi mila hirurehun eta berrogeita bederatzi (132.349) eurokoa da. Baliabide ekonomiko horiek Euskadiko Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan horrexetarako ezarri diren kredituetatik datoz. Zenbateko hori honela banatuko da:

1.– El importe global de los recursos económicos destinados a la finalidad de la presente Orden, procedentes de los correspondientes créditos presupuestarios establecidos al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, asciende a la cantidad de ciento treinta y dos mil trescientos cuarenta y nueve (132.349) euros con la siguiente distribución:

Bilerak antolatzeko laguntzak: hogeita hemeretzi mila zazpiehun eta lau (39.704) euro.

Ayudas a la organización de reuniones, treinta y nueve mil setecientos cuatro (39.704) euros.

Ikastaroak eta tailerrak antolatzeko: berrogeita hamar mila berrehun eta laurogeita hamahiru (50.293) euro.

Ayudas para la organización de cursos y talleres, cincuenta mil doscientos noventa y tres (50.293) euros.

Erakundeen eraketa edo funtzionamendurako laguntzak: hogeita bat mila ehun eta hirurogeita hamasei (21.176) euro.

Ayudas a la constitución o funcionamiento de entidades, veintiún mil ciento setenta y seis (21.176) euros.

Aldizkako argitalpenen ediziorako laguntzak: hogeita bat mila ehun eta hirurogeita hamasei (21.176) euro.

Ayudas a la edición de publicaciones periódicas, veintiún mil ciento setenta y seis (21.176) euros.

Agindu honetako laguntza-modalitateren baten deialdia ebatzi ondoren soberakinak geratuko balira, soberakin horiek artean ebatzi gabeko gainerako programen zuzkidurak handitzeko erabili ahal izango dira. Halakorik gertatuz gero, Kalitate, Ikerketa eta Berrikuntza Sanitarioko sailburuordearen ebazpen baten bidez emango da horren berri.

2.– Si resuelta la convocatoria de alguna de las modalidades de ayuda contempladas en la presente Orden existieran recursos remanentes, éstos podrán destinarse a incrementar las dotaciones de los restantes programas de ayudas aún sin resolver. De producirse dicha circunstancia se dará, también, publicidad de ella mediante Resolución de la Viceconsejera de Calidad, Investigación e Innovación Sanitaria.

5. artikulua.– Laguntzen zenbatekoa.

Artículo 5.– Cuantía de las ayudas.

Laguntzen zenbatekoa zehazteko, honako hauek hartuko dira kontuan: diruz lagunduko den jardueraren garrantzia, sarrera eta gastuen aurrekontua, eta bestelako finantza-iturriak badauden edo ez.

Para determinar la cuantía de las ayudas, se atenderá a la importancia de la actividad objeto de subvención, al presupuesto de ingresos y gastos y a la existencia de otras fuentes de financiación.

Emandako laguntza ezingo da inolaz ere eskaerarekin aurkeztutako aurrekontuan ageri den defizita baino handiagoa izan.

La ayuda concedida no podrá superar, en ningún caso, el déficit que conste en el presupuesto presentado con la solicitud.

6. artikulua.– Diru-laguntzen bateragarritasuna.

Artículo 6.– Compatibilidad de las ayudas.

Agindu honen babesean ematen diren laguntzak bateragarriak izango dira helburu bererako lortzen den beste edozein motatako laguntza edo diru-laguntzarekin, betiere finantzatutako jardunaren gainfinantzaketa gertatzen ez bada. Halakorik gertatuz gero, emandako diru-laguntza dagokion gehienezko mugaraino murriztuko da.

Las ayudas que se concedan al amparo de la presente Orden serán compatibles con la obtención de cualquier otro tipo de ayuda o subvención que se pudiera obtener para el mismo fin, siempre que de ello no se derive sobrefinanciación de la actuación con ella financiada. Caso de producirse ésta, se reducirá el importe de la subvención concedida hasta el límite máximo que corresponda.

Laguntza jasotzen duen erakunde onuradunak helburu bererako beste laguntzarik jaso duen jakinarazi beharko dio Ezagutzaren Gestioko eta Ebaluazioko Zuzendaritzari, hilabete bateko epean, laguntza ematen den egunetik aurrera.

La entidad beneficiaria de la ayuda deberá comunicar a la Dirección de Gestión del Conocimiento y Evaluación, la obtención de cualquier otra ayuda para el mismo fin, en el plazo máximo de un mes desde la concesión de esta.

7. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 7.– Tramitación electrónica.

1.– Izapidetze elektronikoa honako hauen bidez dago erregulaturik: Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretua; Informatika eta Telekomunikazioen zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpena, E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa –PLATEA– ezartzen duen dokumentua onartzen duena.

1.– La tramitación electrónica esta regulada por el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, aprobando el documento que establece la plataforma tecnológica para la E-Administración-PLATEA–.

2.– Aipatu 21/2012 Dekretuaren 28. artikuluaren lehenengo paragrafoaren arabera, agindu honetako edozein modalitaterako eskabidea aurkezteko, bide telematikoa erabili behar da. Horretarako laguntza-modalitate bakoitzean erabili beharreko egoitza elektronikoak zein diren zehazten da.

2.– En base al artículo 28 párrafo primero del mencionado Decreto 21/2012 la solicitud para cualquiera de las modalidades contempladas en esta Orden, deberá ser presentada por vía telemática Para ello se indican en cada modalidad de ayudas las sedes electrónicas a utilizar.

3.– https://www.euskadi.net/y22-home/es egoitza elektronikoan kontsultatu ahal izango dute euren espedientearen egoera administratiboa eskabide-egileek; eta egoitza horren bitartez eta «Nire gestioak» sekziotik bidali beharko ditu normalizatu gabeko dokumentuak, eta, beharrezkoa bada, eskabide egin eta gero aurkeztu beharreko dokumentuak, eta, orobat, jakinarazpenak jaso eta eskabideari buruzko izapideak egin.

3.– Las entidades solicitantes podrán consultar la situación administrativa de su expediente de solicitud en la sede electrónica siguiente https://www.eskadi.net/y22-home/es/, sede a través de la cual y desde la sección «Mis gestiones», deberán enviar los documentos no normalizados y, en su caso, los documentos a aportar posteriores a la solicitud, recibir notificaciones y realizar todo tipo de trámites en relación a la solicitud.

8. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea eta lekua.

Artículo 8.– Plazo y lugar de presentación de las solicitudes.

1.– Eskaerak eta horiei gaineratu beharreko gainerako dokumentazioa (dagokion kapituluan laguntza-modalitate bakoitzerako adierazitakoa) aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

1.– El plazo de presentación de solicitudes y de la restante documentación complementaria y que se indica para cada modalidad de ayuda en el capítulo correspondiente, será de un mes a partir del día siguiente de la publicación de esta Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Erakundeek eurek hautatzen duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dute eskabidea eta harekin batera eskatzen den dokumentazioa. Halaber, eskabidearen ondoriozko jarduera guztietan, eta prozedura osoan zehar, erakunde eskatzaileak hautatu duen hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera arautzen duen azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezarritakoa betez.

2.– Las entidades podrán presentar la solicitud, junto con el resto de la documentación exigida, en el idioma oficial de su elección. Así mismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, Básica de Normalización de Uso del Euskera.

3.– Eskabideak egiteko agiri arautuak laguntza modalitate bakoitzari dagokion web-orrian daude eskuragarri. Aginduan eskatutako beste edozein agiri edo eskabide egiten duen entitateak aurkeztu nahi dituenak, euskarri informatikoan bidali beharko dira, hain zuzen ere 8. artikuluko 3. puntuan aipatu sekzioaren bitartez.

3.– Los documentos normalizados para realizar la solicitud están disponibles en la página web correspondiente a cada modalidad de ayuda. Cualquier otra documentación exigida en la Orden o que quiera aportar la entidad solicitante, deberá remitirse en soporte electrónico, a través de la sección citada en el punto tres del artículo anterior.

9. artikulua.– Eskaerako akatsak zuzentzea.

Artículo 9.– Subsanación de los defectos de la solicitud.

Diru-laguntzen eskabideak behar bezala bete ez badira edo laguntza-modalitate bakoitzerako eskatzen diren agiriak erantsi ez badira, interesdunari hamar eguneko epea emango zaio hutsak zuzendu edo agiriak aurkezteko. Horrela egiten ez badu, bere eskaeran atzera egin duela ulertuko da. Administrazioak halako eskaeren esanbidezko ebazpena eman eta jakinarazi egin behar du, hala xedatuta baitago Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71.1 eta 42.1 artikuluetan.

Si las solicitudes de ayuda no vinieran cumplimentadas en todos sus términos, o no fueran acompañadas de la documentación que para cada modalidad de ayuda se indica, se requerirá a la entidad solicitante para que en un plazo de diez días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida en su petición. La Administración quedará obligada a dictar resolución expresa sobre tales solicitudes, así como a notificarla, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 71.1 y 42.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

10. artikulua.– Eskabideak balioestea.

Artículo 10.– Evaluación de las solicitudes.

1.– Aurkeztutako eskabideak ebaluatzeko, dagokion Balorazio Batzordea eratuko da, eta kideak hauexek izango dira: presidentea, Osasun eta Kontsumo Saileko Ezagutzaren Gestioko eta Ebaluazioko zuzendaria; bokalak: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Arreta Sanitarioko zuzendariordea, Irakaskuntza eta Garapen Profesionaleko zerbitzuko burua, zerbitzu horretako etengabeko prestakuntza egiaztatzeko teknikari arduraduna, eta Osasun eta Kontsumo Saileko I+D laguntzen teknikari arduraduna; azken horrek idazkari lanetan jardungo du.

1.– Para la evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá la correspondiente Comisión de Valoración integrada por el Director de Gestión del Conocimiento y Evaluación del Departamento de Sanidad y Consumo, que actuará como presidente, y como vocales por, el Subdirector de Asistencia Sanitaria del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, el Jefe del Servicio de Docencia y Desarrollo Profesional, la técnico responsable de Acreditación de Formación Continuada de este mismo Servicio y el técnico responsable de Ayudas en I+D del Departamento de Sanidad y Consumo, que actuará como secretario.

2.– Batzordeak, laguntza-modalitate bakoitzerako aurreikusitako balorazio-irizpideak aplikatuz, aurkeztu diren eskabideak ebaluatu eta dagokion ebazpen-proposamena aurkeztuko dio Kalitate, Ikerketa eta Berrikuntza Sanitarioko sailburuordeari.

2.– La Comisión, en aplicación de los criterios de valoración previstos para cada modalidad de ayuda, evaluará las solicitudes formuladas y elevará a la Viceconsejera de Calidad, Investigación e Innovación Sanitaria la correspondiente propuesta de resolución.

3.– Ez dira finantzatuko gehienezko puntuazioaren erdia lortzen ez duten eskabideak.

3.– No se financiarán aquellas solicitudes que en la valoración, no alcancen la mitad de la puntuación máxima posible.

11. artikulua.– Ebazpena, errekurtsoak, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazteko modua.

Artículo 11.– Resolución, recursos, plazos para resolver y notificar y modo de notificación.

1.– Modalitate bakoitzari dagozkion lehiaketako prozedurak Kalitate, Ikerketa eta Berrikuntza Sanitarioko sailburuordeak emandako ebazpenen bidez ebatziko dira, balorazio-batzordeak proposaturik; horrek ez du baztertzen organo horren ebazpen bakarrean pilatzea.

1.– Los procedimientos de concurso correspondientes a cada una de las modalidades serán resueltos mediante sendas resoluciones de la Viceconsejera de Calidad, Investigación e innovación Sanitaria, a propuesta de la Comisión de Valoración, sin perjuicio de la posibilidad de acumularlos en una única resolución del mismo órgano directivo.

2.– Ematen diren ebazpenek zehaztuko dute prozedura bakoitzean eskatutako laguntzak eman diren, ala, hala egokitzean, uko egin zaien; ematen den kasuan, laguntzaren erakunde onuraduna, diruz lagundutako jarduera edo gertaera eta zenbateko diru-laguntza eman den zehaztuko da. Ukatzen direnen kasuan, berriz, ukatzeko arrazoiak adieraziko dira.

2.– Las resoluciones que se adopten, determinarán en cada procedimiento la concesión y en su caso, la denegación de las subvenciones solicitadas, expresando en el caso de las primeras la entidad beneficiaria, la actividad o evento subvencionado y el importe de la subvención concedida. En el caso de las denegadas recogerán los motivos que fundamenten la denegación.

3.– Prozedura bakoitzean hartzen den ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuta jakinaraziko zaie interesdunei, agindu honek indarra hartu eta hiru hilabeteko epean. Epe hori igaro eta ebazpenik jakinarazi ez bada, erakunde interesdunek ulertu ahal izango dute euren eskabidea ezetsi egin dela, halaxe ezarrita baitago Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan, ahaztu gabe lege berak Administrazioari berariaz ebatzi behar duela ere agintzen diola.

3.– La Resolución que en cada procedimiento se adopte, será notificada a las entidades interesadas, mediante su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, dentro de los tres meses a partir de que esta Orden surta efecto. Si transcurrido dicho plazo no se han notificado las correspondientes Resoluciones, las entidades interesadas podrán entender desestimada su solicitud a los efectos de lo establecido en el artículo 44 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación de la Administración de resolver expresamente.

4.– Prozedura bakoitzaren ebazpenak ez dio amaiera ematen administrazio-bideari, beraren aurka, erakunde interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Osasun eta Kontsumoko sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera, betiere, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera.

4.– La Resolución del respectivo procedimiento no pone fin a la vía administrativa y contra la misma las entidades interesadas podrán interponer recurso de alzada ante el Consejero de Sanidad y Consumo, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, de conformidad con lo establecido en los artículos 114 y siguientes de la Ley 30/1992 de 26 de noviembre.

12. artikulua.– Entitate onuradunen betebeharrak.

Artículo 12.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Diru-laguntzak jasotzen dituzten erakunde onuradunek honako betebehar hauek izango dituzte:

Las entidades beneficiarias de la subvención deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Horren ildotik, diru-laguntzak esleitzeko ebazpenak EHAAn argitaratu eta egutegiko 15 eguneko epean, erakunde onuradunak ez badio Osasun eta Kontsumo Sailari jakinarazten laguntzari uko egin diola, laguntza onartu duela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de 15 días naturales tras la fecha de la publicación de las Resoluciones de concesión en el BOPV, la entidad beneficiaria no comunica al Departamento de Sanidad y Consumo su renuncia a la ayuda, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Laguntza zertarako eman zaien, horrexetarako erabiliko dute eta ez beste ezertarako.

b) Utilizar la subvención para el destino concreto para el que ha sido concedida.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak –beren eginkizunetan dihardutela– deialdi honen kontura jasotako diru-laguntzaren inguruan eskatzen dieten informazioa ematea.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas en el ejercicio de sus funciones, la información que les sea requerida respecto de la subvención recibida con cargo a esta convocatoria.

d) Eskabidea egiteko orduan kontuan hartutako datu edo inguruabarretan edozein aldaketa gertatuz gero, Ezagutzaren Gestioko eta Ebaluazioko Zuzendaritzari jakinaraztea, aldaketa gertatu eta hilabeteko epean.

d) Comunicar a la Dirección de Gestión del Conocimiento y Evaluación, en el plazo máximo de un mes de ocurrida, cualquier variación de los datos o circunstancias que se reflejaron en la solicitud.

e) Eusko Jaurlaritzako Osasun eta Kontsumo Sailaren babesa beren-beregi adieraztea, diruz lagundutako jardueraren berri ematen duten agiri guztietan.

e) Dejar constancia expresa del apoyo financiero del Departamento de Sanidad y Consumo del Gobierno Vasco, en la documentación que publicite la actividad subvencionada.

13. artikulua.– Laguntzak ordaintzea.

Artículo 13.– Abono de las ayudas.

1.– Ematen diren laguntzen ordainketa bi alditan gauzatuko da.

1.– El pago de las ayudas que se concedan se efectuará, fraccionadamente, mediante sendos abonos.

2.– Lehenengo ordainketa, emandako laguntzaren zenbatekoaren ehuneko berrogeita hamar (% 50), 12.a) artikuluan adierazten den epea –erakunde onuradunaren berariazko ukorik gabe– igaro bezain laster egingo da.

2.– El primer pago, por importe equivalente al cincuenta por ciento (50%) de la cantidad concedida se realizará con carácter inmediato una vez publicada la resolución de concesión y transcurrido el plazo indicado en el artículo 12.a) sin mediar renuncia expresa de la entidad beneficiaria.

3.– Bigarren ordainketa –laguntza-modalitate bakoitzerako– aurrerago zehazten diren epemuga eta baldintzen arabera egingo da.

3.– El segundo se efectuará en los términos y plazos que para cada modalidad de ayuda se estipulan más adelante.

14. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 14.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Diru-laguntza emateko kontuan eduki diren baldintzetan edozein aldaketa izanez gero, eta baldin helburu berarekin beste erakunde publiko zein pribaturen baten laguntzarik jaso bada, diru-laguntzaren zenbatekoa gutxitu ahal izango da. Laguntza gutxitzeko espedienteari hasiera eman eta izapideak egiteko eskumena Ezagutzaren Gestioko eta Ebaluazioko zuzendariak izango du, eta, horri buruzko ebazpena emateko eskumena, berriz, Kalitate, Ikerketa eta Berrikuntza Sanitarioko sailburuordeak.

Toda alteración o modificación de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones y ayudas concedidas por cualquier otra entidad pública o privada, podrá dar lugar a la minoración de la cuantía de la subvención. Será competente para el inicio y tramitación del expediente de minoración el Director de Gestión del Conocimiento y Evaluación y la Viceconsejera de Calidad, Investigación e Innovación Sanitaria para su resolución.

15. artikulua.– Ez-betetzeak.

Artículo 15.– Incumplimientos.

Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren diru-laguntzen berme eta ordainketen erregimena arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoari jarraiki, erakunde onuradunak ezarritako baldintzak eta epeak betetzen ez baditu, laguntza beste helburu baterako erabiltzen badu, edota Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen 53.1 eta 2 artikuluan ezarritako betebeharrak betetzen ez baditu (Lege horren testu bategina azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen), laguntza eskuratzeko eskubidea galduko du eta, hala badagokio, jasotako zenbatekoak eta legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko dizkio, bidezkoak diren prozedura-izapideak egin ondoren. Nolanahi ere, horrek ez du esan nahi bidezkotzat jotzen diren beste ekintza batzuk egingo ez direnik. Aipatutako diru-kopuru guztiak diru-sarrera publikotzat hartuko dira ondorio guztietarako.

De acuerdo con lo establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en el supuesto de que la entidad beneficiaria incumpliere los requisitos, plazos establecidos, el destino de la ayuda o, en general, incumpla las obligaciones establecidas en el artículo 53.1 y 2 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, cuyo texto refundido se aprobó mediante Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, se declarará, previa la sustanciación de los trámites procedimentales oportunos, la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas con sus intereses legales, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las referidas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

Ez-betetze espedientea hasi, izapidetu eta ebazteko eskumena Kalitate, Ikerketa eta Berrikuntza Sanitarioko sailburuordearena izango da.

Será competente para el inicio, tramitación y resolución del procedimiento de reintegro por incumplimiento, la Viceconsejera de Calidad, Investigación e Innovación Sanitaria.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
BILERA ZIENTIFIKOAK ANTOLATZEKO LAGUNTZAK
AYUDAS A LA ORGANIZACIÓN DE REUNIONES CIENTÍFICAS

16. artikulua.– Xedea.

Artículo 16.– Finalidad.

Laguntza mota hauen helburua hauxe da: 2012. urtean Euskadiko Autonomia Erkidegoan osasun-arloko profesionalen artean burutuko diren osasun-arloko jarduera zientifikoak hedatzeko egingo diren bileren antolaketaren finantzaketan laguntzea. Modalitate honetarako hogeita hemeretzi mila zazpiehun eta lau (39.704) euro bideratuko dira.

Es objeto de esta modalidad de ayuda colaborar en la financiación de la organización de reuniones para la difusión de la actividad científica en salud entre los profesionales sanitarios, que se celebren durante el año 2012 y que tengan lugar en la Comunidad Autónoma del País Vasco. El importe de los recursos económicos destinados a la finalidad de la presente modalidad asciende a treinta y nueve mil setecientos cuatro (39.704) euros.

17. artikulua.– Hartzaileak.

Artículo 17.– Destinatarios.

Honako hauek jaso ahal izango dituzte modalitate honetako laguntzak: bereziki osasun-arloan diharduten irabazi asmorik gabeko elkarteek, osasun-arloko profesionalen elkargo ofizialek eta osasun-espezialitateetako erakunde zientifikoek, irabazi asmorik gabekoek.

Podrán acceder a esta modalidad de ayudas las Asociaciones sin ánimo de lucro que desarrollen su labor preferentemente en el ámbito de la salud, los Colegios oficiales de profesionales sanitarios y las Entidades científicas de especialidades sanitarias sin ánimo de lucro.

Deialdi honetatik kanpo geratzen dira Osakidetza-Euskal osasun zerbitzukoak diren unitate eta zentroak.

Quedan excluidos de la presente convocatoria las unidades y centros pertenecientes a Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Erakundeek, beren estatutu eta arautegiei jarraiki, gauzatutako ohiko bilerak ez dira diruz lagunduko.

No serán financiables las reuniones ordinarias que se efectúen por las entidades en aplicación de sus propios estatutos y reglamentos.

18. artikulua.– Eskabidea eta aurkeztu beharreko agiriak.

Artículo 18.– Solicitud y documentación a presentar.

Bide telematikoz aurkeztuko da eskabidea (I. eta II. eranskinak), eta horretarako, www.euskadi.net–eko egoitza elektroniko hau erabiliko da:

La solicitud (anexos I y II) deberá ser presentada por vía telemática, utilizando para ello la siguiente sede electrónica de www.euskadi.net:

Gaztelania

Castellano

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/reuniones_2012/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/reuniones_2012/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

Euskara

Euskera

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/reuniones_2012/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/reuniones_2012/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

Eta ondoko agiriak erantsiko zaizkio:

acompañada de la documentación siguiente:

a) Bilera antolatzera bultzatu duten helburuak jasotzen dituen memoria, eta jardueren hedapenaren aurreikuspena.

a) Memoria en la que se recojan los objetivos que han llevado a organizar la reunión, así como la difusión prevista de las actividades.

b) Bilera antolatu duen arduradunaren curriculum vitae laburtua (V. eranskina).

b) Curriculum Vitae abreviado de la persona responsable de la organización de la reunión (anexo V).

c) Aldez aurreko egitaraua, jarduera zientifikoaren edukia ahalik zehatzen adieraziz.

c) Programa preliminar, con una descripción lo más detallada posible del acto científico.

d) Hizlari garrantzitsuenen izenak, beren ibilbide zientifikoa eta profesionala labur azalduta.

d) Nombre de los ponentes principales, con una breve especificación de su trayectoria científica y profesional.

e) Batzorde Zientifikoaren osaera, kide bakoitzaren gaineko aipamen labur batekin.

e) Composición del Comité Científico con una breve reseña de cada miembro.

f) Diru-sarrera eta gastuen aurrekontu zehatza (III. eranskina).

f) Presupuesto detallado de ingresos y gastos (anexo III).

g) Erantzukizunpeko aitorpena, eredu arautuan (I. eranskina), eskabidearen berri ematen duena. Halaber, beste edozein administrazio edo erakunde publiko zein pribatutatik, helburu berbererako, beste diru-laguntza, laguntza, sarrera edo bitartekoren bat lortuz gero, hori ere jakinarazi egin beharko da aitorpenean. Aitorpen horren bidez egiaztatuko da, halaber:

g) Declaración responsable en modelo normalizado (anexo I) comunicando la solicitud y, en su caso, la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados. También se acreditarán mediante la declaración:

– Erakunde eskatzaileak ez duela zehapen administratiborik edo penalik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzen uzten ez dion legezko debekurik.

– No hallarse la entidad solicitante, sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursas en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Erakundearen egoitza soziala Euskal Autonomia Erkidegoan badago, erakundea legearen arabera eratuta eta erregistratuta dagoela. Adierazi egin behar da EAEko zein erregistrotan dagoen inskribatuta, erregistroko zenbakia eta eguna ere aipatuta.

– Si la entidad tiene su sede social en la Comunidad Autónoma del País Vasco (CAPV), que la entidad está legalmente constituida y registrada en el correspondiente registro de la CAPV, indicando n.º y fecha de registro.

– Egiazkoak direla eskabidean eta harekin batera aurkeztutako agirietan jasotako datuak, eta indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak betetzen dituela erakundeak, laguntza hauen onuradun izateko.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que la entidad cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiario/a de estas ayudas.

h) Finantziazio pribaturik egonez gero, interes-gatazkaren deklarazioa (VI. eranskina).

h) En el supuesto de existir financiación privada, declaración de conflicto de intereses (anexo VI).

Erakundearen egoitza soziala EAEtik kanpo badago, honako hauek ere aurkeztu behar dira:

Si la entidad tiene su sede social fuera de la CAPV deberá aportar además:

a) Elkarteen Erregistroko edo kasuan kasuko erregistro publikoko inskripzio-ziurtagiriaren kopia.

a) Copia, del certificado de inscripción en el Registro de Asociaciones o registro público correspondiente.

b) Identifikazio Fiskaleko Kodea esleitu zaiola egiaztatzen duen agiriaren kopia.

b) Copia, del documento de adjudicación del Número de Identificación Fiscal.

c) Erakunde antolatzailearen estatutu edo arautegi ofizialen kopia.

c) Copia, de los Estatutos o Reglamentos oficiales de la entidad organizadora.

d) Tokian tokiko administrazio-erakundearen ziurtagiria, erakunde antolatzaileak Gizarte Segurantzarekiko zerga-obligazioak ordainduta dituela edo ez dituela zertan ordaindu egiaztatzen duena.

d) Certificado, expedido por la instancia administrativa correspondiente acreditando que la entidad organizadora está al corriente de sus obligaciones tributarias y de la seguridad Social o exenta de ellas.

19. artikulua.– Esleitzeko irizpideak.

Artículo 19.– Criterios de adjudicación.

Laguntzen esleipena honako irizpide hauetan oinarriturik eta haztapen honekin egingo da:

La adjudicación de las ayudas se realizará sobre la base de los criterios y con la ponderación siguiente:

a) Jardueraren interes zientifikoa, aurkeztutako agirietan oinarriturik, Batzorde Zientifikoaren osaera, hizlari parte-hartzaileak eta programa baloratuko dira: 30 puntu gehienez.

a) Interés científico del acto en base a la documentación presentada, en el que se valorará la composición del Comité Científico, ponentes participantes y programa: máximo 30 puntos.

b) Bileraren helburuak zenbateraino datozen bat Osasun eta Kontsumo Sailaren lehentasunezko arloekin, alegia, agindu honen hitzaurrean adierazitakoekin: 35 puntu gehienez.

b) Coincidencia de los objetivos de la reunión con las áreas prioritarias del Departamento de Sanidad y Consumo citadas en el preámbulo de esta Orden: máximo 35 puntos.

c) Gertaeran zenbatek parte hartuko duen: 20 puntu gehienez.

c) Número de participantes en el evento: máximo 20 puntos.

d) Jarduera zientifikoaren iraupen osoa, aldi bereko jarduerak gehituta: 15 puntu gehienez.

d) Duración total del acto científico sumando las diferentes actividades simultaneas: máximo 15 puntos.

Balorazioan gutxienez 50 puntura iristen ez diren eskabideak ez dira finantzatuko.

No se financiarán aquellas solicitudes que en la valoración no alcancen un mínimo de 50 puntos.

Bileran parte hartzen duten hizlariak eta gertaera egingo den lokalen alokairua ordaintzeko bakarrik emango dira zenbatekoak.

Las cantidades concedidas se destinarán exclusivamente al pago de los ponentes que participen en la reunión y alquiler de los locales donde tenga lugar el evento.

Kongresuak antolatzeko 9.000 € emango dira gehienez. Modalitate honetan aurreikusitako gainontzeko gertaerentzat, 3.000 € emango dira gehienez.

La cantidad concedida para la organización de congresos no superará la cantidad de 9.000 euros. Para el resto de eventos contemplados en esta modalidad, esa cantidad máxima será de 3.000 euros.

20. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 20.– Pago.

Emandako laguntza 13. artikuluan xedatutakoaren arabera ordainduko da, eta laguntzaren bigarren zatia ordainduko da diruz lagundutako bilera gauzatu eta, gehienez, hiru hilabeteko epean, agiri hauek aurkeztu ostean:

El pago de la ayuda concedida se efectuará según lo previsto en el artículo 13, efectuándose el abono de la segunda parte de la ayuda, tras realizarse la reunión subvencionada y presentar, en un plazo máximo de tres meses desde su finalización, la siguiente documentación:

a) Diruz lagundutako bilerak sortutako gastu eta sarrera guztien ekonomia-balantzea, erakunde antolatzailearen legezko ordezkariaren oniritziarekin (IV. eranskina).

a) Balance económico de los gastos e ingresos totales de la reunión subvencionada, con el visto bueno de la persona que ostente la representación legal de la entidad organizadora (anexo IV).

b) Ebazpenean diruz laguntzen diren kontzeptuak direla-eta sortutako gastuen –jasotako laguntzaren zenbateko berekoak edo handiagokoak– faktura originalak –paperezko euskarrian– , eta bilera zientifikoaren antolatzaileak sortutako gastu guztien gainontzeko fakturen kopiak, emate-ebazpenetan laguntzen bidez zein kontzeptu ordainduko den zehazten ez bada, behintzat; izan ere, azken kasu horretan, gastu horien faktura originalak soilik aurkeztu beharko dira. Originalak itzuli egingo dira, bidaltzean hala eskatzen bada.

b) Facturas originales de los gastos generados por los conceptos que en la Resolución se financien, en soporte papel, por un importe igual o superior a la cuantía de la ayuda recibida y copia del resto de las facturas de todos los gastos generados por la organización de la reunión científica salvo que en la Resolución de concesión se determinen los conceptos para cuyo pago va dirigida la ayuda, en cuyo caso sólo deberán presentarse las facturas originales relativas a dichos gastos. Los originales se devolverán si así se solicita al remitirlos.

c) Azken memoria eta balantze zientifikoa, bertaratutakoei entregatu zaien materiala barne.

c) Memoria final con el balance científico, incluyendo el material entregado al personal asistente.

Erakundearen egoitza soziala EAEtik kanpo badago, honako hauek ere aurkeztu behar dira:

Si la entidad tiene su sede social fuera de la CAPV deberá aportar además:

Tokian tokiko administrazio-erakundearen ziurtagiria, erakunde antolatzaileak zerga-obligazioak ordainduta dituela edo ez dituela zertan ordaindu egiaztatzen duena.

Certificado, expedido por la instancia administrativa correspondiente, acreditando que la entidad organizadora está al corriente de sus obligaciones tributarias o exenta de ellas.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
IKASTAROAK eta tailerrak ANTOLATZEKO LAGUNTZAK
AYUDAS PARA LA ORGANIZACIÓN DE CURSOS Y TALLERES

21. artikulua.– Xedea.

Artículo 21.– Finalidad.

Laguntza-modalitate honen helburua honako hau da: 2012an, Euskal Autonomia Erkidegoan, osasun-arloko profesionalak prestatzeko hasiko diren osasun-arloko ikastaroen eta tailerren finantzaketan laguntzea. Modalitate honetarako berrogeita hamar mila berrehun eta laurogeita hamahiru (50.293) euro bideratuko dira.

Es objeto de la presente modalidad de ayuda, colaborar en la financiación de cursos y talleres de carácter sanitario cuya finalidad sea la formación del personal sanitario, que se inicien en el año 2012 en la Comunidad Autónoma del País Vasco. El importe de los recursos económicos destinados a la finalidad de la presente modalidad asciende a cincuenta mil doscientos noventa y tres (50.293) euros.

Laguntzen xede diren ikastaro eta tailerrak Osasungintzako Lanbideen Etengabeko Prestakuntzarako Euskal Kontseiluak egiaztatu beharko ditu.

Los cursos y talleres para los que se soliciten ayudas deberán estar acreditados por el Consejo Vasco de Formación Continuada de las Profesiones Sanitarias.

22. artikulua.– Hartzaileak.

Artículo 22.– Destinatarios.

Honako hauek jaso ahal izango dituzte modalitate honetako laguntzak: bereziki osasun-arloan diharduten irabazi asmorik gabeko elkarteek, osasun-arloko profesionalen elkargo ofizialek eta osasun-espezialitateetako erakunde zientifikoek, irabazi asmorik gabekoek.

Podrán acceder a esta modalidad de ayudas las Asociaciones sin ánimo de lucro que desarrollen preferentemente su labor en el ámbito de la salud, entidades científicas de especialidades sanitarias sin ánimo de lucro y Colegios oficiales de profesionales de la salud.

Deialdi honetatik kanpo geratzen dira Osakidetza-Euskal osasun zerbitzukoak diren unitate eta zentroak.

Quedan excluidos de la presente convocatoria las unidades y centros pertenecientes a Osakidetza-Servicio vasco de salud.

23. artikulua.– Eskabidea eta aurkeztu beharreko agiriak.

Artículo 23.– Solicitud y documentación a presentar.

Bide telematikoz aurkeztuko da eskabidea (I. eta II. eranskinak), eta horretarako, www.euskadi.net–eko egoitza elektroniko hau erabiliko da:

La solicitud (anexos I y II) deberá ser presentada por vía telemática, utilizando para ello la siguiente sede electrónica de www.euskadi.net

Gaztelania

Castellano

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/cursos_2012/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/cursos_2012/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

Euskara

Euskera

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/cursos_2011/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/cursos_2012/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

Eta agiri hauek erantsiko zaizkio:

acompañada de la documentación siguiente:

a) Honako hauek azaltzen diren memoria: asistentzia-kontrolerako sistema, ikastaroaren helburu orokorrak eta berariazkoak, egutegia, giza baliabideak irakasleen izena eta posizioarekin, baliabide materialak, ikasleak aukeratzeko mekanismoak, jardueraren egokitasuna, zein beharrei erantzuten dien eta behar hauek nola antzeman diren adieraziz, irakasteko metodologia, eta azken buruko ebaluazio-sistemak.

a) Memoria explicando el sistema de control de asistencia, objetivos generales y específicos del curso, calendario, recursos humanos con el nombre y posición del personal docente, recursos materiales, mecanismos de selección del alumnado, pertinencia de la actividad indicando las necesidades a las que responde y cómo han sido detectadas, metodología docente, y sistemas de evaluación final.

b) Ikastaroa antolatu duen arduradunaren curriculum vitae laburtua (IV. eranskina).

b) Curriculum Vitae abreviado de la persona responsable de la organización del curso (anexo IV).

c) Aldez aurreko egitaraua, ikastaroaren edukia ahalik zehatzen adieraziz.

c) Programa preliminar con una descripción lo más detallada posible del contenido del curso.

d) Diru-sarreren eta gastuen aurrekontua, kontzeptuka zehaztua. (III. eranskina)

d) Presupuesto de ingresos y gastos, detallado por conceptos (anexo III).

e) Hala badagokio, emango den diploma edo ziurtagiria.

e) Diploma o certificado a expedir, en su caso.

h) Finantziazio pribaturik egonez gero, interes-gatazkaren deklarazioa (VI. eranskina).

f) En el supuesto de existir financiación privada, declaración de conflicto de intereses anexo VI).

g) Erantzukizunpeko aitorpena, inprimaki arautuan (I. eranskina), eskabidearen berri ematen duena. Halaber, beste edozein administrazio edo erakunde publiko zein pribatutatik, helburu berbererako, beste diru-laguntza, laguntza, sarrera edo bitartekoren bat lortuz gero, hori ere jakinarazi egin beharko da aitorpenean. Aitorpen horren bidez egiaztatuko da, halaber:

g) Declaración responsable (anexo I) en impreso normalizado comunicando la solicitud y, en su caso, la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados. También se acreditarán mediante la declaración:

– Erakunde eskatzaileak ez duela zehapen administratiborik edo penalik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzen uzten ez dion legezko debekurik.

– No hallarse la entidad solicitante, sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursas en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Erakundearen egoitza soziala Euskal Autonomia Erkidegoan badago, erakundea legearen arabera eratuta eta erregistratuta dagoela. Adierazi egin behar da EAEko zein erregistrotan dagoen inskribatuta, erregistroko zenbakia eta eguna ere aipatuta.

– Si la entidad tiene su sede social en la CAPV que la entidad está legalmente constituida y registrada en el correspondiente registro de la Comunidad Autónoma Vasca, indicando n.º y fecha de registro.

– Egiazkoak direla eskabidean eta harekin batera aurkeztutako agirietan jasotako datuak, eta indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak betetzen dituela erakundeak, laguntza hauen onuradun izateko.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que la entidad cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiario/a de estas ayudas.

Erakundearen egoitza soziala EAEtik kanpo badago, honako hauek ere aurkeztu behar dira:

Si la entidad tiene su sede social fuera de la CAPV deberá aportar además:

a) Elkarteen Erregistroko edo kasuan kasuko erregistro publikoko inskripzio-ziurtagiriaren kopia.

a) Copia, del certificado de inscripción en el Registro de asociaciones o Registro público correspondiente.

b) Identifikazio Fiskaleko Kodea esleitu zaiola egiaztatzen duen agiriaren kopia.

b) Copia, del documento de adjudicación del Código de Identificación Fiscal.

c) Erakunde antolatzailearen estatutu edo arautegi ofizialen kopia.

c) Copia, de los Estatutos o Reglamentos oficiales de la entidad organizadora.

d) Tokian tokiko administrazio-erakundearen ziurtagiria, erakunde antolatzaileak Gizarte Segurantzarekiko zerga-obligazioak ordainduta dituela edo ez dituela zertan ordaindu egiaztatzen duena.

d) Certificado, expedido por la instancia administrativa correspondiente acreditando que la entidad organizadora está al corriente de sus obligaciones tributarias y de la Seguridad Social o exenta de ellas.

24.– artikulua.– Esleipen- eta kuantifikazio-irizpideak.

Artículo 24.– Criterios de adjudicación y cuantificación.

Balioespen-irizpideak azaltzen dira jarraian, dagokien haztapenarekin batera. Irizpide horien bidez ezarriko dira eskabideen arteko lehentasunak. Gehienezko puntuazioa 100 puntukoa izango da, eta gutxienekoa 50ekoa. 50 puntura heltzen ez diren jarduerek ez dute diru-laguntzarik jasoko.

Se determinan a continuación los criterios de valoración con su ponderación correspondiente, que permitirán establecer una prelación entre las diferentes solicitudes. Se establece una puntuación máxima de 100 puntos y una mínima de 50 puntos por debajo de la cual no podrá subvencionarse ninguna actividad.

a) Jardueraren (ikastaroa edo tailerra) helburuak eta helburuak zenbateraino egokitzen diren agindu honetara: 11 puntu, gehienez.

a) Objetivos del evento (curso o taller) y grado de adecuación a los objetivos de la presente orden: hasta 11 puntos.

b) Antolaketa eta logistika (giza baliabideak eta materialak, parte-hartzaile kopurua, jardueraren egitura, eta iraupenaren eta helburuen arteko egokitzapena): 10 puntu, gehienez.

b) Organización y logística (recursos humanos y materiales, número de participantes, estructura de la actividad y adecuación entre la duración y los objetivos): hasta 10 puntos.

c) Ikastaroaren edo tailerraren egokitasuna (lanbide-ingurunean atzemandako premia edo akatsak, prestakuntza-jarduerak proposaturiko helburuak lortzearekin hobetuko liratekeenak): 23 puntu, gehienez.

c) Pertinencia del curso o taller (Necesidades o deficiencias que detectadas en el entorno profesional que mejorarían con la consecución de los objetivos propuestos por la actividad formativa): hasta 23 puntos.

d) Irakasteko metodologia (proposatutako sistema pedagogikoa eta aukeratutako euskarri-materiala): 16 puntu, gehienez.

d) Metodología docente (sistema pedagógico propuesto y el material de soporte escogido): hasta 16 puntos.

e) Ebaluazioa (prestakuntza-jardueran zehar ikasleek berenganaturiko ezagupenen balorazio-sistema): 15 puntu, gehienez.

e) Evaluación (sistema de valoración de los conocimientos adquiridos por los alumnos durante la actividad formativa): hasta 15 puntos.

f) Ikastaroaren edo tailerraren helburuak zenbateraino datozen bat Osasun eta Kontsumo Sailaren lehentasunezko arloekin, alegia, agindu honen hitzaurrean adierazitakoekin: 25 puntu, gehienez.

f) Coincidencia de los objetivos del curso o taller con las áreas prioritarias del Departamento de Sanidad y Consumo citadas en el preámbulo de esta Orden: hasta 25 puntos

Ikastaro edo tailer bakoitzaren, edo ikastaro edo tailerren edizioen puntuak eta diru-laguntzak:

Cada curso o taller o edición de curso o taller que obtenga:

50 eta 60 puntu artean, 800 € gehienez.

Entre 50 y 60 puntos, podrán tener una ayuda máxima de 800 euros.

61 eta 70 puntu artean, 1.500 € gehienez.

Entre 61 y 70 puntos , la ayuda máxima será de 1.500 euros.

71 eta 80 puntu artean, 2.600 € gehienez.

Entre 71 y 80 puntos, la cantidad máxima concedida podrá ser de 2.600 euros.

80 puntu baino gehiago lortzen badira, 4.000 € arteko diru-laguntza eman ahal izango da.

y si la puntuación supera los 80 puntos se le podrá financiar con hasta 4.000 euros.

25. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 25.– Pago.

Emandako laguntza 13. artikuluan xedatutakoaren arabera ordainduko da, eta laguntzaren bigarren zatia ordainduko da diruz lagundutako ikastaroa edo tailerra gauzatu eta, gehienez, hiru hilabeteko epean, agiri hauek aurkeztu ostean:

El pago de la ayuda concedida se efectuará según lo previsto en el artículo 13, efectuándose el abono de la segunda parte de la ayuda, tras realizarse el curso o taller subvencionado y presentar, en un plazo máximo de tres meses desde su finalización, la siguiente documentación:

a) Diruz lagundutako ikastaroan edo tailerrean sortutako gastu eta sarrera guztien ekonomia-balantzea, erakunde antolatzailearen legezko ordezkariaren sinadurarekin.

a) Balance económico de los gastos e ingresos totales del curso o taller subvencionado (anexo V), con la firma de la persona que ostente la representación legal de la entidad organizadora.

b) Jasotako laguntzaren zenbateko bereko edo handiagoko faktura originalak eta ikastaroa antolatzean sortutako gastuen gainontzeko fakturen kopiak; salbu eta laguntzen bidez zein kontzeptu ordainduko den zehazten bada emate-ebazpenean. Izan ere, kasu horretan, jasotako laguntzaren zenbateko berekoak edo handiagokoak diren gastuen faktura originalak soilik aurkeztu beharko dira. Originalak itzuli egingo dira, bidaltzean hala eskatzen bada.

b) Facturas originales por un importe igual o superior a la cuantía de la ayuda recibida y copia del resto de las facturas del total de gastos generados por la organización del curso o taller, salvo que en la Resolución de concesión se determinen los conceptos para cuyo pago va dirigida la ayuda, en cuyo caso sólo deberán presentarse las facturas originales relativas a dichos gastos. Los originales se devolverán si así se solicita al remitirlos.

Originalak itzuli egingo dira, bidaltzean hala eskatzen bada.

Los originales se devolverán si así se solicita al remitirlos.

c) Amaierako memoria eta ikastarora edo tailerrera joandakoei emandako materiala.

c) Memoria final, incluyendo material entregado al personal asistente al curso o taller.

Erakundearen egoitza EAEtik kanpo badago, dagokion administrazio-erakundearen ziurtagiria aurkeztu behar du, erakunde antolatzaileak zerga obligazioak ordainduta dituela edo ez dituela zertan ordaindu behar egiaztatzen duena.

Si la entidad tiene su sede social fuera de la CAPV deberá aportar además Certificado, expedido por la instancia administrativa correspondiente acreditando que la entidad organizadora está al corriente de sus obligaciones tributarias o exenta de ellas.

IV. KAPITULUA
CAPÍTULO IV
ERAKUNDEEN ERAKETA ETA FUNTZIONAMENDURAKO LAGUNTZAK
AYUDAS A LA CONSTITUCIÓN O FUNCIONAMIENTO DE ENTIDADES.

26. artikulua.– Xedea.

Artículo 26.– Finalidad.

Laguntza-modalitate honen helburua hau da: 2012. urtean, osasun-espezialitateetako irabazi asmorik gabeko erakunde zientifikoen eraketa– eta funtzionamendu-gastuak finantzatzeko laguntzak ematea, betiere, erakunde horiek, egoitza Euskal Autonomia Erkidegoan izanik, osasun-arloko profesionalei prestakuntza eta eguneratze teknikoa eman eta osasun-arloko ikerkuntza bultzatzen badute. Modalitate honetarako hogeita bat mila ehun eta hirurogeita hamasei (21.176) euro bideratuko dira.

Es objeto de esta modalidad conceder ayudas para financiar gastos de constitución o de funcionamiento durante el año 2012, de las entidades científicas de especialidades sanitarias sin ánimo de lucro, con domicilio oficial en la Comunidad Autónoma del País Vasco, que faciliten al personal profesional de la salud formación y actualización técnica o fomenten la investigación sanitaria. El importe de los recursos económicos destinados a la finalidad de la presente modalidad asciende a veintiún mil ciento setenta y seis (21.176) euros.

Erakundeak eratzeko gastuen artean era honetakoak sartuko dira: delako erakundea prestatzeko egindako bileretan eta horren berri ematean sortutakoak, notarioaren jarduerenak, erregistro publikoen jarduerenak, Ogasunarekin egindakoak, administraziokoak eta langileei dagozkienak eta erakundea sortzeko beharrezkoak diren bestelakoak.

Se entenderán comprendidos en el concepto de gastos de constitución de entidades los originados con ocasión de la celebración de reuniones preparatorias de la misma, su difusión, las actuaciones en registros públicos y notariales que se realicen, las obligaciones fiscales, los gastos de administración y de personal y cualquier otro necesario para la creación de la entidad.

Halaber, erakundeen funtzionamendu-gastuen artean ondokoek sorturikoak ere sartuko dira: beren jardueretan antolatutako bilkurek –gastu sozialak izan ezik–, administrazioak, langileek, argitalpenek, Zuzendaritza Batzordeko kideen bidaiek, amortizazioek eta jardueraren garapenean sortutako bestelakoek.

Se considerarán gastos de funcionamiento de las entidades, los derivados de organización de reuniones en el transcurso de su actividad –excluyendo los gastos sociales–, de administración, de personal, de publicaciones, de desplazamientos de miembros de la Junta directiva, de amortizaciones y cualquier otro ocasionado en el desarrollo de su actividad.

Ez dira funtzionamendu-gastutzat hartuko eskabidea egiten duen erakundeak emandako beka, sari edo laguntzek sortutakoak.

No se considerarán gastos de funcionamiento aquellos generados por la concesión de becas, premios o ayudas por la entidad solicitante.

27. artikulua.– Eskabidea eta aurkeztu beharreko agiriak.

Artículo 27.– Solicitud y documentación a presentar.

Bide telematikoz aurkeztuko da eskabidea (I. eta II. eranskinak), eta horretarako, www.euskadi.net–eko egoitza elektroniko hau erabiliko da:

La solicitud (anexos I y II) se presentará por vía telemática, utilizando para ello la siguiente sede electrónica de euskadi.net:

Gaztelania

Castellano

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/entidades_2011/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/entidades_2011/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

Euskara

Euskera

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/entidades_2012/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/entidades_2012/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

Eta agiri hauek erantsiko zaizkio:

acompañada de la documentación siguiente:

a) 2012. urterako jardueren plana, laguntza zertarako eskatzen den zehaztuta.

a) Plan de actividades para el año 2012 en el que se especifique los fines para los que se pide la ayuda.

b) Erakundearen 2012. urterako gutxi gora-beherako aurrekontua, gastuak eta sarrerak adieraziz, eta bazkideen kuotak eta bestelako finantza-iturriak zehaztuz. (III. eranskina)

b) Presupuesto estimado de la entidad para el año 2012 detallando gastos e ingresos, especificando las cuotas de sus miembros y la existencia de otras fuentes de financiación para el mismo fin (anexo III).

c) 2011. urteko jardueren memoria, azken ekitaldiko emaitzen balantzea eta kontua edo, hori ezean, diru-sarreren eta gastuen zerrenda (IV. eranskina).

c) Memoria de actividades del año 2011, balance y cuenta de resultados del último ejercicio o, en su defecto, relación de ingresos y gastos (anexo IV).

d) Erantzukizunpeko aitorpena (I. eranskina), eskabidearen berri ematen duena. Halaber, beste edozein administrazio edo erakunde publiko zein pribatutatik, helburu berbererako, beste diru-laguntza, laguntza, sarrera edo bitartekoren bat lortuz gero, hori ere jakinarazi egin beharko da aitorpenean. Aitorpen horren bidez egiaztatuko da, halaber:

d) Declaración responsable (anexo I) comunicando la solicitud y, en su caso, la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados. También se acreditarán mediante la declaración:

– Erakunde eskatzaileak ez duela zehapen administratiborik edo penalik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzen uzten ez dion legezko debekurik.

– No hallarse la entidad solicitante, sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursas en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Erakundea legearen arabera eratuta eta erregistratuta dagoela. Adierazi egin behar da EAEko zein erregistrotan dagoen inskribatuta, erregistroko zenbakia eta eguna ere aipatuta.

– Que la entidad está legalmente constituida y registrada en el correspondiente registro de la Comunidad Autónoma Vasca, indicando n.º y fecha de registro.

– Egiazkoak direla eskabidean eta harekin batera aurkeztutako agirietan jasotako datuak, eta indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak betetzen dituela erakundeak, laguntza hauen onuradun izateko.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que la entidad cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiario/a de estas ayudas.

Beren eraketarako laguntza-eskabidea egiten duten erakundeek ez dituzte c) idatzi-zatian adierazitako agiriak aurkeztu beharko.

Aquellas entidades que soliciten la ayuda para su constitución estarán exentas de adjuntar la documentación señalada en el apartado c).

28. artikulua.– Esleitzeko irizpideak.

Artículo 28.– Criterios de adjudicación.

Laguntzen esleipena honako irizpide hauetan oinarriturik eta haztapen honekin egingo da:

La adjudicación de las ayudas se realizará sobre la base de los criterios y con la ponderación siguiente:

a) 2012. urterako jardueren plana, laguntza zertarako eskatzen den zehaztuta: 50 puntu gehienez.

a) Plan de actividades para el año 2012 y fines concretos para los que se pide la ayuda: máximo 50 puntos.

b) 2011n burututako jarduera-kopurua eta haien kalitatea: 15 puntu gehienez.

b) Número y calidad de las actividades realizadas en 2011: máximo 15 puntos.

c) Jardueraren geografi eremua: 15 puntu gehienez.

c) Ámbito geográfico de actuación: máximo 15 puntos.

d) Kide-kopurua: 20 puntu gehienez.

d) Número de socios: máximo 20 puntos.

Balorazioan gutxienez 50 puntura iristen ez diren eskabideak ez dira finantzatuko.

No se financiarán aquellas solicitudes que en la valoración no alcancen un mínimo de 50 puntos.

29. artikulua.– Laguntzen zenbatekoa.

Artículo 29.– Cuantía de las ayudas.

Emandako laguntzak ezingo du inolaz ere eskabidearekin aurkeztutako aurrekontuan dagoen defizita gainditu, ezta 15.000 euroko kopurua ere.

La ayuda concedida no podrá superar, en ningún caso, el déficit que conste en el presupuesto presentado con la solicitud, ni superar la cuantía de 15.000 euros.

30. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 30.– Pago.

Emandako laguntzen ordainketa 13. artikuluan xedatutakoaren arabera egingo da, laguntzaren bigarren partearen ordainketa, 2013ko otsailaren 28a baino lehen, betiere ondoko agiriak aurkeztu ostean:

El pago de la ayuda concedida se efectuará según lo previsto en el artículo 13, efectuándose el abono de la segunda parte de la ayuda, tras presentar antes del 28 de febrero de 2013, la siguiente documentación:

a) 2012. urtean burututako jardueren memoria.

a) Memoria de las actividades realizadas durante el año 2012.

b) Emaitzen balantzea eta kontua, erakundearen legezko ordezkariaren oniritziarekin.

b) Balance y cuenta de resultados con el visto bueno de la persona que ostente la representación legal de la entidad.

c) Jasotako laguntzaren zenbateko bereko edo handiagoko faktura originalak eta eraketak eta/edo funtzionamenduak urtean zehar sortutako gastuen gainontzeko fakturen kopiak; salbu eta laguntzen bidez zein kontzeptu ordainduko den zehazten bada emate-ebazpenean. Izan ere, kasu horretan, jasotako laguntzaren zenbateko berekoak edo handiagokoak diren gastuen faktura originalak soilik aurkeztu beharko dira. Originalak itzuli egingo dira, bidaltzean hala eskatzen bada.

c) Facturas originales, por un importe igual o superior a la cuantía de la ayuda recibida y copia del resto de las facturas del total de gastos generados por la constitución y/o funcionamiento durante el año, salvo que en la Resolución de concesión se determinen los conceptos para cuyo pago va dirigida la ayuda, en cuyo caso sólo deberán presentarse las facturas originales relativas a dichos gastos. Los originales se devolverán si así se solicita al remitirlos.

V. KAPITULUA
CAPÍTULO V
ALDIZKAKO ARGITALPENAK EDITATZEKO LAGUNTZAK
AYUDAS A LA EDICIÓN DE PUBLICACIONES PERIÓDICAS.

31. artikulua.– Xedea.

Artículo 31.– Finalidad.

Laguntza-modalitate honen helburua da zientzia-eta osasun-arloko aldizkako argitalpenen edizioa finantzatzeko laguntzak ematea, 2012. urtean. Modalitate honetarako dagoen zenbatekoa hogeita bat mila ehun eta hirurogeita hamasei (21.176) eurokoa da.

Es objeto de esta modalidad conceder ayudas para financiar la edición de publicaciones, impresas o digitales, periódicas de carácter científico-sanitario durante el año 2012. El importe de los recursos económicos destinados a la finalidad de la presente modalidad asciende a veintiún mil ciento setenta y seis (21.176) euros.

32. artikulua.– Hartzaileak.

Artículo 32.– Destinatarios.

Honako hauek jaso ahal izango dituzte modalitate honetako laguntzak: osasun-arloko profesionalen irabazi asmorik gabeko elkarteek, osasun-arloko profesionalen elkargo ofizialek eta espezialitateetako erakunde zientifikoek –egoitza ofiziala EAEn dutenek–

Podrán acceder a esta modalidad de ayudas las Asociaciones de profesionales de la salud sin ánimo de lucro, los Colegios oficiales de profesionales sanitarios y las Entidades científicas de especialidades con domicilio oficial en la CAPV.

33. artikulua.– Eskabidea eta aurkeztu beharreko agiriak.

Artículo 33.– Solicitud y documentación a presentar.

Bide telematikoz aurkeztuko da eskabidea (I. eta II. eranskinak), eta horretarako, www.euskadi.net-eko egoitza elektroniko hau erabiliko da:

La solicitud (anexos I y II) deberá ser presentada por vía telemática, utilizando para ello la siguiente sede electrónica de euskadi.net:

Gaztelania

Castellano

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/publicaciones_2011/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/publicaciones_2012/es_ayuda/ficha_procedimiento.html

Euskara

Euskera

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/publicaciones_2011/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/publicaciones_2012/eu_ayuda/ficha_procedimiento.html

Eta ondoko agiriak erantsiko zaizkio:

acompañada de la documentación siguiente:

a) Memoria, honakoak zehaztuz: argitalpen mota edo izaera, zein publikori zuzendua den, argitalpenaren banaketaren hedadura, aldizkakotasuna, ale-kopurua, orrialdeen tamaina eta kopurua; zuzendariaren izena, erredakzio batzordeko kideak eta kolaboratzaile nagusiak, eta baldin badauzka, ISSN zenbakia eta datu-base dokumentalen batean sartuta dagoela adierazteko ziurtagiria.

a) Memoria en la que se detalle el tipo o carácter de la publicación, público al que va dirigida, ámbito de distribución de la publicación, periodicidad, tirada, tamaño y número de páginas; nombre de la persona que la dirige, miembros del comité de redacción y principal personal colaborador, en su caso, número de ISSN, constancia de estar incluida en alguna base de datos documental, si lo estuviese.

b) Aldizkariaren 2011. urteko ekonomia-balantzea (IV. eranskina). 2012. urterako aurrekontua (III. eranskina), gastuak eta sarrerak adieraziz (harpidedun kopurua, ale bakoitzaren salmenta-prezioa eta bestelako finantza-iturriak).

b) Balance económico de la revista en el año 2011 (anexo IV). Presupuesto para el año 2012 (anexo III) detallando gastos e ingresos (especificar número de suscriptores, precio de venta del ejemplar y otras fuentes de financiación).

c) Argitaratutako azken zenbakiaren ale bat edo, argitalpen berria bada, eskatutako laguntzarekin ordainduko den argitalpenaren zirriborroa.

c) Ejemplar del último número publicado o ejemplar de borrador para el que se solicita la ayuda, en caso de ser una publicación de nueva aparición.

d) Erantzukizunpeko aitorpena, eredu arautuan (I. eranskina), eskabidearen berri ematen duena. Halaber, beste edozein administrazio edo erakunde publiko zein pribatutatik, helburu berbererako, beste diru-laguntza, laguntza, sarrera edo bitartekoren bat lortuz gero, hori ere jakinarazi egin beharko da aitorpenean. Aitorpen horren bidez egiaztatuko da, halaber:

d) Declaración responsable en modelo normalizado (anexo I), comunicando la solicitud y, en su caso, la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados. También se acreditarán mediante la declaración:

– Erakunde eskatzaileak ez duela zehapen administratiborik edo penalik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzen uzten ez dion legezko debekurik.

– No hallarse la entidad solicitante, sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursas en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Erakundea legearen arabera eratuta eta erregistratuta dagoela. Adierazi egin behar da EAEko zein erregistrotan dagoen inskribatuta, erregistroko zenbakia eta eguna ere aipatuta.

– Que la entidad está legalmente constituida y registrada en el correspondiente registro de la Comunidad Autónoma Vasca, indicando n.º y fecha de registro.

– Egiazkoak direla eskabidean eta harekin batera aurkeztutako agirietan jasotako datuak, eta indarrean dagoen araudian ezarritako baldintzak betetzen dituela erakundeak, laguntza hauen onuradun izateko.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que la entidad cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiario/a de estas ayudas.

34. artikulua.– Esleitzeko irizpideak.

Artículo 34.– Criterios de adjudicación.

Laguntzen esleipena honako irizpide hauetan oinarriturik eta ondoko haztapenarekin egingo da:

La adjudicación de las ayudas se realizará según los criterios y la ponderación siguiente:

a) Duen kalitate zientifikoa eta artikulu kopurua, duen publizitatea: gehienez, 50 puntu.

a) Calidad científica y número de artículos que contiene, publicidad que incluye: máximo 50 puntos.

b) Zein talde profesionali zuzenduta dagoen, eta zenbat profesionalengana iristen den: gehienez, 20 puntu.

b) Colectivo profesional al que va dirigida y número de profesionales a los que alcanza: máximo 20 puntos.

c) Zabalkundearen geografi eremua: gehienez, 15 puntu.

c) Ámbito geográfico de difusión: máximo 15 puntos.

d) Ale-kopurua tirada bakoitzean: 15 puntu gehienez.

d) Número de ejemplares en cada tirada: máximo 15 puntos.

Balorazioan gutxienez 50 puntura iristen ez diren eskabideak ez dira finantzatuko.

No se financiarán aquellas solicitudes que en la valoración, no alcancen un mínimo de 50 puntos.

35. artikulua.– Laguntzen zenbatekoa.

Artículo 35.– Cuantía de las ayudas.

Emandako laguntzak ezingo du inolaz ere eskabidearekin aurkeztutako aurrekontuan dagoen defizita gainditu, ezta 7.000 euroko kopurua ere.

La ayuda concedida a la edición de cada publicación no podrá superar, en ningún caso, el déficit que conste en el presupuesto presentado con la solicitud, ni superar la cuantía de 7.000 euros.

35. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 35.– Pago.

Emandako laguntza 13. artikuluan xedatutakoaren arabera ordainduko da, laguntzaren bigarren partearen ordainketa, 2013ko otsaila 28a baino lehen, agiri hauek aurkeztu ostean egingo delarik:

El pago de la ayuda concedida se efectuará según lo previsto en el artículo 13, efectuándose el abono de la segunda parte de la ayuda tras presentar, antes del 28 de febrero de 2013, la siguiente documentación:

a) 2012. urtean argitaratu den aldizkariaren zenbaki bakoitzaren ale bat.

a) Ejemplar de cada número de la revista publicado en el año 2012.

b) Emaitzen balantzea eta kontua, erakundearen legezko ordezkariaren oniritziarekin.

b) Balance y cuenta de resultados con el visto bueno del representante legal de la entidad.

c) Jasotako laguntzaren zenbateko bereko edo handiagoko faktura originalak, eta urte horretan argitalpenaren edizioak sortutako gastuen gainontzeko fakturen kopiak, emate-ebazpenetan laguntzen bidez zein kontzeptu ordainduko den zehazten ez bada, behintzat; izan ere, azken kasu horretan, gastu horien faktura originalak soilik aurkeztu beharko dira. Originalak itzuli egingo dira, bidaltzean hala eskatzen bada.

c) Facturas originales por un importe igual o superior a la cuantía de la ayuda recibida y copia del resto, de las facturas del total de gastos generados por la edición de la publicación durante el año, salvo que en las Resoluciones de concesión se determinen los conceptos para cuyo pago va dirigida la ayuda, en cuyo caso sólo deberán presentarse las facturas originales relativas a dichos gastos. Los originales se devolverán si así se solicita al remitirlos.

AZKEN XEDAPENAK
DISPOSICIONES FINALES

Agindu honek amaitu egiten du administrazio-bidea, eta bere aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote erakunde interesdunek Osasun eta Kontsumoko sailburuari, hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren Administrazioarekiko Auzietarako Salan, bi hilabeteko epean. Bi epe horiek Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera hasiko dira zenbatzen.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las entidades interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Sanidad y Consumo, en el plazo de un mes o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo de dos meses, computándose ambos plazos a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Agindu honetan xedatu gabekoari dagokionez, azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legean idatzitakoari jarraikiz.

Segunda.– En todo lo no previsto en la presente Orden será de aplicación lo establecido en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común en la redacción dada por la Ley 4/1999 de 13 de enero.

Hirugarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

Tercera.– La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2012ko maiatzaren 30a.

En Vitoria-Gasteiz, a 30 de mayo de 2012.

Osasun eta Kontsumoko sailburua,

El Consejero de Sanidad y Consumo,

JAVIER RAFAEL BENGOA RENTERÍA.

JAVIER RAFAEL BENGOA RENTERÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental