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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

118. zk., 2012ko ekainaren 18a, astelehena

N.º 118, lunes 18 de junio de 2012


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
2786
2786

EBAZPENA, 2012ko maiatzaren 7koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearena, irakasle agregatuen plazen lehiaketarako dei egiten duena.

RESOLUCIÓN de 7 de mayo de 2012, de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la se convoca concurso de acceso a Plazas de Profesores Agregados.

Errektoretza honek, bere eskumenak baliatuta, ebazpen honetako I. eranskinean adierazita dauden agregatuen lanpostu hutsak betetzeko lehiaketaren deialdia egitea erabaki du, indarreko araudian xedatuta dagoenari jarraiki.

En cumplimiento de lo dispuesto en la normativa en vigor, este Rectorado, en ejercicio de las competencias que tiene atribuidas, ha resuelto convocar el correspondiente concurso de acceso a las plazas vacantes de la categoría de Profesorado Agregado que se detallan en el anexo I de esta Resolución, con sujeción a las siguientes,

DEIALDIAREN OINARRIAK
BASES DE LA CONVOCATORIA

1.– Arau orokorrak.

1.– Normas generales.

1.1.– Lehiaketetan arau hauek bete beharko dira: 30/1992 Legea, azaroaren 26koa, Herri Administrazioetako Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legearen bidez aldatua); 6/2001 Lege Organikoa, abenduaren 21ekoa, Unibertsitateei buruzkoa (apirilaren 12ko 4/2007 Lege Organikoaren bidez neurri batean aldatua); Euskal Herriko Unibertsitateko Estatutuak, 17/2011, otsailaren 15ekoa (EHAA, 2011ko otsailaren 24koa; 3/2004 Legea, otsailaren 25ekoa, Euskal Unibertsitate Sistemari buruzkoa (EHAA, martxoaren 12koa); 40/2008 Dekretua, martxoaren 4koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailarena, UPV/EHUko irakasleen eta ikertzaileen araubideari buruzkoa (EHAA, martxoaren 18koa); irakasle kontratatu iraunkorrak hautatzeko eta kontratatzeko prozeduraren araudia, Gobernu Kontseiluak 2008ko ekainaren 8an onartu zuena eta Irakasleen errektoreordearen 2008ko ekainaren 23ko Ebazpenaren bidez argitaratu zena (EHAA, uztailaren 15ekoa); deialdi honetako oinarriak; aplikagarriak diren arau orokorrak; eta aurreikusi ez diren alderdietarako, Herri Administrazioan sartzeko araubide orokorra arautzen duten Estatuko xedapenak.

1.1.– A los presentes concursos les será aplicable la Ley 30/1992 de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero; la Ley Orgánica 6/2001, de 21 de diciembre, de Universidades, modificada parcialmente por la Ley Orgánica 4/2007, de 12 de abril; los Estatutos de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea aprobados mediante Decreto 17/2011, de 15 de febrero (BOPV 24 de febrero de 2011); la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco (BOPV de 12 de marzo); el Decreto 40/2008, de 4 de marzo, del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, sobre régimen del personal docente e investigador de la UPV/ EHU (BOPV de 18 de marzo); la regulación del procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 y publicada mediante Resolución del Vicerrector de Profesorado de 23 de junio de 2008 (BOPV de 15 de julio); las presentes bases de la convocatoria; las normas de general aplicación y, en lo no previsto, las disposiciones estatales que regulan el régimen general de ingreso en la Administración Pública.

1.2.– Jakintza-arlo berekoak diren eta ezaugarri berberak dituzten lanpostuak deialdi bereizien bidez atera ahal izango dira lehiaketara.

1.2.– Los concursos de acceso podrán tener un procedimiento independiente para cada plaza o plazas convocadas en una misma área de conocimiento cuyas características resulten idénticas.

2.– Hautagaiek bete Beharreko baldintzak.

2.– Requisitos de los candidatos.

2.1.– Hautagaiek honako baldintza orokor hauek bete beharko dituzte, hautaketa-probetan onartzeko:

2.1.– Para ser admitida o admitido a las presentes pruebas selectivas, las y los aspirantes deberán reunir los siguientes requisitos generales:

a) Hamasei urte bete izatea eta nahitaezko erretiroa hartzeko adina bete gabe izatea 65 urte.

a) Tener cumplidos dieciséis años y no haber alcanzado la edad de jubilación forzosa de 65 años.

b) Kasuan kasuko irakasleen kategoriako lanari dagozkion eginkizunak betetzea eragozten duen gaixotasunik eta eragozpen fisiko edo psikikorik ez izatea.

b) No padecer enfermedad ni estar afectada o afectado por limitación física o psíquica que sea incompatible con el desempeño de las funciones correspondientes a la categoría docente de que se trate.

c) Diziplina-espedientearen bidez Estatuko Administrazio Orokorreko edo erkidego, erakunde edo herrietako administrazioetako zerbitzutik baztertuta ez egotea, eta eginkizun publikoak betetzeko desgaituta ez egotea. Espainiar nazionalitatea ez dutenek, haien estatuko funtzio publikoan jardutea eragozten dien diziplina-zehapenik edo zigorrik ez izatea.

c) No haber sido separada o separado, mediante expediente disciplinario, del servicio de la Administración General del Estado o de las Administraciones Autonómicas, Institucionales o Locales, ni hallarse inhabilitada o inhabilitado para el ejercicio de funciones públicas. En el caso de no poseer nacionalidad española, no estar sometida o sometido a sanción disciplinaria o condena penal que impida, en su Estado, el acceso a la función pública.

d) Eskatu nahi den plaza bakoitzerako 20,34 euro ordaintzea, jarraian kasu bakoitzerako zehaztuta dagoen moduan.

d) Abonar, por cada una de las plazas que se soliciten, según se detalla a continuación y para cada caso, la cantidad de 20,34 Euros.

Eskubideak ordaintzeko, honako kontu korronte hauetan egin beharko da diru-sarrera edo transferentzia (lehiakidearen izena eta abizenak eta lanpostuaren ordena-zenbakia zehaztu beharko dira):

El pago de los derechos, especificando el nombre, apellidos y número de orden de la plaza a la que se concursa, se efectuará mediante ingreso o transferencia bancaria a las cuentas corrientes siguientes:

Bizkaian:

En Bizkaia:

Bilbao Bizkaia Kutxa

Bilbao Bizkaia Kutxa

UPV/EHU, Irakasleen Errektoreordetza. Irakasleen lehiaketetako tasak.

UPV/EHU Vicerrectorado de Profesorado. Tasas Concursos Profesores.

Kontu-zenbakia: 2095 0292 94 3239002233

Número de C/C: 2095 0292 94 3239002233

Gipuzkoan:

En Gipuzkoa:

Gipuzkoako Kutxa.

Gipuzkoako Kutxa.

UPV/EHU. Irakasleen Errektoreordetza. Irakasleen lehiaketetako tasak.

UPV/EHU. Vicerrectorado de Profesorado. Tasas Concursos Profesores.

Kontu-zenbakia: 2101 0381 01 0010125631

Número de C/C: 2101 0381 01 0010125631

Araban:

En Álava:

Vital Kutxa

Caja Vital

UPV/EHU, Irakasleen Errektoreordetza. Irakasleen lehiaketetako tasak.

UPV/EHU Vicerrectorado de Profesorado. Tasas Concursos Profesores.

Kontu-zenbakia: 2097 0178 17 0010966911

Número de C/C: 2097 0178 17 0010966911

Ordainketa posta– edo telegrafia-igorpenaren bidez egin nahi duten lehiakideek, Lehiaketen Atalera bidali beharko dute (1.397 posta-kutxa, 48080 Bilbao).

Las y los concursantes que efectúen el pago mediante giro postal o telegráfico deberán dirigirlo a la Sección de Concursos, apartado de correos 1.397, 48080 Bilbao.

Lehiaketatik kanpo geldituko dira eskariak aurkezteko epean zenbateko horiek ordaindu ez dituzten lehiakide guztiak, eta ez da epe osagarririk emango tasok ordaintzeko edo osatzeko.

Serán excluidos todas aquellas y aquellos aspirantes que no hayan abonado las precitadas cantidades dentro del plazo habilitado para la presentación de instancias, no concediéndose plazo alguno adicional para el abono o complemento de las mismas.

Dena dela, azterketa-eskubideak ordaindu arren, ezinbestekoa da lehiaketan parte hartzeko eskaria ere aurkeztea errektoreari, behar bezala beteta eta epearen barruan.

En ningún caso el abono de los derechos de examen supondrá la sustitución de presentación, en tiempo y forma, de la solicitud ante el Rector.

2.2.– Betebehar akademiko espezifikoak:

2.2.– Requisitos específicos académicos:

a) Irakasle osoen kategoriako plazetarako:

a) Para las plazas de la categoría de Profesoras y Profesores Plenos:

Doktore titulua izatea.

Estar en posesión del título de doctora o doctor.

Beste estatu batzuetan emandako tituluak homologaturik egon beharko dira otsailaren 20ko 285/2004 Errege Dekretuak (martxoaren 18ko 309/2005 Errege Dekretuak aldatua) zehaztutakoari jarraituz edo atzerriko goi mailako tituluak Masterreko eta Doktoregoko titulu eta maila akademikoekin homologatzeko Gobernu Kontseiluak 2010eko maiatzaren 20an onartutako prozedurari jarraituz (2010/10/22ko EHAA).

En el caso de tratarse de títulos emitidos por otros Estados éstos deberán estar homologados conforme a las previsiones recogidas en el Real Decreto 285/2004, de 20 de febrero, modificado por el Real Decreto 309/2005, de 18 de marzo, o por el procedimiento para la homologación de títulos extranjeros de educación superior a títulos y grados académicos de máster y Doctor aprobado por el Consejo de Gobierno de 20 de mayo de 2010 (BOPV 22-10-2010).

Unibertsitate mailako irakaskuntzan eta ikerketan gutxien dela hiru urtez aritu izana irakasle agregatu kategorian edo doktore titulua izatea ezinbesteko duen unibertsitateko irakasleen beste kidegoren batean. Hori guztia kalterik egin gabe irakasle kontratatu iraunkorrak hautatu eta kontratatzeko prozedurari buruzko arautegiko xedapen gehigarri bakarrean xedatutakoari (2008ko uztailaren 15eko EHAA). Horren arabera, otsailaren 25eko 3/2004 Legeak, Euskal Unibertsitate Sistemarenak, aldi baterako xedapenetatik bigarrenean zehaztutakoaren babesean irakasle agregatu izatera heldu direnen kasuan, Unibertsitateko Irakasleen Batzordeak, salbuespen moduan, erabaki dezake irakasle horiek irakasle osoen plazetako lehiaketetara aurkeztean ez dutela egiaztatu behar baldintza hori.

Acreditar, al menos, tres años de actividad docente universitaria e investigadora, en la categoría de profesora o profesor Agregado en cualquiera de los cuerpos docentes universitarios para cuyo acceso se requiere el título de doctora o doctor , sin perjuicio de lo dispuesto en la Disposición Adicional única de la regulación del procedimiento de selección contratación de profesorado permanente (BOPV de 15 de julio de 2008) relativa a que la Comisión de Profesorado Universitario podrá eximir, con carácter excepcional, de este requisito a una candidata o candidato que acceda a la condición de profesora o profesor agregado en aplicación de la disposición transitoria segunda de la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco.

Gobernuak arauz finkatutako irakaskuntza eta ikerketa jardueraren ebaluazio positiboa izatea, Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziak edo Euskal Autonomia Erkidegoko legediak onartutako antzeko erakunderen batek emandako txostenaren bidez egiaztatua.

Disponer de la evaluación positiva de la actividad docente e investigadora que se fije reglamentariamente por el Gobierno, acreditada con el informe de la Agencia de Evaluación de la Calidad del Sistema Universitario Vasco u organismo similar reconocido por la normativa vasca (para su contratación como profesorado pleno de UNIBASQ).

b) Irakasle agregatuen kategoriako plazetarako:

b) Para las plazas de la categoría de Profesoras y Profesores Agregados.

Doktore titulua izatea.

Estar en posesión del título de doctora o doctor.

Beste estatu batzuetan emandako tituluak homologaturik egon beharko dira otsailaren 20ko 285/2004 Errege Dekretuak (martxoaren 18ko 309/2005 Errege Dekretuak aldatua) zehaztutakoari jarraituz edo atzerriko goi mailako tituluak Masterreko eta Doktoregoko titulu eta maila akademikoekin homologatzeko Gobernu Kontseiluak 2010eko maiatzaren 20an onartutako prozedurari jarraituz (2010-10-22ko EHAA).

En el caso de tratarse de títulos emitidos por otros Estados éstos deberán estar homologados conforme a las provisiones recogidas en el Real Decreto 285/2004, de 20 de febrero, modificado por el Real Decreto 309/2005, de 18 de marzo, o por el procedimiento para la homologación de títulos extranjeros de educación superior a títulos y grados académicos de máster y doctor aprobado por el Consejo de Gobierno de 20 de mayo de 2010 (BOPV 22-10-2010).

Gobernuak arauz finkatutako irakaskuntza eta ikerketa jardueraren ebaluazio positiboa izatea, Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Ebaluatu eta Egiaztatzeko Agentziak edo Euskal Autonomia Erkidegoko legediak onartutako antzeko erakunderen batek emandako txostenaren bidez egiaztatua.

Disponer de la evaluación positiva de la actividad docente e investigadora, que se fijará reglamentariamente por el Gobierno, acreditada con el informe de la Agencia de Evaluación de la Calidad y Acreditación del Sistema Universitario Vasco u organismo similar reconocido por la normativa vasca (para la figura de profesorado agregado de UNIBASQ o profesorado contrato doctor de ANECA).

c) Hizkuntza eskakizun elebiduna daukaten plazetan, euskaraz irakasteko gaitasuna egiaztatzea, bide hauetakoren bat erabiliz:

c) En las plazas con perfil lingüístico bilingüe acreditar, de la siguiente manera, la capacidad para la docencia en lengua vasca:

c.1.– Euskararen jakite maila egiaztatzeko probak egitea. Proba horiek soilik egingo dira lehiakideren batek lehiaketan parte hartzeko eskaera orrian hala eskatu badu eta onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda argitaratu baino lehen egingo dira.

c.1.– Con la participación en las pruebas de acreditación de la lengua vasca que se realizarán, en el caso de que algún/a aspirante lo haya solicitado expresamente en su instancia de participación en el concurso, con anterioridad a la publicación de la relación provisional de personas admitidas y excluidas.

c.2.– Euskarako errektoreordeak 2002ko ekainaren 5ean emandako ebazpenean xedatutakoa betetzea (uztailaren 11ko EHAA), edo Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuko C1 mailaren pareko titulua aurkeztea (2010eko azaroaren 15eko EHAA).

c.2.–) Conforme a lo establecido en la Resolución del Vicerrector de Euskera de 5 de junio de 2002 (BOPV de 11 de julio) o con la aportación de títulos equivalentes al nivel C1 del Marco Común Europeo de referencia de las Lenguas (BOPV de 15 de noviembre de 2010).

Kasu honetan, bai titulua, bai baliozkotzea, lehiaketan parte hartzeko eskaerak aurkezteko epea bukatu baino lehen lortutakoak izan beharko dira.

En este supuesto tanto el título como la convalidación deberán haber sido obtenidos con anterioridad a la fecha fin de entrega de solicitudes de participación en el concurso.

d) Ofiziala ez den hizkuntza bat egiaztatzea eskatzen duen plaza bat bada, kasuan kasuko hizkuntzan eskolak emateko gaitasuna izan beharko da egiaztatuta, modu honetara:

d) Si se trata de una plaza con el requisito de acreditar un idioma no oficial será necesario tener la capacidad para la docencia en dicho idioma, capacidad que se acreditará de la siguiente manera:

d.1.– Hizkuntza ez ofizialaren jakite-maila egiaztatzeko probak eginda. Proba horiek soilik egingo dira lehiakideren batek lehiaketan parte hartzeko eskaera orrian hala eskatu badu eta onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda argitaratu baino lehen egingo dira.

d.1.– Con la participación en las pruebas de acreditación de idioma no oficial que se realizarán, en el caso de que algún/a aspirante lo haya solicitado expresamente en su instancia de participación en el concurso, con anterioridad a la publicación de la relación provisional de personas admitidas y excluidas.

d.2.– Ofizialak ez diren hizkuntzetan irakaskuntza eskaintzeko egiaztagiria eskuratzeari buruz Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak 2010eko ekainaren 24an onartutako arautegian ezarritakoari jarraituz (2010-12-02ko EHAA).

d.2.– Conforme a lo establecido en el Acuerdo, de 24 de junio de 2010, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea por el que se aprueba la Normativa sobre la obtención de la Acreditación para impartir docencia en idiomas no oficiales (BOPV 02-12-2010).

2.3.– UPV/EHUn lanean diharduten irakasleak ezin izango dira aurkeztu lanpostu jakin bat betetzeko lehiaketara, baldin eta beren lanpostuaren ezaugarri berak baditu (kategoria, jakintza-arloa, saila, ikastegia eta hizkuntza-eskakizuna).

2.3.– En ningún caso se admitirá la participación en el concurso de acceso si se prestan servicios en otra plaza de la misma categoría, Área de conocimiento, Departamento, Centro y perfil lingüístico de la UPV/EHU.

2.4.– Gaztelaniaz dakitela egiazta dezaten eskatu ahalko die Epaimahaiak beste estatu batzuetako lehiakideei, baldin eta uste badu probetan ez dela behar bezala egiaztatu.

2.4.– Se podrá verificar el conocimiento del español para nacionales de otros Estados por la Comisión de Acceso cuando del desarrollo de las pruebas entienda que el conocimiento del castellano no ha quedado debidamente acreditado.

2.5.– Artikulu honetan adierazitako baldintzak eskariak aurkezteko epea amaitzen denerako bete beharko dira, eta lehiakideek baldintzok betetzen jarraitu beharko dute dagokion irakasle iraunkorraren kontratua egin arte.

2.5.– Los requisitos establecidos en este artículo deberán cumplirse en el momento de finalizar el plazo de presentación de solicitudes y mantenerse hasta el momento de la formalización del respectivo contrato de profesorado permanente.

3.– Eskaerak.

3.– Solicitudes.

3.1.– Hautaketa-probetan parte hartzeko eskaerek deialdi honetako III. eranskineko eredua bete beharko dute.

3.1.– La solicitud para participar en estas pruebas selectivas se ajustará al modelo que se adjunta como anexo III a la presente convocatoria.

3.2.– Lehiaketan parte hartu nahi dutenek, eskaria bidali beharko diote errektore jaunari, Herri Administrazioetako Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legeak ezartzen dituen bideetako bat erabiliz, deialdi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu biharamunean hasi eta hamabost laneguneko epean. Eskaerak egiteko III. eranskineko eredua erabiliko da, eta eskaerak behar bezala beteta aurkeztuko dira, lehiaketan parte hartzeko baldintzak betetzen direla egiaztatzen duten dokumentuekin batera. Lehiaketan parte hartzeko baldintzak eskaria aurkezteko azken egunerako bete beharko dira.

3.2.– Las y los candidatos que deseen tomar parte en los concursos de acceso remitirán la correspondiente solicitud al Sr. Rector por cualquiera de los medios establecidos en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del procedimiento Administrativo Común, en el plazo de quince días hábiles, a partir del día siguiente a la publicación oficial de la convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco, mediante instancias debidamente cumplimentada, según el modelo establecido en el anexo III de la convocatoria, junto con los documentos que acrediten reunir los requisitos establecidos para participar en el correspondiente concurso de acceso. La concurrencia de dichos requisitos deberá estar referida siempre a la fecha de expiración del plazo fijado para solicitar la participación en el concurso.

Eskariak Euskal Herriko Unibertsitateko Erregistro Orokorretan aurkeztu beharko dira, edo bestela, Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 38.4 artikuluan ezarritako edozein bide erabilita (Estatuko Aldizkari Ofiziala, azaroaren 27koa).

Las solicitudes de participación deberán presentarse en los Registros Generales de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, o por cualquiera de los medios establecidos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común (Boletín Oficial del Estado de 27 de noviembre).

Honako hauek dira UPV/EHUko Erregistro Orokorrak: Leioako Campuseko Errektoregokoa, Gipuzkoako Campuseko Errektoreordetzakoa (Ignazio Barriola eraikina, Elhuyar plaza, 1.a, Donostia-San Sebastián), eta Arabako Campuseko Errektoreordetzakoa (Izardui komandantearen kalea, 2.a, Vitoria-Gasteiz). Bulego horien zerrenda eta Erregistro Orokorra duten UPV/EHUko ikastegien zerrenda UPV/EHUren 2007ko maiatzaren 28ko Ebazpenean daude adierazita (EHAA, 2007ko abuztuaren 3koa), eta baita Interneteko helbide honetan ere: www.ehu.es/oficinas_registro.html.

Son Registros Generales de la UPV/EHU los situados en el Rectorado de la Universidad en el Campus de Leioa así como en las sedes del Vicerrectorado del Campus de Gipuzkoa: Edificio Ignacio Barriola, Plaza de Elhuyar, 1 San Sebastián y en la sede del Vicerrectorado de Campus de Álava: c) Comandante Izarduy, 2 Vitoria-Gasteiz. Estas oficinas así como los Centros de la UPV/EHU que son Registro General vienen relacionados en la Resolución de 28 de mayo de 2007 de la UPV/EHU (BOPV 3 de agosto de 2007) y en la dirección de Internet: www.ehu.es/oficinas_registro.html.

Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako Campusetako Erregistro Orokorrak zabalik egoten dira astelehenetik ostegunera, 09:00etatik 13:00etara goizez, eta 15:00etatik 16:30era arratsaldez. Ostiraletan, udako lanaldi jarraituan, eta aste santuan eta eguberrietan, 09:00etatik 13:00etara egoten dira irekita.

El horario de apertura de los Registros Generales ubicados en los Campus de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa, será de lunes a jueves de 09:00 a 13:00 horas, en horario de mañana, y de 15:00 a 16:30 horas en horario de tarde. Los viernes y durante la jornada continua de verano y turnos de Semana Santa y Navidad el horario será de 09:00 a 13:00 horas.

Erregistro Orokorrak itxita egoten dira kasuan kasuko jaiegunetan, «administrazio eta zerbitzuetako langileen lanaldiaren, ordutegien, oporraldiaren eta baimenen zirkularrak» dioenarekin bat etorrita.

Las oficinas de Registro General permanecerán cerradas los días festivos correspondientes, de acuerdo a lo establecido en la «Circular de jornada de trabajo, horario, vacaciones y permisos del personal de administración y servicios» para el año en curso.

Erregistro Orokor bakoitzak, aipaturiko zirkularrak dioena ikusita, ohar bat jarriko du, agerian, jaiegunak eta goizeko ordutegia izango duten egunak zeintzuk diren jakinarazteko.

Cada oficina de Registro General, a la vista de la mencionada Circular, publicará en lugar visible, los días festivos y los de atención al público en horario de mañana.

Eskaera posta-bulegoetan aurkeztu nahi izanez gero, abenduaren 3ko 1829/1999 Errege Dekretuko 31. artikuluan xedatuta dagoen moduan egin beharko da. 1829/1999 Errege Dekretuak posta-zerbitzuak arautzen ditu, eta honako hau xedatzen du:

Las personas interesadas que presenten su solicitud en las oficinas de correos deberán hacerlo en la forma que establece el artículo 31 del real Decreto 1829/1999, de 3 de diciembre, que aprueba el reglamento por el que se regula la prestación de servicios postales, estableciendo lo siguiente:

«Herritarrek edo erakundeek, Herri Administrazioei eskariak, idatziak eta jakinarazpenak bidaltzeko posta-zerbitzu orokorra erabiltzen dutenean, gutun-azala irekita aurkeztu beharko dute posta-bulegoan, bidali nahi duten dokumentuaren lehenengo orriko goiburuan posta-zerbitzukoek argi eta garbi adieraz ditzaten bulegoaren izena eta bidalketaren lekua, eguna, ordua eta minutua. Era berean, igorpenaren xehetasunak ere ager daitezen eska dezake igorleak, igorri nahi duen dokumentu nagusiaren kopiaren, fotokopiaren edo erreprodukzioaren lehenengo orria jatorrizko agiriarekin parekatu eta berdinak direla egiaztatu ondoren; fotokopia hori ziurtagiri gisa aurkeztuko zaio administrazioko organo eskudunari, dokumentu nagusia aurkeztu dela frogatzeko.

«Las solicitudes, escritos y comunicaciones que los ciudadanos o entidades dirijan a los órganos de las Administraciones Públicas, a través del operador al que se le ha encomendado la prestación del servicio postal universal, se presentarán en sobre abierto con objeto de que en la cabecera de la primera hoja del documento que se quiera enviar, se hagan constar, con claridad, el nombre de la oficina y la fecha, el lugar, la hora y el minuto de su admisión. El remitente también podrá exigir que se hagan constar las circunstancias del envío, previa comparación de su identidad con el original, en la primera página de la copia, fotocopia u otro tipo de reproducción del documento principal que se quiera enviar, que deberá aportarse como forma de recibo que acredite la presentación de aquél ante el órgano administrativo competente.

Aipaturiko zuzemenak egin ostean, igorleak berak itxiko du gutun-azala, eta langileak onarpena formalizatu eta onarpenaren gordekina emango dio; jatorrizkoa, berriz, bulegoan artxibatuko du.

Practicadas las diligencias indicadas, el propio remitente cerrará el sobre, y el empleado formalizará y entregará el resguardo de admisión, cuya matriz archivará en la oficina.

Posta-zerbitzu orokorraren bidez artikulu honetan zehaztutako moduan egiten diren bidalketak behar bezala egin direla joko da, Herri Administrazioetako Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legeko 38. artikuluaren arabera eta Legea garatzen duen araudiaren arabera.»

Los envíos aceptados por el operador al que se encomienda la prestación del servicio postal universal, siguiendo las formalidades previstas en este artículo, se considerarán debidamente presentados, a los efectos previstos en el artículo 38 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común y su normativa de desarrollo».

3.3.– Eskariarekin batera, dokumentu hauek aurkeztuko dira:

3.3.– Junto con la solicitud se acompañará la siguiente documentación:

a) Nortasun Agiri Nazionalaren fotokopia (Espainiako nazionalitatea duten hautagaiek).

a) Fotocopia del Documento Nacional de Identidad para las y los aspirantes que posean nacionalidad española.

Espainiako nazionalitaterik ez dutenek, beren nazionalitatea egiaztatzen duen dokumentuaren fotokopia aurkeztu beharko dute.

Las y los aspirantes que no posean nacionalidad española deberán presentar fotocopia del documento que acredite su nacionalidad.

b) Deialdi honetako 2.2 oinarrian aipatzen diren baldintza akademiko espezifikoak betetzen direla egiaztatzen duten dokumentuen fotokopia egiaztatua.

b) Fotocopia compulsada de los documentos que acrediten el cumplimiento de los requisitos académicos específicos recogidos en la base 2.2 de esta convocatoria.

c) Azterketa-eskubideak ordaindu direla egiaztatzen duen dokumentua.

c) Documento acreditativo del ingreso de las cantidades establecidas como derechos de examen.

d) Irakasle kontratatu iraunkorrak hautatzeko eta kontratatzeko prozeduraren araudiko 15. artikuluan aipatzen diren merezimenduen ziurtagirien fotokopia egiaztatua. Araudia Gobernu Kontseiluak 2008ko ekainaren 8an onartu zuen eta Irakasleen errektoreordearen 2008ko ekainaren 23ko Ebazpenaren bidez argitaratu zen (EHAA, uztailaren 15ekoa).

d) Fotocopia compulsada de los documentos acreditativos de los méritos a que se refiere el artículo 15 de la regulación del procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 y publicada mediante Resolución del Vicerrector de Profesorado de 23 de junio de 2008 (BOPV de 15 de julio).

3.4.– Lanpostua elebiduna bada, lehiakideak beren beregi adierazi beharko du parte hartuko duen ala ez euskaraz irakasteko gaitasun-agiria eskuratzeko probetan, edota agiri hori dagoeneko baduen, Euskarako errektoreordearen 2002ko ekainaren 5eko Ebazpenean ezarritakoari jarraiki (EHAA, uztailaren 11koa), edo Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuko C1 mailaren pareko tituluren bat duen (2010eko azaroaren 15eko EHAA). IV eta V eranskina.

3.4.– De tratarse de una plaza con perfil lingüístico bilingüe, en la solicitud se hará constar, de forma expresa, si la o el aspirante va a participar en las pruebas de acreditación de la competencia en la lengua vasca o si reúne dicho requisito conforme a las previsiones recogidas en la Resolución del Vicerrector de Euskera de 5 de junio de 2002 (BOPV de 11 de julio) o por estar en posesión de títulos equivalentes al nivel C1 del Marco Común Europeo de referencia de las Lenguas (BOPV de 15 de noviembre de 2010). Anexo IV y anexo V.

3.5.– Ofiziala ez den hizkuntza bat egiaztatzea eskatzen duen plaza bat bada, eskaeran adierazi egin beharko da baldintza hori betetzen den ala ez Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak 2010eko ekainaren 24an ofizialak ez diren hizkuntzetan irakaskuntza eskaintzeko egiaztagiria eskuratzeari buruz onartutako arautegian (2010-12-2ko EHAA) ezarritakoari jarraituz. VI eranskina.

3.5.– De tratarse de una plaza con el requisito de acreditar un idioma no oficial, en la solicitud se hará constar, de forma expresa, si la o el aspirante va a participar en las pruebas de acreditación de la competencia en el idioma no oficial o si reúne dicho requisito conforme a las previsiones recogidas en el Acuerdo, de 24 de junio de 2010, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea por el que se aprueba la Normativa sobre la obtención de la Acreditación para impartir docencia en idiomas no oficiales (BOPV 2/12/2010). Anexo VI.

4.– Lehiakide onartuen zerrenda.

4.– Admisión de aspirantes.

4.1.– Eskariak aurkezteko epea amaitu ondoren, lehiaketan onartutakoen eta baztertutakoen behin-behineko zerrenda onartzen duen Ebazpena argitaratzeko agindua emango du errektoreordeak. Ebazpena Errektoretzako Lehiaketen Ataleko eta Campusetako hiru Errektoreordetzetako iragarki-tauletan eta UPV/EHUko web-orrian argitaratuko da, eta bertan adierazi beharko dira baztertutako

4.1.– Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, la Rectora o Rector ordenará la publicación, en los tablones de anuncios de la Sección de Concursos del Rectorado, de los tres Vicerrectorados de Campus y en la página web de la UPV/EHU, de la Resolución por la que se aprueba la relación provisional de personas admitidas y excluidas del concurso, con indicación del motivo de la exclusión, en su caso, y concediéndoles un plazo improrrogable de 10 días hábiles para que subsanen los defectos de que adolezca. En ningún caso la subsanación implicará la apertura de un nuevo plazo para acreditar requisitos que no concurrían a la fecha fin de entrega de solicitudes de participación en el concurso.

lehiakideak kanporatzeko arrazoiak eta 10 laneguneko epe luzaezina dutela akatsak zuzentzeko. Hala ere, akatsak zuzentzeko epean lehiakideek ezin izango dute aurkeztu eskariak aurkezteko epea bukatu ondoren lortutako egiaztagiririk.

4.2.– Lanpostua elebiduna bada, lehiakideek euskaraz dakitela egiaztatu beharko dute, 3.4 oinarrian ezarritakoari jarraiki. Horrela egin ezean, lehiakideak kanporatu egingo dira.

4.2.– En el supuesto de tratarse de una plaza con perfil lingüístico bilingüe el conocimiento del euskera, que se acreditará conforme a lo establecido en la base 3.4 será preceptivo, y su no acreditación supondrá la exclusión de la candidata o candidato.

Beraz, lehiakideren batek euskaraz irakasteko gaitasun-probak egiteko eskatzen badu, lehiakide onartuen eta kanporatuen behin-behineko zerrenda argitaratu baino lehen egingo dira probak.

A tales efectos, y en el caso de que un/os aspirante/s hayan solicitado la realización de las pruebas de acreditación de la competencia en la lengua vasca, las mismas se realizarán con anterioridad a la publicación de la relación provisional de personas admitidas y excluidas en el concurso.

4.3.– Plazaren baldintzetako bat ofiziala ez den hizkuntzaren bat jakitea bada, derrigorrezkoa izango da hizkuntza horren ezagutza egiaztatzea eta horrela egin ezean, lehiakidea kanporatuta geratuko da. Egiaztapen hori 3.5 oinarrian xedatutakoaren arabera egingo da.

4.3.– En el supuesto de tratarse de una plaza con el requisito de acreditar el conocimiento de un idioma no oficial, que se realizará conforme a lo establecido en la base 3.5, será preceptivo, y su no acreditación supondrá la exclusión de la candidata o candidato.

Beraz, lehiakideren batek eskatzen badu hizkuntza ez ofizial batean irakasteko gaitasun-probak egitea, lehiakide onartuen eta kanporatuen behin-behineko zerrenda argitaratu baino lehenago egingo dira proba horiek.

A tales efectos, y en el caso de que un/os aspirante/s hayan solicitado la realización de las pruebas de acreditación de la competencia en el idioma no oficial, las mismas se realizarán con anterioridad a la publicación de la relación provisional de personas admitidas y excluidas en el concurso.

4.4.– Eskariekin batera aurkeztutako agiriak aztertu ondoren, errektoreak ebazpena emango du onartuen eta baztertuen behin betiko zerrendak onartzeko, eta Errektoregoko Deialdi eta Lehiaketa Ataleko eta hiru campusetako errektoreordetzetako iragarki-oholetan argitaratuko dira, bai eta UPV/EHUren web-orrian ere.

4.4.– La Rectora o Rector, una vez analizada la documentación presentada por las interesadas y los interesados dictará Resolución por la que se apruebe la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, que se publicará en los tablones de anuncios de la Sección de Concursos del Rectorado, del los de los tres Vicerrectorados de Campus y en la página web de la UPV/EHU.

Ebazpen hau izapide egintza kualifikatua da eta bere aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke UPV/EHUko errektoreari, ebazpena Lehiaketa Ataleko iragarki-oholean argitaratu eta hilabeteko epearen barruan, azaroaren 26ko Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legean (107. artikulua eta hurrengoak) –urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua– adierazten den moduan; edo, bestela, zuzenean aurka egin dakioke Bilboko administrazioarekiko auzietako epaitegietan.

Contra la referida Resolución, que constituye un acto de trámite cualificado, se podrá interponer recurso potestativo de reposición en el plazo de un mes contado a partir de su publicación en el tablón de anuncios de la Sección de Concursos, ante el Excmo. Sr. Rector de la UPV/EHU, en los términos previstos en los artículos 107 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero, o directamente recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo contencioso-Administrativo de Bilbao, en el plazo de dos meses.

Onartuen eta baztertuen behin betiko zerrendak onartzeko ebazpenean jasota ageriko da merituak aurkezteko probarako deia Errektoregoko Deialdi eta Lehiaketa Ataleko iragarki-oholean eta campusetako hiru errektoreordetzetakoetan argitaratuko dela, bai eta UPV/EHUko web orrian ere.

En la Resolución por la que se aprueba la lista definitiva de concursantes admitidos y excluidos se hará constar que el acto de presentación se anunciará en los tablones de anuncios de la Sección de Concursos del Rectorado, del los tres Vicerrectorados de Campus y en la página web de la UPV/EHU.

4.5.– Ezingo da jarri lehiakide onartuen eta baztertuen behin betiko zerrendaren aurkako errekurtsorik lehenago ez bada aurkeztu behin-behineko zerrendaren kontrako erreklamaziorik, egintza irmo eta onetsia baita.

4.5.– No se podrá interponer recurso alguno contra la relación definitiva de admitidos y excluidos, si la persona interesada no hubiese interpuesto reclamación contra la relación provisional, por tratarse de un acto firme y consentido.

5.– Lehiaketetako epaimahaiak.

5.– Comisiones de acceso.

5.1.– Lehiaketetako Epaimahaiak II. eranskinean adierazietako pertsonek osatuko dituzte, eta errektoreak izendatuko ditu. Epaimahaiok aurreikusita daude irakasle kontratatu iraunkorrak hautatzeko eta kontratatzeko prozeduraren araudiko 10. artikuluan (Gobernu Kontseiluak 2008ko maiatzaren 8an onartu zuena, eta Irakasleen errektoreordearen 2008ko ekainaren 23ko Ebazpenaren bidez argitaratu zena, uztailaren 15eko EHAAn).

5.1.– Las Comisiones de Acceso previstas en el artículo 10 de la regulación del procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 y publicada mediante Resolución del Vicerrector de Profesorado de 23 de junio de 2008 (BOPV de 15 de julio) están formadas por los miembros que figuran en el anexo II de la presente Resolución, cuyo nombramiento se efectúa por este Rectorado.

5.2.– Epaimahaiko kideek ezingo diote uko egin izendapenari, bertan aritzea galarazten dien arrazoi justifikaturik ez badute behintzat. Uko eginez gero, errektoreak aztertuko du adierazitako arrazoia, eta ebazpena hartuko du, bost laneguneko epean, izendapenari uko egiteko idatzia jasotzen denetik kontatzen hasita.

5.2.– El nombramiento como miembro de una Comisión es irrenunciable, salvo cuando concurra causa justificada que impida su actuación como miembro de la misma. En ese caso, la apreciación de la causa alegada corresponderá a este Rectorado, quien resolverá en el plazo de cinco días hábiles a contar desde la recepción del escrito de renuncia.

5.3.– Bestalde, lehiakideek errefusatu egin ahal izango dituzte Epaimahaiko kideak, edo epaimahaikideek ez dute parte hartuko prozeduran, baldin eta Herri Administrazioetako Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legeko (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legearen bidez aldatua) 28. eta 29. artikuluetan aipatutako arrazoietako bat badago.

5.3.– Asimismo, las y los aspirantes podrán recusar a los miembros de la Comisión, o éstos abstenerse, en el caso de que exista algún motivo de abstención o recusación de los previstos en los artículo 28 y 29 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

Epaimahai titularreko kideei bertan aritzea eragozten dien arrazoiren bat dagoenean (prozeduran parte ez hartzeko egoeran daudelako, errefusatuak izan direlako, edo besteren bat), ordezko kideak arituko dira euren ordez.

En los casos en que se aprecie alguna causa de abstención, recusación o de cualquier otra causa que impida la actuación de los miembros de la Comisión titular, estos serán sustituidos por su respectivos suplentes.

Ordezko kideak ere ezin badu jardun Epaimahaian, prozeduran parte ez hartzeko edo errefusatua izateko egoeran dagoelako, kategoria eta antzinatasun handieneko ordezkoa arituko da haren lekuan. Ordezko guztiek ezin izango balute Epaimahaian aritu eta ezinezkoa bada Epaimahaia ondorengo artikuluan azaldutako moduan eratzea, beste Epaimahai bat izendatuko da.

En el caso de que también en el miembro suplente concurriera alguno de los supuestos de abstención o recusación lo suplirá el de mayor categoría y antigüedad entre los suplentes. Si agotadas estas posibilidades no fuera posible constituir la Comisión según se determina en el artículo siguiente, se procederá al nombramiento de una nueva Comisión.

5.4.– Epaimahaia eratzeko deia Epaimahaiko buruak egingo du, eta Epaimahaiko titular eta ordezko guztiei jakinaraziko die, bilera eguna baino gutxienez 15 egun lehenago. Bilerako deialdian eguna, ordua eta tokia zehaztuko dira, eta Deialdien eta Lehiaketen Ataleko iragarki-tauletan eta probak egingo diren Ikastegiko iragarki-tauletan argitaratuko da. Epaimahaia eratzerako ekitaldira kide titular guztiak biltzen badira, ordezkoek ez dute joan beharrik izango.

5.4.– La convocatoria para la constitución del órgano de selección se llevará a cabo por la Presidenta o Presidente de la Comisión, notificándose a los miembros titulares y suplentes del mismo con una antelación mínima de 15 días a la fecha prevista para la sesión. La convocatoria precisará la fecha, hora y lugar donde se producirá, y se hará pública en los tablones de anuncios de la Sección de Convocatorias y Concursos y del Centro en que vayan a desarrollarse las pruebas. Si todas las y los vocales titulares de la Comisión estuvieran presentes en el acto de la constitución, no se presentarán las y los vocales suplentes.

5.5.– Epaimahaia balioz eratzeko, gutxienez bost kidek parte hartu beharko dute bileran. Epaimahaikideak funtzio publikoaren araudian lan-kontratuko langileentzat aurreikusitako edozein egoeran edo pareko egoeran egon daitezke, borondatezko lan-utzialdian edo funtzio-etenaldian izan ezik. Dena den, seme-alabak zaintzeko lan-utzialdian daudenek parte hartu ahal izango dute epaimahaietan.

5.5.– Para la válida constitución será necesaria la participación de cinco miembros que podrán estar en cualquiera de las situaciones previstas en la normativa de función pública o situación equivalente para el personal laboral, excepto la excedencia voluntaria o suspensión de funciones, salvo el supuesto de excedencia por cuidado de hija o hijo en que sí se podrá participar.

Epaimahaiko kide titular batek borondatezko eszedentzia hartuko balu, funtzioak eten egingo balitzaizkio, edo funtzionario edo kontratatu iraunkor izateari utziko balio, epaimahaia utzi beharko du eta ordezkoa jarriko zaio.

En el caso de que de un miembro de la Comisión titular pasara a la situación de excedencia voluntaria o suspensión de funciones, o perdiera su condición de funcionario o de contratado permanente, será sustituido por su respectivo suplente.

Epaimahaiko ordezko kideren batek eszedentzia hartuko balu, funtzioak eten egingo balitzaizkio, edo funtzionario edo kontratatu iraunkorra izateari utziko balio, kategoria eta antzinatasun handieneko ordezkoak hartuko du haren lekua. Aukera guztiak agortuta ezin bada Epaimahaia eratu, beste Epaimahai bat izendatuko da.

En el caso de que un miembro suplente pasara a la situación de excedencia voluntaria o suspensión de funciones, o perdiera su condición de funcionario o contratado permanente lo suplirá el de mayor categoría y antigüedad entre los suplentes. Si agotadas estas posibilidades no fuera posible constituir la Comisión se procederá al nombramiento de una nueva Comisión.

Hala ere, Epaimahaia eratu ondoren, ebazpenak hartzeko nahikoa izango da bertan izatea Epaimahaiko burua eta idazkaria, edo legezko ordezkoak, eta epaimahaikideetako bat.

No obstante, la Comisión, una vez constituida, podrá actuar y resolver con la presencia, al menos, de la Presidenta o Presidente, Secretaria o Secretario, o personas que legalmente les sustituyan y por un o una vocal.

Epaimahaia eratzen denean bertan ez dauden kideak Epaimahaiaren jardueratik baztertuta geratuko dira, behin betiko.

Ausente cualquier miembro, quedará apartado definitivamente de las actuaciones de la Comisión.

5.6.– Epaimahaiaren lehen bileran honako ebazpen hauek hartu beharko dira, besteak beste:

5.6.– En la primera reunión que realicen, deberán adoptar, entre otros, los siguientes acuerdos:

1.– Proba bakoitzeko emaitzak non argitaratuko diren (Deialdien eta Lehiaketen Atalaz eta probak egingo diren Ikastegiaz gain).

1.– Lugar de publicación de los resultados de cada una de las pruebas, además de la Sección de Convocatorias y Concursos y del Centro.

2.– Lehiakideek zer ordenan parte hartuko duten probetan.

2.– Orden de actuación de las y los concursantes para la realización de las pruebas.

3.– Ebaluaziorako irizpide zehatzak.

3.– Aprobación de los criterios detallados de valoración.

5.7.– Aipatutako ebazpen guztiak probak egingo diren Ikastegiko iragarki-taulan eta Deialdien eta Lehiaketen Ataleko iragarki-taulan argitaratuko dira, gutxienez.

5.7.– Todos los acuerdos citados deberán publicarse, al menos, en el tablón de anuncios del Centro en el que vayan a celebrarse las pruebas y en el de la Sección de Convocatorias y Concursos.

5.8.– Epaimahaiaren zeregin administratiboak eta kudeaketa ekonomikoa idazkariak gauzatuko ditu, Unibertsitateko administrazioko langileen laguntzarekin.

5.8.– Corresponderán a la Secretaria o Secretario las actuaciones administrativas y la gestión económica propias de la Comisión, auxiliado por el personal administrativo de la Universidad.

6.– Probak.

6.– Desarrollo de las pruebas.

6.1.– Epaimahaiak bermatu egingo du lehiakide guztiek aukera berberak dituztela, eta publizitate-, merezimendu- eta gaitasun-printzipioak errespetatuko ditu.

6.1.– Las Comisiones de selección actuarán garantizando la igualdad de oportunidades de las y los candidatos y el respeto de los principios de publicidad, mérito y capacidad.

6.2.– Deialdi honetan eta irakasle kontratatu iraunkorrak hautatzeko eta kontratatzeko prozeduraren araudian (Gobernu Kontseiluak 2008ko maiatzaren 8an onartu zuena, eta Irakasleen errektoreordearen 2008ko ekainaren 23ko Ebazpenaren bidez argitaratu zena, uztailaren 15eko EHAAn) zehaztuta ez dagoenerako, Herri Administrazioetako Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legeak kide anitzeko organoetarako xedatzen duena beteko du Epaimahaiak.

6.2.– Las actuaciones de la Comisión se acomodarán, en todo lo no expresamente previsto en la presente convocatoria y la regulación del procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 y publicada mediante Resolución del Vicerrector de Profesorado de 23 de junio de 2008 (BOPV de 15 de julio), a las disposiciones contenidas para los órganos colegiados, en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

6.3.– Probak egiten hasi aurretik, lehiakideek lehenengo probari dagozkion merezimenduak aurkezteko eguna eta ordua zehaztuko ditu Epaimahaiak. UPV/EHUko web-orrian horren berri emango da. Lehiakideek merezimenduen egiaztagiriak aurkeztu beharko dituzte bertan. Epaimahaiak, era berean, gainerako probak zer egunetan eta ordutan egingo diren zehaztuko du.

6.3.– Con carácter previo al inicio de las pruebas, la Comisión determinará el día y la hora para la presentación por las y los concursantes de los méritos en los que se basa la primera prueba. Se dará publicidad a la misma mediante su inserción en la página web de la UPV/EHU. En dicho acto las y los concursantes deberán presentar la documentación acreditativa de los méritos de referencia. La Comisión determinará también el día y la hora en que, en su caso, se celebrarán el resto de las pruebas.

Merezimenduak aurkezteko ekitaldia Epaimahaia eratu eta hurrengo lanegunean egingo da. Hala ere, lehiakideek uko egin ahal izango diote epe horri.

El acto de presentación se celebrará al día siguiente hábil al de de la constitución de la comisión. Este plazo será renunciable por las y los concursantes.

6.4.– Lehiakideek agiriak eta merezimenduak aurkeztu eta hurrengo lanegunean egingo da lehenengo proba. Hala ere, lehiakideek uko egin ahal izango diote epe horri. Hurrengo probak, aurrekoa bukatu eta jarraian egingo dira.

6.4.– La primera prueba se celebrará al día siguiente hábil al de la celebración del acto de presentación de las y los concursantes y entrega de la documentación. Este plazo será renunciable por las y los concursantes. Las siguientes pruebas se iniciarán inmediatamente a la finalización de la anterior.

6.5.– Ez da beharrezkoa fotokopiak egiaztatzea, baina jatorrizkoak eraman beharko dira, Epaimahaiak eta gainerako lehiakideek egiaztatzeko aukera izan dezaten.

6.5.– No será necesaria la compulsa de los documentos que se presenten fotocopiados, bastando que se disponga en el momento de los documentos originales para que puedan ser consultados por la Comisión y las y los concursantes.

Lehiakideek, eskarian adierazitako datuak zehazteko edo osatzeko komenigarritzat jotzen dituzten elementuak aurkeztu ahal izango dituzte, eta Epaimahaiak erabakiko du elementuok onartu eta kontuan hartuko ote dituen.

Las y los solicitantes podrán acompañar los elementos que estimen convenientes para precisar o completar los datos del modelo de instancia, los cuales podrán ser admitidos y tenidos en cuenta por el órgano de selección.

6.6.– oinarrian aipatu diren agiriak bi hilabetez izango dituzte gordeta Lehiaketen Atalean, Epaimahaiak proposamena egiten duen egunetik zenbatzen hasita. Proposamenaren kontrako errekurtsorik aurkezten bada, dokumentuek gordeta egon beharko dute ebazpena irmoa izan arte.

6.6.– Los documentos a que se refiere la base 6.8 permanecerán depositados en la Sección de Concursos durante un plazo de dos meses desde la fecha de la propuesta de la Comisión, salvo que se interponga algún recurso, en cuyo caso el depósito continuará hasta que haya resolución firme.

Prozesua bukatu eta urtebetera lehiakideak ez badira joan dokumentuak hartzera, Unibertsitateak suntsitu egin ahal izango ditu.

Transcurrido un año adicional sin que las interesadas y los interesados hubieran retirado dicha documentación, la Universidad podrá disponer su destrucción.

6.7.– Epaimahaiburuak aurkezpen ekitaldian jakinaraziko du, halaber, lehiakideek zer epe izango duten gainerako lehiakideek proba hasi aurretik aurkeztu dituzten dokumentuak aztertzeko.

6.7.– En el mismo acto de presentación el Presidente de la Comisión hará público el plazo fijado por aquélla para que cualquier concursante pueda examinar la documentación presentada por los restantes concursantes con anterioridad al inicio de la prueba.

6.8.– Lehiakideek honako dokumentu hauek emango dizkiote Epaimahaiko buruari aurkezpen ekitaldian:

6.8.– En los concursos de acceso las y los concursantes entregarán al Presidente de la Comisión en el acto de presentación la siguiente documentación:

6.8.1.– Irakasle osoen kategoriako plazetan:

6.8.1.– En las plazas de la categoría de profesorado pleno:

a) Curriculum vitae (bost ale), IV. eranskineko ereduari jarraiki; eta curriculumean aipatutakoa egiaztatzen duten argitalpenen eta dokumentuen ale bana.

a) Currículum vitae, ajustándose al modelo establecido como anexo VII, por quintuplicado, y un ejemplar de las publicaciones y documentos acreditativos de lo consignado en el mismo.

b) Proposatutako irakaskuntza programa eta ikerketa proiektua(k).

b) Programa docente y proyecto o proyectos de investigación, por quintuplicado, que la candidata o el candidato se propone desarrollar de serle adjudicada la plaza a la que concursa; dichos programas y proyectos se ajustarán a las especificaciones en su caso establecidas por la Universidad en la convocatoria.

c) Lanpostuaren jakintza arloko ikerketa lan orijinala (bost ale).

c) Trabajo original de investigación, por quintuplicado perteneciente al área de conocimiento al que corresponde el puesto.

6.8.2.– Irakasle agregatuen kategoriako plazetan:

6.8.2.– En las plazas de la categoría de profesorado agregado:

a) Curriculum vitae (bost ale), IV. eranskineko ereduari jarraiki; eta curriculumean aipatutakoa egiaztatzen duten argitalpenen eta dokumentuen ale bana.

a) Currículum vitae, ajustándose al modelo establecido como anexo VII, por quintuplicado, y un ejemplar de las publicaciones y documentos acreditativos de lo consignado en el mismo.

b) Irakaskuntza eta ikerketa proiektua, kasuan kasuko jakintza arloaren gai edo espezialitateetako batena barne hartuko duena.

b) Proyecto docente e investigador, que incluirá el programa de una de las materias o especialidades del área de conocimiento de que se trate, por quintuplicado, que la candidata o el candidato se propone desarrollar de serle adjudicada la plaza a la que concursa; dichos proyectos se ajustarán a las especificaciones en su caso establecidas por la Universidad en la convocatoria.

c) Ikerketa lan orijinal bat (bost kopia).

c) Trabajo original de investigación, por quintuplicado.

6.9.– Irakasle iraunkorren lanpostuetarako lehiaketak hiru fase edo proba izango ditu, eta denak baztertzaileak izango dira. Probak ebaluatzeko, irakasle kontratatu iraunkorrak hautatzeko eta kontratatzeko prozeduraren araudiko (Gobernu Kontseiluak 2008ko maiatzaren 8an onartu zuena. 2008ko uztailaren 15eko EHAA) IX. eranskineko Irizpide Orokorrak eta Irizpide Espezifikoak, eta Epaimahaiak onartutako Irizpideak hartuko dira kontuan.

6.9.– El procedimiento de selección de las plazas de profesorado permanente, constará de tres fases o pruebas, cada una de ellas eliminatoria, que se valorarán de conformidad a los Criterios Generales y Criterios Específicos (anexo IX) establecidos en la regulación del procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 (BOPV de 15 de julio de 2008), y de los Criterios detallados aprobados por la Comisión.

6.10.– Irakasle Osoen kategoriari dagokionez, lehenengo fasean edo proban, lehiakideek beren merezimenduak eta irakaskuntza- eta ikerketa-historiala aurkeztu eta Epaimahaiarekin eztabaidatu beharko dituzte, eta baita beren lanbide-historiala ere. Lehiakideek behar beste denbora izango dute ahozko azalpenak emateko, baina 60 minututik pasatzeke.

6.10.– En la categoría de Profesora o Profesor Pleno, la primera fase o prueba consistirá en la presentación y debate con la comisión de selección de los méritos e historial docente, investigador y, en su caso, profesional de la candidata o candidato. Cada concursante dispondrá para su exposición oral del tiempo que estime oportuno dentro de un máximo de 60 minutos.

Epaimahaiak, jarraian, elkarrizketa egin dezake lehiakide bakoitzarekin, gehienez ere bi ordukoa, aurkeztutako merezimenduen gainean.

Seguidamente la Comisión podrá debatir con cada concursante, durante un tiempo máximo de dos horas, sobre los méritos alegados.

Epaimahaiak adituen txostenak eskatu ahal izango ditu, lehiakideen merezimenduei buruz. Dena dela, txostenak ez dira izango lotesleak eta lehiaketako aktari erantsiko zaizkio.

La Comisión podrá recabar informes de especialistas sobre los méritos alegados por las y los concursantes. En cualquier caso, los informes no tendrán carácter vinculante y se adjuntarán al acta del concurso.

Proba honek 50 puntu izango ditu gehienez. Proba gainditu eta bigarren fasera edo probara igarotzeko, gutxienez 25 puntu lortu beharko dira.

Esta prueba podrá ser valorada hasta 50 puntos, siendo necesario obtener al menos 25 puntos de promedio para pasar a la 2.ª fase o prueba.

Irakasle Osoen kategorian, bigarren fasean edo proban, lehiakideek proposatutako irakaskuntza-programa aurkeztu eta eztabaidatu beharko dute, eta baita beren ikerketa-proiektua(k) ere.

En la categoría de Profesora o Profesor Pleno, la segunda fase o prueba consistirá en la presentación y debate con la comisión del programa docente propuesto, así como de su proyecto o proyectos de investigación.

Proba honek 25 puntu izango ditu gehienez. Proba gainditu eta hirugarren fasera edo probara igarotzeko, gutxienez 12,50 puntu lortu beharko dira.

Esta prueba podrá ser valorada hasta 25 puntos, siendo necesario obtener al menos 12,50 puntos de promedio para pasar a la 3.ª fase o prueba.

Irakasle Osoen kategorian hirugarren fasean edo proban, jatorrizko ikerlan bat aurkeztu eta eztabaidatu beharko da (kasuan kasuko jakintza-arloari buruzko ikerlana).

En la Categoría de Profesora y Profesor pleno la tercera fase o prueba tratará de la presentación y debate de un trabajo original de investigación perteneciente al área de conocimiento al que corresponda el puesto.

Proba honek 25 puntu izango ditu gehienez. Proba gainditzeko, gutxienez 12,50 puntu lortu beharko dira.

Esta fase o prueba podrá ser valorada hasta 25 puntos, siendo necesario obtener al menos 12,50 puntos de promedio para superar la misma.

6.11.– Irakasle Agregatuen kategoriari dagokionez, lehenengo fasean edo proban, lehiakideek beren merezimenduak eta ikasketa-, irakaskuntza- eta ikerketa-historiala aurkeztu eta Epaimahaiarekin eztabaidatu beharko dituzte, eta baita beren irakaskuntza- eta ikerketa-proiektua ere. Proiektuak kasuan kasuko jakintza-arloko gai edo espezialitate bateko programa izango du. Lehiakideek behar beste denbora izango dute ahozko azalpenak emateko, baina 60 minututik pasatzeke.

6.11.– En las plazas de la categoría de Profesorado Agregado, la primera fase o prueba consistirá en la presentación y discusión con la comisión de los méritos e historial académico, docente e investigador de la candidata o candidato, así como de su proyecto docente e investigador, que incluirá el programa de una de las materias o especialidades del área de conocimiento de que se trate. Cada concursante dispondrá para su exposición oral del tiempo que estime oportuno dentro de un máximo de 60 minutos.

Epaimahaiak, jarraian, elkarrizketa egin dezake lehiakide bakoitzarekin, gehienez ere bi ordukoa, honako hauen gainean: aurkeztutako merezimenduak eta aurkeztutako irakaskuntza- eta ikerketa-proiektuak.

Seguidamente la Comisión podrá debatir con cada concursante, durante un tiempo máximo de dos horas, sobre los méritos alegados, proyecto docente presentado y también el de investigación.

Epaimahaiak adituen txostenak eskatu ahal izango ditu, lehiakideen merezimenduei buruz. Dena dela, txostenak ez dira izango lotesleak eta lehiaketako aktari erantsiko zaizkio.

La Comisión podrá recabar informes de especialistas sobre los méritos alegados por las y los concursantes. En cualquier caso, los informes no tendrán carácter vinculante y se adjuntarán al acta del concurso.

Proba honek 50 puntu izango ditu gehienez. Proba gainditu eta bigarren fasera edo probara igarotzeko, gutxienez 25 puntu lortu beharko dira.

Esta fase o prueba podrá ser valorada hasta 50 puntos, siendo necesario obtener al menos 25 puntos de promedio para pasar a la 2.ª fase o prueba.

Irakasle Agregatuen kategoriako lanpostuetan, bigarren fasean edo proban, lehiakideak gai bat aurkeztu eta Epaimahaiarekin eztabaidatuko du. Gaia lehiakideak aurkeztu duen programakoa izango da, eta berak aukeratuko du, zozketaz ateratako hiru gairen artetik.

La segunda fase o prueba, en las plazas de la categoría de Profesorado Agregado, consistirá en la exposición y debate con la comisión de un tema del programa presentado por la candidata o candidato y elegido por éste, de entre tres sacados a sorteo.

Proba honek 25 puntu izango ditu gehienez. Proba gainditu eta hirugarren fasera edo probara igarotzeko, gutxienez 12,50 puntu lortu beharko dira.

Esta fase o prueba podrá ser valorada hasta 25 puntos, siendo necesario obtener al menos 12,50 puntos de promedio para pasar a la 3.ª fase o prueba.

Irakasle Agregatuen kategoriako lanpostuetan, hirugarren fasean edo proban, jatorrizko ikerlan bat aurkeztu eta Epaimahaiarekin eztabaidatu beharko da.

La tercera fase o prueba, en las plazas de la categoría de Profesorado Agregado, consistirá en la exposición y debate con la comisión de un trabajo original de investigación.

Fase edo proba honek 25 puntu izango ditu gehienez, eta gainditzeko, gutxienez 12,50 puntu lortu beharko dira.

Esta fase o prueba podrá ser valorada hasta 25 puntos, siendo necesario obtener al menos 12,50 puntos de promedio para superar esta fase o prueba.

6.12.– Inork ez baditu fase edo proba guztiak gainditzen, Epaimahaiak eman gabe utziko ditu plazak.

6.12.– En el supuesto de que ninguna persona supere todas las fases o pruebas la Comisión declarará desierto el procedimiento selectivo.

6.13.– Fase edo proba bakoitza amaitutakoan, Epaimahaia egingo du eta epaimahaikide bakoitzak botoa emango du, lehiakide bakoitzari ematen dion puntuazioa eta horren arrazoiak jasotzen dituen txostenarekin batera, Epaimahaiak onartutako Irizpide Orokorrak, Irizpide Espezifikoak eta Irizpide Xeheak aintzat hartuta, betiere. Ebazpena aho batez hartua bada, txosten horien ordez, Epaimahaiak txosten bateratu, kuantifikatu eta arrazoitu bakar bat egin ahal izango du.

6.13.– Finalizada cada fase o prueba, la Comisión deliberará y cada uno de sus miembros emitirá un voto acompañado de informe razonado sobre la valoración cuantificada que le merece cada uno de las y los concursantes, ajustándose a los Criterios Generales, los Criterios Específicos y los Criterios detallados aprobados por la Comisión. En caso de unanimidad, dichos informes podrán sustituirse por un informe único, cuantificado y razonado de la Comisión.

Berdinketa gertatuz gero, kalitatezko botoa eman ahal izango du lehendakariak.

En caso de empate, el Presidente goza del voto de calidad.

6.14.– Epaimahaiak deialdi honetako VI. eranskinean jasota dauden irizpide orokor eta espezifikoez gain, honako irizpide orokor hauek hartu beharko ditu aintzat:

6.14.– La Comisión de Selección deberá tener presentes, además de los criterios generales y específicos reseñados en el anexo IX, los siguientes criterios generales:

a) Epaimahaikideek ezingo diote uko egin hautagaiak balioesteari eta kalifikatzeari, behin abstentzio- eta errekusatze-gorabeherak ebatzita, halakorik izanez gero.

a) Los miembros de la Comisión no podrá abstenerse de valorar y calificar a los concursantes, una vez resueltos, en su caso, los incidentes de abstención y recusación.

b) Fase edo proba bakoitzeko balioespen eta kalifikazio aritmetikoa epaimahaikide bakoitzak emandako puntuazioen batez besteko aritmetikoa izango da.

b) La valoración y calificación aritmética en cada una de las fases o pruebas, vendrá dada por la media o promedio aritmético de las puntuaciones otorgadas respectivamente por cada miembro de la Comisión.

Lehiaketako fase guztiak baztertzaileak izango dira, eta fase edo proba bakoitza gainditzeko, horietako bakoitzerako finkatutako gehieneko puntuazioaren erdia lortu beharko da, gutxienez. Epaimahaiak ezingo du eskatu fase bakoitzean lor daitekeen gehieneko notaren erdiaz bestelako eta goragoko notarik prozesua gainditutzat jo eta plaza betetzeko proposamena egiteko.

Todas y cada una de las fases del concurso serán eliminatorias, debiendo obtenerse, para superar cada fase o prueba, al menos la mitad del total de la puntuación máxima establecida en dicha fase o prueba. La Comisión no podrá establecer una nota distinta y superior a la mitad del máximo alcanzable en cada fase para entender superado el proceso y proponer la provisión de la plaza.

6.15.– Epaimahaiak gaztelaniaren ezagutza egiazta dezaten eskatu ahalko die beste estatu batzuetako herritartasuna duten lehiakideei, probetan behar bezala egiaztatu gabe gelditu dela irizten badio.

6.15.– Se podrá verificar el conocimiento del español para nacionales de otros Estados por la Comisión de Acceso cuando del desarrollo de las pruebas se entienda que el conocimiento de la lengua española no ha quedado debidamente acreditado.

7.– Merezimenduen balioespena.

7.– Valoración de Méritos.

Hiru probak egin eta hautaketa-prozesua nork gainditu dituen erabaki ondoren, merezimenduak balioetsiko dira, ondoren zehazten den moduan:

Tras la realización de las tres pruebas y tras determinar las personas que han superado el proceso selectivo se puntuará la fase de méritos en la que se tendrán en cuenta los siguientes:

1.– Jakintza-arlorako gaitasun probak gaindituta izatea (uztailaren 26ko 774/2002 ED) edo egiaztagiria izatea (urriaren 5eko 1312/2007 ED): 20 puntu.

1.– Estar habilitada o habilitado (RD 774/2002, de 26 de julio) por el área de conocimiento, o acreditada o acreditado (RD 1312/2007, de 5 de octubre): 20 puntos.

2.– Euskara jakitea, elebidun ez diren plazetan; merezimendu horren balioespena deialdi honetako VIII. eranskinak dioenari jarraituz egingo da, irakasle kontratatu iraunkorrak hautatu eta kontratatzeko prozeduraren arabera (Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak 2008ko maiatzaren 8an onartua eta Irakasleen errektoreordearen 2008ko ekainaren 23ko Ebazpenaren bidez argitaratua, uztailaren 15eko EHAAn). Merezimendu horrengatik prozesuan guztira lor daitekeen puntuazioaren % 11 lortu ahal izango da, gehienez ere.

2.– El conocimiento de la lengua vasca, que sólo se valorará en aquellas plazas no clasificadas como bilingües, se realizará conforme a lo previsto en el anexo VIII, de esta convocatoria, de conformidad con el procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 (BOPV de 15 de julio de 2008). La puntuación por este mérito podrá alcanzar el 11% de la puntuación máxima alcanzable en el resto del proceso selectivo.

8.– Kontratazioaren proposamena.

8.– De la propuesta de contratación.

8.1.– Amaierako nota lortzeko, fase edo proba guztietan lortutako emaitzak batuko dira, eta zazpigarren oinarrian aipatutako merezimenduen bidez lortutako puntuak gehituko zaizkio batura horren emaitzari, hala dagokionean.

8.1.– La nota final vendrá dada por la suma de las obtenidas en las fases o pruebas, además de por la suma, en su caso, de las obtenidas por los méritos contemplados en la base séptima.

8.2.– Proba guztiak gainditu dituen hautagairik badago, Epaimahaiak kontratazioaren proposamena egingo du, bere txosten eta kuantifikazio aritmetikoen arabera. Proposamena honako hauetan argitara emango da: probak egin diren ikastegiko iragarki-tauletan, Errektoretzako Deialdi eta Lehiaketen Atalekoan, hiru campusetako errektoreordetzetakoetan eta EHUren webgunean.

8.2.– De conformidad con los informes y las cuantificaciones aritméticas de la Comisión, y siempre que existan candidatas o candidatos que hayan superado las pruebas, se efectuará la propuesta de contratación. Esta propuesta será publicada en los tablones de anuncios del centro de celebración de las pruebas, de la Sección de Convocatorias y Concursos del Rectorado, de los tres Vicerrectorados de Campus y en la página web de la UPV/EHU,

8.3.– Kontratazioaren proposamena edo hutsik uzteko proposamenean, hautagai bakoitzaren banakako balioespen arrazoitua eta zenbakizko puntuazioa adierazi behar da. Plaza hutsik uzteko ebazpena hartuz gero, ebazpen horren kontrako erreklamazioa jar dakioke Erreklamazio Batzordeari, 15 eguneko epean, ebazpena Errektoretzako Deialdi eta Lehiaketen Ataleko iragarki-taulan argitara eman eta hurrengo egunetik hasita, otsailaren 15eko 17/2011 Dekretu bidez onartutako UPV/EHUko Estatutuetan xedatutakoari jarraiki (otsailaren 24ko EHAA).

8.3.– La propuesta de contratación o de dejar desierta la plaza, incluirá una valoración individualizada de cada candidata o candidato, razonada y con asignación de puntuación numérica. Contra la decisión de dejar desierta la plaza cabrá presentar en el plazo de 15 días la oportuna reclamación ante la Comisión de Reclamaciones prevista en los Estatutos de la UPV/EHU, aprobados por Decreto 17/2011, de 15 de febrero (BOPV de 24 de febrero), plazo que empezará a contar a partir del siguiente a su publicación en los tablones de anuncios de la Sección de Convocatorias y Concursos del Rectorado.

8.4.– Ezin izango da plaza hutsik utzi 6. oinarrian aipatutako probak gainditu dituen hautagai bat gutxienez egonez gero.

8.4.– No cabrá dejar desierta la plaza cuando exista al menos una candidata o candidato que haya superado las pruebas a que se refiere la base 6.ª.

8.5.– Plazak betetzeko lehiaketak epaitzea dagokien epaimahaiek lehiakideek lortutako puntuazioaren arabera proposatuko dute deialdiko plaza betetzeko lehiakidea; ezingo dituzte proposatu deialdian eskainitako plazak baino hautagai gehiago.

8.5.– Las Comisiones que juzguen los Concursos de acceso propondrán por orden de puntuación, la concursante o el concursante propuesto para la cobertura de la plaza convocada, no pudiendo proponer más concursantes que plazas se ofertaban en la convocatoria.

8.6.– Aurreko atalean zehaztutakoa gorabehera, ebaluazio-batzordeek ordezkoak proposatu ahal izango dituzte, puntuazioaren arabera ordenatuta, hasieran proposatutako lehiakideak kontratua sinatzeari uko eginez gero plaza betetzeko.

8.6.– Sin perjuicio de lo establecido en el apartado anterior, las Comisiones Evaluadoras podrán proponer, igualmente por orden de puntuación, suplentes para el caso de que la concursante o el concursante inicialmente propuesto renuncie a firmar el contrato.

8.7.– Epaimahaikide guztiek lehiakide guztiak kalifikatu behar dituzte; 6.13. oinarrian aurreikusitakoari jarraituz, aho batez harturiko ebazpena bada, epaimahaikide guztien txosten bateratu bakarra eman ahal izango da.

8.7.– Todos los miembros de la Comisión han de calificar a todos y cada uno de las y los concursantes, que podrá ser sustituido, conforme a lo previsto en la base 6.13, en el caso de unanimidad, por un informe único.

8.8.– Kontratatzeko proposatzen ez dituzten hautagaiek ezingo dute plaza hutsen gaineko inolako eskubiderik aldarrikatu, ez eta inongo lan-poltsetan sar ditzaten eskatu ere; ordezkapena egiteko, prozedura orokorrari jarraituko zaio, hau da, dagokion jakintza-arloak eta sailak egindako lan-poltsen bidez beteko dira plazak.

8.8.– Las concursantes y los concursantes que no hayan sido propuestos para ser contratados no podrán alegar ningún derecho sobre plazas vacantes, ni solicitar su integración en bolsa alguna, dado que las necesidades de sustitución se cubrirán mediante el procedimiento general, es decir, las bolsas de trabajo ordinarias convocadas por Departamento y Área de conocimiento.

8.9.– Epaimahaiak, bere jarduna amaitzen denetik bost laneguneko epean, idazkariak lehiaketaren espediente administratiboa helaraziko dio Unibertsitateko Idazkaritza Orokorrari, Deialdi eta Lehiaketen Atalaren bidez. Honako dokumentu hauek atxiki behar zaizkio espedienteari:

8.9.– En los cinco días hábiles siguientes al de finalizar la actuación de la Comisión, la Secretaria o el Secretario de la misma entregará, a través de la Sección de Convocatorias y Concursos, en la Secretaría General de la Universidad el expediente administrativo del concurso, que incorpora los siguientes documentos:

a) Epaimahaiaren eraketa-akta eta haren saio guztien aktak; egindako lan nagusiak adieraziko dira akta horietan, baita probak balioesteko garaian erabilitako Irizpide Orokorrak, Espezifikoak eta Xeheak biltzen dituen dokumentua ere.

a) Acta de constitución de la Comisión y de cada una de las sesiones realizadas, en las que deberán constar las actuaciones fundamentales habidas, además del documento en el que consten los Criterios Generales, Criterios Específicos y Criterios detallados utilizados para la valoración de las pruebas.

b) Aurkezpen-saioan hautagaiek lehendakariari emandako dokumentuak, irakaskuntza-programa, ikerketa-proiektuak, jatorrizko ikerketa-lana, edo jakintza-arloko ikasgai edo espezialitate baten programa, programaren gaia eta jatorrizko ikerketa-lana.

b) Los documentos entregados por las y los concursantes a la Presidenta o Presidente en el acto de presentación, en su caso programa docente propuesto, proyectos de investigación, trabajo original de investigación, o programa de una de las materias o especialidades del Área de Conocimiento, tema del programa y trabajo original de investigación.

c) Proba bakoitzari dagozkion txostenak eta zenbakizko balioespenak.

c) Los informes y valoraciones numéricas de cada una de las pruebas.

d) Probak gainditu dituzten hautagaien merezimenduen balioespena.

d) La valoración de méritos realizada a los candidatos que han superado las pruebas.

e) Plaza edo plazak betetzeko proposamenaren akta, lehentasun-ordenaren arabera osatutako hautagaien zerrendarekin.

e) Acta de propuesta de provisión de la plaza o plazas relacionando a todas y todos los candidatos por orden de preferencia para su contratación.

8.10.– Hautagai bakoitzak epaimahaikideek bere merezimenduei buruz emandako balioespen arrazoitu eta behar bezala kuantifikatuaren ziurtagiria edo, hala dagokionean, Epaimahaiaren txosten bakarra eskatu ahal izango dio Idazkaritza Nagusiari.

8.10.– Las y los candidatos podrán solicitar en la Secretaría General de la Universidad certificación de la valoración razonada (debidamente cuantificada) que cada uno de los miembros de la Comisión emitió sobre sus méritos o, en su caso, del informe único de la Comisión.

8.11.– Epaimahaiaren proposamenaren kontra erreklamazioa aurkeztu ahal izango diote hautagaiek errektore jaunari. Errektoretzako Deialdi eta Lehiaketen Ataleko iragarki-taulan proposamena argitaratzen denetik hamabost laneguneko epea izango dute horretarako. Erreklamazioa izapidetzea onartuz gero, eten egingo dira kontratua gauzatzeko izapideak, erreklamazioari buruzko behin betiko ebazpena eman arte.

8.11.– Contra la propuesta de la Comisión las y los candidatos podrán presentar reclamación ante el Sr. Rector. En el plazo máximo de quince días hábiles desde su publicación en los tablones de anuncios de la Sección de Convocatorias y Concursos del Rectorado. Admitida a trámite la reclamación, se suspenderá la formalización del contrato hasta su resolución definitiva.

8.12.– Irakasle eta ikertzaile funtzionarioen plazak betetzeko deialdietako epaimahaien erreklamazioak aztertzeko ardura duen Erreklamazio Batzordeak aztertuko du erreklamazioa, otsailaren 15eko 17/2011 Dekretu bidez onartutako UPV/EHUko Estatutuetan xedatutakoari jarraiki (otsailaren 24ko EHAA).

8.12.– La reclamación será valorada por la Comisión de Reclamaciones prevista en los Estatutos de la UPV/EHU, aprobados por Decreto 17/2011, de 15 de febrero (BOPV de 24 de febrero) que analiza las reclamaciones de las comisiones de acceso del personal docente e investigador funcionario y será resuelta por la Rectora o Rector.

Erreklamazio Batzordeak aztertuko du plazak emateko lehiaketari dagokion espedientea, publizitate, berdintasun, merezimendu eta gaitasunaren printzipioak bermatu zirela egiaztatzeko; egoki irizten dien egintzak bideratuko ditu, eta erreklamazioa onartu edo ez onartu erabaki beharko du, hura jaso eta hiru hilabeteko epearen barruan. Epe hori Batzordeak berariazko ebazpenik eman gabe amaitzen bada, erreklamazioa ezetsi egin dela joko da eta administrazioarekiko auziaren bidea zabalik geratuko da.

La Comisión de Reclamaciones examinará el expediente relativo al Concurso de acceso para garantizar los principios de publicidad, igualdad, mérito y capacidad de los concursantes, llevará a cabo cuantas acciones estime pertinentes, y estimará o no la reclamación en el plazo máximo de tres meses desde su recepción. Transcurrido este plazo sin que se emita una resolución expresa se entenderá desestimada la reclamación y quedará expedita la vía judicial contencioso-administrativa.

8.13.– Erreklamazio Batzordearen ebazpenak lotesleak izango dira errektore jaunarentzat; errektorearen ebazpenek amaiera ematen diotenez administrazioarekiko bideari, hortik aurrera, administrazioarekiko auzibidean ebazpenen kontra zuzenean jotzeko aukera izango da, uztailaren 13ko 29/1998 Legeak ezarritakoari jarraituz.

8.13.– Las resoluciones de la Comisión de reclamaciones serán vinculantes para el Sr. Rector, cuyas resoluciones agotan la vía administrativa y serán directamente impugnables ante la jurisdicción contencioso-administrativa, de acuerdo con lo establecido en la Ley 29/1998, de 13 de julio.

8.14.– Erreklamazio Batzordeak erreklamazioa onartzen badu, errektore jaunak ebazpena argitara eman ondoren, akatsa gertutako unera eramango da prozedura; Epaimahaiak beste izendapen-proposamen bat egin beharko du, hala badagokio.

8.14.– Si la Comisión de Reclamaciones estimara la reclamación, previa Resolución del Sr. Rector, las actuaciones se retrotraerán hasta el momento en que se produjo el vicio, debiendo, en su caso, la Comisión de Acceso, formular nueva propuesta de nombramiento.

9.– Dokumentuak aurkeztea eta kontratazioak.

9.– Presentación de documentos y contrataciones.

9.1.– Epaimahaiak proposatutako kontratazioak errektore jaunak egingo ditu; horretarako, hautagaiak deialdi honetako 2. oinarrian aipatutako baldintzak betetzen dituela egiaztatu beharko du, Deialdi eta Lehiaketen Atalean aurkeztu beharreko dokumentazioa aurkeztuta. Lehiakideak dokumentazioa aurkezteko hogei eguneko epea du, kontratazio-proposamena Deialdi eta Lehiaketen Ataleko iragarki-taulan argitaratzen denetik.

9.1.– Las contrataciones propuestas por la Comisión serán efectuados por el Sr. Rector, después de que la concursante o el concursante haya acreditado, mediante la presentación de la pertinente documentación acreditativa en la Sección de Convocatorias y Concursos, cumplir los requisitos a que alude la base 2.ª de esta convocatoria, lo que deberá hacer en los veinte días siguientes a la publicación de la propuesta de contratación en el tablón de anuncios de la Sección de Convocatorias y Concursos.

9.2.– Aurretik esandako guztiaz gainera, plaza betetzeko proposaturiko hautagaiak honako dokumentu hauek aurkeztu beharko ditu goian aipatutako epearen barruan:

9.2.– Además de lo anterior, la concursante o el concursante propuesto para la formalización del contrato deberá entregar en el plazo anteriormente establecido, la siguiente documentación:

a) Medikuaren ziurtagiri ofiziala, unibertsitateko irakasleari dagozkion eginkizunak betetzea eragozten duen gaixotasunik eta eragozpen fisiko edo psikikorik ez duela adierazten duena.

a) Certificado médico oficial de no padecer enfermedad ni defecto físico ni psíquico que le incapacite para el desempeño de las funciones correspondientes a Profesora o Profesor de Universidad.

b) Zinpeko aitorpena, adierazten duena interesatua ez dela aldenduta egon diziplina espedientearen bidez estatuko administrazio orokorreko zerbitzutik edo autonomia, erakunde eta udalerrietako administrazioetatik, eta ez dagoela eginkizun publikoak betetzeko ezgaituta. Espainiar herritartasuna ez dutenek ez dute izan beharko haien estatuan funtzio publikoan jardutea eragozten dien diziplina-zehapenik edo kondena penalik.

b) Declaración jurada de no haber sido separada o separado, mediante expediente disciplinario, del servicio de la Administración General del Estado o de las Administraciones Autonómicas, Institucionales o Locales, ni hallarse inhabilitada o inhabilitado para el ejercicio de funciones públicas. En el caso de no poseer nacionalidad española no estar sometido a sanción disciplinaria o condena penal que impida, en su estado, el acceso a la función pública.

Karrerako funtzionario publikoek edo kontratatu iraunkorrek ez dituzte aurkeztu eta egiaztatu beharko atal honetan aipatutako dokumentu eta betekizunak. Horien ordez, lanean ari diren administrazioaren ziurtagiria aurkeztu beharko dute, funtzionario edo kontratatu iraunkorrak direla egiaztatu eta haien zerbitzu-orrian azaltzen diren gorabehera guztiak adieraziko dituena.

Los que tuvieran la condición de funcionarias o funcionarios públicos de carrera o contratadas o contratados permanentes en activo estarán exentos de justificar los documentos y requisitos establecidos en este apartado, debiendo presentar certificación de la Administración de la que dependan acreditativa de su condición de funcionaria o funcionario o contratada o contratado permanente y cuantas circunstancias consten en su Hoja de Servicios.

9.3.– Plaza betetzeko proposaturiko lehiakideak dokumentazioa garaiz aurkezten ez badu, bere eskubideak galduko ditu eta ezingo du kontratua sinatu, dokumentuak aurkezteko ezinbesteko arrazoiak izan direla egiaztatu ezean. Unibertsitateko errektore jaunak balioespenaren ordenari jarraituz zerrendan hurrengo dagoen lehiakidearekin sinatuko du kontratua, lehiakideak aurreko ataletan aipatutako baldintzak betetzen dituela egiaztatu ondoren; lehiakideak egoera horren berri ematen diotenetik hogei eguneko epea izango du egiaztagiriak aurkezteko.

9.3.– En el caso de que la concursante o el concursante propuesto no presente oportunamente la documentación requerida decaerá en sus derechos y no podrá formalizar el contrato, salvo que acredite circunstancias de fuerza mayor. El Sr. Rector de la Universidad procederá a la formalización del contrato con el siguiente concursante en el orden de valoración formulado, después de que el mismo haya acreditado cumplir los requisitos a que alude en los apartados precedentes, lo que deberá hacer en los veinte días siguientes al de la notificación de dicha circunstancia.

10.– Azken Araua.

10.– Norma final.

10.1.– Deialdi honetan eta irakasle kontratatu iraunkorrak hautatu eta kontratatzeko prozeduran (Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluak 2008ko maiatzaren 8an onartua eta Irakasleen errektoreordearen 2008ko ekainaren 23ko Ebazpenaren bidez argitaratua, uztailaren 15eko EHAAn) egunak zenbatzerakoan ez da aintzat hartuko abuztua. Hilabete horretan ez da gauzatuko orain artean aipatutako jarduerarik.

10.1.– El cómputo de plazos establecidos en la regulación del procedimiento de selección y contratación de profesorado contratado permanente, aprobada por el Consejo de Gobierno en sesión de 8 de mayo de 2008 y publicada mediante Resolución del Vicerrector de Profesorado de 23 de junio de 2008 (BOPV de 15 de julio), así como en la presente convocatoria, se realizará excluyendo el mes de agosto, durante el cual no tendrán lugar ninguna de las actuaciones mencionadas.

10.2.– Lehiaketan zehar, deialdiaren aplikazioari buruz sorturiko zalantzak ebatziko dituzte epaimahaiek, baita deialdian aurreikusita ez dauden kasuetan nola jokatu ere. Epaimahaien jardunak bat etorri behar du, une oro, azaroaren 26ko Herri Administrazioaren Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearekin (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua).

10.2.– Durante el desarrollo de los concursos, las Comisiones de Acceso resolverán las dudas que pudieran surgir en la aplicación de esta convocatoria, así como la actuación que proceda en los casos no previstos en ellas. En todo momento su actuación se ajustará a lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

10.3.– Ebazpen honek agortzen du administrazioarekiko bidea; haren kontra administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke Bilboko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

10.3.– Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, cabe interponer recurso contencioso-administrativo en el plazo de dos meses contados desde el día siguiente al de su publicación, ante el correspondiente Juzgado de lo Contencioso- Administrativo de Bilbao.

Bestela, Euskal Herriko Unibertsitateko Errektoretzan ebazpena berraztertzeko errekurtsoa jar daiteke, hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunean zenbatzen hasita. Bide hori hautatuz gero, ezin izango da jarri aurreko atalean aipatutako administrazioarekiko auzi-errekurtsorik, harik eta berraztertzeko errekurtsoaren gaineko berariazko ebazpena edo ustekizunezko ezestea ematen den arte.

Potestativamente podrá interponerse recurso de reposición ante el Rectorado de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, en el plazo de un mes contado desde el día siguiente a su publicación. En este caso no podrá interponerse el recurso contencioso-administrativo mencionado en el apartado anterior hasta que sea resuelto expresamente o se haya producido la desestimación presunta del de reposición.

10.4.– Era berean, deialdi honetatik eta epaimahaien jardunetik eratorritako administrazio-egintza guztien aurka egin ahal da, azaroaren 26ko 30/1992 Legean aurreikusitako kasuetan eta eran.

10.4.– Igualmente, cuantos actos de administración se deriven de esta convocatoria y de la actuación de las Comisiones de Acceso podrán ser impugnados en los casos y en la forma prevista en la mencionada Ley 30/1992, de 26 de noviembre.

Leioa, 2012ko maiatzaren 7a.

Leioa, a 7 de mayo de 2012.

Errektorea.
El Rector.
Eskuordetuta (2011-02-25eko Ebazpena, 2011-03-17ko EHAA).
PD (Resolución de 25-02-2011, BOPV de 17-03-2011).

Irakasleen errektoreordea,

El Vicerrector de Profesorado,

JON IRAZUSTA ASTIAZARAN.

JON IRAZUSTA ASTIAZARAN.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental