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64. zk., 2011ko apirilaren 1a, ostirala

N.º 64, viernes 1 de abril de 2011


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Iragarkiak

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Enplegu eta Gizarte Gaietako Saila
Empleo y Asuntos Sociales
1899
1899

IRAGARKIA, «Laneko Arriskuen Prebentzioaren arloko prestakuntza, informazio eta zabalkunde kanpaina mugikorra» egiteko zerbitzuen kontratuari buruzkoa (Espedientea: OS-E-5-2011).

ANUNCIO relativo al contrato de servicios de una «Campaña móvil de formación, información y divulgación en materia de Prevención de Riesgos Laborales» (Expediente: OS-E-5-2011).

- Kontratuaren helburua: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearentzat Laneko Arriskuen Prebentzioaren arloko prestakuntza, informazio eta zabalkunde kanpaina mugikorra kontratatzea.

- Objeto del contrato: contratación de una campaña móvil de formación, información y divulgación en materia de Prevención de Riesgos Laborales para Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

- Entitate esleitzailea: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundea, Dinamita bidea zg, 48903 Gurutzeta-Barakaldo (Bizkaia). Telefonoak: 94 403 21 06 (izapideei buruzko informazioa) eta 94 403 21 89 (informazio teknikoa). Faxa: 94 403 21 00.

- Entidad adjudicadora: Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, Camino de la Dinamita, s/n. 48903 Cruces-Barakaldo (Bizkaia). Teléfonos: 94 403 21 06 (información tramitación) y 94 403 21 89 (información técnica). Fax: 94 403 21 00.

- Esleitzeko era: lehiaketa publikoa.

- Modalidad de adjudicación: concurso público.

- Izapideak: ohikoak eta hainbat irizpiderekin hasitako prozedura.

- Tramitación: ordinaria y procedimiento abierto con pluralidad de criterios.

- Esleitzeko era: hainbat irizpide. Eskaintzak baloratzeko irizpideak, duten garrantziaren arabera, handienetik txikienera, eta ematen zaien haztapenaren arabera. Puntuazioa orotara: 100 puntu [behean aipatzen diren a) eta b) idatz-zatietako atalei dagozkien haztapenen batuketak eta guztizko puntuazioak bat egin behar dute beti].

- Forma: pluralidad de criterios. Criterios de valoración de las ofertas relacionados por orden decreciente de importancia y por la ponderación que se les atribuye. Puntuación total: 100 puntos [la suma de las ponderaciones de los grupos correspondientes a las letras a) y b) siguientes debe ser siempre igual a la puntuación total].

a) Formulak aplikatuz automatikoki ebalua daitezkeen irizpideak:

a) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas:

- Prezioa: haztapena, 51 puntu.

- Precio: ponderación: 51 puntos.

- Formula: puntuaziorik altuena eskaintza ekonomikoenari emango zaio, hots, 51 puntu, eta gainerakoak alderantzizko proportzioan balioetsiko dira.

- Fórmula: se valorará con la máxima puntuación la oferta más económica 51 puntos y el resto de forma inversamente proporcional.

- Atal honen haztapena, guztira: 51 puntu.

- Ponderación total de este grupo: 51 puntos.

b) Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak: bai.

b) Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: sí.

- Atal honen haztapena, guztira: 49 puntu.

- Ponderación total de este grupo: 49 puntos.

- Gela mugikorraren barneko eta kanpoko diseinua: haztapena 9 puntu.

- Diseño exterior e interior del aula móvil: ponderación 9 puntos.

Gela mugikorraren kanpoko irudia arretaz baloratuko da, lortu nahi diren mezu eta helburuekin bat egin dezan. Arreta berezia jarriko zaio gelaren eta atentzio pertsonalerako gunearen barneko antolaerari, giroan harmonia perfektua lortzeko.

La imagen exterior del aula móvil será cuidadosamente valorada para que coincida con el mensaje y objetivos a conseguir. Se prestará especial atención a la disposición interior tanto del aula como del área de atención personalizada, de manera que se consiga una perfecta armonía en el ambiente.

- Lan-programaren kalitate teknikoa: haztapena 40 puntu.

- Calidad técnica del programa de trabajo: ponderación 40 puntos.

Atal honetan hauek baloratuko dira: zein prestakuntza-helburu ezarri den; metodologia; eta prebentzioko kontzeptuak eta printzipioak barneratzeko zein ikuspuntu hartu den.

En este apartado se valorarán los objetivos formativos propuestos, la metodología y el enfoque dirigido a la asimilación de los conceptos y principios preventivos.

Jardueraren jasotzaileek barneratu beharreko arriskuen prebentzioaren arloko ezagutzekiko duten egokiera eta koherentziaren arabera baloratuko dira prestakuntzako helburuak, betiere jasotzaileen produkzio-jardunen eta hauekin zerikusia duten arrisku nagusien arabera. Puntu honetan, jarraian zerrendatzen den unitate didaktiko edo gai bakoitzari 10 puntu emango zaio gehienez.

Los objetivos formativos se valorarán en función de la adecuación y la coherencia para con los conocimientos en materia de prevención de riesgos que deban adquirir las personas receptoras de la actividad, en función de sus actividades productivas y los principales riesgos relacionados con las mismas. En este punto se valorarán cada una de las unidades didácticas o temas que a continuación se relacionan hasta un máximo de 10 puntos.

1.- Pertsonen erorketak, maila ezberdinetan edo maila berean.

1.- Caídas de personas a distinto nivel y al mismo nivel.

2.- Makina eta/edo gailu mugikorrek harrapatzea.

2.- Atrapamiento por maquinas y/o dispositivos móviles.

3.- Gehiegizko esfortzuak.

3.- Sobreesfuerzos.

4.- Kontaktu elektrikoak.

4.- Contactos eléctricos.

5.- Lan-metodorik eza.

5.- Ausencia de método de trabajo.

6.- Prozedurari buruzko informazioa, lan-istripuen edo laneko gaixotasunen kasuan.

6.- Información sobre el procedimiento en caso de accidente de trabajo o enfermedad profesional.

7.- Gauzek eta tresnek eragindako kolpeak eta ebakiak.

7.- Golpes y cortes por objetos y herramientas.

8.- Substantzia toxikoen eraginpean egotea.

8.- Exposición a sustancias tóxicas.

9.- Leherketak eta suteak.

9.- Explosiones e incendios.

10.- Muturreko giro-tenperaturetan egotea.

10.- Exposición a temperaturas ambientales extremas.

11.- Laneko gaixotasunak.

11.- Enfermedades profesionales.

12.- Objektuak zapaltzea.

12.- Pisadas sobre objetos.

13.- Neke fisikoa, mentala eta laneko asegabetasuna.

13.- Fatiga física, mental e insatisfacción laboral.

14.- Babes kolektiboak eta norberaren babeserako ekipoak.

14.- Protecciones colectivas y equipos de protección individual.

15.- Prebentzioa enpresan noiz txertatu zen.

15.- Integración de la prevención en la empresa.

Prestakuntzaren jasotzaileei eta prestazioaren baldintzei (lantokian berean kokatzea, gailu mugikorra) begira tresna eta metodo didaktiko egokienak erabiltzea, eta laneko arriskuei buruzko ezagutzak irakastea kontuan hartuko dira metodologia eta ikuspuntua baloratzeko, 30 puntu gehienez. Honela:

La metodología y el enfoque se valorarán como la utilización de las herramientas y métodos didácticos mas adecuados respecto a las personas receptoras de la formación, a las condiciones de la prestación (ubicación en el mismo lugar de trabajo, dispositivo móvil) y los conocimientos sobre riesgos laborales a impartir asignando una puntuación máxima de 30 puntos con el siguiente desglose:

- Kanpaina mugikorraren kudeaketa, kontrol, balorazio, funtzionamendu eta zabalkundeari buruzko hobekuntza edo berrikuntza proposamenak: 5 puntu.

- Propuestas de mejoras o aspectos novedosos relativos a la gestión, control, valoración, funcionamiento y difusión de la campaña móvil: 5 puntos.

- Informatika-aplikazioaren eta gela mugikorretan erakutsiko den dibulgazio-materialaren ezaugarrien deskribapena: 10 puntu.

- Descripción de las características de la aplicación informática y del material divulgativo que se expondrá en las aulas móviles: 10 puntos.

- Ikus-entzunezko ekipamendua, informatikakoa eta ekipamendu teknikoaren deskribapena: 5 puntu.

- Descripción del equipamiento audiovisual, informático y técnico: 5 puntos.

- Lan-programa eta EAEko poligono nagusiak jasoko dituen jardun-ibilbidearen proposamena: 10 puntu.

- Programa de trabajo y propuesta de itinerario de actuación, que recogerá los principales polígonos de la CAPV: 10 puntos.

- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 524.000 euro, zerga guztiak barne (2011rako, 221.244 euroko ordainketa-kreditua eta, 2012rako, 302.756 euroko konpromiso-kreditua).

- Presupuesto máximo de licitación: 524.000 euros, incluidos todos los impuestos (221.244 euros como crédito de pago para el 2011 y 302.756 euros como crédito de compromiso para 2012).

- Burutzeko epea: kontratua burutzeko epea kontratazio-organoak hasteko agindua ematen duenean hasiko da, eta 2012ko uztailaren 15a arte iraungo du.

- Plazo de ejecución: el plazo de ejecución del contrato comenzará desde la orden de inicio dada por el órgano de contratación hasta el 15 de julio de 2012.

- Luzapena: bai.

- Prórroga: sí.

- Burutzeko lekua: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundea.

- Lugar de ejecución: Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.

- Agiriak eta argibideak eskuratzea: argibideak Osalaneko Zuzendaritza Nagusian eskura ditzakete interesdunek (Dinamita bidea z/g, Gurutzeta-Barakaldo, Bizkaia), baita interneteko helbide hauetan ere: www.ej-gv.es eta www.osalan.net.

- Obtención de documentación e información: la información se encuentra a disposición de los interesados en la Dirección General de Osalan, sita en el Camino de la Dinamita, s/n. Cruces-Barakaldo (Bizkaia), en www.ej-gv.es y en www.osalan.net.

- Behin-behineko fidantza: ez da beharrezkoa.

- Garantía provisional: no se exige.

- Eskaintza eredua: administrazio-klausula zehatzen pleguan eranskin gisa datorrena.

- Modelo de proposición: el que figura como anexo al pliego de cláusulas administrativas particulares.

- Eskaintzak aurkezteko epea eta lekua: apirilaren 19a, 12:00ak arte; lekua: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Administrazio, Antolamendu eta Giza Baliabideen Zuzendariordetzako Zerbitzu Nagusien Erregistroa, Dinamita bidea z/g, Gurutzeta-Barakaldo (Bizkaia) 48903.

- Plazo y lugar de presentación: 19 de abril hasta las 12:00 horas; lugar: Registro de los Servicios Centrales de la Subdirección de Admón., Org. y RR.HH de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, sito Camino de la Dinamita, s/n Cruces-Barakaldo (Bizkaia) 48903.

- Jendaurreko irekiera: «C» gutun-azalen eskaintzak 2011ko maiatzaren 9ko 12:00etan irekiko dira jendaurrean Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundean (Administrazio, Antolamendu eta Giza Baliabideen Zuzendariordetzako Zerbitzu Nagusietako Kontratazio Mahaia), Dinamita bidea z/g, Gurutzeta-Barakaldo (Bizkaia) 48903.

- Apertura pública: la apertura pública de proposiciones de sobres «C» se celebrará a las 12:00 horas del día 9 de mayo de 2011 en Osalan, Servicio de Contratación de los Servicios Centrales de la Subdirección de Admón., Org. y RR.HH de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, sito en Camino de la Dinamita, s/n de Cruces-Barakaldo (Bizkaia) 48903.

- «B» gutun-azalen eskaintzak 2011ko maiatzaren 11ko 12:00etan irekiko dira jendaurrean Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundean (Administrazio, Antolamendu eta Giza Baliabideen Zuzendariordetzako Zerbitzu Nagusietako Kontratazio Mahaia), Dinamita bidea z/g, Gurutzeta-Barakaldo (Bizkaia) 48903.

- La apertura pública de proposiciones de sobres «B» se celebrará a las 12:00 horas del día 11 de mayo de 2011, en Osalan, Servicio de Contratación de los Servicios Centrales de la Subdirección de Admón., Org. y RR.HH de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, sito en Camino de la Dinamita, s/n de Cruces-Barakaldo (Bizkaia) 48903.

- Aurkeztu beharreko agiriak: Lizitatzaileek hiru gutun-azal aurkeztu beharko dituzte («A», «B» eta «C»), lehiaketa hau arautzen duten administrazio-klausula zehatzen pleguan eta betekizun teknikoen pleguan jasotako agiriak dituztela.

- Documentación a presentar: los licitadores deberán presentar tres sobres «A», «B» y «C» con el contenido previsto en el pliego de cláusulas administrativas particulares y en el de bases técnicas que rigen en este contrato.

- Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.contratacion.info.

- En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info.

- Iragarkien gastuak: laurehun eta sei euro eta berrogeita bederatzi zentimo (406,49); esleipendunak ordainduko ditu.

- Gastos de anuncios: cuatrocientos seis euros con cuarenta y nueve céntimos (406,49) a cuenta de los adjudicatarios.

Barakaldo, 2011ko martxoaren 2a.

En Barakaldo, a 2 de marzo de 2011.

OSALANeko zuzendari nagusia,

La Directora General de OSALAN,

PILAR COLLANTES IBÁÑEZ.

PILAR COLLANTES IBÁÑEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental