Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

64. zk., 2011ko apirilaren 1a, ostirala

N.º 64, viernes 1 de abril de 2011


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua
Lanbide-Servicio Vasco de Empleo
1883
1883

ERABAKIA, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluak 2011ko otsailaren 17an hartutakoa. Erabaki horren bitartez onartzen da, enplegurako lanbide-heziketaren azpisistemaren esparruan, lan-eskaintzarako prestakuntzari dagokionez, lehentasunez langabezian dauden langileei zuzendutako prestakuntza-ekintzak garatzeko 2011ko ekitaldiari dagozkion dirulaguntzen deialdia.

ACUERDO del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 17 de febrero de 2011, por el que se aprueba la convocatoria de subvenciones en el marco del subsistema de formación profesional para el empleo, en materia de formación de oferta, para la realización de acciones formativas dirigidas prioritariamente a trabajadores y trabajadoras desempleadas, correspondiente al ejercicio 2011.

Azaroaren 5eko 1441/2010 Errege Dekretu bidez Euskal Autonomia Erkidegoari eskualdatu zitzaizkion, lan, enplegu eta enplegurako lanbide-heziketaren alorretako lan-legeria gauzatzeko Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoak garatzen dituen funtzioak eta zerbitzuak.

Mediante Real Decreto 1441/2010, de 5 de noviembre, se traspasaron a la Comunidad Autónoma del País Vasco las funciones y servicios en materia de ejecución de la legislación laboral en el ámbito del trabajo, el empleo y la formación profesional para el empleo que realiza el Servicio Público de Empleo Estatal.

Eskualdatutako funtzio eta zerbitzuen kudeaketa Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak bere gain hartu zuen. Abenduaren 23ko 2/2009 Legearen, hau da, Euskal Autonomia Erkidegoaren 2010 ekitaldirako aurrekontu orokorrak onartzeko denaren bigarren xedapen gehigarriaren bitartez sortu zen Lanbide entitatea. Aipatutako xedapena azaroaren 30eko 329/2010 Dekretuaren, hau da, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren estatutuak onartzeko denaren, eta abenduaren 28ko 354/2010 Dekretuaren, hau da, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren jardueren hasiera eta bitarteko pertsonalak eta materialak atxikitzeko baldintzak arautzeko denaren bitartez garatu zen.

La gestión de las funciones y servicios traspasados fue asumida por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, entidad creada mediante la disposición adicional segunda de la Ley 2/2009, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2010. Esta disposición fue objeto de desarrollo mediante el Decreto 329/2010, de 30 de noviembre, por el que se aprueban los estatutos de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo y el Decreto 354/2010, de 28 de diciembre, que regula el inicio de actividades de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo y las condiciones de adscripción de medios personales y materiales.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak bere gain hartutako funtzioen artean, lehentasunez langabezian dauden pertsonei zuzendutako enplegurako lanbide-heziketaren kudeaketa dago, kasuan-kasuan diruz lagun daitezkeen deialdien onarpena eta izapidetzea barne hartuta.

Entre las funciones asumidas por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, se encuentran las referidas a la gestión de la formación profesional para el empleo dirigida prioritariamente a personas desempleadas, incluida la aprobación y tramitación de las correspondientes convocatorias subvencionales.

Enplegurako lanbide-heziketako ekintzak, langabezian dauden langileei beren enplegagarritasuna sustatzeko eskain daitezkeen zerbitzu garrantzitsuenetako bat dira; izan ere, lanbide jakin baterako langabetuen kualifikazioa hobetzeko balio dute, lanbide-arlo jakin bateko ezagupenak sakontzeko egokiak dira eta sektore eta jarduera ekonomiko desberdinetan erabil daitezkeen zeharkako tresnak eta gaitasunak eskuratzeko lagungarriak dira. Zentzu horretan, enplegurako lanbide-heziketa, oro har, enplegu-politika aktiboen bitartekorik osoena da, bere baitan modu orokor eta integratuan sartzen direlarik orientazio- eta aholkularitza-lana, prestakuntza-ekintzaren garatze eraginkorra -alderdi teorikoa eta praktikoa barne hartuta-, lanez kanpoko lanbide-praktiken garapena, kontratazio-konpromisoen eskaintza eta, batez ere, langabezian eta lanean dauden pertsonekin lanbide-heziketaren azpisisteman garatzen den prestakuntza-ibilbideari eta lanbide-ibilbideari dagokion garrantzia azpimarratzen da.

Las acciones de formación profesional para el empleo están concebidas como uno de los principales servicios que se pueden ofrecer a los trabajadores y trabajadoras que se encuentran en desempleo de cara a potenciar la empleabilidad de los mismos, mejorando su cualificación orientada al desarrollo de una profesión concreta, incidiendo en el conocimiento de un área profesional determinada, y dotando de herramientas y competencias transversales aplicables al conjunto de los sectores y actividades económicas. En este sentido, la formación profesional para el empleo, en su conjunto, es la herramienta más completa de las políticas activas de empleo, considerando de una forma global e integrada la labor de orientación y asesoramiento, impartición efectiva de la acción formativa, con su vertiente teórica y práctica, la realización de prácticas profesionales no laborales, el ofrecimiento de compromisos de contratación, y sobre todo, la dimensión de itinerario formativo y profesional que se desarrolla con las personas desempleadas y ocupadas en este subsistema de formación profesional.

Europar Batasunean ezagupena oinarrian duen ekonomiaren funtsezko euskarritzat jotzen da Etengabeko Ikaskuntza; globalizazioko ekonomikoak ekarritako aldaketa ekonomikoei eta sozialei erantzuteko funtsezkoa da, eta enplegua indartzeko eta erreforma ekonomikoa eta gizarte-kohesioa laguntzeko balio du.

En el ámbito de la Unión Europea, el Aprendizaje Permanente es considerado un pilar fundamental de la estrategia de empleo en una economía basada en el conocimiento, con el objeto de responder a los cambios económicos y sociales fruto de la globalización económica, reforzando el empleo, contribuyendo a la reforma económica y a la cohesión social.

Europako Gizarte Funtsaren «Egokigarritasuna eta Enplegua» Programa Operatiboaren barruan, lan-txertakuntzarako prestakuntza-ibilbide integratuen kofinantzaketa aurreikusten da 2007-2013 aldirako. Xede horretarako, orientazioa emateko eta kualifikazioa lortzeko prestakuntza-ekintzak barne hartzen dira, bai eta lanez kanpoko lanbide-praktikak ere, lan-merkatuaren eskakizunak kontuan hartuta langileen kualifikazioa hobetzearren.

El Programa Operativo «Adaptabilidad y Empleo» del Fondo Social Europeo para el período 2007-2013 contempla la cofinanciación de itinerarios integrados de formación para la inserción laboral, mediante acciones formativas de orientación, cualificación y prácticas profesionales no laborales, que incidan en a cualificación de los trabajadores y trabajadoras según los requerimientos del mercado de trabajo.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak, lan-merkatuko lan-ehunetan antzemandako beharrak kontuan hartuta, EAEko lurralde-esparruan garatu beharreko prestakuntza-ekintzen plangintza egin du, prestakuntza-espezialitateen arabera, lehentasunez langabezian dauden langileen ezaugarrietara egokitzeko eta ekoizpen-sektoreek dituzten beharretara egokitzeko. Prestakuntza-ekintzen plangintza oinarrian hartuta, garatu beharreko ekintzen programazioaren eskaintza osatu da, programatu beharreko prestakuntza-espezialitateak, prestakuntza-moduluak eta -orduak, ikastaro kopurua eta horien lurralde-banaketa barne hartuta; guztia deialdi honen I. eranskinean jasota dago.

Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, teniendo en cuenta las necesidades detectadas en el tejido laboral del mercado de trabajo, ha realizado la planificación de las acciones formativas a desarrollar en el ámbito territorial del País Vasco, por especialidades formativas, al objeto de adecuarse a las características de los trabajadores y trabajadoras desempleados/as prioritariamente, y a las necesidades de los sectores productivos. En base a esta planificación de las acciones formativas, se ha determinado la oferta de programación de acciones a realizar, con las especialidades formativas a programar, los módulos y horas formativas, el número de cursos y su distribución territorial, según el anexo I de esta convocatoria.

Aipatutako guztia kontuan hartuta, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluak, dagokion hausnarketa egin eta gero, honako akordio hau hartu zuen 2011ko otsailaren 17ko bilkuran, bertaratutako guztien adostasunarekin:

Por todo ello, el Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, previa la correspondiente deliberación, en la sesión celebrada el día 17 de febrero de 2011, adopta por unanimidad de los asistentes el siguiente

AKORDIOA

ACUERDO

Lehenengoa.- Enplegurako lanbide-heziketaren azpisistemaren esparruan, lan-eskaintzarako prestakuntzari dagokionez, Euskal Autonomia Erkidegoan, lehentasunez, langabezian dauden langileei zuzendutako prestakuntza-ekintzak garatzeko, 2011ko ekitaldiari dagozkion dirulaguntzen deialdia onartzea.

Primero.- Aprobar la convocatoria de subvenciones en el marco del subsistema de formación profesional para el empleo, en materia de formación de oferta, para la realización de acciones formativas dirigidas prioritariamente a trabajadores y trabajadoras desempleadas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, correspondiente al ejercicio 2011, en los términos que se recogen a continuación.

Bigarrena.- Akordio hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.- Ordenar la publicación del presente Acuerdo en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko otsailaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de febrero de 2011.

Lanbideren Administrazio Kontseiluko presidentea,

La Presidenta del Consejo de Administración,

MARÍA GEMMA ARÁNZAZU ZABALETA ARETA.

MARÍA GEMMA ARÁNZAZU ZABALETA ARETA.

Administrazio Kontseiluko idazkaria,

El Secretario del Consejo de Administración,

JAVIER RAMOS SALAZAR.

JAVIER RAMOS SALAZAR.

ENPLEGURAKO PRESTAKUNTZAREN LANBIDE HEZIKETAREN AZPISISTEMAREN ESPARRUAN, LAN-ESKAINTZARAKO PRESTAKUNTZARI DAGOKIONEZ, LEHENTASUNEZ, LANGABEZIAN DAUDEN LANGILEEI ZUZENDUTAKO PRESTAKUNTZA EKINTZAK GARATZEKO 2011KO EKITALDIARI DAGOZKION DIRULAGUNTZEN DEIALDIA

CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES EN EL MARCO DEL SUBSISTEMA DE FORMACIÓN PROFESIONAL PARA EL EMPLEO, EN MATERIA DE FORMACIÓN DE OFERTA, PARA LA REALIZACIÓN DE ACCIONES FORMATIVAS DIRIGIDAS PRIORITARIAMENTE A TRABAJADORES Y TRABAJADORAS DESEMPLEADAS, CORRESPONDIENTE AL EJERCICIO 2011

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Deialdi honen xedea da enplegurako lanbide-heziketaren azpisistemaren esparruan, lan-eskaintzarako prestakuntzari dagokionez, lehentasunez langabezian dauden langileei zuzendutako prestakuntza-ekintzak garatzeko 2011ko ekitaldiari dagozkion laguntzak arautzea.

Es objeto de esta convocatoria la regulación de las ayudas para la realización de acciones formativas dirigidas prioritariamente a trabajadores y trabajadoras desempleadas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, dentro del subsistema de formación profesional para el empleo en materia de formación de oferta, correspondiente al ejercicio 2011.

2. artikulua.- Baliabide ekonomikoak eta Europako Gizarte Funtsaren kofinantzaketa.

Artículo 2.- Recursos económicos y cofinanciación del Fondo Social Europeo.

1.- Deialdi honen xede diren laguntzak finantzatzeko baliabide ekonomikoak 23.000.000 euroko kantitatera iristen dira.

1.- Los recursos económicos destinados a la financiación de las ayudas objeto de esta convocatoria ascienden a 23.000.000 de euros.

2.- Deialdi honen babespean onartutako prestakuntza-ekintzek Europako Gizarte Funtsaren kofinantzaketa eskura dezakete, 2007-2013 aldian garatuko den 2007ES05UPO001 Egokigarritasuna eta Enplegua Eskualde Anitzeko Programa Operatiboaren bitartez. Aipatutako kofinantzaketa % 50ekoa izango da «Eskualde-lehiakortasuna eta enplegua» Lehentasunaren barruan dauden eskualdeen kasuan, eta horien artean dago Euskal Autonomia Erkidegoa.

2.- Las acciones formativas aprobadas al amparo de esta convocatoria podrán ser objeto de cofinanciación por el Fondo Social Europeo, a través del Programa Operativo Plurirregional de Adaptabilidad y Empleo n.º 2007ES05UPO001, a desarrollar para el período 2007-2013, con una cofinanciación del 50% para las regiones de Objetivo «Competitividad regional y empleo», como es el caso de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

3. artikulua.- Diruz lagun daitekeen jarduera.

Artículo 3.- Actuación subvencionable.

Dirulaguntza jaso ahal izango dute 6. artikuluan aurreikusitako hartzaileak xede dituzten prestakuntza-ekintzen programazioak eta gauzatzeak, I. eranskinean barne hartutako prestakuntza-eskaintzako espezialitateetakoak direnak; I. eranskin horretan zehaztuta daude prestakuntza-moduluak eta ordu kopurua, ikastaro kopurua eta horien lurralde-banaketa.

Podrá ser objeto de subvención la programación y ejecución de acciones formativas dirigidas a los destinatarios previstos en el artículo 6 y relativas a las especialidades que componen la oferta formativa recogida en el anexo I, en el que se detallan los módulos y horas formativas, el número de cursos y su distribución territorial.

Prestakuntza-espezialitateen programazioari dagokionez, ibilbide osoak programa daitezke -espezialitatearen ordu guztiak barne hartzen dira kasu horretan-, edo ibilbide partzialak programa daitezke -prestakuntza-espezialitateen fitxategian ezarritakoak baino ordu gutxiago programatzen dira kasu horretan-. Espezialitate modulatuen kasuan, ibilbide partzialak programatuko dira, espezialitateko prestakuntza-modulu bat edo gehiago osatzen bada bakarrik.

Las especialidades formativas se programan por itinerarios completos, cuando lo hacen por la totalidad de las horas de la especialidad, o por itinerarios parciales, cuando se programen por menos horas de las establecidas en el fichero de especialidades formativas. En el caso de las especialidades moduladas solo se programan por itinerarios parciales cuando completen uno o varios módulos formativos de los que conforman la especialidad.

Prestakuntza-ekintzetan barne hartuko dira, prestakuntza-espezialitate nagusiaz gain, deialdi honetako prestakuntza-eskaintzan zehazten diren prestakuntza-espezialitate osagarriak. Edozein modutan, ekintza orotan «Lan-txertakuntza, ingurumen-sentsibilizazioa eta genero-berdintasuna» prestakuntza-espezialitatea (FCOO03) programatuko da, salbuespenik gabe. Espezialitate osagarrien ordu kopuruaren eta lanerako espezialitatearen ordu kopuruaren arteko batuketa egitean lortzen den emaitzak erabakiko du prestakuntza-ekintzaren iraupena.

Las acciones formativas incluirán, además de la especialidad formativa principal, las especialidades formativas complementarias que se determinan en la oferta formativa de esta convocatoria. En todo caso, se programará en todas las acciones la especialidad de formación complementaria de «Inserción laboral, sensibilización medioambiental y en la igualdad de género» (Código FCOO03), sin excepción. Las horas de estas especialidades complementarias, sumadas a las horas de la especialidad ocupacional, determinarán la duración total de la acción formativa.

Prestakuntza-ekintzak 2011ko ekitaldian hasiko dira, deialdi honen ebazpena ematen denetik aurrera, eta 2012ko apirilaren 30a baino lehen amaituta egongo dira.

Las acciones formativas deberán iniciarse en el ejercicio 2011, a partir de la resolución de esta convocatoria y finalizar antes del día 30 de abril de 2012.

4. artikulua.- Prestakuntza-ekintzak: betekizunak eta gauzatzeko baldintzak.

Artículo 4.- Acciones formativas: requisitos y condiciones de ejecución.

1.- Prestakuntza eskaintzeko, kalitatea bermatzeko metodologikoki onar daitezkeen irakaskuntza-ordutegiak jarraituko dira. Parte-hartzaileek eguneko 8 prestakuntza-ordu jaso ahal izango dituzte gehienez ere, nahiz eta salbuespenetan bakarrik onartuko diren iraupen hori duten ekintzak. Egunean gehienez ere 5 orduko iraupena edukiko dute honako arlo hauek: Administrazioa eta Kudeaketa (ADG), Merkataritza eta Marketina (COM), Arte Grafikoak (ARG), Informatika eta Komunikazioa (IFC), Gizarte eta Kultur Zerbitzuak (SSC), Irudi Pertsonala (IMP) eta Segurtasuna eta Ingurumena (SEA).

1.- La formación se impartirá con sujeción a horarios de impartición metodológicamente aceptables para garantizar la calidad. Como máximo, los participantes podrán recibir 8 horas diarias de formación, aunque acciones con esa duración sólo se autorizarán en supuestos excepcionales. Las familias Administración y Gestión (ADG), Comercio y Marketing (COM), Artes Gráficas (ARG), Informática y comunicaciones (IFC), Servicios Socioculturales y a la Comunidad (SSC), Imagen Personal (IMP) y Seguridad y Medio Ambiente (SEA), tendrán un horario máximo de duración de 5 horas diarias.

2.- Prestakuntza eskaintzen duten ikastegiek edo entitateek goizez, arratsaldez, edo goizez eta arratsaldez programatu ahal izango dituzte prestakuntza-ekintzak. Goizez edo arratsaldez egiten bada, kasuan-kasuan erabiliko den ikasgelan deialdi honetako prestakuntza-ekintza bakar bat aurreikusi ahal izango da goiza osoan, edo arratsalde osoan. Prestakuntza-ekintza goizez eta arratsaldez eskaintzen bada, gutxienez ordu eta erdiko eta gehienez bi ordu eta erdiko atsedena aurreikusiko da, ekintzako ikasleen guztizkoa kontuan hartuta atsedena malgutzeko eskabidea egiten den kasuan izan ezik.

2.- Los centros o entidades que impartan la formación podrán programar las acciones formativas en horario de mañana, de tarde o partido entre la mañana y la tarde. En caso de programarse de mañana o de tarde, únicamente se podrá prever una acción formativa de esta convocatoria en dichas aulas a lo largo de la mañana o de la tarde. En caso de que la acción formativa se realice en horario de mañana y tarde se deberá observar un descanso mínimo de hora y media y máximo de dos horas y media, excepto solicitud de flexibilizar dicho descanso por el total de los alumnos de la acción.

5. artikulua.- Dirulaguntzaren onuradunak.

Artículo 5.- Beneficiarios de la subvención.

Deialdi honetan aurreikusitako laguntzen onuradun izan daitezke, Prestakuntza Ikastegi eta Entitateen Estatuko Erroldan, Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruaren barruan, izena emanda dauden eta, hala badagokie, ziurtatuta dauden prestakuntza-ikastegiak eta -entitateak.

Podrán beneficiarse de las ayudas previstas en esta convocatoria los centros y entidades de formación que se encuentren inscritos y, en su caso, acreditados, en el Registro Estatal de Centros y Entidades de Formación, en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Modu berean, dirulaguntzen onuradun izan daitezke enplegurako lanbide-heziketa eskaintzen duten sindikatu- eta enpresa-elkarteak, prestakuntza beraiek eskaintzen dutenean edo prestakuntza-programetan barne hartuta dituzten ikastegien edo entitateen bitartez egiten dutenean; guztiek behar den bezala izena emanda edo ziurtatuta egon beharko dute.

Asimismo, podrán ser beneficiarios de las subvenciones las organizaciones sindicales y empresariales que impartan formación profesional para el empleo por sí mismas o a través de los centros o entidades contemplados en sus programas formativos, los cuales deberán estar debidamente inscritos o acreditados.

6. artikulua.- Prestakuntzaren hartzaileak.

Artículo 6.- Destinatarios de la formación.

1.- Arau honetan aurreikusitako prestakuntza-ekimenetan parte hartu ahal izango dute:

1.- Podrán participar en las iniciativas de formación previstas en esta norma:

a) Lehentasunez, eta prestakuntza hasten duten pertsonen guztizkoarekiko gutxienez 100etik 60ko partaidetzarekin, Enplegu Zerbitzu Publikoetan izena emanda dauden langabetuek.

a) Con carácter prioritario, y con una participación de al menos el 60 por 100 respecto del total de las personas que inician la formación, los trabajadores y trabajadoras desempleados/as inscritos en los Servicios Públicos de Empleo.

Prestakuntza-ekintzetan parte hartzen duten langabetuak kontziliazio, garraio, mantenu eta ostaturako laguntzen eta, hala badagokie, beken onuradun izan daitezke, araudiak aurreikusitako baldintzen arabera. Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Enplegu Bulegoetan eskura daiteke laguntzei buruzko informazioa.

Las personas desempleadas que participen en las acciones formativas podrán ser beneficiarias de ayudas por conciliación, transporte, manutención, alojamiento y, en su caso, becas, en los términos previstos reglamentariamente. Las Oficinas de Empleo de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo facilitará información sobre estas ayudas.

b) Lehentasunik gabe, eta prestakuntza hasten duten pertsonen guztizkoarekiko 100etik 40ko partaidetzarekin, gehienez ere, lanean egonik laguntza eskatzen duten langileek.

b) Con carácter no prioritario, y con una participación máxima de hasta el 40 por 100 respecto del total de las personas que inician la formación, los trabajadores y trabajadoras ocupados/as que lo soliciten.

2.- Eskaintzen diren prestakuntza-ekintzetako partaideek Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuan langabetu gisa edo nekazaritza-langile gisa izena emanda egon behar dute, prestakuntzaren hasieran; eta lanean ari diren langileen kasuan, dagokien eskabidea aurkeztu behar dute. Eskabidea prestakuntza-jarduera garatzen duten entitateetan aurkez dezakete, eta beraiek arduratuko dira Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuari jakinarazteaz, ezartzen den prozedura jarraituz.

2.- Los participantes en las acciones formativas que se oferten deberán, al inicio de la formación, figurar inscritos como desempleados o trabajadores agrarios en Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, o bien, en el caso de los trabajadores y trabajadoras ocupados/as, presentar la correspondiente solicitud. Esta solicitud podrá presentarse ante las entidades que desarrollen la actividad formativa, quienes lo comunicarán a Lanbide-Servicio Vasco de Empleo mediante el procedimiento que se establezca.

3.- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak lehen hautaketa egingo du aurreko atalean aurreikusitako pertsonen artean, kontuan hartuta plangintzan ezarritako helburuak, programazioan barne hartutako prestakuntza-ekintzen ezaugarriak, langileen prestakuntza-beharrak eta bi sexuen arteko aukera-berdintasunaren printzipioa. Prestakuntza-ekintzetan parte hartuko duten pertsonen behin betiko hautapena prestakuntza eskainiko duten arduradunek egitea erabaki dezake Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak.

3.- Lanbide-Servicio Vasco de Empleo realizará una preselección entre las personas previstas en el apartado anterior de acuerdo con los objetivos fijados en la planificación, las características de las acciones formativas incluidas en la programación, las necesidades de formación de los trabajadores y trabajadoras, así como el principio de igualdad de oportunidades entre ambos sexos. Lanbide-Servicio Vasco de Empleo podrá determinar que la selección definitiva de las personas que participen en las acciones formativas se realice por los responsables de impartir la formación.

4.- Parte-hartzaileek prestakuntza-ekintzetara bertaratu behar dute eta probetxua atera behar diete; ekintzetatik kanporatzeko arrazoiak izango dira honako hauek:

4.- Los participantes deberán asistir y seguir con aprovechamiento las acciones formativas, constituyendo causa de exclusión de las mismas:

- Hilean hirutan baino gehiagotan ekintzara arrazoirik gabe ez bertaratzea.

- Incurrir en más de tres faltas de asistencia no justificadas al mes.

- Ez-bertaratze metatua prestakuntza-ekintzaren iraupenaren % 25era iristea, edozein arrazoi dela medio. Langilea prestakuntza-ekintza hasi eta beranduago sartzen bada, ez-bertaratzea kalkulatzeko kontuan hartuko da ikaslea ekintzan sartzen denetik ekintza amaitu bitartera geratzen den ordu kopurua.

- La inasistencia acumulada del 25% de la duración de la acción formativa, sea por la causa que fuere. En el supuesto de que el trabajador se haya incorporado con posterioridad al inicio de la acción formativa, la inasistencia se calculará sobre las horas que restan desde la incorporación efectiva del alumno hasta el final de la misma.

- Prestakuntza eskaintzen duen ikastegiak edo entitateak eta Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak ekintzari behar bezalako etekina ateratzen ez zaiola edo langilearen portaera egokia ez dela iriztea.

- La falta de aprovechamiento o el comportamiento indebido apreciado por el centro o entidad que imparta la formación y Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

Kanporatzeko arrazoi bat dagoela baieztatzen bada, prestakuntza-ikastegiak edo -entitateak kanporatzeko idatzizko proposamen arrazoitua bidaliko dio dagokion Enplegu Bulegoari, eta horrek jakinaraziko dio ikasleari kanporatzeko prozedura martxan jarriko dela, hartara, jakinarazpena jaso eta hurrengo bost egun naturaleko epean egoki irizten dituen alegazioak aurkezteko aukera izan dezan. Epe hori amaitzean, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari orokorrak prozeduraren ebazpena emango du, ikaslearen kanporatzea edo jarraipena erabakiz.

Constatada la concurrencia de una causa de exclusión, el centro o entidad de formación formulará por escrito la propuesta fundamentada de exclusión a la correspondiente Oficina de Empleo, que remitirá comunicación al alumno del inicio del procedimiento de exclusión para que en el plazo de cinco días naturales siguientes al día de la notificación presente las alegaciones oportunas. Pasado dicho plazo el Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo resolverá el procedimiento determinando la exclusión o continuidad del alumno/a.

7. artikulua.- Dirulaguntzen kopuru maximoa.

Artículo 7.- Importe máximo de las subvenciones.

Dirulaguntzaren zenbatekoa 10. artikuluan xedatutakoaren arabera kalkulatuko da. Edozein modutan, prestakuntza-ekintza bakoitzerako emango den dirulaguntzaren kopuru maximoa, ekintzaren ordu kopurua, ikasle kopuruarekin eta ondoren datozen moduluei dagokien zenbatekoarekin biderkatzean lortzen den biderkadura izango da.

El importe de la subvención se calculará de conformidad con lo dispuesto en el artículo 10. En todo caso, la cuantía máxima de subvención a conceder por cada acción formativa se determinará mediante el producto del número de horas de la misma por el número de alumnos y por el importe de los siguientes módulos, en función del nivel de la formación:

Irakaskuntza-modalitatea

Modalidad de Impartición

Prestakuntza-maila, Aurrez aurrekoa

Nivel de Formación presencial

- Oinarrizkoa: 9 euro

- Básico: 9 euros

- Goi-mailakoa: 13 euro

- Superior: 13 euros

«Oinarrizko» modulua aplikatuko da, oinarrizko gaitasunak eta kualifikazioak garatzeko trebakuntza ematen duten zehar-irakasgaiak edo irakasgai generikoak eskaintzean.

El módulo de «nivel básico» se aplicará cuando se trate de impartir formación en materias transversales o genéricas, que capacita para desarrollar competencias y cualificaciones básicas.

«Goi-mailako» modulua aplikatuko da, prestakuntzaren barruan espezializazioa eskatzen duten eta/edo programazio- eta/edo zuzendaritza-gaitasunak garatzeko trebakuntza ematen duten irakasgaiak badaude.

El módulo de «nivel superior» se aplicará cuando la formación incorpore materias que impliquen especialización y/o capacite para desarrollar competencias de programación y/o dirección.

8. artikulua.- Eskabideak aurkeztea.

Artículo 8.- Presentación de solicitudes.

1.- Deialdi honetako dirulaguntzak eskuratzeko eskabideak, Ebazpen honen II. eranskin gisa argitaratutako ereduan formalizatuko dira. Interesdunak diruz laguntzeko eskatutako prestakuntza-ekintza adina eskabide aurkeztuko dira.

1.- Las solicitudes para la obtención de subvenciones a las que se refiere esta convocatoria se formalizarán en el modelo que se publica como anexo II de esta Resolución. Se presentarán tantas solicitudes como acciones formativas solicite el interesado para que le sean subvencionadas.

Eskabide-inprimakiaren bi ale aurkeztuko dira. Interesdunak eskabidearen kopia bat nahi badu, hiru ale aurkeztuko dira.

El impreso de solicitud se presentará por duplicado. En caso de desear el interesado una copia de la solicitud se presentará por triplicado.

2.- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Zerbitzu Zentraletan aurkeztuko dira eskabideak, José Atxotegi 1, Arabako lurralde-esparruan; eta Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Enplegu Bulegoetan aurkeztuko dira Bizkai eta Gipuzkoako lurralde-esparruetan. Modu berean, Azaroaren 26ko 30/1992 Legearen, hau da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa denaren 38.4 artikuluan aurreikusten den moduan aurkez daitezke eskabideak.

2.- Las solicitudes se presentarán en los Servicios Centrales de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, sito en c/ José Atxotegi, 1, para el ámbito territorial de Álava, y en las Oficinas de Empleo de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo para el ámbito territorial de Bizkaia y Gipuzkoa. Así mismo, se podrán presentar en cualquiera de las formas previstas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3.- Eskabidearekin batera, honako dokumentazio hau aurkeztuko da:

3.- La solicitud deberá ir acompañada de la siguiente documentación:

a) Entitate edo erakunde eskatzaileak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituela ziurtatzen duten ziurtagiri eguneratuak.

a) Certificados actualizados acreditativos de que la entidad u organización solicitante se encuentra al corriente de sus obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social.

b) Entitatearen identifikazio fiskaleko txartela.

b) Tarjeta de identificación fiscal de la entidad.

c) Eskabidea sinatzen duen/duten pertsonak/ek pertsona juridiko eskatzailearen izenean jarduteko betetzen duen/duten ordezkaritzaren agiri bidezko akreditazioa.

c) Acreditación documental de la representación que ostenta la persona o personas firmantes de la solicitud, para actuar en nombre de la persona jurídica solicitante.

d) Entitate bakoitzak eskatutako prestakuntza-ekintza guztien laburpen-orria. Ikastegi bakoitzari dagokion prestakuntza-gaitasuna ziurtatuko da eta horretarako ikastegiak urte batean eskainiko duen ordu kopuruaren guztizkoa zehaztuko da, III. eranskinaren arabera. Xede horrekin, kontuan hartuko dira deialdi honetako 4. artikuluan jasotako irizpideak, eta prestakuntza-ekintzak hasteko aurreikusitako data 2011ko maiatzaren bigarren hamabostaldia izango da, aurreikuspen horren aurretik edo ondoren egiteko aukerari kalterik egin gabe.

d) Hoja resumen de todas las acciones formativas solicitadas por cada entidad certificando la capacidad formativa máxima de cada centro, siendo determinada ésta por el número de horas totales que el centro se compromete a impartir a lo largo de un año, según anexo III. Para ello se tendrán en cuenta los criterios recogidos en el artículo 4 de esta convocatoria y como fecha prevista de comienzo de las acciones formativas, la segunda quincena de mayo de 2011, sin perjuicio de que pueda ser anterior o posterior a esta previsión.

e) Enpresetan lanez kanpoko lanbide-praktikak egiteko konpromisoa ziurtatzen duen dokumentazioa, hala badagokio, IV. eranskinaren arabera. Praktiken konpromisoa banaka aurkeztuko da eskatutako prestakuntza-ekintza bakoitzaren kasuan.

e) Documentación acreditativa del compromiso para la realización de prácticas profesionales no laborales en empresas, en su caso, según anexo IV. El compromiso de prácticas se presenta individualizado para cada acción formativa solicitada.

f) Hirugarren Interesdunaren Datuen Alta Agiria, interesdunak eta kasuan-kasuan banku-entitateak behar den bezala beteta.

f) Documento de Alta de Datos de Tercero Interesado, debidamente cumplimentado por el interesado y la entidad bancaria correspondiente.

4.- Eskabideak eskatzen diren baldintzak betetzen ez baditu, interesdunari hamar egun balioduneko epea emango zaio, jakinarazpena egin eta biharamunetik hasita, hutsegitea edo akatsa zuzentzeko. Zuzenketarik egiten ez bada, eskabidea bertan behera geratuko da, eta azaroaren 26ko 30/1992 Legearen, hau da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa denaren 71. artikuluan -urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak egindako idazketadunean- aurreikusitako ondorioak eragingo dira.

4.- Si la solicitud no reuniera los requisitos exigidos se requerirá al interesado para que en un plazo de diez días hábiles, contados a partir del día siguiente al de su notificación, subsane la falta o defecto. De no hacerlo, se le tendrá por desistido de su solicitud, con los efectos previstos en el artículo 71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, en la redacción dada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

5.- Hilabete bateko epea utziko da eskabideak aurkezteko, deialdi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita.

5.- El plazo para la presentación de solicitudes será de un mes, a contar desde el día siguiente al de la publicación de esta convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco.

9. artikulua.- Prozedura eta Ebazpena.

Artículo 9.- Procedimiento y resolución.

1.- Deialdi honetan aurreikusitako dirulaguntzak emateko prozedura norgehiagoka-erregimenean izapidetuko da.

1.- El procedimiento de concesión de las subvenciones previstas en esta convocatoria se tramitará en régimen de concurrencia competitiva.

2.- Enplegurako Prestakuntza Zuzendaritza da eskabideak kudeatzeko eta izapidetzeko arduraduna.

2.- El órgano encargado de la gestión y tramitación de las solicitudes es la Dirección de Formación para el Empleo.

3.- Kide anitzeko organo batek ebaluatuko ditu eskabideak, hurrengo artikuluan aurreikusitako balorazio-irizpideen arabera, eta honako kide hauek osatuko dute aipatutako organoa:

3.- Las solicitudes serán evaluadas, de conformidad con los criterios de valoración previstos en el artículo siguiente, por un órgano colegiado integrado por los siguientes miembros:

- Lehendakaria: Enplegurako Lanbide Heziketako Arloko arduraduna edo bere ordezkaria.

- Presidente: el Responsable del Área de Formación Profesional para el Empleo o persona en quién delegue.

- Organokideak: Enplegurako Lanbide Heziketaren Arloko arduradunak izendatuko dituen lau teknikari; horietako bat idazkaria izango da.

- Vocales: cuatro técnicos que designe el Responsable del Área de Formación Profesional para el Empleo, uno de los cuales actuará como secretario.

4.- Aurreko paragrafoan aipatutako kide anitzeko organoak Ebazpen-proposamen bat landuko du eta deialdi honen ebazpena emateko eskumena duen Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren zuzendari nagusiari bidaliko dio.

4.- El órgano colegiado a que se refiere el párrafo anterior elaborará una propuesta de resolución de la que dará traslado al Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, órgano competente para la resolución de esta convocatoria.

Ebazpena Lanbideren Zerbitzu Zentralen iragarki-oholean argitaratuko da (Vitoria-Gasteizko José Atxotegi, 1.an dago) eta, aldi berean, www.lanbide.net web-orrian argitaratuko da, interesdun bakoitzari banaka bidali ahal zaizkion jakinarazpenei kalterik egin gabe.

La resolución será publicada en el Tablón de Anuncios de los Servicios Centrales de Lanbide, sito en la calle José Atxotegi n.º 1 de Vitoria-Gasteiz y simultáneamente en la página web www.lanbide.net, sin perjuicio de las comunicaciones que les sean enviadas de forma individualizada a cada interesado.

5.- Prozeduraren ebazpena emateko eta jakinarazteko gehienezko epea ez da sei hilabete baino luzeagoa izango, deialdi hau EHAAn argitaratzen denetik hasita. Epe hori amaitu eta berariazko ebazpenik jakinarazten ez bada, eskabidea atzera bota dela uler daiteke.

5.- El plazo máximo para resolver y notificar la resolución del procedimiento no podrá exceder de seis meses, contados desde la fecha de publicación en el BOPV de esta convocatoria. Una vez transcurrido dicho plazo sin haberse notificado resolución expresa, la solicitud podrá entenderse desestimada.

Ebazpenak ez du agortzen administrazio-bidea eta bere aurka gorako jotzeko errekurtsoa aurkez daiteke, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren aurrean. Horretarako hilabete bateko epea utziko da, jakinarazpena Lanbideko iragarki-oholean eta www.lanbide.net web-orrian argitaratu eta biharamunetik hasita.

La resolución no pone fin a la vía administrativa y contra la misma se podrá interponer recurso de alzada ante el Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a la notificación mediante la publicación en el Tablón de Anuncios de Lanbide y en la página web www.lanbide.net.

10. artikulua.- Dirulaguntza baloratzeko eta esleitzeko irizpideak.

Artículo 10.- Criterios de valoración y adjudicación de la subvención.

1.- Honako irizpide hauek jarraituz baloratuko dira eskabideak:

1.- La valoración de las solicitudes se realizará de acuerdo con los criterios siguientes:

a) Prestakuntza-eskaintza dagokion esparruko edo jarduera-sektoreko beharretara egokitzea. Programatuko diren espezialitateak deialdi honen I. eranskinean jasota daude, eta baremaziotik kanpo geratzen da eskatzen den beste edozein espezialitate.

a) Adecuación de la oferta formativa a las necesidades del ámbito o del sector de la actividad al que va dirigida. Las especialidades a programar son las recogidas en el anexo I de esta convocatoria, quedando excluida de baremación cualquier otra especialidad que se solicite.

b) Entitate eskatzaileak prestakuntza garatzeko duen gaitasun ziurtatua, Prestakuntza Ikastegi eta Entitateen Erroldan sartu zen unean izapidetutako homologaziorako, ziurtapenerako edo izena emateko espedientean adierazitakoaren arabera.

b) Capacidad acreditada de la entidad solicitante para desarrollar la formación, de acuerdo con el correspondiente expediente de homologación, acreditación o inscripción de especialidades tramitado en el momento de su inclusión en el Registro de Centros y Entidades de Formación.

c) Honako irizpide hau aplikatzean lortzen den balorazio teknikoa:

c) La valoración técnica que se obtenga aplicando el siguiente criterio:

Enpresetan lanbide-praktikak egiteko konpromisoa: 10 puntu gehienez ere.

Compromiso de realización de prácticas profesionales en empresas: hasta un máximo de 10 puntos.

Gutxienez 10 ikaslerentzako praktikak ziurtatzen dituzten konpromisoek, ikastaroa gainditzen duen ikasle kopurua edozein dela, puntuazio maximoa lortuko dute. Osasungintzaren arloko eta gidabaimenak lortzeko espezialitatearen eta Erabiltzaile-mailako informatika, Etxez etxeko laguntzako laguntzailea, Kutxazaina, Harakina eta Haragikien egilea espezialitateen kasuan, ez da praktikarik egingo enpresetan (ikastaroa garatzen den unean derrigorrezkoak direnak izan ezik), eta puntuazio maximoa emango zaio atal honetan, aipatutako espezialitateetarako egiten den eskabide bakoitzari.

Los compromisos que garanticen prácticas para al menos diez alumnos, independientemente del número de alumnos que superen el curso, contarán con la puntuación máxima. Los alumnos de la familia de Sanidad, las especialidades para la obtención de carnés de conducir, así como las especialidades Informática de usuario, Auxiliar de ayuda a domicilio, Cajero, Carnicero y Elaborador de productos cárnicos, no realizarán prácticas en empresas (aparte de las obligatorias en el desarrollo del curso), adjudicándose la puntuación máxima en este apartado a cada solicitud de estas especialidades señaladas.

2.- Aipatutako irizpideak aplikatuz eskabide bakoitzari esleitutako puntuazioa zehaztu eta gero, esparru geografikoen eta espezialitate bakoitzaren arabera egingo da hautapena, honako esleipen-irizpide hauek jarraituz:

2.- Una vez obtenida la puntuación asignada a cada una de las solicitudes en aplicación del criterio anterior, la selección se realizará, por áreas geográficas y por cada especialidad, según los siguientes criterios de adjudicación:

a) Azken puntuazioaren balio absolutuak zehaztuko du puntuazio altuenetik baxuenera arteko hurrenkera, onartu beharreko prestakuntza-ekintzen espezialitateen eta konkurrentzia-arloaren arabera, esleitutako aurrekontua agortu arte.

a) El valor absoluto de la puntuación final determinará la ordenación de mayor a menor puntuación por especialidad y área de concurrencia de las acciones formativas a aprobar, hasta agotar el presupuesto asignado.

b) Ikastegi edo entitate batean prestakuntza-ekintzen esleipenak bere prestakuntza-gaitasuna gainditzen badu, kasuan-kasuan ikastaroak beste ikastegi bati esleituko zaizkio, lortutako puntuazioaren hurrenkeraren arabera.

b) Si la adjudicación de acciones formativas a un centro o entidad supera la capacidad formativa del mismo, se adjudicarán dichos cursos a los centros que corresponda según el orden de puntuación obtenido.

c) Balorazio-irizpideak aplikatu eta gero eskabide batek baino gehiagok puntuazio bera lortzen badute, kasuan-kasuan espezialitaterako eskainitako ikastaroak esleituko dira, ikastaro bat entitate eskatzaileko, gehienez ere, honako arau hauen arabera:

c) Si una vez aplicados los criterios de valoración varias solicitudes obtienen la misma puntuación, se procederá a la adjudicación de los cursos ofertados para esa especialidad, otorgando un máximo de un curso por entidad solicitante, de acuerdo a las siguientes reglas:

c.1.- ikastegien artean berdinketarik badago, azken hiru urteetan kasuan-kasuan prestakuntza-espezialitatea eskaini duen ikastegia aukeratuko da, edo horrelakorik ez badago, azken hiru urteetako bitan eskaini duena, edo horrelakorik ez badago azken hiru urteetatik batean eskaini duena. Arau hori aplikatuta ere, berdinketarik badago, lurralde-esparruaren barruan eta lehiatzen diren jarduera-arloaren barruan antzinatasun handieneko ikastegia aukeratuko da.

c.1.- Los empates se dirimirán a favor del centro que hubiera impartido la especialidad formativa en los tres últimos años, en su defecto en dos de los tres últimos años y en su defecto en uno de los tres últimos año. Los posibles empates que se produzcan después de aplicar esta regla se romperán comenzando con el centro con mayor antigüedad en esa especialidad dentro del ámbito territorial y área de actuación al que concurren.

c.2.- Prozedura hori jarraituta ere, esleitzeko prestakuntza-ekintzak geratzen badira, c) atalean deskribatutako prozesua garatuko da berriro, ekintza guztiak esleitu arte.

c.2.- Si tras seguir este procedimiento aún quedasen acciones formativas por adjudicar, se llevará a cabo de nuevo este proceso descrito en el apartado c) hasta la total adjudicación de las acciones.

11. artikulua.- Dirulaguntza ordaintzea.

Artículo 11.- Pago de la subvención.

Bi ordainketatan ordainduko da esleitutako dirulaguntza:

La subvención concedida será abonada en dos pagos:

- % 80koa izango da lehen ordainketa, eta diruz lagundutako prestakuntza-ekintza hasi eta ondoren egingo da.

- Un primer pago, del 80%, una vez iniciada la acción formativa subvencionada.

- Bigarren ordainketan gainerako % 20 ordainduko da, behin prestakuntza-ekintza amaitu eta justifikatu eta kitatu ondoren.

- Un segundo pago, por el resto, hasta el 20%, tras la finalización de la acción formativa, una vez justificada y liquidada la misma.

Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren konturako berme eta dirulaguntzen itzultzeak arautu eta horien kudeaketan parte hartzen duten Entitate laguntzaileen baldintzak, erregimena eta betekizunak ezartzen dira. Bada, dekretu horretan ezarritako berme-erregimenari lotua izango da ordainketa aurreratua.

El pago anticipado está sujeto al régimen de garantías establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades colaboradoras que participan en su gestión.

Ordainketak egin aurretik, ikastegi eta entitate onuradunek honakoak aurkeztu beharko dituzte: zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituztela ziurtatzeko egiaztagiriak.

Previamente a la realización de cada pago, los centros y entidades beneficiarias deberán presentarse certificados actualizados acreditativos de encontrarse al corriente con las obligaciones tributarias y de Seguridad Social.

12. artikulua.- Prestakuntza-ekintzak gauzatzea.

Artículo 12.- Ejecución de las acciones formativas.

1.- Dirulaguntzaren onuradunak gauzatuko ditu prestakuntza-ekintzak, xede horretarako Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak lantzen dituen jarraibideen arabera. Bertan jasoko dira, besteak beste, hasiera jakinarazteko modua, ondoren egin daitekeen edozein aldaketa eta prestakuntza-ekintza bakoitzaren amaiera, bai eta parte-hartzaileen bertaratzearen kontrola ere.

1.- El beneficiario de la subvención deberá llevar a cabo la ejecución de las acciones formativas de conformidad con las instrucciones que al efecto elabore Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. En ellas se recogerán, entre otras cuestiones, el modo de comunicar el inicio, cualquier modificación posterior y la finalización de cada una de las acciones formativas, así como el control de asistencia de los participantes.

2.- Prestakuntza-ekintza hasten denetik prestakuntza-ekintzaren iraupenaren % 25 bete bitartean, ikasle berriak sartu edo ikasleak ordezkatu ahal izango dira.

2.- Desde el inicio de la acción formativa y hasta completar el 25% de duración de la acción formativa podrán incorporarse o sustituirse alumnos.

3.- Prestakuntza-ekintzan parte hartzen duten langabetuei dagokienez, prestakuntza eskaintzeko ardura duten ikastegiek eta entitateek berehalakoan jakinaraziko diote Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuari parte-hartzaileen aldetik prestakuntza-ekintzen uko-egiterik badago, bertaratzen ez badira eta uzten badituzte, bai eta horretarako izan dituzten arrazoiak ere.

3.- Respecto a las personas desempleadas que participen en la acción formativa, los centros y entidades responsables de impartir la formación deberán comunicar de manera inmediata a Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, las renuncias, no presentaciones y abandonos de las acciones formativas por parte de los participantes, con indicación de las causas de dichas circunstancias.

4.- Prestakuntzaren xedea profesionaltasun-ziurtapenak lortzea ez bada, parte-hartzaile bakoitzari bertaratze-ziurtagiri bat edo -diploma bat emango zaio, baldin eta prestakuntzaren ebaluazio positiboa lortu badu. Horretarako, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak ezarritako ereduak erabiliko dira, eta bertan adieraziko dira, gutxienez, ekintzaren izena, prestakuntza-edukiak, modalitatea, iraupena eta eskaini den aldia, eta Europako Gizarte Funtsak Egokigarritasuna eta Enplegua Programa Operatiboaren esparruan emandako kofinantzaketa.

4.- Cuando la formación no vaya dirigida a la obtención de certificados de profesionalidad, se entregará a cada participante un certificado de asistencia o diploma, si se ha superado la formación con evaluación positiva, según los modelos establecidos por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, en los que como mínimo se hagan constar la denominación de la acción, los contenidos formativos, la modalidad, duración y periodo de impartición y la cofinanciación del Fondo Social Europeo en el marco del Programa Operativo Adaptabilidad y Empleo.

5.- Dirulaguntzaren onuraduna prestakuntza-ikastegi edo -entitate bat denean, zuzenean gauzatuko ditu prestakuntza-ekintzak, hirugarren bati azpikontratatzeko aukerarik gabe. Ondorio horietarako, ez da azpikontrataziotzat joko diruz lagundutako prestakuntza eskaintzeko onuradunak beharrezkoak dituen irakasleen kontratazioa.

5.- Cuando el beneficiario de la subvención sea un centro o entidad de formación, ejecutará directamente las acciones formativas sin que pueda subcontratarla con terceros. A estos efectos, la contratación del personal docente para la impartición de la formación subvencionada por parte del beneficiario no se considerará subcontratación.

13. artikulua.- Dirulaguntzaren justifikazioa eta kitapena.

Artículo 13.- Justificación y liquidación de la subvención.

1.- Onuradunak diruz lagundutako prestakuntza-jarduera garatu duela justifikatu behar du, eta jarduera horrek sortutako gastu guztiak justifikatu behar ditu, halaber, diruz lagun daitezkeen kostuen arabera eta deialdi honetako V. eranskinean ezarritako egozte-irizpideen arabera.

1.- El beneficiario deberá justificar la realización de la actividad formativa subvencionada, así como los gastos generados por dicha actividad, de acuerdo con los costes subvencionables y los criterios de imputación establecidos en el anexo V de esta convocatoria.

Kostuak fakturen bitartez edo zuzenbideak onartzen duen beste edozein agiri frogagarri bidez justifikatuko dira, eta kostuak behar den bezala zehaztuko dira, funtsak ondo erabili direla ziurtatzeko. Gainera, ordainketaren agiri frogagarria aurkeztuko da, ildo horretan Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak ematen dituen Kostua Justifikatzeko Jarraibideen arabera; Jarraibide horiek www.lanbide.net web-orrian egongo dira eskuragarri.

Los costes serán justificados mediante facturas, o cualquier otro documento probatorio válido en derecho, suficientemente detalladas para acreditar la correcta aplicación de los fondos, y el correspondiente documento probatorio de pago, de acuerdo con las Instrucciones de Justificación de Costes que se dicten al respecto por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, a las que se podrá acceder en la página web www.lanbide.net.

Europako Gizarte Funtsak kofinantzatutako ekintzak direnez, faktura guztien jatorrizko agiriek eta gastuaren agiri frogagarriek zigilu bat eduki beharko dute, eta zigilu horren bitartez adieraziko da Europako Gizarte Funtsak, Egokigarritasuna eta Enplegua Programa Operatiboaren esparruan, % 50eko kofinantzaketa egin duela 2007-2013 programazio-aldiaren barruan. Halaber, funtsak jaso dituen entitatearen kontabilitatean islatuko da.

Al tratarse de acciones cofinanciadas por el Fondo Social Europeo, los originales de todas las facturas y documentos probatorios del gasto deberán llevar un sello en el que se especifique la cofinanciación del Fondo Social Europeo en un 50% dentro del periodo de programación 2007-2013, en el marco del Programa Operativo Adaptabilidad y Empleo. Así mismo este hecho deberá quedar reflejado en la contabilidad de la entidad receptora de los fondos.

2.- Prestakuntza amaitu duten parte-hartzaileen eta egindako irakaskuntza-orduen arabera egingo da dirulaguntzen kitapena, ezarritako modulu ekonomikoak kontuan hartuta. Likidazioak ez du inoiz gaindituko hasiera batean aitortutako dirulaguntzaren zenbatekoa.

2.- La liquidación de las ayudas se realizará en función de los y las participantes que las hayan finalizado y las horas lectivas efectivamente realizadas, según los módulos económicos establecidos. En ningún caso la liquidación podrá superar la cuantía de la subvención inicialmente reconocida.

Prestakuntza gauzatu eta ondoren dirulaguntza zehazteko, aurrez aurreko ekintzetan ikasle batek prestakuntza amaitu duela ulertuko da, baldin eta prestakuntza-ekintzaren iraupenaren ehuneko 75ean bertaratu bada gutxienez.

A los efectos de determinar la subvención una vez ejecutada la formación, en las acciones presenciales se considerará que un alumno ha finalizado la formación cuando haya asistido, al menos, al 75 por ciento de la duración de la acción formativa.

Prestakuntza-ekintzaren iraupenaren lehen laurdenean langile batek edo gehiagok ekintza uzten badu, beste langile batzuei parte hartzeko aukera emango zaie. Aipatutako epearen ondoren gertatzen badira uzteak, ekintza hasi duten parte-hartzaileen ehuneko 15era bitarteko desbideratzeak onartuko dira ekintza bakoitzagatik.

Si se produjeran abandonos de trabajadores o trabajadoras durante el primer cuarto de duración de la acción formativa se podrán incorporar otros a la formación en lugar de aquellos. Si los abandonos tuviesen lugar con posterioridad al mencionado periodo se admitirán desviaciones por acción de hasta un 15 por ciento del número de participantes que las hubieran iniciado.

Langabezian dauden pertsonei dagokienez, prestakuntza-ekintza amaitu dutela ulertuko da, lana aurkitu dutela-eta ekintza utzi behar duten langileen kasuan, betiere prestakuntza-jardueraren ehuneko 25 egin badute, gutxienez.

En el supuesto de personas desempleadas, se considerará que han finalizado la acción formativa aquellos que tuvieran que abandonarla por haber encontrado empleo, siempre que hubiesen realizado, al menos, el 25 por ciento de la actividad formativa.

3.- Dirulaguntza justifikatzeko eta azken kitapena egiteko, prestakuntza-ekintza amaitu eta gehienez ere hiru hilabeteko epean onuradunek Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuan prestakuntza egin dutela justifikatzen duen dokumentazioa aurkeztu beharko dute, Kostuak Justifikatzeko Jarraibideetan ezartzen denaren arabera, eta, hala badagokie, justifikatutako kantitatearen eta aurrerakin gisa jasotakoaren arteko aldea sartu izanaren ziurtagiria aurkeztu beharko dute. Memoria ekonomikoarekin batera, Kontu Auditorearen Txostena aurkeztuko da, eta Kontu Auditoreen Erregistroan izena emanda egongo da auditorea. Auditorearen gastuak emandako dirulaguntzaren guztizko kantitatearen kontura kitatuko dira.

3.- Para justificar y proceder a la liquidación final de la subvención, los beneficiarios deberán presentar en Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, en el plazo máximo de tres meses desde la finalización de la acción formativa, la documentación justificativa de la realización de la formación, según lo que se establezca en las Instrucciones de Justificación de Costes, así como, en su caso, la acreditación de haber ingresado el importe correspondiente a la diferencia entre la cantidad justificada y la recibida en concepto de anticipo. A la memoria económica se adjuntará Informe de Auditor de Cuentas inscrito como ejerciente en el Registro Oficial de Auditores de Cuentas. Los gastos de auditor se liquidarán con cargo a la cuantía total de la subvención concedida.

Ezarritako epea igarotzean, aurreko paragrafoan adierazitako dokumentazioa aurkeztu ez bada, eskumeneko organoak 15 eguneko epe luzaezina emango dio onuradunari, aipatutako dokumentazioa aurkezteko. Azken epe hori igarota justifikaziorik aurkezten ez bada, dirulaguntza jasotzeko eskubidea galduko da edo 18. artikuluan aurreikusitako itzultze-prozedura hasiko da.

Transcurrido el plazo establecido sin que se hubiese presentado la documentación a que se refiere el párrafo anterior, el órgano competente requerirá al beneficiario para que en el plazo improrrogable de 15 días aporte la misma. La falta de presentación de la justificación, transcurrido este nuevo plazo, llevará aparejada la pérdida del derecho al cobro de la subvención o el inicio del procedimiento de reintegro previsto en el artículo 18.

Edozein modutan, aurkeztutako dokumentazioa emandako dirulaguntza justifikatzeko nahiko ez dela erabakitzen bada, onuradunei jakinaraziko zaizkie antzemandako gabeziak, 10 eguneko epean horiek zuzen ditzaten.

En todo caso, si la documentación presentada fuese insuficiente para considerar correctamente justificada la subvención concedida, se pondrá en conocimiento de los beneficiarios las insuficiencias observadas para que en el plazo de 10 días sean subsanadas.

4.- Justifikatzeko agiriak aurkeztu eta gero, eta egiaztapen tekniko-ekonomikoa egin ondoren, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak azken kitapenaren inguruko ebazpena emango du.

4.- Una vez presentada la documentación justificativa, y tras la correspondiente comprobación técnico-económica, Lanbide-Servicio Vasco de Empleo resolverá sobre la liquidación final.

Egiaztapena egin ondoren diruz lagun daitekeen kostua ordaindutako dirulaguntza baino baxuagoa dela ondorioztatzen bada, edo dirulaguntzaren justifikazioa egiteko edo dirulaguntzaren xedea justifikatzeko ezar daitekeen araudiko betekizunak, guztiak edo batzuk, urratu direla erabakitzen bada, interesdunari jakinaraziko zaio, egiaztapen tekniko-ekonomikoaren emaitzekin batera, eta dirulaguntza osorik edo dirulaguntzaren zati bat itzultzeko prozedurari ekingo zaio.

Si como resultado de dicha comprobación se dedujera que el coste subvencionable ha sido inferior a la subvención abonada o que se han incumplido, total o parcialmente, requisitos establecidos en la normativa aplicable para la justificación de la subvención o los fines para los que fue concedida la misma, se comunicará tal circunstancia al interesado junto a los resultados de la comprobación técnico-económica y se iniciará el procedimiento de reintegro total o parcial de la subvención.

5.- Prestakuntza-jarduerak finantzatzeko, dirulaguntzaz gain, funts propioak edo bestelako dirulaguntzak edo baliabideak jaso badira, justifikazioan zenbatekoa, jatorria eta funts horiei diruz lagundutako jardueretan eman zaien erabilera ziurtatu beharko da.

5.- Cuando las actividades formativas hayan sido financiadas, además de con la subvención, con fondos propios u otras subvenciones o recursos, deberá acreditarse en la justificación el importe, procedencia y aplicación de tales fondos a las actividades subvencionadas.

6.- Kofinantzatutako prestakuntza-ekintzengatiko dirulaguntzaren onuradunak, dirulaguntzaren ematea arrazoitzen duen jarduera garatu dela justifikatzen duten agiriak gorde beharko ditu, bai eta jasotako funtsen erabileraren agiriak ere, zentzu horretan EBko araudiak aurreikusten duen epean -Kostuak Justifikatzeko Jarraibideetan barne hartuta dago epe hori-.

6.- El beneficiario de la subvención por acciones formativas cofinanciadas, estará obligado a conservar los justificantes de la realización de la actividad que fundamenta la concesión de la subvención, así como de la aplicación de los fondos recibidos, durante el periodo previsto a este respecto en la normativa comunitaria y que está recogido en las Instrucciones de Justificación de Costes.

Aipatutako epea igaro gabe jarduera bertan behera uztea erabakitzen duten entitateek, edo desegiten diren entitateek, dagokien dokumentazioaren kopia bidali beharko diote eskumeneko organoari.

Las entidades que, sin haber transcurrido el citado período, decidan suspender su actividad o disolverse, deberán remitir copia de la citada documentación al órgano competente.

14. artikulua.- Dirulaguntzaren baldintza orokorrak.

Artículo 14.- Condiciones generales de la subvención.

Deialdi honetan aurreikusitako laguntzak emateko eta ordaintzeko, honako baldintza hauek beteko dira:

La concesión y pago de las ayudas previstas en la presente convocatoria queda condicionada a:

a) ikastegi eta entitate eskatzaileek zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituztela ziurtatzen duten agiriak, Eusko Jaurlaritzako Ekonomia eta Ogasun Sailak zentzu horretan ezartzen duenaren arabera.

a) la acreditación por parte de los centros y entidades solicitantes del cumplimiento de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social, de conformidad con lo que al efecto disponga el Departamento de Economía y Hacienda del Gobierno Vasco.

b) Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta bere organismo autonomoek emandako izaera bereko laguntzen eta dirulaguntzen esparruan hasitako edozein itzultze-prozedura edo zehapen-prozedura amaituta egotea.

b) la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

c) dirulaguntza edo laguntza publikoak jasotzeko aukera galtzea eragiten duen zigorrik, ez penalik ez administratiborik, ez edukitzea, eta dirulaguntza edo laguntza publikoak jasotzeko ezgaitzen duen debeku penalik ez edukitzea, 4/2005 Legearen, otsailaren 18koa eta emakume eta gizonen arteko berdintasunari buruzkoa denaren arabera sexu-diskriminazioa dela-eta jarritako zigorrak barne hartuta.

c) no estar sancionada ni penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni estar incursa en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

15. artikulua.- Jarraipena eta kontrola: Ikastegi, entitate eta erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.- Seguimiento y control: obligaciones de los centros, entidades y organizaciones beneficiarias.

1.- Laguntzen onuradunek onartu egingo dituzte Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak, Enplegu eta Gizarte Gaietako Sailak, Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eta eskumeneko erakunde europarrek egiten dituzten egiaztapen- eta kontrol-jarduerak, eta lokal eta instalazioetarako sarbidea erraztuko dute, bai eta prestakuntza-ekintzetako parte-hartzaileekin eta elkarrizketatu nahi diren gainerako pertsonekin harremanetan jartzeko modua erraztu ere.

1.- Los beneficiarios de las ayudas se someterán a las actuaciones de comprobación y control que lleven a cabo Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, los órganos de intervención de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco, el Departamento de Empleo y Asuntos Sociales, el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, así como las instancias europeas competentes, facilitando el acceso a locales e instalaciones y el contacto con los y las participantes de las acciones formativas y demás personas que se considere necesario entrevistar.

Kontrol-jarduerak onartzeko betebehar orokorraren esparruan, onuradunak honako betebehar hauek ditu:

En el marco de esta obligación general de aceptación de actuaciones de control, el beneficiario está obligado a:

- Finantzatutako ekimenaren gauzatzearekin edo bere bideragarritasunarekin lotutako edozein informazio ematea, bai eta eskatzen zaion jarraipen-dokumentazioa betetzea eta bidaltzea ere.

- Aportar cualquier información relativa a la ejecución de la iniciativa financiada o su viabilidad, así como cumplimentar y remitir la documentación de seguimiento que le sea requerida.

- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuari jakinaraztea beste erakunde batzuetan dirulaguntzen edo laguntzen eskabideak egin direla edo beste erakunde batzuetatik dirulaguntzak edo laguntzak lortu direla, deialdi honetan diruz lagundutako jarduera osoa edo jardueraren zati bat eragiten denean.

- Comunicar a Lanbide-Servicio Vasco de Empleo la solicitud u obtención de subvenciones o ayudas procedentes de otras Instituciones que afecten a toda o parte de la actividad subvencionada en la presente convocatoria.

- Diruz lagundutako jardueraren xedea edo izaera neurri handi batean eragiten duen edozein gorabehera jakinaraztea, eta dirulaguntza emateko kontuan hartu den edozein alderdi eragiten duten aldaketak jakinaraztea.

- Comunicar cualquier eventualidad que altere sustancialmente el objeto o naturaleza de la actividad subvencionada, así como la modificación de cualquier circunstancia que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

- Jarraipen egokia egingo dela ziurtatzeko informazio nahikoa edukitzea, Europako Batzordearen CE 1828/2006 Araudiaren arabera -araudi horretan zehazten dira CE 1083/2006 Araudia, egitura-funtsei buruzko xedapen orokorrak ezartzen dituena, garatzeko arauak-.

- Poseer información suficiente, que garantice un seguimiento adecuado conforme a lo establecido en el Reglamento CE 1828/2006 de la Comisión Europea, por el que se fija normas de desarrollo para el Reglamento CE 1083/2006, en el que se establecen las disposiciones generales relativas a los fondos estructurales.

2.- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak, ekintzak garatzen diren bitartean horien jarraipena ezartzeaz gain, auditoria eta ikuskapenen plan bat ezar dezake, deialdian zehaztutako baldintzak betetzen direla egiaztatzeko, bai eta diruz lagundutako ekintzak gauzatzeko baldintza errealak egiaztatzeko ere.

2.- Lanbide-Servicio Vasco de Empleo podrá establecer, además del seguimiento de la acción durante su desarrollo, un plan de auditorías e inspecciones destinado a verificar el cumplimiento de los requisitos establecidos en la convocatoria, así como a constatar las condiciones reales de ejecución de las acciones subvencionadas.

3.- Europako Batzordearen abenduaren 8ko 1828/2006 Araudian (CE) ezarritakoaren arabera, Europako kofinantzaketa jasotzen duten ekintza guztien kasuan, ekintzen onuradunen informazioa eta publizitatea egokia izango da, eta, bereziki, argi eta garbi jakinaraziko da Europar Batasunak Europako Gizarte Funtsaren bitartez kofinantzatzen duen ekintza bat dela. Zehazki, dirulaguntzen onuradunek Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren finantzaketa eta Egokigarritasuna eta Enplegua Programa Operatiboaren esparruan Europar Batasunak Europako Gizarte Funtsen bitartez egiten duen kofinantzaketa jaso dela adierazi beharko dute, garatzen dituzten ekintza guztien kudeaketa-agirietan.

3.- De acuerdo con lo establecido en el Reglamento (CE) 1828/2006, de 8 de diciembre, de la Comisión, todas las acciones que reciban cofinanciación europea deben ser objeto de la adecuada información y publicidad de los beneficiarios de estas acciones y, en particular, dar a conocer de forma inequívoca que se trata de una acción cofinanciada por la Unión Europea, a través del Fondo Social Europeo. En particular, los beneficiarios de las subvenciones deben incorporar, en todos los documentos de gestión de las acciones que realicen, la financiación por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo y la cofinanciación de la Unión Europea, a través del Fondo Social Europeo, en el marco del Programa Operativo Adaptabilidad y Empleo.

16. artikulua.- Dirulaguntza aldatzea.

Artículo 16.- Modificación de la subvención.

Dirulaguntza emateko kontuan hartu diren baldintzak aldatzen badira, emandako dirulaguntza aldatzea gerta daiteke, betiere dirulaguntzen onuradun izateko deialdi honetan ezarritako baldintza minimoak babestuz. Baldintzak aldatzearen ondorioz emandako dirulaguntza osorik edo zati bat itzuli behar bada, dagokion itzultze-prozedura hasiko da.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención podrá dar lugar a la modificación de la subvención concedida, salvaguardando los requisitos mínimos establecidos en esta convocatoria para ser beneficiario de las subvenciones. En el supuesto de que de tal alteración de las condiciones pudiera derivarse la devolución de la totalidad o parte de la subvención concedida, se iniciará el correspondiente procedimiento de reintegro.

17. artikulua.- Beste dirulaguntza edo laguntza batzuekin aldiberekotasuna.

Artículo 17.- Concurrencia con otras subvenciones o ayudas.

Deialdi honetan deskribatutako laguntzak bateragarriak dira beste mota bateko dirulaguntza edo laguntzekin, baina, edozein kasutan, finantzaketa-iturri desberdinen bitartez lortutako laguntzen guztizko kopuruak ezingo du gainditu diruz lagunduko prestakuntza-ekintzen benetako kostua. Kostu hori gainditzen bada, diruz lagunduko den zenbatekoa murriztuko da.

Las ayudas descritas en esta convocatoria serán compatibles con la obtención de cualquier otro tipo de subvención o ayuda sin que, en ningún caso, el importe total de las ayudas obtenidas a través de las diferentes fuentes de financiación supere el coste efectivo de las acciones formativas subvencionadas. La superación de dicho coste supondrá la minoración de la cuantía a subvencionar.

18. artikulua.- Dirulaguntzak itzultzea.

Artículo 18.- Reintegro de subvenciones.

1.- Jasotako dirulaguntzak osorik edo horien zati bat itzuliko da eta dirulaguntza ordaindu zenetik sortutako berandutze-interesak eskatuko dira, honako kasu hauetan:

1.- Procederá el reintegro total o parcial de las ayudas percibidas y la exigencia de interés de demora desde el momento de su abono, en los siguientes supuestos:

- Jarduera burutu izana justifikatzeko betebeharra urratzea eta laguntzaren ematea edo erabiltzeko aukera erabakitzen duten baldintzak eta betekizunak urratzea.

- Incumplimiento de la obligación de justificar la realización de la actividad y el cumplimiento de las condiciones y requisitos que determinan la concesión o disfrute de la ayuda.

- Laguntza lortzea horretarako baldintzak bete gabe.

- Obtener la ayuda sin reunir las condiciones requeridas para ello.

- Jarraipen- eta kontrol-jarduerak egiten ez uztea edo oztopatzea.

- Negativa u obstrucción a las actuaciones de seguimiento y control.

- Diruz lagundutako ekintzak gauzatzeko baldintzei dagokienez, errealitatearekin bat ez datozen datuak ematea.

- Facilitar datos sobre las condiciones de ejecución de las acciones subvencionadas no ajustados a la realidad.

- Deialdi honetan zehaztutako betebehar, baldintza eta betekizunen edozein urratze.

- Cualquier otro incumplimiento de las obligaciones, condiciones y requisitos fijados en esta convocatoria.

2.- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak hasiko du itzultze-prozedura eta laguntzaren pertsona onuradunari jakinaraziko zaio. Urratzea eragin du(t)en gertaera/k jakinaraziko za(izk)io eta hamabost eguneko epea utziko zaio egoki irizten dituen alegazioak aurkezteko eta dokumentu justifikagarriak aurkezteko, betiere abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak, hau da, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren konturako berme eta itzultzeen erregimen orokorra arautzeko denak adierazitakoaren arabera.

2.- El procedimiento de reintegro se iniciará por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, y será comunicado a la persona beneficiaria de la ayuda, poniéndole de manifiesto el hecho o hechos constitutivos de incumplimiento y requiriéndole para que, en el plazo de quince días, formule las alegaciones o presente los documentos justificativos que considere pertinentes, todo ello de acuerdo con el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

3.- Alegazioak aurkezteko epea amaitu eta alegaziorik aurkeztu ez bada, edo atzera bota badira, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren zuzendari orokorrak ebazpena emango du. Itzultze-prozedura ebazteko gehieneko epea 6 hilabetekoa da.

3.- Transcurrido el plazo de alegaciones sin que éstas se hubieren producido o desestimadas éstas, el Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo dictará resolución. El plazo máximo para resolver el procedimiento de reintegro es de 6 meses.

4.- Ebazpenean baldintzak urratu direla adierazten bada, galdutzat joko da dirulaguntza jasotzeko eskubidea eta, hala badagokio, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuari kasuan-kasuan dagokion kantitateak itzultzeko betebeharra ezarriko da. Kantitate horiek itzultzeko Ebazpenaren jakinarazpena egiten denetik bi hilabeteko epea utziko da. Epe hori borondatezko epetzat joko da.

4.- Si la Resolución estimase la existencia de incumplimiento, declarará la pérdida del derecho a la percepción de la subvención y, en su caso, la obligación de reintegrar a Lanbide-Servicio Vasco de Empleo las cantidades que procedan en un plazo máximo de dos meses desde la notificación de la resolución. Este plazo se considerará como plazo de período voluntario.

Borondatezko epe horren barruan itzultzerik egiten ez bada, kantitateak premiamendu-bidetik berreskuratzeko izapideak hasiko dira.

La falta de reintegro en el período voluntario determinará el inicio de los trámites correspondientes para su recuperación por vía de apremio.

5.- CE 1828/206 Araudian xedatutakoaren betetzea ahalbidetzeko, Europako kontrol-agintaritzei bidaliko zaie antzemandako irregulartasunen informazioa eta Europako Gizarte Funtsaren bitartez kofinantzatutako dirulaguntzei dagokienez oker ordaindu diren kantitateen berreskuratzeari buruzkoa.

5.- A fin de posibilitar el cumplimiento de lo dispuesto en el Reglamento CE 1828/2006, se remitirá a las autoridades europeas de control la información sobre las irregularidades detectadas y la recuperación de cantidades indebidamente abonadas correspondientes a subvenciones cofinanciadas por el Fondo Social Europeo.

19. artikulua.- Datu pertsonalen tratamendu automatizatua

Artículo 19.- Tratamiento automatizado de los datos de carácter personal.

Abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan, hau da, datu pertsonalak babesteko denean xedatutakoa betez, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak bere jabetzako fitxategi automatizatuan sartuko ditu deialdi honetan araututako laguntzen eskabideak betetzean lortutako datu pertsonalak.

En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, Lanbide-Servicio Vasco de Empleo incorporará a los ficheros automatizados de su propiedad, los datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de las solicitudes de ayuda reguladas en la presente convocatoria.

Modu berean, interesdunek Legeak aurreikusten dituen datuak eskuratu, zuzendu, ezeztatu eta kontra egiteko eskubideak gauzatzeko aukera dute. Horretarako, idatzi bat bidali beharko dute Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzura (José Atxotegi, 1.a, Vitoria-Gasteiz).

Asimismo, los interesados podrán ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición previstos por la Ley, enviando un escrito en este sentido al Lanbide-Servicio Vasco de Empleo (c/ José Atxotegi, 1, de Vitoria-Gasteiz).

Bestalde, 1828/2006 Araudiaren 6. eta 7. artikuluen 2.d idatzi-zatian xedatutakoaren arabera, onuradunen zerrenda, eragiketen zerrenda eta eragiketei esleitu zaien funtsen kantitatea argitaratuko dira Europako Gizarte Funtsaren Administrazio Unitatearen web-orrian.

Igualmente, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 6 y 7 apartado 2 letra d del Reglamento 1828/2006, se llevará a cabo la publicación de la lista de beneficiarios, la lista de operaciones y la cantidad de fondos asignada a las operaciones a través de la web de la Unidad Administradora del Fondo Social Europeo.

20. artikulua.- Deialdia interpretatzea eta integratzea

Artículo 20.- Interpretación e integración de la convocatoria.

Deialdi honen interpretazioa egiteko, bai eta, hala badagokio, izan daitezkeen hutsuneak barne hartzeko ere, honakoak jarraituko dira: azaroaren 11ko 1/1997 Dekretu Legegilea, hau da, EAEko Ogasun Nagusia antolatzeko printzipioen legearen testu bategina onartzeko denaren VI. Tituluan (48.5 artikuluaren aurreikuspenen arabera) barne hartutako aurreikuspenak, martxoaren 23ko 395/2007 Errege Dekretua, hau da, enplegurako lanbide-prestakuntzaren azpisistema arautzeko denaren, eta martxoaren 7ko TAS/718/2008 Aginduaren, hau da Errege Dekretua lan-eskaintzarako prestakuntzari dagokionez garate eta eta horren finantzaketarako dirulaguntza publikoak emateko oinarri arauemaileak ezartzen dituena.

La interpretación de esta convocatoria así como, en su caso, la integración de posibles lagunas, se realizará de acuerdo con las previsiones contenidas en el Título VI (de acuerdo con las previsiones del artículo 48.5) del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, el Real Decreto 395/2007, de 23 de marzo, por el que se regula el subsistema de formación profesional para el empleo y la Orden TAS/718/2008, de 7 de marzo, que desarrolla el Real Decreto 395/2007 en materia de formación de oferta y establece las bases reguladoras para la concesión de subvenciones públicas destinadas a su financiación.


Azterketa dokumentala


Análisis documental