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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

54. zk., 2009ko martxoaren 18a, asteazkena

N.º 54, miércoles 18 de marzo de 2009


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Agintariak eta Langileria

Autoridades y Personal

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
1528
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EBAZPENA, 2009ko martxoaren 12koa, Langileria Kudeatzeko zuzendariarena. Honen bidez, programazio didaktikoa eta/edo unitate didaktikoa epe barruan ez aurkeztearren Euskal Autonomia Erkidegoko Maisu-maistren kidegoan sartzeko hautatze-prozeduratik kanpo geratzen diren izangaien behin-behineko zerrenda onartzen da (Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2008ko azaroaren 28ko Aginduaren 6.2.2.2. oinarrian aurreikusitakoaren arabera).

RESOLUCIÓN de 12 de marzo de 2009, de la Directora de Gestión de Personal, por la que se aprueba la relación provisional de aspirantes excluidos/as al proceso selectivo para el ingreso en el Cuerpo de Maestras y Maestros de la Comunidad Autónoma del País Vasco, por no haber presentado en plazo la programación didáctica y/o la unidad didáctica prevista en la base 6.2.2.2. de la Orden de 28 de noviembre de 2008, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación.

Lehenengoa.- 2008ko abenduaren 1eko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara eman zen Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2008ko azaroaren 28ko Agindua; honen bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Maisu-maistren kidegoan sartzeko hautaketa-prozedurarako deia egin zen.

Primero.- Mediante Orden de 28 de noviembre de 2008, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, que se publicó en el Boletín Oficial del País Vasco de 1 de diciembre de 2008, se convocó procedimiento selectivo para el ingreso en el Cuerpo de Maestras y Maestros de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bigarrena.- Aipatutako 2008ko azaroaren 28ko Aginduan, 7.1. oinarrian xedatutakoaren arabera, hurrengoa adierazten da: 2009ko otsailaren 16aren eta 27aren artean, izangaiek programazio didaktikoa entregatu beharko dute. Data horretan bertan entregatu beharko dute unitate didaktikoa B.2) ariketaren ordez txostena hautatu dutenek, baita 6.2.2.2.4. oinarriak adierazten duen idazkia ere.

Segundo.- En la mencionada Orden de 28 de noviembre de 2008, en la base 7.1. se indica que entre el 16 de febrero y 27 de febrero de 2009 las personas aspirantes deberán hacer entrega de la programación didáctica. En esa misma fecha quienes hubieran optado por sustituir el ejercicio B.2) por un informe habrán de hacer entrega de la unidad didáctica correspondiente, y del escrito a que se refiere la Base 6.2.2.2.4.

Hirugarrena.- 7.1. oinarrian aurreikusitakoaren arabera, programazio didaktikoa epe barruan entregatzen ez duten izangaiek ezin dute prozesu horretan jarraitu eta ondorioz hautatze-prozesutik kanpo garatzen dira. Era berean, 6.2.2.2.4. eta 7.1. oinarrietan aurreikusitakoaren arabera, hautatze-prozesutik kanpo geratzen dira unitate didaktikoa epe barruan aurkeztu ez duten izangaiek, baldin eta unitate didaktiko hori aurkeztu behar badute.

Tercero.- Conforme a lo dispuesto en la base 7.1., el no presentar en plazo la programación didáctica, supone la imposibilidad de continuar dicho proceso y como consecuencia la exclusión inmediata del aspirante del procedimiento selectivo. Igualmente, conforme a lo previsto en la base 6.2.2.2.4. y 7.1., quedan excluidos del procedimiento selectivo aquéllos que no aporten en plazo la unidad didáctica, en el caso de que en ellos concurriera tal obligación.

Laugarrena.- Egiaztatu egin da izangaiek ez dituztela epe barruan aurkeztu deialdiaren 6.2.2. oinarrian aurreikusitako programazio didaktikoa eta/edo deialdiaren 6.2.2.2. oinarrian aurreikusitako unitate didaktikoa, aurkeztu beharreko kasuetan.

Cuarto.- Comprobada la existencia de aspirantes que no han presentado en el plazo establecido al efecto, la programación didáctica prevista en la base 6.2.2. de la convocatoria y/o la unidad didáctica prevista en la base 6.2.2.2. de la convocatoria, en el caso de que en ellos concurriera tal obligación.

Horregatik guztiarengatik,

Por todo ello,

EBATZI DUT:

RESUELVO:

1. artikulua.- Programazio didaktikoa eta/edo unitate didaktikoa (Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2008ko azaroaren 28ko Aginduaren 6.2.2.2. oinarrian aurreikusitakoa) aurkeztu behar izan dute hainbat izangaik. Aurkeztu beharrekoak epe barruan ez aurkeztearren, Euskal Autonomia Erkidegoko Maisu-maistren kidegoan sartzeko hautaketa-prozeduratik kanpo geratzen diren izangaien behin-behineko zerrenda onartzen da.

Artículo 1.- Aprobar la relación provisional de aspirantes excluidos del proceso selectivo para el ingreso en el Cuerpo de Maestras y Maestros de la Comunidad Autónoma del País Vasco, por no haber entregado en plazo la programación didáctica y/o la unidad didáctica prevista en la base 6.2.2.2. de la Orden de 28 de noviembre de 2008, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en el caso de que en ellos concurriera tal obligación.

2. artikulua.- Zerrenda hori argitaratu egingo da Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzetan eta Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak Interneten dituen helbideetan: http://www.irakasle.net eta http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net.

Artículo 2.- Dicha relación se publicará en las Delegaciones Territoriales de Educación y en las direcciones de internet del Departamento de Educación, Universidades e Investigación: http://www.irakasle.net y http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net.

3. artikulua.- Behin-behineko zerrenda horren kontra erreklamazioa aurkeztu ahal izango dute izangaiek. Horretarako hamar egun balioduneko epea izango dute, ebazpen hau argitaratu eta biharamunetik hasita.

Artículo 3.- Contra la relación provisional de excluidos podrán los/as aspirantes presentar reclamación en el plazo de 10 días hábiles, contados a partir del siguiente al de la publicación de la presente resolución.

Vitoria-Gasteiz, 2009ko martxoaren 12a.

En Vitoria-Gasteiz, a 12 de marzo de 2009.

Langileria Kudeatzeko zuzendaria,

La Directora de Gestión de Personal,

ITZIAR GARAIZAR AGIRRE.

ITZIAR GARAIZAR AGIRRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental