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243. zk., 2008ko abenduaren 19a, ostirala

N.º 243, viernes 19 de diciembre de 2008


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
7052
7052

AGINDUA, 2008ko abenduaren 2koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena. Honen bidez, EAEko unibertsitatez kanpoko ikastetxe publikoetako Larrialdi Kolektibo eta Ebakuazioaren gaineko II. eskola-lehiaketarako deia egiten da.

ORDEN de 2 de diciembre de 2008, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convoca el II Concurso Escolar de Emergencias colectivas y evacuación para centros educativos públicos no universitarios de la CAPV.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak larrialdien arloko eskumenak hartzearen eta EAEko unibertsitatez kanpoko ikastetxe publikoetan autobabeserako planak ezartzeko jarduera-estrategiaren oinarri nagusietako bat langileen parte-hartzea da.

La asunción de competencias en materia de emergencias por parte del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y la estrategia de actuación para la implantación de los Planes de Autoprotección en los centros educativos públicos no universitarios de la CAPV tiene uno de sus principales apoyos en la participación de los trabajadores y trabajadoras.

Eskuarki onartzen da prebentziorako politikak, epe laburrera eta luzera eraginkorra izateko, oinarrizko eta hasierako prestakuntza-aldian dauden biztanleen sektore gazteagoenentzako jarraibideak ezarri behar dituela.

Es comúnmente aceptado que una política preventiva, si quiere resultar eficaz a medio y largo plazo, ha de establecer líneas de actuación sobre los segmentos de población más jóvenes, que se encuentran en su fase de formación básica e inicial.

Hori dela eta, eta apirilaren 28a Laneko Segurtasun eta Osasunaren Nazioarteko Eguna izanik, EAEko unibertsitatez kanpoko ikastetxe publikoek Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako, Batxilergoko, Lanbide Heziketako, Ikasleen Hezkuntzako (IHI) eta Kontserbatorioetako ikasleekin ikastetxeetako larrialdi kolektiboekin eta ebakuazioarekin, eta hauen zergatiarekin loturiko jarduerak egin ahal izatea proposatu da.

Por todo ello y ante la celebración del Día Internacional de la Seguridad y Salud Laboral, el 28 de abril, se plantea la posibilidad de que los centros educativos públicos no universitarios de la CAPV puedan realizar con el alumnado de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional, Educación Permanente de Alumnos (EPA) y Conservatorios, actividades relacionadas con las emergencias colectivas y evacuación en los centros educativos y las causas que las originan.

Horregatik, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginak, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren diru-laguntzak arautzen dituen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onetsitakoak, VI. tituluan jasotako xedapenekin eta aplikazio orokorreko gainerako xedapenekin bat etorriz, eta Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeak hala proposatuta, honakoa

Por ello, de conformidad con lo establecido en las disposiciones contenidas en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi y demás disposiciones de general aplicación, y a propuesta del Viceconsejero de Administración y Servicios,

XEDATU DUT:

DISPONGO:

1. artikulua.- Helburua eta finantzaketa.

Artículo 1.- Objeto y financiación.

1.1.- Agindu honen helburua Larrialdi Kolektibo eta Ebakuazioaren gaineko II. eskola-lehiaketa deitzea da, gerta daitezkeen larrialdi kolektibo eta ikastetxeetako ebakuazio motekin erlazionaturiko lanak gauzatzeko.

1.1.- Es objeto de la presente Orden Convocar el II Concurso Escolar de Emergencias colectivas y evacuación para la realización de trabajos relacionados con los posibles tipos de emergencias colectivas y evacuación en los centros educativos.

1.2.- Agindu honetan adierazitako sariak finantzatzeko zenbatekoa, guztira, 35.000 eurokoa izango da, Euskal Autonomia Erkidegoko 2009ko Aurrekontu Orokorren kontura.

1.2.- El importe total destinado a financiar los premios a que se refiere la presente Orden es de 35.000 euros, con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para 2009.

2. artikulua.- Parte-hartzaileak.

Artículo 2.- Participantes.

2.1.- Agindu honetan adierazten den lehiaketan, bakarka edo taldean (gehienez 5 ikasle) parte hartu ahal izango dute EAEko unibertsitatez kanpoko ikastetxe publikoetan 2008-2009 ikasturtean matrikulatutako ikasle guztiek.

2.1.- Podrán participar en el concurso a que se refiere la presente Orden, bien de forma individual o bien de colectiva (máximo 5 alumnos o alumnas) el alumnado matriculado, durante el presente curso escolar 2008-2009 en los centros educativos públicos no universitarios de la CAPV.

2.2.- Hezkuntza-mailen arabera ondoko 7 kategoria hauek ezarri dituzte:

2.2.- Se establecen las siguientes 7 categorías de participantes según niveles educativos:

Kategoria Parte-hartzaileak:

Categoría Participantes:

ikasleak Informazio gehiago:

alumnado de Más información en:

A Haur Hezkuntza II. eranskina

A Educación Infantil Anexo II

B Lehen Hezkuntza III. eranskina

B Educación Primaria Anexo III

C Bigarren Hezkuntza IV. eranskina

C Educación Secundaria Anexo IV

D Batxilergoa V. eranskina

D Bachillerato Anexo V

E Lanbide Heziketa VI. eranskina

E Formación Profesional Anexo VI

F Ikasleen Hezkuntza Iraunkorra VII. eranskina

F Educación Permanente de Alumnos (EPA) Anexo VII

G Kontserbatorioa VIII. eranskina

G Conservatorio Anexo VIII

3. artikulua.- Lanak.

Artículo 3.- Trabajos.

3.1.- Lehiaketan aurkeztuko diren lanak argitaragabeak izango dira eta bertan landutako gaia -kategoria bakoitzaren arabera- ikastetxeetako ebakuazioarekin eta kategoria bakoitzaren eranskinean zehazten diren zergatiekin erlazionatuta egongo da.

3.1.- Los trabajos que se presenten a concurso serán inéditos y su tema dependiendo de las categorías deberá estar relacionado con la evacuación en las dependencias y por las causas que se detallan en los anexos correspondientes a cada una de las categorías.

3.2.- Lan horien formatua, ezaugarriak eta balorazio-irizpideak aipatutako eranskinetan daude.

3.2.- El formato, las características de los mismos así como los criterios de valoración se encuentran en los citados anexos.

4. artikulua.- Lanen aurkezpena.

Artículo 4.- Presentación de los trabajos.

4.1.- Lanaren atzeko aldean lanaren izenburua adieraziko da. Lan bakoitzarekin batera gutun-azal itxia ekarriko da, kanpoko aldean, aurkeztutako lanaren izenburua eta zein kategoriara aurkezten den idatziak dituela.

4.1.- En el reverso del trabajo deberá figurar el título del mismo. Cada trabajo deberá ir acompañado de un sobre cerrado en cuyo exterior figurará el título del trabajo presentado y la categoría a la que se presenta.

Barruan, I. eranskina osatua sartuko da. Baliogabetzat hartuko dira beharrezko identifikazio-datuak ematen ez dituzten lanak.

En el interior se incluirá el anexo I cumplimentado. Serán declarados nulos los trabajos que no contengan los datos personales necesarios para su identificación.

4.2.- Lanak, gutun-azal itxia eta agindu honen I. eranskina -ikastetxeko zuzendariak behar bezala beteta-, eta Larrialdiei eta ebakuazioari buruzko II. lehiaketa goiburua dutela, honako honi bidaliko dizkiote: Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko Laneko Arriskuak Prebenitzeko Zerbitzuko arduradunari (Lakua II. Donostia kalea, 1.- 01010 Vitoria-Gasteiz), Lurralde Ordezkaritzetako erregistroan aurkeztuko dituzte, edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako prozeduretakoren bat erabiliko dute bidaltzeko.

4.2.- Los trabajos, el sobre cerrado con el anexo I de la presente Orden, debidamente cumplimentado por el director o directora del centro, deberán dirigirse al Responsable del Servicio de Prevención del Departamento de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco: c/ Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz, en el que figure el lema: (II Concurso Emergencias y Evacuación), y se presentarán en el registro de las Delegaciones Territoriales de Educación o bien mediante cualquiera de los procedimientos previstos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

4.3.- Lanak aurkezteko epea 2009ko apirilaren 28an amaituko da, Laneko Segurtasun eta Osasunaren Nazioarteko Egunean.

4.3.- El plazo de presentación de los trabajos finalizará el 28 de abril de 2009, Día Internacional de la Seguridad y Salud Laboral.

5. artikulua.- Sariak.

Artículo 5.- Premios.

5.1.- Bi sari emango dituzte: ezarritako kategoria bakoitzeko 1.ari eta 2.ari emango dizkiete sariak honako ezaugarriekin:

5.1.- Se concederán 2 premios: 1.º y 2.º por cada una de las categorías establecidas y que tendrán las siguientes características:

a) Lehenengo sariak: gehienez 900 euroko balioa duten opariak.

a) Primeros premios: obsequios valorados hasta un máximo de 900 euros.

b) Bigarren sariak: gehienez 700 euroko balioa duten opariak.

b) Segundos premios: obsequios valorados hasta un máximo de 700 euros.

5.2.- Sariak lan bakoitzeko emango dira, lana egiten parte hartu duen ikasle-kopurua kontuan izan gabe.

5.2.- Los premios se otorgarán por trabajo, con independencia del número de alumnos y alumnas que hayan participado en su realización.

5.3.- Era berean, saritu dituzten lanak bideratu dituzten irakasleei, gehienez 800 euroko balioa duen ordenagailu eramangarri bana emango diete. Irakasle batek ezingo du sari bat baino gehiago eskuratu.

5.3.- Asimismo, se hará entrega de un ordenador portátil valorado, como máximo en 800 euros a cada uno de los profesores y profesoras responsables de los trabajos que hayan resultados premiados. Un profesor o profesora no podrá ser acreedor de más de un premio.

5.4.- Badago saria eman gabe uzterik edo hainbat lanen artean banatzerik ere; horrek ez du, ordea, zertan aldatu sariaren zenbateko osoa.

5.4.- El premio podrá ser declarado desierto o compartido entre varios trabajos, sin que ello suponga una variación en su cuantía global.

5.5.- Agindu honetan aurreikusitako sariak ezin izango zaizkie eman Gizonen eta Emakumeen berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren antolarauei buruzko legearen testu bateginaren 50.5 artikuluan xedatutako auzietakoren baten pean daudenei.

5.5.- No podrán concederse los premios previstos en la presente Orden a quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el artículo 50.5 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

6. artikulua.- Balorazio-irizpideak.

Artículo 6.- Criterios de valoración.

Lanak aukeratzeko balorazio-irizpideak kategoria bakoitzari dagozkion eranskinetan zehazten dira.

Los criterios de valoración para seleccionar los trabajos se detallan en los anexos correspondientes a cada categoría.

7. artikulua.- Balorazio-batzordea.

Artículo 7.- Comisión de Valoración.

Aurkeztutako lanak ebaluatzeko Balorazio-batzordea eratuko da. Honako hauek osatuko dute batzorde hori:

Con el fin de evaluar los trabajos presentados se constituirá una Comisión de Valoración compuesta por:

- Laneko Arriskuak Prebenitzeko Zerbitzuko arduradunak, batzordeburu gisa jardungo du.

- El Responsable del Servicio de Prevención, que actuará en calidad de Presidente.

- Laneko Arriskuak Prebenitzeko Zerbitzuko bi teknikarik, Zerbitzuak berak hautatutakoak.

- Dos técnicos o técnicas del Servicio de Prevención designados por el Responsable del Servicio de Prevención.

- Idazkari-lanetan, Laneko Arriskuak Prebenitzeko Zerbitzuko arduradunak aukeratutako teknikari bat arituko da; hala ere, aholkulari-lanetan bi teknikari egon daitezke: larrialdi-gaietan esperientzia duen teknikari bat, eta behar den kasuetan, eskatutako formatuarekin (musika, argazkigintza, eta abar) lotutako beste teknikari bat.

- Actuará como Secretario o Secretaria, un técnico o tecnica nombrado por el Responsable del Servicio de Prevención, pudiendo estar en calidad de asesores dos técnicos o técnicas: un técnico o técnica con experiencia en temas de emergencias y en los casos que sea necesario un técnico o técnica relacionado con el formato que se solicita: música, fotografía...

8. artikulua.- Ebazpena.

Artículo 8.- Resolución.

Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeak, Balorazio Batzordearen proposamenez, agindu honi dagozkion sarien ebazpena eta EHAAn argitara emango du, argitaratu eta hurrengo sei hilabeteetan. Aipatutako ebazpena, era berean, aurreko epe berberean banan-banan interesdunei jakinaraziko zaie.

El Viceconsejero de Administración y Servicios a propuesta de la Comisión de Valoración, dictará y hará pública en el BOPV la resolución de los premios a que se refiere la presente Orden, dentro de los seis meses siguientes a su publicación.

Aipatutako epean ebazpenik ez bada argitaratzen edo jakinarazten, interesdunek ondoriozta lezakete beren lanak ez direla sarituak izan.

La citada resolución será, asimismo notificada dentro del plazo anterior a las y los interesados. Si en el mencionado plazo no se publica ni notifica resolución alguna, los y las interesadas podrán entender que sus trabajos no han resultado premiados.

Aipatutako ebazpenaren aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari hilabeteko epean, ebazpena EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik zenbatzen hasita.

Contra la citada resolución se podrá interponer un recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes, a contar a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

9. artikulua.- Lanak erabiltzea eta itzultzea.

Artículo 9.- Utilización y devolución de los trabajos.

9.1.- Lehiaketa honetan parte-hartzeak berekin dakar Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioari eta bere autonomia-erakundeei lanen erreprodukzio-eskubideak doan lagatzea. Jabetza eta lanen autoretzari atxikitako gainerako eskubideak egileen esku egongo dira.

9.1.- La participación en el presente concurso lleva implícita la cesión gratuita durante tres cursos escolares a partir del curso 2009-2010 a la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, de los derechos de reproducción de los trabajos, permaneciendo la propiedad y el resto de derechos inherentes a la autoría de los trabajos en sus autores y autoras.

9.2.- Lanak haiei itzultzea nahi duten parte-hartzaileek, eskabidea idatziz egingo dute ebazpenetik bi hilabeteko epean.

9.2.- Los y las participantes interesados e interersadas en la devolución de los trabajos cursarán la solicitud por escrito en el plazo de dos meses a contar desde la resolución.

10. artikulua.- Bateragarritasuna.

Artículo 10.- Compatibilidad.

Agindu honetan aurreikusitako sariak, helburu berberarekin beste edozein erakunde publiko zein pribatuk dei ditzakeen sariekin bateragarriak izango dira.

Los premios previstos en la presente Orden serán compatibles con otros que teniendo el mismo fin, pudieran ser convocados por cualquier otra institución pública o privada.

11. artikulua.- Onuradunen betebeharrak.

Artículo 11.- Obligaciones de las y los beneficiarios.

Agindu honetan adierazitako sarien irabazleek, edozein kasutan, honako obligazio hauek bete beharko dituzte:

Las y los beneficiarios de los premios a que se refiere la presente Orden tendrán, en todo caso, que cumplir las siguientes obligaciones:

a) Emandako saria onartzea. Era honetan, hamabost eguneko epean, ebazpenaren berri eman eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita, ez bada berariaz uko egiten, saria onartu dela ulertuko da.

a) Aceptar el premio concedido. En este sentido, si en el plazo de quince días desde la notificación de su concesión no renuncian expresamente al mismo, se entenderá que queda aceptado.

b) Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari deialdi honen ondorioz jasotako sariei buruz beren funtzioak betetzeagatik eskatzen zaien informazioa ematea.

b) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que, en el ejercicio de sus funciones les sea requerida al respecto de los premios recibidos con cargo a esta convocatoria.

12. artikulua.- Ez-betetzeak.

Artículo 12.- Incumplimientos.

Saria ematea eragin duten baldintzak ez betetzea gertatzen dela egiaztatzeak, jasotako diru-kopurua eta dagozkion legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzultzeko beharra ekarriko du. Hori guztia, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen testu bategina onesten duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren eta bertan ezarritako zehaztapen eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren arabera.

La constatación de la existencia de cualquier supuesto de incumplimiento de las condiciones que han motivado la concesión del premio dará lugar, de conformidad y en los términos establecidos en el Decreto legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, a la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses legales que procedan.

13. artikulua.- Kudeaketa-organoa.

Artículo 13.- Órgano de gestión.

Deialdi honetan aurreikusitako sarien kudeaketa-lanak egitea Administrazio eta Zerbitzuen Sailburuordetzari dagokio.

Corresponderá a la Viceconsejería de Administración y Servicios la realización de las tareas de gestión de los premios previstos en la presente convocatoria.

14. artikulua.- Sariak ematea.

Artículo 14.- Entrega de premios.

Sariak banatzeko ekitaldia 2009ko ekainaren 4an egingo da, Lakua II-ko ekitaldi-aretoan, goizeko 11:00etan.

Se celebrará un acto de entrega de premios el día 4 de junio de 2009 en el salón de actos de Lakua II a las 11 horas.

XEDAPEN GEHIGARRIAK

DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.- Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura egiten diren gastu-espedienteen aurretiko izapidetzea araupetzen duen Ogasun eta Herri Administrazio Sailaren 2007ko apirilaren 26ko Aginduaren ondorioetarako, agindu honetako diru-laguntzak emateko garaian, Euskal Autonomia Erkidegoaren 2009ko aurrekontu orokorretan kreditu egoki eta nahikoa egon beharko da.

Primera.- A los efectos contemplados en la Orden de Hacienda y Administración Pública de 26 de abril de 2007, sobre tramitación anticipada de expedientes de gastos con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, la concesión de las ayudas de la presente Orden queda condicionada a la existencia de crédito de pago adecuado y suficiente en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el año 2009.

Bigarrena.- Izaera Pertsonaleko Datuen Babeserako Lege Organikoak xedatutakoa berez, agindu honetako lehiaketan parte hartzeak interesdunaren baimena ematea dakar bere datuak Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren fitxategi informatizatuetan sartzeko. Aipatutako legean aurreikusitako sartze-, zuzenketa-,ezeztapen- eta oposizio-eskubideak Administrazio eta Zerbitzuen Sailburuordetzaren aurrean gauzatu ahal izango dira.

Segunda.- En cumplimiento de lo dispuesto por la Ley Orgánica de Protección de Datos de Carácter Personal, la participación en el concurso a que se refiere la presente Orden implica la autorización del/la interesado/a para la incorporación de sus datos a los ficheros informatizados del Departamento de Educación, Universidades e Investigación. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición previstos en la mencionada ley se pueden ejercitar ante la Viceconsejería de Administración y Servicios.

Halaber, deialdi honetan parte hartu dutenek fitxategian dauden datu pertsonalak Euskal Autonomia Erkidegoko beste herri-administrazioei uzteko baimena ematen dute—deialdi honen xede bererako bakarrik—eta, Administrazio eta Zerbitzu Sailburuordetzari baimena ematen diote, beste erakunde publiko batzuetan, aurkeztutako dokumentuen benetakotasuna egiaztatzeko.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria dan su consentimiento a la cesión de datos personales contenidos en el fichero a otras administraciones públicas de la Comunidad Autónoma del País Vasco para finalidades coincidentes con el objeto de la convocatoria y autorizan a la Viceconsejería de Administración y Servicios comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Prozedura alorrean agindu honek aurreikusitako guztian, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da.

Primera.- En todo lo previsto por la presente Orden en materia de procedimiento será de aplicación la Ley 30/ 1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Bigarrena.- Administrazio-bidea agortzen duen agindu honen aurka berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari hilabeteko epean, EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik zenbatzen hasita, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan bi hilabeteko epean, aipatutako EHAAn argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita.

Segunda.- Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, se podrá interponer un recurso de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en el plazo de un mes a contar a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV o un recurso contencioso administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a contar, igualmente, a partir del día siguiente al de su publicación en el mencionado boletín.

Hirugarrena.- Agindu honek EHAAn argitaratu eta hurrengo egunean izango ditu ondorioak.

Tercera.- La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Laugarrena.- Agindu hau ezartzeko behar diren argibideak eman ahal izango ditu Administrazio eta Zerbitzuen Sailburuordetzak.

Cuarta.- Se autoriza al Viceconsejero de Administración y Servicios para dictar aquellas instrucciones que sean necesarias para la aplicación de la presente Orden.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko abenduaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de diciembre de 2008.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

I. ERANSKINA

ANEXO I

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

II. ERANSKINA

ANEXO II

A KATEGORIA - HAUR HEZKUNTZA

CATEGORÍA A - EDUCACIÓN INFANTIL

Gaia: ikastetxeetako ikasgeletan sutea eragin dezaketen zergatiak eta ikasgelen ebakuazioa.

Tema: Causas que pueden originar fuego en las aulas de los centros educativos y evacuación de las mismas.

Formatua: gehienez 60 X 45 cm-ko neurriko kartela. Teknika librea. Marrazkiak orriaren alde bakarrean aurkeztuko dituzte, eta atzealdean material gogor bat itsatsiko diete erakusketa errazteko.

Formato: cartel que no supere los 60 X 45 cm. Técnica libre. Los dibujos serán presentados por una sola cara y pegados en un soporte duro que facilite su exposición.

Se admitirá sólo un trabajo por participante.

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Sutea sortzeko zergatiak eta ikasgela ebakuatzeko simulakroan nola jardun behar den adieraztea. Informazio gehiago: http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-sprlcont/es/contenidos/informaci on/emergencias/es_sprl/indice.html. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Posibles causas y reflejo de los procedimientos de actuación en el ejercicio de simulacro de evacuación. Más información: http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-sprlcont/es/contenidos/informaci on/emergencias/es_sprl/indice.html. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

b) Larrialdi-seinaleen aipamena. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Referencia a la señalización de emergencia. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

c) Jarrera solidarioa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Actitud solidaria. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

d) Kalitate artistikoa eta originaltasuna. 0 eta 30 puntu arteko puntuazioa emango da.

d) Calidad artística y originalidad. Se puntuará de 0 a 30 puntos.

III. ERANSKINA

ANEXO III

B KATEGORIA - LEHEN HEZKUNTZA

CATEGORÍA B - EDUCACIÓN PRIMARIA

Gaia: ikastetxeetako sukaldean eta jangelan sutea eragin dezaketen zergatiak eta leku horien ebakuazioa.

Tema: causas que pueden originar fuego en la cocina y el comedor de los centros educativos y evacuación de los mismos.

Formatua: gehienez 60 X 45 cm-ko neurriko kartela. Teknika librea. Marrazkiak orriaren alde bakarrean aurkeztuko dituzte, eta atzealdean material gogor bat itsatsiko diete erakusketa errazteko. Parte-hartzaile bakoitzak lan bakarra aurkeztu ahal izango du.

Formato: cartel que no supere los 60 X 45 cm. Técnica libre. Los dibujos serán presentados por una sola cara y pegados en un soporte duro que facilite su exposición. Se admitirá solo un trabajo por participante.

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Sutea sortzeko zergatiak eta ebakuazio-simulakroan nola jardun behar den adieraztea. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Posibles causas y reflejo de los procedimientos de actuación en el ejercicio de simulacro de evacuación. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

b) Larrialdi-seinaleen aipamena. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Referencia a la señalización de emergencia. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

c) Jarrera solidarioa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Actitud solidaria. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

d) Kalitate artistikoa eta originaltasuna. 0 eta 30 puntu arteko puntuazioa emango da.

d) Calidad artística y originalidad. Se puntuará de 0 a 30 puntos.

IV. ERANSKINA

ANEXO IV

C KATEGORIA - BIGARREN HEZKUNTZA

CATEGORÍA C - EDUCACIÓN SECUNDARIA

Gaia: ebakuazioa ikastetxetan.

Tema: evacuación en los centros educativos.

Formatua: logotipoa, ikastetxetan eman daitekeen edozein larrialdi-motak eragindako ebakuazioko simulakro-ariketa erakutsiko duen irudiz eta slogan batez osatutako seinalea.

Formato: logotipo, distintivo formado por imagen y eslogan que represente el ejercicio de un simulacro de evacuación motivado por cualquier tipo de emergencia posible en los centros educativos.

Lehiakide bakoitzak gehienez hiru logotipo (irudia eta slogana) aurkeztu ahal izango baditu ere, finalean lan bakar bat baino ezingo du izan.

Cada concursante podrá presentar un máximo de tres logotipos (imagen y eslógan), si bien una o un mismo participante no podrá tener la condición de finalista por más de un trabajo.

Bazterrean utziko dituzte konnotazio erasokorrak dituzten edo gizartearen sentsibilitatea kaltetuko duten lanak.

Se excluirán aquellos trabajos que incluyan connotaciones agresivas o que dañen la sensibilidad.

Logotipoa euskarri zurrun batean muntatu behar da. Euskarri horren neurriak hauek izango dira: 30 X 30 cm.

El logotipo deberá estar montado en soporte rígido, cuyas medidas totales sean 30 X 30 cm.

Sloganak gehienez 5 hitz izango ditu (elebiduna: euskaraz eta gaztelaniaz).

El eslogan deberá estar compuesto por un máximo de 5 palabras (en bilingüe: euskera y castellano).

Lanarekin batera memoria laburra aurkeztu beharko dute ikasleek. Memoria horrek gehienez orrialde bat izango du, eta bertan slogana eta logotipoa zergatik aukeratu dituzten adierazi beharko dute.

El trabajo deberá ir acompañado de una breve memoria, como máximo de una página que justifique la elección del eslógan y del logotipo.

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Emaitza deialdiaren helburura egokitzea: ikastetxeetan ebakuazio-simulakroa irudikatzea. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Adecuación del resultado al fin de la convocatoria: representar la realización del ejercicio de simulacro de evacuación en los centros educativos. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

b) Kalitate artistikoa eta originaltasuna: sinplea, gogoratzeko erraza, interesa eragin behar du, kopiatzeko erraza... 0 eta 20 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Calidad artística y originalidad: simple, fácil de recordar, provocar interés, fácil de reproducir... Se puntuará de 0 a 20 puntos.

c) Lanaren elaborazio teknikoa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Elaboración técnica del trabajo. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

V. ERANSKINA

ANEXO V

D KATEGORIA - BATXILERGOA

CATEGORÍA D - BACHILLERATO

Gaia: laborategietan sutea eragin dezaketen zergatiak eta laborategien ebakuazioa. Adibideak:

Tema: causas que pueden originar fuego en los laboratorios de los centros educativos y evacuación de los mismos. Ejemplos:

- Sutze-iturriak: sugarra duten tresnak, Bunsen metxeroak, bainu beroak eta berotzeko bestelako gailuak, berogailuak, gasezko botilak...

- Fuentes de ignición: aparatos con llama, mecheros Bunsen, baños calientes y otros dispositivos de calefacción, estufas, botellas de gases...

- Prozedura arriskutsuak laborategiko praktiketan.

- Procedimientos inseguros en las prácticas de laboratorio.

- Produktu kimiko sukoiak biltegiratzea eta manipulatzea.

- Manipulación, almacenamiento de productos químicos inflamables.

Formatua: deialdiaren gaiarekin loturiko istorio osoa irudikatuko duen komikia. Komikiko pertsonaiak originalak, egileek asmatuak eta argitaragabeak izango dira.

Formato: cómic que reproducirá una historia completa relacionada con el tema de la convocatoria. Los personajes protagonistas deberán ser originales, de creación propia e inéditos.

Egile bakoitzak gehienez bi lan aurkeztu ahal izango baditu ere, finalean lan bakar bat baino ezingo du izan.

Cada autor o autora podrá presentar un máximo de dos trabajos si bien una o un mismo participante no podrá tener la condición de finalista por más de una obra.

Bazterrean utziko dira konnotazio erasokorrak dituzten edo gizartearen sentsibilitatea kaltetzen duten lanak.

Se excluirán aquellos trabajos que incluyan connotaciones agresivas o que dañen la sensibilidad.

Lanek gehienez lau orrialde izango dituzte, eta orrialde-zenbakiak argi adierazita, koloretan edo zuri-beltzean, edozein teknika erabilita eta DIN-A4 neurrian aurkeztuko dituzte. Testurik agertzen bada, euskaraz edo gaztelaniaz.

Los trabajos tendrán una extensión como máximo de cuatro páginas claramente numeradas, a color o blanco y negro, técnica libre y con dimensiones de DIN-A4 con textos en euskera o castellano (si los hubiera).

Obra originala aurkeztu behar dute (ez dira kopiak onartuko). Marrazkiak orriaren alde bakarrean eta paper gogorrean aurkeztuko dituzte, lanaren erakusketa errazteko.

Se presentará la obra original (no se admitirán copias). Los dibujos serán presentados por una sola cara y en papel duro que facilite su exposición.

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Emaitza deialdiaren helburura egokitzea: laborategietan sutea eragin dezaketen zergatiak eta laborategien ebakuazioa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Adecuación del resultado al fin de la convocatoria: causas que pueden originar fuego en los laboratorios de los centros educativos y evacuación de los mismos. Se puntuará de 0 a 10.

b) Segurtasun-fitxak, piktogramak, larrialdiko seinaleak aipatzea, eta ebakuazio-simulakroan nola jardun behar den adieraztea. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Referencia a fichas de seguridad, pictogramas, señalización de emergencia y reflejo de los procedimientos de actuación en el ejercicio de simulacro de evacuación. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

c) Kalitate artistikoa eta originaltasuna. 0 eta 30 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Calidad artística y originalidad. Se puntuará de 0 a 30 puntos.

d) Lanaren elaborazio teknikoa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

d) Elaboración técnica del trabajo. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

VI. ERANSKINA

ANEXO VI

E KATEGORIA - LANBIDE HEZIKETA

CATEGORÍA E - FORMACIÓN PROFESIONAL

Gaia: lantegietan sutea eragin dezaketen zergatiak eta lantegien ebakuazioa. Kausa posibleak:

Tema: causas que pueden originar fuego en los talleres de los centros educativos y evacuación de los mismos. Posibles causas:

- Sutze-iturriak: laneko ekipo desegokiak, sugarra duten tresnak, arrazoi elektrikoak, gasezko botilak, makinen prebentziorako mantentze-lanak egin gabe egotea...

- Fuentes de ignición: equipos de trabajo no adecuados, aparatos con llama, causas eléctricas, botellas de gases, falta de mantenimiento preventivo de máquinas...

- Prozedura arriskutsuak lantegiko praktiketan.

- Procedimientos inseguros en las prácticas del taller.

- Ordena eta garbiketa desegokiak, hondakinak eta erabiltzen ez diren materialak metatzea.

- Orden y limpieza inadecuados, acumulación de residuos y materiales en desuso.

- Erregarriak, substantzia kimiko sukoiak biltegiratzea, manipulatzea: pinturak, bernizak, disolbatzaileak...

- Manipulación, almacenamiento de sustancias químicas inflamables, comburentes: pinturas, barnices, disolventes...

Formatua: deialdiaren gaia irudikatuko duten 1, 2 edo 3 argazkiz osatutako lana. DIN-A4 neurria. Argazkiak digitalki landuak egon daitezke.

Formato: trabajo fotográfico de 1 a 3 fotografías que representen el tema de la convocatoria. Tamaño DIN-A4. Las fotografías son susceptibles de haber sido sometidas a tratamiento digital.

Egile bakoitzak gehienez bi lan aurkeztu ahal izango baditu ere, finalean lan bakar bat baino ezingo du izan.

Cada autor o autora podrá presentar un máximo de dos trabajos si bien una o un mismo concursante no podrá tener la condición de finalista por más de una obra.

Lanak euskarri gogor bati itsatsiak aurkeztuko dituzte erakusketa errazteko. Gainera, formatu digitalean -jpg formatua- ere aurkeztu behar dituzte CD batean grabatuta.

Los trabajos serán presentados pegados en un soporte duro que facilite su exposición además de en formato digital, fomato jpg mediante grabación en CD.

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Emaitza deialdiaren helburura egokitzea: lantegitan sutea eragin dezaketen zergatiak eta lantegien ebakuazioa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Adecuación del resultado al fin de la convocatoria: causas que pueden originar fuego en los talleres de los centros educativos y evacuación de los mismos. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

b) Segurtasun-fitxak, piktogramak eta larrialdiko seinaleak aipatzea, eta ebakuazio-simulakroan nola jardun behar den adieraztea. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Referencia a fichas de seguridad, pictogramas, señalización de emergencia y reflejo de los procedimientos de actuación en el ejercicio de simulacro de evacuación. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

c) Kalitate artistikoa eta originaltasuna. 0 eta 30 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Calidad artística y originalidad. Se puntuará de 0 a 30 puntos.

d) Lanaren elaborazio teknikoa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

d) Elaboración técnica del trabajo. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

VII. ERANSKINA

ANEXO VII

F KATEGORIA - IKASLEEN HEZKUNTZA IRAUNKORRA (IHI)

CATEGORÍA F - EDUCACIÓN PERMANENTE DE ALUMNOS (EPA)

Gaia: ikastetxeen ebakuazioa eragin dezaketen zergatiak. Gerta daitezkeen larrialdien adibideak:

Tema: causas que pueden originar la evacuación en los centros educativos. Ejemplos de posibles emergencias:

- Erabiltzen ez diren materialak metatzeagatik sutea galdaretan, arrazoi elektrikoen ondorioz sutea ordenagailu-gelan, berogailuek eragindako sutea...

- Fuego en las calderas por acumulación de materiales en desuso, en sala de ordenadores por causas eléctricas, producidos por aparatos calefactores,...

- Ikastetxearen ingurutik igarotzen den ibaiak gainezka egin ondoren uholdeak gertatzea.

- Inundación por desbordamiento de río cercano al centro educativo.

- Ikastetxearen inguruko industrietan ihes toxikoa egotea.

- Fuga tóxica en industrias cercanas al centro.

Formatua: deialdiaren gaiarekin lotutako irudimeneko edo benetako gertakarien kontaketa laburra edo ipuina.

Formato: cuento, narración breve de hechos imaginarios o reales relacionados con eltema de la convocatoria.

Egile bakoitzak gehienez bi lan aurkeztu ahal izango baditu ere, finalean lan bakar bat baino ezingo du izan.

Cada autor o autora podrá presentar un máximo de dos trabajos, si bien una o un mismo concursante no podrá tener la condición de finalista por más de una obra.

Bazterrean utziko dira konnotazio erasokorrak dituzten edo gizartearen sentsibilitatea kaltetzen duten lanak.

Se excluirán aquellos trabajos que incluyan connotaciones agresivas o que dañen la sensibilidad.

Lanek gehienez 1.000 karaktere izango dituzte (3 orrialde). Ale bat inprimatua igorri behar dute, orrialdeak zenbatuta, 12 tamainako Arial letrarekin, Microsoft Word testu-prozesadorean egina, espazio eta erdiko tartearekin, orriaren alde batean bakarrik idatzia, eta ezkerraldean grapaz josia, euskaraz edo gaztelaniaz.

Los trabajos tendrán una extensión como máximo de 1.000 caracteres (3 páginas). Se remitirá un ejemplar impreso, paginado, en letra Arial tamaño 12, en procesador de textos, en formato Microsoft Word, a un espacio y medio por una sola cara, y grapado por su margen izquierdo, en euskera o castellano.

Paperezko alearekin batera CD euskarri informatikoan lanaren kopia bat aurkeztu behar da.

Además se acompañará una copia en soporte informático CD.

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Emaitza deialdiaren helburura egokitzea: ikastetxeen ebakuazioa eragin dezaketen zergatiak. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Adecuación del resultado al fin de la convocatoria: causas que pueden originar la evacuación en los centros educativos. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

b) Segurtasun-fitxak, piktogramak, larrialdiko seinaleak aipatzea, eta ebakuazio-simulakroan nola jardun behar den adieraztea. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Referencia a fichas de seguridad, pictogramas, señalización de emergencia y reflejo de los procedimientos de actuación en el ejercicio de simulacro de evacuación. Se puntuará de 0 a 10 puntos. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

c) Kalitate artistikoa eta originaltasuna. 0 eta 30 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Calidad artística y originalidad. Se puntuará de 0 a 30 puntos.

d) Lanaren elaborazio teknikoa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

d) Elaboración técnica del trabajo. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

VIII. ERANSKINA

ANEXO VIII

G KATEGORIA - KONTSERBATORIOAK

CATEGORÍA G - CONSERVATORIOS

Gaia: ebakuatzeko zergatia eragin duen larrialdia edozein izanda, ikastetxe bat ebakuatzeko alerta-deia.

Tema: llamada de alerta para evacuar cualquier edificio educativo independientemente de la emergencia por la que sea motivada esta evacuación.

Formatua: gehienez 3 minutu iraungo duen edozein motatako soinu-zati bat konposatzea.

Formato: composición de un fragmento sonoro de creación libre con una duración máxima de 3 minutos.

Egile bakoitzak gehienez bi lan aurkeztu ahal izango baditu ere, finalean lan bakar bat baino ezingo du izan.

Cada autor o autora podrá presentar un máximo de dos trabajos, si bien una o un mismo concursante no podrá tener la condición de finalista por más de una obra.

Soinu-zati hori instrumentu tradizionalekin eta/edo elektroakustikoekin egin ahal izango dute. Originala, argitaragabekoa eta deialdi honetarako espresuki sortutako lana izan behar du.

Podrá ser realizado para medios instrumentales tradicionales y/o electroacústicos. La obra deberá ser original e inédita y creada expresamente para esta convocatoria.

Emaitzaren grabaketa CD audio (44.1 khz eta 16 bit) batean aurkeztu behar da.

La grabación del resultado deberá presentarse en CD audio a 44.1 khz y 16 bites.

Grabaketarekin batera egindako lana azaltzeko memoria laburra (partitura, erabilitako baliabideak...) aurkeztu behar da.

Se adjuntará a la grabación una pequeña memoria explicativa sobre la realización de la misma (partitura, medios empleados...).

Balorazio-irizpideak:

Criterios de valoración:

a) Emaitza deialdiaren helburura egokitzea: ikastetxeetan ebakuatzeko alerta-deia ezartzea. 0 eta 20 puntu arteko puntuazioa emango da.

a) Adecuación del resultado al fin de la convocatoria: establecimiento de llamada de alerta para evacuación en los centros educativos. Se puntuará de 0 a 20 puntos.

b) Kalitate artistikoa eta originaltasuna. 0 eta 30 puntu arteko puntuazioa emango da.

b) Calidad artística y originalidad. Se puntuará de 0 a 30 puntos.

c) Azalpen-memoriaren balorazioa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

c) Valoración de la memoria explicativa. Se puntuará de 0 a 10 puntos.

d) Lanaren elaborazio teknikoa. 0 eta 10 puntu arteko puntuazioa emango da.

d) Elaboración técnica del proyecto. Se puntuará de 0 a 10 puntos.


Azterketa dokumentala


Análisis documental