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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

4. zk., 2004ko urtarrilaren 8a, osteguna

N.º 4, jueves 8 de enero de 2004


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Iragarpenak

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Ogasun eta Herri Administrazio Saila
Hacienda y Administración Pública
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LEHIAKETA. Iragarkia, "2004 urtean, Gasteizko Gaztelako Atean (15 zk.) dauden Zerga-Kudeaketarako Euskadiko Sailaren (ZKES) eta SOS DEIAK-en egoitzen eraikina garbitzea" helburu duen zerbitzuen administrazio-kontratua esleitzekoa (Esp.: KBN C02/69/2003).

CONCURSO.Anuncio para la adjudicación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto "la limpieza del edificio sede del OCTE y de SOS DEIAK en la calle Portal de Castilla, n.º 15 de Vitoria-Gasteiz para el año 2004" (Expte. C.C.C. n.º C02/69/2003).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Zerbitzu Zuzendaritza. Ogasun eta Herri Administrazio Saila.

a) Organismo: Dirección de Servicios. Departamento de Hacienda y Administración Pública.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia (Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación (Dirección de Patrimonio y Contratación).

c) Espedientearen zenbakia: C02/69/2003

c) Número de expediente: C02/69/2003.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: 2004 urtean, Gasteizko Gaztelako Atean (15 zk.) dauden Zerga-Kudeaketarako Euskadiko Sailaren (ZKES) eta SOS DEIAK-en egoitzen eraikina garbitzea.

a) Descripción del objeto: limpieza del edificio sede del OCTE y de SOS DEIAK en la calle Portal de Castilla, n.º 15 de Vitoria-Gasteiz para el año 2004.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: El objeto del contrato no está dividido en lotes.

d) Entregatzeko lekua: Gasteizko Gaztelako Atean (15 zk.) dauden Zerga-Kudeaketarako Euskadiko Sailaren (ZKES) eta SOS DEIAK-en egoitzak.

c) Lugar de entrega: Sede del OCTE y de SOS DEIAK, sita en la calle Portal de Castilla, 15 de Vitoria-Gasteiz

d) Gauzatzeko epea: kontratua izenpetzen denean hasi eta 2004ko abenduaren 31ra arte.

d) Plazo de ejecución : Desde la formalización del contrato hasta el día 31 de Diciembre de 2004.

Epe partzialak: ez.

Plazos Parciales: No es el caso.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: Ordinaria

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: Abierto

c) Esleitzeko era: lehiaketa.

c) Forma: Concurso

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua. Guztira:

4.– Presupuesto base de licitación. Importe total:

Hirurogeita hamabost mila (75.000) euro.

Trescientos Setenta y cinco mil (75.000 Eur. )

5.– Behin-behineko fidantza.

5.– Garantía Provisional.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: No se exige.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza).

a) Entidad: Comisión Central de Contratación (Dirección de Patrimonio y Contratación)

b) Helbidea: Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Nagusia, Donostia kalea, 1, beheko solairua.

b) Domicilio: planta baja del edificio sede del Gobierno Vasco c/ Donostia-San Sebastián 1

c) Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz

d) Telefonoa: 945 01 89 31

d) Teléfono: 945018931

e) Faxa: 945 01 89 50

e) Fax: 945018950

f) Dokumentazioa eta informazioa jasotzeko azken eguna: 2004ko urtarrilaren 23a.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 23 de enero de 2004.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: (taldeak, azpitaldeak eta kategoria):

a) Clasificación, en su caso: (grupo, subgrupos y categoría)

b) Ekonomia eta finantza kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

– Azken hiru urteetan egindako negozio guztiei buruzko aitorpena; urteka, kontrataren aurrekontuaren parekoa izan beharko du.

– Declaración relativa a la cifra de negocios global en el curso de los tres últimos años que deberá ser por año al menos igual al presupuesto de la contrata.

– Azken hiru urteetan egindako zerbitzu edo lanik garrantzitsuenen zerrenda; zenbatekoak, datak eta onuradunak, publikoak zein pribatuak, jaso beharko dira. Gutxienez hiru kontratutan izandako esperientzia egiaztatu beharko du, eta kontratu guztien artean kontrataren aurrekontuaren pareko zenbatekoa lortu beharko da, gutxienez.

– Relación de los principales servicios o trabajos realizados en los tres últimos años que incluya importes, fechas y beneficiarios públicos o privados de los mismos que acredite experiencia en la realización de al menos tres contratos que entre todos sumen como mínimo el importe del presupuesto de contrata.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2004ko urtarrilaren 26a, 10:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: Antes de las 10:00 horas del día 26 de enero de 2004.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: berariazko klausula administratiboen pleguko 7. klausulan zehaztutakoak.

b) Documentación a presentar: La que se especifica en la cláusula 7 del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1.a Entitatea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza).

1.ª Entidad: Comisión Central de Contratación (Dirección de Patrimonio y Contratación)

2.a Helbidea: Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Nagusia, beheko solairua).

2.ª Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1 (planta baja del Edificio Sede del Gobierno Vasco)

3.a Herria eta posta kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

3.ª Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 3 hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 3 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: No se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): No es el caso.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de las ofertas.

a) Erakundea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza).

a) Entidad: Comisión Central de Contratación (Dirección de Patrimonio y Contratación).

b) Helbidea: Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Nagusia, beheko solairua).

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1 (planta baja del edificio sede del Gobierno Vasco)

c) Herria: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Eguna: 2004ko otsailaren 3a.

d) Fecha: 3 de febrero de 2004.

e) Ordua: 12:30.

e) Hora: 12:30.

10.– Bestelako argibideak:

10.– Otras informaciones.:

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

11.– Gastos de anuncios. A cargo del adjudicatario

12.– Iragarkia Europako Erkidegoen Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

12.– Fecha de envío del anuncio al "Diario Oficial de las Comunidades Europeas" (en su caso): No es el caso.

13.– Deialdiari buruzko argibideak edo pleguak jasotzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.ej-gv.net

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.ej-gv.net.

Vitoria-Gasteiz, 2003ko abenduaren 16a.

En Vitoria-Gasteiz, a 16 de diciembre de 2003.

Ondare eta Kontratazio zuzendaria,

Director de Patrimonio y Contratación,

JAIME DOMÍNGUEZ-MACAYA LAURNAGA.

JAIME DOMINGUEZ-MACAYA LAURNAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental