Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

49. zk., 2001eko martxoaren 9a, ostirala

N.º 49, viernes 9 de marzo de 2001


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
1320
1320

AGINDUA, 2001eko otsailaren 21ekoa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, ikertzaileen hobekuntzarako eta beren mugikortasuna errazteko programetarako deia egiten zuen agindua egokitzeko dena, 2001. ekitaldian aplikatu ahal izateko.

ORDEN de 21 de febrero de 2001, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se adapta para su aplicación durante el ejercicio 2001 la Orden de Convocatoria de los programas de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador.

Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Erregimenari buruz indarrean dauden lege xedapenen testu bategineko IX. tituluaren babesean, abenduaren 26ko 275/2000 Dekretua eman zen, Euskal Automonia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargurako laguntza eta diru-laguntzak arautzen dituzten zenbait xedapenen indarraldia luzatzeari buruzkoa. Horiek 2001. ekitaldian aplikatu ahal izateko, epeak, baldintzak eta betekizunak egokitu ditzakete Jaurlaritzak, sailek eta erakunde autonomoek.

Al amparo de lo establecido en el Título IX del Texto Refundido de las disposiciones legales vigentes sobre Régimen Presupuestario de Euskadi, se dictó el Decreto 275/2000, de 26 de diciembre sobre ampliación de la vigencia de determinadas disposiciones reguladores de ayudas y subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, pudiendo, a tal fin, el Gobierno y los distintos Departamentos y Organismos Autónomos adaptar los plazos, condiciones y requisitos necesarios para su aplicación durante el ejercicio 2001.

2000. ekitaldian, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa kontseilariaren otsailaren 29ko Agindua eman zen, ikertzaileen hobekuntzarako eta beren mugikortasuna errazteko programetarako deia egiten zuena (EHAAren 54. zenbakian, martxoaren 17koan, argitaratu zen). Horrenbestez, bidezkoa da epe eta baldintza batzuk aldatzea, aipatutako agindua 2001. ekitaldian aplikatu ahal izateko.

En el ejercicio 2000, se dictó la Orden de 29 de febrero de 2000 del Consejero de Educación, Universidades e Investigación por la que se convocaban los programas de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador (publicada en el BOPV n.º 54 de 17 de marzo), por lo que procede la adaptación de los plazos y condiciones necesarios para la aplicación de la referida Orden durante el ejercicio 2001.

2000ko azaroaren 14an Gobernu Kontseiluak egindako Akordioaren bidez, 1. Unibertsitate Plana onartu zen, Unibertsitatea Antolatzeko Legeak araututako prozedura eta eskumenenen arabera. Plan horrek zenbait aldaketa eragin ditu ikertzaileen hobekuntzarako eta beren mugikortasuna errazteko programen deialdietan, onuradunei dagokienez.

Mediante Acuerdo del Consejo de Gobierno en sesión celebrada el día 14 de noviembre de 2000, se aprobó el I Plan Universitario de acuerdo a los procedimientos y competencias establecidas en la Ley de Ordenación Universitaria, lo cual implica ciertas modificaciones de la convocatoria en el sentido de los beneficiarios de los Programas de Perfeccionamiento y movilidad del personal investigador.

Ondorioz,

En su virtud,

XEDATU DUT
RESUELVO:

1. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 1.– Plazo de presentación.

Eskabideak aurkezteko epea agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean irekiko da. Eskatzaileek bisita hasteko aurreikusitako eguna baino gutxienez bi hilabete lehenago aurkeztu beharko dituzte eskabideak. Hala ere, bisitak 2001eko urtarrilaren 1etik maiatzaren 31ra bitartean izango dituztenek Agindu hau indarrean jartzen denetik hogeita hamar egun naturaleko epea izango dute beren eskabideak aurkezteko.

El plazo de presentación de solicitudes se abrirá al día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Los solicitantes de ayuda deberán presentar necesariamente su solicitud al menos dos meses antes de la fecha prevista para el inicio de la visita, excepto para las visitas que se celebren entre el 1 de enero de 2001 y el 31 de mayo de 2001, cuyo plazo de presentación será de 30 días naturales a partir de la entrada en vigor de la presente Orden.

–Edozein kasutan, eskabideak aurkezteko deialdi honetako epea 2001eko urriaren 29an amaituko da.

En cualquier caso, el cierre del plazo de presentación de solicitudes de la convocatoria será el 29 de octubre de 2001.

2. artikulua.– Eskabideak eta aurkeztu beharreko dokumentuak.

Artículo 2.– Solicitudes y documentación a presentar.

Agindu honetan zehazten diren laguntzen eskatzaileek 2000ko otsailaren 29ko Aginduaren eranskinean jasotzen den ereduaren arabera aurkeztu beharko dituzte eskabideak, Zientzia Politikaren Zuzendaritzak eskatutako dokumentazioarekin batera. Eskaerak zuzenean zein azaroaren 26ko 30/92 Legeak, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearenak, aurreikusitako edozein modutan egingo dira.

Las personas solicitantes de las ayudas a las que se refiere la presente, deberán dirigirlas conforme al modelo que se incluye como anexo en la Orden de 29 de febrero de 2000, junto con la documentación exigida a la Dirección de Política Científica, bien directamente, bien por cualquier procedimiento previsto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.

Artículo 3.– Recursos Económicos.

Agindu honetan araututako laguntzak finantzatzeko 55.000.000 PTA (330.556,66 euro) erabiliko dira.

A la financiación de las ayudas reguladas en esta Orden se destinará la cantidad de 55.000.000 PTA (330.556,66 Euros).

Deialdi honen bidez guztira eman beharreko diru-laguntzen zenbatekoa ez da artikulu honetan izendatutakoa edo zenbateko hori gaurkotzetik ondorioztaten dena baino handiagoa izango, kreditu-atxikidurarako eta aurrekontu-aldaketarako indarrean dagoen legedian aurreikusitako araubidearen arabera. Ondorioz, behin zenbateko hori agortuz gero, ez da bidezkoa izango laguntza gehiago ematea; beraz, xedapen honen eraginkortasuna eten egingo da momentu horretan. Gertakari bi horiek Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordearen ebazpenez jakinarazi beharko dira.

El volumen total de ayudas a conceder con cargo a la presente convocatoria no podrá superar el importe consignado en este artículo o el que resulte de su actualización, conforme al régimen de vinculación crediticia o de modificación presupuestaria previsto en la legislación vigente. No procederá, por tanto, la concesión de nuevas ayudas una vez agotado dicho importe, suspendiéndose a partir de ese momento la eficacia de la presente disposición. En su caso, de ambas circunstancias se dará publicidad mediante Resolución del Viceconsejero de Universidades e Investigación.

4. artikulua.– Xedea

Artículo 4.– Objeto.

2000ko otsailaren 29ko Aginduaren 1. artikuluan xedatutakoari jarraituz, zehaztu behar da Euskal Herriko Unibertsitateko ikertzaileek ikerketa talde kontsolidatuetan (I. Unibertsitate Planeko 4.1. Jarduketa) sartuta daudenean bakarrik hartu ahal izango dutela parte laguntzen programa honetan. Arrazoi bereziengatik 4.1. jarduketei dagozkien deialdietara aurkeztu ezin duten irakasleak, salbuespen gisa, onartuak izan daitezke aurten, beren eskabideetan emandako arrazoiak aztertu ondoren

En relación a lo establecido en el art. 1 de la Orden de 29 de febrero de 2000, hay que señalar que los investigadores pertenecientes a la Universidad del País Vasco solamente podrán participar en este Programa de ayudas cuando se encuentren integrados en los Grupos consolidados de investigación (Actuación 4.1. del I Plan Universitario). Aquellos profesores que por circunstancias excepcionales no puedan acudir a las convocatorias correspondientes a la actuación 4.1., durante el presente año, podrán ser admitidos con carácter extraordinario, tras comprobar los motivos de excepcionalidad aducidos en su solicitud.

XEDAPEN GEHIGARRIA

DISPOSICIÓN ADICIONAL

Edonorentzat eskuragarri izan eta interesatuari lana erraztearren, 2001erako egindako aurreikuspenak 2000ko otsailaren 29ko Aginduaz ezarritako erregimen orokorrarekin bat egitetik sortutako testua jasotzen da agindu honen eranskinean.

Para general conocimiento y facilitar el uso por los posibles interesados, se incorpora como Anexo a la presente Orden, el texto resultante de refundir las previsiones efectuadas para el ejercicio 2001, al régimen general establecido por la Orden de 29 de febrero de 2000.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honek amaitu egiten du administrazio bidea. Bere aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesatuek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango dute Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioarekiko Auzietako Salan, agindua aldizkari ofizial horretan argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera bi hilabeteko epean.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán los interesados interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en el plazo de un mes a partir del siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo de dos meses a partir del siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean sartuko da indarrean.

Segunda.– La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2001eko otsailaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de febrero de 2001.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua.

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

INAXIO OLIVERI ALBISU

INAXIO OLIVERI ALBISU.

ERANSKINA
ANEXO
2000KO OTSAILAREN 29KO AGINDUAREN
TEXTO ADAPTADO DEL ARTICULADO DE
ARTIKULATUA, IKERTZAILEEN HOBEKUNTZA
LA ORDEN DE 29 DE FEBRERO DE 2000 POR
RAKO ETA BEREN MUGIKORTASUNA
LA QUE SE CONVOCAN LOS PROGRAMAS
ERRAZTEKO PROGRAMETARAKO DEIA
DE PERFECCIONAMIENTO Y MOVILIDAD DEL PERSONAL INVESTIGADOR.

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Ikertzaileen hobekuntzarako eta beren mugikortasuna errazteko programa hauek antolatzea da Agindu honen helburua:

Es objeto de la presente Orden Convocar los siguientes programas de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador.

A) Euskal Teknologia Sarean integratuta dauden Ikerketarako Entitate Teknologikoetara bisitan joango diren ikertzaileak.

A) Investigadores visitantes en las Entidades Científicas y Tecnológicas de Investigación integradas en la Red Vasca de Tecnología.

A.1) Batetik, zientzia eta teknikaren alorrean Europako Batasunaren (EB) Giza Baliabideak eta Mugikortasuna izeneko programak finantzatutako lankidetza sareetan parte hartzen duten ikertzaile bisitariak; bestetik, EBk finantzatzen ez baditu ere, sail honen iritziz zientzia maila handikoak izateaz gain, Euskal Autonomia Erkidegoan I+G proiektuak garatuko dituztenak. Horietaz gainera, sare horietatik kanpo dauden ikertzaile bisitariek ere parte hartu ahal izango dute.

A.1) Investigadores visitantes que coparticipen en las redes de cooperación científica y técnica, financiadas por el programa de Capital Humano y Movilidad de la U.E.(Unión Europea), o bien, aquellas no financiadas por la U.E., pero con evaluación científica positiva por parte de este Departamento y que vayan a desarrollar proyectos de I+D dentro de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Asimismo, podrán participar investigadores visitantes que se hallen fuera de dichas redes.

B) Euskal Teknologia Sarean integratuta dauden Ikerketarako Entitate Teknologikoetako ikertzaileak kanpoan egotea.

B) Estancias externas de investigadores de las Entidades Científicas y Tecnológicas de Investigación integradas en la Red Vasca de Tecnología.

B.1) Egonaldi luzeak.

B.1) Estancias largas

B.2) Egonaldi laburrak.

B.2) Estancias cortas

Onuradun guztiek gorputz-istripuetarako eta erantzukizun zibileko asegurua izango dute.

Todos los beneficiarios contarán con un seguro de accidentes corporales y de responsabilidad civil.

2000ko otsailaren 29ko Aginduaren 1. artikuluan xedatutakoari jarraituz, zehaztu behar da Euskal Herriko Unibertsitateko ikertzaileek ikerketa talde kontsolidatuetan (I. Unibertsitate Planeko 4.1. Jarduketa) sartuta daudenean bakarrik hartu ahal izango dutela parte laguntzen programa honetan. Arrazoi bereziengatik 4.1. jarduketei dagozkien deialdietara aurkeztu ezin duten irakasleak, salbuespen gisa, onartuak izan daitezke aurten, beren eskabideetan emandako arrazoiak aztertu ondoren.

En relación a lo establecido en el art. 1 de la Orden de 29 de febrero de 2000, hay que señalar que los investigadores pertenecientes a la Universidad del País Vasco solamente podrán participar en este Programa de ayudas cuando se encuentren integrados en los Grupos consolidados de investigación (Actuación 4.1. del I Plan Universitario). Aquellos profesores que por circunstancias excepcionales no puedan acudir a las convocatorias correspondientes a la actuación 4.1., durante el presente año, podrán ser admitidos con carácter extraordinario, tras comprobar los motivos de excepcionalidad aducidos en su solicitud.

Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren 50.4 artikuluak ezarritakoari jarraituz, onuradunei diru-laguntzak emateko eta, hala badagokio, ordaintzeko,aurreko deialdiei dagozkien prozedura administratiboak jadanik amaituta egon beharko dute.

De conformidad con lo establecido en el artículo 50.4 del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, la concesión y, en su caso, el pago de las ayudas a los beneficiarios quedarán condicionados a la terminación de otros procesos administrativos correspondientes a convocatorias anteriores.

Programa hauetako diru-laguntzak emateak, eta horietaz baliatzeak, ez du esan nahi onuradunak bisitatzen dituen zentroekin kontratupeko edo estatutupeko harremanik hasiko duenik, eta bisitaria hartzen duen erakundeari ez dio interesatua gero plantillan sartzeko inolako konpromisorik ezartzen.

La concesión y disfrute de las subvenciones de estos programas no supone la iniciación de una relación contractual o estatutaria con los Centros a que se incorpore el beneficiario, ni implica, por parte de la Institución receptora, compromiso alguno en cuanto a la posterior incorporación del interesado a la plantilla de la misma.

2. artikulua.– Laguntzen finantzazioa.

Artículo 2.– Financiación de las ayudas.

Agindu honen bidez araututako laguntzak finantzatzeko 55.000.000 PTA (613.032,35 euro) erabiliko dira.

A la financiación de las ayudas reguladas en esta Orden se destinará la cantidad de 55.000.000 de pesetas (330.556,66 Euros).

Laguntzetarako eskabideak aurkeztu eta eranskinetan laguntza mota bakoitzarentzat eskatzen diren agiriak osatu ahala ebatziko dira, ondoren adierazitako arau orokorrak eta I. eta II. eranskinetako berariazko arauak kontuan hartuta.

Las solicitudes de ayuda serán resueltas, con arreglo a las Normas Generales que a continuación se relacionan y a las específicas que se recogen en los Anexos I y II respectivamente, conforme se vayan presentando y completando la documentación exigida en los anexos para cada modalidad de ayuda.

3. artikulua.– Aurkezteko lekua.

Artículo 3.– Lugar de presentación.

Eskabideak eta gainerako agiriak helbide honetan aurkeztuko dira:

La instancia de solicitud junto con la restante documentación se presentará en:

Hezkuntza, Unibertsitate etaIkerketa Saila

Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Zientzia Politikarako Zuzendaritza

Dirección de Política Científica

Erreferentzia: Ikertzaile bisitariak (A edo A.1) edo

Referencia: Investigadores visitantes (A o A.1) o Estancias externas de investigadores (B.1 o B.2) (según proceda)

Bisitarien kanpoko egonaldiak (B.edo B.2) (dagokionaren arabera)

C/ Donostia-San Sebastián 1

Donostia kalea, 1

01010 Vitoria-Gasteiz

01010 Vitoria-Gasteiz

por cualquiera de los modos previstos en el Artículo 38.4 de la Ley 30/1992 de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de la Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aurreikusitako moduetako baten bidez.

La dirección Internet para obtener el texto de la convocatoria y los formularios de solicitud es: "http://www.euskadi.net/ciencia".

Deialdiaren testua eta eskabideen inprimakiak eskuratzeko interneteko helbidea hau da: http://www.euskadi.net/ciencia.

Artículo 4.– Documentación requerida para la formalización de solicitudes.

4. artikulua.– Eskabideak formalizatzeko eskatzen diren agiriak.

Se presentarán acompañadas por la documentación que respectivamente se exija para cada modalidad de ayuda en los Anexos I y II.

Eskabideekin batera, I. eta II. eranskinetan laguntza- mota bakoitzarentzat ezartzen diren agiriak aurkeztu beharko dira.

Las entidades no pertenecientes al sector público de la Comunidad Autónoma del País Vasco, deberán acreditar el cumplimiento de las obligaciones tributarias, según lo establecido en la Orden de 7 de octubre de 1991 del Consejero de Hacienda y Finanzas (BOPV n.° 208 de 15 de octubre)y su actualización para el corriente ejercicio.

Euskal Autonomia Erkidegoko sektore publikoaren barruan ez dauden entitateek zerga-eginkizunak beteta dituztela, Ogasun eta Finantza sailburuaren 1991ko urriaren 7ko Aginduan (urriaren 15eko EHAA, 208 zk.) xedatutakoaren arabera, eta ekitaldi honetarako eguneratuta dituztela egiaztatu beharko dute.

En el caso de remitirse instancias y documentación que, en algún punto, no cumplan lo exigido en el presente artículo, los firmantes de tales solicitudes serán requeridos por la Dirección de Política Científica, para que en el plazo de 10 días subsanen las faltas o presenten los documentos preceptivos con indicación de que si así no lo hiciera se les tendrá por desistidos en su petición de conformidad con lo establecido en el artículo 71.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

Bidalitako eskabideek eta agiriek artikulu honetan eskatutako punturen bat betetzen ez badute, Zientzia Politikarako Zuzendaritzak eskatzaileei dei egingo die, 10 eguneko epearen barruan akatsak zuzendu edo beharrezkoak diren agiriak aurkez ditzaten, eta jakinaraziko die ezen horrela egin ezean, eskabideari uko egin diotela ulertuko dela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatuak) 71.1 artikuluan xedatutakoari jarraituz.

Artículo 5.– Evaluación de las solicitudes.

5. artikulua.– Eskabideen ebaluazioa.

5.1.-La evaluación de las solicitudes de ayuda para llevar a cabo los correspondientes programas, de acuerdo con los límites fijados por las normas específicas de la presente convocatoria, será realizada por una Comisión compuesta por el Director de Política Científica y el Director de Universidades, con la asesoría del Jefe de Servicio correspondiente.

5.1.– Batzorde batek ebaluatuko ditu programak burutzeko laguntzetarako eskabideak, deialdi honetako berariazko arauek ezarritako baldintzen arabera. Zientzia Politikarako zuzendariak eta Unibertsitate zuzendariak osatuko dute batzordea, dagokion zerbitzuburuaren laguntzarekin.

5.2.– Para la selección de los adjudicatarios de ayudas la Comisión tomará en cuenta los siguientes criterios que tendrán el mismo valor porcentual de cara a la valoración de solicitudes:

5.2.– Laguntzen esleipendunak hautatzeko irizpide hauek hartuko dira kontuan, denak berdin baloratuta:

a) Méritos científicos y académicos del candidato.

a) Hautagaiaren merezimendu zientifiko eta akademikoak.

b) Interés y viabilidad de la labor a realizar.

b) Egingo den lanaren interesa eta bideragarritasuna.

c) Historial científico-académico del equipo investigador donde se incorpore el candidato.

c) Hautagaia sartuko den ikerketa-taldearen historial zientifiko-akademikoa.

5.3.– La Comisión podrá solicitar informes sobre cada petición, a investigadores de reconocido prestigio y experiencia evaluadora en el área de conocimiento en la que trabajen los solicitantes.

5.3.– Batzordeak eskabide bakoitzari buruzko informeak eska diezazkioke eskatzaileek diharduten arloetan itzal handia eta ebaluatzean esperientzia duten ikertzaile zenbaiti.

Artículo 6.– Compatibilidad de las ayudas

6. artikulua.– Bateragarritasuna.

El disfrute de estas ayudas es incompatible con la percepción de cualquier otra subvención de carácter similar para el mismo fin.

Laguntza hauetaz baliatuz gero, ezin izango da antzeko beste diru-laguntzarik jaso xede horretarako.

Artículo 7.– Adjudicación de las ayudas.

7. artikulua.– Laguntzak esleitzea.

A propuesta de la Comisión evaluadora, la adjudicación de las ayudas y la determinación de su cuantía, se realizará mediante resolución del Viceconsejero de Universidades e Investigación y se notificará al interesado, dentro de los tres meses a contar desde la formulación de la solicitud.

Ebaluazio Batzordeak proposamena egin ondoren, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak ebazpen bat emango du laguntzak esleitu eta diru-laguntzaren zenbatekoa zehazteko, eta interesatuari jakinaraziko dio. Ebazpen hori eskabideak aurkeztu eta hiru hilabeteko epean eman beharko da.

En caso de no notificarse la indicada resolución en el plazo expresado, los interesados podrán entender desestimada su petición de conformidad con el artículo 44 de la ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la ley 4/1999, de 13 de enero.

Aipatutako epean ebazpenaren jakinarazpenik ez bada, eskabidea ezetsi egin dela ulertu behar dute interesatuek, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeak (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatuak) 44. artikuluan ezarritakoaren arabera.

Contra la Resolución del Viceconsejero, podrá interponer Recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en un plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación.

Sailburuordearen ebazpenaren aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, honen berri eman eta biharamunetik hasita hilabeteko epean.

Al final del ejercicio presupuestario, se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de beneficiarios y las ayudas recibidas.

Aurrekontuko ekitaldia amaitzean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da onuradunen eta emandako zenbatekoen zerrenda.

Artículo 8.– Aceptación.

8. artikulua.– Laguntza onartzea.

Si transcurridos quince días desde la notificación de la resolución de concesión de la ayuda el interesado o los centros receptores no hubieran renunciado expresamente y por escrito a la misma se entenderá que queda aceptada.

Laguntza emateko ebazpena jakinarazten denetik hamabost eguneko epean interesatuak edo zentro jasotzaileek berariaz eta idatziz uko egiten ez badio, onartzen duela ulertuko da.

La aceptación por parte de los adjudicatarios de la ayuda implica la sujeción a las obligaciones derivadas de la normativa vigente sobre ayudas a subvenciones públicas, a la regulación contenida en la presente Orden así como a las obligaciones que determine la Dirección de Política Científica para el seguimiento de los programas.

Laguntza onartzen badute, esleipendunek diru-laguntzei buruz indarrean dauden arauek ezarritako betebeharrak konplitu beharko dituzte, bai eta agindu honetan ezarritako arauak zein Zientzia Politikarako zuzendaritzak programen jarraipenerako ezartzen dituen betebeharrak ere.

Artículo 9.– Obligaciones del beneficiario.

9. artikulua.– Onuradunaren betebeharrak.

Los beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

Agindu honen bidez araututako laguntzen onuradunek betebehar hauek izango dituzte:

a) Aceptar la subvención concedida.

a) Emandako diru-laguntza onartzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

b) Diru-laguntza zertarako eman den, horrexetarako erabiltzea.

c) Notificar a la Dirección de Política Científica cualquier cambio de centro, equipo investigador, interrupción de actividades o ausencia temporal, a los efectos de su autorización expresa por parte del Director de Política Científica.

c) Zentroa edo ikerketa-taldea aldatu edo jarduerak eten nahi badira, edo esleipendunak denbora batez kanpora joan nahi badu, Zientzia Politikarako Zuzendaritzari jakinarazi beharko zaio, hark berariazko baimena eman dezan.

d) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

d) Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari beren funtzioak betez deialdi honen kargura jasotako diru-laguntzak direla eta eskatzen duten informazioa ematea.

e) Ajustar su actuación a las normas del Centro al que se incorporen y desempeñar su actividad en régimen de dedicación exclusiva.

e) Bere jardueran bisitatzen duen zentroaren arauei lotzea eta dedikazio esklusiboz aritzea.

Artículo 10.– Justificación y seguimiento de las ayudas.

10. artikulua.– Laguntzen justifikazioa eta jarraipena.

Los beneficiarios de las ayudas contempladas en la presente Orden deberán justificar la realización de la estancia para cuya financiación se hubiere concedido subvención, presentando ante la Dirección de Política Científica dentro de los dos meses siguientes al término de la misma, un breve informe que describa la labor realizada incluyendo referencia de publicaciones, patentes o cualquier otro resultado de la investigación.

Agindu honen bidez araututako laguntzen onuradunek finantzatzekoa den egonaldia burutu egin dela justifikatu beharko dute, hura amaitu eta bi hilabeteko epean. Horretarako, egindako lana deskribatzen duen txosten bat aurkeztuko dute Zientzia Politikarako Zuzendaritzan, eta argitalpenak, patenteak edo ikerketaren beste edozein emaitza jasoko da bertan.

Este informe deberá expresar las fechas de estancia y contar con el visto bueno del responsable del equipo científico receptor.

Egonaldia zein datetan izan den ere zehaztu beharko da txostenean, eta hartzaile den talde zientifikoko zuzendariak ontzat eman beharko du.

La no presentación de cualquiera de los documentos exigidos, así como de los específicamente expresados en los Anexos I y II para cada modalidad de ayuda, supondrá la pérdida de la concesión de la subvención, con la obligación de reintegrar la cuantía percibida más los intereses legales que resulten de aplicación de conformidad con lo dispuesto en el Título II del Decreto 698/1991 de 17 de diciembre.

Eskatutako agiriak zein I. eta II. eranskinetan laguntza-mota bakoitzarentzat berariaz zehaztutakoak aurkezten ez badira, diru-laguntza galdu egingo da, eta jasotako zenbatekoak itzuli egin beharko dira; horretaz gain, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren II. Tituluan ezarritakoa aplikatuta ateratzen diren legezko interesak ere ordaindu beharko dira.

La justificación de los gastos por cuantías inferiores a la subvención concedida conllevará una reducción de la misma equivalente a la cantidad no justificada.

Justifikatutako gastuak emandako diru-laguntza baino txikiagoak badira, gutxitu egingo da diru-laguntza justifikatu ez den kopurua kenduta.

Artículo 11.– Incumplimiento y reintegro de la ayuda.

11. artikulua.– Ez-betetzea eta laguntza itzultzea.

De acuerdo con lo establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, en el supuesto de que el beneficiario incumpliere alguna de las condiciones contempladas en la presente convocatoria o que se fijen en la correspondiente resolución de concesión de la ayuda se declarará por resolución, previa la substanciación de los trámites procedimentales oportunos, la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas con sus intereses legales, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.

Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoaren arabera, diru-laguntza jasotzeko eskubidea galdu egingo da, eta, hala badagokio, jasotako diru-kopuruak gehi legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko zaizkio, baldin eta onuradunak ez badu betetzen deialdi honetan edo laguntzak emateko ebazpenean ezarritako baldintzetakoren bat. Laguntza jasotzeko eskubidea galdu dela ebazpen baten bidez adieraziko da, dagozkion prozedurako izapideak burutu ondoren. Horretaz gain, bestelako egintza batzuk ere bidezkoak izan daitezke.

Las cantidades referidas tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

ANEXO I

Diru-zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat joko dira ondorio guztietarako.

A) Investigadores visitantes.

I. ERANSKINA

A) Ikertzaile bisitariak

1.– Objeto del Programa.

1.– Programaren xedea.

Potenciar los contactos de la comunidad científica, tecnológica y humanística de la Comunidad Autónoma del País Vasco con Investigadores de reconocido prestigio que habitualmente realicen su investigación fuera de la misma, financiando estancias de dichos Investigadores en las Entidades Tecnológicas de Investigación integradas en la Red Vasca de Tecnología.

Euskal Autonomia Erkidegoan zientzia, teknologia eta humanistika arloetan diharduten taldeen eta Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo ikerketak egin ohi dituzten ospe handiko ikertzaileen arteko harremanak indartzea. Horretarako, Euskal Teknologia Sarean integratuta dauden Ikerketarako Entitate Teknologikoetan ikertzaile horiek egingo dituzten egonaldiak finantzatuko dira.

Igualmente coparticipar en las redes de cooperación científica y técnica, que dentro del programa de Capital Humano y Movilidad de la U.E., desarrollan proyectos de I+D dentro de la CAPV Asimismo, participar en redes evaluadas favorablemente, aunque no pertenezcan a la U.E.

Horren gain, Europako Batasunaren (EB) Giza Baliabideak eta Mugikortasuna izeneko programaren barruan Euskal Autonomia Erkidegoko I+G proiektuak garatzen dituzten zientzia eta teknika alorreko lankidetza-sareetan parte hartzea eta, EBrenak izan ez arren, oniritzia jaso duten sareetan parte hartzea.

2.– Características del Programa.

2.– Programaren ezaugarriak.

La duración de la estancia será de un mínimo de 1 mes y un máximo de 12 meses ininterrumpidos y deberá comenzar entre el 1 de enero de 2001 y el 30 de diciembre de 2001.

Egonaldien iraupena gutxienez hilabetekoa izango da eta gehienez hamabi hilabete jarraikoa. 2000ko urtarrilaren 1etik 2000ko abenduaren 30era bitartean hasiko dira.

Excepcionalmente, y con anterioridad a la incorporación del profesor visitante, podrá solicitarse un aplazamiento del período de disfrute. La Dirección de Política Científica juzgará sobre la posibilidad de dicho aplazamiento, y podrá autorizar el mismo en los casos que considere excepcionales y debidamente justificados.

Salbuespen gisa, irakasle bisitaria bertaratu baino lehen, egonaldia atzeratzea eskatu ahal izango da. Zientzia Politikarako Zuzendaritzak ebatziko du atzerapen hori egin daitekeen ala ez, eta bere ustez salbuespenezko kasuak badira eta behar bezala frogatuta badaude, baimena eman ahal izango du.

3.– Candidatos.

3.– Hautagaiak.

a) Los candidatos serán investigadores residentes fuera de la Comunidad Autónoma del País Vasco, que se encuentren en excedencia, año sabático o que gocen del oportuno permiso en sus Instituciones de origen.

a) Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo bizi ikertzaileek har dezakete parte; horretarako, eszedentzian edo urte sabatikoan egon behar dute edo beren jatorrizko instituzioen baimena beharko dute.

b) En la modalidad A.1) los candidatos serán investigadores postdoctorales integrados o no en alguna de las redes de cooperación científica y técnica del programa citado en el punto 1, pertenecientes a aquellos laboratorios que, formando parte de las mencionadas redes, se hallen fuera de la CAPV. Asimismo, se contempla la posibilidad de postdoctorales que se hallen fuera de las citadas redes.

b) A.1) modalitateko hautagaiek doktoretza egindako ikertzaileak eta 1. puntuan aipatutako programaren barruan dauden zientzia eta teknika alorreko lankidetza sareetako laboratorio batekoak izan behar dute, nahiz eta ikertzaileak berak sare horietan integratuta ez egon. Laboratorio horiek EAEtik kanpo egon behar dute. Halaber, sare horietan sartuta ez dauden doktoratu ondokoak izan litezke.

4.– Solicitudes.

4.– Eskabideak.

Las solicitudes habrán de ser presentadas conjuntamente por el candidato y por el responsable del equipo investigador receptor, que deberá pertenecer a las Entidades Tecnológicas de Investigación integradas en la Red Vasca de Tecnología, y deberá venir avalada por la firma del representante legal del Organismo al que pertenezca el Centro receptor.

Eskabideak batera aurkeztu beharko dituzte hautagaiak eta ikerketa-talde hartzailearen arduradunak. Azken honek Euskal Teknologia Sarean integratutako Ikerketarako Entitate Teknologikoko kide izan beharko du. Zentro hartzailea babesten duen erakundeko legezko ordezkariak bere sinaduraz abalatu beharko du eskabidea.

Para los candidatos pertenecientes al punto 2b), será necesario justificar documentalmente que ha sido aprobado por la Comisión de la U.E., o bien que ha sido evaluada favorablemente, la correspondiente propuesta de red de cooperación científica y técnica en la que se integraría el candidato. También se precisará, en su caso, acreditación documental de que dicho candidato se halla integrado en alguno de los laboratorios que formando parte de la misma red, se hallan ubicados fuera de la CAPV.

2b) puntuaren barruan sartzen diren hautagaiei dagokienez, hautagaia sartuko litzatekeen zientzia eta teknikako lankidetza-sareari buruzko proposamenak EBko batzordearen oniritzia duela egiaztatu beharko da agiri bidez. Gainera, hala badagokio, hautagaiak EAEtik kanpo dauden sare horretako laboratorioren batekoa dela egiaztatu beharko du agiri bidez.

5.– Documentación requerida para la formulación de solicitudes.

5.– Eskabideak egiteko behar diren agiriak.

Las solicitudes deberán ir acompañadas de los siguientes documentos:

Eskabideekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

a) Instancia de solicitud suscrita por el responsable del equipo investigador receptor en el Impreso Normalizado núm.1.

a) Ikerketa-talde hartzailearen zuzendariak izenpetutako, eskabide orria, 1. inprimaki normalizatuan.

b) Solicitud en el Impreso Normalizado núm.2-A, con el visto bueno del representante legal del Organismo y Memoria.

b) Eskabidea, 2-A inprimaki normalizatuan, erakundearen legezko ordezkariaren onirizpenarekin, eta memoria.

c) Currículum Vitae del Investigador Invitado.

c) Ikertzaile gonbidatuaren curriculum vitaea.

d) Currículum Vitae del responsable del equipo investigador receptor según impreso normalizado.

d) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunaren curriculum vitaea, inprimaki normalizatuaren arabera.

e) Impreso Normalizado núm.3 de previsión de gastos generados por la investigación, a realizar por el visitante en el centro receptor, de aplicación a material fungible y a gastos de viaje de ida y vuelta a su centro de origen.

e) Ikerketak sortuko dituen gastuen aurreikuspena, 3. inprimaki normalizatuan. Bisitaria ikastetxe hartzailean dagoela, material suntsigarrian izango dituen gastuak eta jatorrizko zentrotik egingo dituen joan-etorriko bidaia-gastuak jasoko dira aurrekontuan.

f) Carta de aceptación del responsable del equipo investigador receptor.

f) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunak idatzitako onarpen gutuna.

g) Justificante, en su caso, de estar integrado en un laboratorio de red de cooperación científica.

g) Hala badagokio, zientziako lankidetza-sareko laboratorioren batean sartuta dagoela egiaztatzeko ziurtagiria.

6.– Plazos de presentación.

6.– Aurkezteko epea.

El plazo de presentación de solicitudes se abrirá al día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Los solicitantes de ayuda deberán presentar necesariamente su solicitud al menos dos meses antes de la fecha prevista para el inicio de la visita, excepto para las visitas que se celebren entre el 1 de enero de 2000 y el 31 de mayo de 2001, cuyo plazo de presentación será de 30 días naturales a partir de la entrada en vigor de la presente Orden.

Eskabideak aurkezteko epea deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean irekiko da. Bisitari ekiteko ezarrita dagoen eguna baino bi hilabete lehenago gutxienez aurkeztu beharko dira eskabideak. 2000ko urtarrilaren 1etik 2000ko maiatzaren 31ra bitartean egingo diren bisiten kasuan, ostera, eskabideak aurkezteko epea 30 egun naturalekoa izango da, agindu hau indarrean sartzen denetik hasita.

En cualquier caso, el cierre del plazo de presentación de solicitudes de la convocatoria será el 29 de octubre de 2001.

Dena dela, deialdi honetarako eskabideak aurkezteko epea 2000ko urriaren 27an amaituko da.

7.– Cuantía de las ayudas.

7.– Laguntzen zenbatekoa.

El importe de la ayuda para los solicitantes relativos al apartado 3a), oscilará entre 200.000 y 325.000 PTA brutas mensuales, (1.202,02 y 1953,29 Euros), en función de la relevancia del candidato, y estará sometida a las retenciones del I.R.P.F., de acuerdo con la normativa fiscal vigente.

3a) idatz-zatiko eskatzaileei dagokienez, laguntzaren zenbatekoa hileko 200.000 eta 325.000 PTA gordinen artekoa izango da (1.202,02 eta 1.953,29 euro), hautagaiaren garrantziaren arabera. Zenbateko horri PFEZrengatik dagozkion atxikipenak egingo zaizkio, indarrean dauden arau fiskalek ezarritakoaren arabera.

Para los solicitantes del apartado 3b), la cuantía oscilará entre 150.000 y 200.000 PTA brutas mensuales (901,52 y 1.202,02 Euros), también en función de la relevancia del candidato.

3b) idatz-zatiko eskatzaileei dagokienez, zenbatekoa hileko 150.000 eta 200.000 PTA gordinen artekoa izango da (901,52 eta 1.202,02 euro), hautagaiaren garrantziaren arabera.

Los gastos complementarios mencionados en el apartado 5.e) de este Anexo, en concepto de ayuda destinada a gastos de investigación adicionales generados con motivo de la estancia del visitante, tendrán una cuantía máxima de 500.000 PTA (3.005,06 Euros). Cada visitante podrá percibir, además, una cantidad supletoria como ayuda a los gastos de desplazamiento de viaje de ida y vuelta a su Centro de origen.

Bisitariaren egonaldia dela eta sortzen diren gehigarrizko ikerketa gastuetarako laguntza (eranskin honetako 5.e) idatz-zatian aipatutako gastu osagarriak) gehienez ere 500.000 PTAkoa izango da (3.005,06 euro).

Ambas cuantías, en cada caso, estarán en función de la previsión de gastos hecha por los solicitantes, según lo establecido en el apartado quinto de este Anexo.

Bisitari bakoitzak, gainera, gehigarri bat jaso dezake, jatorrizko zentrotik joan-etorriko bidaia-gastuetan laguntzeko.

La subvención concedida no podrá destinarse al pago de un incremento retributivo superior al que en el seno de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco se fije para el personal a su servicio.

Kopuru bi horiek eskatzaileak gastuetarako egindako aurrekontuaren araberakoak izango dira, eranskin honetako bosgarren paragrafoan ezarritakoari jarraituz.

8.– Abono de las ayudas.

Emandako diru-laguntza ezin izango da erabili Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorrean zerbitzuan diharduen pertsonalarentzat aurreikusten dena baino soldata-igoera handiagoa ordaintzeko.

Los Organismos a los que pertenezcan los Centros receptores adelantarán las cantidades necesarias para que el visitante reciba su retribución desde el primer mes de estancia.

8.– Laguntzak ordaintzea.

El importe de las subvenciones de este programa será librado a los Organismos a que pertenezcan los Centros receptores una vez finalicen la estancia y presenten en la Dirección de Política Científica los recibís mensuales de los haberes correspondientes, así como billetes y facturas originales o copias con certificado que acredite que los originales obran en poder del Organismo receptor, el cual habrá de incluir dichos importes en su presupuesto.

ANEXO II

Bisitariak egonaldiko lehenengo hiletik bere lansaria jaso dezan, beharrezko kopuruak aurreratuko dituzte zentro hartzaileen buru diren erakundeek.

B) Estancias externas de investigadores de las Entidades Científicas y Tecnológicas de Investigación integradas en la Red Vasca de Tecnología, en centros de investigación externos a la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Programa honetako diru-laguntzen kopuruak zentro hartzaileen buru diren erakundeen alde libratuko dira, behin hileroko lansariei dagozkien ordainagiriak Zientzia Politikarako Zuzendaritzari aurkeztu ondoren. Ordainagiri horiekin batera, jatorrizko txartelak eta fakturak edo horien kopiak ere aurkeztuko dira; hala ere, kopiak aurkeztekotan, jatorrizkoak erakunde hartzailearen esku daudela egiaztatzen duen ziurtagiria aurkeztu beharko da. Erakunde hartzaileak bere aurrekontuetan sartu beharko ditu kopuru horiek.

Las Entidades Científicas y Tecnológicas a que se refiere esta Orden son las integradas en la Red Vasca de Tecnología, pero en lo referente a la Universidad del País Vasco sólo podrán participar aquéllos profesores que se encuentren integrados en los grupos consolidados de investigación.

II. ERANSKINA

B) Euskal Teknologia Sarean integratuta dauden Ikerketarako Entitate Teknologikoetako ikertzaileak kanpoan egotea, hau da, Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo dauden ikerketa zentroetan.

1.– Objeto.

Agindu hau Euskal Teknologia Sarean integratuta dauden Ikerketarako Entitate Teknologikoei dagokie; hala ere, Euskal Herriko Unibertsitateari dagokionez, ikerketa talde kontsolidatuetan integratuta dauden irakasleek bakarrik hartu ahal izango dute parte.

Actualización de conocimientos y adquisición de nuevas técnicas en Centros de investigación externos a la Comunidad Autónoma del País Vasco.

1.– Xedea.

Este programa tiene dos subprogramas:

Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo dauden ikerketa-zentroetan teknika berriak ikastea eta ezagutzak eguneratzea.

B.1.– Estancias largas: en este subprograma el beneficiario deberá desarrollar durante su estancia un proyecto que se encuentre integrado en la línea de investigación del equipo receptor.

Programa honek bi azpiprograma ditu:

B.2.– Estancias cortas: en este subprograma se incluyen acciones como: aprendizaje de técnicas concretas, asistencia a cursillos de alta calidad, estancias para la realización de trabajos específicos y otro tipo de actuaciones tendentes al establecimiento de intercambios científicos de alto nivel.

B.1.– Egonaldi luzeak: azpiprograma honen barruan, onuradunak talde hartzailearen ikerketa alorreko proiektu bat garatu beharko du bere egonaldian.

2.– Características del programa.

B.2.– Egonaldi laburrak: azpiprograma honetan honako ekintzak sartzen dira, besteak beste: teknika zehatzak ikastea, kalitate handiko ikastaroetara joatea, lan bereziak egiteko egonaldiak eta goi mailako harreman zientifikoak bideratzeko bestelako egintzak.

a) La duración de las estancias será de al menos un mes y de doce como máximo, en el subprograma B.1. Para el subprograma B.2 el máximo es de dos semanas. Para ambas modalidades, las estancias deberán de comenzar entre el 1 de enero de 2001 y el 30 de diciembre de 2001.

2.– Programaren ezaugarriak.

b) Para el subprograma B.1, excepcionalmente, y con anterioridad al inicio de la estancia, podrá solicitarse un aplazamiento del período de disfrute, dentro de las fechas arriba indicadas. La Dirección de Política Científica juzgará sobre la posibilidad de dichos aplazamientos y podrá autorizar los mismos en los casos que considere excepcionales.

a) B.1. azpiprograman, egonaldien iraupena hilabetekoa izango da gutxienez eta hamabi hilabetekoa gehienez. B.2 azpiprograman, berriz, bi astekoa izango da gehienez ere. Kasu bietan egonaldiak 2000ko urtarrilaren 1etik 2000ko abenduaren 30era bitartean hasiko dira.

3.– Candidatos.

b) B.1. azpiprograman, salbuespen gisa, irakasle bisitaria bertaratu baino lehen eta goian aipatutako epearen barruan, egonaldia atzeratzea eskatu ahal izango da.

Los requisitos que deberán reunir los candidatos son:

Zientzia Politikarako Zuzendaritzak ebatziko du atzerapen hori egin daitekeen ala ez, eta bere ustez salbuespenezko kasuak badira, baimena eman ahal izango du.

a) Ser Doctor en el momento de solicitar la ayuda.

3.– Hautagaiak.

b) Formar parte de las plantillas de las Entidades Tecnológicas de Investigación integradas en la Red Vasca de Tecnología, al menos con 3 años de antigüedad para el subprograma B.1 y con 2 años para el subprograma B.2.

Honako baldintzak bete beharko dituzte hautagaiek:

4.– Documentación requerida para la formulación de las solicitudes.

a) Laguntza eskatzen denean doktore izatea.

Las solicitudes deberán ir acompañadas de los siguientes documentos:

b) Euskal Teknologia Sarean integratuta dauden Ikerketarako Entitate Teknologikoetako plantillako kide izatea, gutxienez 3 urteko antzinatasunez B.1 azpiprogramarako, eta bi urtekoaz B.2 azpiprogramarako.

a) Instancia de Solicitud en el Impreso Normalizado núm.1.

4.– Eskabideak egiteko aurkeztu behar diren agiriak:

b) Solicitud de participación en el programa de estancias externas según el Impreso Normalizado núm.2 B y memoria.

Eskabideekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

c) Currículum Vitae del solicitante, según impreso normalizado.

a) Eskabide orria, 1 inprimaki normalizatuan.

d) Tanto en el subprograma B.1 como en el B.2, presupuesto de gastos de desplazamiento al Centro de destino. Además, en el subprograma B.2, presupuesto en el que se hagan constar las cuantías correspondientes a transporte, alojamiento y manutención. En ambos casos la previsión de gastos correspondiente se presentará según Impreso Normalizado núm.3.

b) Kanpoko egonaldietako programan parte hartzeko eskabidea, 2-B inprimaki normalizatuaren arabera, eta memoria.

e) Fotocopia del D.N.I.

c) Eskatzailearen curriculum vitaea, inprimaki normalizatuaren arabera.

f) Carta del responsable del equipo investigador receptor aceptando la inclusión del solicitante en alguno de los proyectos en vías de realización. Currículum de dicho responsable, sólo en el subprograma B.1.

d) B.1 eta B.2 azpiprogrametan, ikastetxe hartzailerako bidaia-gastuen aurrekontua. Gainera, B.2 azpiprograman, garraioari, ostatuari eta mantenuari dagozkien kopuruen aurrekontua jasoko da. Kasu bietan, gastuei dagozkien aurrekontuak 3 inprimaki normalizatuan aurkeztuko dira.

g) Compromiso de concesión de licencia en caso de que el solicitante obtuviera la ayuda extendido por el representante legal del Centro emisor.

e) NANaren fotokopia.

h) Alta de datos tercero interesado.

f) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunaren gutuna. Eskutitz horretan,eskatzailea egite-bidean dauden egitasmoetako batean onartu dela jakinaraziko da. B.1 azpiprogramaren kasuan, arduradun horren curriculuma ere bidali behar da.

5.– Plazo de presentación.

g) Eskatzaileak diru-laguntza jasoko balu joateko baimena izango lukeela egiaztatzen duen agiria, ikertzailea bidaltzen duen zentroaren legezko ordezkariak emana.

El plazo de presentación de solicitudes se abrirá al día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Los solicitantes de ayuda deberán presentar necesariamente su solicitud dos meses antes de la fecha prevista para el inicio de la visita, excepto para las visitas que se celebren entre el 1 de enero y el 31 de mayo de 2001, cuyo plazo de presentación será de treinta días naturales a contar desde la entrada en vigor de la presente Orden.

h) Hirugarren interesatuaren datuen alta.

En todo caso el plazo de presentación de solicitudes finalizará el 29 de octubre de 2001.

5.– Aurkezteko epea.

6.– Cuantía de las ayudas.

Eskabideak aurkezteko epea deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean irekiko da. Bisitari ekiteko ezarrita dagoen eguna baino bi hilabete lehenago gutxienez aurkeztu beharko dira eskabideak. 2000ko urtarrilaren 1etik 2000ko maiatzaren 31ra bitartean egingo diren bisiten kasuan, ostera, eskabideak aurkezteko epea 30 egun naturalekoa izango da, agindu hau indarrean sartzen denetik hasita.

a) El importe de la ayuda, para los solicitantes del subprograma B.1 oscilará entre 200.000 y 325.000 PTA. brutas mensuales, (1.202,02 y 1953,29 Euros), en función del Currículum del solicitante y del lugar de destino.

Dena dela, deialdi honetarako eskabideak aurkezteko epea 2000ko urriaren 27an amaituko da.

Podrá además establecerse un suplemento como ayuda a los gastos de desplazamiento al Centro de destino, que estará en función de la previsión de gastos hecha según lo establecido en el apartado 4.d) de este Anexo.

6.– Laguntzen zenbatekoa.

La subvención concedida no podrá destinarse al pago de un incremento retributivo superior al que en el seno de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco se fije para el personal a su servicio.

a) B.1 azpiprogramako eskatzaileei dagokienez, laguntzaren zenbatekoa hileko 200.000 eta 325.000 PTA gordinen artekoa izango da (1.202,02 eta 1.953,29 euro), eskatzailearen curriculumaren eta joatekoa den lekuaren arabera.

b) En el caso del subprograma B.2, la cuantía se determinará en función del presupuesto presentado y posteriormente aprobado, y se podrá subvencionar hasta el 100% del mismo, según lo establecido en el apartado 4.d) de este Anexo, en función del Currículum del solicitante.

Gainera, gehigarri bat eman daiteke, joateko zentrorako joan-etorriko bidaia-gastuetan laguntzeko; kopuru hori gastuetarako egindako aurrekontuaren araberakoa izango da, eranskin honetako 4.d) idatz-zatian ezarritakoari jarraituz.

7.– Abono de las ayudas.

Emandako diru-laguntza ezin izango da erabili Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorrean zerbitzuan diharduen pertsonalarentzat aurreikusten dena baino soldata-igoera handiagoa ordaintzeko.

Las ayudas concedidas serán libradas directamente a los beneficiarios y se harán efectivas de la siguiente forma:

b) B.2 azpiprogramaren kasuan, aurkeztu eta onartutako aurrekontuaren arabera zehaztuko da kopuru hori. Eranskin honetako 4.d) idatz-zatian ezarritakoan oinarrituta, kopuru hori oso-osorik ordaindu ahalko da, eskatzailearen curriculuma kontuan izanik.

a) En el subprograma B.1 una vez presenten en la Dirección de Política Científica el certificado de incorporación al Centro receptor, se les transferirá la cuantía correspondiente a "Emolumentos". El concepto "Desplazamientos" (si los hubiere) se hará efectivo una vez presenten los billetes y facturas originales de los transportes utilizados.

7.– Laguntzak ordaintzea.

b) En el subprograma B.2, se harán efectivas una vez presenten el certificado de asistencia y billetes y facturas originales de los medios de transporte utilizados y del resto de los conceptos subvencionados.

Onuradunei beraiei ordainduko zaizkie zuzenean diru-laguntzak, honela:

DOCUMENTACIÓN EXIGIDA (EN EJEMPLAR ÚNICO)

Y ORDEN DE PRESENTACIÓN SEGÚN MODALIDAD

a) B.1 azpiprogramari dagokionez, onuraduna zentro hartzailera sartu dela egiaztatzen duen agiria Zientzia Politikarako Zuzendaritzari aurkeztu ondoren "Lansariak" kontzeptuari dagokion kopurua ordainduko zaio. "Joan-etorriak" kontzeptua, egonez gero, erabilitako garraioen txartel eta faktura orijinalak aurkeztu ondoren ordainduko dira.

MODALIDAD

b) B.2 azpiprogramari dagokionez, aldiz, bertaratze ziurtagiria eta erabilitako garraioen eta diruz lagundutako gainontzeko kontzeptuen txartel eta faktura orijinalak aurkeztu ondoren ordainduko dira.

A A1 B1 B2

ESKATUTAKO AGIRIAK (BAKOITZETIK ALE BAKARRA) ETA AURKEZTEKO HURRENKERA,

D a.- INSTANCIA IMPRESO NORMALIZADO N.° 1 X X X X

MODALITATEAREN ARABERA

MODALITATEA

O b.- IMPRESO N.° 2-A ó 2-B SEGÚN CORRESPONDA X X X X

A A1 B1 B2

C c.- CURRÍCULUM VITAE DEL INVESTIGADOR INVITADO X X

D a.- ESKABIDEA, 1. INPRIMAKI NORMALIZATUA X X X X

U d.- CURRÍCULUM VITAE RESPONSABLE EQUIPO INVEST. X X

O b.- 2-A EDO 2-B INPRIMAKIA, DAGOKIONAREN ARABERA X X X X

M e.- CURRÍCULUM VITAE DEL SOLICITANTE X X

K c.- IKERTZAILE GONBIDATUAREN CURRICULUM VITAEA X X

E f.- PREVISIÓN GASTOS - IMPRESO NORMALIZADO N° 3 X X X X

U d.- IKERKETA TALDEAREN ARDURADUNAREN CURRICULUM VITAEA. X X

N g.- FOTOCOPIA DEL D.N.I. X X

M e.- ESKATZAILEAREN CURRICULUM VITAEA X X

T h.- CARTA DEL RESPONSABLE EQUIPO INVESTIGADOR RECEPTOR X X X X

E f.- GASTUEN AURREIKUSPENA - 3. INPRIMAKI NORMALIZATUA X X X X

A CURRÍCULUM DE DICHO RESPONSABLE X

N g.- NAN-AREN FOTOKOPIA. X X

C i.- JUSTIFICANTE DE ESTAR INTEGRADO EN UN LABORATORIO I DE UNA RED DE COOPERACIÓN CIENTÍFICA X

T h.- IKERKETA-TALDE HARTZAILEAREN ARDURADUNAREN GUTUNA X X X X

Ó j.- V°B° DIRECTOR DEL DEPARTAMENTO X X

A ETA CURRICULUM VITAEA X

N k.- ALTA DE DATOS TERCERO INTERESADO X X

Z i.- ZIENTZIA-LANKIDETZARAKO SARE BATEKO LABORATORIOAN

IMPRESO NORMALIZADO N.° 1

I SARTUTA EGOTEAREN JUSTIFIKANTEA X

Ilmo. Sr.:

O j.- DEPARTAMENTUKO ZUZENDARIAREN ONIRITZIA X X

El que suscribe, (dos apellidos y nombre)

A k.- HIRUGARREN INTERESATUAREN DATUEN ALTA X X

........................................ con D.N.I. n.°

1. INPRIMAKI NORMALIZATUA

domiciliado en ........... calle

Jaun hori.:

C.P. ........ que desempeña su función docente y/o investigadora

Hau izenpetzen duenak, (bi abizen eta izena)

con la categoría de

k,

(Facultad, Escuela, Centro, Departamento, etc.)

NAN zenbakidunak,

.................... acogiéndose a la Orden de

ko

BOPV n.º .... de fecha ...........

SOLICITA

bizi denak, P.K,

le sea concedida una ayuda dentro del Programa A, A.1, B.1, B.2. (táchese lo que no proceda) con el fin de (finalidad de la ayuda solicitada) .....................................................

ikertzaile edo/eta irakasle gisa .

...................... en (lugar de destino)

kategoriarekin

en el período comprendido entre (fechas)

-n

conforme a los datos indicados en la documentación adjunta.

DECLARA BAJO JURAMENTO:

(Fakultatea, Eskola, Zentroa, Departamentua, etab.) diharduenak,

Que no posee ningún otro tipo de subvención que tenga por objeto realizar esta misma estancia.

ko

Y para que conste, firma la presente a ... de ...... de 200..

Fdo.:

Aginduaz baliatuz, (…....……..ko EHAA,…….. zk.)

ILMO. SR. VICECONSEJERO DE UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN.

ESKATZEN DU

A, A.1, B.1, B.2. (ezabatu behar ez dena) programaren barruan laguntza eman dakiola, honekin batera

IMPRESO NORMALIZADO N.° 2-A

IMPRESO NORMALIZADO DE SOLICITUD
PROGRAMAS DE PERFECCIONAMIENTO Y MOVILIDAD DE PERSONAL INVESTIGADOR

doazen agiriekin bat etorriz, -n

1.– PROGRAMA QUE SE SOLICITA (marcar con una X en el recuadro correspondiente)

(joan nahi duen lekua)

A. INVESTIGADORES VISITANTES ....... n

bitartean (datak)

A.1. POSTDOCTORALES ......................... n

-ko xedez (eskabidearen helburua)

2.– DATOS PERSONALES DEL INVESTIGADOR VISITANTE

ZINPEAN DEKLARATZEN DU:

Egonaldi hau egiteko ez duela bestelako laguntzarik jasoko.

APELLIDOS:

Eta jasota gera dadin sinatzen du hau, 2001eko………………………….ren ………………..(e)an

N.° D.N.I. O PASAPORTE ..............

Izpta.:

UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILBURUORDEA.

CALLE ........................................................ N.° ... PISO ... LETRA ...

2-A INPRIMAKI NORMALIZATUA
ESKABIDE-INPRIMAKI NORMALIZATUA
IKERTZAILEEN HOBEKUNTZARAKO ETA MUGIKORTASUNA ERRAZTEKO PROGRAMAK

1.– ESKATZEN DEN PROGRAMA (Jarri X bat dagokion lekuan)

C.P. ................................. LOCALIDAD

A. IKERTZAILE BISITARIAK n

PAÍS .............................................. TELÉFONO (.....)

A.1. DOKTORATU ONDOKOAK n

3.– PROYECTO/PLAN DE INVESTIGACIÓN PARA EL QUE SOLICITA LA AYUDA

2.– IKERTZAILE BISITARIAREN DATU PERTSONALAK

TÍTULO .......................................................

ABIZENAK: IZENA: ..…...............................…………….......

..............................................................

NAN EDO.PASAPORTE ZK.

Si forma parte de un proyecto con financiación pública, número de referencia de dicho proyecto .............................

KALEA ZENB. ……... SOL. …….. LETRA ……....

4.– CENTRO DE APLICACIÓN

P.K. HERRIA ...................................................... PROBINTZIA ......................................................

ORGANISMO ....................................................

HERRIALDEA TELEFONOA (.…....) ......………………...

FACULTAD/CENTRO ..............................................

3.– ZEIN PROIEKTU/EGITASMOTARAKO ESKATZEN DEN LAGUNTZA

DEPARTAMENTO .................................................

IZENA

5.– RESPONSABLE DEL EQUIPO INVESTIGADOR RECEPTOR

Finantzazio publikoko proiektu baten barruan badago, proiektuaren erreferentzia zenbakia

APELLIDOS .................................. NOMBRE ..........

4.– GAUZATZEKO ZENTROA

TITULACIÓN ACADÉMICA .........................................

ERAKUNDEA

CARGO, CATEGORÍA, etc. .......................................

FAKULTATEA/ZENTROA

FIRMA DEL RESPONSABLE FIRMA DEL RESPONSABLE

DEPARTAMENTUA

DEL EQUIPO INVESTIGADOR LEGAL DEL CENTRO

5.– IKERKETA-TALDE HARTZAILEAREN ARDURADUNA

RECEPTOR RECEPTOR

ABIZENAK IZENA ..…...............................…………….......

FECHA: FECHA:

TITULAZIO AKADEMIKOA

IMPRESO NORMALIZADO N.° 2-B

IMPRESO NORMALIZADO DE SOLICITUD
PROGRAMAS DE PERFECCIONAMIENTO Y MOVILIDAD DE PERSONAL INVESTIGADOR

KARGUA, KATEGORIA, etab.

1.– PROGRAMA QUE SE SOLICITA (marcar con una X en el recuadro correspondiente)

IKERKETA-TALDE ZENTRO HARTZAILEAREN

B. ESTANCIAS EXTERNAS

HARTZAILEAREN ARDURADUNAREN LEGEZKO ARDURADUNAREN

B.1. ESTANCIAS LARGAS .................... n

SINADURA SINADURA

B.2. ESTANCIAS CORTAS .................... n

DATA: DATA:

2.– DATOS PERSONALES DEL SOLICITANTE

2-B INPRIMAKI NORMALIZATUA
ESKABIDE-INPRIMAKI NORMALIZATUA
IKERTZAILEEN HOBEKUNTZARAKO ETA MUGIKORTASUNA ERRAZTEKO PROGRAMAK

1. ESKATZEN DEN PROGRAMA (jarri X bat dagokion lekuan)

APELLIDOS:

B. KANPOKO EGONALDIAK n

N.° D.N.I. O PASAPORTE .............

B.1. EGONALDI LUZEAK n

CALLE ................................................ N.° ...... PISO

B.2. EGONALDI LABURRAK n

C.P. .......................... LOCALIDAD

2.– ESKATZAILEAREN DATU PERTSONALAK

PAÍS ......................................................... TELÉFONO (....) ..................

ABIZENAK: IZENA: ..…...............................…………….......

3.– PROYECTO/PLAN DE INVESTIGACIÓN PARA EL QUE SOLICITA LA AYUDA

NAN EDO PASAPORTE ZK.

(Para B1)

KALEA ZENB. ……... SOL. …….. LETRA ……....

TÍTULO .......................................................

P.K. HERRIA ...................................................... PROBINTZIA ......................................................

..............................................................

HERRIALDEA TELEFONOA (.…....) ......………………...

4.– CENTRO DE APLICACIÓN

3.– ZEIN IKERKETA-PROIEKTU/EGITASMOTARAKO ESKATZEN DEN LAGUNTZA

ORGANISMO ....................................................

(B1-erako)

FACULTAD/CENTRO ..............................................

IZENA

DEPARTAMENTO .................................................

4.– GAUZATZEKO ZENTROA

5.– RESPONSABLE DEL EQUIPO INVESTIGADOR RECEPTOR

ERAKUNDEA

APELLIDOS ................................. NOMBRE ...........

FAKULTATEA/ZENTROA

TITULACIÓN ACADÉMICA .........................................

DEPARTAMENTUA

CARGO, CATEGORÍA, etc. .......................................

FIRMA DEL SOLICITANTE
FECHA:

5.– IKERKETA-TALDE HARTZAILEAREN ARDURADUNA

BREVE DESCRIPCIÓN DEL PROYECTO DE INVESTIGACIÓN A DESARROLLAR (AÑÁDANSE LAS HOJAS NECESARIAS)

ABIZENAK IZENA ..…...............................…………….......

IMPRESO NORMALIZADO N.° 3

PREVISIÓN DE GASTOS

TITULAZIO AKADEMIKOA

DATOS DEL SOLICITANTE

KARGUA, KATEGORIA, etab.

APELLIDOS NOMBRE

ESKATZAILEAREN SINADURA
DATA:

EGIN NAHI DEN IKERKETA-PROIEKTUAREN AZALPEN LABURRA (BEHAR BESTE ORRI ERANTSI)

CENTRO DE APLICACIÓN

3. INPRIMAKI NORMALIZATUA

FECHAS De ................... a ..................... de 200

AURREIKUSITAKO GASTUAK

ESKATZAILEAREN DATUAK

MEDIOS DE TRANSPORTE (Para A, A1, B.1 y B.2)

ABIZENAK IZENA ..…...............................…………….......

COLECTIVO (1)

GAUZATZEKO ZENTROA

INDIVIDUAL (2)

DATAK 200...…...(e)ko...........…………….tik 200……(e)ko

ALOJAMIENTO (Para B.2) (3)

GARRAIOBIDEAK (A, A1, B.1 eta B.2-rentzat)

MANUTENCIÓN (para B.2)

KOLEKTIBOA (1)

OTROS (Para A y A1)

NORBERARENA (2)

TOTAL PREVISIÓN DE GASTOS:

OSTATUA (B.2-rentzat) (3)

(1) Indicar tipo de transporte (avión, tren, autobús):

MANTENUA (B.2-rentzat)

tipo de billete (ida y vuelta, clase ...):

BESTERIK (Aeta A1-entzat)

Fecha salida:..................................................Fecha vuelta

AURREIKUSITAKO GASTUAK GUZTIRA:

(2) Indicar matrícula de coche

(1) Garraiobidea zehaztu (hegazkina, trena, autobusa):

En este caso el máximo por km. será de 20,- ptas. Se dará preferencia a la utilización del transporte colectivo.

Txartel mota (joan-etorrikoa, klasea ...):

(3) Indicar nombre y, en su caso, categoría:

CURRÍCULUM VITAE
IMPRESO NORMALIZADO

Irteera eguna:

Número de hojas que contiene: ______________

(2) Autoaren matrikula zenbakia ............................................................ eta kilometroak

Nombre:

Kilometroko gehienez 20 PTA. Lehentasuna emango zaio garraiobide kolektiboak erabiltzeari.

Fecha:

(3) Izena, eta hala badagokio kategoria, zehaztu:

Firma:

CURRÍCULUM VITAEA
INPRIMAKI NORMALIZATUA

Orri kopurua: ______________

El arriba firmante declara que son ciertos los datos que figuran en este currículum, asumiendo en caso contrario las responsabilidades que pudieran derivarse de las inexactidudes que consten en el mismo.

Izena:

– No olvide que es necesario firmar el margen cada una de las hojas .

Eguna:

– Este currículum no excluye que en el proceso de evaluación se le requiera para ampliar la información aquí contenida.

Sinadura:

APELLIDOS:

Goian sinatzen duenak curriculum honetan jasotzen diren datuak benetakoak direla adierazten du. Horrela ez balitz, bere gain hartuko lituzke bertan ageri diren zehazgabetasunen ondorioz sortutako erantzukizunak.

NOMBRE: SEXO:

– Ez ahaztu orrialde bakoitzaren marjinan sinatu behar duzula.

D.N.I.: FECHA DE NACIMIENTO: N.º FUNCIONARIO:

– Curriculum hau aurkeztu arren, bertan emandako informazioa osatzeko dei diezazukete ebaluaketa egin bitartean.

DIRECCIÓN PARTICULAR:

ABIZENAK:

CIUDAD: DISTRITO POSTAL: TELÉFONO:

IZENA: SEXUA:

ESPECIALIZACIÓN (CÓDIGO UNESCO):

FORMACIÓN ACADÉMICA

NAN: JAIOTEGUNA: FUNTZIONARIO ZK.:

Licenciatura/Ingeniería Centro Fecha

HELBIDE PARTIKULARRA:

Doctorado

HIRIA: POSTA BARRUTIA: TELEFONOA:

DIRECTOR(ES) DE TESIS:

SITUACIÓN PROFESIONAL ACTUAL

ESPEZIALIZAZIOA (UNESCORE KODEA):

ORGANISMO:

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA

Lizentziatura/Ingeniaritza Zentroa Data

CENTRO:

Doktoretza

DEPT/SECC/UNIDAD ESTR:

TESIAREN ZUZENDARIA(K):

CATEGORIA PROFESIONAL Y FECHA DE INICIO:

GAUR EGUNGO LAN-EGOERA

ERAKUNDEA:

DIRECCIÓN POSTAL:

ZENTROA:

TELÉFONO (indicar prefijo, número y extensión):

DEPT/ATAL/UNITATE ESTR::

PLANTILLA n DEDICACIÓN: A TIEMPO COMPLETO n

LANBIDE KATEGORIA ETA HASTEKO EGUNA:

INTERINO n A TIEMPO PARCIAL n

POSTA HELBIDEA:

BECARIO n

ACTIVIDADES ANTERIORES DE CARÁCTER CIENTÍFICO O PROFESIONAL

TELEFONOA (Aurrezenbakia, zenbakia eta luzapena zehaztu):

Fechas Puesto Institución

IDIOMAS DE INTERÉS CIENTÍFICO (R=regular; B=bien; C=correctamente)

PLANTILLAN n DEDIKAZIOA: OSOA n

IDIOMA HABLA LEE ESCRIBE

BEHIN BEHINEKOA n PARTZIALA n

PARTICIPACIÓN EN PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN FINANCIADOS

(referido a los últimos 10 años)
TÍTULO DEL PROYECTO:

BEKADUNA n

ENTIDAD FINANCIADORA:

ZIENTZIA EDO LANBIDE ARLOETAN LEHENDIK EGINDAKO JARDUERAK

Datak Lanpostua Erakundea

DURACIÓN DESDE: HASTA:

ZIENTZIAN ERABILTZEN DIREN HIZKUNTZAK (E=erdizka; O=ongi; Z=zuzen)

HIZKUNTZA MINTZATU IRAKURRI IDATZI

INVESTIGADOR PRINCIPAL:

FINANTZATUTAKO IKERKETA-PROIEKTUETAN IZANDAKO PARTE-HARTZEA
PUBLICACIONES
(azken 10 urteetakoak)
(referido a los últimos 10 años y hasta un máximo de 10 publicaciones)

ENTITATE FINANTZATZAILEA:

Indicar volumen, páginas inicial y final(año) y clave.

NOIZTIK: NOIZ ARTE:

CLAVE: L= libro completo, CL= capítulo de libro, A= artículo, R= review, E= editor.

IKERTZAILE NAGUSIA:

AUTORES (p.o. de firma):

ARGITALPENAK
(azken 10 urteetakoak; 10 argitalpen gehienez ere)

Liburukia, lehenengo eta azken orrialdeak (urtea) eta gakoa zehaztu.

TÍTULO:

GAKOA: L= liburu osoa, L-K= liburuaren kapitulua, A= artikulua, R= review, AR= argitaratzailea.

REVISTA/LIBRO: CLAVE:

EGILEAK (sinaduren hurrenkeran):

PARTICIPACIÓN EN CONTRATOS DE INVESTIGACIÓN DE ESPECIAL RELEVANCIA CON EMPRESAS

Y/O ADMINISTRACIONES
(referido a los últimos 10 años)
TÍTULO DEL CONTRATO:

IZENBURUA:

EMPRESA/ADMINISTRACIÓN FINANCIADORA:

ALDIZKARIA/LIBURUA: GAKOA:

DURACIÓN DESDE: HASTA:

ENPRESA EDO/ETA ADMNISTRAZIOEKIN BATERA EGINIKO GARRANTZI BEREZIKO

INVESTIGADOR RESPONSABLE:

IKERKETA-KONTRATUETAN IZANDAKO PARTE-HARTZEA
PATENTES Y MODELOS DE UTILIDAD
(azken 10 urteetakoak)
(referido a los últimos 10 años)

ENPRESA/ADMINISTRAZIO FINANTZATZAILEA:

INVENTORES (p.o. de firma):

NOIZTIK: NOIZ ARTE:

TÍTULO:

IKERTZAILE ARDURADUNA:

N.° de SOLICITUD: PAÍS DE PRIORIDAD: FECHA DE PRIORIDAD:

PATENTE ETA EREDU ERABILGARRIAK
(azken 10 urteetakoak)

ASMATZAILEAK (sinaduren hurrenkeran):

ENTIDAD TITULAR:

IZENA:

PAISES A LOS QUE SE HA EXTENDIDO:

ESKABIDE ZK.: LEHENTASUNEZKO HERRIALDEA: LEHENTASUNEZKO DATA:

EMPRESAS QUE LA ESTÁN EXPLOTANDO:

ENTITATE TITULARRA:

ESTANCIAS EN CENTROS EXTRANJEROS

(estancias continuadas superiores a seis meses en los últimos 10 años)

ZEIN HERRIALDETARA ZABALDU DEN:

CLAVE: D=doctorando; P=postdoctoral; I=invitado; C=contratado; O=otras (especificar)

ZEIN ENPRESAK USTIATZEN DUEN:

CENTRO:

EGONALDIAK ATZERRIKO ZENTROETAN

LOCALIDAD: PAÍS: AÑO: DURACIÓN:

(azken 10 urteetako sei hilabetetik gorako egonaldi jarraiak)

GAKOA: D=doktoregaia; DO=doktoratu-ondokoa; G=gonbidatua; K=kontratatua; B=beste batzuk (zehaztu)

TEMA: CLAVE:

CONGRESOS
(Reseñar hasta un máximo de cinco contribuciones producidas en los últimos 10 años)

ZENTROA:

AUTORES:

HERRIA: HERRIALDEA: URTEA: IRAUNALDIA:

TÍTULO:

GAIA: GAKOA:

TIPO DE PARTICIPACIÓN:

KONGRESUAK
(azken 10 urteetan egindako bost ekarpen gehienez ere)

EGILEAK:

CONGRESO:

IZENBURUA:

PUBLICACIÓN:

PARTE-HARTZE MOTA:

LUGAR DE CELEBRACIÓN:

KONGRESUA:

AÑO:

ARGITALPENA:

TESIS DOCTORALES DIRIGIDAS

(referidas a los últimos 10 años)

LEKUA:

TÍTULO:

URTEA:

DOCTORANDO:

ZUZENDUTAKO DOKTORETZA-TESIAK

UNIVERSIDAD: FACULTAD O ESCUELA:

(azken 10 urteetakoak)

IZENBURUA:

AÑO: CALIFICACIÓN:

OTROS MÉRITOS O ACLARACIONES QUE SE DESEE HACER CONSTAR
(utilice únicamente el espacio de este impreso)

DOKTOREGAIA:

ALTA DE DATOS

TERCERO INTERESADO
DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO (A-SOLICITANTE)

UNIBERTSITATEA: FAKULTATEA EDO ESKOLA:

(1) N.I.F.:

URTEA: KALIFIKAZIOA:

(2) Dos apellidos y nombre/Razón social

AIPATU NAHI DIREN BESTE MEREZIMENDU EDO ARGIBIDE BATZUK
DATOS DE DOMICILIACIÓN (B-DOMICILIO PARA NOTIFICACIÓN)

(1) I.F.Z.:

Calle, n.°, piso

(2) Bi abizen eta izena / Enpresaren izena

Localidad

HELBIDERATZEKO DATUAK (B-JAKINARAZPENETARAKO HELBIDEA)

Kalea, zk. , solairua

Provincia

Herria

Código de población Código postal

Herrialdea

DATOS BANCARIOS

Herriaren kodea Posta-kodea

(1) Banco

BANKUAREN DATUAK

(2) Agencia

(1) Bankua

(3) N.° cuenta

(2) Agentzia

(4) Titular

(3) Kontu zk.

a rellenar por la Administración

(4) Titularra

Conforme banco Conforme tercero V°B° Departamento V°B° Contabilidad

Administrazioak betetzekoa

Sello y firma Sello y firma Firma autorizada Firma autorizada

Bankua ados Hirugarrena ados Departamenduaren O.E. Kontabilitatearen O.E.

Zigilua eta sinadura Zigilua eta sinadura Sinadura baimendua Sinadura baimendua


Azterketa dokumentala


Análisis documental