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Boletin Oficial del País Vasco

215. zk., 2022ko azaroaren 10a, osteguna

N.º 215, jueves 10 de noviembre de 2022


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
4835
4835

AGINDUA, 2022ko urriaren 17koa, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren organismo autonomoetako Administrarien Eskalako lanpostuak (azpitaldea: C1; destino-osagarriaren maila: 20) betetzeko lehiaketa orokorraren deialdia eta oinarriak.

ORDEN de 17 de octubre de 2022, de la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno, por la que se aprueba la convocatoria y las bases del concurso general para la provisión de puestos de trabajo de la Escala Administrativa, Subgrupo C1, nivel de complemento de destino 20, de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 46. artikuluan xedatutakoaren arabera, funtzionarioentzat gordetako lanpostuak lehiaketako eta izendapen askeko sistemen bidez beteko dira, lanpostu-zerrendetan ezarritakoaren arabera. Legearen 47. artikuluak eta hurrengoek arautzen dute lanpostu hutsak lehiaketaren bidez betetzeko deialdia.

De acuerdo a lo dispuesto en el artículo 46 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, los puestos de trabajo reservados a funcionarios se proveerán, conforme a lo que estuviera establecido en las relaciones de puestos de trabajo, a través de los sistemas de concurso y de libre designación. El artículo 47 y siguientes regulan la convocatoria para la cobertura de puestos vacantes a través de concurso.

Halaber, urriaren 13ko 190/2004 Dekretuaren bidez, euskal herri administrazioetako funtzionarioen lanpostuak betetzeko araudia onartu zen. Dekretu horren II. kapituluan garatzen da lanpostuak lehiaketaren bidez betetzeko prozedurari buruz legeak ezartzen duena.

Asimismo, el Decreto 190/2004, de 13 de octubre, por el que se aprueba el Reglamento de provisión de puestos de trabajo del personal funcionario de las Administraciones Públicas Vascas (Capítulo II) desarrolla las previsiones de la ley referidas al procedimiento de provisión a través de concurso.

Deialdi honen xedea da Administrarien Eskalako (azpitaldea: C1; destino-osagarriaren maila: 20) lanpostu hutsak betetzea. Lanpostu horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren organismo autonomoetako karrerako funtzionarioentzat dira, aurrekontuetan diruz hornituta daude, eta lehiaketa bidez bete behar dira.

La presente convocatoria tiene por objeto la provisión de los puestos vacantes de la Escala Administrativa, Subgrupo C1, nivel de complemento de destino 20, reservados a personal funcionario de carrera de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, dotados presupuestariamente y cuya provisión corresponde llevar a efecto por el procedimiento de concurso.

Nahitaezko txostenak eginda, eta bat etorriz Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 6.1.e) artikuluarekin eta Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen urtarrilaren 19ko 8/2021 Dekretuaren 3. artikuluarekin, hau

Emitidos los informes preceptivos, de conformidad con el artículo 6.1.e) de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, y el artículo 3 del Decreto 8/2021, de 19 de enero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– II. eranskinean azaltzen diren lanpostuak betetzeko lehiaketa orokorraren deialdia egitea.

Primero.– Convocar el concurso general para la provisión de las plazas relacionadas en el Anexo II.

Bigarrena.– Lehiaketa hori arautuko duten oinarriak onartzea (I. eranskinean agertzen dira).

Segundo.– Aprobar las bases que han de regir dicho concurso, que se establecen en el Anexo I.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa jar dakioke Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera hilabeteko epean; edo, bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke Administrazioarekiko Auzien Epaitegian, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera bi hilabeteko epean.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko urriaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de octubre de 2022.

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua,

La Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno,

OLATZ GARAMENDI LANDA.

OLATZ GARAMENDI LANDA.

I. ERANSKINA
ANEXO I

Oinarriak, zeinen bidez arautuko baita Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren organismo autonomoetako karrerako funtzionarioentzat gordeta dauden Administrarien Eskalako lanpostuak (azpitaldea: C1; destino-osagarriaren maila: 20) betetzeko lehiaketa orokorra.

Bases que han de regir el concurso general para la provisión de puestos de trabajo de la Escala Administrativa, Subgrupo C1, Nivel de Complemento de destino 20, reservados a personal funcionario de carrera de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

1.– Xedea.

1.– Objeto.

Lehiaketa orokorraren xedea da karrerako funtzionarioentzat gordeta dauden eta II. eranskinean ageri diren lanpostuak betetzea.

Será objeto de este concurso la provisión de los puestos de trabajo reservados a personal funcionario de carrera indicados en el Anexo II.

2.– Parte hartzeko baldintzak.

2.– Condiciones de participación.

2.1.– EAEko Administrazio Orokorreko Administrarien Eskalako karrerako funtzionarioek parte hartu ahal izango dute lehiaketa honetan, betiere oinarrietan jasota dauden lanpostuen betekizunak betetzen badituzte.

2.1.– Podrá tomar parte en este concurso el personal funcionario de carrera de la Escala Administrativa de la Administración General de la CAE, siempre que cumplan los requisitos de los puestos convocados que figuran en estas bases.

2.2.– Oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen diren datan bete behar dira eskatutako betekizunak, eta orobat, esleitutako lanpostuez jabetzean egiaztatu beharko dira. Parte hartzeko eta lanpostua esleitzeko betekizunak egiaztatzen ez dituzten parte-hartzaileek ezin izango dute esleitutako lanpostua jabetzan hartu.

2.2.– Los requisitos exigidos deberán cumplirse en la fecha de publicación de las bases en el Boletín Oficial del País Vasco y deberán acreditarse igualmente en la toma de posesión de los puestos adjudicados. Las personas participantes que no acrediten el cumplimiento de los requisitos de participación y adjudicación no podrán tomar posesión en el puesto adjudicado.

2.3.– Karrerako funtzionarioek deialdi honetan parte hartu ahal izateko, bi urte igaro behar izan dira, nahitaez, lehiaketa bidez hartu zuten azkeneko lanpostua jabetzan hartu zutenetik. Aurreko denbora-muga ez da ezarriko, langileak lehiaketa bidez lortutako lanpostuaren atxikipena galdu duenean.

2.3.– El personal funcionario de carrera únicamente podrá participar en esta convocatoria si han transcurrido dos años desde la toma de posesión en el último puesto obtenido en concurso. El límite temporal anterior se exceptúa cuando el personal haya perdido la adscripción al puesto obtenido en concurso.

2.4.– Lehiaketan parte hartu ezin dutenak:

2.4.– No podrá tomar parte en el presente concurso:

a) Eginkizun-gabetze irmoa ezarrita duten funtzionarioek ezingo dute parte hartu, egoera horrek dirauen bitartean.

a) El personal funcionario que se encuentre en suspensión firme de funciones, mientras dure esta situación.

b) Norbere kontuetarako edo familia elkartzeko borondatezko eszedentzian egonik lanera itzuli baino lehen eszedentzian egon beharreko gutxieneko denbora bete ez duten langileek.

b) El personal que, encontrándose en excedencia voluntaria por interés particular o por agrupación familiar, no haya permanecido el tiempo mínimo exigido para reingresar.

2.5.– Diziplinazko espediente baten ondorioz lekuz aldatu diren langileek ezingo dute herri berean lanposturik eskatu, zehapena betetzen ari badira oraindik.

2.5.– El personal trasladado como consecuencia de un expediente disciplinario no podrá solicitar puesto en la misma localidad si se encuentra en fase de cumplimiento de sanción.

2.6.– Lehiaketa honetan parte hartu beharko dute:

2.6.– Deberá participar en este concurso.

a) Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren organismo autonomoetako lanpostu batean behin-behineko atxikipena duten karrerako funtzionarioek.

a) El personal funcionario de carrera que se encuentre en adscripción provisional en un puesto de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

b) Ente publikoetara eskualdatu diren lanpostuetan behin-behineko atxikipena duten langileek.

b) El personal adscrito provisional en puestos de trabajo que hayan sido transferidos a Entes Públicos.

2.7.– Behin-behineko destinoa duten karrerako funtzionarioak, lehiaketan destinorik lortzen ez badute eta ondorioz lekuz aldatu behar badira, behin-behinean atxikiko zaizkio beste lanpostu bati. Lehenik eta behin, lehiaketan parte hartu duten baina destinorik lortu ez duten funtzionarioak atxikiko dira.

2.7.– El personal funcionario de carrera con destino provisional que no obtenga destino y resulte desplazado, será adscrito provisionalmente a otro puesto de trabajo. En primer lugar, se adscribirá el personal funcionario que habiendo participado en el concurso no hubiera obtenido destino.

3.– Baloratuko diren merezimenduak.

3.– Méritos valorables.

Lanpostua betetzeko betekizuntzat eskatzen dena ez da baloratuko merezimendu gisa.

En ningún caso se valorará como mérito lo exigido como requisito para la provisión del puesto.

Merezimendu hauek baloratuko dira lehiaketan:

El concurso consistirá en la valoración de los siguientes méritos:

– Administrazio publikoetako lan-esperientzia.

– La experiencia laboral en Administraciones Públicas.

– Tituluak.

– Las titulaciones.

– Hobekuntza-ikastaroak.

– La realización de cursos de perfeccionamiento.

– Euskara-maila.

– El nivel de conocimiento de euskera.

– Gradu pertsonal finkatua.

– El grado personal consolidado.

– Antzinatasuna.

– La antigüedad.

– Ingeles- eta frantses-maila.

– El conocimiento de inglés y francés.

4.– Beharrezkoa den gutxieneko puntuazioa eta lor daitekeen gehieneko puntuazioa.

4.– Puntuación mínima necesaria y puntuación máxima alcanzable.

Gehienez 212 puntu lor daitezke. Lanpostua esleitzeko, 21 puntu lortu behar dira.

La puntuación máxima alcanzable es de 212 puntos. Para la adjudicación del puesto será necesario alcanzar 21 puntos.

5.– Merezimenduak baloratzeko irizpide orokorrak.

5.– Criterios generales de valoración de méritos.

Merezimenduak baloratzeko, bi irizpide hartuko dira kontuan: lanpostuarekiko lotura-maila eta merezimenduaren baliozkotasun formalaren maila.

Para la valoración de los méritos se tendrán en cuenta dos criterios: grado de relación con el puesto y grado de validez formal del mérito.

5.1.– Lanpostuarekiko lotura-maila: baloratu beharreko merezimenduaren edukiaren eta lortu nahi den lanpostuak dituen zereginen artean loturaren bat dagoenean baloratuko dira merezimenduak. Lotura egongo da baldin eta egiaztatu den merezimenduaren eta lortu nahi den lanpostuaren jakintza-arlo eta -esparruen artean harremana badago. Ez dira baloratuko lortu nahi den lanpostuarekin loturarik ez duten merezimenduak.

5.1.– Grado de relación con el puesto: Los méritos se valorarán cuando se aprecie una relación entre el contenido del mérito a valorar y las tareas del puesto al que se aspira. El grado de relación viene determinado por la correspondencia entre los campos y dominios de conocimiento del mérito acreditado y los del puesto al que se aspira. No serán objeto de valoración los méritos que carezcan de relación con el puesto al que se aspira.

5.2.– Merezimenduaren baliozkotasun formalaren maila.

5.2.– Grado de validez formal del mérito.

Hauek dira baliozkotasun formalaren maila zehazten duten faktoreak.

Son factores que determinan el grado de validez formal.

a) Titulu batena: graduondokoen kreditu- edo ordu-kopurua.

a) De un título: el número de horas o créditos en los posgrados.

b) Ikastaro batena: espresuki egiaztatzea ebaluazio-proba gainditu dela edo ikastaroa aprobetxatu dela.

b) De un curso: la constancia expresa de aprovechamiento o superación de una prueba de evaluación.

5.3.– Bi irizpide horiek –lotura-maila eta baliozkotasun formala– ezartzen bazaizkie aurreko ataleko merezimenduei, honako koefiziente hau aplikatuko da merezimendu jakin bat baloratzean. Baremoa hau da: Handia (1), Tartekoa (0,75), Txikia (0,25) edo ezin da baloratu (0). Koefizientea 7. oinarrien baremoan kategoria bakoitzari esleitutako gehieneko balioarekin biderkatuko da.

5.3.– La combinación de estos dos criterios –relación y validez formal– atribuidos a los méritos del apartado anterior dará lugar a la aplicación del siguiente coeficiente en la valoración del mérito concreto de acuerdo al baremo correspondiente: Alto (1), Medio (0,75), Bajo (0,25) o no valorable (0). Este coeficiente se multiplicará por el valor máximo atribuido a cada categoría en los baremos de la base 7.

5.4.– Balorazio-irizpideak eta horiek merezimendu bakoitzari nola aplikatuko zaizkion balorazio-batzordeak argitaratuko du, iragarki-tauletan.

5.4.– Los criterios de valoración, así como su aplicación concreta a cada mérito será publicada por la comisión de valoración en los tablones de anuncios.

5.5.– Soilik baloratuko dira ziurtagiriak egiaztatzeko funtsezkotzat jotzen diren alderdi guztiak (8. oinarria) jasotzen dituzten merezimenduak.

5.5.– Únicamente se valorarán los méritos cuyos certificados contengan todos los aspectos considerados esenciales para su acreditación, enumerados en la base 8.

6.– Merezimenduak baloratzeko berariazko irizpideak.

6.– Criterios específicos para la valoración de méritos.

6.1.– Administrazio publikoei atxikitako lanpostuetan izandako lan-esperientzia.

6.1.– Experiencia laboral en puestos adscritos a las Administraciones Públicas.

6.1.1.– Beste zerbitzu batzuekin batera aldi berean egindako zerbitzuak ez dira inola ere kontuan hartuko. Horri dagokionez, ez dira zenbatuko egitekoak behin-behinean esleituta emandako zerbitzuak.

6.1.1.– En ningún caso, se computarán servicios prestados simultáneamente con otros igualmente prestados. A este respecto, no se computarán los servicios prestados en asignación provisional de funciones.

6.1.2.– Zerbitzu berezietan edo seme-alabak zaintzeko edo senideak zaintzeko eszedentzian emandako aldiak, azken 10 urteotan denbora luzeagoz bete duten funtzionario-lanpostuan baloratuko dira. Funtzionario-lanposturik izan ez dutenei titular gisa erreserbatuta duten lanpostuaren arabera egingo zaie balorazioa. Lanpostu baten titularrak ez badira, bete duten azken lanpostuaren egitekoen arabera egingo da balorazioa.

6.1.2.– Los periodos en situación de servicios especiales o de excedencia por cuidado de hijo o hija o cuidado de familiares, se valorarán en el puesto de funcionario que hayan ocupado durante más tiempo en los últimos 10 años. Si no hubieran ocupado un puesto de funcionario se les valorará conforme al puesto que tengan reservado como titulares. En el caso de que no tuvieran un puesto en titularidad se les valorará conforme a las funciones del último puesto ocupado.

6.1.3.– Betetzen duten lanpostuko lan-esperientzia moduan hartuko dira egoera hauetan emandako aldiak: prestakuntza edo hobekuntza ikastaroak, euskararen ikaskuntza, norberaren gauzetarako baimenak, aldi baterako ezintasuna edo antzeko egoerak.

6.1.3- El período de permanencia en cursos de formación o perfeccionamiento, aprendizaje de euskera, permisos por asuntos propios, incapacidad temporal o demás situaciones asimiladas, será computado como experiencia laboral en el puesto que estén ocupando.

6.1.4.– Beste administrazio publiko batzuetan lan egin dutenei zerbitzuen ziurtagirien eta betetako lanpostuaren/lanpostuen monografien arabera egingo zaie balorazioa. Monografiarik ez badute, lan-esperientzia frogatzeko agirian jasotzen diren zereginak gauzatzeko eskatutako ezagutzak eta trebetasunak baloratuko zaizkie.

6.1.4.– Quienes hayan ocupado puestos en otras Administraciones públicas serán valorados de acuerdo con los certificados de servicios y las monografías del puesto o puestos desempeñados. En el caso de que no existieran monografías serán valorados por los conocimientos y destrezas requeridos para el desempeño de tareas que figuren en el documento acreditativo de experiencia laboral.

6.2.– Tituluak.

6.2.– Títulos.

6.2.1.– Ikasketa akademiko berdinetako ziklo desberdinak gainditu dituztela frogatzen duten langileei soilik baloratuko zaie frogatutako zikloetatik gorengoari dagokion titulua.

6.2.1.– Al personal que acredite haber superado distintos ciclos de unas mismas enseñanzas académicas, únicamente le será valorado aquel título que se corresponda con el ciclo superior de los acreditados.

6.2.2.– Ez da merezimendu moduan baloratuko lanpostuan eskatzen den goi-mailako titulua lortzeko behar den titulua.

6.2.2.– No será valorada como mérito aquella titulación necesaria para alcanzar la titulación superior que es requisito del puesto.

Administrazio honen iritziz dagoeneko baloratu diren edo betekizun gisa eskatzen diren beste titulu batzuekiko baliokideak diren tituluak ez dira baloratuko.

Tampoco serán valoradas aquellas titulaciones que sean considerados equivalentes por esta Administración a otras ya valoradas o a las exigidas como requisito.

6.2.3.– Indarrean dagoen araudian titulu akademiko ofizial bati erreferentzia espresua egiten ez dioten lanbide-titulu ofizialak ez dira merezimendu gisa baloratuko, hala nola SEPE Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoak (lehengo Enpleguko Institutu Nazionala) eta Lanbide bezalako enplegu-zerbitzu autonomikoek eginiko profesionaltasun-ziurtagiriak.

6.2.3.– No se valorarán como mérito las titulaciones profesionales oficiales sin referencia expresa en la normativa vigente a una titulación académica oficial, como son los certificados de profesionalidad expedidos por el Servicio Público de Empleo Estatal SEPE (antiguo INEM) y los Servicios autonómicos de empleo como Lanbide.

6.2.4.– Graduondoko titulu moduan baloratu ahal izango dira baldintza hauetakoren bat betetzen dutenak:

6.2.4.– Se podrán valorar como títulos de postgrado aquellos que cumplan una de las siguientes condiciones:

a) Master ofizialaren maila izatea, eta Unibertsitate, Zentro eta Tituluen Erregistroan jasota egotea.

a) Tener rango de máster oficial, con su correspondiente asiento en el Registro de Universidades Centros y Títulos.

b) Unibertsitateko berezko graduondo-titulua izatea, 450 ordukoa edo gehiagokoa, edo gutxieneko iraupena bermatzen duen kreditu kopurua izatea.

b) Tratarse de un título propio de postgrado de una universidad, de duración igual o superior a 450 horas, o un total de créditos que garanticen esta duración mínima.

c) Goi-mailako irakaskuntza programa baten agiria edo diploma edukitzea, graduondoko unibertsitate-irakaskuntzaren parekoa eta ospe handiko erakunde akademiko edo profesional batek emandakoa (atzerrikoa ere izan daiteke). Graduondoko irakaskuntza mota hori 450 ordukoa edo gehiagokoa izan behar da gutxienez.

c) Disponer la credencial o el diploma de un programa de enseñanza superior, de carácter análogo a la enseñanza universitaria de postgrado, e impartido por una entidad académica o profesional de reconocido prestigio, incluso extranjera. La duración mínima de este tipo de enseñanza de postgrado debe de ser de 450 horas o más.

6.3.– Prestakuntza- eta hobekuntza-ikastaroen balorazioa.

6.3.– Valoración de cursos de formación y perfeccionamiento.

6.3.1.– Hobetzeko ikastaroak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak, unibertsitateek edo administrazio publikoek antolatutakoak eta homologatutakoak izan behar dira; bestela, prestakuntzaren, giza baliabideen garapenaren, lanbide-kualifikazioaren edo ikerketaren esparruetan ospe handiko erakundeek eman behar izan dituzte.

6.3.1.– Los cursos de perfeccionamiento deberán haber sido organizados u homologados por el Instituto Vasco de Administración Pública, Universidades o administraciones públicas o impartidos por instituciones de reconocido prestigio en materia de formación, desarrollo de recursos humanos, cualificación profesional o investigación.

6.3.2.– Azken 10 urteotan egindako ikastaroak bakarrik baloratuko dira; hala ere, 150 ordukoak edo hortik gorakoak baloratu egingo dira, noiz egin diren kontuan hartu gabe.

6.3.2.– Únicamente se valorarán los cursos realizados en los últimos 10 años, salvo aquellos que tengan una duración igual o superior a 150 horas, que serán valorados independientemente de su fecha de realización.

6.3.3.– Iraupena kreditutan ematen bada, kreditu bakoitzak 10 orduko baliokidetza izango du, beste zehaztasunik ematen ez bada behintzat. ECTS kreditu bakoitzak, ordea, 25 orduko baliokidetza izango du.

6.3.3.– En los casos en los que la duración se exprese en créditos se valorará a razón de 10 horas por crédito, cuando no conste otra especificación. Si se indican los créditos ECTS, se valorarán a razón de 25 horas por cada crédito.

6.3.4.– Ikastaro hauek baloratu ahal izango dira: Word aurreratua, Excel aurreratua eta Access aurreratua eta oinarrizkoa.

6.3.4.– Se podrán valorar los cursos de Word avanzado, Excel avanzado y Access avanzado y básico.

6.3.5.– Softwarearen Europako Institutuak informazioaren teknologiei lotuta ematen dituen erabiltzaileen ziurtagiriak (IT txartela) prestakuntza-ikastaro moduan hartuko dira lehiaketa honetan. IT txartel hauek IVAPek ezarritako orduen arabera baloratuko dira, hau da, ziurtagiri horiek ebaluatzeko tresnak diren eta ikastaroen aprobetxamendua ziurtatzeko betekizunetako bat diren ikastaroetarako ezarri dituen orduen arabera. Dagoeneko baloratuta dauden ikastaroetako IT txartelak ez dira baloratuko.

6.3.5.– Los certificados de usuarios y usuarias en Tecnología de la Información (IT Txartela) emitidos por el Instituto Europeo del Software se consideran a los efectos de este concurso como cursos de formación. Estas IT Txartelas serán valoradas de acuerdo con las horas que establece el IVAP para los cursos en los que dichas certificaciones son instrumentos de evaluación y uno de los requisitos exigidos para certificar el aprovechamiento de esos cursos. En ningún caso se valorará una IT Txartela que se corresponda con cursos ya valorados.

6.3.6.– Gai berari buruzko ikastaroak edo ikastaro beraren edizio ezberdinak behin bakarrik baloratuko dira; arlo horretan ordu-kopuru handiena duena aukeratuko da horretarako.

6.3.6.– Los cursos que versen sobre la misma materia o las diferentes ediciones de un mismo curso solo serán valorados una vez, que corresponderá con el curso que tenga el mayor número de horas en la materia.

6.3.7.– Konpetentzia-unitateen egiaztapen partzialak eta profesionaltasun-ziurtagiriak ez dira prestakuntza-ikastaro gisa baloratuko.

6.3.7.– No se valorarán como cursos de formación los certificados de profesionalidad ni las acreditaciones parciales de unidades de competencia.

Halere, profesionaltasun-ziurtagiria lortzeko prestakuntza-unitateak eta prestakuntza-moduluak baloratu ahal izango dira, betiere prestakuntza-ikastaro ziurtatuen bidez lortu badira, dagozkien orduekin.

No obstante, se podrán valorar aquellas unidades formativas (UF) y módulos formativos (MF) encaminados al logro de un certificado de profesionalidad, siempre que se hayan obtenido mediante cursos de formación certificados con sus horas correspondientes.

6.3.8.– Hizkuntzen ikastaroak ez dira baloratuko.

6.3.8.– No se valorarán los cursos de idiomas.

6.4.– Euskara.

6.4.– Euskera.

Euskara baloratu ahal izateko, eskaturiko lanpostuak ezin du eduki derrigortasun-data iraungirik lanpostu-zerrendan.

El euskera se valorará siempre que el puesto que se solicite no tenga fecha de preceptividad vencida en la Relación de Puestos de Trabajo.

6.5.– Antzinatasuna.

6.5.– Antigüedad.

Ondorio horietarako, karrerako funtzionario izan baino lehen eman diren eta aitortuta dauden zerbitzuak ere baloratuko dira. Lehenago alegatu diren zerbitzuekin batera egindako beste batzuk ez dira zenbatuko.

A estos efectos, se valorarán también los servicios reconocidos que se hubieran prestado con anterioridad a la adquisición de la condición de personal funcionario de carrera. No se computarán servicios que hubieran sido prestados simultáneamente con otros igualmente alegados.

7.– Merezimenduen baremoa.

7.– Baremo de Méritos.

Gehienez ere, 212 puntu lor daitezke; prozesua gainditzeko, 21 puntu lortu beharko dira, gutxienez.

La puntuación máxima alcanzable es de 212, siendo necesaria una puntuación mínima de 21 puntos para superar el proceso.

7.1.– Esperientzia.

7.1.– Experiencia.

Azken 10 urteotako lan-esperientzia baloratuko da, gehienez 60 punturekin. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorará la experiencia en los últimos 10 años hasta un máximo de 60 puntos, de acuerdo con el siguiente baremo:

– Lortu nahi denaren lanpostu berdinean duen lan-esperientzia: 0,6 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en el mismo puesto que el puesto al que se aspira, 0,6 puntos por mes.

– Lortu nahi den lanpostua atxikita dagoen eskalako lan-esperientzia: 0,3 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en la Escala a la que se encuentra adscrito el puesto al que se aspira, 0,3 puntos por mes.

– Lortu nahi den lanpostua atxikita dagoena baino goragoko talde edo azpitaldeko eskala batean izandako lan-esperientzia: 0,10 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en una Escala del Grupo o Subgrupo superior a la que se encuentra adscrito el puesto al que se aspira, 0,10 puntos por mes.

– Lortu nahi den lanpostua atxikita dagoena baino beheragoko azpitaldean izandako lan-esperientzia: 0,05 puntu hilabete bakoitzeko.

– Experiencia laboral en el Subgrupo inferior al que se encuentra adscrito el puesto al que se aspira, 0,05 puntos por mes.

7.2.– Titulu akademikoak.

7.2.– Títulos académicos.

Unibertsitateen edo ospe handiko erakundeen titulu ofizialak edo berezko tituluak baloratuko dira, bete nahi den lanpostuaren zereginekiko lotura kontuan hartuta, eta gehienez 40 punturekin. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorarán las titulaciones oficiales o títulos propios de universidades o instituciones de reconocido prestigio, en relación a su grado de relación para desempeñar las tareas del puesto que se trate de proveer, hasta un máximo de 40 puntos, conforme al siguiente baremo:

a) Lanbide-heziketako teknikariaren tituluak: gehienez ere 20 puntu titulu bakoitzeko.

a) Títulos de Técnico de Formación Profesional hasta un máximo de 20 puntos por título.

b) Lanbide-heziketako goi-mailako teknikariaren tituluak: gehienez ere 30 puntu titulu bakoitzeko.

b) Títulos de Técnico Superior de Formación Profesional hasta un máximo de 30 puntos por título.

c) Doktoregoa, graduondokoa, gradua, lizentzia, arkitektura edo ingeniaritza, diploma, arkitektura teknikoa edo ingeniaritza teknikoa: gehienez ere 10 puntu titulu bakoitzeko.

c) Doctorado, Posgrado, Grado, Licenciatura, Arquitectura o Ingeniería, Diplomatura, Arquitectura Técnica o Ingeniería Técnica hasta un máximo de 10 puntos por título.

Maila ezberdinetako zenbait titulu aurkezten badira eta titulu horiek gai berari buruzkoak badira edo heziketa-ziklo ezberdinetako parte badira, titulu bakarra hartuko da kontuan.

En aquellos casos en los que se presenten varios títulos de diferentes niveles que versen sobre una misma materia o sean parte de distintos ciclos formativo solo se tendrá en cuenta un único título.

7.3.– Hobekuntza-ikastaroak.

7.3.– Cursos de perfeccionamiento.

Deitutako lanpostuaren berezko zereginei lotutako gaien inguruko hobekuntza-ikastaroak gaindituta dituztenei ikastaro horiek gehienez 60 punturekin baloratuko zaizkie. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorará hasta un máximo de 60 puntos la superación de cursos de perfeccionamiento en materias relacionadas con las tareas propias del puesto convocado conforme al siguiente baremo:

a) 10 eta 19 ordu arteko ikastaroak: gehienez 1,5 puntu ikastaro bakoitzeko.

a) Cursos de duración entre 10 y 19 horas: hasta 1,5 puntos por cada curso.

b) 20 eta 39 ordu arteko ikastaroak: gehienez 3 puntu ikastaro bakoitzeko.

b) Cursos de duración entre 20 y 39 horas: hasta 3 puntos por cada curso.

c) 40 eta 79 ordu arteko ikastaroak: gehienez 7,5 puntu ikastaro bakoitzeko.

c) Cursos de duración entre 40 y 79 horas: hasta 7,5 puntos por cada curso.

d) 80 eta 149 ordu arteko ikastaroak: gehienez 12 puntu ikastaro bakoitzeko.

d) Cursos de duración entre 80 y 149 horas: hasta 12 puntos por cada curso.

e) 150 eta 299 ordu arteko ikastaroak: gehienez 15 puntu ikastaro bakoitzeko.

e) Cursos de duración entre 150 y 299 horas: hasta 15 puntos por cada curso.

f) 300 orduko edo gehiagoko ikastaroak: gehienez 18 puntu ikastaro bakoitzeko.

f) Cursos de duración igual a superior a 300 horas: hasta 18 puntos por cada curso.

7.4.– Euskara.

7.4.– Euskera.

Euskara merezimendu gisa baloratuko da, gehienez ere 22 punturekin. Puntuazio honen arabera:

El euskera se valorará como mérito hasta un máximo de 22 puntos, conforme a la siguiente puntuación.

3. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan:

Puestos con perfil lingüístico 3:

– 1. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 12 puntu.

– Por la acreditación del perfil lingüístico 1: 12 puntos.

– 2. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 16 puntu.

– Por la acreditación del perfil lingüístico 2: 16 puntos.

– 3. edo 4. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 22 puntu.

– Por la acreditación del perfil lingüístico 3 o 4: 22 puntos.

2. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan:

Puestos con perfil lingüístico 2:

– 1. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 12 puntu.

– Por la acreditación del perfil lingüístico 1: 12 puntos.

2., 3. edo 4. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 16 puntu.

– Por la acreditación del perfil lingüístico 2, 3 o 4: 16 puntos.

1. hizkuntza-eskakizuna duten lanpostuetan:

Puestos con perfil lingüístico 1:

– 1., 2., 3. edo 4. hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeagatik: 12 puntu.

– Por la acreditación del perfil lingüístico 1, 2, 3 o 4: 12 puntos.

7.5.– Gradu pertsonal finkatua.

7.5.– Grado Personal Consolidado.

Funtzionarioak dituen kidego edo eskaletatik parte hartzeko aukeratu duen horretan gradu pertsonal finkatua badauka, gehienez 10 puntu emango zaizkio, banaketa honen arabera:

Por tener grado personal consolidado, en el Cuerpo o Escala desde el que se participa, se adjudicarán hasta un máximo de 10 puntos según la distribución siguiente:

a) Eskatutako lanpostuaren destino-osagarriaren maila bereko edo handiagoko gradu pertsonala duenari: 10 puntu.

a) Por un grado personal superior o igual al del nivel de complemento de destino del puesto solicitado: 10 puntos.

b) Eskatutako lanpostuaren destino-osagarriaren maila baino gradu pertsonal txikiagoa duenari: 7,5 puntu.

b) Por un grado personal inferior al nivel de complemento de destino del puesto solicitado: 7,5 puntos.

7.6.– Antzinatasuna.

7.6.– Antigüedad.

Administrazio publikoetan lan egindako hilabete oso bakoitzeko 0,05 puntu zenbatuko dira, eta gehienez 10 puntu lortu ahal izango dira.

Por cada mes completo de servicios en las Administraciones Públicas se computarán 0,05 puntos por mes, hasta un máximo de 10 puntos.

7.7.– Hizkuntzen ezagutza.

7.7.– Conocimiento de Idiomas.

Ingeles- eta frantses-ezagutzak baloratuko dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuen hautatze- eta hornitze-prozesuetarako hizkuntza-titulu eta -ziurtagirien baliokidetasuna ezartzen duen ekainaren 30eko 117/2015 Dekretuan ezarritakoaren arabera.

Se valorarán los conocimientos de idiomas inglés y francés de conformidad con lo dispuesto en el Decreto 117/2015, de 30 de junio, de equivalencia de títulos y certificados de idiomas en los procesos de selección y provisión de puestos de trabajo en la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos.

Hizkuntza horien ezagutzagatik gehienez 10 puntu emango dira. Hauxe da erabiliko den baremoa:

Se valorarán estos idiomas hasta un máximo de 10 puntos conforme al siguiente baremo:

a) B1 mailaren baliokideak diren tituluak eta ziurtagiriak:

a) Títulos y certificados equivalentes al nivel B1:

– Ingelesa: 8 puntu.

– Inglés: 8 puntos.

– Frantsesa: 4 puntu.

– Francés: 4 puntos.

b) B2, C1 eta C2 mailaren titulu eta ziurtagiri baliokideak:

b) Títulos y certificados equivalentes al nivel B2, C1y C2:

– Ingelesa: 10 puntu.

– Inglés: 10 puntos.

– Frantsesa: 6 puntu.

– Francés: 6 puntos.

8.– Merezimenduak eta betekizunak alegatzea eta egiaztatzea.

8.– Alegación y acreditación de méritos y requisitos.

8.1.– Irizpide orokorrak.

8.1.– Criterios generales.

8.1.1.– Eskabideak aurkezteko epearen barruan alegatu behar dira baloratu nahi diren betekizun eta merezimendu guztiak. Prozedura honen ondorioetarako soilik, ofizioz baloratuko dira langileen erregistroan azaltzen diren merezimenduak, eta alegatutako merezimendutzat hartuko dira, beste administrazio publiko batzuetako esperientzia izan ezik, hori beti alegatu beharko baita.

8.1.1.– Deberán alegarse en el plazo de presentación de solicitudes, todos los requisitos y méritos que se desea sean valorados. A los solos efectos de este procedimiento, se entenderán como alegados, y por tanto serán valorados de oficio, todos aquellos méritos que consten en el registro de personal, salvo la experiencia en otras Administraciones Públicas que deberá alegarse siempre.

8.1.2.– Funtzio Publikoko Zuzendaritzak alegatutako betekizunak eta merezimenduak egiaztatuko ditu, kasuaren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren organismo autonomoen erregistroei, administrazio publikoen datuen bitartekaritzarako plataformari edo ziurtagiria ematen duen erakundeari kontsulta eginez.

8.1.2.– La Dirección de Función Pública procederá a la comprobación de los requisitos y de los méritos alegados, según los casos, a través de la consulta a los registros de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, a la plataforma de intermediación de datos de las administraciones públicas, o al organismo que expide la certificación.

8.2.– Lan-esperientzia.

8.2.– Experiencia laboral.

8.2.1.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean izandako lan-esperientzia ofizioz sartuko da; beraz, ez da alegatu edo egiaztatu beharrik izango.

8.2.1.– La experiencia laboral en la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco se incluirá de oficio por lo que no será necesaria su alegación ni su acreditación.

8.2.2.– Beste administrazio publiko batzuetan izandako lan-esperientzia beti alegatu beharko da, eta egiaztagiriaren kopia arrunt bat aurkeztuz egiaztatuko da. Aipatutako dokumentuak, administrazio bakoitzak erabakitzen duen ereduan, lan egindako aldiak banakatu beharko ditu, taldea, kidegoa, aukera, eskala, mota edo kategoria eta lanpostuaren izena zehaztuz.

8.2.2.– La experiencia laboral en otras Administraciones Públicas deberá ser alegada siempre y se acreditará mediante la aportación de una copia simple del documento acreditativo. El citado documento en el modelo que cada Administración decida, deberá desglosar los períodos trabajados, especificando el grupo, cuerpo, opción, escala, clase o categoría y denominación del puesto.

8.3.– Titulu akademikoak.

8.3.– Títulos académicos.

8.3.1.– Langileen Erregistroan jasota ez dauden tituluak alegatu egin beharko dira, eta titulu eta ziurtagirien erregistro bateratuari (RUTC) kontsulta eginez egiaztatuko dira.

8.3.1.– Los títulos que no consten en el Registro de personal deberán ser alegados y su acreditación se llevará a cabo a través de la consulta al Registro Unificado de Títulos y Certificados (RUTC).

8.3.2.– Titulu ofizialak eta atzerriko tituluak homologatzeko ziurtagiriak Hezkuntza Ministerioak edo unibertsitateetako errektoreek jaulki behar dituzte.

8.3.2.– Los títulos oficiales, así como las certificaciones de homologación de títulos extranjeros deberán ser expedidos por el Ministerio de Educación o por Rectores de la Universidades.

8.3.3.– Unibertsitateen graduondoko berezko tituluak egiaztatzeko, unibertsitateko errektoreak jaulkitako diplomak aurkeztu beharko dira. Horietan, gainera, berariaz jaso behar da zenbat ordu edo kreditu egin diren.

8.3.3.– Los títulos propios de postgrado de las universidades serán acreditados mediante los diplomas expedidos por el Rector de la Universidad, debiendo quedar constancia expresa del número de horas o créditos correspondientes.

8.3.4.– Goi-mailako gainerako irakaskuntza-programak egiaztatzeko, dagokion erakundeak jaulkitako diplomak aurkeztu beharko dira, ikasketa-planak zenbat ordu edo kreditu izan dituen zehaztuta.

8.3.4.– El resto de los programas de enseñanza superior serán acreditados por medio de los diplomas otorgados por la institución correspondiente, haciendo constar la duración del plan de estudios, en horas o créditos.

8.3.5.– Araututako lanbide baten lanbide-kualifikazioa aitortzen duen egiaztagiria aurkeztu ahal izango da, Europar Batasunaren xedapenen babesean, dagokion titulu akademikoaren egiaztagiriaren ordez.

8.3.5.– La credencial del reconocimiento de una cualificación profesional referente a una profesión regulada, al amparo de las disposiciones de la Unión Europea, también puede sustituir a la acreditación de la titulación académica correspondiente.

8.4.– Prestakuntza- eta hobekuntza-ikastaroak.

8.4.– Cursos de formación o perfeccionamiento.

8.4.1.– Langileen Erregistroan jasota ez dauden ikastaroak alegatu egin behar dira; horiek egiaztatzeko, IVAPi kontsulta egingo zaio edo, bestela, kopia konpultsatua aurkeztu beharko da, edo ikastaro horiek antolatu edo deitu dituen organoaren nahiz erakundearen ziurtagiria. Edozein kasutan, datu hauek jaso behar dira bertan:

8.4.1.– Los cursos que no consten en el Registro de personal deberán ser alegados y su acreditación se llevará a cabo mediante la consulta al IVAP o acreditados mediante copia compulsada o certificado del órgano o entidad que los haya organizado o convocado, con el siguiente contenido esencial:

a) Titulua.

a) Título.

b) Hasiera eta amaiera datak, eta iraupena (orduak).

b) Fechas de inicio, final y horas de duración.

c) Ziurtagiria egin duen erakundea.

c) Entidad certificadora.

8.5.– Euskara.

8.5.– Euskera.

Euskararen hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeko, Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistro Bateratua kontsultatuko da. Oinarri hauek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen diren eguna baino lehenagoko egiaztatze-data duten eta erregistro horretan inskribatuta dauden hizkuntza-eskakizunak joko dira egiaztatutzat.

La acreditación del perfil lingüístico de euskera se llevará a cabo a través de la consulta al Registro Unificado de Títulos y Certificados de Euskera (RUTCE). Se considerarán acreditados aquellos perfiles lingüísticos inscritos en el citado registro con una fecha de acreditación anterior a la publicación de esta Bases en el Boletín Oficial del País Vasco.

Erregistro horretan jasota ez dauden euskara-tituluak edo -ziurtagiriak dituztenek dagokion egiaztagiria aurkeztu beharko dute eskabideak aurkezteko epean.

Quienes estén en posesión de certificados o títulos de conocimiento de euskera que no consten en el citado Registro, deberán aportar el documento acreditativo en el plazo de presentación de solicitudes.

Bi dekretu hauetan dago zehaztuta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren organismo autonomoen hizkuntza-eskakizunen ziurtagiri eta titulu baliokideak zein diren: 297/2010 Dekretua, azaroaren 9koa, Euskararen jakite-maila egiaztatzen duten tituluak eta ziurtagiriak baliokidetu, eta Hizkuntzen Europako Erreferentzia Marko Bateratuko mailekin parekatzeko dena; eta 47/2012 Dekretua, apirilaren 3koa, Euskaraz egindako ikasketa ofizialak aintzat hartzeko eta euskara-maila hizkuntza-tituluen eta ziurtagirien bidez egiaztatzetik salbuesteko dena.

Las certificaciones y títulos equivalentes a los perfiles lingüísticos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, se determinan en el Decreto 297/2010, de 9 de noviembre, de convalidación de títulos y certificados acreditativos de conocimientos de euskera, y equiparación con los niveles del Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas y en el Decreto 47/2012, de 3 de abril, de reconocimiento de los estudios oficiales realizados en euskera y de exención de la acreditación con títulos y certificaciones lingüísticas en euskera.

8.6.– Hizkuntzak.

8.6.– Idiomas.

Langileen Erregistroan jasota ez dauden tituluak edo ziurtagiriak bakarrik egiaztatu beharko dira.

Únicamente deberán acreditarse los títulos o certificados que no consten en el Registro de Personal.

Honako bi xedapen hauetan hizkuntza eta maila bakoitzerako ezarrita dauden titulu eta ziurtagiriak baino ez dira baloratuko: ekainaren 30eko 117/2015 Dekretuaren eranskinean –Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuen hautatze- eta hornitze-prozesuetarako hizkuntza-titulu eta -ziurtagirien baliokidetasuna ezartzen duen Dekretua– eta abenduaren 22ko 1041/2017 Errege Dekretuan –Egiaztapenaren ondoreetarako oinarrizko mailaren gutxieneko eskakizunak finkatzen eta Hezkuntzaren maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoak arautzen duen araubide bereziko hizkuntza ikasketen B1 (tartekoa), B2 (tartekoa), C1 (aurreratua) eta C2 (aurreratua) mailen oinarrizko curriculuma eta zenbait ikasketa planetan araututako araubide bereziko hizkuntza-ikasketen eta errege-dekretu honetakoen arteko baliokidetzak ezartzen dituena–.

Únicamente serán valorados los títulos y certificados que, para cada nivel e idioma, se recogen en el anexo del Decreto 117/2015, de 30 de junio, de equivalencia de títulos y certificados de idiomas en los procesos de selección y provisión de puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y sus Organismos Autónomos, así como en el Real Decreto 1041/2017, de 22 de diciembre, por el que se fijan las exigencias mínimas del nivel básico a efectos de certificación, se establece el currículo básico de los niveles Intermedio B1, Intermedio B2, Avanzado C1, y Avanzado C2, de las Enseñanzas de idiomas de régimen especial reguladas por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, y se establecen las equivalencias entre las Enseñanzas de idiomas de régimen especial reguladas en diversos planes de estudios y las de este real decreto.

8.7.– Gradu pertsonala.

8.7.– Grado Personal.

8.7.1.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrean aitortutako gradu pertsonala ofizioz sartuko da; beraz, ez da alegatu edo egiaztatu beharrik izango.

8.7.1.– El grado personal reconocido por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi se incluirá de oficio por lo que no será necesaria su alegación ni acreditación.

8.7.2.– Administrazio honek aitortu ez duena eta, beraz, Langileen Erregistroan jasota ez dagoena egiaztatu egin behar da. Horretarako, jatorriko administrazioan langileen arloan eskumena duten organoen ziurtagiria aurkeztu beharko da. Aurreko egiaztapena egiteko, IV. eranskineko eredua bete daiteke; bestela, ereduko alderdi guztiak jasotzen dituen beste edozein erabili ahal izango da.

8.7.2.– El grado no reconocido por esta Administración y que no conste en el Registro de personal deberá acreditarse mediante certificación expedida por los Órganos competentes en materia de personal de su Administración de origen. La certificación anterior se podrá realizar según el modelo establecido en el Anexo IV o en cualquier otro donde consten todos los extremos previstos en el mismo.

8.8.– Antzinatasuna.

8.8.– Antigüedad.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko antzinatasuna ofizioz sartuko da; beraz, ez da alegatu edo egiaztatu beharrik izango.

La antigüedad en la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi se incluirá de oficio por lo que no será necesaria su alegación ni acreditación.

Beste administrazio publiko batzuetan emandako zerbitzuengatik lortutako antzinatasuna, Langileen Erregistroan jasota ez badago, jatorriko administrazioan langileen arloan eskumena duten organoen ziurtagiri bidez egiaztatuko da. Aurreko egiaztapena egiteko, IV. eranskineko eredua bete daiteke; bestela, ereduko alderdi guztiak jasotzen dituen beste edozein erabili ahal izango da.

La antigüedad por servicios prestados en otras Administraciones Públicas que no conste en el Registro de Personal será certificada por los Órganos competentes en materia de personal de su Administración de origen. La certificación anterior se podrá realizar según el modelo establecido en el Anexo IV o en cualquier otro donde consten todos los extremos previstos en el mismo.

8.9.– Merezimenduen eta betekizunen zuzenketa.

8.9.– Subsanación de méritos y requisitos.

Interesdunei eskatu ahal izango zaie zerbait argitzeko edo dokumentazio osagarria aurkezteko, baldin eta betekizun bat behar bezala egiaztatzeko edo alegatu diren merezimenduak baloratzeko beharrezkotzat jotzen bada. Horrelakoetan, hautagaiari eskatuko zaio hamar egun balioduneko epean aurkezteko eskatu zaion informazioa.

Se podrá recabar de las personas interesadas las aclaraciones o aportación de la documentación adicional que estime necesaria para considerar debidamente acreditado un requisito o para la valoración de los méritos alegados. En estos casos se requerirá al aspirante para que, en el plazo de diez días hábiles, complete la información requerida.

8.10.– Erreferentzia-data.

8.10.– Fecha de referencia.

Merezimenduak baloratzeko erreferentzia gisa hartuko da oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen diren eguna.

Los méritos se valorarán con referencia a la fecha de la publicación de las bases en el Boletín Oficial del País Vasco.

9.– Balorazio-batzordea.

9.– Comisión de Valoración.

9.1.– Osaera.

9.1.– Composición.

Balorazio-batzordea kide-kopuru bakoiti batek osatuko du, gutxienez bostek, eta betekizunak egiaztatzeaz, merezimenduak baloratzeaz, deialdia egin duen organoari puntuaziorik onenak lortu dituzten hautagaien esleipena proposatzeaz eta, oro har, oinarri hauek betetzen direla bermatzeaz arduratuko da.

La Comisión de Valoración estará formada por un número impar de miembros, con un mínimo de cinco, y se encargará de comprobar los requisitos, valorar los méritos, proponer al órgano convocante, en su caso, la adjudicación a las personas candidatas que hayan obtenido las mejores puntuaciones, y, en general garantizar el cumplimiento de las presentes bases.

Balorazio-batzordearen osaeran, emakumeen eta gizonen ordezkaritzak orekatua izan beharko du, non eta ez den behar bezala justifikatzen ez dela egokia. Ordezkaritza orekatutzat joko da lau kide baino gehiagoko organoetan sexu bakoitzak gutxienez % 40ko ordezkaritza duenean.

En la composición de la Comisión de Valoración, la representación de mujeres y hombres habrá de ser equilibrada, salvo que se justifique debidamente su no pertinencia. Se considerará que existe una representación equilibrada cuando en los órganos de más de cuatro miembros cada sexo esté representado al menos al 40 %.

Epaimahaiko kide guztiek izango dute hitza eta botoa.

Todas las personas que formen parte del tribunal tendrán voz y voto.

Epaimahaiaren erabakiak botoen gehiengoz hartuko dira. Berdinketak lehendakaritzan diharduenaren kalitate-botoaren bidez ebatziko dira.

Los acuerdos del tribunal se adoptarán por mayoría de votos. Los empates se resolverán por el voto de calidad de quien ejerza la presidencia.

Balorazio-batzordeak agintari deitzaileari eskatu ahal izango dio adituak izenda ditzala, aholkulari gisa jardun dezaten, hitzarekin baina botorik gabe.

La Comisión de Valoración podrá solicitar a la autoridad convocante que nombre a personas expertas para que actúen como asesoras, con voz, pero sin voto.

9.2.– Kualifikazioa.

9.2.– Cualificación.

Balorazio-batzordeetako kideak karrerako funtzionarioak izango dira, eta deitutako lanpostuen titulu-talde bereko edo goragoko talderen bateko kidego edo eskaletakoak izango dira.

Los miembros de las Comisiones de Valoración tendrán la condición de personal funcionario de carrera y pertenecerán a la Escala de Grupo de titulación igual o superior al exigido en los puestos convocados.

9.3.– Jarduera.

9.3.– Actuación.

Balorazio-batzordeak erabateko independentzia izango du, diskrezionalitate teknikoz eta objektibotasunez lan egingo du, eta egiten dituen proposamenak lotesleak izango dira Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuarentzat.

La Comisión de Valoración actuará con plena independencia, discrecionalidad técnica y objetividad, y sus propuestas vincularán a la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Jarduteko duten diskrezionalitate teknikoa gorabehera, ebazpenak arrazoitu egin beharko dituzte, eta arauak eta oinarriak bete beharko dituzte.

Sin perjuicio de la discrecionalidad técnica de que gozan en sus actuaciones, sus resoluciones deberán ser motivadas en cumplimiento de la normativa y de las bases.

Batzordeen jarduna honako hauetan ezarritakoak arautuko du: oinarri hauek; 190/2004 Dekretua, urriaren 13koa, Euskal herri administrazioetako funtzionarioen lanpostuak betetzeko araudia onartzeko dena; 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena, eta 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena.

Su actuación se regirá por lo que establecen estas Bases, el Reglamento de provisión de puestos de trabajo del personal funcionario de las Administraciones Públicas Vascas, aprobado por Decreto 190/2004, de 13 de octubre, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Hautaketa-prozesu orotan bete behar diren berdintasun, merezimendu eta gaitasun printzipioak eraginkorragoak izan daitezen (Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 25. artikuluaren arabera), epaimahaien eztabaidak isilpean gordeko dira. Era berean, hartzen diren erabakiak ere isilpean gorde beharko dira, harik eta prozedura egokiaren bidez argitara eman arte. Batzordeak aurkezten diren pertsonen anonimotasuna bermatu behar du probak egitean eta zuzentzean.

Al objeto de contribuir a la operatividad de los principios de igualdad, mérito y capacidad que, en seguimiento del artículo 25 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, deben observarse en todo proceso selectivo, las deliberaciones de los Tribunales serán mantenidas en secreto. Igualmente, los acuerdos adoptados tendrán el mismo carácter de confidencialidad, hasta que sean hechos públicos por el procedimiento correspondiente. Asimismo, en la realización y corrección de las pruebas la comisión garantizará el anonimato de quienes se presenten.

Balorazio-batzordeek oinarriak aplikatzeari buruz sortzen den edozein zalantza ebatzi ahal izango dute, eta, oinarri hauetan ezartzen ez den guztian, lehiaketa behar bezala gauzatzeko beharrezkoak diren erabakiak hartuko dituzte. Orobat, oinarrietan jasota ez dauden kasuak direla-eta ezarri behar diren irizpideak erabakiko dituzte, betiere legeriari eta zuzenbideari estu lotuta.

La Comisión de Valoración queda autorizada para resolver las dudas que surjan en la aplicación de las presentes bases y tomar los acuerdos necesarios para el buen orden del concurso en todo lo no previsto en estas Bases, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ellas con pleno sometimiento a la Ley y al Derecho.

Balorazio-batzordeetako kideei eta horien aholkulariei ordaindu beharreko konpentsazio ekonomikoek, halakorik ordaindu behar denean, Zerbitzuen ondoriozko kalte-ordainei buruzko otsailaren 2ko 16/1993 Dekretua bete beharko dute, zeina ekainaren 13ko 121/2006 Dekretuaren bidez aldatu baitzen (121/2006 Dekretua, zerbitzuen ondoriozko kalte-ordainei buruzko Dekretua hirugarren aldiz aldatzekoa).

Las compensaciones económicas a que hubiere lugar, en su caso, para los miembros de las Comisiones de Valoración y los asesores estarán sujetas al Decreto 16/1983, de 2 de febrero, sobre indemnizaciones por razón de servicio, modificado por el Decreto 121/2006, de 13 de junio, de tercera modificación del Decreto sobre indemnizaciones por razón de servicio.

9.4.– Izendapena.

9.4.– Nombramiento.

Batzordea osatzen duten kideak hauek dira:

La comisión está compuesta por los siguientes miembros:

Batzordeburua:

Presidencia:

Titularra: Cecilia Anitua Trevijano.

Titular: Cecilia Anitua Trevijano.

Ordezkoa: Matilde Etxeberia Zuazo.

Suplente: Matilde Etxeberia Zuazo.

Bokala:

Vocalía:

Titularra: Angel Arrieta Rodriguez.

Titular: Angel Arrieta Rodriguez.

Ordezkoa: Juan Carlos Prieto Becerra.

Suplente: Juan Carlos Prieto Becerra.

Bokala:

Vocalía:

Titularra: Rosa Fernández Mendizabal.

Titular: Rosa Fernández Mendizabal.

Ordezkoa: Santiago Lopez Gutierrez.

Suplente: Santiago Lopez Gutierrez.

Bokala:

Vocalía:

Titularra: Fernando Saenz de Buruaga Castillo.

Titular: Fernando Saenz de Buruaga Castillo.

Ordezkoa: Marta Ruiz de Garibay.

Suplente: Marta Ruiz de Garibay.

Idazkaria:

Secretaría:

Titularra: M.ª Isabel Monleón Fernández.

Titular: M.ª Isabel Monleón Fernández.

Ordezkoa: Asier Undabarrena Ibargüengoitia.

Suplente: Asier Undabarrena Ibargüengoitia.

10.– Lehiaketa nola egingo den.

10.– Desarrollo del Concurso.

10.1.– Eskabideak aurkeztea.

10.1.– Presentación de solicitudes.

10.1.1.– Lehiaketa honetan parte hartzeko eskabideak 15 egun balioduneko epean aurkeztu beharko dira, oinarriak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera zenbatzen hasita.

10.1.1.– Las solicitudes para tomar parte en el presente concurso deberán presentarse en el plazo de 15 días hábiles, contados a partir del día siguiente al de la publicación de las bases en el Boletín Oficial del País Vasco.

10.1.2.– Ahal dela, bitarteko elektronikoak erabiliz aurkeztuko dira eskabideak, helbide hauetan:

10.1.2.– Las solicitudes se presentarán preferentemente por vía electrónica, a través de las siguientes direcciones:

Intranet: Langilearen ataria.

Intranet: Portal de la persona empleada.

Parte hartu nahi dutenek gaitutako lehiaketa-atalean dagoen eredua bete ahal izango dute. Eskabideak era horretan aurkezten dituztenei jaso izanaren agiri bat emango zaie, eta, hor, interesdunek egoera egiaztatu beharko dute. Bakarrik onartuko dira egoeran «itxita» daramaten eskabideak.

Las personas que deseen participar podrán cumplimentar el modelo disponible en el apartado habilitado de concurso. Las solicitudes que se presenten por esta vía obtendrán un acuse de recibo, donde las personas interesadas deberán verificar el estado. Solo se admitirán aquellas solicitudes con el estado de «cerrada».

10.1.3.– Halaber, egoera aktiboan ez dauden edo lanpostuan aldi baterako ez dauden langileek deialdi honetako III. eranskin modura datorren eredua aurkeztu ahal izango dute, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan adierazitako erregistroetako edozeinetan, eta eskabidea Funtzio Publikoko zuzendariari bidali beharko diote.

10.1.3.– Asimismo, el personal que se encuentre en situación de ausencia temporal y el personal que no se encuentre en situación de activo podrá presentar el modelo que se publica como Anexo III de esta convocatoria, en cualquiera de los registros señalados en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, dirigiendo su solicitud al Director de Función Pública.

10.1.4.– Eskabide baldintzatuak. Baliteke, familiako elkarbizitza-arrazoiak direla eta, lehiaketa honetan parte hartzeko baldintzak betetzen dituzten bi pertsonak lanpostua herri berean edo hurbileko herrietan lortu nahi izatea; halakoetan, eskabideetan, baldintza modura lanpostua biek hala biek lortu beharra adierazi dezakete, eta, hala ez bada, dena delako herriko lanpostuetarako eskabide biak indarrik gabe geratuko dira.

10.1.4.– Solicitudes condicionadas. Cuando, por razones de convivencia familiar, dos personas que cumplan los requisitos para participar estén interesadas en obtener puestos de trabajo en una misma localidad o localidades próximas en este concurso, podrán condicionar en la solicitud sus peticiones al hecho de que ambas los obtengan, entendiéndose, en caso contrario, anulada la petición efectuada por cada una de ellas, a los puestos de dicha localidad.

10.1.5.– Eskabideak aurkezteko epea amaitzen denean, ez da onartuko eskabideak ezertan aldatzerik. Hala ere, lehiaketan parte hartzen duten pertsonek lehiaketan parte hartzeari uko egin ahal izango diote edozein unetan eta, nolanahi ere, behin betiko esleipena baino lehen, esleipenen behin-behineko zerrendari buruzko erreklamazioetarako ezarritako 10 eguneko epean, 10.6.1 oinarriaren arabera.

10.1.5.– Una vez concluido el plazo de presentación no se admitirán modificaciones en las solicitudes formuladas. No obstante, las personas que concursan podrán desistir de su participación en el concurso en cualquier momento y en todo caso antes de la adjudicación definitiva, en el plazo de 10 días establecido para las reclamaciones a la relación provisional de adjudicaciones, de acuerdo con la base 10.6.1.

10.1.6.– Deialdiko nahi adina lanpostu huts eska daitezke, lehentasun-hurrenkeran, lanpostu horietan jarduteko bete beharreko baldintzak betez gero.

10.1.6.– Podrán solicitarse, por orden de preferencia, cuantas vacantes convocadas se deseen, siempre que se reúnan los requisitos previstos para su desempeño.

Lanpostu-zerrendari buruzko kontsulta langilearen atariaren bidez egin ahal izango da, baita helbide honetan ere: https://www.euskadi.eus/eusko-jaurlaritza/funtzio-publikoa/-/informazioa/funtzionarioen-lanpostuen-zerrenda-lz/

La consulta a la Relación de Puestos de trabajo podrá hacerse a través del Portal de la persona empleada y en https://www.euskadi.eus/gobierno-vasco/funcion-publica/-/informacion/relaciones-de-puestos-de-trabajo-rpt-del-personal-funcionario/

10.1.7.– Lanpostua betetzeko baldintzak egiaztatzeko agiriak eta alegatutako merezimenduak egiaztatzeko agiriak, hala badagokio, eskabidearekin batera aurkeztu behar dira, 8. oinarrian zehazturik datorren moduan.

10.1.7.– A las solicitudes se acompañará, en su caso, la justificación documental de cumplimiento de los requisitos exigidos para el acceso al puesto y de los méritos que se aleguen, en los términos que se especifican en la base 8.

10.2.– Dotazio bakoitzerako onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko zerrenda.

10.2.– Relación provisional de personas aspirantes admitidas y excluidas para cada dotación.

Eskabideak aurkezteko epea amaitutakoan, Funtzio Publikoko Zuzendaritzako administrazio-zerbitzuek balorazio-batzordeko buruari bidaliko dizkiote aurkeztutako eskabideak, erantsitako agiriekin batera. Funtzio Publikoko Zuzendaritzak batzordearen zereginak erraztuko ditu; horretarako, betekizunak betetzen direla eta agiri egokiak aurkeztu direla egiaztatuko du aldez aurretik.

Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, los servicios administrativos de la Dirección de Función Pública trasladarán a la Presidencia de la Comisión de Valoración las solicitudes presentadas, junto con su documentación. La Dirección de Función Pública facilitará las tareas de la Comisión, realizando una comprobación previa del cumplimiento de los requisitos y de la documentación presentada.

Nolanahi ere, balorazio-batzordeak betekizunak betetzeari buruzko egiaztapena berretsiko du, dotazio bakoitzean onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko zerrenda egingo du, eta zerrenda hori 11. oinarrian azaltzen diren lekuetan argitaratzea erabakiko du; halaber, 5 egun balioduneko epea emango du interesdunek erreklamazioak aurkez ditzaten.

La Comisión de Valoración ratificará, en su caso, la comprobación del cumplimiento de los requisitos, elaborará la lista provisional de aspirantes admitidos y excluidos a cada dotación y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 11, dando un plazo de 5 días hábiles para la presentación de reclamaciones por los interesados e interesadas.

10.3.– Erreklamazioak aztertzea eta dotazio bakoitzerako onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda argitaratzea.

10.3.– Estudio de reclamaciones y elaboración y publicación de la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas a cada dotación.

Erreklamazioak aurkezteko epea amaitu eta gero, balorazio-batzordeak horiek ebatzi, dotazio bakoitzean onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda taxutu, eta horiek 11. oinarrian adierazitako lekuetan argitaratzea xedatuko du.

Finalizado el plazo de presentación de reclamaciones, la Comisión de Valoración resolverá las mismas, elaborará la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas a cada dotación y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 11.

10.4.– Merezimenduak baloratzea eta fase hori gainditu duten parte-hartzaileen zerrenda eta behin-behineko emaitzak argitaratzea.

10.4.– Valoración de los méritos y publicación de los resultados provisionales con la relación de los y las participantes que la han superado.

Dotazio bakoitzean onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda taxutu eta gero, balorazio-batzordeak merezimenduak baloratuko ditu, gutxieneko puntuazioa lortu dutenen zerrenda taxutuko du, eta zerrenda hori 11. oinarrian adierazitako lekuetan argitaratzea xedatuko du. Interesdunek 5 egun balioduneko epea izango dute erreklamazioak aurkezteko.

Tras elaborar la lista definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas por dotación la Comisión de Valoración procederá a la valoración de los méritos, elaborará la relación de quienes han obtenido la puntuación mínima y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 11, dando un plazo de 5 días hábiles para la presentación de reclamaciones por los interesados e interesadas.

10.5.– Erreklamazioak aztertzea eta behin betiko emaitzak taxutu eta argitaratzea.

10.5.– Estudio de reclamaciones, elaboración y publicación de los resultados definitivos.

Erreklamazioak aurkezteko epea amaitu eta gero, balorazio-batzordeak erreklamazio horiek ebatzi, merezimenduen balorazioaren behin betiko zerrenda eta gutxieneko puntuazioa lortu duten parte-hartzaileen behin betiko zerrenda taxutu, eta horiek 11. oinarrian azaldutako lekuetan argitaratzea xedatuko du.

Finalizado el plazo de presentación de reclamaciones, la Comisión de Valoración resolverá las mismas, elaborará la lista definitiva de valoración de méritos y de los y las participantes han obtenido la puntuación mínima y acordará su publicación en los lugares señalados en la base 11.

10.6.– Lanpostuak esleitzea eta esleipenen behin-behineko zerrenda argitaratzea. Atzera egiteko epea.

10.6.– Adjudicación de plazas y publicación de la relación provisional de adjudicaciones. Plazo de desistimiento.

10.6.1.– Halaber, esleipenen behin-behineko proposamena 11. oinarrian adierazitako lekuetan argitaratzea erabakiko da, eta 10 egun balioduneko epea emango da interesdunek erreklamazioak aurkez ditzaten. Hori izango da, halaber, parte-hartzaileek lehiaketan parte hartzeko eskaeran atzera egiteko izango duten azken epea.

10.6.1.– Asimismo, se acordará la publicación de la propuesta provisional de adjudicaciones en los lugares señalados en la base 11, dando un plazo de 10 días hábiles para la presentación de reclamaciones por las personas interesadas. Este será asimismo el último plazo en el que se posibilitará al personal participante desistir de su solicitud de participación en el concurso.

10.6.2.– Esleipen-proposamenean hauek hartuko dira kontuan: lehiaketara atera diren lanpostuak, balorazioaren emaitza eta eskabidean adierazi den hurrenkera-ordena.

10.6.2.– La propuesta de adjudicación tendrá en cuenta los puestos convocados, el resultado de la valoración y el orden de prelación que hubieran hecho constar en su solicitud.

Nolanahi ere, langileek, aurrez betetzen zuten lanpostua utzi egin behar izan badute, edukia aldatzeagatik lanpostua kendu dietelako edo lanpostutik mugiarazi dituztelako, lehentasuna izango dute lehiaketa honetan, behingoagatik bakarrik, udalerri berean sortutako lanpostu hutsak betetzeko, kendutako lanpostuaren destino-osagarri berdina edo baxuagoa badute.

No obstante, el personal que como consecuencia del cese por supresión o remoción por alteración sobrevenida del contenido del puesto anteriormente ocupado tendrá derecho preferente a proveer en el presente concurso, y por una sola vez, las vacantes en la misma localidad que fueran de igual o inferior nivel de complemento de destino del puesto objeto de supresión.

Puntuazioan berdinketarik egonez gero, honako irizpide hauek aplikatuko dira, hurrenez hurren, berdinketa argitzeko:

En el supuesto de empate en la puntuación, se acudirá sucesivamente para dirimirlo a los criterios siguientes:

– Merezimenduetan lortutako puntuazioa, deialdiaren oinarrietan adierazitako hurrenkeraren arabera.

– A la puntuación obtenida en los méritos según el orden expresado en las bases de la convocatoria.

– Antzinatasuna, funtzionarioak dituen eskaletatik lehiaketan parte hartzeko aukeratu duen horretan karrerako funtzionario gisa lan egindako denbora.

– A la mayor antigüedad como personal funcionario de carrera en la Escala desde la que se concursa.

– Antzinatasuna, karrerako funtzionario gisa lan egindako denbora.

– A la mayor antigüedad como personal funcionario de carrera.

– Antzinatasuna, azken behin betiko lanpostuan lan egindako denbora eta Administrazioan lan egindako denbora.

– A la mayor antigüedad en el último puesto definitivo y, a la mayor antigüedad en la Administración.

Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 27.2 artikulua betetze aldera, ez da aplikatuko aipatutako artikuluan aurreikusitako berdinketa hausteko klausula, emakumeak ez baitaude gutxiegi ordezkatuta Administrarien Eskalan, eta, beraz, ez zaie lehentasunik emango.

A los efectos de la aplicación del artículo 27.2 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, no se aplicará la cláusula de desempate prevista en el citado artículo al no existir subrepresentación de las mujeres en la Escala Administrativa, no dándoles prioridad.

10.7.– Atzera egiteko eskaerak aztertzea. Eskaintzen diren lanpostuetarako esleipen-proposamenak Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari helaraztea.

10.7.– Estudio de desistimientos. Elevación de la propuesta de adjudicación de puestos ofertados a la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Erreklamazioak eta atzera egiteko eskaerak aurkezteko epea amaitzean, balorazio-batzordeak horiek ebatziko ditu, esleipenen behin betiko proposamena prestatuko du, eta Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari helaraziko dio.

Finalizado el plazo de presentación de reclamaciones y desistimientos, la Comisión de Valoración resolverá los mismos, elaborará la propuesta definitiva de adjudicaciones y la remitirá a la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno.

10.8.– Lehiaketaren behin betiko ebazpena argitaratzea.

10.8.– Publicación de la resolución definitiva del Concurso.

Behin betiko esleipen-proposamena jasotzen duenean, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuak onetsi egingo du, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindu. Agindu horren kontra, aukerako berraztertze-errekurtsoa jar daiteke, hilabeteko epean, agindua argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita; edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, Administrazioarekiko Auzien Epaitegian, bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

Recibida la propuesta definitiva de adjudicación, la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno la aprobará y ordenará su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Contra dicha Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición en el plazo de un mes desde la fecha de su publicación o bien recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

11.– Argitaratzeko lekua.

11.– Lugar de publicación.

11.1.– Lehiaketan parte hartzen dutenentzako informazio garrantzitsu guztia eta, zehazki, onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko eta behin betiko zerrendak, merezimenduen balorazioaren behin-behineko eta behin betiko zerrendak, merezimenduen zuzenketa, erreklamazioak eta esleipenen behin-behineko eta behin betiko zerrendak helbide hauetan argitaratuko dira:

11.1.– Toda la información relevante para los y las participantes en el concurso, y en concreto, las relaciones provisionales y definitivas de personas aspirantes admitidas y excluidas, relaciones provisionales y definitivas de valoración de méritos, subsanación de méritos, reclamaciones y las relaciones provisionales y definitivas de adjudicaciones, será publicada en las siguientes direcciones:

Intranet: Langilearen ataria.

Intranet: Portal de la persona empleada.

Oinarri hauetan ezarritako epeak zenbatzeko, argitalpen horrek bakarrik balio izango du. Horrenbestez, ez da beharrezkoa izango bestelako iragarki-ohol edo hedabideetan argitaratzea.

Esta publicación será la única válida a efectos del cómputo de los plazos establecidos en estas Bases. Así, no resultará necesaria su publicación adicional en otros tablones o medios de difusión.

11.2.– Deialdia, halaber, harpidetza pertsonalizatuaren bidez zabalduko da; hala, lehiaketaren fase bakoitzari buruzko informazio zehatza posta elektronikoz jaso ahal izango da. Zerbitzu hau erabiltzeko, helbide elektronikoa eduki behar da, besterik ez, eta «Langilearen ataria» edo «Jakina» guneetan eska daiteke, edo, bestela, posta elektronikoko mezu bat bidaliz provision-seleccion@euskadi.eus helbidera.

11.2.– La difusión de la convocatoria se realizará asimismo mediante suscripción personalizada, que permitirá recibir por correo electrónico la información detallada de las fases del concurso. Es un servicio que requiere únicamente disponer de correo electrónico y puede solicitarse en el «Portal de la persona empleada» o «Jakina» así como mediante envío de un correo electrónico a la siguiente dirección electrónica: provision-seleccion@euskadi.eus

12.– Destinoak esleitzea. Lanpostua uztea eta lanpostuaz jabetzea.

12.– Adjudicación de destinos. Cese y toma de posesión.

12.1.– Esleipendunek lehiaketan lortutako lanpostuaz jabetu beharko dute, eta, horrenbestez, aurreko lanpostuaren titulartasuna galduko dute, horrelakorik izanez gero, ez badute beste destinorik lortu lanpostuaz jabetzeko epea amaitu baino lehen, deialdi publikoaren bidez, gerora agertutako ezintasunagatik, zerbitzu aktiboaz bestelako egoera batera igarotzeagatik edo deialdia egin duen organoak bidezkotzat jotzen dituen aparteko arrazoiengatik.

12.1.– Las personas adjudicatarias deberán tomar posesión en el puesto obtenido en concurso perdiendo la titularidad, en su caso, del puesto anterior salvo que, antes de finalizar el plazo de toma de posesión, se hubiera obtenido otro destino mediante convocatoria pública, por incapacidad sobrevenida, por pasar a una situación diferente a la de servicio activo, o por otras causas excepcionales debidamente justificadas apreciadas por el órgano convocante.

12.2.– Antolaketa-arrazoiak direla eta, esleipen-ebazpenean zehaztuko da zein diren esleipendun guztien kargu-uztearen eta lanpostuaz jabetzearen data zehatzak; kasu guztietan, kargua utzi eta hurrengo egunean jabetuko dira lanpostuaz esleipendunak.

12.2.– Por razones organizativas, en la resolución de adjudicación se determinará la fecha concreta de cese y toma de posesión, que en todo caso tendrá lugar al día siguiente del cese, de todo el personal adjudicatario.

12.3.– Lehiaketa honetan lanpostu-erreserba dakarten egoeraren batean daudela parte hartu duten langileek aurrerantzean ere administrazio-egoera berean jarraituko dute, destinoa lortzen badute, kasu batean izan ezik: bueltatzea espresuki eskatzen badute, aurreko atalean azaldutako bost egun balioduneko epean.

12.3.– El personal que participe y obtenga destino en este concurso desde situaciones que conlleven la reserva de puesto, se entenderá que continúa en la misma situación administrativa, salvo que expresamente solicite el reingreso, en el plazo de cinco días hábiles señalado en el apartado anterior.

12.4.– Esleitutako destinoa borondatezkoa dela ulertuko da, eta, beraz, ez du eskubiderik emango inolako arrazoirengatik kalte-ordainak jasotzeko.

12.4.– El destino adjudicado se considerará que tiene carácter voluntario y no dará derecho al abono de indemnizaciones por ningún concepto.

13.– Lehiaketako datu pertsonalen babesa eta kudeaketa.

13.– Protección y gestión de datos personales del concurso.

Datu pertsonalak «Hautaketa-prozesuak» izeneko tratamendu-jardueran sartuko dira, hauek behar bezala betetzeko: Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko (EB) 2016/679 Erregelamendua, Datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa (Datu Babeserako Erregelamendu Orokorra); 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa, eta datuen babesaren arloan indarrean dagoen gainerako araudia.

En cumplimiento del Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos (Reglamento general de protección de datos), la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de protección de datos personales y garantía de los derechos digitales y demás normativa vigente en materia de protección de datos, los datos de carácter personal serán incorporados a la actividad de tratamiento denominada «Procesos selectivos».

Arduraduna: Funtzio Publikoko Zuzendaritza. Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

Responsable: Dirección de Función Pública. Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Helburua: enplegu publikora sartzeko prozesuak kudeatzea, eta lekualdatze-lehiaketak eta zerbitzu-eginkizunak kudeatzea Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren organismo autonomoetako funtzionarioen eta langile lan-kontratudunen lanpostuetan. Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren organismo autonomoetako aldi baterako lan-eskaintzen lan-poltsak nahiz aldi baterako langile lan-kontratudunak kontratatzeko eta bitarteko funtzionarioak izendatzeko lan-poltsak kudeatzea (eraketa, integrazioa eta birbaremazioa).

Finalidad: gestión de procesos de acceso al empleo público y gestión de concursos de traslados y comisiones de servicios a puestos de trabajo de personal funcionario y laboral de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos. Gestión de bolsas de trabajo (constitución, integración y rebaremación) de ofertas de trabajo de carácter temporal y de nombramiento de personal funcionario interino y contrataciones de personal laboral temporal de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Legitimazioa: tratamendua beharrezkoa da interes publikoaren izenean edo tratamenduaren arduradunari emandako botere publikoak erabiliz egindako misio bat betetzeko.

Legitimación: tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

Informazio-hartzaileak:

Destinatarios de la información:

– Sindikatuak eta langileen batzordeak.

– Sindicatos y juntas de personal.

– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

– Se publica en el Boletín Oficial del País Vasco.

Eskubideak: eskubidea duzu datuak irispidean izateko, zuzentzeko eta ezerezteko, baita informazio gehigarrian jasotzen diren beste eskubide batzuk ere.

Derechos: Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

Informazio gehigarria: web-orri honetan kontsultatu dezakezu datu-babesari buruzko informazio gehigarri eta zehatza: https://www.euskadi.eus/informazio-klausulak/web01-sedepd/eu/gardentasuna/128100-capa2-eu.shtml

Información adicional: puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web: https://www.euskadi.eus/clausulas-informativas/web01-sedepd/es/transparencia/128100-capa2-es.shtml

Araudia:

Normativa:

– Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra.

– Reglamento General de Protección de datos.

– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.

– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Balorazio-batzordeak aginduta, 11. oinarrian aipatutako lekuetan argitaratuko dira honako hauek: onartutako eta baztertutako hautagaien behin-behineko zerrenda, onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda, gutxieneko puntuazioa gainditu duten hautagaien behin-behineko eta behin betiko zerrendak eta esleipenen behin-behineko zerrenda. Horietan guztietan, ahalik eta datu pertsonal gutxien azaldu beharko dira: publikotasun-printzipioa betetzeko beharrezkoak besterik ez. Datuok bere horretan utzi beharko dira harik eta esleipen-prozesua amaitzen den arte eta erreklamazioak edo errekurtsoak gauzatzeko beharrezkoa den aparteko denbora guztian.

La publicidad del listado provisional de personas aspirantes admitidas y excluidas, listado definitivo de personas aspirantes admitidas y excluidas, relación provisional y definitiva de aspirantes que han superado la puntuación mínima, relación provisional de adjudicación ordenados por la Comisión de Valoración en los lugares señalados en la base 11, contendrán los datos personales mínimos necesarios para cumplir el principio de publicidad y se mantendrán hasta la finalización del presente proceso de provisión y durante el tiempo adicional necesario para el ejercicio de las reclamaciones o recursos.

Zerrenda horiek klausula bat edukiko dute, ohartarazteko zerrendotan datu pertsonalak ageri direla, datuak babesteko gaur egungo legedia betetzen dutela eta datuon helburu bakarra dela lehiaketaren fase zehatz horri publikotasuna ematea eta, hala egokitzen denean, parte-hartzaileei jakinaraztea. Horrez gain, informazio-paragrafo bat ere edukiko dute, adierazteko datuok ez direla edonork hartu edo erabiltzeko, eta ezin izango direla erreproduzitu -ez osorik ez zatika-, transmititu, edo edonolako errekuperazio-sistema erabilita erregistratu, ukitutako hautagaiek berek horretarako baimenik eman gabe.

Los mencionados listados incorporarán una cláusula advirtiendo que contienen datos de carácter personal, que se ajustan a la legislación actual en materia de protección de datos y que su única finalidad es la de dar publicidad a la correspondiente fase del concurso de que se trate y de notificación, en su caso, a los y las participantes. Asimismo, incorporarán un párrafo informativo en el que se deje constancia de que estos listados no constituyen fuente de acceso público y no podrán ser reproducidos ni en todo ni en parte, ni transmitidos ni registrados por ningún sistema de recuperación de información, sin el consentimiento de los propios afectados.

Lehiaketan deitutako lanpostuen behin betiko esleipenen zerrenda onartzeko Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuak emandako agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denean, ahalik eta datu pertsonal gutxien azaldu beharko dira, publikotasun-printzipioa betetzeko beharrezkoak besterik ez.

La publicación de la Orden de la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno aprobando la adjudicación definitiva de los puestos convocados en el Boletín Oficial del País Vasco contendrá los datos personales mínimos necesarios para cumplir el principio de publicidad.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental