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EBAZPENA, 2022ko urriaren 20koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko errektorearena. Honen bidez argitaratzen dira UPV/EHUko A taldeko Gestioko Teknikarien eskalarako eta Liburutegietako Fakultatiboen eskalarako barne promozioaren hautaketa prozesua arautuko duten oinarri espezifikoak.
RESOLUCIÓN de 20 de octubre de 2022, de la Rectora de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la que se ordena la publicación de las bases específicas que han regir el procedimiento selectivo para el acceso por promoción interna al Grupo A de la Escala Técnica de Gestión y de la Escala de Personal Facultativo de Biblioteca de la UPV/EHU.
UPV/EHUren Gobernu Kontseiluaren 2019ko abenduaren 12ko Erabakiaren bidez, administrazio eta zerbitzuetako langileen 2019ko lan eskaintza publikoa onartu zen (2019ko abenduaren 24ko EHAA, 244. zk.). UPV/EHUko Gobernu Kontseiluaren 2020ko abenduaren 17ko Erabakiaren bidez, 2020. urteko lan eskaintza publikoa onartu zen (2020ko abenduaren 31ko EHAA, 262. zk.). Gobernu Kontseiluaren 2021eko abenduaren 16ko Erabakiaren bidez (2021eko abenduaren 24ko EHAA, 265. zk.), 2021. urteko lan eskaintza publikoa onartu zen, eta Gobernu Kontseiluaren 2022ko maiatzaren 24ko Erabakiaren bidez (2022ko maiatzaren 31ko EHAA, 104. zk.), administrazio eta zerbitzuetako langileentzako 2022. urteko lan eskaintza onartu eta 2019, 2020 eta 2021. urteetako lan eskaintzak aldatu ziren.
Mediante Acuerdo del Consejo de Gobierno de la UPV/EHU de 12 de diciembre de 2019 se aprobó la oferta de empleo público para el personal de administración y servicios correspondiente al año 2019 (BOPV n.º 244, de 24 de diciembre de 2019). Mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 17 de diciembre de 2020 (BOPV n.º 262, de 31 de diciembre de 2020) se aprobó la oferta de empleo público para el año 2020. Mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 16 de diciembre de 2021 (BOPV n.º 265, de 24 de diciembre de 2021) se aprobó la oferta de empleo público para el año 2021 y mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 24 de mayo de 2022 (BOPV n.º 104, de 31 de mayo de 2022), se ha aprobado la oferta de empleo público para el año 2022 y se modifican las ofertas de empleo público de los años 2019, 2020 y 2021.
Deialdi espezifikoen kudeaketan ekonomia, eraginkortasuna eta efizientzia ezartze aldera, eskaintza guztiak prozesu bakar baten barruan sartu dira eta prozesu horren oinarri orokorrak onartuta daude UPV/EHUko Gobernu Kontseiluaren 2022ko urriaren 20ko Erabakiaren bidez.
Por razones de economía, eficacia y eficiencia en la gestión de las convocatorias específicas, todas estas ofertas se enmarcan dentro un único proceso global, cuyas bases generales han sido aprobadas por Acuerdo de Consejo de Gobierno de la UPV/EHU de fecha 20 de octubre de 2022.
UPV/EHUren Estatutuen 59., 60. eta 61. artikuluek ezarri bezala, kontuan izanik Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 23. eta 24. artikuluak eta II. tituluaren IV. kapitulua (langileak hautatzeari buruzkoa), Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren IV. tituluaren I. kapitulua, 2022ko ekainaren 30eko Akordio bateratua, AZPko lan kontratudun eta AZPko funtzionarioen negoziazio mahaiena (LEPetako sarrera prozesuetako deialdiak arautzeko gutxieneko irizpideei buruzkoa), AZPko funtzionarioen Negoziazio Mahaiaren 2018ko abenduaren 3ko Akordioa (ezartzen dituena irizpide orokorrak 2018ko birjartze tasari dagokion funtzionarioen lan eskaintza publikorako, eta funtzionarioen lekualdaketa lehiaketarako eta barne promoziorako), eta UPV/EHUko Gobernu Kontseiluak deialdi hau behin onartuta 2022ko urriaren 20ko bileran,
De conformidad con lo dispuesto en los artículos 23 y 24 así como en el Capítulo IV del Título II, de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca sobre selección de personal, y en el Capítulo I del Título IV del Estatuto Básico del Empleado Público, y conforme al Acuerdo de 30 de junio de 2022, conjunto de las Mesas Negociadoras del personal laboral y funcionario de administración y servicios, sobre los criterios mínimos que han de regir las convocatorias de las pruebas selectivas de los procesos de ingreso, así como el Acuerdo de 3 de diciembre de 2018 de la Mesa Negociadora del PAS funcionario sobre criterios generales de aplicación a la oferta de empleo público del personal funcionario correspondiente a la tasa de reposición 2018 y concurso de traslados y promoción interna del personal funcionario, previa aprobación de la presente convocatoria por el Consejo de Gobierno de la UPV/EHU en su sesión de 20 de octubre de 2022, tal y como establecen los artículos 59, 60 y 61 de los vigentes Estatutos de la UPV/EHU,
Lehenengoa.– Deialdia egitea hautaketa probak egin daitezen UPV/EHUko administrazio eta zerbitzuetako langileen A taldeko 17 plaza barne promozio bidez betetzeko, lanpostuak era honetara banatuta:
Primero.– Convocar las pruebas selectivas para cubrir por promoción interna 17 plazas del Grupo A del personal de administración y servicios de la UPV/EHU distribuidas de la siguiente manera:
– Sei (6) plaza Gestioko Teknikarien eskalan (Gestio Orokorreko prozesu espezifikoa), era honetara banatua:
– Seis (6) plazas de la Escala Técnica de Gestión (proceso específico General) de las cuales:
• Bost (5) plaza 3. HErekin eta derrigortasun data gaindituta.
• Cinco (5) plazas con PL 3 preceptivo.
• Plaza bat (1) 3. HErekin eta derrigortasun data gainditu gabe.
• Una (1) plaza con PL 3 no preceptivo.
– Plaza bat (1) Gestioko Teknikarien eskalan (Ekonomiako prozesu espezifikoa), 3. HErekin eta derrigortasun data gainditu gabe, betebehar espezifiko honekin: Ekonomia eta Enpresa Zientzietako Gradua edo Lizentziatura.
– Una (1) plaza de la Escala Técnica de Gestión (proceso específico Económicas) con PL 3 no preceptivo y con requisito de estar en posesión de la titulación de Grado o Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales.
– Plaza bat (1) Gestioko Teknikarien eskalan (Prebentzioko prozesu espezifikoa), 3. HErekin eta derrigortasun data gainditu gabe, betebehar espezifiko honekin: prestakuntza programa eskuratuta izatea Laneko Osasuneko, Industria Higieneko eta Ergonomiako eta Psikologia Aplikatuko espezialitateko goi mailako funtzioak betetzeko.
– Una (1) plaza de la Escala Técnica de Gestión (proceso específico Prevención) con PL 3 no preceptivo y con requisito de estar en posesión del programa de formación para el desempeño de las funciones de nivel superior con especialización en Seguridad en el Trabajo, Higiene Industrial y Ergonomía y Psicosociología Aplicada.
– Bederatzi (9) plaza Artxibo, Biblioteka eta Museoetako Fakultatiboen eskalan (Bibliotekako prozesu espezifikoa), era honetara banatuta:
– Nueve (9) plazas de la Escala de Personal Facultativo de Archivos, Bibliotecas y Museos (proceso específico de Biblioteca) de las cuales:
• Hiru (3) plaza 3. HErekin eta derrigortasun data gaindituta.
• Tres (3) plazas con PL 3 preceptivo.
• Sei (6) plaza 3. HErekin eta derrigortasun data gainditu gabe.
• Seis (6) plazas con PL 3 no preceptivo.
Hautaketa egingo da lehiaketa-oposizio bidezko sistema erabilita, erabaki honek ezarri moduan.
El proceso selectivo tendrá lugar por el sistema de concurso-oposición, en los términos que se detallan en la presente Resolución.
Deialdi honek kontuan hartzen du Generoaren araberako Eraginaren Aurretiazko Ebaluazio Txostena.
La presente convocatoria de plazas incorpora el Informe de Evaluación Previa de Impacto en función del Género.
Bigarrena.– Deialdian parte hartzeko baldintzak.
Segundo.– Requisitos para poder tomar parte en la convocatoria.
Oinarri orokorretako laugarren oinarrian zehaztutako baldintzez gain, hautagaiek baldintza hauek bete beharko dituzte:
Además de los requisitos establecidos en la base cuarta de las bases generales, las personas aspirantes deberán reunir los siguientes requisitos específicos:
2.1.– Eskatutako titulazioa izatea: doktoregoa, lizentziatura, gradua, ingeniaritza, arkitektura edo baliokidea, kasuan kasuko organo eskudunak emandakoak.
2.1.– Estar en posesión de Doctorado, Licenciatura, Grado, Ingeniería, Arquitectura o equivalente, expedidos por el órgano oficial competente.
2.2.– Karrerako funtzionario izatea UPV/EHUko B taldean Unibertsitate Gestioko eskalan edo Artxibo, Biblioteka eta Museoetako Laguntzaileen eskalan. Parte hartu ahal izango dute, era berean, titulazio talde berekoak izanik taldeko beste eskala batekoak diren karrerako funtzionarioek.
2.2.– Pertenecer, como personal funcionario de carrera a la Escala de Gestión Universitaria o de Ayudantes de Archivos, Bibliotecas y Museos, del Grupo B de la UPV/EHU, pudiendo participar, indistintamente, el personal funcionario de carrera que, siendo del mismo grupo de titulación, pertenezca a otra de las Escalas del mismo.
Bigarren oinarri honetan ezarritako baldintzak beteta izan beharko dira eskariak aurkezteko epea amaitzen den egunean, eta mantendu egin beharko dira karrerako funtzionarioak hautaketa prozesu honen xede den eskalan kargua jabetzan hartu arte. Aurrekoa gorabehera, hautagaiek ezin izango dute probetan parte hartu baldin eta eskabideak aurkezteko azken egunean eginkizunak edo, hala badagokio, enplegua eta soldata, modu irmoan etenda badituzte.
Los requisitos establecidos en esta base segunda deberán poseerse en el día de finalización del plazo de presentación de solicitudes y mantenerse hasta la toma de posesión como personal funcionario de carrera de la Escala sobre la que versa el presente proceso selectivo. Sin perjuicio de lo anterior, no podrán concurrir a estas pruebas quienes, a fecha de fin de presentación de instancias, se encontrasen en situación administrativa de suspensión firme de funciones o, en su caso, de empleo y sueldo.
2.3.– Eskariak aurkezteko ordaindu beharreko tasak:
2.3.– Pago de tasas por presentación de solicitudes:
Oinarri orokorretako 5.2.g) oinarrian zehaztutako baldintza betetzeko, tasak eskariak aurkezteko epearen barruan ordaindu beharko dira Kutxabank entitatean, oinarri horietako 5.1 puntuan adierazitakoari jarraikiz.
A los efectos del cumplimiento del requisito que prevé la Base 5.2.g) de las Bases Generales, el pago de la tasa deberá efectuarse dentro del plazo de presentación de solicitudes señalado en la Base 5.1 de las mismas, en la entidad de Kutxabank.
Eskaria UPV/EHUko webgunearen bidez aurkezten dutenek (5.1.a) oinarria) «ordainketa pasabidearen» bitartez ordaindu ahal izango dituzte tasak, sisteman bertan zehazten diren baldintzak betez. Bestela, ordainketa Kutxabanken egin ahal izango dute.
Las personas aspirantes que opten por realizar la inscripción al proceso selectivo correspondiente a través de la web de la UPV/EHU (Base 5.1.a), podrán realizar el abono de tasas mediante la utilización de la «Pasarela de Pagos» habilitada al efecto, con los requisitos de uso que en el sistema se indican, o bien, podrán realizar el abono en Kutxabank.
Tasa horien zenbatekoa 23,49 eurokoa da prozesu espezifiko bakoitzeko.
El importe de dichas tasas es de 23,49 euros por cada proceso específico.
Hirugarrena.– Oposizio fasea.
Tercero.– Fase de oposición.
3.1.– Ariketa bakar bat edukiko duen proba teoriko-praktiko bat egin beharko da.
3.1.– Consistirá en la realización de una prueba teórico-práctica que contendrá un único ejercicio.
Oposizio fasean, 20 puntu lortuko dira gehienez.
La calificación de la fase de oposición será de 20 puntos.
Fasea gainditzeko, 10 puntu lortu beharko dira gutxienez.
Para superar la fase de oposición será necesario obtener un mínimo de 10 puntos.
Ariketa bakarra idatzia izango da eta baztertzailea. Test motako galdetegi bat izango da: 60 galdera gehi erreserbako bost (5); bakoitzak lau erantzun aukeran eta bakar bat zuzena. Galderak aukeratuko dira gehienez 350 galdera izango dituen sorta batetik, eta erabaki honen eranskinean jasotako programako gaien (40 gai) eduki teorikoei edo praktikoei buruzkoak izango dira.
El ejercicio único será de carácter escrito y consistirá en contestar un cuestionario tipo test de 60 preguntas, más 5 de reserva, con cuatro respuestas alternativas de las cuales solo una es la correcta. Las preguntas se extraerán de una batería de un máximo de 350 preguntas y versarán sobre contenidos teóricos o de carácter práctico de las materias del Programa detallado en el anexo de la presente Resolución (40 temas).
Probak 70 minutuko iraupena izango du. Ariketaren kalifikazioa 0tik 100era bitartekoa izango da.
La duración de la prueba será de 70 minutos. Se calificará de 0 a 100 puntos.
Erantzun okerrek eta erantzun gabekoek ez dute penalizaziorik izango.
No penalizarán las respuestas erróneas ni las no contestadas.
Oposizioaren gai zerrendaren edukia egokituko da deialdiaren datan «Estatuko Aldizkari Ofizialean» (BOE) argitaratutako araudira.
El contenido del temario para la oposición se ajustará a la normativa publicada en el «Boletín Oficial del Estado» en la fecha de la presente convocatoria.
350 galderako galdera sorta argitaratuko da ariketa egin baino lau (4) hilabete lehenago gutxienez.
La batería de 350 preguntas se hará pública con al menos cuatro (4) meses de antelación a la fecha de celebración de este ejercicio.
Azterketa egin ondoren epaimahaiak galdera bat edo gehiago baliogabetzea erabakitzen badu, erabaki horretan bertan ezarriko du baliogabetutako galderen ordez erreserbako beste horrenbeste galdera erabiliko dituela, kontuan izanik hurrenkera.
Si celebrado el examen, el Tribunal tuviera que anular una o más preguntas ordinarias, establecerá en el mismo Acuerdo la sustitución, a efectos de su evaluación, de las anuladas por otras tantas de reserva, por su orden.
Fase hau gainditu ahal izango du plaza kopurua baino handiagoa izango den hautagai kopuru batek.
Dicha fase podrá ser superada por un número de personas aspirantes superior al de plazas convocadas.
3.2.– Nota gordetzea. Hautagaiak hurrengo deialdi batean oposizio faseko ariketak egiteaz salbuetsita geratuko dira, baldin eta oposizio fasean gehienez lor daitekeen puntuazioaren % 70etik gorako nota lortu badute, baina lehiaketa fasean merezimendu nahikorik ez izatearren eskalan plazarik lortu ez badute, eta, betiere, hurrengo deialdi horretan talde, eskala eta txanda berean aurkezten badira eta gai zerrendaren edukia, ariketak eta kalifikatzeko modua berberak badira. Hala ere, nota hobetu nahi izanez gero, aurkezteko aukera izango dute. Kasu horretan, hautagaiak lortutako nota txikiagoa bada edo oposizio fasea gainditzen ez badu, 2019-2020-2021-2022 LEPko deialdiko nota gordeko zaio.
3.2.– Reserva de nota. Las personas aspirantes que hayan superado la fase de oposición con una nota superior al setenta por ciento de la máxima alcanzable, pero no obtengan plaza en la Escala a la que se presentan por no reunir méritos suficientes en la fase de concurso, quedarán exentas de realizar en la siguiente convocatoria los ejercicios de la fase de oposición, siempre y cuando se presenten por la misma Escala y turno y siempre que el contenido de temario, los ejercicios y su modo de calificación sean idénticos, salvo que voluntariamente se presenten a la siguiente convocatoria para obtener mejor nota. En este caso, si la nota obtenida fuese inferior o no superase la fase de oposición, se le reservará la nota de la presente convocatoria de la OPE 2019-2020-2021-2022.
Laugarrena.– Lehiaketa fasea.
Cuarto.– Fase de concurso.
Lehiaketaren fasean hautagaiek alegatu eta egiaztatutako merezimenduak aztertu eta baloratuko dira, merezimendu bakoitzari puntuazioa esleituz ondorengo baremoaren arabera. Fase honetan gehienez ere bederatzi (9) puntu lortu ahal izango dira.
La fase de concurso consistirá en el examen y valoración de los méritos alegados y acreditados por las personas aspirantes, y se efectuará asignando a cada uno de ellos los puntos que le corresponden con arreglo al siguiente baremo de méritos, siendo la puntuación máxima alcanzable la de nueve (9) puntos.
Lehiaketa fasea ez da baztertzailea izango eta ez da kontuan hartuko oposizio faseko probak gainditzeko.
La fase del concurso no tendrá carácter eliminatorio ni podrá tenerse en cuenta para superar las pruebas de la fase de oposición.
4.1.– Merezimendu profesionalak.
4.1.– Méritos profesionales.
Administrazio publikoetan emandako zerbitzuak.
Servicios prestados en las Administraciones Públicas.
Administrazio publikoetako antzinatasuna, eskabideak aurkezteko azken egunera artekoa: 9 puntu gehienez, 0,04 puntu zerbitzuan emandako hilabete oso bakoitzeko.
La antigüedad en la Administración Pública hasta la finalización del plazo de presentación de instancias se valorará con un máximo de 9 puntos, a razón de 0,04 puntos por mes completo de servicios.
UPV/EHUk hirurtekoen ondorioetarako aitortutako antzinatasuna baino ez da zenbatuko.
Solo se computará la antigüedad reconocida por la UPV/EHU a efectos de trienios.
Puntuak zenbatzeko, lan egindako aldien batuketa egingo da, eta azken baturan ez da kontuan izango 30 egun naturaletik beherako zatirik. Lanaldi partzialean emandako zerbitzu aldiak lanaldi osoan emandakotzat hartuko dira.
El cómputo se efectuará realizando la suma de los periodos trabajados y una vez realizada la misma se despreciarán las fracciones inferiores a 30 días naturales. En todo caso, los periodos de tiempo en los que se haya prestado servicio a tiempo parcial se computarán como trabajados a jornada completa.
Egindako zerbitzu aldia behin baino ez da baloratuko, hau da: ezin izango da berriro erabili beste prozesu espezifiko batzuetan. Beraz, merezimenduak alegatzeko eta egiaztatzeko ezartzen den epean (barne promozioko oinarri orokorretako 8.4.1 oinarrian zehaztua), hautagaiak zehaztu egin beharko du zein prozesu espezifikotan sartu nahi dituen zerbitzuak.
El tiempo de servicios prestados se valorará por una sola vez, sin que pueda reproducirse para el acceso a procesos específicos diferentes. En tal supuesto, la persona aspirante deberá especificar, en el plazo establecido en la base 8.4.1 de las bases generales de la promoción interna para la alegación y acreditación de méritos, el proceso específico al que decide vincular el tiempo de servicios prestados.
4.2.– Merezimendu akademikoak.
4.2.– Méritos académicos.
4.2.1.– Titulazio akademikoak.
4.2.1.– Titulaciones académicas.
Titulu akademikoei 1,5 puntu emango zaie gehienez, eskatutako lanpostuari dagokion sailkapen taldean sartzeko beharrezko tituluari izan ezik, modu honetara banatuta:
Se valorarán las titulaciones académicas distintas de la alegada para el acceso al Grupo de clasificación del puesto al que se aspira, con un máximo de 1,5 puntos, conforme al siguiente baremo:
– A titulazio taldean sartzeko eskatutakoaz gain, pareko beste tituluren bat edukiz gero: 0,75 titulazio bakoitzeko.
– Por estar en posesión de otra de las titulaciones exigibles para acceder al Grupo de titulación A: 0,75 puntos por cada otra titulación.
Balorazioa ez da metagarria izango; hau da, maila handiagoko titulazio bat baloratzen denean, ez dira baloratuko hura lortzeko behar diren beheragoko titulazioak.
La valoración no será acumulativa, es decir, siempre que sea valorada una titulación de mayor nivel, no se valorarán las titulaciones inferiores que sean necesarias para obtener aquella.
4.2.2.– Euskal Autonomia Erkidegoan ofizialak ez diren hizkuntzak.
4.2.2.– Idiomas no oficiales en la Comunidad Autónoma del País Vasco.
Gehienez ere 1,50 emango da, betiere baremo honen arabera:
Se valorarán con un máximo de 1,50 puntos, conforme al siguiente baremo:
– Europako Marko Bateratuko C1 mailako edo maila goragoko frantses, ingeles edo aleman tituluak edo akreditazio ziurtagiriak: Puntu 1 hizkuntza bakoitzeko.
– Títulos o certificados de acreditación de francés, inglés o alemán del nivel de C1 o superior del Marco Común Europeo: 1 punto por cada idioma.
– Europako Marko Bateratuko B2 mailako frantses, ingeles edo aleman tituluak edo akreditazio ziurtagiriak: 0,5 puntu hizkuntza bakoitzeko.
– Títulos o certificados de acreditación de francés, inglés o alemán del nivel de B2 del Marco Común Europeo: 0,5 puntos por cada idioma.
– Europako Marko Bateratuko B1 mailako frantses, ingeles edo aleman tituluak edo akreditazio ziurtagiriak: 0,25 puntu hizkuntza bakoitzeko.
– Títulos o certificados de acreditación de francés, inglés o alemán del nivel de B1 del Marco Común Europeo: 0,25 puntos por cada idioma.
Kontuan hartuko da UPV/EHUko errektoreak 2012ko martxoaren 8an emandako Erabakia, hizkuntza ez-ofizialen baliokidetasunari buruzkoa (Koordinazioaren eta Nazioarteko Harremanen arloko errektoreordearen 2017ko maiatzaren 22ko Erabakiaren bidez eguneratu zena), edo erabaki horren ordezko arautegia.
A estos efectos, se tendrá en cuenta la Resolución de 8 de marzo de 2012, del Rector de la UPV/EHU, sobre equivalencias de lenguas no oficiales, actualizada mediante Resolución de 22 de mayo de 2017, de la Vicerrectora de Coordinación y Relaciones Internacionales, o normativa que la sustituya.
Puntuazioa ez da metagarria izango; hau da, hizkuntza batean maila bat baloratzen denean, ez dira baloratuko hortik beherako mailak.
La valoración no será acumulativa, es decir, dentro de cada idioma la valoración de un nivel impedirá la valoración de niveles inferiores.
Bosgarrena.– Merezimenduak akreditatzea.
Quinto.– Acreditación de méritos.
Merezimenduak akreditatu egin beharko dira, eta horretarako, ondorengo dokumentuak aurkeztu beharko dira oinarri orokorretan zehaztutako epe eta eran. Ez da aurkeztu beharko, baina, UPV/EHUko Pertsonaleko Gerenteordetzak jada bere esku daukan dokumenturik:
Las personas interesadas deberán acreditar los méritos, aportando la siguiente documentación en los términos y plazos establecidos en las bases generales, salvo que ya obren en poder de la Vicegerencia de Personal de la UPV/EHU:
5.1.– UPV/EHUn emandako zerbitzuak alegatu egin beharko dira, baina ez dira akreditatu beharko. Administrazioak ofizioz zenbatuko ditu.
5.1.– Los servicios prestados en la UPV/EHU deberán ser alegados, aunque no deberán ser acreditados por las personas interesadas. Los mismos serán computados de oficio por la Administración.
5.2.– Beste administrazio publiko batzuetan emandako zerbitzuak ziurtatzeko, administrazio bakoitzak horretarako duen eredua erabiliko da. Ez da ziurtagiri hori aurkeztu beharko UPV/EHUk hirurtekoetarako aitortuta dituen zerbitzuetarako. Nolanahi ere, banakatu egingo dira lan eginiko aldiak, eta aldi horiek zein talde eta eskalari dagozkien zehaztu.
5.2.– Salvo que ya esté reconocidos por la UPV/EHU a efectos de trienios, el tiempo de servicios prestados en el resto de Administraciones Públicas será certificado en el modelo que cada una de ellas tenga establecido para tal fin. En todo caso, deberán desglosarse los periodos trabajados especificando el Grupo y Escala a que se refieren dichos periodos.
5.3.– Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio orokorrean, foru administrazioan eta toki administrazioan emandako zerbitzuak baliokidetzat hartuko dira, aintzat harturik uztailaren 30eko 208/1990 Dekretua, Euskal Administrazio Publikoetako kidegoen eta eskalen arteko baliokidetasuna zehazten duena.
5.3.– Los servicios prestados en la Administración General, Foral y Local de la Comunidad Autónoma del País Vasco se considerarán equivalentes, en los términos del Decreto 208/1990, de 30 de julio, por el que se determina la equivalencia entre los Cuerpos y Escalas de las Administraciones Públicas Vascas.
5.4.– Tituluak akreditatzeko, aurkeztu beharko da titulua, edo titulua jasotzeko eskubideak ordainduta izatearen egiaztagiria, edo, bestela, interesduna titulua jasotzeko proposatua izan delarik, hala egiteko moduan egotearen ziurtagiria, edo tituluaren jabe izatea egiaztatzen duen dokumentua. Kontuan hartuko dira bakar-bakarrik eskariak aurkezteko epea amaitu baino lehen lortutako tituluak. Ez da titulazioa akreditatu beharko UPV/EHUk emandako titulua bada.
5.4.– Las titulaciones se acreditarán mediante el título o el documento justificativo de haber abonado los derechos para la expedición del mismo, o mediante el certificado académico de estar en disposición de obtener el título habiendo sido propuesto para ello o mediante el documento oficial que acredite estar en posesión del título, salvo las titulaciones expedidas por la UPV/EHU, tomándose únicamente en consideración cuando se hayan obtenido con anterioridad a fecha de finalización del plazo de presentación de instancias.
5.5.– Hizkuntzak akreditatzeko, titulua edo ziurtagiria aurkeztu beharko da, eta ez da probarik egingo. Kontuan hartuko dira bakar-bakarrik eskariak aurkezteko epea amaitu baino lehen lortutako tituluak.
5.5.– El conocimiento de idiomas se acreditará mediante los títulos exigidos o certificaciones de idiomas, no realizándose prueba alguna al efecto, y se tomará únicamente en consideración cuando se hayan obtenido con anterioridad a la fecha de finalización del plazo de presentación de instancias.
Seigarrena.– Euskara.
Sexto.– Euskera.
6.1.– Eskaintzen diren plaza guztiek gaindituta badaukate derrigortasun data deialdia egiten den egunean, «gai» kalifikazioa izango dute kasuan kasuko hizkuntza eskakizuna egiaztatzen duten hautagaiek.
6.1.– Cuando todas las plazas ofertadas tengan preceptividad vencida a la fecha de la convocatoria, quienes acrediten el correspondiente perfil lingüístico recibirán la calificación de apta o apto.
6.2.– Eskaintzen diren plazek ez badaukate gaindituta derrigortasun data deialdia egiten den egunean, honela baloratuko da euskara maila eta ezin izango da lortu bitarteko puntuaziorik:
6.2.– Cuando las plazas ofertadas no tengan preceptividad vencida a la fecha de la convocatoria, se obtendrán las siguientes puntuaciones, sin que sea posible obtener puntuaciones intermedias:
3. HE duten lanpostuak, derrigortasun data gainditu gabe:
Para puestos con PL 3 no preceptivo:
– 1. HE izateagatik: 1,45 puntu.
– Por hallarse en posesión del PL 1: 1,45 puntos.
– 2. HE izateagatik: 2,90 puntu.
– Por hallarse en posesión del PL 2: 2,90 puntos.
– 3. HE edo goragokoa izateagatik: 4,35 puntu.
– Por hallarse en posesión del PL 3 o superior: 4,35 puntos.
Zazpigarrena.– Azken kalifikazioa.
Séptimo.– Calificación final.
7.1.– Hautagaien azken kalifikazioa izango da hautaketa prozesu osoan lortutako puntuen batura, baina lehentasuna izango dute beti eskala bereko lanpostu bat lortu nahi dutenek.
7.1.– La calificación final de las personas aspirantes vendrá determinada por la suma de las puntuaciones obtenidas en el total del proceso selectivo, sin perjuicio de la preferencia para la adjudicación que en todo caso tendrán quienes opten a puesto de su misma escala.
7.2.– Lehiaketa-oposizioaren emaitza eta kalifikazio guztiak argitaratuko dira UPV/EHUren iragarki oholean eta www.ehu.eus helbidean.
7.2.– Todos los resultados y calificaciones del concurso-oposición serán publicados en los tablones de anuncios de la UPV/EHU, así como en la dirección electrónica www.ehu.eus
7.3.– Lanpostuen zerrendan A taldera irekita dagoen lanpostu bateko titularrak A taldeko eskalan sartzea lortzen badu, bere lanpostuan jarraitu ahal izango du (lanpostuak aukeratzeko eskarian horrela adierazi badu); lanpostuak lanpostuen zerrendan daukan hornikuntza sistema bera izaten jarraituko du. Horrelakoetan, pertsona horiek ez dute parterik hartuko hautaketa prozesuko puntuen hurrenkerari jarraikiz lanpostuak esleitzeko prozesuan, bat etorrita abuztuaren 2ko 30/1984 Legeko 22.1 artikuluko azken aurreko paragrafoarekin.
7.3.– Aquellas personas aspirantes que ocupen como titulares puestos de trabajo que en la Relación de Puestos de Trabajo estén abiertos al Grupo A, si así lo manifiestan en la solicitud de elección de puestos, una vez accedan a la Escala correspondiente de este Grupo A podrán seguir en el desempeño de los mismos con el carácter que dicha Relación de Puestos prevea como sistema de provisión. De conformidad con lo dispuestos en el penúltimo párrafo del artículo 22.1 de la Ley 30/1984, de 2 de agosto, en este caso quedarán excluidos del sistema de adjudicación de destinos por el orden de puntuación obtenido en el proceso selectivo.
Funtzionarioren batek lanpostuak aukeratzeko eskaeran adierazi badu ez duela jarraitu nahi titular den lanpostuan, lanpostu hori esleipenerako eskainiko da, betiere, funtzionario horrek hautaketa prozesua gainditu badu. Funtzionario horrek, bestalde, lanpostua aukeratuko du prozesuan lortutako hurrenkeraren arabera.
Cuando algún personal funcionario ponga de manifiesto en su solicitud de elección de puestos de trabajo que no desea seguir en el puesto que actualmente ocupa como titular, dicho puesto será ofertado en la adjudicación de destinos siempre y cuando la persona funcionaria hubiera superado el proceso selectivo. A su vez, dicha persona funcionaria elegirá destino conforme al orden de puntuación que resulte de dicho proceso.
Zortzigarrena.– Ebazpen honen aurka aukerako berraztertze errekurtsoa aurkez dakioke UPV/EHUko Gobernu Kontseiluari, hilabeteko epean, edo, bestela, administrazioarekiko auzi errekurtsoa jar daiteke zuzenean Administrazioarekiko Auzien Epaitegian, bi hilabeteko epean, erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita. Bi errekurtsoak ezin dira batera jarri.
Octavo.– Contra el Acuerdo objeto de publicación podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejo de Gobierno de la UPV/EHU en el plazo de un mes, o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo correspondiente en el plazo de dos meses, en ambos casos contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, y sin que puedan simultanearse ambos medios de impugnación.
Leioa, 2022ko urriaren 20a.
En Leioa, a 20 de octubre de 2022.
Errektorea,
La Rectora,
EVA FERREIRA GARCÍA.
EVA FERREIRA GARCÍA.
1.– Espainiako 1978ko Konstituzioa: ezaugarriak, egitura eta erreforma. Konstituzioko printzipioak. Zuzenbideko estatu sozial eta demokratikoa. Espainiako Konstituzioaren balio gorenak. Funtsezko eskubideak eta askatasun publikoak.
1.– La Constitución Española de 1978: características, estructura y reforma. Los principios constitucionales. El Estado Social y Democrático de Derecho. Los valores superiores de la Constitución Española. Los derechos fundamentales y las libertades públicas.
2.– Euskal Autonomia Erkidegoaren Autonomia Estatutua: Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumenak. Euskal Autonomia Erkidegoaren aginteak.
2.– El Estatuto de Autonomía del País Vasco: Competencias de la comunidad Autónoma vasca. Los poderes del País vasco.
3.– Europar Batasuneko Zuzenbidea. Erakundeen panorama laburra: Kontseilu Europarra, Europar Batasuneko Kontseilua, Batzordea, Parlamentua eta Auzitegia. Egintza juridikoak: erregelamenduak eta zuzentarauak.
3.– Derecho de la Unión Europea. Breve panorama de las instituciones: Consejo Europeo, Consejo de la Unión Europea, Comisión, Parlamento y Tribunal. Actos jurídicos: reglamentos y directivas.
4.– Administrazio Zuzenbidearen iturriak: Legea: kontzeptua eta motak. Lege indarra duten arautegiko xedapenak: Lege Dekretuak eta Legegintzako Dekretuak.
4.– Fuentes del Derecho Administrativo: la Ley: concepto y clases. Disposiciones normativas con fuerza de ley: Decretos Leyes y Decretos Legislativos.
5.– 3/2004 Legea, Euskal Unibertsitate Sistemarena, eta 6/2001 Legea, Unibertsitateei buruzkoa: edukiaren ezagutza orokorra. Unibertsitatearen autonomia.
5.– La Ley 3/2004, del Sistema Universitario Vasco y la Ley 6/2001, de Universidades: idea general de su contenido. La autonomía universitaria.
6.– UPV/EHUren Estatutuak: izaera eta helburuak. Unibertsitateko kideak. Unibertsitateko jarduera. Egitura. Gobernu organoak. Gizarte Kontseilua. Unibertsitateko Klaustroa. Gobernu Kontseilua. Campuseko Batzarra.
6.– Estatutos de la UPV/EHU: su naturaleza y fines. Comunidad universitaria. La actividad universitaria. Estructura. Órganos de gobierno. El Consejo Social. El Claustro Universitario. El Consejo de Gobierno. La Junta de Campus.
7.– UPV/EHUren Estatutuak: Kide bakarreko organoak. Administrazio zerbitzuen egitura. Unibertsitateko ikastegietako eta Sailetako gobernu organoak. Sailen esparru arautegia.
7.– Estatutos de la UPV/EHU: Órganos unipersonales. Estructura de los servicios administrativos. Órganos de gobierno de los Centros docentes y de los Departamentos universitarios. Reglamento marco de Departamentos.
8.– Euskal Autonomia Erkidegoaren finantzaketa. Itunen eta hitzarmenen sistema. Kupoa.
8.– La financiación de la Comunidad Autónoma del País Vasco. El sistema de concierto y convenio. El cupo.
9.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. Eremu subjektiboa. Prozeduran interesdun direnak. Administrazio publikoen jarduera. Administrazio egintzak.
9.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. Ámbito subjetivo. Interesados en el procedimiento. Actividad de las Administraciones Públicas. Actos administrativos.
10.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. Administrazio prozedura erkidea. Egintzak administrazio-bidetik berrikustea: administrazio-errekurtsoak. Legegintza ekimena eta erregelamenduak eta bestelako xedapenak emateko ahala.
10.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. El procedimiento administrativo común. Revisión de los actos en vía administrativa: recursos administrativos. Iniciativa legislativa y de la potestad para dictar reglamentos y otras disposiciones.
11.– 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena: Xedapen Orokorrak. Administrazio Publikoetako organoak: Administrazio organoak, Eskumena, Administrazio Publikoetako kide anitzeko organoak, Abstenitzea eta errekusatzea.
11.– Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público: Disposiciones Generales. Los Órganos de las Administraciones Públicas: De los Órganos Administrativos, Competencia, Órganos colegiados de las distintas Administraciones Públicas, Abstención y recusación.
12.– Administraziorekiko auzien jurisdikzioa. Administrazioarekiko auzi errekurtsoa: gaitasun prozesala, legitimazioa, ordezkaritza eta defentsa; aurretiazko baldintzak eta egintza aurkaragarriak.
12.– La jurisdicción contencioso-administrativa. El recurso contencioso-administrativo: capacidad procesal, legitimación, representación y defensa; requisitos previos y actos impugnables.
13.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Legearen xedea eta aplikazio eremua. Sektore Publikoko kontratuak. Itunak egiteko askatasuna eta kontratuaren gutxieneko edukia. Kontratua burutzea eta kontratuaren forma: kontratazio organoa. Objektua, lizitazioaren oinarrizko aurrekontua, balio zenbatetsia, kontratuaren prezioa eta kontratuaren berrikuspena.
13.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: Objeto y ámbito de aplicación de la Ley. Contratos del Sector Público. Libertad de pactos y contenido mínimo del contrato. Perfección y forma del contrato. Órgano de contratación. Objeto, presupuesto base de licitación, valor estimado, precio del contrato y su revisión.
14.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Administrazio publikoen kontratazioari buruzko jarduketak: Arau orokorrak. Administrazio publikoen kontratuen adjudikazioa. Kontratuak betearazi, aldatu eta azkentzea.
14.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: de las actuaciones relativas a la contratación de las Administraciones Públicas: Normas generales. Adjudicación de los contratos de las Administraciones Públicas. Ejecución, modificación y extinción de los contratos.
15.– Administrazio publikoen zerbitzupeko pertsonalaren araubide juridikoa: 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa, Enplegatu publikoaren oinarrizko estatutuaren legearen testu bateratua onartzen duena.
15.– Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas: Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.
16.– Euskal administrazio publikoen zerbitzura dauden langileen araubide juridikoa: 6/1989 Legea, Euskal Funtzio Publikoarena.
16.– Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas Vascas: Ley 6/1989 de la Función Pública Vasca.
17.– Gizarte Segurantzaren Araubide Orokorra: aplikazio esparrua, afiliazioa eta kotizazioa; ekintza babeslea (Aldi baterako ezintasuna eta baliaezintasuna. Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko baimena, arriskua haurdunaldian eta edoskitzaroa. Erretiroa). MUFACEren araubidea eta Klase Pasiboak: aplikazio esparrua, afiliazioa eta kotizazioa; ekintza babeslea (Aldi baterako ezintasuna eta baliaezintasuna. Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko baimena, arriskua haurdunaldian eta edoskitzaroa. Erretiroa).
17.– Régimen General de la Seguridad Social: campo de aplicación, afiliación y cotización; acción protectora (Incapacidad temporal e invalidez. Permiso por nacimiento y cuidado de menor y riesgo durante el embarazo y la lactancia. Jubilación). Régimen de MUFACE y Clases Pasivas: campo de aplicación, afiliación y cotización; acción protectora (Incapacidad temporal e invalidez. Permiso por nacimiento y cuidado de menor y riesgo durante el embarazo y la lactancia. Jubilación).
18.– 4/2005 Legea, otsailaren 18koa, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerakoa: Xedea. Aplikazio eremua. Printzipio orokorrak. Genero-ikuspegia euskal aginte eta herri-administrazioen jardunean integratzeko neurriak.
18.– Ley 4/2005 de 18 de febrero para la igualdad de hombres y mujeres: Objeto. Ámbito de aplicación. Principios generales. Medidas para la integración de la perspectiva de género en la actuación de los poderes y las Administraciones Públicas vascas.
19.– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa. Xedea, aplikazio eremua eta definizioak. Datuak babesteko printzipioak. Pertsonen eskubideak. Tratamenduaren arduraduna eta eragilea. Datuak babesteko agintaritzak. Zehapen araubidea. Eskubide digitalen bermea.
19.– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales. Objeto, ámbito de aplicación, definiciones. Principios de la protección de datos. Derechos de las personas. Responsable y encargado del tratamiento. Autoridades de protección de datos. Régimen sancionador. Garantía de los derechos digitales.
20.– Aurrekontua: kontzeptua, izaera eta motak. Printzipio inspiratzaileak. Aurrekontu teknikak. Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorrak: aurrekontu zikloa, prestaketa eta onarpena. UPV/EHUren aurrekontua: ezaugarriak eta egitura.
20.– EI presupuesto: concepto, naturaleza y clases. Principios inspiradores. Las técnicas presupuestarias. Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi: el ciclo presupuestario, preparación y aprobación. El presupuesto de la UPV/ EHU: características y estructura.
21.– Aurrekontuaren gauzatzea: beharrezko eragiketak. Gastua baimentzea eta gastu konpromisoa. Betebeharren aitorpena. Gastuaren eta ordainketaren antolaketa. Kontabilitateko dokumentuak.
21.– La ejecución del Presupuesto: operaciones necesarias. Autorización y compromiso del gasto. Reconocimiento de las obligaciones. Ordenación del gasto y del pago. Documentos contables.
22.– Gastu publikoa: kontzeptua eta motak. Diru-sarrera publikoak: kontzeptua eta motak; tasa eta prezio publiko eta pribatuak; UPV/EHUren diru-sarrerak. 38/2003 Legea, azaroaren 17koa, Dirulaguntzei buruzko Orokorra. 88/12006 Errege Dekretua, uztailaren 21ekoa, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren Erregelamendua onartzen duena.
22.– El gasto público: concepto y clases. Los ingresos públicos: concepto y clases; tasas y precios públicos y privados; ingresos de la UPV/ EHU. Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de subvenciones. Real Decreto 88712006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.
23.– Unibertsitateko irakasleak: motak eta araubide juridikoa. Aukeraketa, eskubideak eta betebeharrak. Ordainsariak eta bateraezintasun araubidea. UPV/EHUko irakasleen lan baldintzak arautzeko hitzarmen erregulatzailea.
23.– El profesorado universitario: clases y régimen jurídico. Selección, derechos y deberes. Retribuciones y régimen de incompatibilidades. Regulación de las condiciones de trabajo del profesorado de la UPV/EHU.
24.– UPV/EHUko administrazio eta zerbitzuetako langileak. Estatutuak, hitzarmen kolektiboa eta lan baldintzak arautzeko akordioa.
24.– El personal de administración y servicios de la UPV/EHU. Estatutos, Convenio Colectivo y Acuerdo regulador de las condiciones de trabajo.
25.– UPV/EHUren ikastegietako Kalitate Batzordearen esparru arautegia.
25.– Reglamento Marco de la Comisión de Calidad de los Centros Docentes de la UPV/EHU.
26.– UPV/EHUren Plan Estrategikoa 2022/2025: Gaur egungo egoeraren diagnostikoa, Eginkizuna eta ikuspegia, Ardatz estrategikoak. 2019/2022 Unibertsitate Plana: Unibertsitate Planaren arkitektura, Planaren hedapena helburu estrategikoaren arabera. Planaren gobernantza.
26.– Plan Estratégico de la UPV/EHU 2022-2025: Diagnóstico de la situación actual, Misión y visión, Ejes estratégicos. Plan Universitario 2019-2022: Arquitectura del plan universitario, despliegue del plan por objetivo estratégico. Gobernanza del plan.
27.– UPV/EHUren ondarea. Ekonomia eta finantza baliabideak. Ekonomia eta finantza gestioa.
27.– El Patrimonio de la UPV/EHU. Los recursos económico-financieros. La gestión económica financiera.
28.– Laneko arriskuen prebentzioa kudeatzeko sistemak unibertsitatean. Prebentzioa kudeaketan txertatzea. Erantzukizunak banatzea. Langileen parte hartzea lan arriskuen prebentzioan. Ordezkaritzako eta partaidetzako organoak.
28.– Sistemas de gestión de la prevención de riesgos laborales en la universidad. La integración de la prevención en la Gestión. La asignación de responsabilidades. La participación de los trabajadores en la prevención de riesgos laborales. Órganos de representación y participación.
29.– UPV/EHUren Estatutuak: Hizkuntza ofizialen erabilera UPV/EHUn.
29.– Estatutos de la UPV/EHU: Del uso de las lenguas oficiales en la UPV/EHU.
30.– Unibertsitateko ikasketa ofizialetara sartzea. Sartzeko probak eta Unibertsitatera sartzeko beste bide batzuk. Unibertsitate publikoetan onartzeko prozedurak. UPV/EHUren berezko arautegia.
30.– Acceso a las enseñanzas universitarias oficiales. Pruebas de acceso y otras vías de acceso a la Universidad. Procedimientos de admisión a las universidades públicas. Normativa propia de la UPV/EHU.
31.– Unibertsitateko ikasketa ofizialen antolamendua. Graduko, Masterreko eta Doktoregoko ikasketak. Eskumen esparrua UPV/ EHUn. Unibertsitateko beste ikasketa ez-ofizial batzuk eta Unibertsitatearen berezko tituluak.
31.– Ordenación de las enseñanzas universitarias oficiales. Estudios de Grado, Master y Doctorado. Marco competencial en la UPV/ EHU. Otros estudios universitarios no oficiales y títulos propios de la Universidad.
32.– Unibertsitateko ikerketa jardueraren gestioa. Unibertsitateak beste erakunde batzuekin dituen ikerketarako itunak eta hitzarmenak, indarreko legeriaren arabera.
32.– La gestión de la actividad investigadora en la Universidad. Régimen de Conciertos y Convenios de la Universidad con otras instituciones y entidades en materia de investigación de conformidad con la legislación vigente.
33.– Artxiboaren kontzeptua eta funtzioa. Artxibo motak. Artxiboa unitate funtzional gisa. Instalazioa eta ekipamendua artxiboetan. Unibertsitate artxiboak. Dokumentu, kontzeptu, helburu eta sistemen ordenamendu eta sailkapena. Sailkatzeko koadroak. Transferentzia eta agiri garbiketa.
33.– Concepto y función del archivo. Clases de archivo. El archivo como unidad funcional. Instalación y equipamiento en archivos. Los Archivos Universitarios. Ordenación y clasificación de los documentos, de los conceptos, de los objetivos y de los sistemas. Los cuadros de clasificación. Transferencia y expurgo.
34.– 19/2013 Legea, abenduaren 9koa, Gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzkoa. Jarduera publikoaren gardentasuna. UPV/EHUren Gardentasun ataria.
34.– Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la Información Pública y Buen Gobierno. Transparencia de la actividad pública. El portal de Transparencia de la UPV/EHU.
35.– 19/2013 Legea, abenduaren 9koa, Gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzkoa. Gobernu ona. Gardentasunerako eta Gobernu Onerako Kontseilua.
35.– Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la Información Pública y Buen Gobierno. Buen Gobierno. Consejo de Transparencia y Buen Gobierno.
36.– 21/2012 Dekretua, Eusko Jaurlaritzarena, Administrazio Elektronikoari buruzkoa.
36.– Decreto 21/2012 del Gobierno Vasco, de Administración Electrónica.
37.– Sistema eragileak: kontzeptu orokorrak. Fitxategi arakatzailea. Fitxategien formatuak. Bilatzeko eragiketak. Bulegotikako aplikazioak: ezaugarriak, funtzioak eta erabilgarritasunak. Datu gestioa. Nabigatzaileak eta posta elektronikoa. Segurtasun informatikoari buruzko oinarrizko kontzeptuak.
37.– Sistemas Operativos: conceptos generales. El explorador de Ficheros. Formatos de ficheros. Operaciones de búsqueda. Aplicaciones ofimáticas: características, funciones y utilidades. Gestión de datos. Navegadores y correo electrónico. Nociones básicas de seguridad informática.
38.– Jasangarritasuna eta gizarte konpromisoa UPV/EHUn. 2030 EHUagenda. Jasangarritasunerako hezkuntza. Ingurumen gestioa. Lankidetza hitzarmenak.
38.– Sostenibilidad y compromiso social en la UPV/EHU. EHUagenda 2030. Educación para la sostenibilidad. Gestión ambiental. Convenios de colaboración.
39.– Praktikak eta enplegua UPV/EHUn. Zeharkako gaitasunak. Laneratzea: 3R Gaztea programa. Ekintzailetza.
39.– Prácticas y empleo en la UPV/EHU. Competencias transversales. Inserción laboral: programa 3R Gaztea. Emprendimiento.
40.– Zerbitzuen kartak UPV/EHUn. Kontzeptua eta helburuak. Araudia.
40.– Cartas de Servicios en la UPV/EHU. Concepto y objetivos. Normativa.
1.– Espainiako 1978ko Konstituzioa: ezaugarriak, egitura eta erreforma. Konstituzioko printzipioak. Zuzenbideko estatu sozial eta demokratikoa. Espainiako Konstituzioaren balio gorenak. Funtsezko eskubideak eta askatasun publikoak.
1.– La Constitución Española de 1978: características, estructura y reforma. Los principios constitucionales. El Estado Social y democrático de Derecho. Los valores superiores de la Constitución Española. Los derechos fundamentales y las libertades públicas.
2.– Euskal Autonomia Erkidegoaren Autonomia Estatutua: egitura eta edukia. Eskumenak.
2.– El Estatuto de Autonomía del País Vasco: estructura y contenido. Competencias.
3.– Europar Batasuneko Zuzenbidea. Erakundeen panorama laburra: Kontseilu Europarra, Europar Batasuneko Kontseilua, Batzordea, Parlamentua eta Auzitegia. Egintza juridikoak: erregelamenduak eta zuzentarauak.
3.– Derecho de la Unión Europea. Breve panorama de las instituciones: Consejo Europeo, Consejo de la Unión Europea, Comisión, Parlamento y Tribunal. Actos jurídicos: reglamentos y directivas.
4.– Administrazio Zuzenbidearen iturriak: Legea: kontzeptua eta motak. Lege indarra duten arautegiko xedapenak: Lege Dekretuak eta Legegintzako Dekretuak.
4.– Fuentes del Derecho Administrativo: la Ley: concepto y clases. Disposiciones normativas con fuerza de ley: Decretos Leyes y Decretos Legislativos.
5.– 3/2004 Legea, Euskal Unibertsitate Sistemarena, eta 6/2001 Legea, Unibertsitateei buruzkoa: edukiaren ezagutza orokorra. Unibertsitatearen autonomia.
5.– La Ley 3/2004, del Sistema Universitario Vasco y la Ley 6/2001, de Universidades: idea general de su contenido. La autonomía universitaria.
6.– UPV/EHUren Estatutuak: izaera eta helburuak. Unibertsitateko kideak. Unibertsitateko jarduera. Egitura. Gobernu organoak. Gizarte Kontseilua. Unibertsitateko Klaustroa. Gobernu Kontseilua. Campuseko Batzarra.
6.– Estatutos de la UPV/EHU: su naturaleza y fines. Comunidad universitaria. La actividad universitaria. Estructura. Órganos de gobierno. El Consejo Social. El Claustro Universitario. El Consejo de Gobierno. La Junta de Campus.
7.– UPV/EHUren Estatutuak: Kide bakarreko organoak. Administrazio zerbitzuen egitura. Unibertsitateko ikastegietako eta Sailetako gobernu organoak. Sailen esparru arautegia.
7.– Estatutos de la UPV/EHU: Órganos unipersonales. Estructura de los servicios administrativos. Órganos de gobierno de los Centros docentes y de los Departamentos universitarios. Reglamento marco de Departamentos.
8.– Euskal Autonomia Erkidegoaren finantzaketa. Itunen eta hitzarmenen sistema. Kupoa.
8.– La financiación de la Comunidad Autónoma del País Vasco. El sistema de concierto y convenio. El cupo.
9.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. Eremu subjektiboa. Prozeduran interesdun direnak. Administrazio publikoen jarduera. Administrazio egintzak.
9.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. Ámbito subjetivo. Interesados en el procedimiento. Actividad de las Administraciones Públicas. Actos administrativos.
10.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. Administrazio prozedura erkidea. Egintzak administrazio-bidetik berrikustea: administrazio-errekurtsoak. Legegintza ekimena eta erregelamenduak eta bestelako xedapenak emateko ahala
10.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. El procedimiento administrativo común. Revisión de los actos en vía administrativa: recursos administrativos. Iniciativa legislativa y de la potestad para dictar reglamentos y otras disposiciones.
11.– 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena: Xedapen Orokorrak. Administrazio Publikoetako organoak: Administrazio organoak, Eskumena, Administrazio Publikoetako kide anitzeko organoak, Abstenitzea eta errekusatzea.
11.– Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público: Disposiciones Generales. Los Órganos de las Administraciones Públicas: De los Órganos Administrativos, Competencia, Órganos colegiados de las distintas Administraciones Públicas, Abstención y recusación.
12.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Legearen xedea eta aplikazio eremua. Sektore Publikoko kontratuak. Itunak egiteko askatasuna eta kontratuaren gutxieneko edukia. Kontratua burutzea eta kontratuaren forma: kontratazio organoa. Objektua, lizitazioaren oinarrizko aurrekontua, balio zenbatetsia, kontratuaren prezioa eta kontratuaren berrikuspena.
12.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: Objeto y ámbito de aplicación de la Ley. Contratos del Sector Público. Libertad de pactos y contenido mínimo del contrato. Perfección y forma del contrato. Órgano de contratación. Objeto, presupuesto base de licitación, valor estimado, precio del contrato y su revisión.
13.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena: Administrazio publikoen kontratazioari buruzko jarduketak: Arau orokorrak. Administrazio publikoen kontratuen adjudikazioa. Kontratuak egikaritzea, aldatzea eta suntsiaraztea.
13.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público: de las actuaciones relativas a la contratación de las Administraciones Públicas: Normas generales. Adjudicación de los contratos de las Administraciones Públicas. Ejecución, modificación y extinción de los contratos.
14.– Administrazio publikoen zerbitzupeko pertsonalaren araubide juridikoa: 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa, Enplegatu publikoaren oinarrizko estatutuaren legearen testu bateratua onartzen duena.
14.– Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas: Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.
15.– Euskal administrazio publikoen zerbitzura dauden langileen araubide juridikoa: 6/1989 Legea, Euskal Funtzio Publikoarena.
15.– Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas Vascas: Ley 6/1989 de la Función Pública Vasca.
16.– Unibertsitateko irakasleak: motak eta araubide juridikoa. UPV/EHUko administrazio eta zerbitzuetako langileak Estatutuetan. Funtzionarioen lan baldintzak arautzeko akordioa eta lan kontratudun langileen hitzarmen kolektiboak.
16.– El profesorado universitario: clases y régimen jurídico. El personal de administración y servicios de la UPV/EHU en los Estatutos. Acuerdo Regulador de condiciones de trabajo del personal funcionario y Convenios Colectivos del personal laboral.
17.– Gizarte Segurantzaren Araubide Orokorra: aplikazio esparrua, afiliazioa eta kotizazioa; ekintza babeslea (Aldi baterako ezintasuna eta baliaezintasuna. Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko baimena, arriskua haurdunaldian. Erretiroa). MUFACEren araubidea eta Klase Pasiboak: aplikazio esparrua, afiliazioa eta kotizazioa; ekintza babeslea (Aldi baterako ezintasuna eta baliaezintasuna. Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko baimena, arriskua haurdunaldian. Erretiroa).
17.– Régimen General de la Seguridad Social: campo de aplicación, afiliación y cotización; acción protectora (Incapacidad temporal e invalidez. Permiso por nacimiento y cuidado de menor y riesgo durante el embarazo. Jubilación). Régimen de MUFACE y Clases Pasivas: campo de aplicación, afiliación y cotización; acción protectora (Incapacidad temporal e invalidez. Permiso por nacimiento y cuidado de menor y riesgo durante el embarazo. Jubilación).
18.– 3/2004 Lege Organikoa, Euskal Unibertsitate Sistemarena: euskal unibertsitate sistemaren ekonomia eta finantza araubidea. Aurrekontu Orokorren kargura egindako hornidura. Zuzenbide publiko edo pribatuko beste diru-sarrera batzuk. Aurrekontua.
18.– Ley Orgánica 3/2004 del sistema universitario vasco: régimen económico y financiero del sistema universitario vasco. Dotación con cargo a los presupuestos generales. Otros ingresos de derecho público o privado. El Presupuesto.
19.– UPV/EHUren Estatutuak: ekonomia eta finantza araubidea.
19.– Estatutos de la UPV/EHU: régimen económico-financiero.
20.– Aurrekontua: kontzeptua, izaera eta motak. Printzipio inspiratzaileak. Aurrekontu teknikak. UPV/EHUren aurrekontua: ezaugarriak eta egitura.
20.– El presupuesto: concepto, naturaleza y clases. Principios inspiradores. Las técnicas presupuestarias. El Presupuesto de la UPV/EHU: características y estructura.
21.– Auditoria: kontzeptu orokorra. Auditoriaren hainbat ikuspegi: lortu nahi dituen helburuak. Auditoria kontrolbidea. Kanpoko eta barneko auditoria. Kontu Auditoriaren lege araubidea. Auditorearen erantzukizuna.
21.– La auditoría: concepto general. Los distintos enfoques de la auditoría: objetivos que persigue. La auditoría como forma de control. Auditoría externa e interna. Régimen legal de la auditoría de cuentas. Responsabilidad del auditor.
22.– Auditoriaren plangintza. Lan programa: edukia eta diseinua. Laneko paperak: helburua, edukia, artxiboa, erreferentzia indizeak eta egiaztatzeko markak. Arrisku orokorra aztertzea eta irismen maila zehaztea.
22.– Planificación de la auditoría. El programa de trabajo: contenido y diseño. Los papeles de trabajo: objetivo, contenido, archivo, índices de referencia y marcas de comprobación. Análisis del riesgo general y determinación del grado de alcance.
23.– Barneko kontrola. Definizioa. Sailkapena. Irismena. Kontabilitateko barne kontrolak: motak eta helburuak. Barneko kontabilitate sistema ebaluatzea: sistemak.
23.– El control interno. Definición. Clasificación. Alcance. Controles internos contables: clases y objetivos. La evaluación del sistema contable interno: sistemas.
24.– Administrazio Publikoaren gastuen aurrekontuko kredituak. Gastuen aurrekontuko kredituak. Kredituen lotura juridikoa. Aurrekontuko aldaketak.
24.– Los créditos del presupuesto de gastos de la Administración Pública. Los créditos del presupuesto de gastos. Vinculación jurídica de los créditos. Modificaciones presupuestarias.
25.– Kredituen egoera. Gastuen aurrekontua kudeatzeko eragiketak. Diru-sarreren aurrekontua kudeatzeko eragiketak. Aurrekontu exekuzioaren kasu bereziak.
25.– Situación de los créditos. Operaciones de gestión del presupuesto de gastos. Operaciones de gestión del presupuesto de ingresos. Casos especiales en la ejecución del presupuesto.
26.– Kontabilitate Publikoa: kontabilitateko printzipio publikoak. Kontabilitate publikoaren xedeak. Kontabilitateko argibideak. Kontabilitate Publikoko Plan Orokorra.
26.– La Contabilidad Pública: principios contables públicos. Fines de la contabilidad pública. Instrucciones de contabilidad. El Plan General de Contabilidad Pública.
27.– Kontabilitate prozesua. Kontabilitate multzoak. Eragiketen erregistroa. Kontabilitate liburuak. Kontabilitatea irekitzea.
27.– Proceso contable. Agrupaciones contables. Registro de las operaciones. Libros de contabilidad. Apertura de la contabilidad.
28.– Aurrekontu eragiketak (I). Aurrekontu eragiketak aztertzeko metodologia. Aurrekontua irekitzea. Aurrekontuak luzatzea. Aipamen berezia gastuaren aurrekontuaren kredituen egoerari. Uneko aurrekontua gauzatzeko eragiketak.
28.– Operaciones Presupuestarias (I). Metodología del estudio de las operaciones presupuestarias. Apertura del presupuesto. Prórroga de los presupuestos. Especial referencia a la situación de los créditos del presupuesto de gasto. Operaciones de ejecución del presupuesto corriente.
29.– Aurrekontu eragiketak (II). Itxitako aurrekontuen eragiketak. Aurrekontuko aldaketak. Aurrekontua kudeatzeko eragiketak baliogabetzea.
29.– Operaciones Presupuestarias (II). Operaciones de presupuestos cerrados. Modificaciones presupuestarias. Anulaciones de las operaciones de gestión del presupuesto.
30.– Eragiketa bereziak. Diru ateratzeen, ordainketen eta diru sarreren itzultzeen kontabilitate tratamendua. Itxitako aurrekontuen eragiketa bereziak. Geroagoko ekitaldietako kontabilitate eragiketak.
30.– Operaciones Especiales. Tratamiento contable de los reintegros, pagos y las devoluciones de los ingresos. Operaciones especiales de presupuestos cerrados. Operaciones contables de ejercicios posteriores.
31.– Aurrekontuaz kanpoko eragiketak. Kontzeptua. Aplikatzeke dauden partidak. Diruzaintzako barne mugimenduak. Aurrekontuaz kanpoko zordunak. Aurrekontuaz kanpoko hartzekodunak. Gordailuko balioen kontabilitatea. BEZaren kontabilitate arazoak. Gastu proiektua. Diru sarrerei lotutako gastuak. Diru sarrerei lotutako gastuen jarraipena eta kontrola.
31.– Operaciones no Presupuestarias. Concepto. Partidas pendientes de aplicación. Movimientos internos de tesorería. Deudores no presupuestarios. Acreedores no presupuestarios. Contabilidad de valores en depósito. Problemática contable del IVA. Proyecto de gasto. Gastos de financiación afectada. Seguimiento y control de los gastos de financiación afectada.
32.– Kreditu geldikinen kontrola eta jarraipena. Zerga biltzaileak kontrolatzeko kontabilitatea. Urtaldi amaierako doikuntzak. Eragiketa komertzialen kontabilitatea.
32.– Control y seguimiento de remanentes de crédito. Contabilidad de control de agentes recaudadores. Ajustes de periodificación. Contabilidad de las operaciones comerciales.
33.– Ekitaldi amaierako eragiketak. Erregularizazio eragiketak. Aurrekontuen likidazioa. Itxiera eragiketak. Kontabilitate eragiketak. Kontabilitatez kanpoko eragiketak.
33.– Operaciones de fin de ejercicio. Operaciones de regularización. Liquidación de los presupuestos. Operaciones de cierre. Operaciones contables. Operaciones extracontables.
34.– Aurrekontuaren itxiera eta likidazioa. Gastuen aurrekontuaren itxiera eta likidazioa. Sarreren aurrekontuaren itxiera eta likidazioa. Itxitako aurrekontuen multzokatzea. Ekitaldiko aurrekontuaren emaitza. Kreditu geldikinak. Kreditu geldikina.
34.– Cierre y liquidación del presupuesto. Cierre y liquidación del presupuesto de gastos. Cierre y liquidación del presupuesto de ingresos. Agrupación de presupuestos cerrados. Resultado presupuestario del ejercicio. Remanentes de créditos. Remanente de tesorería.
35.– Herri Kontuen Euskal Epaitegia: aginpide esparrua. Egitekoak eta jarduera. Funtzionamendu araubidea. Araubide instituzionala.
35.– El Tribunal Vasco de Cuentas Públicas: ámbito competencial. Funciones y actuación. Régimen de funcionamiento. Régimen institucional.
36.– Transferentziak eta dirulaguntzak: transferentzia eta dirulaguntzen arteko desberdintasunak. Irizpide orokorrak, kontzeptua, aitorpena eta zenbatespena, bai erakunde emailearentzat bai onuradunarentzat. Kapitaleko dirulaguntzak eta dirulaguntza arruntak.
36.– Transferencias y subvenciones: diferencias entre transferencias y subvenciones. Criterios generales, concepto, reconocimiento y cuantificación, tanto para el ente concedente como el beneficiario. Las subvenciones de capital y las subvenciones corrientes.
37.– 1/2011 Legegintzako Dekretua, maiatzaren 24koa, Euskadiko aurrekontu-araubidearen arloan indarrean diren lege-xedapenen testu bategina onartzen duena eta Euskal Autonomia Erkidegoko sektore publikoko fundazio eta partzuergoei aplikatu beharreko aurrekontu-araubidea arautzen duena. Xedapen Orokorrak. Aurrekontuetako sarreren eta gastuen egoera orriak. Aurrekontuaren egitura. Aurrekontua egiteko prozedura. Kitapena eta luzapen araubidea.
37.– Decreto Legislativo 1/2011, de 24 de mayo, por el que se aprueba el texto refundido de las disposiciones legales vigentes en materia de régimen presupuestario de Euskadi y se regula el régimen presupuestario aplicable a las fundaciones y consorcios del sector público de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Disposiciones Generales. Los Estados de ingresos y gastos de los Presupuestos. Estructura del Presupuesto. Procedimiento de elaboración. Liquidación y régimen de prórroga.
38.– Laneko arriskuen prebentzioa kudeatzeko sistemak unibertsitatean. Prebentzioa kudeaketan txertatzea. Erantzukizunak banatzea. Langileen parte hartzea lan arriskuen prebentzioan. Ordezkaritzako eta partaidetzako organoak.
38.– Sistemas de gestión de la prevención de riesgos laborales en la universidad. La integración de la prevención en la Gestión. La asignación de responsabilidades. La participación de los trabajadores en la prevención de riesgos laborales. Órganos de representación y participación.
39.– 4/2005 Legea, otsailaren 18koa, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerakoa: Xedea. Aplikazio eremua. Printzipio orokorrak. Genero-ikuspegia euskal aginte eta herri-administrazioen jardunean integratzeko neurriak.
39.– Ley 4/2005 de 18 de febrero para la igualdad de hombres y mujeres: Objeto. Ámbito de aplicación. Principios generales. Medidas para la integración de la perspectiva de género en la actuación de los poderes y las Administraciones Públicas vascas.
40.– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa. Xedea, aplikazio eremua eta definizioak. Datuak babesteko printzipioak. Pertsonen eskubideak. Tratamenduaren arduraduna eta eragilea. Datuak babesteko agintaritzak. Zehapen araubidea. Eskubide digitalen bermea.
40.– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales. Objeto, ámbito de aplicación, definiciones. Principios de la protección de datos. Derechos de las personas. Responsable y encargado del tratamiento. Autoridades de protección de datos. Régimen sancionador. Garantía de los derechos digitales.
1.– Espainiako 1978ko Konstituzioa: ezaugarriak, egitura eta erreforma. Konstituzioko printzipioak. Zuzenbideko estatu sozial eta demokratikoa. Espainiako Konstituzioaren balio gorenak. Funtsezko eskubideak eta askatasun publikoak.
1.– La Constitución Española de 1978: características, estructura y reforma. Los principios constitucionales. El Estado Social y Democrático de Derecho. Los valores superiores de la Constitución Española. Los derechos fundamentales y las libertades públicas.
2.– Euskal Autonomia Erkidegoaren Autonomia Estatutua. Euskal herritarren eskubide eta betebeharrak. Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumenak. Euskal Autonomia Erkidegoaren aginteak.
2.– El Estatuto de Autonomía del País Vasco. Derechos y deberes de los ciudadanos vascos. Competencias de la comunidad Autónoma vasca. Los poderes del País vasco.
3.– Europar Batasuneko Zuzenbidea. Erakundeen panorama laburra: Kontseilu Europarra, Europar Batasuneko Kontseilua, Batzordea, Parlamentua eta Auzitegia. Egintza juridikoak: erregelamenduak eta zuzentarauak.
3.– Derecho de la Unión Europea. Breve panorama de las instituciones: Consejo Europeo, Consejo de la Unión Europea, Comisión, Parlamento y Tribunal. Actos jurídicos: reglamentos y directivas.
4.– 3/2004 Legea, Euskal Unibertsitate Sistemarena, eta 6/2001 Legea, Unibertsitateei buruzkoa: edukiaren ezagutza orokorra. Unibertsitatearen autonomia.
4.– La Ley 3/2004, del Sistema Universitario Vasco y la Ley 6/2001, de Universidades: idea general de su contenido. La autonomía universitaria.
5.– UPV/EHUren Estatutuak: izaera eta helburuak. Unibertsitateko kideak. Unibertsitateko jarduera. Egitura. Gobernu organoak. Gizarte Kontseilua. Unibertsitateko Klaustroa. Gobernu Kontseilua. Campuseko Batzarra.
5.– Estatutos de la UPV/EHU: su naturaleza y fines. Comunidad universitaria. La actividad universitaria. Estructura. Órganos de gobierno. El Consejo Social. El Claustro Universitario. El Consejo de Gobierno. La Junta de Campus.
6.– UPV/EHUren Estatutuak: Kide bakarreko organoak. Administrazio zerbitzuen egitura. Unibertsitateko ikastegietako eta Sailetako gobernu organoak. Sailen esparru arautegia.
6.– Estatutos de la UPV/EHU: Órganos unipersonales. Estructura de los servicios administrativos. Órganos de gobierno de los Centros docentes y de los Departamentos universitarios. Reglamento marco de Departamentos.
7.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. Eremu subjektiboa. Prozeduran interesdun direnak. Administrazio publikoen jarduera. Administrazio egintzak.
7.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. Ámbito subjetivo. Interesados en el procedimiento. Actividad de las Administraciones Públicas. Actos administrativos.
8.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. Administrazio prozedura erkidea. Egintzak administrazio-bidetik berrikustea: administrazio-errekurtsoak. Legegintza ekimena eta erregelamenduak eta bestelako xedapenak emateko ahala.
8.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. El procedimiento administrativo común. Revisión de los actos en vía administrativa: recursos administrativos. Iniciativa legislativa y de la potestad para dictar reglamentos y otras disposiciones.
9.– 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena: Xedapen Orokorrak. Administrazio Publikoetako organoak: Administrazio organoak, Eskumena, Administrazio Publikoetako kide anitzeko organoak, Abstenitzea eta errekusatzea.
9.– Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público: Disposiciones Generales. Los Órganos de las Administraciones Públicas: De los Órganos Administrativos, Competencia, Órganos colegiados de las distintas Administraciones Públicas, Abstención y recusación.
10.– Administrazio publikoen zerbitzupeko pertsonalaren araubide juridikoa: 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa, Enplegatu publikoaren oinarrizko estatutuaren legearen testu bateratua onartzen duena. Euskal administrazio publikoen zerbitzura dauden langileen araubide juridikoa: 6/1989 Legea, Euskal Funtzio Publikoarena. UPV/EHUko administrazio eta zerbitzuetako langileak.
10.– Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas: Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público. Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas Vascas: Ley 6/1989 de la Función Pública Vasca. El personal de Administración y Servicios de la UPV/EHU.
11.– Gizarte Segurantzaren Araubide Orokorra: aplikazio esparrua, afiliazioa eta kotizazioa; ekintza babeslea (Aldi baterako ezintasuna eta baliaezintasuna. Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko baimena, arriskua haurdunaldian eta edoskitzaroa. Erretiroa). MUFACEren araubidea eta Klase Pasiboak: aplikazio esparrua, afiliazioa eta kotizazioa; ekintza babeslea (Aldi baterako ezintasuna eta baliaezintasuna. Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko baimena, arriskua haurdunaldian eta edoskitzaroa. Erretiroa).
11.– Régimen General de la Seguridad Social: campo de aplicación, afiliación y cotización; acción protectora (Incapacidad temporal e invalidez. Permiso por nacimiento y cuidado de menor y riesgo durante el embarazo y la lactancia. Jubilación). Régimen de MUFACE y Clases Pasivas: campo de aplicación, afiliación y cotización; acción protectora (Incapacidad temporal e invalidez. Permiso por nacimiento y cuidado de menor y riesgo durante el embarazo y la lactancia. Jubilación).
12.– 4/2005 Legea, otsailaren 18koa, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerakoa: Xedea. Aplikazio eremua. Printzipio orokorrak. Genero-ikuspegia euskal aginte eta herri-administrazioen jardunean integratzeko neurriak.
12.– Ley 4/2005 de 18 de febrero para la igualdad de hombres y mujeres: Objeto. Ámbito de aplicación. Principios generales. Medidas para la integración de la perspectiva de género en la actuación de los poderes y las Administraciones Públicas vascas.
13.– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa. Xedea, aplikazio eremua eta definizioak. Datuak babesteko printzipioak. Pertsonen eskubideak. Tratamenduaren arduraduna eta eragilea. Datuak babesteko agintaritzak. Zehapen araubidea. Eskubide digitalen bermea.
13.– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales. Objeto, ámbito de aplicación, definiciones. Principios de la protección de datos. Derechos de las personas. Responsable y encargado del tratamiento. Autoridades de protección de datos. Régimen sancionador. Garantía de los derechos digitales.
14.– UPV/EHUren aurrekontua: ezaugarriak eta egitura. Aurrekontuaren gauzatzea: beharrezko eragiketak. Gastua baimentzea eta gastu konpromisoa. Kontabilitateko dokumentuak. Aurrekontuaren likidazioa eta kontuak ematea. Aurrekontu kontrola: kontrola, izaera eta aplikazio eremua.
14.– El presupuesto de la UPV/EHU: características y estructura. La ejecución del Presupuesto: operaciones necesarias. Autorización y compromiso del gasto. Documentos contables. Liquidación del Presupuesto y rendición de cuentas. El control presupuestario: control, naturaleza y ámbito de aplicación.
15.– 31/1995 Legea, azaroaren 8koa, Laneko Arriskuen Prebentzioari buruzkoa. 39/1997 Errege Dekretua, urtarrilaren 17koa, Prebentzio Zerbitzuen Araudia onartzen dituena, eta horrekin lotura duten ondorengo aldaketak. Araudiaren garapena.
15.– La Ley 31/95, de 8 de noviembre de Prevención de Riesgos Laborales. Real Decreto 39/1997, de 17 de enero, por el que se aprueba el Reglamento de los Servicios de Prevención. Desarrollo normativo.
16.– OSALAN - Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundea.
16.– Osalan - Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laboral.
17.– Laneko arriskuen prebentzioari lotutako Estatuko eta nazioarteko agenteak. LANE, Laneko Segurtasun eta Osasunerako Europako Agentzia, LSHIN.
17.– Agentes nacionales e internacionales relacionados con la prevención de riesgos laborales. OIT, Agencia Europea para la Seguridad y Salud en el trabajo, INSHT.
18.– Laneko eta Gizarte Segurantzako ikuskatzailetza laneko segurtasun eta osasunaren arloan.
18.– La Inspección de Trabajo y Seguridad Social en materia de Seguridad y Salud Laboral.
19.– Lan istripu eta gaixotasun profesionaletarako mutuak.
19.– Mutuas de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales.
20.– Laneko arriskuen prebentzioa kudeatzeko sistemak UPV/EHUn. Prebentzioa kudeaketan txertatzea. Erantzukizunak banatzea. Langileen parte hartzea, prestakuntza eta informazioa lan arriskuen prebentzioan. Ordezkaritzako eta partaidetzako organoak.
20.– Sistemas de gestión de la prevención de riesgos laborales en la UPV/EHU. La integración de la prevención en la Gestión. La asignación de responsabilidades. La participación de los trabajadores en la prevención de riesgos laborales. Órganos de representación y participación.
21.– Langileei eman beharreko informazioa eta prestakuntza. Enpresako komunikazioa.
21.– Información y formación de los trabajadores. La comunicación en la empresa.
22.– Laneko istripuak eta gaixotasun profesionalak.
22.– El accidente de trabajo y las enfermedades profesionales.
23.– Enpresaren, lanpostuaren eta banakakoen ezaugarriak.
23.– Características de la empresa, del puesto e individuales.
24.– Laneko arriskuak eta lanetik eratorritakoak. Prebentzioa eta babesa.
24.– Riesgos y daños derivados del trabajo. Prevención y Protección.
25.– Segurtasun kontzeptua eta definizioa: Segurtasun teknikak.
25.– Concepto y definición de seguridad: Técnicas de seguridad.
26.– Istripu arriskua: analisia eta ebaluazio orokorra. Istripuen ikerketa.
26.– Análisis y Evaluación General del Riesgo de Accidente. Investigación de accidentes.
27.– Segurtasuneko ikuskapenak eta higiene inkestak.
27.– Inspecciones de seguridad y encuestas higiénicas.
28.– Ekipoak, instalazioak eta tresnak. Laneko tokiak eta espazioak.
28.– Equipos, instalaciones y herramientas. Lugares y espacios de trabajo.
29.– Arauak eta seinaleak. Segurtasuna makinetan.
29.– Normas y señalización. Seguridad en máquinas.
30.– Banakako babesak eta kolektiboak.
30.– Protecciones colectivas e individuales.
31.– Materialen manipulazioa, biltegiratzea eta garraioa.
31.– Manipulación, almacenamiento y transporte de materiales.
32.– Arrisku elektrikoa. Kontaktu zuzena eta zeharkakoa.
32.– Riesgos eléctricos. Contactos directos e indirectos.
33.– Produktu kimikoak. Hondakin toxiko arriskutsuak.
33.– Productos químicos. Residuos Tóxicos Peligrosos.
34.– Suteak. Emergentzia plana eta autobabesekoa.
34.– Incendios. Plan de emergencia y autoprotección.
35.– Laneko toxikologia.
35.– Toxicología laboral.
36.– Erreferentziako balioak agente kimikoetarako. Laginak hartzea eta analisia.
36.– Valores de referencia para agentes químicos. Toma de muestra y análisis.
37.– Esposizioaren kontrola. Fokoaren, inguruaren eta hartzailearen gaineko ekintzak.
37.– Control de la exposición. Acciones sobre el foco, medio y receptor.
38.– Agente fisikoak. Agente biologikoak.
38.– Agentes físicos. Agentes biológicos.
39.– Hondakinen kudeaketa.
39.– Gestión de residuos.
40.– Estatistika prebentzioari aplikatua.
40.– Estadística aplicada a la prevención.
1.– Espainiako 1978ko Konstituzioa: printzipio orokorrak, oinarrizko betebeharrak eta eskubideak.
1.– La Constitución Española de 1978: principios generales, deberes y derechos fundamentales.
2.– Euskal Autonomia Erkidegoaren Autonomia Estatutua: egitura eta edukia.
2.– El Estatuto de Autonomía del País Vasco: estructura y contenido.
3.– 3/2004 Legea, Euskal Unibertsitate Sistemarena, eta 6/2001 Legea, Unibertsitateei buruzkoa: edukiaren ezagutza orokorra. Unibertsitatearen autonomia. Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Estatutuak.
3.– La Ley 3/2004, del Sistema Universitario Vasco y la Ley 6/2001, de Universidades: idea general de su contenido. La autonomía universitaria. Estatutos de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.
4.– Administrazio Zuzenbidearen iturriak: Legea: kontzeptua eta motak. Lege indarra duten arautegiko xedapenak: Lege Dekretuak eta Legegintzako Dekretuak. Erregelamendua. Erregelamendu motak.
4.– Fuentes del Derecho Administrativo: la Ley: concepto y clases. Disposiciones normativas con fuerza de ley: Decretos Leyes y Decretos Legislativos. El Reglamento. Clases de reglamentos.
5.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena. 40/2015 Legea, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena.
5.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas. Ley 40/2015, del régimen jurídico de las Administraciones públicas.
6.– Administrazio publikoen, bere agintarien eta bere zerbitzupeko langileen erantzukizuna.
6.– La responsabilidad de las administraciones públicas y de sus autoridades y demás personal a su servicio.
7.– Administrazio Publikoaren zerbitzupeko pertsonalaren araubide juridikoa: 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa, Enplegatu publikoaren oinarrizko estatutuaren legearen testu bateratua onartzen duena; eta 6/1989 Legea, uztailaren 6koa, Euskal funtzio publikoarena.
7.– Régimen jurídico del personal al servicio de las Administraciones Públicas: el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público y la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca.
8.– 9/2017 Legea, azaroaren 8koa, Sektore Publikoko Kontratuena. Kontratu motak eta horietako bakoitzaren betekizun orokorrak eta espezifikoak. Administrazio kontratuaren elementu subjektiboak (aldeak). Kontratazio espedienteak. Administrazio kontratuen gestio ekonomikoa.
8.– Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público. Tipos de contratos y requisitos generales y específicos de cada uno de ellos. Elementos subjetivos del contrato administrativo (las partes). Expedientes de contratación. Gestión económica de los contratos administrativos.
9.– Aurrekontua: kontzeptua, izaera eta motak. Printzipio inspiratzaileak. Aurrekontu teknikak. UPV/EHUren aurrekontua: ezaugarriak eta egitura. Gastu publikoa: kontzeptua eta motak. Diru-sarrera publikoak: kontzeptua eta motak; tasa eta prezio publiko eta pribatuak; UPV/EHUren diru-sarrerak. Aurrekontuaren gauzatzea: beharrezko eragiketak. Gastua baimentzea eta gastu konpromisoa. Betebeharren aitorpena. Gastuaren eta ordainketaren antolaketa. Kontabilitateko dokumentuak.
9.– EI presupuesto: concepto, naturaleza y clases. Principios inspiradores. Las técnicas presupuestarias. El presupuesto de la UPV/EHU: características y estructura. El gasto público: concepto y clases. Los ingresos públicos: concepto y clases; tasas y precios públicos y privados; ingresos de la UPV/EHU. La ejecución del Presupuesto: operaciones necesarias. Autorización y compromiso del gasto. Reconocimiento de las obligaciones. Ordenación del gasto y del pago. Documentos contables.
10.– UPV/EHUko langileak: irakasleak: motak, araubide juridikoa eta hautaketa. UPV/EHUko administrazio eta zerbitzuetako langileak Estatutuetan. UPV/EHUko funtzionarioen lan baldintzak arautzeko akordioa.
10.– El personal de la UPV/EHU: el personal docente: clases, régimen jurídico y selección. El personal de administración y servicios en los Estatutos de la UPV/EHU. Acuerdo regulador de condiciones de trabajo del personal funcionario de la UPV/EHU.
11.– 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa. Xedea, aplikazio eremua eta definizioak. Datuak babesteko printzipioak. Pertsonen eskubideak. Tratamenduaren arduraduna eta eragilea. Datuak babesteko agintaritzak. Zehapen araubidea. Eskubide digitalen bermea. Datu pertsonalen babesak liburutegietan daukan eragina.
11.– Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales. Objeto, ámbito de aplicación, definiciones. Principios de la protección de datos. Derechos de las personas. Responsable y encargado del tratamiento. Autoridades de protección de datos. Régimen sancionador. Garantía de los derechos digitales. Impacto de la protección de datos de carácter personal en las Bibliotecas.
12.– Unibertsitateko Bibliotekaren eredu berria: Biblioteka Ikaskuntza eta Ikerketarako Baliabideen Zentro (CRAI) gisa.
12.– Nuevo modelo de Biblioteca Universitaria: la Biblioteca como Centro de Recursos para el Aprendizaje y la Investigación (CRAI).
13.– Unibertsitateko Biblioteka eta ikerketa bultzatzea.
13.– La Biblioteca Universitaria y su apoyo a la investigación.
14.– Unibertsitateko Bibliotekaren prestakuntzaren dimentsio berria: alfabetizazioa informazioan.
14.– La nueva dimensión formativa de la Biblioteca Universitaria: la alfabetización en la Información.
15.– Biblioteka digitala. Garapena eta mantenimendua.
15.– La Biblioteca Digital. Desarrollo y mantenimiento.
16.– Biblioteka hibridoa.
16.– La Biblioteca hibrida.
17.– Open Access eta artikulu zientifikoen gordailuak. Irakaskuntza eta Ikerketarako Artxibo Digitala (ADDI).
17.– Open acess y repositorios de artículos científicos. Archivo Digital para la Docencia e Investigación (ADDI).
18.– Interoperabilitatea eta estandarrak biblioteka digitaletan, Z39.50, SRW-SRU, OAL, Metadata Harvesting Protocol eta Open Url.
18.– Interoperatividad y estándares en Bibliotecas digitales, Z39.50, SRW-SRU, OAL, Metadata Harvesting Protocol y Open Url.
19.– Ingurune elektroniko batean informazio bibliografikoa tratatzeko formatuak: Marc eta Metadatuak formatua.
19.– Formatos para el tratamiento de la información bibliográfica en un entorno electrónico: formatos Marc y Metadatos.
20.– Bibliotekak kudeatzeko sistema integratuak. Egungo egoera eta etorkizunerako joerak.
20.– Sistemas integrados de gestión de bibliotecas. Situación actual y tendencias de futuro.
21.– OPACak: diseinua, prestazioak eta sarbidea.
21.– Los OPACS: diseño, prestaciones y acceso.
22.– Usagarritasun irizpideak Bibliotekako katalogoetan. Katalogoa, urruneko zerbitzuetara sartzeko eta baliabide elektronikoetarako atari moduan. WorldCat ® Discovery.
22.– Criterios de usabilidad en catálogos de Biblioteca. El catálogo como portal de acceso a servicios a distancia y recursos electrónicos. WorldCat® Discovery.
23.– Teknologia, bibliotekako zerbitzuak eta egile eskubideak. Lege gatazkak informazioaren aroan. 1/1996 Legegintzako Errege Dekretua, apirilaren 12koa, Jabetza Intelektualaren Legearen testu bategina onartzen duena.
23.– Tecnología, servicios bibliotecarios y derechos de autor. Conflictos legales en la era de la información. Real Decreto Legislativo 1/1996, de 12 de abril, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Propiedad Intelectual.
24.– Internet: garapena, funtzionamendua, antolaketa, sarbidea eta erabilgarritasuna. Internetek bibliotekako zerbitzuetan dituen aplikazio nagusiak.
24.– Internet: desarrollo, funcionamiento, organización, acceso y utilidad. Principales aplicaciones de Internet a los servicios bibliotecarios.
25.– Biblioteka diseinua Interneteko guneen.
25.– Diseño bibliotecario de sitios de Internet.
26.– Intranet eta Extranet: kontzeptua, egitura eta ezaugarriak. Horien ezarpena erakundeetan.
26.– Intranet y Extranet: concepto, estructura y características. Su implantación en las organizaciones.
27.– Erabilera akademikoetarako bilaketa motorrak.
27.– Motores de búsqueda para usos académicos.
28.– Unix sistema eragilea. Kontzeptu orokorrak eta arkitektura. Windows sistema eragilea. Kontzeptu orokorrak eta arkitektura.
28.– Sistema Operativo Unix. Conceptos generales y arquitectura. Sistema Operativo Windows. Conceptos generales y arquitectura.
29.– Datu base erlazionalak. SQL lengoaia. Konektibitate estandarrak: ODBC eta JDBC
29.– Bases de datos relacionales. El lenguaje SQL. Estándares de conectividad: ODBC y JDBC.
30.– Erregistro bibliografikoei aplikatutako dokumentuak etiketatzeko lengoaiak.
30.– Lenguajes de etiquetado de documentos aplicados a los registros bibliográficos.
31.– Ontologia eta web semantikoa. W3C sistemaren gomendioak. Irisgarritasuna eta erabilgarritasuna.
31.– La ontología y la web semántica. Recomendaciones del W3C. Accesibilidad y usabilidad.
32.– Informazio sistemen definizioa eta egitura.
32.– Definición y estructura de los Sistemas de Información.
33.– Informazioaren eta ezagutzaren kudeaketa erakundeetan.
33.– Gestión de la información y el conocimiento en las organizaciones.
34.– Dokumentuen kudeaketa. Edukien kudeaketa.
34.– Gestión Documental. Gestión de contenidos.
35.– Datu base dokumentalen analisi eta diseinua egiteko metodologia.
35.– Metodología de análisis y diseño de bases de datos documentales.
36.– Edukien sindikazioa.
36.– Sindicación de contenidos.
37.– UPV/EHUko Unibertsitate Bibliotekaren arautegia.
37.– El Reglamento de la Biblioteca Universitaria de la UPV/EHU.
38.– Espainiako unibertsitateetako biblioteken sarea (REBIUN). Xedea, ikuspegia eta balioak. REBIUN Plan Estrategikoa. REBIUN arautegia.
38.– La Red de Bibliotecas Universitarias y Científicas Españolas (REBIUN). Misión, visión y valores. Plan Estrategico REBIUN. Reglamento REBIUN.
39.– Berdintasunari eta Generoari buruzko araudia. Genero Berdintasuna: kontzeptu orokorrak. Genero indarkeria: kontzeptu orokorrak. Publizitate instituzionala eta irudi publiko ez-sexista. Genero Berdintasuna politika publikoetan: genero ikuspegiaren kontzeptua eta zeharkakotasuna.
39.– Normativa sobre Igualdad y de Género. Igualdad de Género: conceptos generales. Violencia de género: conceptos generales. Publicidad institucional e imagen pública no sexista. La Igualdad de Género en las Políticas Públicas: concepto de enfoque de género y transversalidad.
40.– Laneko arriskuen prebentzioa kudeatzeko sistemak unibertsitatean. Prebentzioa kudeaketan txertatzea. Erantzukizunak banatzea. Langileen parte hartzea, prestakuntza eta informazioa lan arriskuen prebentzioan. Ordezkaritzako eta partaidetzako organoak.
40.– Sistemas de gestión de la prevención de riesgos laborales en la universidad. La integración de la prevención en la Gestión. La asignación de responsabilidades. La participación de los trabajadores en la prevención de riesgos laborales. Órganos de representación y participación.