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Boletin Oficial del País Vasco

201. zk., 2022ko urriaren 20a, osteguna

N.º 201, jueves 20 de octubre de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

LAN ETA ENPLEGU SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y EMPLEO
4503
4503

AGINDUA, 2022ko urriaren 5ekoa, Jaurlaritzako bigarren lehendakariorde eta Lan eta Enpleguko sailburuarena, zeinaren bidez egiten baita azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuan aurreikusitako laguntzen 2022rako deialdia; dekretu horren bidez, enpresa- eta sindikatu-erakundeei dirulaguntzak ematea arautzen da, beren jarduera-esparruei dagozkien gaietan erakunde horiekin lotutako pertsonen kualifikazioa hobetzeko prestakuntza-planak gara ditzaten.

ORDEN de 5 de octubre de 2022, de la Vicelehendakari Segunda y Consejera de Trabajo y Empleo, por la que se realiza, para el año 2022, la convocatoria de las ayudas previstas en el Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, por el que se regula la concesión de subvenciones a organizaciones sindicales y empresariales para el desarrollo de planes formativos dirigidos a mejorar la cualificación de las personas a ellas vinculadas en temas propios de sus ámbitos de actividad.

Azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuak (2021eko azaroaren 18ko 230. zenbakiko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratua) enpresa- eta sindikatu-erakundeei dirulaguntzak ematea arautzen du, beren jarduera-esparruei dagozkien gaietan erakunde horiekin lotutako pertsonen kualifikazioa hobetzeko prestakuntza-planak gara ditzaten. Dekretu horren xedea da laguntza-neurriak berrestea eta finkatzea, sindikatu-erakundeen berezko helburuen barruan prestakuntza-ekintzak egiteko. Laguntza-neurri horiek 1996an hasi zituen Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailak; urriaren 29ko 244/1996 Dekretuan arautu ziren hasiera batean, eta, ondoren, uztailaren 29ko 191/2003 Dekretuan. Egungo dekretuak finantzaketa publikoko sistema bat ezartzen du, enpresarien elkarteen eta erakunde sindikalen barne-prestakuntzarako programak indartzera, integratzera eta haien koherentzia sustatzera zuzenduta, baliabide egoki bihurtu daitezen haien koadro eta langileen kualifikazioa lortzeko, eta horrela egoera soziolaborala hobetzeko ekarpena egin dezaten.

El Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, por el que se regula la concesión de subvenciones a organizaciones sindicales y empresariales para el desarrollo de planes formativos dirigidos a mejorar la cualificación de las personas a ellas vinculadas en temas propios de sus ámbitos de actividad, publicado en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 230, de 18 de noviembre de 2021, tiene por objeto reafirmar y consolidar las medidas de apoyo para la realización de actividades de carácter formativo dentro de los fines propios de las organizaciones sindicales. Estas medidas de apoyo, que se iniciaron por el Departamento de Empleo y Políticas Sociales en el año 1996, se regularon inicialmente en el Decreto 244/1996, de 29 de octubre, y, con posterioridad, en el Decreto 191/2003, de 29 de julio. El Decreto actual establece un sistema de financiación pública dirigido a impulsar el fortalecimiento, la integración y la coherencia de los programas internos de formación de las organizaciones empresariales y sindicales, de cara a convertirlas en instrumentos idóneos para la cualificación de sus cuadros y personal, fomentando de este modo su contribución a la necesaria mejora de la situación sociolaboral.

Dirulaguntzen arau horrek indarraldi mugagabea badu ere, ezartzen du lan-arloan eskumena duen saileko titularraren agindu bidez urtero egingo dela dekretu horretan aurreikusitako laguntzen deialdia; deialdian adierazi beharko dira eskabideak aurkezteko epea eta haiek finantzatzeko erabiliko den gehieneko zenbateko osoa, erakunde onuradunen bi kategorien artean banatuta.

La citada norma subvencional tiene vigencia indefinida, si bien establece que mediante Orden de la persona titular del Departamento con competencia en materia de trabajo, se realizará anualmente la convocatoria de las ayudas previstas en dicho Decreto, con expresión del plazo de presentación de las solicitudes y de la cuantía global máxima que vaya a destinarse a la financiación de las mismas, repartida entre las dos categorías de entidades beneficiarias.

Era berean, adierazten du ekitaldi bakoitzeko urteko deialdiaren aginduak zehaztuko dituela baliabide ekonomiko erabilgarrien banaketa ehunekotan sindikatu- eta enpresa-erakundeen artean, balorazio-irizpide bakoitzaren baremoak eta gehieneko modulu ekonomikoak. Gainera, laguntza horiek izapidetzeko bitarteko elektronikoak erabiltzeko zehaztapenak jasoko dira. Zehaztapen horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan egongo dira eskuragarri.

Así mismo, señala que la orden de convocatoria anual de cada ejercicio determinará la distribución en porcentajes de los recursos económicos disponibles entre las organizaciones sindicales y las empresariales, los baremos de cada criterio de valoración y los módulos económicos máximos. Además, se harán constar las especificaciones para la utilización de medios electrónicos en la tramitación de estas ayudas que estarán disponibles en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Lan eta Enplegu Sailaren egitura organiko eta funtzionalari buruzko urtarrilaren 19ko 7/2021 Dekretuak –uztailaren 6ko 167/2021 Dekretuak aldatua– 10.1.y) artikuluan Lan eta Gizarte Segurantza Zuzendaritzari esleitzen dio gizarte-eragileen giza baliabideen kualifikazioa sustatzeko eginkizuna, horiek gizartearen garapen ekonomikoari eta ongizateari laguntzeko prestakuntza-planen bitartez.

El Decreto 7/2021, de 19 de enero, de estructura orgánica y funcional del Departamento de Trabajo y Empleo, modificado por el Decreto 167/2021, de 6 de julio, atribuye en su artículo 10.1.y) a la Dirección de Trabajo y Seguridad Social la función de promover la cualificación de los recursos humanos de los agentes sociales a través del fomento de planes formativos que potencien la contribución de los mismos al desarrollo económico y bienestar de la sociedad.

Azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 6. artikuluak xedatzen du laguntza-programa honetara bideratutako urteko aurrekontua Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan ekitaldi bakoitzerako aurreikusitakoa izango dela.

El artículo 6 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, dispone que el presupuesto anual destinado a este programa de ayudas será el contemplado en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para cada ejercicio.

Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginak 49.5 artikuluan ezartzen duenez, ekitaldi ekonomiko bakoitzean Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorrak indarrean jartzen direnean, eguneratu, berrikusi, edo, hala badagokio, ezarri egingo dira programen dirulaguntzak emateko arauak, eta kasuan kasuko deialdia egingo da bere garaian izaera mugagabez arautu ziren dirulaguntzetarako.

El Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, establece en su artículo 49.5 que una vez en vigor los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi de cada ejercicio económico, se procederá a actualizar, revisar o, en su caso, establecer las normas reguladoras de la concesión de las subvenciones de los programas y a realizar la convocatoria correspondiente de aquellas que fueron en su momento reguladas con vigencia indefinida.

Euskal Autonomia Erkidegoko 2022. urteko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 23ko 11/2021 Legean, 191/2003 Dekretua (Enpresa-elkarteen eta sindikatuen prestakuntza-planak) izeneko 19/3160 kontu-saila kontsignatu da honako programa honetan: 3112 Lana, 11 zerbitzua, Lan eta Gizarte Segurantza Zuzendaritza, 452 azpikontzeptua, Irabazi-asmorik gabeko beste erakunde batzuei transferentziak eta dirulaguntzak. Dirulaguntzaren zenbatekoa, guztira: 766.152 euro.

En la Ley 11/2021, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el año 2022, se ha consignado en el programa 3112 Trabajo, servicio 11, Dirección de Trabajo y Seguridad Social, subconcepto 452, Transferencias y subvenciones a otras instituciones sin fines de lucro, la partida 19/3160 denominada Decreto 191/2003, Planes Formativos asociaciones empresariales y organizaciones sindicales. El importe total de la subvención es de 766.152 euros.

Xedapen honen bidez deitutako dirulaguntza-lerroa Lan eta Enplegu Sailaren 2022rako Dirulaguntzen Plan Estrategikoa onartzen duen Jaurlaritzako bigarren lehendakariorde eta Lan eta Enpleguko sailburuaren 2021eko abenduaren 14ko Aginduan dago xedatuta, Dirulaguntzen Lege Orokorrak (azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorra) 8.1 artikuluan ezartzen duen moduan, eta manu horretan aipatutako edukiarekin.

La línea subvencional convocada por esta disposición está prevista en la Orden de 14 de diciembre de 2021, de la Vicelehendakari segunda y Consejera de Trabajo y Empleo, por la que se aprueba el Plan Estratégico de Subvenciones del Departamento de Trabajo y Empleo para el año 2022, tal y como establece el artículo 8.1 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y con el contenido señalado en ese precepto.

Hori guztia dela-eta, eta azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 6.1 artikuluan jasotako gaikuntza baliatuz, honako hau

Por todo ello, y en ejercicio de la habilitación prevista en el citado artículo 6.1 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Xedea.

Primero.– Objeto.

Agindu honen xedea da azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuan aurreikusitako laguntzen 2022rako deialdia egitea. Dekretu horren bidez arautzen dira enpresa- eta sindikatu-erakundeentzako dirulaguntzak, beren jarduera-esparruei dagozkien gaietan erakunde horiekin lotutako pertsonen kualifikazioa hobetzeko prestakuntza-planak garatzeko.

Es objeto de la presente Orden convocar para el año 2022 las ayudas previstas en el Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, por el que se regula la concesión de subvenciones a organizaciones sindicales y empresariales para el desarrollo de planes formativos dirigidos a mejorar la cualificación de las personas a ellas vinculadas en temas propios de sus ámbitos de actividad.

Bigarrena.– Eskabideak aurkezteko epea.

Segundo.– Plazo de presentación de solicitudes.

Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, eta agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean hasiko da.

El plazo de presentación de las solicitudes será de un mes, y se inicia el día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Baliabide ekonomikoak.

Tercero.– Recursos económicos.

Deialdi honen xede den finantzaketara bideratutako baliabide ekonomikoak, 2022rako, 766.152 euro dira guztira; horietatik, 536.306 euro 2022rako aurrekontu arruntaren kargura izango dira, eta 229.846 euro 2023. urterako konpromiso-aurrekontuaren kargura.

Los recursos económicos destinados a la financiación objeto de esta convocatoria, para el año 2022, ascienden a un total de 766.152 euros, de los cuales 536.306 euros irán con cargo al presupuesto ordinario 2022 y 229.846 euros con cargo al presupuesto de compromiso para el año 2023.

Gehieneko zenbateko hori erakunde onuradunen bi kategorien artean banatuko da, honako banaketa-formula honen arabera:

Dicha cuantía máxima se distribuirá entre las dos categorías de entidades beneficiarias atendiendo a la siguiente fórmula de reparto:

a) Enpresa-erakundeei gehieneko kopuru osoaren % 40 emango zaie, hau da, 306.460,80 euro.

a) A las organizaciones empresariales se destinará el 40 % de la cuantía global máxima, esto es, 306.460,80 euros.

b) Erakunde sindikalei gainerako % 60a emango zaie, hau da, 459.691,20 euro.

b) A las organizaciones sindicales se destinará el 60 % restante, es decir, 459.691,20 euros.

Laugarrena.– Prestakuntza-ekintzak hasteko eta amaitzeko epea.

Cuarto.– Plazo de inicio y finalización de las acciones formativas.

Azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 4.4 artikuluan ezarritakoaren arabera, dekretu honen arabera diruz lagunduko diren prestakuntza-planetan aurreikusitako prestakuntza-ekintza guztiak 2022. urtean hasi beharko dira, eta 2023ko martxoaren 30a baino lehen amaituta egon beharko dute.

De conformidad con lo establecido en el artículo 4.4 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, la totalidad de las acciones de formación previstas en los planes formativos objeto de subvención en virtud del presente Decreto deberán iniciarse en el año 2022 y estar finalizadas con anterioridad al 30 de marzo del año 2023.

Bosgarrena.– Prestakuntza-planak baloratzeko irizpideen baremoak.

Quinto.– Baremos de los criterios de valoración de los planes formativos.

Azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 11. artikuluaren arabera, balorazio-irizpideen baremoak honako hauek izango dira:

De acuerdo con el artículo 11 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, los baremos de los criterios de valoración serán los siguientes:

1.– Dekretuaren helburuetara egokitzea: prestakuntza-ekintza guztiak, diruz lagundu daitekeen taldea edozein dela ere, azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 2. artikuluan ezarritako helburuetara egokitzen ote diren baloratuko da. Horretarako, dekretura egokitutako ekintza gehien aurkezten duen erakundeari gehienezko puntuazioa emango zaio, 50 puntu. Gainerako erakundeei dekretura egokitutako ekintza-kopuruaren araberako puntuazio proportzionala emango zaie, gehieneko puntuazioari dagokionez.

1.– Adecuación a los fines del Decreto: todas las acciones formativas, cualquiera que sea el grupo subvencionable al que pertenecen, se valorarán por su adecuación a los fines establecidos en el artículo 2 del Decreto 232/2021, del 9 de noviembre. A tal efecto, aquella entidad que presente el mayor número de acciones adecuadas al Decreto se le asignará la puntuación máxima, que será de 50 puntos. Al resto de entidades se le asignará una puntuación proporcional a su número de acciones adecuadas al Decreto con respecto a la puntuación máxima.

2.– Prestakuntza garatzeko gaitasuna (25 puntu, gehienez): balorazio-irizpide horretarako baremoak, honako hauek izango dira:

2.– Capacidad para desarrollar la formación (hasta 25 puntos): los baremos para este criterio de valoración son los siguientes:

a) I. talderako, erakunde eskatzaileak prestakuntza garatzeko duen gaitasuna honako irizpide eta baremo hauen arabera baloratuko da:

a) Para el Grupo I, la capacidad de la entidad solicitante para desarrollar la formación, se valorará de acuerdo con los siguientes criterios y baremos:

– Prestakuntza-ekintzen lurralde-irismena, gehienez ere 5 puntu, prestakuntza-ekintzak hiru lurralde historikoetan antolatzen diren, horietako bitan edo batean bakarrik.

– Alcance territorial de las acciones formativas, hasta 5 puntos, según se organicen acciones formativas en los 3 Territorios Históricos, en 2 o en 1 solo de ellos.

• Hiru lurralde historiko: 5 puntu.

• Tres Territorios Históricos: 5 puntos.

• Bi lurralde historiko: 3 puntu.

• Dos Territorios Históricos: 3 puntos.

• Lurralde historiko bat: 1 puntu.

• 1 Territorio Histórico: 1 punto.

– Prestakuntza-planean sartutako I. taldeko jardueren hartzaile diren pertsonen kopurua, gehienez 10 puntu, tarte hauen arabera:

– Número de personas a las que van dirigidas las actuaciones del Grupo I incluidas en el Plan de formación, hasta 10 puntos, en función de los siguientes tramos:

• 801 pertsona baino gehiago: 10 puntu.

• A partir de 801 personas: 10 puntos.

• 800-501 pertsona: 5 puntu.

• Entre 800 y 501 personas: 5 puntos.

• 500-301 artean: 3 puntu.

• Entre 500 y 301 personas: 3 puntos.

• 300-101 artean: 2 puntu.

• Entre 300 y 101 personas: 2 puntos.

• 100 baino gutxiago: 1 puntu.

• Menos de 100 personas: 1 puntos.

– Prestakuntza-ekintza bakoitzeko ordu-kopurua, gehienez 10 puntu.

– Número de horas por acción formativa, hasta 10 puntos.

• Prestakuntza-ekintza guztien % 51k 6 ordu baino gehiago baditu: 10 puntu.

• Si el 51 % de las acciones formativas totales tienen más de 6 horas: 10 puntos.

• Prestakuntza-ekintza guztien % 51k 6 ordu baino gehiago ez baditu: 5 puntu.

• Si el 51 % de las acciones formativas totales no tienen más de 6 horas: 5 puntos.

b) II. talderako, erakunde eskatzaileak prestakuntza garatzeko duen gaitasuna honako irizpide eta baremo hauen arabera baloratuko da:

b) Para el Grupo II, la capacidad de la entidad solicitante para desarrollar la formación, se valorará de acuerdo con los siguientes criterios y baremos:

– Prestakuntza-ekintzen lurralde-irismena, gehienez ere 1,5 puntu, prestakuntza-ekintzak hiru lurralde historikoetan antolatzen diren, horietako bitan edo batean bakarrik.

– Alcance territorial de las acciones formativas, hasta 1,5 puntos, según se organicen acciones formativas en los 3 Territorios Históricos, en 2 o en 1 solo de ellos.

• Hiru lurralde historiko: 1,5 puntu.

• Tres Territorios Históricos: 1,5 puntos.

• Bi lurralde historiko: 1 puntu.

• Dos Territorios Históricos: 1 puntos.

• Lurralde historiko bat: 0,5 puntu.

• 1 Territorio Histórico: 0,5 puntos.

– Prestakuntza-planean sartutako II. taldeko jardueren hartzaile diren pertsonen kopurua, gehienez 10 puntu, tarte hauen arabera:

– Número de personas a las que van dirigidas las actuaciones del Grupo II incluidas en el Plan de formación, hasta 10 puntos, en función de los siguientes tramos:

• 1.001 pertsona baino gehiago: 10 puntu.

• A partir de 1.001 personas: 10 puntos.

• 1000-901 pertsona: 9 puntu.

• Entre 1.000 y 901 personas: 9 puntos.

• 900-801 artean: 8 puntu.

• Entre 900 y 801 personas. 8 puntos.

• 800-701 artean: 7 puntu.

• Entre 800 y 701 personas: 7 puntos.

• 700-601 artean: 6 puntu.

• Entre 700 y 601 personas: 6 puntos.

• 600-501 artean: 5 puntu.

• Entre 600 y 501 personas: 5 puntos.

• 500-401 artean: 4 puntu.

• Entre 500 y 401 personas: 4 puntos.

• 400-301 artean: 3 puntu.

• Entre 400 y 301 personas: 3 puntos.

• 300-201 artean: 2 puntu.

• Entre 300 y 201 personas: 2 puntos.

• 200 baino gutxiago: 1 puntu.

• Menos de 200: 1 puntos.

– Prestakuntza-ekintza bakoitzeko ordu-kopurua, gehienez 10 puntu.

– Número de horas por acción formativa, hasta 10 puntos.

• Prestakuntza-ekintza guztien % 50ek 15 ordu baino gehiago baditu: 10 puntu.

• Si el 50 % de las acciones formativas totales tienen más de 15 horas: 10 puntos.

• Prestakuntza-ekintza guztien % 25ek 15 ordu baino gehiago baditu: 5 puntu.

• Si el 25 % de las acciones formativas totales tienen más de 15 horas: 5 puntos.

– Erabilitako plataforma informatikoen eguneratze-maila. Aurreko ekitalditik hona eguneraketaren bat egin bada, 3,5 puntu.

– Grado de actualización de las plataformas informáticas utilizadas. Si se ha producido alguna actualización desde el ejercicio anterior, 3,5 puntos.

3.– Esperientzia (25 puntu, gehienez): balorazio-irizpide horretarako baremoak honako hauek izango dira:

3.– Experiencia (hasta 25 puntos): los baremos para este criterio de valoración son los siguientes:

a) I., II. eta IV. taldeetarako, erakundeek deialdiaren esparruan prestakuntza-ekintzak emateko orduan duten esperientzia egiaztatua honako irizpide eta baremo hauen arabera baloratuko da:

a) Para los Grupos I, II y IV, la experiencia acreditada de las entidades en impartición de las acciones formativas en el marco de la convocatoria se valorará de acuerdo con los siguientes criterios y baremos:

– Aurreko ekitaldian onartutako prestakuntza-planaren betearazpen-maila: 20 puntu gehienez. Tarte hauen arabera banatuko dira:

– Grado de ejecución del Plan Formativo aprobado en el ejercicio anterior, hasta 20 puntos, que se distribuirán conforme a los siguientes tramos:

• Betearazpen-maila % 100ekoa bada: 20 puntu.

• Si el grado de ejecución es del 100 %: 20 puntos.

• % 90 eta % 100 artekoa bada: 15 puntu.

• Si está entre el 90 y el 100 %: 15 puntos.

• % 75 eta % 90 artekoa bada: 10 puntu.

• Si está entre el 75 % y el 90 % 10 puntos.

• % 50 eta % 75 artekoa bada: 5 puntu.

• Si está entre el 75 % y el 50 %: 5 puntos.

• % 50etik beherakoa bada: 0 puntu.

• Si está por debajo del 50 %: 0 puntos.

– Aurreko ekitaldian onartutako prestakuntza-planeko parte-hartzaileen amaitze-tasak, 5 puntu gehienez.

– Tasas de finalización de los participantes en el Plan Formativo aprobado en el ejercicio anterior, hasta 5 puntos.

• Tasa % 75 eta % 100 artekoa bada: 5 puntu.

• Si la tasa está entre el 75 % y el 100 %: 5 puntos.

• Tasa % 50 eta % 75 artekoa bada: 2,5 puntu.

• Si la tasa está entre el 50 % y el 75 %: 2,5 puntos.

• % 50etik beherakoa bada: 0 puntu.

• Si está por debajo del 50 %: 0 puntos.

Erakundea lehen aldiz aurkezten bada, betearazpen-maila eta amaitze-tasa % 50ekoak direla ulertuko da.

Si la entidad se presentara por primera vez se entenderá que tanto el grado de ejecución como la tasa de finalización es del 50 %.

b) III. talderako, erakundeen esperientzia egiaztatua aurreko ekitaldiko planaren betearazpen-mailaren arabera soilik baloratuko da; 25 puntu gehienez.

b) Para el Grupo III, la experiencia acreditada de las entidades solo se valorará a través del grado de ejecución del plan el ejercicio anterior con 25 puntos.

• Betearazpen-maila % 100ekoa bada: 25 puntu.

• Si el grado de ejecución es del 100 %: 25 puntos.

• % 90 eta % 100 artekoa bada: 19 puntu.

• Si está entre el 90 y el 100 %: 19 puntos.

• % 75 eta % 90 artekoa bada: 13 puntu.

• Si está entre el 75 % y el 90 % 13 puntos.

• % 50 eta % 75 artekoa bada: 6 puntu.

• Si está entre el 75 % y el 50 %: 6 puntos.

• % 50etik beherakoa bada: 0 puntu.

• Si está por debajo del 50 %: 0 puntos.

Seigarrena.– Gehieneko modulu ekonomikoak.

Sexto.– Módulos económicos máximos.

Prestakuntza finantzatzeko dirulaguntzak zehazteko eta justifikatzeko aplika daitezkeen gehieneko modulu ekonomikoak honako hauek izango dira, irakasteko modalitatearen eta diruz lagun daitekeen taldearen arabera:

Los módulos económicos máximos aplicables a efectos de la determinación y justificación de las subvenciones destinadas a la financiación de la formación serán los que a continuación se establecen en función de la modalidad de impartición y el grupo subvencionable a la que pertenecen:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

I. taldean sartzen diren ekitaldi masiboen kasuan, baldin eta ekitaldi horiek lanaldi osokoak badira eta gehienez 2 jardunaldi irauten badute, gehienez ere 2.400 euroko modulua ezartzen da eguneko.

Para el caso de los eventos masivos incluidos dentro del Grupo I, celebrados a jornada completa y de duración no superior a 2 jornadas se establece un módulo máximo de 2.400 euros por día.

Jardunaldi osotzat hartuko da jardunaldi berean gutxienez 8 orduko iraupena duena, eta gehieneko modulua proportzionalki murriztuko da benetako iraupeneko ordu-kopurura.

Se considerará jornada completa la que tiene en una misma jornada una duración mínima de 8 horas, reduciéndose proporcionalmente el módulo máximo al número de horas de duración real.

III. taldeko ekintzei dagokienez, guztizko gastuaren % 35 lagunduko da diruz.

Para el caso de las acciones incluidas en el Grupo III, se subvencionará el 35 % del gasto total.

Zazpigarrena.– Laguntzen izapidetze telematikoa.

Séptimo.– Tramitación telemática de las ayudas.

1.– Laguntzak emateko deialdi honetako eskabide, errekerimendu, jakinarazpen, zuzenketa, justifikazio eta gainerako kudeaketak bitarteko elektronikoz egingo dira.

1.– La realización de las solicitudes, requerimientos, notificaciones, subsanaciones, justificaciones y demás gestiones implicadas en esta convocatoria de concesión de ayudas se efectuarán por medios electrónicos.

2.– Eskabidea eskuratu eta betetzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikora jo beharko da; zehazki, helbide honetara:

2.– El acceso a la solicitud y su cumplimentación se realizará través de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la dirección que se señala a continuación:

Kanal elektronikoaren bitartez izapidetzeari buruzko argibideak, baita eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak ere, aipatutako egoitza elektronikoan eskuratu daitezke.

Las instrucciones acerca de la tramitación por el canal electrónico, así como las solicitudes, declaraciones responsables y demás modelos, estarán disponibles en la citada sede electrónica.

3.– Agindu honetako espedienterako irispidea, eta errekerimendu, jakinarazpen, zuzenketa, justifikazio eta eskabidearen osteko gainerako kudeaketak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren «Nire Karpeta» atalaren bitartez egingo dira (https://www.euskadi.eus/nirekarpeta).

3.– El acceso al expediente, los requerimientos, notificaciones, subsanaciones, justificaciones y demás trámites posteriores a la solicitud implicados en esta Orden se realizarán a través de «Mi Carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (https://www.euskadi.eus/micarpeta).

4.– Helbide honetan eskuratu daitezke Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan onartutako identifikazio eta sinadura elektronikorako bitartekoak: https://www.euskadi.eus/ziurtagiri-elektronikoak.

4.– Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos

5.– Eskabideak elektronikoki izapidetu ahalko dira ordezkari baten bidez. Horretarako, ordezkaritza hori Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren ahalordeen erregistro elektronikoan inskribatu beharko da, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/ordezkariak

5.– Las solicitudes se podrán tramitar electrónicamente a través de un representante, para lo cual la representación deberá inscribirse en el Registro electrónico de apoderamientos de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/representantes

Zortzigarrena.– Eskabideak eta dokumentazioa aurkeztea.

Octavo.– Presentación de solicitudes y aportación de documentación.

1.– Eskabide-orria (I. eranskina), erantzukizunpeko adierazpenak barne, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan dagoen inprimakian beteko da, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1065405

1.– El impreso de solicitud (Anexo I), que incluye las declaraciones responsables, se cumplimentará en el formulario disponible en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección https://www.euskadi.eus/servicios/1065405

2.– Erantzukizunpeko adierazpenaren bidez, honako inguruabar hauek egiaztatuko dira:

2.– Mediante declaración responsable se acreditarán las siguientes circunstancias:

2.1.– Zein egoeratan dagoen (eskatuta, emanda edo izapidetzen) administrazio publiko honi edo beste batzuei edo beste erakunde publiko edo pribatu batzuei prestakuntza-plan bererako edo haren edozein alderditarako eskatutako beste edozein laguntza edo dirulaguntza.

2.1.– La situación en que se encuentre (solicitada, concedida o en trámite) cualquier otra ayuda o subvención para el mismo Plan formativo o cualquiera de sus partes objeto de la solicitud que se haya solicitado de esta u otras administraciones públicas o a otros entes públicos o privados.

2.2.– Zein egoeratan dauden Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo dirulaguntzen esparruan hasitako itzulketa- edo zehapen-prozedurak, artean izapidetzen ari direnak.

2.2.– La situación de los procedimientos de reintegro o sancionadores que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la CCAA de Euskadi y sus organismos autónomos, se hallen en tramitación.

2.3.– Ez dagoela zehatuta ez arlo administratiboan, ez penalean sexu-arrazoiengatiko bereizkeria egiteagatik, eta ez dagoela debeku horrekin zehatuta Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen arabera.

2.3.– No estar sancionada administrativa ni penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo, ni estar sancionada con esta prohibición en virtud de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

2.4.– Ez duela ez arlo penaleko, ez administratiboko zehapenagatik dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzeko aukera galdu, eta ez duela horretarako gaitasuna kentzen dion legezko debekurik.

2.4.– No estar sancionada penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvención o ayudas públicas, ni hallarse incursa en prohibición legal que les inhabilite para ello.

2.5.– Dirulaguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta izatea, azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 3.4 artikuluan ezarritakoaren arabera.

2.5.– Hallarse al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones en los términos establecidos en el artículo 3.4 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre.

2.6.– Ez dagoela Dirulaguntzen Lege Orokorraren 13.2 artikuluan xedatutako ezein inguruabarretan.

2.6.– No hallarse incursa en ninguna de las circunstancias prevenidas en el artículo 13.2 de la Ley General de Subvenciones.

2.7.– Konpromisoa hartzen duela uztailaren 19ko 232/2021 Dekretuan eta Dirulaguntzen Lege Orokorraren 14. eta 46. artikuluetan ezarritako betekizun eta baldintza guztiak betetzeko.

2.7.– Compromiso de cumplir todos los requisitos y condiciones establecidas en el Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, así como en los artículos 14 y 46 de la Ley General de Subvenciones.

2.8.– Konpromisoa hartzen duela abenduaren 17ko 698/191 Dekretuaren 2.3 artikuluan ezarritako moduren batean berme erreala eratzeko.

2.8.– Compromiso de constitución de garantía real en alguna de las formas establecidas en el artículo 2.3 del Decreto 698/191, de 17 de diciembre.

2.9.– Horretara behartuta dagoenean, erakunde eskatzaileak indarrean duela berdintasun-plan bat, Estatuko araudiaren arabera.

2.9.– Cuando esté obligada a ello, que la entidad solicitante tiene un plan de igualdad vigente según la normativa del Estado.

2.10.– 50 langiletik gorako enpresen kasuan, erakunde eskatzaileak neurriak ezarri dituela sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko eta horri aurre egiteko, Estatuko legeriak emakumeen eta gizonen berdintasunari buruz ezarritakoaren arabera.

2.10.– Cuando se trate de una empresa de más de 50 personas trabajadoras, que la entidad solicitante ha establecido medidas para prevenir y combatir el acoso sexual o acoso por razón de sexo en los términos establecidos por la legislación del Estado en materia de igualdad de mujeres y hombres.

3.– Eskabidearekin batera, prestakuntza-plana deskribatzen duen inprimaki normalizatua aurkeztuko da, Dekretuaren 8.1.b) artikuluan eskatutako baldintzetan, bai eta gastu-aurrekontua ere, agindu honen II. eranskinean argitaratutako formatuarekin. Eredu horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan daude eskuragarri, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1065405.

3.– La solicitud se acompañará del formulario normalizado descriptivo del plan formativo en los términos exigidos en el artículo 8.1.b) del Decreto, y del Presupuesto de gasto, con el formato publicado en el Anexo II de esta Orden. Estos modelos están disponibles en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección https://www.euskadi.eus/servicios/1065405

4.– Dirulaguntza emateko eskabidea aurkezteak berekin ekarriko du organo kudeatzaileari baimena ematea zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak behar beste aldiz betetzen dituela egiaztatzeko, eta ez da beharrezkoa izango horien baimenik. Hala ere, erakunde eskatzaileak aurka egin ahal izango du; kasu horretan, ziurtagiri horiek aurkeztu beharko ditu, erregelamenduz aurreikusitako moduan.

4.– La presentación de la solicitud de concesión de subvención comportará la autorización al órgano gestor para solicitar las acreditaciones del cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social tantas veces como fuera necesario, sin necesidad del consentimiento de los mismos. No obstante, la entidad solicitante podrá oponerse, en cuyo caso, deberá presentar dichas certificaciones en los términos previstos reglamentariamente.

5.– Administrazioak laguntzak ordaindu ahal izan ditzan, erakunde eskatzaileak Eusko Jaurlaritzako Ekonomia eta Ogasun Sailaren Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren Hirugarrenen Erregistroan inskribatuta egon behar du.

5.– Para que la Administración pueda realizar el pago de las ayudas, la entidad solicitante deberá constar en el Registro de terceros de la oficina de control económico del Departamento de Economía y Hacienda del Gobierno Vasco.

Erakundea erregistratuta ez badago, edo Ekonomia eta Ogasun Sailaren Hirugarrenen Erregistroan dauden banku-datuak aldatu nahi baditu, elektronikoki izapidetu beharko du Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan (https://euskadi.eus/hirugarrenak).

En caso de que la entidad no esté registrada o quiera modificar los datos bancarios existentes en el Registro de Terceros del Departamento de Economía y Hacienda, deberá tramitarlo electrónicamente en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (https://www.euskadi.eus/altaterceros)

Bederatzigarrena.– Datuak babesteari buruzko oinarrizko informazioa.

Noveno.– Información básica de protección de datos.

Datu pertsonalak tratatu egingo dira, eta honako izen hau duen tratamendu-jardueran sartuko dira: prestakuntza-planetarako dirulaguntzak.

Los datos de carácter personal serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada «Subvenciones de planes de formación».

• Arduraduna: Lan eta Gizarte Segurantza Zuzendaritza, Lan eta Enplegu Saila.

• Responsable: Dirección de Trabajo y Seguridad Social, Departamento de Trabajo y Empleo.

• Helburua: enpresa-elkarteentzako eta erakunde sindikalentzako dirulaguntzak izapidetzea eta kudeatzea, prestakuntza-planak gara ditzaten giza baliabideen kualifikazioa hobetzeko beren jarduera-esparruetako gaietan.

• Finalidad: tramitación y gestión de subvenciones a las asociaciones empresariales y organizaciones sindicales para el desarrollo de planes formativos dirigidos a mejorar la cualificación de sus recursos humanos en temas propios de sus ámbitos de actividad.

• Legitimazioa:

• Legitimación:

* Tratamendua beharrezkoa da interes publikoaren izenean edo tratamenduaren arduradunari esleitutako botere publikoak egikaritzean burututako eginkizun bat betetzeko.

* Tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

* 19/1977 Legea, apirilaren 1ekoa, Sindikatuetan Elkartzeko Eskubidea Arautzeari buruzkoa.

* Ley 19/1977, de 1 de abril, sobre regulación del derecho de asociación sindical.

* 11/1985 Lege Organikoa, abuztuaren 2koa, Sindikatu Askatasunari buruzkoa.

* Ley orgánica 11/1985, de 2 de agosto, de Libertad Sindical.

• Hartzaileak:

• Destinatarios:

Ez dago aurreikusita daturik jakinaraztea.

No se prevé comunicación de datos.

• Eskubideak: eskubidea duzu datuak irispidean izateko, datuak zuzentzeko eta ezerezteko, bai eta informazio gehigarrian adierazitako beste eskubide batzuk baliatzeko ere.

• Derechos: usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

• Informazio gehigarria: gure webgune honetan kontsulta dezakezu datuen babesari buruzko informazio gehigarri eta zehatza:

• Información adicional: puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:

• Araudia:

• Normativa:

* Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra (eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=ES).

* Reglamento General de Protección de Datos (eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=ES).

* 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestu eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa (https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2018-16673)

* Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2018-16673).

Hamargarrena.– Dirulaguntzen kudeaketa eta ebazpena.

Décimo.– Gestión de las ayudas y resolución.

Azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 10.1 eta 14.1 artikuluei dagokienez, Lan eta Enplegu Saileko Lan eta Gizarte Segurantza Zuzendaritza da eskabideak kudeatu eta izapidetzeaz arduratzen den organoa, eta Lan eta Gizarte Segurantza zuzendariak du ebazteko eskumena.

En relación a los artículos 10.1 y 14.1 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre, el órgano encargado de la gestión y tramitación de las solicitudes es la Dirección de Trabajo y Seguridad Social del Departamento de Trabajo y Empleo y la persona competente para resolver el Director de Trabajo y Seguridad Social.

Hamaikagarrena.– Dirulaguntza ordaintzeko eta justifikatzeko modua.

Undécimo.– Forma de pago y justificación de la subvención.

Dirulaguntzak ondoren zehazten den moduan ordainduko dira:

El abono de la subvención se realizará con arreglo a la siguiente fórmula:

a) Lehenengo zatia, hau da, guztirako dirulaguntzaren % 70, dirulaguntza ematea erabakitzen denean.

a) Un primer pago del 70 % del total de la subvención asignada, en el momento de la concesión de la misma.

b) Bigarren zatia, gainerako % 30a, diruz lagundutako prestakuntza-plana amaitu ondoren ordainduko da, hura amaitu eta bi hilabeteko epean azken memoria bat aurkeztu ondoren. Memoria horretan, azaroaren 9ko 232/2021 Dekretuaren 15.1 artikuluan aipatutako dokumentazioa jasoko da.

b) Un segundo pago del 30 % restante, una vez finalizado el plan formativo subvencionado, previa presentación, en el plazo de dos meses desde dicha finalización, de una memoria final, que incluirá la documentación mencionada en el artículo 15.1 del Decreto 232/2021, de 9 de noviembre.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA.– Araudi aplikagarria.
DISPOSICION FINAL PRIMERA.– Normativa aplicable.

Agindu honetan adierazitako dirulaguntzetarako, honako hauetan ezarritakoa aplikatuko da: Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. titulua (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen testu bategin hori); Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea, eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren oinarrizko arauak (Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorraren Erregelamendua onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuak garatutako lege orokorra).

Las subvenciones a que se refiere esta Orden se sujetan a lo dispuesto en el título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y en los preceptos básicos de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, a su vez desarrollada por Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley General de Subvenciones.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA.– Errekurtsoak.
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA.– Recursos.

Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Jaurlaritzako bigarren lehendakariorde eta Lan eta Enpleguko sailburuari, hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 112. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke zuzenean Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan, eta, horretarako, bi hilabete izango dira, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, hala xedatuta baitago Administrazioarekiko Auzitarako Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 10.1.a) eta 46.1 artikuluetan.

Contra la presente Orden cabe interponer recurso potestativo de reposición ante la Vicelehendakari Segunda y Consejera de Trabajo y Empleo en el plazo de un mes, contado a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 112 y siguientes de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, contados desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, conforme a lo establecido en los artículos 10.1.a) y 46.1 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA.– Ondorioak.
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA.– Efectos.

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko urriaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de octubre de 2022.

Jaurlaritzako bigarren lehendakariorde eta Lan eta Enpleguko sailburua,

La Vicelehendakari Segunda y Consejera de Trabajo y Empleo,

IDOIA MENDIA CUEVA.

IDOIA MENDIA CUEVA.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental