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Boletin Oficial del País Vasco

137. zk., 2022ko uztailaren 15a, ostirala

N.º 137, viernes 15 de julio de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

ENERGIAREN EUSKAL ERAKUNDEA
ENTE VASCO DE LA ENERGÍA
3236
3236

EBAZPENA, 2022ko ekainaren 30ekoa, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan, ekonomiaren zenbait sektoretan energia berriztagarri termikoen instalazioak ezartzeko pizgarri-programaren oinarri arautzaileak onartzen eta argitaratzen zituen 2022ko martxoaren 8ko Ebazpena aldatzeko dena.

RESOLUCIÓN de 30 de junio de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, de modificación de la Resolución de 8 de marzo de 2022, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del Programa de incentivos para la implantación de instalaciones de energías renovables térmicas en diferentes sectores de la economía, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

1.– 2022ko maiatzaren 18ko 118. BOEn argitaratuz, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan energia-iturri berriztagarrien bidezko autokontsumoari eta biltegiratzeari eta bizitegi-sektorean sistema tekniko berriztagarriak ezartzeari lotutako pizgarri-programak egikaritzeko autonomia-erkidegoei eta Ceutako eta Melillako hiriei laguntzak zuzenean ematea onartzen duen ekainaren 29ko 477/2021 Errege Dekretuaren eta Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan ekonomiaren hainbat sektoretan energia berriztagarri termikoen instalazioak ezartzeko pizgarri-programak egikaritzeko autonomia-erkidegoei eta Ceutako eta Melillako hiriei laguntzak zuzenean ematea onartzen duen abenduaren 21eko 1124/2021 Errege Dekretuaren onuradunen tipologia zabaltzen duen maiatzaren 17ko 377/2022 Errege Dekretuak, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan ekonomiaren hainbat sektoretan energia berriztagarri termikoen instalazioak ezartzeko pizgarri-programak egikaritzeko autonomia-erkidegoei eta Ceutako eta Melillako hiriei laguntzak zuzenean ematea onartzen duen abenduaren 21eko 1124/2021 Errege Dekretuaren I., III. eta IV. eranskinen edukia aldatu du.

1.– El Real Decreto 377/2022, de 17 de mayo, por el que se amplía la tipología de beneficiarios del Real Decreto 477/2021, de 29 de junio, por el que se aprueba la concesión directa a las comunidades autónomas y a las ciudades de Ceuta y Melilla de ayudas para la ejecución de diversos programas de incentivos ligados al autoconsumo y al almacenamiento, con fuentes de energía renovable, así como a la implantación de sistemas térmicos renovables en el sector residencial, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, y del Real Decreto 1124/2021, de 21 de diciembre, por el que se aprueba la concesión directa a las comunidades autónomas y a las ciudades de Ceuta y Melilla de ayudas para la ejecución de los programas de incentivos para la implantación de instalaciones de energías renovables térmicas en diferentes sectores de la economía, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, publicado en el BOE n.º 118 de 18 de mayo de 2022, ha venido a modificar el contenido de los Anexos I, III y IV del Real Decreto 1124/2021, de 21 de diciembre, por el que se aprueba la concesión directa a las comunidades autónomas y a las ciudades de Ceuta y Melilla de ayudas para la ejecución de los programas de incentivos para la implantación de instalaciones de energías renovables térmicas en diferentes sectores de la economía, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan, ekonomiaren hainbat sektoretan energia berriztagarri termikoen instalazioak ezartzeko pizgarri-programaren oinarri arautzaileak onartu eta argitaratzen dituen eta horien deialdia egiten duen Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2022ko martxoaren 8ko Ebazpenak (2022ko martxoaren 21ean argitaratu zen Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, 57. zenbakian) abenduaren 21eko 1124/2021 Errege Dekretu horretan aurreikusitako baldintzak bete behar dituenez, pizgarri-programa arautzen duten oinarriak berriz ere aldatzeari ekin behar zaio.

Toda vez que la Resolución de 8 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del Programa de incentivos para la implantación de instalaciones de energías renovables térmicas en diferentes sectores de la economía, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, publicada en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 57, de 21 de marzo de 2022, se debe atener a las condiciones previstas en el citado Real Decreto 1124/2021, de 21 de diciembre, se debe proceder a una nueva modificación de las bases reguladoras del programa de incentivos.

2.– Gainera, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2022ko martxoaren 8ko Ebazpenaren testuan zenbait huts eta omisio hauteman dira, eta zuzendu egin behar dira.

2.– Además, se han advertidos ciertos errores y omisiones en el texto de la Resolución de 8 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía (EVE) que proceder a subsanar.

Horregatik guztiagatik, honako hau

Por todo lo anteriormente expuesto,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2022ko martxoaren 8ko Ebazpena aldatzea, zeinaren bidez ekonomiaren zenbait sektoretan energia berriztagarri termikoen instalazioak ezartzeko pizgarri-programaren oinarri arautzaileak onartzen eta argitaratzen baitira eta horretarako deialdia egiten baita, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan. honela aldatu ere:

Primero.– Modificar la Resolución de 8 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del Programa de incentivos para la implantación de instalaciones de energías renovables térmicas en diferentes sectores de la economía, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en los siguientes términos:

1.– Pizgarri-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1320 (23-24/42) orrialdean, «Jarduketa subentzionagarrien betekizunak eta kostu hautagarriak» I. eranskinaren «Jarduketa subentzionagarriak eta bete beharreko betekizun teknikoak» IE.1 atalaren barruan, «Geotermia eta inguruneko Energia (aerotermia eta hidrotermia (aerotermia e hidrotermia)» epigrafean,

1.– En las páginas 2022/1320 (23-24/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, en el epígrafe correspondiente a «Geotermia y Energía ambiente (aerotermia e hidrotermia) dentro del apartado AI.1 Actuaciones subvencionables y requisitos técnicos a cumplir del Anexo I. Actuaciones subvencionables, requisitos técnicos a cumplir y costes elegibles,

Hau dioen tokian:

Donde dice:

«– Geotermia eta inguruneko Energia (aerotermia eta hidrotermia).

«– Geotermia y Energía ambiente (aerotermia e hidrotermia).

Iturri berriztagarrietatik eratorritako energiaren erabilera sustatzeari buruzko 2018ko abenduaren 11ko (EB) 2018/2001 Zuzentarauari jarraikiz, energia geotermikoa, lur solidoaren azalaren azpian bero gisa biltegiratutako energia da. Jarduketa subentzionagarriak dira zirkuitu irekiko edo itxiko geotermia-instalazioak, baita zuzenean erabiltzeko aprobetxamendu geotermikoko sistemak ere.

Según la Directiva (UE) 2018/2001 de 11 de diciembre de 2018 relativa al fomento del uso de energía procedente de fuentes renovables, se define energía geotérmica como la energía almacenada en forma de calor bajo la superficie de la tierra sólida. Son actuaciones subvencionables, las instalaciones de geotermia de circuito abierto o cerrado, así como los sistemas de aprovechamiento geotérmico de uso directo.

Inguruneko energia, ingurune konfinatu batean metatuta eta berez dagoen energia termikoa da, inguruneko airean biltegira daitekeena, irteerako airea izan ezik. Bero-ponpa bidezko hidrotermia eta aerotermia deitu ohi zaio normalean.

La energía ambiente se define como la energía térmica presente de manera natural y la energía acumulada en un ambiente confinado, que puede almacenarse en el aire ambiente (excluido el aire de salida). Es lo que comúnmente se ha venido llamando aerotermia e hidrotermia mediante bomba de calor.

Bero-ponpa bidezko geotermiako eta inguruneko energiako instalazioek (aerotermia eta hidrotermia) 2,5etik gorako urtaroko batez besteko errendimendua eduki beharko dute.

Las instalaciones de geotermia y energía ambiente (aerotermia e hidrotermia) mediante bomba de calor deberán tener un rendimiento medio estacional (SPF) superior a 2,5.

Horrez gain, bero-ponpek bete beharko dituzte 2016ko azaroaren 30eko Batzordearen 2016/2281 Erregelamenduan ezarritako ekodiseinu-errekerimenduak, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2009/125/EB Zuzentarauak aplikatzen dituena. Zuzentarau horren arabera esparru bat ezartzen da energiarekin zerikusia duten produktuei aplikatzekoak diren diseinu ekologikoko betekizunak ezartzeko, airea berotzeko produktuei, hozte-prozesuei, tenperatura altuko prozesuak hozteko makinei eta bentilokonbektoreei aplikatzekoak diren diseinu ekologikoko betekizunei dagokienez. Horrez gain, Bero Ponpetan erabilitako hozgarriek, gehienez ere, atmosfera berotzeko potentzialaren 675eko balioa izango dute (Atmosfera Berotzeko Potentziala 100 urtera), IPCCren "AR4 Climate Change 2007 The Physical Science Basis" Txostenaren TS.2 Taularen arabera.

Asimismo, las bombas de calor deberán cumplir con los requerimientos de ecodiseño establecidos en el Reglamento 2016/2281 de la Comisión, de 30 de noviembre de 2016, que aplica la Directiva 2009/125/CE del Parlamento Europeo y del Consejo, por la que se instaura un marco para el establecimiento de requisitos de diseño ecológico aplicables a los productos relacionados con la energía, en lo relativo a los requisitos de diseño ecológico aplicables a los productos de calentamiento de aire, los productos de refrigeración, las enfriadoras de procesos de alta temperatura y los ventiloconvectores. Adicionalmente, los refrigerantes empleados en las Bombas de Calor no deberán superar el valor del potencial de calentamiento atmosférico (PCA a 100 años) de 675, de acuerdo con la Tabla TS.2 del Informe "AR4 Climate Change 2007 The Physical Science Basis" de IPCC.

Akuiferoetan eragiten duten geotermia-jarduketetarako, urriaren 23ko 2000/60/EB Zuzentaraua betetzen dela bermatuko da, ur-politiken eremuan jarduteko Europar Batasunaren esparru bat ezartzen duena akuiferoei kalte esanguratsurik eragiten ez zaiela ziurtatzeko, uraren kalitatea babestu eta estres hidrikoa saihestearren. Honako hauek ez dira laguntza-programa honen xede izango:

Para actuaciones de geotermia que afecten a acuíferos se garantizará el cumplimiento de la Directiva 2000/60/CE, del 23 de octubre, por el que se establece un marco comunitario de actuación en el ámbito de la política de aguas para asegurarse de que no se produce daño significativo sobre los acuíferos, preservando la calidad del agua y evitando el estrés hídrico. No serán objeto de este programa de ayudas:

• Eskatutako gutxieneko errendimenduetara iristen ez diren edo errendimenduak ziurtatzen ez dituzten bero-ponpak.

• Aquellas bombas de calor que no alcancen los rendimientos mínimos exigidos ni las que no certifiquen los rendimientos.

• Hezetasuna kentzeko unitate gisa funtzionatzeko zeregina duten bero-ponpak.

• Las bombas de calor cuyo cometido sea funcionar como unidad deshumectadora.

• Hotz industriala sortzeko ekipoak, hau da, elikagaiak edo bestelako produktuak biltegiratu edo izozteko hozkailuei eta hozte-ganberei, itsasoko, lurreko edo aireko garraioan kokatutako hozte-sistemei, zerbitzari-gelei eta data centerrei hotz ematen dieten hozte-sistemak.»

• Los equipos para generación de frío industrial, entendiendo como tal, aquellos sistemas frigoríficos que proporcionen frío a cámaras de refrigeración y frigoríficos para almacenamiento o congelado de alimentos u otros productos, sistemas frigoríficos ubicados en el transporte marítimo, terrestre o aéreo, salas de servidores y data centers.»

Honako hau adierazi behar du:

Debe decir:

«– Geotermia eta inguruneko Energia (aerotermia eta hidrotermia).

«– Geotermia y Energía ambiente (aerotermia e hidrotermia).

Iturri berriztagarrietatik eratorritako energiaren erabilera sustatzeari buruzko 2018ko abenduaren 11ko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren (EB) 2018/2001 Zuzentarauari jarraikiz, energia geotermikoa, lur solidoaren azalaren azpian bero gisa biltegiratutako energia da. Jarduketa subentzionagarriak dira zirkuitu irekiko edo itxiko geotermia-instalazioak, baita zuzenean erabiltzeko aprobetxamendu geotermikoko sistemak ere.

Según la Directiva (UE) 2018/2001 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 11 de diciembre de 2018, relativa al fomento del uso de energía procedente de fuentes renovables, se define energía geotérmica como la energía almacenada en forma de calor bajo la superficie de la tierra sólida. Son actuaciones subvencionables, las instalaciones de geotermia de circuito abierto o cerrado, así como los sistemas de aprovechamiento geotérmico de uso directo.

Inguruneko energia, ingurune konfinatu batean metatuta eta berez dagoen energia termikoa da, inguruneko airean biltegira daitekeena, irteerako airea izan ezik. Bero-ponpa bidezko hidrotermia eta aerotermia deitu ohi zaio normalean.

La energía ambiente se define como la energía térmica presente de manera natural y la energía acumulada en un ambiente confinado, que puede almacenarse en el aire ambiente (excluido el aire de salida). Es lo que comúnmente se ha venido llamando aerotermia e hidrotermia mediante bomba de calor.

Bero-ponpa bidezko geotermiako eta inguruneko energiako instalazioek (aerotermia eta hidrotermia) 2,5etik gorako urtaroko batez besteko errendimendua eduki beharko dute bero-aplikazioetarako. Eraikinen klimatizazioan hotza sortzekoak soilik diren aplikazioen kasuan, estatuko edo Europako indarreko araudian ezarritakoa izango da, gutxienez, urtaroko batez besteko errendimendua.

Las instalaciones de geotermia y energía ambiente (aerotermia e hidrotermia) mediante bomba de calor deberán tener un rendimiento medio estacional (SPF) superior a 2,5 para las aplicaciones de calor. En el caso de las aplicaciones para únicamente producción de frío en climatización de edificios, el SPF mínimo será el que se establezca en la normativa vigente de carácter nacional o europea.

Akuiferoetan eragiten duten geotermia-jarduketetarako, 2000ko urriaren 23ko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2000/60/EB Zuzentaraua betetzen dela bermatuko da, ur-politiken eremuan jarduteko Europar Batasunaren esparru bat ezartzen duena akuiferoei kalte esanguratsurik eragiten ez zaiela ziurtatzeko, uraren kalitatea babestu eta estres hidrikoa saihestearren.

Para actuaciones de geotermia que afecten a acuíferos se garantizará el cumplimiento de la Directiva 2000/60/CE del Parlamento Europeo y del Consejo, de 23 de octubre de 2000, por el que se establece un marco comunitario de actuación en el ámbito de la política de aguas, para asegurarse de que no se produce daño significativo sobre los acuíferos, preservando la calidad del agua y evitando el estrés hídrico.

Honako hauek ez dira laguntza-programa honen xede izango:

No serán objeto de este programa de ayudas:

• Eskatutako gutxieneko errendimenduetara iristen ez diren edo errendimenduak ziurtatzen ez dituzten bero-ponpak.

• Aquellas bombas de calor que no alcancen los rendimientos mínimos exigidos ni las que no certifiquen los rendimientos.

• Hezetasuna kentzeko unitate gisa funtzionatzeko zeregina duten bero-ponpak.

• Las bombas de calor cuyo cometido sea funcionar como unidad deshumectadora.

• Hotz industriala sortzeko ekipoak, hau da, elikagaiak edo bestelako produktuak biltegiratu edo izozteko hozkailuei eta hozte-ganberei, itsasoko, lurreko edo aireko garraioan kokatutako hozte-sistemei, zerbitzari-gelei eta data centerrei hotz ematen dieten hozte-sistemak.»

• Los equipos para generación de frío industrial, entendiendo como tal, aquellos sistemas frigoríficos que proporcionen frío a cámaras de refrigeración y frigoríficos para almacenamiento o congelado de alimentos u otros productos, sistemas frigoríficos ubicados en el transporte marítimo, terrestre o aéreo, salas de servidores y data centers.»

2.– Pizgarri-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1320 (39/42) orrialdean, «1. pizgarri-programa: Kostu subentzionagarrien definizioa eta laguntzaren kalkulua» epigraferako, «Gehieneko kostu subentzionagarriak, erreferentziazko kostuak eta laguntzen zenbatekoa» III. eranskineko «Kostu subentzionagarriak eta laguntzen kalkulua» IIIE.2 atalaren barruan,

2.– En la página 2022/1320 (39/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, para el Programa de incentivos 1: Definición de costes subvencionables y cálculo de la ayuda, dentro del apartado AIII.2 Costes Subvencionables y cálculo de las ayudas del Anexo III. Costes subvencionables máximos, costes de referencia y cuantía de las ayudas

Hau dioen tokian:

Donde dice:

«– Aerotermiako, geotermiako eta hidrotermiako jarduketa estandarretarako, fitxa teknikotik edo fabrikatzailearen zehaztapenetatik ateratako berokuntza-potentzia izango da instalazioaren Sp potentzia, UNE-EN 14511 arauaren entseguei jarraikiz, hau da, bero-ponpa geotermikoetarako B0W35 berokuntza-potentziaren balioa hartuko da, eta bero-ponpa aerotermikoetarako, berriz, A7W35 berokuntza-potentziaren balioa. Sp potentzia arau horretan oinarrituta justifikatzea ezinezkoa denean, eskumeneko teknikari batek edo enpresa instalatzaile batek sinatutako txosten bat aurkeztuko da, potentzia hori justifikatzeko.»

«– Para las actuaciones tipo de aerotermia, geotermia e hidrotermia se tomará como potencia Ps de la instalación la potencia en calefacción extraída de la ficha técnica o especificaciones del fabricante de acuerdo con los ensayos de la norma UNE-EN 14511, es decir, para las bombas de calor geotérmicas se tomará el valor de la potencia de calefacción B0W35 y para las bombas de calor aerotérmicas el valor de potencia de calefacción A7W35. En aquellos casos donde la potencia Ps no se pueda justificar en base a dicha norma, se presentará un informe firmado por técnico competente o empresa instaladora que justifique dicha potencia.»

Honako hau adierazi behar du:

Debe decir:

«Aerotermiako, geotermiako eta hidrotermiako ereduzko jarduketetarako, instalazioaren Sp potentzia gisa hartuko da, UNE-EN 14511 arauaren entseguei jarraikiz fabrikatzailearen fitxa teknikotik edo zehaztapenetatik ateratako potentzia. Sp potentzia arau horretan oinarrituta justifikatzea ezinezkoa denean, eskumeneko teknikari batek edo enpresa instalatzaile batek sinatutako txosten bat aurkeztuko da, potentzia hori justifikatzeko.»

«Para las actuaciones tipo de aerotermia, geotermia e hidrotermia se tomará como potencia Ps de la instalación la potencia extraída de la ficha técnica o especificaciones del fabricante de acuerdo con los ensayos de la norma UNE-EN 14511. En aquellos casos donde la potencia Ps no se pueda justificar en base a dicha norma, se presentará un informe firmado por técnico competente o empresa instaladora que justifique dicha potencia.»

3.– Pizgarri-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1320 (40/42) orrialdean, «1. pizgarri-programa: Kostu subentzionagarrien definizioa eta laguntzaren kalkulua» epigraferako, «Gehieneko kostu subentzionagarriak, erreferentziazko kostuak eta laguntzen zenbatekoa» III. eranskineko «Kostu subentzionagarriak eta laguntzen kalkulua» IIIE.2 atalaren barruan,

3.– En la página 2022/1320 (40/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, para el Programa de incentivos 1: Definición de costes subvencionables y cálculo de la ayuda, dentro del apartado AIII.2 Costes Subvencionables y cálculo de las ayudas del Anexo III. Costes subvencionables máximos, costes de referencia y cuantía de las ayudas,

Hau dioen tokian:

Donde dice:

« Edozein kasutan ere, hibridazioan parte hartzen duten teknologia desberdinetako zentral guztien potentzien baturak, gehieneko laguntza kalkulatzeari begira, ezin izango du produkzio-potentziako 1 MW-ko muga gainditu, eta, horrekin batera, trukatzeko azpiestazio guztien –berrien edo egungoen– baturak ere ezin izango du 1 MW-ko muga hori gainditu. Hibridazioa eguzki termikoko tipologiarekin bada, instalazio horren produkzio-potentzia ez da zenbatuko 1 MW-ko muga horri begira.»

« En todo caso, la suma de las potencias de todas las centrales de las diferentes tecnologías que participen en la hibridación, a efectos del cálculo de la ayuda máxima, no podrá superar 1 MW de potencia de producción ni igualmente la suma de todas las potencias de todas las subestaciones de intercambio, nuevas o existentes, podrá superar 1 MW. Si la hibridación es con tipología solar térmica, no computará la potencia de producción de dicha instalación a efectos del límite de 1 MW.»

Honako hau adierazi behar du:

Debe decir:

«Edozein kasutan ere, hibridazioan parte hartzen duten teknologia desberdinetako zentral guztien potentzien baturak, gehieneko laguntza kalkulatzeari begira, ezin izango du produkzio-potentziako MW 1eko muga gainditu, eta, horrekin batera, trukatzeko azpiestazio guztien baturak ere ezin izango du MW 1eko muga hori gainditu. Hibridazioa eguzki termikoko tipologiarekin bada, instalazio horren produkzio-potentzia ez da zenbatuko MW 1eko muga horri begira.»

«En todo caso, la suma de las potencias de todas las centrales de las diferentes tecnologías que participen en la hibridación, a efectos del cálculo de la ayuda máxima, no podrá superar 1 MW de potencia de producción, ni igualmente la suma de todas las potencias de todas las subestaciones de intercambio podrá superar 1 MW. Si la hibridación es con tipología solar térmica, no computará la potencia de producción de dicha instalación a efectos del límite de 1 MW.»

4.– Pizgarri-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1320 (41/42) orrialdean, «2. pizgarri-programa: Kostu subentzionagarrien definizioa eta laguntzaren kalkulua» epigrafearen barruan, «Teknologia berriztagarriagatiko jarduketa subentzionagarriak» taula aldatzen da, «Gehieneko kostu subentzionagarriak, erreferentziazko kostuak eta laguntzen zenbatekoa» III. eranskineko «Kostu subentzionagarriak eta laguntzen kalkulua» IIIE.A2 atalaren barruan,

4.– En la página 2022/1320 (41/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, se modifica la tabla «Actuaciones subvencionables por tecnología renovable» dentro del epígrafe Programa de incentivos 2: Definición de costes subvencionables y cálculo de la ayuda en el apartado AIII.A2 Costes subvencionables y cálculo de ayudas del Anexo III. Costes subvencionables máximos, costes de referencia y cuantía de las ayudas, que queda redactado como sigue:

«Teknologia berriztagarriagatiko jarduketa subentzionagarriak.

«Actuaciones subvencionables por tecnología renovable

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

5.– Pizgarri-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1320 (9/42) orrialdean, 4.3 ataleko lehen paragrafoan:

5.– En la página 2022/1320 (9/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, en el primer párrafo del apartado 4.3,

Hau dioen tokian:

Donde dice:

«4.3. Pizgarri-programa honek pizgarri-izaera duenez, laguntza-eskaeraren erregistro-dataren ondoren hasitako jarduketak onartuko dira bakarrik 1. programaren kasuan, eta 1124/2021 Errege Dekretua BOEn argitaratu zen dataren (2022ko abenduaren 22a) ondoren hasitakoak 2. programaren kasuan.»

«4.3. Dado el carácter incentivador de este Programa de incentivos, solo se admitirán actuaciones iniciadas con posterioridad a la fecha de registro de la solicitud de la ayuda en el caso del Programa 1 y con posterioridad a la fecha de publicación del RD 1124/2021 en el BOE (22 de diciembre de 2022) en el caso del Programa 2.»

Honako hau adierazi behar du:

Debe decir:

«4.3. Pizgarri-programa honek pizgarri-izaera duenez, laguntza-eskaeraren erregistro-dataren ondoren hasitako jarduketak onartuko dira bakarrik 1. programaren kasuan, eta 1124/2021 Errege Dekretua BOEn argitaratu zen dataren (2021eko abenduaren 22a) ondoren hasitakoak 2. programaren kasuan.»

«4.3. Dado el carácter incentivador de este Programa de incentivos, solo se admitirán actuaciones iniciadas con posterioridad a la fecha de registro de la solicitud de la ayuda en el caso del Programa 1 y con posterioridad a la fecha de publicación del RD 1124/2021 en el BOE (22 de diciembre de 2021) en el caso del Programa 2.»

6.– Pizgarri-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1320 (8/42) orrialdean, «Laguntzen azken hartzaileak» 2. oinarrian, 2.7 epigrafe berri bat erantsi da, honako eduki honekin:

6.– En la página 2022/1320 (8/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, dentro de la Base 2 – Destinatarios últimos de las ayudas, se añade un nuevo epígrafe 2.7 con el siguiente contenido:

«2.7 Udalek, diputazio probintzialek edo erakunde baliokideek, Espainiako udalerrien mankomunitate edo elkarteek, uharteko kabildo eta kontseiluek, eta dagokion tokiko edo autonomia-erkidegoko administrazioari lotutako edo haren mendeko zuzenbide publikoko erakundeek eta erakunde publikoek, laguntzan azken hartzaile izateko aukera izango dute, zerbitzu-sektoreko, edo, nortasun juridikorik izan gabe ere, dagozkion jarduketa subentzionagarriak gauza ditzaketen beste produkzio-sektore batzuetako instalazioetako jabe diren pertsona juridiko publiko edo pribatuen elkarteen ordezkari gisa, betiere, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 11.3 artikuluko bigarren paragrafoan ezarritakoa bete beharko delarik. Kasu horretan, dagokion eskaera 1. pizgarri-programarako aurkeztu beharko da, eta programa horren muga eta baldintzak aplikatuko dira. Ordezkatutako subjektuen artean diferentziarik bada, jaso beharreko laguntzetan baldintza eta intentsitate desberdinak dakartzatenak, horietako bakoitzerako eskaera independenteak formalizatu beharko dira.

«2.7 Los ayuntamientos, las diputaciones provinciales o las entidades equivalentes y las mancomunidades o agrupaciones de municipios españoles, cabildos y consejos insulares, y cualesquiera organismos públicos y entidades de derecho público vinculados o dependientes tanto de la administración local como autonómica correspondiente, podrán acceder a la condición de destinatarios últimos de las ayudas como representantes de agrupaciones de personas jurídicas, públicas o privadas, propietarios de instalaciones del sector servicios u otros sectores de la economía previstos por los programas de incentivos aprobados por este Real Decreto que, aun careciendo de personalidad jurídica, puedan llevar a cabo la ejecución de las correspondientes actuaciones subvencionables correspondientes, debiendo cumplirse, en todo caso, lo dispuesto por el párrafo segundo del artículo 11.3 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre. En este caso, la solicitud correspondiente deberá presentarse al programa de incentivos 1, siendo de aplicación los límites y condiciones de dicho programa. Cuando entre los sujetos representados existan diferencias que impliquen distintas condiciones e intensidades en las ayudas a percibir, deberán formalizarse solicitudes independientes para cada una de ellas.

Kasu horietan, horiek ordezkatuz diharduen azken hartzaileak aurkeztu beharko d(it)u, ordezkatu bakoitzari legozkiokeen programetarako laguntza-eskaera(k).»

En estos casos, el destinatario último que actúa en representación deberá presentar la solicitud o solicitudes de ayuda a los programas que le corresponderían a cada representado.»

7.– Aipatutako pizgarri-programa arautzen duten Oinarrietako 2022/1320 orrialdean (36/42), «Azken erabiltzaileei eskatu beharreko dokumentazioa» II. eranskineko «Egindako jarduketak justifikatzeko eskatutako dokumentazioa» IIE.2 atalaren barruan,

7.– En la página 2022/1320 (36/42) de las Bases que rigen el mencionado programa de incentivos, dentro del apartado AII.2 Documentación requerida para justificar las actuaciones realizadas del Anexo II. Documentación a requerir a los destinatarios finales,

Hau dioen tokian:

Donde dice:

«m)»

«m)»

Honako hau adierazi behar du:

Debe decir:

«m) 100.000 eurotik beherako laguntza eman zaien proiektuetarako ezin izango da justifikazio-kontu sinplifikaturik aurkeztu, eta aurreko puntuetan azaldutako justifikazio-dokumentuak aurkezteko betebeharra bete beharko da.»

«m) Para los proyectos con una ayuda concedida inferior a 100.000 euros no se podrá entregar cuenta justificativa simplificada ni se exime de la obligación de aportar la documentación justificativa expuesta en los puntos anteriores.»

Bigarrena.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren antolarauei buruzko legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 49.2 artikuluari jarraikiz, Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian osorik argitaratzea.

Segundo.– De conformidad con el artículo 49.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, proceder a la publicación íntegra en el Boletín Oficial del País Vasco de la presente Resolución.

Hirugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– Esta Resolución entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Laugarrena.– Ebazteke duden laguntza-eskaerak, eskaera aurkeztean programa arautzeko indarrean dauden oinarriei jarraikiz ebatziko dira, Ebazpen honetan jasota egonik, Programa honen espediente guztiei aplikatzekoak diren alderdi osagarri edo prozedura-alderdi guztiei kalte egin gabe (5. eta 7. aldaketak), laguntza-eskaera aurkeztu zen data edozein izanik ere.

Cuarto.– Las solicitudes de ayuda pendientes de resolución se resolverán con sujeción a las bases reguladoras del programa que estuvieran en vigor al momento de presentarse la solicitud, sin perjuicio de aquellos aspectos accesorios o procedimentales previstos en esta Resolución (modificaciones números 5 y 7) que resultarán de aplicación a todos los expedientes de este Programa con independencia de la fecha en la que fue presentada la solicitud de ayuda.

Bosgarrena.– Ebazpen honek bide administratiboa agortzen du; hortaz, nahi izanez gero, berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio EEEko zuzendari nagusiari, EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita hilabeteko epean, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da Bilboko Administrazioarekiko Auzietarako auzitegietan, EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita bi hilabeteko epean.

Quinto.– Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, podrá interponerse, con carácter potestativo, recurso de reposición ante el Director General del EVE en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV, o recurso contencioso-administrativo ante los juzgados de lo Contencioso-Administrativo de Bilbao, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Bilbao, 2022ko ekainaren 30a.

En Bilbao, a 30 de junio de 2022.

Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusia,

El Director General del Ente Vasco de la Energía,

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental