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Boletin Oficial del País Vasco

137. zk., 2022ko uztailaren 15a, ostirala

N.º 137, viernes 15 de julio de 2022


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OTRAS DISPOSICIONES

ENERGIAREN EUSKAL ERAKUNDEA
ENTE VASCO DE LA ENERGÍA
3235
3235

EBAZPENA, 2022ko ekainaren 30ekoa, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, zeinaren bidez honako ebazpen hau aldatzen baita: Ebazpena, 2022ko martxoaren 1ekoa, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, zeinaren bidez, errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntza-programaren oinarri arautzaileak onartzen eta argitaratzen baitira eta horien deialdia egiten baita, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan.

RESOLUCIÓN de 30 de junio de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, de modificación de la Resolución, de 1 de marzo de 2022, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

1.– Europako Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan autonomia-erkidegoei eta Ceutako eta Melillako hiriei errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntzak zuzenean ematea onartzen duen azaroaren 16ko 983/2021 Errege Dekretuaren bitartez (2021eko azaroaren 17an argitaratu zen, 275. zenbakiko Estatuko Aldizkari Ofizialean), errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntzak emateko oinarri arautzaileak ezarri ziren.

1.– Mediante Real Decreto 983/2021, de 16 de noviembre, por el que se aprueba la concesión directa a las comunidades autónomas y a las ciudades de Ceuta y Melilla de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, publicado en el Boletín Oficial del Estado n.º 275, de fecha 17 de noviembre de 2021, se establecieron las bases reguladoras para la concesión de ayudas a la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario.

2.– 2022ko martxoaren 11n, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkariaren 51. zenbakian, 2022ko martxoaren 1eko Ebazpena argitaratu zen, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia-planaren esparruan, errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntza-programaren oinarri arautzaileak onartzen eta argitaratzen dituena eta horien deialdia egiten duena, eta 983/2021 Errege Dekretuan jasotakoa gauzatzen eta aurrera eramaten duena.

2.– Con fecha 11 de marzo de 2022 se publicó en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 51, la Resolución, de 1 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia que materializa y lleva a efecto lo recogido en el Real Decreto 983/2021.

Geroago, 2022ko martxoaren 4an, 2022ko martxoaren 4ko Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu zen, 54. zenbakian, Europako Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan, autonomia-erkidegoei eta Ceutako eta Melillako hiriei errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntzak zuzenean ematea onartzen duen azaroaren 16ko 983/2021 Errege Dekretuaren huts-zuzenketa.

Posteriormente, el día 4 de marzo de 2022 se publicó en el Boletín Oficial del Estado n.º 54, de fecha 4 de marzo de 2022, la corrección de errores del Real Decreto 983/2021, de 16 de noviembre, por el que se aprueba la concesión directa a las comunidades autónomas y a las ciudades de Ceuta y Melilla de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

Azkenik, 2022ko martxoaren 16an, 2022ko martxoaren 16ko Estatuko Aldizkari Ofizialean, 64. zenbakian, martxoaren 15eko 188/2022 Errege Dekretua argitaratu zen, Europako Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan autonomia-erkidegoei eta Ceutako eta Melillako hiriei errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntzak zuzenean ematea onartzen duen azaroaren 16ko 983/2021 Errege Dekretua aldatzen duena.

Por último, el día 16 de marzo de 2022 se publicó en el Boletín Oficial del Estado n.º 64, de fecha 16 de marzo de 2022, el Real Decreto 188/2022, de 15 de marzo, por el que se modifica el Real Decreto 983/2021, de 16 de noviembre, por el que se aprueba la concesión directa a las comunidades autónomas y a las ciudades de Ceuta y Melilla de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

2022ko martxoaren 11n, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkariaren 51. zenbakian argitaratu zen Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2022ko martxoaren 1eko Ebazpenak, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia-planaren esparruan errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntza-programaren oinarri arautzaileak onartzen eta argitaratzen dituenak eta horien deialdia egiten duenak, azaroaren 16ko 983/2021 Errege Dekretu horretan aurreikusitako baldintzak bete behar dituenez, laguntzen programaren oinarri arautzaileak aldatu behar dira, azaroaren 16ko 983/2021 Errege Dekretuan aldatutakoaren arabera.

Toda vez que la Resolución, de 1 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, publicada en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 51, de 11 de marzo de 2022, se debe atener a las condiciones previstas en el citado Real Decreto 983/2021, de 16 de noviembre, se debe proceder a la modificación de las bases reguladoras del programa de ayudas en los términos que a su vez ha sido modificado el Real Decreto 983/2021, de 16 de noviembre.

3.– Gainera, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2022ko martxoaren 1eko Ebazpenaren testuan zenbait huts eta omisio atzeman dira, eta zuzendu egin behar dira.

3.– Además, se han advertidos ciertos errores y omisiones en el texto de la Resolución de 1 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía (EVE) que proceder a subsanar.

Horregatik guztiagatik, honako hau

Por todo lo anteriormente expuesto,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2022ko martxoaren 1eko Ebazpena aldatzea, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planaren esparruan, errepide bidezko garraio-zerbitzuak ematen dituzten enpresa pribatuen bidaiari eta salgaien garraio-flotak, bai eta garraio pribatu osagarriak egiten dituzten enpresenak ere, eraldatzeko laguntza-programaren oinarri arautzaileak onartzen eta argitaratzen dituena eta horien deialdia egiten duena; honela aldatzen da:

Primero.– Modificar la Resolución de 1 de marzo de 2022, del Director General del Ente Vasco de la Energía, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas para la transformación de flotas de transporte de viajeros y mercancías de empresas privadas prestadoras de servicios de transporte por carretera, así como de empresas que realicen transporte privado complementario, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en los siguientes términos:

1.– Laguntzen programa hori arautzen duten oinarrien 2022/1165 (38/20) orrialdean, I. Eranskineko 1. atalean, (2), (3) eta (4) zenbakidun goi-indizeekin identifikatutako oharrak, orri horren oineko ohar gisa argitaratu behar dira, eta 1. atala, a) letra, eta i) eta ii) azpiatalak honela idatziko dira:

1.– En la página 2022/1165 (20/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en el apartado 1 del Anexo I, las notas identificadas con números superíndice (2), (3) y (4) deben publicarse como notas al pie de dicha página, quedando el apartado 1, letra a), subapartados i) e ii), redactados de la siguiente manera

«1. Programa honen aplikazioaren xedeetarako, ibilgailu kategoria(2) eta klaseei(3) buruzko definizio hauek hartuko dira kontuan:

«1. A efectos de aplicación de este Programa, se tendrán en cuenta las siguientes definiciones de categorías(2) y clases(3) de vehículos:

a) M kategoria, nagusiki bidaiarien eta haien ekipajearen garraiorako diseinatutako eta fabrikatutako motor-ibilgailuak, honako hauek barne:

a) categoría M, que comprende los vehículos de motor diseñados y fabricados principalmente para el transporte de pasajeros y su equipaje, incluyendo:

i) M2 kategoria: gidariarenaz gain esertzeko zortzi plazatik gora duten motor-ibilgailuak, gehienez 5 tonako gehieneko masa(4) dutena, motor-ibilgailu horiek zutikako bidaiarientzako tokia izan edo ez izan.

i) categoría M2: vehículos de motor que tengan más de ocho plazas de asiento además de la del conductor y cuya masa máxima(4) no sea superior a 5 toneladas, independientemente de que dichos vehículos de motor tengan o no espacio para pasajeros de pie.

ii) M3 kategoria: gidariarenaz gain esertzeko zortzi plazatik gora duten motor-ibilgailuak, gehienez 5 tonako gehieneko masa dutenak, motor-ibilgailu horiek zutikako bidaiarientzako tokia izan edo ez izan.»

ii) categoría M3: vehículos de motor que tengan más de ocho plazas de asiento además de la del conductor y cuya masa máxima sea superior a 5 toneladas, independientemente de que dichos vehículos de motor tengan o no espacio para pasajeros de pie»

2.– Laguntzen programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1165 (38/21) orrialdean, I. Eranskineko «1. jarduera - Txatar bihurtzea» atalaren hirugarren paragrafoan,

2.– En la página 2022/1165 (21/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en el párrafo tercero del apartado Actividad 1 – Achatarramiento del Anexo I.

Hau dio:

Donde dice:

«(30) ibilgailuko muga hori indarrean egongo da Aldi Baterako Esparru Nazionalak indarrean jarraitzen duen bitartean, 983/2021 EDaren 3.15 artikuluan jasota dagoen bezala».

«Este límite de (30) vehículos estará vigente mientras permanezca en vigor el Marco Nacional Temporal tal y como figura en el artículo 3.15 del RD 983/2021».

Baina hau esan behar du:

Debe decir:

«(30) ibilgailuko muga hori indarrean egongo da Aldi Baterako Esparru Nazionalak indarrean jarraitzen duen bitartean, 983/2021 EDaren 3.2.a) artikuluan jasota dagoen bezala».

«Este límite de (30) vehículos estará vigente mientras permanezca en vigor el Marco Nacional Temporal tal y como figura en el artículo 3.2.a) del RD 983/2021».

3.– Laguntza-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1165 (38/15) orrialdean, «Laguntzen azken hartzaileen betebeharrak» 11. oinarriaren h) epigrafean,

3.– En la página 2022/1165 (15/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en epígrafe h) de la Base 11 - Obligaciones de los destinatarios últimos de las ayudas,

Hau dio:

Donde dice:

«h. Egindako jarduketa eta jasotako laguntzaren aplikazioa egiaztatzen duten jatorrizko dokumentuak gordetzea, egiaztatzeko, kontrolatzeko eta ikuskatzeko dagozkien jarduketen xede izan daitezkeela kontuan hartuta. Dokumentuen erabilgarritasuna, Europako funtsei aplikatzekoa den araudian –eta, bidezko bada, Finantza Erregelamenduaren 132. artikuluan– ezarritakoari lotuko zaio.»

«h. Conservar los documentos originales, justificativos de la actuación realizada y la aplicación de la ayuda recibida, en tanto puedan ser objeto de las actuaciones de comprobación, control y fiscalización correspondientes. La disponibilidad de los documentos se ajustará a lo dispuesto en la reglamentación aplicable a los fondos europeos y, en su caso, en el artículo 132 del Reglamento Financiero.»

Baina hau esan behar du:

Debe decir:

«h. Egindako jarduketa eta jasotako laguntzaren aplikazioa egiaztatzen duten jatorrizko dokumentuak gordetzea, egiaztatzeko, kontrolatzeko eta ikuskatzeko dagozkien jarduketen xede izan daitezkeela kontuan hartuta. Emandako laguntzei buruzko dokumentazio guztia gordetzeko epea hamar urtekoa izango da laguntza ematen den egunaz geroztik, 2013ko abenduaren 18ko Batzordearen (EB) 1407/2013 Erregelamenduaren 6. artikuluko 4. atalean; apirilaren 2ko SA. 56851 (2020/N) Erabakian Europako Batzordeak onartutako Aldi Baterako Esparru Nazionalaren 14.9 puntuan eta haren aldaketetan; 2014ko ekainaren 17ko Batzordearen (EB) 651/2014 Erregelamenduaren 12. artikuluan; eta Europako Batzordearen SA. 63113 (2021/N) Erabakiaren 2.9 puntuan ezarritakoaren arabera.»

«h. Conservar los documentos originales, justificativos de la actuación realizada y la aplicación de la ayuda recibida, en tanto puedan ser objeto de las actuaciones de comprobación, control y fiscalización correspondientes. El plazo de conservación de toda la documentación respecto de las ayudas otorgadas será de diez años desde la fecha de concesión, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 6 apartado 4 del Reglamento (UE) n.º 1407/2013 de la Comisión, de 18 de diciembre de 2013; el punto 14.9 del Marco Nacional Temporal aprobado por la Comisión Europea en su Decisión SA.56851(2020/N) de 2 de abril, y sus modificaciones; el artículo 12 del Reglamento (UE) 651/2014 de la Comisión, de 17 de junio de 2014; y, el punto 2.9 de la Decisión de la Comisión Europea SA.63113 (2021/N).»

4.– Laguntza-programa hori arautzen duten oinarrien 2022/1165 (38/6) orrialdean, «Azken hartzaileak» 2. oinarriaren 1. atalaren 1. paragrafoaren edukia aldatu da:

4.– En la página 2022/1165 (6/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, se modifica el contenido del primer párrafo del apartado 1 de la Base 2 – Destinatarios últimos:

Hau dio:

Donde dice:

«2.1. Programa honen 4. oinarrian araututako inbertsioetarako laguntzen azken hartzaileak izango dira, betiere egoitza fiskala EAEn badute eta dokumentu honetan jasotako gainerako baldintzak betetzen badituzte, baimen hauetako baten jabe diren pertsona fisikoak (autonomoak) edo juridikoak, dagokion baimenak indarrean egon behar duelarik laguntzak eskatzen diren egunean:»

«2.1. Serán destinatarios últimos de las ayudas a inversiones reguladas en la Base 4 de este Programa, siempre que tengan su residencia fiscal en la CAE y cumplan con las restantes condiciones indicas en este documento, las personas físicas (autónomos) o jurídicas que sean titulares de alguna de las siguientes autorizaciones en vigor a la fecha de solicitud de las ayudas:»

Baina hau esan behar du:

Debe decir:

«2.1. Programa honen 4. oinarrian araututako inbertsioetarako laguntzen azken hartzaileak izango dira, betiere egoitza fiskala EAEn badute eta dokumentu honetan jasotako gainerako baldintzak betetzen badituzte, baimen hauetako baten jabe diren pertsona fisikoak (autonomoak) edo juridikoak –dagokion baimenak indarrean egon behar du laguntzak eskatzen diren egunean–, eta laguntza eskatzen den egunean autobuseko hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen duten pertsona juridiko pribatuak, baldin eta baimen horietako bat lortzetik salbuetsita badaude:»

«2.1. Serán destinatarios últimos de las ayudas a inversiones reguladas en la Base 4 de este Programa, siempre que tengan su residencia fiscal en la CAE y cumplan con las restantes condiciones indicas en este documento, las personas físicas (autónomos) o jurídicas que sean titulares de alguna de las siguientes autorizaciones en vigor a la fecha de solicitud de las ayudas y las personas jurídicas privadas que a la fecha de solicitud de la ayuda presten el servicio público de transporte urbano en autobús, y estuvieran exentas de la obtención de alguna de las citadas autorizaciones:»

5.– Laguntza-programa hori arautzen duten Oinarrien 2022/1165 (38/22) orrialdean, I. Eranskineko «1. jarduera - Txatar bihurtzea» atalaren azken-aurreko paragrafoan,

5.– En la página 2022/1165 (22/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en el penúltimo párrafo del apartado Actividad 1 - Achatarramiento» del Anexo I.

Hau dio:

Donde dice:

«Txatar bihurtu beharreko ibilgailuak M2, M3, N2 edo N3 kategoriakoa izan beharko du, eta Espainian matrikulatuta egon 2019ko urtarrilaren 1a baino lehen. Gainera, eta haren kategoria edozein izanik ere, txatar bihurtu beharreko ibilgailuak, 2.1 Oinarrian aipatutako garraio-baimenetako bati atxikita egon beharko du, laguntzaren eskaera-dataren aurreko bi (2) urteetan.»

«El vehículo a achatarrar deberá ser de categoría M2, M3, N2 o N3, y estar matriculado en España con anterioridad al 1 de enero de 2019. Adicionalmente, e independientemente de su categoría, el vehículo a achatarrar deberá haber estado adscrito a una autorización de transporte de las referidas en la Base 2.1 en los dos (2) años anteriores a la fecha de solicitud de la ayuda.:»

Baina hau esan behar du:

Debe decir:

«Txatar bihurtu beharreko ibilgailuak M2, M3, N2 edo N3 kategoriakoa izan beharko du, eta Espainian matrikulatuta egon 2019ko urtarrilaren 1a baino lehen. Gainera, eta haren kategoria edozein izanik ere, txatar bihurtu beharreko ibilgailuak, 2.1 Oinarrian aipatutako garraio-baimenetako bati atxikita egon beharko du, laguntzaren eskaera-dataren aurreko bi (2) urteetan, edo, laguntza-eskaeraren egunean autobuseko hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen duten eta baimen horietako bat lortzetik salbuetsita dauden pertsona juridiko pribatuen kasuan, laguntza-eskaeraren egunaren aurreko bi (2) urteetan hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen jardun izana egiaztatu beharko da.»

«El vehículo a achatarrar deberá ser de categoría M2, M3, N2 o N3, y estar matriculado en España con anterioridad al 1 de enero de 2019. Adicionalmente, e independientemente de su categoría, el vehículo a achatarrar deberá haber estado adscrito a una autorización de transporte de las referidas en la Base 2.1 de este Programa en los dos (2) años anteriores a la fecha de solicitud de la ayuda, o en el caso de personas jurídicas privadas que a la fecha de solicitud de la ayuda presten el servicio público de transporte urbano en autobús y estuvieran exentas de la obtención de alguna de las citadas autorizaciones, haber estado prestando servicio público de transporte urbano en los dos (2) años anteriores a la fecha de solicitud de la ayuda.»

6.– Aipatutako laguntza-programa arautzen duten oinarrietako 2022/1165 orrialdeetan (33-34/39), I. Eranskineko «Laguntza-eskaera egiteko eskatutako dokumentazioa» 1. ataleko j) epigrafearen edukia aldatzen da, eta honela idatziko da:

6.– En las páginas 2022/1165 (33-34/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, se modifica el contenido del epígrafe j).a del Apartado 1 – Documentación requerida para formalizar la solicitud de ayuda del Anexo I que tendrá el siguiente literal

«j) Laguntza-eskaerari lotutako jarduerari buruzko dokumentazioa:

«j) Documentación relativa a la actividad por la que se solicite la ayuda:

a. 1. jarduerarako:

a. Para la Actividad 1:

• Gutxienez, honako hauek zehaztuko dira: txatar bihurtu beharreko ibilgailuaren marka, izen komertziala, bastidore-zenbakia eta matrikula; laguntzaren xede den ibilgailuaren kategoria eta motorizazioa; eta eskatutako laguntzaren zenbatekoa.

• Se detallará, al menos, la marca, denominación comercial, número de bastidor y matrícula del vehículo a achatarrar, categoría y motorización del vehículo objeto de la ayuda, así como el importe de la ayuda solicitada.

• Ibilgailuaren zirkulazio-baimenaren kopia aurkeztuko da, non lehen matrikulazioaren data, Espainiako matrikulazio-data eta emate-data adieraziko diren. Dokumentu horietako edozeinen faltan, ibilgailuaren historialaren berri ematen duen Trafiko Zuzendaritza Nagusiaren txostena aurkeztuko da.

• Se aportará copia del Permiso de Circulación del vehículo donde conste su fecha de primera matriculación, fecha de matriculación en España y fecha de expedición. En ausencia de cualquiera de estos documentos, se aportará el Informe de la Dirección General de Tráfico con el historial del vehículo.

• Ibilgailuaren IAT txartelaren (fitxa teknikoa) kopia aurkeztu beharko da, eta bertan txatar bihurtu beharreko ibilgailuaren Euro araudia jasoko da. IAT txartelean (fitxa teknikoa) jasota ez badago edo eskatzaileak ezin badu egiaztatu, ibilgailuaren Euro kategoria ibilgailuaren fabrikazio-datan baimendutako txikiena dela hartuko da kontuan.

• Se aportará copia de la Tarjeta ITV (ficha técnica) del vehículo en la que conste la normativa Euro del vehículo a achatarrar. En el caso de que no conste en la Tarjeta ITV (ficha técnica), o que no se pueda acreditar por parte del solicitante, se considerará que la categoría Euro del vehículo es la más baja de la permitida en su fecha de fabricación.

• Txatar bihurtu beharreko ibilgailuaren Trakzio Mekanikoko Ibilgailuen Zergaren azken ordainagiriaren kopia aurkeztuko da, behar bezala ordainduta.

• Se aportará copia del último recibo del Impuesto de Vehículos de Tracción Mecánica del vehículo a achatarrar, debidamente abonado.

• Laguntzaren azken hartzailea, gutxienez laguntzaren eskaera-dataren aurreko bi (2) urteetan, txatar bihurtu beharreko ibilgailuaren titularra dela adierazten duen egiaztagiriaren kopia aurkeztuko da.

• Se aportará copia del documento mediante el cual se acredite que el destinatario último de la ayuda ostenta la titularidad del vehículo a achatarrar al menos durante los dos (2) años anteriores a la fecha de solicitud de la ayuda.

Laguntza-eskaeraren egunean autobuseko hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen duten eta 21.1 Oinarrian aipatutako baimenetako bat lortzetik salbuetsita dauden pertsona juridiko pribatuen kasuan, dagokion Toki Erakundearen eskumeneko organoaren ziurtagiria aurkeztuko da, txatar bihurtu beharreko ibilgailuak, gutxienez laguntza-eskaeraren egunaren aurreko bi (2) urteetan, hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen jardun duela bermatzen duena.»

En el caso de personas jurídicas privadas que a la fecha de solicitud de la ayuda presten el servicio público de transporte urbano en autobús y estuvieran exentas de la obtención de alguna de las autorizaciones citadas en la Base 2.1, se aportará certificado del órgano competente de la correspondiente Entidad local que garantice que el vehículo a achatarrar ha estado prestando el servicio público de transporte urbano, al menos, en los dos (2) años anteriores a la fecha de solicitud de la ayuda.»

7.– Aipatutako laguntza-programa arautzen duten oinarrietako 2022/1165 orrialdean (38/34), II. Eranskineko «Laguntza-eskaera egiteko eskatutako dokumentazioa» 1. atalean, p) epigrafe berri bat erantsi da, honako eduki hau izango duena:

7.– En la página 2022/1165 (35/39) de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, al final del apartado 1 – Documentación requerida para formalizar la solicitud de ayuda del Anexo II, se añade un nuevo epígrafe p) que tendrá el siguiente contenido:

«p) Laguntza-eskaeraren egunean autobuseko hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen duten eta 2.1 Oinarrian aipatutako baimenetako bat lortzetik salbuetsita dauden pertsona juridiko pribatuen kasuan, dagokion toki-erakundearen eskumeneko organoaren ziurtagiria aurkeztuko da, hiri-garraioko zerbitzu publikoa eman izana egiaztatzen duena, Oinarri horretan adierazitakoari jarraikiz.»

«p) Para las personas jurídicas privadas que a la fecha de solicitud de la ayuda presten el servicio público de transporte urbano en autobús y estuvieran exentas de la obtención de alguna de las autorizaciones citadas en la Base 2.1, certificación expedida por el órgano competente de la correspondiente entidad local que acredite la prestación del servicio público de transporte urbano, en los términos indicados en la mencionada Base.»

Bigarrena.– Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 49.2 artikuluari jarraikiz, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian osorik argitaratzea.

Segundo.– De conformidad con el artículo 49.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, proceder a la publicación íntegra en el Boletín Oficial del País Vasco de la presente Resolución.

Hirugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

Tercero.– Esta Resolución entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Laugarrena.– Ebazteke duden laguntza-eskaerak eskaera aurkeztean programa arautzeko indarrean dauden oinarriei jarraikiz ebatziko dira, ebazpen honetan jasota egonik, Programa honen espediente guztiei aplikatzekoak diren alderdi osagarri edo prozedura-alderdi guztiei kalterik egin gabe (1., 2. eta 3. aldaketak), laguntza-eskaera aurkeztu zen data edozein izanik ere.

Cuarto.– Las solicitudes de ayuda pendientes de resolución se resolverán con sujeción a las bases reguladoras del programa que estuvieran en vigor al momento de presentarse la solicitud, sin perjuicio de aquellos aspectos accesorios o procedimentales previstos en esta Resolución (modificaciones número 1, 2 y 3) que resultarán de aplicación a todos los expedientes de este Programa con independencia de la fecha en la que fue presentada la solicitud de ayuda.

Bosgarrena.– Ebazpen honek bide administratiboa agortzen du; hortaz, nahi izanez gero, berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio EEEko zuzendari nagusiari, EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita hilabeteko epean, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango da Bilboko Administrazioarekiko Auzietarako auzitegietan, EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita bi hilabeteko epean.

Quinto.– Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, podrá interponerse, con carácter potestativo, recurso de reposición ante el Director General del EVE en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV, o recurso contencioso-administrativo ante los juzgados de lo Contencioso-Administrativo de Bilbao, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Bilbao, 2022ko ekainaren 30a.

En Bilbao, a 30 de junio de 2022.

Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusia,

El Director General del Ente Vasco de la Energía,

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental