Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

137. zk., 2022ko uztailaren 15a, ostirala

N.º 137, viernes 15 de julio de 2022


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
3229
3229

AGINDUA, 2022ko ekainaren 10ekoa, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuarena, zeinaren bidez Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatzen baita Fundación Cultural Instituto Teológico de la Vida Religiosa izeneko fundazioaren estatutuetan egindako aldaketa.

ORDEN de 10 de junio de 2022, de la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno, por la que se inscribe en el Registro de Fundaciones del País Vasco la modificación de los estatutos de la fundación denominada Fundación Cultural Instituto Teológico de la Vida Religiosa.

2022ko apirilaren 11n, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko erregistroan telematikoki sartu zen Fundacion Cultural Instituto Teológico de la Vida Religiosa izeneko fundazioaren estatutuak aldatzeko eskritura publikoa, zeina 2022ko martxoaren 21ean egiletsi baitzen Luis Perez de Lazarraga Villanueva Gasteizko notario jaunaren aurrean (protokolo-zenbakia: 531).

En fecha 11 de abril de 2022 ha tenido entrada telemática en el Registro del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, la Escritura Pública de modificación de estatutos otorgada el 21 de marzo de 2022 por la fundación denominada Fundación Cultural Instituto Teológico de la Vida Religiosa, ante el Notario de Vitoria-Gasteiz, D. Luis Pérez de Lazárraga Villanueva, (número 531 de su protocolo).

Eskritura publiko horretan sartu zen fundazioaren patronatuko idazkaria den Patxi Otamendi Egiguren jaunak, presidentearen oniritziarekin, 2022ko urtarrilaren 21ean egindako ziurtagiria, patronatuak 2022ko urtarrilaren 20an egindako bilerarena. Bilera hartan, aho batez erabaki zen fundazioaren estatutuetako hainbat artikulu aldatzea: 1. (CONFER-i egindako erreferentzia sartzeko), 8.1. (Patronatuko kideen gehienezko kopurua 12ra handitzeko), 8.4. (Euskal Herriko Goi Mailako Batasunaren erreferentzia CONFER Euskadirekin ordeztea eta izendatutako pertsonak kargua onartzeko beharra jasotzea), 11.1. (Patronatuko kideak izendatzeko modua egungo errealitatera eta estatutuetara aldatzea), 12.1. (Patronatuko kide karguaren iraupena), 14.1. (Presidentea), 18.2. (Edozein pertsonak, pertsona erlijiosoez gain, fundazioaren zuzendaritza bere gain hartzeko aukera.

En la referenciada escritura pública se incorpora certificado expedido el día 21 de enero de 2022 por D. Patxi Otamendi Egiguren, Secretario del Patronato de la Fundación con el visto bueno de la Presidente, de la reunión del Patronato celebrada el día 20 de enero de 2022, en la que se adoptaron por unanimidad el acuerdo de modificar los siguientes artículos de la Fundación: 1 (para incluir la referencia a CONFER), 8.1 (para aumentar el número máximo de miembros del Patronato a 12), 8.4 (sustitución de la referencia a la Unión de Superiores Mayores de Euskal Herria, por CONFER Euskadi y para incluir la necesidad que la persona nombrada acepte el cargo), 11.1 (modificar la forma de nombramiento de las personas miembros del Patronato a la realidad actual y a los propios estatutos),12.1 (duración del cargo de Patrono), 14.1 (Presidencia) y 18.2 (incluir la posibilidad que cualquier persona, además de las personas religiosas, pueda asumir la Dirección de la Fundación).

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuak eman behar du agindu bidez, estatutuak aldatzeko espediente honi buruzko ebazpena, honako arau hauetan xedatutakoarekin bat etorriz: Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babesletzaren eta Erregistroaren Erregelamendua onartzen duen uztailaren 23ko 115/2019 Dekretuaren 3.1.a) artikulua; Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzeko eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzeko lehendakariaren irailaren 6ko 18/2020 Dekretuaren 7.1.n) artikulua, eta Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen urtarrilaren 19ko 8/2021 Dekretuaren 3.1 artikulua.

Corresponde a la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno dictar, mediante Orden, la resolución del presente expediente de modificación estatutaria, en virtud de lo previsto en el artículo 3.1.a) del Decreto 115/2019, de 23 de julio, por el que se aprueba el Reglamento del Protectorado y del Registro de Fundaciones del País Vasco, artículo 7.1.n) del Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos y artículo 3.1 del Decreto 8/2021 de 19 de enero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Espedientearekin batera, funtsezkotzat jotzen diren dokumentu eta datu guztiak aurkeztu dira. Horrela, bereziki betetzen dira Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioei buruzko ekainaren 2ko 9/2016 Legearen 37. eta 51.2 artikuluetan eta Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babesletzaren eta Erregistroaren Erregelamendua onartzen duen uztailaren 23ko 115/2019 Dekretuaren 42. artikuluan eskatutako betekizunak. Gainera, estatutuetan egindako aldaketak bat datoz aplikatzekoak diren lege eta erregelamenduetan xedatutakoarekin.

Al presente expediente se han aportado cuantos datos y documentos se consideran esenciales, cumpliéndose especialmente los requisitos previstos en los artículos 37 y 51.2 de la Ley 9/2016, de 2 de junio, de Fundaciones del País Vasco y el artículo 42 del Decreto 115/2019, de 23 de julio, por el que se aprueba el Reglamento del Protectorado y del Registro de Fundaciones del País Vasco, ajustándose la modificación estatutaria practicada a las previsiones legales y reglamentarias que devienen de aplicación.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatzea, Agindu honen datarekin, Fundación Cultural Instituto Teologico de la Vida Religiosa izeneko fundazioaren estatutuetako artikulu hauen aldaketa: 1. (CONFER-en erreferentzia sartzeko), 8.1. (Patronatuko kideen gehienezko kopurua 12ra handitzeko), 8.4. (Euskal Herriko Goi Mailako Batasunaren erreferentzia CONFER Euskadirekin ordeztea eta izendatutako pertsonak kargua onartzeko beharra jasotzea), 11.1. (Patronatuko kideak izendatzeko modua egungo errealitatera eta estatutuetara aldatzea), 12.1. (Patronatuko kide karguaren iraupena), 14.1. (Presidentea), 18.2. (Edozein pertsonak, pertsona erlijiosoez gain, Fundazioaren Zuzendaritza bere gain hartzeko aukera izatea) artikuluak aldatzea. Fundazioaren patronatuak erabaki zuen aldaketak egitea, 2022ko urtarrilaren 20an; betiere, 2022ko martxoaren 21ean Luis Perez de Lazarraga Villanueva Gasteizko notario jaunaren aurrean (protokolo-zenbakia: 531).

Artículo único.– Inscribir en el Registro de Fundaciones del País Vasco la modificación de los artículos 1 (para incluir la referencia a CONFER), 8.1 (para aumentar el número máximo de miembros del Patronato a 12), 8.4 (sustitución de la referencia a la Unión de Superiores Mayores de Euskal Herria, por CONFER Euskadi y para incluir la necesidad que la persona nombrada acepte el cargo), 11.1 (modificar la forma de nombramiento de las personas miembros del Patronato a la realidad actual y a los propios estatutos),12.1 (duración del cargo de patrono), 14.1 (Presidencia) y 18.2 (incluir la posibilidad que cualquier persona, además de las personas religiosas, pueda asumir la Dirección de la Fundación) de los estatutos de la fundación denominada Fundación Cultural Instituto Teológico de la Vida Religiosa, acordada por el Patronato de la Fundación el 20 de enero de 2022, con la fecha de la presente Orden y en los términos previstos en la escritura pública otorgada el 21 de marzo de 2022, ante el Notario de Vitoria-Gasteiz, D. Luis Pérez de Lazárraga Villanueva, (número 531 de su protocolo).

XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea eta interesdunei bidaltzea.

Acordar la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco y remitir la misma a las personas interesadas.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari eta haren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez daiteke Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburu honen aurrean, hilabeteko epean, agindua jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean, agindua jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, cabrá interponer recurso potestativo de reposición ante esta Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación, o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su notificación.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko ekainaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de junio de 2022.

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua,

La Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno,

OLATZ GARAMENDI LANDA.

OLATZ GARAMENDI LANDA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental