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Boletin Oficial del País Vasco

122. zk., 2022ko ekainaren 24a, ostirala

N.º 122, viernes 24 de junio de 2022


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
2871
2871

AGINDUA, 2022ko ekainaren 16koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez arautzen baita aldi baterako irakasleen beharrak betetzeko zerrendako hautagaiei ikasturte-hasieran lanpostuak esleitzeko prozedura Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko herri-ikastetxeetan.

ORDEN de 16 de junio de 2022, del Consejero de Educación, por la que se regula el procedimiento de adjudicación de comienzo de curso de puestos de trabajo a candidatos y candidatas de la lista para la cobertura de necesidades temporales de personal docente en centros públicos no universitarios de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Ikasturte bakoitzaren hasieran irakasle-beharrak planifikatzeko eta identifikatzeko prozesu batzuk egin behar dira; eta, horretarako, langileak kudeatzeko prozedura batzuk garatu behar dira, eta horien guztien amaiera ikasturte hasierako esleipena da. Bertan, irakasleen lanpostuak esleitzen zaizkie behin betiko destinorik ez duten edo beteko ez duten karrerako funtzionarioei, hautaketa-prozesuetan hautatuak izan direnei eta ordezkogaien zerrendan daudenei. Prozedura honen bidez esleitzen diren lanpostuen iraupena ikasturte osokoa izango dela aurreikusten da, eta lanpostu horiek ez ditu plazaren titularrak beteko.

El comienzo de cada curso escolar supone la realización de una serie de procesos de planificación e identificación de necesidades de personal docente, que se materializa en el desarrollo de una serie de procedimientos de gestión de personal, cuyo colofón es la adjudicación de comienzo de curso. En la misma, se asignan los puestos de trabajo docentes a las personas funcionarias de carrera sin destino definitivo o que no van a desempeñarlo, a las que han resultado seleccionadas en los procesos selectivos y a las que forman parte de la lista de candidatos y candidatas a sustituciones. Los puestos de trabajo que se asignan mediante este procedimiento son aquellos cuya duración prevista sea la del curso escolar completo y que no se encuentren ocupados por su titular.

Azken urteotan urrats berriak egin dira ikasturte-hasierako esleipenean kudeaketa eraginkorragoa eta egokiagoa lortzeko, bai eta, oro har, sistemaren maila eta eremu guztietan sortzen diren langile-premiei erantzuteko ere.

A lo largo de estos últimos años se han venido dando nuevos pasos orientados a una gestión más eficaz y adecuada en la adjudicación de comienzo de curso, así como en la respuesta que, con carácter general, se debe dar a las necesidades de personal que se generan en todos los niveles y ámbitos del sistema.

Orain arte, modu jarraian egindako hiru prozesu desberdinen bitartez hautatzeen ziren lanpostuak, parte-hartzaileen izaeraren arabera. Lehenik eta behin, behin betiko destinorik ez zuten edo beteko ez zuten karrerako funtzionarioak esleitzeko prozedura egiten zen. Ondoren, praktikak egin behar zituzten langileei lanpostuak esleitzeko prozedura egiten zen. Azkenik, aurreko bi prozesuak egin ondoren libre geratzen ziren lanpostuak esleitzen ziren, eta plaza horiek ordezkogaien zerrendako langileei eskaintzen zitzaizkien. Prozesu bakoitzerako eskaera-prozedurak, esleipenaren behin-behineko ebazpena, erreklamazioen epea eta esleipenen behin betiko ebazpena egiten ziren.

Hasta ahora, la elección de puesto se venía realizando mediante una sucesión de procesos de adjudicaciones de puestos de trabajo convocadas en tres fases diferenciadas atendiendo a la condición de las personas participantes. En primer lugar, se realizaba el procedimiento de adjudicación del personal funcionario de carrera sin destino definitivo o que no iba a desempeñarlo. Posteriormente se realizaba el procedimiento de adjudicación de puestos del personal que tenía que realizar las prácticas. Finalmente, se realizaba la adjudicación de los puestos de trabajo que, una vez realizados los dos procesos anteriores, siguiesen quedando libres, ofertándose estas al personal integrante de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones. Para cada uno de los procesos se realizaban los consiguientes procedimientos de petición, resolución provisional de adjudicación, plazo de reclamaciones y resolución definitiva de las adjudicaciones.

Prozesu horiek aztertu ondoren, ikusi da ez dagoela eragozpenik esleipen guztiak prozedura bakar batean egiteko; horrela, bikoiztutako prozedurak saihestu eta ikasturte hasierako esleipena sinplifikatu egingo da. Prozesu berriak esleipen-fase bakarra du, lehentasun-hurrenkera honen arabera egingo dena: lehenik, behin betiko destinorik ez duten edo beteko ez duten karrerako funtzionarioek izango dute esleitzeko lehentasuna; bigarrenik, hautaketa-prozesuetan hautatutako pertsonek izango dute esleitzeko lehentasuna; azkenik, gainerako lanpostuak ordezkapen-zerrendetan dauden langileei esleituko zaizkie.

Una vez analizados estos procesos, se ha apreciado que no existe inconveniente en realizar todas las adjudicaciones en un único procedimiento, evitando así la duplicidad de los mismos y simplificando la adjudicación de inicio de curso. El nuevo proceso consta de una única fase de adjudicación que se realizará atendiendo al siguiente orden de prioridad: en primer lugar, tendrán prioridad de adjudicación las personas funcionarias de carrera sin destino definitivo o que no van a desempeñarlo; en segundo lugar, tendrán prioridad de adjudicación las personas seleccionadas en los procesos selectivos; finalmente, los puestos restantes se adjudicarán al personal integrante de las listas de sustituciones.

Gai horri dagokionez, hainbat aginduk arautzen dituzte ikasturte-hasierako lanpostu hutsen esleipena, bai eta horiek gauzatzeko kudeaketa-sistemak ere, adierazitako kolektibo bakoitzerako:

Son diversas las Ordenes que en relación con esta materia vienen a regular las adjudicaciones de puestos de trabajo vacantes de comienzo de curso, así como los sistemas de gestión para llevarlos a cabo, para cada uno de los colectivos indicados:

Ildo horretan, aipatu behar da 2012ko ekainaren 6ko Agindua, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuarena; honen bidez, ikasturte hasierako esleipen-prozesua arautzeko da, behin betiko destinorik ez duten edo betetzen ez duten karrerako irakasle funtzionarioei edo lan legepeko irakasle finkoei dagokienez. Era berean, aipatu behar da 2011ko uztailaren 15eko Agindua, ikasturte hasierako esleipen-prozesua arautzeko dena, irakasleen kidegoetan sartzeko edo kidego horietara heltzeko prozesuetako praktika-aldia egin behar duten pertsonei, eta irakasleen ordezkogaien zerrendako kideei dagokienez. Azkenik, 2012ko abuztuaren 27ko Agindua, Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko herri-ikastetxeetan egon daitezkeen aldi baterako irakasleen beharrak estaltzeko hautagaien zerrenda kudeatzeko araudia onartzen duena.

En este sentido, citar la Orden de 6 de junio de 2012, por la que se regula el proceso de adjudicación de comienzo de curso académico en lo que respecta al personal docente funcionario de carrera o laboral fijo que no dispone de destino definitivo o no va a desempeñarlo. También, debe mencionarse la Orden de 15 de julio de 2011, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, por la que se regula el proceso de adjudicación de comienzo de curso académico en lo que respecta a las personas que deben realizar la fase de prácticas de los procesos de ingreso o acceso a los cuerpos docentes y las integrantes de la lista de candidatos y candidatas a sustituciones docentes. Finalmente, la Orden de 27 de agosto de 2012, de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación que regula la normativa sobre gestión de la lista de candidatos y candidatas para la cobertura de necesidades temporales de personal docente en centros públicos no universitarios de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Hezkuntzako sailburuaren 2020ko ekainaren 1eko Aginduaren bidez, bitarteko langileak aurreko ikasturtean zerbitzuak ematen zituzten lanpostuetan egonkortzeko prozedura arautu zen. Iaz, arestian deskribatutako egonkortasun-prozedura abiarazi zen, aurreikusi gabeko egoera eta emaitzekin; eta, horregatik, Agindu honetan helburu bera duen prozedura berri bat arautzen da, hau da, zerbitzuak ematen dituzten lanpostuetan bitarteko langileei egonkortasuna ematea, hobetzeko proposamenak txertatuz, bai ezarritako helburua betetzeko, bai esleipenak kudeatzeko, eta hautagaiek egindako eskaerak kontuan hartzeko.

Mediante la anterior Orden de 1 de junio de 2020 de la Consejera de Educación, se reguló el procedimiento para la estabilización del personal interino en los puestos en los que venían prestando servicios el curso anterior. El pasado año se puso en marcha el procedimiento de estabilidad descrito anteriormente, con situaciones y resultados no previstos, y es por ello que, en la presente Orden se regula un nuevo procedimiento que tiene el mismo fin, que es el de dotar de estabilidad al personal interino en los puestos que vienen prestando sus servicios, incorporando propuestas de mejora, tanto para el cumplimiento del fin establecido, como para la gestión de las adjudicaciones y una mayor consideración de las elecciones realizadas por las personas candidatas.

Horretarako, Agindu honen bosgarren kapituluan ordezkapen-zerrendetako hautagaien artean lanpsotuak esleitzeko lehentasunezko eskubidea garatu da, aurreko ikasturteko ikastetxe berean eskolak ematen jarraitu ahal izan dezaten, betiere bi ikasturteetako plazen ezaugarriak berdinak badira. Lehentasunezko eskubide hori klaustroen egonkortasunari laguntzeko eta irauteko bokazioa duten lantaldeak osatzeko aitortzen da. Aurreko Aginduan bezala, helburua da ikastetxeetan langileei jarraitutasuna ematea eta plantillen egonkortasun handiagoa lortzea ahalbidetuko duten ereduetarantz joatea. Eredu horiek Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateaz kanpoko irakasle funtzionarioen lan-baldintzak arautzen dituen akordioa onartzen duen uztailaren 6ko 185/2010 Dekretuan daude jasota, zehazki 18. artikuluan. Eskubide hori erabiltzea borondatezkoa izango da, 2020ko ekainaren 1eko Aginduan araututako egonkortasun-prozesuan ez bezala.

Para ello, se ha desarrollado en el capítulo quinto de la presente Orden un derecho preferente de adjudicación entre el personal candidato integrante de las listas de sustituciones, para que puedan seguir impartiendo en el mismo centro del curso anterior, siempre y cuando las características de los puestos de ambos cursos sean idénticas. Este derecho preferente se reconoce al objeto de contribuir a la estabilidad de los claustros y a la conformación de equipos de trabajo con vocación de permanencia. Al igual que en la Orden anterior, el fin es caminar hacia modelos que posibiliten dar continuidad al personal en los centros y conseguir una mayor estabilidad de las plantillas recogidos en el Decreto 185/2010, de 6 de julio, por el que se aprueba el Acuerdo Regulador de las condiciones de trabajo del personal funcionario docente no universitario de la Comunidad Autónoma de Euskadi, concretamente, en su artículo 18. El ejercicio de este derecho será voluntario a diferencia del proceso de estabilidad regulado en la Orden anterior de 1 de junio de 2020.

Aurreko paragrafoetan adierazitakoez gain, eta adostutako hobekuntzen barruan, honako hauek aipatu behar dira:

Además de las señaladas en los párrafos anteriores, y dentro de las mejoras acordadas, procede señalar las siguientes:

Berritasun gisa, zehaztu den bezala, I. kapituluan hautatzeko eta esleitzeko prozedura zehazten da, fase bakar batean egituratuta. Prozedura errazte horrek aukera ematen du esleipenak ohikoa baino epe laburragoan egiteko eta, horrela, ikasturte-hasierako lanpostuak eta estaldura-premiak esleitzen dituen behin betiko ebazpena aurreratu ahal izateko. Horrela, ikastetxeek eta prozesuan eskaintzen dituzten lanpostuen eta estaldura-premien esleipendunek ahalik eta lasterren jakingo dute hurrengo ikasturterako destinoa. Horrek bermatzen du zuzendaritzek hobeto kudeatuko dituztela giza baliabideak ikastetxean, eta prozesu horretan parte hartzen duten langileen lan-egoera hobetuko dela; izan ere, ikasturte hasierara arte ez dute itxaron beharko haien destinoa ezagutzeko.

Como novedad, tal y como ya se ha detallado, en el Capítulo I se viene a determinar el procedimiento para la elección y adjudicación que se estructura en una única fase. Esta simplificación del procedimiento permite poder realizar las adjudicaciones en un periodo de tiempo inferior al habitual, y poder así adelantar la Resolución definitiva por la que se adjudican los puestos de trabajo y necesidades de cobertura de comienzo de curso. De esta manera, tanto los centros, así como las personas adjudicatarias de los puestos y necesidades de cobertura ofertantes en el proceso, conocerán con una mayor antelación su destino para el próximo curso escolar. Esto garantiza una mejor gestión de los recursos humanos en el centro por parte de las direcciones y una mejora en la situación laboral del personal participante en este proceso, que no tendrá que esperar hasta el inicio de curso para conocer su destino.

Parte hartzeko eskaera formulario elektroniko baten bidez formalizatuko da, eta pertsona bakoitza Hezigunea ingurunetik sartuko da bertara. Parte-hartzaile bakoitzak 1. kidetasuneko lanpostuen eta estaldura-premien eskaintza pertsonalizatua jasoko du, bere egoeraren arabera, eta lehentasun-ordenaren arabera ordenatu beharko ditu.

La solicitud de participación se formalizará mediante un formulario electrónico al que cada persona accede desde el entorno Hezigunea. Cada participante recibirá una oferta personalizada de los puestos y necesidades de cobertura de afinidad 1 a las que puede optar atendiendo a su situación, y tendrá que ordenarlas por orden de preferencia.

Prozedura hori garatzen zuen 2020ko ekainaren 1eko Aginduan eta aurrekoetan ez bezala, II. kapituluan xedatzen da parte-hartzea borondatezkoa izango dela eta, beraz, ez da nahitaezko lanposturik edo estaldura-premiarik esleituko. Gainera, agindu hau aplikatuz, ez da mugatuko ordezkogaien zerrendak osatzen dituzten langileen lurraldea, Euskal Autonomia Erkidegoko edozein lurraldetako lanpostuak eta estaldura-premiak aukeratu ahal izango baitituzte. Eskaerak baliozkotu eta osatu ondoren eta gerta daitezkeen akatsak zuzendu ondoren esleitzen da lanpostua, fase bakoitzean langileak antolatzeko eta lanpostuak esleitzeko jarraibide espezifikoak aplikatuz.

A diferencia de la Orden de 1 de junio de 2020, y anteriores que desarrollaban este procedimiento, en el Capítulo II se dispone que la participación será voluntaria y, por lo tanto, no se adjudicarán puestos ni necesidades de cobertura forzosas. Además, mediante la aplicación de la presente Orden no se limitará el territorio del personal que integra las listas de candidatos y candidatas a sustituciones, que podrán elegir los puestos o necesidades de cobertura de cualquiera de los territorios de la Comunidad Autónoma del País Vasco. La asignación del puesto de trabajo se efectúa después de validar y completar las solicitudes y depurar los errores que se hubieran podido producir, mediante la aplicación de pautas específicas de ordenación de personal y atribución de los puestos en cada fase.

III. kapituluak prozeduraren instrukzioa garatzen du: hasteko, organo eskuduna eta argitalpenei buruzko guztia zehazten du; IV. kapituluak, berriz, behin-behineko nahiz behin betiko esleipena arautzen du, bai eta izendapena edo kontratazioa, lanpostuaz jabetzea eta uko egiteak ere.

El Capítulo III viene a desarrollar la instrucción del procedimiento, comenzando por determinar el órgano competente y todo lo relativo a publicaciones, mientras que el Capítulo IV regula la adjudicación tanto provisional como definitiva, así como el nombramiento o contratación, toma de posesión y las renuncias.

Azkenik, V. kapituluak lehentasunezko esleipenerako eskubidea garatzen du, 2020ko ekainaren 1eko Aginduan araututako egonkortasun-prozedura ordezten duena. Eskubide hori ordezkapen-zerrendetako izangaiek baino ez dute baliatuko, eta horiek borondatez baliatu ahal izango dute, horretara behartuta egon beharrik gabe, egonkortasun-prozeduran ezartzen zen bezala. Kasu honetan, aurreko ikasturtean Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko ikastetxe batean ematen ari zen ordezkapen-zerrendetako kideari lehentasunezko esleipen-eskubidea ematen zaio espezialitate, lanaldi eta profil bereko ikastetxe bereko lanpostu batean, baldintza horiek betetzen ez dituen beste pertsona baten aurretik. Plaza bera izateko eskubidea duten bi pertsona lehiatzen badira, zerrendetako hurrenkera onenaren irizpide orokorra aplikatuko da.

Finalmente, el Capítulo V desarrolla el derecho de adjudicación preferente que viene a sustituir al procedimiento de estabilidad regulado en la anterior Orden de 1 de junio de 2020. El ejercicio de este derecho está limitado al personal candidato de las listas de sustituciones, que podrá ejercerlo voluntariamente sin tener que estar obligado a ello, tal y como se fijaba en el procedimiento de estabilidad. En este caso, se otorga a la persona integrante de las listas de sustituciones, que venía impartiendo el curso anterior en un centro docente no universitario de la Comunidad Autónoma del País Vasco, un derecho de adjudicación preferente en un puesto en el mismo centro, de la misma especialidad, jornada y perfil, sobre otra persona que no cumpla dichos requisitos. En caso de concurrir dos personas con el derecho a un mismo puesto, se aplicará el criterio general de mejor posición en listas.

Lehentasunez esleitzeko eskubideari dagokionez, printzipioz gehienez ere hiru urteko epea aurreikusten da, eta horixe da gaur egun indarrean dagoen legediak baimentzen duen gehienekoa Administrazio Publikoko lanpostu bat aldi baterako betetzen jarraitu ahal izateko. Gainera, esleitzeko lehentasunezko eskubidearen indarraldia datozen urteetan gerta daitezkeen lehiaketa-prozesuen edo oposizio-lehiaketen bilakaeraren araberakoa izango da. Langileak egonkortzeko prozesuen ondorioz bitartekotasun-indizeak nabarmen jaisten badira, ikastetxeei egonkortasun handiagoa emateko diseinatutako lehentasunezko esleipen-eskubideari eusteko beharra baloratuko da.

En relación con el derecho de adjudicación preferente, se fija en principio como mucho un horizonte temporal de tres años que es el máximo que permite actualmente la legislación vigente para poder permanecer ocupando un puesto de trabajo de la Administración Pública temporalmente. Además, la vigencia del derecho preferente de adjudicación dependerá del devenir de los posibles procesos de concurso o concurso oposición que vayan a producirse en los próximos años. Si como consecuencia de los procesos encaminados a la estabilización del personal los índices de interinidad descienden notablemente, se valorará la necesidad de mantener el derecho de adjudicación preferente diseñado para dotar de una mayor estabilidad a los centros educativos.

Testuak bi xedapen gehigarri ditu. Lehenengoak langileak kudeatzeko zuzendariari ahalmena ematen dio agindu hori garatzeko jarraibideak eman ditzan. Bigarrenak 2021-2022 ikasturteko egonkortze prozesua bertan behera uzten du.

El texto contempla dos Disposiciones Adicionales. La primera de ellas mediante la que se faculta a la Directora de Gestión de Personal a dictar las instrucciones en desarrollo de dicha Orden y una segunda que deja sin efecto el proceso de estabilización del curso 2021-2022.

Hori guztia dela eta, honako hau xedatzen dut

En virtud de todo ello,

I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
PROZEDURA ETA DEIALDIA
PROCEDIMIENTO Y CONVOCATORIA

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

1.– Honako hau da agindu honen xedea: irakasleen ordezkapenen zerrenda orokorreko hautagaiak nola aukeratu behar diren eta esleipena nola egin behar den arautzea ikasturte hasierarako. Ordezkapen horiek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan Hezkuntzako eskumenak dituen sailaren menpeko ikastetxe publiko unibertsitateaz kanpokoetan egitekoak izango dira.

1.– Constituye el objeto de la presente Orden regular el procedimiento para la elección y adjudicación de puestos de trabajo a candidatos y candidatas de la lista para la cobertura de necesidades temporales de personal docente en centros públicos no universitarios de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.– Prozedura hori esleipen prozesu bakar batean egituratzen da, eta urtean behin eta ikasturtea hasi aurretik egingo da.

2.– Este procedimiento se realizará con periodicidad anual y con anterioridad al comienzo del curso escolar.

3.– Prozedura lanpostuak esleitzeko prozesuarekin batera gauzatuko da, karrerako irakasle funtzionarioei eta behin betiko destinorik ez duten edo beteko ez duten lan-kontratuko langile finkoei dagokienez, bai eta irakasleen kidegoetan sartzeko edo sartzeko prozesuetako praktikaldia egin behar duten pertsonei dagokienez ere. Langile horien esleipenei dagokienez, kolektibo bakoitzaren arauetan xedatutakoa bete beharko da, eta, nolanahi ere, lanpostuak esleitzeko edo estaldura-premiak betetzeko lehentasuna izango dute irakasleen aldi baterako beharrak estaltzeko hautagaien zerrendak osatzen dituzten langileen aurretik.

3.– El procedimiento se llevará a cabo simultáneamente junto con el proceso de adjudicación de puestos de trabajo en lo que respecta al personal docente funcionario de carrera y el personal laboral fijo que no dispone de destino definitivo o no va a desempeñarlo, y las personas que deben realizar la fase de prácticas de los procesos de ingreso o acceso a los cuerpos docentes. En relación con las adjudicaciones de este personal, habrá que atender en todo caso a lo dispuesto en las normas reguladoras de cada colectivo y tendrán en todo caso prioridad en la adjudicación de los puestos o necesidades de cobertura solicitadas sobre el personal que integra las listas de candidatos y candidatas para la cobertura de necesidades temporales de personal docente.

4.– Irakasleen aldi baterako beharrak betetzeko zerrendak osatzen dituzten hautagaientzako lanpostuen eta estaldura-premien esleipena agindu honen 9. artikuluan ezarritako lehentasun-irizpideen arabera egingo da.

4.– La adjudicación de los puestos y necesidades de cobertura para el personal candidato que integra las listas del personal docente, se realizará conforme a los criterios de prioridad establecidos en el artículo 9 de la presente Orden.

2. artikulua.– Deialdia.

Artículo 2.– Convocatoria.

1.– Prozedura ofizioz deituko da lanpostuak esleitzeko prozesuarekin batera, behin betiko destinorik ez duten edo beteko ez duten karrerako irakasle funtzionarioei eta lan-kontratudun langile finkoei dagokienez, bai eta irakasleen kidegoetan sartzeko edo kidego horietara heltzeko prozesuetako praktikaldia egin behar duten pertsonei dagokienez ere, Hezkuntza Saileko langileak kudeatzeko zuzendariaren langileen kudeaketako organo eskudunaren titularraren ebazpena argitaratu ondoren. Ebazpen horrek prozedurari hasiera emango dio eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailaren webgune ofizialean argitaratuko da.

1.– El procedimiento se convocará de oficio conjuntamente con el proceso de adjudicación de puestos de trabajo en lo que respecta al personal docente funcionario de carrera y el personal laboral fijo que no dispone de destino definitivo o no va a desempeñarlo, y las personas que deben realizar la fase de prácticas de los procesos de ingreso o acceso a los cuerpos docentes, tras la publicación de la resolución de la persona titular del órgano competente en materia de gestión de personal del director o directora de gestión de personal del Departamento de Educación. Esta Resolución dará inicio al procedimiento y se publicará en la web oficial del Departamento de Educación del Gobierno Vasco.

2.– Prozedura deitzen duen ebazpenak honako hauek zehaztuko ditu:

2.– La Resolución por la que se convoca el procedimiento fijará:

a) Parte hartzeko eskaera aurkezteko epea.

a) El plazo para la presentación de la solicitud de participación.

b) Instrukzio-izapideak, lanpostuen esleipena eta dagokion izendapenak eta kontratazioak egiteko datak.

b) Las fechas de realización de los trámites de instrucción, de la adjudicación de puestos y de los nombramientos y contrataciones derivadas del proceso.

c) Esleitutako lanpostuez jabetzeko eguna.

c) La fecha de toma de posesión de los puestos adjudicados.

3. artikulua.– Prozeduran sartzen diren lanpostuak eta estaldura-premiak.

Artículo 3.– Puestos de trabajo y necesidades de cobertura incluidos en el procedimiento.

1.– Eskaerak aurkezteko epea hasi baino lehen eta deialdian ezarritako egunean argitaratuko dira eskainitako lanpostuak eta estaldura-premiak eta horien ezaugarriak.

1.– Los puestos de trabajo y las necesidades de cobertura, así como las características de los mismos, se harán públicos con carácter previo al inicio del plazo de presentación de solicitudes, en la fecha establecida en la convocatoria.

2.– Prozeduran, oro har, jardunaldi erdiko edo gehiagoko estaldura-premiak eta lanpostu hutsak edo titularrak betetzen ez dituenak sartuko dira, baldin eta aurreikusitako betetze-beharra ikasturte osorako bada, ikasturteko abuztuaren 31ra arte hain zuzen ere.

2.– En el procedimiento, los puestos de trabajo y las necesidades de cobertura incluidas, serán aquellas de media jornada o superior vacantes o no ocupadas por su titular en las que la duración prevista alcance la totalidad del curso escolar hasta el 31 de agosto.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
ESLEIPEN-FASE BAKARRA
FASE ÚNICA DE ADJUDICACIÓN

4. artikulua.– Borondatez parte hartzea.

Artículo 4.– Participación voluntaria.

1.– Esleipenean borondatez parte hartuko dute, prozesuan parte hartzeko deialdian ezarritako eskabidea aurkezteko epea hasi baino 5 egun baliodun lehenago, aldi baterako beharrizanak estaltzeko hautagaien zerrenda orokorrean hurrengo ikasturterako 1. kidetasuneko egoeran lanerako prest dauden pertsona guztiek.

1.– En la adjudicación participarán con carácter voluntario todas las personas que, 5 días hábiles antes de la fecha de inicio del plazo de presentación de solicitud fijado en la convocatoria para la participación en el proceso, se encuentren para el curso siguiente en situación de disponible con afinidad 1 en la lista general de candidatos y candidatas para la cobertura de necesidades temporales.

Eskabideak aurkezteko epean, parte-hartzaileek zerrenda pertsonalizatua izango dute, eta, bertan eskatu ahal dituzten lanpostu eta estaldura-premiak adieraziko dira, lanpostuen ezaugarrien arabera eta hautagaiak erabilgarri dauden zerrenden arabera. Lanpostuen eta estaldura-premien eskaintzan, Euskal Autonomia Erkidegoko hiru lurraldeetako plazak aukeratu ahal izango dituzte beren borondatez, eta horrek ez du ekarriko birbaremazioan agertzen diren lurralde- eta lanaldi-aukerak aldatzea.

Durante el plazo de presentación de solicitudes, las personas participantes tendrán habilitado un listado individualizado con los puestos y necesidades de cobertura a las que pueden optar atendiendo a los requisitos de las mismas y a las listas en las que las personas candidatas figuren como disponibles. En la oferta de puestos podrán elegir voluntariamente puestos de trabajo y necesidades de cobertura de cualquier jornada de los tres territorios de la Comunidad Autónoma del País Vasco, sin que ello implique una alteración de las opciones de territorio y jornada que figuren en rebaremación.

2.– Atzerriko hizkuntza ematea eskatzen duen lanpostu edo estaldura-premia bat betetzeko, maiatzaren 15eko 73/2012 Dekretuaren 2. artikuluan jasotako betekizunak egiaztatu beharko dira (73/2012 Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko irakaskuntzan arloak edo ikasgaiak atzerriko hizkuntzetan emateko hizkuntza-gaitasunaren eskakizunak ezartzen dituena eta, ordu-kopuru txikiena duen hizkuntzari dagokionez, tituluak eta ziurtagiriak onartzen dituena).

2.– Para desempeñar un puesto de trabajo que exija impartir en alguna de las lenguas extranjeras reguladas, además de cumplir los requisitos generales relativos al puesto de trabajo o necesidad de cobertura, será necesario acreditar los requisitos recogidos en el artículo 2 del Decreto 73/2012, de 15 de mayo, por el que se establecen los requisitos de competencia lingüística para impartir áreas o materias en lenguas extranjeras en la enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se reconocen títulos y certificados, en lo referente a la lengua que tenga menor carga horaria.

5. artikulua.– Esleipen-prozeduran jasotzen diren lanpostuen edo estaldura-premien egitura.

Artículo 5.– Estructura de las relaciones de puestos de trabajo o necesidades de cobertura incluidos en la adjudicación.

3. artikuluan aipatzen diren lanpostuen egituran, gutxienez, honako informazio hau hartuko da kontuan:

Los puestos de trabajo a los que se refiere el artículo 3 incluirán teniendo en cuenta su estructura, como mínimo, la siguiente información:

a) Irakaskuntzako kidegoaren izena.

a) Denominación del Cuerpo docente.

b) Irakaskuntza-espezialitateen izena, hala badagokio.

b) Denominación de las especialidades docentes, cuando proceda.

c) Lanpostuaren kodea.

c) Código del puesto de trabajo.

d) Hizkuntza-eskakizuna.

d) Perfil lingüístico.

e) Irakaskuntza-orduak.

e) Horas de impartición.

f) Ikastetxearen izena.

f) Denominación del centro educativo.

g) Udalerriaren izena.

g) Denominación del municipio.

Eskainitako lanpostuak eta estaldura-premiak argitaratzen diren unean dagoen informazio osagarria argitaratu ahal izango da, erreferentzia hobea izateko. Informazioa izanez gero, lanpostuek edo estaldura-premiek tutoretza-lana egitea dakarren edo gela egonkor batean eman nahi den zehaztuko da.

Se podrá publicar información complementaria que se disponga en el momento de la publicación de los puestos o necesidades de cobertura ofertadas para mejor referencia. Siempre que se disponga de la información se detallará si el puesto o necesidad de cobertura conlleva el ejercicio de la labor de tutoría o si se trata de impartir en un aula estable.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
PROZEDURAREN INSTRUKZIOA
INSTRUCCIÓN DEL PROCEDIMIENTO

6. artikulua.– Organo eskuduna.

Artículo 6.– Órgano competente.

Langileak kudeatzeko zuzndaritzak egingo du prozeduraren instrukzioa, eta lurralde-ordezkaritzei dagokien zerbitzuek hartuko dute parte.

La instrucción del procedimiento será realizada por la Dirección de gestión de personal con la participación de los servicios correspondientes de las Delegaciones territoriales.

7. artikulua.– Argitalpenak.

Artículo 7.– Publicaciones.

1.– Deialdia, eranskinekin batera, eta lanpostuak eta estaldura-premiak esleitzeko behin-behineko eta behin betiko ebazpenak deialdian adierazitako moduaren bitartez argitaratuko dira.

1.– La convocatoria con sus anexos y las resoluciones provisional y definitiva de adjudicación de puestos y necesidades de cobertura se publicarán a través del medio indicado en la convocatoria.

2.– Parte-hartzaile bakoitzak prozesuaren parte hartzeari buruzko informazioa eskuragarri izango du.

2.– Cada persona participante tendrá acceso a la información relativa a su participación en el proceso.

8. artikulua.– Eskaerak aurkeztea.

Artículo 8.– Presentación de solicitudes.

1.– Lanpostuen eta estaldura-premien eskera deialdian ezarritako epearen barruan egin beharko da, eta edozein unetan aldatu ahal izango da eskabideak aurkezteko epea irekita dagoen bitartean. Lerro bakoitzaren hasieran agertzen den eskaera-zenbakiak zehaztuko du egindako eskaeren artean hautatzeko lehentasuna.

1.– La solicitud de puestos y de necesidades de cobertura deberá realizarse dentro del plazo de presentación de solicitudes fijado en la convocatoria y, así mismo, podrá ser modificada en cualquier momento mientras permanezca abierto el plazo de presentación de solicitudes. El número de petición que figura al comienzo de cada línea determinará la preferencia en la elección entre las distintas peticiones realizadas.

Sartutako datuak zirriborro-formatuan inprimatu ahal izango dira.

Los datos introducidos serán imprimibles en formato de borrador.

2.– Eskabidea automatikoki itxiko da deialdian ezarritako epea amaitzen den unean; beraz, ordura arte grabatutakoa hartuko da kontuan.

2.– El cierre de la solicitud se producirá de manera automática en el momento en que finalice el plazo fijado en la convocatoria, de modo que se tendrá en consideración lo que haya sido grabado hasta entonces.

Grabatutako behin betiko datuak behin betiko formatuan inprimatu ahal izango dira.

Los datos definitivos grabados serán imprimibles en formato definitivo.

3.– Eskabidea itxi ondoren, ezin izango da inolako aldaketarik egin, eta parte-hartzaile bakoitzak inprimaki bat lortu ahal izango du, behin betiko erregistratutako aukera eta eskaerekin.

3.– Después de cerrada la solicitud no podrá efectuarse modificación alguna, y cada participante podrá obtener un impreso con las opciones y peticiones registradas de manera definitiva.

IV. KAPITULUA
CAPÍTULO IV
ESLEIPENA, IZENDAPENA EDO KONTRATAZIOA, JABETZA HARTZEA ETA KARGU-UZTEA
ADJUDICACIÓN, NOMBRAMIENTO O CONTRATACIÓN, TOMA DE POSESIÓN Y CESE

9. artikulua.– Lanpostuak esleitzeko behin-behineko eta behin betiko ebazpena.

Artículo 9.– Resolución provisional y definitiva de adjudicación de puesto de trabajo.

1.– Deialdia egin duen organoak ebazpena emango du, 2. artikuluan ezarritako epeetan, kasuan kasuko lanpostuen eta estaldura-premien esleipena behin-behinekoz onartzeko, honako arau hauen arabera:

1.– El órgano convocante dictará, en los plazos señalados en el artículo 2, la resolución aprobando provisionalmente la adjudicación de los puestos de trabajo y necesidades de cobertura incluidos, conforme a los siguientes criterios:

a) Parte hartzaile bakoitzak eskabidean ezarritako lanpostuen eta estaldura-premien lehentasun-ordena.

a) El orden de prioridad de los puestos o necesidades de cobertura establecido por cada participante en su solicitud.

b) Argitaratutako urteko azken birbaremazio-prozesutik ateratzen den hautagaien zerrendako posizioa, agindu honen 13. artikuluan xedatutakoari kalterik egin gabe.

b) La posición en la lista de candidatos o candidatas resultante del último proceso de rebaremación anual publicado, sin perjuicio de lo dispuesto en el artículo 13 de la presente Orden.

2.– Lanpostua edo lanpostua betetzeko beharrari ezin zaio uko egin, eta horrek hautagaien zerrendatik aldi baterako kanpo uztea ekarriko du.

2.– La adjudicación del puesto de trabajo o de la necesidad de cobertura es irrenunciable y conllevará la exclusión de la lista de candidatos y candidatas a la cobertura de necesidades temporales de personal docente.

3.– Deialdian zehazten den epean, erreklamazioa aurkeztu ahal izango da behin-behineko esleipen-ebazpenaren aurka.

3.– En el plazo señalado en la convocatoria, podrá presentarse reclamación contra la resolución provisional de adjudicación.

4.– Deialdian zehaztutako erreklamazio-epea igarotakoan, ebazpena emango da dagokion esleipenean jasotako lanpostu-esleipenak behin betiko onartzeko. Behin betiko esleipenaren onarpenaren aurka gora jotzeko errekurtsoa egin ahalko da hilabeteko epean.

4.– Transcurrido el plazo de reclamación, y conforme a los plazos fijados en la convocatoria, se dictará resolución definitiva con la adjudicación de los puestos de trabajos incluidos en la convocatoria. Contra dicha resolución podrá formularse recurso de alzada en el plazo de un mes.

10. artikulua.– Lanpostuaren izendapena eta jabetza hartzea.

Artículo 10.– Nombramiento y toma de posesión.

1.– Lanpostu baten esleipendun den pertsona izendatua edo kontratatua izango da esleitutako lanpostu edo estaldura-premia jakin batean dagokion kidego eta espezialitateko eginkizunak betetzeko, eta lanpostu edo estaldura-premia horren identifikazioa izendapenean edo kontratuan sartuko da.

1.– La persona adjudicataria de un puesto de trabajo o de una necesidad de cobertura será nombrada o contratada según proceda, para el desempeño de las funciones del cuerpo y especialidad que corresponda en el concreto puesto de trabajo o necesidad de cobertura adjudicado cuya identificación se incluirá en el nombramiento o contrato.

2.– Izendatutako pertsonak esleitutako lanpostuaren edo estaldura-premiaren jabetza hartu beharko du esleipen-ebazpenean adierazten den datan.

2.– La persona adjudicataria deberá tomar posesión del puesto de trabajo o necesidad de cobertura adjudicada en la fecha que se indique en la resolución definitiva.

3.– Irakasleen aldi baterako beharrizanak estaltzeko hautagaien zerrendak arautzen dituen araudian, lanpostuaz jabetzeko finkatutako dataren ondoren lanpostuan hasteko aukera ematen duten zenbait kasu ezartzen dira. Egoera horiek erakunde eskudunek emandako agirien bidez egiaztatuko dira, alegatutako arrazoiaren arabera.

3.– En la normativa reguladora de las listas de candidatos y candidatas para la cobertura de necesidades temporales de personal docente, se establecen determinados supuestos en los que se permite la incorporación al puesto de trabajo con posterioridad a la fecha fijada para la toma de posesión. Estas situaciones se acreditarán por medio de los documentos expedidos por los organismos competentes según el motivo alegado.

11. artikulua.– Uko egitea.

Artículo 11.– Renuncia.

1.– Hurrengo 2. apartatuan aurreikusitako kasuan izan ezik, esleitutako lanpostuari zein estaldura-premiari eta, hala badagokio, egindako izendapenari edo kontratazioari uko egitea justifikatu gabetzat joko da.

1.– Salvo en el supuesto contemplado en el apartado 2 siguiente, la renuncia al puesto o necesidad de cobertura adjudicado y, en su caso, al nombramiento efectuado o contratación realizada se considerará injustificada.

Lanpostuaz jabetzeko egunean ikastetxean agertzen ez den pertsona izendatuak edo kontratatuak izendapenari edo kontratuari uko egiten diola ulertuko da.

La persona nombrada o contratada que no se presente en el centro docente el día fijado para la toma de posesión se entenderá que renuncia al nombramiento.

2.– Esleitutako lanpostua betetzeari ezin zaio uko egin, ordezkapenetarako izangaien zerrendaren kudeaketari buruz indarrean dagoen araudian jasotako uko egiteko arrazoiren bat duten izangaien kasuan; betiere, arrazoi hori aurreikusi ezin diren egoera berrien ondorio bada, eta egoera horiek eskabideak aurkezteko epea hasi aurreko bost egun baliodunen eta lanpostuaz jabetzea borondatezkoaren ondorio ez badira.

2.– El desempeño de los puestos de trabajo adjudicados es irrenunciable, salvo en aquellos casos en los que concurra alguno de los motivos de renuncia recogidos en la normativa vigente sobre gestión de la lista de candidatos y candidatas a sustituciones, siempre y cuando tal motivo derive de nuevas situaciones imprevisibles, que se hayan manifestado entre los cinco días hábiles anteriores al inicio del plazo de presentación de solicitudes y la toma de posesión y no se deban a una actuación voluntaria de quien las alega.

Justifikatutzat joko da, soil-soilik, baldin eta justifikazio moduan oinarri hartutako egoera indarrean dagoen urteko irailaren 1a baino lehen jakinarazi eta egiaztatzen bada.

Únicamente se entenderá justificada si se comunica y acredita el supuesto que la fundamenta antes del 1 de septiembre del año en curso.

12. artikulua.– Izendatutako edo kontratatutako pertsona kargugabetzea.

Artículo 12.– Cese del nombramiento o de la contratación.

Bitarteko funtzionarioen edo kontratatutako pertsonaren kargugabetzea honako kausa hauetako batengatik gertatuko da:

1.– Se producirá el cese del personal funcionario interino o de la persona contratada por alguna de las siguientes causas:

a) Justifikatutako uko egitea.

a) Renuncia justificada.

b) Justifikatu gabeko uko egitea.

b) Renuncia injustificada.

c) Aldi baterako ordezkatutako pertsona ordezkapenaren xede diren eginkizunetan hastea.

c) Incorporación de la persona transitoriamente sustituida al desempeño de las funciones objeto de la sustitución.

d) Lanpostua karrerako funtzionarioei behin-behinean edo behin betiko adskribatzea.

d) Adscripción provisional o definitiva del puesto de trabajo a personal funcionario de carrera.

e) Lanpostua praktiketako funtzionarioei adskribatzea.

e) Adscripción del puesto de trabajo a personal funcionario en prácticas.

f) Lanpostua desagerraraztea.

f) Supresión del puesto de trabajo.

g) Bitarteko langile funtzionarioen araudian jasotako beste edozein.

g) Cualquier otra contemplada en la normativa reguladora del personal funcionario interino o personal laboral docente.

2.– Iraupen minimo jakin bat zenbatesten zaion hutsik ez dagoen lanpostu baterako izendatutako edo kontratatutako pertsona bat aldez aurretik kanporatzen bada lanpostutik erreserba duen funtzionarioa edo lan-legepekoa lanean hasteagatik, arauzko estalduragatik edo esleipena egin aurretik ezagutzen ez den beste edozein kausarengatik, ez da kalte-ordainik edo eskubiderik sortuko aurreikusitako gutxieneko denbora.

2.– El hecho de que una persona nombrada o contratada para un puesto no vacante de una concreta duración mínima estimada, sea cesada con anterioridad por incorporación no prevista del funcionario o personal laboral con reserva, por cobertura reglamentaria o por cualquier otra causa desconocida con anterioridad a la adjudicación, no dará lugar a indemnización, ni derecho alguno, por el tiempo que reste hasta la finalización del tiempo mínimo estimado.

V. KAPITULUA
CAPITULO V
ESLEITZEKO LEHENTASUN-ESKUBIDEA
DERECHO PREFERENTE DE ADJUDICACIÓN

13. artikulua.– Lehentasun-eskubidea ikasturte hasierako esleipen prozesuan.

Artículo 13.– Prioridad de adjudicación en el procedimiento de adjudicación.

1.– Salbuespen gisa, 9. artikuluan aurreikusitakoari dagokionez, lehentasunezko esleipen-eskubidea ematen zaio ikastetxe berean espezialitate, lanaldi eta profil bereko lanpsotu edo estaldura-premia batean irakasten zuen bitarteko langileari, adierazitako baldintzak betetzen ez dituen beste bitarteko langilearen aurretik.

1.– Excepcionalmente a lo previsto en el artículo 9, las personas que concurran a un puesto o necesidad de cobertura de misma especialidad, jornada, perfil y centro a la que venían impartiendo, tendrán derecho de adjudicación preferente sobre el resto del personal interino que no haya impartido en puestos o necesidades de cobertura de esas características.

Ikastetxe berean lanspotu edo estaldura-premia baten gainean lehentasunezko eskubidea duten hainbat pertsona lehiatzen badira, parte hartzen duten espezialitateko ordezkogaien zerrendako egoeraren arabera esleituko dira.

En el caso de que concurriesen varias personas del mismo centro con derecho preferente sobre un puesto o necesidad de cobertura, estas se adjudicarán conforme a la situación en la lista de candidatos y candidatas a sustituciones en la especialidad en la que participan.

2.– Lehentasunez esleitzeko eskubidea zein lanpostuk edo estaldura-premiak ematen duten zehazteko, ikasturte osoko lanpostuek bakarrik emango dute eskubidea. Ikasturte osotzat joko dira ikasturteko irailaren 1eko hasiera-data eta abuztuaren 31ko amaiera-data duten lanpostu edo estaldura-premiak.

2.– A efectos de definir cuáles son los puestos o necesidades de cobertura que otorgan el derecho de adjudicación preferente, solo generarán derecho aquellas de curso completo. Entendiéndose por curso completo los puestos o necesidades de cobertura con fecha inicio 1 de septiembre y fecha fin 31 de agosto del año siguiente.

Ikasturte hasierako esleipen-ebazpenean jasotako espezialitatea, lanaldia, profila eta ikastetxea hartuko dira kontuan. Ez dira kontuan hartuko ikasturtean zehar espezialitateari, lanaldiari, profilari edo ikastetxeari dagokionez kontratuan izandako aldaketak.

Se tendrán en cuenta la especialidad, jornada, perfil y centro recogidos en la Resolución de adjudicación de comienzo de curso. No se tendrán en cuenta las variaciones producidas en el contrato en relación con la especialidad, jornada, perfil o centro producidas a lo largo del curso escolar.

3.– Lanaldiari dagokionez, bi modalitate bakarrik hartuko dira kontuan: osoa eta murriztua. Lanaldi murriztuaren barruan, lanpostu eta estaldura-premia guztiak berdintzat joko dira, esleitutako ehunekoa gorabehera. Lanaldi osoak ikasturte hasierako ebazpenean halakotzat agertzen direnak izango dira, eta kanpoan geratuko dira lanaldia osatu arte osatu diren lanaldi murriztuak.

3.– En relación con la jornada, solo se considerarán dos modalidades, completa y reducida. Dentro de la jornada reducida se considerarán idénticas todas los puestos o necesidades de cobertura, independientemente del porcentaje adjudicado. Las jornadas completas serán aquellas que figuren en la Resolución de comienzo de curso como tal, quedando excluidas aquellas jornadas reducidas que hayan sido complementadas posteriormente hasta completar la jornada.

4.– Espezialitate batean baino gehiagotan irakasten den espezialitate partekatuko lanpostuetan edo estaldura-premietan, ikasturte hasierako esleipen-ebazpenean agertzen den espezialitate nagusia hartuko da kontuan.

4.– En aquellas necesidades de cobertura con especialidades compartidas en las que se imparta en más de una especialidad, se atenderá a la especialidad principal que figura en la Resolución de adjudicación de comienzo de curso.

5.– Leku ibiltarietan edo ikastetxe baten baino gehiagoren artean partekatutako lanpostuetan edo estaldura-premietan, ikasturte-hasierako esleipen-ebazpenean agertzen den zentro nagusia hartuko da kontuan.

5.– Para los puestos o necesidades de cobertura itinerantes o compartidas entre más de un centro, se tendrá en cuenta el centro principal que figure en la Resolución de adjudicación de comienzo de curso.

LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA.– Langileak Kudeatzeko Zuzendaritza gaitzea.
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA.– Habilitación de la Dirección de Gestión de Personal.

Agindu honen bidez, Langileak Kudeatzeko Zuzendaritza gaitzen da, agindu hau garatzeko beharrezko diren jarraibideak emateko, dagokion ebazpenaren bidez, alderdi sozialarekin negoziatu ondoren.

A través de esta Orden se habilita a la Dirección de Gestión de Personal para que, por medio de la resolución correspondiente, tras la oportuna negociación con la parte social pueda dictar las instrucciones que sean necesarias, en desarrollo de esta Orden.

BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA.– Bitarteko langileak esleitutako lanpostuan automatikoki egonkortzea ondoriorik gabe uztea.
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA.– Dejar sin efecto la estabilización del personal interino en el puesto que desempeña.

Agindu honen bitartez ondoriorik gabe uzten da bitarteko langileen egonkortze prozesua, 2020ko ekainaren 1eko Aginduan araututakoa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez arautzen baita aldi baterako beharrak betetzeko zerrendako hautagaiei ikasturte-hasieran lanpostuak esleitzeko prozedura telematikoa, bai eta lanean diharduten lanpostuetan langile horiek egonkortzeko prozedura ere. Beraz, 2021-2022 ikasturtea amaitzean, bertan behera geratuko da bitarteko langile guztiak betetzen duten lanpostuan egonkortzeko eskubidea, eta 2021-2022 ikasturtean egonkortutako bitarteko langileen kontratu guztiak 2022ko abuztuaren 31n amaituko dira; bai 2020ko ekainaren 1eko Aginduaren bigarren xedapen iragankorraren arabera egonkortutako langileak, bai Langileak Kudeatzeko zuzendariaren 2021eko uztailaren 30eko Ebazpenaren arabera egonkortutako langileenak, baita Hezkuntza Saileko Araubide Juridikoaren eta Zerbitzuen Zuzendaritzaren ebazpen bidez eskubide hori aitortu zitzaien pertsonenak.

A través de esta Orden queda sin efecto el proceso de estabilización del personal interino en el puesto que desempeña desarrollado en la Orden de 1 de junio de 2020 de la Consejera de Educación, por la que se regula el procedimiento de adjudicación telemática de comienzo de curso de puestos de trabajo a candidatos y candidatas de la lista para la cobertura de necesidades temporales, así como el procedimiento para la estabilización de este personal en los puestos en los que viene prestando servicios. Por lo tanto, al finalizar el curso escolar 2021-2022 decaerá el derecho a la estabilización de todo el personal interino en el puesto que desempeña, finalizando a fecha 31 de agosto de 2022 todos los contratos del personal interino estabilizado el curso 2021-2022; tanto el personal estabilizado en virtud de la disposición transitoria segunda de la Orden de 1 de junio de 2020, así como el personal estabilizado en virtud de la Resolución de 30 de julio de 2021 de la Directora de Gestión de Personal o aquellas personas a las que se les reconoció este derecho mediante Resolución de la Dirección de Régimen Jurídico y Servicios del Departamento de Educación.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA.– Indargabetutako araudia.
DISPOSICIÓN DEROGATORIA.– Normativa que se deroga.

Indargabetuta geratzen da 2020ko ekainaren 1eko Agindua, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez arautzen baita aldi baterako beharrak betetzeko zerrendako hautagaiei ikasturte-hasieran lanpostuak esleitzeko prozedura telematikoa, bai eta lanean diharduten lanpostuetan langile horiek egonkortzeko prozedura ere.

Queda derogada la Orden de 1 de junio de 2020 de la Consejera de Educación, por la que se regula el procedimiento de adjudicación telemática de comienzo de curso de puestos de trabajo a candidatos y candidatas de la lista para la cobertura de necesidades temporales, así como el procedimiento para la estabilización de este personal en los puestos en los que viene prestando servicios.

AZKEN XEDAPENA.– Indarrean jartzea.
DISPOSICIÓN FINAL.– Entrada en vigor.

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean eta Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko herri-ikastetxeetan 2022-2023 ikasturtean aldi baterako irakasleen beharrak betetzeko zerrendako hautagaiei ikasturte-hasieran lanpostuak esleitzeko prozedurari aplikagarri izango zaio.

La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco y será de aplicación en el proceso de adjudicaciones de comienzo de curso de puestos de trabajo a candidatos y candidatas de la lista para la cobertura de necesidades temporales de personal docente en centros públicos no universitarios de la Comunidad Autónoma del País Vasco de 2022-2023.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko ekainaren 16a.

En Vitoria-Gasteiz, a 16 de junio de 2022.

Hezkuntzako sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.


Azterketa dokumentala


Análisis documental