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Boletin Oficial del País Vasco

115. zk., 2022ko ekainaren 15a, asteazkena

N.º 115, miércoles 15 de junio de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
2681
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AGINDUA, 2022ko ekainaren 7koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez dei egiten baitzaie EAEko Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko itunpeko ikastetxeei, hezkidetza eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa eta detekzio goiztiarra modu global, sistematiko eta integratuan lantzeko jarduera-proiektuak egin ditzaten 2022-2023 eta 2023-2024 ikasturteetan.

ORDEN de 7 de junio de 2022, del Consejero de Educación, por la que se convoca a los centros concertados de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato de la CAPV, para la realización de proyectos de actuación para abordar la coeducación y la prevención y la detección precoz de la violencia contra las mujeres de manera global, sistemática e integrada durante los cursos 2022-2023 y 2023-2024.

Hezkuntza Sailak eskola-eredu mistotik hezkidetzako eskola-eredura aldatzeko prozesu bat sustatu nahi du, emakumeen aurkako indarkeria eta sexismoa sorburu duen edozein indarkeria-adierazpen prebenitzen laguntzeko. Horretarako, Oinarrizko Hezkuntzaren curriculuma ezarri eta Euskal Autonomia Erkidegoan ezartzen duen abenduaren 22ko 236/2015 Dekretuaren bosgarren xedapen gehigarria betetzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza-sistema hobetzeko plana onartzen da, zeina bikaintasuneranzko ekitatean oinarritzen baita eta «hezkuntza inklusiboa eta aniztasunarekiko arreta» ezartzen baititu bere lerro estrategikoen artean.

El Departamento de Educación quiere promover un proceso de transformación de un modelo de escuela mixta a un modelo de escuela coeducativa que contribuya a prevenir la violencia de contra las mujeres y cualquier manifestación de violencia en cuyo origen está el sexismo. Para ello, en cumplimiento de la disposición adicional quinta del Decreto 236/2015, de 22 de diciembre por el que se establece el currículo de Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco, se aprueba el Plan de Mejora del sistema educativo de la Comunidad Autónoma del País Vasco basado en la equidad hacia la excelencia que establece como una de sus líneas estratégicas la «educación inclusiva y atención a la diversidad».

"Euskal hezkuntza-sistemarako hezkidetzako II. Plana, berdintasuna eta tratu ona lortzeko bidean (2019-2023)" izeneko planarekin, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak aukera eman nahi dio Euskal Hezkuntza Sistemari, eta, zehazki, Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako etapei, hezkidetza-eskolarantz hasitako bidean urratsak egiten jarraitzeko. Plan horien helburuen artean dago ikastetxeek beren kulturan, politiketan eta praktiketan genero-ikuspegia txerta dezaten bultzatzea, eskola-komunitateko eragileen laguntzarekin.

Con el «II Plan de Coeducación para el sistema educativo vasco, en el camino hacia la igualdad y el buen trato (2019-2023)», el Departamento de Educación del Gobierno Vasco ofrece al Sistema Educativo Vasco y más en concreto a las etapas Educación Infantil, Educación Primaria y Educación Secundaria la oportunidad de seguir dando pasos en el camino anteriormente iniciado hacia la escuela coeducativa. Entre los objetivos de dichos planes se encuentra: impulsar que los centros incorporen la perspectiva de género en su cultura, políticas y prácticas, contando con los diferentes agentes de la comunidad escolar.

Emakumeen aurkako indarkeria da sexismoan eta emakumeen eta gizonen arteko berdintasunik ezean oinarritutako sistema baten ondorio larriena. Eskolak ikasleen arteko botere-harremanak aldatzen lagundu dezake, behar diren aldaketak eginez, berdintasunean oinarritutako harremanak ziurtatzeko; harreman horiek identitate-aniztasuna errespetatu behar dute, eta ikasle guztien garapen pertsonala ahalbidetu, hala neskena nola mutilena.

La violencia contra las mujeres es la máxima consecuencia de un sistema basado en el sexismo y en la desigualdad de mujeres y hombres. La escuela puede contribuir a la transformación de relaciones de poder entre el alumnado realizando los cambios necesarios para asegurar unas relaciones igualitarias que respeten la diversidad de identidades existentes y permita el desarrollo personal tanto de las alumnas como de los alumnos.

Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako eta emakumeen aurkako indarkeria matxistarik gabeko bizitzei buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak helburu hori zabaltzen eta sakontzen du, eta, 28. artikuluan, hezkidetza-eredu bat garatzeko eskatzen dio hezkuntza-sistemari. Zehazki, honako hau adierazten du:

La Ley 4/2005 de 18 de febrero para la Igualdad de Mujeres y Hombre y vidas libres de violencia machista contra las mujeres, amplia y profundiza en este fin, y en su artículo 28 insta al sistema educativo al desarrollo de un modelo coeducativo. En concreto señala que:

Hezkuntza-politika publikoek hezkidetza sustatuko dute, eta, lege honen ondorioetarako, honako hauetan oinarritutako hezkuntza-eredutzat hartuko da hezkidetza: sexuaren araberako estereotipoak eta rolak alde batera utzita, pertsonaren garapen integralean oinarritutako hezkuntza-eredua, diskriminazio mota oro baztertzen duena eta generoak baldintzatu gabeko orientazio akademiko eta profesionala bermatzen duena. Horregatik, emakumeen eta gizonen berdintasuna bultzatuko da hezkuntza-maila eta -etapa guztietan (haur hezkuntza, lehen hezkuntza, bigarren hezkuntza, batxilergoa, lanbide-heziketa eta helduentzako irakaskuntza) eta dimentsio guztietan (curriculuma, antolamendua eta beste batzuk).

Las políticas públicas educativas promoverán la coeducación, que a los efectos de esta ley se considera el modelo educativo basado en el desarrollo integral de la persona al margen de los estereotipos y roles en función del sexo, el rechazo de toda forma de discriminación y la garantía de una orientación académica y profesional no sesgada por el género. Para ello, se potenciará la igualdad real de mujeres y hombres en todos los niveles y etapas educativas, incluida la educación infantil, primaria, secundaria, bachillerato, formación profesional y la enseñanza para personas adultas, y en todas sus dimensiones: curricular, organizativa y otras.

Curriculumari dagokionez, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako eta emakumeen aurkako indarkeria matxistarik gabeko bizitzei buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak 29. artikuluan jasotzen duenez, Hezkuntza Administrazioak hezkidetza-proiektuak egingo ditu, beharrezkoak diren neurri eta baliabideen bitartez, eta hezkuntza-etapa guztietako jakintza-arlo eta diziplina guztien curriculumaren diseinuan eta garapenean txertatuko ditu.

En relación con el currículo, la Ley 4/2005 de 18 de febrero para la Igualdad de Mujeres y Hombre y vidas libres de violencia machista contra las mujeres recoge en su artículo 29 que la Administración educativa realizará proyectos coeducativos, a través de las medidas y recursos que sean necesarios, e integrará en el diseño y desarrollo curricular de todas las áreas de conocimiento y disciplinas de las diferentes etapas educativas.

Horregatik guztiagatik, kontuan hartuta Sailak lehentasunezko jarduera-eremuetan (hala nola bakea eta bizikidetza, hezkidetza eta genero-indarkeriaren prebentzioa) sustatutako programak eta proiektuak abian jartzea Hezkuntza Sailaren 2022ko Dirulaguntzen Plan Estrategikoan jasotako helburu estrategiko bat dela (Hezkuntzako sailburuaren 2022ko otsailaren 4ko Aginduaren bidez onartu zen plana), bat etorriz azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartzen duen Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren VI. tituluarekin eta VII. tituluko III. kapituluarekin (Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren esparruan dirulaguntzak arautzeari buruzkoa da), eta aintzat hartuta uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuan ezarritako oinarrizko araudia, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean ezarritakoa, Hezkuntza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen otsailaren 23ko 71/2021 Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko 2022ko ekitaldirako Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 23ko 11/2021 Legea, eta gainerako xedapen orokorrak, honako hau

Por todo ello, y teniendo en cuenta que la puesta en marcha de programas y proyectos promovidos por el Departamento en los ámbitos prioritarios de actuación: como paz y convivencia, coeducación y prevención de violencia de género es un objetivo estratégico contemplado en el Plan Estratégico de Subvenciones del Departamento de Educación 2022, aprobado mediante Orden de 4 de febrero de 2022 del Consejero de Educación y de conformidad con lo establecido en el Título VI, y Capítulo III del Título VII del texto refundido de la Ley de Principios ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la administración pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, con arreglo a la normativa básica establecida en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, así como lo establecido en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y el Decreto 71/2021, de 23 de febrero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Educación, la Ley 11/2021, de 23 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2022, y demás disposiciones de general aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

Agindu honen xedea da EAEko Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta Batxilergoa ematen duten itunpeko ikastetxeei dei egitea 2022-2023 eta 2023-2024 ikasturteetan jarduera-proiektu bat egin dezaten, ikastetxean hezkidetza eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa eta detekzio goiztarra modu global, sistematiko eta integratuan lantzeko.

Es objeto de esta Orden convocar a los centros concertados que imparten Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato de la CAPV para que realicen un proyecto de actuación que abarque los cursos 2022-2023 y 2023-2024, y que les permita abordar la coeducación, y la prevención y detección precoz de la violencia contra las mujeres de manera global, sistemática e integrada en su centro educativo.

Gehienez ere 50 ikastetxe aukeratuko dira, 2.3 artikuluan azaltzen den lurralde-banaketari jarraituz.

Se seleccionarán un máximo de 50 centros con la distribución territorial que se señala en el artículo 2.3.

2. artikulua.– Dirulaguntzaren zenbatekoa.

Artículo 2.– Dotación.

1.– Xede hori lortzeko, guztira, 2022-2023 ikasturtean 100.000 euro bideratuko dira Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorretan horretarako ezarritako aurrekontu-partiden kargura. 2022. urteko aurrekontuaren kargura 60.000 € bideratuko dira, eta 2023. urteko aurrekontuaren kargura, berriz, 40.000 €-ko konpromiso-kreditua dago.

1.– A la consecución de dicho objeto, y con cargo a las partidas presupuestarias establecidas al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, se destinará la cantidad global de 100.000 euros, para el curso escolar 2022-2023. Con cargo al presupuesto del año 2022 se destinarán 60.000 euros y con cargo al presupuesto del año 2023 hay un crédito de compromiso de 40.000 euros.

2.– Hautatutako ikastetxe bakoitzari bi mila (2.000) euroko diru-ekarpena egingo zaio, irakasleak zein eskola-komunitatea trebatzeko eta proiektua koordinatu eta hedatzeko. Proiektuak bi ikasturteko iraupena badu ere, lehenengo ikasturtean egindako gastuak soilik hartuko dira aintzat.

2.– A cada centro seleccionado se le hará una asignación económica de dos mil (2.000) euros para hacer frente a los gastos de actividades formativas del profesorado, de la comunidad escolar y actuaciones de coordinación y de difusión del proyecto. Aunque el proyecto tenga una duración de dos cursos escolares, se tendrán en cuenta exclusivamente los gastos efectuados el primer curso.

3.– Honako lurralde-banaketa honen arabera aukeratuko dira proiektuak:

3.– La selección de los proyectos se ajustará a la siguiente distribución territorial:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

4.– Hala ere, lurraldeen araberako banaketa aldatu ahal izango du Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiborako Zuzendaritzak, baldin eta aukeratutako eskabideekin ez bada betetzen lurralde horietakoren baterako aurreikusitako plaza-kopurua.

4.– No obstante, se autoriza a la Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa a modificar la distribución por territorios si las solicitudes seleccionadas no alcanzaran el número de plazas previstas en alguno de ellos.

5.– Hezkuntza Sailak, diru-esleipenaz gain, deialdi honen xedeari buruzko prestakuntza emango du.

5.– Además de la asignación económica, el Departamento de Educación ofrecerá formación en relación al objeto de esta convocatoria.

3. artikulua.– Diruz lagun daitezkeen jarduerak.

Artículo 3.– Actividades subvencionables.

1.– Deialdi honetan aurreikusitako laguntza ekonomikoen xedea izango da proiektu bat egitea eta bi ikasturtetan garatzea (2022-2023 eta 2023-2024), deialdi honen 12. artikuluan ezarritako irizpideak betez.

1.– Será objeto de las ayudas económicas previstas en la presente convocatoria la elaboración de un proyecto y su desarrollo durante dos cursos académicos de duración (2022-2023 y 2023-2024) que cumpla con los criterios establecidos en el artículo 12 de la presente convocatoria.

2.– Diruz lagunduko dira 2023ko uztailaren 1a baino lehenago egindako gastu hauek:

2.– Serán objeto de subvención los siguientes gastos del proyecto efectuados con anterioridad al 1 de julio de 2023:

a) proiektuaren zuzendaritzaren, koordinazioaren, jarraipenaren eta ebaluazioaren kostua, oro har, bai eta prestakuntza-jarduerena ere. Proiektuaren zuzendaritzari, koordinazioari, jarraipenari eta ebaluazioari egotz dakizkiekeen gastuek orduko 25 eruo-ko muga izango dute. Irakasleen kontratazioari dagokion ordainsari-kostua ez du, inola ere, ordainketa eskuordetuak estaliko.

a) el coste de la dirección, coordinación, seguimiento y evaluación del proyecto en general, así como de las actividades formativas. Los gastos imputables a la dirección, coordinación seguimiento y evaluación del proyecto tendrán un límite de 25 euros por hora. El coste retributivo correspondiente a la contratación del profesorado en ningún caso ha de estar cubierto por el pago delegado.

b) prestakuntza-jarduera emateko kostua, prestakuntza emango duen erakundeak aurkeztutako aurrekontuaren arabera (gehienez 90 euro emango dira prestakuntza-ordu bakoitzeko), bai eta ponentearen joan-etorriek, ostatuak edo mantenuak eragindako dietak ere, erakundeaz kanpokoa denean eta prestakuntza-saio horiek beharrezkotzat jotzen direnean.

b) el coste de impartición de la actividad formativa, según presupuesto presentado por la entidad que la imparta (y con un límite máximo de 90 euros por hora de impartición), así como las dietas por causa del desplazamiento, el alojamiento o la manutención de la persona ponente, cuando sea ajena a la entidad y esas sesiones formativas se consideren necesarias.

Inola ere ez dira prestakuntza-jarduerari egotz dakizkiokeen kostutzat hartuko jardueran parte hartzen duten irakasleek joan-etorriengatik edo mantenuagatik egiten dituzten gastuak.

En ningún caso se considerarán costes imputables a la actividad formativa los gastos en que incurra el profesorado participante en la actividad por razón de desplazamiento o manutención.

c) beharrezko curriculum-materialaren kostua.

c) el coste del material curricular necesario.

4. artikulua.– Erakunde onuradunak eta dirulaguntza eskuratzeko baldintzak.

Artículo 4.– Entidades beneficiarias y requisitos de acceso

1.– Deialdi honetako dirulaguntzak eskuratu ahal izango dituzte eskabidea aurkezten den egunean 1. artikuluan aipatutako hezkuntza-mailetan itunduta dauden eta Euskal Autonomia Erkidegoaren eremu geografikoan kokatuta dauden ikastetxe pribatuen titularrek,

1.– Podrán acceder a las subvenciones objeto de convocatoria las personas titulares de los centros docentes privados radicados en el ámbito geográfico de la Comunidad Autónoma del País Vasco que se encuentren concertados en los niveles educativos referidos en el artículo 1, en la fecha de presentación de la solicitud.

2.– Deialdiko dirulaguntzak eskuratzeko baldintza izango da Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13.2 eta 3. artikuluetan jasotako debekurik ez izatea.

2.– Es requisito para acceder a las subvenciones objeto de convocatoria no hallarse incursa en ninguna de las prohibiciones recogidas en el artículo 13.2 y 3 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

3.– Erakunde eskatzaileak ezin izango du eduki dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzea eragozten dion zehapen administratiborik edo penalik, ezta horretarako legezko inolako debekurik ere, sexu-bereizkeriagatiko debekuak barne, bat etorriz Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako eta emakumeen aurkako indarkeria matxistarik gabeko bizitzei buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenean xedatutakoarekin.

3.– La entidad solicitante no podrá estar sancionada ni penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas; ni estar incurso en prohibición legal alguna que les inhabilite para ello, con expresa referencia a las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres y vidas libres de violencia machista contra las mujeres.

4.– Erakunde eskatzaileak egunean izan beharko ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak, bai eta dirulaguntzak itzultzeko betebeharrak ere. Baldintza horiek bete beharko dira bai onuradun izateko, bai emandako dirulaguntza likidatu arte onuradun izaten jarraitzeko.

4.– La entidad solicitante deberá estar al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones. Estos requisitos serán exigidos tanto para acceder a la condición de beneficiario como para mantenerse en ella hasta la liquidación de la subvención concedida.

5.– Dirulaguntzen onuradun izateko, aurreko paragrafoetan adierazitako zirkunstantziei eta baldintzei eutsi beharko zaie laguntza-eskabidea aurkezten den unetik ematen den dirulaguntza likidatu arte.

5.– Las circunstancias y cumplimiento de los requisitos señalados en los apartados anteriores para ser beneficiario de las subvenciones, habrá de mantenerse desde el momento de presentación de la solicitud de ayuda hasta la liquidación de la subvención que en su caso se conceda.

6.– Aurreko deialdietan parte hartu duten ikastetxeek berriz ere parte hartu ahal izango dute, baldin eta oraindik aurreko ikasturteko deialdian parte hartzen ari ez badira. Hau da, deialdi honetatik kanpo geratuko dira 2020-2021 eta 2021-2022 ikasturteetarako jarduera-proiektuak diruz laguntzen dituen deialdian hautatuak izan diren ikastetxeak. Ikastetxeek gehienez hiru deialditan parte har dezakete deialdia hasi zenetik, hots, 2013-2014 ikasturtetik.

6.– Los centros que hayan resultado beneficiarios en convocatorias anteriores podrán volver a participar siempre y cuando no estén participando en la convocatoria del curso inmediatamente anterior, es decir, quedarán excluidos de esta convocatoria los centros seleccionados en la convocatoria que subvencionaba proyectos de actuación durante los cursos 2020-2021 y 2021-2022. Esta participación podrá hacerse extensible hasta un máximo de tres convocatorias contando desde el inicio de esta convocatoria en el curso 2013-2014.

7.– Erakunde eskatzaileak hezkidetza eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzio eta detekzio goiztiarra jorratu beharko ditu 2022-2023 eta 2023-2024 ikasturteetan.

7.– La entidad solicitante deberá abordar la coeducación y, la prevención y detección precoz de la violencia contra las mujeres durante los cursos 2022-2023 y 2023-2024.

8.– Erakunde eskatzaileak hezkidetzaren arduraduna identifikatuko du, zeinak arduradun izateko baldintza egokiak bete beharko baititu, kontuan hartuta ikastetxean duen egonkortasuna, ikastetxeari buruz duen ezagutza eta prozesua dinamizatu, koordinatu eta zuzentzeko duen sentsibilitatea eta gaitasuna, eta ikastetxeak zonako mintegira eta Sailak antolatzen dituen prestakuntza-jardueretara joateko aukera emango dio. Pertsona horrek honako eginkizun hauek izango ditu:

8.– La entidad solicitante identificará a la persona responsable de coeducación que deberá reunir las condiciones idóneas para ello por su estabilidad y conocimiento del centro, sensibilidad y competencias para dinamizar, coordinar y liderar el proceso, posibilitándole la asistencia al seminario zonal y a las actividades de formación que organice el Departamento. Dicha persona realizará las siguientes funciones:

a) Ikastetxearen proiektua bultzatu eta koordinatzea, genero-indarkeria prebenituko duen hezkidetza-eskola baterantz egiteko.

a) Impulsar y coordinar el proyecto de centro con la finalidad de caminar hacia una escuela coeducativa que prevenga la violencia de genero.

b) Proiektuan planteatutako ekintza bateratu eta sistematikoak kudeatu eta dinamizatzea. Ekintza horien artean, hezkidetzaren zutabe nagusiak egongo dira, «Euskal Hezkuntza Sistemarako II. Hezkidetza Plana, berdintasunaren eta tratu onaren bidean (2019-2023)» planean jasotakoak.

b) Gestionar y dinamizar las acciones conjuntas y sistemáticas planteadas en el proyecto que incluirán los grandes pilares de la Coeducación recogidos en el "II Plan de Coeducación para el Sistema Educativo Vasco, en el camino hacia la igualdad y el buen trato (2019-2023)"

c) Koordinazio eta talde-lanerako tarteak, aktak, saioen edukia eta abar finkatzea.

c) Establecer los momentos de coordinación y trabajo común, actas, contenido de las sesiones...

d) Eskola mistoa hezkidetza-eskola bihurtzeko beharrezkoa den prestakuntza pedagogikoa koordinatzea.

d) Coordinar la formación pedagógica necesaria para llevar a cabo la transformación de escuela mixta en escuela coeducativa.

9.– Erakunde eskatzaileak ikastetxeko Ordezkaritza Organo Goreneko (OOG) berdintasun-ordezkaria izendatuko du, eta Sailak ematen duen prestakuntzan parte hartzeko aukera emango dio.

9.– La entidad solicitante nombrará la persona representante de igualdad en el órgano Máximo de Representación (OMR) del centro y permitir su participación en la formación que imparta el Departamento.

10.– Erakunde eskatzaileak berdintasun-plan bat izan beharko du indarrean Estatuko araudiaren arabera, eta 50 langiletik gorako enpresek sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko eta borrokatzeko neurriak ezarri dituztela egiaztatu beharko dute, emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloko Estatuko legeriak ezarritakoaren arabera.

10.– La entidad solicitante deberá tener un plan de igualdad vigente según la normativa del Estado y las empresas de más de 50 personas trabajadoras deberán acreditar haber establecido medidas para prevenir y combatir el acoso sexual o acoso por razón de sexo en los términos establecidos por la legislación del Estado en materia de igualdad de mujeres y hombres.

5. artikulua.– Betekizunak egiaztatzea.

Artículo 5.– Acreditación de los requisitos.

1.– Dirulaguntzaren eskabidea aurkezteaz batera, eskatzaileak laguntza ematen duen organoari baimena ematen dio zuzenean egiazta dezan laguntzak eskatzen dituzten erakundeek zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen dituztela; izan ere, organo kudeatzaileak automatikoki eta behar beste aldiz egiaztatuko du hori, eta ez du eskatzaileen baimenik beharko horretarako, Dirulaguntzen Erregelamendu Orokorra onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren 22. artikuluan eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretua aplikatuz. Eskatzaileak modu arrazoituan aurka egin ahal izango du, eta, kasu horretan, ziurtagiria aurkeztu beharko du.

1.– La presentación de la solicitud de subvención conllevará la autorización del solicitante para que el órgano concedente obtenga de forma directa la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social por parte de las entidades solicitantes de las ayudas, que se verificará automáticamente tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor, sin necesidad del consentimiento de los mismos, conforme a lo establecido en el artículo 22 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento General de Subvenciones, y en aplicación del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. La entidad solicitante podrá oponerse a dicha verificación, debiendo aportar ella misma la certificación.

2.– Eskarietan aukera izango da laguntzak eskatzen dituen erakundeak berariaz adieraz dezan baimena ematen diola organo kudeatzaileari gainerako datu edo agiri guztiak lortu edo egiaztatzeko, hargatik eragotzi gabe Administrazio Publikoak egiaztapen, kontrol eta ikuskaritzaren alorrean dituen ahalmenak.

2.– Las solicitudes incluirán la posibilidad de que el solicitante de la ayuda consienta expresamente que el resto de los datos o documentos sean obtenidos o verificados por el órgano gestor, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la Administración Pública.

3.– Eskabide elektroniko normalizatuan, erakunde eskatzailearen erantzukizunpeko adierazpen hauek jasoko dira:

3.– La instancia normalizada de solicitud en formato electrónico contendrá las pertinentes declaraciones responsables de la entidad solicitante relativas a los siguientes extremos:

a) Helburu bererako administrazio edo erakunde publiko nahiz pribatuen eskutik inolako dirulaguntzarik ez jasotzea une horretan.

a) No estar recibiendo ninguna ayuda o subvención con este mismo objeto y finalidad concedida por administraciones públicas o entidades privadas.

b) Erakunde edo pertsona eskatzaileak ez duela dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzeko aukera ukatzen dion zigor administratibo edo penalik, ez eta dirulaguntzak jasotzeko legezko debekurik ere, sexuagatiko diskriminazioaren ondoriozko lege-debekuak barne, bat etorriz Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenarekin.

b) No hallarse la persona o entidad solicitante sancionada ni penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas; ni estar incursa en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello, con expresa referencia a las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

c) Eskabide-orriko eta harekin batera aurkeztutako agirietako datuak egiazkoak direla adierazi behar da.

c) Manifestar que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña

d) Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren organismo autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo dirulaguntzen esparruko itzulketa- edo zigor-prozeduraren batean sartuta ez egotea.

d) No estar incurso en cualquier procedimiento de reintegro o sancionador en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos.

e) Dirulaguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduak izatea.

e) Hallarse al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

f) Erakunde eskatzaileak Estatuko araudiaren arabera indarrean dagoen berdintasun-plan bat izan behar duela adieraztea; eta 50 langiletik gorako enpresetan, sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko eta borrokatzeko neurriak ezarri dituela egiaztatzea, emakumeen eta gizonen arteko berdintasunari buruzko Estatuko legerian ezarritakoaren arabera.

f) Manifestar que la entidad solicitante debiendo tener un plan de igualdad vigente según la normativa del Estado lo tiene; y en empresas de más de 50 personas trabajadoras, acreditar haber establecido medidas para prevenir y combatir el acoso sexual o acoso por razón de sexo en los términos establecidos por la legislación del estado en materia de igualdad de mujeres y hombres.

4.– Formatu elektronikoan egindako eskabide-orri normalizatuak, era berean, hezkidetza-arduradunaren eta Ordezkaritza Organo Goreneko (OOG) berdintasun-ordezkariaren izenak jasoko ditu.

4.– La instancia normalizada de solicitud en formato electrónico contendrá a su vez los nombres de la persona responsable de coeducación y de la representante de igualdad del Órgano Máximo de Representación (OMR).

5.– Eskabide-orri normalizatua formatu elektronikoan aurkezteaz gain, jarduera-proiektu bat aurkeztuko da, eta, bertan, lehen ikasturteko jarduerak zehaztuko dira eta bigarren ikasturteko jarduerak aurreikusiko dira, bai eta arduradunak, denborak eta ebaluazio-adierazleak ere (VI. eranskina).

5.– Además de la instancia normalizada de solicitud en formato electrónico, se presentará un proyecto de actuación en el que se concreten las actuaciones correspondientes al primer curso académico y se prevean las del segundo curso, así como quiénes son las personas responsables, la temporalización y los indicadores de evaluación (Anexo VI).

6. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 6.– Tramitación electrónica.

1.– Erakunde interesdunek bitarteko elektronikoak erabiliko dituzte eskabideak, kontsultak eta prozedura honetako izapide guztiak egiteko.

1.– Las entidades interesadas solicitarán, consultarán y realizarán todos los trámites de este procedimiento utilizando medios electrónicos.

2.– Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuak eta Informatika eta E-Administrazioko Plataforma Teknologikoa –Platea– onartu zuen Telekomunikazio zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpenak arautzen dute izapidetze elektronikoa.

2.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero de 2012 de Administración Electrónica, y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea–.

3.– Izapidetzeko jarraibideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta ereduak eskuragarri dituen administrazio-prozeduraren informazio-fitxa, eskabidearen formulariora sartzeko erabiltzen dena, helbide honetan eskura daiteke: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1015408

3.– La ficha informativa del procedimiento administrativo donde están disponibles las instrucciones para la tramitación, las declaraciones responsables y los modelos, y a través de la cual se accede al formulario de solicitud está accesible en la dirección: https://www.euskadi.eus/servicios/1015408

4.– Eskabidearen izapide hauek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan «Nire Karpeta» atalean egingo dira: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

4.– Los trámites posteriores a la solicitud se realizarán a través del apartado Mi Carpeta de la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta

5.– Bitarteko elektronikoen bidez Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoan jarduteko ordezkaritza beste pertsona bati ematen zaionean, pertsona horrek alta emanda egon beharko du Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren Egoitza Elektronikoaren ahalordetzeen Erregistro Elektronikoan, eta honako helbide honetan eskura daiteke: https://www.euskadi.eus/ordezkariak

5.– Cuando se otorgue la representación a otra persona para que actúe, por medios electrónicos, ante la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi se deberá estar dado de alta en el Registro Electrónico de Apoderamientos de la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/representantes

6.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan onartutako identifikazio-bideak eta sinadura elektronikoa eskuragarri daude helbide honetan: https://www.euskadi.eus/ziurtagiri-elektronikoak

6.– Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos

7. artikulua.– Eskabideak eta agiriak.

Artículo 7.– Solicitud y documentación.

1.– Erakunde eskatzaileek «Eskabidea» formulario normalizatua aurkeztu beharko dute, behar bezala beteta. Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan eskuratu ahal izango da eskabide-eredua, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1015408

1.– Las entidades solicitantes deberán presentar el formulario normalizado «Solicitud» debidamente cumplimentado. El modelo está disponibles en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/servicios/1015408

2.– «Eskabidea» (I. eranskina) formulario normalizatuarekin batera, 2022-2023 eta 2023-2024 ikasturteetarako «Jarduera-proiektua» (II. eranskina) formulario normalizatua aurkeztu beharko da, eta eduki hau izango du:

2.– Junto con el formulario normalizado «Solicitud» (Anexo I) tendrá que presentar el formulario normalizado «Proyecto de actuación» (Anexo II) para los cursos 2022-2023 y 2023-2024 que tendrá el siguiente contenido:

a) Justifikazioa.

a) Justificación.

b) Helburu orokorrak eta helburu orokor bakoitzarekin harremantzen diren helburu espezifikoak 2022-2024 ikasturteetarako.

b) Objetivos generales y objetivos específicos relacionados con cada objetivo general (cursos 2022-2024)

c) Helburu espezifiko bakoitzari lotutako jarduerak, haien arduradunak, denborak, jarraipenaren adierazleak eta lortutakoa zehaztuta, 2022-2023 ikasturterako, eta 2023-2024 ikasturterako aurreikuspenak.

c) Actuaciones ligadas a cada objetivo específico, responsable, temporalización e indicadores de seguimiento y logro para el curso 2022-2023 y previsión de actuaciones para el curso 2023-2024.

d) Ebaluazioa.

d) Evaluación.

3.– Deialdiaren III. eranskinean, proiektua lantzeko argibideak biltzen dira.

3.– En el Anexo III de la convocatoria se recogen las orientaciones para la elaboración del proyecto.

4.– «Eskabidea» eta «Jarduera-proiektua» formulario normalizatuekin batera, «Zuzendaritzaren ziurtagiria» formulario normalizatua ere aurkeztu beharko da (IV. eranskina).

4.– Junto con los formularios normalizados «Solicitud» y «Proyecto de actuación» tendrá que presentarse el también formulario normalizado «Certificado de Dirección» (Anexo IV).

8. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea eta lekua.

Artículo 8.– Plazo y lugar de presentación de solicitudes.

1.– Eskabidea aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Epea amaitzen den hilean bertan amaituko da. Muga-eguneko hilean hasierako egunaren baliokiderik ez badago, hilaren azken egunean amaituko da epea.

1.– La solicitud se presentará en el plazo de un mes, a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco. El plazo concluirá el mismo día en que se produjo la publicación en el mes de vencimiento. Si en el mes de vencimiento no hubiera día equivalente a aquel en que comienza el cómputo, se entenderá que el plazo expira el último día del mes.

2.– Agiriak bitarteko elektronikoen bidez aurkeztuko dira Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan helbide honetan: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1015408

2.– La documentación se presentará por medios electrónicos en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/servicios/1015408

3.– Erakunde batek aurrez aurre aurkezten badu eskaera, elektronikoki aurkezteko betebeharra adieraziko zaio. Ondorio horietarako, eskabidea bide horretatik egin den eguna hartuko da aurkezpen-datatzat.

3.– En el caso de que una entidad presentase presencialmente la solicitud, se le indicará la obligación de su presentación electrónica. A estos efectos, se considerará como fecha de presentación de la solicitud aquella en la que haya sido efectivamente efectuada por tal cauce.

4.– Erakunde eskatzaileek euskaraz edo gaztelaniaz aurkez ditzakete agiriak, beraiek nahi duten eran. Prozedura osoan zehar, erakunde eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezartzen den moduan.

4.– Las entidades solicitantes podrán presentar la documentación en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

5.– Eskabidea aurkezteak esan nahi du berariaz eta formalki onartzen direla deialdi honen oinarrietan zehaztutako baldintzak.

5.– La presentación de la solicitud supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria

9. artikulua.– Eskabidea zuzentzea.

Artículo 9.– Subsanación de la solicitud

1.– Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako zuzendaritzak ikusten badu aurkeztutako agiriak ez daudela osorik beteta, edo nahitaezko agiri guztiak aurkezten ez badira, erakunde interesdunari eskatuko zaio hamar egun balioduneko epean akats hori zuzentzeko edo nahitaezko agiriak aurkezteko. Epe horretan zuzenketa egin ezean, eskabideari uko egin diola ulertuko da; aurretik, Administrazioak eskabide horri buruzko ebazpena emango du Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak xedatutakoarekin bat eginez.

1.– Si la Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa advirtiera que la documentación presentada no está cumplimentada en todos sus términos o no estuviera acompañada de la documentación preceptiva, se requerirá a la entidad interesada para que, en un plazo de diez días hábiles subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos. Si en este plazo no se realiza la subsanación, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución dictada al efecto, de conformidad con lo previsto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

2.– Akatsak zuzentzeko errekerimendua elektronikoki egingo da. Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren «NireKarpeta» atalean kontsultatu beharko dira jakinarazpenak.

2.– El requerimiento de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente. Las notificaciones deberán consultarse en el apartado de «MiCarpeta» de la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

3.– Erakunde interesdunak zuzenketa-errekerimendua jaso izana elektronikoki sinatzen duen unean egin dela ulertuko da.

3.– El requerimiento de subsanación se entenderá practicado en el momento que la entidad interesada firme electrónicamente la recepción de la misma.

4.– Zuzentzeko errekerimendua bidali eta hamar egun naturaleko epean ez bada edukira sartu, eskaera ezetsitzat joko da eta izapidea gauzatutzat. Prozedurak jarraitu egingo du, salbu eta ofizioz edo hartzaileak eskatuta egiaztatzen bada teknikoki edo materialki ezinezkoa izan dela sartzea.

4.– Cuando transcurran diez días naturales desde el envío del requerimiento de subsanación sin acceder a su contenido, se entenderá que el requerimiento ha sido rechazado y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de persona destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

5.– Hori hala izanik ere, organo kudeatzaileak beste aukera bat ere badu: pertsona interesdunei jakinarazpenen abisuak bidaltzea, eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara SMSak edo mezu elektronikoak bidaliz. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

5.– Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

10. artikulua.– Hautaketa-batzordea.

Artículo 10.– Comisión de selección.

1.– Eskaerak kudeatuko ditu hautaketa-batzordeak, eta hautatutako ikastetxeen zerrendak egingo ditu. Batzorde horretan honako kide hauek parte hartuko dute:

1.– La comisión de selección gestionará las solicitudes y elaborará las listas de centros seleccionados. En dicha comisión participarán los siguientes miembros:

a) Aniztasunari Erantzuteko zerbitzuko burua, edo hark izendatzen duena, batzordeburu izango da.

a). El jefe de Servicio de Atención a la Diversidad, o persona en quien delegue, ejercerá la presidencia.

b) Hezkuntza-Berriztapeneko lurralde-arduradunak.

b) Los tres jefes o jefas territoriales de Innovación Educativa.

c) Eskola inklusiboko Berritzegune Nagusiko arduraduna (aniztasuna/generoa).

c) El/la responsable de Coeducación del Berritzegune Nagusia.

d) Aniztasunari Erantzuteko zerbitzuko teknikari bat, idazkari-lanetan jardungo duena.

d) Un técnico o técnica del servicio de Atención a la Diversidad, que tendrá asignadas las funciones de secretaría.

2.– Hautapen-batzordeak ikastetxeak aukeratuko ditu, Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako zuzendariari igorriko diola ebazpen-proposamena.

2.– La Comisión de selección determinará los centros y elevará su propuesta de resolución a la Directora para la Diversidad e Inclusión Educativa.

3.– Hautaketa Batzordeak kuantifikatuko ditu aurkeztutako eskabideak Berritzegunaren laguntzarekin.

3.– La Comisión de selección cuantificará las solicitudes presentadas con la ayuda del Berritzegune.

11. artikulua.– Dirulaguntzen bateraezintasuna.

Artículo 11.– Incompatibilidad de las subvenciones.

Deialdi honetan aurreikusten diren dirulaguntzak bateraezinak dira 1. artikuluan xedatutako helburu bererako beste edozein erakunde publikok edo pribatuk eman dezakeen dirulaguntza ororekin.

Las subvenciones previstas en la presente convocatoria son incompatibles con cualquier otra que, teniendo el mismo destino contemplado en el artículo 1, pudiera ser otorgada por cualquier entidad pública o privada.

12. artikulua.– Esleitzeko irizpideak.

Artículo 12.– Criterios de adjudicación.

1.– Balorazio-irizpideak

1.– Criterios de valoración

Aurkeztutako proiektuari 10 puntu emango zaizkio, gehienez, eta onespena lortzeko 7 puntu beharko ditu, gutxienez.

Se valorará, con un máximo de 10 puntos el proyecto presentado, que deberá obtener un mínimo de 7 puntos para su aprobación.

a) Ikastetxearen ibilbidea eta premien definizioa (1,5 puntu, gehienez). Honako alderdi hauek hartuko dira kontuan:

a) Trayectoria del centro y definición de necesidades (hasta 1,5 puntos). Se valorará:

a.1.– Ikastetxearen ibilbidea jarduketak, programak, proiektuak, prestakuntza eta abar sustatzeari dagokionez, honako arlo hauek aintzat hartuta: hezkidetza, emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna, emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa eta detekzio goiztiarra, sexu-aniztasuna, harreman afektibo eta sexualak (0,50 puntu, gehienez).

a.1.– La trayectoria del centro en el impulso de actuaciones, programas, proyectos, formación, etc. en las siguientes materias: coeducación, igualdad de mujeres y hombres, prevención y detección precoz de la de violencia contra las mujeres, diversidad sexual, relaciones afectivo-sexuales (hasta 0,50 puntos).

a.2.– Premien definizioa (0,50 puntu, gehienez).

a.2.– Definición de necesidades (hasta 0,50 puntos).

a.3.– Lehentasunen aukeraketa eta argudioak (0,50 puntu, gehienez).

a.3.– Selección de prioridades y argumentos (hasta 0,50 puntos).

b) Helburu orokorrak eta helburu espezifikoak (2 puntu, gehienez).

b) Objetivos generales y objetivos específicos (hasta 2 puntos).

c) Jarduketak (5,50 puntu, gehienez). Honako alderdi hauek hartuko dira kontuan:

c) Actuaciones (hasta 5,50 puntos). Se valorará:

c.1.– Irakasleei zuzendutako jarduerak, hezkidetzaren zutabe nagusiekin bat etorriz (0,75 puntu gehienez):

c.1.– Actuaciones dirigidas al profesorado en consonancia con los grandes pilares de la coeducación (hasta 0,75 puntos):

c.1.1.– Pentsamendu kritikoa sexismoaren aurrean.

c.1.1.– Pensamiento crítico ante el sexismo.

c.1.2.– Hizkuntzaren eta irudien erabilera ez-sexista.

c.1.2.– Uso no sexista del lenguaje y las imágenes

c.1.3.– Emakumeen jakituriaren integrazioa eta haien ekarpen soziala eta historikoa.

c.1.3.– Integración del saber de las mujeres y su contribución social e histórica,

c.1.4.– Gatazken konponketa baketsua, hezkidetzako elkarbizitzarako proiektuen bidez.

c.1.4.– Resolución pacífica de conflictos con proyectos de convivencia educativa,

c.1.5.– Autonomia pertsonala eta independentzia ekonomikoa.

c.1.5.– Autonomía personal e independencia económica

c.1.6.– Espazioak ikastetxean, eskolaz kanpoko jarduerak eta jarduera osagarriak.

c.1.6.– Espacios en el centro educativo y las actividades extraescolares y complementarias,

c.1.7.– Hezkuntza afektiboa eta sexuala berdintasunean

c.1.7.– Educación afectiva y sexual en igualdad

c.1.8.– Emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa eta indarkeria kasuetan esku hartzea.

c.1.8.– Prevención y actuación ante la violencia contra las mujeres.

c.2.– Ikasleei zuzendutako jarduerak, hezkidetzaren zutabe nagusiekin bat etorriz (0,75 puntu gehienez):

c.2.– Actuaciones dirigidas al alumnado en consonancia con los grandes pilares de la coeducación (hasta 0,75 puntos):

c.2.1.– Pentsamendu kritikoa sexismoaren aurrean.

c.2.1.– Pensamiento crítico ante el sexismo.

c.2.2.– Hizkuntzaren eta irudien erabilera ez-sexista.

c.2.2.– Uso no sexista del lenguaje y las imágenes

c.2.3.– Emakumeen jakituriaren integrazioa eta haien ekarpen soziala eta historikoa.

c.2.3.– Integración del saber de las mujeres y su contribución social e histórica,

c.2.4.– Gatazken konponketa baketsua, hezkidetzako elkarbizitzarako proiektuen bidez.

c.2.4.– Resolución pacífica de conflictos con proyectos de convivencia educativa,

c.2.5.– Autonomia pertsonala eta independentzia ekonomikoa.

c.2.5.– Autonomía personal e independencia económica

c.2.6.– Espazioak ikastetxean, eskolaz kanpoko jarduerak eta jarduera osagarriak.

c.2.6.– Espacios en el centro educativo y las actividades extraescolares y complementarias,

c.2.7.– Hezkuntza afektiboa eta sexuala berdintasunean

c.2.7.– Educación afectiva y sexual en igualdad

c.2.8.– Emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa eta indarkeria kasuetan esku hartzea.

c.2.8.– Prevención y actuación ante la violencia contra las mujeres.

c.3.– Hezkidetzaren zutabeetan oinarrituta, Tutoretza eta Orientazio Planetan genero-ikuspegia txertatzea, "Euskal Hezkuntza Sistemarako Hezkidetza II. Planean, berdintasuna eta tratu ona lortzeko bidean (2019-2023)" esparruaren barruan emango diren materialen bidez (1,5 puntu gehienez).

c.3.– Incorporar la perspectiva de género en los Planes de Tutoría y Orientación en base a los pilares de la coeducación, por medio de los materiales que se proporcionarán dentro del marco del «II Plan de Coeducación para el Sistema educativo vasco, en el camino hacia la igualdad y el buen trato» (hasta 1,5 puntos)

c.4.– Klaustro guztiaren prestakuntza (0,75 puntu, gehienez).

c.4.– Formación de todo el claustro (hasta 0,75 punto.

c.5.– Familien prestakuntza eta parte hartzea (0,75 puntu).

c.5.– Formación y participación de familiares (hasta 0,75 puntos).

c.6.– Eragile soziokomunitarioen prestakuntza eta parte-hartzea (0,25 puntu, gehienez).

c.6.– Formación y participación de agentes sociocomunitarios (hasta 0,25 puntos).

c.7.– Ikastetxeetako bizikidetza-behatokian ikastetxeak garatzen duen hezkidetza-lanari lotutako eginkizunak sartzea. (0,25 puntu, gehienez).

c.7.– Incorporar al observatorio de la convivencia de los centros escolares funciones vinculadas al trabajo de coeducación que desarrolla el centro (hasta 0,25 puntos).

c.8.– Ikastetxeko hezkidetza-plana egitea edo, balego, berritzea. (0,25 puntu, gehienez).

c.8.– Elaborar o renovar si lo hubiere el plan de coeducación del centro (hasta 0,25 puntos).

c.9.– Eskolaz kanpoko jardueren eskaintza genero-ikuspegiarekin egiten dela sustatzea. (0,25 puntu, gehienez).

c.9.– Promover que la oferta de actividades extraescolares se realiza con perspectiva de género (hasta 0,25 puntos).

d) Ebaluazioa (1 puntu, gehienez).

d) Evaluación (hasta 1 punto).

2.– Esleipena:

2.– Adjudicación.

a) Lortutako puntuazioaren eta 2. artikuluaren 3. zatian ezarritakoaren arabera egingo da esleipena.

a) La adjudicación se realizará en función de la puntuación obtenida y de la distribución territorial establecida en el apartado 3 del artículo 2.

b) Berdinketa gertatuz gero, ikasle bekadunen ehuneko handiena duen ikastetxearen proiektuak izango du lehentasuna.

b) En caso de empate, tendrá prioridad el centro con mayor porcentaje de alumnado becado.

13. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 13.– Resolución.

1.– Eskabideak egiaztatu ondoren, Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendariak behin-behineko ebazpena emango du, erakunde onuradun bakoitzari emandako laguntzen zenbatekoa edo, hala badagokio, laguntza ukatzeko arrazoiak adierazita. Behin-behineko ebazpena Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan argitaratuko da, htpps:// euskadi.eus helbidean. Eskatzaileek hamar egun izango dituzte, jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, egokitzat jotzen dituzten erreklamazioak aurkezteko.

1.– Efectuada la verificación de las solicitudes la Directora para la Diversidad e Inclusión Educativa dictará resolución provisional con indicación del importe de las ayudas concedidas para cada entidad beneficiaria o, en su caso, los motivos de denegación. La notificación de la Resolución provisional se realizará mediante su publicación en el tablón de anuncios de la sede electrónica del Gobierno Vasco en la dirección https://euskadi.eus. Los solicitantes contarán con diez días, a partir del día siguiente de su notificación, para presentar las reclamaciones que consideren oportunas.

2.– Behin betiko ebazpenak behin-behineko ebazpenaren datu berberak izango ditu, eta Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan argitaratuko da, htpps:// euskadi.eus helbidean, behin-behineko ebazpena argitaratu eta hilabeteko epean, gehienez ere.

2.– La resolución definitiva contará con los mismos datos que la resolución provisional y se publicará en el tablón de anuncios de la sede electrónica del Gobierno Vasco en la dirección htpps:// euskadi.eus en el plazo no superior a un mes tras la publicación de la Resolución Provisional.

3.– Behin betiko ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuordeari, bide elektronikoz, hilabeteko epean, ebazpena jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. artikuluan xedatutakoaren arabera.

3.– Contra la resolución definitiva podrá interponerse recurso de alzada ante la Viceconsejera de Educación por vía electrónica, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a aquel en que tenga lugar la notificación, conforme a lo dispuesto en el artículo 121 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

4.– Horrez gain, informazioa emate aldera, behin betiko ebazpena EHAAn argitaratuko da.

4.– Adicionalmente, a efectos meramente informativos, la Resolución definitiva se publicará en el BOPV.

5.– Deialdia argitaratu eta gehienez ere sei hilabeteko epean argitaratuko da behin betiko ebazpena. Epe hori igaro eta ez bada berariazko ebazpenik eman eta jakinarazi, interesdunek ezetsitzat jo ahal izango dute eskabidea, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25. artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako.

5.– La resolución definitiva se publicará en el plazo máximo de seis meses a partir de la publicación de la convocatoria. Transcurrido dicho plazo sin que se haya dictado y notificado resolución expresa las y los interesados podrán entender desestimada su solicitud a efectos de lo previsto en el artículo 25 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

6.– Aurreko puntuan esandakoa gorabehera, organo kudeatzaileak interesdunei jakinarazpen-abisuak bidali ahal izango dizkie, SMSak edo mezu elektronikoak igorriz eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

6.– Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

7.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo erakunde autonomiadunek ezaugarri bereko beste laguntza edo dirulaguntzaren batzuk eman izana dela-eta horiek itzultzeko edo zigortzeko prozesuren bat oraindik ere izapidetzen ari bada, prozesu hori amaitu egin beharko da onuradunei dirulaguntzak eman eta ordaindu ahal izateko.

7.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a los beneficiarios de estas quedará condicionado a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación pudiendo verificarse su cumplimiento al momento de efectuar la concesión y de realizar los pagos.

14. artikulua.– Ordainketa eta justifikatzea.

Artículo 14.– Pago y justificación de la subvención.

1.– Dirulaguntza bi zatitan ordainduko da:

1.– La subvención se hará efectiva en dos pagos:

a) Lehenengo ordainketa emandako laguntzaren % 60koa izango da, eta 15.1 a) artikuluan aipatutako epea igaro ondoren ordainduko da, berariaz uko egiten ez bazaio.

a) El primer pago por importe equivalente al 60 % de la ayuda concedida, una vez transcurrido el plazo referido en el artículo 15.1 a) sin mediar renuncia expresa.

b) Gainerakoa –dirulaguntza osoaren % 40a– «Hezkidetza – Dirulaguntzaren justifikazioa» agiria (V. eranskina) aurkeztu ondoren ordainduko da; 2023ko ekainaren 30a baino lehen aurkeztu behar da agiri hori, behar bezala beteta. Agiri hori eta dagozkion fakturak eta ordainagiriak bitarteko elektronikoen bidez aurkeztu behar dira, Euskal Autonomia Erkidegoaren egoitza elektronikoan, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1015408

b) El restante, por un importe equivalente al 40 % de la ayuda concedida, se hará efectivo tras la presentación antes del 30 de junio de 2023 del documento «Coeducación – Justificación subvención» (Anexo V) debidamente cumplimentado. Este documento acompañado de las correspondientes facturas y recibos se presentará por medios electrónicos en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/servicios/1015408

2.– Administrazioak laguntzak eta dirulaguntzak ordaindu ahal izateko, erakunde onuradunak Eusko Jaurlaritzako Ekonomia eta Ogasun Saileko Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren datu-basean agertu beharko du. Alta emateko edo hirugarren interesdunaren datuak aldatzeko, hirugarrenen erregistro telematikora jo beharko da bide elektronikoa erabiliz. Eusko Jaurlaritzako Ekonomia eta Ogasun Sailak ematen du erregistro hori, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/hirugarrenak

2.– Para que la Administración pueda realizar el pago de las ayudas y subvenciones, la entidad beneficiaria deberá constar en la base de datos de la Oficina de Control Económico del Departamento de Economía y Hacienda del Gobierno Vasco. Para darse de alta o modificar sus datos de tercero interesado, utilizando el canal electrónico deberá dirigirse al Registro telemático de terceros proporcionado por el Departamento de Economía y Hacienda del Gobierno Vasco en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/altaterceros

3.– Programaren iraupena 2 ikasturtekoa den arren, gastu guztiak artikulu honetako 1. atalean ezarritako epean aurkeztu behar dira.

3.– Aunque el proyecto tiene una duración de 2 cursos académicos la totalidad de los gastos deberá presentarse en el plazo establecido en el apartado 1 de este artículo.

4.– Ikasturte bakoitzeko ekainaren 30a baino lehen, «Hezkidetza – Jarduera-proiektuak – Justifikazioa-Memoria» agiria (VI. eranskina) behar bezala beteta aurkeztuko da bitarteko elektronikoen bidez, Euskal Autonomia Erkidegoaren egoitza elektronikoan, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1015408

4.– Antes del 30 de junio de cada uno de los cursos escolares objeto de esta convocatoria se presentará el documento «Coeducación – Proyectos de actuación – Justificación-Memoria» (Anexo VI) por medios electrónicos en la Sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/servicios/1015408

15. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de los sujetos beneficiarios.

1.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren bidez onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko testu bateginaren 50.2 artikuluan eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikuluan jasotako betebeharrak bete beharko dituzte deialdi honen xede diren laguntzen erakunde onuradunek, finantzaketa publikoa dela jakinarazteko publizitate egokia emateko neurriak barne, Dirulaguntzei buruzko lege horren 18. artikuluko 3. eta 4. ataletan jasotakoarekin bat; horiez gain, betiere, betebehar hauek bete beharko dituzte:

1.– Las entidades beneficiarias de las ayudas objeto de esta convocatoria, deberán cumplir las obligaciones recogidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, así como las recogidas en el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, incluida la relativa a adoptar las medidas para la adecuada publicidad del carácter público de la financiación conforme a los apartados 3 y 4 del artículo 18 de la citada Ley General de Subvenciones, y en todo caso, las siguientes:

a) Esleitutako dirulaguntza onartzea. Ildo horretan, dirulaguntza eman zaiela jakinarazteko agiria jasotzen denetik aurrera, 10 eguneko epea izango dute erakunde onuradunek dirulaguntzari uko egiten diotela berariaz eta idatziz adierazteko; osterantzean, dirulaguntza onartu egiten dutela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de 10 días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la subvención, las entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que esta queda aceptada.

b) Dirulaguntza eman den xederako erabiltzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritzaren aurrean justifikatzea laguntza emateko edo baliatzeko betekizunak eta baldintzak betetzen direla, bai eta jarduera egin dela ere.

c) Justificar ante la Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión o disfrute de la ayuda.

d) Helburu bera betetzeko, administrazio baten edo erakunde publiko zein pribatu baten beste laguntza edo dirulaguntzaren bat lortuz gero, horren berri Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritzari ematea.

d) Comunicar a la Dirección Para la Diversidad e Inclusión Educativa, la obtención de cualquiera otras subvenciones o ayudas para el mismo fin, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

e) Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritzak egingo dituen egiaztapenen mende eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoari dagozkion kontrolen mende jartzea, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargura jasotako laguntzei eta dirulaguntzei dagokienez, bai eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren araudi espezifikoan aurreikusitakoen mende ere.

e) Someterse a las actuaciones de comprobación, a efectuar por la Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa, y a las de control que corresponden a la Oficina de Control Económico en relación con las ayudas y subvenciones percibidas con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, además de las previstas por la normativa específica del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

f) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak laguntzen zertarakoa fiskalizatzeko eskatzen duten informazio guztia ematea.

f) Facilitar cuanta información le sea requerida por la Oficina de Control Económico y el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

2.– Ikasturte bakoitzerako lan-plan bat eta dagokion memoria egitea. Bi dokumentu horiek ikastetxearen urteko planaren eta urteko memoriaren parte izango dira, hurrenez hurren.

2.– Realización para cada curso de un plan de trabajo y de su correspondiente memoria. Ambos documentos formarán parte del Plan anual y de la Memoria anual del centro, respectivamente.

3.– Hezkidetzako arduradunak Berritzeguneetako zonako mintegietan parte hartzea. Mintegi horiek deialdi honetan parte hartzen duten ikastetxeen topagune, koordinazio eta aholkularitza izango dira.

3.– Participación de la persona responsable de coeducación en los seminarios zonales de los Berritzegune que servirán de punto de encuentro, coordinación y asesoramiento de los centros participantes en esta convocatoria.

4.– Hezkidetzako arduradunak eta/edo ikastetxeko beste irakasleek "Euskal Hezkuntza Sistemarako Hezkidetza II. Planean, berdintasuna eta tratu ona lortzeko bidean (2019-2023)" eratorritako eta Sailetik deituriko prestakuntza-jarduera parte hartu beharko dute.

4.– El/la responsable de coeducación y/u otro profesorado del centro deberán participar en las actividades formativas específicas derivadas del II. Plan de Coeducación a las que sean convocadas por el departamento.

5.– Berritzeguneen esku jartzea programa honen esparruan landutako materialak, gainerako hezkuntza-komunitatearekin partekatzeko.

5.– Poner a disposición de los Berritzegunes los materiales elaborados en el marco de este programa con el objetivo de compartirlos con el resto de la comunidad educativa.

16. artikulua.– Laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 16.– Órgano de gestión de las ayudas.

Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritzari dagokio deialdi honetan aurreikusten diren laguntzak kudeatzeko lanak egitea.

Corresponderá a la Directora para la Diversidad e Inclusión Educativa la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

17. artikulua.– Dirulaguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 17.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Dirulaguntza emateko kontuan hartutako baldintzak aldatzen badira, dirulaguntza emateko ebazpena aldatu ahal izango da, betiere dirulaguntzaren helburua betetzat jotzen bada. Ondorio horietarako, Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritzak dagokion likidazio-ebazpena emango du, emandako dirulaguntzen zenbatekoak egokitzeko. Baldintzen aldaketa horren ondorioz dirulaguntza osoa edo zati bat itzuli behar bada, 18. artikuluan jasotako itzulketa-prozedura hasiko da.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de esta, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de la concesión de subvenciones. A estos efectos la Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa dictará la oportuna resolución de liquidación en la que se reajustarán los importes de las subvenciones concedidas. En el supuesto de que de tal alteración de las condiciones pudiera derivarse la devolución de la totalidad o parte de la subvención concedida, se iniciará el correspondiente procedimiento de reintegro contemplado en el artículo 18.

18. artikulua.– Ez-betetzeak eta itzulketa-prozedura.

Artículo 18.– Incumplimiento y procedimiento de reintegro.

1.– Laguntzen erakunde onuradunek, nolanahi ere, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontuen kargurako laguntza publikoak erabiltzeagatik ezarritako arau-hausteen araubidea bete beharko dute, eta, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikulua aplikatuz, emandako eta jasotako zenbateko osoa edo haren zati bat itzuli beharko dute, dirulaguntzen arloan aplika daitekeen berandutze-interesaz gain, honako hauetan:

1.– Las entidades beneficiarias de las ayudas se encontrarán, en todo caso, sujetas al régimen de infracciones establecidas por razón de la disponibilidad de ayudas públicas con cargo a los Presupuestos de la Comunidad Autónoma de Euskadi y, en aplicación del artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, vendrán obligadas a reintegrar la totalidad o parte de la cuantía concedida y percibida, además del interés de demora aplicable en materia de subvenciones, en los siguientes supuestos:

– Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluaren 1. atalean jasotako itzulketa-kausaren bat izatea.

– Incurrir en alguna de las causas de reintegro contempladas en el apartado 1 del artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

– Dirulaguntza ez erabiltzea eskatu zen eta eman zen helburu zehatzerako.

– No utilizar la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió.

– Dirulaguntza eragin zuen jarduera ez egitea.

– No realizar la actuación que dio origen a la subvención.

– Dirulaguntza eman zen helburu zehatzetarako erabili dela ez justifikatzea.

– No justificar la aplicación de la subvención a los fines determinados para los que se concedió.

– Oro har, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. tituluan, agindu honetan edo dirulaguntza emateko ebazpenean ezarritako betebeharrak ez betetzea.

– En general, incumplir las obligaciones establecidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, en esta Orden o en la resolución de concesión.

2.– Dirua itzultzeko, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan horretarako ezarritako prozedurari jarraituko zaio. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen da, eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen dira. Horrez gain, bestelako ekintzak ere gauzatu ahal izango dira. Zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat hartuko dira legezko ondorio guztietarako.

2.– Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

19. artikulua.– Datuen babesari buruzko oinarrizko informazioa.

Artículo 19.– Información básica sobre protección de datos.

Zure datu pertsonalak erabiliko dira, eta tratamendu-jarduera honi erantsiko zaizkio: Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako dirulaguntzak.

Sus datos de carácter personal serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada: Ayudas y subvenciones en materia de diversidad e inclusión educativa.

Arduraduna: Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako Zuzendaritza, Hezkuntza Saila.

Responsable: Dirección para la Diversidad e Inclusión Educativa, Departamento de Educación.

Helburua: Aniztasunerako eta Hezkuntza Inklusiorako dirulaguntzak.

Finalidad: Ayudas y subvenciones en materia de diversidad e inclusión educativa.

Legitimazioa: Tratamendua beharrezkoa da, interes publikoaren aldeko eginkizunen bat betetzeko edo tratamenduaren arduradunari emandako botere publikoak betetzeko jardunean.

Legitimación: Tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

Hartzaileak: Ogasun eta Ekonomia Saila.

Destinatarios: Departamento de Economía y Hacienda

Eskubideak: Datuak eskuratzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko eskubidea duzu, baita informazio gehigarrian jasotzen diren bestelako eskubide batzuk ere.

Derechos: Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

Informazio osagarria: Gure web-orrian kontsulta dezakezu Datuen Babesari buruzko informazio gehigarri eta zehaztua:

Información adicional: Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:

Araudia:

Normativa:

3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa. (www.boe.es/boe_euskera/dias/2018/12/06/pdfs/BOE-A-2018-16673-E.pdf )

Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y Garantía de los Derechos Digitales (https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2018-16673).

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetan araututako laguntzek ez dituzte betetzen EBko Funtzionamendurako Tratatuaren 107. artikuluko 1. atalean ezarritako baldintza guztiak, eta, beraz, ez dira Estatuaren laguntza, eta ez da beharrezkoa Europako Batzordeari jakinaraztea, helaraztea.

Las ayudas objeto de esta convocatoria no cumplen todos los requisitos establecidos en el apartado 1 del artículo 107 del Tratado de Funcionamiento de la UE, por lo tanto, no constituyen ayuda de Estado, y no es necesaria la comunicación, notificación a la Comisión Europea.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek administrazio-bidea agortzen du, eta, beronen aurka, berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, edo, bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hileko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden que agota la vía administrativa, se podrá interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación en el plazo de un mes, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Deialdiaren xede diren laguntzak honako hauetan xedatutakoaren mende daude: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea; azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. titulua eta VII. tituluaren III. kapitulua, eta jasotako oinarrizko araudia. Dirulaguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorrean eta haren Erregelamendua onartzen duen 887/2006 Errege Dekretuan.

Las ayudas objeto de convocatoria se sujetan a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas; la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; el Título VI y Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y a la regulación básica recogida en la Ley 38/2003, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, por el que se aprueba el Reglamento de esta última.

AZKEN XEDAPENETAKO LAUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL CUARTA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko ekainaren 7a.

En Vitoria-Gasteiz, a 7 de junio de 2022.

Hezkuntzako Sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.


Azterketa dokumentala


Análisis documental