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Boletin Oficial del País Vasco

47. zk., 2022ko martxoaren 7a, astelehena

N.º 47, lunes 7 de marzo de 2022


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1084
1084

89/2022 EBAZPENA, urtarrilaren 25ekoa, Barrualde-Galdakaoko Erakunde Sanitario Integratuko zuzendari-gerentearena, zeinaren bidez Oftalmologiako Atal Sanitarioko Buru lanpostua betetzeko lehiaketarako deialdia egiten baita, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Barrualde-Galdakaoko Erakunde Sanitario Integratuan, pertsonekiko zerbitzuaren jarduera kudeatu eta koordinatzeko arloari dagokionez.

RESOLUCIÓN 89/2022, de 25 de enero, del Director Gerente de la Organización Sanitaria Integrada Barrualde-Galdakao, por la que se convoca concurso para la provisión de puesto de trabajo de Jefe/a de Sección Sanitaria de Oftalmología del Área de Gestión y Coordinación de la Actividad del Servicio en Relación a las Personas.

Barrualde-Galdakaoko ESIko Ofalmologiako Atal Sanitarioko Burua lanpostua hutsik dago. Hori dela eta, bat etorriz Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legearen 28. artikuluaren Hirugarren Arau Komunean, Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuan, Osasun-zerbitzuetako estatutupeko langileen esparru-estatutuari buruzko abenduaren 16ko 55/2003 Legean eta Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuan xedatutakoarekin, Zuzendaritza Gerentzia honek erabaki du aipatutako lanpostua lehiaketa bidez betetzeko deialdi publikoa iragartzea, oinarri hauen arabera

Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Sección Sanitaria de Oftalmología en la OSI Barrualde-Galdakao, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28 Norma Común Tercera de la Ley 8/1997 de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, en la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, y en el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para la provisión del puesto referido, por el procedimiento de concurso, con arreglo a las siguientes

OINARRIAK
BASES

1.– Parte hartzeko baldintzak.

1.– Requisitos de participación.

Deialdi honetan, eskaerak aurkezteko epeko azken egunean baldintza hauek betetzen dituztela frogatzen dutenek hartu ahal izango dute parte:

Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos el último día del plazo de presentación de solicitudes:

a) Estatutupeko, funtzionario edo lan-kontratudun finkoa izatea Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan edo estatutupeko langile finkoa izatea Osasun Sistema Nazionaleko Erakunde Sanitarioetan, eta jarduneko zerbitzuan egotea edo A1 lanbide-taldeko kategoria bateko lanpostua erreserbatzea dakarren beste administrazio-egoera batean egotea.

a) Ser personal estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza, o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud, y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva de puesto respecto a una categoría perteneciente al grupo profesional A1.

b) Deitutako lanpostuari dagozkion titulua eta espezialitatea edukitzea.

b) Hallarse en posesión de la titulación y especialidad correspondiente al puesto convocado.

c) Dagokion espezialitateko lanpostu batean gutxienez hiru urteko lan-esperientzia izatea.

c) Experiencia profesional mínima de tres años en puesto de la especialidad correspondiente.

2.– Deialdia argitaratzea.

2.– Publicación de la convocatoria.

Ebazpen hau osorik argitaratu beharko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA), Estatuko Buletin Ofizialean (BOE), eta Osakidetzaren web-orrian.

La presente Resolución será publicada íntegramente en el Boletín Oficial del País Vasco (BOPV), en el Boletín Oficial del Estado (BOE), así como en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

3.– Eskabideak aurkezteko epea eta modua.

3.– Plazo y presentación de solicitudes.

Interesatuek Osakidetzako Barrualde-Galdakaoko ESIko Langileen Zuzendaritzara bidali behar dituzte eskabideak (Labeaga auzoa 46 A, 48960 Galdakao), 15 egun balioduneko epean, Ebazpen hau dagozkion aldizkari ofizialetan argitaratzen den azken egunaren hurrengo egunetik aurrera. Aurkeztu ahal izango dira, halaber, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan ezarritako eran.

Las personas interesadas deberán dirigir sus solicitudes a la Dirección de Personas de la OSI Barrualde-Galdakao, Barrio Labeaga n.º 46 A, 48960 Galdakao, de Osakidetza-Servicio vasco de salud, dentro del plazo de 15 días hábiles contados a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación de la presente Resolución de Convocatoria en los Boletines Oficiales correspondientes. También podrán presentarse en la forma establecida en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Interesdunek Barrualde-Galdakaoko ESIko Langileen Zuzendaritzan aurkeztu beharko dute eskaera, beren datu pertsonal guztiekin eta dokumentatutako curriculum vitaearekin (CV) batera.

Las personas interesadas deberán presentar su solicitud con todos sus datos personales, acompañada de su Curriculum vitae (CV) documentado en la Dirección de Personas de la OSI Barrualde-Galdakao.

Dokumentu hauek aurkeztu beharko dira:

La documentación deberá contener:

– NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.

– Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.

– Funtzionario edo estatutupeko langile izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratu finkodun langilea dela egiaztatzen duen agiriarena.

– Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.

– Eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua.

– Fotocopia compulsada de la titulación exigida.

– Ebazpenaren deialdia EHAAn argitaratu arte emandako zerbitzuen jatorrizko ziurtagiri eguneratua, dagokion kategoria adierazita.

– Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de esta Resolución de Convocatoria en el BOPV.

– Bete nahi den atala kudeatzeko memoria-proiektua.

– Memoria-Proyecto de Gestión de la Sección cuya cobertura se pretende.

– Merezimendu baloragarri guztien fotokopia konpultsatua.

– Fotocopia compulsada de todos los documentos que acrediten los méritos valorables.

Osakidetzaren Curriculum Vitae aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala baliozkotuta dauden alderdiak ez dira ziurtatu behar izango aurretik azaldu den moduan; hala ere, eskatzaileak horren berri eman behar du eskaeran.

No será preciso acreditar en la forma indicada previamente aquellos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV de Osakidetza, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud.

4.– Onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda.

4.– Relación provisional de personas admitidas y excluidas.

Eskabideak aurkezteko epea bukatutakoan, Barrualde-Galdakaoko ESIko Zuzendaritza Gerentziak, ebazpen baten bidez, prozesuan onartutako eta baztertutako pertsonen behin-behineko zerrenda argitaratuko du Osakidetzaren webgunean, baztertzeko arrazoia zein den adierazita.

Concluido el plazo de presentación de solicitudes, la Dirección Gerencia de la OSI Barrualde-Galdakao, mediante Resolución, hará pública, en la página web de Osakidetza, la relación provisional de personas admitidas y excluidas al proceso, con indicación de la causa de exclusión.

Baztertutako izangaiek 10 egun balioduneko epea izango dute erreklamazioak egiteko, aipatutako ebazpena argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita.

Las personas aspirantes excluidas dispondrán de un plazo de 10 días hábiles, contados a partir del día siguiente a la publicación de la precitada Resolución, para la presentación de reclamación a la misma.

Baztertu izanaren arrazoia zuzendu daitekeen akatsa bada, interesdunei eskatuko zaie, aipatutako behin-behineko zerrenda horren argitalpenaren bidez, ikusitako akatsak zuzen edo nahitaezko dokumentuak bidal ditzaten 10 egun balioduneko epean, eta, jakinaraziko zaie horrela egin ezean prozesutik kanpo geldituko direla behin betiko.

Si la causa de exclusión lo fuere por un defecto subsanable, mediante la publicación de la relación provisional se requerirá a las personas interesadas para que en el plazo de 10 días hábiles subsanaren las deficiencias observadas o acompañaren los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieren se acordará su exclusión definitiva del proceso.

5.– Onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda eta Balorazio Batzordearen osaera.

5.– Relación definitiva de personas admitidas y excluidas, y la composición de la Comisión de Valoración.

Erreklamazioak egiteko eta/edo eskabideetako akatsak zuzentzeko epea igarotakoan, Zuzendaritza Gerentziak, ebazpen baten bidez, prozesuan onartutako eta baztertutako izangaien behin betiko zerrenda eta Balorazio Batzordearen osaera argitaratuko du, aurreko paragrafoan adierazitako toki beretan. Aipatutako ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Ente Publikoko zuzendari nagusiari hilabeteko epean, web-orrian argitaratzen den egunetik zenbatzen hasita. Era berean, prozesuko izangaiei ebazpen honen berri emango zaie.

Transcurrido el plazo de reclamaciones y/o subsanación de solicitudes, la Dirección Gerencia publicará mediante Resolución, en los mismos lugares indicados en el párrafo anterior, la relación definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas al proceso, junto con la composición de la Comisión de Valoración. Contra la citada Resolución cabrá interponer recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público en el plazo de un mes desde su publicación en la página web. Asimismo, esta Resolución será notificada a los candidatos del proceso.

Orokorrean, Balorazio Batzordeko burua Zuzendari medikoa izango da eta kide hauek izango ditu: Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiko zuzendariorde mediko edo zerbitzuburu korporatiboa, Langileen zuzendaria (idazkari gisa jardungo du eta bozkatzeko ahalmena edukiko du). Nolanahi ere, ezingo balitz hala izan, erakundeko beste kargu batzuek osatuko dute Batzordea. Horiek denak derrigor izan beharko dira estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-kontratudun langile finkoak, deialdian eskainitako lanpostuaren titulazio-maila berekoak.

La Comisión de Valoración estará presidida generalmente por el Director/a Médico, e integrada por el/la Subdirector/a Médico o Jefe de Servicio Corporativo de la Dirección General de Osakidetza, el/la Director/a de Personas (que actuará como Secretario/a con voz y voto), y en caso de no ser posible con otros cargos de la organización. Todos ellos deberán reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo del mismo nivel de titulación que el puesto convocado.

Esandakoak ez ezik, beste hiru batzordekide izango ditu batzordeak (bat IVAPek izendatua), hirurak ere izangaiei eskatutako titulazioa eta espezialitate berekoak, estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-kontratudun finkoak, eta, horrez gain, deialdian eskainitako lanpostu funtzionalaren hierarkia-maila berekoak edo goragokoak.

Asimismo, integrarán la comisión tres vocales, uno de ellos designado por el IVAP, que deberán ostentar la titulación y la especialidad exigida a los candidatos, reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico al convocado.

Batzordeko kide titular bakoitzeko ordezko bat izendatuko da, aurrekoak huts eginez gero haren lekua hartzeko, eta kide titularrentzat zehaztutako baldintzak bete beharko ditu. Beharrezkoa izanez gero, Osakidetzako beste edozein zerbitzu-erakundetako maila baliokideko langile bat izendatu ahalko da epaimahaiko kide.

Por cada miembro titular de la Comisión se nombrará un suplente que actuará en ausencia del anterior y deberá reunir los requisitos establecidos para los miembros titulares. En el caso de ser necesario podrá ser designado como miembro del Tribunal su equivalente de cualquier otra organización de servicios de Osakidetza.

Balorazio Batzordeko kide guztiak modu indibidualean izango dira batzorde horretako kide. Funtzionamenduan, independenteak izango dira eta diskrezionalitate teknikoaren babesean jardungo dute, betiere zuzenbidearekiko menpekotasunari kalterik egin gabe.

Todos los miembros de la Comisión de Valoración pertenecerán a la misma a título individual. En su funcionamiento, serán independientes y actuarán amparados por la discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.

Balorazio Batzordearen osaerak emakumeen eta gizonen presentzia orekatuaren printzipioa beteko du, Emakume eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak ezarritakoaren arabera, egoerak hala ahalbidetuz gero. Ordezkapen orekatutzat joko da sexu bakoitza ehuneko berrogeian ordezkatuta dagoenean, gutxienez.

Su composición responderá al principio de presencia equilibrada de mujeres y hombres, de acuerdo a lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, siempre que las circunstancias lo permitan, considerándose que existe una representación equilibrada cuando cada sexo esté representado al menos al cuarenta por ciento.

Batzordea osatzen duten pertsonek ez dute jardungo, eta deialdia egin duen agintaritzari jakinarazi beharko diote, baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. artikuluan jasotako inguruabarren bat gertatzen bada. Kasu berberetan, prozesuan parte hartzen duten pertsonek edozein unetan sustatu ahal izango dute errefusatzea, aipatutako lege-testuaren 24. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz. Era berean, Balorazio Batzordeak aipatutako 40/2015 Legearen 15etik 24ra bitarteko artikuluetan zehaztutako arauei egokituko du bere jarduna.

Las personas que integren la Comisión deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en las mismas alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. En los mismos supuestos, las personas participantes en el proceso podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 del citado texto legal. Asimismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 a 24 de la citada Ley 40/2015.

Balorazio Batzordeko kide guztiek hitza eta botoa izango dute, eta akordioak botoen gehiengoarekin onartu eta horretarako idatzitzako aktan jasoko dira.

Todos los miembros de la Comisión de Valoración tendrán voz y voto siendo los acuerdos de la misma adoptados por mayoría de votos y recogidos en un acta dictada al efecto.

Batzordeak erabateko autonomia funtzionala izango du, prozeduraren legezkotasuna zainduko du, eta objektibotasuna bermatzeaz arduratuko da. Halaber, deialdiaren oinarriak aplikatzerakoan sortzen diren zalantza guztiak argituko ditu, eta horietan aurreikusi ez diren kasuetan zein irizpide erabili behar den erabakiko du. Gainera, izangaiak ebaluatu aurretik, aktan jaso beharko dira ebaluazioko irizpide espezifikoak, oinarriei eta oinarriotan jasotako merezimendu-baremoari jarraituta.

La Comisión actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Asimismo, resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las bases de la convocatoria, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ellas. Además, deberán recoger en acta, previamente a la evaluación de las personas aspirantes, los criterios específicos de evaluación siguiendo las bases y el baremo de méritos recogido en las mismas.

6.– Hautaketa-prozedura.

6.– Procedimiento de selección.

Izangaien merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos de las personas aspirantes constará de las fases siguientes:

a) Kudeaketako memoria-proiektua eta defentsa.

a) Memoria-Proyecto de gestión y defensa del mismo.

Balorazio-batzordeak deialdi sinesgarria egingo die izangaiei, prozesuan parte hartzeko eskabidearekin batera aurkeztutako memoriari dagokion kudeaketa-proiektuaren defentsa publikoa egiteko. Deialdi hori 72 ordu lehenago egin beharko da gutxienez, eta izangaien esku-hartzearen eguna, tokia eta ordua adierazi beharko dira. Gainera, deialdi horren iragarki bat argitaratu beharko da Osakidetzaren webgunean.

Las personas aspirantes serán convocadas fehacientemente por la Comisión de Valoración para efectuar la defensa pública del proyecto de gestión cuya memoria hayan presentado junto a la solicitud de participación en el proceso. Esta convocatoria deberá efectuarse con una antelación mínima de 72 horas y deberá indicar la fecha, lugar y la hora de intervención de las personas aspirantes, y publicarse un anuncio de la misma en la página web de Osakidetza.

Oro har, aurkeztutako kudeaketa-proiektuak publikoki defendatu aurretik, Balorazio Batzordeko kideek Batzordeko kideei eragin diezaieketen abstentzio- edo errekusazio-arrazoiak aztertuko dituzte, eta deialdia egin duen organoari jakinaraziko dizkiote.

Con carácter general, previamente a la defensa pública de los diferentes proyectos de gestión presentados, los miembros de la Comisión de Valoración revisarán posibles causas de abstención o de recusación que puedan afectar a los propios miembros de la Comisión, que serán notificadas al órgano convocante.

Ondoren, izangai bakoitzari dei egingo zaio proiektuaren azalpena eta defentsa egin dezan. Ondoren, elkarrizketa bat egingo da, eta, horren bidez, Balorazio Batzordeko kideek galderak egingo dituzte bertan jasotako alderdiei buruz, gehiago argitzeko edo sakontzeko. Proiektuaren azalpena eta defentsa eta elkarrizketa publikoak izango dira.

Posteriormente se procederá a efectuar el llamamiento individual de cada uno de las personas aspirantes para que efectúe la exposición y defensa del proyecto, seguida de una entrevista mediante la cual los miembros de la Comisión de Valoración efectuarán preguntas acerca de aspectos contenidos en la misma para una mayor aclaración o profundización. Tanto la exposición y defensa del proyecto como la entrevista serán públicas.

Izangaiak jendaurrean jarri ondoren, Balorazio Batzordeak hautagai bakoitzari puntuak emango dizkio, deialdiaren oinarrietan ezarritakoarekin bat etorriz.

Finalizada la exposición pública de las personas aspirantes, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona aspirante, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.

b) Merezimenduen balorazioa.

b) Valoración de méritos.

Balorazio Batzordeak hautagai bakoitzaren merezimenduen balorazioa eta puntuazioa egingo du, deialdiaren oinarrietan aurreikusitakoaren arabera. Atxikiriko eranskinetan jasotzen da buruzagitzako lanpostuak betetzeko prozesu hauetan aplikatu beharreko Merezimenduen baremoa.

La Comisión de Valoración realizará la valoración y puntuación de los méritos de cada una de las personas aspirantes, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria. En el Anexo adjunto se recoge el Baremo de Méritos de aplicación a estos procesos de provisión de jefaturas.

c) Akta eta izendapen-proposamena.

c) Acta y propuesta de nombramiento.

Epaimahaiaren aktan, zehazki jaso beharko da epaimahaiko kideek hautagai bakoitzari baremoko atal bakoitzean emandako puntuazioa, baita epaimahaiak hautagaiei emandako puntuazio osoa ere, eta hori ez ezik, epaimahaiak puntuazioak emateko –bai hautagai bakoitzak aurkeztutako zerbitzuaren kudeaketari buruzko memoria-proiektuaren edukiaren puntuazioa, bai egindako aurkezpen publikoaren puntuazioa– oinarritzat hartu dituen alderdiei buruzko azalpen labur bat ere jaso beharko da aktan, beste ataletako puntuazio xehatuaz gain.

En acta del Tribunal deberá recogerse detalladamente la puntuación conferida por los miembros del Tribunal a cada candidato en cada uno de los apartados del baremo, así como la puntuación final que el Tribunal otorgue a los mismos, debiendo recogerse asimismo en acta una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base al tribunal para otorgar sus puntuaciones tanto al contenido de la Memoria-Proyecto de gestión del servicio presentada por cada candidato, como de la exposición pública realizada, así como la asignación detallada de puntos en los otros apartados.

d) Izendapena.

d) Nombramiento.

Izendatua izateko, prozesu osoko puntuazio maximoaren erdia lortu behar da gutxienez, eta proiektua eta bere defentsa baloratzeko atalerako finkatutako puntuazio maximoaren erdia, nahitaez.

Para resultar nombrado se requerirá haber obtenido al menos la mitad de la puntuación máxima del conjunto del proceso, y necesariamente la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración del proyecto y su defensa.

Era berean, aktan puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren aldeko Balorazio Batzordearen proposamena jasoko da.

Asimismo, el Acta deberá recoger la propuesta de la Comisión de Valoración en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación.

7.– Prozedura ebaztea.

7.– Resolución del procedimiento.

Hautagaiek aurkeztutako proiektuak eta curriculumeko merezimenduak ebaluatzeko fasea amaituta, Balorazio Batzordeak izendapen-proposamena egingo dio Zuzendaritza Gerentziari, puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren alde, eta, proposamenean, modu xehatuan adierazi beharko ditu baremoaren epigrafe bakoitzean hautagaiek lortutako puntuazioa. Ez baldin badago deialdian zehaztutako eskakizunak betetzen dituen hautagairik, edo eskatutako gutxieneko puntuazioa lortzen ez badute, Balorazio Batzordeak deialdia hutsik uztea proposatuko du. Proposamen hori Osakidetzako web-orrian argitaratuko da.

Terminada la fase de evaluación de los proyectos presentados por las personas aspirantes, así como de sus méritos curriculares, la Comisión de Valoración elevará propuesta de nombramiento dirigida a la Dirección Gerencia, en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación con indicación desglosada de las puntuaciones obtenidas por los aspirantes en cada epígrafe del baremo. Si ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en la convocatoria, o no obtienen la puntuación mínima requerida, la Comisión de valoración propondrá que se declare desierta la Convocatoria. Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.

Zuzendari-gerenteak, egindako proposamena ikusita, ebazpena emango du proposatutako hautagaia deitutako lanpostua betetzeko izendatzeko, edo hutsik utziko du. Azkeneko kasu horretan, arrazoia adierazi beharko du. Arrazoia hauetako bat izan beharko da:

La Dirección Gerencia, en vista de la propuesta efectuada, dictará Resolución nombrando a la persona aspirante propuesta para la cobertura del puesto convocado o la declarará desierta. En este último caso deberá indicar la causa que deberá ser por alguna de las siguientes:

a) Ez da izangairik aurkeztu.

a) Falta de presentación de personas aspirantes.

b) Ez dago deialdiko oinarrietako eskakizunak betetzen dituen izangairik.

b) Ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en las bases de la convocatoria.

c) Ez dago eskatutako gutxieneko puntuazioa lortu duen izangairik.

c) Ninguna de las personas aspirantes ha obtenido la puntuación mínima requerida.

Aurreko a) atalaren kasuan, Zuzendaritza Gerentziak deialdia hutsik utz dezake, onartutako eta baztertutako pertsonen behin betiko zerrenda onartu ondoren, izapide gehiagorik egin gabe.

En el supuesto del apartado a) anterior la Dirección Gerencia podrá declarar desierta la convocatoria tras la aprobación de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, sin necesidad de más trámites.

Izendapenaren Ebazpena interesdunei jakinaraziko zaie, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzaren web-orrian argitaratuko da. Ebazpenaren aurka, gorako errekurtsoa jarri ahalko zaio Ente Publikoko Zuzendari nagusiari.

La Resolución de nombramiento se notificará a los interesados y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público.

8.– Esleipenaren ondorioak.

8.– Efectos de la adjudicación.

Atalburu-lanpostua aldi baterako izendatuko da, lau urterako, eta epe hori luzatu ahal izango da Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legearen (uztailaren 21eko EHAA 138. zk.) 28. artikuluaren hirugarren arau komunean ezarritakoaren arabera.

El puesto de Jefatura de Sección dará lugar a nombramiento temporal por un plazo de cuatro años, prorrogables en función de lo establecido en el artículo 28 Norma Tercera de la Ley 8/1997, de 26 de junio (BOPV n.º 138, de 21 de julio), de Ordenación Sanitaria de Euskadi.

9.– Ebazpen honen aurkako errekurtsoak.

9.– Recursos contra la presente Resolución.

Ebazpen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osakidetzako zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, ebazpena dagozkion aldizkari ofizialetan azken aldiz argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita.

Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la fecha de la última de publicación en los Boletines Oficiales correspondientes.

Galdakao, 2022ko urtarrilaren 25a.

En Galdakao, a 25 de enero de 2022.

Barrualde-Galdakaoko ESIko zuzendari-gerentea,

El Director Gerente de la OSI Barrualde-Galdakao,

JON GUAJARDO REMACHA.

JON GUAJARDO REMACHA.

ERANSKINA
ANEXO

Barrualde-Galdakaoko ESIko Otalmologiako Atal Sanitarioko Burua pertsonekiko zerbitzuaren jardueraren kudeaketa eta koordinazio arlokoa- lanpostua betetzeko deialdiaren merezimenduen baremoa.

Baremo de méritos para la convocatoria de Jefatura de Sección Sanitaria de Oftalmología del Área de Gestión y Coordinación de la Actividad del Servicio en Relación a las Personas de la OSI Barrualde-Galdakao.

Merezimenduen baremoa (gehienez, 66 puntu).

Baremo de méritos (máximo, 66 puntos).

Merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

I.– Proiektua eta haren defentsa (gehienez, 30 puntu).

I.– Proyecto y su Defensa (máximo, 30 puntos).

Izangaiek dagokion atalaren antolaketari eta funtzionamenduari buruzko memoria-proiektu bat aurkeztu beharko dute, kalifikazio-epaimahai baten aurrean aurkezpen publikoa egin beharko dute eta epaimahaiko kideek planteatutako galderei erantzun beharko dizkiete.

Las personas aspirantes deberán presentar una la Memoria-Proyecto de organización y funcionamiento de la Sección convocada, así como realizar su exposición pública ante el tribunal calificador y responder a las preguntas que planteen los miembros del Tribunal.

Fase honen puntuazioa bi atal hauetan xehatzen da:

La puntuación de esta fase queda desglosada en los dos apartados siguientes:

a) Atala kudeatzeko aurkeztutako memoria-proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez, 15 puntu).

a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión de la sección presentada (máximo, 15 puntos).

Kudeaketako memoria-proiektuan atal hauek garatu beharko dira, gutxienez:

La Memoria-Proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, los siguientes apartados:

(Deialdiko lanpostuaren ezaugarrien arabera, deialdiaren Ebazpenean, deialdia egin duen agintaritzak zehaztuko du ondorengo a.1), a.2) eta a.3) atalei zenbat puntu egotziko zaizkien gehienez).

(En función de las características de cada puesto convocado, en la Resolución de convocatoria la autoridad convocante determinará la puntuación máxima correspondiente a los apartados a.1), a.2) y a.3) siguientes).

a.1.– Antolaketarekin eta kudeaketarekin lotutako atala (gehienez, 7 puntu):

a.1.– Apartado organizativo y de gestión (máximo, 7 puntos).

Zerbitzuaren/atalaren organigrama, batetik, buruzagitza-lanpostuaren funtzioak eta, bestetik, hari atxikiriko gainontzeko lanpostuen funtzioak adierazita.

Organigrama del servicio/sección con indicación de las funciones tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.

Zerbitzuak/atalak eta erakunde bereko beste zerbitzuek elkarren artean duten harremana.

Interrelación del servicio/sección con otros servicios de la misma organización.

Buruzagitza/atalaren kudeaketa-plana, hobekuntzako arloak antolatzeko, aztertzeko eta detektatzeko helburuak zehaztuta, eta horiek lortzeko behar diren neurri egokiak identifikatuta. Eta horrekin batera, esleitutako giza baliabideak, materialak eta ekonomikoak eraginkortasunez erabiltzeko konpromisoa edo plana.

Plan de Gestión de la jefatura/sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.

a.2.– Atal asistentziala (gehienez, 5 puntu).

a.2.– Apartado asistencial (máximo, 5 puntos).

Asistentzia-zerbitzuen zorroaren deskribapena.

Descripción de la cartera de servicios asistenciales.

Adierazle eta helburu asistentzialak ezartzea, horien jarraipena eta ebaluazioa etengabe egiteko sistemarekin batera.

Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continúo de los mismos.

a.3.– Irakaskuntzari eta ikerketari lotutako atala (gehienez, 3 puntu).

a.3.– Apartado docencia e investigación (máximo, 3 puntos).

Zerbitzuan/atalean irakaskuntzaren planifikazioa ezartzea.

Establecimiento de una planificación de la docencia en el servicio/sección.

b) Memoria-proiektuaren azalpen publikoa Balorazio Batzordearen aurrean (gehienez, 15 puntu).

b) La exposición pública de la Memoria-Proyecto ante la Comisión de Valoración (máximo, 15 puntos).

Proiektuaren jendaurreko azalpena baloratzerakoan, Memoria-proiektua defendatzeko izandako argitasuna eta zehaztasuna hartuko dira kontuan, baita haren arlo garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna ere. Dagokion aktan, kide bakoitzak hautagai bakoitzari emandako puntuazioaren justifikazioa jaso beharko da, proiektuaren defentsaren argitasuna eta zehaztasuna baloratuta eta proiektuaren alderdi esanguratsuenak azaltzeko ahalmena kontuan hartuta.

A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender la Memoria Proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo. En el acta correspondiente deberá recogerse la justificación de la puntuación otorgada por cada miembro de cada candidato/a, en el que se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.

II.– Merezimenduen balorazioa (gehienez, 30 puntu).

II.– Valoración de méritos (máximo, 30 puntos).

Puntuazioa honela banatuko da:

La puntuación se distribuirá del siguiente modo:

II.1.– Laneko esperientzia (gehienez, 13 puntu).

II.1.– Experiencia profesional (máximo, 13 puntos).

– Dagokion espezialitatean fakultatibo gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0500 puntu.

– Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en la especialidad de que se trate: 0,0500 puntos.

– Dagokion espezialitatean atalburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0750 puntu.

– Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en la especialidad de que se trate: 0,0750 puntos.

– Dagokion espezialitatean zerbitzuburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

– Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en la especialidad de que se trate: 0,1000 puntos.

– Administrazio publiko sanitarioen zuzendari gisa edo zuzendariorde mediko gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

– Por cada mes de servicios prestados como Directivo de Administraciones Públicas Sanitarias o Subdirector Médico: 0,1000 puntos.

Kontuan hartuko dira, laneko esperientzia gisa, Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia erkidegoetako osasun-zerbitzuetan edo edozein administrazio publikotakoetan emandako zerbitzuak, bai eta Europar Batasuneko gainontzeko estatuetako sare publikoko osasun-zerbitzuetan emandakoak ere.

Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Honetarako, hilabetetzat 30 egun naturaleko multzoa hartuko da.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

II.2.– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena (gehienez, 17 puntu).

II.2.– Formación, docencia y difusión del conocimiento (máximo, 17 puntos).

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu-kopurua bakarrik agertzen denean, 0,1 puntukoa izango da puntuazioa kreditu bakoitzeko.

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.

II.2.1.– Prestakuntza kudeaketa arloan (gehienez, 3 puntu).

II.2.1.– Formación en gestión (máximo, 3 puntos).

Osasun-kudeaketari lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:

– 20 eta 30 ordu bitartean: 0,2000 puntu.

– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

– 31 eta 50 ordu bitartean: 0,3000 puntu.

– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

– 51 eta 100 ordu bitartean: 0,4000 puntu.

– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

– 101 eta 200 ordu bitartean: 0,5000 puntu.

– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

– 200 ordu baino gehiago: 1,2500 puntu.

– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez, 3 puntu).

II.2.2.– Formación continuada especialidad (máximo, 3 puntos).

Dagokion lanpostuaren espezialitateari lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:

– 20 eta 30 ordu bitartean: 0,2000 puntu.

– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

– 31 eta 50 ordu bitartean: 0,3000 puntu.

– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

– 51 eta 100 ordu bitartean: 0,4000 puntu.

– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

– 101 eta 200 ordu bitartean: 0,5000 puntu.

– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

– 200 ordu baino gehiago: 1,2500 puntu.

– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (gehienez, 5 puntu):

II.2.3.– Formación postgrado (máximo, 5 puntos).

– Doktore-titulua: 3 puntu.

– Doctor: 3 puntos.

– cum laude doktore-titulua: 4 puntu.

– Doctor cum laude: 4 puntos.

– Graduondoko masterra: 2 puntu.

– Master Postgrado: 2 puntos.

– Unibertsitateko Aditu edo Espezialista titulua: 1 puntu.

– Experto/Especialista universitario: 1 punto.

– Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 1 puntu.

– Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 1 punto.

– Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (10 ikastaro, gehienez): 0,1000 puntu.

– Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,1000 puntos.

Ez dira kontuan hartuko doktore titulua, cum laude doktore titulua, ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroak.

No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.

II.2.4.– Jarduera zientifikoa (gehienez, 3 puntu).

II.2.4.– Actividad científica (máximo, 3 puntos).

Dagokion espezialitateari lotutako lan zientifikoak argitaratzeagatik, txostenak edo komunikazioak aurkezteagatik eta hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:

– Eskualdeko txosten bakoitzeko: 0,2500 puntu.

– Por cada ponencia regional: 0,2500 puntos.

– Estatuko txosten bakoitzeko: 1,0000 puntu.

– Por cada ponencia nacional: 1,000 punto.

– Nazioarteko txosten bakoitzeko: 1,5000 puntu.

– Por cada ponencia internacional: 1,500 puntos.

– Eskualdeko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,1500 puntu.

– Por cada comunicación oral / póster regional: 0,1500 puntos.

– Estatuko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,6000 puntu.

– Por cada comunicación oral / póster nacional: 0,6000 puntos.

– Nazioarteko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1,0000 puntu.

– Por cada comunicación oral / póster internacional: 1,0000 puntos.

– Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,2000 puntu.

– Por cada mesa redonda regional: 0,2000 puntos.

– Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,7500 puntu.

– Por cada mesa redonda nacional: 0,7500 puntos.

– Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,2500 puntu.

– Por cada mesa redonda internacional: 1,2500 puntos.

– Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.

– Por cada Publicación (primer autor): 1,0000 punto.

– Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

– Por cada Publicación (otros autores): 0,5000 puntos.

– Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2,0000 puntu.

– Por cada libro (primer autor): 2 puntos.

– Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1,0000 puntu.

– Por cada libro (otros autores): 1 punto.

– Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.

– Por cada capítulo (primer autor): 1,0000 punto.

– Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

– Por cada capítulo (otros autores): 0,5000 puntos.

– Tesina bakoitzeko: 1,500 puntu.

– Por tesina: 1,5000 puntos.

II.2.5.– Irakaskuntzako jarduera (gehienez, 3 puntu).

II.2.5.– Actividad docente (máximo, 3 puntos).

– Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1,0000 puntu.

– Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,0000 punto.

– Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

– Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

– Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,2500 puntu.

– Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,2500 puntos.

– Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

– Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

– Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,050 puntu.

– Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050 puntos.

III.– Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).

III.– Conocimientos de euskera (máximo, 6 puntos).

Osakidetzan Euskararen erabilera normalizatzeko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak eta berau garatzen duten arauek xedatutakoaren arabera egingo da balorazioa.

Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza, y en sus normas de desarrollo.


Azterketa dokumentala


Análisis documental