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12/2022 EBAZPENA, urtarrilaren 5ekoa, Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko zuzendari-gerentearena, zeinaren bidez deialdia egiten den Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko Andoaingo eta Tolosako Osasun Mentaleko Zentroetako Osasun Mentaleko Unitateburuaren lanpostua lehiaketa bidez betetzeko.
RESOLUCIÓN 12/2022, de 5 de enero, del Director Gerente de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa, por la que se convoca concurso para la provisión del puesto de trabajo de Jefe/a de Unidad de Salud Mental de los Centros de Salud Mental de Andoain y Tolosa, en la Red de Salud Mental de Gipuzkoa de Osakidetza-Servicio vasco de salud.
Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko Andoaingo eta Tolosako Osasun Mentaleko Zentroetako Osasun Mentaleko Unitateburuaren lanpostua hutsik dago. Hori dela eta, bat etorriz Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legearen 28. artikuluaren hirugarren arau komunean, Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuan, Osasun-zerbitzuetako estatutupeko langileen esparru-estatutuari buruzko abenduaren 16ko 55/2003 Legean eta Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuan xedatutakoarekin, Zuzendaritza Gerentzia honek erabaki du aipatutako lanpostua lehiaketa bidez betetzeko deialdi publikoa iragartzea, oinarri hauen arabera
Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Unidad de Salud Mental de los Centros de Salud Mental de Andoain y Tolosa de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28 Norma Común Tercera de la Ley 8/1997 de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, en la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, y en el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para la provisión del puesto referido, por el procedimiento de concurso, con arreglo a las siguientes
1.– Parte hartzeko baldintzak.
1.– Requisitos de participación.
Deialdi honetan, eskaerak aurkezteko epeko azken egunean baldintza hauek betetzen dituztela frogatzen dutenek hartu ahal izango dute parte:
Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos el último día del plazo de presentación de solicitudes:
a) Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan estatutupeko langilea, funtzionarioa edo lan-legepeko kontratudun finkoa izatea, Osasun Sistema Nazionaleko osasun-erakundeetako estatutupeko langile finkoa, eta, kasuan kasu, hala zehazten bada, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko karrerako funtzionarioa edo lan-legepeko kontratudun finkoa, eta eskainitako lanpostuaren lanbide-talde bereko lanpostu batean jardunean egotea edo lanpostua gordetzea dakarren beste egoera administratibo batean egotea.
a) Ser personal estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza, o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud, y en su caso, personal funcionario de carrera o personal laboral fijo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva del puesto respecto de una categoría perteneciente al mismo grupo profesional que el puesto ofertado.
b) Psikiatriako Fakultatibo Espezialista Medikoaren titulazioa izatea.
b) Hallarse en posesión de la titulación de Facultativo Especialista Médico de Psiquiatría.
c) Gutxienez 3 urteko lan-esperientzia izatea Psikiatriako FEM gisa.
c) Experiencia profesional mínima de 3 años como FE Médico de Psiquiatría.
2.– Deialdia argitaratzea.
2.– Publicación de la convocatoria.
Honako Ebazpena osoki argitaratu beharko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA), Estatuko Aldizkari Ofizialean (BOE) eta Osakidetzaren webgunean.
La presente Resolución será publicada íntegramente en el Boletín Oficial del País Vasco (BOPV), en el Boletín Oficial del Estado (BOE), en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.
3.– Eskabideak aurkezteko epea eta modua.
3.– Plazo y modo de presentación de solicitudes.
Interesdunek Osakidetzako Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko Zuzendaritzara bidali beharko dituzte eskaerak (Begiristain Doktorearen pasealekua 115, 20014 Donostia), 15 laneguneko epean, deialdiaren ebazpena dagokien aldizkari ofizialetan argitaratu eta azken argitalpen-dataren hurrengo egunetik kontatzen hasita. Halaber, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan ezarritako eran ere aurkez daitezke eskabideak.
Las personas interesadas deberán dirigir sus solicitudes a la Dirección-Gerencia de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa, Paseo Doctor Begiristain 115, 20014 Donostia / San Sebastián de Osakidetza-Servicio vasco de salud, dentro del plazo de quince días hábiles contados a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación de la presente Resolución de convocatoria en los boletines oficiales correspondientes. También podrán presentarse en la forma establecida en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.
Interesdunek beren datu personal guztiak zehaztu beharko dituzte eskabidean, eta, eskabidearekin batera, curriculum vitaea eta horri lotutako agiriak bidali beharko dituzte Gipuzkoako Osasun Mentaleko Zuzendaritzara.
Las personas interesadas deberán presentar su solicitud con todos sus datos personales, acompañada de Curriculum Vitae documentado a la Dirección-Gerencia de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa.
Dokumentazioan honako hauek jaso beharko dira:
La documentación deberá contener:
– NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.
– Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.
– Langilearen funtzionario edo estatutupeko izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, bestela, lan-legepeko kontratudun finkoa dela egiaztatzen duen agiriarena.
– Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.
– Eskatzen den tituluaren fotokopia konpultsatua.
– Fotocopia compulsada de la titulación exigida.
– Deialdia argitaratzen den garaian ematen ari den zerbitzuen ziurtagiri original eguneratua, kategoria adierazita.
– Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de la convocatoria.
– Eman nahi den zerbitzuaren edo atalaren memoria edo kudeaketa-proiektua.
– Memoria-Proyecto de Gestión del Servicio o Sección cuya cobertura se pretende.
– Merezimenduak egiaztatzen dituzten dokumentu guztien fotokopia konpultsatuak.
– Fotocopia compulsada de todos los documentos que acrediten los méritos valorables.
Osakidetzaren CVaren aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala balioztatuta dauden alderdiak ez dira nahitaez aurreko lerrokadan adierazitako moduan egiaztatu behar, baina eskaeran adierazi beharko da balioztatuta daudela.
No será preciso acreditar en la forma indicada previamente aquellos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV de Osakidetza, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud.
4.– Onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda.
4.– Relación provisional de personas admitidas y excluidas.
Eskaerak aurkezteko epea bukatutakoan, Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko zuzendariak, ebazpen baten bidez, prozesuan onartutako eta baztertutako pertsonen behin-behineko zerrenda argitaratuko du Osakidetzaren webgunean, baztertzeko arrazoia zein den adierazita.
Concluido el plazo de presentación de solicitudes, el Director Gerente de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa, mediante Resolución hará pública, en la página web de Osakidetza, la relación provisional de personas admitidas y excluidas al proceso, con indicación de la causa de exclusión.
Baztertutako izangaiek 10 laneguneko epea izango dute erreklamazioak egiteko, aipatutako ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.
Las personas aspirantes excluidas dispondrán de un plazo de diez días hábiles, contados a partir del día siguiente a la publicación de la precitada Resolución, para la presentación de reclamación a la misma.
Baztertzeko arrazoia zuzendu daitekeen huts bat baldin bada, behin-behineko zerrenda hori argitaratzen denean, antzemandako akatsak 10 laneguneko epean zuzentzeko edo nahitaezko dokumentuak eransteko eskatuko zaie interesdunei, eta ohartaraziko zaie hala egiten ez badute prozesutik behin betiko baztertuko direla.
Si la causa de exclusión lo fuere por un defecto subsanable, mediante la publicación de la relación provisional se requerirá a las personas interesadas para que en el plazo de diez días hábiles subsanaren las deficiencias observadas o acompañaren los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieren se acordará su exclusión definitiva del proceso.
5.– Onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda eta Balorazio Batzordearen osaera.
5.– Relación definitiva de personas admitidas y excluidas, y la composición de la Comisión de Valoración.
Erreklamazioak egiteko edota eskabideetako akatsak zuzentzeko epea igarotakoan, Zuzendaritza Gerentziak, ebazpen baten bidez, prozesuan onartutako eta baztertutako izangaien behin betiko zerrenda eta Balorazio Batzordearen osaera argitaratuko ditu, aurreko paragrafoan adierazitako toki beretan. Aipatutako ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Ente Publikoko Zuzendaritza Nagusiari, hilabeteko epean, ebazpena webgunean argitaratzen den egunetik zenbatzen hasita. Era berean, prozesuko izangaiei ebazpen honen berri emango zaie.
Transcurrido el plazo de reclamaciones y/o subsanación de solicitudes, la Dirección Gerencia publicará mediante Resolución, en los mismos lugares indicados en el párrafo anterior, la relación definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas al proceso, junto con la composición de la Comisión de Valoración. Contra la citada Resolución cabrá interponer recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público en el plazo de un mes desde su publicación en la página web. Asimismo, esta resolución será notificada a los candidatos del proceso.
Orokorrean, Balorazio Batzordeko burua zuzendari medikoa izango da eta kide hauek izango ditu: Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiko zuzendariorde mediko edo zerbitzuburu korporatiboa, Langileen zuzendaria (idazkari gisa jardungo du eta bozkatzeko ahalmena edukiko du). Nolanahi ere, ezingo balitz hala izan, erakundeko beste kargu batzuek osatuko dute Batzordea. Horiek denak derrigor izan beharko dira estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-legepeko kontratudun finkoak, deialdian eskainitako lanpostuaren titulazio-maila berekoak.
La Comisión de Valoración estará presidida generalmente por el Director/a Médico, e integrada por el/la Subdirector/a Médico o Jefe de Servicio Corporativo de la Dirección General de Osakidetza, el/la Director/a de Personas (que actuará como Secretario/a con voz y voto), y en caso de no ser posible con otros cargos de la organización. Todos ellos deberán reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo del mismo nivel de titulación que el puesto convocado.
Esandakoak ez ezik, beste hiru batzordekide izango ditu batzordeak (bat IVAPek izendatua), hirurak ere izangaiei eskatutako titulazioa eta espezialitate berekoak, estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-legepeko kontratudun finkoak, eta, horrez gain, deialdian eskainitako lanpostu funtzionalaren hierarkia-maila berekoak edo goragokoak.
Asimismo, integrarán la Comisión tres vocales, uno de ellos designado por el IVAP, que deberán ostentar la titulación y la especialidad exigida a los candidatos, reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico al convocado.
Batzordeko kide titular bakoitzeko ordezko bat izendatuko da haren lekua har dezan aurrekoak huts eginez gero. Ordezkoak kide titularrentzat zehaztutako baldintzak bete beharko ditu. Beharrezkoa izanez gero, Osakidetzako beste edozein zerbitzu-erakundetako maila baliokideko langile bat izendatu ahalko da epaimahaiko kide.
Por cada miembro titular de la Comisión se nombrará un suplente que actuará en ausencia del anterior y deberá reunir los requisitos establecidos para los miembros titulares. En el caso de ser necesario podrá ser designado como miembro del Tribunal su equivalente de cualquier otra organización de servicios de Osakidetza.
Balorazio Batzordeko kide guztiak modu indibidualean izango dira batzorde horretako kide. Funtzionamenduan, independenteak izango dira eta diskrezionalitate teknikoaren babesean jardungo dute, betiere zuzenbidearekiko mendekotasunari kalterik egin gabe.
Todos los miembros de la Comisión de Valoración pertenecerán a la misma a título individual. En su funcionamiento, serán independientes y actuarán amparados por la discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.
Balorazio Batzordearen osaerak emakumeen eta gizonen presentzia orekatuaren printzipioa beteko du, Emakume eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak ezarritakoaren arabera, egoerak hala ahalbidetuz gero. Ordezkapen orekatutzat joko da sexu bakoitza ehuneko berrogeian ordezkatuta dagoenean, gutxienez.
Su composición responderá al principio de presencia equilibrada de mujeres y hombres, de acuerdo a lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, siempre que las circunstancias lo permitan, considerándose que existe una representación equilibrada cuando cada sexo esté representado al menos al cuarenta por ciento.
Batzordea osatzen duten pertsonek ez dute jardungo baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. artikuluan jasotako inguruabarren bat gertatzen bada, eta hala jakinarazi beharko diote deialdia egin duen agintaritzari. Kasu horietan ere, prozesuan parte hartzen duten pertsonek errekusatzea eman ahalko dute edozein unetan, aipatutako lege-testuaren 24. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz. Era berean, Balorazio Batzordeak aipatutako 40/2015 Legearen 15etik 24ra bitarteko artikuluetan zehaztutako arauei egokituko du bere jarduna.
Las personas que integren la Comisión deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en las mismas alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. En los mismos supuestos, las personas participantes en el proceso podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 del citado texto legal. Asimismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 a 24 de la citada Ley 40/2015.
Balorazio Batzordeko kide guztiek hitza eta bozkatzeko ahalmena izango dute. Erabakiak gehiengoz hartuko dira, eta akta batean jasoko dira.
Todos los miembros de la Comisión de Valoración tendrán voz y voto siendo los acuerdos de la misma adoptados por mayoría de votos y recogidos en un acta dictada al efecto.
Batzordeak erabateko autonomia funtzionala izango du, prozeduraren legezkotasuna zainduko du, eta objektibotasuna bermatzeaz arduratuko da. Halaber, deialdiaren oinarriak aplikatzerakoan sortzen diren zalantza guztiak argituko ditu, eta horietan aurreikusi ez diren kasuetan zein irizpide erabili behar den erabakiko du. Gainera, izangaiak ebaluatu aurretik, aktan jaso beharko dira ebaluazioko irizpide espezifikoak, oinarriei eta oinarriotan jasotako merezimendu-baremoari jarraituta.
La Comisión actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Asimismo, resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las bases de la convocatoria, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ellas. Además, deberán recoger en acta, previamente a la evaluación de las personas aspirantes, los criterios específicos de evaluación siguiendo las bases y el baremo de méritos recogido en las mismas.
6.– Hautatzeko prozedura.
6.– Procedimiento de selección.
Izangaien merezimenduen balorazioak honako fase hauek izango ditu:
La valoración de méritos de las personas aspirantes constará de las fases siguientes:
a) Memoria edo kudeaketa-proiektua eta horren defentsa.
a) Memoria-Proyecto de gestión y defensa del mismo.
Balorazio Batzordeak deialdia egingo die izangaiei, prozesuan parte hartzeko eskariarekin batera aurkeztu duten memoriari dagokion kudeaketa-proiektuaren defentsa publikoa egiteko. Deialdi hori 72 ordu egun lehenago egin beharko da, izangaien agerraldia noiz, non eta zer ordutan izango den adierazita, eta Osakidetzaren webgunean horren iragarkia argitaratu beharko da.
Las personas aspirantes serán convocadas por la Comisión de Valoración para efectuar la defensa pública del proyecto de gestión cuya memoria hayan presentado junto a la solicitud de participación en el proceso. Esta convocatoria deberá efectuarse con una antelación mínima de 72 horas y deberá indicar la fecha, lugar y la hora de intervención de las personas aspirantes, y publicarse un anuncio de la misma en la página web de Osakidetza.
Oro har, aurkeztutako kudeaketa-proiektuen defentsa publikoa egin baino lehen, Balorazio Batzordeko kideek Batzordeko kideei beraiei eragin diezaieketen abstenitzeko edo errekusatzeko arrazoi posibleak aztertuko dituzte eta organo deitzaileari jakinaraziko dizkiete.
Con carácter general, previamente a la defensa pública de los diferentes proyectos de gestión presentados, los miembros de la Comisión de Valoración revisarán posibles causas de abstención o de recusación que puedan afectar a los propios miembros de la Comisión, que serán notificadas al órgano convocante.
Gero, deialdia egingo zaio izangai bakoitzari, proiektuaren aurkezpena eta defentsa egiteko, eta ondoren, elkarrizketa izateko. Elkarrizketa horretan, Balorazio Batzordeko kideek proiektuan jasotako alderdiei buruzko galderak egingo dizkiote izangaiari, gehiago argitzeko edo sakontzeko. Publikoak izango dira bai proiektuaren aurkezpena eta defentsa, bai elkarrizketa.
Posteriormente se procederá a efectuar el llamamiento individual de cada una de las personas aspirantes para que proceda a la exposición y defensa del proyecto, seguida de una entrevista mediante la cual los miembros de la Comisión de Valoración efectuarán preguntas acerca de aspectos contenidos en la misma para una mayor aclaración o profundización. Tanto la exposición y defensa del proyecto como la entrevista serán públicas.
Izangaien proiektuen aurkezpen publikoa bukatutakoan, Balorazio Batzordeak puntuazioa emango dio izangai bakoitzari, deialdiko oinarrietan jasotakoaren arabera.
Finalizada la exposición pública de las personas aspirantes, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona aspirante, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.
b) Merezimenduen balorazioa.
b) Valoración de méritos.
Balorazio Batzordeak izangai bakoitzaren merezimenduak baloratu eta puntuazioa emango du, deialdiko oinarrietan jasotakoaren arabera. Jarraibide honekin batera dagoen eranskinean jasotzen da buruzagitza-lanpostuak betetzeko prozesu hauetan aplikatu beharreko merezimenduen baremoa.
La Comisión de Valoración realizará la valoración y puntuación de los méritos de cada una de las personas aspirantes, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria. En Anexo adjunto se recoge el Baremo de Méritos de aplicación a estos procesos de provisión de jefaturas.
c) Akta eta izendapen-proposamena.
c) Acta y propuesta de nombramiento.
Epaimahaiaren aktan, epaimahaiko kideek hautagai bakoitzari baremoko atal bakoitzean emandako puntuazioa zehazki jaso beharko da, baita epaimahaiak hautagaiei emandako puntuazio osoa ere, eta, horrezaz gain, epaimahaiak puntuazioak emateko –bai hautagai bakoitzak aurkeztutako kudeaketari buruzko memoria-proiektuaren edukiaren puntuazioa, bai egindako aurkezpen publikoaren puntuazioa– oinarritzat hartu dituen alderdiei buruzko azalpen labur bat ere; halaber, beste ataletako puntuazio xehatua ere.
El acta de la Comisión de Valoración deberá recoger detalladamente la puntuación conferida por sus miembros a cada candidato/a en cada uno de los apartados del baremo, así como la puntuación final que se otorgue a los mismos/as, debiéndose recoger también en el acta una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base a los miembros de la Comisión para otorgar sus puntuaciones, tanto el contenido de la Memoria-Proyecto de Gestión presentado por cada persona, como de la exposición pública realizada, así como la asignación detallada de puntos de los otros apartados.
d) Izendapena.
d) Nombramiento.
Izendatua izateko, prozesu osoko puntuazio maximoaren erdia lortu behar da gutxienez, eta proiektua eta proiektuaren defentsa baloratzeko atalerako finkatutako puntuazio maximoaren erdia, nahitaez.
Para resultar nombrado se requerirá haber obtenido al menos la mitad de la puntuación máxima del conjunto del proceso y, necesariamente la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración del proyecto y su defensa.
Era berean, Aktan, jasota geratuko da puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren alde Balorazio Batzordeak egindako proposamena.
Asimismo, el Acta deberá recoger la propuesta de la Comisión de Valoración en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación.
7.– Prozedurari amaiera ematen dion ebazpena.
7.– Resolución del procedimiento.
Hautagaiek aurkeztutako proiektuak eta izangaien curriculumeko merezimenduak ebaluatzeko fasea bukatutakoan, Balorazio Batzordeak izendapen-proposamena egingo dio Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko Zuzendaritza Gerentziari; hau da, puntuazio handiena lortu duen izangaiaren aldeko proposamena, izangaiek baremoko epigrafe bakoitzean lotutako puntuazioak banaka zehaztuta. Ez baldin badago deialdian eskatutako baldintzak betetzen dituen izangairik edo eskatutako gutxieneko puntuazioa betetzen ez badute, Balorazio Batzordeak deialdia hutsik uztea proposatuko du. Proposamen hori Osakidetzaren webgunean argitaratuko da.
Terminada la fase de evaluación de los proyectos presentados por las personas aspirantes, así como de sus méritos curriculares, la Comisión de Valoración elevará propuesta de nombramiento dirigida a la Dirección Gerencia de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa, en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación, con indicación desglosada de las puntuaciones obtenidas en cada epígrafe del baremo. Si ninguna de las personas aspirantes reuniere los requisitos exigidos en la convocatoria o no obtuvieren la puntuación mínima requerida, la Comisión propondrá que se declare desierta la convocatoria. Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.
GOMSeko Zuzendaritzak, egindako proposamena ikusita, ebazpena emango du, proposatutako izangaia deialdian eskainitako lanposturako izendatzeko edo deialdia hutsik uzteko. Azken kasu horretan, arrazoia adieraziko du eta hauetakoren bat izan beharko du:
La Dirección Gerencia de la RSMG, a la vista de la propuesta recibida, dictará Resolución nombrando a la persona aspirante propuesta para la cobertura del puesto convocado o la declarará desierta. En este último caso deberá indicar la concurrencia de alguna de las causas siguientes:
a) Ez da izangairik aurkeztu. Zuzendaritzak deialdia hutsik utzi ahal izango du, onartutako eta baztertutako pertsonen behin betiko zerrenda argitaratu ondoren, izapide gehiago egin behar izan gabe.
a) Falta de presentación de aspirantes. En este caso, la Dirección Gerencia podrá declarar desierta la Convocatoria tras la aprobación de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, sin necesidad de mayores trámites.
b) Ez dago deialdiko oinarrietan eskatutako baldintzak betetzen dituen izangairik.
b) Ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en las bases de la Convocatoria.
c) Ez dago eskatutako gutxieneko puntuazioa lortu duen izangairik.
c) Ninguna de las personas aspirantes ha obtenido la puntuación mínima exigida.
Izendapenaren Ebazpena interesdunei jakinarazteaz gain, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzaren webgunean argitaratuko da. Horren aurka gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango da, Ente Publikoaren Zuzendaritza Nagusiaren aurrean.
La Resolución de nombramiento se notificará a los interesados y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público.
8.– Esleipenaren ondorioak.
8.– Efectos de la adjudicación.
Osasun Mentaleko Unitateburu izendatzeak aldi baterako harremana sortuko du, lau urterako. Lau urteko epea luzatu egin daiteke (8/1997 EASL, 28. artikulua).
El nombramiento como Jefe/a de Unidad de Salud Mental, dará lugar a una relación temporal por plazo de cuatro años, prorrogables (art. 28 Ley 8/1997 LOSE).
9.– Ebazpen honen aurkako errekurtsoak.
9.– Recursos contra la presente Resolución.
Ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osakidetzako zuzendaritza nagusiari. Horretarako, hilabeteko epea izango da, Ebazpen hau agintaritzaren aldizkarietan argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.
Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación en los boletines oficiales correspondientes.
Donostia, 2022ko urtarrilaren 5a.
En San Sebastián, a 5 de enero de 2022.
Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko zuzendari-gerentea,
El Director Gerente de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa,
ALVARO IRUIN SANZ.
ALVARO IRUIN SANZ.
Gipuzkoako Osasun Mentaleko Sareko Andoaingo eta Tolosako Zentroetako Osasun Mentaleko Unitateburuaren lanpostuaren deialdiaren merezimenduen baremoa.
Baremo de méritos para la convocatoria de Jefatura de Unidad de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa.
Merezimenduen baremoa (gehienez, 66 puntu).
Baremo de méritos (máximo, 66 puntos).
Merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:
La valoración de méritos constará de las siguientes fases:
I.– Proiektua eta horren defentsa (gehienez, 30 puntu).
I.– Proyecto y su Defensa (máximo, 30 puntos).
Izangaiek dagokion atalaren antolaketari eta funtzionamenduari buruzko memoria-proiektua aurkeztu beharko dute, kalifikazio-epaimahai baten aurrean aurkezpen publikoa egin beharko dute eta epaimahaiko kideek planteatutako galderei erantzun beharko diete.
Las personas aspirantes deberán presentar una Memoria-Proyecto de organización y funcionamiento de la Unidad de que se trate, así como realizar su exposición pública ante el tribunal calificador y responder a las preguntas que planteen los miembros del Tribunal.
Fase honen puntuazioa bi atal hauetan xehatzen da:
La puntuación de esta fase queda desglosada en los dos apartados siguientes:
a) Zerbitzua kudeatzeko aurkeztutako Memoria-proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez, 15 puntu).
a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión de la unidad presentada (máximo, 15 puntos).
Kudeaketako Memoria-proiektuan, atal hauek garatu beharko dira, gutxienez:
La Memoria-Proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, los siguientes apartados:
Deialdian eskainitako lanpostu bakoitzaren ezaugarrien arabera, deialdiaren ebazpenean, agintaritza deitzaileak a.1), a.2) eta a.3) atalei dagokien gehieneko puntuazioa zehaztuko du.
(En función de las características de cada puesto convocado, en la Resolución de convocatoria la autoridad convocante determinará la puntuación máxima correspondiente a los apartados a.1) a.2) y a.3) siguientes).
a.1.– Antolaketarekin eta kudeaketarekin lotutako atala (gehienez, 4 puntu).
a.1.– Apartado organizativo y de gestión (máximo, 4 puntos).
Zerbitzu/atalaren organigrama, bai buruzagitza-postuaren bai horri atxikitako gainerako postuen funtzioak adierazita.
Organigrama del servicio/sección con indicación de las funciones tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.
Zerbitzuak/atalak erakunde bereko beste zerbitzu batzuekin duen harremana.
Interrelación del servicio/sección con otros servicios de la misma organización.
Buruzagitza/atala kudeatzeko plana, antolaketa-helburuak definituta, hobetu beharreko eremuak aztertuta eta hautemanda eta horiek lortzeko egokiak diren neurriak identifikatuta. Horrekin batera, esleitutako baliabide materialak, ekonomikoak eta giza baliabideak modu efizientean erabiltzeko konpromisoa edo plana.
Plan de Gestión de la jefatura/sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.
a.2.– Asistentziari lotutako atala (gehienez, 8 puntu).
a.2.– Apartado asistencial (máximo, 8 puntos).
Zerbitzu asistentzialen zorroaren deskribapena.
Descripción de la cartera de servicios asistenciales.
Asistentziaren helburuak eta adierazleak finkatzea, eta horrekin batera, horien etengabeko jarraipena eta ebaluazioa egiteko sistema bat.
Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continuo de los mismos.
a.3.– Irakaskuntzaren eta ikerketaren atala (gehienez, 3 puntu).
a.3.– Apartado docencia e investigación (máximo, 3 puntos).
Ataleko irakaskuntza-plangintza zehaztea.
Establecimiento de una planificación de la docencia en la sección.
Memoria-proiektua lantzeko, Gipuzkoako Osasun Mentaleko Kudeaketa Sanitarioko Unitatea euren esanetara izango dute izangaiek, beharrezko dituzten GOMSen antolaketari eta asistentziari buruzko datuak eskatzeko.
Para la elaboración de esta Memoria-Proyecto, los candidatos tendrán a su disposición a la Unidad de Gestión Sanitaria de la Red de Salud Mental de Gipuzkoa para solicitar los datos organizativo-asistenciales de la RSMG que precisen.
b) Memoria-proiektua Balorazio Batzordearen aurrean publikoki aurkeztea. (gehienez, 15 puntu).
b) La exposición pública de la Memoria-Proyecto ante la Comisión de Valoración (máximo, 15 puntos).
Proiektuaren aurkezpen publikoa baloratzeko orduan, memoria-proiektuaren defentsa modu argian eta zehatzean egitea baloratuko da, baita horren alderdi esanguratsuenak azaltzeko ahalmena ere. Dagokion aktan, kide bakoitzak hautagai bakoitzari emandako puntuazioaren justifikazioa jaso beharko da. Proiektuaren defentsaren argitasuna eta zehaztasuna baloratuko dira, baita proiektuaren alderdi esanguratsuenak azaltzeko ahalmena ere.
A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender la Memoria Proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo. En el acta correspondiente deberá recogerse la justificación de la puntuación otorgada por cada miembro de cada candidato, en el que se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.
II.– Merezimenduen balorazioa (gehienez, 30 puntu).
II.– Valoración de méritos (máximo, 30 puntos).
Puntuazioa honela banatuko da:
La puntuación se distribuirá del siguiente modo:
II.1.– Laneko esperientzia (gehienez, 13 puntu).
II.1.– Experiencia profesional (máximo, 13 puntos).
– Dagokion espezialitatean fakultatibo gisa lan egiten emandako hilabete bakoitzeko: 0,0500 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en la especialidad de que se trate: 0,0500 puntos.
– Dagokion espezialitatean atalburu gisa lan egiten emandako hilabete bakoitzeko: 0,0750 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en la especialidad de que se trate: 0,0750 puntos.
– Dagokion espezialitatean zerbitzuburu gisa lan egiten emandako hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en la especialidad de que se trate: 0,1000 puntos.
– Osasun-arloko administrazio publikoetako zuzendari gisa edo zuzendariorde mediko gisa lan egiten emandako hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Directivo de Administraciones Públicas Sanitarias o Subdirector Médico: 0,1000 puntos.
Osakidetzako zerbitzu-erakundeetan eta Gizarte Segurantzako, beste Autonomia Erkidegoetako edota Administrazio Publikoetako osasun-zerbitzuetan egindako lana lan-esperientzia gisa baloratuko da, baita Europar Batasuneko beste estatuetako sare publikoko osasun-zerbitzuetan egindako lana ere.
Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.
Guztizko denbora zenbatzeko, lan egindako egun naturalak hartuko dira kontuan eta hilabetera heltzen ez diren gainerako egunak ez dira zenbatuko. Ildo horretan, 30 egun naturaleko multzoa hartuko da hilabetetzat.
Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.
II.2.– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren zabalkuntza (gehienez, 17 puntu).
II.2.– Formación, docencia y difusión del conocimiento (máximo, 17 puntos).
Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua bakarrik agertzen denean, puntuazioa 0,1 puntukoa izango da kreditu bakoitzeko.
Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.
II.2.1.– Kudeaketan prestakuntza izatea (gehienez, 3 puntu).
II.2.1.– Formación en gestión (máximo, 3 puntos).
Osasunaren arloko kudeaketarekin lotutako ikastaro bakoitzera joateagatik emango den puntuazioa, iraupenaren arabera:
Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:
– 20 eta 30 ordu bitartean: 0,2000 puntu.
– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.
– 31 eta 50 ordu bitartean: 0,3000 puntu.
– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.
– 51 eta 100 ordu bitartean: 0,4000 puntu.
– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.
– 101 eta 200 ordu bitartean: 0,5000 puntu.
– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.
– 200 ordu baino gehiago: 1,2500 puntu.
– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.
Erakunde ofizialek, unibertsitateek, osasun-erakundeek, eta kasuan kasu, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako ikastaroak baloratuko dira. Era berean, Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere baloratuko dira, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.
Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.
II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez, 3 puntu).
II.2.2.– Formación continuada especialidad (máximo, 3 puntos).
Dagokion lanpostuko espezialitatearekin lotutako ikastaro bakoitzera joateagatik emango den puntuazioa, iraupenaren arabera:
Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:
– 20 eta 30 ordu bitartean: 0,2000 puntu.
– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.
– 31 eta 50 ordu bitartean: 0,3000 puntu.
– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.
– 51 eta 100 ordu bitartean: 0,4000 puntu.
– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.
– 101 eta 200 ordu bitartean: 0,5000 puntu.
– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.
– 200 ordu baino gehiago: 1,2500 puntu.
– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.
Erakunde ofizialek, unibertsitateek, osasun-erakundeek, eta kasuan kasu, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako ikastaroak baloratuko dira. Era berean, edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere baloratuko dira, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.
Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.
II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (gehienez, 5 puntu).
II.2.3.– Formación Postgrado (máximo, 5 puntos).
– Doktore-titulua: 3 puntu.
– Doctor: 3 puntos.
– Cum laude doktore-titulua: 4 puntu.
– Doctor cum laude: 4 puntos.
– Graduondoko masterra: 2 puntu.
– Master Postgrado: 2 puntos.
– Unibertsitateko Aditu edo Espezialista titulua: 1 puntu.
– Experto/Especialista universitario: 1 punto.
– Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 1 puntu.
– Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 1 punto.
– Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (10 ikastaro, gehienez): 0,1000 puntu.
– Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,1000 puntos.
Doktore, doktore cum laude, ikertzeko nahikotasun edo ikasketa aurreratuetako titulu bat lortzeko balio izan duten programetako doktorego-ikastaroak ez dira baloratuko.
No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.
II.2.4.– Jarduera zientifikoa (gehienez, 3 puntu).
II.2.4.– Actividad científica (máximo, 3 puntos).
Dagokion espezialitatearekin zerikusia duten lan zientifikoak argitaratu, txostenak aurkeztu, komunikazioak egin, hitzaldiak eman edo mahai-inguruetan parte hartzeagatik:
Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:
– Eskualdeko txosten bakoitzeko: 0,2500 puntu.
– Por cada Ponencia regional: 0,2500 puntos.
– Estatuko txosten bakoitzeko: 1,0000 puntu.
– Por cada Ponencia nacional: 1,000 punto.
– Nazioarteko txosten bakoitzeko: 1,5000 puntu.
– Por cada Ponencia internacional: 1,500 puntos.
– Eskualdeko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,1500 puntu.
– Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,1500 puntos.
– Estatuko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,6000 puntu.
– Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 0,6000 puntos.
– Nazioarteko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1,0000 puntu.
– Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 1,0000 puntos.
– Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,2000 puntu.
– Por cada Mesa redonda regional: 0,2000 puntos.
– Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,7500 puntu.
– Por cada Mesa redonda nacional: 0,7500 puntos.
– Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,2500 puntu.
– Por cada Mesa redonda internacional: 1,2500 puntos.
– Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.
– Por cada Publicación (primer autor): 1,0000 punto.
– Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.
– Por cada Publicación (otros autores): 0,5000 puntos.
– Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2,0000 puntu.
– Por cada libro (primer autor): 2 puntos.
– Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1,0000 puntu.
– Por cada libro (otros autores): 1 punto.
– Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.
– Por cada capítulo (primer autor): 1,0000 punto.
– Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.
– Por cada capítulo (otros autores): 0,5000 puntos.
– Tesina bakoitzeko: 1,500 puntu.
– Por tesina: 1,5000 puntos.
II.2.5.– Irakaskuntza-jarduera (gehienez, 3 puntu).
II.2.5.– Actividad Docente (máximo, 3 puntos).
– Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1,0000 puntu.
– Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,0000 punto.
– Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.
– Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.
– Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,2500 puntu.
– Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,2500 puntos.
– Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.
– Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.
– Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,0500 puntu.
– Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050 puntos.
III.– Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).
III.– Conocimientos de euskera (máximo, 6 puntos).
Euskararen erabilera Osakidetzan normalizatzeko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuan eta berau garatzeko arauetan jasotakoaren arabera baloratuko da.
Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza, y en sus normas de desarrollo.