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Boletin Oficial del País Vasco

157. zk., 2021eko abuztuaren 9a, astelehena

N.º 157, lunes 9 de agosto de 2021


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4348
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ERABAKIA, 2021eko uztailaren 21ekoa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Administrazio Kontseiluarena, zeinaren bidez onartzen baitira toki-korporazioei laguntzak emateko 2021. urteko deialdia eta oinarri-arauak.

ACUERDO de 21 de julio de 2021, del Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por el que se aprueba la convocatoria y bases reguladoras para la concesión de ayudas a Corporaciones Locales, correspondiente al año 2021.

Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko ekainaren 26ko 8/1997 Legean jasotako xedapenen arabera, Euskal Autonomia Erkidegoak behar sanitarioei egokitutako titulartasun publikoko baliabide-hornidura izatea bermatuko da, eta baliabide horiek arrazionaltasun-irizpideen arabera planifikatuko dira.

De conformidad con las previsiones contenidas en la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en la Comunidad Autónoma de Euskadi se garantizará la existencia de una dotación de recursos de titularidad pública adecuada a las necesidades sanitarias, realizándose su planificación con criterios de racionalización de recursos.

Zerbitzu sanitario egokiak emateko, beharrezkoa da lokal eta ekipamendu egokiak erabilgarri izatea, eta baldintza horri lotuta dago estu-estuan zerbitzuaren kalitatea. Hala ere, egiaztatu denez, askotan, lokalak eta ekipamenduak ez zaizkie ondo egokitzen gaur egungo beharrizanei, eta, beraz, hobetu beharrekoak hobe daitezen, laguntza-programa bat sortu da, eta laguntzak emateko modua arautu.

No obstante, una adecuada prestación de servicios sanitarios está notablemente condicionada por la disponibilidad de locales y equipamientos necesarios, y habiéndose comprobado que, en gran parte de los casos, dichos locales y equipamientos no se adecuan a las necesidades actuales, se ha elaborado un programa de ayudas, con el fin de promover su mejora, regulándose su concesión.

Ildo horretatik, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuak bere gain hartu du osasun-zerbitzuak hobetzeko sustapen-lan hori, herritarren behar sanitarioei osasun-zerbitzu egokiekin erantzun nahian, eta, hain zuzen ere, helburu horrekin egiten du toki-korporazioei laguntzak emateko deialdi hau.

En este sentido Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el cumplimiento de su finalidad de desempeño en la provisión de servicios sanitarios adecuados a las necesidades sanitarias de la población, ha venido asumiendo la citada actividad de fomento y continúa en el desarrollo de la misma mediante la convocatoria anual de ayudas destinadas a las Corporaciones Locales.

Hala, kontuan hartuta azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak (Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duena) VI. tituluan jasotako aurreikuspenak eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan laguntzei eta dirulaguntzei buruz ezarritako araudia, eta aintzat hartuta azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuaren bidez onartutako Ente Publikoaren Estatutuek emandako eskumenak, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoko Administrazio Kontseiluak honako hau erabaki du:

Así, de conformidad con las previsiones contenidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, que aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en virtud de la regulación sobre ayudas y subvenciones del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre; y a tenor de las atribuciones que le otorgan los Estatutos Sociales del Ente Público aprobados por el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, el Consejo de Administración del ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, adopta el siguiente

ERABAKIA
ACUERDO

Lehenengoa.– Toki-korporazioei 2021. urtean laguntzak emateko deialdia eta oinarri-arauak onartzea, I. eranskinean ezarritakoaren arabera.

Primero.– Aprobar la convocatoria y bases reguladoras para la concesión de ayudas a Corporaciones Locales del año 2021, en los términos del Anexo I.

Bigarrena.– Erabaki hau EHAAn argitaratzeko agintzea.

Segundo.– Ordenar la publicación del presente Acuerdo en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko uztailaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de julio de 2021.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Administrazio Kontseiluko lehendakaria,

La Presidenta del Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MIREN GOTZONE SAGARDUI GOIKOETXEA.

MIREN GOTZONE SAGARDUI GOIKOETXEA.

I. ERANSKINA
ANEXO I

1.– Xedea.

1.– Objeto.

Deialdi honen xedea da Euskal Autonomia Erkidegoko toki-korporazioei laguntzak esleitzean nola jokatu zehaztuko duten oinarri arauemaileak ezartzea. Laguntza horiek helburu izango dute toki-korporazioen mendeko osasun-zentroak eta mediku-kontsultategiak handitzeko, eraberritzeko edo konpontzeko lanak egitea, oin berriko obrak egitea, haiei buruzko proiektuak idaztea, eta beharrezko diren altzariak eskuratzea.

Es objeto de la presente convocatoria establecer las bases reguladoras por las que ha de regirse la adjudicación de ayudas destinadas a Corporaciones Locales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, para la redacción de proyectos, obras de nueva planta, obras de ampliación, reforma y reparación de centros de salud o consultorios médicos dependientes de las mismas, así como para la dotación del mobiliario necesario.

2.– Finantzazioa.

2.– Financiación.

Deialdi honetako laguntzak finantzatzeko, honako kontabilitate-kontu hau erabiliko da: «Beste batzuei emandako kapital-laguntzak»; 65310000 zenbakia.

La financiación de las ayudas previstas se efectuará con cargo a la cuenta contable «Subvenciones de capital concedidas a otros» n.º 65310000.

Programaren diru-zenbatekoa 500.000,00 euro izango da, guztira.

El importe total del programa es de 500.000,00 euros.

3.– Onuradunak.

3.– Beneficiarios.

Laguntza hauen onuradun izango dira funts publikoen hartzaileak, Euskal Autonomia Erkidegoko toki-korporazio diren aldetik, baldin eta 2021ean osasun-zentroetan edo mediku-kontsultategietan altzariak erosi badituzte edo obrak edo proiektuak egiten hasten badira (edo lehenago hasitakoekin jarraitzen badute).

Se considerarán beneficiarios de estas ayudas los destinatarios de los fondos públicos que, como Corporaciones Locales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, hayan puesto en marcha, o continúen durante el año 2021, proyectos, obras o amueblamiento de centros de salud o consultorios médicos.

Hartzekodunak laguntza-eskaera aurkezteko epean egiaztatu beharko du izaera hori duela, eskabidearekin batera aurkeztu beharreko agirien bidez, I. eranskin honen 5. apartatuarekin eta II.1 eta II.2 eranskinekin bat etorriz.

La acreditación de ser acreedor de tal consideración deberá llevarse a cabo en el plazo de presentación de la solicitud de la ayuda, mediante la documentación que ha de acompañar a aquella, de conformidad con el apartado 5 de este Anexo I, y a los Anexos II.1 y II.2.

4.– Diruz lagundu daitezkeen gastuak.

4.– Gastos subvencionables.

4.1.– Laguntzak honako gastu hauek ordaintzen lagunduko du:

4.1.– La dotación de la ayuda contribuirá a cubrir los gastos de:

– Proiektuak idaztea.

– Redacción de proyectos.

– Oin berriko obrak.

– Obras de nueva planta.

– Handitze-lanak.

– Obras de ampliación.

– Eraberritze-lanak.

– Obras de reforma.

– Osasun-zentroa konpontzeko lanak.

– Obras de reparación para mantenimiento del centro.

– Altzariak erostea.

– Adquisición de mobiliario.

Proiektu eta obra horiek laguntzaren onuradun den toki-korporazioaren jabetzako orube, eraikin eta lokalei buruzkoak izango dira.

Dichos proyectos y obras han de referirse a solares, edificios y locales cuyo titular sea la Corporación Local beneficiaria de la ayuda.

4.2.– Hala dagokionean, egin beharreko inbertsio osoa ere estal lezake laguntzaren zenbatekoak.

4.2.– La cuantía de cada ayuda podrá alcanzar, en su caso, la totalidad de la inversión a realizar.

5.– Eskabideak eta eskatutako dokumentazioa aurkeztea.

5.– Presentación de solicitudes y documentación requerida.

5.1.– Eskabidea eta dokumentazioa aurkezteko epea 15 egunekoa izango da, Erabaki hau EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

5.1.– El plazo de presentación de solicitudes y de la documentación correspondiente, será de 15 días a contar desde el siguiente al de la publicación del presente Acuerdo en el BOPV.

5.2.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 13., 14. eta 16. artikuluetan xedatutakoaren arabera, eskabideak Osakidetzaren Zuzendaritza Nagusira bidaliko dira (Araba kalea 45, 01006 PK, Vitoria-Gasteiz), ondoren zehazten den sarbide orokorreko / egoitza elektronikoko puntuaren bidez:

5.2.– De conformidad con lo dispuesto en los artículos 13, 14, y 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, las solicitudes se dirigirán a la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, sita en la calle Álava, n.º 45, 01006 Vitoria-Gasteiz, a través del punto de acceso general / sede electrónica que a continuación se especifica:

Azpiegituren Zuzendariordetza: azpiegiturak-infraestructuras@osakidetza.eus.

Subdirección Infraestructuras: azpiegiturak-infraestructuras@osakidetza.eus.

5.3.– Eskabideak II.1 eranskineko ereduaren arabera egingo dira, eta horri erantsita aurkeztuko dira II.2 eranskinean eskatutako dokumentuak.

5.3.– Las solicitudes se efectuarán conforme al modelo recogido en el Anexo II.1, adjuntando la documentación indicada en el Anexo II.2.

5.4.– Eskabidea jasotakoan akatsen bat edo okerren bat dagoela ikusten bada, horren berri emango zaio eskatzaileari aipatu bideak erabiliz, eta 7 eguneko epea emango zaio dena delako akatsa edo okerra zuzen dezan. Epe hori amaituta okerra edo akatsa zuzendu ez badu, eskabidea artxibatu egingo da, bestelako izapiderik egin gabe.

5.4.– Si, a la recepción de la solicitud, se advirtiera en la misma la existencia de algún defecto o inexactitud, se le comunicará al solicitante por los mismos medios, concediéndole un plazo de 7 días para su oportuna subsanación. Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la misma, la solicitud se archivará sin más trámite.

6.– Aurkeztutako eskabideak eta dokumentuak balioestea.

6.– Valoración de solicitudes y documentación presentada.

6.1.– Eskabideak balioesteko, batzorde bat izendatuko da, Osakidetzako zuzendari nagusiak horretarako emandako ebazpen baten bidez. Ebazpen hori EHAAn argitaratuko da.

6.1.– La valoración de las solicitudes se llevará a cabo, por una Comisión nombrada al efecto mediante Resolución de la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud que será publicada en el BOPV.

6.2.– Eskabideak balioesteko, honako irizpide hauek erabiliko dira:

6.2.– La labor de valoración se efectuará de conformidad con los criterios que se detallan a continuación:

a) Eskatzen den hobekuntza finantzatzeko arrazoizko beste aukerarik ez egotea.

a) Que no exista otra posibilidad razonable de financiar la mejora que se solicita.

b) Aintzat hartuko da tokian-tokian nolako ezaugarriak dauden, esaterako: kontuan izan behar da konpondu edo eraberritu beharreko eraikina salbuetsia den edo eraikinak zor historiko-artistikorik ba ote duen.

b) Que se contemplen las circunstancias peculiares de cada localidad, como pudiera ser la ejecución de las obras en edificios exentos o no afectados a otros servicios de carácter histórico-artístico.

d) Lehentasuna emango zaie zentroen kanpoaldean eta barrualdean dauden arkitektura-oztopoak kentzeko obrei eta zentroetarako sarbidea irisgarri egiteko obrei.

c) Se priorizarán las obras necesarias para la supresión de barreras arquitectónicas, tanto en el exterior como en el interior de los centros y accesibilidad a las mismas.

6.3.– Ebazpen honetan azaldutako baldintza guztiak betetzeak ez du esan nahi besterik gabe laguntza jasotzeko eskubidea lortu denik.

6.3.– El cumplimiento de todos los requisitos mencionados en este Acuerdo no otorga por sí solo derecho a la adjudicación de la ayuda.

6.4.– Bateraezinak izango dira laguntza hau jasotzea eta xede eta kontzeptu berbera duen beste edozein eratako laguntzak jasotzea, baldin eta gainfinantzaketa gertatzen bada.

6.4.– La concesión de la ayuda es incompatible con cualquier otro tipo de ayuda para el mismo fin y por el mismo concepto, si existiera sobrefinanciación.

Kofinantzaketa badago, helburu bererako hartutako laguntza guztien zenbateko osoa handiagoa denean kostu osoa bera baino, Erabaki honen arabera emandako laguntzaren zenbatekoa ere murriztu egingo da: kostutik gora zenbat, horrenbeste.

En el caso de cofinanciación, cuando el importe total de las ayudas obtenidas, para un mismo fin, sea superior a su coste total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de ayuda concedida de conformidad con el presente Acuerdo.

6.5.– Batzordearen balioespenean hauek adierazi beharko dira:

6.5.– La valoración que se lleve a cabo deberá expresar:

a) Onuradunen zerrenda eta diruz lagundutako kontzeptuak.

a) la relación de beneficiarios y los conceptos por los que se otorgan las subvenciones.

b) Dirulaguntzak zenbatekoak diren guztira, diruz lagundutako kontzeptuetako bakoitzari zenbat dagokion ondo zehaztuta.

b) el importe global de las subvenciones, el desglose de dicho importe para cada uno de los conceptos subvencionados.

7.– Ebazpena.

7.– Resolución.

7.1.– Balioespena aztertuta, Osakidetzako zuzendari nagusiak –Administrazio Kontseiluak eskuordetuta– laguntzak esleitzeko ebazpena emango du Balioespen Batzordearen proposamenean oinarrituta, eta ebazpen hori EHAAn argitaratuko da.

7.1.– Efectuada la valoración, desde la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por delegación de este Consejo de Administración, se dictará Resolución de adjudicación de ayudas que será publicada en el BOPV, a propuesta de la Comisión de Valoración.

Aldi berean, laguntza-esleipenean onuradun izan den toki-korporazioari onarpen-agiria bidaliko zaio, eta dokumentu hori behar bezala beteta itzuli behar du 10 eguneko epean, hura jasotzen denetik zenbatzen hasita.

Simultáneamente se remitirá a la Corporación Local adjudicataria de la ayuda el correspondiente documento de aceptación, que deberá devolver debidamente cumplimentado, en el plazo de 10 días a contar desde la fecha de su recepción.

Onarpen-agiria epe horretan itzultzen ez bada, laguntzari uko egin zaiola ulertuko da, eta, orduan, hura jasotzeko eskubidea ere galduko da, Erabaki honen 7.2 puntuan ezarritakoari jarraituz.

Caso de no devolverlo en dicho plazo, se entenderá que renuncia a la ayuda, debiéndose declarar la pérdida de su derecho a la misma, de conformidad con lo dispuesto en el apartado 7.2 siguiente.

7.2.– Balioespenean kontuan hartutako baldintzaren bat gerora aldatzen bada, emandako ebazpena ere aldatu ahal izango da.

7.2.– Podrá dar lugar a la modificación de la Resolución dictada toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta en la valoración.

Zehatzago esanda, esleitutako laguntzari uko egiten bazaio edo baldintzak ez betetzeagatik jasotako dirua itzularazi egin behar bada, eskabidea aurkeztu duten gainerakoen artean esleituko da berriz bueltan jasotako kopuru hori, betiere, hasieratik aintzat hartutako irizpide berberak oinarri hartuta.

En particular, en los casos de renuncia de la ayuda concedida u obligación de reintegro por incumplimiento, que conllevará una reasignación de los importes entre el resto de los solicitantes, de conformidad con los mismos criterios.

Horrez gain, aldi berean beste laguntza bat lortuz gero, horren ondorioz, Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiak dagokion likidazio-ebazpena emango du, eta, horren bidez, emandako laguntzen zenbatekoak egokituko dira. Aldez aurretik ordainketarik egin bada, jasotako gehiegizko zenbatekoak itzuli beharko dira.

Asimismo, la obtención concurrente de otra ayuda supondrá que, desde la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud se dictará oportuna Resolución de Liquidación, mediante la cual se reajustarán los importes de las ayudas concedidas, procediéndose en el supuesto de haberse realizado pagos anticipados, a la devolución de los importes recibidos en exceso.

7.3.– Osakidetzako zuzendari nagusiaren Ebazpenaren aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Administrazio Kontseilari, hilabeteko epean, Ebazpena EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita, betiere Osakidetza Ente Publikoaren Estatutuak ezartzen dituen azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuaren 5.2 artikuluan eta Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 112.1 eta 121. artikuluetan xedatutakoaren arabera.

7.3.– Contra la Resolución de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud podrá interponerse recurso de alzada ante este Consejo de Administración, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 5.2 del Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por el que se establecen los Estatutos Sociales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en los artículos 112.1 y 121 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el BOPV.

7.4.– 2021eko abenduaren 31n esanbidezko ebazpenik eman ez bada, ebatzi gabeko eskaerak ezetsitzat joko dira Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25. artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako, hargatik eragotzi gabe lege horrek Administrazioari esanbidez ebazteko ezartzen dion betebeharra.

7.4.– Si a fecha de 31 de diciembre de 2021 no hubiera recaído resolución expresa, podrán entenderse desestimadas las solicitudes no resueltas, a los efectos de lo establecido en el artículo 25 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, sin perjuicio de la obligación que dicha Ley impone a la Administración de resolver expresamente.

8.– Esleitutako laguntzak ordaintzea.

8.– Abono de las ayudas económicas otorgadas.

Esleitutako laguntza transferentzia bidez ordainduko da, onuradunak laguntza onartu duela jakinarazi ondoren. Ordainketa egin ahal izateko, onuradunak aurrez justifikatu beharko du laguntzaren helburua bete duela, kasuan-kasuko egiaztagiriak aurkeztuta.

El abono del importe de la ayuda concedida se efectuará, previa aceptación de la misma, mediante la oportuna transferencia y previa justificación del cumplimiento de la finalidad para la que se concedió, a través de la documentación acreditativa procedente en cada caso.

Aipatutako agiriak aurkezteko azken eguna 2021eko abenduaren 31 da. Salbuespen modura, ordainketa egiteko epea atzera liteke, baldin eta onuradunak, gehienez ere epea bukatu baino 20 egun lehenago, horretarako eskaera egiten badu, betiere behar bezala justifikatuta eta nahikoa arrazoi emanda.

El plazo máximo de presentación de la citada documentación será el 31 de diciembre de 2021. Excepcionalmente, dicho plazo podrá ampliarse previa solicitud del beneficiario, con una antelación de 20 días a la finalización del mismo, siempre que se justifique de forma adecuada y suficiente.

Lehenago esandakoa horrela izanda ere, konturako ordainketak egin ahalko dira, laguntza dela-eta hala egitea justifikatzen denean. Konturako ordainketa horiek zatikako ordainketak izan ahalko dira, eta, beraz, diruz lagundutako ekintzak burutu ahala ordainduko dira: aurkeztutako justifikazioa zenbatekoa den, ordainduko den laguntza-zatia ere horrenbestekoa.

No obstante, lo anterior, cuando se justifique por razón de la ayuda, podrán realizarse abonos a cuenta. Dichos abonos a cuenta podrán suponer la realización de pagos fraccionados que responderán al ritmo de ejecución de las acciones subvencionadas, abonándose por cuantía equivalente a la justificación presentada.

Salbuespen modura, aurreratutako ordainketak ere egin litezke; alegia, inoiz funtsak eman litezke aurrez justifikatu gabe, baldin eta finantzazio hori diruz lagundutako jardun horiek burutu ahal izateko beharrezkoa bada.

Excepcionalmente, se podrán realizar pagos anticipados que supondrán entregas de fondos con carácter previo a la justificación, como financiación necesaria para poder llevar a cabo las actuaciones inherentes a la subvención.

9.– Onuradunen obligazioak.

9.– Obligaciones de los beneficiarios.

9.1.– Ebazpen honetan araututako laguntzen onuradunek betebehar hauek izango dituzte:

9.1.– Los beneficiarios de las ayudas reguladas en la presente Resolución deberán cumplir las siguientes obligaciones:

a) Dirulaguntza ematea zilegi egiten duen egoeran egon behar dute.

a) Encontrarse en la situación que fundamente la concesión de la subvención.

b) Onuradunak egiaztatu behar du, laguntza emango duen erakundearen aurrean, hura jasotzeko eta baliatzeko ezarritako betebehar eta baldintza guztiak betetzen dituela, bai eta egin beharreko jarduna egin duela ere.

b) Justificar ante la entidad concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión o disfrute de la ayuda.

c) Kontrol Ekonomikoko Bulegoari, Herri Kontuen Euskal Epaitegiari edota gainerako erakunde ikuskatzaileei euren eginkizunetan dihardutela eskatzen duten informazioa ematea deialdi honen kontura jasotako laguntzei dagokienez.

c) Facilitar a la Oficina de Control Económico, al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, y/o demás entidades fiscalizadoras, la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las ayudas recibidas con cargo a esta convocatoria.

d) Onuradunak laguntza eman dion erakundeari jakinarazi behar dio ea beste administrazio edo ente publiko zein pribatu batetik bestelako laguntzarik, diru-sarrerarik edo baliabiderik jaso duen xede berbererako.

d) Comunicar a la entidad concedente la obtención de ayuda, los ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualquier otra Administración, o entidad pública o privada.

e) Laguntza emateko orduan kontuan hartu den edozein gorabehera objektibo nahiz subjektiboren aldaketak jakinaraztea. Berariaz eskatzen da osasun-zentroaren kalifikazioa ez aldatzea.

e) Comunicar la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la ayuda. En particular, no modificar ni alterar la calificación del centro.

9.2.– Onuradunak, zehazki, honako konpromiso hauek hartuko ditu:

9.2.– En particular, el beneficiario adquiere el compromiso de:

a) Esleitu zaion laguntza onartzea, deialdi honetako 7.1 puntuan ezarritakoari jarraituz.

a) Aceptar la ayuda concedida, de conformidad a lo estipulado en el punto 7.1 de esta convocatoria.

b) Laguntza eman den xederako erabiltzea.

b) Utilizar la ayuda para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Proiektuak idatzi eta obrak egitean, Osasun-arloko zentro, zerbitzu eta establezimenduak baimentzeari buruzko Eusko Jaurlaritzaren urriaren 11ko 396/1994 Dekretuan ezarritakoa bete beharko da.

c) Para la redacción de proyectos y realización de obras, atenerse a lo establecido en el Decreto 31/2006, de 21 de febrero, de autorización de los centros, servicios y establecimientos sanitarios.

d) Osasun Sailarekin eta Osakidetzarekin lankidetzan jardun behar du onuradunak, haiek hasitako jarduera-programetan laguntzen.

d) Colaborar con el Departamento de Salud y Osakidetza-Servicio Vasco de Salud para la realización de los programas de actuación iniciados por estos.

e) Osasun Sailak ezartzen dituen ikuskapenak eta kontrolak onartu behar ditu.

e) Admitir las inspecciones y control establecidos por el Departamento de Salud.

f) Era berean, laguntzaren arauak eta baldintzak benetan betetzen direla egiaztatzeko Osakidetzaren iritziz beharrezkoak diren gainbegiratze, ikuskapen eta egiaztapen guztiak ere onartu behar ditu.

f) Asimismo, todas las supervisiones, inspecciones y comprobaciones que Osakidetza-Servicio vasco de salud considere necesarias para asegurar el cumplimiento de las normas y condiciones de la ayuda.

g) Baldin eta Azpiegituren Zuzendariordetzak, txosten tekniko baten bidez, beste agiri osagarri batzuk edo aldaketa batzuk eskatzen baditu, 15 egun naturaleko epean erantzun beharko zaio.

g) En los casos en que la Subdirección de Infraestructuras requiera, mediante informe técnico, algún tipo de cambio o documentación complementaria a la enviada, el plazo máximo de contestación al mismo será de 15 días.

10.– Laguntza itzultzea edo baliogabetzea.

10.– Reintegro o revocación de la ayuda.

10.1.– Ondoren adieraziko diren egoeretako bat gertatuz gero, onuradunak ezin izango du eskatu laguntza ordain diezaioten, eta, gainera, hala dagokionean, jaso duen diru kopurua ere itzuli beharko du, dirua jaso zuenetik sortutako interes eta guzti:

10.1.– Los beneficiarios no podrán exigir el abono de la ayuda y, en su caso, procederá el reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia de los intereses legales que resultaren de aplicación desde el momento del pago en los siguientes casos:

a) 8. apartatuan ezarritakoaren arabera justifikazio-beharra betetzen ez badu.

a) Incumplimiento de la obligación de justificación conforme al apartado 8.

b) Laguntzaren helburua betetzen ez badu.

b) Incumplimiento de la finalidad para la que la ayuda fue concedida.

c) Laguntzaren ondorioz ezarritako baldintzak betetzen ez baditu.

c) Incumplimiento de las condiciones impuestas con motivo de la ayuda.

d) Ezarritako kontrol-jarduerak ukatzen edo oztopatzen baditu.

d) Negativa u obstrucción a las actuaciones de control establecidas.

e) Beste laguntza batzuekin batera gainfinantzaketa lortzen badu.

e) Obtención concurrente de ayudas con sobrefinanciación.

10.2.– Balorazioan kontuan hartutako baldintzak aldatzeagatik baliogabetu ahalko da laguntza, osorik edo zati bat, 7.2 puntuarekin bat etorriz.

10.2.– La revocación total o parcial podrá tener lugar, de conformidad con el punto 7.2, por alteración de las condiciones tenidas en cuenta en la valoración.

Bereziki, baliogabetuta geratuko da laguntza, baldin eta 9.1.d), 9.1.e), 9.2.b), 9.2.g) eta 10.1 apartatuetan jasotakoa betetzen ez bada.

En particular podrá ser revocada si existiera incumplimiento de los apartados 9.1.d), 9.1.e), 9.2.b), 9.2.g) y 10.1.

10.3.– Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren 4. artikuluaren 2. eta 3. apartatuetan ezarritakoaren arabera eta dekretu horren 5. artikuluko prozedurari jarraikiz zehaztuko da halako kasuetarako organo eskuduna.

10.3.– El órgano competente para estos supuestos se determinará de conformidad con lo establecido en el artículo 4, apartados 2 y 3 del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, y según el procedimiento previsto en el artículo 5 del citado Decreto.

11.– Araubide juridikoa.

11.– Régimen Jurídico.

Oinarri hauetan ezarri ez diren prozedura-alderdi guztietan Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean ezarritakoa aplikatuko da.

En todos los aspectos procedimentales no previstos en las presentes bases será de aplicación lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

II.1 ERANSKINA
ANEXO II.1
(ESKAERA-EREDUA)
(MODELO DE SOLICITUD)

(Eskaeran agertu behar diren datuak):

(Datos a figurar en la misma):

Toki-korporazioa:

Corporación local.

Kontsultategia edo osasun-zentroa...................................................... (udalerria).

Consultorio o centro de salud...................................................(localidad).

Osasun-zentroaren edo kontsultategiaren helbidea:

Dirección del C. Médico o C. Salud:

Harremanetarako telefonoa:

Tfno. de contacto:

Harremanetarako helbide elektronikoa:

Email de contacto:

Erakunde Sanitarioa:

Organización Sanitaria:

Deialdia:

Convocatoria:

Laguntza eskatzeko arrazoia:

Motivo de la solicitud de ayuda:

(proiektua idaztea, oin berriko obrak, handitze-lanak, eraberritze-lanak, konpontzeko lanak).

(Redacción de proyecto, obras de nueva planta, de ampliación, de reforma, de reparación para mantenimiento).

Inbertsioaren zenbatekoa, guztira:

Importe total de la inversión:

Jarduketaren azalera:

Superficie de actuación:

Aipatutako korporazioak, deialdian oinarrituta

La Corporación arriba indicada, en base a dicha convocatoria:

HAU ESKATZEN DU:

SOLICITA:

Euro aipatutako inbertsioak eragindako gastuak ordaintzeko. Eta, inbertsio hori egiaztatzeko, jarraian zerrendatzen den agiriak eransten dira:

la cantidad de euros para sufragar los gastos ocasionados con motivo de la inversión arriba mencionada, y se adjunta la documentación que se relaciona:

(Zehaztu zein dokumentu eransten den, deialdiaren II.2 eranskinari jarraituz).

(Detallar la documentación que se adjunta, de acuerdo al Anexo II.2 de esta convocatoria).

(data)

(fecha)

(Alkatearen sinadura)

(firma del Alcalde)

II.2 ERANSKINA
ANEXO II.2

(Erantsi beharreko dokumentuak):

(Documentación a adjuntar):

Kontsultategi bat eraikitzeko proiektua idatzi behar bada, honako hauek erantsi behar dira:

Si se trata de la redacción del proyecto para la posterior construcción de un nuevo consultorio, adjuntar:

Kontzesiorako:

Para la concesión:

– Eraikitzeko asmoa dagoen tokiaren kokapen-planoa.

– Plano de situación donde se pretende construir.

– Plan funtzionala, dagokion osasun-eskualdeak egindakoa.

– Plan Funcional, elaborado por la Comarca Sanitaria correspondiente.

– Aurreproiektua edo oinarrizko proiektua, halakorik egonez gero.

– Anteproyecto o proyecto básico si lo hubiere.

Ordainketa justifikatzeko:

Para la justificación del pago:

– Dokumentazio grafiko eta informatizatuaren proiektua.

– Proyecto en documentación gráfica e informatizada.

Kontsultategi mediko edo osasun-zentro berri bat eraikitzeko, oin berri baterako edo birgaitzeko lanak badira, honako hauek erantsi behar dira:

Si se trata de obras de nueva planta, habilitación o construcción de nuevo C. Médico o C. Salud, adjuntar:

– Aurreproiektua edo egikaritze-proiektua, onartua izan dadin.

– Anteproyecto o proyecto de ejecución para su aprobación, y

– Plan funtzionala, dagokion osasun-eskualdeak egindakoa.

– Plan Funcional, elaborado por la Comarca Sanitaria correspondiente.

Uneko kontsultategia edo osasun-zentroa handitzeko edo eraberritzeko lanak badira, honako hauek erantsi behar dira:

Si se trata de ampliación o reforma del actual C. Médico o C. Salud, adjuntar:

– Uneko egoeraren planoa.

– Plano de estado actual.

– Eraberritzeko proposamenaren planoa.

– Plano de propuesta de reforma.

– Kanpoaldetik zentroko irisgarritasuna baloratzeko aukera ematen duten urbanizazioaren edo sarreraren planoak edo argazkiak.

– Planos o fotos de urbanización o acceso que permitan valorar la accesibilidad al centro desde el exterior.

(Bi kasuetan arkitektura-oztopoak kentzeko eta irisgarritasuneko arauak bete behar dira).

(Cumpliendo en ambos casos las normativas de supresión de barreras arquitectónicas y de accesibilidad).

Zentroa konpontzeko lanak badira, honako hauek erantsi behar dira:

Si se refiere a obras de reparación para mantenimiento del centro, adjuntar:

– Uneko egoeraren planoa.

– Plano de estado actual.

– Kanpoaldetik zentroko irisgarritasuna baloratzeko aukera ematen duten urbanizazioaren edo sarreraren planoak edo argazkiak.

– Planos o fotos de urbanización o acceso que permitan valorar la accesibilidad al centro desde el exterior.

Altzariak erosteko bada, honako hauek erantsi behar dira:

Cuando se refiera a adquisición de mobiliario, adjuntar:

– Kontsultategiaren edo osasun-zentroaren planoa.

– Plano del consultorio/centro de salud, y

– Erosiko diren altzarien aurrekontu xehea.

– Presupuesto detallado del mobiliario a adquirir.

Kasu guztietan, honako hauek erantsi behar dira:

En todos los casos adjuntar:

5.3.a) Laguntza zein helbururekin erabiliko den azaltzen duen memoria.

5.3.a) Memoria explicativa del fin o fines a que se vaya a destinar la ayuda.

5.3.b) Aurrekontu xehea.

5.3.b) Presupuesto detallado.

(Egikaritze-proiektua eransten denean, bertan agertuko da a) eta b) apartatuen dokumentazioa).

(Cuando se adjunte proyecto de ejecución, en él figura la documentación de los apartados a) y b).

5.3.c) Udalerriak dituen baliabide sanitarioen (langile sanitarioak) txostena.

5.3.c) Informe de los recursos sanitarios (personal sanitario) con que cuenta el municipio.

5.3.d) Inbertsioa osorik ala toki-korporazioak estali beharreko zatia bakarrik eskatzen den adierazten duen dokumentua.

5.3.d) Documento indicativo de si se solicita la totalidad de la inversión, o parte que cubriría la Corporación Local.

5.3.e) Beste erakunde bati laguntza eskatu zaion edo ez azaltzen duen ziurtagiria.

5.3.e) Certificación de si se ha solicitado o no ayuda a otra entidad.

Toki-korporazioak helburu berbererako beste laguntza bat hartzen badu gerora, beharrezkoa da hala jakinaraztea.

Obligatorio comunicar si se concede con posterioridad otra ayuda para el mismo fin.

Orubea, eraikina edo lokala toki-korporazioaren jabetzakoak direla egiaztatzen duen dokumentua, behar bezala konpultsatuta (dokumentuan ez bada jabetza kontsultategi mediko gisa islatzen, aurkeztutako dokumentazioa horri egiten diola erreferentzia adierazten duen ziurtagiria entregatuko da).

Documento acreditativo de la titularidad de la Corporación Local, del solar, edificio o local debidamente compulsado (Si en el documento no figura la propiedad como consultorio médico se aportará certificado que indique que la documentación que se aporta se refiere al mismo).

Aurkezten den dokumentazio tekniko guztia teknikari eskudunak sinatuta egon beharko du.

Toda la documentación técnica que se aporte deberá estar firmada por técnico competente.


Azterketa dokumentala


Análisis documental