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Boletin Oficial del País Vasco

82. zk., 2021eko apirilaren 29a, osteguna

N.º 82, jueves 29 de abril de 2021


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
2427
2427

EBAZPENA, 2021eko apirilaren 19koa, Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendariarena, zeinaren bidez xedatzen baita argitara ematea Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzak eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak Idazkaritza Kontu-hartzailetzako azpieskalako estaturako gaikuntza duten Toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak bitarteko izendapenaren bidez bete ditzaketen izangaien zerrenda bat osatzeko hautaketa-prozesua egiteko sinatutako kudeaketa-gomendioa.

RESOLUCIÓN de 19 de abril de 2021, de la Directora de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos, por la que se dispone la publicación del Acuerdo de encomienda de gestión celebrado entre la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos y el Instituto Vasco de Administración Pública para la realización del proceso selectivo dirigido a constituir una relación de personas candidatas propia para la provisión, mediante nombramiento interino, de puestos reservados a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional de la subescala de Secretaría-Intervención.

Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendaritzak eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendariak (IVAP) kudeaketa gomendio hori sinatu dute; beraz, zabalkunde egokia izan dezan, hau

Habiéndose suscrito por la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y el Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP) el acuerdo de encomienda de gestión referenciado, y a los efectos de darle la publicidad debida,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artíkulu bakarra.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendaritzak eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendariak (IVAP) Idazkaritza Kontu-hartzailetzako azpieskalako estaturako gaikuntza duten Toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak bitarteko izendapenaren bidez bete ditzaketen izangaien zerrenda bat osatzeko hautaketa-prozesua egiteko sinatutako kudeaketa gomendioa. Hitzarmen horren testua honen eranskinean dago jasota.

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del Acuerdo de encomienda de gestión celebrado entre la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos y el Instituto Vasco de Administración Pública para la realización del proceso selectivo dirigido a constituir una relación de personas candidatas propia para la provisión, mediante nombramiento interino, de puestos reservados a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional de la subescala de Secretaría-Intervención, que figura como anexo a la presente.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko apirilaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de abril de 2021.

Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendaria,

La Directora de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos,

MIREN JOSUNE IRABIEN MARIGORTA.

MIREN JOSUNE IRABIEN MARIGORTA.

ERANSKINA
ANEXO
Kudeaketa-gomendioaren Akordioa, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio-erregistroetako Zuzendaritzaren eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen artekoa, Idazkaritza Kontu-hartzailetzako azpieskalako estaturako gaikuntza duten Toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak bitarteko izendapenaren bidez bete ditzaketen izangaien zerrenda bat osatzeko hautaketa-prozesua egiteari buruzkoa
Acuerdo de Encomienda de Gestión entre la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno y el Instituto Vasco de Administración Pública para la realización del proceso selectivo dirigido a constituir una relación de personas candidatas propia para la provisión, mediante nombramiento interino, de puestos reservados a personal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional de la subescala de Secretaría-Intervención
HONAKO HAUEK BILDU DIRA:
REUNIDAS:

Alde batetik, Miren Josune Irabien Marigorta andrea, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendaria.

De una parte, Dña. Miren Josune Irabien Marigorta, Directora de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno,

Eta bestetik, Maite Iruretagoiena Ibarguren, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendaria.

Y de otra, Dña. Maite Iruretagoiena Ibarguren, Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

HONAKO HAU AZALTZEN DUTE:
EXPONEN:

Lehenengoa.– Toki Araubidearen Oinarriak arautzen dituen apirilaren 2ko 7/1985 Legearen 92. bis) artikuluko lehen apartatuaren arabera –Toki-administrazioaren arrazionalizazio eta iraunkortasunari buruzko abenduaren 27ko 27/2013 Legeak emandako testuan–, beharrezkoak dira funtzio publiko hauek toki-korporazio guztietan, eta Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioentzat dago gordeta haren administrazio-erantzukizuna: idazkaritza, fede publikoa eta aginduzko lege-aholkularitza ematea; finantza- eta ekonomia-kudeaketa eta aurrekontuen kudeaketa kontrolatzea eta barrutik fiskalizatzea; eta kontabilitatea, diruzaintza eta diru-bilketa.

Primero.– El apartado primero del artículo 92 bis de la Ley 7/1985, de 2 de abril, Reguladora de las Bases del Régimen Local, en la redacción dada por la Ley 27/2013, de 27 de diciembre, de Racionalización y Sostenibilidad de la Administración Local, establece que existen determinadas funciones públicas necesarias en todas las Corporaciones Locales, cuya responsabilidad administrativa está reservada a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional; dichas funciones son las de la de secretaría, comprensiva de la fe pública y el asesoramiento legal preceptivo; y la del control y la fiscalización interna de la gestión económico-financiera y presupuestaria, y la contabilidad, tesorería y recaudación.

Bigarrena.– Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioen eskala honako azpieskala hauetan banatzen da:

Segundo.– La escala de funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional se subdivide en las siguientes subescalas:

a) Idazkaritza: fede publikoa eta aginduzko lege-aholkularitza ematea.

a) Secretaría, a la que corresponden las funciones comprensivas de la fe pública y el asesoramiento legal preceptivo.

b) Kontu-hartzailetza Diruzaintza: finantza- eta ekonomia-kudeaketa eta aurrekontuen kudeaketa kontrolatzea eta barrutik fiskalizatzea; eta kontabilitatea, diruzaintza eta diru-bilketa.

b) Intervención-tesorería, a la que corresponden las funciones relativas a el control y la fiscalización interna de la gestión económico-financiera y presupuestaria, y la contabilidad, tesorería y recaudación.

c) Idazkaritza Kontu-hartzailetza: aurreko bi azpieskalei dagozkien eginkizunak.

c) Secretaría-intervención a la que corresponden las funciones comprensivas de las dos subescalas anteriores.

Hirugarrena.– Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioen araubide juridikoa arautzen duen martxoaren 16ko 128/2018 Errege Dekretuak 53. artikuluan ezartzen duenaren arabera, toki-korporazioak aurrez hautatutako funtzionariorik proposatzen ez badu, autonomia-erkidegoek Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak bitarteko izendapen bidez betetzeko hautagaien zerrenda osatu ahalko dute euren lurralde-eremuan. Errege-dekretu horren manuek oinarrizko arauen izaera dute, azken xedapenetako lehenengoarekin bat etorriz. Hautagaien zerrenda osatzeko, autonomia-erkidegoak gaitasun-proben deialdia egin dezake, betiere berdintasun-, merezimendu-, gaitasun- eta publikotasun-printzipioak errespetatuta.

Tercero.– El Real Decreto 128/2018, de 16 de marzo, por el que se regula el régimen jurídico de los funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional, cuyos preceptos tienen carácter de normas básicas de acuerdo con su disposición final primera, establece (artículo 53) que cuando la Corporación Local no proponga un personal funcionario previamente seleccionado por ella, las Comunidades Autónomas podrán constituir, en su ámbito territorial, relación de personas candidatas propia para la provisión, con carácter interino, de puestos de trabajo reservados a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional. Para la constitución de dicha relación, la Comunidad Autónoma podrá convocar la celebración de las correspondientes pruebas de aptitud, con respeto a los principios de igualdad, mérito, capacidad y publicidad.

Laugarrena.– Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituen lehendakariaren irailaren 6ko 18/2020 Dekretuaren 7.1.l) artikuluak Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren esku uzten du toki-araubideari buruzko egitekoa.

Cuarto.– El artículo 7.1.l) del Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos atribuye al Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno la función relativa a régimen local.

Bestalde, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen urtarrilaren 19ko 8/2021 Dekretuak aurreikusten dituen Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzaren eskumenen artean, 11. artikuluko honako hauek daude: toki-araubidearen arauak koordinatu eta prestatzea –a) letra–; autonomia-erkidegoko Administrazioaren eskumen diren toki-araubidearen gaiak aztertzea, horiei buruzko aholkuak eman, txostena egin eta ebaztea –c) letra–; eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren sailen eta organismo autonomoen eta foru- eta toki-administrazioaren arteko lankidetza- eta harreman-politika sustatu eta zaintzea –d) letra–.

Por su parte, el Decreto 8/2021, de 19 de enero, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, contempla entre las competencias de la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos, entre otras, las relativas a, artículo 11, la coordinación en materia de régimen local –letra a)–; el estudio, asesoramiento, informe y resolución de asuntos de competencia de la Administración de la Comunidad Autónoma en materia de régimen local –letra c)– ; y, el impulso y seguimiento de la política de colaboración y de las relaciones de los diversos Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma y sus Organismos Autónomos con la Administración Foral y Local –letra d)–.

Bosgarrena.– Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bateginaren 61.4 artikuluak (urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuak onartua) ezartzen du administrazio publikoek organo espezializatu eta iraunkorrak eratu ahal izango dituztela hautaketa-prozesuak antolatzeko, eta administrazio publikoen institutu edo eskolen gomendio utzi ahal izango dituztela zeregin horiek.

Quinto.– El artículo 61.4 del texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, aprobado por Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, establece que las Administraciones Públicas podrán crear órganos especializados y permanentes para la organización de procesos selectivos, pudiéndose encomendar estas funciones a los Institutos o Escuelas de Administración Pública.

Seigarrena.– Hori jasota dago Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legean. Hain zuzen ere, 29. artikuluak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeari (Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailari atxikitako organismo autonomo administratiboa –lehendakariaren irailaren 6ko 18/2020 Dekretuaren 6.2 artikulua–) esleitzen dio hautaprobak homogeneizatzeko zeregina, aipatzen baitu EAEko administrazio publikoen zerbitzupeko langileak aipatu institutuaren bidez hautatu ahalko direla, dagokion hitzarmena sinatuta.

Sexto.– Dicha previsión ya se encuentra en la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, donde el artículo 29 asigna al Instituto Vasco de Administración Pública (organismo autónomo administrativo adscrito al Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno –artículo 6.2 del Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari–) el carácter de elemento homogeneizador de los distintos procesos selectivos, cuando señala que la selección del personal al servicio de las Administraciones Públicas vascas podrá llevarse a cabo a través del referido Instituto, mediante convenio suscrito al efecto.

Zazpigarrena.– Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeari buruzko uztailaren 27ko 16/1983 Legearen arabera (4.2 artikulua), erakunde horren xedeetako bat da beste administrazio publikoren batek edo ordenamendu juridikoek eskatzen dizkieten funtzionarioak hautatzea. Izan ere, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen egitura eta eginkizunak arautzen dituen urriaren 16ko 200/2012 Dekretuak berretsi egiten du hori 2. artikuluan, non ezartzen baitu erakunde horren egitekoak izango direla bai EAEko beste administrazio publiko batzuetako langileak hautatzea –b) letra– baldin eta erakundearen gomendio uzten badute, bai Euskal Autonomia Erkidegoan Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko langileak hautatu eta prestatzea–c) letra–.

Séptimo.– La Ley 16/1983, de 27 de julio, sobre Régimen Jurídico del Instituto Vasco de Administración Pública contempla entre los fines del mismo (artículo 4.2) la selección de los funcionarios que otra Administración Pública o el ordenamiento jurídico pudiere encomendarle; previsión que el Decreto 200/2012, de 16 de octubre, por el que se regula la estructura y funciones del Instituto Vasco de Administración Pública corrobora al establecer, en su artículo 2, que, entre los fines del mencionado Instituto se encuentran la selección de personal de aquellas otras Administraciones Públicas Vascas que así se lo encomienden –letra b)-; y, la selección y formación del personal de la Administración Local con habilitación de carácter estatal, en la Comunidad Autónoma del País Vasco –letra c)–.

Zortzigarrena.– Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak 11. artikuluko lehen apartatuaren arabera, administrazio-organoen edo zuzenbide publikoko entitateen eskumeneko jarduera materialak edo teknikoak administrazio bereko edo beste bateko beste organo edo zuzenbide publikoko entitateen gomendio utz daitezkeela efikaziagatik edo jarduera horiek gauzatzeko baliabide tekniko egokirik ez izateagatik, baldin eta jarduera horiek gomendio-egilearen eskumenen barruan badaude; hirugarren apartatuak, bestalde, honako hau dio: «kudeaketa-gomendioa administrazio berekoak diren administrazio-organoen edo zuzenbide publikoko entitateen artean egiten bada, administrazio horren arauetan ezarrita dagoen bezala formalizatuko da; halako araurik ez badago, berriz, esku hartzen duten zuzenbide publikoko organo edo entitateek espresuki hartutako akordioari begiratuko zaio. Nolanahi ere, kudeaketa-gomendioa formalizatzeko tresna eta ebazpena, efikazak izan daitezen, Estatuko Aldizkari Ofizialean, autonomia-erkidegoko aldizkari ofizialean edo probintziakoan argitaratu beharko dira, gomendioa egiten duen organoa zein administraziotakoa den kontuan hartuta».

Octavo.– El artículo 11 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, en su apartado primero señala que «La realización de actividades de carácter material o técnico de la competencia de los órganos administrativos o de las Entidades de Derecho Público podrá ser encomendada a otros órganos o entidades de Derecho Público de la misma o de distinta Administración, siempre que entre sus competencias estén esas actividades, por razones de eficacia o cuando no se posean los medios técnicos idóneos para su desempeño»; y, en el apartado tercero, que «cuando la encomienda de gestión se realice entre órganos administrativos o Entidades de Derecho Público pertenecientes a la misma Administración deberá formalizarse en los términos que establezca su normativa propia y, en su defecto, por acuerdo expreso de los órganos o Entidades de Derecho Público intervinientes. En todo caso, el instrumento de formalización de la encomienda de gestión y su resolución deberá ser publicada, para su eficacia, en el Boletín Oficial del Estado, en el Boletín oficial de la Comunidad Autónoma o en el de la Provincia, según la Administración a que pertenezca el órgano encomendante».

Bederatzigarrena.– Aurreko guztia ikusita, eta eraginkortasun-arrazoiengatik, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeari eskatu dio lan-poltsak osatzera bideratutako hautaketa-prozesuaren kudeaketan beharrezkoak diren jarduketa materialak eta teknikoak egiteko. Lan-poltsa horietan, Idazkaritza Kontu-hartzailetzako azpieskalan Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuetako bitarteko funtzionarioak izendatzeko hautagaiak egongo dira.

Noveno.– Que en vista de todo ello y, por razones de eficacia, la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno solicita al Instituto Vasco de Administración Pública la gestión material de la operativa necesaria para la realización de cuantas actividades de carácter material o técnico sean precisas para la gestión, el desarrollo y la ejecución del proceso selectivo para la constitución de una relación de personas candidatas propia para la provisión, mediante nombramiento interino, de puestos reservados a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional de la subescala de secretaría-intervención.

Horregatik guztiagatik, eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 11. artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzak eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak erabaki dute kudeaketa-gomendio honen akordioa sinatzea. Klausula hauei jarraituko zaie:

Por todo ello, y de conformidad con lo establecido en el artículo 11 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno y el Instituto Vasco de Administración Pública acuerdan suscribir el correspondiente acuerdo de encomienda de gestión, que se regirá por las siguientes,

KLAUSULAK
CLÁUSULAS

Lehenengoa.– Xedea.

Primera.– Objeto.

Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzak eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 11. artikuluaren esparruan erabaki dute aipatu erakundeak egin ditzala, eraginkortasun-arrazoiengatik, lan-poltsak osatzera bideratutako hautaketa-prozesuaren kudeaketan beharrezkoak diren jarduketa materialak eta teknikoak. Lan-poltsa horietan, Idazkaritza Kontu-hartzailetzako azpieskalan Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuetako bitarteko funtzionarioak izendatzeko hautagaiak egongo dira.

La Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno y el Instituto Vasco de Administración Pública acuerdan, en el marco del artículo 11 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, que el citado Instituto lleve a cabo, por razones de eficacia, la gestión material de la operativa necesaria para la realización de cuantas actividades de carácter material o técnico sean precisas para la gestión, el desarrollo y la ejecución del proceso selectivo para la constitución de una relación de personas candidatas propia para la provisión, mediante nombramiento interino, de puestos reservados a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional de la subescala de Secretaría-Intervención.

Bigarrena.– Kudeaketa-gomendioaren irismena.

Segunda.– Alcance de la encomienda de gestión.

Gomendioko kudeaketa materiala honako jarduera hauetan gauzatuko da, kasu bakoitzean zehaztuko den irismenarekin:

La gestión material que se encomienda se concretará en las siguientes actividades, con el alcance que en cada caso se señala:

1.– Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea:

1.– El Instituto Vasco de Administración Pública:

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak hautaketa-prozedura bat prestatzeko eta gauzatzeko behar diren jarduketa materialak edo teknikoak egingo ditu. Gomendioko kudeaketa materialak honako jarduera hauek hartzen ditu barnean:

El Instituto Vasco de Administración Pública realizará todas aquellas actuaciones de carácter material o técnico necesarias para la ejecución y desarrollo de un procedimiento de selección; en concreto, la gestión material que se encomienda se centra en las siguientes actividades:

a) Hautaprobetan parte hartzeko eskabideak jasotzea.

a) Recepción de solicitudes de participación en las pruebas selectivas.

b) Hauek onartzeko ebazpen-proposamenak egitea: onartutako eta baztertutakoen zerrendak eta, baztertutakoen zerrendarekin batera, baztertzeko arrazoiak.

b) Propuesta de las resoluciones por las que se declaren aprobadas las listas de personas admitidas y excluidas, así como la relación de personas aspirantes excluidas, con indicación de las causas de exclusión.

c) Hautaketa-sistema osatzen duten proben eta prestakuntza-ikastaroaren garapen materialerako behar den operatiboa kudeatzea.

c) Gestión de la operativa necesaria para el desarrollo material de las pruebas, y del curso de formación que constituyan el sistema de selección.

d) Deialdietan eskatutako gaitasuna eta baldintzak eta, hala badagokio, balioetsi behar diren merezimenduenak ere betetzen direla egiaztatzen duten agiriak jasotzea.

d) Recepción de los documentos acreditativos de las condiciones de capacidad y requisitos exigidos en las convocatorias; y, en su caso, de los méritos a valorar.

e) Desgaitasun funtzionala duten pertsonei arreta emateko beharrezkoak diren jarduketak egitea.

e) Todas las actuaciones que sean precisas para garantizar la atención a personas con diversidad funcional.

f) Hautagaiak trebatzeko prestakuntza-modulua antolatzea (hala badagokio).

f) Organizar, en su caso, el módulo formativo destinado a la capacitación de las personas candidatas.

g) Kudeaketa-gomendioan utzitako hautaketa-prozesuko jarduerekin zerikusia duen beste edozein izapide egitea, betiere, eskumenaren titulartasuna aldatzen ez bada eta, eskumen hori gauzatzean, funtsezko elementuak aldatzen ez badira.

g) Cualquier otro trámite relacionado con las actividades del proceso selectivo cuya gestión se encomienda, siempre que no suponga alteración de la titularidad de la competencia ni de los elementos sustantivos de su ejercicio.

h) Hautaketa-prozesua eraginkortasunez eta berdintasun-, merezimendu-, gaitasun- eta publikotasun-printzipioak ez ezik datu pertsonalei buruz indarrean den araudia ere errespetatuz egiteko bitartekoak gaitzea.

h) Habilitar los medios para llevar a buen fin el proceso selectivo de forma eficaz y con estricto respeto a los principios de igualdad, mérito, capacidad y publicidad, respetando, asimismo, la normativa vigente sobre datos de carácter personal.

i) Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzari gauzatzen diren jarduketen berri ematea eta Zuzendaritzak gomendioaren xedeari buruz eskatzen duen informazio oro ematea.

i) Mantener informada a la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos de cuantas actuaciones se lleven a cabo y facilitarle cualquier otra información que dicha Dirección solicite en relación al objeto de la encomienda.

2.– Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeari igorriko dio behar duen informazioa, eta prozesua behar bezala gauzatzeko behar adina laguntza emango du.

2.– La Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos remitirá al Instituto Vasco de Administración Pública la información precisa y prestará la colaboración necesaria para el correcto desarrollo del proceso.

Hirugarrena.– Finantzaketa.

Tercera.– Financiación.

IVAPen helburuak kontuan hartuta (uztailaren 27ko 16/1983 Legean eta urriaren 16ko 200/2012 Dekretuan daude jasota, eta lehen aipatu dira), gomendioaren xede den kudeaketa materialak eragindako gastuak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen kargura izango dira. Gastu horiek Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen 1216 aurrekontu-programaren kargura finantzatuko dira, eta gauzatzen diren unean indarrean dauden aurrekontu-zehaztapenen mende egongo dira.

Teniendo en cuenta los fines del IVAP, recogidos en la Ley 16/1983, de 27 de julio, y en el Decreto 200/2012, de 16 de octubre, antes mencionados, correrán a cargo del Instituto Vasco de Administración Pública, los gastos originados por la gestión material objeto de la presente encomienda. Dichos gastos se financiarán con cargo al programa presupuestario 1216 del Instituto Vasco de Administración Pública y estarán sujetos en todo a las determinaciones presupuestarias vigentes en el momento de su ejecución.

Laugarrena.– Indarrean jartzea.

Cuarta.– Eficacia.

Akordioa sinatzen denetik aurrera jarriko da indarrean, eta indarrean jarraituko du harik eta gomendioan utzitako kudeaketa materialerako hautaproben deialdiak egin arte.

El presente Acuerdo entrará en vigor a partir de su firma y mantendrá su vigencia hasta la realización de las convocatorias de las pruebas selectivas cuya gestión material se encomienda.

Bosgarrena.– Titulartasuna.

Quinta.– Titularidad.

Kudeaketa-gomendioak ez dakar eskumenaren titulartasuna eta eskumen horretaz baliatzeko funtsezko elementuak lagatzea.

La encomienda de gestión no supone cesión de la titularidad de la competencia ni de los elementos sustantivos de su ejercicio.

Seigarrena.– Datu pertsonalen babesa.

Sexta.– Protección de datos de carácter personal.

Kudeaketa-gomendioa gauzatzeko behar den datu pertsonalen tratamendua egitean, erabat errespetatuko dira hauek: 2016/679 Erregelamendua (EB), 2016ko apirilaren 27koa, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, pertsona fisikoak babesteari buruzkoa datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokionez; eta 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.

El tratamiento de datos personales preciso para el desarrollo de la encomienda de gestión, se llevará a cabo con absoluto respeto del Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.

Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren 40/2015 Legearen 11.2 artikuluan ezarritakoa betetzeko, erabaki honen bidez formalizatzen den kudeaketa-gomendioaren esparruan, entitate gomendio-egilea izango da datuen tratamenduaren arduraduna (Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritza); entitate gomendio-hartzailea, berriz, tratamendu-eragilea (Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea), hau da, kudeaketa-gomendioa gauzatzean eskura ditzakeen datu pertsonalak tratatzeko ardura izango du, I. eranskinean jasotako moduan.

En cumplimiento de lo establecido en el artículo 11.2 de la Ley 40/2015, de Régimen Jurídico del Sector Público, en el ámbito de la encomienda de gestión que se formaliza mediante el presente Acuerdo, la entidad encomendante (Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno) es la entidad responsable del tratamiento de los datos, y la entidad encomendada (Instituto Vasco de Administración Pública) es encargada del tratamiento de los datos de carácter personal a los que pudiera tener acceso en ejecución de la encomienda de gestión, en los términos contenidos en el Anexo I.

Zazpigarrena.– Erantzukizuna.

Séptima.– Responsabilidad.

Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzaren erantzukizuna da kudeaketa-gomendio honen xede den jarduera material zehatzaren oinarri diren edo bertan sartzen diren egintza edo ebazpen juridikoak ematea.

Es responsabilidad de la Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos dictar los actos o resoluciones de carácter jurídico que den soporte o en los que se integre la concreta actividad material objeto de la presente encomienda de gestión.

Alderdi biak agiri honen edukiarekin ados daudenez, eta horrela jasota gera dadin, Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendariak eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendariak kudeaketa-gomendioa formalizatzeko tresna hau sinatzen dute.

Y estando ambas partes conformes con el contenido de este documento y, para que así conste, suscriben el presente instrumento de formalización de encomienda de gestión la Directora de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos y la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública.

Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako zuzendaria,

La Directora de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos,

MIREN JOSUNE IRABIEN MARIGORTA.

MIREN JOSUNE IRABIEN MARIGORTA.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

I. ERANSKINA
ANEXO I
DATU PERTSONALEN TRATAMENDUA ENKARGATZEA
ENCARGO DE TRATAMIENTO DE DATOS PERSONALES
1.– Tratamenduaren arduradunaren eta tratamendu-eragilearen identifikazioa.
1.– Identificación de responsable y encargado de tratamiento.

Tratamenduaren arduraduna: entitate gomendio-egilea, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritza.

Responsable de tratamiento: entidad encomendante, Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Tratamendu-eragilea: entitate gomendio-hartzailea, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea (IVAP)

Encargado de tratamiento: entidad encomendada, Instituto Vasco de Administración Pública.

Tratamendua: estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioentzat gordetako lanpostuak betetzea.

Tratamiento: provisión de puestos de trabajo reservados al personal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional.

2.– Tratamendu-enkarguaren xedea.
2.– Objeto del encargo de tratamiento.

Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritzak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen (IVAP) gomendio utzi du lan-poltsak osatzera bideratutako hautaketa-prozesuaren kudeaketan behar diren jarduketa materialak eta teknikoak egitea. Estaturako gaikuntza duten toki-administrazioko funtzionarioentzat gordeta dauden lanpostuak bitarteko funtzionarioen bidez betetzeko erabiliko dira lan-poltsa horiek.

La Dirección de Relaciones con las Administraciones Locales y Registros Administrativos del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, encomienda al Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP), la realización de cuantas actividades de carácter material o técnico sean precisas para gestionar el proceso selectivo para constituir bolsas de trabajo de personal interino para puestos de trabajo reservados a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional.

Klausula hauen bitartez, tratamendu-eragilea (IVAP) gaitu da arduradunaren kontura trata ditzan gomendioan utzitako lanak betetzeko behar diren datu pertsonalak, eta, zehazki, tratamendu-eragiketa hauek gauzatu ditzan:

Mediante las presentes cláusulas se habilita al encargado de tratamiento (IVAP), para tratar por cuenta del responsable, los datos de carácter personal necesarios para cumplir las labores encomendadas y, en particular, para realizar las siguientes operaciones de tratamiento:

a) Hautaketa-prozesuan parte hartzen duten pertsonen dokumentazioa jaso eta izapidetzea: onarpen-eskaerak, deialdian eskatzen diren baldintzen egiaztagiriak, balioetsi beharreko merezimenduen egiaztagiriak, alegazioak, erreklamazioak eta errekurtsoak.

a) Recepción y tramitación de documentación de las personas participantes en el proceso selectivo: solicitudes de admisión, documentos acreditativos de los requisitos exigidos en la convocatoria, documentos acreditativos de los méritos a valorar, alegaciones, reclamaciones y recursos.

b) Epaimahai kalifikatzaileak osatuko duten pertsonen izendapena izapidetzea, bai eta epaimahaiko aholkulariena eta prestakuntza-ikastaroko irakasleena ere.

b) Tramitación del nombramiento de las personas que han de formar parte de los tribunales calificadores, así como de las personas asesoras del tribunal y profesorado del curso de formación.

c) Hautaketa-prozesuko faseetan sortutako zerrendak egin eta argitaratzea; honako hauek, zehazki: merezimenduen balioespena eta hautaproben emaitzak, baita prestakuntza-ikastaroarenak ere.

c) Elaboración y publicación de los listados generados en las diferentes fases del proceso selectivo; en particular: valoración de méritos y resultados de las pruebas selectivas, así como del curso de formación.

3.– Eraginpeko informazioa identifikatzea.
3.– Identificación de la información afectada.

Enkargu honetatik eratorritako prestazioak gauzatzeko, honako datu hauek tratatuko ditu eragileak:

La ejecución de las prestaciones derivadas de este encargo afectará a los siguientes datos:

a) Identifikazio-datuak.

a) Datos de carácter identificativo.

b) Ezaugarri pertsonalak.

b) Características personales.

c) Ikasketei eta lanbideari buruzko datuak.

c) Datos académicos y profesionales.

d) Enpleguari eta administrazio-karrerari buruzko datuak.

d) Datos de empleo y carrera administrativa.

e) Datuen kategoria bereziak: osasuna.

e) Categorías especiales de datos: salud.

4.– Iraupena.
4.– Duración.

Tratamenduaren enkargu honek dagokion kudeaketa-gomendioaren iraupen bera izango du.

La duración del presente encargo de tratamiento de datos personales tendrá la misma duración que la de la encomienda de gestión a la que se vincula.

IVAPek datuak biltegiratuko ditu bere gomendio utzi diren lanak amaitu eta entitate eskatzaileak jasotzen dituen arte.

El IVAP almacenará los datos hasta la conclusión de las labores encomendadas y su recepción por la entidad solicitante.

Tratamenduaz arduratzen den entitateak IVAPi jakinaraziko dio noiz ematen den enkargua amaitutzat. Jakinarazi ezean, IVAPek tratamenduaren arduradunari itzuli beharko dizkio bere esku dituen datu guztiak, bai eta tratamenduaren xede diren datu pertsonalak dituzten dokumentuak eta euskarriak ere. Urtebete izango du horretarako, azken jarduketa gauzatzen denetik aurrera.

La entidad responsable del tratamiento notificará al IVAP la fecha en que da por concluido el encargo. Si no se produce dicha notificación, el IVAP devolverá al responsable del tratamiento en el plazo de 1 año desde la última actuación, todos los datos que obren en su poder, junto con cualquier soporte o documentos en que conste algún dato de carácter personal objeto del tratamiento.

Datuak itzuli ondoren, IVAPek ziurtagiria bidaliko dio tratamenduaz arduratzen den entitateari.

Cuando se produzca la devolución de estos datos el IVAP remitirá certificado de ello a la entidad responsable del tratamiento.

Hala ere, datu pertsonalen tratamenduaren enkargua bukatzean, sekretu-eginbeharrak indarrean jarraituko du, denbora-mugarik gabe, gauzatzean parte hartu duten pertsona guztientzat.

No obstante, a la finalización del encargo de tratamiento de datos personales el deber de secreto continuará vigente, sin límite de tiempo, para todas las personas involucradas en su ejecución.

5.– Tratamendu-eragilearen betebeharrak.
5.– Obligaciones del encargado del tratamiento.

Tratamendu-eragileak honako betebehar hauek hartzen ditu bere gain:

El encargado/a de tratamiento se obliga a:

a) Tratatu beharreko datu pertsonalak edo kargatzeko bildutakoak enkargu honetan aipatutako xederako soilik erabiltzea. Inola ere ezin izango ditu datuak bere helburuetarako erabili.

a) Utilizar los datos personales objeto de tratamiento, o los que recoja para su inclusión, solo para la finalidad objeto de este encargo. En ningún caso, podrá utilizar los datos para fines propios.

b) Tratamenduaren arduradunak emandako jarraibideen arabera tratatuko ditu datuak, eta ezingo dira aplikatu edo erabili beste ezein helburutarako.

b) Únicamente tratar los datos conforme a las instrucciones del responsable del tratamiento, sin que puedan aplicarse o utilizarse con fines distintos.

c) Daturik ez komunikatzea hirugarrenei, tratamenduaren arduradunak berariaz baimena eman ez badio, legez onargarriak diren kasuetan.

c) No comunicar los datos a terceras personas, salvo que cuente con la autorización expresa del responsable del tratamiento, en los supuestos legalmente admisibles.

d) Isilpean gordetzea eskuratzen dituen datu pertsonalak –datu horiek gordetzeko betebeharrak bere horretan iraungo du tratamenduaren ardura duen entitatearekiko harremanak amaitu ostean ere–.

d) Guardar secreto respecto de los datos de carácter personal a los que tenga acceso, obligación que subsistirá aun después de finalizar sus relaciones con la entidad responsable del tratamiento.

e) Datu pertsonalak eta, hala badagokio, datu pertsonalak dituzten euskarriak tratamenduaren arduradunari itzultzea, eta, prestazioa ematen amaitu ostean, kopiak suntsitzea.

e) Devolver al responsable del tratamiento los datos de carácter personal y, si procede, los soportes donde consten, y destruir las copias una vez cumplida la prestación.

f) Bermatzea datu pertsonalak tratatzeko baimena duten pertsonek berariaz eta idatziz hartzen dutela konfidentzialtasuna errespetatzeko konpromisoa. Eta, horretaz gain, tratamenduaren arduradunaren eskura izango ditu hori egiaztatzeko agiriak.

f) Garantizar que las personas autorizadas para tratar datos personales se comprometan, de forma expresa y por escrito, a respetar la confidencialidad. Y, además, mantener a disposición del responsable la documentación acreditativa de este extremo.

g) Datu pertsonalak tratatzeko baimena duten pertsonen datu pertsonalak babesteko behar den prestakuntza bermatzea.

g) Garantizar la formación necesaria en materia de protección de datos personales de las personas autorizadas para tratar datos personales.

h) Tratamenduaren arduradunari laguntzea interesdunek datuak babesteko araudian aurreikusitako eskubideak baliatzeari erantzuna ematen. Berehala jakinaraziko dio tratamenduaren arduradunari ukitutako pertsonek tratamendu-eragilearen aurrean beren eskubideak baliatzen badituzte.

h) Asistir al responsable del tratamiento en la respuesta al ejercicio de los derechos de las personas interesadas previstos en la normativa sobre protección de datos. Cuando las personas afectadas ejerzan los derechos ante el encargado del tratamiento, comunicarlo de forma inmediata al responsable del tratamiento.

i) Segurtasun-urraketak jakinaraztea tratamenduaren arduradunari, bidegabeko atzerapenik gabe eta, betiere, 72 orduko gehieneko epea baino lehenago, eta gorabehera dokumentatzeko eta komunikatzeko garrantzitsua den informazioa helaraztea. Ez da beharrezkoa izango jakinaraztea, baldin eta gertagaitza bada segurtasun-urraketak arriskurik ekartzea pertsona fisikoen eskubide eta askatasunetarako.

i) Notificar las violaciones de seguridad al responsable del tratamiento, sin dilación indebida, y en cualquier caso antes del plazo máximo de 72 horas; y remitir la información relevante para la documentación y comunicación de la incidencia. No será necesaria la notificación cuando sea improbable que la violación de la seguridad constituya un riesgo para los derechos y libertades de las personas físicas.

j) Hala dagokion kasuetan, tratamenduaren arduradunari laguntzea datuen babesari buruzko eragin-ebaluazioak egiten, baita kontrol-agintaritzari aurretiko kontsultak egiten ere.

j) Cuando proceda, dar apoyo al responsable del tratamiento en la realización de las evaluaciones de impacto relativas a la protección de datos, y en la realización de consultas previas a la autoridad de control.

k) Tratamenduaren arduradunaren esku jartzea betebeharrak bete izana egiaztatzeko behar den informazio guztia, baita kasuan kasuko auditoretzak edo ikuskapenak egiteko behar den informazioa ere.

k) Poner a disposición del responsable del tratamiento toda la información necesaria para demostrar el cumplimiento de sus obligaciones, así como para la realización de las correspondientes auditorías o inspecciones

Tratamendu-eragileak datu horiek beste xede baterako erabiltzen baditu, edo beste baten esku uzten baditu, edo dokumentu honetan ezarritako baldintzak betetzen ez baditu, hura ere tratamenduaren arduraduntzat joko da, eta bera izango da egon litezkeen arau-hausteen erantzule.

En el caso de que la persona encargada del tratamiento destine los datos a otra finalidad, los comunique o los utilice incumpliendo las presentes estipulaciones, será considerado también responsable del tratamiento, respondiendo de las infracciones en que hubiera incurrido personalmente.

6.– Segurtasun-neurriak.
6.– Medidas de seguridad.

Tratamendu-eragileak segurtasun-neurri hauek ezarri beharko ditu: Administrazio Elektronikoaren esparruan Segurtasuneko Eskema Nazionala arautzen duen urtarrilaren 8ko 3/2010 Errege Dekretuaren II. eranskinekoak (Segurtasun-neurriak) eta Eusko Jaurlaritzako Segurtasun Korporatiboaren Batzordeak (GureSek) ezarritakoak.

El encargado de tratamiento deberá implantar las medidas de seguridad previstas en el Anexo II (Medidas de seguridad) Real Decreto 3/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Seguridad en el ámbito de la Administración, así como las medidas implantadas por el Comité de Seguridad Corporativa del Gobierno Vasco (GureSek).

Edonola ere, helburu hauetarako mekanismoak ezarri beharko ditu:

En todo caso, deberá implantar mecanismos para:

a) Datu pertsonalen segurtasuna bermatzeko eta datu horien aldaketa, galera eta baimenik gabeko erabilera edo eskuratzea eragozteko behar diren neurri teknikoak eta antolakuntza-neurriak izateko.

a) Disponer de las medidas técnicas y organizativas necesarias que garanticen la seguridad e integridad de los datos de carácter personal y eviten su alteración, pérdida, tratamiento o acceso no autorizado.

b) Tratamendu-zerbitzu eta sistemen konfidentzialtasuna, osotasuna, eskuragarritasuna eta erresilientzia bermatzea.

b) Garantizar la confidencialidad, integridad, disponibilidad y resiliencia permanentes de los sistemas y servicios de tratamiento.

c) Datu pertsonalen erabilgarritasuna eta sarbidea berehala leheneratzea, gorabehera fisikorik edo teknikorik gertatuz gero.

c) Restaurar la disponibilidad y el acceso a los datos personales de forma rápida, en caso de incidente físico o técnico.

d) Tratamenduaren segurtasuna bermatzeko ezarritako neurri teknikoen eta antolakuntzakoen efizientzia aldizka egiaztatu, ebaluatu eta balioestea.

d) Verificar, evaluar y valorar, de forma regular, la eficacia de las medidas técnicas y organizativas implantadas para garantizar la seguridad del tratamiento.

e) Datu pertsonalak izenordetzea eta zifratzea, hala badagokio.

e) Seudonimizar y cifrar los datos personales, en su caso.

7.– Tratamenduaren arduradunaren betebeharrak.
7.– Obligaciones del responsable del tratamiento.

Tratamenduaren arduradunak betebehar hauek ditu:

Corresponde al responsable del tratamiento:

a) Datu pertsonalen tratamenduaren enkarguko datuak ematea tratamendu-eragileari.

a) Entregar al encargado los datos a los que se refiere el presente encargo de tratamiento de datos personales.

b) Tratamendu-eragileak datuak tratatzen dituenean, eta aurretik ere, erabat errespetatuko ditu bi arau hauek: 2016/679 Erregelamendua (EB), 2016ko apirilaren 27koa, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokionez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa, eta 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.

b) Velar, de forma previa y durante todo el tratamiento, por el cumplimiento del Reglamento 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales por parte del encargado.

c) Tratamendua gainbegiratzea.

c) Supervisar el tratamiento.

8.– Tratamenduaren azpienkarguak.
8.– Sub-encargos de tratamiento.

IVAPek ezin izango du zerbitzu hori azpienkargatu, baldin eta entitate eskatzailearen baimena lortu ez badu horretarako.

El IVAP no podrá sub-encargar la prestación de este servicio, salvo que hubiera obtenido autorización de la entidad solicitante.

Azpieragileak tratamendu-eragilearen izaera du, eta berak ere bete beharko ditu dokumentu honetan tratamendu-eragilearentzat (IVAP) ezarritako betebeharrak eta tratamenduaren arduradunak ematen dituen jarraibideak.

El sub-encargado, que también tiene la condición de encargado de tratamiento, está obligado igualmente a cumplir las obligaciones establecidas en este documento para el encargado del tratamiento (IVAP) y las instrucciones que dicte el responsable.

Hasierako eragilearen (IVAP) ardura da harreman berria arautzea, berak dituen baldintza eta betekizun formal berak izan ditzan azpieragileak, datu pertsonalak egoki tratatzeari eta ukitutako pertsonen eskubideak bermatzeari dagokionez.

Corresponde al encargado inicial (IVAP) regular la nueva relación, de forma que el sub-encargado quede sujeto a las mismas condiciones y con los mismos requisitos formales que él, en lo referente al adecuado tratamiento de los datos personales y a la garantía de los derechos de las personas afectadas.

Azpieragileak baldintza eta betekizun horiek bete ezean, hasierako eragileak (IVAP) jarraituko du erabateko erantzukizuna izaten tratamenduaren arduradunaren aurrean, betebeharrak betetzeari dagokionez.

En el caso de incumplimiento del sub-encargado, el encargado inicial (IVAP) seguirá siendo plenamente responsable ante el responsable de tratamiento en lo referente al cumplimiento de las obligaciones.

Hori guztia, honako hauek betez: 2016/679 Erregelamendua (EB), 2016ko apirilaren 27koa, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokionez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa, eta 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.

Todo ello, en cumplimiento del Reglamento 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos, y de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.


Azterketa dokumentala


Análisis documental