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359/2021 EBAZPENA, martxoaren 31koa, Donostialdeko Erakunde Sanitario Integratuko zuzendari-gerentearena, Otorrinolaringologiako Atal Sanitarioko Buru lanpostua (Onkologia Atala) betetzeko lehiaketarako deialdia egiten duena.
RESOLUCIÓN 359/2021, de 31 de marzo, de la Directora Gerente de la Organización Sanitaria Integrada Donostialdea, por la que se convoca la provisión, mediante concurso, del puesto de Jefe/a de Sección Sanitario de Otorrinolaringología (Sección Oncología).
Donostialdeko ESIko Otorrinolaringologiako atal sanitarioko buru lanpostua (Onkologia Atala) hutsik dago. Hori dela eta, lanpostu hori lehiaketa prozeduraren bidez betetzeko deialdi publikoa iragartzea erabaki du Zuzendaritza-Gerentzia honek, honako hauetan xedatutakoaren arabera: Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko ekainaren 26ko 8/1997 Legearen 28. artikulua; Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretua; Langileen Estatutu Markoari buruzko abenduaren 16ko 55/2003 Legea; eta Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua.
Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Sección Sanitario de Otorrinolaringología (Sección Oncología) de la OSI Donostialdea, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28 Norma Común Tercera de la Ley 8/1997 de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, en la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, y en el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para la provisión del puesto referido, por el procedimiento de concurso.
Otorrinolaringologiako zerbitzuburuarekin lankidetzan eta Zuzendaritza Medikoaren menpe:
En colaboración con la Jefe de Servicio de Otorrinolaringología y dependencia de la Dirección Médica:
– Helburu asistentzialak eta ez-asistentzialak proposatzea, Donostialdeko ESIko Lehen Mailako Arretarekin integratzeko lanak erraztuz, batez ere paziente Onkologikoari dagokionez.
– Proponer objetivos asistenciales y no asistenciales, facilitando las labores de integración con la Atención Primaria de la OSI Donostialdea en especial en lo referente al paciente Oncológico.
– Beharren plana, zuzkidurak eta inbertsioen plangintza zehaztea.
– Definir el plan de necesidades, dotación y planificación de inversiones.
– Paziente onkologikoaren arretako asistentzia eta antolaketa-prozedurak berrikusi eta hobetzea.
– Revisar y mejorar los procesos asistenciales y organizativos en la atención del paciente Oncológico.
– Paziente onkologikoen fluxua berrikusi eta hobetzea Ospitaleko Kanpo-kontsulten eta Ospitalez kanpoko zerbitzuen artean, baita Donostialdeko ESIaren eta Gipuzkoako beste ESI batzuen artean ere.
– Revisar y mejorar el flujo de pacientes Oncológicos entre Consultas Externas Hospitalarias y Servicios Extrahospitalarios, así como entre otras OSIs de la provincia y la OSI Donostialdea.
– Zerbitzuko kide guztien arteko talde-lana sustatu eta erraztea.
– Estimular y facilitar el trabajo en equipo con todos los componentes del servicio.
– Zerbitzuburuarekin lankidetzan aritzea kudeaketa klinikoan, ezagutzaren kudeaketan eta taldearen kudeaketan.
– Colaboración con el Jefe de Servicio en la Gestión Clínica, Gestión del Conocimiento y Gestión del Equipo.
1.– Parte hartzeko baldintzak.
1.– Requisitos de participación.
Deialdi honetan parte hartu ahal izango dute honako baldintza hauek eskabideak aurkezteko epearen azken egunean betetzen dituztela egiaztatzen dutenek:
Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos, el último día del plazo de presentación de solicitudes:
– Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetako estatutupekoa, funtzionarioa edo lan-kontratudun finkoa edo Osasun Sistema Nazionaleko erakunde sanitarioetako estatutupeko langile finkoa izatea, eta A1 lanbide-taldeko kategorian lanpostua gordetzea dakarren zerbitzu aktiboan edo beste administrazio-egoera batean egotea.
– Ser estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva de puesto en categoría perteneciente al grupo profesional A1.
– Medikuntzako lizentziatura eta Otorrinolaringologiako espezialitatea izatea.
– Hallarse en posesión de la titulación de Licenciatura en Medicina, especialidad en Otorrinolaringología.
– Gutxienez 3 urteko esperientzia profesionala izatea Otorrinolaringologiako espezialitatean.
– Experiencia profesional mínima de 3 años, en la especialidad de Otorrinolaringología.
2.– Deialdia argitaratzea.
2.– Publicación de la convocatoria.
Ebazpen hau oso-osorik argitaratuko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA), Estatuko Aldizkari Ofizialean (BOE) eta Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren web orrian.
La presente Resolución será publicada íntegramente en el Boletín Oficial del País Vasco (BOPV), en el Boletín Oficial del Estado (BOE), así como en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.
3.– Eskabideak aurkezteko epea.
3.– Plazo y presentación de solicitudes.
Interesdunek Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Donostialdeko ESIko Langileen Zuzendaritzan aurkeztu beharko dituzte eskabideak (Begiristain doktorearen pasealekua, z.g., 20014 Donostia), 15 egun balioduneko epean, deialdi-ebazpen hau aldizkari ofizialetan azkenekoz argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera. Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan ezarritako moduan ere aurkeztu ahal izango dira.
Las personas interesadas deberán dirigir sus solicitudes a la Dirección de Personas de la OSI Donostialdea, P.º Dr. Beguiristain, s/n, 20014 Donostia-San Sebastián de Osakidetza-Servicio vasco de salud, dentro del plazo de 15 días hábiles contados a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación de la presente Resolución de Convocatoria en los Boletines Oficiales correspondientes. También podrán presentarse en la forma establecida en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.
Interesdunek Donostialdeko ESIko Langileen Zuzendaritzara bidali beharko dute eskabidea (Begiristain doktorea z.g., 20014 Donostia), datu pertsonal guztiekin eta curriculum vitaearekin.
Las personas interesadas deberán dirigir la solicitud con todos sus datos personales, acompañada de su Curriculum Vitae documentado, a la Dirección de Personas de la OSI Donostialdea, P.º Dr. Beguiristain s/n 20014 Donostia-San Sebastián.
Dokumentazio hau aurkeztu beharko da:
La documentación deberá contener:
– NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.
– Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.
– Funtzionario edo estatutupeko langilearen izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratudun finkoa dela egiaztatzen duen agiriarena.
– Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.
– Eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua (Lanpostu Funtzionalen Dekretuak xedatutakoaren arabera).
– Fotocopia compulsada de la titulación exigida. (Según Decreto de Puestos Funcionales).
– Egindako zerbitzuen jatorrizko ziurtagiri eguneratua, deialdiaren ebazpen hau EHAAn argitaratzen den eguneko lanbide-taldea adierazita.
– Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de esta Resolución de la convocatoria en el BOPV.
– Bete nahi den zerbitzuaren Kudeaketako Memoria-Proiektua.
– Memoria-Proyecto de Gestión del Servicio cuya cobertura se pretende.
– Merezimendu baloragarriak egiaztatzen dituzten agiri guztien fotokopia konpultsatua.
– Fotocopia compulsada de todos los documentos que acrediten los méritos valorables.
Ez da beharrezkoa izango aurrez adierazitako moduan egiaztatzea Osakidetzako CVaren aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala baliozkotuta dauden alderdiak; kasu horretan, eskabidean jaso beharko da egoera.
No será preciso acreditar en la forma indicada previamente aquellos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV de Osakidetza, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud.
4.– Onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda.
4.– Relación provisional de personas admitidas y excluidas.
Eskabideak aurkezteko epea amaituta, Donostialdeko ESIko Zuzendaritza-Gerentziak ebazpen baten bidez argitaratuko du, Osakidetzaren webgunean, onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda, baztertzeko arrazoia adierazita.
Concluido el plazo de presentación de solicitudes la Dirección Gerencia de la OSI Donostialdea mediante Resolución, hará pública, en la página web de Osakidetza la relación provisional de personas admitidas y excluidas al proceso, con indicación de la causa de la exclusión.
Baztertutako izangaiek 10 egun balioduneko epea izango dute, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera, erreklamazioa aurkezteko.
Las personas aspirantes excluidas dispondrán de un plazo de 10 días hábiles, contados a partir del día siguiente a la publicación de la Resolución, para la presentación de reclamación a la misma.
Baztertzeko arrazoia konpon daitekeen akats bat bada, behin-behineko zerrenda argitaratzearekin batera, interesdunei eskatuko zaie 10 egun balioduneko epean konpon ditzatela ikusitako akatsak edo aurkez ditzatela nahitaezko dokumentuak, eta ohartaraziko zaie hala egin ezean prozesutik behin betiko kanporatzea erabakiko dela.
Si la causa de exclusión lo fuere por un defecto subsanable, mediante la publicación de la relación provisional se requerirá a las personas interesadas para que en el plazo de 10 días hábiles subsanaren las deficiencias observadas o acompañen los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieran se acordará su exclusión definitiva del proceso.
5.– Onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda, eta Balorazio Batzordearen osaera.
5.– Relación definitiva de personas admitidas y excluidas, y la composición de la Comisión de Valoración.
Erreklamazioak egiteko eta/edo eskabideak zuzentzeko epea igarotakoan, Zuzendaritza-Gerentziak ebazpen bidez argitaratuko du, aurreko paragrafoan adierazitako leku beretan, prozesurako onartutako eta baztertutako izangaien behin betiko zerrenda, Balorazio Batzordearen osaerarekin batera. Ebazpen horren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Ente Publikoaren Zuzendaritza Nagusiari, hilabeteko epean, webgunean argitaratzen denetik kontatzen hasita. Ebazpen hori prozesuko hautagaiei ere jakinaraziko zaie.
Transcurrido el plazo de reclamaciones y/o subsanación de solicitudes, la Dirección Gerencia publicará mediante Resolución, en los mismos lugares indicados en el párrafo anterior, la relación definitiva de personas aspirantes admitidas y excluidas al proceso, junto con la composición de la Comisión de Valoración. Contra la citada Resolución cabrá interponer recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público en el plazo de un mes desde su publicación en la página web. Asimismo, esta Resolución será notificada a los candidatos del proceso.
Balorazio Batzordearen burua, oro har, zuzendari medikoa izango da, eta honako hauek osatuko dute: Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiko zuzendariorde medikoa edo Zerbitzu Korporatiboko burua, Langileen zuzendaria (idazkari gisa jardungo du, hitzarekin eta botoarekin) eta, ezinezkoa bada, erakundeko beste kargu batzuk. Horiek guztiek deitutako lanpostuaren titulazio-maila bereko estatutupeko langile finkoa, karrerako funtzionarioa edo lan-kontratudun finkoa izan beharko dute.
La Comisión de Valoración estará presidida generalmente por la Directora Médica, e integrada por el Subdirector Médico o Jefe de Servicio Corporativo de la Dirección General de Osakidetza, la Directora de Personas (que actuará como Secretaria con voz y voto) y en caso de no ser posible con otros cargos de la organización. Todos ellos deberán reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo del mismo nivel de titulación que el puesto convocado.
Era berean, batzordeak hiru bokal izango ditu, horietako bat HAEEk izendatuta. Bokal horiek izangaiei eskatzen zaien titulazioa eta espezialitatea izan beharko dute, estatutupeko langile finkoa, karrerako funtzionarioa edo lan-kontratudun finkoa izan beharko dute, eta deitutako maila hierarkiko bereko edo goragoko lanpostu funtzionala izan beharko dute.
Asimismo, integrarán la comisión tres vocales, uno de ellos designado por el IVAP, que deberán ostentar la titulación y la especialidad exigida a los candidatos, reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico convocado.
Batzordeko kide titular bakoitzeko ordezko bat izendatuko da. Ordezko horrek aurrekoa ez dagoenean jardungo du, eta kide titularrentzat ezarritako baldintzak bete beharko ditu. Beharrezkoa bada, Osakidetzako beste edozein zerbitzu-erakundetako baliokidea izendatu ahal izango da epaimahaikide izateko.
Por cada miembro titular de la Comisión se nombrará un suplente que actuará en ausencia del anterior y deberá reunir los requisitos establecidos para los miembros titulares. En el caso de ser necesario podrá ser designado como miembro del Tribunal su equivalente de cualquier otra organización de servicios de Osakidetza.
Balorazio Batzordeko kide guztiak batzordekide indibidualak izango dira. Beren funtzionamenduan, independenteak izango dira eta diskrezionalitate teknikoaren arabera jardungo dute, zuzenbidearen pean jartzeari kalterik egin gabe.
Todos los miembros de la Comisión de Valoración pertenecerán a la misma a título individual. En su funcionamiento, serán independientes y actuarán amparados por la discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.
Osaera emakumeen eta gizonen presentzia orekatuaren printzipioaren araberakoa izango da, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legean xedatutakoaren arabera, baldin eta egoerak horretarako aukera ematen badu. Sexu bakoitzak gutxienez ehuneko berrogeiko ordezkaritza badu, ordezkaritza orekatutzat joko da.
Su composición responderá al principio de presencia equilibrada de mujeres y hombres, de acuerdo a lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, siempre que las circunstancias lo permitan, considerándose que existe una representación equilibrada cuando cada sexo esté representado al menos al cuarenta por ciento.
Batzordea osatzen duten pertsonek ezin izango dute jardun, eta deialdia egin duen agintaritzari jakinarazi beharko diote, baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. artikuluan jasotako inguruabarren bat gertatzen bada. Kasu berberetan, prozesuan parte hartzen duten pertsonek edozein unetan sustatu ahal izango dute errekusazioa, aipatutako lege-testuaren 24. artikuluan ezarritakoaren arabera. Era berean, Balorazio Batzordeak aipatutako 40/2015 Legearen 15. artikulutik 24. artikulura bitartean zehaztutako arauen arabera jardungo du.
Las personas que integren la Comisión deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en las mismas alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015 de 1 de octubre de Régimen Jurídico del Sector Público. En los mismos supuestos, las personas participantes en el proceso podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 del citado texto legal. Asimismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 a 24 de la citada Ley 40/2015.
Balorazio Batzordeko kide guztiek hitza eta botoa izango dituzte. Batzordekideek botoen gehiengoz hartuko dituzte erabakiak, eta horretarako emandako akta batean jasoko dira.
Todos los miembros de la Comisión de Valoración tendrán voz y voto siendo los acuerdos de la mismas adoptados por mayoría de votos y recogidos en un acta dictada al efecto.
Batzordeak autonomia funtzional osoz jardungo du, prozeduraren legezkotasuna zainduz eta haren objektibotasuna bermatzeko ardura hartuz. Era berean, deialdiaren oinarriak aplikatzean sortzen diren zalantza guztiak ebatziko ditu, eta oinarrietan aurreikusten ez diren kasuen inguruan hartu beharreko irizpideak ezarriko ditu. Gainera, aktan jaso beharko dituzte, izangaiak ebaluatu aurretik, berariazko ebaluazio-irizpideak, oinarriei eta horietan jasotako merezimenduen baremoari jarraiki.
La Comisión actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Asimismo, resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las bases de la convocatoria, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ellas. Además, deberán recoger en acta, previamente a la evaluación de las personas aspirantes, los criterios específicos de evaluación siguiendo las bases y el baremo de méritos recogido en las mismas.
6.– Hautaketa-prozedura.
6.– Procedimiento de selección.
Hautagaien merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:
La valoración de méritos de las personas aspirantes constará de las fases siguientes:
– Kudeatzeko eta defendatzeko Memoria-Proiektua.
– Memoria-Proyecto de gestión y defensa del mismo.
Balorazio Batzordeak deialdi fede-emailea egingo die hautagaiei, prozesuan parte hartzeko eskabidearekin batera aurkeztutako Memoria-Proiektuaren defentsa publikoa egiteko. Deialdi hori 72 ordu lehenago egin beharko da gutxienez, eta izangaiek zein egunetan, tokitan eta ordutan esku hartuko duten adierazi beharko da. Gainera, deialdia iragarri beharko da Osakidetzaren webgunean.
Las personas aspirantes serán convocadas fehacientemente por la Comisión de Valoración para efectuar la defensa pública del proyecto de gestión cuya memoria hayan presentado junto a la solicitud de participación en el proceso. Esta convocatoria deberá efectuarse con una antelación mínima de 72 horas y deberá indicar la fecha, lugar y la hora de intervención de las personas aspirantes, y publicarse un anuncio de la misma en la página web de Osakidetza.
Oro har, aurkeztutako kudeaketa-proiektuen defentsa publikoa egin aurretik, Balorazio Batzordeko kideek Batzordeko kideengan eragina izan dezaketen abstentzio- edo errekusazio-arrazoiak aztertuko dituzte, eta deialdia egin duen organoari jakinaraziko dizkiote.
Con carácter general, previamente a la defensa pública de los diferentes proyectos de gestión presentados, los miembros de la Comisión de Valoración revisarán posibles causas de abstención o de recusación que puedan afectar a los propios miembros de la Comisión, que serán notificadas al órgano convocante.
Ondoren, izangai bakoitzari banan-banan deituko zaio proiektuaren azalpena eta defentsa egin dezan. Ondoren, elkarrizketa bat egingo da, eta, horren bidez, balorazio-batzordeko kideek bertan jasotako alderdiei buruzko galderak egingo dituzte, gehiago argitzeko edo sakontzeko. Proiektuaren azalpena eta defentsa eta elkarrizketa publikoak izango dira.
Posteriormente se procederá a efectuar el llamamiento individual de cada uno de las personas aspirantes para que efectúe la exposición y defensa del proyecto, seguida de una entrevista mediante la cual los miembros de la comisión de valoración efectuarán preguntas acerca de aspectos contenidos en la misma para una mayor aclaración o profundización. Tanto la exposición y defensa del proyecto como la entrevista serán públicas.
Izangaiak jendaurrean jarri ondoren, Balorazio Batzordeak izangai bakoitzari puntuazioa emango dio, deialdiaren oinarrietan ezarritakoaren arabera.
Finalizada la exposición pública de las personas aspirantes, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona aspirante, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.
– Beste merezimendu batzuen balorazioa.
– Valoración de otros méritos.
Batzordeak izangai bakoitzaren merezimenduen balorazioa eta puntuazioa egingo ditu, deialdiaren oinarrietan ezarritakoaren arabera. Eranskinean jasotzen da burutzak betetzeko prozesu horietan aplikatu beharreko merezimenduen baremoa.
La Comisión realizará la valoración y puntuación de los méritos de cada una de las personas aspirantes, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria. En el Anexo adjuntos se recoge el Baremo de Méritos de aplicación a estos procesos de provisión de jefaturas.
– Izendapenaren akta eta proposamena.
– Acta y propuesta de nombramiento.
Epaimahaiaren aktan zehatz jaso beharko da epaimahaiko kideek hautagai bakoitzari baremoaren atal bakoitzean emandako puntuazioa, bai eta epaimahaiak hautagaiei ematen dien azken puntuazioa ere. Era berean, aktan azalpen labur bat jaso beharko da epaimahaiak puntuazioa emateko erabili dituen alderdiei buruz, bai hautagai bakoitzak aurkeztutako zerbitzua kudeatzeko Memoria-Proiektuaren edukiari buruzkoak, bai egindako jendaurreko erakustaldiari buruzkoak; aurrekoaz gain, zehaztu beharko dira gainerako ataletan esleitutako puntuak ere.
En acta del Tribunal deberá recogerse detalladamente la puntuación conferida por los miembros del Tribunal a cada candidato en cada uno de los apartados del baremo, así como la puntuación final que el Tribunal otorgue a los mismos, debiendo recogerse asimismo en acta una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base al tribunal para otorgar sus puntuaciones tanto al contenido de la Memoria-Proyecto de gestión del Servicio presentada por cada candidato, como de la exposición pública realizada, así como la asignación detallada de puntos en los otros apartados.
– Izendapena.
– Nombramiento.
Izendatua izateko, beharrezkoa izango da gutxienez prozesu osoko puntuazio maximoaren erdia lortzea, eta nahitaez proiektuaren balorazioaren eta haren defentsaren atalari emandako puntuazioaren erdia.
Para resultar nombrado se requerirá haber obtenido al menos la mitad de la puntuación máxima del conjunto del proceso, y necesariamente la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración del Proyecto y su defensa.
Era berean, aktan jaso beharko da Balorazio Batzordeak puntuaziorik handiena lortu duen izangaiaren alde egindako proposamena.
Asimismo, el Acta deberá recoger la propuesta de la Comisión de Valoración en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación.
7.– Prozedura ebaztea.
7.– Resolución del procedimiento.
Izangaiek aurkeztutako proiektuak eta haien curriculum-merezimenduak ebaluatzeko fasea amaitutakoan, Balorazio Batzordeak izendapen-proposamena igorriko dio Zuzendaritza-gerentziari, puntuaziorik handiena lortu duen izangaiaren alde, izangaiek baremoko epigrafe bakoitzean lortutako puntuazioak banakatuta. Hautagaietako inork ere ez baditu betetzen deialdian eskatutako baldintzak edo ez badu lortzen eskatutako gutxieneko puntuazioa, Balorazio Batzordeak proposatuko du deialdia hutsik uztea. Proposamen hori Osakidetzaren webgunean argitaratuko da.
Terminada la fase de evaluación de los proyectos presentados por las personas aspirantes, así como de sus méritos curriculares, la Comisión de Valoración elevará propuesta de nombramiento dirigida a la Dirección Gerencia, en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación con indicación desglosada de las puntuaciones obtenidas por los aspirantes en cada epígrafe del baremo. Si ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en la convocatoria, o no obtienen la puntuación mínima requerida, la Comisión de valoración propondrá que se declare desierta la Convocatoria. Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.
Zuzendartiza-gerentziak, egindako proposamena ikusita, ebazpena emango du proposatutako izangaia izendatzeko eta hala deitutako lanpostua betetzeko, edo bete gabe utziko du. Azken kasu horretan, arrazoiak hauetako bat izan beharko du:
La Dirección Gerencia en vista de la propuesta efectuada, dictará Resolución nombrando a la persona aspirante propuesta para la cobertura del puesto convocado o la declarará desierta. En este último caso deberá indicar la causa de deberá ser por alguna de las siguientes:
– Izangairik ez aurkeztea.
– Falta de presentación de aspirantes.
– Izangaietatik inork ere ez betetzea deialdiaren oinarrietan eskatutako baldintzak.
– Ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en las bases de la convocatoria.
– Izangaietatik inork ez lortzea eskatutako puntuazioa.
– Ninguna de las personas aspirantes ha obtenido la puntuación requerida.
Aurreko a) idatz-zatiaren kasuan, Zuzendaritza-Gerentziak deialdia bete gabe utzi ahal izango du, onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda onartu ondoren, beste izapiderik egin behar izan gabe.
En el supuesto del apartado a) anterior la Dirección Gerencia podrá declarar desierta la convocatoria tras la aprobación de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, sin necesidad de más trámites.
Izendapen-ebazpena interesdunei jakinaraziko zaie, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzaren web-orrian argitaratuko da. Ebazpen horren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio erakunde publikoaren Zuzendaritza Nagusiari.
La Resolución de nombramiento se notificará a los interesados y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público.
8.– Esleipenaren ondorioak.
8.– Efectos de la adjudicación.
Atalburuzagitza lanpostuak aldi baterako izendapena ekarriko du, lau urterako, eta luzatu ahal izango da 28. artikuluan ezarritakoaren arabera. Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legearen hirugarren araua (uztailaren 21eko EHAA, 138 zk.).
El puesto de Jefatura de Sección dará lugar al nombramiento temporal por un plazo de cuatro años, prorrogables en función de lo establecido en el artículo 28. Norma Tercera de la Ley 8/1997, de 26 de junio, (BOPV n.º 138, de 21 de julio), de Ordenación Sanitaria de Euskadi.
9.– Ebazpen honen aurkako errekurtsoak.
9.– Recursos contra la presente Resolución.
Ebazpen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkez dakioke Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari. Horretarako, hilabeteko epea emango da, ebazpen hau aldizkari ofizialetan azkenekoz argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.
Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de la fecha de la última de publicación en los Boletines Oficiales correspondientes.
Donostia, 2021eko martxoaren 31.
En San Sebastián, a 31 de marzo de 2021.
Langileen zuzendaria,
La Directora de Personas,
ESTHER LITAGO SOLA.
ESTHER LITAGO SOLA.
Merezimenduen baremoa (gehienez, 66 puntu).
Baremo de méritos (máximo, 66 puntos).
Merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:
La valoración de méritos constará de las siguientes fases:
I.– Proiektua eta defentsa (gehienez, 30 puntu).
I.– Proyecto y su Defensa (máximo, 30 puntos).
Izangaiek dagokion atalaren antolaketari eta funtzionamenduari buruzko Memoria-Proiektu bat aurkeztu beharko dute, kalifikazio-epaimahai baten aurrean aurkezpen publikoa egin beharko dute eta epaimahaiko kideek planteatutako galderei erantzun beharko diete.
Las personas aspirantes deberán presentar una Memoria-Proyecto de organización y funcionamiento de la Sección convocada, así como realizar su exposición pública ante el tribunal calificador y responder a las preguntas que planteen los miembros del Tribunal.
Fase honen puntuazioa bi atal hauetan xehatzen da:
La puntuación de esta fase se desglosa en los dos apartados siguientes:
a) Atala kudeatzeko aurkeztutako Memoria-Proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez, 15 puntu).
a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión de la sección presentada (máximo, 15 puntos).
Kudeaketako Memoria-Proiektuan atal hauek garatu beharko dira, gutxienez:
La Memoria-Proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, los siguientes apartados:
(Deialdiko lanpostuaren ezaugarrien arabera, deialdiaren Ebazpenean, deialdia egin duen agintaritzak zehaztuko du ondorengo a.1), a.2) eta a.3) atalei zenbat puntu egotziko zaizkien gehienez:).
(En función de las características de cada puesto convocado, en la Resolución de convocatoria la autoridad convocante determinará la puntuación máxima correspondiente a los apartados a.1), a.2) y a.3) siguientes:).
a.1.– Antolaketarekin eta kudeaketarekin lotutako atala (gehienez, 6 puntu).
a.1.– Apartado organizativo y de gestión (máximo, 6 puntos).
Zerbitzuaren/Atalaren organigrama, buruzagitza-lanpostuaren funtzioak eta hari atxikiriko gainerako lanpostuen funtzioak adierazita.
Organigrama del Servicio/sección con indicación de las funciones, tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.
Zerbitzuak/Atalak eta erakunde bereko beste zerbitzuek elkarren artean duten harremana.
Interrelación del Servicio/sección con otros servicios de la misma organización.
Zerbitzuaren/Atalaren kudeaketa-plana, hobekuntza-arloak antolatzeko, aztertzeko eta detektatzeko helburuak zehaztuta eta haiek lortzeko behar diren neurriak identifikatuta. Eta horrekin batera, esleitutako giza baliabideak, baliabide materialak eta ekonomikoak eraginkortasunez erabiltzeko konpromisoa edo plana.
Plan de Gestión de la Jefatura/sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.
a.2.– Atal asistentziala (gehienez, 6 puntu).
a.2.– Apartado asistencial (máximo, 6 puntos).
Zerbitzu asistentzialen zorroaren deskribapena.
Descripción de la cartera de servicios asistenciales.
Adierazle eta helburu asistentzialak, horien jarraipena eta ebaluazioa etengabe egiteko sistemarekin batera.
Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continua de los mismos.
a.3.– Irakaskuntzari eta ikerketari lotutako atala (gehienez, 3 puntu).
a.3.– Apartado Docencia e Investigación (máximo, 3 puntos).
Irakaskuntzaren planifikazioa ezartzea zerbitzuan/atalean.
Establecimiento de una planificación de la docencia en el servicio/sección.
b) Memoria-Proiektuaren azalpen publikoa Balorazio Batzordearen aurrean (gehienez, 15 puntu).
b) Exposición pública de la Memoria-Proyecto ante la Comisión de Valoración (máximo, 15 puntos).
Proiektuaren jendaurreko azalpena baloratzean, Memoria-Proiektua defendatzean izandako argitasuna eta zehaztasuna hartuko dira kontuan, baita haren arlo garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna ere. Dagokion aktan, kide bakoitzak hautagai bakoitzari emandako puntuazioaren justifikazioa jaso beharko da, proiektuaren defentsaren argitasuna eta zehaztasuna baloratuta eta proiektuaren alderdi esanguratsuenak azaltzeko ahalmena kontuan hartuta.
A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender la Memoria Proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo. En el acta correspondiente deberá recogerse la justificación de la puntuación otorgada por cada miembro de cada candidato/a, en el que se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.
II.– Merezimenduen balorazioa (gehienez, 30 puntu).
II.– Valoración de méritos (máximo, 30 puntos).
Puntuazioa honela banatuko da:
La puntuación se distribuirá del siguiente modo:
II.1.– Lan-esperientzia (gehienez, 13 puntu).
II.1.– Experiencia profesional (máximo, 13 puntos).
– Dagokion espezialitatean fakultatibo gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0500 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en la especialidad de que se trate: 0,0500 puntos.
– Dagokion espezialitatean atalburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0750 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en la especialidad de que se trate: 0,0750 puntos.
– Dagokion espezialitatean zerbitzuburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en la especialidad de que se trate: 0,1000 puntos.
– Administrazio publiko sanitarioen zuzendari gisa edo zuzendariorde mediko gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.
– Por cada mes de servicios prestados como Directivo de Administraciones Públicas Sanitarias o Subdirector Médico: 0.1000 puntos.
Kontuan hartuko dira, lan-esperientzia gisa, Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia erkidegoetako osasun-zerbitzuetan edo edozein administrazio publikotakoan emandako zerbitzuak, bai eta Europar Batasuneko gainerako estatuetako sare publikoko osasun-zerbitzuetan emandakoak ere.
Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.
Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Ondorio horietarako, 30 egun naturaleko multzoa hartuko da hilabetetzat.
Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.
II.2.– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena (gehienez, 17 puntu).
II.2.– Formación, Docencia y difusión del conocimiento (máximo, 17 puntos).
Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua bakarrik agertzen bada, puntuazioa 0,1 puntukoa izango da kreditu bakoitzeko.
Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el n.º de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.
II.2.1.– Prestakuntza kudeaketaren arloan (gehienez, 3 puntu).
II.2.1.– Formación en gestión (máximo, 3 puntos).
Osasun-kudeaketari lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:
Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:
– 20 eta 30 ordu bitartean: 0,2000 puntu.
– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.
– 31 eta 50 ordu bitartean: 0,3000 puntu.
– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.
– 51 eta 100 ordu bitartean: 0,4000 puntu.
– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.
– 101 eta 200 ordu bitartean: 0,5000 puntu.
– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.
– 200 ordu baino gehiago: 1,2500 puntu.
– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.
Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak baloratuko dira, eta baita Osakidetzak edota beste edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.
Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.
II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez, 3 puntu).
II.2.2.– Formación continuada especialidad (máximo, 3 puntos).
Dagokion lanpostuaren espezialitateari lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:
Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:
– 20 eta 30 ordu bitartean: 0,2000 puntu.
– De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.
– 31 eta 50 ordu bitartean: 0,3000 puntu.
– De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.
– 51 eta 100 ordu bitartean: 0,4000 puntu.
– De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.
– 101 eta 200 ordu bitartean: 0,5000 puntu.
– De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.
– 200 ordu baino gehiago: 1,2500 puntu.
– De más de 200 horas: 1,2500 puntos.
Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak baloratuko dira, eta baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofiziala lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.
Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.
II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (gehienez, 5 puntu).
II.2.3.– Formación postgrado (máximo, 5 puntos).
– Doktore-titulua: 3 puntu.
– Doctor: 3 puntos.
– cum laude doktore-titulua: 4 puntu.
– Doctor cum laude: 4 puntos.
– Graduondoko masterra: 2 puntu.
– Master Postgrado: 2 puntos.
– Unibertsitateko Aditu edo Espezialista titulua: 1 puntu.
– Experto/Especialista universitario: 1 punto.
– Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 1 puntu.
– Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 1 punto.
– Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (10 ikastaro, gehienez): 0,1000 puntu.
– Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,1000 puntos.
Ez dira kontuan hartuko doktore-titulua, cum laude doktore-titulua, ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroak.
No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.
II.2.4.– Jarduera zientifikoa (gehienez, 3 puntu).
II.2.4.– Actividad científica (máximo, 3 puntos).
Dagokion espezialitateari lotutako lan zientifikoak argitaratzeagatik, txostenak edo komunikazioak aurkezteagatik eta hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:
Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:
– Eskualdeko hitzaldi bakoitzeko: 0,2500 puntu.
– Por cada Ponencia regional: 0,2500 puntos.
– Estatuko hitzaldi bakoitzeko: 1,0000 puntu.
– Por cada Ponencia nacional: 1,0000 puntos.
– Nazioarteko ponentzia bakoitzeko: 1,5000 puntu.
– Por cada Ponencia internacional: 1,5000 puntos.
– Eskualdeko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,1500 puntu.
– Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,1500 puntos.
– Estatuko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,6000 puntu.
– Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 0,6000 puntos.
– Nazioarteko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1,0000 puntu.
– Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 1,0000 puntos.
– Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,2000 puntu.
– Por cada Mesa redonda regional: 0,2000 puntos.
– Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,7500 puntu.
– Por cada Mesa redonda nacional: 0,7500 puntos.
– Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,2500 puntu.
– Por cada Mesa redonda internacional: 1,2500 puntos.
– Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.
– Por cada Publicación (primer autor): 1,0000 puntos.
– Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.
– Por cada Publicación (otros autores): 0,5000 puntos.
– Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2,0000 puntu.
– Por cada libro (primer autor): 2 puntos.
– Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1,0000 puntu.
– Por cada libro (otros autores): 1 punto.
– Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.
– Por cada capítulo (primer autor): 1,0000 puntos.
– Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.
– Por cada capítulo (otros autores): 0,5000 puntos.
– Tesina bakoitzeko: 1,500 puntu.
– Por tesina: 1,5000 puntos.
II.2.5.– Irakaskuntzako jarduera (gehienez, 3 puntu).
II.2.5.– Actividad docente (máximo, 3 puntos).
– Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1,0000 puntu.
– Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,0000 puntos.
– Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.
– Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.
– Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,2500 puntu.
– Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,2500 puntos.
– Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.
– Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.
– Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,0500 puntu.
– Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050 puntos.
III.– Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).
III.– Conocimientos de Euskera (máximo, 6 puntos).
Osakidetzan Euskararen erabilera normalizatzeko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak eta berau garatzen duten arauek xedatutakoaren arabera egingo da balorazioa.
Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza, y en sus normas de desarrollo.