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Boletin Oficial del País Vasco

130. zk., 2020ko uztailaren 3a, ostirala

N.º 130, viernes 3 de julio de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

ENPLEGUKO ETA GIZARTE POLITIKETAKO SAILA
DEPARTAMENTO DE EMPLEO Y POLÍTICAS SOCIALES
2605
2605

EBAZPENA, 2020ko ekainaren 25ekoa, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiarena, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak enpleguaren alorrean kudeatzen dituen dirulaguntzen deialdiak COVID-19ak eragindako osasun-larrialdiko egoerari aurre egiteko aitortutako alarma-egoerak ekarritako baldintzetara egokitzeko aparteko neurriak argitaratzen dituena.

RESOLUCIÓN de 25 de junio de 2020, del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, por la que se procede a la publicación de las medidas excepcionales para adecuar la ejecución de las convocatorias de subvenciones en materia de empleo gestionadas por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo a las circunstancias derivadas del estado de alarma declarado para hacer frente a la crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Administrazio Kontseiluak, 2020ko ekainaren 23ko bilkuran hartutako Erabakiaren bitartez, aparteko neurriak onartu ditu Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak enpleguaren alorrean kudeatzen dituen dirulaguntzen deialdiak COVID-19ak eragindako osasun-larrialdiko egoerari aurre egiteko aitortutako alarma-egoerak ekarritako baldintzetara egokitzeko. Bada, Lanbideko zuzendari nagusiari dagokio aparteko neurri horiek argitaratzea, maiatzaren 22ko 82/2012 Dekretuaren bitartez onartutako Lanbideren Estatutuen 10.2 artikuluko p) apartatuarekin bat etorriz.

El Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, mediante Acuerdo adoptado en su sesión de 23 de junio de 2020, ha aprobado las medidas excepcionales para adecuar la ejecución de las convocatorias de subvenciones en materia de empleo gestionadas por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo a las circunstancias derivadas del estado de alarma declarado para hacer frente a la crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19 y, de conformidad con lo dispuesto en el apartado p) del artículo 10.2 de los Estatutos de Lanbide, aprobados por el Decreto 82/2012, de 22 de mayo, corresponde al Director General de este organismo autónomo proceder a su publicación.

Azaldutakoa dela-eta, honako hau

Por lo expuesto,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Argitaratzea Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak enpleguaren alorrean kudeatzen dituen dirulaguntzen deialdiak COVID-19ak eragindako osasun-larrialdiko egoerari aurre egiteko aitortutako alarma-egoerak ekarritako baldintzetara egokitzeko aparteko neurriak, erakunde autonomo honen Administrazio Kontseiluak 2020ko ekainaren 23ko bilkuran hartutako Erabakiaren bitartez onartutakoak, eta Ebazpen honen eranskinean jaso direnak.

Primero.– Proceder a la publicación de las medidas excepcionales para adecuar la ejecución de las convocatorias de subvenciones en materia de empleo gestionadas por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo a las circunstancias derivadas del estado de alarma declarado para hacer frente a la crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19, aprobadas por Acuerdo del Consejo de Administración de este organismo autónomo, adoptado en su sesión de 23 de junio de 2020, recogida como anexo a esta Resolución.

Bigarrena.– Jakinaraztea Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Administrazio Kontseiluaren Erabakiak, aparteko neurriak onartzen dituenak, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango dituela ondorioak.

Segundo.– Informar de que el Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo por el que se aprueban las medidas excepcionales surtirá efectos desde el día siguiente a la publicación de esta Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Jakinaraztea, aparteko neurriak onartzen dituen Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Administrazio Kontseiluaren Erabakiaren aurka, berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaiola organo horri berari, hilabeteko epean, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango dela, zuzenean Vitoria-Gasteizko Administrazioarekiko Auzietako Epaitegian, bi hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Tercero.– Hacer saber que contra el Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo por el que se aprueban las medidas excepcionales podrá interponerse recurso de reposición ante el mismo órgano en el plazo de un mes a partir del día siguiente a la publicación de esta Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien, directamente recurso contencioso-administrativo ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Vitoria-Gasteiz, en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a dicha publicación.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko ekainaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de junio de 2020.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusia,

El Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo,

JUAN JOSE BORJA BELANDIA FRADEJAS.

JUAN JOSE BORJA BELANDIA FRADEJAS.

ERANSKINA
ANEXO
LANBIDE-EUSKAL ENPLEGU ZERBITZUAK ENPLEGUAREN ALORREAN KUDEATZEN DITUEN DIRULAGUNTZEN DEIALDIAK COVID-19AK ERAGINDAKO OSASUN-LARRIALDIKO EGOERARI AURRE EGITEKO AITORTUTAKO ALARMA-EGOERAK EKARRITAKO BALDINTZETARA EGOKITZEKO APARTEKO NEURRIAK
MEDIDAS EXCEPCIONALES PARA ADECUAR LA EJECUCIÓN DE LAS CONVOCATORIAS DE SUBVENCIONES EN MATERIA DE EMPLEO GESTIONADAS POR LANBIDE-SERVICIO VASCO DE EMPLEO A LAS CIRCUNSTANCIAS DERIVADAS DEL ESTADO DE ALARMA DECLARADO PARA HACER FRENTE A LA CRISIS SANITARIA OCASIONADA POR EL COVID-19

Martxoaren 14ko 463/2020 Errege Dekretuaren bidez, alarma-egoera aitortu zen, COVID-19 koronabirusak ekarritako osasun-larrialdiko egoerari aurre egiteko. Eta, hain zuzen ere, alarma-egoera horren babesean ezarritako neurriak direla-eta, hainbat enpresak eta erakundek beren jarduera eten edo murriztu behar izan dute.

La declaración del estado de alarma mediante el Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo con el fin de afrontar la situación de emergencia sanitaria provocada por el coronavirus COVID-19 y las medidas adoptadas a su amparo para limitar la propagación e incidencia del virus, ha provocado que muchas empresas y entidades se hayan visto obligadas a suspender o reducir su actividad.

Era berean, langileei ere eten egin zaizkie lan-kontratuak, edo lanaldiak murriztu, enpresek bideratutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteen (ABEEE) bidez. Izan ere, enpresek ABEEEak izapidetu ahal izan dituzte, 8/2020 Legegintzako Errege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan prozedura horiek malgutzeko eta arintzeko xedatutako neurriei jarraikiz. Hain zuzen ere, prozedura horiek malgutzeko eta arintzeko neurriak onartu ziren pandemiak ekarritako egoerak, koiunturala izanik, ez zezan egiturazko ondorio kaltegarririk izan enpleguan; horretarako, kaleratzerik ez izatea edo horiek murriztea zen xedea.

Del mismo modo, las personas trabajadoras se han visto afectadas por la suspensión de sus contratos de trabajo o la reducción de la jornada de trabajo mediante expedientes de regulación temporal de empleo tramitados por sus empresas, acogiéndose a las medidas de flexibilización y agilización de tales procedimientos reguladas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, que fueron adoptadas con la intención de evitar que una situación coyuntural como la pandemia tuviese un impacto negativo de carácter estructural sobre el empleo, tratando de eludir los despidos.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak hainbat laguntza-programa kudeatzen ditu enplegu-politika aktiboen, orientabidearen, lan-sustapenaren eta ekintzailetzaren esparruetan, eta programa horietan guztietan eragina dute lehen aipatutako egoera horiek; hau da, enpresa-jarduerak, oro har, eten izanak, eta erakunde laguntzaileek, bereziki, beren jarduera aldi baterako eten izanak, bai eta diruz lagundutako lan-kontratuak eten edo horien lanaldiak murriztu izanak ere.

Lanbide-Servicio Vasco de Empleo gestiona una diversidad de programas de ayudas en materia de políticas activas de empleo, en el ámbito de la orientación, fomento de empleo y emprendimiento, cuyas condiciones de ejecución se ven afectadas por las circunstancias descritas, tanto por la suspensión de las actividades empresariales en general, como por el cese temporal de la actividad de las entidades colaboradoras en particular, así como por la suspensión o reducción de jornada de los contratos de trabajo subvencionados.

Ildo horretatik, dirulaguntzak jaso ahal izateko baldintza batzuk egokitu egin behar dira nahitaez, bizi dugun egoera berezi honetan haiek ematen jarraitu ahal izateko; besteak beste, diruz lagundutako jarduera gauzatzeko eta jasotako laguntza justifikatzeko epeak luzatu behar dira (martxoaren 31ko 11/2020 Legegintzako Errege Dekretuaren 54. artikuluan xedatzen den eran), lortu beharreko helburuak proportzioan murriztu behar dira, eta kontuan hartu behar dira beste metodologia batzuen bidez egin diren bertatik bertarako zenbait jarduera.

En este sentido, resulta preciso acomodar algunas de las condiciones a las que se sujetan las subvenciones a las posibilidades de su ejecución en estas especiales circunstancias, adoptando medidas tales como la ampliación de los plazos de ejecución de la actividad subvencionada y de justificación de la ayuda, como se contempla expresamente en el artículo 54 del Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, la reducción proporcional de los objetivos a alcanzar o la consideración de determinadas actividades de carácter presencial realizadas mediante metodologías alternativas.

Horregatik guztiagatik, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiaren proposamenarekin bat, erakunde autonomo horren Administrazio Kontseiluak, 2020ko ekainaren 23ko bilkuran, onartu egin ditu Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak enpleguaren alorrean kudeatzen dituen dirulaguntzen deialdiak COVID-19ak eragindako osasun-larrialdiko egoerari aurre egiteko aitortutako alarma-egoerak ekarritako baldintzetara egokitzeko aparteko neurriak, jarraian azaltzen den eran.

Por todo ello, a propuesta del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, el Consejo de Administración de este organismo autónomo, en su sesión del 23 de junio de 2020, aprueba las medidas excepcionales para adecuar la ejecución de las convocatorias de subvenciones en materia de empleo gestionadas por Lanbide-Servicio Vasco de Empleo a las circunstancias derivadas del estado de alarma declarado para hacer frente a la crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19, en los siguientes términos.

1. artikulua.– Lagundutako enpleguko jarduketetarako laguntzak. 2020ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 1. puntuan).

Artículo 1.– Ayudas destinadas a las actuaciones de Empleo con Apoyo. Ejercicio 2020. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 1).

1.– Urriaren 29ko 168/2019 Dekretuaren 24.1 artikuluak xedatutakoari jarraikiz, diruz lagundutako enpleguaren unitateko kidetzat hartua izateko, lagundutako enpleguko jarduketetan urteko benetako dedikazioaren gutxieneko lanaldi jakin bat egiaztatu behar da. Bada, lanaldi hori zenbatzean, ez da kenduko lan-kontratua etenda egon den denbora, ez eta lanaldia aldi baterako murriztuta egon den denbora ere, etete edo murrizketa horiek 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegua erregulatzeko prozeduren bidez egin badira.

1.– A los efectos del cómputo de la jornada mínima anual de dedicación efectiva a las actuaciones de empleo con apoyo, exigida en el artículo 24.1 del Decreto 168/2019, de 29 de octubre para ser considerado miembro de la unidad de Empleo con Apoyo cuyo coste se subvenciona, no se restará el periodo de suspensión del contrato de trabajo ni se tendrá en cuenta la reducción temporal de jornada, cuando hayan sido objeto de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas de los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020.

2.– Urriaren 29ko 168/2019 Dekretuaren 25.2 b) artikuluan lan-aukerak aztertzeko, bilatzeko eta aurkitzeko jarduera egiteagatik aurreikusitako dirulaguntzari dagokionez, 2020ko martxoaren 14tik uztailaren 31ra arteko tartean, onartu egingo dira enpresekin tresna telematikoen bidez (telefonoa, bideokonferentziak, posta elektronikoa, etab.) egindako elkarrizketak, betiere, elkarrizketa egin duen enpresako langilearen sinadura, eskuzkoa edo digitala, jasotzen bada, 2020ko ekitaldia amaitu baino lehen, edo, hori ezin bada, auditoretza-pista egokia gordetzen bada izandako hartu-emanen zerrenda eta erregistroak eginez.

2.– En relación con la subvención prevista en el artículo 25.2 b) del Decreto 168/2019, de 29 de octubre por la realización de la actividad de prospección, búsqueda y captación de oportunidades de empleo, durante el periodo comprendido entre el día 14 de marzo y el 31 de julio de 2020, se admitirán las entrevistas con empresas realizadas a través de herramientas telemáticas (teléfono, videoconferencias, correo electrónico, etc.), siempre que se recabe la firma manual o electrónica de la persona interlocutora de la empresa antes del término del ejercicio 2020 o bien, de no ser posible, se conserve una pista de auditoría suficiente mediante listado y registro de contactos realizados.

Bestelako bitarteko horien bidez egindako bisiten % 35 lagunduko da diruz gehienez, lana bilatzeko jarduketetan emandako lanaldiaren arabera.

No se subvencionarán más del 35% de visitas realizadas por estos medios alternativos, sobre el número máximo a realizar en función de la jornada de trabajo dedicada a las actuaciones de prospección.

3.– 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak ez dira kontuan hartuko lagundutako enpleguko jarduketen hartzaile diren eta desgaitasuna duten pertsonen kontratazioen gutxieneko lanaldiko eskakizuna egiaztatzean (168/2019 Dekretuaren 22.2 artikuluan eskatzen da).

3.– Las reducciones temporales de jornada derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima de las contrataciones de las personas con discapacidad destinatarias de las actuaciones de Empleo con Apoyo, previsto en el segundo párrafo del artículo 22.2 del Decreto 168/2019.

2. artikulua.– Enplegu-zentro berezietako Lanbide Jarduerari Laguntzeko Unitateentzako laguntzak. 2020ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 2. puntuan).

Artículo 2.– Ayudas a las Unidades de Apoyo a la Actividad Profesional de los centros especiales de empleo. Ejercicio 2020. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 2).

Deialdiaren 4. artikuluari jarraikiz, enplegu-zentro berezietako Lanbide Jarduerari Laguntzeko Unitateek amaierako memoria bat aurkeztu behar izaten dute, eta, memoria horretan, egindako jarduketak justifikatu. Bada, justifikazio horri dagokionez, onartu egingo dira alarma-egoera indarrean egon den bitartean beste metodologia batzuen bidez egindako jarduketak; betiere, jarduketa horiek egin direla egiaztatu badaiteke fisikoki edo digitalki, eta horien trazabilitatea jarraitu badaiteke.

A los efectos de justificar las actuaciones realizadas por las Unidades de Apoyo a la Actividad Profesional de los centros especiales de empleo en la Memoria Final a presentar de conformidad con el artículo 4 de la convocatoria, se admitirá que, durante la vigencia del estado de alarma, la actividad se haya realizado mediante metodologías alternativas, siempre que se haya seguido una metodología que permita dejar acreditada física o digitalmente su ejecución, así como la trazabilidad de las mismas.

3. artikulua.– Ekintzaileei laguntzeko dirulaguntzak. 2019ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 3. puntuan).

Artículo 3.– Ayudas de apoyo a las personas emprendedoras. Ejercicio 2019. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 3).

1.– Deialdiko 19.2 a) puntuan aipatzen den eta 19.1 artikuluko a), d) eta f) letretan aurreikusitako gastuekin bat datorren diruz lagundutako denbora-tartearen zati bat alarma-egoerarekin batera gertatu bada, eta dirulaguntzaren onuraduna, aldi berean, martxoaren 17ko 8/2020 Legegintzako Errege Dekretuaren 17. artikuluan araututako jarduera eteteagatiko aparteko prestazioaren onuraduna bada, ez zaio eskatuko diruz lagundutako 6 hilabeteko denbora-tartea jarraitua izatea; izan ere, etentzat jo ahal izango da prestazioa jasotzen den bitartean, eta behin hori bukatutakoan berrekingo da, falta zaion denboraz.

1.– En el supuesto de que parte del periodo subvencionado a que se refiere el artículo 19.2 a) de la convocatoria, correspondiente a los gastos previstos en las letras a), d) y f) del artículo 19.1, coincida con la vigencia del estado de alarma y el beneficiario de la subvención sea, a su vez, titular de la prestación extraordinaria por cese de actividad regulada en el artículo 17 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no se exigirá que el periodo de 6 meses subvencionado sea continuo, sino que podrá considerarse suspendido durante la percepción de la prestación, reanudándose una vez finalizada esta por el tiempo que reste.

2.– 19.2 b) artikuluan aipatzen den eta 19.1 artikuluko b), c) eta e) letretan aurreikusitako gastuarekin bat datorren diruz lagundutako denbora-tartearen zati bat alarma-egoerarekin batera gertatu bada, gastuak gauzatzeko epea luzatu egingo da, laguntza emateko ebazpena jakinarazi eta seigarren hilabetea bukatzen denetik aurrera, alarma-egoerak iraun duen denbora beraz.

2.– En el supuesto de que parte del periodo subvencionado a que se refiere el artículo 19.2 b), correspondiente a los gastos previstos en las letras b), c) y e) del artículo 19.1, coincida con la vigencia del estado de alarma, el periodo de ejecución de tales gastos se amplía, a partir del término del sexto mes desde la notificación de la Resolución de concesión de la ayuda, por el tiempo equivalente a la duración del estado de alarma.

3.– Aurreko ataletan aurreikusitako egoeretan, atal horietan xedatutakoa aplikatu ostean sortu diren diruz lagundutako denbora-tarteak bukatutakoan hasiko da zenbatzen 23.5 artikuluan gastua justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko ezarritako hilabete bateko epea.

3.– En los supuestos previstos en los apartados anteriores, el termino de los periodos subvencionados resultantes de la aplicación de lo dispuesto en los mismos, será la referencia para el cómputo del plazo de un mes previsto en el artículo 23.5 de la convocatoria para la presentación de la documentación justificativa del gasto.

4. artikulua.– Enplegua sustatzeko tokian tokiko ekintzetarako laguntzak. 2019ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 4. puntuan).

Artículo 4.– Ayudas para acciones locales de promoción del empleo. Ejercicio 2019. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 4).

1.– Diruz lagundutako proiektuen esparruan sinatutako lan-kontratuak eten egin badira 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta berrekin egiten badira etetea bukatutakoan, 9/2020 Errege Lege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat, diruz lagundutako kontratazio-aldiak ere etentzat emango dira, eta horien zenbaketari berrekingo zaio kontratuaren etetea amaitzen denean.

1.– En el caso de que los contratos de trabajo celebrados en el marco de los proyectos subvencionados hayan sido suspendidos en virtud de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto Ley 8/2020 de 17 de marzo, y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-Ley 9/2020, los periodos de contratación subvencionados se entenderán igualmente suspendidos, reanudándose su cómputo una vez finalizada la suspensión del contrato.

Kasu horretan, proiektuak bukatzeko berandueneko data deialdiaren 2.4 c) artikuluan aurreikusitako gehienezko data (2020ko ekainaren 30a) baino beranduagokoa izan ahalko da, eta diruz lagundutako denbora-tartea benetan bukatzen denera arte luzatuko da.

En este caso, la fecha de finalización de los proyectos podrá ser posterior a la prevista como máxima en el artículo 2.4 c) de la convocatoria (30 de junio de 2020), prolongándose hasta la finalización efectiva del periodo de contratación subvencionado.

2.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak ez dira kontuan hartuko deialdiko 6.1.2.e), 6.2.1.b) eta 6.4.1.c) artikuluetan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

2.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en los artículos 6.1.2 e), 6.2.1 b) y 6.4.1. c) de la convocatoria.

Edonola ere, 2. motako (3. motan sartutakoak barne) eta 4. motako proiektuetan, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, en relación con los proyectos de Tipo 2 (incluidos los comprendidos en el Tipo 3) y de Tipo 4, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

3.– Artikulu honen 1. atalean xedatutakoa aplikatzea dagokionean, dirulaguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko epeak, deialdiaren 9. artikuluan xedatutakoak, honela aplikatuko dira:

3.– Cuando resulte de aplicación lo dispuesto en el apartado 1 de este artículo, los plazos para la presentación de la documentación justificativa de la subvención previstos en el artículo 9 de la convocatoria se aplicarán del siguiente modo:

– 1., 2. eta 3. motetako proiektuetan, epea hilabete batekoa izango da, proiektua bukatzen denetik aurrera, eta artikulu honen 1. apartatuan xedatutakoa aplikatzetik sortzen den data joko da amaiera-datatzat.

– En el caso de los proyectos de Tipo 1, 2 y 3, el plazo será de tres meses desde la finalización del proyecto, considerando la fecha de finalización que resulte de la aplicación de lo establecido en el apartado 1 de este artículo.

– 4. motako proiektuetan, deialdiaren 9.2 artikuluan aurreikusitako dokumentazioa ezin bada 2020ko azaroaren 30a baino lehen aurkeztu, epea bi hilabetekoa izango da, diruz lagundutako kontratazio-aldia benenetan bukatzen denetik aurrera.

– En el caso de los proyectos de Tipo 4, cuando no sea posible la presentación a fecha 30 de noviembre de 2020 de la documentación prevista en el artículo 9.2 de la convocatoria, el plazo será de dos meses desde el término efectivo del periodo de contratación subvencionado.

5. artikulua.– Enplegua batez ere eremu eta udalerri behartsuetan sustatzeko toki-ekintzetarako laguntzak. 2019ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 5. puntuan).

Artículo 5.– Ayudas para acciones locales de promoción del empleo dirigidas especialmente a zonas y municipios desfavorecidos. Ejercicio 2019. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 5).

1.– Diruz lagundutako proiektuen esparruan sinatutako lan-kontratuak eten egin badira 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta berrekin egiten badira etetea bukatutakoan, 9/2020 Errege Lege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat, diruz lagundutako kontratazio-aldiak ere etentzat emango dira, eta horien zenbaketari berrekingo zaio kontratuaren etetea amaitzen denean.

1.– En el caso de que los contratos de trabajo celebrados en el marco de los proyectos subvencionados hayan sido suspendidos en virtud de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020 de 17 de marzo, y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020, los periodos de contratación subvencionados se entenderán igualmente suspendidos, reanudándose su cómputo una vez finalizada la suspensión del contrato.

Kasu horretan, proiektuak bukatzeko berandueneko data deialdiaren 2.4 c) artikuluan aurreikusitako gehienezko data (2020ko ekainaren 30a) baino beranduagokoa izan ahalko da, eta diruz lagundutako denbora-tartea benetan bukatzen denera arte luzatuko da.

En este caso, la fecha de finalización de los proyectos podrá ser posterior a la prevista como máxima en el artículo 2.4 c) de la convocatoria (30 de junio de 2020), prolongándose hasta la finalización efectiva del periodo de contratación subvencionado.

2.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 5.1.2.e) eta 5.2.1.b) artikuluetan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

2.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en los artículos 5.1.2. e) y 5.2.1 b) de la convocatoria.

Edonola ere, 2. motako proiektuetan, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, en relación con los proyectos de Tipo 2, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

3.– Emandako dirulaguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko epea hiru hilabetekoa izango da, proiektua bukatzen denetik aurrera zenbatzen hasita, deialdiaren 9. artikuluan jasota dagoen eran. Ondorio horietarako, eta hala badagokio, 1. atalean aurreikusitakoa aplikatzetik ateratzen den data joko da proiektuaren amaiera-datatzat.

3.– El plazo para la presentación de la documentación justificativa de la subvención concedida será de tres meses desde la finalización del proyecto, tal y como está previsto en el artículo 9 de la convocatoria, considerando la fecha de finalización del proyecto que resulte de la aplicación de lo previsto en el apartado 1, en su caso.

6. artikulua.– Gazte langabeak euskal enpresetan kontratatzeko laguntzen deialdia. Lehen Aukera programa. 2019ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 6. puntuan).

Artículo 6.– Ayudas destinadas a la contratación de personas jóvenes desempleadas en empresas vascas. Programa Lehen Aukera. Ejercicio 2019. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 6).

1.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 3.2.d) artikuluan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

1.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en el artículo 3.2 d) de la convocatoria.

Edonola ere, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

2.– Diruz lagundutako lan-kontratuak eten egin badira martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta behin etetea bukatutakoan berrabiarazten badira, deialdiaren 11. artikuluan dirulaguntza justifikatzeko finkatutako epeak honela aplikatuko dira:

2.– En el supuesto de que los contratos de trabajo subvencionados hayan sido suspendidos mediante procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto ley 8/2020 de 17 de marzo y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, los plazos para la justificación de la subvención previstos en el artículo 11 de la convocatoria se aplicarán del siguiente modo:

– Praktikaldiko kontratuetan, epea hilabete batekoa izango da kontratuak bukatzen direnetik aurrera. Kontratua benetan bukatu den data joko da amaiera-datatzat (etenaldia bukatu eta zegokion iraupena beteta), 9/2020 Legegintzako Errege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat.

– En el caso de los contratos en prácticas, el plazo será de un mes desde la finalización de los mismos, entendiendo por fecha de finalización del contrato la fecha de término efectiva, una vez completada su duración tras el periodo de suspensión, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020.

– Kontratu mugagabeetan, epea hilabete batekoa izango da, hamabi hilabetez benetan zerbitzu ematen egon eta gero; hau da, etenaldia kontuan hartu gabe.

– En el caso de los contratos indefinidos, el plazo será de un mes desde el término de doce meses de prestación efectiva de servicios, esto es, sin tener en cuenta el periodo de suspensión.

Kasu horietan, ez da aplikagarria izango deialdiaren 11. artikuluan aurreikusitako 2020ko abenduaren 18ko data.

En estos casos no resultará de aplicación la fecha final de 18 de diciembre 2020 prevista en el artículo 11 de la convocatoria.

7. artikulua.– Gazte langabeak euskal enpresetan kontratatzeko laguntzen deialdia. Lehen Aukera programa. 2020ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 7. puntuan).

Artículo 7.– Ayudas destinadas a la contratación de personas jóvenes desempleadas en empresas vascas. Programa Lehen Aukera. Ejercicio 2020. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 7).

1.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 3.2.d) artikuluan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

1.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en el artículo 3.2 d) de la convocatoria.

Edonola ere, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

2.– Diruz lagundutako lan-kontratuak eten egin badira martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta behin etetea bukatutakoan berrabiarazten badira, deialdiaren 11. artikuluan dirulaguntza justifikatzeko finkatutako epeak honela aplikatuko dira:

2.– En el supuesto de que los contratos de trabajo subvencionados hayan sido suspendidos mediante procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto ley 8/2020 de 17 de marzo y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, los plazos para la justificación de la subvención previstos en el artículo 11 de la convocatoria se aplicarán del siguiente modo:

– Praktikaldiko kontratuetan, epea hilabete batekoa izango da kontratuak bukatzen direnetik aurrera. Kontratua benetan bukatu den data joko da amaiera-datatzat (etenaldia bukatu eta zegokion iraupena beteta), 9/2020 Legegintzako Errege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat.

– En el caso de los contratos en prácticas, el plazo será de un mes desde la finalización de los mismos, entendiendo por fecha de finalización del contrato la fecha de término efectiva, una vez completada su duración tras el periodo de suspensión, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020.

– Kontratu mugagabeetan, epea hilabete batekoa izango da, hamabi hilabetez benetan zerbitzu ematen egon eta gero; hau da, etenaldia kontuan hartu gabe.

– En el caso de los contratos indefinidos, el plazo será de un mes desde el término de doce meses de prestación efectiva de servicios, esto es, sin contar el periodo de suspensión.

8. artikulua.– Gazteak itzultzeko laguntzen deialdia, Euskal Autonomia Erkidegoko lantokietan gazteak kontratatzeko. 2019ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 8. puntuan).

Artículo 8.– Ayudas al retorno juvenil destinadas a la contratación de personas jóvenes en centros de trabajo de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Ejercicio 2019. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 8).

1.– Diruz lagundutako lan-kontratuak eten egin badira martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta behin etetea bukatutakoan berrabiarazten badira, deialdiko 3.1 artikuluan finkatutako 12 hilabeteko dirulaguntzaren aldia ere etentzat joko da, eta hura berriz zenbatzen hasiko da lan-kontratuaren etenaldia bukatutakoan, falta zen denbora bete arte.

1.– En el caso de que los contratos de trabajo subvencionados hayan sido suspendidos en virtud de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020 de 17 de marzo, y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, se considerará igualmente suspendido el periodo subvencionado de 12 meses establecido en el artículo 3.1 de la convocatoria, reanudándose su cómputo tras el término de la suspensión del contrato por el tiempo que reste.

Kasu horretan, diruz lagundutako aldiaren amaiera-data deialdiko 3.1 artikuluan berandueneko datatzat finkatutako data (2020ko azaroaren 22a) baino beranduagokoa izan daiteke.

En este caso, la fecha de finalización del periodo subvencionado podrá ser posterior a la prevista como máxima en el artículo 3.1 de la convocatoria (22 de noviembre de 2020).

2.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 3.2.c) artikuluan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

2.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en el artículo 3.2 c) de la convocatoria.

Edonola ere, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

3.– Artikulu honen 1. apartatuan xedatutakoa aplikatzea dagokionean, dirulaguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko epeak, deialdiaren 12 artikuluan xedatutakoak, honela aplikatuko dira:

3.– Cuando resulte de aplicación lo dispuesto en el apartado 1 de este artículo, los plazos para la presentación de la documentación justificativa de la subvención concedida, previstos en el artículo 12 de la convocatoria, se aplicarán del siguiente modo:

– Aldi baterako kontratuetan, epea hilabete batekoa izango da kontratuak bukatzen direnetik aurrera. Kontratua benetan bukatu den data joko da amaiera-datatzat (etenaldia bukatu eta zegokion iraupena beteta), 9/2020 Errege Lege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat.

– En el caso de los contratos temporales, el plazo será un mes desde la finalización de los mismos, entendiendo por fecha de finalización del contrato la fecha efectiva de su término, una vez completada su duración tras el periodo de suspensión, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020.

– Kontratu mugagabeetan, epea hilabete batekoa izango da, hamabi hilabetez benetan zerbitzu ematen egon eta gero; hau da, etenaldia kontuan hartu gabe.

– En el caso de los contratos indefinidos, el plazo será de un mes desde el término de doce meses de prestación efectiva de servicios, esto es, sin contar el periodo de suspensión.

Kasu horietan, ez da aplikagarria izango deialdiaren 12.1 artikuluan aurreikusitako 2020ko abenduaren 2ko data.

En estos supuestos no resultará de aplicación la fecha final de 2 de diciembre 2020 prevista en el artículo 12.1 de la convocatoria.

9. artikulua.– Gazteak itzultzeko laguntzen deialdia, EAEko lantokietan gazteak kontratatzeko. 2020ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 9. puntuan).

Artículo 9.– Ayudas al retorno juvenil, destinadas a la contratación de personas jóvenes en centros de trabajo de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Ejercicio 2020. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 9).

1.– Diruz lagundutako lan-kontratuak eten egin badira martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta behin etetea bukatutakoan berrabiarazten badira, deialdiko 3.1 artikuluan finkatutako 12 hilabeteko dirulaguntzaren aldia ere etentzat joko da, eta hura berriz zenbatzen hasiko da lan-kontratuaren etenaldia bukatutakoan, falta zen denbora bete arte.

1.– En el caso de que los contratos de trabajo subvencionados hayan sido suspendidos en virtud de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020 de 17 de marzo, y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, se considerará igualmente suspendido el periodo subvencionado de 12 meses establecido en el artículo 3.1 de la convocatoria, reanudándose su cómputo tras el término de la suspensión del contrato por el tiempo que reste.

2.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 3.2.c) artikuluan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

2.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en el artículo 3.2 c) de la convocatoria.

Edonola ere, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

3.– Deialdiaren 5.1.b) artikuluan xedatzen da Euskal Autonomia Erkidegora itzuli zirenetik 6 hilabeteko egonaldia egin behar dutela gutxienez; bada, alarma-egoerak irauten duen bitartean, egonaldi hori etentzat joko da, eta berriz zenbatzen jarraituko da, gelditzen zaion denboraz, alarma-egoera bukatutakoan.

3.– El periodo máximo de 6 meses de estancia en la Comunidad Autónoma del País Vasco desde el retorno, previsto en el artículo 5.1 b) de la convocatoria, se entenderá suspendido durante la vigencia del estado de alarma, continuando por el tiempo que reste una vez finalizado este.

4.– Artikulu honen 1. apartatuan xedatutakoa aplikatzea dagokionean, dirulaguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko epeak, deialdiaren 12 artikuluan xedatutakoak, honela aplikatuko dira:

4.– Cuando resulte de aplicación lo dispuesto en el apartado 1 de este artículo, los plazos para la presentación de la documentación justificativa de la subvención concedida, previstos en el artículo 12 de la convocatoria, se aplicarán del siguiente modo:

– Aldi baterako kontratuetan, epea hilabete batekoa izango da kontratuak bukatzen direnetik aurrera. Kontratua benetan bukatu den data joko da amaiera-datatzat (etenaldia bukatu eta zegokion iraupena beteta), 9/2020 Errege Lege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat.

– En el caso de los contratos temporales, el plazo será un mes desde la finalización de los mismos, entendiendo por fecha de finalización del contrato la fecha efectiva de su término, una vez completada su duración tras el periodo de suspensión, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020.

– Kontratu mugagabeetan, epea hilabete batekoa izango da, hamabi hilabetez benetan zerbitzu ematen egon eta gero; hau da, etenaldia kontuan hartu gabe.

– En el caso de los contratos indefinidos, el plazo será de un mes desde el término de doce meses de prestación efectiva de servicios, esto es, sin contar el periodo de suspensión.

10. artikulua.– 30 urtetik gorako epe luzeko langabeak kontratatzeko laguntzak. 2019ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 10. puntuan).

Artículo 10.– Ayudas destinadas a la contratación de personas desempleadas mayores de 30 años, en situación de desempleo de larga duración. Ejercicio 2019. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 10).

1.– Diruz lagundutako lan-kontratuak eten egin badira martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta behin etetea bukatutakoan berrabiarazten badira, deialdiko 3.1 artikuluan finkatutako dirulaguntzaren aldia ere etentzat joko da, eta hura berriz zenbatzen hasiko da lan-kontratuaren etenaldia bukatutakoan, falta zen denbora bete arte.

1.– En el caso de que los contratos de trabajo subvencionados hayan sido suspendidos en virtud de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020 de 17 de marzo, y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, se considerará igualmente suspendido el periodo subvencionado establecido en el tercer párrafo del artículo 3.1 de la convocatoria, reanudándose su cómputo tras el término de la suspensión del contrato por el tiempo que reste.

Kasu horretan, diruz lagundutako aldiaren amaiera-data deialdiko 3.1 artikuluan berandueneko datatzat finkatutako data (2020ko azaroaren 21a) baino beranduagokoa izan daiteke.

En este caso, la fecha de finalización del periodo subvencionado podrá ser posterior a la prevista como máxima en el artículo 3.1 de la convocatoria (21 de noviembre de 2020).

2.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 3.2.c) artikuluan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

2.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en el artículo 3.2 c) de la convocatoria.

Edonola ere, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

3.– Artikulu honen 1. apartatuan xedatutakoa aplikatzea dagokionean, dirulaguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko epeak, deialdiaren 12.1 artikuluan xedatutakoak, honela aplikatuko dira:

3.– Cuando resulte de aplicación lo dispuesto en el apartado 1 de este artículo, los plazos para la presentación de la documentación justificativa de la subvención concedida, previstos en el artículo 12.1 de la convocatoria, se aplicarán del siguiente modo:

– Aldi baterako kontratuetan, epea hilabete batekoa izango da diruz lagundutako gehienezko epea bukatzen denetik aurrera. Diruz lagundutako aldia benetan bukatu den data joko da amaiera-datatzat (etenaldia bukatu eta zegokion iraupena beteta), 9/2020 Errege Lege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat.

– En el caso de los contratos temporales, el plazo será de un mes desde la finalización del periodo máximo subvencionado, entendiendo por fecha de finalización del periodo subvencionado la fecha de término efectiva del mismo, una vez completada su duración tras la reanudación del contrato, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020.

– Kontratu mugagabeetan, epea hilabete batekoa izango da, hamabi hilabetez benetan zerbitzu ematen egon eta gero; hau da, etenaldia kontuan hartu gabe.

– En el caso de los contratos indefinidos, el plazo será de un mes desde el término de doce meses de prestación efectiva de servicios, esto es, sin tener en cuenta el periodo de suspensión.

Kasu honetan, ez da aplikatzekoa izango 12.1 artikuluan aurreikusitako amaiera-data (2020ko abenduaren 11).

En estos supuestos no resultará de aplicación la fecha final de 11 de diciembre 2020 prevista en el artículo 12.1.

11. artikulua.– 30 urtetik gorako epe luzeko langabeak kontratatzeko laguntzak. 2020ko ekitaldia. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 11. puntuan).

Artículo 11.– Ayudas destinadas a la contratación de personas desempleadas mayores de 30 años, en situación de desempleo de larga duración. Ejercicio 2020. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 11).

1.– Diruz lagundutako lan-kontratuak eten egin badira martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu-erregulazioko prozedurak direla-eta, eta behin etetea bukatutakoan berrabiarazten badira, deialdiko 3.1 artikuluan finkatutako dirulaguntzaren aldia ere etentzat joko da, eta hura berriz zenbatzen hasiko da lan-kontratuaren etenaldia bukatutakoan, falta zen denbora bete arte.

1.– En el caso de que los contratos de trabajo subvencionados hayan sido suspendidos en virtud de procedimientos de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020 de 17 de marzo, y se reanude su duración una vez finalizada la suspensión, se considerará igualmente suspendido el periodo subvencionado establecido en el tercer párrafo del artículo 3.1 de la convocatoria, reanudándose su cómputo tras el término de la suspensión del contrato por el tiempo que reste.

2.– Martxoaren 17ko 8/2020 Errege Lege Dekretuaren 22. eta 23. artikuluetan xedatutako kausetan oinarritutako aldi baterako enplegu erregulazioko espedienteek eragindako aldi baterako lanaldi-murrizketak, diruz lagundutako kontratazioei eragiten dietenak, ez dira kontuan hartuko deialdiko 3.2.c) artikuluan eskatutako gutxieneko lanaldiaren eskakizuna bete den ala ez aztertzerakoan.

2.– Las reducciones temporales de jornada de trabajo que afecten a las contrataciones subvencionadas, derivadas de expedientes de regulación temporal de empleo basados en las causas previstas en los artículos 22 y 23 del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, no serán tomadas en consideración a los efectos de valorar el cumplimiento del requisito de jornada mínima exigido en el artículo 3.2 c) de la convocatoria.

Edonola ere, lanaldiaren aldi baterako murrizketa horiek kontuan hartuko dira dirulaguntzaren amaierako zenbatekoa kalkulatzean, hori proportzio berean murriztuko baita.

No obstante, tales reducciones temporales de jornada serán tomadas en consideración para el cálculo final de la subvención, que será reducida en proporción.

3.– Artikulu honen 1. apartatuan xedatutakoa aplikatzea dagokionean, dirulaguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko epeak, deialdiaren 12.1 artikuluan xedatutakoak, honela aplikatuko dira:

3.– Cuando resulte de aplicación lo dispuesto en el apartado 1 de este artículo, los plazos para la presentación de la documentación justificativa de la subvención concedida, previstos en el artículo 12.1 de la convocatoria, serán los siguientes:

– Aldi baterako kontratuetan, epea hilabete batekoa izango da diruz lagundutako gehienezko epea bukatzen denetik aurrera. Diruz lagundutako aldia benetan bukatu den data joko da amaiera-datatzat (etenaldia bukatu eta zegokion iraupena beteta), 9/2020 Errege Lege Dekretuaren 5. artikuluan xedatutakoarekin bat.

– En el caso de los contratos temporales, un mes desde la finalización del periodo máximo subvencionado, entendiendo por fecha de finalización del periodo subvencionado la fecha de término efectiva del mismo, una vez completada su duración tras la reanudación del contrato, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 5 del Real Decreto-ley 9/2020.

– Kontratu mugagabeetan, epea hilabete batekoa izango da, hamabi hilabetez benetan zerbitzu ematen egon eta gero; hau da, etenaldia kontuan hartu gabe.

– En el caso de los contratos indefinidos, un mes desde el término de doce meses de prestación efectiva de servicios, esto es, sin tener en cuenta el periodo de suspensión.

12. artikulua.– Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuarekin lankidetzan, enplegurako orientazio-ekintzak eta -zerbitzuak gauzatzeko dirulaguntzak. 2019-2021 ekitaldiak. (Deialdia eta oinarri arautzaileak eranskinean, 12. puntuan).

Artículo 12.– Ayudas para el desarrollo de acciones y servicios de orientación profesional, en colaboración con Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Ejercicios 2019-2021. (Convocatoria y bases reguladoras en el anexo, punto 12).

1.– Deialdiko II. eta III. kapituluetan aipatzen den diruz lagundutako orientazio-jarduerari dagokionez:

1.– En relación con la actividad de orientación subvencionada al amparo de los Capítulos II y III de la convocatoria:

1.1.– Eraginik gabe gelditzen da lehen urtaldia bukatzerako diruz lagundutako jardueraren % 40 gutxienez egina izateko eskakizuna, deialdiko 4.3 eta 11.3 artikuluen azken paragrafoetan finkatutakoa; beraz, ez da aplikatu beharrekoa izango.

1.1.– Se deja sin efecto la condición de ejecución del porcentaje mínimo del 40% de la actividad subvencionada al finalizar el primer periodo anual, exigido en el último párrafo de los artículos 4.3 y 11.3 de la convocatoria, no resultando de aplicación.

1.2.– Deialdiko 4.6 (eta II. eranskina) eta 11.5 (eta V. eranskina) artikuluetan aurreikusitako laneratze-helburuak, neurri hauetara murrizten dira:

1.2.– Los objetivos de inserción laboral previstos en los artículos 4.6 (y Anexo II) y 11.5 (y Anexo V) de la convocatoria, se reducen a las siguientes magnitudes:

– 4.6 artikulua (eta II. eranskina): % 10.

– artículo 4.6 (y Anexo II): 10%.

– 11.5 artikulua eta (V. eranskina):

– Artículo 11.5 (y Anexo V):

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1.3.– 2020ko martxoaren 14tik 2020ko uztailaren 5era bitarte egin diren orientazio-ekintza ez-presentzialak Lanbideren sisteman jakinarazi ahal izango dira, eta diruz laguntzeko modukotzat joko dira; betiere, tabletaren erabiltzailearen sinadura jasotzen bada 2020ko uztailaren 31rako, beranduenik ere.

1.3.– Las acciones de orientación no presenciales que se hayan realizado en el periodo comprendido entre el día 14 de marzo de 2020 y el 5 de julio de 2020, podrán ser informadas en el sistema de Lanbide y se considerarán subvencionables siempre y cuando recojan la firma de la persona usuaria en la Tablet hasta la fecha límite del 31 de julio de 2020.

2.– Deialdiaren IV. kapituluaren babesean diruz lagundutako enplegu-zentroen jarduerari dagokionez:

2.– En relación con la actividad de centros de empleo, subvencionada al amparo del Capítulo IV de la convocatoria:

2.1.– Deialdiaren 18.6 artikuluan finkatzen da enplegu-zentroaren jarduera egiten den lehen urtealdian zehar zenbat orduz, gutxienez, egon behar duten zentroek jendeari arreta emateko irekita; bada, ordu kopuru hori 1.125 ordura murrizten da.

2.1.– Durante el primer periodo anual de desarrollo de la actividad de centro de empleo, se reduce a 1.125 el número mínimo de horas de apertura al público exigido en el artículo 18.6 de la convocatoria.

Ondorio horietarako, kontuan hartu behar da, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiaren martxoaren 12ko Ebazpenean xedatutakoarekin bat, COVID-19ak eragindako eta diruz lagundutako enplegu-zentroen jarduerari dagokionez, 2020ko martxoan betetzat joko dela kudeaketa-sistema informatikoan erregistratutako erakunde onuraduna jendeari arreta emateko irekita egoten den ohiko ordutegia.

A estos efectos, se tendrá en cuenta que, de conformidad con lo dispuesto en la Resolución del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo en relación con la actividad de los centros de empleo subvencionados que se vea afectada por el coronavirus COVID-19, de fecha 12 de marzo, durante el mes de marzo de 2020 se entenderá cumplido el horario de apertura al público habitual de la entidad beneficiaria registrado en el sistema informático de gestión.

2.2.– Deialdiaren 18.7 artikuluan aurreikusitako talde-ekintzei dagokienez, 15era murrizten da enplegu-zentroaren lehen jarduera-urterako eskatutako gutxieneko saioen kopurua.

2.2.– En relación con las acciones grupales a realizar previstas en el artículo 18.7 de la convocatoria, se reduce a 15 el número mínimo de sesiones a realizar exigido durante el primer periodo anual de actividad del centro de empleo.

Ondorio horietarako, kontuan hartuko da, halaber, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiaren martxoaren 12ko Ebazpenean xedatutakoarekin bat, egintzat joko direla 2020ko martxorako programatutako talde-ekintzak, 2020ko martxoaren 9tik aurrera bertan behera gelditu zirenak, osasun-agintarien gomendioei jarraikiz, eta/edo Eusko Jaurlaritzak eta EAEko udalek hartutako neurriekin bat (kutsadurak ekiditeko eta COVID-19 koronabirusa ez hedatzeko hartutako neurriak).

A estos efectos, se tendrá igualmente en cuenta que, de conformidad con lo dispuesto en la Resolución del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo de fecha 12 de marzo, se considerarán realizadas las acciones grupales programadas para el mes de marzo de 2020 y que fueron suspendidas a partir del día 9 de marzo de 2020 atendiendo a las recomendaciones de las autoridades sanitarias y/o de las medidas adoptadas por el Gobierno Vasco y los Ayuntamientos de la CAE para la prevención de contagios y contención de la expansión del coronavirus COVID-19.

Halaber, ebazpen horrek ahalbidetzen zuen hilean 3 talde-ekintza egitea 2020ko uztailera arte (uztaila barne). Neurri hori 2021eko uztailera arte luzatzen da.

Asimismo, en la citada Resolución se permitía la realización de 3 acciones grupales al mes hasta el mes de julio de 2020 (incluido), medida que se extiende hasta el mes de julio de 2021.

3.– Dirulaguntzaren lehen ordainketa ordaintzeko aurkeztutako abala ezereztatze aldera, dirulaguntza aurrez justifikatzeko aukera emango da; horrela, ezereztatze hori egingo da deialdiaren 26.1 artikuluan aurreikusitako dokumentazioaren bidez egiaztatutako soldata-kostuen eta Gizarte Segurantzako kostuen % 140 egindako lehen ordainketaren berdina edo handiagoa bada.

3.– Se permitirá la justificación anticipada de la subvención a los efectos de cancelación del aval presentado para el abono del primer pago de la subvención, de manera que se procederá a dicha cancelación cuando el 140% de los costes salariales y de Seguridad Social acreditados mediante la presentación de la documentación prevista en el artículo 26.1 de la convocatoria, sea igual o superior al importe del primer pago realizado.

Era berean, justifikazio hori onartuko da, baldin eta lehenengo ordainketarako abala behar izan bada, baina bigarrena ordaintzeko behar izan bada, biak 180.303,63 eurotik gorakoak direlako.

Igualmente se permitirá tal justificación en el supuesto de que no hubiese sido preciso aval para el primer pago, pero se necesite para abonar el segundo por resultar ambos importes superiores a 180.303,63 euros.

ERANSKINA
ANEXO
DEIALDIAK ETA OINARRI ARAUTZAILEAK
CONVOCATORIAS Y BASES REGULADORAS

1.– Lagundutako enpleguko jarduketetarako laguntzak. 2020ko ekitaldia.

1.– Ayudas destinadas a las actuaciones de Empleo con Apoyo. Ejercicio 2020.

Deialdia:

Convocatoria:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2020ko otsailaren 25eko bilkuran adostua, 2020ko martxoaren 13ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2020ko otsailaren 26ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 25 de febrero de 2020, publicado en el BOPV de 13 de marzo de 2020, mediante Resolución del Director General de 26 de febrero de 2020.

Araua:

Norma reguladora:

168/2019 Dekretua (2. atala), urriaren 29koa, zeinaren bidez arautzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoan desgaitasuna duten pertsonen enplegagarritasunarekin loturiko programak eta zerbitzuak eta Enplegu Zentro Berezien Euskal Erregistroa.

Sección 2.ª del Decreto 168/2019, de 29 de octubre, por el que se regulan los programas y servicios relacionados con la empleabilidad de las personas con discapacidad de la Comunidad Autónoma de Euskadi y el Registro Vasco de centros especiales de empleo.

2.– Enplegu-zentro berezietako Lanbide Jarduerari Laguntzeko Unitateentzako laguntzak. 2020ko ekitaldia.

2.– Ayudas a las Unidades de Apoyo a la Actividad Profesional de los centros especiales de empleo. Ejercicio 2020.

Deialdia:

Convocatoria:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2020ko otsailaren 25eko bilkuran adostua, 2020ko martxoaren 9ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2020ko otsailaren 26ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 25 de febrero de 2020, publicado en el BOPV de 9 de marzo de 2020, mediante Resolución del Director General de 26 de febrero de 2020.

Araua:

Norma reguladora:

168/2019 Dekretua (3. atala; 4. azpiatala), urriaren 29koa, zeinaren bidez arautzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoan desgaitasuna duten pertsonen enplegagarritasunarekin loturiko programak eta zerbitzuak eta Enplegu Zentro Berezien Euskal Erregistroa.

Subsección 4.ª de la Sección 3.ª del Decreto 168/2019, de 29 de octubre, por el que se regulan los programas y servicios relacionados con la empleabilidad de las personas con discapacidad de la Comunidad Autónoma de Euskadi y el Registro Vasco de centros especiales de empleo.

3.– Ekintzaileei laguntzeko dirulaguntzak. 2019ko ekitaldia.

3.– Ayudas de apoyo a las personas emprendedoras. Ejercicio 2019.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko ekainaren 18ko bilkuran adostua, 2019ko ekainaren 28ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko ekainaren 18ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 18 de junio de 2019, publicado en el BOPV de 28 de junio de 2019, mediante Resolución del Director General de 18 de junio de 2019.

4.– Enplegua sustatzeko tokian tokiko ekintzetarako laguntzak. 2019ko ekitaldia.

4.– Ayudas para acciones locales de promoción del empleo. Ejercicio 2019.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko otsailaren 27ko bilkuran adostua, 2019ko martxoaren 25eko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko otsailaren 28ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 27 de febrero de 2019, publicado en el BOPV de 25 de marzo de 2019, mediante Resolución del Director General de 28 de febrero de 2019.

5.– Enplegua batez ere eremu eta udalerri behartsuetan sustatzeko toki-ekintzetarako laguntzak. 2019ko ekitaldia.

5.– Ayudas para acciones locales de promoción del empleo dirigidas especialmente a zonas y municipios desfavorecidos. Ejercicio 2019.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko maiatzaren 22ko bilkuran adostua, 2019ko maiatzaren 31ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko maiatzaren 23ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 22 de mayo de 2019, publicado en el BOPV de 31 de mayo de 2019, mediante Resolución del Director General de 23 de mayo de 2019.

6.– Gazte langabeak euskal enpresetan kontratatzeko laguntzen deialdia. Lehen Aukera programa. 2019ko ekitaldia.

6.– Ayudas destinadas a la contratación de personas jóvenes desempleadas en empresas vascas. Programa Lehen Aukera. Ejercicio 2019.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2018ko abenduaren 18ko bilkuran adostua, 2018ko abenduaren 28ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2018ko abenduaren 18ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 18 de diciembre de 2018, publicado en el BOPV de 28 de diciembre de 2018, mediante Resolución del Director General de 18 de diciembre de 2018.

7.– Gazte langabeak euskal enpresetan kontratatzeko laguntzen deialdia. Lehen Aukera programa. 2020ko ekitaldia.

7.– Ayudas destinadas a la contratación de personas jóvenes desempleadas en empresas vascas. Programa Lehen Aukera. Ejercicio 2020.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko abenduaren 11ko bilkuran adostua, 2019ko abenduaren 26ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko abenduaren 11ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 11 de diciembre de 2019, publicado en el BOPV de 26 de diciembre de 2019, mediante Resolución del Director General de 11 de diciembre de 2018.

8.– Gazteak itzultzeko laguntzen deialdia, Euskal Autonomia Erkidegoko lantokietan gazteak kontratatzeko. 2019ko ekitaldia.

8.– Ayudas al retorno juvenil destinadas a la contratación de personas jóvenes en centros de trabajo de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Ejercicio 2019.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2018ko abenduaren 18ko bilkuran adostua, 2018ko abenduaren 31ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2018ko abenduaren 18ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 18 de diciembre de 2018, publicado en el BOPV de 31 de diciembre de 2018, mediante Resolución del Director General de 18 de diciembre de 2018.

9.– Gazteak itzultzeko laguntzen deialdia, Euskal Autonomia Erkidegoko lantokietan gazteak kontratatzeko. 2020ko ekitaldia.

9.– Ayudas al retorno juvenil, destinadas a la contratación de personas jóvenes en centros de trabajo de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Ejercicio 2020.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko abenduaren 11ko bilkuran adostua, 2019ko abenduaren 27ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko abenduaren 11ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 11 de diciembre de 2019, publicado en el BOPV de 27 de diciembre de 2019, mediante Resolución del Director General de 11 de diciembre de 2019.

10.– 30 urtetik gorako epe luzeko langabeak kontratatzeko laguntzak. 2019ko ekitaldia.

10.– Ayudas destinadas a la contratación de personas desempleadas mayores de 30 años, en situación de desempleo de larga duración. Ejercicio 2019.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko irailaren 3ko bilkuran adostua, 2019ko irailaren 12ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko irailaren 3ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 3 de septiembre de 2019, publicado en el BOPV de 12 de septiembre de 2019, mediante Resolución del Director General de 3 de septiembre de 2019.

11.– 30 urtetik gorako epe luzeko langabeak kontratatzeko laguntzak. 2020ko ekitaldia.

11.– Ayudas destinadas a la contratación de personas desempleadas mayores de 30 años, en situación de desempleo de larga duración. Ejercicio 2020.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2019ko abenduaren 11ko bilkuran adostua, 2019ko abenduaren 27ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2019ko abenduaren 11ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 11 de diciembre de 2019, publicado en el BOPV de 27 de diciembre de 2019, mediante Resolución del Director General de 11 de diciembre de 2019.

12.– Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuarekin lankidetzan, enplegurako orientazio-ekintzak eta -zerbitzuak gauzatzeko dirulaguntzak. 2019-2021 ekitaldiak.

12.– Ayudas para el desarrollo de acciones y servicios de orientación profesional, en colaboración con Lanbide- Servicio Vasco de Empleo. Ejercicios 2019-2021.

Deialdia eta oinarri arautzaileak:

Convocatoria y bases reguladoras:

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Administrazio Kontseiluaren Erabakia, 2018ko abenduaren 26ko bilkuran adostua, 2018ko abenduaren 31ko EHAAn argitaratua, zuzendari nagusiaren 2018ko abenduaren 26ko Ebazpenaren bidez.

Acuerdo del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, adoptado en su sesión de 26 de diciembre de 2018, publicado en el BOPV de 31 de diciembre de 2018, mediante Resolución del Director General de 26 de diciembre de 2018.


Azterketa dokumentala


Análisis documental