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AGINDUA, 2020ko ekainaren 8koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuarena, zeinaren bidez hasiera ematen baitzaio Arrasate udalerriko Zerrajeran 40 babes ofizialeko etxebizitza azalera eskubidean esleitzeko prozedurari.
ORDEN de 8 de junio de 2020, del Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, por la que se inicia el procedimiento de adjudicación de 40 viviendas de protección oficial, en derecho de superficie, en el municipio de Mondragón, en Zerrajera.
1.– Etxebizitza-eskatzaileen Erregistroari eta babes ofizialeko etxebizitzak nahiz araubide autonomikoko zuzkidura-bizitokiak esleitzeko prozedurei buruzko Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren 2012ko urriaren 15eko Aginduak babes ofizialeko etxebizitzak esleitzeko prozedura arautzen du. Eginkizun hori, Babes publikoko etxebizitzen erregimenari eta etxebizitzaren eta lurzoruaren inguruko finantza-neurriei buruzko 2008ko martxoaren 4ko 39/2008 Dekretuaren 12. artikuluan jasotzen da.
1.– El procedimiento de adjudicación de las mencionadas viviendas se regirá por lo previsto en la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, del Registro de Solicitantes de Vivienda y de los procedimientos de adjudicación de Viviendas de Protección Oficial y alojamientos dotacionales de régimen autonómico, tal y como se recoge en el artículo 12 del Decreto 39/2008, de 4 de marzo, sobre régimen jurídico de viviendas de protección pública y medidas financieras en materia de vivienda y suelo.
2.– Gipuzkoako Etxebizitzako lurralde-ordezkariaren 2018ko azaroaren 30eko Ebazpenaren bidez, babes ofizialeko behin-behineko kalifikazioa eskuratu du Arrasate udalerriko Zerrajerako 63 babes ofizialeko etxebizitzako sustapenak. Sustapen hau Euskadiko Etxebizitza eta Lurra SA (VISESA) baltzu publikoak sustatzen du, eta EB3-0756/18-LC-000 du espediente-zenbakia.
2.– Mediante resolución del Delegado Territorial de Vivienda de Gipuzkoa, de fecha 30 de noviembre de 2018, se ha otorgado la calificación provisional de viviendas de protección oficial a la promoción de 63 viviendas de protección oficial sita en Mondragón, en Zerrajera, promovida por la Sociedad Pública Vivienda y Suelo de Euskadi, S.A. (Visesa), bajo el número de expediente EB3-0756/18-LC-000.
3.– 2007ko abenduaren 21ean, Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuak eta Arrasateko Udaleko alkate-udalburuak sustapen honetan eragina duen hitzarmen bat sinatzen dute. Hitzarmen horren bosgarren klausulan Eusko Jaurlaritzak konpromisoa hartu du Arrasate interesdun udalerri bakarra izendatzeko. Hortaz, udalerri horretan erroldatutako pertsonek bakarrik parte hartu ahal izango dute esleipen prozeduran. Esleipen-prozeduran etxebizitzarik soberan geratzen bada, eskualde egitura bereko beste udalerri batzuen babestutako etxebizitzen eskaera betetzeko erabiliko dira.
3.– El 21 de diciembre de 2007, El Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales del Gobierno Vasco y el Alcalde Presidente del Ayuntamiento de Arrasate/Mondragón firman un acuerdo que afecta a la presente promoción. En la cláusula quinta de este acuerdo el Gobierno Vasco se compromete a declarar a Mondragón como único municipio interesado, en consecuencia, únicamente las personas empadronadas en el mismo podrán participar en el procedimiento de adjudicación. En caso de resultar viviendas excedentarias, dice el convenio, se destinarán a cubrir la demanda de vivienda protegida de municipios incluidos en la misma área funcional.
4.– 2019ko ekainaren 4ko, Aginduaren bidez, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuarena, Arrasate udalerriko Zerrajeran 63 babes ofizialeko etxebizitza azalera eskubidean esleitzeko hautaketa-prozesua hasten da. Agindu horretan etxebizitzan esleipen prozeduran parte hartzeko titularretako batek Arrasateko udalean erroldatuta egotea egiaztatzea eskatzen zen hasiera agindua argitaratu zen datan, hots, ekainaren 21ean. Esleipen-prozedura amaituta 23 pertsona izan dira etxebizitza baten esleipendun, eta 40 etxebizitza esleitu gabe geratu ziren. Hitzarmenak esaten duenari jarraituta, Agindu honen bidez esleitu gabeko 40 etxebizitzak esleitzeko prozedura zabalduko da eta etxebizitzak Debagoienako eremu funtzionaleko (Antzuola, Aramaio, Aretxabaleta, Arrasate, Bergara, Elgeta, Eskoriatza, Leintz-Gatzaga, eta Oñati) etxebizitza eskatzaileei eskainiko zaizkie.
4.– Mediante la Orden de 4 de junio de 2019, del Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, publicada el 21 de junio de 2019, se inicia el procedimiento de adjudicación de 63 viviendas de protección oficial, en derecho de superficie, en el municipio de Mondragón, en Zerrajera. Esta orden limitaba la participación a las unidades convivenciales en las que alguna de las personas titulares estuviera empadronada, a la fecha de publicación de la Orden de inicio en el municipio de Mondragón. Finalizado este proceso de adjudicación 23 personas han resultado adjudicatarias de una de estas viviendas y 40 viviendas han quedado sin adjudicar. Por lo que, siguiendo lo dictado por el convenio mencionado anteriormente, mediante la presente Orden se adjudicarán las 40 viviendas no adjudicadas por el procedimiento anterior y se destinarán a cubrir la demanda de vivienda protegida de municipios incluidos área funcional de Alto Deba (Antzuola, Aramaio, Aretxabaleta, Bergara, Elgeta, Eskoriatza, Leintz-Gatzaga, Mondragón y Oñati).
5.– 40 etxebizitza horietako 3, bi logelakoak, 89,98 m2-ko azalera dutenak, mugikortasun urri iraunkorra duten elbarriei egokituta daude. Gainontzeko 37 etxebizitzetatik 21 bi logelakoak dira, eta 58,41 m2 eta 59,68 m2 bitarteko azalerak dituzte, eta 16 hiru logelakoak dira, eta 76,82 m2 eta 89,03 m2 bitarteko azalerak dituzte. Etxebizitzak lagatzeko araubidea azalera-eskubidea izango da.
5.– Del total de las 40 viviendas, 3 viviendas de dos dormitorios con superficie de 89,98 m2, están adaptadas a personas con discapacidad con movilidad reducida de carácter permanente. De las otras 37 viviendas, 21 son de dos dormitorios y tienen superficies comprendidas entre 58,41 m2 y 59,68 m2; y 16 viviendas son de tres dormitorios y tienen superficies comprendidas entre 76,82 m2 y 89,03 m2. El régimen de cesión es el de derecho de superficie.
1.– Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuari dagokio agindu hau ematea, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 29. artikuluan xedatutakoaren arabera –Etxebizitza-eskatzaileen erregistroari eta babes ofizialeko etxebizitzak nahiz araubide autonomikoko zuzkidura-bizitokiak esleitzeko prozedurei buruzko Agindua, hain zuzen ere–.
1.– Corresponde al Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda dictar la presente Orden, conforme a lo previsto en el artículo 29 de la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, del Registro de Solicitantes de Vivienda y de los procedimientos para la adjudicación de Viviendas de Protección Oficial y alojamientos dotacionales de régimen autonómico.
2.– Babes publikoko etxebizitzen erregimenari eta etxebizitzaren eta lurzoruaren inguruko finantza-neurriei buruzko 2008ko martxoaren 4ko 39/2008 Dekretuaren 18. artikuluan jasotzen denaren arabera, lehen eskualdatzeko babes ofizialeko etxebizitzak eskuratu behar direnean, bizikidetza-unitatea osatzen duen titularretako bat gutxienez Euskal Autonomia Erkidegoan erroldatuta egongo da, kasuan kasuko araudiak ezarritako gutxieneko antzinatasunarekin. Honi lotuta, 2012ko urriaren 15ekoa, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren Aginduak dio 25. artikuluaren 3. atalean Euskal Autonomia Erkidegoan errolda antzinatasuna erosketa-araubideko babes ofizialeko etxebizitzak esleitzeko prozeduretan gutxienez urtebetekoa izan behar dela.
2.– Con arreglo a lo previsto en el artículo 18 del Decreto 39/2008, de 4 de marzo, sobre régimen jurídico de viviendas de protección pública y medidas financieras en materia de vivienda y suelo, en los casos de acceso a viviendas de protección oficial en primera transmisión, al menos uno de los futuros titulares que formen parte de la unidad convivencial habrá de estar empadronado en la Comunidad Autónoma del País Vasco, con una antigüedad mínima determinada por la normativa aplicable a cada caso. En este sentido el artículo 25 del apartado 3 de la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, fija esta antigüedad en el padrón de la Comunidad Autónoma Vasca en, como mínimo, un año.
3.– Babes ofizialeko etxebizitza eskuratzeko eskatuko diren urteko diru-sarrera haztatuen mugak, 210/2019 abenduaren 26ko Dekretuaren, Kreditu-erakundeen eta Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazioaren arteko etxebizitzaren eta lurzoruaren arloko finantza-lankidetzakoa, eta etxebizitzaren arloko erregelamendu-xedapenak aldatzekoa, azken xedapenetako seigarrenak dioenari jarraituko dio.
3.– Los límites de ingresos anuales ponderados exigibles para el acceso a la vivienda de protección oficial deben ajustarse a lo establecido en la disposición final sexta del Decreto 210/2019, de 26 de diciembre, de Colaboración Financiera entre las Entidades de Crédito y la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi en Materia de Vivienda y Suelo y de Modificación de Disposiciones Reglamentarias en Materia de Vivienda.
4.– 39/2008 Dekretuaren 22. artikuluan jasotzen denaren arabera, diru-sarrerei dagokienez kontuan hartu beharreko epealdia honakoa izango da: zergaren aitorpena egiteko epea amaitu ondoren, esleipen-prozedurari hasiera emateko aginduaren argitalpen-dataren aurreko azken zergaldia.
4.– Según el artículo 22 del Decreto 39/2008, el período computable a afectos de ingresos debe ser el período impositivo que, vencido el plazo de presentación de la declaración del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas, sea inmediatamente anterior a la fecha de publicación de la orden de inicio del procedimiento de adjudicación.
5.– Arestian aipaturiko 2012ko urriaren 15eko Aginduak ezartzen du, pertsonek edo bizikidetza-unitateek babes ofizialeko etxebizitzen esleipen prozeduretan parte hartzeko, Etxebizitza Babestuen eta Zuzkidura Bizitokien Eskatzaileen Erregistroan inskribatuta egon beharko dutela. Baldintza hau betetzen dela ulertzen da agindu hau argitaratzen den datan Etxebiden erosketako eskatzaile moduan alta emanda badaude. Baldintza hori betez gero, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan inskribatzeko eskaeran adierazitako udalerrietan zein horien eremu funtzionaletan egindako esleitze-prozeduretan parte hartu ahal izango dute, hori eragozten duen arau edo hitzarmen-xedapenik ezean.
5.– La Orden de 15 de octubre de 2012, antes citada, establece que para participar en los procedimientos de adjudicación de viviendas de protección oficial, las personas o unidades convivenciales deben estar inscritas en el Registro de Solicitantes de Vivienda a la fecha de publicación de la presente Orden demandando vivienda en compra. Una vez cumplido este requisito, pueden participar indistintamente en los procedimientos de adjudicación que se desarrollen en los municipios designados en la solicitud de inscripción y en sus respectivas áreas funcionales, salvo previsión normativa o convencional que lo impida.
6.– Agindu horretan honakoa ere esaten da: prozeduran sartzea borondatezkoa izango dela, eta hasiera Aginduan zehaztutako epean eta bitartekoaren bidez egin beharko dela.
6.– La misma Orden añade que la incorporación al procedimiento será voluntaria y deberá hacerse dentro del plazo y utilizando el medio que se especifique en la orden de inicio.
7.– Esleitzeko modua egoera ezberdinen araberakoa izango da: prozeduran sartutako eskatzaile kopurua sustapeneko etxebizitza kopurua baino handiagoa bada, esleipena notarioaren aurreko zozketa publiko bidez egingo da, 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 31. eta 41. bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera. Aldiz, etxebizitza kopurua eskatzaileena baino handiagoa bada, Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzak notarioaren aurrean ordenatuko ditu etxebizitza-eskaerak, eta etxebizitzak 42. eta 44. bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera esleituko dira.
7.– La forma de asignación varía en función de las circunstancias: cuando el número de demandantes supera al número de viviendas de la promoción, la asignación se realiza por sorteo público ante Notario, siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 31 a 41 de la Orden de 15 de octubre de 2012. Si, por el contrario, el número de viviendas supera al de demandantes, la Delegación Territorial de Vivienda ordena ante Notario las solicitudes de vivienda y las va asignando conforme a lo previsto en los artículos 42 a 44.
8.– Etxebizitzaren ekainaren 18ko 3/2015 Legearen 62.2 artikuluan gainokupazioari buruz jasotakoa kontuan hartuta, prozedura honetan bost kide baino gehiagoko bizikidetza unitateek ezingo dute parte hartu.
8.– En aplicación de los criterios de sobreocupación establecidos en el artículo 62.2 de la Ley 3/2015, de 18 de junio, de Vivienda, este procedimiento debe estar dirigido a unidades convivenciales de no más de 5 miembros.
Aipatutako lege-xedapenak eta oro har gai honetan erabilgarri diren gainerakoak aztertu ondoren, honako hau
A la vista de los preceptos legales señalados y demás de general y concordante aplicación.
Lehenengoa.– Hasiera ematea Arrasate udalerriko babes ofizialeko 40 etxebizitza esleitzeko esleipenari (Arrasate Arrasate-Bergara eremu funtzionalean dago). EB3-0756/18-LC-001 espediente-zenbakia du.
Primero.– Iniciar el procedimiento de adjudicación de la promoción de 40 viviendas de protección oficial en el municipio de Mondragón, perteneciente al área funcional de Mondragón-Bergara con número de expediente EB3-0756/18-LC-001.
Bigarrena.– Sustapen honetako etxebizitzak lagatzeko araubidea azalera-eskubidea izango da.
Segundo.– El régimen de cesión de las viviendas de la presente promoción será el de derecho de superficie.
Hirugarrena.– Esleipen prozeduran honako pertsonek edo bizikidetza unitateek parte hartu ahal izango dute: agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den datan Etxebizitza Babestuen eta Zuzkidura Bizitokien Eskatzaileen Erregistroan altan egon eta erosketa eskatzen dutenek, betiere, bertan jasotako baldintzak betetzen badituzte.
Tercero.– Podrán participar en el procedimiento de adjudicación las personas o unidades convivenciales que estén dadas de alta demandando vivienda en compra en el Registro de Solicitantes de Vivienda a la fecha de publicación de esta Orden en el Boletín Oficial del País Vasco que cumplan los requisitos previstos en los apartados siguientes.
Laugarrena.– Izena emateko eskaeran aukeratutako udalerrietako bat Arrasate izango da edo Debagoienako Eremu Funtzionaleko udalerrietako bat (Antzuola, Aramaio, Aretxabaleta, Arrasate, Bergara, Elgeta, Eskoriatza, Leintz-Gatzaga, eta Oñati).
Cuarto.– En la solicitud se habrá demandado el municipio de Mondragón o alguno de los municipios del área funcional de Alto Deba (Antzuola, Aramaio, Aretxabaleta, Bergara, Elgeta, Eskoriatza, Leintz-Gatzaga, Mondragón y Oñati).
Bosgarrena.– Etxebizitzaren titular izango diren pertsonetako batek Euskal Autonomia Erkidegoko udalerri batean urte beteko antzinatasunez erroldatuta egon dela egiaztatu beharko du, agindu hau argitaratzen den datan.
Quinto.– Alguna o alguno de los futuros titulares deberá de acreditar, a la fecha de publicación de la presente Orden de inicio, una antigüedad en el padrón de como mínimo un año en cualquier municipio de la Comunidad Autónoma del País Vasco.
Seigarrena.– 2018. urteko zergaldiko diru-sarrera haztatuak 12.000 euro baino txikiagoak ez direla eta 39.000 euro baino handiagoak ez direla egiaztatzea eskatzen da. Mugikortasun murriztua duten elbarriek edo desgaitasun psikikoa duten pertsonek nahikoa dute 3.000 euroko gutxieneko diru-sarrerak egiaztatzea. Genero-indarkeriaren biktima diren emakumeek ez dute gutxieneko diru-sarrerarik egiaztatu beharko.
Sexto.– Se requiere acreditar ingresos anuales ponderados no inferiores a 12.000 euros y no superiores a 39.000 euros en el periodo impositivo correspondiente al ejercicio de renta del año 2018. En el caso de personas con discapacidad con movilidad reducida o de personas con discapacidad psíquica será suficiente con acreditar ingresos mínimos de 3.000 euros. En el caso de las mujeres víctimas de violencia de género no se exigirá acreditar ingresos mínimos.
Zazpigarrena.– 5 kide edo gehiagoko bizikidetza unitateek ezingo dute honako esleipen prozeduran parte hartu.
Séptimo.– No podrán participar en este procedimiento de adjudicación las unidades convivenciales de más de 5 miembros.
Zortzigarrena.– Aipatutako baldintzak betetzen dituzten pertsonek edo bizikidetza unitateek sustapen honetako esleipen prozeduran parte hartu nahiko balute, 2020ko uztailaren 1a eta 27a bitartean (biak barne) dagokion inprimakia aurkeztu beharko dute hauetako bide baten bidez:
Octavo.– Las personas o unidades convivenciales que cumplan los requisitos previstos en la presente Orden y demás normativa aplicable, y estén interesadas en participar en el procedimiento de adjudicación, deberán incorporarse al mismo presentando el formulario correspondiente entre el 1 y el 27 de julio de 2020 (ambos inclusive) en:
– Telefonoz: Etxebideko webgunean http://www.etxebide.euskadi.eus argitaratuko den telefono zenbakira deituta eta baita Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren iragarki-ohol elektronikoan (www.euskadi.eus > egoitza elektronikoa > iragarki taula) argitaratuko den telefono zenbakira deituta.
– Telefónicamente: llamando al teléfono que se anuncia en la página web de Etxebide http://www.etxebide.euskadi.eus así como en el tablón electrónico de anuncios de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (www.euskadi.eus > sede electrónica > tablón).
– Postaz: Gipuzkoako Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzan, Andia kalea 13, 5. solairua, 20004 Donostia.
– Por correo postal: en la Delegación Territorial de Vivienda de Gipuzkoa, c/ Andia 13-5.º, 20004 San Sebastián.
– Telematikoki: http://www.etxebide.euskadi.eus
– Telemáticamente: http://www.etxebide.euskadi.eus
Bederatzigarrena.– Sustapeneko etxebizitzetatik 3 etxebizitza, 89,98 m2 azalerak dutenak, mugikortasun mugatu iraunkorra duten pertsonei egokituta daude, etxebizitzak bi logelakoak dira. Etxebizitza horiek mugikortasun mugatu iraunkorra duen pertsona bat dagoen bizikidetza unitateen artean esleituko dira.
Noveno.– 3 de las viviendas, con superficies de 89,98 m2, están adaptadas para personas con discapacidad con movilidad reducida de carácter permanente. Las viviendas son de dos dormitorios. Dichas viviendas serán adjudicadas entre unidades convivenciales en las que haya una persona con discapacidad con movilidad reducida de carácter permanente.
Etxebizitza horiek honako ordena honetan esleituko dira: lehenik eta behin, egokitutako etxebizitzak gurpil-aulkian dauden pertsonei esleituko zaizkie, gero bi makulu nahitaez behar dituzten pertsonei eta, azkenik, 1971/1999 Errege Dekretuaren 3. eranskinaren D) eta H) bitarteko paragrafoekin lotuta 7 puntu edo gehiago dituztenei.
Estas viviendas se asignarán por este orden: en primer lugar a las personas confinadas en silla de ruedas, después a las dependientes de dos bastones y finalmente a las que sumen 7 o más puntos en relación con los apartados D) a H) del Anexo 3 del Real Decreto 1971/1999.
Hamargarrena.– Egokitu gabeko 37 etxebizitzetatik 21 bi logelakoak dira, eta 58,41 m2 eta 59,68 m2 bitarteko azalerak dituzte, eta 16 hiru logelakoak dira, eta 76,82 m2 eta 89,03 m2 bitarteko azalerak dituzte. Etxebizitza horiek, Etxebizitzaren ekainaren 18ko 3/2015 Legearen 62.2 artikuluan gainokupazioari buruz jasotakoa kontuan hartuta esleituko dira, horregatik bost kidera arteko bizikidetza unitateek bakarrik har dezakete parte esleipen prozedura honetan.
Décimo.– De las 37 viviendas no adaptadas, 21 son de dos dormitorios y tienen superficies comprendidas entre 58,41 m2 y 59,68 m2; y 16 viviendas son de tres dormitorios y tienen superficies comprendidas entre 76,82 m2 y 89,03 m2. Estas viviendas se adjudicarán evitando situaciones de sobreocupación establecidos en el artículo 62.2 de la Ley 3/2015, de 18 de junio, de Vivienda, podrán participar unidades convivenciales de no más de 5 miembros.
Hamaikagarrena.– Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroari agindu hau argitaratu ondoren jakinarazitako bizikidetza unitateen aldaketak ez dira kontuan hartuko, aldaketak egun hori baino lehen eman badira ere, indarrean dagoen araudiak ezartzen duen honako aldaketa hau salbu: ezkontza bidez elkartuta edo Elkarketa Zibilen Erregistroan inskribatuta dauden pertsonek babes ofizialeko etxebizitza eskuratzekotan elkarrekin izan beharko duela.
Decimoprimero.– No se tendrán en cuenta modificaciones de la unidad convivencial comunicadas al Registro de Solicitantes de Vivienda con posterioridad a la fecha de publicación de la presente Orden aunque estas se hayan producido con anterioridad, dejando a salvo lo dispuesto en la normativa vigente con respecto al requisito de acceso conjunto a viviendas de protección oficial por personas casadas o inscritas en el Registro de Parejas de Hecho.
Hamabigarrena.– Eskatzaileen kopurua sustapeneko etxebizitzen kopurua baino handiagoa denean, esleipena notarioaren aurreko zozketa bidez egingo da, 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 31. eta 41. bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera. Zozketaren ondoren itxaronzerrenda bat sortuko da, zerrenda horretan esleipendun suertatu ez diren eskatzaileak bilduko ditu eta haren bidez zozketan esleipendun gertatu diren etxeen uko egiteak esleitzeko zein Arrasate udalerriko Zerrajeran, 63 Babes ofizialeko etxebizitza azalera eskubidean esleitzeko hautaketa-prozesua hasten duen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuaren 2019ko ekainaren 4ko Aginduaren bidez esleitutako etxebizitzen uko egiteak esleitzeko baliatuko da.
Decimosegundo.– Si el número de demandantes supera al número de viviendas de la promoción, la forma de asignación será el sorteo público ante Notario, siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 31 a 41 de la Orden de 15 de octubre de 2012. Una vez realizado el sorteo se confeccionará una lista de espera de la que formarán parte quienes hubieran participado en él sin haber obtenido vivienda y la misma se utilizará para cubrir las vacantes que se produzcan por renuncia de los adjudicatarios iniciales de las viviendas que se sortean en este procedimiento y las que puedan producirse en las restantes 23 viviendas de la promoción que se adjudicaron por el procedimiento iniciado por Orden de 4 de junio de 2019, del Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.
Etxebizitza kopurua eskatzaileena baino handiagoa bada, Gipuzkoako Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzak notarioaren aurrean ordenatuko ditu etxebizitza-eskaerak, eta etxebizitzak agindu horren 42. eta 44. bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera esleituko dira.
Si el número de viviendas supera al de demandantes, la Delegación Territorial de Vivienda de Gipuzkoa ordenará ante Notario las solicitudes de vivienda y las irá asignando conforme a lo previsto en los artículos 42 a 44 de la misma Orden.
Hamahirugarrena.– Onartutakoen eta baztertutakoen zerrendak, etxebizitza-esleipenak eta itxaron-zerrendak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren iragarki-ohol elektronikoan ere (www.euskadi.eus > egoitza elektronikoa > iragarki taula).
Decimotercero.– El lugar de publicación de las listas de expedientes admitidos y excluidos, asignación de viviendas y listas de espera será el tablón electrónico de anuncios de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (www.euskadi.eus > sede electrónica > tablón).
Hamalaugarrena.– Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke, hilabeteko epean, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuari; edo bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa hasieratik, zuzenean, bi hileko epean, Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan. Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hasiko da errekurtso biak aurkezteko epea.
Decimocuarto.– Contra la presente Orden puede interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda en el plazo de un mes desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo, ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.
Vitoria-Gasteiz, 2020ko ekainaren 8a.
En Vitoria-Gasteiz, a 8 de junio de 2020.
Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburua,
El Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda,
IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.
IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.