Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico
AGINDUA, 2020ko apirilaren 8koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez arautzen baita Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailaren zenbait laguntza-programa «in situ» ziurtatzeko baldintza atzeratzeko eskaera.
ORDEN de 8 de abril de 2020, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se regula la solicitud de aplazamiento del requisito de certificación «in situ» de diversos programas de ayudas del Departamento de Desarrollo Económico e Infraestructuras.
Covid-19aren hedapen azkarra inoiz ez bezalako osasun-alerta egoera sortzen ari da, eta eragindako pertsonak asko izateak hedapenaren aurkako borrokan etengabe aritzea ekarri du, pertsonen osasunean eragin nabarmena du eta.
La rápida propagación del Covid-19 está generando una situación de alerta sanitaria, sin precedente, con un número elevado de personas afectadas que están derivando en una incesante lucha contra su propagación en tanto en cuanto afecta de manera relevante a la salud de las personas.
Eusko Jaurlaritza etengabeko monitorizazioa egiten ari da, Covid-19 koronabirusa dela-eta Eusko Jaurlaritzak modu koordinatuan jarduteko otsailaren 27an sortutako Sailarteko Mahaiaren eta erakundearteko foroen bitartez, eta neurriak, gomendioak eta betebeharrak ezartzen ari da, Euskadin birusaren hedapena eta eragina mugatzeko.
El Gobierno Vasco, a través de la Mesa Interdepartamental para afrontar de manera coordinada la actuación del Gobierno Vasco ante el coronavirus Covid-19, creada el 27 de febrero, y los diferentes foros interinstitucionales, está realizando una monitorización continua, estableciendo las medidas, recomendaciones y obligaciones para limitar la propagación e incidencia del virus por Euskadi.
2020ko martxoaren 11n, Osasunaren Mundu Erakundeak Covid-19aren hedapena nazioarteko pandemiatzat jo zuen, munduan nola zabaltzen ari zen ikusita.
Con fecha 11 de marzo de 2020 la Organización Mundial de la Salud calificó la expansión del Covid-19 de pandemia internacional dada su propagación mundial.
2020ko martxoaren 13an, Segurtasuneko sailburuak erabaki zuen, Osasuneko sailburuaren eskariz, Euskadiko Babes Zibilaren Plana formalki aktibatzea, Covid-19aren hedapenak eragindako alerta sanitarioaren aurrean.
Con fecha 13 de marzo de 2020 la Consejera de Seguridad acuerda, a solicitud de la Consejera de Salud, la activación formal del Plan de Protección Civil de Euskadi ante la situación generada por la alerta sanitaria derivada de la propagación del Covid-19.
Testuinguru horretan, lehendakariak iragarri zuen 300 milioi euroko funts instituzional bat sortuko zela, osasun-sistema eta hezkuntza-sistema indartzeko eta familiei, enpresei eta enpleguari laguntzeko.
En este contexto, el Lehendakari anunció la creación de un Fondo institucional dotado de 300 millones de euros orientado a reforzar el sistema sanitario, también el educativo; así como a apoyar a las familias, las empresas y el empleo.
Bestalde, 2020ko martxoaren 14an, Espainiako Gobernuak alarma-egoera deklaratzea erabaki zuen, Covid-19ak eragindako krisi sanitarioa kudeatzeko.
Por su parte, el 14 de marzo de 2020, el Gobierno del Estado Español aprobó la declaración de estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el Covid-19.
Eusko Jaurlaritzaren lehentasuna Covid-19aren hedapena mugatzea eta pertsonen osasuna zaintzea bada ere, krisialdi honen ondorioak gure ekonomiaren ekoizpen-sektoreetara ere iritsi dira, bai eta gure industriara ere, euskal gizarte osoarentzako enplegu- eta ongizate-iturrira. Barne-produktu gordinaren ia % 25 eta enpleguaren % 19 baita.
Si bien la prioridad del Gobierno Vasco se centra en limitar la propagación del Covid-19 y en la salud de personas, las consecuencias de esta crisis están teniendo incidencia en los diferentes sectores productivos de nuestra economía y a la que no es ajena nuestra industria, fuente de empleo y bienestar para el conjunto de la sociedad vasca. En tanto cuanto supone prácticamente el 25% del Producto Interior Bruto y el 19% del empleo.
Enpresak, langileen osasuna lehentasuntzat dutenak, jarduerarik gabeko aldiak izaten ari dira, salmenten edo eskaeren bolumena murrizten ari da edo hornidura-katea eteten ari da. Horrek guztiak, besteak beste, likidezia-arazoak sor ditzake orain eta hurrengo hilabeteetan, arriskuan jarriz enpresen funtzionamendu normala eta, kasu batzuetan, haien bideragarritasuna bera ere. Hori guztia ezohiko, bat-batean sortutako eta maila globaleko testuinguru batean.
Las empresas, cuya prioridad se centra también en la salud de sus trabajadores, están sufriendo periodos de inactividad, reducción en el volumen de las ventas o pedidos o interrupciones en la cadena de suministro que, entre otros, pueden generar ahora y en los próximos meses problemas de liquidez que comprometa su normal funcionamiento y en algunos casos su viabilidad. Todo ello en un contexto excepcional, sobrevenido y de ámbito global.
Eusko Jaurlaritzak, Covid-19ak eragindako krisiaren ondorio ekonomikoen aurkako borrokan inplikatutako enpresaburuak eta langileak egiten ari diren ahaleginetan laguntzeko asmoz, finkatu egin nahi ditu produktua eta merkatua badutelako lehiakorrak izan litezkeen enpresak edo jarduera-sektoreak, guztiz ezohikoa, bat-batean sortutakoa eta maila globalekoa den egoera baten ondorioak jasaten baitituzte.
El Gobierno Vasco en un afán de colaborar con los esfuerzos asumidos por los y las empresarias y las plantillas implicadas en este proceso de lucha contra las consecuencias económicas derivadas de la crisis provocada por el Covid-19 quiere consolidar las empresas o sectores de actividad que pudiendo ser competitivas, ya que tienen producto y mercado, sufren las consecuencias de una situación de carácter totalmente excepcional, sobrevenida y de ámbito global.
Horrela, garatu daitezkeen likidezia-neurrien osagarri gisa, Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailak, zenbait laguntza-programaren kudeatzailea eta sustatzailea den aldetik, beharrezkotzat jotzen du programak jasotzen dituzten enpresei aukera ematea eska dezaten in situ ikuskapenaren beharrik gabe egindako inbertsioak ordaintzeko in situ ziurtagiriaren baldintza atzeratzea (baldin eta programa horietan ezartzen bada ordainketa egin aurretik in situ ikuskatu behar direla deklaratu diren inbertsioak, zernahi deialditakoak direlarik ere).
Así, como complemento a las medidas de liquidez que se puedan desarrollar, el Departamento de Desarrollo Económico e Infraestructuras en su condición de gestor y promotor de varios programas de ayudas, considera necesario fijar la posibilidad de que las empresas beneficiarias de los programas en las que se establece, que con carácter previo al pago, las inversiones declaradas sean objeto de inspección in situ, independientemente de cuál fuera su convocatoria, puedan solicitar un aplazamiento del requisito de certificación in situ para el pago de las inversiones realizadas sin necesidad de la citada inspección.
Azaldutako arrazoiengatik, honako hau
Por las razones expuestas,
Lehenengoa.– Ordainketak aurreratzea.
Primero.– Adelanto de pagos.
1.– 2020ko ekitaldian gauzatzeko baimendutako inbertsioen in situ ziurtagiria eskatzen da egindako inbertsioak ordaindu aurretik, eta, 4. apartatuko programetan jasotako laguntza-ildo batzuetan, ziurtagiri horren ordez, erantzukizunpeko adierazpena aurkeztu beharko da, alerta-egoeraren adierazpenaren ondorioz emandako neurriak indarrean dauden bitartean.
1.– La certificación in situ de las inversiones autorizadas para ser ejecutadas en el ejercicio 2020, que se exige como requisito previo al pago de las inversiones realizadas, en algunas de las líneas de ayudas incluidas en los programas del apartado 4, queda sustituida, durante el periodo en que se mantengan en vigor las medidas dictadas como consecuencia de la declaración de estado de alerta, por la presentación de una declaración responsable.
2.– Erantzukizunpeko adierazpenean, pertsona edo erakunde eskatzailearen sinadura aitortuaz gain, honako hauek ere jaso beharko dira:
2.– La declaración responsable contendrá, además de la firma reconocida de la persona o entidad solicitante:
A) Justifikatzeko memoria bat, behar bezala arrazoitua, honako hauek zehazten dituena:
A) Una memoria justificativa y adecuadamente motivada en la que se detalle:
– enpresak Covid-19ak eragindako krisiaren ondorioz bizi duen egoera zaila;
– la dificultad por la que atraviesa la empresa consecuencia de la crisis provocada por el Covid-19;
– laguntzaren xede diren ondasunak benetan existitzen ote diren;
– la existencia real de los bienes objeto de ayuda;
– inbertsioa enpresa horren ekoizpen-establezimenduan dagoela.
– que la inversión se encuentra en el establecimiento productivo de dicha empresa.
B) Covid-19ak eragindako krisiaren ondorioz ordaintzeko beharra.
B) La necesidad del pago consecuencia de la crisis provocada por el Covid-19.
C) Ordaintzeko eskatzen den elementu bakoitzaren argazki bat, non, hala badagokio, kanpoko erreferentzia baten, fabrikatzailearen plakaren edo beste aipamen batzuen bidez, argi eta garbi ondorioztatuko baita zer lotura dagoen diruz lagundu daitekeen elementuaren eta aurkeztu den fakturaren artean.
C) Una fotografía de cada elemento para el que se solicita el pago, donde, si procede, a través de una referencia externa, placa del fabricante u otras reseñas, se deduzca inequívocamente la relación entre el elemento subvencionable y la factura presentada.
Hori guztia ez da eragozpen izango aplikatzekoa den araudiak laguntza bakoitzean ezartzen duen inbertsioa edo gastua justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko obligazioa betetzeko.
Todo ello sin perjuicio del deber de cumplir con la obligación de presentar la documentación justificativa de la inversión o gasto que en cada ayuda establece la normativa que le es de aplicación.
Programa bakoitzaren kudeaketaz arduratzen diren zerbitzu teknikoek informazioa aztertu ondoren, dagozkion zenbatekoak ordainduko dira. Zenbateko horiek konturako ordainketatzat edo aurreratutako ordainketatzat hartuko dira, in situ ikuskatu arte.
Analizada la información, por los servicios técnicos responsables de la gestión de cada programa, se procederá al abono de las cuantías que correspondan, que tendrán la consideración de pagos a cuenta o pagos anticipados hasta la realización de la comprobación in situ.
3.– Inguruabarrek horretarako modua ematen dutenean, egiaztapena in situ egingo da, eta erantzukizunpeko adierazpenarekin alderatuko da.
3.– Cuando las circunstancias lo permitan, se realizará la comprobación in situ y se cotejará con lo declarado responsablemente.
Erantzukizunpeko adierazpena eta in situ egiaztapena bat ez badatoz, organo eskudunak itzulketa-espediente bati hasiera eman ahal izango dio, honako lege-xedapen hauetan xedatutakoari jarraikiz: Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren pentzutan ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua; Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 53. artikulua, eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikulua. Hargatik ez da eragotziko dagozkion neurriak hartzea.
En el supuesto de que no coincida lo declarado responsablemente y la comprobación in situ realizada, se podrá iniciar, por el órgano competente, un expediente de reintegro conforme a lo dispuesto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, sobre garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en el artículo 53 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco y en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.
4.– Honako hauek izango dira aurreratutako aparteko ordainketa jaso ahal izango duten programak:
4.– Los programas que podrán acogerse al pago extraordinario adelantado serán los siguientes:
A) Agindua, 2016ko apirilaren 27koa, Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasuneko sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira nekazaritzako produktuak, elikagaiak eta arrantzako eta akuikulturako produktuak eraldatzeko eta merkaturatzeko laguntzak emateko 2016. urteko deialdiaren oinarriak (Lehiatu Berria programa) (87/2016 zenbakiko EHAA).
A) Orden de 27 de abril de 2016, de la Consejera de Desarrollo Económico y Competitividad, por la que se aprueban, para el año 2016, las bases de la convocatoria de ayudas a la transformación y comercialización de productos agrarios, alimentarios y los derivados de la pesca y la acuicultura (Programa Lehiatu Berria) (BOPV n.º 87/2016).
B) Agindua, 2017ko ekainaren 28koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira nekazaritzako produktuak, elikagaiak eta arrantzako eta akuikulturako produktuak eraldatzeko eta merkaturatzeko laguntzak emateko 2017. urteko deialdiaren oinarriak (135/2017 zenbakiko EHAA).
B) Orden de 28 de junio de 2017, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se aprueban, para el año 2017, las bases de la convocatoria de ayudas a la transformación y comercialización de productos agrarios, alimentarios y los derivados de la pesca y la acuicultura (BOPV n.º 135/2017).
C) Agindua, 2017ko abenduaren 27koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira nekazaritzako produktuak, elikagaiak eta arrantzako eta akuikulturako produktuak eraldatzeko eta merkaturatzeko laguntzak emateko 2018. urteko deialdiaren oinarriak (Lehiatu Berria programa) (247/2017 zenbakiko EHAA).
C) Orden de 27 de diciembre de 2017, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se aprueban, para el año 2018, las bases de la convocatoria de ayudas a la transformación y comercialización de productos agrarios, alimentarios y los derivados de la pesca y la acuicultura (Programa Lehiatu Berria) (BOPV n.º 247/2017).
D) Agindua, ekainaren 17koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira nekazaritzako produktuak, elikagaiak eta arrantzako eta akuikulturako produktuak eraldatzeko eta merkaturatzeko laguntzak emateko 2019. urteko deialdiaren oinarriak (Lehiatu Berria programa) (119/2019 zenbakiko EHAA).
D) Orden de 17 de junio, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se aprueban, para el año 2019, las bases de la convocatoria de ayudas a la transformación y comercialización de productos agrarios, alimentarios y los derivados de la pesca y la acuicultura (Programa Lehiatu Berria) (BOPV n.º 119/2019).
E) Agindua, 2019ko urriaren 10ekoa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez mahastizaintza eta ardogintzako sektorean inbertitzeko proiektuetarako laguntzen deialdia egiten da 2019rako, minimis laguntzen araubidea baliatuta (Ardoinb programa) (199/2019 zenbakiko EHAA).
E) Orden de 10 de octubre de 2019, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el año 2019, ayudas a proyectos de inversión en el sector vitivinícola, bajo el régimen de ayudas de minimis (Programa Ardoinb) (BOPV n.º 199/2019).
F) Agindua, 2018ko urtarrilaren 24koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, hirugarren herrialdeetan mahastizaintza eta ardogintzako produktuei buruzko sustapen- eta informazio-programak eta -ekintzak egiteko eta mahastizaintza eta ardogintzako sektorea bultzatzeko programaren inbertsiorako laguntzen 2018ko deialdia egiteko dena (Ardoaren MAEren Inbertsio Programa) (22/2018 zenbakiko EHAA).
F) Orden de 24 de enero de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan para el año 2018 las ayudas a las acciones y los programas de información y promoción en terceros países de productos vinícolas, y las ayudas a la inversión del programa de apoyo al sector vitivinícola (Programa OCM Vino Inversión) (BOPV n.º 22/2018).
G) Agindua, 2018ko abenduaren 4koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, hirugarren herrialdeetan mahastizaintza eta ardogintzako produktuei buruzko sustapen- eta informazio-programak eta -ekintzak egiteko eta mahastizaintza eta ardogintzako sektorea bultzatzeko programaren inbertsiorako laguntzen 2019ko deialdia egiteko dena (Ardoaren MAEren Inbertsio Programa) (238/2018 zenbakiko EHAA).
G) Orden de 4 de diciembre de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan para el año 2019 las ayudas a las acciones y los programas de información y promoción, en terceros países, de productos vinícolas, y las ayudas a la inversión del programa de apoyo al sector vitivinícola (Programa OCM Vino Inversión) (BOPV n.º 238/2018).
H) Agindua, 2018ko urriaren 10ekoa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez oinarri arautzaileak ezartzen baitira eta minimis-araubidean jasotako deialdia egiten baita 2018ko laguntzetarako, Gastrobikain gastronomia-kalitatearen sustapenerako programari dagokionez (2018-10-30eko EHAA, 209. zk.).
H) Orden de 10 de octubre de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se establecen las bases reguladoras y se convocan, para el año 2018, ayudas acogidas al régimen de minimis del programa de promoción de la calidad gastronómica, Gastrobikain (BOPV n.º 209, de 30-10-2018).
I) Agindua, 2019ko irailaren 27koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez oinarri arautzaileak ezartzen baitira eta minimis-araubidean jasotako deialdia egiten baita 2019ko laguntzetarako, Gastrobikain gastronomia-kalitatearen sustapenerako programari dagokionez (2019-10-10eko EHAA, 193. zk.).
I) Orden de 27 de septiembre de 2019, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se establecen las bases reguladoras y se convocan, para el año 2019, ayudas acogidas al régimen de minimis del programa de promoción de la calidad gastronómica, Gastrobikain (BOPV n.º 193, de 10-10-2019).
J) Agindua, 2018ko uztailaren 26koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, 2018ko ekitaldirako partaidetzazko toki-garapenaren estrategiaren (PTGE) babespeko proiektuetarako laguntzen oinarri arautzaileak ezartzen dituena. Estrategia hori arrantza-sektoreko toki-ekintzako taldeak (ATET) onetsi du, arrantza-eremuen garapen jasangarrirako, Europako 2014-2020 aldirako Itsaso eta Arrantzako Europako Funtsaren (IAEF) esparruan (2018-08-07ko EHAA, 151. zk.).
J) Orden de 26 de julio de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se establecen, para el ejercicio 2018, las bases reguladoras de las ayudas a proyectos al amparo de la estrategia de desarrollo local participativo (EDLP), aprobada al grupo de acción local del sector pesquero (GALP) para el desarrollo sostenible de las zonas de pesca en el marco del Fondo Europeo Marítimo y de Pesca (FEMP) 2014-2020 (BOPV n.º 151, de 07-08-2018).
K) Agindua, 2019ko uztailaren 3koa, 2019ko ekitaldirako partaidetzazko toki-garapenaren estrategiaren (PTGE) babespeko proiektuetarako laguntzen oinarri arautzaileak ezartzen dituena. Estrategia hori arrantza-sektoreko toki-ekintzako taldeak (ATET) onetsi du, arrantza-eremuen garapen jasangarrirako, Europako 2014-2020 aldirako Itsaso eta Arrantzako Europako Funtsaren (IAEF) esparruan (2019-08-06ko EHAA, 147. zk.).
K) Orden de 3 de julio de 2019, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se establecen, para el ejercicio 2019, las bases reguladoras de las ayudas a proyectos al amparo de la estrategia de desarrollo local participativo (EDLP), aprobada al grupo de acción local del sector pesquero (GALP) para el desarrollo sostenible de las zonas de pesca en el marco del Fondo Europeo Marítimo y de Pesca (FEMP) 2014-2020 (BOPV n.º 147, de 06-08-2019).
L) Agindua, 2017ko irailaren 28koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoko arrantzaren eta akuikulturaren sektorerako 2017ko dirulaguntzetarako deialdiaren oinarriak (2017-10-19ko EHAA, 200. zk.).
L) Orden de 28 de septiembre de 2017, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras por la que se aprueban, para el año 2017, las bases de la convocatoria de las ayudas al sector pesquero y acuícola de la Comunidad Autónoma del País Vasco (BOPV n.º 200, de 19-10-2017).
M) Agindua, 2018ko urriaren 10ekoa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoko arrantzaren eta akuikulturaren sektorerako 2018ko dirulaguntzetarako deialdiaren oinarriak (2018-11-02ko EHAA, 211. zk.).
M) Orden de 10 de octubre de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se aprueban, para el año 2018, las bases de la convocatoria de las ayudas al sector pesquero y acuícola de la Comunidad Autónoma del País Vasco (BOPV n.º 211, de 02-11-2018).
N) Agindua, 2019ko urriaren 16koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez onartzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoko arrantzaren eta akuikulturaren sektorerako 2019ko dirulaguntzetarako deialdiaren oinarriak (2018-11-04ko EHAA, 209. zk.).
N) Orden de 16 de octubre de 2019, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se aprueban, para el año 2019, las bases de la convocatoria de las ayudas al sector pesquero y acuícola de la Comunidad Autónoma del País Vasco (BOPV n.º 209, de 04-11-2018).
O) Agindua, 2017ko abenduaren 27koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez iragartzen baita ekonomiaren garapenerako eta ekonomia-dibertsifikaziorako laguntzen 2018ko ekitaldirako deialdia, «Landa Eremuen Definizio Teknikoa» azterlaneko G4, G5 eta G6 landa-eremu sailkatuei dagokienez (2017ko abenduaren 29ko EHAA, 247. zk.).
O) Orden de 27 de diciembre de 2017, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el ejercicio 2018, las ayudas destinadas al desarrollo y a la diversificación económica de las zonas rurales clasificadas G4, G5 y G6 según el estudio «Definición Técnica de Zonas Rurales» (BOPV n.º 247, de 29 de diciembre de 2017).
P) Agindua, 2018ko urtarrilaren 2koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez deialdia egiten baita Euskal Autonomia Erkidegoko G4, G5 eta G6 sailkatutako landa-eremuak sustatzeko eta garatzeko laguntzetarako (2018ko urtarrilaren 18ko EHAA, 13. zk.).
P) Orden de 2 de enero de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan las ayudas destinadas a la promoción y al desarrollo de las zonas rurales de la Comunidad Autónoma del País Vasco clasificadas G4, G5 y G6 (BOPV n.º 13, de 18 de enero de 2018).
Q) Agindua, 2016ko abenduaren 14koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko landa-eremuak sustatu eta garatzeko laguntzen deialdia egiten duena 2017ko ekitaldirako (2016ko abenduaren 30eko EHAA, 248. zk.).
Q) Orden de 14 de diciembre de 2016, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el ejercicio 2017, las ayudas destinadas a la promoción y al desarrollo de las zonas rurales de la Comunidad Autónoma del País Vasco (BOPV n.º 248, de 30 de diciembre de 2016).
R) Agindua, 2018ko martxoaren 20koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez 2018ko deialdia egiten baita Euskal Autonomia Erkidegoko itsasertzeko eremuak garatzeko eta bultzatzeko laguntzak emateko (Itsaspen programa), otsailaren 21eko 22/2012 Dekretuaren II. eta III. kapituluen babesean (2018ko apirilaren 5eko EHAA, 65. zk.).
R) Orden de 20 de marzo de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el año 2018, las ayudas a la promoción y desarrollo de las zonas litorales de la comunidad autónoma del País Vasco (Programa Itsaspen) previstas en los Capítulos II y III del Decreto 22/2012, de 21 de febrero (BOPV n.º 65, de 5 de abril de 2018).
S) Agindua, 2018ko abenduaren 12koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez iragartzen baita G4, G5 eta G6 sailkatutako landa-eremuetan ekonomia garatzeko eta dibertsifikatzeko laguntzen 2019ko ekitaldiko deialdia, entitate pribatuei zuzendua (Erein Pribatuak).
S) Orden de 12 de diciembre de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el ejercicio 2019, las ayudas al desarrollo y a la diversificación económica de las zonas rurales clasificadas G4, G5 y G6 dirigidas a entidades de carácter privado (Erein Privados).
T) Agindua, 2018ko abenduaren 12koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez iragartzen baitira Euskal Autonomia Erkidegoko G4, G5 eta G6 sailkatutako landa-eremuak sustatzeko eta garatzeko 2019ko ekitaldiko laguntzak, erakunde publikoei zuzenduak (Erein Publikoak).
T) Orden de 12 de diciembre de 2018, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el ejercicio 2019 las ayudas destinadas a la promoción y al desarrollo de las zonas rurales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, clasificadas G4, G5 y G6, dirigidas a entidades de carácter público (Erein Públicos).
U) Agindua, apirilaren 24koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez arautzen baitira, 2018ko ekitaldirako, 2015-2020ko aldirako EAEko Landa Garapeneko Programaren esparruan onartu ziren Leader eremuko landa-inguruko udalerrien ekonomia sustatu, garatu eta dibertsifikatzeko laguntzak.
U) Orden de 24 de abril, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se regulan, para el ejercicio 2018, las ayudas destinadas a la promoción, al desarrollo y a la diversificación económica de los municipios rurales incluidos en la zona Leader aprobada en el marco del Programa de Desarrollo Rural del País Vasco 2015-2020.
V) Agindua, 2019ko urtarrilaren 21ekoa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez 2019ko deialdia egiten baita Euskal Autonomia Erkidegoko itsasertzeko eremuak garatzeko eta bultzatzeko laguntzak emateko (Itsaspen programa), otsailaren 21eko 22/2012 Dekretuaren II. eta III. kapituluen babesean.
V) Orden de 21 de enero de 2019, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el año 2019, las ayudas a la promoción y desarrollo de las zonas litorales de la comunidad autónoma del País Vasco (Programa Itsaspen), previstas en los Capítulos II y III del Decreto 22/2012, de 21 de febrero.
W) Agindua, 2017ko maiatzaren 31koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena, zeinaren bidez iragartzen baita ekonomiaren garapenerako eta ekonomia-dibertsifikaziorako laguntzen 2017ko ekitaldirako deialdia, G4, G5 eta G6 landa-eremu sailkatuei dagokienez (2017ko ekainaren 16ko EHAA, 114. zk.).
W) Orden de 31 de mayo de 2017, de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, por la que se convocan, para el ejercicio 2017, las ayudas destinadas al desarrollo y a la diversificación económica de las zonas rurales clasificadas G4, G5 y G6 (BOPV n.º 114, de 16 de junio de 2017).
X) Agindua, 2017ko urriaren 11koa, Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuarena; horren bidez, arautu egiten dira 2015-2020. aldirako Euskadiko Landa Garapenerako Programaren esparruan onartu zen Leader zonako landa-inguruko udalerrien ekonomia sustatu, garatu eta dibertsifikatzeko laguntzak (2017ko azaroaren 2ko EHAA, 209. zk.).
X) Orden de 11 de octubre de 2017, por la que se regulan las ayudas destinadas a la promoción, al desarrollo y a la diversificación económica de los municipios rurales incluidos en la zona Leader aprobada en el marco del Programa de Desarrollo Rural del País Vasco 2015-2020 (BOPV n.º 209, de 2 de noviembre de 2017).
Bigarrena.– Erantzukizunpeko adierazpena aurkeztea.
Segundo.– Presentación de declaración responsable.
1.– Ordainketa aurreratua eman ahal izateko, eragina duten laguntzak jasotzen dituzten pertsonek aurkeztu beharko dute erantzukizunpeko adierazpena, zeinak, aldi berean, ordaintzeko eskatuko baitu.
1.– Para poder concederse el pago adelantado, las personas beneficiarias de las líneas de ayudas afectadas deberán presentar la indicada declaración responsable, en la que al mismo tiempo se solicitará el pago.
2.– Erantzukizunpeko adierazpenak ez du eredu normalizaturik izango, eta eragiten dien laguntza-programak arautzen eta deitzen dituzten xedapenetan edo egintzetan aurreikusitako moduan eta bideetatik aurkeztuko da.
2.– La declaración responsable no tendrá un modelo normalizado y se presentará en la forma y por los canales previstos en las disposiciones o actos que regulan y convocan los diversos programas de ayudas a los que afecte.
Agindu honen lehenengo ebazpen-zatian zerrendatutako laguntzetan, LGENF edo NBEF Europako funtsekin finantzatutakoetan, ez da ordainduko kofinantzatutako zatia, harik eta Europako Batzordeak onuradunaren erantzukizunpeko adierazpena onartzen duen arte, ordainketa egin aurreko tokiko kontrolaren ordez.
En las ayudas enumeradas en el resuelvo primero de la presente Orden y financiadas con los fondos europeos FEADER o FEAGA, no se procederá al pago de la parte cofinanciada, hasta que la Comisión Europea no autorice este procedimiento por el que se sustituyen el control sobre el terreno previo al pago, por una declaración responsable del beneficiario.
Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.
La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.
Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburuari, hilabeteko epean. Bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean. Kasu bietan, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko dira epeak.
Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de reposición, ante la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, en el plazo de un mes, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.
Vitoria-Gasteiz, 2020ko apirilaren 8a.
En Vitoria-Gasteiz, a 8 de abril de 2020.
Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburua,
La Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras,
MARÍA ARANZAZU TAPIA OTAEGUI.
MARÍA ARANZAZU TAPIA OTAEGUI.