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Boletin Oficial del País Vasco

46. zk., 2020ko martxoaren 6a, ostirala

N.º 46, viernes 6 de marzo de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

ENERGIAREN EUSKAL ERAKUNDEA
ENTE VASCO DE LA ENERGÍA
1406
1406

EBAZPENA, 2020ko otsailaren 17koa, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, 2020ko urtarrilaren 17ko Ebazpena aldatzen duena, zeinaren bidez onartzen, deitzen eta argitaratzen baitira garraio eta mugikortasun efizientearen aldeko inbertsioak sustatzeari begirako dirulaguntzen programaren oinarri arautzaileak – 2020. urtea.

RESOLUCIÓN de 17 de febrero de 2020, del Director General del Ente Vasco de la Energía, de modificación de la Resolución de 17 de enero de 2020, por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas a inversiones en transporte y movilidad eficiente – Año 2020.

Euskal Herriko Agintaritza Aldizkaria arautzen duen abenduaren 23ko 217/2008 Dekretuaren 18.2.c) artikuluan xedatzen denez, argitaratzeko bidalitako testuan dauden hutsak edo omisioak, testuingurutik argi ondorioztatzen ez badira, eta haren zuzenketak edukian edo dokumentuaren zentzuan itxurazko zein benetako aldaketaren bat ekar badezake, maila bereko xedapen baten bidez zuzendu edo konponduko dira.

El artículo 18.2.c) del Decreto 217/2008, de 23 de diciembre, del Boletín Oficial del País Vasco, establece que los meros errores u omisiones en el texto remitido para su publicación que no se deduzcan claramente del contexto y cuya rectificación pueda suponer una real o aparente modificación del contenido o sentido del documento, se subsanarán mediante disposición del mismo rango.

Horrelako hutsak eta omisioak aurkitu dira Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren 2020ko urtarrilaren 17ko Ebazpenean (ebazpen horren bidez onartzen, deitzen eta argitaratzen dira garraio eta mugikortasun efizientearen aldeko inbertsioak sustatzeari begirako dirulaguntzen programaren oinarri arautzaileak – 2020. urtea). Ebazpen hura 2020ko urtarrilaren 29ko Euskal Herriko Agintaritza Aldizkarian argitaratu zen, 19 zenbakian. Beraz, aldaketa hau egiten da.

Advertidos errores y omisiones de dicha índole en el texto de la Resolución de 17 de enero de 2020, del Director General del EVE por la que se procede a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas a inversiones en transporte y movilidad eficiente – Año 2020, publicado en el Boletín Oficial del País Vasco n.º 19, de 29 de enero de 2020, se procede a su modificación.

2020/430 (36/10) orrialdean, aipatutako Laguntza Programaren oinarriez ari denean, 4. puntuan (Diruz lagunduko diren jarduerak eta zenbatekoak), 2. neurrian (Karga elektrikoa eta erregai alternatiboak), Linea 2.1 delakoan (Garaje kolektiboetan enbor-instalazioak)

En la página 2020/430 (10/36), de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en su punto 4. Actuaciones subvencionables y cuantía de las ayudas, apartado Medida 2 Recarga eléctrica y combustibles alternativos, subapartado Línea 2.1 Instalaciones troncales en garajes colectivos,

Honela dio:

Donde dice:

«Linea honetako jarduerei dagokienez, dirulaguntza kostu lagungarriaren % 100 izango da, eta diruz lagunduko den enbor-instalazioaren dimentsionamenduko aparkaleku-toki bakoitzeko gehieneko dirulaguntzaren zenbatekoa 200 eurokoa izango da. Linea honetan BEZa diruz lagunduko den gastutzat hartuko da, baldin eta eskatzailearen izaera juridikoa dela eta, berreskuratzeko edo berdintzeko aukerarik badago.».

«Las actuaciones de esta línea tendrán una ayuda del 100% del coste subvencionable, estableciéndose una cuantía máxima de la ayuda equivalente a 200 euros por plaza de aparcamiento para el que se haya dimensionado la instalación troncal objeto de subvención. En esta línea, el IVA se considerará gasto subvencionable excepto cuando, por la naturaleza jurídica del solicitante, sea susceptible de recuperación o compensación».

Baina honela esan behar du:

Debe decir:

«Linea honetako jarduerei dagokienez, dirulaguntza kostu lagungarriaren % 100 izango da, eta diruz lagunduko den enbor-instalazioaren dimentsionamenduko aparkaleku-toki bakoitzeko gehieneko dirulaguntzaren zenbatekoa 200 eurokoa izango da. Linea honetan, BEZa diruz lagunduko den gastutzat hartuko da, baldin eta eskatzailearen izaera juridikoa dela-eta berreskuratzeko edo berdintzeko aukerarik badago. Dirulaguntza hau soilik eska daiteke Linea 2.2ko (Ibilgailu elektrikoak kargatzeko puntuak) beste dirulaguntza batekin lotzen denean, garajean bertan kargatzeko puntu bat instalatze aldera. Jarduera bi horiek amaitu eta gero baino ez da ordainduko dirulaguntza. Lotutako karga-puntuak enbor-instalazioa erabili beharko du.».

«Las actuaciones de esta línea tendrán una ayuda del 100% del coste subvencionable, estableciéndose una cuantía máxima de la ayuda equivalente a 200 euros por plaza de aparcamiento para el que se haya dimensionado la instalación troncal objeto de subvención. En esta línea, el IVA se considerará gasto subvencionable excepto cuando, por la naturaleza jurídica del solicitante, sea susceptible de recuperación o compensación. Esta ayuda solo podrá solicitarse cuando se asocie con otra solicitud a la Línea 2.2, Puntos de recarga del vehículo eléctrico, para la instalación un punto de recarga en el mismo garaje. La ayuda solo se abonará cuando ambas actuaciones estén realizadas. El punto de recarga vinculado tendrá que utilizar la instalación troncal.».

2020/430 (36/25) orrialdean, aipatutako Laguntza Programaren oinarriez ari denean, 8. puntuan (Dirulaguntza eskatzeko prozedura), Dokumentazio teknikoa izeneko atalean, 2. neurrian (Karga elektrikoa eta erregai alternatiboak).

En la página 2020/430 (25/36), de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en su punto 8. Solicitud de ayuda, apartado Documentación técnica, Medida 2 Recarga eléctrica y combustibles alternativos,

Honela dio:

Donde dice:

«Kargatzeko instalazioaren ezaugarri teknikoak (konektore mota, potentzia).».

«Características técnicas de la instalación de recarga (tipo de conector, potencia).».

Baina honela esan behar du:

Debe decir:

«Kargatzeko instalazioaren ezaugarri teknikoak (konektore mota, potentzia). Eskabidea banako instalazio batekin batera datorrela dioen deklarazioaren berri eman behar da, Linea 2.2aren arabera (Ibilgailu elektrikoak kargatzeko puntuak).».

«Características técnicas de la instalación de recarga (tipo de conector, potencia). Declaración informando de que la solicitud viene acompañada de una instalación individual según lo establecido en la Línea 2.2 de puntos de recarga del vehículo eléctrico.».

2020/430 (36/30) orrialdean, aipatutako Laguntza Programaren oinarriez ari denean, 10. puntuan (Dirulaguntzak ordaintzea), Dokumentazio teknikoa izeneko atalean, 2. neurrian (Karga elektrikoa eta erregai alternatiboak).

En la página 2020/430 (31/36), de las Bases que rigen el mencionado programa de ayudas, en su punto 10. Abono de las ayudas, apartado Documentación técnica, Medida 2 Recarga eléctrica y combustibles alternativos,

Honela dio:

Donde dice:

«Garajean kargagunea lotuta duen ibilgailu elektriko bat dagoela egiaztatzen duen dokumentua (adibidez, ibilgailuaren zirkulazio-baimena).»

«Documento que acredite que en el garaje existe un vehículo eléctrico con punto de recarga asociado (permiso de circulación del vehículo, por ejemplo).».

Baina honela esan behar du:

Debe decir:

«Garajean kargagunea lotuta daukan ibilgailu elektriko bat dagoela egiaztatzen duen dokumentua (adibidez, ibilgailuaren zirkulazio-baimena), eta kargatzeko zerbitzua ematen duen enpresarekin egindako elektrizitate-horniduraren kontratuaren kopia.»

«Documento que acredite que en el garaje existe un vehículo eléctrico con punto de recarga asociado (permiso de circulación del vehículo, por ejemplo) y copia del contrato de suministro de electricidad con la empresa que suministra el servicio de recarga.».

Bilbao, 2020ko otsailaren 17a.

En Bilbao, a 17 de febrero de 2020.

Zuzendari nagusia,

El Director General,

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental