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Boletin Oficial del País Vasco

4. zk., 2020ko urtarrilaren 8a, asteazkena

N.º 4, miércoles 8 de enero de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

KULTURA ETA HIZKUNTZA POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE CULTURA Y POLÍTICA LINGÜÍSTICA
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AGINDUA, 2019ko azaroaren 21ekoa, Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena; honen bidez kirol lehiaketetan eta heziketa fisikoari loturiko jardueretan dopinaren aurkako kontrolen inguruko zerbitzuak egiteagatik ordaindu beharreko prezio publikoak finkatzen dira.

ORDEN de 21 de noviembre de 2019, del Consejero de Cultura y Política Lingüística, por la que se fijan los precios públicos de servicios de control antidopaje en competiciones deportivas y eventos relacionados con la actividad física.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Tasa eta Prezio Publikoen Legearen Testu Bateratuak (irailaren 11ko 1/2007 Legegintzako Dekretuaren bidez onartuak) prezio publikotzat jotzen ditu, zuzenbide publikopeko jardueren edo zerbitzuen trukean ematen diren diru-sariak, baldin eta legearen arabera tasa ez badira.

En el Texto Refundido de la Ley de Tasas y Precios Públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco, aprobado mediante el Decreto Legislativo 1/2007, de 11 de septiembre, se consideran precios públicos las contraprestaciones pecuniarias que se satisfagan por la prestación de servicios o realización de actividades efectuadas en régimen de derecho público que no tengan la consideración de tasa.

Testu Bateratuaren 31. artikuluak dio, Dekretu bidez zehaztuko direla zein zerbitzu eta jarduera ordaindu ahal izango diren prezio publikoen bidez, ogasunaren arloan eskumena duen sailak eta zerbitzuok eta jarduerok eman edo egiten dituen sailak edo dagokion organoa edo erakundea atxikita duenak elkarrekin proposatuta.

En el artículo 31 del citado Texto Refundido se determina que los servicios y actividades susceptibles de ser retribuidos mediante precios públicos se establecerán por decreto, a propuesta conjunta del Departamento competente en materia de hacienda y del Departamento que los preste o del que dependa el órgano o ente correspondiente.

Aipatutakoa betetzeko asmoz, 32/2018 Dekretua, martxoaren 6koa, 397/2013 Dekretua, uztailaren 30ekoa, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren eta haren erakunde autonomoen prezio publikoen arabera ordain daitezkeen zerbitzu eta jarduerak zehazten dituena, bigarrengoz aldatzen duena, onartu da.

En cumplimiento de lo anterior se ha aprobado el Decreto 32/2018, de 6 de marzo, de segunda modificación del Decreto 397/2013, de 30 de julio, por el que se determinan los servicios y actividades susceptibles de ser retribuidos mediante precios públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi y de sus organismos autónomos.

Arau-aldaketa horren bidez, prezio publikoen arabera ordain daitezkeen zerbitzu eta jardueren katalogoari ondorengoa gehitu zaio: «kirol-lehiaketetan eta jarduera fisikoari lotutako ekitaldietan egiten diren dopinaren aurkako kontrolen zerbitzua». Dopinaren aurkako borrokan eskuduntza duen Sailari dagokio zerbitzu horren kudeaketa.

Mediante la citada modificación se ha procedido a incluir entre los servicios y actividades por los que se podrá exigir el pago de precios públicos los «Servicios de control antidopaje en competiciones deportivas y eventos relacionados con la actividad física», prestados por el Departamento competente en materia de deporte.

Azkenik, Testu Bateratuko 33. artikuluan jasotakoa jarraikiz, prezioa kobratu behar duen organo edo erakundearen proposamenez eta haren gaineko sailburuaren aginduz finkatuko da prezio publikoa. Agindua eman aurretik, ogasunaren arloan eskumena duen sailaren txosten loteslea beharko da.

Finalmente, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 33 del mencionado Texto Refundido, la fijación de la cuantía de los precios públicos ha de hacerse por Orden del Consejero o Consejera del Departamento del que dependa el órgano o ente que ha de percibirlos y a propuesta de estos, previo informe vinculante del Departamento competente en materia de hacienda.

Aurreko guztia kontuan izanda, adierazitako Testu Bateratuak emandako eskumenak egikarituz, 24/2016 Dekretua, azaroaren 26koa, Lehendakariarena, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituena aintzat hartuz, eta, 82/2017 Dekretuan, apirilaren 11koa, Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duenean jasotakoa jarraikiz, eta Ogasun eta Ekonomia Saileko Zerga Administrazioko Zuzendaritzaren aurretiazko oniritzi-txostenarekin,

Por todo ello, en ejercicio de las facultades que me atribuye el citado Texto Refundido, así como el Decreto 24/2016, de 26 de noviembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de los mismos, en relación con el Decreto 82/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Cultura y Política Lingüística, y previo informe favorable de la Dirección de Administración Tributaria del Departamento de Hacienda y Economía,

EBAZTEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da Dopinaren aurkako borrokan eskuduntza duen Sailak, kirol-lehiaketetan eta jarduera fisikoari lotutako ekitaldietan egiten dituen dopinaren aurkako kontrolen zerbitzuen prezio publikoak finkatzea. Kontrol hauek hirugarrenek eskatutakoak izango dira eta Dopinaren Aurkako Euskal Agentziak (DAEA) urterako aurreikusita duen kontrol-programatik kanpo egongo dira.

El objeto de la presente Orden es fijar la cuantía de los precios públicos de los servicios para la realización de controles antidopaje en competiciones deportivas y eventos relacionados con la actividad física prestados por el Departamento competente en materia de Deporte a solicitud de terceros y fuera del programa anual de controles de dopaje previsto por la Agencia Vasca Antidopaje (AVA).

2. artikulua.– Dopin-kontrol zerbitzuen deskribapena.

Artículo 2.– Descripción de los servicios de control antidopaje.

Dopinaren aurkako kontrolek bi motako zerbitzu barnebiltzen dituzte:

Los controles antidopaje comportan dos tipos de servicios:

a) Gernu- edo odol-laginak jaso eta horiek laborategira bidaltzeko zerbitzua.

a) Servicio de recogida de muestras de orina o de sangre y su remisión al laboratorio.

b) Jasotako laginen analisi-zerbitzua.

b) Servicio de análisis de las muestras.

3. artikulua.– Arrakastarik gabeko kontrolak eta dopinaren aurkako misioak.

Artículo 3.– Controles fallidos y misiones antidopaje.

1.– Arrakastarik gabeko kontrola deritzo planifikatu edo aurreikusitako lehiaketaz kanpoko dopin-kontrol saioak ez burutzeari. Saioak ez dira burutuko, kirolaria edo kirolariak, haiek aurretik adierazitako kokalekuan ez daudelako.

1.– Se entiende por control fallido o intentado sin efecto, la actuación de asistencia a un control de dopaje fuera de competición, previsto o programado, que finalmente no se puede llevar a cabo por no estar presente(s) el/la o los/las deportistas en el lugar de localización que dispusiese la autoridad antidopaje.

2.– Dopinaren aurkako misioa esaten zaio dopinaren aurkako autoritateak programatu eta dopin-kontrolak burutzeko helburua duen ekintzari, bai kirol-lehiaketen esparruan baita lehiaketaz kanpoko kontroletan ere.

2.– Se considera que una misión antidopaje es la actuación programada por la autoridad de antidopaje para llevar a cabo controles de dopaje, bien en el curso de una competición deportiva, bien fuera de competición sobre un/a o varios/as deportistas.

4. artikulua.– Dopinaren aurkako kontrol motak eta prezioak.

Artículo 4.– Tipos y precios de los servicios de control antidopaje.

Dopinaren aurkako kontrolen zerbitzuak burutzeagatik ordaindu beharreko prezio publikoak eurotan (BEZa barne) ondorengoak izango dira:

Por los servicios de control antidopaje ofrecidos (IVA incluido), se abonarán las siguientes cantidades en euros:

1.– Laginak jaso eta laborategira bidaltzea.

1.– Recogida de muestras y remisión al laboratorio.

Jarraian adierazten diren prezioak alekakoak dira; hau dela eta, misio bakoitzean egiten den kontrol kopurua dagokion prezioaz biderkatuko da.

Los precios que se indican a continuación son precios unitarios y se multiplicarán por el número de muestras recogidas en la misma misión.

1.1.– Gernuaren dopin-kontrola.

1.1.– Control antidopaje de orina.

1.1.1.– Lagin bakarreko kontrola: 338,80 euro.

1.1.1.– Control con una muestra: 338,80 euros.

1.1.2.– Bi eta lau lagin arteko kontrola: 242,00 euro.

1.1.2.– Control con dos a cuatro muestras: 242,00 euros.

1.1.3.– Bost lagin edo gehiagoko kontrola: 211,75 euro.

1.1.3.– Control con cinco o más muestras: 211,75 euros.

1.1.4.– Arrakastarik gabeko kontrola: 290,40 euro.

1.1.4.– Control fallido: 290,40 euros.

1.2.– Odolaren dopin-kontrola.

1.2.– Control antidopaje de sangre.

1.2.1.– Burututako misio bakoitzeko: 363,00 euro.

1.2.1.– Por cada misión: 363,00 euros.

1.2.2.– Misioari metatu beharrekoa jasotako laginen arabera:

1.2.2.– A acumular al precio por misión:

1.2.2.1.– Bat eta bost lagin arteko kontrola: 60,50 euro.

1.2.2.1.– Control con una a cinco muestras: 60,50 euros.

1.2.2.2.– Sei eta hamaika lagin arteko kontrola: 54,45 euro.

1.2.2.2.– Control con seis a once muestras: 54,45 euros.

1.2.2.3.– Hamabi lagin edo gehiagoko kontrola: 48,40 euro.

1.2.2.3.– Control con doce o más muestras: 48,40 euros.

2.– Jasotako laginen analisia.

2.– Análisis de muestras recogidas.

2.1.– «A» laginaren analisia.

2.1.– Análisis de muestras A.

2.1.1.– Menu osoa (lehiaketetan), emaitzak 10 egunen buruan: 193,60 euro.

2.1.1.– Menú completo (en competición) resultados en 10 días: 193,60 euros.

2.1.2.– Zatikako menua (lehiaketaz kanpo), emaitzak 10 egunen buruan: 169,40 euro.

2.1.2.– Menú parcial (fuera de competición) resultados en 10 días: 169,40 euros.

2.1.3.– Eritropoyesi ESA estimulazio-agenteak (EPO eta antzekoak): 232,32 euro.

2.1.3.– Agentes estimulantes de la eritropoyesis ESA (EPO y análogos): 232,32 euros.

2.1.4.– Hazkundearen hormona askatzeko eragileak: 121,00 euro.

2.1.4.– Factores de liberación de hormona de crecimiento: 121,00 euros.

2.1.5.– GC/IRMS: 278,30 euro.

2.1.5.– GC/IRMS: 278,32 euros.

2.2.– Odol-gazura.

2.2.– Sangre-suero.

2.2.1.– ESA – gazura: 232,32 euro.

2.2.1.– ESAs – suero: 232,32 euros.

2.2.2.– Hazkundearen hormona (HH) – isoforma metodoa: 248,05 euro.

2.2.2.– Hormona de crecimiento (GH) – método isoformas: 248,05 euros.

2.2.3.– Hazkundearen hormona (HH) – biomarkatzaile metodoa: 248,05 euro.

2.2.3.– Hormona de crecimiento (GH) – método biomarcadores (cribado): 248,05 euros.

2.3.– Odol – odol orokorra.

2.3.– Sangre – sangre total.

2.3.1.– ESA plasma: 232,32 euro.

2.3.1.– ESAs – plasma: 232,32 euros.

2.3.2.– Hemoglobina sintetikoa (HBOC) (screening): 48,40 euro.

2.3.2.– Haemoglobin sintéticas (HBOCs) (screening): 48,40 euros.

2.3.3.– Antzeko odol-transfusioak (HBT): 269,83 euro.

2.3.3.– Transfusiones de sangre homólogas (HBT): 269,83 euros.

2.3.4.– Pasaporte biologikoa, hematologia-parametroak: 55,66 euro.

2.3.4.– Pasaporte biológico – parámetros hematológicos: 55,66 euros.

2.4.– B laginen analisiak.

2.4.– Análisis de muestras B.

2.4.1.– B analisiak sustantzia guztientzat ESA, IRMS, HH eta HBT izan ezik: 376,31 euro.

2.4.1.– Análisis B de todas las sustancias, excepto ESAs, IRMS, GH y HBT: 376,31 euros.

2.4.2.– B analisia, ESA, IRMS, HH eta HBT sustantzientzat: 732,05 euro.

2.4.2.– Análisis B de ESAs, IRMS, GH o HBT: 732,05 euros.

2.5.– Analisi-txostenak.

2.5.– Informes analíticos completos.

2.5.1.– Analisi-txosten orokorra (A edo B laginak): 278,30 euro.

2.5.1.– Informes analíticos completos (muestras A o B): 278,30 euros.

2.5.2.– Analisi-txosten laburtua odol-pasaporterako: 60,50 euro.

2.5.2.– Informes analíticos abreviados para pasaporte hematológico: 60,50 euros.

2.6.– Animalien analisiak.

2.6.– Análisis en animales.

2.6.1.– Animalia-laginen analisiak: 251,68 euro.

2.6.1.– Análisis de muestras de animales: 251,68 euros.

5. artikulua.– Obligazioduna eta ordainketa modua.

Artículo 5.– Obligados y forma de pago.

1.– Dopinaren aurkako zerbitzuak eskatzen dituztenak behartuak egongo dira Aginduan ezarritako prezio publikoen ordainketa burutzera.

1.– Las personas solicitantes de los servicios de control antidopaje serán las obligadas al pago del precio público establecido en la presente Orden.

2.– Zerbitzuaren ordainketa burutuko da eskaera egin aurretik.

2.– El pago se efectuará de manera anticipada al momento de la solicitud.

3.– Administrazioaren ordainketa eta kobrantza sistema orokorraren bitartez burutuko dira ordainketak, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren eta haren erakunde autonomoen erregistro eta ordainketa automatizatuentzat indarrean dagoen araudiaren arabera.

3.– Los pagos se realizarán conforme a la normativa vigente en cada momento en relación al registro y cobro automatizados de los ingresos de derecho público de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y de sus Organismos Autónomos a través del sistema integral de pagos y cobros de la Administración.

4.– Dopinaren Aurkako Euskal Agentziari zuzendutako eskaerarekin batera, ordainketa egin izanaren ziurtagiria aurkeztuko dute eskatzaileek.

4.– Junto con la solicitud dirigida a la Agencia Vasca Antidopaje las personas solicitantes deberán presentar la documentación acreditativa del pago del precio público.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.

La presente Orden entrará en vigor al día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko azaroaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de noviembre de 2019.

Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburua,

El Consejero de Cultura y Política Lingüística,

BINGEN ZUPIRIA GOROSTIDI.

BINGEN ZUPIRIA GOROSTIDI.


Azterketa dokumentala


Análisis documental