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Boletin Oficial del País Vasco

138. zk., 2019ko uztailaren 22a, astelehena

N.º 138, lunes 22 de julio de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

TURISMO, MERKATARITZA ETA KONTSUMO SAILA
DEPARTAMENTO DE TURISMO, COMERCIO Y CONSUMO
3551
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EBAZPENA, 2019ko uztailaren 5ekoa, Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuaren zuzendariarena, zeinaren bidez Euskadiko 2019ko Kontsumo Sariak emateko deialdia eta oinarri arautzaileak onartzen baitira.

RESOLUCIÓN de 5 de julio de 2019, de la Directora de Kontsumobide-Instituto Vasco de Consumo, por la que se convocan y regulan los premios de consumo en Euskadi 2019.

Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Estatutuaren abenduaren 22ko 6/2003 Legeak helburutzat du kontsumitzaileen eta erabiltzaileen eskubideak babestea, aldeztea eta sustatzea Euskal Autonomia Erkidegoan, eta II. tituluan jasotzen ditu haien eskubideak.

La Ley 6/2003, de 22 de diciembre, de Estatuto de las Personas Consumidoras y Usuarias, tiene por objeto la protección, defensa y promoción de los derechos de las personas consumidoras de Euskadi y recoge en el Titulo II los derechos de las mismas.

Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua 9/2007 Legearen bidez sortu zen, eta beraren helburua da Eusko Jaurlaritzak kontsumitzaileen defentsa eta babesari buruz dituen politikak planifikatzea, bultzatzea eta gauzatzea.

Por Ley 9/2007 se crea Kontsumobide-Instituto Vasco de Consumo que tiene por objetivo el definir, planificar, impulsar y ejecutar las políticas del Gobierno Vasco en materia de defensa y protección de las personas consumidoras.

Kontsumobideri eginkizun hauek ezarri zaizkio, besteak beste:

Entre las funciones encomendadas a Kontsumobide se encuentran las siguientes:

– Kontsumitzaileak aldezteko eta babesteko elkarteen eta erakundeen garapena indartzea eta sustatzea.

– Potenciar y fomentar el desarrollo de las asociaciones y entidades de defensa y protección de las personas consumidoras.

– Produktu ekologikoen kontsumoa sustatzea.

– Fomentar el consumo de productos ecológicos.

– Lankidetza-itunak eta -akordioak sinatzea enpresen eta profesionalen elkarteekin.

– Firmar acuerdos y convenios de colaboración con las organizaciones empresariales y profesionales.

– Kontsumoaren arloan eskumenak erabiltzen dituzten udal-administrazioekin lankidetzan aritzea.

– Cooperar con las administraciones locales que ejerzan competencias en materia de consumo.

– Arduraz kontsumitzeko ohiturei buruzko hezkuntza sustatzea.

– Promover la educación en hábitos de consumo responsable.

Kontuan izanik asko direla kontsumitzaileen eskubideen arloan lanean ari diren entitate eta erakundeak, Kontsumobiderentzat interes handikoa da kontsumo-agente guztiek eta kontsumoari lotutako erakundeek –eta bereziki kontsumitzaileei informazioa emateko udal-bulegoek– kontsumitzaile arduratsuak lortzeko eta dagozkien eskubideak aldezteko azken helburuari begira egin duten edo egiten diharduten ahalegina saritzea.

Teniendo en cuenta que son numerosas las entidades, organismos, instituciones, que están trabajando en el ámbito de los derechos de las personas consumidoras, es de gran interés para Kontsumobide premiar el esfuerzo que todos los agentes de consumo y entidades vinculadas al mismo desarrollan o han desarrollado con el fin último de conseguir personas consumidoras responsables y defender los derechos que les asisten, con especial incidencia en la actuación realizada por las oficinas municipales de información a la persona consumidora.

Halaber, garrantzitsua da kontsumitzaile arduratsuak eta ondo informatuak izateko helburua lortzeko hedabideek egiten duten lana aitortzea. Ezinbestekoak dira kontsumitzaileen eskubideen alde informazioa eta berri interesgarriak eman eta zabaltzeko.

Asimismo, es importante reconocer la labor que realizan los medios de comunicación para conseguir el objetivo de tener personas consumidoras responsables e informadas. Son un elemento de vital importancia para transmitir y difundir informaciones y noticias de interés en favor de los derechos de las personas consumidoras.

Bestalde, beharrezkoa da kontsumo arduratsua sustatzera bideratutako enpresa-jardunbide egokiak izateko ekimenak abian jartzearen garrantzia balioestea.

Por otra parte, también es preciso valorar la puesta en marcha de iniciativas de buenas prácticas empresariales dirigidas a fomentar un consumo responsable.

Beraz, ebazpen honen xedea da kontsumitzaileen eskubideen alde egiten den lana saritzea, eskubideok zabaltzea eta sustatzea, eta kontsumo arduratsua sustatzea hainbat arlotan.

Es por tanto la finalidad de la presente Resolución el premiar la labor que se hace para defender los derechos de las personas consumidoras, difundir y promocionar los mismos y fomentar un consumo responsable desde diferentes ámbitos.

Horrenbestez, honako hau

Y, en virtud de ello,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskadiko 2019ko Kontsumo Sariak emateko deialdia eta oinarri arautzaileak onartzea, eranskinean jasota dauden baldintzetan.

Artículo único.– Aprobar, en los términos que se recogen en el anexo, las bases reguladoras y la convocatoria para la concesión de los Premios de Consumo en Euskadi 2019.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Resolución surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek ez dio amaiera ematen administrazio-bideari, eta beronen aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal zaio Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Contra la presente Resolución, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada, ante la Consejera de Turismo, Comercio y Consumo, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko uztailaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de julio de 2019.

Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuaren zuzendaria,

La Directora de Kontsumobide-Instituto Vasco de Consumo,

NORA ABETE GARCÍA.

NORA ABETE GARCÍa.

I. ERANSKINA
ANEXO I
2019. URTEKO KONTSUMO-SARIAK EMATEKO DEIALDIAREN OINARRI ARAUTZAILEAK
BASES REGULADORAS DE LA CONVOCATORIA PARA LA CONCESION DE LOS PREMIOS DE CONSUMO EN EUSKADI 2019

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

1.– Ebazpen honen xedea da Euskadiko Kontsumo Sariak emateko deialdia egitea eta oinarriak arautzea. Sari horien bitartez, egindako lana aitortu nahi zaie kontsumo arduratsuarekin lotutako erakunde, hedabide eta kontsumo-agente guztiei, denak ahalegintzen baitira, bakoitza bere jarduera-arloan, Euskal Autonomia Erkidegoan kontsumitzaile arduratsuak eta horien eskubideen defentsa ona modu eraginkorrean lortzen.

1.– Es objeto de la presente Resolución convocar y regular la concesión de los Premios de Consumo en Euskadi, reconociendo el esfuerzo que todos los agentes de consumo, medios de comunicación y empresas realizan, desde sus ámbitos de actuación, para conseguir de manera eficiente personas consumidoras responsables en el País Vasco y una buena defensa de sus derechos.

2. artikulua.– Sarien kategoriak.

Artículo 2.– Categorías de los premios.

Hiru sari arautuko ditu ebazpen honek, eta honako kategoria edo jarduketa-eremu hauetako bati egokituko zaio horietako bakoitza:

Los premios regulados por esta Resolución serán tres y cada uno se corresponderá con cada una de las siguientes categorías o ámbitos de actuación:

1.– Kontsumitzaileen babes handiagoa eta kontsumitzaile arduratsuak izateko prestakuntza lortzearen aldeko jarduketak.

1.– Actuaciones en favor de lograr una mayor protección de la persona consumidora y su formación como persona consumidora responsable.

2.– Kontsumitzaileen eskubideak babesteko informazio- edo hedapen-ekintzak.

2.– Acciones informativas y/o divulgativas en defensa de los derechos de las personas consumidoras.

3.– Kontsumo arduratsuaren aldeko enpresa-jardunbide egokiak.

3.– Buenas prácticas empresariales en favor de un consumo responsable.

3. artikulua.– Pertsona eta erakunde onuradunak.

Artículo 3.– Personas y entidades beneficiarias.

1.– Hauek izan daitezke agindu honen bidez onartutako deialdiko sarien onuradun:

1.– Podrán ser beneficiarias de los premios convocados por la presente Orden:

a) 1. kategorian: kontsumitzaileei informazioa emateko udal-bulegoak eta kontsumitzaileei laguntza eta babesa ematen ibilbide luzea egin duten beste erakunde batzuk.

a) Para la categoría 1: Oficinas Municipales de Información al Consumidor y otras entidades con amplia trayectoria en la defensa y protección de las personas consumidoras.

b) 2. kategorian: hedabideak eta kontsumitzaileak sentsibilizatzeko informazio-ekintzak burutzen edo saioak ematen dituzten beste erakunde batzuk.

b) Para la categoría 2: medios de comunicación y otras entidades que realicen acciones informativas y/u ofrezcan espacios dirigidos a la sensibilización de las personas consumidoras.

c) 3. kategorian: kontsumo arduratsua lortzera eta sustatzera bideratutako jardunbide egokiak garatzen dituzten enpresak.

c) Para la categoría 3: empresas que desarrollen «Buenas prácticas empresariales» dirigidas al lograr y fomentar un consumo responsable.

4. artikulua.– Hautagaiak proposatzea eta aurkeztea.

Artículo 4.– Propuesta y presentación de las candidaturas.

1.– Hautagai izan nahi duen erakundeak berak egin dezake hautagaitzaren proposamena, bai eta, balizko hautagairen batek egindako lanaren edo jardueraren berri izanik, hura proposatzea egokitzat jotzen duen edonork ere. Kontsumobidek hautagaitza aurkeztu ahal izango du egokitzat jotzen duen hautagaiaren alde, baldin eta hautagai horrek parte hartu ahal izateko beharrezkoak diren baldintzak betetzen baditu.

1.– La propuesta de candidaturas para la concesión de los premios podrá efectuarse por la propia entidad o por quien, teniendo conocimiento del trabajo o actividad realizada por alguna posible candidatura, así lo estime oportuno. A tal efecto, Kontsumobide podrá presentar candidatura a favor de quien estime pertinente, siempre y cuando en la misma concurran las condiciones necesarias para su posible participación.

Nolanahi ere, hautagaitza bat aurkeztu ahal izateko, proposatutako erakundeak ados dagoela adierazi beharko du aldez aurretik.

En cualquier caso, las candidaturas presentadas deberán contar con la conformidad previa y expresa de la entidad propuesta.

2.– Eskabideak aurkezteko epea ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko da, eta 2019ko irailaren 20an amaitu.

2.– El plazo de presentación de solicitudes se iniciará el día siguiente a la publicación de la presente Resolución en el BOPV y finalizará el 20 de septiembre de 2019.

3.– Eskaerak bide elektronikotik aurkeztu beharko dira, kontsumoaren arloan eskumena duen organoaren egoitza elektronikoan:

3.– Las solicitudes se deberán presentar por medios electrónicos accediendo a la sede electrónica del órgano competente en materia de Consumo, en la dirección:

http://www.euskadi.eus/saria_lehiaketa/2019/2019-kontsumo-sariak/9/web01-tramite/eu

http://www.euskadi.eus/premio_concurso/2019/premios-consumo-euskadi-2019/web01-tramite/es

4.– Eskaeran adieraziko da zein kategoriatara aurkezten den hautagaitza, baina aukera hori ez da loteslea izango epaimahaiarentzat eta beste kategoria batera atxiki ahal izango du hautagaitza, haren ezaugarriak ikusita egokitzat jotzen badu.

4.– En la solicitud se indicará la categoría a la que se presenta, si bien dicha elección no es vinculante para el jurado, quien podrá adscribir la candidatura a otra categoría distinta a la señalada si las características de la misma lo hacen oportuno.

5.– Eskaera aurkeztu osteko izapideak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan egingo dira:

5.– Los trámites posteriores a la solicitud se realizan a través de la Sede Electrónica del Gobierno Vasco:

https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

https://www.euskadi.eus/micarpeta

6.– Eskaerak aurkezteak esan nahi du espresuki eta formalki onartzen direla deialdi honetako oinarriak.

6.– La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

5. artikulua.– Eskaeren edukia eta aurkeztu beharreko beste agiri batzuk.

Artículo 5.– Contenido de las solicitudes y otra documentación a presentar.

1.– Eskaeran, erakunde eskatzailearen identifikazio-datuez gainera, honako hauek jasoko dira: aurkeztutako hautagaitzaren datuak, aukeratu den kategoria, eta eskaera aztertzeko eta ebaluatzeko beharrezkoa den informazioa.

1.– La solicitud contendrá, además de los datos de identificación de la entidad solicitante, los datos de la candidatura presentada, categoría a la que se opta y la información necesaria para su análisis y evaluación.

2.– Eskaerarekin batera azalpen-memoria aurkeztuko da; bertan jasoko dira, behar bezala arrazoituta, saritzekoak diren merezimenduak. Gainera, memorian dagoen informazioa egiaztatzeko beharrezkoak diren agiriak edota epaimahaiak balioetsi beharrekotzat jotzen direnak erantsiko dira.

2.– Junto a la solicitud, se acompañará una memoria explicativa donde consten, razonada y suficientemente, los méritos por los que se considera optar a la distinción, y cualesquiera otros documentos necesarios para acreditar la veracidad de la información contenida en la memoria o se considere que deban ser valorados por el jurado para la obtención del premio.

3.– Eskaera ez bada osorik betetzen, edo harekin batera ez bada aurreko puntuan adierazitako dokumentazioa aurkezten, Kontsumobidek erakunde eskatzaileari 10 eguneko epea emango dio errorea konpontzeko edo behar diren dokumentuak aurkezteko, eta adieraziko dio hori egin ezean eskaeran atzera egin duela ulertuko dela.

3.– Si la solicitud no viniera cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación relacionada en el punto anterior, Kontsumobide requerirá a la entidad solicitante para que, en un plazo de 10 días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición.

6. artikulua.– Hautagaitzak aztertu eta ebaluatzea.

Artículo 6.– Análisis y Evaluación de las candidaturas.

1.– Epean aurkeztutako hautagaitzak aztertu eta ebaluatuko dira, eta eskatutako baldintzak betetzen dituztela egiaztatu. Hautagaitza ondo ulertu eta ebaluatzeko beharrezkotzat jotzen diren agiriak edo informazio osagarria eskatu ahalko zaizkio erakunde eskatzaileari, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak xedatutakoarekin bat etorriz.

1.– Se realizará el análisis y evaluación de las candidaturas presentadas en plazo, comprobando el cumplimiento de los requisitos exigidos, pudiendo requerir a la entidad solicitante cuanta documentación y/o información complementaria considere necesaria para la adecuada comprensión y evaluación de cada una de ellas, de conformidad con lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

7. artikulua.– Epaimahaia.

Artículo 7.– Jurado.

1.– Aurkezten diren hautagaitzak balioesteko epaimahaia eratuko da, honela osatuta:

1.– Para valorar las candidaturas presentadas se constituirá un jurado compuesto por:

Epaimahaiburua:

Presidencia:

– Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburua.

– Consejera de Turismo, Comercio y Consumo.

Epaimahaikideak:

Vocales:

– Kontsumobideko zuzendaria.

– Directora de Kontsumobide.

– Eudel Euskadiko Udalen Elkartearen ordezkari bat.

– Una persona representante de la Asociación de Municipios Vascos, Eudel.

– Euskadiko kontsumitzaile-elkarteen ordezkari bat.

– Una persona representante de las Asociaciones de personas consumidoras de Euskadi.

– Kontsumobideko Erreklamazioetarako, Bitartekaritzarako eta Arbitrajerako Unitatearen arduraduna; hark beteko ditu idazkari teknikoaren eginkizunak.

– La persona que ocupe la jefatura de la unidad de Reclamaciones, Mediación y Arbitraje en Kontsumobide que, además, realizará las funciones de secretaría técnica.

2.– Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak arautuko ditu epaimahaiak gauzatzen dituen jarduketak eta mahaikideen abstentzio- eta errekusazio-araudia.

2.– Las actuaciones que realice el jurado y el régimen de abstención y recusación de sus miembros se regirán por la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

8. artikulua.– Esleitzeko irizpideak.

Artículo 8.– Criterios de adjudicación.

Sariak emateko proposamena egiteko xedez, kategoria bakoitzerako balorazio-irizpide espezifikoak hartuko ditu kontuan epaimahaiak.

Al objeto de elaborar la propuesta de concesión, el jurado tendrá en cuenta criterios de valoración específicos para cada una de las categorías.

1. kategoria.– Kontsumitzaileen babes handiagoa eta kontsumitzaile arduratsuak izateko prestakuntza lortzearen aldeko jarduketak.

Categoría 1.– Actuaciones en favor de lograr una mayor protección de la persona consumidora y su formación como persona consumidora responsable.

Irizpide hauen arabera balioetsiko dira hautagaitzak:

Se valorarán las candidaturas según los siguientes criterios:

– Euskal Autonomia Erkidegoan kontsumitzaile arduratsuak lortzen laguntzeko egindako ekarpena aitortzea.

– Reconocer su aportación para la contribución de personas consumidoras responsables en el País Vasco.

– Kontsumitzaileen eskubideak defendatzen egindako lana aitortzea.

– Reconocer su actividad en la defensa de los derechos de las personas consumidoras.

– Ardura eta profesionaltasun handiz egindako ibilbidea aitortzea.

– Reconocer su trayectoria como ejemplo de dedicación y profesionalidad.

2. kategoria.– Kontsumitzaileen eskubideen defentsan egindako informazio-emanaldiak.

Categoría 2.– Espacios informativos en defensa de los derechos de las personas consumidoras.

Irizpide hauen arabera balioetsiko dira hautagaitzak:

Se valorarán las candidaturas según los siguientes criterios:

– Jarduketa-eremua eta zeini zuzentzen zaien aitortzea.

– Reconocer su ámbito de actuación y población a la que se dirige.

– Kontsumitzaileen eskubideak hedatzeko egindako ibilbidea aitortzea.

– Reconocer su trayectoria en la difusión de los derechos de las personas consumidoras.

3. kategoria.– Kontsumo arduratsuaren aldeko enpresa-jardunbide egokiak.

Categoría 3.– Buenas prácticas empresariales en favor de un consumo responsable.

Irizpide hauen arabera balioetsiko dira hautagaitzak:

Se valorarán las candidaturas según los siguientes criterios:

– Kontsumitzaileen artean kontsumo arduratsua sustatzeko burututako ekintzak edo proiektuak.

– Acciones y/o proyectos realizados con el objetivo de promover un consumo responsable por parte de las personas consumidoras.

– Enpresa-praktika berritzaileak burutzea.

– Carácter innovador de las prácticas empresariales realizadas.

9. artikulua.– Sarien epaitza eta ebazpena.

Artículo 9.– Fallo de los Premios y Resolución.

1.– Epaimahaiak sariak emateko proposamena egingo du, eta proposamen horretan, hartutako erabakia justifikatzeko arrazoiak agertuko ditu.

1.– El jurado formulará una propuesta de concesión de los premios, en la que expresará las razones que justifiquen el acuerdo adoptado.

2.– Epaimahaiaren proposamena ikusirik, Kontsumobideko zuzendariak hilabeteko epean ebatziko du, hautagaitzak aurkezteko epea amaitzen denetik aurrera, eta ebazpena EHAAn argitaratuko da.

2.– Una vez vista la propuesta del jurado, la Directora de Kontsumobide resolverá en el plazo máximo de un mes desde la finalización del plazo de presentación de candidaturas y se publicará en el BOPV.

3.– Sariren bati buruzko epaitza eman gabe utzi ahal izango da epaimahaien iritziz proposatutako hautagaitza bakar batek ere ez baditu betetzen ebazpen honetan ezarritako baldintzak.

3.– El fallo de alguno de los premios podrá declararse desierto por el jurado cuando se estime que ninguna de las candidaturas propuestas reúne los requisitos establecidos en la presente Resolución.

4.– Salbuespen gisa, eta epaimahaiburuak proposatuta, aipamen berezia eman ahalko zaio epaimahaiaren saririk eskuratu ez duen baina kontsumitzaileen eskubideen babesaren sektoreari egiten dion ekarpen handiagatik nabarmendu behar den hautagaiari, bai arrazoi orokorrengatik bai epaimahaiak balioetsitako beste arrazoi batzuengatik.

4.– Con carácter extraordinario y a propuesta de la presidenta del jurado, podrá otorgarse una mención especial a aquella candidatura presentada que, sin obtener premio y a juicio del jurado, deba ser distinguida por su importante contribución al sector de la protección de los derechos de las personas consumidoras con carácter general o por otros motivos que sean valorados por el mismo.

10. artikulua.– Aintzatespen publikoa.

Artículo 10.– Reconocimiento público.

Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuak berariaz egingo duen deialdiaren bitartez gauzatuko da aintzatespen publikoaren ekitaldia.

El acto de reconocimiento público será convocado al efecto por la Consejera de Turismo Comercio y Consumo.

11. artikulua.– Datu pertsonalak.

Artículo 11.– Datos de carácter personal.

Deialdiak izapidetzean pertsona fisikoei hartzen zaizkien datu pertsonalak Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduaren arabera erabiliko dira. Erregelamendu horrek pertsona fisikoen babesa arautzen du, datu pertsonalen tratamenduari eta zirkulazio askeari dagokienez, eta indarrik gabe uzten du 95/46/EE Zuzentaraua (Datuen Babesari buruzko Erregelamendu Orokorra), eta, berari jarraituz, datuak «Euskadiko Kontsumo Sariak» fitxategian sartzeko erabiliko dira, zeinaren helburua izango baita sari hauen deialdiak kudeatzea, eta deialdietan parte hartzen duten pertsonei deialdien nondik norakoaren berri emateko ere erabiliko dira. Parte-hartzaileek baimena izango dute datu horiek argitaratzeko, betiere sari hauen bitartez lortu nahi diren helburuetarako. Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutua da fitxategi horren arduraduna. Datuak eskuratu, zuzendu, deuseztatu eta horien aurka egiteko eskubideak Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuan baliatu ahal izango dira, helbide honetan: Santiago 11, 1-01002 Vitoria-Gasteiz.

Los datos personales recogidos en la tramitación de las convocatorias de las personas físicas serán tratados de acuerdo con el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE (Reglamento general de protección de datos) y de cuerdo a dicho Reglamento, solamente serán utilizados para ser incluidos en el fichero «Premios de Consumo en Euskadi» cuyo objeto será gestionar las convocatorias de los presentes premios, así como para informar a las personas concurrentes a las mismas de su desarrollo y se autoriza su publicación por los y las participantes para los fines perseguidos por los presentes premios. El responsable de este fichero es Kontsumobide-Instituto Vasco de Consumo. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante Kontsumobide-Instituto Vasco de Consumo, en la calle Santiago 11, 1-01002 Vitoria-Gasteiz.


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