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Boletin Oficial del País Vasco

137. zk., 2019ko uztailaren 19a, ostirala

N.º 137, viernes 19 de julio de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
3528
3528

EBAZPENA, 2019ko uztailaren 8koa, Trafikoko zuzendariarena, Euskal Autonomia Erkidegoko bide-sarean zinemometroak zein irudiak grabatzeko eta erreproduzitzeko beste zenbait dispositibo osagarri instalatzea eta erabiltzea baimentzen duena, trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplina helburu.

RESOLUCIÓN de 8 de julio de 2019, de la Directora de Tráfico, por la que se autoriza la instalación y uso de dispositivos de captación y reproducción de imágenes complementarios de cinemómetros destinados al control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico, en la red viaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

A-15 autobideko San Lorentzo tunelean, Donostiarako noranzkoan doan hodiaren estaldura indartzeko eta hodia egokitzeko obrak egingo direnez, obrek irauten duten bitartean, hodia itxita egongo da eta ezin izango da hortik zirkulatu; Iruñarako noranzkoan doan hodiak, ordea, bi norabideetako zirkulazioa izango du.

A consecuencia de la ejecución de las obras de refuerzo del revestimiento y adecuación del tubo sentido San Sebastián del túnel de San Lorenzo de la autopista A-15, este será cerrado totalmente al tráfico mientras duren las obras y el tubo sentido Pamplona tendrá tráfico bidireccional.

Obra horiek 2018. urtean Iruñarako noranzkoan doan hodian egin zirenean, bide-segurtasuneko neurri osagarri gisa, zinemometroak zein irudiak grabatzeko eta erreproduzitzeko beste zenbait dispositibo osagarri instalatzea eta erabiltzea erabaki zen, trafikoaren kontrolerako, erregulaziorako, zaintzarako eta diziplinarako.

Durante el desarrollo de las obras citadas que se desarrollaron el año 2018 en el tubo dirección Pamplona, como medida complementaria de seguridad vial se acordó la instalación y uso de dispositivos de captación y reproducción de imágenes complementarios de cinemómetros destinados al control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico.

Gainera, zinemometroa, abiadura kontrolatzeko sistema denez, istripu tasa murrizten laguntzen duten faktoreetako bat da.

Además, el cinemómetro, como sistema de control de velocidad, es uno de los factores que colaboran en la disminución de la accidentalidad.

Azaldutako guztia kontuan hartuta, nahitaezkotzat jotzen da kilometro-puntu hauetan radar bat instalatzea:

Las anteriores circunstancias hacen que se considere necesario la instalación de un radar, en los siguientes puntos kilométricos:

A-15 145,575 k.p. (Iruñarako norabidea), zirkulazio motelerako erreiaren alboan.

A-15 p.k. 145,575 (dirección Pamplona); lateral del carril lento.

A-15 144,745 k.p. (Donostiarako norabidean); zirkulazio lasterrerako erreiaren alboan.

A-15 p.k. 144,745 (dirección San Sebastián); lateral del carril rápido.

Aldi baterako neurria izango da, ez iraunkorra, eta obra horiek irauten duten bitartean mantenduko da.

Se trata de una medida temporal, no permanente, que se mantendrá durante toda la ejecución de las obras mencionadas.

Hori guztia dela eta, alde batetik Euskal Herriko Poliziak toki publikoetan bideokamerak erabiltzeko baimena eman eta haien erabileraren erregimena (abuztuaren 4ko 4/1997 Lege Organikoan araututa) garatzen duen uztailaren 21eko 168/1998 Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarriak ezarritakoaren arabera; eta bestetik, Segurtasun Sailaren egitura organiko eta funtzionalari buruzko apirilaren 11ko 87/2017 Dekretuaren 17.3 artikuluak Trafiko Zuzendaritzari ematen dizkion eskumenak erabiliz, hauxe

Por todo lo expuesto, en virtud de lo establecido en la Disposición Adicional Tercera del Decreto 168/1998, de 21 de julio, por el que se desarrolla el régimen de autorización y utilización de videocámaras por la Policía del País Vasco en lugares públicos, según recoge la Ley Orgánica 4/1997, de 4 de agosto, y en el ejercicio de las funciones que atribuye a la Dirección de Tráfico el artículo 17.3 del Decreto 83/2017, de 11 de abril, por el que se establece al estructura orgánica y funcional del Departamento de Seguridad,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Trafikoaren kontrola, erregulazioa, zaintza eta diziplina helburu, zinemometroak eta irudiak grabatzeko eta erreproduzitzeko beste dispositibo osagarri batzuk instalatzea eta erabiltzea baimentzea, bide eta kilometro-puntu hauetan ezarriko diren 2 kabinatan:

Primero.– Autorizar la instalación y uso de dispositivos de captación y reproducción de imágenes complementarios de cinemómetros destinados al control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en 2 cabinas situados en las vías y puntos kilométricos siguientes:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Bigarrena.– Abiadura kontrolatuko den kilometro-puntuetan herritarrei horretarako egokiak diren seinale informatiboen bidez ohartaraziko zaie zinemometroak daudela.

Segundo.– En los puntos kilométricos sometidos a control de velocidad, se informará al público de la existencia de cinemómetros por medio señales informativas adecuadas a tal fin.

Hirugarrena.– Grabazioetan jasotako ekintzetatik bide-segurtasunaren arloko arau-hauste administratiboren bat egin dela ondorioztatzen bada, grabazioak arau-hauste horiei dagozkien zehapen-prozedurak tramitatzeko eta ebazteko eskumena duten organoetara helaraziko dira. Grabazioetan jasotako ekintzetatik ez-zilegi penalen bat egin dela ondorioztatzen bada, grabazio horiek eskumena duen agintaritza judizialera bidaliko dira.

Tercero.– Las grabaciones que capten hechos que pudieran ser constitutivos de una infracción administrativa contra la normativa de seguridad vial se remitirán a los órganos competentes para tramitar y resolver los procedimientos sancionadores que correspondan. Si la grabación captara hechos que pudieran ser constitutivos de ilícito penal se remitirán dichas grabaciones a la autoridad judicial competente.

Laugarrena.– Grabazioetan jasotako ekintzetatik bide-segurtasunaren arloko arau-hauste administratiboren bat egin dela ondorioztatzen bada, grabazioak Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoko Datu Pertsonalen Tratamendurako Jardueren Erregistroaren parte izango dira, eta datuetara sartzeko eta datuak zuzentzeko eta deuseztatzeko eskubideak, datuen eramangarritasunaren gaineko eskubidea eta datuen tratamendua mugatzeko eta horri aurka egiteko eskubideak Trafiko Zuzendaritzaren aurrean erabili ahal izango dira.

Cuarto.– Las grabaciones que capten hechos que pudieran ser constitutivos de una infracción administrativa contra la normativa de seguridad vial formarán parte del Registro de Actividades de Tratamiento de Datos Personales de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, pudiéndose ejercitar los derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de datos, de limitación y oposición a su tratamiento ante la Dirección de Tráfico.

Bosgarrena.– Ebazpen hau Bideozaintza eta Askatasunen Batzordeari jakinarazi behar zaio, Euskal Herriko Poliziak toki publikoetan bideokamerak erabiltzeko baimena eman eta haien erabileraren erregimena garatzen duen uztailaren 21eko 168/1998 Dekretuaren Hirugarren Xedapen Gehigarriak bere laugarren ataleko bigarren paragrafoan ezarritakoa betetzeko.

Quinto.– Notifíquese esta Resolución a la Comisión de Videovigilancia y Libertades, de conformidad con lo dispuesto en el párrafo segundo del apartado cuarto de la Disposición Adicional Tercera del Decreto 168/1998, de 21 de julio, por el que se desarrolla el régimen de autorización y utilización de videocámaras por la Policía del País Vasco en lugares públicos.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko uztailaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de julio de 2019.

Trafikoko zuzendaria,

La Directora de Tráfico,

SONIA DÍAZ DE CORCUERA RUIZ DE OÑA.

SONIA DÍAZ DE CORCUERA RUIZ DE OÑA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental