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Boletin Oficial del País Vasco

71. zk., 2019ko apirilaren 11, osteguna

N.º 71, jueves 11 de abril de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
1847
1847

EBAZPENA, 2019ko martxoaren 6koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez Lekeitioko SAPUR 5eko F lurzatiaren ingurumen-txosten estrategikoa eta plan bereziaren irismen-dokumentua egiten baitira.

RESOLUCIÓN de 6 de marzo de 2019, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula el informe ambiental estratégico y el documento de alcance del Plan Especial de la parcela F del SAPUR 5 en Lekeitio.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2018ko abenduaren 3an, Lekeitioko Udalak SAPUR 5eko F lurzatirako Lekeitioko Plan Bereziaren (aurrerantzean, Plana) ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura hasteko eskaera egin zion ingurumen-organoari, ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoaren arabera. Eskaerarekin batera, zenbait agiri aurkeztu ziren, hala nola Planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategikoa, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 16. eta 29. artikuluetan xedatutako edukia zuena.

Con fecha de 3 de diciembre de 2018, el Ayuntamiento de Lekeitio completó ante el órgano ambiental la solicitud para el inicio de la tramitación del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del Plan Especial de la parcela F del SAPUR 5 en Lekeitio, en adelante el Plan, en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental. La solicitud se acompañó de diversos documentos entre los cuales se encontraba el borrador del Plan y de un documento ambiental estratégico con el contenido establecido en los artículos 16 y 29 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritakoa aplikatuz, 2018ko abenduaren 19an Eusko Jaurlaritzaren Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak Planaren eraginpeko administrazio publikoei eta interesdunei kontsulta egiteko izapideak abiarazi zituen, egoki iritzitako oharrak egin zitzaten, oinarritzat har bailitezke ingurumen-txosten estrategikoa formulatzeko eta, behar izanez gero, ingurumen-inpaktu estrategiko arruntaren ebaluazioa egiteko. Ohar horiek aintzat hartuko dira zehazteko nolako helmena, xehetasun-maila eta zehaztasuna izan behar dituen ingurumen-azterketa estrategikoak. Zehazki, honako hauei egin zitzaien kontsulta: Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritzari, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritzari (Bizkaiko bulegoa) eta Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritzari; Bizkaiko Foru Aldundiko Kulturako eta Ingurumeneko zuzendaritzei; Ihoberi, Bizkaiko Ekologistak Martxan elkarteari eta Eguzkizaleak elkarteari.

En aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha 19 de diciembre de 2018 la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco inició el trámite de consultas a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas, solicitando enviasen las observaciones que considerasen oportunas y que pudieran servir de base para la formulación del informe ambiental estratégico correspondiente y, en el caso que se considerase necesaria una evaluación de impacto ambiental estratégica ordinaria, opinión en orden a determinar la amplitud, nivel de detalle y grado de especificación que debería tener el estudio ambiental estratégico correspondiente. En concreto se consultó a la Dirección de Patrimonio Cultural, a la Dirección de Salud Pública y Adicciones (oficina de Bizkaia) y a la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático, todas ellas del Gobierno Vasco, a la Dirección General de Cultura y a la Dirección de Medio Ambiente, ambas de la Diputación Foral de Bizkaia, a IHOBE, a Ekologistak Martxan Bizkaia y a Eguzki Recreativa «Eguzkizaleak».

Halaber, espedientean jasota dagoen dokumentazioa eskuragarri egon zen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean, interesdunek egoki iritzitako ingurumen-arloko oharrak egin zitzaten.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerase oportunas.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritako epea amaituta, Bizkaiko Foru Aldundiaren Kultura Ondarearen, Eusko Jaurlaritzaren Kultura Ondare eta Klima Aldaketa Zerbitzuaren eta Ihoberen erantzunak jaso dira.

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se han recibido respuestas del Servicio de Patrimonio Cultural de la Diputación Foral de Bizkaia, de Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático del Gobierno Vasco y de Ihobe.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua da ingurumenean ondorio adierazgarriak izan ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea. Eta, horrenbestez, ingurumenaren babes-maila handia bermatzen du lege horrek, garapen jasangarria sustatzea helburu hartuta.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela ingurumenaren gaineko eraginen analisia, betiere, aukerarik egokienak hautatzeko asmoz, eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Plana abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.2 artikuluan jasotako kasuetan sartzen da; bertan aurreikusten da zein diren ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren plan eta programak, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoan ezarritakoaren arabera, edo plan edo programen gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, haiek ingurumenerako eragin nabarmenak ekar litzaketelako. Ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egiteko prozedura 29. artikulutik 32. artikulura bitartean arautzen da, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera.

El Plan se encuentra entre los supuestos del artículo 6.2 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, donde se establecen los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente y, en su caso, proponer el contenido del documento de alcance. El procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada se regula en los artículos 29 a 32, de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo V de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Dokumentazio teknikoa eta Planaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak aztertuta, eta ikusirik hasierako dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak –eskumena duen organoa baita otsailaren 27ko 3/1998 Legearen eta Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuaren arabera– ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du. Txostenak Planaren proposamenean ingurumen-arloko alderdiak sartzearen alde egiten du, eta Plana aplikatzearen ondorio adierazgarrien gaineko iritzia ematen du, baita ingurumen-ondorioetarako soilik sartu behar diren azken zehaztapenen inguruan ere.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental del Plan y, a la vista de que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Xedapen hauek guztiak aztertu dira: 3/1998 Lege Orokorra, otsailaren 27koa, Euskal Herriko Ingurugiroa Babestekoa; 21/2013 Legea, abenduaren 9koa, Ingurumen-ebaluazioari buruzkoa; 77/2017 Dekretua, apirilaren 11koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena; 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena; 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoko Araubide Juridikoarena, eta aplikatzekoak diren gainerako arauak. Horrenbestez, honako hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Lekeitioko SAPUR 5eko F lurzatiaren Plan Bereziari buruzko ingurumen-txosten estrategikoa eratzea. Honako eduki hau jaso du:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico del Plan Especial de la parcela F del SAPUR 5 en Lekeitio, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren deskribapena: Helburuak eta jarduketak.

A) Descripción del Plan: Objetivos y actuaciones.

Plan Bereziak –Eusko Jaurlaritzako Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailak sustatua berau– zuzkidura-ekipamenduko erabilerara bideratzen du Lekeitioko SAPUR 5eko F lurzatia, eta, horrekin batera, eremuaren ordenamendu xehatua zehazten du.

El Plan Especial, promovido por el Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda del Gobierno Vasco, destina a uso de equipamiento dotacional la parcela F del SAPUR 5 de Lekeitio y define la ordenación pormenorizada del ámbito.

Urtarrilaren 28ko 32/1999 Foru Arauaren bitartez onartutako indarreko Plan Partzialaren arabera, lurzati hori irakaskuntza-ekipamendura (2 solairu sestra gainean) eta aparkalekuetara (3 solairu sestra azpian) bideratuta zegoen (1.900 m2 eraiki).

El Plan Parcial vigente aprobado por Orden Foral 32/1999 de 28 de enero preveía que dicha parcela se destinase a equipamiento docente (2 plantas sobre rasante) y aparcamiento (3 plantas bajo rasante), 1.900m2 construidos.

Plan Bereziaren bidez egindako aldaketarekin, honako aldaketa hauek planteatzen dira indarrean dagoen Plan Partzialean:

Con la modificación realizada mediante el Plan Especial se plantean las siguientes modificaciones respecto al Plan Parcial vigente:

a) Irakaskuntza-ekipamendurako erabilera zuzkidura-bizitokien ekipamendura aldatzea.

a) Cambio de uso de equipamiento docente a equipamiento de alojamientos dotacionales.

b) Okupazio globalaren gehieneko lerrokadurak aldatzea, tipologia horri lekua egiteko eta hiri-bilbe mugakidearekiko konexiorik eza konpontzeko.

b) Modificación de las alineaciones máximas de ocupación global para poder dar cabida a esta tipología y resolver la falta de conexión con la trama urbana colindante presente en la actualidad.

c) Hirigintza-eraikigarritasuna handitzea.

c) Aumento de la edificabilidad urbanística.

48 zuzkidura-bizitoki (3.500 m2 eraiki, BS+5) eta aparkalekuak (2 solairu sestra azpian, 3.500 m2) egitea planteatzen da.

Se plantea la ejecución de 48 alojamientos dotacionales (3.500 m2 construidos, PB+5) y aparcamientos (2 plantas bajo rasante, 3.500 m2).

Lurzatia Lekeitioko hirigunearen goialdean kokatuta dago. Gaur egun, asfaltatuta dagoen gainazal horizontal bat dago lurzatiaren zati handi batean, aparkaleku gisa erabiltzen dena. Lursailaren desnibela dela-eta, eusteko bi harri-lubeta eraiki dira urbanizazioaren ekialdeko eta mendebaldeko muturretan. Lurzatia bidez inguratuta dago aldeetatik hirutan, eta zuhaixkak eta tamaina txikiko zuhaitzak daude iparraldeko zatian. Gainera, hartxintxar-arrastoak eta beste hondakin batzuk daude eta, beraz, aldaketak izan dituen lursail bat dela ondoriozta daiteke. Aldameneko lurzatia parke bat da.

La parcela está situada en la zona alta del casco urbano de Lekeitio. En la actualidad alberga en gran parte de su área una superficie horizontal asfaltada que es utilizada como aparcamiento. Debido al desnivel de terreno, se han construido dos escolleras de contención en los extremos este y oeste de la urbanización. La parcela se encuentra rodeada por viales en tres de sus lados y en la zona norte hay presencia de vegetación de porte arbustivo y árboles de bajo porte. Además, se aprecia la presencia de restos de cascotes y otros residuos que indican que se trata de un terreno que ha sido alterado. La parcela colindante es un parque.

B) Planaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluarekin bat etorriz, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aplikatuko dira, plan edo programa bati ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin behar zaion zehazteko.

B) Una vez analizadas las características del Plan y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, se procede a aplicar los criterios que están establecidos en el Anexo V de la citada Ley para determinar si un plan o programa debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

1.– Planaren ezaugarriak, bereziki honako hauek kontuan hartuta:

1.– Características del Plan, considerando en particular:

a) Planak zenbateraino ezartzen duen proiektuetarako eta beste jarduera batzuetarako esparrua: plana eraikuntza-proiektu baten esparrua da, baina, aurkeztutako dokumentazioaren arabera, ez du ezartzen baldintzarik, besteak beste, kokapen, ezaugarri, neurri edo funtzionamenduari dagokienez proiektuen ingurumen-inpaktuaren ebaluazioari buruzko legerian zerrendatutako kategorietako baten batekoak diren proiektuak etorkizunean baimentzeko.

a) La medida en que el plan establece un marco para proyectos y otras actividades: el Plan es marco de un proyecto de edificación pero, a la vista de la documentación presentada, no contiene condicionantes con respecto a, entre otros, la ubicación, las características, las dimensiones o el funcionamiento para la futura autorización de proyectos que pertenecen a alguna de las categorías enumeradas en la legislación sobre evaluación de impacto ambiental de proyectos.

b) Zer neurritan eragiten duen Planak beste plan edo programa batzuetan: ingurumenaren ikuspuntutik, Planak ez du aipatzeko moduko ondoriorik izango beste plan edo programa batzuetan.

b) La medida en la que el plan influye en otros planes o programas: el Plan no causará efecto sobre otros Planes o Programas que, desde el punto de vista ambiental, sea reseñable.

c) Plana zenbateraino den egokia ingurumen-arloko alderdiak txertatzeko, betiere garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin: lurzoruaren erabilera modu efizientean babestu eta optimizatzea da, besteak beste, Planaren helburua.

c) La pertinencia del plan para la integración de consideraciones ambientales, con el objeto, en particular de promover el desarrollo sostenible: el Plan tiene por objeto, entre otros, la protección y optimización del uso de suelo de manera eficiente.

d) Planarekin edo programarekin lotutako ingurumen-arazo garrantzitsuak: Planak zuzkidura-bizitokiak (3.500 m2 eraiki, BS+5) eta aparkalekuak (2 solairu sestra azpian, 3.500 m2) proposatzen ditu.

d) Problemas ambientales significativos relacionados con el plan o programa: el Plan propone un alojamiento dotacional (3.500 m2 construidos, PB+5) y aparcamientos (2 plantas bajo rasante, 3.500 m2).

Bizkaiko Foru Aldundiko Kultura Ondarearen txostenari jarraikiz, proiektatutako eraikuntza bideraezina izango litzateke. Izan ere, Armintxeko haitzuloa dagoen mendigune karstikoaren gainean dago proiektatuta, eta, haitzulo horretan, Kantauriko Paleolito-garaiko labar-arte grabatuaren bilduma onenetako bat dago.

De acuerdo al informe de Patrimonio Cultural de la Diputación Foral de Bizkaia, se considera inviable la edificación proyectada, porque consideran que esta se proyecta sobre el macizo kárstico donde está la cueva de Armintxe, la cual contiene una de las mejores colecciones de arte rupestre paleolítico grabado del Cantábrico.

Gainera, Eusko Jaurlaritzako Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritzak egindako txostenaren arabera, ez da egin lurzatiaren iparraldean kokatuta dauden zuhaitz-zuhaixken deskribapenik eta baloraziorik, eta zuhaizti hori biodibertsitate-gune garrantzitsua izan daitekeela uste da; gainera, balio handiko elementuak izan ditzake hegazti eta kiropteroentzat.

Además, de acuerdo al informe de la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático, del Gobierno Vasco, no se ha realizado una descripción y valoración de la agrupación arbolada-arbustiva situada al norte de la parcela, y consideran que esta agrupación arbolada puede ser un reducto de biodiversidad y puede tener elementos de gran valor para aves y quirópteros.

2.– Sor daitezkeen ingurumen-efektuak eta seguruenik Planaren eraginpean izango den eremuaren ezaugarriak:

2.– Efectos ambientales que pueden generarse y características del área probablemente afectada:

Eraginpeko eremuaren ezaugarriak aztertu eta planteatutako proposamenak ikusi ondoren, honako hau zehaztu dute: ezin dute bermatu Planak ingurumenean ondorio negatibo esanguratsurik izango ez duenik. Jarduketek Armintxeko haitzuloari eragin diezaiokete –Paleolito-garaiko labar-artearen bilduma onenetako bat dago bertan– eta, espedienteak barne hartzen dituen txostenen arabera, kalteak eragin diezazkieke hegazti eta kiropteroen habitatei. Era berean, ingurumen-dokumentuak adierazten du interferentziak egon daitezkeela maila freatikoarekin.

Analizadas las características del área probablemente afectada, y vistas las propuestas planteadas, se determina que no puede descartarse que el Plan no conlleve efectos negativos significativos sobre el medio ambiente. Las actuaciones podrían afectar a las cuevas de Armitxe que contiene una de las mejores colecciones de arte rupestre paleolítico y, de acuerdo con los informes que obran en el expediente, generar afecciones a los hábitats para aves y quirópteros. Asimismo, en el documento ambiental se indica que podría haber interferencias con el nivel freático.

Bigarrena.– Honako ingurumen-txosten estrategiko honetan ezarritakoa kontuan izanik, Planak ohiko ingurumen-ebaluazio estrategiko bat egitea eskatzen duela xedatzea, haren ezarpenak ingurumenaren gaineko efektu nabarmenak izan baititzake.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en este informe ambiental estratégico, el Plan debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria ya que su implantación puede tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Hirugarrena.– Lekeitioko SAPUR 5eko F lurzatiaren Plan Bereziaren ingurumen-azterketa estrategikoari buruzko irismen-dokumentua egitea, ingurumen-ondoreetarako bakarrik eta honako baldintza hauetan:

Tercero.– Formular, únicamente a efectos ambientales, el documento de alcance del estudio ambiental estratégico del Plan Especial de la parcela F del SAPUR 5 en Lekeitio en los términos recogidos a continuación:

Ingurumen-azterketa estrategikoak honako gutxieneko edukia hartu beharko du barne: abenduaren 9ko 21/2013 Legearen IV. eranskinean eta plan eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura arautzen duen urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren II. eranskinean ezarritakoa (I. eranskinean jasotakoa ere kontuan izan behar da).

El estudio ambiental estratégico deberá incorporar el contenido mínimo establecido en el Anexo IV de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, y en el Anexo II del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, teniendo en cuenta lo recogido en el Anexo I del mencionado Decreto.

Eremuaren ezaugarriak eta garatu nahi diren jarduketak kontuan izanik, honako gai hauek jasoko dira, besteak beste:

Considerando las características del ámbito y las actuaciones que pretenden desarrollarse, se recogerán, entre otras, las siguientes cuestiones:

A) Ingurumen-helburu estrategikoak, printzipioak eta jasangarritasun-irizpide aplikagarriak.

A) Los objetivos ambientales estratégicos, principios y criterios de sostenibilidad aplicables.

Ingurumen-azterketa estrategikoak berariaz justifikatu beharko du Planak nola ezartzen dituen araudietatik, estrategietatik eta oro har onartutako programetatik eratorritako ingurumen-helburuak; nagusiki, 2020rako IV. Ingurumen Esparru Programaren helburu estrategikoak eta jarduketa-lerroak hartuko dira plana egiteko funtsezko oinarri gisa. Horrez gain, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorrean, urriaren 16ko 211/2012 Dekretuan eta Euskal Autonomia Erkidegoko Natura Kontserbatzeko Legearen testu bategina onartzen duen apirilaren 15eko 1/2014 Legegintzako Dekretuan bildutako irizpideak jaso beharko ditu.

El estudio ambiental estratégico deberá justificar de forma específica la manera en la que la el Plan implementa los objetivos ambientales emanados de las normativas, estrategias, y programas de general aceptación; principalmente se tomarán como base fundamental para la elaboración del Plan los objetivos estratégicos y líneas de actuación del IV Programa Marco Ambiental 2020. Además, deberán recogerse los criterios contenidos en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, en el Decreto 211/2012, de 16 de octubre, y en el Decreto Legislativo 1/2014, de 15 de abril, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Conservación de la Naturaleza del País Vasco.

Izan ere, honako irizpide hauek txertatzea azpimarratu beharko da:

Específicamente, se deberá hacer hincapié en integrar los siguientes criterios:

a) Baliabide naturalen kontsumo jasangarria sustatzea: ura, energia, lurzorua eta materialak.

a) Fomentar el uso sostenible de recursos naturales: agua, energía, suelo y materiales.

b) Habitatak eta espezieak, ingurumen naturala eta konektibitate ekologikoa zaindu eta hobetzea.

b) Preservar y mejorar los hábitats y las especies, el medio natural y la conectividad ecológica.

c) Paisaia eta kultura-ondarea kontserbatu eta hobetzea.

c) Conservar y mejorar los paisajes y el patrimonio cultural.

d) Energia-aurrezpenari dagokionez, energia berriztagarrien efizientzia eta erabilera sustatzea, baita kogenerazioa ere.

d) Fomentar del ahorro energético, la eficiencia y el uso de energías renovables y la cogeneración.

e) Arrisku naturalak gutxitzea.

e) Minimizar los riesgos naturales.

Ingurumen-ebaluazio estrategikoak baloratu beharko du proposatutako jarduerek nola integratzen dituzten aipatu garapen jasangarriko printzipioetatik ondorioztatutako ingurumen-helburu estrategikoak eta jasangarritasun-irizpideak. Horretarako, aukera bakoitzak izaera arauemailearekin helburuok betetzeko proposatutako neurriak/irizpideak identifikatu beharko ditu.

El estudio de evaluación ambiental estratégica deberá valorar cómo las actuaciones propuestas integran los objetivos ambientales estratégicos y criterios de sostenibilidad que se desprenden de los principios de desarrollo sostenible mencionados identificando las medidas/criterios concretos que cada alternativa propone, con carácter normativo, para cumplir estos objetivos, previamente señalados.

B) Ingurumen-ebaluazioaren esparru geografikoa.

B) Ámbito geográfico objeto de evaluación ambiental.

Ingurumen-azterketa estrategikoak Planaren aplikazio-eremua deskribatu beharko du, ingurumenaren ikuspegitik. Lekeitioko hirigunean kokatuta dagoen eremu hiritartu bat da; lurzatiaren iparraldean, interesgarria izan daitekeen zuhaitz-zuhaixken multzo bat identifikatu da.

El estudio ambiental estratégico deberá describir desde el punto de vista ambiental el ámbito de aplicación del Plan. Se trata de un ámbito urbanizado que se localiza en el núcleo urbano de Lekeitio; en la zona norte de la parcela se identifica una agrupación arbolada-arbustiva que puede resultar de interés.

Era berean, adierazi behar da Lekeitioko SAPUR 5eko F Lurzatirako proiektatu den eraikuntza Armintxeko haitzuloa dagoen mendigune karstikoaren gainean dagoela.

También hay que señalar que la edificación proyectada para la Parcela F del SAPUR 5 de Lekeitio está sobre el macizo kárstico donde se encuentra la cueva de Armintxe.

C) Ingurumenaren ikuspegitik esanguratsuak diren eremuak zehaztea.

C) Determinación precisa de las áreas ambientalmente relevantes.

Natura-ingurunea babestu, zaindu eta hobetzeko, ekosistemen eta beren zerbitzuen galera eta erresilientziaren murrizketa mugatuz, lurzoruaren ordenamenduak planaren eremuan lehendik dagoen kapital naturala, hots, ingurumenaren arloan garrantzitsuak diren eremuak, kontuan hartu behar ditu erabakiak hartzeko prozesu osoan zehar:

La necesidad de proteger, conservar y mejorar el medio natural, limitando la perdida de ecosistemas y sus servicios y la reducción de la resiliencia implica que la ordenación del suelo considere el capital natural existente en el ámbito del plan, durante todo el proceso de toma de decisión, esto es, las áreas ambientalmente relevantes:

– Aparteko natura-balioak dituzten eremuak: natura-ondarearen eta biodibertsitatearen gaineko oinarrizko legeria edo natura kontserbatzearen gaineko legeria aplikatuz emandako arau-xedapen orokorren edo nazioarteko hitzarmenen ondorio diren ingurumen-babeserako araubideren bat duten inguru guztiak eta lurralde- nahiz hirigintza-plangintzaren ondorio den araubideren bat duten natura-inguruneak.

– por sus valores naturalísticos sobresalientes: todos los espacios los espacios con algún régimen de protección ambiental, derivado de convenios internacionales o de disposiciones normativas de carácter general dictadas en aplicación de la legislación básica sobre patrimonio natural y biodiversidad, o de la legislación sobre conservación de la naturaleza, así como los espacios naturales con algún régimen de protección derivado del planeamiento territorial y urbanístico.

– Kultura-balio garrantzitsuak dituzten eremuak: ondare historiko-arkitektonikoaren zati direlako kalifikatuta edo inbentariatuta dauden eremuak edo ondasunak, eta ustezko arkeologia-eremuak.

– por sus valores culturales relevantes: áreas o bienes calificados o inventariados por constituir parte del patrimonio histórico-arquitectónico, así como las zonas de presunción arqueológica.

Planak eragindako eremua bat dator Armintxeko haitzuloaren mendigune karstikoarekin, Kantauri-ekialdeko Paleolito-garaiko labar-arte grabatuaren bilduma onenetako bat barne hartzen duen haitzuloa. Era berean, interes hidrogeologikoko gune bat da (Ereñozarreko lurpeko masa) eta lurzatiaren iparraldean zuhaitz-zuhaixken multzo bat dago, biodibertsitatearentzako leku garrantzitsua eta hegazti eta kiropteroentzako balio handiko elementua, espedientean jasotzen den informazioarekin bat etorriz.

El ámbito afectado por el Plan coincide con el macizo kárstico de la cueva de Armintxe que contiene una de las mejores colecciones de arte rupestre paleolítico grabado del Cantábrico oriental, asimismo, es una zona de interés hidrogeológico (masa subterránea de Ereñozar) y al norte de la parcela existe una agrupación arbolada-arbustiva que puede ser un reducto de biodiversidad y puede ser un elemento de gran valor para aves y quirópteros, de acuerdo con la información que obra en el expediente.

D) Etorkizunean jarduketak egiteko egokiak ez diren eremuak.

D) Ámbitos inapropiados para las futuras localizaciones de actuaciones.

Ingurumenaren aldetik problematikoak diren eta gerora proposamenak gauzatzean zaindu beharko diren eremuak detektatu beharko ditu ingurumen-azterketa estrategikoak. Eremuaren ingurumen-diagnostiko egoki bat egin beharko da haren harrera-gaitasuna, arrisku-guneak, eremu hauskor edo kalteberak eta abar ebaluatzeko aukera emango duena. Ingurumenaren ondorioetarako garrantzitsuak diren eremuak, txosten honetako aurreko paragrafoan jasotakoak, Planaren jarduketak hartzeko desegokitzat jotzen dira, horrela egitea aurretik deskribatutako helburuen aurkakoa bailitzateke. Aldiz, ingurumen- edo kultura-balio urriko eremuak, edo egun ingurumen-arriskuak dituztenak –adibidez bizitegi-erabilerarekin bateragarriak diren auzo, herri eta hirietako erdiguneetako eremu degradatu edo zaharkituak–, aipatu jarduketak hartzeko egokienak bezala sustatu behar dira.

El estudio ambiental estratégico deberá detectar los ámbitos problemáticos desde el punto de vista ambiental con los que conciliar el desarrollo de las propuestas. Se deberá realizar un adecuado diagnóstico ambiental del ámbito que permita evaluar la capacidad de acogida del mismo, las zonas de riesgo, las áreas frágiles o vulnerables. A efectos ambientales, las áreas relevantes, recogidas en el apartado anterior de este informe, se consideran ámbitos inapropiados para la localización de actuaciones del plan, dado que su uso contraviene los objetivos descritos con anterioridad. Por el contrario, los ámbitos con escasos valores ambientales, culturales o con riesgos ambientales actuales, como los espacios degradados u obsoletos (de las áreas centrales de los barrios, pueblos y ciudades, en caso de que sean compatibles con los usos residenciales), deben valorarse como los más adecuados para promover la ubicación de estas actuaciones.

E) Egindako aurretiazko kontsultetako erantzunen ingurumen-azterketa laburra.

E) Breve análisis ambiental de las respuestas a las consultas previas realizadas.

Jarraian, eraginpeko administrazio publikoei eta pertsona interesdunei egindako kontsulten tramitean jasotako txostenetako ingurumen-arloko eduki garrantzitsuenak laburbildu dira:

A continuación se resumen los aspectos ambientales más relevantes contenidos en los informes recibidos en el trámite de consultas a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas:

– Ihobe. Dirudienez, Planari dagokion eremuak ez du lurzorua kutsa dezakeen jarduerarik izan, baina kutsadura-aztarnak hautematen badira, Ingurumen Sailburuordetzari jakinarazi beharko zaizkio.

– Ihobe. Indican que no consta que el ámbito del plan haya soportado actividad alguna potencialmente contaminante del suelo, pero en el caso de que se detectasen indicios de contaminación se deberá comunicar este hecho a la Viceconsejería de Medio Ambiente.

– Eusko Jaurlaritzako Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritza. Jakinarazi dutenez, ingurumen-dokumentu estrategikoa ez da nahikoa lurzatiaren iparraldean kokatuta dagoen zuhaitz-zuhaixken multzoaren deskribapenari eta balorazioari dagokionez; izan ere, biodibertsitatearentzako leku garrantzitsua izan daitekeela eta hegazti eta kiropteroentzako balio handiko elementua izan daitekeela uste dute. Proposatutako ordenamendua birplantea dadila eskatzen dute, zuhaitz-zuhaixken gunea bertan integratzeko; eta proposatutako ordenamenduarekin jarraitzea planteatuz gero, ezinbestekotzat jotzen dute eragindako landare-gunearen balorazio egokia egitea.

– Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático del Gobierno Vasco. Indican que el documento ambiental estratégico es insuficiente respecto de la descripción y valoración de la agrupación arbolada-arbustiva situada al norte de la parcela, porque consideran que puede ser un reducto de biodiversidad y puede ser un elemento de gran valor para aves y quirópteros. Solicitan que se replantee la ordenación propuesta para integrar la zona arbolada-arbustiva en la misma y en el caso de que se plantee continuar con la ordenación propuesta consideran imprescindible realizar una valoración adecuada de la zona vegetal afectada.

– Bizkaiko Foru Aldundiko Kulturako Zuzendaritza Nagusia. Lekeitioko SAPUR 5eko F Lurzatirako proiektatu den eraikuntza eraiki nahi den mendigune karstikoan Armintxeko haitzuloa dagoela jakinarazi dute. Haitzulo horretan, Kantauri-ekialdeko Paleolito-garaiko labar-arte grabatuaren bilduma onenetako bat dago eta, beraz, bideraezintzat jotzen dute proiektatutako eraikuntza.

– Dirección General de Cultura de la Diputación Foral de Bizkaia. Indican la presencia de la cueva de Armintxe en el macizo kárstico sobre el que se pretende construir la edificación proyectada para la Parcela F del SAPUR 5 de Lekeitio. Señalan que esta cueva contiene una de las mejores colecciones de arte rupestre paleolítico grabado del Cantábrico oriental y consideran inviable la edificación proyectada.

F) Ingurumen-azterketa estrategikoan kontuan hartu behar diren funtsezko alderdien definizioa eta irismena.

F) Aspectos fundamentales a considerar y su alcance en el Estudio Ambiental Estratégico.

Ingurumen-azterketa estrategikoak (aurrerantzean, Azterketa) abenduaren 9ko 21/2013 Legearen IV. eranskinean ezarritako gutxieneko edukia izan beharko du, eta urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren II. eranskinean jasotakoarekin osatu beharko da. Aurrekoarekin bat etorriz, garatzen diren apartatuek honako eskema metodologiko honi jarraitu beharko diote:

El estudio ambiental estratégico (en adelante, Estudio) tendrá el contenido mínimo establecido en el Anexo IV de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, que deberá completarse con lo recogido en el Anexo II del Decreto 211/2012, de 16 de octubre. De acuerdo con lo anterior, los apartados que se desarrollen deberán responder al siguiente esquema metodológico:

1.– Edukia, helburuak eta egokiak diren beste plan eta programa batzuekiko erlazioa.

1.– Contenido, objetivos y relaciones con otros planes y programas pertinentes.

2.– Ingurumenaren egungo egoera.

2.– Situación actual del medio ambiente.

3.– Ingurumenean gerta daitezkeen eragin esanguratsuak.

3.– Efectos significativos en el medio ambiente.

4.– Prebentzio-, zuzentze- eta konpentsazio-neurriak.

4.– Medidas preventivas, correctoras y compensatorias.

5.– Alternatibak aukeratzeko prozesua.

5.– Proceso de selección de alternativas.

6.– Ingurumena zaintzeko programa.

6.– Programa de vigilancia ambiental.

7.– Laburpen ez-teknikoa.

7.– Resumen no técnico.

Ebaluatzen den dokumentuaren ezaugarriak direla eta, ingurumen-azterketa estrategikoak (aurrerantzean, Azterlana) gutxienez hurrengo alderdietan sakondu behar luke, jarraian adierazitako zabaltasun- eta zehaztasun-mailarekin:

Dadas las características del documento que se evalúa, se estima que el estudio ambiental estratégico, en adelante el Estudio, debe profundizar, como mínimo en los siguientes aspectos, con la amplitud y nivel de detalle que se expresa a continuación:

1.– Edukia, helburuak eta beste plan eta programa batzuekiko erlazioak.

1.– Contenido, objetivos y relaciones con otros planes y programas.

Azterlanean Planaren helburu nagusien laburpen txikia jasoko da. Horrez gain, indarrean den ordenamenduari dagokionez, Plana garatzearen ondorioz aurreikusten diren jarduketa berrien deskribapen xehatua jasoko du.

El Estudio contendrá un breve resumen de los objetivos principales del Plan. Asimismo, desarrollará una descripción detallada de las nuevas actuaciones que se plantean como consecuencia del desarrollo del Plan con respecto a la ordenación vigente.

Azterlanak berariaz justifikatu beharko du nola hartu diren kontuan Plana idaztean Ebazpen honetako A apartatuan ingurumena babesteko jaso diren helburuak eta printzipio eta irizpide jasangarriak. Justifikazio hori bai arauetan bai Planean bertan ezarritako adierazleen eta mugen erabileran oinarrituko da.

El Estudio deberá justificar de forma específica la manera en que los objetivos de protección ambiental y los principios y criterios de sostenibilidad recogidos en el apartado A de esta resolución se han tenido en cuenta durante la redacción del Plan. Dicha justificación se apoyará en el uso de indicadores y límites, bien establecidos en las normas o bien propuestos en el propio Plan.

Bestalde, aztertu beharko dira Planaren loturak bai hirigintzako ordenamenduko beste tresna batzuekin bai planarekin lotura izan dezaketen lurralde-planekin eta plan sektorialekin.

Por otra parte, deberán analizarse las relaciones del Plan con otros instrumentos de ordenación urbanística y planes territoriales y sectoriales que pudieran guardar conexión con el mismo.

Halaber, eremuari aplikatu beharreko gainerako planei dagokienez izan daitezkeen bigarren mailako ondorioak, ondorio metakorrak eta sinergikoak identifikatuko dira. Hemen identifikatutako ondorioak, halakorik izanez gero, planaren inpaktuak identifikatu eta baloratzeko apartatuan ebaluatuko dira. Helburu komunak lortzea izango da xedea, eta horrez gain, beste plan batzuen helburuekiko eta jarduketa-ildoekiko gainjartzeak, gatazkak edo bateraezintasunak ager daitezkeen kasuetan Planeko jarduketa-aukerak ebaluatzea.

Asimismo, se identificarán los posibles efectos secundarios, acumulativos y sinérgicos que puedan surgir con el resto de planes aplicables al ámbito de afección. Los efectos así identificados se evaluarán, en su caso, en el apartado de identificación y valoración de impactos del plan. La finalidad será promover la consecución de objetivos comunes y, evaluar las posibles alternativas de actuación del Plan en los casos en los que se puedan presentar solapamientos, conflictos o incompatibilidades con los objetivos y líneas de actuación de los otros planes.

2.– Ingurumenaren egungo egoera.

2.– Situación actual del medio ambiente.

Azterlanak ingurumenaren gaur egungo egoeraren alderdi garrantzitsuak deskribatu beharko ditu, eragin nabarmenak jasan ditzaketen guneak zehaztuta, baita Planaren berrikuspena egiten ez bada izan dezaketen bilakaeraren ingurumen-ezaugarriak ere, klima-aldaketa kontuan izanik.

El Estudio deberá describir los aspectos relevantes de la situación actual del medio ambiente, detallando las características ambientales de las zonas que puedan verse afectadas de manera significativa y su probable evolución en caso de que no se llevara a cabo la revisión del Plan, teniendo en cuenta el cambio climático.

Planaren garapen-eremuaren ezaugarriak eta aurreikusitako jarduketak direla eta, Planaren garapenak eragina izan dezakeen ingurumeneko elementu guztiak identifikatu beharko dira.

Dadas las características del ámbito de desarrollo del Plan y las actuaciones previstas, deberán identificarse todos los elementos del medio que pudieran ser susceptibles de afección tras el desarrollo del Plan.

Era berean, garrantzitsua izan daitekeen edozein ingurumen-arazo identifikatu behar da, baita ebazpen honetako C apartatuan ingurumenaren aldetik nabarmentzat jotako edozein gunerekin erlazionatutako arazoak ere.

Asimismo, debe identificarse cualquier problema ambiental existente que sea relevante, incluyendo, en su caso, los problemas relacionados con cualquier zona de las recogidas en el apartado C de la presente Resolución como ambientalmente relevantes.

Era berean, lurraldearen ingurumen-unitate homogeneoen definizio bat gauzatuko da, horien paisaia-ezaugarrien eta baliabide naturalen analisi integratutik abiatuta.

Igualmente, se llevará a cabo una definición de las unidades ambientales homogéneas del territorio a partir del análisis integrado de sus características paisajísticas y de los recursos naturales.

Lehen aipatutako ingurumen-alderdiak era kartografikoan adierazi beharko dira, hirigintzako ordenamenduaren xede den eremuarekiko eskala proportzionatuan.

Los aspectos ambientales mencionados anteriormente deberán representarse de forma cartográfica, a una escala proporcionada al ámbito objeto de ordenación urbanística.

Ingurumenaren gaur egungo egoeraren deskribapena ingurumen-adierazleak erabilita bermatu beharko da; horretarako, Ingurumen Esparru Programaren adierazleen oinarrizko panelean jasotakoak erabili ahal izango dira, baita lurraldeari eta ingurumenari buruzko EUSTATenak ere, eta txosten honetako aurreko ataletan adierazitako ingurumen-helburuen bilakaerari buruzko informazio garrantzitsua eman dezaketen beste batzuk.

La descripción de la situación actual del medio ambiente deberá apoyarse en el uso de indicadores ambientales, pudiendo utilizarse a tal efecto los recogidos en el panel básico de indicadores del Programa Marco Ambiental, así como los del Eustat referidos al territorio y al medio ambiente, y cuantos otros puedan ofrecer información relevante sobre la evolución de los objetivos ambientales señalados en los apartados anteriores de este informe.

Azterketak aipatutako adierazleei buruzko datuak izan beharko ditu edo, halakorik ez badu, alderdi berak adierazten dituzten beste adierazle batzuei buruzkoak, kasu bakoitzean datu zehatzak lortzeko izandako balizko zailtasunak justifikatuz. Era berean, proposatzen diren beste adierazle batzuei buruzko datuak jaso beharko ditu Azterlanak, ingurumen-zaintzako programa aplikatzeko erreferentziako ingurumen-egoera zehaztuta gera dadin.

El Estudio deberá incorporar los datos referentes a los indicadores citados o, en su defecto, a otros indicadores representativos de los mismos aspectos, justificando las posibles dificultades encontradas para obtener los datos precisos en cada caso. Igualmente, el Estudio deberá incorporar datos referentes a otros indicadores que se propongan, de forma que, en su conjunto, quede definida una situación ambiental de referencia para la aplicación del programa de vigilancia ambiental.

Gainera, eremuaren egungo eta geroko egoera fonikoa ebaluatzeko, eragin akustikoari buruzko azterketa ere jaso beharko da ingurumen-izapidean; azterketa hori Euskal Autonomia Erkidegoko hots-kutsadurari buruzko 2012ko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuaren 37. artikuluan eta hurrengoetan dago xedatuta.

Además, para evaluar la actual y futura situación fónica del ámbito, se deberá incorporar para la tramitación ambiental, el estudio de impacto acústico que viene estipulado en el artículo 37 y siguientes de en aplicación del Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

3.– Ingurumenean egon daitezkeen eragin esanguratsuak.

3.– Efectos significativos en el medio ambiente.

Atal honetan ingurumenean eragin ditzakeen ondorio adierazgarriak aztertu beharko dira, alderdi hauek barne: biodibertsitatea, biztanleria, gizakien osasuna, fauna, flora, lurra, ura, airea, kultura-ondarea (ondare historikoa barne), klima-faktoreak, klima-aldaketan izan dezakeen eragina (bereziki, planari lotutako karbono-aztarnaren ebaluazio egokia), ondasun materialak, kultura-ondarea eta paisaia. Faktore horien arteko interakzioa ere kontuan izan behar da, eragindako ekosistemek emandako ingurumen-zerbitzuak ere ebaluatuz. Eragin horiek barnean hartu behar dituzte zeharkako efektuak, metaketak, sinergiak, epe labur, ertain eta luzerako eraginak, ondorio iraunkorrak eta aldi baterakoak, positiboak eta negatiboak.

En este apartado se deberán analizar los probables efectos significativos en el medio ambiente, incluidos aspectos como la biodiversidad, la población, la salud humana, la fauna, la flora, la tierra, el agua, el aire, el patrimonio cultural, incluido el patrimonio histórico, los factores climáticos, su incidencia en el cambio climático, en particular una evaluación adecuada de la huella de carbono asociada al plan, los bienes materiales, el paisaje y la interacción entre estos factores y evaluando, para su toma en consideración, los servicios ambientales prestados por los ecosistemas afectados. Estos efectos deben comprender los efectos secundarios, acumulativos, sinérgicos, a corto, medio y largo plazo, permanentes y temporales, positivos y negativos.

Planean aurreikusitako ekintzetatik eratorritako gai berriekin bat datozen plangintza-ekintzak identifikatuko dira. Bereziki, arreta berezia jarriko zaie hirigintza-garapen berriak, azpiegitura berriak edo ingurunearen eraldaketa nabarmenak eragin ditzaketen jarduketei, baita lekuko ingurumen-balioetan ondorio esanguratsuak eragin ditzaketen jarduketei ere.

Se identificarán aquellas acciones de planeamiento que se corresponden con las nuevas cuestiones derivadas de la ejecución de las acciones previstas en el Plan. En particular se prestará especial atención a aquellas acciones que, a la postre, puedan dar lugar a nuevos desarrollos urbanísticos, a nuevas infraestructuras o a transformaciones importantes del medio físico y aquellas que pudieran causar impactos significativos sobre los valores ambientales del lugar.

Planeko proposamenak kontuan izanik, eragin garrantzitsuen artean, honako hauek nabarmendu behar dira:

Teniendo en cuenta las propuestas del Plan, entre los efectos significativos, cabe destacar los siguientes:

– Eremua Armintxeko haitzuloa dagoen mendigune karstiko batean dago kokatuta, Kantauri-ekialdeko Paleolito-garaiko labar-arte grabatuaren bilduma onenetako bat duen haitzuloa. Horregatik, proiektatu den eraikuntza Armintxeko haitzuloarekin bateragarria izatea bermatu beharko da.

– El ámbito se encuentra sobre el macizo kárstico donde se encuentra la cueva de Armintxe que contiene una de las mejores colecciones de arte rupestre paleolítico grabado del Cantábrico oriental. Se deberá garantizar la adecuada compatibilidad de la edificación proyectada con la cueva de Armintxe.

– Lurzatiaren iparraldean, zuhaitz-zuhaixken multzo bat dago eta interes handiko ereinotzak daude, besteak beste. Tokiko zuhaitz eta zuhaixken multzo horiek biodibertsitatearentzako leku garrantzitsuak sortzen dituzte eta hegazti eta kiropteroentzako balio handiko elementuak dira.

– Al norte de la parcela se localiza una agrupación arbolada-arbustiva, que se compone, entre otros, de varios ejemplares de laurel de gran interés. Estas agrupaciones de árboles y arbustos autóctonos generan reductos de biodiversidad y son elementos de gran valor para aves y quirópteros.

Horrela identifikatutako ekintza bakoitzerako, espero daitezkeen ingurumen-ondorio gertagarriak deskribatuko dira eta, hala behar denean, ingurumen-ondorio kaltegarri jakin bat gertaezina dela justifikatu beharko da. Eta identifikatutako inpaktu guztietatik berariaz nabarmendu beharko dira garrantzitsutzat hartutakoak.

Para cada una de las acciones así identificadas se describirán los probables efectos ambientales esperados, justificándose, cuando sea necesario, que un determinado efecto ambiental adverso no resultará probable. Y, de los impactos identificados, se deberán señalar expresamente los considerados como significativos.

4.– Prebentzio-, zuzentze- eta konpentsazio-neurriak.

4.– Medidas preventivas, correctoras y compensatorias.

Ingurumen-ebaluazioaren azken faseetan, alternatibarik egokiena hautatu ondoren, hartu beharreko neurri prebentibo, zuzentzaile eta, azken buruan, konpentsatzaileak garatuko dira, identifikatutako eraginak arintzeko; horrela, ingurumen-azterketa estrategikoan bertan ezarritako baldintzetan, Planaren aldaketak ingurumenean ondorio esanguratsurik ez duela sortuko bermatuko da.

En las últimas fases de la evaluación ambiental, una vez escogida la alternativa más adecuada se desarrollarán las medidas preventivas, correctoras y, en última instancia, compensatorias a adoptar para la minimización de los impactos identificados, de forma que se garantice que el Plan no generará efectos significativos sobre el medio ambiente en los términos establecidos en el propio estudio ambiental estratégico.

Ahal den heinean, proposatutako neurrietako bakoitza zein garapen-tresnatan inplementatuko den zehaztuko da.

Se especificará, en la medida de lo posible, el instrumento de desarrollo en el que se implementará cada una de las medidas propuestas.

Lurraldearen lotura ekologikoa ziurtatzeko behar diren neurri, arau edo erregulazioak proposatuko dira.

Se propondrán las medidas, normas o regulaciones que resulten precisas para asegurar la conectividad ecológica del territorio.

Horrez gain, Planaren barnean egonik ingurumen-inpaktuaren ebaluazioa egitera behartutako proiektuak identifikatu beharko dira garapenaren baldintzak ezartzeko eta, hala badagokio, proiektuak gauzatzean sortutako eraginak gutxitzeko gidalerroak ezartzeko.

Además, se deberán identificar los proyectos sometidos a evaluación de impacto ambiental de los que el Plan es marco para establecer los condicionantes de desarrollo y, en su caso, establecer las directrices para la minimización de las afecciones en el momento de desarrollo de los proyectos.

Azkenik, Ingurumen Ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legeak eskatzen duenez, ingurumen-azterketa estrategikoak barnean hartuko ditu klima-aldaketan egon daitekeen eragina arindu eta hartara egokitzeko neurriak. Xede horrekin, Ihobek egindako gida metodologiko hauek erabili ahal izango dira erreferentzia gisa: «Klima-aldaketara egokitzeko udal-programak egiteko gida. Udalsarea 21 lan-koadernoa» eta «Euskadiko Hirigintzaren Plangintzari buruzko eskuliburua Klima-aldaketa arintzeko eta Klima-aldaketara egokitzeko (Ihobe)».

Finalmente, tal y como exige la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el estudio ambiental estratégico incluirá medidas para mitigar su incidencia sobre el cambio climático y permitir la adaptación al mismo. A estos efectos, se pueden utilizar como referencia las siguientes guías metodológicas elaboradas por Ihobe: «Guía para la elaboración de programas municipales de adaptación al cambio climático. Cuaderno de trabajo n.º Udalsarea 21» y «Manual de Planeamiento Urbanístico en Euskadi para la mitigación y adaptación al Cambio Climático (Ihobe)».

5.– Alternatibak aukeratzeko prozesua.

5.– Proceso de selección de alternativas.

Honako hau bilduko da: alternatibak hautatzeko prozesuaren laburpen arrazoitu bat, bideragarritasun teknikoa, ekonomikoa eta ingurumen-arlokoa eta Planaren helburuekiko bat-etortzea eta proportzionaltasuna justifikatuko dituena, batez ere Ebazpen honetako aurreko ataletan jasotako ingurumen-helburuekikoak.

Se incluirá un resumen motivado del proceso de selección de las alternativas, que justifique su viabilidad técnica, económica y ambiental, y su congruencia y proporcionalidad con los objetivos del Plan y en especial con los objetivos ambientales recogidos en anteriores apartados de esta resolución.

Ebaluazio horren erreferentzia-esparrua honako hau izango da: ingurumen-alderdiek izan dezaketen bilakaera Plana aplikatzen ez bada (0 alternatiba), gaur egungo egoeraren eta Plana garatu ondoren aurreikusten den egoeraren arteko aldeak sakon aztertuz.

Dicha evaluación tendrá como marco de referencia la probable evolución de los aspectos ambientales relevantes en caso de no aplicación del Plan (alternativa 0), analizando en profundidad las diferencias existentes entre la situación actual y tras el desarrollo del Plan.

Proposatutako soluzioa justifikatu beharko da, eta jarduketen dimentsioari eta hedadurari ez ezik, aipamena egin beharko die horietako bakoitzerako dauden soluzio tekniko guztiei ere. Aukera onenaren hautaketa oinarritu beharko da irizpide anitzeko analisi global batean, alderdi ekonomikoak ez ezik, gizarte- eta ingurumen-alorrak ere aintzat hartuta.

Deberá justificarse la solución propuesta, la cual deberá referirse tanto a la dimensión y extensión de las actuaciones, como a las distintas soluciones técnicas existentes para cada una de ellas. La selección de la mejor alternativa deberá estar soportada por un análisis global multicriterio donde se tengan en cuenta no solo aspectos económicos, sino también los de carácter social y ambiental.

Alternatibak baloratzeko prozesu honetan, honako hauek hartuko dira kontuan: baldintza geomorfologikoak, Batasunaren intereseko habitat eta espezieen presentzia, flora eta fauna mehatxatuen guneak, ur-puntuak eta ondare arkeologikoko elementuak, eta paisaiaren gaineko eragina; alternatibak aukeratzeko prozesu honetan zehatz-mehatz hartu beharko dira kontuan horietako bakoitzak Batasunaren intereseko habitatetan eragin ditzakeen ondorioak, Natura 2000 Sareko guneak, natura-balioko zonak, zarata, kutsatu egin daitezkeen lurzoruak eta presuntzio arkeologikoko guneak. Analisi horretan, ebaluazioa egiteko modua deskribatuko da, bai eta aurkitutako zailtasunak ere; esate baterako, eskatutako informazioa biltzean aurki litezkeen gabezia teknikoak, edo ezagutza eta eskarmentu falta.

En este proceso de valoración de alternativas se considerarán los condicionantes geomorfológicos, la presencia de hábitats y especies de interés comunitario, enclaves de flora y fauna amenazada, puntos de agua y elementos del patrimonio arqueológico, así como la incidencia paisajística; en este proceso de selección de alternativas se deberá tener en cuenta de forma concreta los impactos que podría generar cada una de ellas sobre los hábitats de interés comunitario, espacios Red Natura 2000, zonas de valor naturalístico, el ruido, suelos potencialmente contaminados y zonas de presunción arqueológica. En este análisis se describirá la manera en que se realizó la evaluación, incluidas las dificultades halladas, tales como deficiencias técnicas o falta de conocimientos y experiencia que pudieran haberse encontrado a la hora de recabar la información requerida.

Azterketak ingurumenaren osagai baliotsuenen gaineko kaltea (batez ere, proiektua garatuko den eremuko landaredi naturalaren eta faunaren gainekoa) minimizatzen duten hainbat analisi planteatu behar ditu.

El Estudio debe plantear diferentes análisis que minimicen la afección sobre los componentes más valiosos del medio, fundamentalmente la vegetación natural y la fauna existente en el ámbito de desarrollo del proyecto.

Atala bukatzeko, hautatutako aukera argudiatu beharko da, eta, nolanahi ere, bermatu egin beharko da hautatutako aukera teknikoki eta ingurumenari dagokionez bideragarria dela, eta ingurumenaren ondare- eta ingurumen-osagaiei ahal bezain kalte txikiena eragiteko ahalegina egin beharko da.

El apartado concluirá con una justificación de la alternativa elegida, debiendo garantizar en cualquier caso la viabilidad técnica y ambiental de la solución adoptada y procurar la menor afección posible a los componentes ambientales y patrimoniales del medio.

6.– Ingurumena zaintzeko programa.

6.– Programa de vigilancia ambiental.

Azterlanak ingurumena zaintzeko programa bat garatuko du eta, bertan, Plana aplikatzeak dakartzan ondorioak berrikusteko aurreikusitako neurriak deskribatuko dira. Ingurumena zaintzeko programan, adierazleak deskribatuko dira eta, behar izanez gero, ondorio garrantzitsuenen erreferentzia-balioak, bai positiboak bai negatiboak.

El Estudio desarrollará un programa de vigilancia ambiental en el que se describan las medidas previstas para la supervisión de los efectos de la aplicación del Plan. En el programa de vigilancia ambiental se describirán los indicadores y, en su caso, los valores de referencia de los efectos más significativos, tanto positivos como negativos.

Ingurumena zaintzeko programak azterketan Ebazpen honetako F ataleko 2. epigrafea betetzeko proposatzen diren adierazleak jaso beharko ditu. Era berean, kasuan-kasuan datuak zein periodikotasun eta metodologiaren bidez jasoko diren azaltzeko proposamen zehatz bat jaso beharko du.

El programa de vigilancia ambiental deberá recoger los indicadores que se propongan en el Estudio, para el cumplimiento del epígrafe 2 del apartado F de esta resolución y una propuesta concreta de la periodicidad y de los métodos que se utilizarán para la recogida de datos, en cada uno de los casos.

7.– Laburpen ez-teknikoa.

7.– Resumen no técnico.

Azterlanak aurreko epigrafeen arabera emandako informazioaren laburpen ez-tekniko bat izango du; herritarrek oro har ulertzeko moduko informazio zehatza izango du, aztertutako alderdi guztiak landuko ditu eta, era berean, informazio grafikoa izango du, dokumentu autoaskia eta Azterlanarekiko independentea izan dadin.

El Estudio incluirá un resumen de carácter no técnico de la información facilitada en virtud de los epígrafes precedentes, que contenga información concisa en términos comprensibles por el público en general, que trate todos los aspectos analizados y que contenga asimismo información gráfica, con el fin de que pueda constituir un documento autosuficiente e independiente del propio Estudio.

G) Eragindako administrazio publikoei eta publiko interesdunari kontsultatzeko izapideetan kontsultatu beharko diren eraginpeko administrazio publikoen eta interesdunen identifikazioa.

G) Identificación de las Administraciones públicas afectadas y del público interesado que deberá ser consultado en el trámite de consulta a administraciones públicas afectadas y público interesado.

2012ko urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren 12. artikuluan eta 2013ko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 22. artikuluan xedatutakoaren ondoreetarako, ingurumen-organoak honako hauei kontsulta egitea proposatzen du:

A los efectos de lo dispuesto en el artículo 12 del Decreto 211/2012 de 16 de octubre y del artículo 22 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, el órgano ambiental propone que se realice consulta a:

– Kultura Ondarearen Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

– Dirección de Patrimonio Cultural. Gobierno Vasco.

– Bizkaiko Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendariordetza. Eusko Jaurlaritza.

– Subdirección de Salud Pública y Adicciones de Bizkaia. Gobierno Vasco.

– Eusko Jaurlaritzako Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritza.

– Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático del Gobierno Vasco.

– Bizkaiko Foru Aldundiko Kulturako Zuzendaritza Nagusia.

– Dirección General de Cultura de la Diputación Foral de Bizkaia.

– Bizkaiko Foru Aldundiko Ingurumen Zuzendaritza.

– Dirección de Medio Ambiente de la Diputación Foral de Bizkaia.

– URA, Uraren Euskal Agentzia.

– URA, Agencia Vasca del Agua.

– Ekologistak Martxan Bizkaia.

– Ekologistak Martxan Bizkaia..

– Eguzki. Eguzkizaleak Aisialdirako Elkartea.

– Eguzki. Recreativa «Eguzkizaleak».

H) Jendaurreko informazioaren eta kontsulten modalitateen, iraupenaren eta epeen definizioa.

H) Definición de las modalidades, la amplitud y los plazos de información pública y consultas.

Informazioa eskuratzeko eta parte-hartze publikoa izateko eskubidea bermatzeko, organo erabakitzaileak edo, hala badagokio, sustatzaileak jendaurreko informazioaren izapidearen pean jarriko du Plan honen hasierako bertsioa, ingurumen-azterketa estrategikoarekin batera, 45 egunez gutxienez.

En orden a garantizar el derecho de acceso a la información y a la participación pública, el órgano sustantivo, o en su caso el promotor, someterá la versión inicial del Plan junto con el estudio ambiental estratégico a información pública, por un plazo no inferior a 45 días.

Era berean, eta aurreko izapidearekin batera, 2013ko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 19. artikuluan ezarritakoaren arabera, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak kontsultatutako erakundeen iritzia jaso beharko du, gutxienez.

Asimismo, simultáneamente al trámite anterior, se deberá recabar la opinión de, al menos, los organismos a los que ha consultado la Dirección de Administración Ambiental de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 19 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

2013ko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 17. artikuluaren arabera, gehienez ere hamabost hilabetekoa izango da Azterlana, arauaren 21. eta 22. artikuluetan aurreikusitako kontsultak eta informazio publikoaren prozedura gauzatzeko epea, irismeneko dokumentu honen erakunde sustatzaileari jakinarazten zaion egunetik hasita.

De acuerdo con el artículo 17 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, el plazo máximo para la elaboración del Estudio, y para la realización de la información pública y de las consultas previstas en los artículos 21 y 22 de la norma, será de quince meses a contar desde la notificación al órgano promotor de este documento de alcance.

I) Dokumentazioa aurkezteko jarraibideak.

I) Instrucciones para presentar la documentación.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 16. artikuluaren arabera, kualifikazio profesional eta goi-mailako hezkuntzari buruzko arauen arabera behar besteko gaitasun teknikoa duten pertsonek egingo dute azterlana, eta Legearen eskakizunak betetzeko behar den kalitatea izango du. Azterketaren egileak identifikatu egin beharko dira, haien titulazioa eta, hala badagokio, lanbide arautua adierazita. Identifikazioak izena, abizenak eta nortasun-agiri nazionalaren kodea edo helburu berberetarako balio duen beste dokumentu bat izango ditu. Gainera, amaiera-data eta pertsona horien sinadura jasoko dira. Azterketaren edukien eta informazioaren fidagarritasunaren erantzule izango dira horiek, Administrazioak berak frogagarri gisa emandako datuak alde batera utzita.

De acuerdo con el artículo 16 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, el Estudio deberá ser realizado por personas que posean la capacidad técnica suficiente de conformidad con las normas sobre cualificaciones profesionales y de la educación superior, y tendrá la calidad necesaria para cumplir las exigencias de la Ley. El Estudio deberá identificar a dichas personas, indicando su titulación y, en su caso, profesión regulada. La identificación deberá incluir el nombre, apellidos y código del documento nacional de identidad u otro documento que sirva a los mismos fines. Además, deberá constar la fecha de conclusión y la firma de dichas personas, que serán responsables de los contenidos del Estudio y de la fiabilidad de la información, excepto en lo que se refiere a los datos recibidos de la administración de forma fehaciente.

Dokumentazioa aurkezteko, honako jarraibide hauek bete beharko dira:

Para la presentación de la documentación se deberán seguir las siguientes instrucciones:

1.– Ingurumen-adierazpen estrategikoaren eskaerarekin batera aurkeztutako dokumentuek koherentzia egokia errespetatu beharko dute, haien artean nahiz aurretik aurkeztutakoekin, halakorik bada, hartara erabakia hartu behar duten administrazio-organoen lana erraztuz eta ez eragotziz.

1.– Los documentos que acompañen a la solicitud de declaración ambiental estratégica deberán guardar la debida coherencia, tanto entre sí como con los presentados con anterioridad, en caso de que los hubiera, de forma que no se impida y que se facilite la labor de los órganos administrativos que deban pronunciarse.

2.– Arreta berezia jarri beharko da kasu bakoitzean dokumentu teknikoen atalak haien artean erlazionatzea ahalbidetzen duten datuak adieraztean (esaterako, atal batean proiektuko ekintzak deskribatzen badira eta beste batean ekintza horiek eragindako ingurumen-inpaktuak, bi kasuetan ekintzak izen berarekin aipatu beharko dira).

2.– Se deberá poner especial cuidado en indicar en cada caso los datos que permitan relacionar entre sí los distintos apartados de los documentos técnicos (así, por ejemplo, si se describen en un apartado las acciones del plan y en otro apartado los impactos ambientales producidos por dichas acciones, en ambos casos las acciones deberán tener la misma denominación).

3.– Beharrezkoa bada, datuak zein iturritatik lortu diren adierazi behar da.

3.– Deberán especificarse las fuentes de obtención de datos, cuando proceda.

4.– Behar den ataletan, dokumentazio grafikoa eta kartografikoa gehitu beharko da (pdf-ek geoerreferentziatuta egon beharko dute); gutxienez, Planaren eta aurreikusitako jarduketen informazio kartografikoa aurkeztuko da.

4.– Se deberá incorporar documentación gráfica y cartográfica (los pdf deberán estar georerreferenciados), en los apartados en que sea necesario; al menos, se aportará información cartográfica del ámbito del Plan y de las actuaciones previstas...

5.– Agiri kartografikoez gain (.pdf formatuan), horien.shp formatuko kopia bana aurkeztuko da. Shape fitxategiak ongi manipulatu ahal izateko, ez dute 10 Mb–tik gorakoak izan behar.

5.– Además de los documentos cartográficos en formato.pdf, se presentará una copia de los mismos en formato.shp. Para la correcta manipulación de estos archivos shape, no deberán superar los 10 MB.

6.– Plano guztiak kodearekin eta tituluarekin identifikatu behar dira. Halaber, honako hauek adierazi beharko dira: irudikatutako datuak zuzen interpretatzeko behar diren azalpenak eta sinboloak; eskala grafikoa eta zenbakizkoa, inprimatzeko formatua adierazita; sinadura eta noiz egin den.

6.– Todos los planos deberán identificarse con un código y un título. Contendrán, asimismo, una leyenda y la simbología necesaria para la correcta interpretación de los datos representados, escala gráfica y numérica con indicación de los formatos de impresión, firma y fecha de realización.

7.– Jatorrizko eskalatik murriztutako planoak aurkeztuz gero, zuzendu egin beharko da planoan jatorrian adierazitako eskala, aurkeztutako planoan oinarritutako neurketek ez dezaten akatsik izan.

7.– Si se presentaran planos en formato reducido a partir de la escala original, deberá corregirse la escala originalmente indicada en el plano, de forma que las mediciones efectuadas sobre el mismo resulten inequívocas.

8.– Testuetan zehar aipaturiko eranskin, irudi, plano edo argazki guztiak dokumentazioarekin batera aurkeztuko dira. Erreferentzia horiek dagokion elementua erraz aurkitzeko moduan egingo dira, argi eta garbi.

8.– Deberán incorporarse a la documentación todos los anexos, figuras, planos o fotografías cuya referencia aparezca en los textos. Dicha referencia deberá ser lo bastante clara para encontrar dichos elementos con facilidad.

9.– Informazio jakin bat dokumentuko atalen baten zuzenketa gisa aurkeztekotan, eta aldi berean espedientean zuzendu nahi den atala mantentzen bada, informazio berriak adierazi beharko ditu zuzenketaren ondorioz jatorrizko dokumentuan ezeztatutzat edo ordezkatutzat jo beharreko kapituluak, orrialdeak, epigrafeak, atalak, paragrafoak, esaldiak, koadroak, irudiak, planoak eta abar. Aurreko informazioren bat osatzen edo zuzentzen duen informazioak egoera horren berri eman beharko du hasieran. Eskaera bat zuzentzeko aipatutako jarraibideak betetzen ez badira, izapide gehigarri bat eskatu ahal izango da, kontraesanezko edo inkongruenteak izan daitezkeen alderdiak argitzeko, horrek prozeduraren ebazpenean dakarren atzerapenarekin.

9.– Cuando determinada información se presente como subsanación o corrección de alguno de los apartados de los documentos, y al mismo tiempo se mantenga en el expediente el apartado que se pretenda subsanar o corregir, la nueva información deberá explicitar los capítulos, páginas, epígrafes, apartados, párrafos, frases, cuadros, figuras, planos, o cualquier otro elemento del documento original que deba considerarse anulado o sustituido mediante la subsanación o corrección. La documentación que complete o subsane otra anterior deberá explicitar tal circunstancia al inicio de la misma. Cuando no se sigan las instrucciones citadas para la subsanación de una solicitud, ello podrá requerir un trámite adicional para la aclaración de los aspectos que resulten contradictorios o incongruentes, con el consiguiente retraso en la resolución del procedimiento.

10.– Eskaera IKS-eem sistemaren bidez aurkeztu beharko da, aplika daitezkeen eta Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean eskura daitezkeen fitxak eta inprimakiak erabilita, zehazki, helbide honetan:

10.– La solicitud deberá presentarse mediante el sistema IKS-eem, utilizándose las fichas y formularios que resulten de aplicación y que están disponibles en la página web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, concretamente en la siguiente dirección:

http://www.euskadi.eus/informazioa/ingurumenari-buruzko-izapide-elektronikoen-gida/web01-a2inguru/eu/

http://www.euskadi.eus/web01-a2inguru/es/contenidos/informacion/guia_iks/es_def/index.shtml

11.– Dokumentu bat.pdf formatuan aurkezten denean, gehienez 30 MB izango ditu eta bilaketak egitea ahalbidetu beharko du. Dokumentu handiagoak zatitu egin beharko dira, sisteman txertatzeko.

11.– Cuando un documento se presente en formato.pdf, debe ocupar un máximo de 30 MB y debe permitir búsquedas. Los documentos de mayor extensión deberán dividirse para su incorporación al sistema.

12.– Aurkeztutako dokumentazio guztiaren aurkibide osoa txertatuko da, adierazitako apartatuetako bakoitza zein orrialdetan dagoen zehaztuta. Aurkibidea aurkeztean.pdf dokumentu baterako, adierazitako orrialde-zenbakia bat etorriko da orrialde hori aurkitzeko irakurketa programaren «Joan orrialde honetara» eremuan adierazi behar denarekin.

12.– Se incorporará un índice completo de toda la documentación presentada, con indicación de la página en la que se encuentra cada uno de los apartados indicados. Cuando se presente un índice para un documento.pdf, el número de página consignado coincidirá con el número que se utilice en el comando «Ir a la página» del programa de lectura, para acceder a la página en cuestión.

13.– Organo sustatzaileak, datuak igortzean, datu pertsonalak babesteari buruzko araudia betetzen duela bermatu beharko du beti.

13.– El órgano promotor deberá garantizar, en todo momento en sus trasmisiones de datos, el cumplimiento de la normativa sobre protección de datos de carácter personal.

Laugarrena.– Lekeitioko Udalari jakinaraztea ebazpen honen edukia.

Cuarto.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Lekeitio.

Bosgarrena.– Ebazpen hau Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean argitara dadila agintzea.

Quinto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco y en la página web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko martxoaren 6a.

En Vitoria-Gasteiz, a 6 de marzo de 2019.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental