Boletin Oficial del País Vasco

43. zk., 2019ko martxoaren 1a, ostirala

N.º 43, viernes 1 de marzo de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN ETA AZPIEGITURA SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO E INFRAESTRUCTURAS
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24/2019 DEKRETUA, otsailaren 26koa, indarrik gabe lagatzeko ekainaren 6ko 104/2000 Dekretua, Zumalakarregiko igogailua eramateko ardura «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A» sozietate publikoari eman ziona.

DECRETO 24/2019, de 26 de febrero, de derogación del Decreto 104/2000, de 6 de junio, por el que se atribuye a la sociedad pública «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A» la explotación del ascensor de Zumalakarregi.

Ekainaren 6ko 104/2000 Dekretuak «Eusko Trenbideak/Ferrocarriles Vascos S.A.» sozietate publikoari esleitu zion Zumalakarregiko igogailuaren garraio-zerbitzua ustiatzea.

Por Decreto 104/2000, de 6 de junio, se atribuyó a la sociedad pública «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A.» la explotación del servicio de transporte del ascensor de Zumalakarregi.

Maiatzaren 21eko 6/2004 Legearen bidez Red Ferroviaria Vasca – Euskal Trenbide Sarea zuzenbide pribatuko erakunde publikoa sortu zen. Hainbat ekarpen itzuliz, Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A.ren kapital murrizketa baimentzen duen Ekainaren 6ko 118/2006 Dekretuak erakunde publiko horri, besteak beste, hurrengo helburuak betetzeko agintzen dio: atxikitutako bide-azpiegiturak administratu, kudeatu, eraiki eta ongi-zaindu.

Por Ley 6/2004, de 21 de mayo se creó el ente público de derecho privado Red Ferroviaria Vasca – Euskal Trenbide Sarea para dar cumplimiento a su finalidad en cuanto a la administración, gestión, conservación y construcción de infraestructuras ferroviarias que le hayan sido adscritas y encomendadas por Decreto 118/2006, de 6 de junio, por el que se autoriza la reducción de capital de Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A., mediante devolución de aportaciones, así como cualquier otra cosa que le sea encomendada.

Metroaren 3. linearen trazatu berria dela eta, Txorierriko linean dagoen Zumalakarregiko tren-geltokia erabilerarik gabe geratzen da eta jadanik dagoen igogailua ez da beharrezkoa hasiera batean aurreikusita zegoen trenbideko garraio zerbitzu publikorako. Hala, ikusita igogailuak inongo lanik ez duela betetzen, Etsko administrazio-kontseiluak adierazi du (2016ko apirilaren 4an adostutako akordioan dator jasota) Zumalakarregiko igogailua ez dela beharrezkoa, sortu zenean bete behar zuen lana dagoeneko ez baita beharrezkoa.

Con el nuevo trazado de la línea 3, la estación ferroviaria de Zumalakarregi de la línea del Txorierri, queda en desuso y el ascensor existente no resulta necesario para el servicio público de transporte ferroviario al que originariamente estaba previsto, así, el Consejo de Administración de ETS, mediante acuerdo de fecha 4 de abril de 2016, declaró la innecesariedad del ascensor de Zumalakarregi por no resultar necesarias para el cumplimiento de los fines que dieron lugar a su adscripción.

Hori dela-eta, Eusko Trenbideak sozietate publikoak eta Bilboko Udalak protokolo nagusi bat sinatu zuten 2018ko maiatzaren 16an, sozietateak Bilboko Udalari laga ziezaion Zumalakarregiko igogailua, udalaren igogailu-sarean integratzeko. Horren ondoren, Eusko Jaurlaritzak, 2018ko uztailaren 24an egindako bileran, igogailuaren instalazioak jabari publikotik jaregitea erabaki zuen, gerora besterentzeko moduan egoteko.

Por lo tanto, ante esta situación, el 16 de mayo de 2018, el ente público Red ferroviaria Vasca-Euskal Trenbide Sarea (ETS) y el Ayuntamiento de Bilbao firmaron un Protocolo General para la cesión del ascensor de Zumalakarregi y su integración en la red de ascensores del Ayuntamiento de Bilbao. Posteriormente, el Gobierno Vasco, en sesión celebrada el día 24 de julio de 2018, ha autorizado la desafectación del dominio público de las instalaciones del ascensor para su posterior enajenación.

Hala bada, Zumalakarregiko igogailua aurrerantzean Bilboko Udalaren titularitatekoa izango denez, eta hark hartu beharko duenez igogailua eramatearen ardura, Herrilan eta Garraio Sailak bere garaian «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A.» sozietate publikoari igogailua eramateko emandako ardura kentzea egokitzen da orain. Ekainaren 6ko 104/2000 Dekretua indargabetu behar da horretarako.

Consecuentemente, y toda vez que la titularidad pública del ascensor de Zumalakarregi va a pasar a ser del Ayuntamiento de Bilbao, y este es el que ha de asumir su explotación, procede la revocación de la atribución que se hizo en su día por el Departamento de Transportes y Obras Públicas en favor de «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A.», mediante la derogación del antes citado Decreto 104/2000, de 6 de junio.

Horregatik, Ekonomiaren Garapen eta Azpiegituretako sailburuak hala proposatuta, eta Gobernu Kontseiluak 2019ko otsailaren 26an egindako bileran hala erabaki eta onartu ondoren, honako hau

Por ello, a propuesta de la Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 26 de febrero de 2019,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

Artikulu bakarra.– Indargabeturik dago ekainaren 6ko 104/2000 Dekretua, Zumalakarregiko igogailua eramateko ardura «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A» sozietate publikoari eman ziona.

Artículo único.– Queda derogado el Decreto 104/2000, de 6 de junio, por el que se atribuye a la sociedad pública «Eusko Trenbideak-Ferrocarriles Vascos, S.A» la explotación del ascensor de Zumalakarregi.

Azken Xedapena
DISPOSICIÓN FINAL

Dekretu honek ondorioak sortuko ditu 2019ko martzoaren 5ean.

El presente Decreto surtirá efectos el día 5 de marzo de 2019.

Vitoria-Gasteizen, 2019ko otsailaren 26an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 26 de febrero de 2019.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako sailburua,

La Consejera de Desarrollo Económico e Infraestructuras,

MARÍA ARANZAZU TAPIA OTAEGUI.

MARÍA ARANZAZU TAPIA OTAEGUI.


Azterketa dokumentala


Análisis documental