Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

250. zk., 2018ko abenduaren 31, astelehena

N.º 250, lunes 31 de diciembre de 2018


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Prestatu eta trebatzeko ikastaroak

Cursos de formación y perfeccionamiento

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
6409
6409

EBAZPENA, 2018ko abenduaren 19koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariarena, hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko saioetan azterketa gainditu dutenen behin-behineko zerrenda argitaratzen duena.

RESOLUCIÓN de 19 de diciembre de 2018, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, por la que se publica la relación provisional de aprobados en las pruebas de acreditación de perfiles lingüísticos.

2018ko uztailaren 27ko Ebazpenaren bidez (2018-09-06ko EHAA, 171. zk.), Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko probetarako deialdia egin zuen. Deialdi honi dagokion azterketaldia bukatu ondoren, hizkuntza-eskakizunen bat egiaztatu duten azterketarien behin-behineko zerrenda argitaratzen da ebazpen honen bitartez. Hortaz, honako hau

Por Resolución de 27 de julio de 2018 (BOPV de 06-09-2018; n.º 171) la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública convocó pruebas de acreditación de perfiles lingüísticos. Finalizado el período de exámenes correspondiente a esta convocatoria, por la presente se procede a publicar la lista provisional de personas examinadas que han acreditado algún perfil lingüístico. Así pues,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengo artikulua.– Argitara ematea 2018ko uztailaren 27ko deialdiari dagokion azterketaldian hizkuntza-eskakizunen bat egiaztatu duten azterketarien behin-behineko zerrenda.

Artículo primero.– Hacer pública la relación provisional de personas examinadas que han acreditado algún perfil lingüístico en el examen ordinario correspondiente a la Convocatoria de 27 de julio de 2018.

Bigarren artikulua.– Agintzea zerrenda hori www.ivap.euskadi.eus/informazioa/2018-2-deialdia/r61-vedconvo/eu/ helbide elektronikoan eta leku hauetako iragarki-tauletan argitaratzeko:

Artículo segundo.– Ordenar la publicación de la citada relación en la siguiente dirección electrónica: http://www.ivap.euskadi.eus/informacion/convocatoria-2018-2/r61-vedconvo/es/ y en los tablones de anuncios de las dependencias que se indican a continuación:

Vitoria-Gasteizen: IVAP, Donostia kalea 1, 01010 PK.

En Vitoria-Gasteiz: IVAP; c/ Donostia-San Sebastián 1, CP: 01010.

Bilbon: IVAP, Errekalde zumarkalea 18, 48009 PK.

En Bilbao: IVAP; Alameda de Recalde 18, CP: 48009.

Donostian: IVAP, San Bartolome kalea 28, 20007 PK.

En Donostia / San Sebastián: IVAP; c/ San Bartolomé 28, CP: 20007.

Oñatin: IVAP, Unibertsitateko etorbidea, 20560 PK.

En Oñati: IVAP: Antigua Universidad. CP: 20560.

Hirugarren artikulua.– Interesdunek 7 egun naturaleko epea izango dute, azterketa gainditu dutenen behin-behineko zerrenda argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, egoki ikusten dituzten erreklamazioak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariari aurkezteko.

Artículo tercero.– Las personas interesadas tendrán un plazo de 7 días naturales para formular las reclamaciones que consideren oportunas ante la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, a partir del día siguiente de la publicación de la lista provisional de personas aprobadas.

Erreklamaziorik aurkeztu nahi izanez gero, epe horren barruan egin beharko da, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak propio prestatutako inprimakia erabilita. Erreklamazio-inprimakia ebazpen honen I. eranskinean eta IVAPen web-orrian aurki daiteke.

En caso de querer presentar una reclamación, esta habrá de hacerse, dentro del citado plazo, utilizando el impreso preparado a tal efecto por el Instituto Vasco de Administración Pública. El impreso de reclamación se facilita en el Anexo I de la presente Resolución y en Internet en la web del IVAP.

Erreklamazioak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen edozein egoitzatan aurkeztuko dira, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan xedatutako eraren bat erabiliz.

Las reclamaciones se entregarán en cualquiera de las sedes del Instituto Vasco de Administración Pública. Así mismo, las reclamaciones podrán presentarse de cualquiera de las formas indicadas en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko abenduaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de diciembre de 2018.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental