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Boletin Oficial del País Vasco

240. zk., 2018ko abenduaren 14a, ostirala

N.º 240, viernes 14 de diciembre de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
6120
6120

AGINDUA, 2018ko azaroaren 27koa, Hezkuntzako sailburuarena, musika-irakaskuntzak ematen dituzten ikastegi pribatuetarako diru-laguntzen deialdia egiten duena.

ORDEN de 27 de noviembre de 2018, de la Consejera de Educación, por la que se convocan subvenciones a centros privados de enseñanzas musicales.

Musika-irakaskuntza arte-irakaskuntzaren erreferente nagusia izan da Euskal Autonomia Erkidegoan. Izan ere, aspaldi ezarri dira, gure herriarentzat jarduera hori oso erakargarria izan baita.

Las enseñanzas musicales han sido y son el principal referente de las enseñanzas artísticas en Euskadi por su tradicional implantación debida al especial atractivo que esta actividad ha suscitado en la ciudadanía.

Musika-irakaskuntzak gizartean duen inportantzia aintzat hartuta, hezkuntza administrazioak ere arreta berezia eskaini dio musika-irakaskuntzari, eta baliabideak jarri ditu hura antolatzeko, planifikatzeko eta finantzatzeko, herritarrei prestakuntza emateko erantzukizuna eta eskumena baitu.

En correspondencia a la importancia social que ostentan, y a la responsabilidad y competencias que le son propias en la formación de los ciudadanos y ciudadanas, también la administración educativa, ha dedicado una especial atención y recursos a su ordenación, planificación y financiación.

Bestalde, ekimen pribatuak ere bete izan du ikasketa horiek gizarteratzeko eta zabaltzeko funtzioa, egoera eta eremu geografiko jakin batzuetan.

Por otra parte, la iniciativa privada ha cubierto, también en circunstancias y ámbitos geográficos determinados, una función de acercamiento y difusión de estas enseñanzas a la sociedad.

Ildo horretatik, aurrekontuetan irakaskuntza horiek jaso, eta Euskal Autonomia Erkidegoan duten ezarpenarekin bat datorren normalizazio-prozesua azaldu nahi da, bai irakaskuntzak espazioan banatzeko orduan, baita irakaskuntza horietan ematen diren eta eman behar diren espezialitateak eta mailak orekatzeko orduan ere.

En esta línea, la dotación presupuestaria para estas enseñanzas pretende plasmar un proceso de normalización acorde con la implantación de las mismas en el País Vasco, tanto en lo referido a su distribución espacial como al equilibrio de las enseñanzas, sus niveles y especialidades impartidas y a impartir.

Alde horretatik, musika-eskola hauen helburu nagusia da tradizioan oinarritutako dantzaren eta musikaren alorretan prestakuntza praktikoa ematea eta gaitasun eta bokazio berezia erakusten dituztenak ikasketa profesionaletarako prestatzea. Baimena duten ikastegien ekarpena da arlo horretako irakaskuntza arautua eskaintzea.

Dentro de los centros de enseñanza musicales, la finalidad general de las escuelas de música es ofrecer una formación práctica en música y danza de raíz tradicional, y orientar y preparar para los estudios profesionales a quienes demuestren una especial vocación y aptitud. Los centros autorizados contribuyen ofreciendo la enseñanza reglada.

Horrela, bada, musika-eskoletarako prestatu da agindu hau, diru-laguntzak eska ditzaten. Helburua da ikastegiok mantentzen laguntzea eta, ondorioz, adierazitako helburuak betetzea.

Así, la presente Orden, dirigida a centros privados de enseñanzas musicales, por la que se convoca a estos centros a solicitar las subvenciones correspondientes, tiene como objetivo contribuir al sostenimiento de los mismos, y, en consecuencia, al cumplimiento de los objetivos expresados.

2018ko Diru-laguntzen Plan Estrategikoan kokatzen dira laguntza hauek, Hezkuntzako sailburuak Aginduaren bidez onartua. Plan horren ardatz estrategiko eta diru-laguntza lerroen artean dago toki-administrazioek ematen dituzten arautu gabeko musika-irakaskuntzen finantzazio-prozesuari jarraipena ematea.

Estas ayudas se enmarcan en el Plan estratégico de Subvenciones del Departamento de Educación para 2018, aprobado por Orden de la Consejera de Educación, entre cuyos ejes estratégicos y líneas subvencionables se incluye continuar el proceso de financiación de las enseñanzas no regladas de música ofertadas por centros privados.

Kultura arloko estatu-laguntzei buruzko EB–Europar Batasunaren araudiaren barruan, 2014ko uztailaren 1etik aurrera honako hau jarri zen indarrean: 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 (EB) Erregelamendua, zenbait laguntza-kategoria barne-merkatuarekin bateragarritzat jotzen dituena Itunaren 107. eta 108. artikuluak aplikatzearen ondorioz (2014-06-26ko AO, L 187). Erregelamendu horren nobedade nagusietariko bat izan da Europar Batasunaren Funtzionamenduari buruzko Itunaren (EBFI) 108. artikuluaren 3. apartatuan agertzen diren eta notifikazio beharrik ez daukaten estatu diru-laguntzen kategoriak zabaltzea. Kategorien artean daude ondare eta kulturako diru-laguntzak, eta, zehatzago, ikus-entzunezkoenak.

Dentro de la normativa de la UE sobre las ayudas de estado a la cultura, el 1 de julio de 2014 entró en vigor el Reglamento (UE) n.º 651/2014, de 17 de junio de 2014, por el que se declaran determinados categorías de ayudas compatibles con el mercado interior en aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratado (DO, L 187, de 26-06-2014), en adelante Reglamento general de exención n.º 651/2014. En el artículo 53 de dicho Reglamento se contempla como categoría exenta de la obligación de notificación las ayudas a la cultura y la conservación del patrimonio que incluyen, en su apartado 3, las ayudas de funcionamiento.

Beraz, agindu honetan arautzen diren diru-laguntzak 651/2014 (EB) Erregelamendura egokituko dira. Erregelamendu horren bidez, zenbait laguntza-kategoria barne-merkatuarekin bateragarritzat jotzen dira Itunaren 107. eta 108. artikuluak aplikatzearen ondorioz.

Es por ello que las subvenciones reguladas en esta Orden se acogerán al Reglamento general de exención n.º 651/2014 por el que se declaran determinadas categorías de ayudas compatibles con el mercado interior en aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratado.

Horregatik guztiagatik Euskal Autonomia Erkidegoko 2018ko ekitaldiko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 22ko 5/2017 Legean aurreikusitakoa betez (han, udal musika-ikastegiei laguntzeko 2017rako aurrekontu-partidak esleitzen dira), honako hau

Por todo lo cual, y en cumplimiento de lo previsto en la Ley 5/2017, de 22 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2018, donde se asignan las partidas presupuestarias para ayudas a centros privados de enseñanzas musicales,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

Diru-laguntzen deialdia egitea urriaren 27ko 289/1992 Dekretuak araututako titulartasun pribatuko musika-eskoletarako eta ikastegi baimenduetarako, 2017-2018ko ikasturteko kostuak finantzatze aldera.

Convocar subvenciones para las escuelas de música de titularidad privada reguladas por el Decreto 289/1992, de 27 de octubre, y para centros autorizados, para contribuir a la financiación de los costes referidos al curso académico 2017-2018.

2. artikulua.– Kreditu erabilgarria.

Artículo 2.– Crédito disponible.

Helburu hori betetzeko, gehienez ere, 2.017.131,08 euro emango dira, bi laguntza-sailetan banatuta, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kontura.

La cuantía máxima destinada a este fin será de 2.017.131 euros, dividida en dos líneas subvencionales, con cargo a los presupuestos generales de la comunidad autónoma de Euskadi.

a) 1.745.544 euro, % 25eko udal-finantziazioa edo handiagoa duten musika-eskoletarako.

a) 1.745.544 euros para escuelas de música privadas con financiación municipal igual o superior al 25%.

b) 271.587 euro, gainerako ikastegietarako.

b) 271.587 euros para el resto de los centros.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Beneficiarios.

1.– Agindu honen bidez iragarritako diru-laguntzak, 2.a) artikuluan adierazitako aurrekontua dutenak, toki-administrazio publikoek % 25etik gora finantzatuta dauden musika-ikastegietako entitate edo pertsona titularrei zuzenduta daude:

1.– Las subvenciones convocadas por la presente Orden y cuyo importe se consigna en el artículo 2, a) están dirigidas a las entidades o personas titulares de los centros de música a cuya financiación contribuyen las administraciones públicas locales en un porcentaje igual o superior al 25%:

Titulartasun pribatuko musika-eskolak, arautu gabeko irakaskuntza emateko baimena dutenak, urriaren 27ko 289/1992 Dekretuaren bidez aratuak. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoan musika-irakaskuntza espezifikoa, arautu gabea, ematen duten ikastegiak (musika-eskolak) sortzeko prozesua eta haien jarduna arautzen dira (1993ko urtarrilaren 4ko EHAA).

Escuelas de música, de titularidad privada que cuentan con la debida autorización para impartir enseñanza no reglada, reguladas por el Decreto 289/1992, de 27 de octubre, por el que se regulan las normas básicas por las que se regirán la creación y funcionamiento de los centros de enseñanza musical específica, no reglada, Escuelas de Música, en la Comunidad Autónoma de Euskadi. (BOPV 4 de enero de 1993).

2.– Agindu honen bidez iragarritako diru-laguntzak, 2.b) artikuluan adierazitako aurrekontua dutenak, toki-administrazio publikoek % 25ean edo hortik gora finantzatzen ez dituzten honako musika-ikastegietako entitate edo pertsona titularrei zuzenduta daude:

2.– Las subvenciones convocadas por la presente Orden y cuyo importe se consigna en el artículo 2, b) están dirigidas a las entidades o personas titulares de los centros de música a cuya financiación no contribuyen las administraciones públicas locales en un porcentaje igual o superior al 25%:

a) Titulartasun pribatuko musika-eskolak, arautu gabeko irakaskuntza emateko baimena dutenak, urriaren 27ko 289/1992 Dekretuaren bidez aratuak. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoan musika-irakaskuntza espezifikoa, arautu gabea, ematen duten ikastegiak (musika-eskolak) sortzeko prozesua eta haien jarduna arautzen dira (1993ko urtarrilaren 4ko EHAA).

a) Escuelas de música, de titularidad privada y que cuentan con la debida autorización para impartir enseñanza no reglada, reguladas por el Decreto 289/1992, de 27 de octubre, por el que se regulan las normas básicas por las que se regirán la creación y funcionamiento de los centros de enseñanza musical específica, no reglada, Escuelas de Música, en la Comunidad Autónoma de Euskadi. (BOPV 4 de enero de 1993).

b) Abenduaren 11ko 229/2007 Dekretuak araututako irakaskuntza arautuak emateko baimena duten ikastegiak. Dekretu horren bidez, ezartzen da musika-ikasketa profesionalen curriculuma eta ikasketa horietan sartzeko probak ezartzen dira (2008ko martxoaren 13ko EHAA).

b) Centros autorizados que imparten las enseñanzas regladas reguladas por el Decreto 229/2007, de 11 de diciembre, por el que se establece el currículo de las enseñanzas profesionales de música y el acceso a dichas enseñanzas. (BOPV 13 de marzo de 2008).

4. artikulua.– Baldintzak eta haien egiaztapena.

Artículo 4.– Requisitos y modo de acreditación.

1.– Eskatzaileek, diru-laguntzak eskuratzeko, ondorengo baldintzak bete beharko dituzte.

1.– Para obtener subvención los solicitantes deberán cumplir los requisitos siguientes:

a) 3. artikuluan adierazitako ikastegietako bat izatea. Egiaztapen hori ofizioz egingo da.

a) Tratarse de un centro de los indicados en el artículo 3. Esta comprobación se hará de oficio.

b) Erakunde eskatzailea Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluan aurrez ikusitako egoeren eraginpean ez egotea, diru-laguntzen onuradun izateko baldintzei dagokienez, dun ez izateko aurreikusten den inguruabar batean ere ez egotea.

b) No hallarse comprendida la entidad solicitante en ninguna de las circunstancias prevenidas en el artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones para la obtención de la condición de beneficiaria.

c) Ez izatea diru-laguntzak edo laguntza publikoak jasotzeko debekurik zigor- eta administrazio-arloan, eta ez izatea laguntzak jasotzeko legezko debekurik, ezta sexu-bereizkeriagatiko debekurik ere, otsailaren 18ko 4/2005 Legeak, Emakume eta Gizonen Berdintasunari buruzkoak, azken xedapenetatik seigarrenean xedatutakoaren arabera.

c) No encontrarse sancionado penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas, ni hallarse incurso en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final Sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

d) Erakundeek Indarreko xedapenek ezarritako zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean izatea, baita diru-laguntzak itzultzeko betebeharrak ere. Aipatutako betekizunak betetzea beharrezkoa izango da onuradun izateko eta izaera hori diru-laguntzaren likidaziora arte mantentzeko.

d) Las entidades deberán acreditar hallarse al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social impuestas por las disposiciones vigentes, así como hallarse al corriente en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

e) Ezin izango dira onuradun izan, halaber, Europar Batasunean laguntzak berreskuratzeko aginduren baten mendeko zorrak dituzten enpresak, Europako Batzordearen aurretiazko erabaki batek laguntza bat legez kanpokotzat eta barne-merkatuarekin bateraezintzat jo duelako, ezta krisialdian dauden enpresak ere, finantzarioak ez diren enpresak laguntzeko eta berregituratzeko estatu-laguntzei buruzko jarraibideetako definizioaren arabera (2014-07-31ko AO, C 249).

e) Quedan excluidas las empresas con deudas a la UE sujetas a una orden de recuperación de ayudas pendiente, tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado interior así como las empresas en crisis, de acuerdo con la definición de las Directrices sobre ayudas estatales de salvamento y de reestructuración de empresas no financieras en crisis (DO, C 249, 31-07-2014).

Aipatutako betekizunak betetzea beharrezkoa izango da hala onuradun izateko eta izaera hori diru-laguntzaren likidaziora arte mantentzeko.

El cumplimiento de los requisitos citados será necesario tanto para acceder a la condición de beneficiario como para mantenerse en ella hasta la liquidación de la subvención.

2.– Agindu honetan araututako laguntzen eskabidea aurkeztuta, zentroen eskatzaileen titularrek baimena ematen dio organo kudeatzaileari zuzenean egiazta dezan zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen direla, hala xedatuta baitago Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.3 artikuluan. Nolanahi ere, erakunde eskatzaileak berariaz ukatu dezake baimen hori, eta, hala eginez gero, legez eskatutako ziurtagiriak aurkeztu beharko ditu, Diru-laguntzei buruzko Erregelamendu Orokorraren 22. artikuluan azaltzen den eran.

2.– La presentación de solicitudes, para la concesión de las ayudas reguladas en esta Orden conllevará la autorización de los centros solicitantes para que el órgano gestor verifique automáticamente la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, en aplicación del artículo 50.3 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. No obstante, la entidad solicitante tendrá la posibilidad de denegar expresamente el consentimiento, en cuyo caso deberá aportar las correspondientes certificaciones legalmente exigidas en los términos previstos en el artículo 22 del Reglamento General de Subvenciones.

3.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.6. eta 51.1. bis artikuluak ezarriz, bai eta Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikulua eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasuna Antolatzeko Printzipioei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.2 artikulua ezarriz ere, erakunde eskatzaileak erantzukizun-adierazpen bat sinatuko du, zeina eskaera-orrian sartuta dagoen. Bertan, formalki adieraziko du betebeharrak betetzen dituela laguntza hauen onuradun izateko betekizunak, betiere indarrean den legedian jasotzen direnak eta diruz lagundutako jarduera indarrean egon bitartean betetzen jarraituko duela eta:

3.– En aplicación de los artículos 50.6 y 51.1 bis del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, así como del artículo 14 de la Ley 38/2003 General de Subvenciones, y el artículo 50.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, la entidad solicitante, firmará una declaración responsable, incluida en el modelo de solicitud, declarando formalmente que cumple los requisitos y que se compromete a mantenerlos durante la vigencia de la actividad subvencionada, y:

a) Ikastegiak gutxienez % 25eko edo hortik gorako finantzaketa izatea edo ez izatea.

a) Que el centro cuenta o no con una financiación igual o superior al 25%.

b) Ebazpenean kontuan hartutako inguruabarren edozein aldaketa jakinarazteko konpromisoa hartzen duela.

b) Que adquiere el compromiso de notificar cualquier modificación de las circunstancias que se han tenido en cuenta en la resolución.

c) Entitate eskatzaileak ez duela zehapenik jaso, ez penalik ez administratiborik, laguntza edo diru-laguntza publikoak jasotzea galarazten dionik.

c) Que la entidad solicitante no se halle sancionada penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas.

d) Ez duela legezko debekurik, diru-laguntzak jasotzea eragozten dionik, sexuaren diskriminazioaren ondoriozko debekuak barne direla, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrena.

d) Que no está incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello con expresa referencia a las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición Final Sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

e) Erakunde eskatzailea murgilduta ez dagoela Diru-laguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluko 2. eta 3. apartatuetan jasota dauden eta onuradun izateko eragozten duen bestelako edozein egoeratan.

e) Que la entidad solicitante no se encuentra incursa en cualquier otra de las circunstancias recogidas en los apartados 2 y 3 del artículo 13 de la Ley 38/2003, General de Subvenciones, que impiden obtener la condición de beneficiario.

f) Erakunde eskatzaileak egunean dituela diru-laguntzak itzultzeko betebeharrak, Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 13. 2.g) artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako.

f) Que la entidad solicitante se encuentra al corriente en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones, a efectos de lo previsto en el artículo 13.2.g) de la ley general de subvenciones.

g) Laguntza hauen onuradun izateko indarrean den araudian ezarritako betekizunak betetzen dituela eta egiazkoak direla eskabidean eta dokumentazioan bildutako datuak.

g) Que cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas ayudas, y que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña.

5. artikulua.– Izapidetzea.

Artículo 5.– Tramitación.

1.– Eskabideak aurkezteko bide bakarra https://www.euskadi.eus egoitza elektronikoa izango da, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearekin bat etorriz.

1.– Las solicitudes, de acuerdo con la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, se realizarán exclusivamente a través de la sede electrónica https://www.euskadi.eus

2.– Izapidetze elektronikoa betez (honako hauek arautzen dute: 21/2012 Dekretua, otsailaren 21ekoa, Administrazio Elektronikoari buruzkoa; eta 2006ko otsailaren 9ko Ebazpena, Informatika eta Telekomunikazioko zuzendariarena, E- Administraziorako Plataforma Teknologikoa PLATEA ezartzen duen dokumentua onartzeko dena), eskabideak eta horiek izapidetzeko zehaztapenak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak betetzeko xehetasunak egoitza elektroniko honetan eskuratu daitezke:

2.– De acuerdo con la tramitación electrónica regulada en el Decreto 21/2012 de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la plataforma Tecnológica para la E-Administración PLATEA, las solicitudes y las especificaciones de cómo tramitarlas, las declaraciones responsables y demás modelos están disponibles en la sede electrónica:

https://www.euskadi.eus/zerbitzu_elkartzea/2018/musika-pribatuak/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.eus/agrupacion_servicios/2018/musika-pribatuak/y22-izapide/es

3.– Ikastegi interesdunek bitarteko elektronikoak erabiliko dituzte eskabideak eta kontsultak egiteko, laguntza eman edo ukatu aurreko izapideak eta justifikatze-izapideak egiteko, eta horretarako, egoitza elektronikoa hau erabiliko dute:

3.– Los centros interesados realizarán la solicitud, consulta y demás trámites de este procedimiento hasta la resolución de concesión o denegación, por medios electrónicos en la sede electrónica:

https://www.euskadi.eus/zerbitzu_elkartzea/2018/musika-pribatuak/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.eus/agrupacion_servicios/2018/musika-pribatuak/y22-izapide/es

4.– Bitarteko elektronikoz egingo dira, halaber, eskabidea aurkeztu ondoko izapideak – dokumentazioko akatsak zuzentzea, espedientearen egoera berrikustea –, honako atari honen bidez: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

4.– Los trámites posteriores a la entrega de la solicitud – subsanación de documentación, revisión del expediente – se realizarán también por canal electrónico a través de https://www.euskadi.eus/micarpeta

5.– Eskatzaileek euskaraz nahiz gaztelaniaz aurkeztu ahal izango dituzte eskabidea eta dokumentuak. Halaber, pertsona edo erakunde eskatzaileak aukeratzen duen hizkuntza hori erabiliko da prozedura osoan, Euskararen Erabilera Normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezartzen den moduan.

5.– Las solicitudes, junto con la documentación que se acompañe, podrán presentarse, en euskera o castellano, a su elección. Asimismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por el solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

6.– Eskabidea aurkezteak esan nahi du berariaz eta formalki onartzen direla deialdi honen oinarrietan zehaztutako baldintzak.

6.– La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

6. artikulua.– Eskaerak eta dokumentazioa.

Artículo 6.– Solicitudes y documentación.

17. artikuluan zehazten diren laguntzak eta hobariak eskuratze aldera, % 25eko finantzazioa edo hortik gorakoa jasotzen duten eskolen titularrek edo ordezkariek I. eranskinari jarraituz aurkeztu beharko dute eskabidea; beste zentroetako titularrek edo ordezkariek, berriz, II. eranskinari jarraitu beharko diote. Horrez gain, dokumentazio hau aurkeztu beharko dute bide elektronikoak bakarrik erabiliz:

Con el fin de obtener las ayudas y las posibles bonificaciones especificadas en el artículo 17, los titulares o representantes de las escuelas que reciban financiación igual o superior al 25% deberán presentar la solicitud según Anexo I y los titulares o representantes de los demás centros lo harán según Anexo II, acompañadas de la siguiente documentación obligatoria que se presentará únicamente por vía electrónica:

1.– Musika-eskolek aurkeztuko dute:

1.– Las escuelas de música presentarán:

a) «Musika-eskolako irakasleak» izeneko ziurtagiria. Ziurtagiri horretan, 2017-2018ko ikasturteko irakasleen izenak eta haiek irakasten emandako denbora asteka adierazita agertuko dira. Irakasdenbora zuzena da irakasleek ikasturte osorako dagozkien ikasleei irakasten emandako denbora (III. eranskina).

a) El «Certificado del profesorado de la escuela de música» (Anexo III) donde aparecerá la relación nominal del profesorado del curso 2017-2018 con su dedicación lectiva directa semanal, entendiendo por tiempo lectivo directo el correspondiente a cada profesor o profesora para impartir docencia a sus propios alumnos y alumnas asignados para todo el curso.

b) «Lehentasuna duten espezialitateentzako laguntza / erregimen arrunteko ikasleak» izeneko ziurtagiria, hala behar izanez gero. Ziurtagiri horretan, erregimen arrunteko ikasleen zerrenda jasoko da, zehazki 2017-2018ko ikasturtean lehenetsitako espezialitateetan matrikulatuta daudenenak (IV. eranskina).

b) El «Certificado de apoyo a especialidades preferentes/régimen ordinario» (Anexo IV), cuando proceda, en donde aparecerá consignado el número de alumnos y alumnas del curso 2017-2018, únicamente de régimen ordinario, que estén matriculados en especialidades preferentes.

c) Ziurtagiri bat (V. eranskina) non jasoko den:

c) Un certificado (Anexo V), donde se consignará:

– 2017-2018ko ikasturtean errefortzuak jaso dituzten ikasleen zerrenda, beharrezkoa denean («x» batekin adierazi lehentasunezko espezialitateak).

– La relación nominal de alumnado reforzado durante el curso 2017-2018, cuando proceda, marcando las especialidades preferentes con una «x».

– Hezkuntza arautuan (irakaskuntza profesionalak) 2017-2018ko ikasturtean hasitako ikasleen izen zerrenda.

– La relación nominal de alumnos y alumnas, en su caso, que se hayan incorporado a enseñanza reglada (enseñanzas profesionales) en el curso 2017-2018.

d) «2017-2018ko ikasturteko ikasleen datuak» izeneko egiaztagiri bat (VI. eranskina), non ikasleen datu guztiak jasoko diren. Datuok deialdia egiten laguntzeko erabilitako aplikazioan sartuko dira, eta bat egin beharko dute Hezkuntza Sailak «Eskola jarduerako estatistikak» txostenean jasotakoekin; ezingo dira inoiz txostenean jasotakoak baino altuagoak izan. Alderik izanez gero, instantzia kudeatzaileak azken datu horiek erabiliko ditu.

d) Un certificado llamado «Datos alumnado curso 2017-18» (Anexo VI) donde se consignará el total de los datos de alumnado. Estos datos se introducirán en la aplicación utilizada como instrumento para ayudar a resolver la convocatoria, y deberán corresponderse con los recogidos por el Departamento de Educación para su informe de «Estadística de Actividad Escolar», y nunca podrán ser superiores a ellos. En caso de discrepancia, la instancia gestora tomará estos últimos como datos aplicables.

2.– Irakaskuntza arautua ematen duten ikastegiek dokumentazio hau aurkeztuko dute:

2.– Los centros que imparten enseñanzas regladas adjuntarán:

a) «Musika-eskolako irakasleak» izeneko ziurtagiria, 2017-2018ko ikasturteari dagokiona. Ziurtagiri horretan, irakaskuntza arautuko irakasle guztien zerrenda eta haiek irakasten emandako denbora asteka adierazita agertuko dira. Irakasdenbora zuzena da irakasleek ikasturte osorako dagozkien ikasleei irakasten emandako denbora (VII. eranskina).

a) El «Certificado del profesorado» (Anexo VII) del curso 2017-2018 donde aparecerá la relación nominal del profesorado de enseñanza reglada con su dedicación lectiva directa semanal, entendiendo por tiempo lectivo directo el correspondiente a cada profesor o profesora para impartir docencia a sus propios alumnos y alumnas asignados para todo el curso.

b) «Lehentasunezko espezialitateen laguntza egiaztagiria» (VIII. eranskina), beharrezkoa denean. Bertan, 2017-2018ko ikasturtean lehentasunezko espezialitateetan, bai oinarrizkoetan bai irakaskuntza profesionaletan matrikulatutako ikasleen datuak jasoko dira.

b) El «Certificado de apoyo a especialidades preferentes» (Anexo VIII), cuando proceda, donde aparecerán consignado el alumnado matriculado en especialidades preferentes en el curso 2017-2018 en enseñanzas elementales y profesionales.

c) Honako datu hauek jasoko dituen egiaztagiri bat (IX. eranskina):

c) Un certificado (Anexo IX) donde se consignarán:

– Hezkuntza arautuko 2017-2018ko ikasturteko ikasleen datuak. Datuok deialdia egiten laguntzeko erabilitako aplikazioan sartuko dira. Datu horiek bat egin beharko dute Hezkuntza Sailak «Eskola jarduerako estatistikak» txostenean jasotakoekin eta ezingo dira inoiz txostenean jasotakoak baino altuagoak izan. Alderik izanez gero, instantzia kudeatzaileak azken datu horiek erabiliko ditu.

– Los datos de alumnado de enseñanza reglada durante el curso 2017-2018, que se introducirán en la aplicación utilizada como instrumento para ayudar a resolver la convocatoria. Estos datos deberán corresponderse con los recogidos por el Departamento de Educación, para su informe de «Estadística de Actividad Escolar» y nunca podrán ser superiores a ellos. En caso de discrepancia, la instancia gestora tomará estos últimos como datos aplicables.

– Goi-mailako musika ikastetxeetan 2017-2018ko ikasturtean hasitako ikasleen izen zerrenda, beharrezkoa denean.

– La relación nominal de los alumnos y alumnas incorporados en el curso 2017-2018 a un centro superior de música, cuando proceda.

3.– Erakunde eskatzaile guztiek (bai ikasketa arautuak ematen dituzten zentroak bai arautu gabeak ematen dituztenak), halaber, finantzatutako jarduketa gauzatzearen eta diruz lagundutako gastuen eraginkortasunaren justifikazioa aurkeztuko dute. Horretarako, ekainaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren bidez onartutako Diru-laguntzei buruzko 38/2003 Legearen Araudiko 75. artikuluan arautu bezala egin beharko dira kontu-emate erraztuko egiaztagiriak, honako eduki hauek izango dituztenak:

3.– Todas las entidades solicitantes (tanto centros que imparten enseñanzas regladas como aquellos que imparten enseñanzas no regladas) presentarán además, la justificación de la realización de la actuación financiada y efectividad de los gastos subvencionados, que en términos equivalentes a la cuenta justificativa simplificada regulada en el artículo 75 del Reglamento de la Ley 38/2003, General de Subvenciones, aprobado por Real Decreto 887/2006, de 21 de junio, deberá contener:

a) 2017-2018ko ikasturtean egindako jardueren kostuari buruzko memoria ekonomiko bat (X. eranskina), tokiko erakunde titularrak sinatu eta zigilatua. Honako datuak jasoko ditu memoriak:

a) Una memoria económica sobre el coste de las actividades realizadas durante el curso 2017-2018, (Anexo X) fechada y firmada por el representante legal de la entidad solicitante, donde se consigne:

– Zentroaren hasierako aurrekontua, exekutatuko gastu erreala eta izandako desbideratzeak. Informazio hori behar bezala banakatuta egon behar da honako gastu hauetan: irakasleak, irakasle ez diren langileak, funtzionamendua eta ekipamendua.

– El presupuesto inicial del centro, el gasto real ejecutado y desviaciones acaecidas, debidamente desglosados en gastos de personal docente, personal no docente, funcionamiento y equipamiento.

– 2017-2018ko ikasturtean zehar zentroak izandako diru-sarreren eta gastuetarako jasotako diru laguntzen banakatzea, zenbatekoak eta jatorria zehaztuz. Leku entitatearen 2017-2018ko ikasturterako gastuen ekarpen osoa adieraziko da, dagokion zenbateko portzentajea esleituz. Ekarpen hau egindako gastuaren arabera egingo da eta hobaria % 52 izango da gehienez. (IV. baremoa, b) apartatua).

– El detalle de los ingresos del centro y subvenciones que este haya recibido para gastos del curso 2017-2018, con indicación de su importe y procedencia. Se incluirá la aportación total de la entidad local para gastos del curso académico 2017-2018, consignándose el porcentaje de financiación que supone. Esta aportación se calculará sobre el gasto ejecutado y se bonificará con un máximo del 52% (apartado b) del Baremo IV).

b) «Kostuen justifikazioa» izeneko XI. eranskina; bertan, irakasle eta ez irakasleen guztizko kostua bereizita adieraziko da. (Aipatutako eranskinaren 1 eta 2 puntuak).

b) El Anexo XI, «Justificación de costes», con expresión individualizada del coste total del personal docente y no docente (puntos 1 y 2 de dicho anexo).

Ikastetxeko irakasle eta ez irakasleen gastuak justifikatzeko, adierazitako langileen kontratuen kopiak edo Gizarte Segurantzako alta-ziurtagiriak erantsiko dira; bestela, langile horien lan-egoera normalizatua egiaztatuko duten TC agiriak edo horren baliokideak erantsi beharko dira.

Para justificar los gastos de personal docente y no docente del centro, se adjuntarán copias de los contratos o certificados de alta de la Seguridad Social de los trabajadores reseñados o TC o documentos equivalentes como acreditativos de la situación laboral normalizada de dicho personal.

Jatorrizko fakturak eta gastuen egiaztagiriak, entitateak legeak jasotako epean jagongo ditu. Izan ere, aurrerago, Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzak eskatu ahalko ditu, era aleatorioan, (jasotako laguntzaren gutxienez % 25. justifikatu arte), aurreko lerrokadan aipatutako zerrendan jasotako fakturak edo merkataritzako trafiko juridikoan antzeko froga-balioa duten dokumentuak edo administrazio-eraginkortasuna dutenak. Horiek zenbakituta egongo dira, XI. eranskinean, 3. puntuan agertzen den bezala, dagozkien jatorrizkoekin eta ordainketa bakoitzaren egiaztagiriarekin batera, ordainketa azken epea 2018ko irailaren 30a izanik.

Los originales de las facturas y justificantes de gasto deberán ser cusodiados por la entidad durante el tiempo legalmente establecido. Más adelante, la Dirección de Centros y Planificación podrá requerirle, mediante una selección aleatoria cuyo importe sume como mínimo el 25% de la ayuda recibida, que aporte la relación de facturas y demás documentos de valor probatorio equivalente en el tráfico jurídico mercantil o con eficacia administrativa, que vendrán numerados según el punto 3 del Anexo XI, junto con sus correspondientes originales y la acreditación de la efectividad del pago correspondiente, siendo la fecha límite de pago el 30 de septiembre de 2018.

Egiaztagiriak 2017-2018 ikasturtean egindako gastuenak izango dira, eta dagokien gobernu-organoek berretsita aurkeztu behar dira.

Los documentos justificativos lo serán sobre gasto realizado en el curso académico 2017-2018, y vendrán refrendados por los órganos de gobierno correspondientes.

Fakturen emisioa jarduera epea bukatu eta aurrekoa izan beharko da (2018-08-31).

La fecha de emisión de las facturas deberá ser anterior a la finalización del plazo de realización de la actividad (31-08-2018).

c) 2017-2018 ikasturterako finantzatutako jarduketa gauzatzearen eta diruz lagundutako gastuen eraginkortasunaren justifikazioa betetzen denaren jarduera memoria aurkeztuko dute, bertan finkatutako helburuetara heltzeko betetze mailaren balorazioa jasoko da.

c) Una memoria de actividad sobre el cumplimiento de la finalidad de la actuación subvencionable, correspondiente al curso 2017-2018, que incluirá la valoración del grado de consecución de los objetivos fijados.

4.– Beharrezko ziurtagiri horien ereduak hemen eskura daitezke: https: //www.euskadi.eus

4.– Los modelos de los anexos necesarios de estos certificados estarán disponibles en https://www.euskadi.eus

5.– Eskaera egiten duen erakundearen legezko titularrak edo ordezkariak sinatuta eta data jarrita aurkeztu behar da eskabidea.

5.– La solicitud deberá estar fechada y firmada por el titular o representante legal de la entidad que realiza dicha solicitud.

6.– Eskatzailearen nortasun telematikoa egiaztatzea:

6.– Acreditación de la identidad telemática del solicitante:

a) Eskabidea erakunde eskatzailearen ziurtagiri bidez sinatu baldin bada, ez da beharrezkoa izango ordezkaritza-ahalordea egiaztatzea.

a) Cuando la solicitud haya sido firmada con certificado de la entidad solicitante, no será preciso acreditar poder de representación.

b) Aitzitik, pertsona fisiko baten ziurtagiriaren bidez identifikatuz gero ordezkarien erregistro elektronikoan alta emanda egon gabe:

b) En el caso de identificarse con un certificado de persona física y no estar dado de alta en el Registro electrónico de representantes:

Erakundearen legezko ordezkaria izanez gero, legezko ordezkariak duen ordezkaritza ahalordea egiaztatzeko agiria aurkeztu beharko du.

Si es el representante legal de la entidad, deberá aportar acreditación del poder de representación que ejerza el representante legal.

7. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 7.– Plazo de presentación de solicitudes.

Eskabideak eta dokumentazioa aurkezteko epea hamabost egunekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

El plazo de presentación de las solicitudes y de la documentación que la acompaña será de quince días a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

8. artikulua.– Eskabidea eta dokumentazioa zuzentzea.

Artículo 8.– Subsanación de la solicitud y documentación.

Diru-laguntzaren eskabidea behar bezala beteta ez badago edo aginduzko dokumentazioa falta dela ikusiz gero, interesdunari eskatuko zaio 10 egun balioduneko epean osatzeko edo aginduzko dokumentuak aurkezteko. Epe horretan zuzenketa egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko da. Kasu horretan, Administrazioak eskabide horri buruzko ebazpena emango du, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 21. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

Si la solicitud de subvención no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada de la documentación preceptiva, se requerirá a la persona interesada para que, en un plazo de diez días hábiles subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos. Si en este plazo no se realiza la subsanación, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 21 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Akatsak zuzentzeko jakinarazpena bitarteko elektronikoz egingo da. Jakinarazpen elektronikoa Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren «Nire Karpeta» apartatuan kontsultatu beharko da.

La notificación de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente. La notificación electrónica deberá consultarse en el apartado de «Mi Carpeta» de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

Interesdunak jakinarazpenaren jasotze-agiria elektronikoki sinatzen duenean, jakinarazpena egintzat emango da. Jakinarazpena bidali eta hamar egun naturaleko epean interesduna ez bada edukira sartu, jakinarazpena ezetsitzat joko da, eta izapidea gauzatutzat. Prozedurak jarraitu egingo du, salbu eta ofizioz edo hartzaileak eskatuta egiaztatzen bada teknikoki edo materialki ezinezkoa izan dela edukira sartzea.

La notificación se entenderá practicada en el momento que el interesado firme electrónicamente la recepción de la misma. Cuando transcurran diez días naturales desde el envío de la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de persona destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

Hori hala izanik ere, organo kudeatzaileak beste aukera bat ere badu: interesdunei jakinarazpenen abisuak bidaltzea, SMSak edo mezu elektronikoak igorriz, eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

9. artikulua.– Laguntza kudeatzeko organoa.

Artículo 9.– Órgano de gestión de ayudas.

Ikastetxe eta Plangintzaren Zuzendariak kudeatuko ditu deialdi honetan aurreikusitako laguntzetarako eginkizunak.

Corresponderá al Director de Centros y Planificación la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

10. artikulua.– Laguntzak emateko prozedura.

Artículo 10.– Procedimiento de concesión.

Laguntza-sail bakoitzerako:

Por cada línea subvencional:

1.– Eskatutako baldintzak betetzen dituzten eskatzaile guztiei emango zaie diru-laguntza. Horretarako, deialdi honetarako dagoen kreditua hainbanatu egingo da diru-laguntzaren onuradunen artean.

1.– La subvención será otorgada a todos los solicitantes que cumplan los requisitos exigidos, procediéndose al prorrateo entre los mismos, de la totalidad del crédito disponible para esta convocatoria.

2.– Zentro bakoitzari zenbateko diru-laguntza dagokion kalkulatzeko, erabilgarri dagoen aurrekontu-partidaren arabera, kontuan hartuko da ordu finantzagarrien guztizko kopurua, eta, horretarako, agindu honetako Hezkuntza-programa Finantzagarriko baremoetan (17. artikuluan jasotakoetan) ezarritako irizpideak aplikatuko dira. Diru-laguntza honetarako dagoen zenbateko osoa hainbanatu egingo da diru-laguntzaren onuradunen artean.

2.– La cuantía de la subvención que corresponderá a cada centro, en función de la partida presupuestaria disponible, se calculará sobre el número de horas financiables totales que resulten de aplicar los criterios establecidos en los baremos del Programa Educativo Financiable de la presente Orden, incluidos en el artículo 17, procediéndose al prorrateo, entre los mismos, de la totalidad de la partida disponible para esta convocatoria.

3.– Nolanahi ere, musika-ikastegi bakoitzari ematen zaion diru-laguntzak egundo ere ez du gaindituko aurrekontu osoaren % 33. Ondorio horietarako, irakasle ez diren langileen gastuen eta ekipamendu- eta funtzionamendu- gastuen batura ez da izango aurrekontu osoaren % 25 baino gehiago.

3.– De cualquier forma la subvención concedida a un centro musical nunca superará el 33% de su presupuesto total. A estos efectos se entenderá que la suma del gasto de personal no docente, equipamiento y funcionamiento será como máximo el 25% del presupuesto total.

4.– Finantza daitezkeen orduak direla-eta ateratzen den diru-laguntzak muga hori gainditzen badu, soberakina gainerako eskolen diru-laguntzetara bideratuko da.

4.– En el caso de que las horas financiables hubiesen dado como resultado una subvención que superara dicho límite, el sobrante revertirá en las subvenciones al resto de las escuelas.

11. artikulua.– Ebazpena, errekurtsoak, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazpen-modua eta publikotasun-prozedura.

Artículo 11.– Resolución, recursos, plazos para resolver y notificar, modo de notificación y procedimiento de publicidad.

1.– Hezkuntzako sailburuordeak ebazpena eman eta jakinaraziko du, gehienez ere lau hilabeteko epean, agindu hau argitara ematen den egunetik hasita. Ebazpen horretan, eskatutako diru-laguntzak eman ala ez erabakiko da. Emandako diru-laguntzen kasuan, honako hauek adieraziko dira: erakunde onuraduna, dagokion musika-ikastegia eta emandako diru-laguntzaren zenbatekoa. Laguntzak ukatzen badira, berriz, zergatia adierazi beharko da.

1.– La Viceconsejera de Educación dictará y notificará resolución en el plazo máximo de cuatro meses, contados a partir de la publicación de la presente Orden, en que se determinará la adjudicación o denegación de las subvenciones solicitadas expresando, en el caso de las primeras, la entidad beneficiaria, el centro musical concernido, y el importe de la subvención concedida. En el caso de las denegadas recogerá los motivos que fundamenten la denegación.

2.– Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren iragarki-taulan argitaratuko da ebazpena (https://www.euskadi.eus/y22-ediktu/eu/), eta jakinarazi eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak. Ebazpen-epea igaro eta interesdunak horren berri jaso ez badu, eskabidea ezetsi zaiola ulertu ahalko da, hala xedatzen baitu urriaren 1eko 39/2015 Legeak, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearenak.

2.– Dicha resolución se publicará en el Tablón Electrónico de Anuncios de la Sede Electrónica del Gobierno Vasco (https://www.euskadi.eus/y22-ediktu/es/), y tendrá efectos de notificación a partir del día siguiente. Si una vez transcurrido el plazo de resolución, la misma no hubiera sido notificada, la solicitud correspondiente podrá entenderse desestimada, a los efectos de lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

3.– Aurrekoa hala izanik ere, organo kudeatzaileak interesdunei jakinarazpenen abisuak bidali ahal izango dizkie, SMSak edo mezu elektronikoak igorriz eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

3.– Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de la notificación realizada mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

4.– Agindu honen babesean emandako laguntzen onuradunen zerrenda Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da, denek horren berri izan dezaten.

4.– La relación de beneficiarios de las subvenciones concedidas al amparo de la presente Orden, será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco, a los efectos de su general conocimiento.

5.– Ebazpenok ez diote amaiera ematen administrazio-bideari, eta, haien aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote interesdunek Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, jakinarazpena egin eta biharamunetik aurrera, hala xedatzen baita Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. artikuluan.

5.– Las resoluciones no agotan la vía administrativa, pudiendo interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente en que tuviera lugar la notificación, conforme a lo dispuesto en el artículo 121 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

6.– Diru-laguntzak onuradunei emateko eta, hala badagokio, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako laguntzen edo diru-laguntzen esparruan hasi den eta oraindik izapidetze-prozesuan dagoen edozein itzulketa- edo zigor-prozedura amaitzea.

6.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a los beneficiarios de estas quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

12. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 12.– Pago de la Subvención.

Agindu honen arabera emandako diru-laguntzen ordainketa jarraian azaltzen den moduan egingo da:

El pago de las subvenciones concedidas al amparo de la presente Orden se abonará del siguiente modo:

Ikastegi guztietarako:

Para todos los centros:

a) Lehen ordainketa, diru-laguntzaren % 10,25ekoa, behin 15. artikuluaren 1. apartatuan ezarritako epea amaituta, baldin eta onuradunak espresuki diru-laguntzari uko egiten ez badio.

a) Un primer abono, por el importe equivalente al 10,25% de la subvención concedida, una vez transcurrido el plazo señalado en el apartado 1 del artículo 15 sin mediar renuncia expresa.

b) Bigarren ordainketa-agindu bat, justifikazioaren dokumentazioa oinarritzat hartuta egindako likidazioaren emaitzaren kopuruarena.

b) Un segundo libramiento, por el importe resultante de la liquidación efectuada sobre la base de la documentación justificativa.

13. artikulua.– Entitate onuradunen betebeharrak.

Artículo 13.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50.2 artikuluak eta Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 14. eta 46. artikuluek jasotzen dituzten betebeharrez gainera, agindu honetan arautzen diren diru-laguntzen onuradunek betebehar hauek izango dituzte:

Sin perjuicio de las obligaciones recogidas con carácter general en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y de las recogidas en los artículos 14 y 46 de la Ley General de Subvenciones los beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

1.– Emandako diru-laguntza onartzea bost eguneko epean, behin ebazpena argitaratzen denean, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren iragarki-taulan (https://www.euskadi.eus/y22-ediktu/eu/). Horrela ez bada, entitate onuradunak diru-laguntzari uko egiten diola ulertuko da.

1.– Aceptar la subvención concedida en el plazo de cinco días tras la fecha de la publicación de la Resolución en el Tablón Electrónico de Anuncios de la Sede Electrónica del Gobierno Vasco https://www.euskadi.eus/y22-ediktu/es/ De no ser así, se entenderá que las entidad beneficiaria renuncia a la subvención concedida.

2.– Laguntza zertarako eman den, hartarako erabili beharko da, ez beste ezertarako.

2.– Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

3.– Hezkuntza Ikuskaritzaren esku jartzea diru-laguntza eskatzeko aurkeztutako dokumentazioa, horretarako oinarritzat hartu dena, gainbegiratu edo ikuskatu beharreko beste elementu bat baita.

3.– Tener a disposición de la Inspección Educativa la documentación presentada y la que ha servido de base para la solicitud de subvención como un elemento más a supervisar o inspeccionar.

4.– Deialdi honen bidez jasotako diru-laguntzak direla-eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak, beren eginkizunetan dihardutela, eskatzen dieten informazioa ematea.

4.– Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

5.– Helburu bererako beste diru-laguntza edo laguntzarik lortuz gero, diru-laguntza ematen duen Administrazioari jakinaraztea.

5.– Comunicar a la Administración concedente, la obtención de cualesquiera otras subvenciones o ayudas para el mismo fin.

6.– Diru-laguntza eman zaiola jakinarazten zaion egunetik hasita, zabaltzeko moduari dagokionez, logotipo ofizialen bidez edota bestelako moduan, Hezkuntza Saileko sostenguarekin diruz lagundutako jarduera aplikatzea bermatzen dela ohartaratzea, eta Eusko Jaurlaritzaren laguntzaz Planifikazio eta Zentroen Plangintza Zuzendaritzari diruz lagundutako jardueraren ekitaldi publikoetarako deia zabaltzea.

6.– A partir de la notificación de la resolución de concesión de subvención, hacer constar en cualquier forma de difusión, mediante la inserción de logotipos oficiales, que la actividad subvencionada se lleva a efecto con el apoyo del Departamento de Educación, y a convocar a la Dirección de Centros y Planificación del Gobierno Vasco a los actos públicos relacionados con la actividad subvencionada.

14 artikulua.– Betebeharrak ez betetzea eta itzultzeko prozedura.

Artículo 14.– Régimen de incumplimiento y procedimiento de reintegro.

1.– Erakunde onuradunak esleitutako eta jasotako zenbatekoa itzultzeko betebeharra izango du, bai eta diru-laguntzetan aplikagarriak diren berandutze-interesak ere, baldin eta honako egoera hauetakoren bat gertatzen bada:

1.– La entidad beneficiaria vendrá obligada a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además el interés de demora aplicable en materia de subvenciones, en caso de que se constate alguno de los siguientes supuestos:

a) Erakunde onuradunak diru-laguntza ez erabiltzea eskatu zen eta eman zen berariazko xederako.

a) Que la entidad beneficiaria no utilice la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió.

b) Diru-laguntza ematea eragin zuen jarduera ez gauzatzea.

b) Que no realice la actuación que dio origen a la subvención.

c) Interesatu zitzaizkion xede jakinetarako aplikatu izana ez justifikatzea.

c) Que no justifique su aplicación a los fines determinados para los que se interesó.

d) Oro har, ez betetzea azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. tituluan (1998ko urtarrilaren 19ko EHAA), Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluan, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren erregelamenduaren 91., 92. eta 93. artikuluetan, agindu honetan edo emate-ebazpenean ezarritako betebeharrak; kasu horietan, jasotako zenbatekoak osorik edo partez itzuli beharko dira, bai eta diru-laguntzetan aplikagarriak diren berandutze-interesak ere, eta, hala dagokionean, zehapenak ezarri ahal izango zaizkie.

d) Que, en general, incumpla las obligaciones establecidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre (BOPV de 19 de enero de 1998), en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en los artículos 91 a 93 del Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en esta Orden o en la resolución de concesión, debiendo reintegrarse la totalidad o parte de las cantidades percibidas más el interés de demora aplicable en materia de subvenciones, independientemente de las sanciones que, en su caso, resulten exigibles.

2.– Dirua itzultzeko, egokiak izan daitezkeen bestelako ekintzen kalterik gabe, horretarako arau hauetan ezarritako prozedura jarraituko da: Diru-laguntzei buruzko Lege orokorra; 1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa eta 698/1991 Dekretua, abenduaren 17koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargura ematen diren diru-laguntzen berme eta itzulketen araubide orokorra erregulatzen duena eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen betekizunak, araubidea eta obligazioak ezartzen dituena. Bestalde, aipatutako zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat joko dira, legezko ondorio guztietarako.

2.– Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en los mencionados Ley General de Subvenciones, Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

3.– Dirua itzultzeko prozedura hasi baino lehen, uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuak (Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren Araudia onartzen duenak) 92.1 artikuluan ezarritakoaren arabera, erakunde onuradunei errekerimendua egingo zaie, justifikazioak aurkez ditzaten.

3.– Previamente al inicio del procedimiento de reintegro, de conformidad y en los términos establecidos en el artículo 92.1 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, se requerirá a las entidades beneficiarias la presentación de la justificación.

4.– Itzultzeko prozedura dela-eta, honela jokatuko da:

4.– En relación con el procedimiento de reintegro, se procederá en los términos siguientes:

a) Hezkuntzako sailburuordeak emango du prozedurari ekiteko ebazpena. Prozedura hasten denean, oraindik egin gabe egon litezkeen ordainketak eten egingo dira.

a) La iniciación del procedimiento será dictada por la Viceconsejera de Educación. La iniciación del procedimiento suspenderá en su caso, los pagos que aún queden pendientes.

b) Goian aipatutako ebazpenak oinarri dituen arrazoiak azalduko ditu, eta 15 eguneko epea emango du egokitzat jotzen diren alegazioak egin daitezen.

b) La citada resolución incluirá los motivos que la fundamentan y concederá un plazo de 15 días para que formule las alegaciones que estime oportunas.

c) Alegazioak jaso ondoren, edo epea alegaziorik egin gabe amaitu ondoren, prozedurari amaiera emango zaio, Hezkuntzako sailburuordearen ebazpen baten bidez.

c) Recibidas las alegaciones o transcurrido el plazo sin que se hubiesen realizado, se pondrá fin al procedimiento por resolución de la Viceconsejera de Educación.

Prozedura ebazteko eta ebazpena jakinarazteko gehieneko epea hamabi hilabetekoa izango da.

El plazo máximo para resolver y notificar el procedimiento será de doce meses.

Ez-betetzerik hautemanez gero, ebazpenean adieraziko da laguntza jasotzeko eskubidea galdu dela, eta, kasua bada, Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar zaizkiola bidezkoak diren diru kopuruak, gehi diru-laguntzen arloan aplikatu beharreko berandutze-interesak, laguntza ordaindu zenetik sortutakoak, gehienez ere bi hilabeteko epean, ebazpena jakinarazten denetik hasita. Epe hori borondatez ordaintzeko epetzat joko da.

Si la resolución estimase la existencia de incumplimiento, declarará la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda, y en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País vasco las cantidades que procedan más los intereses de demora aplicables en materia de subvenciones, desde el momento del pago de la ayuda, en un plazo máximo de dos meses desde la notificación de la resolución. Este plazo se considerará como plazo de periodo voluntario.

d) Itzuli beharrekoa borondatez ordaintzeko epean itzultzen ez bada, horren jakitun jarriko da Ogasun eta Ekonomia Saileko arduraduna, legezko araudi aplikagarrian xedatutakoaren arabera joka dezan.

d) Ante la falta de reintegro en el periodo voluntario, se procederá al cobro de las cantidades que procedan según lo dispuesto en la normativa legal aplicable.

15. artikulua.– Diru laguntzen pilatzea eta limiteak.

Artículo 15.– Acumulación y límites de las ayudas.

Programa honetan jasotzen diren laguntzak bateragarriak izango dira xede bererako beste administrazio publiko edo erakunde pribatu batzuek ematen dituztenekin, baldin eta laguntza guztiek batera ez badute gainditzen Batzordearen Salbuespenei buruzko 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 Erregelamendu Orokorraren 8. artikuluan ezarritako muga (2014ko ekainaren 26ko EBAO, 187. zk.). Laguntza horien berri eman beharko zaio Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzari.

Las ayudas otorgadas por otras Administraciones públicas o por entidades privadas, que tengan el mismo objeto que las recogidas en esta convocatoria, serán compatibles con las convocadas por esta Orden en cuanto no superen en su conjunto el límite establecido en el artículo 8 del reglamento general de exención n.º 651/2014 de la Comisión, de 17 de junio de 2014 (DOUE, L187, de 26 de junio de 2014), debiéndose notificar dichas ayudas a la Dirección de Centros y Planificación.

Muga hori gaindituz gero, agindu honen babesean emandako laguntzari muga horretatik gorako kopurua kenduko zaio.

En caso de superarse dicho límite, la ayuda concedida al amparo de esta norma se minorará en la cantidad correspondiente al exceso.

16. artikulua.– Datu pertsonalak.

Artículo 16.– Datos de carácter personal.

Honako hauetan xedatutakoa aplikatuko da: 2016/679 Erregelamendua (EB), 2016ko apirilaren 27koa, Europako Parlamentuarena eta Kontseiluarena, datu pertsonalen tratamenduari dagokionez pertsona fisikoen babesari eta datu horien zirkulazio askeari buruzko arauak ezartzen dituena eta 95/46/EE Zuzentaraua indargabetzen duena (Datuak babesteko erregelamendu orokorra); 15/1999 Lege Organikoa, abenduaren 13koa, 2016/679 Erregelamendua Orokorra (EB) Datu Pertsonalak Babestekoa; 2/2004 Legea, otsailaren 25ekoa, Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzkoa eta aplikatu beharreko gainerako araudia.

Será de aplicación lo dispuesto en el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE (Reglamento general de protección de datos) el Reglamento General del Parlamento Europeo (UE) 2016/679, la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos y demás normativa aplicable al efecto.

Deialdian parte hartzen dutenek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatu eta argitaratzeko. Datuok, bestalde, «Musika-ikastegietarako diru-laguntzak» izeneko fitxategian sartuko dira, deialdi hau eta beronekin zerikusirik duen beste edozein administrazio-espediente kudeatzeko. Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritza da fitxategi horren arduraduna. Datu horiek eskuratzeko, zuzentzeko, ezerezteko eta aurka egiteko eskubideak Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzaren aurrean balia daitezke. Horretarako, honako helbide honetara jo beharko da: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en un fichero denominado «Subvenciones a centros de enseñanzas musicales» cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria y cualquier otro expediente administrativo relacionado con la misma. La responsable de este fichero es la Dirección de Centros y Planificación. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Centros y Planificación, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Era berean, deialdi honetan parte hartzen dutenek baimena ematen diote Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzari beste erakunde publiko batzuetan egiazta ditzan aurkeztutako agiriak.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Centros y Planificación a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

17. artikulua.– Hezkuntza programa finantzagarria. Baremoak.

Artículo 17.– Programa Educativo Financiable: Baremos.

I. baremoa:

Baremo I:

Arautu gabeko irakaskuntza:

Enseñanza no reglada:

A.– Maila eta atal hauetan matrikulatutako ikasle bakoitzeko, irakasdenbora hauek jasoko dute laguntza.

A.– Se subvencionarán los siguientes tiempos lectivos por cada alumno y alumna matriculado en los siguientes niveles y apartados.

a) Finantza daitezkeen denborak:

a) Tiempos financiables:

1. maila, edo lehen harremana hasteko maila:

Nivel 1 o de contacto:

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2. maila:

Nivel 2:

Hastapen-kurtsoan, zuzenean sartu diren ikasleak baino ez dira aintzat hartuko, hau da, 1. maila egin ez dutenak.

En el curso de iniciación, solo se consignarán las incorporaciones directas, es decir, que no hayan hecho Nivel I.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

3. maila:

Nivel 3:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

4. maila:

Nivel 4:

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Beste ikasketa batzuk:

Otras enseñanzas:

Hezkuntza laguntza jasotzeko premia espezifikoak dituzten eta aurreko mailetan sartuta ez dauden pertsonentzat bakarrik:

Solo para alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo no incluidas en los niveles anteriores:

(Ikus .PDF)
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Alderik badago maila hauetatik ateratako irakasdenbora finantzagarriaren eta III. eranskinean agertzen den irakasleen guztizko eta zuzeneko irakasdenboraren artean, bien arteko denborarik laburrena lehenetsiko da. Horixe hartuko da denbora finantzagarritzat, eta honako bi hobari hauek gehituko zaizkio:

Si existe diferencia entre el total del tiempo lectivo financiable resultante de estos niveles y el total del tiempo lectivo directo del profesorado que aparece en el Anexo III, se preferirá el tiempo inferior de ambos. Este será el tiempo elegido como tiempo lectivo financiable. A este tiempo elegido se añadirán las dos siguientes bonificaciones:

B.– Lehentasunezko interesa duten espezialitateei laguntza ematea.

B.– De apoyo a especialidades de interés preferente.

Aratu gabeko irakaskuntzan musika-tresnak ikasten dituen ikasle bakoitzeko, 2. eta 3. mailan, 30 minutuko hobaria emango da, eta, laguntza berezia jasotzen duen ikasle bakoitzeko, 2. eta 3. mailan, 60 minutukoa. Lehentasunezko interesa duten musika-tresnak hauek dira: biola, biolontxeloa, kontrabaxua, fagota, oboea, tronpa, tronboia, tuba eta harpa.

Por cada alumno que curse estos instrumentos en la enseñanza no reglada, en nivel 2 y 3, se bonificará con 30 minutos, y si es alumno reforzado, en nivel 2 y 3, con 60. Son instrumentos de interés preferente: viola, violoncelo, contrabajo, fagot, oboe, trompa, trombón, tuba y arpa.

C.– Ikasleak irakaskuntza arautuan sartzea.

C.– Incorporación de alumnado a enseñanza reglada.

2017-2018ko ikasturtean musika-irakaskuntza profesionaletan aritutako ikasle bakoitzeko: I. baremoko guztizko denborei 300 minutu gehituko zaizkie.

Por cada alumno/a de la escuela incorporado/a durante el curso 2017-2018 a las enseñanzas profesionales, se sumarán 300 minutos a los tiempos totales del baremo I.

Aurreko ikasturtean 2. eta 3. mailan matrikula tuta zeuden eta laguntza berezia hartzen duten ikasleen kopuruaren % 50 finantzatu ahal izango da, gehienez ere.

El número máximo de alumnos/as financiables no excederá del 50% del total de alumnos y alumnas en régimen reforzado de los niveles 2 y 3 del curso anterior.

D.– I. baremoan guztira diruz lagunduko den ordu-kopurua kalkulatzeko, A, B eta C letretan ezarritako irizpideak aplikatuta ateratzen den batura erabiliko da.

D.– La cantidad total de horas a subvencionar en el Baremo I será la suma resultante de la aplicación de los criterios fijados en los tres apartados A, B y C.

II. baremoa:

Baremo II:

Irakaskuntza arautua:

Enseñanzas regladas:

A.– Denbora hauei emango zaie laguntza, irakaskuntza mota honetan matrikulatutako ikasle bakoitzeko:

A.– Por cada alumna o alumno matriculado en estas enseñanzas se subvencionarán los siguientes tiempos.

a) Finantza daitezkeen denborak:

a) Tiempos financiables:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Alderik badago maila hauetatik ateratako irakasdenbora finantzagarriaren eta VII. eranskinean agertzen den irakasleen guztizko eta zuzeneko irakasdenboraren artean, bien arteko denborarik laburrena lehenetsiko da. Horixe hartuko da denbora finantzagarritzat, eta honako bi hobari hauek gehituko zaizkio:

Si existe diferencia entre el total del tiempo lectivo financiable resultante de estos grados y el total del tiempo lectivo directo del profesorado que aparece en el Anexo VII, se preferirá el tiempo inferior de ambos. Este será el tiempo elegido como tiempo lectivo financiable. A este tiempo elegido se añadirán las dos siguientes bonificaciones:

B.– Laguntza emango zaie, era berean, I. baremoaren B letran jasotako lehentasunezko espezialitateei, eta 30 minutuko hobaria emango zaie oinarrizko irakaskuntzako ikasleei, eta 60 minutukoa, berriz, musika-tresna horiek ikasten dituzten eta irakaskuntza arautuko maila profesionalean ikasten dutenei.

B.– Se subvencionarán asimismo las especialidades de interés preferente recogidas en el Baremo I. apartado B bonificando con 30 minutos a los alumnos de enseñanza elemental y con 60 minutos a los de grado profesional de la enseñanza reglada que estudien dichos instrumentos.

C.– 400 minutu gehituko dira goi-mailako musika-eskola batean 2017-2018an matrikulatutako ikasle bakoitzeko.

C.– Por cada alumno o alumna incorporado en 2017-2018 a un centro superior de música se sumarán 400 minutos.

D.– II. baremoan guztira diruz lagunduko den ordu-kopurua kalkulatzeko, A, B eta C letretan ezarritako irizpideak aplikatuta ateratzen den batura erabiliko da.

D.– La cantidad total de horas financiables del Baremo II será la suma resultante de la aplicación de los criterios fijados en los tres apartados A, B y C.

III. baremoa:

Baremo III:

Irakaskuntzako kostuak.

Por coste de la enseñanza.

Orduko batez besteko kostua izango da ekitaldi ekonomikoaren guztizko kostua zati astean emandako eskola-orduen kopurua (zuzeneko iraskasdenbora). I. eta II. baremoetan finkatutako diruz lagundu daitekeen irakasdenborari hobari-ehuneko jakin bat aplikatuko zaio, kostuaren arabera, honako taula hau kontuan hartuta:

El coste total del ejercicio económico, dividido entre el número de horas lectivas semanales (tiempo lectivo directo) dará el coste medio por hora. Al tiempo elegido como tiempo lectivo financiable de los Baremos I y II, se aplicará un % de bonificación en función de su coste según la tabla siguiente:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Ondorio horietarako, irakasle ez diren langileen gastuen eta ekipamendu- eta funtzionamendu-gastuen batura ez da izango aurrekontu osoaren % 25 baino gehiago.

A estos efectos se entenderá que la suma de los gastos de personal no docente, equipamiento y funcionamiento será como máximo el 25% del presupuesto total.

IV. baremoa:

Baremo IV:

Udal-finantzaketa.

Por financiación municipal.

Tokiko udalbatzak ikastegiaren gastu arruntaren % 25 gutxienez finantzatzen duen kasuetan, hobari hauek aplikatuko zaizkio I. eta II. baremoetan finantzagarritzat jotako denborari:

Cuando la corporación local financie el centro con un mínimo del 25% del gasto corriente, al tiempo elegido como tiempo lectivo financiable del Baremo I y II, se le aplicará la bonificación siguiente:

a) % 25eko finantzaketa izateagatik, orduen % 25.

a) Por el 25% de financiación, el 25% de dichas horas.

b) % 25etik % 52ra arteko finantzaketa izateagatik, % 2 gehiago puntu edo frakzio bakoitzeko, ordu horien % 100eraino iritsi arte.

b) A partir del 25% de financiación hasta un máximo del 52%, un 2% más por cada punto o fracción hasta un máximo del 100% de dichas horas.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetako diru-laguntzak Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean xedatutakoaren mende egongo dira.

Las subvenciones a que se refiere esta Orden se sujetan a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones.

Agindu hau administrazio publikoen diru-laguntzak arautzen dituzten printzipioei jarraikiz ebatziko da –publikotasunaren, lehiaren eta objektibotasunaren printzipioak–, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginean ezarritako baldintzetan, zeina azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartu baitzuen, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren erregelamendua onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuan zehaztutako oinarrizko araudiaren arabera, eta laguntzei eta diru-laguntzei aplikatu beharreko gainerako xedapenekin bat etorriz; horrez gain, erabilgarri dauden baliabide ekonomikoak aplikatuko dira, agindu honetan ezarritako irizpideen arabera.

La presente Orden se resolverá conforme a los principios de publicidad, concurrencia y objetividad que rigen la actividad subvencional de las Administraciones Públicas en los términos establecidos en el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, con arreglo a la normativa básica establecida en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003 de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y con las demás disposiciones aplicables a las ayudas y subvenciones y aplicándose los recursos económicos disponibles con arreglo a los criterios establecidos en la presente Orden.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa jarri ahal izango diote interesdunek Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango dute Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusian, bi hileko epean, agindua aipatutako aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el mismo diario oficial.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko azaroaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de noviembre de 2018.

Hezkuntzako sailburua,

La Consejera de Educación,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

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(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental