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Boletin Oficial del País Vasco

226. zk., 2018ko azaroaren 23a, ostirala

N.º 226, viernes 23 de noviembre de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
5770
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EBAZPENA, 2018ko azaroaren 13koa, Plangintza eta Antolaketako zuzendariarena, Lanbide Heziketako erdi- eta goi-mailako heziketa zikloetara sartzeko 2018-2019 ikasturteko probetarako deialdia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 13 de noviembre de 2018, del Director de Planificación y Organización, por la que se convocan las Pruebas de Acceso a Ciclos Formativos de Grado Medio y Grado Superior de Formación Profesional correspondientes al curso 2018-2019.

Lanbide Heziketako heziketa-zikloetarako sarbidea arautzen duen Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren 2016ko otsailaren 11ko Aginduaren 2.1 artikuluan xedatzen denez, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak heziketa-zikloetara sartzeko proba baterako deialdia egingo du, gutxienez urtean behin.

La Orden de 11 de febrero de 2016, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se regula el acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional, dispone en su artículo 2.1 que el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura convocará al menos una vez al año una prueba para el acceso a los Ciclos Formativos.

Hori dela-eta, honako hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdia.

Artículo 1.– Convocatoria.

Lanbide Heziketako erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetan sartzeko 2018-2019 ikasturteko probetarako deialdia egiten da, hain zuzen ere ikasketa horietara zuzenean sartzeko baldintza akademikoak betetzen ez dituztenentzat.

Se convocan las Pruebas de Acceso a los Ciclos Formativos de Grado Medio y de Grado Superior de Formación Profesional correspondientes al curso 2018-2019, para las personas que carecen de los requisitos académicos que permiten el acceso directo a dichas enseñanzas.

Erdi-mailako seiehun plaza eta goi-mailako zortziehun plaza betetzeko deialdia egiten da.

El número de plazas que se convocan es de trescientas para la prueba de Grado Medio y ochocientas para la prueba de Grado Superior.

2. artikulua.– Plaza lortzeko lehentasun-irizpideak.

Artículo 2.– Criterios de priorización a efectos de admisión.

Eskaera-kopurua handiagoa baldin bada plazena baino, lehentasun-irizpide hauek aplikatuko dira, jarraian adierazten den hurrenkerari jarraituz:

Cuando el número de solicitudes sea mayor al número de plazas convocadas, se procederá a su priorización según los siguientes criterios en el orden de prelación indicado:

1.– Euskal Autonomia Erkidegoan aurreko bi urteetako deialdietan sarbide-probaren atalen bat gainditu izana, betiere Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren 2016ko otsailaren 11ko Aginduaren 5. artikuluko 3. puntuan ezarritakoari jarraituz (agindu horren bidez, Lanbide Heziketako heziketa-zikloetarako sarbidea arautzen da).

1.– Haber superado alguna de las partes de la prueba de acceso en la Comunidad Autónoma del País Vasco en las convocatorias de los dos años anteriores, de acuerdo al punto 3 del artículo 5 de la Orden de 11 de febrero de 2016, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se regula el acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional.

2.– Bizilekua Euskal Autonomia Erkidegoan izatea. Aintzat hartuko da erroldatze-ziurtagirian ageri dena, ziurtagiri hori erantsi behar baita.

2.– Tener fijado el domicilio de residencia en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Se tomará el que figure en el certificado de empadronamiento que se deberá adjuntar.

3.– Alfabetoaren araberako hurrenkera, abizenak eta izena kontuan hartuta, «V» hizkitik hasita, hala ezartzen baita Langileak Kudeatzeko zuzendariaren 2018ko otsailaren 19ko Ebazpenean, zeinaren bidez argitara ematen baita 2018-2019 ikasturtean ordezkogaiak kudeatzeko prozesuan –baita urtean zehar deitzen den edozein hautatze-prozesutan ere– alfabeto-hurrenkera zehaztuko duen letraren zozketaren emaitza.

3.– Ordenación alfabética en función de los apellidos y nombre, iniciándose esta ordenación por la letra «V», determinada en la resolución del Director de Gestión de Personal de 19 de febrero de 2018, por la que se hace público el resultado del sorteo de la letra que determinará el orden alfabético en el proceso de gestión de candidatas a sustituciones durante el curso escolar 2018-2019, así como en cualquier otro proceso selectivo que pueda convocarse a lo largo de dicho curso escolar.

3. artikulua.– Izen-emateak eta informazioa.

Artículo 3.– Inscripciones e información.

1.– Proba horiek egin ahal izateko, eta, hala badagokio, kasuan kasuko salbuespenak lortzeko, izangaiek izena eman behar dute I. eranskinean jasotako ikastetxeren batean, eta salbuespena eskatu, 2019ko urtarrilaren 7tik 18ra bitartean –biak barne–, Hezkuntza Sailak horretarako jarri duen aplikazio informatikoaren bitartez.

1.– Para la realización de estas pruebas y, en su caso, para la obtención de las exenciones correspondientes, las personas aspirantes deberán inscribirse y solicitar la exención en los centros indicados en el Anexo I, en el período comprendido entre los días 7 y 18 de enero de 2019, ambos incluidos, mediante la aplicación informática que el Departamento de Educación ha diseñado al efecto.

2.– Probak euskaraz edo gaztelaniaz egin daitezke, eta interesdunek erabakiko dute zer hizkuntzatan egin, eskaera egiten duten unean.

2.– Las pruebas podrán realizarse en euskera o en castellano, siendo las personas interesadas quienes decidirán el idioma por el que optan en el momento de realizar la solicitud.

3.– Ikastetxea esleitzeko irizpideak.

3.– Criterios de asignación de centro:

● Oro har, inskripzioa egiten den ikastetxea hartuko dute ikasleek erreferentzia gisa, proben inguruko prozedura gauzatzeko.

● Como norma general, el centro de inscripción será el referente del alumnado a efectos de llevar a cabo todo el procedimiento relativo a las pruebas.

● Plangintza eta Antolaketa Zuzendaritzak, ikastetxe bakoitzean zenbat eskaera egiten den ikusita, aukera izango du beste ikastetxe bat esleitzeko ikasleei. Hala gertatuz gero, berresleitutako ikastetxe hori izango da ikasleen erreferentzia-ikastetxea.

● En función del número de personas solicitantes en cada centro, la Dirección de Planificación y Organización podrá realizar reasignaciones entre centros. En este caso, el centro de referencia de dicho alumnado será el centro al que ha sido reasignado.

● Berresleitutako ikasleen espedienteak berresleitzearen ondorioz dagokien ikastetxeetara bidaliko dira. Interesdunak hasieran izena eman zuen ikastetxea arduratuko da lekualdaketa hori egiteaz.

● Los expedientes del alumnado reasignado serán trasladados al nuevo centro que en cada caso corresponda. El encargado de este traslado será el centro en el que inicialmente se hubiese inscrito la persona interesada.

4.– Izena emateko unean, egiaztatuko da interesdunak erabiltzaile eta pasahitz baliodunak dituela Ikasgunean.

4.– En el momento de la inscripción, se verificará que la persona interesada disponga de usuario y contraseña válidos en Ikasgunea.

5.– I. eranskinean jasotako inskripzio-ikastetxeek eta Hezkuntza Saileko lurralde-ordezkaritzek argibideak emango dizkiete interesdunei alderdi hauei buruz: sartzeko baldintzak, salbuespenen eskaera, probak noiz egingo diren, proben edukia eta probekin zerikusia duten bestelako argibideak.

5.– Los centros de inscripción, recogidos en el Anexo I y las Delegaciones Territoriales de Educación facilitarán a las personas interesadas información sobre condiciones de acceso, solicitud de exenciones, fecha de realización, contenido de las pruebas y demás información relacionada con estas pruebas.

6.– Ikasturte batean, pertsona batek ezingo du sarrera-probatarako izena eman autonomia-erkidego baten baino gehiagotan. Baldintza hori ez betetzeak berekin ekarriko du matrikula deuseztatzea. Matrikula eskatzeko dokumentuan zinpeko adierazpen bat jasoko da, baldintza hori betetzen dela adierazteko.

6.– En un mismo curso escolar una persona no se podrá inscribir en las pruebas de acceso en más de una Comunidad Autónoma. El incumplimiento de esta condición supondrá la anulación de la inscripción. El documento de solicitud de matrícula recogerá la declaración jurada de cumplimiento de este requisito.

7.– Dokumentazioa. Izena emateko unean, eta, betiere, izena emateko epea bukatu baino lehen, eskatzaileek dokumentu hauek aurkeztu beharko dituzte:

7.– Documentación. En el momento de la realización de la inscripción, y en cualquier caso, hasta la finalización del período de inscripción, las personas solicitantes deberán entregar:

● Identitatea egiaztatzeko agiriaren (NAN, AIZ, AIT edo pasaportea) fotokopia arrunta.

● Fotocopia simple de acreditación de identidad (DNI, NIE, TIE o pasaporte).

● Erroldatze-ziurtagiria, gehienez 3 hilabeteko antzinatasuna duena.

● Certificado de empadronamiento de máximo 3 meses de antigüedad.

● Hala badagokio, eskatutako salbuespenak justifikatzeko agiriak, bai tasei dagozkienak, bai azterketaren atalei dagozkienak.

● En su caso, documentación justificativa de la o las exenciones solicitadas tanto a las tasas como a la o las partes correspondientes del examen.

4. artikulua.– Onartuen eta baztertuen zerrenda.

Artículo 4.– Listado de personas admitidas y excluidas.

Ikasgunean eta erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan kontsultatu ahal izango dute izangaiek onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda, 2019ko urtarrilaren 21etik aurrera.

El listado con la relación provisional de personas admitidas y excluidas, podrá ser consultado por las personas aspirantes a partir del 21 de enero de 2019 en Ikasgunea y en la secretaría de su centro de referencia.

Zerrenda horren aurkako erreklamazioak aurkeztu ahal izango dituzte kasuan kasuko erreferentzia-ikastetxeen idazkaritzan, 2019ko urtarrilaren 21etik 2019ko otsailaren 1era, biak barne.

Entre los días 21 de enero de 2019 y 1 de febrero de 2019, ambos incluidos, se podrán realizar reclamaciones a este listado en la secretaría de los centros de referencia correspondientes.

Probara onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda 2019ko otsailaren 5etik aurrera kontsultatu ahal izango da, Ikasgunean eta dagokion erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan.

El listado con la relación definitiva de personas admitidas y excluidas a la prueba podrá ser consultado en Ikasgunea y en la secretaría de su centro de referencia a partir del 5 de febrero de 2019.

5. artikulua.– Tasak ordaintzea.

Artículo 5.– Pago de tasas.

Behin aurreko artikuluan aipatutako zerrenda argitaratuta, sarbide-probak egiteko eskubideak ordainduko beharko dira. Matrikula eraginkorra izango da soilik dagokion prezio publikoa ordaintzen bada.

Una vez publicado el listado mencionado en el artículo anterior, se deberán abonar los derechos de examen para las pruebas de acceso. La matrícula solo será efectiva tras el pago del precio público correspondiente.

Ordainketa-gutuna inskripzio-agirian datorren web (URL) helbidean lortu ahalko da, edo, bestela, erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan.

La carta de pago deberá obtenerse en la dirección web (URL) que figura en el resguardo de inscripción o en la secretaría de su centro de referencia.

2019ko otsailaren 15a izango da azterketa-eskubideak ordaintzeko azken eguna.

El último día para hacer efectivos los derechos de examen será el 15 de febrero de 2019.

Ikasgunearen bidez aztertu ahal izango da azterketa-eskubideak ordaindu ondoko onartuen behin betiko zerrenda, 2019ko otsailaren 21etik aurrera. Zerrenda horretan adieraziko da, gainera, probak egiteko zer ikastetxe esleitu zaion pertsona bakoitzari.

La resolución con la lista definitiva de personas admitidas a las pruebas tras el abono de los derechos de examen será accesible a través de Ikasgunea a partir del día 21 de febrero de 2019. Además, en ella se indicará el centro finalmente asignado a cada persona para la realización de las pruebas.

Hezkuntzako sailburuaren 2013ko uztailaren 10eko Aginduaren bidez, hezkuntza-arloko eskumena duen sailaren hezkuntza-zerbitzuen prezio publikoak ezartzen dira. Bada, agindua horren 6. artikuluan ezarritakoari jarraituz:

De acuerdo al artículo 6 de la Orden de 10 de julio de 2013, de la Consejera del Departamento competente en materia de educación, por la que se fijan los precios públicos de los servicios educativos que presta el Departamento competente en materia de educación:

● 18 euro ordaindu beharko dira Lanbide Heziketako erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloen proban parte hartzeko prezio publiko gisa.

● El precio público a aplicar para la Prueba de Acceso a Ciclos Formativos de Grado Medio y Grado Superior de Formación Profesional será de 18 euros.

● Prezio hori irailaren 11ko 1/2007 Legegintzako Dekretuak aipatzen dituen modalitateen bitartez ordaindu ahal izango da, eta kreditu-erakunde kolaboratzaileek lagunduko dute horretan (1/2007 Legegintzako Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Tasa eta Prezio Publikoei buruzko Legearen testu betegina onartzeko dena).

● El pago podrá efectuarse mediante las modalidades previstas en el Decreto Legislativo 1/2007, de 11 de septiembre, de aprobación del Texto Refundido de la Ley de Tasas y Precios Públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y la intermediación de entidad de crédito colaboradora.

● Prezio publikoa ordaintzeko salbuespenak eta hobariak:

● Exenciones y bonificaciones del precio público:

○ Ez dute prezio publikoa ordaindu beharrik izango Lanbide Hastapenaren bigarren ikasturtetik datozen ikasleek.

○ Gozará de exención total del precio público el alumnado proveniente de un segundo curso de Iniciación Profesional.

○ Era berean, ez dute prezio publikoa ordaindu beharrik izango kategoria bereziko familia ugariko kide diren ikasleek, ez eta Terrorismoaren biktimei laguntza integrala emateko sistema garatzen duen azaroaren 9ko 290/2010 Dekretuaren 25. artikuluan jasotako egoeraren batean dauden ikasleek ere.

○ Gozarán también de exención total del precio público los alumnos y alumnas miembros de familias numerosas de categoría especial, así como las alumnas y alumnos incluidos en los supuestos contemplados en el artículo 25 del Decreto 290/2010, de 9 de noviembre, de desarrollo del sistema de asistencia integral a las víctimas del terrorismo.

○ Prezio publikoaren % 50eko hobaria izango dute kategoria orokorreko familia ugariko kide diren ikasleek.

○ Gozarán de una bonificación del 50% del precio público los alumnos y alumnas miembros de familias numerosas de categoría general.

6. artikulua.– Onartutako eta ukatutako salbuespenen behin-behineko zerrenda.

Artículo 6.– Listado provisional de exenciones concedidas y denegadas.

Behin probetara onartutakoen behin betiko zerrenda, tasak ordaindu ostekoa, argitaratuta, salbuespenen behin-behineko zerrenda argitaratuko da, 2019ko martxoaren 7an.

Una vez publicado el listado definitivo de personas admitidas a las pruebas tras el pago de tasas, se procederá a publicar el listado provisional de exenciones el 7 de marzo de 2019.

Zerrenda horren aurkako erreklamazioak aurkeztu ahal izango dira norberaren erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan, 2019ko martxoaren 7tik 14ra, biak barne.

Entre los días 7 y 14 de marzo de 2019, ambos incluidos, se podrán realizar, en la secretaría de los centros de referencia correspondientes, reclamaciones a este listado.

Salbuespenen behin betiko zerrenda 2019ko martxoaren 8tik aurrera kontsultatu ahal izango da, Ikasgunean eta norberaren erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan.

El listado con la relación definitiva de exenciones podrán ser consultados en Ikasgunea y en la secretaría de su centro de referencia a partir del 18 de marzo de 2019.

7. artikulua.– Informazioa argitaratzeko eta kontsultatzeko tokiak.

Artículo 7.– Lugares de publicación y consulta.

Interesdunek Ikasgunean duten sarbide pertsonalaren bidez egin ahal izango dute prozesuaren faseen jarraipena, bai eta beren erreferentzia-ikastetxeen bidez ere.

El seguimiento de las diferentes fases del proceso se realizará por las personas interesadas a través de su acceso personal a Ikasgunea y también será consultable en su centro de referencia.

Prozesuari buruzko informazio orokorra eskuragarri egongo da Lanbide Heziketaren webgunean: www.euskadi.eus/fp-lh

La información general relativa al proceso será accesible en la dirección web de Formación Profesional www.euskadi.eus/fp-lh

8. atala.– Probak egitea.

Artículo 8.– Realización de las pruebas.

1.– Egin beharreko proben egutegia:

1.– Calendario de las pruebas a realizar:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

2.– Probak non egingo diren.

2.– Lugar de realización de las pruebas:

Pertsona bakoitzari adieraziko zaio non egingo diren probak, azterketa-eskubideak ordaindu ondoko onartuen behin betiko zerrendan.

Las pruebas se realizarán en el lugar indicado a cada persona en el listado definitivo de personas admitidas tras haber abonado los derechos de examen.

Probak egingo diren ikastetxeetako zuzendaritzen ardura izango da tokiak antolatzea eta proben antolaketa ikuskatuko duten langileak nortzuk izango diren zehaztea. Halaber, ikastetxeetako idazkarien ardura izango da proben kalifikazio-aktak zaintzea.

La dirección de los centros donde se vayan a realizar las pruebas se encargará de la organización de los espacios y de determinar el personal que estará al cuidado de las mismas. Asimismo, las secretarías de estos centros custodiarán las actas de calificación de las pruebas.

Probei buruzko gainerako dokumentazioa gorde beharko da, deialdi bakoitzaren ariketak barne, erreklamazioak aurkezteko epea zabalik dagoen bitartean.

El resto de la documentación relativa a las mismas, incluidos los ejercicios correspondientes a cada convocatoria, se conservarán mientras estén vigentes los períodos de reclamación.

3.– Probak prestatzea.

3.– Elaboración de las pruebas.

Honelakoak izango dira probak, Lanbide Heziketako heziketa-zikloetarako sarbidea arautzen duen Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren 2016ko otsailaren 11ko Aginduaren 2. artikuluari jarraituz:

De acuerdo al artículo 2 de la Orden de 11 de febrero de 2016, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se regula el acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional:

● Probak eta ebaluazio-irizpideak berberak izango dira ikasle guztientzat, eta Plangintza eta Antolaketa Zuzendaritzak prestatuko ditu.

● Las pruebas y los criterios de evaluación serán comunes para todo el alumnado y serán determinados por la Dirección de Planificación y Organización.

● Ebaluazio-batzordeak eratuko dira, zenbait ikastetxe publikotan.

● Se constituirán comisiones de evaluación en los centros públicos que se determine.

● Hezkuntzako Ikuskaritzak egingo ditu prozesuaren gaineko ikuskaritza- eta aholkularitza-lanak.

● La Inspección de Educación supervisará y asesorará todo el proceso.

9. artikulua.– Probaren emaitzak eta erreklamazioak.

Artículo 9.– Resultados de la prueba y reclamaciones.

2019ko maiatzaren 15ean, ebazpena argitaratuko da, proben behin-behineko emaitzak dituela. Izangaiek Ikasgunean eta dagokien erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan kontsultatu ahal izango dituzte emaitzak. Handik aurrera, eta maiatzaren 29ra arte, erreklamazioak aurkeztu ahal izango dituzte, erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan.

El día 15 de mayo de 2019 se publicará la resolución con los resultados provisionales de las pruebas. Las personas aspirantes podrán consultar sus resultados en Ikasgunea y en la secretaría de su centro de referencia. A partir de ese momento y hasta el día 29 de mayo, podrán presentarse reclamaciones, que deberán realizarse en la secretaría del centro de referencia.

Ikaskunean eta erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan argitaratuko da, eta eskuragarri jarriko, proben behin betiko emaitzak biltzen dituen ebazpena, 2019ko ekainaren 5ean.

La resolución con los resultados definitivos de las pruebas se publicará y será accesible a través de Ikasgunea y en la secretaría de su centro de referencia el día 5 de junio de 2019.

10. artikulua.– Proben ziurtagiriak.

Artículo 10.– Certificado de las pruebas.

Proba osorik gainditu duten ikasleek 2019ko ekainaren 12tik aurrera eskuratu ahal izango dute ziurtagiria, Ikasgunean –erabiltzailea eta pasahitza erabilita–, edo dagokien erreferentzia-ikastetxearen idazkaritzan.

El alumnado que haya superado la totalidad de la prueba podrá obtener el certificado con su usuario y contraseña en Ikasgunea o recogerlo en la secretaría de su centro de referencia a partir del día 12 de junio de 2019.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honetan arautzen ez den guztirako, prozedura-arloan osagarri gisa aplikatuko dira Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea.

En lo no regulado en la presente Resolución, en materia de procedimiento será de aplicación supletoria la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Proben garapenari eta edukiari dagokienez, bete beharrekoa izango da Lanbide Heziketako heziketa-zikloetarako sarbidea arautzen duen Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren 2016ko otsailaren 11ko Aginduan xedatutakoa.

En otras cuestiones referidas al desarrollo y contenido de las pruebas, se estará a lo dispuesto en la Orden 11 de febrero de 2016, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se regula el acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.

La presente Resolución entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko azaroaren 13a.

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de noviembre de 2018.

Plangintza eta Antolaketako zuzendaria,

El Director de Planificación y Organización,

NICOLÁS SAGARZAZU ALZUA.

NICOLÁS SAGARZAZU ALZUA.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental