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Boletin Oficial del País Vasco

221. zk., 2018ko azaroaren 16a, ostirala

N.º 221, viernes 16 de noviembre de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
5645
5645

AGINDUA, 2018ko azaroaren 13koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez deialdi bat egiten baita diru-laguntzak emateko honako zeregin honetan jarduten duten irabazi-asmorik gabeko erakundeei: premia bereziak dituzten ikasleen inklusioa eta parte-hartzea sustatzea eskolaz kanpoko jardueretan eta kirol- eta aisialdi-jardueretan.

ORDEN de 13 de noviembre de 2018, de la Consejera de Educación, por la que se convocan subvenciones a entidades sin ánimo de lucro que desarrollen actuaciones que promuevan la inclusión y la participación del alumnado con necesidades educativas especiales, en actividades extraescolares, deportivas y de ocio.

Inklusioaz aritzean, zehazki, gizarteak aniztasun-adierazpen guztiei (linguistikoa, kulturala, gaitasunak, sexu-joerari eta generoari buruzkoak, sozioekonomikoa, etab.) erantzuteko izan behar duen moduaz ari gara. Justizia sozialeko paradigma etiko batetik abiarazten da, eta diskriminazio eta bazterkeria mota guztiak gainditzea esan nahi du. Erdigunean ditu guztion eskubide-berdintasunaren printzipioa eta, ondorioz, eskubide horiek pertsona guztientzat eta testuinguru sozial eta pertsonal guztietan gauzatzeko gizarte-betebeharra.

La inclusión hace referencia al modo en que la sociedad debe responder a la diversidad en todas sus expresiones: lingüística, cultural, de capacidades, de orientación sexual, de género, socioeconómica, etc. Parte de un paradigma ético de justicia social, supone la superación de toda forma de discriminación y exclusión y gira en torno al principio de igualdad de derechos de todas y todos y de la consiguiente obligación social de que estos derechos se materialicen para todas las personas y en todos los contextos sociales y personales.

Aniztasuna aberastasun sozial eta pertsonaleko faktoretzat hartu behar da, berezkoa baita etengabe aldatzen ari den gizartean, eta halako gizarte batek dituen erronkei aurre egiten laguntzen baitu. Eskolak, gizartearen parte den eta horren osaeran eta garapenean garrantzi handia duen heinean, lagundu behar du inklusio-printzipioak esparru guztietan garatzen, eta, bereziki, prestakuntzaren eta bizikidetzaren alorretan.

La diversidad ha de entenderse como un factor de enriquecimiento social y personal inherente a una sociedad en constante cambio, que colabora en hacer frente a los retos que esta exige. La escuela, como parte de esa sociedad y siendo un elemento de gran importancia en su configuración y desarrollo, debe colaborar en el desarrollo de los principios inclusivos en todos sus ámbitos y, de manera especial, en sus contextos de convivencia y formativos.

Eskolan, gainera, badira eskola-orduz kanpoko testuinguru eta espazioak, eta, horietan ere, bermatu beharra dago ikasle guztiek parte-hartze osoa izango dutela; batik bat, premia bereziak dituzten ikasleek.

Sin embargo, en la escuela hay contextos y espacios fuera del horario lectivo que deben garantizar también la plena participación de todos los alumnos y alumnas, y especialmente, del alumnado con necesidades educativas especiales.

Lan-ildo horri jarraituz, Hezkuntza Sailak deialdi bat egiten du diru-laguntzak emateko honako zeregin honetan jarduten duten irabazi-asmorik gabeko erakundeei: Euskal Autonomia Erkidegoko ikasleen inklusioa eta parte-hartzea sustatzea ikastetxeetan egiten diren eskolaz kanpoko jardueretan eta kirol-, jolas- eta aisialdi-jardueretan.

En esa línea de trabajo, el Departamento de Educación impulsa una convocatoria de ayudas económicas destinadas a subvencionar las actividades que realizan diversas entidades sin ánimo de lucro que promueven la inclusión y la participación de todo el alumnado de la Comunidad Autónoma de Euskadi en las actividades extraescolares, deportivas y lúdicas o de ocio que se llevan a cabo en los centros escolares.

Horregatik, bat etorriz Hezkuntza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 79/2017 Dekretuan xedatuarekin, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrarekin, lege hori garatzen duen Erregelamenduarekin eta azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. tituluarekin (Euskal Autonomia Erkidegoko Herri Administrazioaren eremuko diru-laguntzak arautzen dira titulu horretan), eta aintzat hartuta aurrekontu-zuzkidura nahikoa dagoela Euskal Autonomia Erkidegoko 2018ko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 22ko 5/2017 Legean onartutako kredituen arabera, eta aplikazio orokorreko bestelako xedapenekin bat etorriz, honako hau

Por todo ello, de acuerdo a lo dispuesto en el Decreto 79/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Educación, y de conformidad con lo establecido en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en el Reglamento que la desarrolla, así como en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, referente a la regulación de las subvenciones en el ámbito de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, existiendo dotación presupuestaria suficiente según los créditos autorizados por la Ley 5/2017, de 22 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio de 2018, y demás disposiciones de general aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Deialdi honen xedea da diruz laguntzea irabazi-asmorik gabeko erakundeek egiten dituzten zenbait jarduketa, helburu dutenak premia bereziak dituzten ikasleen inklusioa eta parte-hartzea sustatzea ikastetxeetan egiten diren eskolaz kanpoko jardueretan eta kirol- eta aisialdi-jardueretan, 2018-2019 ikasturtean.

El objeto de la presente convocatoria es la concesión de subvenciones a entidades sin ánimo de lucro para la financiación de actuaciones encaminadas a la promoción de la inclusión y al fomento de la participación del alumnado con necesidades educativas especiales en el ámbito de las actividades extraescolares, deportivas y de ocio que durante el curso 2018-2019 lleven a cabo los centros educativos.

Inklusioa eta parte-hartzea sustatzen duten jardueratzat hartuko dira diseinua, ingurunea, materiala eta garapen-baldintzak egokitzen dituztenak desgaitasun fisikoa, psikikoa edo zentzumenena duten ikasleen premietara, modua izan dezaten jarduera horietan parte hartzeko gainerako ikasleekin batera.

Se entenderán como actuaciones que promueven la inclusión y la participación aquellas que adapten su diseño, entorno, material y condiciones de desarrollo a las necesidades del alumnado con discapacidad física, psíquica o sensorial, de modo que pueda participar en ellas con el resto del alumnado.

2. artikulua.– Diru-zuzkidura.

Artículo 2.– Dotación económica.

1.– Deialdi honetako helburua lortzeko, guztira 250.000 euro bideratuko dira, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorretan helburu horretarako ezarritako aurrekontu-sailen kontura.

1.– A la consecución del objeto de la convocatoria y con cargo a las partidas presupuestarias establecidas al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco se destinará la cantidad global de 250.000 euros.

2.– Aurrekontu-funtsak agortuko balira, horiek eskatutako baldintza guztiak betetzen dituzten eskaera guztien artean banatuko dira, eskaera guztiei erantzuteko behar den guztizko zenbatekoa kontuan izanda bakoitzarentzat hasieran kalkulatutako kopuruen proportzio berdinean.

2.– En caso de agotamiento de los fondos presupuestados, estos se distribuirán entre todas las solicitudes que cumplan los requisitos exigidos, en la misma proporción que las cantidades calculadas inicialmente para cada una de ellas tuvieran con respecto al importe total necesario para cubrirlas en su totalidad.

3. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 3.– Entidades beneficiarias.

Izaera pribatuko eta irabazi-asmorik gabeko pertsona juridikoek eskatu ahal izango dituzte deialdi honetako diru-laguntzak, legez eratuak badaude, Euskal Autonomia Erkidegoaren eremuan jarduten badute eta deialdi honen xede diren jarduerak ikastetxeetan garatzen badituzte.

Podrán solicitar las subvenciones objeto de la presente convocatoria las personas jurídicas de carácter privado y sin ánimo de lucro, legalmente constituidas que desarrollen su actividad en el ámbito territorial de la Comunidad Autónoma de Euskadi y desarrollen las actividades objeto de la presente convocatoria para los centros escolares.

4. artikulua.– Baldintza orokorrak eta haien egiaztapena.

Artículo 4.– Requisitos generales y su acreditación.

1.– Prozeduran parte hartzeko, eskabidea behar bezala eta epean aurkeztu beharko dute erakundeek, Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan, deialdi honen 6. artikuluan xedatuarekin bat etorriz.

1.– Para participar en el procedimiento, las entidades deberán presentar su solicitud en forma y plazo en la sede electrónica del Gobierno Vasco, de acuerdo a lo establecido en el artículo 6 de la presente convocatoria.

2.– Ezin izango dira erakunde onuradun izan honako egoeraren batean dauden erakundeak:

2.– No podrán obtener la condición de beneficiarios las entidades en las que concurran alguna de las siguientes circunstancias:

– Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 13. artikuluan adierazitako egoeraren batean daudenak.

– Encontrarse en alguna de las situaciones descritas en el artículo 13 de la Ley General de Subvenciones.

– Diru-laguntza edo laguntza publikoak jaso ahal izateko aukera galtzea dakarren zigor penal edo administratiboa edukitzea, edo horretarako ezgaitzen duten lege-debekuetan sartuta egotea, sexuagatiko diskriminazioagatik gertatutakoak barne, Emakume eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legearen arabera.

– Hallarse las entidades solicitantes sancionadas penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o incursas en prohibición legal que les inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, en virtud Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

Alde horretatik, erantzukizunpeko adierazpen bat aurkeztu ahal izango dute erakundeek, erakunde onuradun izateko debekua dakarten egoeretan sartuta ez daudela justifikatzeko; dena dela, horrek ez du balioko zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituztela justifikatzeko.

A este respecto, la justificación por parte de las entidades de no estar incursas en prohibiciones para obtener la condición de beneficiarias podrá ser sustituida por una declaración responsable, salvo el requisito relativo a encontrarse al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social.

3.– Erakunde onuradunei diru-laguntza horiek emateko –eta, bidezko denean, ordaintzeko– ezinbestekoa izango da amaiera ematea EAEko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emanda dituzten izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen arloan hasi eta oraindik izapidetzen ari diren itzulketa- edo zehapen-prozedura guztiei.

3.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones a las entidades beneficiarias quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la CAE y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

4.– Diru-laguntzaren eskabidea aurkeztuta, eskatzaileak baimena ematen dio laguntza ematen duen organoari zuzenean egiaztatzeko laguntzak eskatzen dituzten erakundeek betetzen dituztela zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak; izan ere, organo kudeatzaileak automatikoki eta behar beste aldiz egiaztatuko du hori, eta ez du eskatzaileen baimenik beharko horretarako, hala ezarrita baitago Diru-laguntzei buruzko Erregelamendu Orokorra onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren 22. artikuluan eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan. Erakunde eskatzaileak berariaz egin diezaioke uko baimen horri, eta, hala eginez gero, ziurtagiria aurkeztu beharko du, Diru-laguntzei buruzko Erregelamendu Orokorraren 22. artikuluan azaltzen den eran.

4.– La presentación de la solicitud de subvención conllevará la autorización del solicitante para que el órgano concedente obtenga de forma directa la acreditación del cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social por parte de las entidades solicitantes de las ayudas, que se verificará automáticamente tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor, sin necesidad del consentimiento de los mismos, conforme a lo establecido en el artículo 22 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento General de Subvenciones, y en aplicación del Decreto Legislativo 1/ 1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. La entidad solicitante podrá denegar expresamente el consentimiento, debiendo aportar entonces la certificación en los términos previstos en el citado artículo 22 del Reglamento General de Subvenciones.

5.– Honako hauek egiaztatuko dira eskabideari erantsitako erantzukizunpeko aitorpenaren bidez:

5.– Mediante una declaración responsable, incluida en la solicitud, se acreditará:

– Ez duela jaso xede bererako diru-laguntzarik, laguntzarik, diru-sarrerarik edo bestelako baliabiderik, Hezkuntza Sailaren Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak diruz lagundutako deialdi edo programetatik datorrenik.

– Que no se han obtenido subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de convocatorias o programas subvencionados por la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación.

– Ez duela administrazio- edo zigor-zehapenik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzeko legezko debekurik, eta, halaber, ez duela debekurik diru-laguntzak itzultzeko obligazioak egunean ez izateagatik.

– Que no se halla sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas, ni está incursa en alguna prohibición legal que inhabilite para ello, incluida la de no estar al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

– Eskabidean eta dokumentazioan jasotako datuak egiazkoak direla, laguntza hauen onuradun izateko indarrean den araudian ezarritako betekizunak betetzen dituela eta ez dagoela Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluaren 2. eta 3. apartatuetan jasotako egoeraren batean.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña, que la entidad cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas subvenciones y que no se encuentra en las circunstancias recogidas en los apartados 2 y 3 del artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

5. artikulua.– Diruz lagundu daitezkeen jarduerak.

Artículo 5.– Actividades subvencionables.

1.– Diruz lagunduko dira eskolaz kanpoko jardueren eremuan premia bereziak dituzten ikasleen inklusioa sustatzen duten eta ikasle horiek parte-hartzeko dituzten oztopoak ezabatzen dituzten jarduerak, hala nola kirol-, jolas- eta aisialdi-jarduerak eta eskolaz kanpoko izaera duen beste edozein, baldin eta Euskal Autonomia Erkidegoko haur-, lehen- eta bigarren-hezkuntzako ikastetxeetan garatzen badira.

1.– Se subvencionarán las actuaciones que promuevan la inclusión y faciliten la eliminación de las barreras a la participación del alumnado con necesidades educativas especiales en el ámbito de las actividades extraescolares, como pueden ser las actividades deportivas, lúdicas y de ocio y cualesquiera otras que tengan ese carácter extraescolar, que se desarrollen en el ámbito de los centros educativos de Infantil, Primaria y Secundaria de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

2.– Gastu hauek finantzatzeko emango dira agindu honetan aipatzen diren laguntzak:

2.– Las ayudas a que se refiere la presente Orden podrán destinarse a la financiación de los siguientes gastos:

a) Jarduerak antolatu, koordinatu eta burutzeko langileak kontratatzeko gastuak, barnean hartuta premia bereziak dituzten ikasleei parte hartzen laguntzeko langile espezializatuak edo laguntza pertsonala ematekoak.

a) Gastos para la contratación de personal para la organización, coordinación y ejecución de las actividades, incluido el personal especializado o el de asistencia personal que facilite la participación del alumnado con necesidades educativas especiales.

b) Jolas- edo kirol-jarduerak edo ekitaldiak garatzeko espazio publiko edo pribatuak alokatzeko gastuak, baldin eta jarduerak hainbat ikastetxetako ikasleentzat zuzenduta badaude, eta haiek gauzatzeko ikastetxeetan ez dauden instalazioak beharrezkoak badira, hala nola igerilekua duten kirol-instalazioak edo ekitaldiak gauzatzeko espazioak.

b) Gastos de alquiler de espacios, públicos o privados, para el desarrollo de actividades o eventos lúdicos o deportivos, cuando las actividades que se realicen vayan dirigidas al alumnado de varios centros escolares y para su realización sea necesarias instalaciones de las que no disponen los centros tales como instalaciones deportivas que cuenten con piscina o espacios que permitan acoger eventos.

c) Jarduera edo ekitaldia garatzeko materiala alokatu edo erosteko gastuak.

c) Gastos de alquiler o compra de material para el desarrollo de la actividad o el evento.

d) Jardueren edo ekitaldien publizitatea eta zabalkundea egiteko gastuak (afixak, informazio-liburuxkak, beste ikastetxe batzuk gonbidatzeko gutunak...).

d) Gastos asociados a la publicidad y difusión de las actividades o eventos (carteles, folletos informativos, cartas de invitación a otros centros...).

3.– Erakunde onuradunek jardueraren exekuzioa azpikontratatu ahal izango dute, finantzatzen diren gastuen % 50eraino gehienez.

3.– Las entidades beneficiarias podrán subcontratar la ejecución de la actividad hasta un límite máximo que no podrá superar el 50% de los gastos objeto de financiación.

4.– Ez dira inondik ere finantzatuko izaera kurrikularra duten jarduerak edo ikastetxearen jarduera osagarriak. Bazter geratuko dira, halaber, Hezkuntza Saileko Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak bultzatutako bestelako deialdien babespean diruz lagundutako edo burututako jarduerak.

4.– En ningún caso se subvencionarán actividades que tengan carácter curricular o las actividades complementarias del centro. También serán excluidas las actuaciones subvencionadas o realizadas al amparo de otras convocatorias, diferentes a esta, impulsadas por la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación.

5.– 2018-2019 ikasturtean garatu beharko dira diru-laguntza hauen xede diren jarduerak, zehazki 2018ko irailaren 1etik 2019ko abuztuaren 31ra bitartean.

5.– Las actividades para las que se solicite la subvención deberán desarrollarse a lo largo del curso 2018-2019, entre el 1 de septiembre de 2018 y el 31 de agosto de 2019.

6.– Onartutako aurrekontuaren % 80 lagunduko da diruz gehienez.

6.– Se subvencionará como máximo el 80% del presupuesto aprobado.

6. artikulua.– Eskabideen aurkezpena.

Artículo 6.– Presentación de solicitudes.

1.– Eskabideak baliabide elektronikoz aurkeztu beharko dira, 2018ko azaroaren 26ra arteko epean, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

1.– Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos, a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco y hasta el 26 de noviembre de 2018.

2.– Eskabide-eredua eta 5.3 artikuluan adierazitako erantzukizunpeko adierazpenak eskuragarri egongo dira egoitza elektroniko honetan: https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2018/inclusion/y22-izapide/es/

2.– El modelo de solicitud, que incluye las declaraciones responsables indicadas en el artículo 5.3, estará disponible en la siguiente sede electrónica: https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2018/inclusion/y22-izapide/es/

3.– Erakunde eskatzaileek euskaraz edo gaztelaniaz aurkeztu ahal izango dituzte eskabidea eta gainerako dokumentuak. Prozedura osoan zehar, eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezartzen den moduan.

3.– Las entidades solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

Eskabidea egin ostean, https://www.euskadi.eus/micarpeta web-orriaren bidez egin beharko dira hura onartzeko edo ukatzeko ebazpena eman arte egin beharreko izapide guztiak, bai ea justifikazio-izapidea ere.

Los trámites posteriores a la solicitud, hasta la resolución de concesión o denegación, así como el trámite de justificación, se realizan a través de https://www.euskadi.eus/micarpeta

4.– Ofizioz egiaztatuko da eskatzaileak Euskal Autonomia Erkidegoko dagokion elkarte-erregistroan inskribatuta eta alta emanda daudela. Administrazio honetan inskribatuta ez dauden erakundeek dagokion erregistro publikoan inskribatu izanaren ziurtagiria aurkeztu beharko dute.

4.– Se comprobará de oficio la inscripción y la situación de alta en el correspondiente Registro de Asociaciones de la Comunidad Autónoma de Euskadi. En el caso de entidades no inscritas en esta Administración, deberán presentar el certificado de inscripción en el registro público correspondiente.

5.– Dokumentazio tekniko hau aurkeztu behar da eskabidearekin batera:

5.– La solicitud irá acompañada de la siguiente documentación técnica:

a) 2018-2019 ikasturtean egindako edo egin nahi diren jardueren deskribapen zehatza, betiere diru-laguntzen deialdi honen xedearekin lotuta eta ekintzak bereizita. Jarduera bakoitzari buruz, zehaztu beharko da zein diren helburuak, zertan diren, zein izan daitezkeen jarduera horien hartzaileak eta zenbat, ekintzek zenbat iraungo duten, eta noiz eta non egingo diren.

a) Descripción pormenorizada de las actuaciones realizadas o que se pretendan realizar en el curso 2018-2019 y que sean objeto de la presente convocatoria de subvenciones, separando las diferentes acciones. Se deberá indicar por cada una de ellas los objetivos, en qué consiste, las potenciales personas destinatarias y su número, la duración de la acción, las fechas de realización y el lugar donde se desarrollará.

b) Ekintza bakoitzaren aurrekontu xehatua, aurreikusten diren gastuak eta, hala badagokio, diru-sarrerak adierazita (sarrerak kobratuta lortutakoak, beste erakunde publiko edo pribatuek emandako diru-laguntzak...).

b) Desglose presupuestario de cada una de las acciones, que deberá contemplar tanto los gastos como, en su caso, los ingresos que se prevean (por cobro de entrada, concesión de subvenciones de otras entidades públicas o privadas...).

7. artikulua.– Eskabidea zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de la solicitud.

Aurkeztutako eskaeran ikusten bada akatsen bat edo datu okerren bat dagoela edo agiriren bat falta dela, 10 egun balioduneko epea emango zaio erakunde eskatzaileari arazoa zuzen dezan. Zuzenketa egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko da. Kasu horretan, ebazpena emango da, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

Si se advirtiera en la solicitud presentada algún defecto, inexactitud, o la ausencia de algún documento, se concederá a la entidad solicitante un plazo de 10 días hábiles para su subsanación. En caso de no subsanarse se entenderá por desistido de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 21, al amparo del artículo 68 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

8. artikulua.– Kudeaketa-organoa.

Artículo 8.– Órgano de gestión.

Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak kudeatuko du agindu honetan ezarritako diru-laguntzak emateko prozedura.

Corresponde a la Directora de Innovación Educativa la gestión del procedimiento de concesión de las subvenciones previstas en la presente Orden.

9. artikulua.– Prozedura ebaztea.

Artículo 9.– Resolución del procedimiento.

1.– Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak ebatziko du deialdi hau, sei hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunetik hasita.

1.– La Directora de Innovación Educativa resolverá la convocatoria en un plazo de seis meses desde la publicación de la Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Ebazpena argitara emango da Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren iragarki-taula elektronikoan (https://www.euskadi.eus/y22-ediktu/es/), eta argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu jakinarazpen-ondorioak.

2.– La resolución se publicará en el Tablón Electrónico de Anuncios de la Sede Electrónica del Gobierno Vasco (https://www.euskadi.eus/y22-ediktu/es/), y tendrá efectos de notificación a partir del día siguiente.

Hori hala izanik ere, organo kudeatzaileak aukera du interesdunei jakinarazpen-abisuak bidaltzeko, SMS edo mezu elektronikoak bidaliz eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de la notificación realizada mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

3.– Epe horretan ebazpenik eman ezean, eskabideak ezetsi direla ulertu beharko da, hala ezarrita baitago Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25.1 artikuluan.

3.– Si transcurrido dicho plazo no se produce la citada resolución, las solicitudes podrán entenderse desestimadas, a los efectos previstos en el artículo 25.1 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

4.– Ebazpenak ez dio amaiera emango administrazio-bideari, eta, haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuordeari, hilabeteko epean, ebazpena elektronikoki jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera.

4.– Contra dicha resolución, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante la Viceconsejera de Educación en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación electrónica.

10. artikulua.– Diru-laguntzen bateragarritasuna.

Artículo 10.– Compatibilidad de las subvenciones.

1.– Deialdi honen babespean ematen diren diru-laguntzak bateraezinak dira Hezkuntza Saileko Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak egiten dituen beste deialdi batzuetatik xede bererako lor daitekeen beste edozein diru-laguntzarekin. Hala ere, bateragarriak dira beste diru-laguntza batzuekin, baldin eta, helburu bera izanik, beste erakunde publiko edo pribatu batek ematen baditu.

1.– Las subvenciones que se concedan al amparo de esta convocatoria son incompatibles con la obtención de cualquier otra subvención derivada de otras convocatorias impulsadas por la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación para la misma actuación, pero compatibles con cualquiera otra subvención que, teniendo el mismo fin, pudiera ser otorgada por cualquier institución pública o privada.

2.– Nolanahi ere, emandako laguntzek eta diru-laguntzek, jarduera bererako beste diru-laguntza batzuek eta finantzatutako ekintzaren bidez lortutako diru-sarrerek, denek batera, ezin izango dute gainditu burututako jarduerak guztira sortzen duen gastuaren % 100.

2.– En ningún caso el importe de las ayudas y subvenciones concedidas podrá ser de una cuantía tal que, en concurrencia con otras subvenciones para la misma actuación o con los ingresos obtenidos en la propia acción financiada, sobrepase el 100% del coste total de la actuación realizada.

11. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.

Artículo 11.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.

Agindu honen bidez deitutako diru-laguntzen erakunde onuradunek Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikuluan jasotako betebeharrak bete beharko dituzte (finantzaketa publikoa jaso dutela egoki jakinarazteko neurriak ere hartu beharko dituzte, Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 18. artikuluko 3. eta 4. apartatuetan jasotakoarekin bat); horiez gainera, betiere, betebehar hauek bete beharko dituzte:

Las entidades beneficiarias de las subvenciones convocadas en la presente Orden deberán cumplir las obligaciones recogidas en el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, incluida la relativa a adoptar las medidas para la adecuada publicidad del carácter público de la financiación conforme a los apartados 3 y 4 del artículo 18 de la citada Ley General de Subvenciones, y, en todo caso, también las siguientes:

a) Helburua bete, proiektua gauzatu, jarduera egin edo diru-laguntza eman izanaren oinarrian dagoen jarrera hori hartu.

a) Cumplir el objetivo, ejecutar el proyecto, realizar la actividad o adoptar el comportamiento que fundamenta la concesión de las subvenciones.

b) Kalte materialak, fisikoak edo erantzukizun zibilekoak estaltzeko aseguru bat izenpetzea, deialdi honetako laguntzen xede diren jarduerak gauzatzean sor litezkeen gorabeherak estaltzeko adinakoa.

b) Suscribir un seguro de daños materiales, físicos y de responsabilidad civil que cubra las contingencias que puedan producirse en el desarrollo de las actividades objeto de las ayudas contempladas en la presente convocatoria.

c) Emandako diru-laguntza onartzea. Ildo horretan, onartzen dela ulertuko da, salbu eta erakunde onuradunak berariaz eta idatziz uko egiten badio ebazpena elektronikoki jaso eta hamar eguneko epean.

c) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, se entenderá que queda aceptada, salvo que en el plazo de diez días tras la notificación electrónica de la resolución de la convocatoria, la entidad beneficiaria renuncie expresamente y por escrito a la misma.

d) Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari, beren eginkizunetan dihardutela, eskatzen duten informazioa ematea deialdi honen kargura jasotako diru-laguntzei buruz.

d) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

e) Beste edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribatuk helburu bererako emandako diru-laguntzak, laguntzak, diru-sarrerak edo baliabideak eskuratuz gero, horren berri ematea Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari.

e) Comunicar a la Dirección de Innovación Educativa la obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

f) Diru-laguntza emateko kontuan hartutako edozein inguruabar aldatuz gero, horren berri ematea Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari.

f) Comunicar a la Dirección de Innovación Educativa la modificación de cualquier circunstancia que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

12. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 12.– Pago de la subvención.

Ordainketa bakar batean ordainduko da diru-laguntza, onuradunak diru-laguntza onartu ondoren betiere.

El abono de la subvención otorgada se realizará en un solo pago, tras la aceptación por el beneficiario de la subvención concedida.

13. artikulua.– Laguntzen justifikazioa.

Artículo 13.– Justificación de las ayudas.

1.– Erakunde onuradunek 2019ko irailaren 16ra arteko epea izango dute egindako jardueren justifikazioa aurkezteko. Horretarako, dokumentazio hau aurkeztu beharko dute:

1.– Las entidades beneficiarias tendrán de plazo hasta el 16 de septiembre de 2019 para presentar la justificación de las actuaciones realizadas. Para ello, deberán presentar la documentación siguiente:

a) Burututako jardueren azalpen-memoria. Aurreikusitako plana bete dela erakusteko eta ziurtatzeko behar diren xehetasun guztiak izan beharko ditu.

a) Memoria justificativa de las actuaciones llevadas a cabo, que deberá contener cuanta información demuestre y garantice los pormenores de la ejecución del plan previsto.

b) Egiaztagiriak eta fakturak, onartutako aurrekontuan azaltzen diren gastuei dagozkienak eta proiektuan aurreikusitako diru-sarrerei dagozkienak, izan saldutako sarreretatik, lortutako diru-laguntzetatik nahiz gainerako finantzaketa-iturrietatik sortutako diru-sarrerak. Kontzeptu finantzagarriek bereizita eta banakatuta agertu beharko dute faktura horietan. Fakturen edo dokumentuen gastu-datak ezin izango dira 2019ko abuztuaren 31 baino berandukoagoak izan.

b) Justificantes y facturas de los correspondientes gastos que figuren en el presupuesto aprobado, así como de los ingresos previstos en el proyecto, derivados de venta de entrada, subvenciones concedidas y demás fuentes de financiación. En tales facturas deberán aparecer diferenciados y desglosados los distintos conceptos financiables. Las fechas del gasto de las facturas o documentos al efecto no podrán exceder del 31 de agosto de 2019.

2.– Artikulu honetan aipatutako justifikazio-agiriak bitarteko elektronikoak erabiliz aurkeztu beharko dira honako helbide honetan: http://www.euskadi.net/micarpeta

2.– La documentación justificativa indicada en este artículo deberá presentarse por medios electrónicos en http://www.euskadi.net/micarpeta

3.– Esleitutako diru-laguntza adierazitako epeetan justifikatu ezean edo esleitutako diru-laguntza baino gutxiago justifikatuz gero, ebazpena aldatzeko prozesua hasiko da, dagokion kopuruaren heinean, eta, hala badagokio, galdu egingo da laguntza eskuratzeko eskubidea eta jasotakoa itzuli beharko da.

3.– La falta de justificación de la subvención concedida en los plazos indicados o la justificación por importe menor al concedido dará inicio al pertinente procedimiento de modificación de la resolución por la cuantía afectada, y, en su caso, el de pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y la obligación de reintegro.

14. artikulua.– Emateko ebazpena aldatzea.

Artículo 14.– Modificación de la resolución de concesión.

1.– Diru-laguntza emateko aintzat hartu diren baldintzarik aldatuz gero, aldatu ahal izango da diru-laguntza emateko ebazpena, baldin eta diru-laguntzaren helburua betetzat jotzen bada; betiere deialdi honetan erakunde onuradun izateko ezartzen diren gutxieneko baldintzak betetzen badira, eta, hala badagokio, administrazio honetatik edo beste edozein administrazio publiko edo erakunde publiko edo pribatutatik jasotako laguntzak edo diru-laguntzak bateragarriak badira. Ondorio horietarako, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak aldaketak egiteko ebazpena emango du diru-laguntzaren zenbatekoak doitzeko. Erakunde onuradunak, bestalde, itzuli egin beharko du mugaz kanpo jasotako zenbatekoa.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que se entienda cumplido el objeto de esta y, en su caso, la obtención concurrente de otras subvenciones o ayudas otorgadas por esta u otra Administración Pública o ente, tanto público como privado, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos en esta convocatoria para ser entidad beneficiaria. A estos efectos, la Directora de Innovación Educativa dictará la oportuna resolución de modificación en la que se reajustarán los importes de las subvenciones concedidas y se procederá por parte de las entidades beneficiarias a la devolución de los importes recibidos en exceso.

2.– Finantzatutako jarduerari lotutako gastu eta diru-sarrera guztiak kontuan hartuta, jardueraren balantze ekonomikoa aurrekontuan jasotakoa baino txikiagoa bada, diru-laguntza proportzionalki doituko zaio benetan sortutako gastuari.

2.– En caso de que el balance económico de la actuación financiada, considerando todos los gastos e ingresos asociados a la misma, hubiera sido inferior al presupuestado, la subvención se ajustará proporcionalmente al gasto real generado.

15. artikulua.– Ez-betetzeak eta itzulketa-prozedura.

Artículo 15.– Régimen de incumplimiento y procedimiento de reintegro.

1.– Diru-laguntzen onuradun diren erakundeak, nolanahi ere, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontuen kargurako laguntza publikoak erabiltzeagatik ezartzen den zehapen-araubideari eutsi beharko diote, eta honako kasu hauetan itzuli beharko dute eman eta jasotako zenbatekoa eta aplika daitezkeen legezko interesak, berandutze-interesak barne direla:

1.– Las entidades beneficiarias de las ayudas se encontrarán, en todo caso, sujetas al régimen de infracciones establecidas por razón de la disponibilidad de ayudas públicas con cargo a los Presupuestos de la Comunidad Autónoma de Euskadi y vendrán obligadas a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además de los intereses legales que resultasen de aplicación, incluido el de demora, en los siguientes supuestos:

a) Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2033 Lege Orokorraren 37. artikuluaren 1. apartatuan jasotako itzulketa-kausaren bat egoteagatik.

a) Incurrir en alguna de las causas de reintegro contempladas en el apartado 1 del artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

b) Diru-laguntza ez erabiltzeagatik hura eskatu eta eman zenean adierazita zegoen xede espezifikorako

b) No utilizar la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió.

c) Diru-laguntza eragin zuen jarduera ez gauzatzeagatik.

c) No realizar la actuación que dio origen a la subvención.

d) Ez justifikatzeagatik diru-laguntza erabili dela eman zen helburu zehatzetarako.

d) No justificar la aplicación de la subvención a los fines determinados para los que se concedió.

e) Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. tituluan, agindu honetan edo diru-laguntza emateko ebazpenean ezarritako betebeharrak ez betetzeagatik.

e) En general, incumplir las obligaciones establecidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, en esta Orden o en la resolución de concesión.

2.– Dirua itzultzeko, abenduaren 17ko 698/91 Dekretuan horretarako ezarritako prozedura beteko da. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren diru-laguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen da eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen dira. Nolanahi ere, hori ez da eragozpena izango bideratu beharreko beste ekintza guztiak bideratzeko. Bestalde, aipatutako zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat joko dira, legezko ondorio guztietarako.

2.– Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en el Decreto 698/91, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la CAE, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

16. artikulua.– Datuak babestea.

Artículo 16.– Protección de datos.

Deialdi honetako parte-hartzaileek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatu eta argitaratzeko. Datuok, bestalde, fitxategi batean sartuko dira, diru-laguntzen deialdi hau kudeatzeko eta deialdira biltzen direnei deialdiaren garapenaren berri emateko. Hori guztia hala egingo da lege hauekin bat etorriz: Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin. Fitxategi horren arduraduna Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritza da. Datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezerezteko eta aurka egiteko eskubideak baliatzeko, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara jo beharko da, honako helbide honetara: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, sobre Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en un fichero, cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria de subvenciones, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Innovación Educativa. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Innovación Educativa, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Zuzenean aplikatuko dira oinarrizko legedi gisa ematen diren aginduak, bai Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrekoak bai Diru-laguntzei buruzko Erregelamendu Orokorra onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretukoak; izan ere, lege horietan agindutakoak lehentasuna izango du agindu honetan bildutako oinarrien aurrean, oinarrizko lege horiekin bat ez datozen alderdietan.

Será de directa aplicación todo lo preceptuado con carácter de legislación básica en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, así como en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento General de Subvenciones, que prevalecerá frente a las bases contenidas en la presente Orden en lo que pudiera resultar contrario a dicha legislación básica.

Prozedurari dagokionez agindu honetan aurreikusita ez dagoen guztian, xedapen hauetan xedatutakoa aplikatuko da: Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan eta Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean.

En todo lo no previsto en materia de procedimiento por la presente Orden, será de aplicación el Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa jarri ahal izango diote Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, edo bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiaren Administrazioarekiko Auzien Salan bi hilabeteko epean, agindu hau argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Contra la presente Orden, que pone fin a la vía administrativa, podrán los interesados y las interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, en el plazo de un mes, o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a contar desde el día siguiente a la publicación de la presente Orden.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko azaroaren 13a.

Hezkuntzako sailburua,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Azterketa dokumentala

En Vitoria-Gasteiz, a 13 de noviembre de 2018.

La Consejera de Educación,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Análisis documental

Euskadi, bien común