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Boletin Oficial del País Vasco

177. zk., 2018ko irailaren 13a, osteguna

N.º 177, jueves 13 de septiembre de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
4514
4514

EBAZPENA, 2018ko abuztuaren 27koa, Justizia Administrazioko zuzendariarena, jarraian zehazten diren kidegoetako lanpostuak betetzeko lan-poltsak osatuko dituztenen behin-behineko zerrenda onartzeko dena: Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoa, Prozesu eta Administrazio Izapidetzako Kidegoa eta Laguntza Judizialeko Kidegoa.

RESOLUCIÓN de 27 de agosto de 2018, de la Directora de la Administración de Justicia, por la que se aprueba la relación provisional de integrantes de las bolsas de trabajo para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial.

Justizia Administrazioko zuzendariaren 2017ko abenduaren 20ko Ebazpenaren bidez, Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoko, Prozesu eta Administrazio Izapidetzako Kidegoko eta Laguntza Judizialeko Kidegoko lan-poltsak ireki eta lan-poltsak osatzen dituztenen datuak eguneratu ziren, Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduak emandako eskumenez baliatuta; izan ere, agindu horren bidez, aipatutako kidegoetan (Auzitegiko Medikuak, Prozesu eta Administrazio Kudeaketa, Prozesu eta Administrazio Izapidetza eta Laguntza Judiziala) lanpostuak betetzeko, bitarteko funtzionarioak aukeratu, proposatu eta izendatu ziren.

Por Resolución de 20 de diciembre de 2017, de la Directora de la Administración de Justicia, se procedió a la apertura y actualización de los datos de todos los integrantes de las bolsas de trabajo de los Cuerpos de Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial, haciendo uso de las competencias atribuidas por la Orden de 16 de septiembre de 2010, de la Consejera de Justicia y Administración Pública, sobre selección, propuesta y nombramiento del personal funcionario interino para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Médicos Forenses, Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial.

Lan-poltsa horiek osatzen dituztenen behin-behineko zerrenda prestatu da, Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduaren 5. artikuluak eta Justizia Administrazioko zuzendariaren 2017ko abenduaren 20ko Ebazpenak xedatutakoa betez. Beraz, honako hau

Habiéndose elaborado la relación provisional de integrantes de las bolsas de trabajo, en virtud de lo previsto en el artículo 5 de la Orden de 16 de septiembre de 2010, de la Consejera de Justicia y Administración Pública, y en la base 5 de la Resolución de 20 de diciembre de 2017, de la Directora de la Administración de Justicia,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1.– Onartzea jarraian zehazten diren Justizia Administrazioko kidegoetako lanpostuak betetzeko lan-poltsak osatuko dituztenen behin behineko zerrenda: Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoa, Prozesu eta Administrazio Izapidetzako Kidegoa eta Laguntza Judizialeko Kidegoa. Agintzea zerrenda hori ikusgai jartzeko www.justizia.eus web-orrian eta justiziako langileen atarian.

1.– Aprobar la relación provisional de integrantes de las bolsas de trabajo para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial de la Administración de Justicia, ordenando su publicación en la página web www.justizia.eus y en el portal del personal de justicia.

2.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera, interesdunek hamar eguneko epea izango dute behin-behineko zerrendan dauden datuei buruzko erreklamazioak aurkezteko Justizia Administrazioko Zuzendaritzan, behar bezala dokumentatuta, betiere.

2.– A partir del día siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco, las personas interesadas tendrán un plazo de diez días hábiles para formular reclamación ante la Dirección de la Administración de Justicia, debidamente documentada, sobre cualquiera de los datos contenidos en la relación provisional.

3.– Lan-poltsak antolatzeko, eta Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduaren 4.4 artikuluak xedatutakoari jarraituz, berdinketa gertatuz gero, zerrendak osatzen dituztenak puntuazio handienetik txikienera ordenatuko dira, agindu horrek jasotzen dituen merezimenduen arabera ezarritako hurrenkeran. Berdinketa apurtzerik lortzen ez bada, alfabetoaren araberako lehentasuna izango da kontuan, azken lan-eskaintza publikoari dagokion «H» letratik hasita.

3.– A los efectos de ordenación de las bolsas y en virtud de lo previsto en el artículo 4.4 de la Orden de 16 de septiembre de 2010, de la Consejera de Justicia y Administración Pública, en caso de empate, las personas integrantes de las listas, se ordenarán por la mayor puntuación obtenida según el orden establecido en los méritos contemplados en dicha Orden. En caso de persistir el empate, se tendrá en cuenta el criterio de prioridad alfabética comenzando por la letra «H», correspondiente a la última oferta de empleo público.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko abuztuaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de agosto de 2018.

Justizia Administrazioko zuzendaria,

La Directora de la Administración de Justicia,

MARÍA ISABEL GABRIEL BELLIDO.

MARÍA ISABEL GABRIEL BELLIDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental