Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

139. zk., 2018ko uztailaren 19a, osteguna

N.º 139, jueves 19 de julio de 2018


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
3730
3730

EBAZPENA, 2018ko uztailaren 11koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendariarena, zeinaren bidez erakunde edo enpresetan egin eta diruz laguntzen diren praktikak erregulatzen baitira eta haietan parte hartzeko deia egiten baitzaie Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak antolatutako «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroa (Bilbao, 2017-2018)» egiten duten ikasleei.

RESOLUCIÓN de 11 de julio de 2018, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, por la se regulan y convocan las prácticas subvencionadas en instituciones y/o empresas para el alumnado del «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales» (Bilbao, 2017-2018), organizado por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU).

2017an, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak (IVAP) «2017-2018ko Hirigintza eta Lurralde ikasketak XLIII. (43) ikastaroa» egiteko deia egin zuen. Ikastaro hori Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatu du, 700 ordukoa da, deialdi bakar baten barruan egin daiteke, oso-osorik, edo, bestela, modulu teorikoak independenteki eginez, betiere matrikulatutako deialdiri dagokion ikastaroaren baldintza guztiak beteta. Moduluka antolatutako egitura horri esker, ikasleek beren jardun profesionalarekin edo pertsonalarekin bateratu dezakete ikastaroaren erritmoa, prestakuntza modu jarraituan edo moduluka egin baitezakete.

En 2017, el Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP) convocó el «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales» (2017-2018), organizado por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), dependiente de este Instituto. El curso, de 700 horas de duración, puede ser realizado de forma completa en una sola convocatoria o mediante la realización independiente de los diversos módulos teóricos completando todos los requerimientos del curso en cada una de las distintas convocatorias en las que se matricule. Esta estructura en módulos permite a los asistentes adecuar el ritmo del curso con el ejercicio profesional y/o personal, ofreciendo la posibilidad de cursar la formación de forma continua o por módulos.

Ikastaro horren egituraren arabera, 300 orduko praktikaldia egin dezakete, erakundeetan edo enpresetan, azken 8 urteetan hirigintza-alorrean 48 praktika-ordu baino gutxiago egin dituzten ikasleek. Praktikaldi hori ez da nahitaezkoa izango LHIEEk antolatutako «Hirigintzako eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroaren» Hirigintza Diploma lortzeko.

La estructura de este curso, establece un periodo de prácticas, de 300 horas, en instituciones y/o empresas para los alumnos y alumnas que dispongan de menos de 48 meses de experiencia práctica en materia urbanística en los últimos 8 años. Periodo de prácticas que no tiene carácter obligatorio para la obtención del Diploma en Urbanismo relativo al «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales» de la EVETU.

Kontuan hartuta ikastaroaren garrantzia, egitura eta kostua, aurretik egin diren edizioetan izandako esperientziak agerian uzten du praktikaldi hori egitea eskatzen duten ikasleek laguntza ekonomikoa behar dutela praktikaldia erabat garatzeko, eta, horregatik, erabaki da «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroaren» praktikaldia egiten duten ikasleei laguntza ekonomikoa ematea.

Habida cuenta de la entidad, estructura y coste del curso, la experiencia de las diversas ediciones ya realizadas, muestra que los alumnos que solicitan realizar estas prácticas precisan de apoyo económico para poder desarrollarlas en toda su extensión, por lo que se ha entendido necesario dotar de apoyo económico a los alumnos que realizan el periodo de prácticas del «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales».

«Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroaren» praktikaldia diruz laguntzen denez, ikastaro horretan sartzeko merezimendu-lehiaketarako deialdia Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen indarreko Diru-laguntzen Plan Estrategikoaren barneko diru-laguntzen lerro gisa ezartzen da, eta hiri-ordenamenduarekin eta hirigintzarekin lotutako arloetan diharduten pertsonen prestakuntza eta birziklatzea bultzatzeko xedea du.

Dado el carácter subvencionado del periodo de prácticas del «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales», la convocatoria del concurso de méritos para el acceso a este curso se configura como una línea subvencional enmarcada dentro del vigente Plan Estratégico de Subvenciones del Instituto Vasco de Administración Pública, y tiene como objetivo favorecer la formación y el reciclaje de las personas que desarrollan su actividad en las áreas relacionadas con la Ordenación del Territorio y el Urbanismo.

Hori guztia kontuan hartuta, hau

Por todo ello,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Onartzen da erakunde edo enpresetan egin eta diruz laguntzen diren praktikak erregulatzea eta haietan parte hartzeko deialdia egitea IVAP Euskal Herri Ardularitzaren Erakundearen mendeko LHIEE Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak antolatutako «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroa (2017-2018)» egiten duten ikasleei.

Artículo único.– Aprobar la regulación y convocatoria de prácticas subvencionadas en instituciones y/o empresas para el alumnado del «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales» (2017-2018), organizado por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), dependiente del Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP).

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendariaren ebazpen honek ez dio bukaera ematen administrazio-bideari, eta, aurka egiteko, gora jotzeko errekurtsoa jar daiteke Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. artikuluari eta hurrengoei jarraituz, ebazpen hau argitaratu eta biharamunetik aurrera hilabeteko epean. Errekurtsoa ebazpen hau eman duen organoari jar dakioke edo, bestela, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari. Gora jotzeko errekurtsoa aurkezten denetik hiru hilabete pasatzen badira ebazpen espresurik eman gabe, errekurtsoa ezetsitzat hartu ahal izango da, eta administrazioarekiko auzien bidera jo ahal izango da.

Contra la presente Resolución de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada, según lo dispuesto en el artículo 121 y siguientes de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, en el plazo de un mes contado desde el día siguiente al de la publicación de esta Resolución. El recurso podrá interponerse ante el órgano emisor de esta Resolución o ante el Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno. Si transcurriesen tres meses desde la interposición del recurso de alzada sin que recaiga resolución expresa, se podrá entender desestimado el recurso y se podrá acudir a la vía contencioso-administrativa.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek ondorioak izango ditu Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera.

La presente Resolución surtirá efecto el día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko uztailaren 11.

En Vitoria-Gasteiz, a 11 de julio de 2018.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

I. ERANSKINA
ANEXO I
IVAP HERRI ARDURALARITZAREN EUSKAL ERAKUNDEAREN ZUZENDARIAREN EBAZPENARENA, ZEINAREN BIDEZ ERAKUNDE ETA ENPRESETAN EGIN ETA DIRUZ LAGUNTZEN DIREN PRAKTIKAK ERREGULATZEN BAITIRA ETA HAIETAN PARTE HARTZEKO DEIA EGITEN BAITZAIE EUSKAL HERRI ARDULARITZAREN ERAKUNDEAREN MENDEKO LHIEE LURRALDE ETA HIRI IKASKETETARAKO EUSKAL ESKOLAK ANTOLATUTAKO «HIRIGINTZA ETA LURRALDE IKASKETAK XLIII. (43) IKASTAROA (BILBO, 2017-2018)» EGITEN DUTEN IKASLEEI
DE LA RESOLUCIÓN POR LA QUE SE REGULAN Y CONVOCAN LAS PRÁCTICAS SUBVENCIONADAS EN INSTITUCIONES Y/O EMPRESAS PARA EL ALUMNADO DEL XLIII (43) CURSO DE URBANISMO Y ESTUDIOS TERRITORIALES» (2017-2018), ORGANIZADO POR LA ESCUELA VASCA DE ESTUDIOS TERRITORIALES Y URBANOS (EVETU), DEPENDIENTE DEL INSTITUTO VASCO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA (IVAP)
OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Xedea.

Primera.– Objeto.

Deialdi honen xedea da «2017-2018ko Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroari» dagozkion diruz lagundutako praktiken oinarriak erregulatzea. Ikastaro horretarako deialdia IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak egin zuen, 2017an, eta haren mendeko Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatu zuen.

La presente convocatoria tiene por objeto establecer las bases reguladoras de la adjudicación de la prácticas subvencionadas correspondientes al «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales» (2017-2018), organizado por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), dependiente del Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP) curso que fue convocado por este Instituto en 2017.

Deialdi hori ikastaro horretako ikasleen arteko norgehiagoka-araubidearen bitartez gauzatzen da.

Esta convocatoria se realiza en régimen de concurrencia competitiva entre los alumnos y alumnas del referido curso.

Bigarrena.– Laguntzen kopurua eta zenbatekoa.

Segunda.– Número de ayudas y cuantía de las mismas.

2018ko ekitaldian (urte horretan zehar egingo da praktikaldi osoa, hautazkoa izango dena), gehienez ere 22.000 euro emango dira «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroaren» praktikaldiari lotutako diru-laguntzetarako. Zenbateko horretatik, praktikaldian dauden pertsonen Gizarte Segurantzako kotizazioak ordaintzeko zenbatekoa deskontatuko da.

En el ejercicio 2018, ejercicio en el que se desarrollan en su totalidad las prácticas, de carácter voluntario, correspondientes al XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales», se destinará un máximo de 22.000 euros para la cobertura de las subvenciones correspondientes a la realización del periodo de prácticas, integrado en el citado Curso. De esta cantidad se descontará la cuantía necesaria para el abono de la cotización a la Seguridad Social de las personas en prácticas.

Deialdi honetan esleitutako laguntza guztiak zenbateko berekoak izango dira. Kopuru zehatza arestian adierazitako zenbatekoa laguntza esleitu zaien ikastaroko ikasle guztien artean hainbanatuta kalkulatuko da, baina laguntza bakoitza ez da sekula 2.222,22 eurotik gorakoa izango.

Las ayudas que se concedan en esta convocatoria serán todas de igual entidad económica, y su cuantía concreta se derivará del prorrateo, entre todas las alumnas/os del curso que resulten adjudicatarias/os de las mismas, de la cantidad anteriormente señalada, sin que, en ningún supuesto, cada ayuda pueda superar el máximo de 2.222,22 euros.

Betiere arestian adierazitako muga ekonomikoen barnean egonik, laguntza-kopurua honako hauen araberakoa izango da:

El número de ayudas que podrán concederse estará condicionado, dentro de los límites económicos anteriormente expresados, a:

a) Praktikaldian ikasleak hartu nahi dituzten erakundeen edo enpresen eskabideak nahikoak izatea.

a) La existencia de solicitudes suficientes de instituciones y/o empresas para acoger a alumnos en prácticas, y

b) Kontuan hartuz praktikaldien helmugak esleitzeko lehentasun-ordena jakin bat baliatuko dela, eskatzaileen kopurua erakundeek eta enpresek eskainitako praktikaldiaren ezaugarrietara egokitzea, batetik, haien lanbide-arloari dagokionez eta, bestetik, praktikak egingo diren unitatearen lan-hizkuntzari gagozkiola.

b) La adecuación en número suficiente, de los solicitantes de prácticas –aplicando el orden de preferencia en la adjudicación de los destinos de prácticas, manifestado por los solicitantes– a las características de las prácticas ofrecidas por las instituciones y empresas, en lo que respecta al área profesional de éstas y a la lengua de trabajo de la unidad en que deberían realizarse.

Hirugarrena.– Diru-laguntzaren kudeaketa.

Tercera.– Gestión de la subvención.

Deialdi honetako laguntzen esleipena eta jarraipenaren kudeaketa IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen mendeko Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) egingo du.

La adjudicación y seguimiento de las ayudas a que se refiere esta convocatoria se gestionará por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanismo (EVETU) integrada en el Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP).

Laugarrena.– Parte-hartzaileek bete beharrekoak.

Cuarta.– Requisitos de los participantes.

Deialdi honetan parte hartzeko, eskatzaileek «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroko» ikasleak izan behar dute nahitaez, eta eskabideak aurkezteko epea amaitzen denean, honako baldintza hauek bete behar dituzte:

Para concurrir a la presente convocatoria, las personas solicitantes, exclusivamente alumnas y alumnos del «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales», deberán cumplir, a la fecha de finalización de la presentación de solicitudes, los requisitos siguientes:

a) Honako kasu hauetako batean egotea «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroan» parte hartzeari dagokionez:

a) Encontrarse en alguno de los supuestos siguientes, respecto a su participación en el «XLIII (43) Curso de Urbanismo»:

«2017-2018ko Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroko» ikaslea izatea eta ikastaro horretako eskola-modulu guztiak gainditzea.

Ser alumno o alumna del «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales» (2017-2018) y haber superado todos los módulos lectivos de este curso.

Ikastaro horren aurreko edizioetako ikaslea izatea eta 2017-2018ko ikasturtean modulu bat edo batzuk gaindituta izatea, modu horretan, bi edizioetan gainditutakoak batuz, ikasleari ikastaroa osorik gainditutzat emateko.

Ser alumna o alumno de ediciones anteriores de este curso y haber realizado y superado, en el curso 2017-2018, algún o algunos módulos que sumados a los anteriormente superados, suponen que el alumno ha superado el curso en su totalidad.

Salbuespen gisa, «Hirigintzako XLII. (42) ikastaroari» dagozkion diruz lagundutako praktiken aurreko deialdian eskatutako betekizunak betetzea, eta praktikak eskatzeko edo egiteko aukera izan ez izana, haurdun egoteagatik, edo erditzea, adopzioa, harrera, gurasotasuna nahiz behar bezala justifikatutako gaixotasun larria zela-eta. Kasu horretan, eskaera egitean, kasuan kasuko egitateari buruzko erantzukizunpeko adierazpena egin beharko du interesdunak.

Excepcionalmente, cumplir los requisitos exigidos en la convocatoria anterior de prácticas subvencionadas del «XLII (42) Curso de Urbanismo» y no haber podido solicitar y/o realizar éstas por embarazo, parto, adopción, acogimiento, paternidad o enfermedad grave debidamente justificada. En este caso deberán realizar una declaración responsable de este hecho en la solicitud.

b) Azken 8 urtean 48 hilabete baino gutxiagoko esperientzia profesionala izatea hirigintza-arloan.

b) Tener menos de 48 meses de experiencia profesional en materia urbanística en los últimos 8 años.

Bosgarrena.– Baztertzeko kausak.

Quinta.– Causas de exclusión.

Ezin izango dituzte deialdi honetan aurreikusitako laguntzak eskatu:

Quedan excluidos de la posibilidad de solicitar las ayudas previstas en la presente convocatoria:

a) Diru-laguntzak edo laguntza publikoak eskuratzea galarazten duen debekuren bat edo administrazio-zehapen edo zehapen penalen bat duten pertsona fisikoek, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legean sartutako debekuak eta zehapenak ere barruan direla.

a) Quienes se encuentren incursos en prohibición al efecto, o en sanción administrativa o penal que conlleve la imposibilidad de obtención de subvención o ayuda pública, incluida la introducida por la Ley 4/2005, de 18 de febrero de 2005, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

b) Eskatutako praktikak finantzatzeko diru-laguntza publiko edo pribaturen bat jasotzen duten pertsonak.

b) Quienes perciban cualquier otra ayuda o subvención pública o privada que tenga por objeto la financiación de las prácticas que se solicitan.

c) Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluak adierazitako beste edozein kausa aplika dakiekeen pertsonek.

c) Las personas en quienes concurra cualquier otra de las causas señaladas en el artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

Seigarrena.– Gizarte Segurantzaren Araubide Orokorrean sartzea.

Sexta.– Inclusión en el Régimen General de la Seguridad Social.

Praktikaldian dauden ikasleak Gizarte Segurantzako erregimen orokorrean sartuko dira, prestakuntza-programetan parte hartzen duten pertsonei buruz Gizarte Segurantzako Erregimen Orokorrean sartzeko baldintzak eta betebeharrak arautzen dituen urriaren 24ko 1493/2011 Errege Dekretuak araututako moduan eta baldintzetan, eta Gizarte Segurantzako sistema eguneratu, egokitu eta modernizatzeari buruzko abuztuaren 1eko 27/2011 Legearen hirugarren xedapen gehigarrian aurreikusitakoa garatzeko.

El alumnado en prácticas será incluido en el Régimen General de la Seguridad Social en los términos y condiciones regulados en el Real Decreto 1493/2011, de 24 de octubre, por el que se regulan los términos y las condiciones de inclusión en el Régimen General de la Seguridad Social de las personas que participen en programas de formación, en desarrollo de lo previsto en la disposición adicional tercera de la Ley 27/2011, de 1 de agosto, sobre actualización, adecuación y modernización del sistema de la Seguridad Social.

Zazpigarrena.– Aseguruak.

Séptima.– Seguros.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioak aseguru bana egingo die praktiketako ikasleei istripu-, elbarritasun- edo heriotza-kasuetarako.

La Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi procederá a asegurar al alumnado en prácticas contra los riesgos de accidente, invalidez o muerte.

Zortzigarrena.– Diruz lagundutako praktikaldien esleipendunen betebeharrak.

Octava.– Obligaciones de las personas adjudicatarias de las prácticas subvencionadas.

Diruz lagundutako praktikaldi hauen esleipendunek betebehar hauek izango dituzte:

Las personas adjudicatarias de estas prácticas subvencionadas están obligadas a:

a) «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroa» osatzen duten ikasgaien esparruan lanbide-praktikak egitea (300 orduko praktikaldia), dagokion espezializazio akademiko eta profesionalari jarraikiz eta, tutore baten bitartez, erakunde edo enpresa jasotzaileak emandako eginkizunak betez.

a) Realizar las prácticas profesionales, en el ámbito de materias que integran el «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales», durante 300 horas, de acuerdo a su especialización académica y profesional, y según les encomiende la institución y/o empresa receptora, a través de su tutor.

b) Praktika hori urteko azken hiruhilekoan egitea, Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) eta praktikak egingo diren erakundeak/enpresak zehaztutako hasiera- eta amaiera-egunen arabera, eta erakundearen/enpresaren lan-ordutegian, betiere erakundearen/enpresaren lan-ordutegiak praktikaldi osoa egitea ahalbidetzen badio ikasleari (gutxienez lau ordu, eta gehienez sei ordu egunean).

b) Realizar estas prácticas en el último trimestre del año; con fecha de comienzo y fin según se indique desde EVETU y la institución/empresa en la que van a realizarse las prácticas; y según horario laboral de la institución/empresa, siempre que éste permita la realización de las prácticas en toda su extensión con una jornada obligatoria cómo mínimo de cuatro horas y como máximo de seis horas diarias.

c) Lanbide-arauak betetzea, sekretu profesionala eta datu pertsonalen babesa barnean hartuta, betiere praktikak egiteagatik lanbide-erantzukizunean jausi ez badaitezke.

c) Respetar las normas que regulan el ejercicio profesional, incluyendo lo relativo al secreto profesional y la protección de datos de carácter personal, no obstante no puedan resultar incursos en responsabilidad profesional por el desarrollo de las prácticas.

d) IVAPeko eta LHIEEko kideekin biltzea, eskatzen zaienean.

d) Reunirse con los miembros del IVAP y de la EVETU cuando así se les requiera.

e) Enpresa edo enpresa jasotzailean egindako lanari buruzko bi txosten egitea eta LHIEEn aurkeztea; txosten horietako bat, 2018ko urriaren azken astean aurkeztu beharko dute, eta bestea, praktikaldi osoari buruzkoa, 2018ko abenduaren 14a baino lehen.

e) Realizar, y presentar a EVETU, dos informes sobre la labor desarrollada en la institución y/o empresa receptora: el primero de ellos, lo deberán presentar la última semana de octubre de 2018, y el segundo, que habrá de referirse a todo el periodo de prácticas en su conjunto, con anterioridad al 14 de diciembre de 2018.

f) Praktikaldian dagoen pertsonak egindako lana, praktikaldiaren aprobetxamendua, hark erakutsitako prestaketa-maila eta lan horren ebaluazioa jasotzen dituen txostenean, praktiken tutoreak egindakoan, ebaluazio positiboa izatea.

f) Obtener evaluación positiva, respecto al aprovechamiento del periodo de prácticas, en el informe del tutor o tutora de las prácticas que recoge la labor desarrollada por la persona acogida en prácticas, el grado de preparación mostrado y la valoración que le ha merecido su desempeño.

Halaber, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak ezartzen duenaren arabera, laguntza horien pertsona jasotzaileek honako betebehar hauek ere izango dituzte:

Asimismo, de conformidad con el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, serán también obligaciones de las personas beneficiarias de estas ayudas, las siguientes:

a) Diru-laguntzaren emakidaren oinarri den egoeran egotea.

a) Encontrarse en la situación que fundamente la concesión de la subvención.

b) Baldintza eta betekizunak bete izana justifikatzea laguntza eman duen entitatearen aurrean, eta, halaber, laguntza eman eta jasotzeko zioa izan den jarduera

b) Justificar ante la entidad concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad que determina la concesión o disfrute de la ayuda.

c) Laguntza eman dien erakundearen egiaztatze-jarduketei men egitea. Halaber, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kontura jasotako laguntzak eta diru-laguntzak direla-eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoak egin beharreko kontrol-jarduerei eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren arautegi espezifikoan ezarritako jarduerei men egitea.

c) El sometimiento a las actuaciones de comprobación, a efectuar por la entidad concedente, y a las de control que corresponden a la Oficina de Control Económico en relación con las ayudas y subvenciones percibidas con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, además de las previstas por la normativa específica del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

d) Helburu berbererako, beste administrazio edo erakunde publiko zein pribatuetatik diru-laguntzak, bestelako laguntzak, diru-sarrerak edo baliabideak lortu direla jakinaraztea entitate emaileari.

d) Comunicar a la entidad concedente la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad, procedentes de cualquier entidad pública o privada.

e) Laguntza ematerakoan kontuan izan zen dena delako egoera objektiboa edo subjektiboa aldatu bada, horren berri ematea laguntza eman dien erakundeari.

e) Comunicar a la entidad concedente la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

f) Idazki bidez, praktikaldia osorik egiteari uko egitea, deialdi honen hamalaugarren oinarrian ezarritako moduan eta epean.

f) Comunicar, por escrito, la renuncia a desarrollar las prácticas en su totalidad, en la forma y plazo establecidos en la base decimocuarta de esta convocatoria.

Bederatzigarrena.– Eskabideak aurkezteko epea eta modua.

Novena.– Solicitudes: plazo y modo de presentación.

1.– Aurkezteko modua.

1.– Modo de presentación.

Diruz lagundutako praktikaldi hauetarako eskabideak izapidetze elektronikoaren bitartez aurkeztu behar dira Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuari eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta haren erakunde autonomiadunen erregistroen sorrera, antolaketa eta funtzionamenduari buruzko apirilaren 29ko 72/2008 Dekretuari jarraikiz.

Las solicitudes para la obtención de estas prácticas subvencionadas deberán presentarse mediante tramitación electrónica, de conformidad con el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica; y el Decreto 72/2008, de 29 de abril, de creación, organización y funcionamiento de los registros de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Eskabide-inprimakiek, nahitaez erabili beharrekoek, deialdian parte hartzea galarazten duten inguruabarrak (bosgarren oinarrian xehatuak) gertatzen ez direlako erantzukizunpeko adierazpenak bildu beharko dituzte.

Los formularios de solicitud, que serán de utilización obligatoria, contendrán las declaraciones responsables de la no concurrencia de las circunstancias que se detallan en la base quinta como circunstancias que imposibilitan la concurrencia en la convocatoria.

Eskabideen izapidetze elektronikoa helbide elektroniko honetan egingo da: http://www.ivap.euskadi.eus/diru_laguntza/2018/diruz-lagundutako-praktikaldiak/r61-vedplus/eu

La tramitación electrónica de las solicitudes se realizará en la siguiente dirección electrónica: http://www.ivap.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2018/practicas-subvencionadas/r61-vedplus/es

2.– Eskabideak aurkezteko baldintzak.

2.– Requisitos para efectuar la presentación.

Eskatzaileek honako bitarteko hauetako baten bitartez identifikatu beharko dute:

Las personas solicitantes deberán identificarse por algunos de los siguientes medios:

– NAN elektronikoa.

– El DNI electrónico.

– Izenperen Herritarren Ziurtagiria.

– El Certificado de ciudadano de Izenpe.

– Izenperen Langile Publikoen Ziurtagiria.

– El Certificado de empleado público de Izenpe.

– Izenperen sinadura elektroniko aurreraturako itsasontzi-jokoa.

– La herramienta de firma electrónica Juego de Barcos de Izenpe.

– Diruaren eta Zerga Zigiluaren Fabrika Nazionaleko pertsona fisikoak identifikatzeko ziurtagiri elektronikoa (CERESek emana).

– El Certificado electrónico de identidad de persona física de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (CERES).

– CAMERFIRMAk emandako pertsona fisikoaren ziurtagiria.

– El Certificado de persona física de CAMERFIRMA.

– FIRMA PROFESIONALek emandako pertsona fisikoaren ziurtagiria.

– El Certificado de persona física de FIRMA PROFESIONAL.

Horretaz gain, eskabideak aurkezteko epea amaitzean erabilgarri dauden ziurtagiri elektronikoak onartuko dira. Ziurtagiri horiek zein diren jakiteko, Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Elektronikoan https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/ kontsultatu daiteke, «Izapideak/Identifikazio elektronikorako onartutako bitartekoak» atalean.

Además, se admitirán los certificados electrónicos que estén disponibles para su utilización a la fecha de finalización de presentación de instancias, los cuales se podrán consultar en la Sede Electrónica del Gobierno Vasco https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/, en el apartado Trámites/Medios de identificación electrónica admitidos.

3.– Eskabideari erantsi beharreko agiriak.

3.– Documentación que ha de acompañar a las solicitudes.

a) Curriculum vitae eguneratuaren kopia eskaneatua, PDF formatuan.

a) Copia escaneada (en formato PDF) del curriculum-vitae actualizado.

b) Erakundeetako edo enpresetako praktikaldietarako eskabidea egin eta praktikak egiteko eskaintzen duten unitateko lan-hizkuntza euskara dela aitortzen duten pertsonek HAEEren 3. edo 4. hizkuntza-eskakizuna edo beste titulu/ziurtagiri baliokideren bat dutela frogatu beharko dute. Hizkuntza-eskakizun horien baliokideak diren tituluen eta ziurtagirien zerrenda bat dago bilduta ebazpen honen II. eranskinean, eta honela frogatu beharko du eskatzaileak titulu edo ziurtagiri hori duela:

b) Quienes soliciten realizar las prácticas en las empresas/instituciones que declaren que la lengua de trabajo de la unidad en que ofrecen la realización de las prácticas es el euskera, acreditaran estar en posesión del perfil lingüístico 3 o 4 del IVAP o de cualquier título o certificado equivalente. La relación de los títulos y certificados equivalentes a dichos perfiles lingüísticos se expone en el ANEXO II de esta Resolución, y su acreditación se realizará de la siguiente manera:

b.1.– IVAPek, HABEk, Osakidetzak edo Hezkuntzan eta Kulturan eskumenak dituzten Eusko Jaurlaritzako sailek emandako ziurtagiri edo tituluren bat duten pertsonek eskabidean alegatu ahalko dute ziurtagiri edo titulu hori dutela, eta IVAPek egiaztatuko du alegazio hori.

b.1.– Las personas con certificados o títulos emitidos por el IVAP, el Instituto HABE, Osakidetza o el/los Departamento/s del Gobierno Vasco competente/s en Educación y Cultura podrán alegar su posesión en la solicitud, y el IVAP comprobará esta alegación.

b.2.– Aurreko paragrafoan aipatutakoez bestelako euskara-ziurtagiri edo tituluren bat duten pertsonek, eskabidearekin batera, alegatutako tituluaren edo ziurtagiriaren kopia eskaneatu bat ere aurkeztu beharko dute, PDF formatuan.

b.2.– Las personas con certificados o títulos de conocimiento de euskera diferentes a los mencionados en el párrafo anterior, deberán aportar, junto con la solicitud, copia escaneada (en formato PDF) del título o certificado alegado.

b.3.– Euskaraz egindako ikasketa ofizialak aintzat hartzeko eta euskara-maila hizkuntza-tituluen eta ziurtagirien bidez egiaztatzetik salbuesteko apirilaren 3ko 7/2012 Dekretuaren arabera, Hizkuntzetarako Europako Erreferentzia Esparru Bateratuaren C1 eta C2 mailen baliokidetzat jotako euskara-tituluak eta -ziurtagiriak egiaztatzetik salbuetsita dauden pertsonek, eskabidearekin batera, ikasketak egin dituzten ikastetxe edo unibertsitateak emandako ziurtagiriaren kopia eskaneatu bat ere aurkeztu beharko dute, PDF formatuan.

b.3.– Las personas que, según el Decreto 47/2012, de 3 de abril, de reconocimiento de los estudios oficiales realizados en euskera y de exención de la acreditación con títulos y certificaciones lingüísticas en euskera, estén exentas de la necesidad de acreditar los títulos y certificaciones lingüísticas en euskera considerados equivalentes a los niveles C1 y C2 del Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas deberán aportar, junto con la solicitud, copia escaneada (en formato PDF) del certificado expedido por el centro o universidad donde hubiesen finalizado los estudios.

4.– Aurkezteko epea.

4.– Plazo de presentación.

Eskabideak aurkezteko epea hilabete bat izango da, deialdi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik zenbatzen hasita.

El plazo de presentación de solicitudes será de un mes contado desde el día siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

5.– Eskabideak zuzentzea.

5.– Subsanación de solicitudes.

Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68.1 eta 21.1 artikuluetan ezarritakoari jarraituz, aurkeztu beharreko eskabideak eta dokumentuek ez badituzte betetzen deialdi honetan ezarritako baldintzak, edo haien edukia ez bada nahikoa, 10 egun balioduneko epearen barnean falta hori zuzentzeko edo eskatutako dokumentuak aurkezteko eskatuko zaio eskatzaileari, eta horrela egin ezean eskabideari uko egin diola ulertuko dela adieraziko zaio, betiere Administrazioak ebazpen espresua eman eta jakinarazi ondoren.

De conformidad con lo dispuesto en los artículos 68.1 y 21.1 de la Ley 39/2015, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, si la solicitud y los documentos que deben aportarse no reunieran todos los requisitos establecidos en la presente convocatoria, o su contenido resultare insuficiente, se requerirá a la persona solicitante para que, en el plazo de 10 días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución expresa de la Administración, que deberá ser dictada y notificada.

6.– Gainerako izapideak.

6.– Resto de trámites.

Espedienteetarako irispidea eta espedienteen izapidetzea eta jarraipena egoitza elektronikoaren «Nire karpeta» atalean egin behar dira: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/

Para el acceso, tramitación y seguimiento de cada expediente, se deberá acceder al apartado «Mi carpeta» desde la sede electrónica https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/

Hamargarrena.– Eskabideen balioespena.

Décima.– Valoración de las solicitudes.

I.– Balioespen-baremoa.

I.– Baremo de valoración.

Jasotako eskabideak balioesteko, «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroaren» 1.6 moduluen (biak barne) ebaluazioko notak batuta lortutako puntuazioa kontuan hartuko da. Puntuazioak txikienetik handienera ordenatuta daudela, eskatzaileen lehentasun-hurrenkera ezarriko da: lehentasunik handiena puntuaziorik handieneko pertsonak izango du, eta hortik aurrera, hurrenkera puntu gehien lortu duenetik gutxien lortu duenera izango da.

A fin de valorar las solicitudes recibidas, se tendrá en cuenta la puntuación obtenida en la suma de las notas obtenidas en la evaluación de los módulos 1 a 6 (ambos incluidos) del «XLIII (43) Curso de Urbanismo». Ordenadas las puntuaciones de mayor a menor, quedará establecido el orden de prelación de las personas solicitantes, atribuyendo el orden de prelación primero a la persona con mayor puntuación, y los órdenes subsiguientes al resto de personas solicitantes, en orden decreciente de puntuaciones.

Unitateren batean praktikaldiak eskaini dituzten enpresen/erakundeen zerrenda telematikoki jakinaraziko zaie eskatzaileei, egoitza elektronikoaren «Nire karpeta» atalean: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/. Praktiken eskatzaileei zerrenda hori jakinaraziko zaiela ohartaraziko zaie.

La relación de empresas/instituciones que han ofrecido la realización de prácticas en alguna de sus unidades se comunicará, a las personas solicitantes de estas prácticas, telemáticamente en el apartado «Mi carpeta» de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/. Se remitirá aviso, a las personas solicitantes de las prácticas, de la comunicación de esta relación.

Unitateren batean praktikaldiak eskaini dituzten enpresen/erakundeen zerrendan adierazi beharko da erakunde/enpresa horietako bakoitzak zer lanbide-arlotan eskaintzen dituen praktikaldi horiek, zuzenbidean, arkitekturan edo ingurumenean; horretaz gain, ikasleek unitate horretan praktikaldiak zer lan-hizkuntzatan egingo dituzten ere zehaztu beharko da.

La relación de empresas/instituciones que han ofrecido la realización de prácticas en algunas de estas unidades, dará cuenta del área de desempeño profesional (área jurídica, área de arquitectura, o área de medio ambiente) en la que se ofrece la realización de prácticas en cada institución/empresa que se relaciona; y asimismo, de la lengua de trabajo de la unidad en que se ofrece la realización de prácticas.

Eskainitako praktiken zerrenda jakinaraziko zaie eskaera egiten duten ikasleei, eta interesdunek idatziz adierazi beharko dute –idazkia modu telematikoan aurkeztuko da, https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/ egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalean– zein den beren lehentasun-ordena eskainitako praktiken eta helmugen artetik, hiru egun balioduneko epean, eskainitako praktiken zerrenda jakinarazi eta biharamunetik aurrera.

Comunicada al alumnado solicitante la relación de prácticas que se ofrecen, este deberá comunicar por escrito, presentado telemáticamente en el apartado telemáticamente en el apartado «Mi carpeta» de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/, en el plazo de tres días hábiles, contados a partir del día siguiente al de la comunicación de la relación de prácticas que se ofrece su orden de preferencia respecto a los destinos y prácticas ofertadas.

Praktikaldien esleipena eta haietako bakoitzari zehazki dagokion unitatearen eta enpresa/erakundearen zehaztapena eskatzaileen lehentasun-hurrenkeraren arabera egingo dira, «Hirigintza eta Lurralde Ikasketak XLIII. (43) ikastaroaren» 1.6 moduluetan (biak barne) ateratako noten puntuazioei jarraikiz.

La adjudicación de las prácticas, así como, en su caso, la asignación de la concreta unidad, y empresa/institución de realización de éstas, se hará en función del orden de prelación de las personas solicitantes, en atención a las puntuaciones de las notas obtenidas en los módulos 1 a 6 (ambos incluidos) «XLIII (43) Curso de Urbanismo y Estudios Territoriales».

Horri dagokionez, enpresek/erakundeek eskainitako praktikaldietarako eskabideak ez dira kontuan hartuko baldin eta:

A los efectos anteriores, no serán tenidas en cuenta las solicitudes realizadas con respecto a las prácticas ofrecidas por las empresas/instituciones, en caso de que:

a) Eskatzailearen titulazio akademikoarekin bat ez datorren lanbide-arloren baterako eskabidea bada.

a) La solicitud se refiera a un área de desempeño profesional que no resulta acorde con la titulación académica de la persona solicitante.

b) Eskatzaileak eskabidean euskara aukeratu badu lan-hizkuntza gisa baina ez badu frogatu IVAPen 3. edo 4. hizkuntza-eskakizuna edo titulu/ziurtagiri baliokideren bat duela.

b) La solicitud se refiera a unidades cuya lengua de trabajo es el euskera, y el solicitante no haya acreditado estar en posesión del perfil lingüístico 3 o 4 del IVAP o de cualquier título o certificado equivalente.

Puntuazioetan berdinketaren bat gertatuz gero, dela praktikaldien esleipenean dela praktikaldietarako enpresaren/erakundearen esleipenean, modulu bakoitzean berdindu duten pertsonen puntuazioei erreparatuko zaie berdinketa hausteko, moduluen iraupenari begiratuta: lehendabizi, ordu gehieneko moduluan lortutako puntuazioa hartuko da kontuan, eta horrela, iraupen laburrenekoraino.

En el supuesto de que existiera empate en puntuaciones, bien para la adjudicación de las prácticas, o bien para resultar asignado a un destino de prácticas concreto, se procederá a dirimir el empate atendiendo a las puntuaciones de las personas que empatan en los diversos módulos, comenzando por las puntuaciones atribuidas al módulo de mayor horas de duración y continuando con las puntuaciones de los demás módulos en orden decreciente de horas de duración de los mismos.

II.– Balioespen-batzordea.

II.– Comisión de Valoración.

1.– Zereginak.

1.– Funciones.

Deialdi honen esparruan, balioespen-batzordeak honako zeregin hauek izango ditu:

En el marco de la presente convocatoria, la Comisión de Valoración tendrá como funciones:

a) Deialdi honetan parte hartzeko eskatzaile onartuen eta baztertuen zerrenda proposatzea.

a) Proponer la relación de admitidos y excluidos para concurrir en la presente convocatoria.

b) Aurkeztutako eskabideak balioestea, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen Zuzendaritzan diruz lagundutako praktikaldien esleipen-proposamena eta praktikaldi bakoitzari dagokion enpresaren/erakundearen esleipena aurkezteko; halaber, ordezkoen zerrenda ere aurkeztuko da, puntuazio-hurrenkeran.

b) Valorar las solicitudes presentadas, al objeto de elevar, a la Dirección del Instituto Vasco de Administración Pública, la propuesta de adjudicación de las prácticas subvencionadas y la asignación de los concretos destinos de prácticas; así como, en su caso, la relación de personas suplentes por orden de puntuación.

2.– Osaera.

2.– Composición.

Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolaren (LHIEE) Kontseilu Errektoreak eratuko du batzorde hori; izan ere «Lurralde eta Hiri Antolaketarako Euskal Eskolaren» Sorrerari, Funtzionamenduari eta Antolaketari buruzko martxoaren 11ko 80/1986 Dekretuaren arabera LHIEEren Kontseilu errektoreari dagokio eskola horren prestakuntza-beken esleipen-proposamena egitea.

Será el Consejo Rector de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU) ya que de acuerdo con el Decreto 80/1986, de 11 de marzo, sobre constitución, funcionamiento y organización de «Lurralde eta Hiri Ikasketarako Euskal Eskola - Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos», las funciones, respecto a la proposición para la adjudicación de becas de formación de esta Escuela corresponden a su Consejo Rector.

Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolaren (LHIEE) Kontseilu Errektorea honako hauek osatzen dute gaur egun:

El Consejo Rector de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU) se encuentra compuesto, en la actualidad, por los siguientes miembros:

– Lehendakaria: Fulgencio Aledo Amorós (IVAPeko idazkari nagusia).

– Presidente: Fulgencio Aledo Amorós (Secretario General del IVAP):

– Lehendakariordea: Ignacio de la Puerta Rueda (Lurralde Plangintza, Hirigintza eta Hiri Berroneratzeko zuzendaria. Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila).

– Vicepresidente: Ignacio de la Puerta Rueda (Director de Planificación Territorial, Urbanismo y Regeneración Urbana. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda).

– Kideak:

– Vocales:

Jesús María Erquicia Olaciregui (Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saileko Lurraldearen Antolamendurako eta Plangintzarako Zerbitzuko arduraduna).

Jesús María Erquicia Olaciregui (Responsable del Servicio de Ordenación del Territorio y Planeamiento. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda).

Tomás Orallo Quiroga (abokatua. Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila).

Tomás Orallo Quiroga (Abogado. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda).

Federico Arruti Aldape (arkitektoa).

Federico Arruti Aldape (Arquitecto).

Idazkaria: Nekane Ribado Vitorica. Prestakuntza- eta dokumentazio-kudeatzailea, LHIEEko eta IVAPeko koordinatzailea.

Secretaria: Nekane Ribado Vitorica. Gestora de formación y documentación, Coordinadora de EVETU del IVAP.

Era berean, balioespen-batzordeak, komenigarria dela uste badu, aholkulari espezialistak eduki ahal izango ditu batzordekideei laguntzeko. Aholkulari horiek beren espezialitate teknikoetara mugatuko dute jarduna, izaera horrekin bakarrik hartuko baitute parte balioespen-batzordean.

Asimismo, la Comisión de Valoración podrá disponer, si lo cree conveniente, la incorporación de personal asesor especialista que colabore con sus miembros. Dicho personal asesor se limitará al ejercicio de sus especialidades técnicas, en base exclusivamente a las cuales colaborarán con la Comisión de Valoración.

3.– Funtzionamendua.

3.– Funcionamiento.

Balioespen-batzordeak botoen gehiengo sinple bidez hartuko ditu erabakiak. Kontseilu Errektorea kide anitzeko organoa denez gero, oinarri hauetan espresuki bildu gabeko edozein alderdi finkatzeko araubidea Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 15-22 artikuluek osatuko dute.

La Comisión de Valoración adoptará sus acuerdos por mayoría simple de votos. Como órgano colegiado, en lo no recogido expresamente en estas bases, su régimen será el dispuesto en los artículos 15 a 22 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Batzordeko lehendakaria edo idazkaria edo eginkizun horretarako eskuordetutako pertsona ez bada balioespen-batzordearen bilerara bertaratzen, bertaratutako kideek gehiengo soil bidez erabakiko dute nork izango dituen lehendakari- edo idazkari-eginkizunak, betiere bilera egiteko nahikoa quorum badago.

Si el Presidente y/o Secretario de la Comisión, o persona en quien hayan delegado, no acudieran a la reunión de la Comisión de Valoración, y siempre que exista quórum suficiente para la celebración de la misma, los miembros presentes decidirán, por mayoría simple, quien habrá de cumplir, de entre ellos, las funciones de Presidente y/o Secretario.

Hamaikagarrena.– Diruz lagundutako praktikaldien esleipena.

Undécima.– Adjudicación de las prácticas subvencionadas.

IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak, ebazpen bidez, diruz lagundutako praktikaldiak eta haietako bakoitzari dagokion enpresa/erakundea esleituko ditu, laguntzen zenbatekoa zehaztuko du edo, hala badagokio, deialdia erabat edo partzialki huts deklaratuko du.

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, mediante Resolución, efectuará la adjudicación de las prácticas subvencionadas, asignará los concretos destinos de realización de éstas y determinará la cuantía de las ayudas o, en su caso, declarará que la convocatoria ha quedado desierta total o parcialmente.

Ebazpen horretan, hauek finkatuko dira: zein diren praktikaldien esleipendunak; zer enpresa edo erakunde dagokion praktikaldi bakoitzari; zenbatekoa izango den laguntza, eta zein izango diren diruz lagundutako praktikaldietarako ordezkoak, puntuazio-hurrenkerari jarraikiz.

Dicha Resolución recogerá, en su caso, junto a las personas adjudicatarias de las prácticas, la asignación de destinos que corresponden a cada una de ellas y la cuantía de las ayudas, la relación de personas suplentes para acceder a las prácticas subvencionadas, por orden de puntuación.

Laguntzak esleitzeko edo deialdia huts deklaratzeko ebazpena egun berean eman eta argitaratuko da deialdiaren Interneteko helbide elektronikoan eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian.

La Resolución por la que se adjudican las ayudas, o se declara desierta la convocatoria, se dictará y se publicará, el mismo día, en la dirección electrónica de internet de la convocatoria y en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hamabigarrena.– Diruz lagundutako praktikaldiak onartzea.

Duodécima.– Aceptación de las prácticas subvencionadas.

Diruz lagundutako praktikaldien onarpena eta, beraz, horiek egiteko esleitzen den enpresa/erakunderaen onarpena, idatziz komunikatu behar da, eta telematikoki aurkeztu https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/.egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalean.

La aceptación de las prácticas subvencionadas, y, por ende, del destino asignado para la realización de éstas, deberá comunicarse por escrito presentándolo telemáticamente en el apartado «Mi carpeta» de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/

Esleitutako praktikak onartu egin dituela joko da, baldin eta eskatzaileak ez badu jakinarazten praktikak egiteari uko egin diola, hiru egun balioduneko epean, esleipenaren berri eman eta hurrengo egunetik aurrera. Uko-agiria aurkeztu beharko da, telematikoki, https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/ egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalean.

Se entenderá su aceptación si la persona no comunica su renuncia en el plazo de tres días hábiles a partir del día siguiente de la comunicación de la adjudicación. La renuncia deberá presentarse telemáticamente en el apartado «Mi carpeta» de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/

Diruz lagundutako praktikaldiak onartzeak deialdi honen oinarrietan ezarritako baldintzak onartu beharra dakarkio esleipendunari eta, praktikaldiaren jarraipenari begira, eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko Zuzendaritzak ezar litzakeen arauak onartu beharra ere bai.

La aceptación de las prácticas subvencionadas por la persona adjudicataria implica su aceptación de las normas que se establecen en estas bases, así como de las que se puedan adoptar, en su caso, por la Dirección del Instituto Vasco de Administración Pública, para el seguimiento del desarrollo de las prácticas.

Hamahirugarrena.– Diru-laguntzak ordaintzea.

Decimotercera.– Pago de las ayudas.

Praktikaldietarako diru-laguntza ordainketa bakar baten bidez gauzatuko da, praktikaldia amaitu ondoren.

La subvención para la realización de las prácticas se hará efectiva en un único pago al final del periodo total de realización de las mismas.

Diru-laguntzaren ordainketa gauzatzeko, esleipendunak ezinbestean bete beharko ditu deialdi honen zortzigarren oinarrian aurreikusitako betebeharrak eta, bereziki, nahitaez lortu behar du balioespen positiboa, praktikaldiaren aprobetxamenduari dagokionez, praktiken tutoreak emandako txostenean; txosten hori praktikak egin dituen pertsonak praktikaldiari buruzko bigarren txostena aurkeztu ondoren egin behar du tutoreak, eta praktikaldi osoari buruzkoa izan behar du: praktikaldian egon den pertsonak egindako lana, pertsona horren erakutsitako prestaketa-maila, eta hark egindako lanaren balioespen orokorra.

Para proceder al pago de la subvención, será preciso que la persona adjudicataria haya cumplido todas las obligaciones previstas en la base octava de esta convocatoria y, especialmente, que haya obtenido evaluación positiva, respecto al aprovechamiento del periodo de prácticas, en el informe del tutor o tutora de las prácticas –que recoge la labor desarrollada por la persona acogida en prácticas, el grado de preparación mostrado y la valoración que le ha merecido su desempeño– que se realiza tras la presentación del segundo informe sobre la realización de las prácticas que elabora la persona que realiza éstas y que habrá de referirse a todo el periodo de prácticas en su conjunto.

Laguntza osorik jasotzeko, praktikaldian egon den pertsonak ezinbestean egin behar izan du praktikaldia oso-osorik. Aitzitik, laguntzaren ordainketa partziala era onar daiteke, baldin eta praktikaldia oso-osorik ez egin izanaren kausa enpresari edo eta erakundeari leporatzekoa bada. Kasu horretan, diru-laguntza partzialki jasotzeko, tutorearen txostenean balioespen positiboa jaso behar du praktikaldian egon den pertsonak, egindako lanari, erakutsitako prestaketa-mailari eta egindako lanaren balioespen orokorrari dagokienez. Jasotako diru-laguntza, kasu horretan, praktikaldiak benetan iraun duenarekiko proportzionala izango da.

No obstante el derecho a la percepción íntegra de la ayuda correspondiente a las prácticas requerirá que las mismas hayan sido realizadas en su totalidad, podrá admitirse la percepción parcial de la ayuda, cuando la realización de las prácticas no hubiera podido completarse por motivos atribuibles a la institución y/o empresa receptora de la persona que realiza las prácticas. En este supuesto, será preciso, asimismo, que el informe del tutor respecto a las prácticas desarrolladas atribuya una valoración positiva a labor desarrollada por la persona acogida en prácticas, el grado de preparación mostrado y la valoración que le ha merecido su desempeño. La percepción de la ayuda, en este caso, será proporcional al tiempo de desarrollo de las prácticas.

Esleipendunak bere betebeharrak betetzen ez baditu, diru-laguntza baliogabetu egingo da, eta esleipenaren ondoriozko eskubide guztiak galduko ditu pertsona horrek.

El incumplimiento de sus obligaciones, por parte de la persona adjudicataria, conllevará la revocación de la subvención, con pérdida de todos los derechos derivados de la adjudicación realizada en su favor.

Emandako diru-laguntza itzultzeko, hori egitea bidezko den kasuetan, bi xedapen hauetan ezarritakoaren arabera egingo da: batetik, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 53. artikulua (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuz onartu zen Legearen testu bategina); eta bestetik, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren kontura egiten diren bermeen eta itzulketen jardunbide orokorra arautzen duena eta kudeaketan parte hartzen duten entitate laguntzaileen baldintzak, araubidea eta betebeharrak ezartzen dituena.

El reintegro de la subvención concedida, en los supuestos en que proceda, se llevará a cabo según lo establecido en el artículo 53 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado mediante Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre; y por lo establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión.

Hamalaugarrena.– Diruz lagundutako praktikaldiari uko egitea eta ordezkapenak.

Decimocuarta.– Renuncias a las prácticas subvencionadas y suplencias.

Esleipendunak diruz lagundutako praktikaldiari uko egiten badio, telematikoki aurkeztutako idatzi baten bidez jakinarazi beharko du, https://euskadi.eus/y22-home/es egoitza elektronikoaren «Nire kudeaketak» atalean, eta esleipenaren ondoriozko eskubide ekonomiko guztiak galduko ditu. Uko egitea beste izapiderik gabe onartuko da.

La renuncia de la persona adjudicataria a las prácticas subvencionadas, deberá notificarse por escrito presentado telemáticamente en el apartado «Mis Gestiones» de la sede electrónica https://euskadi.eus/y22-home/es y supondrá la pérdida de todos los derechos económicos derivados de la adjudicación. La renuncia se aceptará sin más trámite.

Denbora-inguruabarrak kontuan hartuz, beste esleipendun batek praktikaldia 2018ko azken hiruhilekoan osa badezake, eta esleipendunak amaierako txostena 2018ko abenduaren 14a baino lehen aurkezten badu, IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko Zuzendaritzak ordezkariei esleituko die diruz lagundutako praktikaldia, puntuazio-hurrenkerari jarraikiz.

En estos supuestos, y, siempre que apreciadas las circunstancias temporales, fuera posible que un nuevo adjudicatario completase las prácticas en el último trimestre de 2018 y presentara su informe final con anterioridad al 14 de diciembre de 2018, la Dirección del Instituto Vasco de Administración Pública resolverá, si procede, la adjudicación de las prácticas subvencionadas a las personas suplentes con orden de puntuación subsiguiente.

Esleipendunak ukoa esanbidez jakinarazten ez badu praktikaldia benetan eten denetik hiru eguneko denbora-tartean, eta etete hori ezin bazaie leporatu ez enpresari edo erakundeari ez IVAPi, esleitutako laguntza baliogabetu egingo da, eta esleipendunak esleipenaren ondoriozko eskubide guztiak galduko ditu, salbu eta ezinbesteko kasuetan.

La falta de notificación expresa de la renuncia, salvo fuerza mayor, en el plazo de cinco días desde la efectiva interrupción de la realización de las prácticas, por motivos no atribuibles a la institución y/o empresa receptora de la persona que realiza las prácticas ni al IVAP, conllevará la revocación de la ayuda adjudicada, con pérdida de todos los derechos del adjudicatario al respecto.

Hamabosgarrena.– Kontratu- eta lan-betebeharrik ez IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen eta erakunde edo enpresa laguntzailearen eta esleipendunaren artean.

Decimoquinta.– Ausencia de obligaciones contractuales y laborales con el Instituto Vasco de Administración Pública y con la institución y/o empresa colaboradora.

Deialdi honetako diruz lagundutako praktikaldiaren esleipenak –eta praktikaldian dagoen pertsonaren egonaldia eta jarduera erakundean/enpresan– ez dakar inolako kontratu- edo lan-loturarik IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen eta diru-laguntzaren jasotzailearen artean, ez eta praktikaldia egiteko enpresaren edo erakundearen eta diru-laguntzaren jasotzailearen artean ere.

La adjudicación de la subvención por el acceso a la realización de las prácticas –así como la estancia y actividad que desarrolle la persona en prácticas en la institución/ empresa en que le haya correspondido desarrollar éstas– no suponen relación contractual o laboral alguna entre el Instituto Vasco de Administración Pública, de quien depende la EVETU, y la persona adjudicataria de la ayuda, ni de la institución y/o empresa colaboradora en la que se realizan las prácticas y la persona adjudicataria de las mismas.

Hamaseigarrena.– Administrazio-isiltasuna.

Decimosexta.– Silencio administrativo.

Deialdi honen ebazpenaren indarraldia hasten denetik sei hilabete igaro eta deialdiaren Interneteko helbidean laguntzak esleitzeko inolako ebazpenik argitaratu ez bada, pertsona interesdunek ezetsitzat jo ahal izango dute eskabidea, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25.1 artikuluan ezarritakoari jarraikiz.

Si transcurridos seis meses desde que surta efectos la Resolución de convocatoria no se hubiera publicado, en la dirección electrónica de internet de la convocatoria y en el Boletín Oficial del País Vasco, Resolución alguna de adjudicación, las personas interesadas podrán entender desestimada su solicitud de conformidad con lo establecido en el artículo 25.1.a) de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Hamazazpigarrena.– Datu pertsonalen babesa.

Decimoséptima.– Protección de datos personales.

Prozesu honetan bildutako datu pertsonalak «Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak antolatutako prestakuntza- eta perfekzionamendu-ikastaroak» izeneko fitxategi automatizatuan biltegiratuko dira, eta prozesu hau kudeatzeko baino ez dira erabiliko (erakundeetan edo enpresetan praktikak egiteko eskabideen kudeaketa).

Los datos personales recogidos en este proceso van a ser almacenados en el fichero automatizado «Cursos de formación y perfeccionamiento organizados por el Instituto Vasco de Administración Pública», cuyo uso se limitará a la gestión de este proceso (la gestión de solicitudes para la realización de las prácticas en instituciones o empresas).

Fitxategi horren arduraduna Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen Zuzendaritza izango da. Haren aurrean baliatu ahal izango dira datuei lotutako eskubideak, hala nola irispideari, zuzenketari eta ezerezteari buruzkoak, tratamendua mugatzeari edo hari aurka egiteari buruzkoak, datuak transferitzeari, eta Datuak Babesteko Euskal Agentzian dagokion erreklamazioa aurkezteari buruzkoak.

La responsable de este fichero será la Dirección del Instituto Vasco de Administración Pública. Ante ella se podrán ejercitar los derechos de acceso, rectificación y supresión de datos, el derecho a solicitar la limitación del tratamiento o la oposición al mismo, el derecho a solicitar la portabilidad de los datos. También se podrá presentar la correspondiente reclamación ante la Agencia Vasca de Protección de Datos.

Prestakuntza horri dagozkion praktikak egiten diren erakunde edo enpresei datuak lagako zaizkie, praktika horien antolaketari eta jarraipenari buruzko datuak soil-soilik.

Se prevé la cesión de datos a las instituciones o empresas en las que se realizan las prácticas correspondientes esta formación, única y exclusivamente en lo que se refiere a la organización y seguimiento de dichas prácticas.

Fitxategi horren erabilera eta funtzionamendua datu pertsonalen babesari eta titulartasun publikoko datu pertsonalen fitxategiei buruzko legeriako aurreikuspenetara egokituko da (2016/679 Erregelamendua (EB), datu pertsonalen tratamenduari dagokionez pertsona fisikoen babesari eta datu horien zirkulazio askeari buruzko arauak ezartzeari buruzkoa (datuen babesari buruzko erregelamendu orokorra); 2/2004 Legea, otsailaren 25ekoa, Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzkoa, eta garapeneko araudia).

El uso y funcionamiento de este fichero se ajustará a las previsiones de la legislación relativa a protección de datos de carácter personal y ficheros de datos de carácter personal de titularidad pública (Reglamento (UE) 2016/679 relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos (Reglamento general de protección de datos), Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos; y normativa de desarrollo).

II. ERANSKINA
ANEXO II
IVAP HERRI ARDURALARITZAREN EUSKAL ERAKUNDEAREN ZUZENDARIAREN EBAZPENARENA, ZEINAREN BIDEZ ERAKUNDE ETA ENPRESETAKO DIRUZ LAGUNDUTAKO PRAKTIKAK ERREGULATZEN BAITIRA ETA HAIETAN PARTE HARTZEKO DEIA EGITEN BAITZAIE EUSKAL HERRI ARDULARITZAREN ERAKUNDEAREN MENDEKO LHIEE LURRALDE ETA HIRI IKASKETETARAKO EUSKAL ESKOLAK ANTOLATUTAKO «HIRIGINTZA ETA LURRALDE IKASKETAK XLIII. (43) IKASTAROA (BILBO,2017-2018)» EGITEN DUTEN IKASLEEI
DE LA RESOLUCIÓN POR LA QUE SE REGULAN Y CONVOCAN LAS PRÁCTICAS SUBVENCIONADAS EN INSTITUCIONES Y/O EMPRESAS PARA EL ALUMNADO DEL XLIII (43) CURSO DE URBANISMO» (BILBAO, 2017-2018), ORGANIZADO POR LA ESCUELA VASCA DE ESTUDIOS TERRITORIALES Y URBANOS (EVETU), DEPENDIENTE DEL INSTITUTO VASCO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA (IVAP)

Euskara-tituluak eta -ziurtagiriak

Títulos y certificados relativos a la acreditación de los conocimientos de euskera

Honako ziurtagiri hauek 3. hizkuntza-eskakizunaren baliokidetzat hartuko dira:

Se considera que han acreditado el Perfil Lingüístico 3 quienes estén en posesión de alguno de los siguientes certificados:

– HAEE Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak emandako 3. hizkuntza-eskakizuna.

– El perfil lingüístico 3 emitido por el Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP).

– HABEren hirugarren mailako ziurtagiria (Kultura Saila).

– El certificado de tercer nivel de HABE (Departamento de Cultura).

– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko 3. hizkuntza-eskakizuna.

– El perfil lingüístico 3 de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

– Ertzaintzaren 2. hizkuntza-eskakizuna.

– El perfil lingüístico 2 de la Ertzaintza.

– Euskararen Gaitasun Agiria (EGA), Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Sailak, Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Departamentuak eta Iparralde Euskararen Erakunde Publikoak emana.

– El certificado Euskararen Gaitasun Agiria (EGA) emitido por los Departamentos de Educación de los Gobiernos Vasco o Navarro así como por Iparralde Euskararen Erakunde Publikoa-Office Public de la Langue Basque.

– Euskaltzaindiaren D mailako titulua.

– El título de nivel D de Euskaltzaindia.

– Labayru Institutuko 3. mailako ziurtagiria (ez 1982ko irailaren 19tik aurrerakoa).

– Certificado de 3.º nivel del Instituto Labayru (no posterior a 19 de septiembre de 1982).

– Irakasle-lanpostuetarako 2. hizkuntza-eskakizuna.

– El perfil lingüístico 2 de los puestos de trabajo docentes.

– Hizkuntza Eskola Ofizialetako 5. maila edo euskal gaitasun-maila (Antzinako Ikasketa Plana, 47/1992 ED).

– El Certificado de Aptitud o 5.º curso de las Escuelas Oficiales de Idiomas (Plan Antiguo RD 47/1992).

– Euskal Autonomia Erkidegoko Hizkuntza Eskola Ofizialen Gaitasun Maila (C1), menderatze-maila eraginkorra (46/2009 ED).

– El certificado de Nivel de Aptitud (C1), nivel de dominio operativo eficaz, de las Escuelas Oficiales de Idiomas de la Comunidad Autónoma Vasca (RD 46/2009).

– Unibertsitateko ikasketak, 47/2012 Dekretuko baldintzak betetzen dituztenean (banan-banan aztertuko dira kasuak). Unibertsitateak emandako ziurtagiriaren bitartez frogatu beharko da.

– Estudios universitarios cuando cumplan los requisitos del Decreto 47/2012 (a examinar individualmente). Deberá acreditarse mediante certificado emitido por la universidad.

– Irakasletzako Diplomatura, Euskal Filologiako espezialitatean.

– Diplomatura de Magisterio en la especialidad de Filología Vasca.

– Irakasletzako Diplomatura, euskaraz egina, Bizkaiko eta Gipuzkoako irakasle-eskola publikoetan. 1985. urtean edo geroago lortua.

– Diplomatura de Magisterio cursada en euskera en las Escuelas Públicas de Magisterio de Bizkaia y Gipuzkoa. Obtenido en 1985 o posterior.

– Irakasletzako Diplomatura, euskaraz egina, Donostiako Elizbarrutiko Irakasle Eskolan edo Eskoriatzako Irakasle Eskolan. 1984. urtean edo geroago lortua.

– Diplomatura de Magisterio cursada en euskera en la Escuela Diocesana de Magisterio de Donostia-San Sebastián o en la Escuela de Magisterio de Eskoriatza. Obtenidos en 1984 o posterior.

– Euskal Filologiako Lizentziatura, 2008ko apirilaren 16a baino lehen lortua.

– Licenciatura en Filología Vasca obtenida antes del 16 de abril de 2008.

Honako ziurtagiri hauek 4. hizkuntza-eskakizunaren baliokidetzat hartuko dira:

Se considera que han acreditado el Perfil Lingüístico 4 quienes estén en posesión de alguno de los siguientes certificados:

– IVAP Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak emandako 4. hizkuntza-eskakizuna.

– El perfil lingüístico 4 emitido por el Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP).

– HABEren laugarren mailako ziurtagiria (Kultura Saila).

– El certificado de cuarto nivel de HABE (Departamento de Cultura).

– Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko 4. hizkuntza-eskakizuna.

– El perfil lingüístico 4 de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

– Unibertsitateko ikasketak, 47/2012 Dekretuko baldintzak betetzen dituztenean (banan-banan aztertuko dira kasuak). Unibertsitateak emandako ziurtagiriaren bitartez frogatu beharko da.

Estudios universitarios cuando cumplan los requisitos del Decreto 47/2012 (a examinar individualmente). Deberá acreditarse mediante certificado emitido por la universidad.


Azterketa dokumentala


Análisis documental