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Boletin Oficial del País Vasco

125. zk., 2018ko ekainaren 29a, ostirala

N.º 125, viernes 29 de junio de 2018


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
3378
3378

ERABAKIA, 2018ko ekainaren 7koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, Bilboko Hezkuntza Fakultatearen Arautegia aldatzekoa.

ACUERDO de 7 de junio de 2018, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba la modificación del Reglamento de la Facultad de Educación de Bilbao.

Bilboko Hezkuntza Fakultateko batzarrak, 2018ko martxoaren 26an egindako bileran, erabaki zuen ikastegiko arautegia aldatzea (2012ko urriaren 19ko EHAA); ikastegia unibertsitate eskola izatetik fakultate izatera iragan berri delarik, bere izaera honek eragindako formazko zenbait aldaketa jasotzeko. Kontutan hartuta ukitu beharreko artikuluak hainbat direla, testu berri bat aurkezten da onets dadin.

En sesión de 26 de marzo de 2018, la Junta de la Facultad de Educación de Bilbao acordó modificar el Reglamento del centro (BOPV de 19 de octubre de 2012) para recoger una serie de cambios formales relativos al cambio en la naturaleza del centro que recientemente ha pasado de Escuela Universitaria a Facultad. Dado que son varios los artículos afectados por estos cambios se presenta un nuevo texto para su aprobación.

Proposatzen den aldaketak badu izan beharreko legezkotasun txostena.

La modificación propuesta cuenta con el correspondiente informe de legalidad.

Gobernu Kontseiluari dagokio ematea behin betiko onespena ikastegien arautegietan egindako aldaketei.

Corresponde al Consejo de Gobierno aprobar definitivamente las modificaciones de los Reglamentos de los Centros.

Adierazitakoarengatik, idazkari nagusiaren proposamenez, Gobernu Kontseiluak honako hau

Por lo expuesto, a propuesta del Secretario General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Onestea Bilboko Hezkuntza Fakultatearen Arautegia, atxikitako dokumentuarekin bat etorrita.

Primero.– Aprobar el reglamento de la Facultad de Educación de Bilbao conforme al documento anexo.

Bigarrena.– Agintzea erabaki hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadin.

Segundo.– Ordenar la publicación del presente Acuerdo en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Arautegia indarrean sartuko da argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Tercero.– La modificación del Reglamento entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2018ko ekainaren 7a.

Leioa, a 7 de junio de 2018.

Errektorea,

La Rectora,

NEKANE BALLUERKA LASA.

NEKANE BALLUERKA LASA.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

PEDRO MARÍA IRIONDO BENGOA.

PEDRO MARÍA IRIONDO BENGOA.

UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO / EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEKO BILBOKO HEZKUNTZA FAKULTATEAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DE LA FACULTAD DE EDUCACIÓN DE BILBAO DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 9.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 9.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Batzarrak 50 kide hautetsi izango ditu, era honetara banatuta sektoreen arabera:

2.– El número de personas miembro electas en la Junta de Centro será de 50 de acuerdo con el siguiente porcentaje de distribución entre los distintos sectores universitarios:

– Unibertsitatearekin lotura iraunkorra daukaten irakasle eta ikertzaileak: % 63,75.

– Personal docente e investigador con vinculación permanente a la Universidad: 63,75%

– Gainerako irakasle eta ikertzaileak: % 2,09.

– Otro personal docente e investigador: 2,09%

– Ikasleak: % 22,08.

– Estudiantes: 22,08%

– Administrazio eta zerbitzuetako langileak: % 12,08.

– Personal de Administración y Servicios: 12,08%.

2. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 11. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 11 del Reglamento Marco de Centros.

Batzorde iraunkor bat egongo da, kide hauek izango dituena: dekanoa, batzordeko burua izango dena; idazkari akademikoa, idazkaria izango dena; eta hamahiru kide hautetsi, hauteskunde talde guztien artean banaturik Ikastegiko Batzarrean dauzkaten ordezkarien ehuneko berberekin, eta betiere bermaturik talde bakoitzak gutxienez ordezkari bat duela.

Existirá una Comisión Permanente compuesta por el/la Decano/a que la presidirá, el/la Secretario/a Académico/a que actuará de Secretario/a de la Comisión y trece miembros electos distribuidos entre los distintos sectores en los mismos porcentajes de representación que tienen en la Junta de centro garantizándose que como mínimo haya una persona representante de cada sector.

Batzorde honen eginkizunak Ikastegien Oinarrizko Arautegiak Ikastegiko Batzarrari esleitutakoak izango dira, eskuordetu ezin zaizkionak izan ezik; funtzionamendurako oinarrizko arauak ere Ikastegiko Batzarraren funtzionamendurako oinarrizko arautegian zehaztutako berak izango dira.

Esta Comisión tendrá atribuidas las mismas funciones establecidas para la Junta de Centro en el R. Marco de Centros salvo las indelegables y asimismo tendrá establecidas las mismas reglas básicas de funcionamiento que dicho Reglamento Marco establece para la Junta de Centro.

3. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 12.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 12.2 del Reglamento Marco de Centros.

2.– Ikastegiko Akademia Antolakuntzako Batzordeak kide hauek izango ditu: ikastegiko dekanoa edo hark bere ordez izendatuko duen pertsona (bera izango da burua); ikastegiko idazkari akademikoa (idazkaria izango da); ikastegian ematen diren titulazio bakoitzeko irakasle bat; eta ikasleen ordezkari bat.

2.– La Comisión de Ordenación Académica del Centro estará compuesta por el/la Decano/a del centro o persona en quien delegue, que la presidirá, el Secretario/a Académico/a del Centro que actuará como secretaria de la misma, por una o un miembro del profesorado de cada una de las titulaciones impartidas en el Centro, y por una o un representante del alumnado.

4. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 14. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 14 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Euskara Batzordea.

1.– Comisión de Euskera.

Euskara Batzordea eratuko da, parte hartze, kontsulta eta aholkurako organoa izango dena. Batzordeak kide hauek izango ditu: dekanoa edo hark bere ordez izendatuko duen pertsona (batzordeko burua izango da); ikastegian ematen diren titulazio bakoitzeko irakasle bat; ikasleen ordezkari bat; eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

Existirá una Comisión de Euskera, órgano de participación, consulta y asesoramiento, compuesta por el Decano/a del Centro o persona en quien delegue, que la presidirá, por una o un miembro del profesorado de cada una de las titulaciones impartidas en el Centro, una o un representante del alumnado y un o una representante del personal de administración y servicios.

2.– Berdintasun Batzordea.

2.– Comisión de Igualdad de hombres y mujeres.

Berdintasun Batzordeak kide hauek izango ditu: dekanoa edo hark bere ordez izendatuko duen pertsona (batzordeko burua izango da); ikastegian ematen diren titulazio bakoitzeko irakasle bat; ikasleen ordezkari bat; eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat. Batzordearen helburua da berdintasun politikak sustatu eta ezartzea ikastegiko bizitzarekin eta kudeaketarekin zerikusia daukaten alor guztietan.

La Comisión de Igualdad del Centro estará compuesta por el Decano/a o persona en quien delegue, que la presidirá, por una o un miembro del profesorado de cada una de las titulaciones impartidas en la Centro, por una o un representante del alumnado y un o una representante del personal de administración y servicios. La finalidad de la Comisión es impulsar e implementar las políticas de igualdad en todos los ámbitos de la gestión y vida del Centro.

5. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 18.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 18.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Kide anitzeko organoetako kideek eskubidea dute beren eginkizunak betetzeko behar duten dokumentazio eta informazio guztia eskatu eta eskuratzeko. Eskaria idatziz egin beharko diote idazkari akademikoari. Eskaria egin eta gehien dela hamabost eguneko epean emango zaizkio interesatuari eskatutako dokumentazioa eta informazioa.

3.– Los miembros de los órganos colegiados tendrán derecho a demandar y acceder a toda la documentación e Información necesarias para el ejercicio de sus funciones, que sea debidamente solicitada por escrito a la Secretaria Académica o al Secretario Académico. La documentación e información solicitados se pondrá a disposición del solicitante en el plazo máximo de quince días desde que fue solicitada.

6. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 19.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 19.1 del Reglamento Marco de Centros.

1.– Kide anitzeko organoa balioz eratzeko, beharrezkoa izango da kideen gehiengo osoa egotea lehen deialdian, edo kideen heren bat egotea, gutxienez, bigarren deialdian. Deialdi bien artean hamabost minutuko tartea egon beharko da.

1.– El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria, con la presencia de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la presencia de al menos la tercera parte de sus miembros. Entre ambas convocatorias deberá mediar un plazo de quince minutos

Edozein kasutan, beti egon beharko dute bileran organoko buruak eta idazkariak edo, bestela, haien ordezkoek.

En todo caso, será necesaria la asistencia de la Presidencia del órgano y de la persona que ocupe la Secretaría o, en su caso, de las personas que las sustituyan.

7. artikulua.– Ikastegien Oinarrizko Arautegiko 24.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 24.3 del Reglamento Marco de Centros.

3.– Dekanoa sufragio unibertsalaz aukeratuko da. Ezin izango da eskuordetu botoa (oinarrizko arautegiko 19.2 artikuluan aurreikusitako aukera).

3.– La elección del Decano/a se realizará por sufragio universal. No se podrá delegar el voto previsto en el artículo 19.2 del Reglamento Marco.

8. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

Ikastegiko dekanoa hautatzeko, botoa aldez aurretik ematea onartuko da, Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluan zehaztutakoari jarraituz.

Para la elección de Decano/a se admitirá el depósito de voto regulado en el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General.

9. artikulua.– Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

2.– Hautetsiak kargua uzten duenean, zerrenda bereko hurrengo kide ez hautetsiak beteko du haren lekua. Ordezkapena Bilboko Hezkuntza Fakultateko batzarraren hurrengo bileran gauzatuko da, organoko idazkariak horren berri ematen duenetik kontatzen hasita.

2.– La suplencia se producirá en los casos de vacante por la siguiente persona no electa de la misma candidatura. La suplencia será efectiva en la siguiente reunión de Junta de la Facultad de Educación de Bilbao a partir de su puesta en conocimiento por el Secretario o Secretaria del órgano.

10. artikulua.– Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.

3.– Fakultateko Batzarraren bilerarako deia behin eginda, edozein kide hautetsik eskari arrazoitua egin ahal izango du, ikastegiko idazkaritzan, bere ordezkoa joateko bilerara. Bilerara joateko ezintasuna edo/eta baja justifikatuko duen egiaztagiria aurkeztu beharko dute.

3.– Una vez convocada la sesión de la Junta de la Facultad, cualquier miembro electo de la misma podrá presentar a la Secretaría del centro solicitud de sustitución en dicha sesión por causa justificada. Deberán aportar documento acreditativo que justifique la ausencia y/o baja.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA
DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Bilboko Irakasleen Unibertsitate Eskolaren Arautegia, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu zena 2012ko urriaren 19an, indargabetuta geratuko da arautegi hau indarrean sartu bezain laster.

Con la entrada en vigor del presente reglamento quedará derogado el reglamento de la Escuela Universitaria de Magisterio de Bilbao publicado en el Boletín Oficial del País Vasco el 19 de octubre de 2012.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Arautegi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean.

El presente Reglamento entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.


Azterketa dokumentala


Análisis documental