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Boletin Oficial del País Vasco

112. zk., 2018ko ekainaren 12a, asteartea

N.º 112, martes 12 de junio de 2018


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3025
3025

326/18 EBAZPENA, Donostialdea Erakunde Sanitario Integratuko zuzendari gerentearena, Donostialdea ESIko Neurologiako zerbitzuburu lanpostua lehiaketa bidez betetzeko deialdi publikoa iragartzen duena.

RESOLUCIÓN 326/2018, del Director gerente de la Organización Sanitaria Integrada Donostialdea, por la que convoca la provisión, mediante concurso, de un puesto de Jefe/a de Servicio de Neurología.

Donostialdea ESIko Neurologiako Zerbitzu sanitarioko buru lanpostua hutsik egonik, Zuzendaritza Gerentzia honek deialdi publikoa iragartzea erabaki du, lanpostu hori lehiaketa bidez betetzeko. Prozedura hori honako arau hauetan jasotakoaren arabera egin da: 8/1997 Legea, ekainaren 26koa, Euskadiko Antolamendu Sanitarioarena, 28. artikuluko 8 atala (Hirugarren Arau Komuna); 186/2005 Dekretua, uztailaren 19koa, I. eranskina, Osakidetzako Lanpostu Funtzionalak arautzen dituena; 55/2003 Legea, abenduaren 16koa, osasun zerbitzuetako estatutupeko pertsonalaren Estatutu Markoa; 7/2007 Legea, apirilaren 12koa, Enplegatu Publikoaren Estatutu Markoarena; eta 255/1997 Dekretua azaroaren 11koa.

Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Servicio Sanitario de Neurología de la OSI Donostialdea, de conformidad con lo dispuesto en el apartado 8 del artículo 28, Norma Común Tercera, de la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi; en el Anexo I del Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza; en la Disposición adicional décimo cuarta de la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud; en el artículo 79 de la Ley 7/2007, de 12 de abril, del Estatuto Marco del Empleado Público, y en el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para su provisión, por el procedimiento de concurso.

Zuzendaritza Medikoaren esanetara ondoko eginkizunez arduratuko da:

En dependencia de la Dirección Médica, se ocupará de:

– Zerbitzuko helburuak proposatu, adostu eta kudeatzea: asistentzialak, irakaskuntza, prestakuntza eta ikerketari dagozkionak. Helburu hauen lorpena ebaluatuko da.

– Proponer, acordar y gestionar los objetivos propios del servicio, incluyendo objetivos asistenciales, de formación, docencia e investigación, cuya consecución será evaluada.

– Zerbitzuko jarduera-asistentziala zuzentzea.

– Dirigir la actividad asistencial del servicio.

– Zerbitzura atxikitako pertsonen eta baliabideen antolaketa eta kudeaketa zuzentzea, helburuak lortze aldera.

– Dirigir equipos y las personas del servicio, y los recursos puestos a su disposición, hacia la consecución de los resultados perseguidos.

– Zerbitzuari dagozkion antolaketa eta asistentzia prozesuak berrikusi eta hobetzea.

– Revisar y mejorar los procesos asistenciales y organizativos asignados a su servicio.

– Pazienteen gogobetetasunari begira, hobekuntza-ekintzak aztertu eta proposatzea.

– Analizar y proponer acciones de mejora en relación con la satisfacción de los pacientes.

– Zerbitzuko pertsonen gogobetetasun handiagorako ekintzak analizatu eta proposatzea.

– Analizar y proponer acciones de mejora en relación con la satisfacción de las personas de su servicio.

– Ospitaleko gainerako unitateetako eta ospitalez kanpoko dispositiboetako harremanak koordinatzea, zerbitzuko estrategia egoki garatzeko.

– Coordinar las relaciones con las demás unidades del Hospital, y con los dispositivos extrahospitalarios que sea preciso para desarrollar adecuadamente la estrategia del servicio.

– Kideen talde-lana erraztu eta bultzatzea.

– Estimular y facilitar el trabajo en equipo de todos los componentes.

OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Parte hartzeko baldintzak.

Primera.– Requisitos de participación.

Deialdi honetan parte hartu ahal izango dute honako bandintza hauek betetzen dituztela egiaztatzen dutenek:

Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos:

a) Estatutario, funtzionario edo lan-kontratadun finkoa izatea Osakidetzako edozein zentrotan, edo pertsonal estatutario finkoa izatea Osasun Sistema Nazionaleko erakunde Sanitarioetan eta zerbitzu egoeran egotea A1 lanbide kategorian; edo, kategoria berean lanpostua erreserban edukitzeko eskubidea duen egoera administratiboan egotea.

a) Ser estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva de puesto en categoría perteneciente al grupo profesional A1.

b) Medikuntza lizentziatura edukitzea, Neurologiako Espezialitatean.

b) Hallarse en posesión de la titulación de Licenciatura en Medicina, especialidad Neurología.

c) Gutxieneko 4 urteko lan-esperientzia, Neurologiako espezialitatean.

c) Experiencia profesional mínima de 4 años, en la especialidad de Neurología.

Bigarrena.– Merezimenduen baremoa (gehienez 66 puntu).

Segunda.– Valoración de méritos (máximo 66 puntos).

Ebazpen honen eranskinean jasota dagoen baremoaren arabera egingo da.

Se efectuará con arreglo al Baremo recogido en el Anexo de la presente Resolución.

Fase hauek izango ditu:

Constará de las siguientes fases:

I) Kudeaketa Memoria-proiektua eta defentsa (gehienez, 30 puntu).

I) Memoria-proyecto de gestión y su defensa (máximo 30 puntos).

II) Beste merezimendu batzuk (gehienez, 30 puntu).

II) Otros méritos (máximo 30 puntos).

III) Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).

III) Conocimiento del euskera (máximo 6 puntos).

Hirugarrena.– Eskabideak aurkezteko epea.

Tercera.– Plazo de presentación de solicitudes.

Interesdunek Osakidetza-Euskal Osasun zerbitzuko Donostialdea ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara zuzenduko dute eskabidea (Begiristain Pasealekua, z.g. – 20014 Donostia), Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritza Aldizkarian edo Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu eta hurrengo egunetik hasita hamabost egun balioduneko epean.

Los/as interesados/as dirigirán sus solicitudes a la Dirección de Personal de la OSI Donostialdea, P.º Dr. Beguiristain s/n, 20014 Donostia / San Sebastián, dentro del plazo de quince días hábiles contados a partir del siguiente al de la última publicación, en el Boletín Oficial del País Vasco, o en el Boletín Oficial del Estado.

Halaber, urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan adierazitako leku eta moduetan ere aurkeztu ahal izango dira eskabideak (39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen Legea).

También podrán presentarse en la forma establecida en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones públicas.

Interesdunek Osakidetza-Euskal Osasun zerbitzuko Donostialdea ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara zuzenduko dute eskabidea (Begiristain Pasealekua, z.g. – 20014 Donostia), bertan datu pertsonalak idatziko dituzte, eta curriculum vitaea atxikiko dute. Dokumentazioa horrela aurkeztuko dute:

Los/as interesados/as deberán dirigir la solicitud con todos sus datos personales, acompañada de «Curriculum Vitae» documentado, a la Dirección de Personal de la OSI Donostialdea, P.º Dr. Beguiristain s/n, 20014 Donostia / San Sebastián. La documentación deberá contener:

a) NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopiak konpultsatua.

a) Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.

b) Funtzionario edo langile estatutario izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratu finkodun langilea dela egiaztatzen duen agiriarena.

b) Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.

c) Eskatutako tituluaren fotokopia konpultsatua (Lanpostu funtzionalen Dekretuak jasotzen duenaren araberakoa).

c) Fotocopia compulsada de la titulación exigida (según Decreto de Puestos Funcionales).

d) Egindako zerbitzuen ziurtagiri original eguneratuta, deialdia EHAAn argitaratu zen eguneko kategoria zein den adierazita.

d) Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de la convocatoria en el BOPV.

e) Bete nahi den Zerbitzuko kudeaketari buruzko memoria-proiektua.

e) Memoria-Proyecto de Gestión del servicio cuya cobertura se pretende.

f) Merezimendu baloragarri guztien fotokopia konpultsatua.

f) Fotocopia compulsada de todos los documentos que acrediten los méritos valorables.

Ez da beharrezkoa izango aurreko paragrafoan adierazi den bezala egiaztatzea, CV aplikazio informatikoan behar bezala egiaztatuta dauden guztiak; dena den, izangaiak eskabidean adierazi behar du hori horrela dela.

No será preciso acreditar en la forma indicada en el párrafo anterior aquellos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud que realice el/la aspirante.

Laugarrena.– Onartu eta baztertuen zerrenda.

Cuarta.– Relación de admitidos/as y excluidos/as.

Izena emateko epea amaitzen denean, Donostialdea ESIko zuzendari gerenteak, ebazpen bidez, behin behineko onartuen eta baztertuen zerrenda onartuko du; era berean, dagokionean, baztertu izanaren arrazoiak azalduko ditu. Ebazpena Osakidetzako web gunean argitaratuko da, eta behin betiko bihurtuko da baztertutako izangairik ez baldin badago.

Finalizado el plazo de presentación de solicitudes el Director Gerente de la OSI Donostialdea dictará resolución por la que hará pública en la página web de Osakidetza la relación provisional de admitidos/as y excluidos/as con expresión, en su caso, de los motivos de exclusión, que se elevará a definitiva en el caso de que ningún/a aspirante resultara excluido/a.

Hamar egun baliodun izango dira, ebazpena argitaratzen den biharamunetik hasita, erreklamazioak aurkezteko.

Se concederá un plazo de diez días hábiles contados a partir del siguiente al de publicación de la resolución para la presentación de reclamaciones.

Baztertzeko arrazoia konpondu litekeen egoera batek sortu badu, interesdunei errekerimendua egingo zaie erreklamazioa aurkezteko epe berean zuzenketa egiteko. Errekerimendu horretan adieraziko zaie adierazitako akats horien zuzenketa egiten ez bada, prozesutik kanpo gertuko direla.

Si la exclusión obedece a un defecto subsanable, mediante la publicación de la relación provisional se requerirá a los/as interesados/as para que, en el mismo plazo habilitado para la presentación de reclamaciones, subsanen las faltas observadas o acompañen los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieran se acordará su exclusión definitiva del proceso.

Aipaturiko epe iraganda, behin betiko zerrenda argitaratuko da Donostialdea ESIko zuzendari gerentearen ebazpenaren bidez. Eta dokumentu hau Osakidetzako web gunean argitaratuko da.

Transcurrido el citado plazo, el Director Gerente de la OSI Donostialdea hará pública en la página web de Osakidetza la resolución con la relación definitiva de aspirantes admitidos/as y excluidos/as.

Behin betiko ebazpenaren aurka gora jotzeko errekurtsoa zuzendu dakioke Osakidetzako zuzendari orokorrari, hilabeteko epean argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak 121. eta 122. artikuluetan jasotzen duenaren arabera (urriaren 2ko BOE, 236 zk.).

Contra la resolución definitiva podrá interponerse recurso de alzada ante la Directora General de Osakidetza en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación, de acuerdo con lo previsto por los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre (BOE n.º 236, de 2 de octubre), del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Bosgarrena.– Balorazio batzordea.

Quinta.– Comisión de Valoración.

Izendapena eta eraketa
Nombramiento y composición

Izangaien behin betiko ebazpena onartu eta argitaratuta, Donostialdea ESIko zuzendari gerenteak izendatuko ditu ebazpen bidez Balorazio Batzordearen kideak; gutxienez, kudeaketa proiektuak aurkezteko data baino hamar egun lehenago. Ebazpen hori Osakidetzako web orrialdean argitaratuko da, eta gora jotzeko errekurtsoaren bidez erreklamazioa jarri ahalko zaio. Batzordearen eraketa hau izango da:

Una vez aprobada y publicada la resolución definitiva de aspirantes y con una antelación mínima de diez días con respecto a la fecha en la que vaya a celebrarse la sesión pública de defensa de los proyectos de gestión que presenten los/as participantes en este proceso, el Director Gerente de la OSI Donostialdea, mediante resolución que será publicada en la página web de Osakidetza, recurrible en alzada, designará a los integrantes de la Comisión de Valoración, cuya composición será la siguiente:

– Lehendakaria: Zerbitzu erakundeko zuzendari medikoa.

– Director/a Médico de la organización de servicios, que actuará como Presidente.

– Zerbitzu erakundeko zuzendariorde medikoa.

– Subdirector/a Médico de la organización de servicios.

– Idazkaria: Erakundeko pertsonaleko zuzendaria.

– Director/a de Personal de la organización de servicios, que actuará como Secretario.

– Hiru kide. Bat IVAPek izendatua hautagaiei eskatutako titulu eta espezialitatea duena, eta finkoa, estatutupeko, funtzionario edo lan kontratuduna, kategoria berean edo goragokoan.

– Tres vocales, uno de ellos designado por el IVAP con la titulación y especialidad exigidas a los/as candidatos/as y la condición de personal fijo, estatutario, funcionario o laboral, en puesto de igual o superior rango jerárquico al convocado.

Batzorderako izendatu den titular bakoitzeko ordezko bat izendatuko da, titularrek bete behar dituzten baldintza berberak bete beharko dituzte. Erakundean ordezkapena egiteko behar den lanpostu hori ez baldin badago, edo hutsik baldin badago, Osakidetzako beste zerbitzu erakunde batekoa izendatu ahal izango da.

Por cada miembro titular de la Comisión se nombrará un suplente que deberá reunir los requisitos establecidos para los titulares. En el caso de no existir alguno de los citados puestos o encontrarse vacante, podrá ser designado su equivalente de cualquier organización de servicios de Osakidetza.

Batzordeko kideen parte hartzeak izaera indibiduala izango du, eta jardueran independenteak izango dira, diskrezionaltasun teknikoaren babesean jokatuko dute; betiere, zuzenbideak ezartzen dituen mugen baitan.

La pertenencia a la Comisión de todos sus miembros, será a título individual y en su funcionamiento serán independientes, actuando amparados en su discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.

Parte ez hartzea eta errefusatzea
Abstención y recusación

Batzordekideek parte hartzeari uko egingo diote, eta izendatu dituen arduradunari jakinaraziko diote kasu hauetan: Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. artikuluak jasotzen dituen egoerak (urriaren 2ko BOE, 236 zk.).

Los miembros de la Comisión deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad que les haya designado, cuando concurra en ellos alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre (BOE n.º 236, de 2 de octubre), de Régimen Jurídico del Sector Público.

Egoera horietan interesatuek errefusatzea eska dezakete edozein momentutan, aipaturiko legearen 24. artikuluan jasotakoaren arabera.

En los mismos supuestos, los/as interesados/as podrán, en cualquier momento, promover la recusación de aquéllos, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 de la indicada ley.

Arauak
Reglas de actuación

Batzordeak autonomia funtzional osoa izango du, prozeduraren legaltasuna zainduko du, eta beronen objetibotasuna ziurtatzeko ardura izango du. Oinarri hauetan sortzen diren zalantza guztiak argituko ditu, eta irizpideak ezarriko ditu oinarrietan jaso ez diren eta gerta daitezkeen egoeretarako.

La Comisión actuará con plena autonomía funcional velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las presentes bases, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no contemplados en ellas.

Batzordeak 40/2015 Legearen 15etik 20ra bitarteko artikuluen arabera jokatuko du.

La Comisión ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 a 20 de la Ley 40/2015.

Akordio guztiak botoen gehiengoaren bidez onartuko dira.

Todos los acuerdos serán adoptados por mayoría de votos.

Batzordekide guztiek hitza eta botoa izango dute.

Todos los miembros de la comisión tendrán voz y voto.

Batzordearen sesioetan akta egingo da. Bertan jasoko dira: izangaien izenak, baremazio irizpideak, merezimenduen atal bakoitzean emandako puntuazioa eta guztira emandako puntuazioa.

Se levantará acta de cada sesión de la comisión. En la misma constarán el nombre de los/as aspirantes, los criterios de baremación, las puntuaciones otorgadas en cada uno de los apartados del baremo de méritos así como la puntuación total asignada.

Seigarrena.– Lehiaketaren atalak.

Sexta.– Procedimiento de selección.

Lehiaketak hiru atal izango ditu. Hiru atal hauetan baloratuko da memoria-proiektua eta defentsa, bestelako merezimenduak eta euskararen ezagutza.

El concurso constará de tres fases en las que se valorarán en la Memoria-Proyecto y su defensa, otros méritos y el conocimiento del euskera.

1.– Kudeaketa memoria-proiektua eta defentsa.

1.– Memoria-Proyecto de gestión y defensa del mismo.

Izangaiei banaka deituko zaie, gutxienez, hamar egun lehenago, eta adieraziko zaie probaren data, lekua eta ordua.

Los/as aspirantes serán convocados para la defensa pública del proyecto de gestión con una antelación mínima de 10 días, con indicación de fecha, lugar y hora de intervención de los aspirantes.

Era berean, deialdia Osakidetzako web gunean argitaratuko da jakinarazteko.

Igualmente, la convocatoria se publicará en la página web de Osakidetza para general conocimiento.

Izangaiek prestatutako proiektua azalduko dute, eta batzordeko kideek egindako galderei erantzungo diete. Prozesu horrek izaera publikoa izango du.

Los/as aspirantes expondrán el Proyecto elaborado y darán respuesta a las cuestiones que les puedan plantear los miembros de la Comisión, todo ello con carácter público.

Batzordekide bakoitzak bakarka baloratuko du proiektua eta honen azalpen publikoa, 1 atal baremoaren 1. atalean jasotakoaren arabera. Beharrezkoa izango da gutxienez 15 puntu lortzea fasea honetan.

Cada miembro de la comisión valorará de manera individual el contenido del Proyecto y su exposición pública con arreglo a los criterios recogidos en el apartado 1 del Baremo, siendo necesario alcanzar, en cualquier caso, un número de 15 puntos en esta fase.

2.– Bestelako merezimenduen balorazioa.

2.– Valoración de otros méritos.

Behar den epean, eta behar den moduan aurkezturiko merezimenduak baloratuko dituzte batzordekideek; hauei buruz azalpenak eskatzerik izango dute.

La Comisión valorará los méritos en base a la documentación que, en tiempo y forma, fuera aportada por los/as aspirantes, pudiendo requerir cualquier tipo de aclaración sobre la documentación presentada.

Ez dira baloratuko, eskabideak aurkezteko epea bukatu baino lehen, behar den moduan aurkeztu eta egiaztatu ez diren merezimenduak.

En ningún caso podrán valorarse méritos que no hubieran sido debidamente alegados y acreditados antes de finalizar el plazo de presentación de solicitudes.

Balorazioa, Merezimenduen Baremoaren 2. atalean jasotakoaren arabera egingo da.

La valoración se efectuará de acuerdo con el apartado 2 del Baremo de méritos.

3.– Euskararen ezagutza.

3.– Conocimientos del Euskera.

Euskararen erabilera Osakidetza normalizatzeko den martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak, eta berau garatzen dute arauek, xedatutakoaren arabera baloratuko da.

Se valorará de conformidad con lo puesto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en sus normas de desarrollo.

4.– Akta eta izendapen proposamena.

4.– Acta y propuesta de nombramiento.

Aktak jasoko du zehaztasunez hautagai bakoitzari baremazioaren atal bakoitzean emandako puntuazioa, eta lortutako azken puntuazio orokorra.

El acta recogerá con detalle la puntuación otorgara a cada aspirante en los diferentes apartados del baremo, así como la puntuación final alcanzada.

Era berean, jasoko dira azalpen labur baten bidez, balorazioa egiteko aintzat hartu diren irizpideak Memoria-proiektuaren azalpenaren balorazioan, eta nola atal bakoitzari eman zaion puntuazio zehatzean.

Recogerá asimismo una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base para otorgar las puntuaciones, tanto al contenido como a la exposición pública de la Memoria-Proyecto de gestión, así como la asignación detallada de puntos en los otros apartados.

Hautagaien artean berdinketarik badago, lehentasuna emango zaie emakumeei, otsailaren 18ko, 4/2005 Legeak (EHAA 42 zk, martxoaren 2koa), Emakumeen eta Gizonen Berdintasunari dagokionak, 20.4 artikuluan jasotakoa aintzat hartuta.

En el supuesto de empate en la puntuación total entre varios aspirantes, se dará prioridad a las mujeres en aplicación de lo dispuesto por el artículo 20.4 de la Ley 4/2005, de 18 de febrero (BOPV n.º 42, de 2 de marzo), para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

Berdinketak bere horretan jarraitzen badu, puntuazio altuena (atal guztietan eta dagokion hurrenkeran) lortu duen hautagaiaren alde ebatziko da:

Si el empate persiste, se resolverá en favor del/de la aspirante que obtenga mayor puntuación total en cada uno de los apartados y por su orden:

1.a Kudeaketa Memoria-proiektua eta azalpen publikoa.

1.º Memoria-Proyecto de gestión y su defensa pública.

2.a Bestelako merezimenduak.

2.º Otros méritos.

3.a Euskara.

3.º Euskera.

Horrela ere argitzen ez bada, dagokion lanbide kidegoan lan-egun gehien egin duen hautagaiaren alde ebatziko da.

En defecto de este criterio, el empate se resolverá en favor del/ de la aspirante con mayor n.º de días en servicio activo en su categoría profesional.

Azkenik, bestelako irizpideren bat behar izango balitz, lehenagoko jaiotze data duenaren alde jokatuko litzateke.

Por último, si resultara preciso acudir a un criterio distinto, se resolverá en favor del/de la aspirante cuya fecha de nacimiento sea anterior en el tiempo.

Lanpostua lortzeko puntuazio minimoa 33koa izango da, prozesuan lortu litekeen puntuazioaren erdia, hain zuzen ere. Eta 15, derrigorrez, memoria-proiektua eta honen defentsatik lortutakoak izan beharko dute (atal honetan lortu litekeenaren erdia).

Para acceder al puesto convocado, será preciso obtener al menos, la mitad de la puntuación máxima del proceso (33 puntos) y necesariamente, la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración de la Memoria-proyecto de gestión (15 puntos).

Aktak jasoko du Balorazio Batzordearen puntuazio altuena lortu duen hautagaiaren aldeko proposamena.

El acta recogerá la propuesta de la Comisión de Valoración en favor del/de la aspirante que haya obtenido la mayor puntuación.

Zazpigarrena.– Prozeduraren ebazpena.

Séptima.– Resolución del procedimiento.

Batzordeak Donostialdea ESIko zuzendari gerenteari helaraziko dio izangaiaren izendapenaren proposamena; hain zuzen ere, puntuaziorik altuena jaso duen izangaia proposatuz. Halaber, zuzendari gerenteari helaraziko zaion proposamenak, batzordekide guztien sinadura eta izangaiak atal bakoitzean lortutako puntuazioa zehaztuta jasoko du.

La Comisión, con la firma de todos sus integrantes y con indicación desglosada de la puntuación obtenida por cada aspirante en cada uno de los apartados, elevará al Director Gerente de la OSI Donostialdea, propuesta de designación en favor del/de la aspirante que haya obtenido mayor puntuación.

Aipaturiko proposamena Osakidetzako web gunean argitaratuko da.

Tal propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.

Donostialdea ESIko Zuzendaritza Gerentziak ebazpena egingo du izangaia izendatzeko; hautagaiak ukoa egingo balu, zerrendan puntuaziorik altuena duen hurrengo izangaia izendatu ahal izango litzateke; betiere, eskatutako gutxieneko puntu kopurua berdindu edo gainditu badu.

La Dirección Gerencia de la OSI Donostialdea dictará resolución designando al/a la aspirante propuesto/a, salvo renuncia sobrevenida del/ de la mismo/a; en esta circunstancia podrá ser designada la persona que haya obtenido la siguiente mejor puntuación, siempre que ésta sea igual o superior a la puntuación mínima exigida.

Donostialdea ESIak, dagokion prozedura fasean, egoera hauetan deialdia bete gabe utz dezake:

La Dirección Gerencia de la OSI Donostialdea, en la fase procedimental oportuna, podrá declarar desierta la convocatoria en los siguientes supuestos:

– Izangairik aurkeztu ez bada.

– Falta de presentación de aspirantes.

– Izangaiek ez badute baldintzarik betetzen.

– Incumplimiento de los requisitos por los/as aspirantes.

– Izangaiek ez badute gutxiengo puntuazioa lortu.

– Insuficiente puntuación, por debajo de la mínima requerida, de los/as aspirantes.

Zuzendaritza Gerentziako ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da; bai izangairen bat izendatuz, bai bete gabe dagoela, hau da, deialdia hutsik geratzen dela adieraziz. Eta dagokionean interesdunari jakinaraziko zaio.

La resolución de la Dirección Gerencia, designando a alguno/a de los/as aspirantes para el puesto convocado o declarando desierta la convocatoria, será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y en su caso, notificada al interesado.

Honen kontra gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango da, Osakidetzako zuzendari nagusiari zuzenduta, 39/2015 Legearen 121. eta 122. artikuluek jasotakoaren arabera, Euskal Herriko aldizkari ofizialean argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Contra la misma podrá interponerse recurso de alzada, ante la Directora General de Osakidetza, de conformidad con lo dispuesto por los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, computándose el plazo de interposición a partir del día siguiente al de la publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Zortzigarrena.– Esleipenaren ondorioak.

Octava.– Efectos de la adjudicación.

Zerbitzuburu lanpostuak aldi baterako lau urteko iraupena izango du. Izendapen honek luzapena izango du, ekainaren 26ko 8/1997 Legearen (Euskadiko Antolamendu Sanitarioa) 28. artikuluak (Hirugarren Araua) jasotakoaren arabera (uztailaren 21eko EHAA, 138. zk.).

El puesto de Jefatura de Sección dará lugar al nombramiento temporal por un plazo de cuatro años, prorrogables en función de lo establecido en el artículo 28. Norma Tercera de la Ley 8/1997, de 26 de junio (BOPV n.º 138, de 21 de julio), de Ordenación Sanitaria de Euskadi.

Lanpostua betetzen duen langileak berau utziko du izendapenaren epea betetzen denean; luzapen egoeraren bat gertatuko balitz, izan ezik. Lehen aipaturiko, 8/1997 Legeak jasotzen duenaren arabera ezarritako kide anitzeko organoaren ebaluazio prozeduraren arabera egingo da luzapena.

El/la profesional que acceda al puesto convocado cesará al vencimiento del plazo de nombramiento, salvo que proceda la circunstancia de prórroga, debiendo ser esta acordada conforme a procedimiento de evaluación por órgano colegiado que se establezca en desarrollo de la Ley 8/1997.

Halaber, izendatutakoa lekuz aldatu ahal izango da epea amaitu baino lehen, aurrez kontraesaneko espedientea eginda, eta 8/1997 Legearen 28. artikuluak, 6. atalean (Hirugarren Araua) leku aldatzeak egiteko aurreikusitakoa kontuan hartuta.

Asimismo, podrá ser removido con anterioridad al vencimiento del plazo de nombramiento en vigor, previo expediente contradictorio y por las causas de traslado previstas en el artículo 28. Norma Tercera, apartado 6, de la Ley 8/1997.

Kargu uzte arruntak edo lanpostutik mugiarazteak beste lanpostu baterako lekualdatzea eragingo du. Egoera honetan interesatuak jatorrizko kategorian zeuzkan baldintza mantenduko dira.

El cese ordinario o la remoción supondrán el traslado a otro puesto, manteniéndose en todo caso las condiciones propias de la categoría originaria que ostentara el/la interesado/a.

Bederatzigarrena.– Publizitatea.

Novena.– Publicidad.

Ebazpen hau osorik argitaratuko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, Estatuko Aldizkari Ofizialean, Osakidetzaren web gunean, eta zerbitzu erakundeetako intranetetan.

La presente Resolución será publicada íntegramente en el Boletín Oficial del País Vasco, en el Boletín Oficial del Estado, en la página web de Osakidetza y en las intranets de las distintas organizaciones de servicios del ente público.

Hornikuntza prozeduran onartzen diren ebazpenak Osakidetzako web gunean argitaratuko dira.

Las resoluciones que se dicten en el desarrollo del procedimiento de provisión serán publicadas en la página web de Osakidetza.

Aukeratutako izangaiaren izendapenaren ebazpena, edo lanpostua hutsik geratzen dela dioena, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzako web gunean argitaratuko da, zazpigarren oinarrian jasotakoaren arabera.

De acuerdo con lo dispuesto por la base séptima, la resolución de designación del/de la aspirante seleccionado/a, o declarando desierto el procedimiento será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza.

Hamargarrena.– Errekurtsoak.

Décima.– Recursos.

39/2015 Legeak 121. eta 122. artikuluetan jasotakoaren arabera, ebazpen honen kontra gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal da, Osakidetzako zuzendari nagusiari zuzendua. Izapide hau egiteko hilabeteko epea egongo da, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria edo Estatuko Aldizkari ofizialean argitaratu den egunaren biharamunetik aurrera.

Con arreglo a lo previsto por los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, contra la presente Resolución cabe interponer recurso de alzada ante la Directora General de Osakidetza en el plazo de un mes, contado a partir del día siguiente al de la última publicación, en el Boletín Oficial del País Vasco o en el Boletín Oficial del Estado.

Donostia, 2018ko martxoaren 12a.

San Sebastián, a 12 de marzo de 2018.

Donostialdea ESIko zuzendari gerentea.
El Director Gerente de la OSI-Donostialdea,
E (1052/2015 Ebazpena, irailaren 3koa).
PD (Resolución 1052/2015, de 3 de septiembre).

Pertsonaleko zuzendaria,

La Directora de Personal,

ESTHER LITAGO SOLA.

ESTHER LITAGO SOLA.

ERANSKINA
ANEXO
BAREMO ETA MEREZIMENDUAK
BAREMO DE MÉRITOS

Merezimenduak hiru faseren arabera baloratuko dira:

La valoración de méritos constará de tres fases:

1.– Proiektua eta proiektuaren defentsa (gehienez, 30 puntu)

1.– Proyecto y su defensa (máximo, 30 puntos)

Neurologiako Zerbitzuaren antolamenduari eta funtzionamenduari buruzko azalpen memoria-proiektua azaltzea publikoki epaimahai kalifikatzailearen aurrean, eta hautagaiari egindako elkarrizketa.

Consistirá en la exposición pública ante la Comisión de Valoración de la Memoria-Proyecto sobre la organización y funcionamiento del Servicio de Neurología y las respuestas a las preguntas que le planteen los miembros de la Comisión.

Puntuazioa fase honetan bi ataletan banatzen da:

La puntuación de esta fase se desglosa en los dos apartados siguientes:

a) Aurkeztutako kudeaketa memoria-proiektuaren edukien balorazioa (gehienez, 15 puntu)

a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión presentada (máximo, 15 puntos).

Kudeaketarako memoria-proiektuak hiru atal hauek behintzat garatu beharko ditu:

La Memoria-Proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, estos tres apartados:

a.1.– Antolakuntza eta kudeaketa atala:

a.1.– Apartado organizativo y de gestión:

Zerbitzuaren organigrama eta funtzioak zehaztuta: burutza lanpostua eta atxikitako gainerako lanpostuak.

Organigrama del servicio con indicación de las funciones, tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.

Erakunde bereko beste zerbitzu batzuekin duen harremana.

Interrelación del servicio con otras unidades de la misma organización.

Burutzaren kudeaketa plana: antolakuntza helburuak zehaztu, hobekuntza behar duten arloak detektatu eta beharrezko neurriak zehaztu, hobekuntzak lortzeko. Honekin batera, baliabide materialak ekonomikoak eta atxikitako giza baliabideak kudeatzeko plan edo konpromiso efizientea.

Plan de Gestión de la jefatura con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.

a.2.– Atal asistentziala:

a.2.– Apartado asistencial:

Eskainiko diren zerbitzu asistentzialen deskribapena.

Descripción de la cartera de servicios asistenciales.

Halaber, helburu eta adierazleak ezarriko dira, eta jarraipen eta ebaluazio jarraitua egiteko sistema bat.

Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continua de los mismos.

a.3.– Dozentziaren atala:

a.3.– Apartado docencia:

Dozentziaren planifikazioa egitea zerbitzuan.

Establecimiento de una planificación de la docencia en el servicio.

b) Balorazio Batzordearen aurrean azalpen publikoa (gehienez 15 puntu)

b) Exposición pública de la misma ante la Comisión de Valoración (máximo, 15 puntos).

Memoria-proiektuaren azalpen publikoa ebaluatzeko, kontuan hartuko da, argitasuna eta laburtzeko gaitasuna; halaber, atalik garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna.

A la hora de evaluar la exposición pública de la Memoria-Proyecto se valorará la claridad y concisión en su defensa, así como la capacidad para explicar sus aspectos más relevantes.

Aktan jasota geratuko da Batzordekide bakoitzak hautagai bakoitzari esleitutako baremazioaren arrazoia.

En el acta deberá recogerse la justificación de la puntuación otorgada por cada miembro de la Comisión a cada uno/a de los/as candidatos/as.

2.– Bestelakoak (gehienez 30 puntu):

2.– Otros Méritos (máximo, 30 puntos).

Puntuazioa honela banatuko da:

La puntuación se distribuirá del siguiente modo:

– Lan esperientzia (gehienez, 13 puntu).

– Experiencia profesional (máximo, 13 puntos).

• Dagokion espezialitatean fakultatibo gisa zerbitzu eman duen hilabete bakoitzeko: 0,0500 puntu.

• Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en la especialidad de que se trate: 0,0500 puntos.

• Dagokion espezialitatean atalburu gisa jardun duen hilabete bakoitzeko: 0,0750 puntu.

• Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en la especialidad de que se trate: 0,0750 puntos.

• Dagokion espezialitatean zerbitzuburu gisa jardun duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

• Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en la especialidad de que se trate: 0,1000 puntos.

• Administrazio publiko sanitarioetan zuzendaritzako kide gisa, edo zuzendariorde mediko gisa jardun duen hilabete bakoitzeko: 0,1000 puntu.

• Por cada mes de servicios prestados como Directivo de Administraciones Públicas Sanitarias o Subdirector Médico: 0,1000 puntos.

Kontuan hartuko dira, lan-esperientzia gisa, Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia-erkidegoetako osasun-zerbitzuetako osasuneko zerbitzu-erakundeetan edo edozein administrazio publikotan emandako zerbitzuak, bai eta Europar Batasuneko beste estatuetako sare publikoko zerbitzu sanitarioetan emandakoak ere.

Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako hondarrak. Kontaketarako, 30 egun naturaleko multzoa hartuko da hilabetetzat.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena (gehienez, 17 puntu).

– Formación, docencia y difusión del conocimiento (máximo, 17 puntos).

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua bakarrik agertzen denean, kredituko 0,1 puntuazioa emango da.

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el n.º de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.

– Kudeaketaren arloko trebakuntza (gehienez, 3 puntu).

– Formación en gestión (máximo, 3 puntos).

Osasun-kudeaketarekin lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:

20-30 ordu: 0,2000 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

31-50 ordu: 0,3000 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

51-100 ordu: 0,4000 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

101-200 ordu: 0,5000 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

200 ordutik gora: 1,2500 puntu.

De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta ziurtatutako ikastaroak baloratu egingo dira, baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta ziurtatutako ikastaroak ere; betiere, titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez, 3 puntu).

– Formación continuada especialidad (máximo, 3 puntos).

Dagokion lanpostuaren espezialitatearekin lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:

20-30 ordu: 0,2000 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,2000 puntos.

31-50 ordu: 0,3000 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,3000 puntos.

51-100 ordu: 0,4000 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,4000 puntos.

101-200 ordu: 0,5000 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,5000 puntos.

200 ordutik gora: 1,2500 puntu.

De más de 200 horas: 1,2500 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta ziurtatutako ikastaroak baloratu egingo dira, baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta ziurtatutako ikastaroak ere; betiere, titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

– Graduondoko prestakuntza (gehienez, 5 puntu):

– Formación postgrado (máximo, 5 puntos):

Doktorea: 3 puntu.

Doctor: 3 puntos.

Cum laude doktorea: 4 puntu.

Doctor cum laude: 4 puntos.

Gradu ondoko masterra: 2 puntu.

Master Postgrado: 2 puntos.

Unibertsitate-aditua edo- espezialista: puntu 1.

Experto/Especialista universitario: 1 punto.

Ikertzeko nahikotasuna edo diploma ikasketa aurreratuetan: puntu 1.

Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 1 punto.

Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (gehienez, 10 ikastaro): 0,1000 puntu.

Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,1000 puntos.

Ez dira baloratuko doktoretza-ikastaroak, baldin eta hauetako bat lortzeko balio izan badute: doktore titulua, cum laude doktore titulua, ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma.

No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.

– Jarduera zientifikoa (gehienez, 3 puntu)

– Actividad científica (máximo, 3 puntos).

Dagokion espezialitatearekin lotutako lan zientifikoak argitaratzeagatik, txostenak edo komunikazioak aurkezteagatik, eta hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:

Eskualdeko txosten bakoitzeko: 0,2500 puntu.

Por cada Ponencia regional: 0,2500 puntos.

Estatuko txosten bakoitzeko: 1,000 puntu.

Por cada Ponencia nacional: 1,000 puntos.

Nazioarteko txosten bakoitzeko: 1,500 puntu.

Por cada Ponencia internacional: 1,500 puntos.

Eskualdeko ahozko komunikazio edo poster bakoitzeko: 0,1500 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,1500 puntos.

Estatuko ahozko komunikazio edo poster bakoitzeko: 0,6000 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 0,6000 puntos.

Nazioarteko ahozko komunikazio edo poster bakoitzeko: 1,0000 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 1,0000 puntos.

Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,2000 puntu.

Por cada Mesa redonda regional: 0,2000 puntos.

Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,7500 puntu.

Por cada Mesa redonda nacional: 0,7500 puntos.

Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,2500 puntu.

Por cada Mesa redonda internacional: 1,2500 puntos.

Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,0000 puntu.

Por cada Publicación (primer autor): 1,0000 puntos.

Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

Por cada Publicación (otros autores): 0,5000 puntos.

Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2 puntu.

Por cada libro (primer autor): 2 puntos.

Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): puntu 1.

Por cada libro (otros autores): 1 punto.

Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): puntu 1.

Por cada capítulo (primer autor): 1,0000 puntos.

Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5000 puntu.

Por cada capítulo (otros autores): 0,5000 puntos.

Tesina egiteagatik: 1,5000 puntu.

Por tesina: 1,5000 puntos.

– Irakaskuntzako jarduerak (gehienez, 3 puntu)

– Actividad docente (máximo, 3 puntos).

Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1,0000 puntu.

Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,0000 puntos.

Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,2500 puntu.

Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,2500 puntos.

Egoiliarren irakaskuntzarako tutore egiaztatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,5000 puntu.

Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,5000 puntos.

Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (ordu bakoitzeko): 0,0500 puntu.

Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,0500 puntos.

3.– Euskararen ezagutza (gehienez 6 puntu).

3.– Conocimientos de euskera (máximo, 6 puntos).

Euskararen erabilera Osakidetza normalizatzeko den martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak eta berau garatzen duten arauen arabera baloratuko da.

Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en sus normas de desarrollo.


Azterketa dokumentala


Análisis documental