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Boletin Oficial del País Vasco

97. zk., 2018ko maiatzaren 22a, asteartea

N.º 97, martes 22 de mayo de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
2706
2706

AGINDUA, 2018ko maiatzaren 2koa, Lan eta Justiziako sailburuarena, Gizarte Ekimeneko Zaintzalan, Koop. Elk. kooperatiba-sozietatea herri-onurakoa dela deklaratzen duena.

ORDEN de 2 de mayo de 2018, de la Consejera de Trabajo y Justicia, por la que se declara de utilidad pública a la sociedad cooperativa denominada Zaintzalan, Koop. Elk., de Iniciativa Social.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

1.– 2016ko otsailaren 16an jaso zen Eusko Jaurlaritzako Administrazio Publiko eta Justizia Sailean José González Ortega jaunak, kooperatiba horretako kontseilu errektoreko idazkariak, sinatutako idazkia. Horren bidez eskatu zuten Gizarte Ekimeneko Zabalduz, Koop. Elk. kooperatiba-sozietatea herri-onurakoa dela deklaratzeko. Gizarte Ekonomiaren, Enpresaren Erantzukizun Sozialaren eta Lan Autonomoaren zuzendariaren 2010eko martxoaren 30eko ebazpenaren bidez inskribatu zen kooperatiba hori Euskadiko Kooperatiben Erregistroan, eta gizarte ekimeneko kooperatiba moduan kalifikatu zen.

1.– Con fecha 16 de febrero de 2016 tuvo entrada en el Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco, escrito, suscrito por D. José González Ortega, en su calidad de secretario del consejo rector de dicha cooperativa, solicitando la declaración de utilidad pública de Zaintzalan, Koop. Elk., de Iniciativa Social. Dicha cooperativa fue inscrita en el Registro de Cooperativas de Euskadi y calificada como cooperativa de iniciativa social, por Resolución del Director de Economía Social, Responsabilidad Social Empresarial y Trabajo Autónomo, con fecha 30 de marzo de 2010.

Herri-onurakoa dela deklaratzeko eskatu da bete egiten dituelako otsailaren 2ko 64/1999 Dekretuan (herri onurako kooperatiba-sozietateei dagozkien prozeduren eta betekizunen araudia onartzeko dena) ezartzen diren arauzko betekizunak, horiek ondo zehaztuta, baita kontseilu errektorearen 2016ko urtarrilaren 25eko erabakia ere.

La petición para la declaración de Utilidad Pública se fundamenta en el cumplimiento de los requisitos reglamentarios fijados por el Decreto 64/1999, de 2 de febrero, por el que se aprueba el Reglamento sobre procedimientos y requisitos relativos a las sociedades cooperativas de utilidad pública, que explicita; incluido el acuerdo del consejo rector de fecha 25 de enero de 2016.

2.– 2016ko apirilaren 22an iragarkia argitaratu zen Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian, 64/1999 Dekretuko 9. artikuluaren 3. paragrafoan ezarritakoa betez. Horrela, informazio publikoko epe bat eman zen interesa zuen edonork espedientea aztertzeko eta egokitzat jotzen zituen alegazioak aurkezteko hogei eguneko epean. Epe hori amaitu zen eta ez zen alegaziorik aurkeztu.

2.– Con fecha 22 de abril de 2016, se publicó en el Boletín Oficial del País Vasco anuncio, en ejecución del artículo 9, párrafo 3.º del Decreto 64/1999, abriendo un periodo de Información Pública para que cualquier persona interesada pudiera examinar el expediente y formular las alegaciones que considerase oportunas en un plazo de veinte días. Vencido dicho plazo no consta que se haya presentado alegación alguna.

3.– 64/1999 Dekretuko 9. artikulua betez (7. artikuluari lotuta), 2016ko martxoaren 18an eta martxoaren 29an txostenak egiteko eskatu zitzaien Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Politika Saileko Gizarte Zerbitzuen Zuzendaritzari eta Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuari. Baina ez dute ondoriorik izan.

3.– Con fechas 18 de marzo y 29 de marzo de 2016, en ejecución del artículo 9 en relación con el artículo 7, ambos del Decreto 64/1999, reiterado, se requieren informes de la Dirección de Servicios Sociales del Departamento de Empleo y Políticas sociales del Gobierno Vasco y de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, que resultan sin efecto.

4.– Txostenen helburua zen kooperatibak Euskadiren interes orokorra benetan sustatzen duten jardunak gauzatzen dituela egiaztatzen laguntzea –estatutuetako xede soziala betearazten duelako, 64/1999 Dekretuko 3. artikuluan ezartzen diren xedeen barruan–, 2017ko abenduaren 21ean entitateari eskatu zitzaion gutxienez azken bi urteetan garatu zituen jarduerak azaltzeko memoria zehatz bat aurkezteko.

4.– Siendo finalidad del informe reiterado contribuir a la acreditación del desarrollo efectivo de aquellas funciones –concretadas en la ejecución real del objeto social estatutario, dentro de los fines establecidos en el artículo 3 del reiterado Decreto 64/1999– en base a las cuales se derive que la cooperativa promueve efectivamente el interés general de Euskadi, con fecha 21 de diciembre de 2017, se requiere a la entidad memoria exhaustiva que exponga las actividades desarrolladas por la misma durante, al menos, los dos últimos años.

5.– 2018ko otsailaren 15ean jaso zen Eusko Jaurlaritzako Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailean entitateak 2016-2017 ekitaldietan zehar egin zuen jardueraren gaineko memoria. Bertan jasotzen da Gizarte Ekimeneko Zaintzalan, Koop. Elk. gizarte ekimeneko kooperatiba bat dela eta 2010. urtean eratu zela, Cáritasek bultzatuta; kooperatibaren helburua da baztertzeko arriskuan dauden pertsonentzako enplegua sortzea eta zaintzaren sektoreko lan-baldintzak duin bihurtzea.

5.– Con fecha 15 de febrero de 2018, tiene entrada en el Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, del Gobierno Vasco, memoria de la actividad de la entidad durante los ejercicios 2016-2017 en la que se expone que Zaintzalan, Koop. Elk., de Iniciativa Social, es una cooperativa de iniciativa social que surge en el año 2010, impulsada por Cáritas, con vocación de generar empleo para personas cercanas a la exclusión y dignificar las condiciones laborales del sector de cuidados.

Azaldu bezala, zaintza pertsonalen esparruan dago espezializatuta eta arreta pertsonalizatuko eta integraleko zerbitzuak ematen ditu, laguntza jasotzen duten pertsonen egoera hobetzeko eta haien ongizate fisikoa eta emozionala lortzeko. Honako hauek dira kooperatibak emandako zerbitzuak: arreta pertsonala (garbiketa eta higienea, jarrera-aldaketak), etxeko lanak (mantentze-garbiketa, janariak prestatu), laguntza (medikuaren kontsultara joateko, egoitzetan edo etxean ospitaleratzeko, kudeaketak egiteko, aisian: irteerak, txangoak), arropen garbiketa eta lisatzea (arropa zikina batu eta garbituta eta/edo lisatuta eraman), garbiketa-lanak (etxebizitzetan, geletan, bulegoetan, lokaletan eta abarretan), erosketak (interesdunarekin batera edo bera gabe: elikadura, arropa, altzariak), etxebizitza (gremioen kudeaketa: iturgintza, pintura, aldizkako azterketak, instalazioen hornidura, postontziak), prestakuntza (langileak gaitzeko, senideei: jarrera-aldaketei eta laguntza teknikoen erabilerari buruz), kudeaketa teknikoak (izapide administratiboak: NANa, pasaportea, epaitegietako kontuak, instituzioetakoak), mediku-kudeaketak (anbulatorioetan, ospitaleetan); laguntza teknikoak alokatzeko kudeaketa (garabiak, gurpil-aulkiak, eskorgak, eta abar), informazioa (laguntzen kudeaketa, laguntza pertsonala), lekualdatzeak edo sarrerak (ospitaleetan, egoitzetan, epaitegietan) eta oporrak (elkar ezagutzeko bisitak, bidaia bilatzeko laguntza eta izapideak egitea).

Especializada en el citado ámbito de cuidados personales, presta servicios de atención personalizada e integral, procurando la mejora y el bienestar físico y emocional de los sujetos asistidos. Cuenta con una cartera de servicios que abarca la atención personal (aseo e higiene, cambios posturales), tareas domésticas (limpieza de mantenimiento, elaboración de comidas), acompañamiento (a consultas médicas, ingresos hospitalarios en residencias o en casa, realización de gestiones, en el tiempo de ocio: salidas, excursiones), lavandería y plancha (recogida de ropa sucia y devolución lavada y/o planchada), limpiezas (en pisos, habitaciones, oficinas, locales, etc.), compras (con o sin la persona interesada: alimentación, ropa, muebles), vivienda (gestión de gremios: fontanería, pintura, revisiones periódicas, suministro de instalaciones, buzones), formación (de capacitación a personas trabajadoras, a familiares: cambios posturales, manejo de ayudas técnicas), gestiones técnicas (trámites administrativos: DNI, pasaporte, juzgados, instituciones), gestiones médicas (ambulatorios, hospitales); gestión para el alquiler de ayudas técnicas (grúas, sillas de ruedas, andadores, etc.), información (gestión de ayudas, asistente personal), traslados o ingresos (a hospitales, residencias, juzgados) y vacaciones (visitas para mutuo conocimiento, acompañamiento búsqueda de viaje y realización de trámites).

Kooperatibako langileei dagokienez, profil orokorra honako hau da: gizartean baztertuta egoteko arriskuan dauden pertsonak, desegituraketa pertsonalean eta/edo familiarrean daudenak, eta ahultasun egoeran dauden etorkinak. Beste datu batzuen artean bat azpimarratu behar da: langileen % 53a 45 urtetik gorako emakumeak dira; kobratzen dutena etxeko diru-sarrera bakarra da, eta langabezian dauden bikotekideaz/seme-alabez ere arduratzen dira; % 35a pertsona bakarreko familia dira; % 35 baino gehiago atzerritarrak dira, EBetik kanpokoak gainera, seme-alabak dituzte beren kargura (% 20); ez dute prestakuntzarik edo prestakuntza eskasa dute; eta abar.

Respecto de la plantilla, su perfil general es de personas en riesgo de exclusión social con procesos de desestructuración personal y/o familiar, y personas emigrantes en situación de vulnerabilidad. Entre otros datos, resulta destacable que el 53% son mujeres mayores de 45; sus ingresos son los únicos recursos del hogar y atienden a sus parejas en paro/con hijos a su cargo; el 35% forman parte de un hogar monoparental; más del 35% son de nacionalidad extranjera, no pertenecientes a la UE, con hijos a cargo (20%); sin formación o con formación menor; etc.

2016ko ekitaldian 47 pertsona kontratatu dira aipatu zerbitzuak egiteko, eta 31 pertsona 2017ko ekitaldian. Bi jarduera nagusitu dira: pertsonei arreta ematea eta garbiketa-lanak.

Las personas contratadas para la realización de las tareas indicadas han sido 47 en el ejercicio 2016 y 31 en el ejercicio 2017, destacando dos actividades: atención a las personas y limpieza.

Pertsonei arreta emateko zerbitzuan sartzen diren bezeroak publikoak dira. Batetik, Bizkaiko Tutoretza Erakundeko (BTE), zuzenbide pribatukoa dena eta Bizkaiko Foru Aldundiaren Gizarte Ekintza Sailari atxikita dagoena; erakundearen helburua da legez ezinduta dauden adinekoei tutoretza eta kuradoretza ematea, horiek integratu eta normalizatu daitezen sustatzea, haien ondasunak administratzea, baita Aldundi horrek tutoretzapean dituen adingabeenak ere. Beste bezero publikoa Gizarte Urgazpenerako Foru Erakundea (GUFE) da, zuzenbide publikoko erakunde autonomoa dena eta, hau ere, Bizkaiko Foru Aldundiaren Gizarte Ekintza Sailari atxikita dagoena; erakundearen helburua da beharrizan konplexuak dituzten pertsonei arreta integrala eta pertsonalizatua ematea, kalitatezko baliabideak emanez eta bermatuz erabiltzaileei eta beren familiei bizitza duina izaten laguntzeko.

En la actividad de atención a las personas son clientes públicos el Instituto Tutelar de Bizkaia (ITB), ente público de derecho privado, adscrito al Departamento de Acción Social de la Diputación Foral de Bizkaia, cuya finalidad es la tutela y curatela de mayores incapacitados legalmente, el fomento de su integración y normalización y la administración de sus bienes, así como los de los menores tutelados por la citada Diputación, y el Instituto Foral de Asistencia Social (IFAS), organismo autónomo de derecho público, adscrito, también, al Departamento de Acción Social de la Diputación Foral de Bizkaia, cuya misión es la atención integral y personalizada a personas con necesidades complejas, prestando y garantizando recursos especializados de calidad que ayuden a las personas usuarias y sus familias a tener una vida digna.

Sektore horretako bezero pribatuak, aldiz, banakoak eta egoitzak dira (gaur arte 12 egoitza), baita Cáritas Diocesana ere. Cáritas entitateak atseden hartzeko «Esku onetan» izeneko programa du hitzartuta Bizkaiko Aldundiarekin, eta programa gauzatzeko kooperatiba dauka azpikontratatuta.

Los clientes privados en este sector son personas individuales y residencias (a la fecha 12 residencias), así como Cáritas Diocesana, entidad que tiene conveniado el programa de respiro «Esku onetan» con la Diputación de Bizkaia, y cuya ejecución subcontrata la citada cooperativa.

Beraz, bezero publikoei eta pribatuei guztira eman zaizkien etxeko laguntza zerbitzuko jarduerak eta laguntza eta atseden zerbitzuak 423 izan dira 2016ko ekitaldian eta 412 zerbitzu 2017ko ekitaldian.

Así, en el conjunto de las diferentes actividades de atención a domicilio (SAD), de acompañamiento y de respiro, proporcionados a los clientes públicos y privados indicados, se han prestado 423 servicios en el ejercicio 2016 y 412 en el ejercicio 2017.

Garbiketa-lanei dagokienez, Gizarte Ekimeneko Zaintzalan, koop. Elk. entitateak ematen duen zerbitzua sektore pribatura dago bideratuta. Bezero garrantzitsuenak entitateak edo xede soziala duten errekurtsoak dira (parrokiak, aterpetxeak, Caritasen Bizkaiko zentroak, jantoki sozialak, eta abar). 2016. urtean 34 errekurtsori eman zitzaien arreta, eta 2017. urtean 35i.

En la actividad de limpieza, el servicio que realiza Zaintzalan, Koop. Elk., de Iniciativa Social está dirigido al sector privado, siendo los principales clientes entidades o recursos con fines sociales (parroquias, alberges, centros de Caritas Bizkaia, comedores sociales, etc.). En el año 2016 se atendieron a 34 de estos recursos y en el años 2017 a 35.

6.– Aurkeztu den memorian nabarmentzekoa da kooperatibak arestian aipatu entitate publikoekin –BTE eta GUFE– izan duen elkarlana; osagarri moduan Bizkaiko Foru Aldundiari eskatu zaio kooperatibak garatutako prestazio-jarduera behar bezala gauzatu eta bete zen azaltzeko txostena egiteko, eta horretarako, Aldundi horretako Gizarte Ekintzari laguntza eskatzeko. 2018ko martxoaren 13an eskatu zen.

6.– Toda vez que de la memoria presentada, se destaca la colaboración de la cooperativa con las entidades públicas citadas –ITB e IFAS–, como complemento, se solicita de la Diputación Foral de Bizkaia la emisión de informe sobre la correcta ejecución y cumplimiento de la actividad prestacional desarrollada, en colaboración con el Departamento de Acción Social de dicha Diputación, por la referida cooperativa, con fecha 13 de marzo de 2018.

7.– Azkenik, 2018ko apirilaren 27an Bizkaiko Foru Aldundiaren idazki bat jaso da, aipatu entitateetako gerentzietako txostenak erantsita dituela. Horren bidez BTEko zuzendaritza-gerentziak azaldu du kooperatiba zerbitzu-enpresa bat dela, eta hari eskatzen zaiola lan-ordutegitik kanpo gerta daitezkeen larrialdiei erantzuteko telefono-zaintza zerbitzuak egiteko, eta laguntza-zerbitzuak emateko BTEren tutoretzapeko pertsonei laguntza iraunkorra behar den kasuetan, ospitalera eramateko eta/edo ospitaleratzeko adibidez; azken zerbitzu hori erabiltzaileek ordaintzen dute, kooperatibak ezarrita dituen tarifen arabera (honakoak kontuan hartuta: zerbitzua eskatzeko aurrerapena; premia; lanegunetan, jaiegunetan edo gauez ematen den ala ez. GUFEko gerentziak bere txostenean azaldu du, bestalde, kooperatibak noizean behin laguntzen diela desgaitasun larriak dituzten adingabeei, zaintza-neurriak ezarrita, laguntza iraunkorra behar den kasuetan, ospitalera eramateko eta/edo ospitaleratzeko adibidez; entitateak behar bezala eman du zerbitzua, eskatu zaion guztietan.

7.– Por último, con fecha 27 de abril de 2018, se recibe escrito de la Diputación Foral de Bizkaia, adjuntando informes de las gerencias de las entidades indicadas, indicándose por la Dirección-Gerencia del ITB que la cooperativa es una empresa de servicios a la que se demanda la prestación del servicio de guardias telefónicas para dar respuesta a las urgencias que puedan surgir en horario no laboral, y servicios de acompañamiento a las personas bajo la tutela del ITB cuando se den las circunstancias que requieran acompañamiento permanente en situaciones de traslado a hospital y/o ingreso hospitalario, servicio este último abonado por los usuarios en función de las tarifas que tiene establecidas la cooperativa, en base a la antelación en la solicitud del servicio, su carácter urgente, así como su prestación en laborable, festivo o periodo nocturno; y por la Gerencia del IFAS que manifiesta que la cooperativa realiza de forma puntual el acompañamiento a menores con graves discapacidades bajo medidas de protección, siempre y cuando se den circunstancias que requieran acompañamiento permanente en situación de traslado a hospital y/o ingreso hospitalario, habiendo sido adecuada la ejecución de este servicio por parte de la entidad, en los casos en que se le ha requerido.

Egintza horiei aplikatu behar zaizkie honako

A los anteriores hechos son de aplicación los siguientes

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

1.– Euskadiko Kooperatibei buruzko ekainaren 24ko 4/1993 Legeak 137.2 artikuluan dioenez, beren funtzioak garatzean Euskal Autonomia Erkidegoaren interes orokorraren sustapenari laguntzen dioten kooperatibak onura publikokotzat deklaratuko ditu Eusko Jaurlaritzak, erregelamenduz ezarritako prozedura, araubide eta eskakizunen arabera.

1.– El artículo 137.2 de la Ley 4/1993, de 24 de junio, de Cooperativas de Euskadi, determina que las entidades cooperativas que contribuyan a la promoción del interés general de Euskadi mediante el desarrollo de sus funciones serán reconocidas de utilidad pública por el Gobierno Vasco conforme al procedimiento, régimen y requisitos que se establezcan reglamentariamente.

2.– Artikulu hori garatuz, otsailaren 2ko 64/1999 Dekretua onartu zen, onura publikoko kooperatiba-sozietateei dagozkien prozedura eta betekizunen erregelamendua onartu zuena.

2.– En desarrollo de dicho artículo se aprobó el Decreto 64/1999, de 2 de febrero, por el que se aprueba el Reglamento sobre procedimientos y requisitos relativos a las sociedades cooperativas de utilidad pública.

3.– 64/1999 Dekretuko 7. artikuluan eta hurrengoetan herri-onurakotzat deklaratzeko ezartzen diren prozedura-izapideak bete dira.

3.– Se han cumplido los trámites procedimentales establecidos en los artículos 7 y siguientes del reiterado Decreto 64/1999 para la declaración de utilidad pública.

4.– Kooperatibak frogatu du Euskadiko interes orokorrari egiten dion ekarpena. Izan ere, bai esparru publikoan, aipatu Foru Aldundiarekin batera, bai esparru pribatuan, bere jardueraren bidez lagundu egiten du zerbitzuak ematen dituzten pertsonen lanari duintasuna ematera eta, era berean, arreta pertsonalizatua eta integrala eskaintzen du, arreta jasotzen duten pertsonentzako xede sozialak, prebentziozkoak, laguntzazkoak eta birgaitzekoak betetzeko asmoz. Beraz, kooperatibaren xedeak bat datoz 64/1999 Dekretuko 2. artikuluak ezarritako xedeekin; kooperatibak bete egiten ditu dekretu horretako 5.c) artikuluan ezartzen diren aurrerapen eta gauzatze betekizunak –zerbitzua sortzea eta gutxienez bi urtez ematea–. Horrenbestez, hirugarren aurrekarian azaldu den txostena egin ez den arren, bidezkoa da entitate eskatzailea herri-onurakoa dela deklaratzea.

4.– Resulta acreditado por la cooperativa su contribución al interés general de Euskadi, toda vez que, tanto en el ámbito público, en colaboración con la Diputación Foral citada, como en el ámbito privado, contribuye con su actividad a la dignificación del trabajo desarrollado por las personas prestadoras de los servicios, a la vez que ofrece una atención personalizada e integral orientada a la consecución de objetivos sociales, preventivos, asistenciales y rehabilitadores para con las personas atendidas; coincide, por tanto, en sus objetivos con los establecidos en el artículo 2 del Decreto 64/1999; y cumple los requisiticos de antelación y ejercicio –constitución y prestación durante un periodo de, al menos, dos años– previstos en el artículo 5.c) del reiterado Decreto. Siendo esto así, se considera que la no emisión del informe referenciado en el antecedente de hecho tercero, no obsta para la procedencia de la declaración como de utilidad pública de la entidad solicitante.

5.– Eusko Jaurlaritzako Lan eta Justiziako sailburuak dauka eskumena kooperatiba-sozietate bat herri-onurakoa dela deklaratzeko, hala xedatuta dagoelako 64/1999 Dekretuko 11. artikuluan, Lan eta Justizia Sailaren egitura organiko eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 84/2017 Dekretuko 10.h) artikuluarekin lotuta.

5.– Es competente para declarar a una sociedad cooperativa de utilidad pública, la Consejera de Trabajo y Justicia del Gobierno Vasco, de acuerdo a lo dispuesto en el artículo 11 del Decreto 64/1999, en relación con el artículo 10.h) del Decreto 84/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Trabajo y Justicia.

Hori guztia dela eta, aipatutako arauak eta orokorrean ezartzekoak diren gainerakoak ikusita, hau

Por todo cuanto antecede, vistos los preceptos normativos citados y los demás de general y pertinente aplicación

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Gizarte Ekimeneko Zaintzalan, Koop. Elk. kooperatiba-sozietatea herri-onurakoa dela deklaratzen da.

Primero.– Se declara de utilidad pública a la sociedad cooperativa denominada Zaintzalan, Koop. Elk., de Iniciativa Social.

Bigarrena.– Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

Segundo.– La presente Orden surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Agindu honek administrazio-bideari bukaera ematen dio. Horren aurka berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio egintza hau ematen duen organoari, hilabeteko epean, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeko 123. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoa betez. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan, bi hilabeteko epean, argitaratu eta biharamunetik hasita, hala xedatuta baitago Administrazioarekiko Auzitarako Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legeko 10.1.a) artikuluan, 46.1 artikuluarekin lotuta.

La presente Orden agota la vía administrativa. Contra ella cabe interponer potestativamente recurso de reposición ante el órgano que dicta el presente acto en el plazo de un mes, de acuerdo con lo previsto en los artículos 123 y siguientes de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas o bien recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, contado desde el día siguiente de la publicación, conforme a lo dispuesto en el artículo 10.1.a) en relación con el 46.1 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-administrativa.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko maiatzaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de mayo de 2018.

Lan eta Justiziako sailburua,

La Consejera de Trabajo y Justicia,

MARÍA JESÚS CARMEN SAN JOSÉ LÓPEZ.

MARÍA JESÚS CARMEN SAN JOSÉ LÓPEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental